Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα 119 για σχόλια που αφορούν τα Σώματα Ασφαλείας. Διαβάστε την ενότητα FAQ (συχνές ερωτήσεις) για επίλυση αρκετών αποριών.
Για τη χρήση των σελίδων υπολογισμού σύνταξης διαβάστε τις ερωτήσεις 2.1 και 3.9 στις FAQ (με υποδείγματα).



8.321 Responses to Σώμ. Ασφαλείας

  1. Custom avatarΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

    Καλή εβδομάδα σε όλους. ΤΕΑΠΑΣΑ/ΤΠΥΠΣ, παρέλαβα απόφαση απονομής εφάπαξ,απο αυριο 18/10/2016 σε όποιο κατάστημα της Εθνικής τράπεζας εξυπηρετεί. Αποστρατεία 03/2015, έχουν βγάλει μάλλον όλο το 2015. Εύχομαι υγεία σε όλους σας!!

    • Custom avatarΠ.Π λέει:

      Δημήτρη κι ενώ αποστρατεύθηκα τον 3/15 αλλά από ΤΕΑΠΑΣΑ/ΤΠΥΑΠ. Από επικοινωνία στις αρχές του μήνα μου είπαν ζήτημα ημερών αλλά τίποτα. Μήπως υπάρχει καμιά πληροφόρηση

      • Custom avatarΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

        Π.Π καλησπέρα, κι εγώ από κάποιους φίλους – γνωστούς που έχω από ΕΛΑΣ την ίδια πληροφόρηση έχουν, δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω. Πάντως αφού ξεκίνησε το ΤΠΥΠΣ, λογικά θέμα ημερών να ξεκινήσουν και τα υπόλοιπα του ΤΕΑΠΑΣΑ.

  2. ΣπύροςΣπύρος λέει:

    Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Καλησπέρα κύριε Αχιλλέα Καρασαβίδη. Επειδή αναμφισβήτητα η έγκυρη γνώμη σας καθώς και η ποιότητα των γραφόμενων στο site αποτελούν ίσως και την μοναδική πηγή πληροφόρησής μας θα αναφέρω κάποια γεγονότα (χιλιοειπωμένα ίσως) και θα παρακαλούσα για την παράθεση των απόψεών σας σχετικά με το θέμα που θα αναπτύξω και για το αν ισχύουν τα παρακάτω (ειδικά για το ΣτΕ). Ευχαριστούμε για όλα.

    Συνάδελφος τ.χ. με διαγραφή 15 Ιουνίου απευθύνθηκε στο ΓΛΚ για να ρωτήσει πότε θα βγει η σύνταξή του και ο υπάλληλος τον ενημέρωσε ότι:
    α) Καμία στρατιωτική σύνταξη δεν έχει προσδιοριστεί για όσους έχουν διαγραφεί από 12-05-2016 και μετά
    β) Περιμένουν απόφαση του ΣτΕ σχετικά με την συνταγματικότητα ή όχι των επιμέρους διατάξεων του νόμου και εν συνεχεία σχετικές αποφάσεις των αρμόδιων υπουργείων (διευκρινιστικές εγκύκλιοι) ανάλογα βέβαια και με την απόφαση,
    γ) το χρονοδιάγραμμα που προβλέπεται για όλη αυτή τη διαδικασία είναι τουλάχιστον τρεις μήνες για να αρχίσουν να εκδίδονται καινούργιες συνταξιοδοτικές πράξεις (Τέλος Οκτωβρίου θα συζητηθεί στο ΣτΕ, 20 ημέρες για να καθαρογραφεί, 20 ημέρες για να εκδοθεί διευκρινιστική εγκύκλιος και 20 ημέρες που θα χρειαστούν για την αλληλογραφία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων αλλά και την εφαρμογή στην πράξη όλων των αποφάσεων
    και δ) δεν προβλέπεται η χορήγηση προσωρινής σύνταξης τουλάχιστον για όσους διαγραφούν μέσα στο 2016

    Το βράδυ της Παρασκευής, σε εκπομπή στην τηλεόραση, ο γνωστός Ρωμανιάς επιβεβαίωσε για την πρόβλεψη ότι θα εκδοθεί σχετική απόφαση από το ΣτΕ περίπου στα τέλη Οκτωβρίου και δήλωσε ότι πιστεύει ότι ο νόμος θα κριθεί αντισυνταγματικός κυρίως γιατί δεν προβλέπονται σε αυτόν ότι θα τηρηθούν οι προβλεπόμενες από το Σύνταγμα και τους νόμους προθεσμίες ενεργοποίησης του νέου ασφαλιστικού-συνταξιοδοτικού νόμου.

    Σύμφωνα με όλα αυτά δεν προβλέπεται έκδοση καινούργιας συνταξιοδοτικής πράξης πριν βγει το 2016 (στην καλύτερη περίπτωση). Με δεδομένα ότι πληρωνόμαστε και τα τρίμηνα η πιο αισιόδοξη πρόβλεψη είναι ότι όσοι θα διαγραφούν μετά τον Μάιο και μέσα στο 2016 θα μείνουν απλήρωτοι τουλάχιστον 6 μήνες.
    Αυτή είναι η καλύτερη περίπτωση γιατί αν υπολογίσουμε αυτά που γίνονται αυτή την εποχή στο ΣτΕ με το θέμα των τηλεοπτικών αδειών, αν συνυπολογίσουμε ότι μπορεί να αργήσει ο Υπουργός να βγάλει διευκρινιστική εγκύκλιο (ειδικά αν ο νόμος κριθεί αντισυνταγματικός) αν, αν, αν …. μας βλέπω να μένουμε απλήρωτοι για κανένα χρόνο και χωρίς να παίρνουμε προσωρινή σύνταξη.

    • Το σχόλιό σου ήταν η καλύτερη ενημέρωση μέχρι σήμερα για το θέμα, οπότε για να μην καλυφθούν οι πληροφορίες από τα επόμενα σχόλια ανέβηκε σχετικό άρθρο: https://enstoloi.net/pote-anamenetai-i-ekdosi-neon-sintaxeon/

      • ΣπύροςΣπύρος λέει:

        Κύριε Καρασαββίδη ευχαριστώ για το κομπλιμέντο. Ελπίζω να βγω ψεύτης σε αυτά που γράφω και να είναι θέμα ημερών η έκδοση διευκρινιστικών εγκυκλίων για να πάρουμε επιτέλους την σύνταξή μας. Αλλιώς …..

        • δημητρηςδημητρης λέει:

          ΕΥΛΟΓΗ ΑΠΟΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ,ΤΟ ΓΛΚ Η ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΗΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΚ? ΤΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?????ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Η ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ?ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο Κ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ ΤΟ ΑΝΗΡΤΗΣΕ ,ΤΟΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ Η ΑΠΛΩΣ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ?

          • Κατ’ αρχάς είναι αγενέστατη η χρήση από μέρους σου της έκφρασης “καραγκιοζιλίκια”, για το γεγονός ότι συνάδελφοι μοιράζονται τις (ανεπίσημες) προφορικές ενημερώσεις από το ΓΛΚ με σένα, χωρίς να έχουν καμία υποχρέωση να το κάνουν.

            Κανένας δεν προσπάθησε να σου πουλήσει “εγκυρότητα”, αφού ξεκάθαρα αναφέρεται ότι μιλάμε για προφορική ενημέρωση από το ΓΛΚ. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα (καθυστέρηση έκδοσης συντάξεων) για το οποίο δεν έχει εκδοθεί ούτε μία ανακοίνωση εδώ και 5 μήνες.

            Αυτό ακριβώς το κενό επίσημης ενημέρωσης προσπαθούμε να καλύψουμε εδώ.
            Δηλαδή η πρότασή σου είναι να μην αναφέρουμε απολύτως τίποτε μέχρι να δημοσιευτεί κάτι στη Διαύγεια;

            Όσον αφορά τις προφορικές πληροφορίες του ΓΛΚ, αυτές επιβεβαιώνονται έμμεσα από τα ίδια τα γεγονότα:
            α. Πέρασαν ήδη 5 μήνες από την ψήφιση του νόμου και δεν εκδόθηκε ούτε μία σύνταξη.
            β. Ποτέ δεν χρειάστηκε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα για μία απλή εγκύκλιο (άρα το θέμα δεν είναι απλό).
            γ. Για τις διαγραφές μετά την 12-5-2016 οι φάκελοι δεν χρεώνονται καν σε εισηγητή για επεξεργασία.
            δ. Όσον αφορά τη διασταύρωση που επικαλείσαι, εμπιστεύομαι περισσότερο τους συναδέλφους που μεταφέρουν (παραπλήσιες) προφορικές πληροφορίες από το ΓΛΚ, παρά τις δηλώσεις των “αρμοδίων”:
            https://enstoloi.net/stratos/comment-page-137/#comment-39365
            https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-118/#comment-39132
            https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-113/#comment-39020
            https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-117/#comment-38828
            https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-112/#comment-37785
            https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-112/#comment-37766
            https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-113/#comment-37711
            https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-190/#comment-37730
            https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-112/#comment-37646

            ΥΓ. Επαναλαμβάνω ότι ήταν απολύτως άστοχος ο χαρακτηρισμός “καραγκιοζιλίκια”, επειδή αναφερόμαστε σε προφορικές πληροφορίες και όχι σε έγγραφα. Με το δικό σου σκεπτικό δεν θα έπρεπε να δημοσιευτεί κανένα απολύτως άρθρο (σε εφημερίδες ή στο διαδίκτυο) για το νέο ασφαλιστικό, καμία ανάλυση και καμία εκτίμηση, αφού δεν υπάρχουν ακόμη επίσημες διευκρινιστικοί εγκύκλιοι.
            Ομοίως και εγώ δεν θα έπρεπε να αναρτήσω κανένα άρθρο και να μην δημιουργηθούν οι σελίδες υπολογισμού σύνταξης, αλλά να περιμένω τις επίσημες οδηγίες (που μετά από 5 μήνες δεν έχουν βγει ακόμη).
            Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει εργατολόγους να χρησιμοποιούν τις (μη έγκυρες) σελίδες για παροχή συμβουλών με το αζημίωτο: https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-119/#comment-39414

      • Β.Α.Β.Α. λέει:

        Κυριε Αχιλεα καλησπερα κατεθεσα αποστρατεια Σεπτεμβριο Β.Α. εμθ θα ηθελα να μου πειτε αν ισχυουν τα τρια του κονδυλη και αν θα παρω συνταξη απο ΕΦΚΑ η ΓΛΚ εφοσον διαγραφω μες το χρονο επισης μπορειτε να μου απαντησετε αν ο χρονος απονομης συνταξης επηρεαζει την αιτηση για εφαπαξ ευχαριστω.

        • Για τα έτη Κονδύλη παρ. 2 εδώ: https://enstoloi.net/asafeies-asfalistikou-nomou-pros-dieukrinisi/

          Όταν λες ότι είσαι ΕΜΘ εννοείς στρατό ξηράς;
          Γιατί τότε είσαι σε λάθος ενότητα σχολίων και στα σχόλια του στρατού ξηράς υπάρχει πίνακας με το χρόνο αναμονής για το εφάπαξ, ο οποίος είναι μεγαλύτερος από το χρόνο έκδοσης της σύνταξης.

          • δημητρηςδημητρης λέει:

            ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ,ΤΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ,Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ,ΓΛΚ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ,ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΑΜΕ ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΩ ΗΛΙΘΙΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΡΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΑΝ ΑΝΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ……..Κ ΑΧΧΙΛΕΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΕΓΑΛΗ

          • OK, τότε δικό μου το λάθος γιατί έβγαλα λάθος συμπέρασμα. Πάντως θα πρέπει να συμφωνήσεις ότι υπήρχε διπλή ανάγνωση στο σχόλιό σου, αυτό που εννοούσες εσύ και αυτό που κατάλαβα εγώ.

            Μετά την επεξήγηση συμφωνώ μαζί σου ότι η κατάσταση δεν αρμόζει σε πολιτισμένο κράτος που σέβεται τους πολίτες του (για να το θέσω πιο ευγενικά)!

          • δημητρηςδημητρης λέει:

            ΕΝΤΑΞΕΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΛΥΘΗΚΕ Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ,ΠΑΝΤΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ.

    • ΤΑΣΟΣΤΑΣΟΣ λέει:

      ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ.ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΤΗ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΣΤΕ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 50% ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.

    • δημητρηςδημητρης λέει:

      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΠΕΡΙΒΟΛΙ , ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ? ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ?

  3. Custom avatarΣΠΥΡΟΣ λέει:

    Καλημερα σε ολους τους συναδελφους! Σας ενημερωνω οτι σε τηλεφωνική επικοινωνια με το ετεα σημερα το πρωι σχετικά με το επικουρικό της πρωην ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ .δεν υπαρχει καμια πιθανότητα για το 2016 σε οσους αποστράτευτηκα ν απο 1/1/15 γιατι απο το υπουργειο εργασίας δεν τους εχουν δωσει καμια οδηγία πως θα δίνεται .αυτα μου ειπαν κατόπιν αποστολής αιτήματος μου !!

    • δημητρηςδημητρης λέει:

      καλημερα, σε διαφωτισαν και σενα,δεν πηρατε χαμπαρι οτι μας δουλευουν ,σημερα μου ειπαν παλι απο το γλκ οτι για συνταξεισ ακομα περιμενουν γιατι εχουν θεμα με τον στρατο ολο και κατι νεο καθε φορα ,παπατζηδες ειναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Π.ΠΠ.Π λέει:

    Διαγραφη 24/9/2014 αυτεπαγγελτη αποστρατεια ,μηπως γνωριζει καποιος ποτε θα παρω το εφαπαξ απο το ΤΠΔΥ ευχαριστω εκ των πρωτερων.

  5. ΤΑΣΟΣΤΑΣΟΣ λέει:

    Ευχαριστώ για την ανάλυση…και συμφωνώ απόλυτα ότι χάνεις πολλά λεφτά από τον μισθό..εάν φύγεις με σχετικά λίγα χρόνια.
    Αλλά λόγω του ότι δυστυχώς έχω οικονομικές υποχρεώσεις (Στεγαστικό δάνειο) και παιδιά που σπουδάζουν…για αυτό ρώτησα και για την αναγνώριση του Στρατού.
    Δεν ξέρω εάν θα μπορώ να τα ”βγάλω”πέρα με -140 ευρώ το μήνα Χ21 μήνες δόση ..για την αναγνώριση του.

  6. kynhgoskynhgos λέει:

    συναδελφοι κανενα νεο για το εφαπαξ τπδυ διαγραφη 22/9/2014

    • ΓιώργοςΓιώργος λέει:

      Διαγραφή 31/12/2014 αυτεπαγγελτη αποστρατεια το πηρα πριν τρείς μερες.Άρχισε να δίνεται με σειρα προτεραιότητας.

      • ΓιαννιώτηςΓιαννιώτης λέει:

        Γιώργο με ποια σειρά προτεραιότητας δίνεται. Της διαγραφής;

        • ΓιαννιώτηςΓιαννιώτης λέει:

          Κύριοι νάστε καλά πάντα υγεία και καλοφάγωτο.Επειδή περιμένω κι εγώ να το πάρω δεν θέλω να πείτε πόσο είναι αλλά με 34 χρόνια πραγματικά και 1 του στρατού πόσο να υπολογίσω ότι θάναι

          • Custom avatarΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

            Στην ιστοσελίδα του ΤΠΔΥ αναφερεται η ημερομηνια διεκπεραιωσης των εφαπαξ! Αυτή τη στιγμη διεκπεραιωνονται οι πραξεις με ημεροομηνια παραλβης εως 22 Αυγουστου 2014. Συνεπως τυχουσες αλλες πληροφοριες (πιθανοτατα αναληθηθείς) καλο ειναι να ειναι προσεγμενες.

          • Custom avatarΒασίλης λέει:

            Ναι αλλά αναφέρει αυτό όμως “με αποχώρηση από 1-9-2013 έως 31-12-2013”

    • ΚώσταςΚώστας λέει:

      Το πήρα πριν από 10 μέρες

  7. Custom avatarMagik λέει:

    Καλημέρα σε όλους.
    κ. ΚΑΡΑΣΑΒΙΔΗ συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα σας πολύ καλή δουλειά και πλήρως ενημερωμένη.
    Τον Σεπτέμβριο πήγα σε έναν <> εργατολόγο να μου πει τι σύνταξη θα βγάλω και για τα μερίσματα. Αυτός μου έλεγε γενικές θεωρίες περί του νέου ασφαλιστικού τις οποίες έχεις διατυπώσει και εσυ στο παρών σαιτ.
    Έμεινα έκπληκτος όταν κάποια στιγμή είδα ότι είχε ανοίξει την παρούσα ιστοσελίδα την αντέγραφε και μου έδινε τα στοιχεία που ζητούσα.
    Μάλιστα μου έβγαλε πολύ λιγότερα χρήματα γιατί δεν μπορούσε να υπολογίσει το μέρισμα του ΤΕΑΠΑΣΑ.
    Εγω πήρα την απόφαση μου και έκανα αίτηση αποστρατείας τον Σεπτέμβριο συμβουλευώμενος την πολύ καλή δουλεία του Αχιλλέα.
    Συγχαρητήρια και πάλι και καλή δύναμη και υπομονή σε όλους μας.

    • Θα μπορούσε να υπολογίσει και το επικουρικό του ΤΕΑΠΑΣΑ εάν συμπλήρωνε σωστά τις αναγνωρίσεις! 🙂

      Τώρα βελτιώθηκε η απεικόνιση των σελίδων της αστυνομίας (θα ακολουθήσει και η πυροσβεστική) και είναι εύκολο πλέον να επιλέξει κάποιος την πληρωμή των υποχρεωτικών εισφορών για λήψη επικουρικού (πίνακας κάτω δεξιά).

      Το επικουρικό με νομοθεσία 2016 είναι προσωπική πρόβλεψη και πιθανώς να είναι τελικά μικρότερο από τη σελίδα, καθώς είμαι ο μοναδικός που υποστηρίζει ότι το επικουρικό ΤΕΑΠΑΣΑ με βάση το νέο νόμο πρέπει να αυξηθεί και όχι να μειωθεί!
      https://enstoloi.net/nea-epikouriki-syntaxi-somaton-asfalias/

      • δημητρηςδημητρης λέει:

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κ ΑΧΙΛΛΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΑ ΧΩΝΩ ΚΟΣΜΙΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΜΠΑς ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΑΠΟ ΤΟΥς ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ,ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟΣΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΙΟ ΕΛΕΟΣ………ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΤΕ ΤΟ ,ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΟΡΡΥ ΕΙΜΑΙ ΑΡΠΑΓΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!

  8. ττττ λέει:

    Αντιγραφη από σχόλια του στρατού ξηράς. Μήπος να ξεχάσουμε και την σύνταξη “αφού για εφαπαξ μονο στα ονειρα” :
    al
    14 Οκτωβρίου 2016 στο 13:16

    Καλημέρα πήγα στο ΓΛΚ σήμερα τίποτα περιμένουν διευκρινίσεις του νόμου έχουν πρόβλημα όσοι έχουν αποστρατευτεί από 12 Μάιου και μετά δεν έχουν βγάλει καμιά πράξει του είπα αν θα βάλουν έναντι μου είπε όχι.

    • ΤΑΣΟΣΤΑΣΟΣ λέει:

      ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΛΥΣΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΜΗΝΕΣ……ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΑΓΑΠΗΤΕ.ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΑΠΑΤΖΑΣ.

    • alal λέει:

      Εγώ σου λέω του μου είπαν όχι ότι συμφωνώ έχω διαγραφή 14 Ιουνίου μου είπε ότι έχουν κάνει λάθος εκεί που γράφουν για αυτούς που έχουν διαγραφεί πριν τις 30 Ιουνίου επικαλούνται στο νόμο μια διάταξη η όποια δεν ισχύει και για αυτόν το λόγο δεν έχουν βγάλει καμιά πράξη από τις 12 Μαΐου και μετά έχουν κάνει χαρτί για διευκρίνησης και δεν τους έχουν απαντηση από το Μάιο

      • δημητρηςδημητρης λέει:

        Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥς ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 30-6-16 ,ΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ,ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ ΝΑ ΚΤΥΠΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΟΥΝ ΠΡΟΣ ΙΔΙΑΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ!!!!!!!

      • δημητρηςδημητρης λέει:

        ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΙ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥΑΛΕΤΑς ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ,ΑΚΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ,ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

      • pitpit λέει:

        Διάταξη να υπερισχύει του νόμου πρώτη φορά βλέπω.

    • δημητρηςδημητρης λέει:

      καλημερα, χθες εντελως τυχαια συναντηθηκα με τον κ κουτρουμανη , σε ερωτηση που του εκανα για τους διαγραφεντες εως 30-6-2016 μου απηντησε οτι θα ισχυσει με τον παλιο νομο.Συνεπως τι περιμενουν? και μου ειπε ακομη σε κανα μηνα να περιμενουμε

  9. ΤΑΣΟΣΤΑΣΟΣ λέει:

    Καλησπέρα…
    Έχω 27,5 χρόνια υπηρεσίας από ΑΠ ταμείο.
    Είναι υποχρεωτικό όταν φτάσω 35 πραγματικά χρονιά υπηρεσίας…να πληρώσω τότε τον Στρατό…???

    • Custom avatarkostastam λέει:

      Ναι είναι Τάσο. Ο στρατός μετράει από την αρχή της καριέρας σου στο χρονοεπίδομα.
      Μπορείς βέβαια να κάνεις αίτηση να τον πληρώσεις από τώρα, που στοιχίσει και πιο φθηνά, το οποίο και σου συνιστώ, γιατί μετά θα ακριβύνει πολύ.
      Εάν έχεις πρόσβαση στην ενιαία αρχή πληρωμών (taxis), θα δεις ότι τα χρόνια υπηρεσία σου δεν είναι 27,5 αλλά 29,5 (εάν π.χ. έχεις 2 χρόνια στρατό).

    • Custom avatarΛεωνίδας Θ. λέει:

      Αλλιώς τα λέει ο Αχιλλέας εδώ
      https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-31/#comment-10671

      • ΤασοςΤασος λέει:

        Για αυτο τον λογο ξανα ρωταω…Τι ισχυει εαν φυγω με 35 πραγματικα…χωρις τον στρατο…δεν θελω να πληρωσω τιποτε…γινετε..???

        • Αυτές οι ερωτήσεις απαντώνται πολύ απλά με δοκιμές στη σελίδα “Σύνταξη τ.ΑΠ. ή τ.Χ/Φ” , εισάγοντας τα στοιχεία που επιθυμείς. Συμπληρώνεις εναλλακτικά θητεία πχ. 24 μήνες (με αναγνώριση) ή 0 μήνες (χωρίς αναγνώριση).

          Θα δεις ότι εάν φύγεις με 35 πραγματικά (χωρίς την 5ετία) και πληρώσεις και το στρατό, τότε θα έχεις πάνω από 35 συντάξιμα έτη (πχ. με 24 μήνες θητεία θα έχεις 35 + 2 = 37 συντάξιμα).

          Οπότε μπορείς να συγκρίνεις το κέρδος στη σύνταξη λόγω στρατού με το κόστος των εισφορών.

          ΥΓ. Επισημαίνεται το αυτονόητο, εάν κάποιος δεν αναγνωρίσει τη θητεία, τότε στη σελίδα πρέπει να εισάγει 0 (μηδέν) μήνες θητείας, διότι χωρίς αναγνώριση ο στρατός είναι σαν να μην έχει υπάρξει ποτέ (ερώτηση 4.1 στις FAQ).

  10. ΓιώργοςΜΓιώργοςΜ λέει:

    Καλησπέρα σε όλους.υπέβαλα αίτηση για αναγνώριση του στρατού την 11/8/2016 και πρίν λίγες μέρες μου ήρθε η επιστολή αναγνώρισης απο το ΑΕΑ. Γνωρίζετε αν οι εισφορές που θα πληρώσω θα είναι με τον παλιό η με τον καινούριο τρόπο και πόσες θα είναι αυτές?Επίσης σε πόσο καιρό θα αρχίσουν να παρακρατούνται?Ευχαριστω εκ των προτέρων

    • Custom avatarkostastam λέει:

      Τι γίνεται ρε παιδιά με τις αναγνωρίσεις του στρατού.
      Υπάρχουν κάποιοι που περιμένουν χρόνια, και κάποιοι όπως τώρα ο “ΓιώργοςΜ” αλλά και ο “Davor” λίγο πιο κάτω, (https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-119/#comment-39338), οι οποίοι λένε ότι πήρανε ειδοποιήσεις από ΑΕΑ. Αλήθεια “Γιώργο Μ”& “Davor”, τι ακριβώς λένε οι ειδοποιήσεις?. Μήπως απλά λένε ότι το αίτημα σας παρελήφθη και θα διαβιβαστεί αρμοδίως (ΓΛΚ ή ΕΦΚΑ)? Αναφέρει ποσά?Πότε υπεβλήθη το αίτημα “Davor”?

      • ΤΑΣΟΣΤΑΣΟΣ λέει:

        Ο DAVOR ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΓΛΚ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΤΟΥ ΠΗΡΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ……..ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ ΑΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 2014 ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ,ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ;ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ;

        • pitpit λέει:

          Η απάντηση είναι απλή. Για να πληρώσεις περισσότερο γιατί ο καταληκτικος βαθμός σου θα είναι μεγαλύτερος απ ότι όταν έκανες την αίτηση.

          • Custom avatarkostastam λέει:

            Όχι pit. Η καταβολή χρημάτων θα γίνει με τη σύνταξη, αλλά με τα μισθολογικά δεδομένα που είχες όταν έκανες την αίτηση αναγνώρισης.

          • ΤΑΣΟΣΤΑΣΟΣ λέει:

            ΟΧΙ ΡΙΤ ,Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΙΤΗΣΗ.

      • ΓιώργοςΜΓιώργοςΜ λέει:

        Το χαρτι λεει οτι το ΑΕΑ το εστειλε στο υπουργειο οικονομικων τμημα συνταξεων και κοινοποιηθηκε σε μενα χωρις ποσά η αλλα. κ Καρασσαβίδη θα μπορούσατε να απαντησετε αν οι εισφορές που θα πληρώσω θα είναι με τον παλιό η με τον καινούριο τρόπο και πόσες θα είναι αυτές?Επίσης σε πόσο καιρό θα αρχίσουν να παρακρατούνται?

  11. μιχαληςμιχαλης λέει:

    με το επικουρικο του τεαπασα πρωην εχ διαγραφη 7-2015 γνωριζει καποιος τι γινεται

    • Custom avatarΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

      Έχει μεταφερθεί στο ΕΤΕΑ και αγνοειται ή τύχη του.

      • Α.ΩΑ.Ω λέει:

        Τους έστειλα mail επειδή στο τηλέφωνο δεν απαντούσε κανείς και κάποιος συνάδελφος που βρίσκεται εκεί μου είπε ότι μέχρι τέλος του έτους θα δώσουν τα επικουρικά. Είδομεν……

        • Custom avatarΣπυρος λέει:

          Το εχουμε ακουσει κατα κόρον δεν λενε ομως ποιου έτους το τελος.εγω περασα και ρωτησα μου ειπαν οτι ακομη δεν εχουν τον τροπο υπολογισμού !!! Ιδωμεν!!!!!

  12. Custom avatarΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

    Καλημέρα σε όλους. Ενημέρωση σήμερα το πρωί από ΤΕΑΠΑΣΑ/ΤΠΥΠΣ: Ταχυδρομουν τις επιστολές για τα εφάπαξ που αφορούν διαγραφές μετά την 1/1/2015, τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα στην Εθνική τράπεζα από την Τρίτη! Καλοφαγωτα και με υγεία συνάδελφοι!!

    • Custom avatarΒασιλης λέει:

      Δημητρη καλημερα με ωραια νεα, μηπως ξερουμε για ποιο διαστημα του 2015?

      • Custom avatarΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

        Καλημέρα Βασιλη, όχι δεν γνωρίζω αλλά αν ισχύει αυτό που είχαν πει παλιότερα θα είναι για τις διαγραφές όλου του 2015 (εξάλλου δεν είμαστε και πολλά άτομα, αν θυμάμαι καλά γύρω στα 85 αποστρατευθηκαν όλο το 2015 από το ΠΣ).
        Είσαι της ΕΛΑΣ απ ότι βλέπω, αν ανηκεις στο ΤΠΑΣ, σύμφωνα με ότι έχουν πει σε έναν συμμαθητή μου που περιμένει από εκεί με διαγραφή 10/2015, το πρώτο 10ημερο του Νοεμβριου θα έχει τελειώσει. Με το καλό και με υγεία!!

        • ΒασιληςΒασιλης λέει:

          σε ευχαριστω φιλε, καλως να ερθουν!!

          • Π.ΠΠ.Π λέει:

            Καλώς να έρθουν κύριοι αλλά αν δεν τα βάλεις στην τσέπη σου μην πιστεύεις. θα χρειαστούν και φορολογική ενημερότητα.

          • Custom avatarΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

            Κύριε Π.Π εννοείται ότι χρειάζεται και φορολογική ενημερότητα!! ΠΑΝΤΑ χρειαζόταν, δεν καταλαβαίνω αν αυτός είναι λόγος να μην το πιστεύεις!!! Και δεν νομίζω ότι οι συνάδελφοι στο ΤΕΑΠΑΣΑ που με ενημέρωσαν είχαν λόγο να πουν ψέμματα…… Και για να ακριβολογούμε στην τσέπη ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να τα βάλει κανείς μας!!!!!! (Capital controls!!!!). Να είστε καλά………

        • Π.ΠΠ.Π λέει:

          Δημήτρη μεταφορικά το λέω επειδή με αυτά που ζούμε και βλέπουμε υπάρχει μεγάλη δυσπιστία. Μακάρι να τα δώσουν σύντομα.34 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας εχω δει και ακούσει πολλά. Νάσαι καλά

          • Custom avatarΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

            Όσον αφορά αυτά που ζούμε, ΔΕΝ έχεις και άδικο!!!! Οψόμεθα Π.Π, είς Τρίτην τα σπουδαία…… Καλό σας βράδυ!!

          • ΠΕΡΙΚΛΗΣΠΕΡΙΚΛΗΣ λέει:

            Παιδιά εγώ τα πήρα εδώ και μία βδομάδα πάντως.Διαγραφή Νοέμβριος 2013.

          • Custom avatarΔΗΜΗΤΡΗΣ λέει:

            ΤΕΑΠΑΣΑ/ΤΠΥΠΣ συνέχεια.Σημερα το πρωί παρέλαβα την απόφαση απονομής εφάπαξ, από τις 18-19-2016 χορηγείται από την Εθνική Τράπεζα. Αποστρατεία 3/2015. Υγεία σε όλους σας!!!

  13. ΝικοςΝικος λέει:

    Ευχαριστω Τασο για την απαντηση.Οι εισφορες μου για το στρατο και για τα τρια επιπλεον συνταξιμα αφου ηδη εχω αιτηθη θα ειναι με τις παλιες εισφορες η οχι;

    • ΤΑΣΟΣΤΑΣΟΣ λέει:

      ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑΙ, ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ 01-01-2017.ΓΙΑ ΤΗΝ 3ΕΤΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟ.ΚΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΕ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΑ ΥΨΗ ΑΠΟ 01-01-2017.Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΘΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΕΙΡΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ 40ΕΤΙΑ ΑΡΓΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.

  14. davordavor λέει:

    Καλημέρα , ήθελα να ρωτήσω για αναγνώριση στρατού μου έλαβαν υπόψιν εκτός απο το βασικό μισθό και το χρονοεπίδομα και τα εξής : ειδικών Συνθηκών , ειδικής απασχόλησης εξομάλυνσης και υψηλής ευθύνης Χ 6,67 Χ μήνες στρατού, παλιά δεν ήταν μόνο χρονοεπίδομα και βασικός μισθός; και δεύτερη ερώτηση τον στρατό πρέπει οπωσδήποτε να το πληρώσουμε επειδή είναι στο χρονοεπίδομα μας; γιατί κάποιος συνάδελφος μου είπε ότι δεν το πληρώνω επειδή δεν μου χρειάζονται τα χρόνια, ισχύει κάτι τέτοιο ή είμαστε υποχρεωμένοι να το πληρώσουμε είτε τώρα είτε όταν βγούμε στη σύνταξη;

  15. ΝΙΚΟΣΝΙΚΟΣ λέει:

    Καλησπερα σε ολους . Εχω στειλει ολα τα δικαιολογητικα για να πληρωσω το στρατο το 2011 αλλα αυτε φωνη ουτε ακροαση. Γνωριζει κανεις τι συμβαινει? Οπως επισεις με τα τρια επιπλεων πλασματικα χρονια που μπορουν να εξαγορασουν οσοι διορηστηκαν εως το 1995.Εχω στειλει τα δικαιολογητικα για να την πληρωσω 4 μηνες αλλα ουτε αυτο προχωραει. Ευχαριστω Νικος.

    • ΤΑΣΟΣΤΑΣΟΣ λέει:

      Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΙΤΗΣΗ,ΔΗΛ. ΤΟ 2011.ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΑ 3 ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΙ ΤΙΜΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ.ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ: Με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 22 του ν.3865/2010, προσαυξάνεται κατά τρία (3) έτη η συντάξιμη υπηρεσία των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος, που έχουν καταταγεί μέχρι 31-12-1995, υπό την προϋπόθεση ότι, με βάση τις οικείες συνταξιοδοτικές διατάξεις που ίσχυαν κατά την ημερομηνία ισχύος του νόμου αυτού (21-7-2010), συμπληρώνουν τον απαραίτητο χρόνο για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος (24 ½ έτη) από 01-01-2015 και μετά. Ο χρόνος αυτός, (3έτη) λαμβάνεται υπόψη για τη συμπλήρωση των ετών υπηρεσίας που απαιτούνται για τη συνταξιοδότηση των ανωτέρω προσώπων, (40 έτη)……Ν.3865/2010.

      • davordavor λέει:

        Εγώ που αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με τον στρατό , τους πήρα τηλ και μου είπαν να επικοινωνήσω με το ΓΛΚ , επικοινώνησα και ο υπάλληλος μου είπε ότι τα χαρτιά μου είναι οκ θες να το προχωρήσω;του είπα ναι και όλα καλά μετά . Μου πήρε 2 χρόνια , λόγω κρίσης μου είπαν δεν προχωράνε τις αιτήσεις.

        • ΤΑΣΟΣΤΑΣΟΣ λέει:

          ΕΜΕΝΑ ΦΛΕ DAVOR ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ 20 ΜΗΝΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ.ΤΟ 2014 ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ.ΕΦΕΤΟΣ ΕΦΥΓΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar Custom avatar