Αεροπορία

Σελίδα υπ' αριθ. 82 με σχόλια ειδικά για την Πολεμική Αεροπορία (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

20.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
PANOS
PANOS
16 Μαρτίου 2015 12:00

Στην ιστοσελίδα της ΕΑΑΝ υπάρχει ανάρτηση – ανακοίνωση με θέμα Παιδικές Κατασκηνώσεις 2015 για τα Μέλη της ΕΑΑΝ.
http://www.eaan.gr/index.php/interesting/health/583-chilvacat15
Η δική μας ΕΑΑΑ έχει κάτι αντίστοιχο για τα δικά μας παιδία ? και αν όχι, γνωρίζει κανείς το γιατί ?
Επίσης κάνοντας μια περιήγηση στην Διαύγεια διαπίστωσα
Η ΕΑΑΣ έχει αναρτήσει 561 αποφάσεις
Η ΕΑΑΝ έχει αναρτήσει 1335 αποφάσεις
Και τέλος η ΕΑΑΑ έχει αναρτήσει ΜΟΝΟ 2 αποφάσεις (και αφορούν τον Απολογισμό Ισολογισμό οικονομικού έτους 2010 και 2012)
Δεν θα έπρεπε να κάνει αναρτήσεις όπως όλες οι υπόλοιπες Ενώσεις ?

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  PANOS
16 Μαρτίου 2015 13:58

Μην σου κάνει τίποτα εντύπωση συνάδελφε PANO.
Η ΕΑΑΑ και το ΜΤΑ, πάνε χέρι χέρι και ο ένας διαγωνίζεται τον άλλο για το ποιος θα είναι περισσότερο αντιπαθητικός και αντισυναδελφικός, με τις πράξεις τους και τις αποφάσεις τους.
Όταν τελειώσει ο πρόεδρος με την απάντηση για τα ΚΕΔΑ και αν έχει χρόνο από τα σοβαρά που τον απασχολούν, μπορεί να ασχοληθεί (αν το σκεφτεί) και με το ελάσσων θέμα που αφορά τις κατασκηνώσεις.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
16 Μαρτίου 2015 23:46

PANOS & ΓΙΑΝΝΗΣ,

το πρόβλημα με τις παιδικές κατασκηνώσεις, είχε ξεκινήσει 2-3 χρόνια πριν, όταν “πάγωσε” οριστικά η μερική κάλυψη των εξόδων τους.

Τα προηγούμενα δύο καλοκαίρια (ως ε.ε.) μάταια προσπαθούσα να εντοπίσω μιά αλλαγή στο καθεστώς των κατασκηνώσεων. Το μόνο που βρήκα, ήταν μιά διαταγή για “προσπάθεια” λειτουργίας κατασκηνώσεων από στρατιωτικούς φορείς (αν θυμάμαι τότε έλεγαν την ενεργοποίηση από τον ΣΞ …2013?)…πάπαλα, όμως…(δεν άκουσα αν προχώρησε η προσπάθεια ή αν επεκτάθηκε και σε μας).

ΥΓ: Το καλοκαίρι του 2014, όταν τα παιδιά μου ζήτησαν επίμονα κατασκήνωση, ρώτησα τις “φθηνές” που ήταν για 10-15 μέρες 300-350 ευρώ…εγώ πλήρωσα και “μάτωσα” όμως άλλοι (της ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ) πήγαν τα παιδιά τους για 20 μέρες με μηδενικό (!!!) κόστος και τα περισσότερα από αυτά τα παιδιά (έμαθα ότι) έφυγαν σε 5-6 μέρες χωρίς αντικατάσταση, επειδή δεν μπορούσαν να “αντέξουν”…η ειρωνία είναι ότι τα δικά μου έκλαιγαν που έφυγαν -με δική μου προτροπή- στις 12-13 μέρες και ήθελαν να καθίσουν μέχρι το τέλος…αλλά τί να τους εξηγήσω?….no money, no honey!!!!

Αυτά τα ολίγα!

aero
aero
15 Μαρτίου 2015 10:12

Κύριοι συνάδελφοι.
Σε αυτό το site που ασχολείται με «Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας», διαβάζω τα σχόλιά σας περί:
Α) A/Φ C-27.
Β) Επιχειρησιακά πλεονεκτήματα του Crotale έναντι του Αρτεμις.
Γ) Αναβάθμιση των F-4 se AUP
Δ) Μίζες κ.ο.κ.

Μήπως έχετε ξεφύγει από το σκοπό του site?
Μήπως πρόκειται να μας δημοσιοποιήσετε και την διαθεσιμότητα των υπολοίπων πτητικών μέσων και συστημάτων Αεράμυνας της χώρας ;

ΑΧΙΛΛΕΑΣ
ΑΧΙΛΛΕΑΣ
Απάντηση σε  aero
15 Μαρτίου 2015 14:02

Εχεις δικιο .Ο σκοπος του site ειναι αλλος. Δεν ειναι ομως ουτε χωρος πρακτικης εξασκησης για εκολαπτομενους δικηγορους !!!!! Ναι ξεφυγαμε αλλα δεν ειρωνευηικαμε κανεναν σε αντιθεση μετα λεγομενα σου περι κοινοποιησεως οπλικων συστηματων της Π.Α. που ξεχειληζουν απο ειρωνεια.

Κωστής
Κωστής
Απάντηση σε  aero
15 Μαρτίου 2015 15:01

Έχω την άποψη ότι όποιος από εμάς θέλει να σχολιάσει πολιτικά κόμματα,εξοπλιστικά προγράμματα και οτιδήποτε άλλο έχει έμμεση σχέση (και όχι άμεση) με την θεματολογία του site υπάρχει απεριόριστο ”πεδίον δόξης λαμπρό” στον ”αχανές κόσμο” του internet, χωρίς βέβαια να αφήνει για την ενημέρωση του στα θέματα σύνταξης, εφάπαξ κλπ το φιλόξενο site του Αχιλλέα ! Άλλωστε υπάρχει (για να ευθυμήσουμε..) ο πρώτος διδάξας : https://www.youtube.com/watch?v=HQPbnvew_3c
Υ.Γ. Πιστεύω ότι ο aero δεν ήθελε να ειρωνευτεί κανένα.

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  aero
15 Μαρτίου 2015 21:47

Σιγά μην περίμεναν από εδώ να μάθουν την επιχειρησιακή ετοιμότητα της χώρας.

Λες να μην την ξέρουν με όλα αυτά τα σαπάκια που μας φόρτωσαν πληρώνοντας τα αδρά και χρεώνοντας ένα ολόκληρο λαό.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Spuros
16 Μαρτίου 2015 10:35

Κύριοι,
με το χθεσινό μήνυμά μου είχα πρόθεση να υποδείξω ότι ξεφεύγουμε από το σκοπό του site. Θυμάμαι όταν παλιότερα υπήρχε κάποιο αντίστοιχο site (διαχειριστής villas αν θυμάμαι καλά) το οποίο τελικά “έκλεισε”, διότι οι -τότε- σχολιαστές είχαν “ξεφύγει”.
Με την φράση μου περί “δημοσιοποίησης της διαθεσιμότητας πτητικών μέσων” δεν είχα σκοπό να ειρωνευτώ κανέναν. Αν έτσι εκλήφθη, ζητώ συγνώμη.
Απλά χρησιμοποίησα το στοιχείο της υπερβολής για να υποδείξω ότι δεν προσφέρονται όλα τα θέματα για ανοικτή συζήτηση στο διαδίκτυο.
Ευχαριστώ.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
14 Μαρτίου 2015 21:19

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ 100 ΕΥΡΩ ΠΙΟ ΛΙΓΑ.ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΛΙΓΑ

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
14 Μαρτίου 2015 15:13

EINAI AΠΙΣΤΕΥΤΟ ΜΕ ΠΟΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ?Η ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ?

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
14 Μαρτίου 2015 17:12

Τα χρήματα θα εξοικονομηθούν και είναι δυνατόν να βρεθούν και πολλά περισσότερα μαλιστα όταν δεν θα σπαταλούνται.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
14 Μαρτίου 2015 17:28

Γιάννη,

δες το παρακάτω άρθρο και θα καταλάβεις από πού θα βρει τα λεφτά μέχρι το καλοκάιρι, όπως λέει:

http://www.onalert.gr/stories/apo-pou-tha-vrethoun-ta-lefta-gia-tin-apokatastasi-ton-misthon-stis-ed/41342

Αυτά που γράφεις τα συμμερίζομαι και εγώ, αλλά όσα χρήματα εξοικονομηθούν από τα έξυπνα προγράμματα και τις επιτυχείς συμβάσεις, θα επιθυμούσα να μην δοθούν σε μεγαλύτερα εφάπαξ και πολλών ειδών αναδρομικά, αλλά να πάνε κατευθείαν για κάλυψη σοβαρών ελλείψεων του έμψυχου & άψυχου υλικού, δηλαδή αγορές/επισκευές ανταλλακτικών, αναλωσίμων, ρουχισμού προσωπικού, δαπάνες παραμεθορίων και εργοστασιακές συμβάσεις συντήρησης των αεροσκαφών και μέσων.

Θέλουμε ισχυρές και αξίομαχες Ένοπλες Δυνάμεις και όχι ευτυχισμένους συνταξιούχους, αντιληπτό νομίζω…

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Μαρτίου 2015 19:49

Johnny B. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, ότι άλλο και να πω είναι λίγο.

Mike
Mike
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Μαρτίου 2015 13:28

Οι συμβάσεις και τα έξυπνα προγράμματα από αρχής δεν έπρεπε να είναι συνδεδεμένα με τις μισθολογικές απολαβές εν ενεργεία και αποστράτων. Δεν μπορείς να λες ότι επειδή δεν μου βγαίνουν για εξοπλιστικά θα κόψω αποκλειστικά και μόνο από τους στρατιωτικούς νυν και τέως αλλά ούτε και το αντίθετο δηλαδή επειδή δεν μου βγαίνουν μισθοί και συντάξεις στρατιωτικών θα κόψω από τα εξοπλιστικά και τις μίζες. Σε ότι αφορά τους ευτυχισμένους και νυν “δαρμένους” συνταξιούχους, δυστυχώς δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου. Και δεν αναφέρομαι στους παλιούς οι οποίοι τα πήραν όλα ειδικά οι πριν το 2009, αλλά στους νέους, νυν και μελλοντικούς, που έχουν “πληρώσει την νύφη” για όλα με την χρήση κάθε διαστροφικού μέσου που θα μπορούσε να σκαρφιστεί μία κυβέρνηση επιρρίπτοντας ευθύνες στους δανειστές. Οι αναδρομικές διεκδικήσεις δεν είναι κατακριτέες διότι με αυτήν την λογική δεν θα παίρναμε ούτε αυτά που πήραμε τις τελευταίες ημέρες κι ας ήταν ψίχουλα μπροστά σε αυτά που μας έχουν αρπάξει. Μακάρι να συνεχίσουν οι αγωγές και οι αναδρομικές διεκδικήσεις σε πολλά θέματα που… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Mike
17 Μαρτίου 2015 00:09

Mike,

τίποτα παράλογο στο σκεπτικό σου! Καλά τα λες!

Εγώ αυτό που είπα και τόνισα, είναι ότι από το υστέρημά μας, θα προτιμούσα να δίναμε λύση σε κάποια “προβλήματα” μέσα στο στράτευμα (σε “υλικά και μέσα” για το ε.ε. προσωπικό) παρά να διεκδικούμε για τον ευατό μας να μας αυξήσουν λιγοστά ευρώ στην σύνταξη και λίγα χιλιαρικάκια στο εφάπαξ…τα χρειάζομαι τα χρήματα ή είμαι “φραγκάτος” και μιλάω εκ τους ασφαλούς? βέβαια, τα χρειάζομαι και έχω έναν σκασμό υποχρεώσεις!!! (όπως πολλοί από εμάς), αλλά εκεί είναι που το σκέφτομαι πάλι και λέω: “ε, λοιπόν! όχι σε μας, αλλά σ’ αυτούς που προσπαθούν καθημερινά να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους στην εργασία και να αυξήσουν την “ταλαιπωρημένη” διαθεσιμότητα των οπλικών συστημάτων”, ναί! εκεί θέλω να φθάσουν τα “κλεμμένα” (αν ποτέ τα βρουν…) για να μην επηρεαστεί το αξιόμαχο των ΕΔ….κατανοητό τώρα?

Mike
Mike
Απάντηση σε  Johnny B.
17 Μαρτίου 2015 12:20

Johnny, έτσι όπως το έθεσες τώρα συμφωνώ 1000% μαζί σου. Το αξιόμαχο των ΕΔ είναι το Α και το Ω για να μπορούμε εμείς αυτή την στιγμή να γράφουμε, να κρίνουμε, να διεκδικούμε, να ψηφίζουμε, να σπουδάζουν τα παιδιά μας, να παίρνουμε σύνταξη, να κάνουμε διακοπές και σε τελική ανάλυση να υπάρχουμε σαν κράτος από την στιγμή που γεωπολιτικά δεν είμαστε στην πλεονεκτική θέση μιας Ελβετίας ή ενός Λουξεμβούργου. Δυστυχώς το κόστος είναι τεράστιο, “ανάβει MASTER CAUTION” σε ολόκληρους κρατικούς προϋπολογισμούς και λογικό είναι να υπάρχουν αντιδράσεις από παντού είτε αυτό λέγεται Παιδεία είτε Υγεία είτε οτιδήποτε άλλο. Η προσπάθεια που κάνουν τα στελέχη είναι αξιοθαύμαστη. Καταφέρνουν ουσιαστικά με το τίποτα να φτιάχνουν τα πάντα. Υπερβαίνουν τις δυνατότητές τους, εκτελούν εργασίες πέραν των υποχρεώσεών τους, συντηρούν ή επισκευάζουν με τρόπους αδιανόητους για τους κατασκευαστές-προμηθευτές, πληρώνουν πολλές φορές από την τσέπη τους και καταφέρνουν να γλυτώνουν το Ελληνικό κράτος από δισεκατομμύρια και να διατηρούν τις ΕΔ αξιόμαχες. Ούτε αυτοπροβάλλονται ούτε ζητάνε κάτι παραπάνω από κανένα. Ότι κάνουν το κάνουν με την… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΑΧΙΛΛΕΑΣ
ΑΧΙΛΛΕΑΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
14 Μαρτίου 2015 19:45

Συμφωνω απολυτα μαζι σου.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
14 Μαρτίου 2015 15:10

ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ΑΥΤΟ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
14 Μαρτίου 2015 15:14

Γιώργο, από τις “μίζες” των εξοπλιστικών λένε ότι θα τα βρουν και θα μας τα δώσουν…(πιάσ’ το αυγό και κούρευτο!)

kanenas
kanenas
14 Μαρτίου 2015 14:39

Να και κάτι καλό για σήμερα:
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/03/twitter.html

Σειρά έχει να παίρνει ο ρατσιστικός Ν4024.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  kanenas
14 Μαρτίου 2015 14:56

Αυτό είναι “καλό” νέο και μακάρι, όπως λέει, να βρει τα χρήματα από τα εξοπλιστικά και να μας τα δώσει (σε ευρώ)…αλλά εδώ μπαίνουν και άλλοι παράμετροι…π.χ. κρατική ρευστότητα για έναν σκασμό αποπληρωμές τόκων/δανείων μέσα στο καλοκαίρι!

…και πάλι λέω, μακάρι να τα πάρουμε αναδρομικά και ας είναι μέσα στο καλοκαίρι!

Johnny B.
Johnny B.
14 Μαρτίου 2015 12:22

ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση σχετικά με την αξιοποίηση των κεφαλαίων των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ασφαλιστικών Φορέων». (ΝΠΔΔ είναι τα ΜΤΣ, ΜΤΝ, ΜΤΑ, ΕΑΑΣ, ΕΑΑΝ, ΕΑΑΑ, ΝΙΜΤΣ κλπ.) Εδώ, υπάρχει συννημμένη (στο τέλος) η τροπολογία στο νομοσχέδιο για την ανάσχεση της ανθρωπιστικής κρίσης (ήμαρτον!…),ως από την 13/3/15: http://kranosgr.blogspot.gr/2015/03/blog-post_833.html (σελ. 5 αφορά την τροποποιητική διάταξη ν.2469/1997) Προφανώς, “έπεσε πολύ ξύλο” μεταξύ φορέων και κυβερνητικών (στα πλαίσια της διαβούλευσης) για να φτάσουν στην τροποποίηση, της τροποποίησης, ώ τροποποίηση…(και δεν ξέρω αν είναι και η οριστική) που να λέει: “για τους λογαριασμούς ταμειακής διαχείρισης…διαθεσίμων κεφαλαίων… με την προϋπόθεση…επάρκεια ταμειακών διαθεσίμων για κάλυψη των τακτικών δαπάνων…” ΥΓ1: Εγώ θα συμφωνήσω με τον αρθρογράφο στο εξής: “Η εμπειρία, μας έχει δείξει ότι όταν κάτι γίνεται ξαφνικά και υπό πίεση… ποτέ δεν οδηγεί σε καλό.” …εδώ άλλαξαν νόμο του 1997 για να τα βγάλουν πέρα για αυτόν τον μήνα! καθώς δεν έχει απομείνει “σάλιο”!…τους επόμενους μήνες, αν χρειαστεί περισσότερη “ρευστότητα”, τί θα γίνει? … (Εννοώ ότι με την τροπολογία αυτή, τώρα μπορούν να τους χορηγηθούν/επενδυθούν(!) τα διαθέσιμα κεφάλαια νόμιμα,… Διαβάστε τη συνέχεια »

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Μαρτίου 2015 13:08

Δηλαδή η παρακάτω ανάρτηση που έγινε από τον φίλο Γιάννη, (με ημερομηνία απόφασης ΜΤΑ 2-1-15) είναι το ίδιο με αυτό που γίνεται και τώρα ?
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-57/#comment-14511

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  PANOS
14 Μαρτίου 2015 13:34

Αναφέρεται στην “αγορά µεριδίων του Κοινού Κεφαλαίου ΝΠΔΔ και Ασφαλιστικών Φορέων”, αν αυτά είναι “επένδυση” την 2/1 (…!!!) σε ρέπος με “πληρωμή”(?) από το ΕΚΟΕΜΑ, τότε ναί (!)….δεν είμαι σίγουρος όμως αν αφορά το ίδιο θέμα ή κάτι άλλο….αν κάποιος με οικονομικές γνώσεις σε θέματα ΜΤΑ γνωρίζει, ας μας το διευκρινήσει!

Ευχαριστώ για την επισήμανση φίλε PANOS.

Kostas P
Kostas P
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Μαρτίου 2015 14:51

Χαρτοφυλάκιο Κοινού Κεφαλαίου Νομικών Προσώπων
Στην Τράπεζα της Ελλάδος μεταφέρονται τα διαθέσιμα που δεν έχουν επενδυθεί (ν.2216/94) από τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και τους Ασφαλιστικούς Φορείς. Με βάση τον ν.2469/97, τα διαθέσιμα αυτά συνιστούν το “Κοινό Κεφάλαιο ΝΠΔΔ & ΑΦ” (Κοινό Κεφάλαιο), του οποίου η διαχείριση έχει ανατεθεί στην Τράπεζα της Ελλάδος. Το Κοινό Κεφάλαιο είναι υποχρεωμένο να επενδύει μόνο σε τίτλους του Ελληνικού Δημοσίου.
Η διαχειριστική χρήση του Κοινού Κεφαλαίου έχει διάρκεια ενός ημερολογιακού εξαμήνου, στο τέλος του οποίου οι καθαρές πρόσοδοι κατανέμονται στους δικαιούχους ανάλογα με το ύψος και τη διάρκεια της συμμετοχής τους στο Κοινό Κεφάλαιο.

Και καλά ο λαλίστατος συντάκτης της ανάρτησης και υποψήφιος με την ΝΔ δεν είχε πάρει χαμπάρι τι έκανε κατά πάγια τακτική ο ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ σύντροφος του Γκίκας.
Αλλά για τα λεφτουδάκια του ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΥ στο εξωτερικό…….μούγκα.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Kostas P
14 Μαρτίου 2015 15:05

Μαζί σου είμαι Kostas P, όλα πρέπει να λέγονται με το όνομά τους!

Εδώ αν κατάλαβα καλά, πρόκειται για μιά “υποχρεωτική επένδυση” που προέβλεπε ο ίδιος νόμος (που “τάισε” το PSI) και τώρα τροποποιείται για να “φάνε νόμιμα και το περίσσευμα”!!! …εννοώ να “μας” βοηθήσουν να “επενδύσουμε” σωστά την ρευστότητά μας …οπότε αυτά τα χρήματα που ρωτούσε ο ΓΙΑΝΝΗΣ, μάλλον και αυτά “έμμεσα” και “νόμιμα” πλέον γίνονται ρέπος! Μάλιστα….

(φαίνεται ότι όλοι από όπου μπορούν, “χώνουν” νόμιμα το χέρι τους στα Ταμεία…με πρόσχημα τις “επενδύσεις” σε κρατικά ομόλογα ενός χρεοκοπημένου κράτους! ωραία πράγματα!)

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Kostas P
14 Μαρτίου 2015 17:20

Φίλε Johnny το συμπέρασμα είναι ένα.
Μας έχουν κάνει ντου…..από παντού, και είναι διαχρονικό.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Kostas P
14 Μαρτίου 2015 18:15

Έτσι είναι Γιάννη, η εύκολη και ανώδυνη λύση… διαχρονικά!!!

Αντί να “μάθουμε” από την κρίση και να εκσυγχρονίσουμε το Δημόσιο τομέα, “ματώνοντας” εκεί που πρέπει, αποβάλλοντας την “κακοδιαχείριση” και τις “σπατάλες”, διώχνοντας τους “στρατούς” ψηφοφόρων (διαφόρων αποχρώσεων και τάσεων) που αποσκοπούν μόνο και μόνο σε μιά θέση στο δημόσιο και ας “μπουν από το παράθυρο” εις βάρος εκείνων που έχουν τα “προσόντα” (τόσες δεκαετίες!), αμοιβόμενοι μάλιστα, πλουσιοπάροχα με μισθούς & επιδόματα που δεν ανταποκρίνονται σε ισοσκελισμένα έσοδα…

Αυτή η ίδια “ασθένια” με διαφορετικό μανδύα και περιτύλιγμα έρχεται ξανά στο προσκήνιο του τόπου (από φερέλπιδες πολιτικούς!!!) που θέλουν να επιβάλουν παντού τον κρατικισμό, χωρίς εξορθολιγισμούς και περιστολές σπατάλων κάνοντας τα πράγματα ακόμα χειρότερο από πριν!

Νέες προσλήψεις, αυξήσεις μισθών και ας πληρώνουν τα “άδεια” Ταμεία το “τίμημα” της αποκατάστασης της ρευστότητας…αφού πάντοτε για όλα τα “δεινά” φταίνε οι “προηγούμενοι” (εντός Ελλάδας) και οι “κακόβουλοι” Ευρωπαίοι (εκτός Ελλάδας)!!! (παλιά μας έφταιγαν οι Αμερικάνοι…).

Αυτός ο τόπος με τέτοιους ηγήτορες, προκοπεί δεν θα ‘χει ποτέ, μόνο παχιά λόγια και μπόλικη υποκρισία…για το θεαθήναι!!!

nikos
nikos
14 Μαρτίου 2015 12:10

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!!!! ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΕΤΩΝ 2013 – 2014 – 2015.
ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΕΓΚΑΙΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Η “ΗΧΩ ΤΩΝ ΑΙΘΕΡΩΝ ” ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΑΙΤΗΣΕΙΣ.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΑΙΤΗΣΗ , ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΑΑΑ, ΩΣΤΕ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΑ. Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΕΩΡΗ. ΤΟ Δ.Σ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΟΥΤΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΘΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΝΟΜΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ. ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ.
ΔΡΟΥΝ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΑΥΘΕΙΡΕΤΟ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΙΚΟ ,ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΓΩΓΗ ΕΝΕΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ (ΜΕΛΗ Δ.Σ)ΣΕ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ (ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ).
ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΑΑΑ…….ΠΕΔΙΟ ΔΟΞΑΣ ΛΑΜΠΡΟΝ.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΟΛΙΣΘΗΜΑ.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  nikos
14 Μαρτίου 2015 12:24

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Νίκο.
Πρέπει όλοι οι συνάδελφοι και ειδικά της περιόδου αποστρατείας 2013, 2014, 2015 να καταθέσουμε αιτήσεις παραθερισμού, άσχετα αν θέλουμε ή όχι να παραθερίσουμε.

nick
nick
Απάντηση σε  Γιάννης
14 Μαρτίου 2015 13:09

Συμφωνώ απόλυτα. Προσωπικά περίμενα μια δομημένη απάντηση αλλά δυστυχώς τίποτα. Αυτή την εβδομάδα καταθέτω αίτηση και μετά τα αποτελέσματα ,σε περίπτωση εφαρμογής θα κινηθώ νομικά για μια ακόμη φορά σε θέμα κατοχυρωμένο.

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  nick
14 Μαρτίου 2015 13:46

Και εγώ θα καταθέσω Αίτηση παραθερισμού και Μάλιστα για τις 20/08/15.

Π.Θ.Σ.
Π.Θ.Σ.
14 Μαρτίου 2015 12:02

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΑΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣΕΙ Η ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΦΑΠΑΞ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΤΟ ΜΤΑ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΣΑ. Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 28-3-2013. Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΚ ΕΙΧΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ 20-7-2013. ΣΤΟ ΜΤΑ ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΙΣ 25-8-2013 ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ 1-8-2013 ΕΩΣ 25-8-2013 ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΩΣΤΑ (ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΟΠΩΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ,

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Π.Θ.Σ.
14 Μαρτίου 2015 12:31

Από ενημερώσεις συναδέλφων ο Αχιλλέας έχει αναρτήσει στον παρακάτω σύνδεσμο σχετικό σχόλιο με τα Συμπληρωματικά εφάπαξ
Αυτό είναι που γνωρίζουμε έως τώρα.
http://enstoloi.net/apodosi-efapax-apo-ton-eloaa/

aero
aero
14 Μαρτίου 2015 11:33

Πέρασαν ήδη δυό μέρες.
Ακόμα γράφει την απάντηση η ΕΑΑΑ ?
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/03/2013-14-15.html

ΑΧΙΛΛΕΑΣ
ΑΧΙΛΛΕΑΣ
Απάντηση σε  aero
14 Μαρτίου 2015 18:17

Δεν μπορει να δωσει απαντηση η ΕΑΑΑ και δε θα δωσει. Η μοναδικη ανακοινωση που θα κανει θα εχει να κανει με τη διορθωση της αφθαιρετης αποφασης τους. Εχουν λαβει το μηνυμα εχουν επιπληχθει για την αυθαιρεσια τους για το ρατσιστικο τους χαρακτηρα και προσπαθουν να στησουν μια ανακοινωση προς το συνολο μας που δε θα τους ξεφτιλησει παντελως. Εντος δυο ημερων θα κοινοποιηθει στα παραρτηματα της ΕΑΑΑ ανα την επικρατεια η και καλα τροποποιηση ………!!!!!!!! Θα προσπαθησουν να μας πουνε πως δεν εγινε τιποτα σκοπιμα κλπ….κλπ…κλπ.. .αρα ολοι να κανετε τις αιτησεις παραθερισμου και καποιοι να αιτημαζουν τις αιτησεις παραιτησεως ………..

PANOS
PANOS
14 Μαρτίου 2015 09:04

Συνάντηση εργασίας των ΜΤΣ, ΜΤΝ, ΜΤΑ
http://www.mts.gov.gr/

M G
M G
13 Μαρτίου 2015 18:01

Θα το δούμε και αυτό; ( http://www.palo.com.cy/a/protasi-na-min-plirothoun-misthi-gia-2-mines-stin-ellada-ekanan-i-danistes-198262 ) Ακούστηκε σαν σκέψη το πρωί και πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι. Μήπως θα επεκταθεί και στις συντάξεις; Στο ΕΦΑΠΑΞ; Στα αναδρομικά; Μήπως να πληρώσουμε και κάτι παραπάνω; Μερικές φορές οι προτάσεις έχουν υπόβαθρο διορατικότητας πολλών μηνών όταν υποψιάζονται ότι δεν θα βγουν σωστά τα κουκιά. Βέβαια θα μου πείτε ότι είναι πρόταση και δεν την λαμβάνουμε υπόψη, αλλά ποιος μας λέει ότι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Μπορεί κάποιος να το εγγυηθεί;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  M G
13 Μαρτίου 2015 18:57

Φίλε MG,
επειδή μου είναι ιδιαιτέρως συμπαθή τα σχόλια σου (με τις προεκτάσεις τους)!!!

Δες τις παρ.2,3&4 στο link μου:

http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-61/#comment-14932

Εν συντομία,
…no money, no honey με λίγη “δημιουργική ασάφεια”…και μείναμε “μπουκάλα”! Δεν απέχουμε πολύ και εύχομαι ο “τιμονιέρης” να προσέξει να μην βρει “υφάλους” και “βράχια”…(μαθαίνοντας από τα λάθη του παρελθόντος).

ΥΓ: Θα έλεγα να σταματήσουμε εδώ το θέμα, ας κρατήσουμε τις απόψεις μας (και την απαισιοδοξία μας!), άλλωστε δεν αλλάζει τίποτα να λέμε αυτά που αντιλαμβάνονται πλέον όλοι…με δύο λόγια, ας προσέχαμε τότε που έπρεπε…τώρα? άντε γειά!!! …

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  M G
13 Μαρτίου 2015 20:13

Και εγώ διάβασα το παρακάτω και ήταν κατά Johnny από τις σοβαρές πηγές που ενημερώνεται αυτός.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών σημειώνει σχετικά: “Οι συγκεκριμένες αναφορές, στο πλαίσιο δημόσιας εκδήλωσης, σχετίζονταν με τη στάση των δανειστών σε περιόδους πριν από το 2015. Ως εκ τούτου, τα σχετικά δημοσιεύματα που αναφέρονται στην παρούσα φάση των διαπραγματεύσεων δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα”.
http://www.capital.gr/News.asp?id=2254094
και αν λάβουμε υπόψη την ενημέρωση συνάδελφου ότι θα καταβληθεί το εφάπαξ
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-61/#comment-14934
όλα τα υπόλοιπα είναι………………..!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Spuros
14 Μαρτίου 2015 00:15

Spuros, θα σου πω λίγα πράγματα και θα κλείσω το θέμα από την πλευρά μου επειδή ξεφεύγουμε από το θεματολόγιο του site….εντάξει? Λοιπόν, θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου, αν υπήρχε ρευστότητα στο Ταμείο μας (αποθεματικά+σημαντικά έσοδα από περιουσιακά στοιχεία και υψηλές εισφορές) και παράλληλα μιά αναλογιστική μελέτη (έγκυρη) που να αποδείκνυε ότι υπάρχει βιωσιμότητα στο Ταμείο μας για τα επόμενα χρόνια (πέραν από υποσχέσεις!!!). Όλα αυτά δεν επιβεβαιώνονται από πουθενά και μάλιστα, όσα γίνονται τελευταία με τα ρέπος δείχνουν “απόγνωση”, άσχετα αν τελικά μας “ακουμπήσουν” τις “τρέχουσες δαπάνες” (μερίσματα, εφάπαξ) ή όχι…αν και παίζει πλέον και αυτό! …π.χ. σήμερα ακούστηκε ότι 1-2 μήνες στάση πληρωμών για να “ισιώσουμε”, τρομερό να ακούγεται σε ψηλά επίπεδα! Συνεπώς, θεωρώ ότι δεν μπορεί κανείς να βλέπει τέτοιες καταστάσεις και να διακατέχεται από “εμπιστοσύνη για το μέλλον” και για μένα, πρέπει να νοιώθουν τυχεροί όσοι μπορούν να λαμβάνουν αυτά τα ποσά των εφάπαξ τώρα, επειδή δεν είμαι σίγουρα αν και εγώ μετά από περίπου τρία χρόνια θα είμαι στην ευτυχή θέση να λάβω το “πολυπόθητο”… Διαβάστε τη συνέχεια »

Spuros
Spuros
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Μαρτίου 2015 10:52

Είναι θετικό ότι κατάλαβες ότι κινδυνολογείς και ότι αποφάσισες να κλείσεις το θέμα.
Εχθές 13-3-15 το κράτος μου κατέθεσε το ποσό (122,5 Ε) που δικαιούμουν από το επίδομα θέρμανσης, και για να το κάνει σημαίνει ότι έχει και πληρώνει κανονικά.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  M G
14 Μαρτίου 2015 11:27

MG λες “πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι”.
Τι πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι ;
Σταμάτησε η μισθοδοσία στο Δημόσιο ;

M G
M G
Απάντηση σε  aero
16 Μαρτίου 2015 09:18

Καλημέρα Aero… Δεν απάντησα εγκαίρως λόγω απουσίας. Ήταν φραστικό μου λάθος. Λέγοντας ”πραγματοποιήθηκε” εννοούσα για την ανακοίνωση και όχι για τις στάσεις, αλίμονο. Να ξέρεις ότι δεν με χαροποιούν όλα αυτά που ακούγονται. Πάντως γενικά με προβληματίζει το γεγονός ότι υπάρχει πολύς ”καπνός” τριγύρω και όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Μπορεί να σιγοκαίει αλλά υπάρχει. Και δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, παρόλο που ακούγονται άσχημα όλα αυτά.
ΥΓ. Ας το σταματήσουμε εδώ γιατί άκρη δε θα βγάλουμε.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  M G
16 Μαρτίου 2015 10:21

OK, κατανοητό.
Και εμένα με προβληματίζουν όλα αυτά που διαβάζω κι ακούω καθημερινά.
Σήμερα όμως, έχει ωραία λιακάδα και ανοιξιάτικες θερμοκρασίες (εδώ στα δυτικά). Ότι πρέπει για καφέ στη παραλία.
Αυτό δεν μπορεί να μας το πάρει κανένας!

ioannis
ioannis
13 Μαρτίου 2015 17:57

Καλησπερα εχει ενημερωση καποιος συναδελφος για την πληρωμη συμπληρωματικων εφαπαξ για οσους αποστρατευτηκαν το 2013 εχει πληρωθει καποιος?

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ioannis
15 Μαρτίου 2015 10:16

Όχι ακόμα.

dimitris 13
dimitris 13
13 Μαρτίου 2015 10:35

Δημητρης…ΜΕ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ…ΑΠΛΑ ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞ ΠΡΑΞΗ ,ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΕ 4/2015..ΓΙΑΥΤΟ ΡΩΤΗΣΑ,,..

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  dimitris 13
13 Μαρτίου 2015 11:54

Και η σύνταξη καταβάλετε προκαταβολικά δηλαδή προτελευταία εργάσιμη κάθε μήνα παίρνεις αυτή του επομένου dimitri 13!!

PANOS
PANOS
Απάντηση σε  dimitris 13
13 Μαρτίου 2015 16:28

Όπως σωστά σου είπαν οι συνάδελφοι θα πληρωθείς στις 30-3-15.
Αλλά επειδή τα χρήματα πιστώνονται στους λογαριασμούς την προηγούμενη εργάσιμη (το απόγευμα) της ημερομηνίας καταβολής, και επειδή η 30-3 είναι Δευτέρα τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα στο λογαριασμό σου (όπως και όλων μας) από την Παρασκευή 27-3 το απόγευμα.

dimitris 13
dimitris 13
13 Μαρτίου 2015 10:32

ΛΑΜΠΡΟ/..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!