Σελίδα υπ' αριθ. 221 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 221 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Σήμερα (2-4-2018) μου ήρθε συστημένος φάκελλος με τα νέα οικονομικά στοιχεία . Κατάταξη 1982, διαγραφή 8-4-2017, πρώτη προσωρινή σύνταξη 11/2017, ταμείο πρώην Χωρ/κής. Λέτε να πλησιάζει η ώρα για την καταβολή της οριστικής σύνταξης και του ΕΦΑΠΑΞ;
Νέα οικονομικά στοιχεία, τι εννοείς ? Εγώ με κατάταξη 1985, διαγραφή 10-12-2016, πρώτη προσωρινή σύνταξη 07/2017, ταμείο πρώην Χωρ/κής δεν έχω λάβει κάτι. Για οριστική δεν έχω κανένα νέο, το ΕΦΑΠΑΞ το πήρα.
Κάποιος συνάδελφος είχε επικοινωνήσει πριν λίγο καιρό με το ΤΕΑΠΑΣΑ και του είπαν ότι δεν εκδίδουν νέα ΕΦΑΠΑΞ επειδή δεν έχουν πάρει τα οικονομικά στοιχεία. Τώρα μου ήρθε ο φάκελος με τα στοιχεία αυτά. Αποδέκτες είναι ΓΛΚ, ΤΕΑΠΑΣΑ, ΜΤΣ και το ταμείο για το επικουρικό. Εκτιμώ ότι τα στοιχεία αυτά είναι αναγκαία, τουλάχιστον για τους διαγραφέντες το 2017 και μετά, για να ξεμπλοκάρει η διαδικασία (πέραν βέβαια της απαιτούμενης ρευστότητας).
Γιώργο έχεις δίκιο εγώ είχα γράψει σε προηγούμενη ανάρτηση ότι για όσους έχουν διαγραφεί το 2017 που άρχισε το νέο μισθολογειο για την χορήγηση του εφάπαξ περιμέναν να τους αποσταλούν τα νέα οικονομικά στοιχεία για να γίνει ο υπολογισμός του με τις νέες κρατήσεις για 2017. Όσοι έχουν αποχώρηση πριν το 2017 δεν έχουν αυτό το πρόβλημα. Αφού ξεκίνησε οι αποστολή των νέων οικ. στοιχείων θα έρθει και η σειρά μας πιστεύω σύντομα.
Γιώργο μπορείς να ενημέρωσης από ποια υπηρεσία σου εστάλη ο φάκελος… Από Φιλαδέλφεια η Μ.Ασιας έχει κάποια τηλέφωνα και για δική μας ενημέρωση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλό Πάσχα σε όλους.
Ο φάκελος μου εστάλη από την Μ. Ασίας. Στον τίτλο της Υπηρεσίας έχει ως.τηλ. το 210-7483808.
Γιατί δεν εμφανίζετε ποσό στη Διόρθωση Β.Μ. στη σελίδα : https://enstoloi.net/ergalia/neo-misthologio-2017/
Ανθυπαστυνόμος το 2016 (Ταγματάρχης Μισθολογικά), Υπαστυνόμος Β΄ το 2018. Β΄κατηγορία, 6/1993, Παλιός.
Σύμφωνα με αυτό το σχόλιο σε περίπτωση αλλαγής κλιμακίου θα σταματούσε η διόρθωση ΒΜ:
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-204/#comment-60567
Τι ποσό διόρθωσης σου αφαιρείται τώρα και πότε πήρες προαγωγή, εντός του 2017 ή εντός του 2018;
Προαγωγή 10/2017. Η Διόρθωση Β.Μ. είναι 40,44 ευρώ (στη μισθοδοσία μου) και μου έβγαινε πάντα στο site, τώρα τελευταία έγινε μηδενική (στο site).
Δοκίμασε τη νέα σελίδα (έκδοση: 3-4-2018) και έλεγξε το ποσό διόρθωσης ΒΜ. Αναγκαίες πληροφορίες είναι επίσης η οικογενειακή κατάσταση, η θητεία και τυχόν άλλη προϋπηρεσία στο δημόσιο (για το παλαιό ΕΧΥ).
Σωστότατο, μπράβο Αχιλλέα.
Στις 27.2.2018 αντιπροσωπεία των Ομοσπονδιών Σωμάτων Ασφαλείας συναντήθηκε με τη Γενική Γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων, κα Στέλλα ΒΡΑΚΑ, παρουσία και των στελεχών του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, προκειμένου να αποσαφηνιστούν θέματα ασφάλισης που αφορούν τους στρατιωτικούς του Δημοσίου και θα εμπεριέχονται στην σχετική εγκύκλιο του εν λόγω Υπουργείου. Ανάμεσα στα άλλα, σε μια παράγραφο για την μάχιμη πενταετία ειπώθηκε:
{ γ) οι διατάξεις του άρθρου 22 παρ. 3 του ν.3865/2010 που αφορούν την αναγνώριση της Μάχιμης Πενταετίας παραμένουν σε ισχύ και μετά τη ψήφιση του νέου ασφαλιστικού, ενώ υπολογίζονται στο ανταποδοτικό μέρος της σύνταξης οι αποδοχές που ελήφθησαν υπόψη στην εν λόγω αναγνώριση όταν ο χρόνος της Μάχιμης Πενταετίας έχει παρασχεθεί μετά την 01-01-2002.} Και παρακάτω: { δ) στην προαναφερόμενη περίπτωση, όταν ο ασφαλισμένος κρίνει ότι δεν τον συμφέρει η γενόμενη αναγνώριση, δύναται να καταβάλλει επιπλέον ασφαλιστικές εισφορές και να λάβει μεγαλύτερη σύνταξη ή να ανακαλέσει το αίτημά του και να του επιστραφεί το καταβληθέν χρηματικό ποσό }
Τι ακριβώς σημαίνουν τα παραπάνω;
Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης.
http://www.poasy.gr/web/index.php?option=com_content&view=article&id=3627:synantisi-omospondiwn-me-ti-geniki-grammatea-koinwnikwn-asfalisewn-gia-asfalistika-themata-tou-kladou-mas&catid=131:news-federations-2018&Itemid=127
Χρήστο καλημέρα. Για αρχή θα σου έλεγα ότι θα πρέπει να περιμένεις να αποτυπωθούν στην εγκύκλιο οι όποιες ρυθμίσεις για να δεις τι πρόκειται πραγματικά να συμβεί. Πολύ σωστά οι Ομοσπονδίες ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα της συνάντησης αλλά οι υποσχέσεις και οι δεσμεύσεις των αρμοδίων πολιτικών προσώπων έχουν μικρά ποσοστά αξιοπιστίας. Όσο αφορά το ερώτημα σου για τα σημεία γ και δ της ανακοίνωσης φοβάμαι ότι τα νέα δεν είναι καλά για όσους «γράφουν» υπηρεσία που λογίζεται στο διπλάσιο μετά την 1/1/2002. Σύμφωνα με την περίπτωση γ για την αναγνώριση της πενταετίας η εισφορά αναγνώρισης θα συνεχίσει υπολογίζεται επί της εκάστοτε αποζημίωσης που λαμβάνεται για εργασία πέραν του πενθημέρου (Ν3865/2010 Α22 παρ. 3) και θα υπολογίζονται στο ανταποδοτικό μέρος της σύνταξης οι αποδοχές που ελήφθησαν υπόψη στην εν λόγω αναγνώριση. Δηλαδή ο μέσος όρος των αποδοχών για την πενταετία θα είναι ≈230€. Με αυτό τον τρόπο η αναγνώριση της πενταετίας θα ανεβάζει το ποσοστό αναπλήρωσης της ανταποδοτικής σύνταξης σύμφωνα με την ενότητα ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ της εγκυκλίου https://diavgeia.gov.gr/doc/72ΩΕΗ-ΩΔΞ?inline=true… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ευχαριστώ για την απάντηση….μάλλον για να συμφέρει η αναγνώριση θα πρέπει να πληρώσουμε παραπάνω. Αν συνυπολογίσουμε και τα ποσά που θα χρειαστούν για το πρόνοιας και τα επικουρικά, πάει το εφάπαξ………..όποιος μπορεί 40 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.
Ένταξη στο μόνιμο Πυροσβεστικό προσωπικό των κατά την παρ. 20 του άρθρου 15 του ν.3938/2011 Πυροσβεστών 5ετούς υποχρέωσης.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A96%CE%9A%CE%A8465%CE%A7%CE%987-%CE%A1%CE%A53?inline=true
https://www.e-nomothesia.gr/kat-astynomikos-astynomia/genika-nomothetimata/n-3938-2011.html
Μια λεπτομερια…….Ο Ν. 3938/2011 έχει 19 παρ. στο άρθρο 15 και όχι 20
Η 20η παράγραφος προστέθηκε με τον Ν.4455/2017 και το άρθρο 13.
https://www.e-nomothesia.gr/epaggelmata-tekhnes/phortoekphortotes/nomos-4455-2017-fek-22a-23-2-2017.html
Κάποια πληροφόρηση για την πορεία χορήγησης των Εφάπαξ, όσων διαγράφηκαν το 2017, υπάρχει από Συνάδελφο;
Μπήκε η σύνταξη Απριλίου.Καλο Πάσχα σε Όλους.
Καλησπέρα σας θα ήθελα να ρωτήσω γιατί εχω διαφορά εισφορών τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο έχω για παράδειγμα συνταξη ΙΚΑ 79,71 και Μάρτιο και απριλιο 77,04 και συμβαίνει και σε άλλες κρατήσεις μήπως έχει γίνει κάποιο λαθος;
Κανονικά η εισφορά σύνταξης δεν μειώνεται ποτέ, παρά μόνο όταν μειώνεται για κάποιο λόγο ο μισθός.
Η διαφορά σημαίνει ότι έχεις κάποια μείωση μισθού (ίσως αναδρομική) ποσού 40,00 €.
Αυτό λέω κι εγώ με τον προηγούμενο μήνα ο μισθός είναι ίδιος μόνο διάφορα έχει τα αναδρομικα στις κρατησεις που δεν παίζουν κάποιο ρολο.πως μπορώ να το ελεξω;
Στη σελίδα “Μισθολόγιο 2017” υπολογίζονται 79,71 ή 77,04 €;
Εάν θέλεις στείλε την ανάλυση (χωρίς προσωπικά στοιχεία) στο mail (κουτάκι στα δεξιά).
Ενημέρωση από το ΕΤΕΑΕΠ για επικουρικές εντός Απριλίου θα ξεκινήσει να δίνει για αποχωρήσεις 1/1/15 και μετα
Σπυρο καλησπερα.Μηπως ρωτησες με ποια συχνοτητα θα τις δωσουν?Η αναμονη αραγε θα ειναι μεγαλη η θα τις καθαρισουν μεχρι τελος καλοκαιριου.Παντως σε ευχαριστουμε πολυ για την ενημερωση!!!
Θα μιλήσω μαζί τους πάλι τον Απρίλιο οπότε θα έχετε μια πιο καλή ενημέρωση για όλα πάντως η συνάδελφος είναι πολύ εξυπηρετική και ομιλιτικη καλό Πάσχα να έχουμε
Καταργούνται τα κριτήρια εντοπιότητας στις μεταθέσεις των αστυνομικών
https://www.newsit.gr/ellada/katargountai-ta-kritiria-entopiotitas-stis-metatheseis-ton-astynomikon/2459054/
ΦΕΚ Β 1021 – 21.03.2018
Καθορισμός ύψους, δικαιούχων, όρων και προϋποθέσεων χορήγησης επιδομάτων κινδύνου (πτητικό, Ε.Κ.Α.Μ., Ε.Μ.Α.Κ., δυτών υποβρυχίων διασώσεων….κλπ.
http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wG3UHk-ZeQumndtvSoClrL8sN_CI5tJ5zUtiDow6HlTE-JInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtX3MDChIRdNk8kwht7_Z_eyGaxUjbtwDo2DVDgWQVDL4
Καλή πληροφορία και η απόφαση αφορά αποκλειστικά τα Σώματα Ασφαλείας, με την οποία οι δικαιούχοι σε Αστυνομία και Πυροσβεστική εξομοιώνονται (όσον αφορά τις προϋποθέσεις καταβολής) με τους στρατιωτικούς συναδέλφους τους.
κ. ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ καταρχάς συγχαρητήρια για την ενημέρωση που μας παρέχεται. Έχω καταταχθεί στην ΕΛ.ΑΣ. την 19-06-1995 έγγαμος με δυο τέκνα, στρατιωτική θητεία 23 μήνες, ένσημα ΙΚΑ 14 μήνες προ του 1992, πληρωμένη μάχιμη πενταετία. Κατέχω το βαθμό του Ανθυπαστυνόμου και το ερώτημα μου α) είναι εάν δικαιούμαι την τριετία του Κονδύλη; και β) Τι ισχύει με την τριετία για όσους έχουμε καταταγεί μέχρι την 31-12-1995 και εάν δικαιούμαι να εξαγοράσω και αυτήν προκείμενου να συνταξιοδοτηθώ
Κατ’ αρχήν ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια, επί των ερωτήσεων έχουμε:
α) Τώρα πλέον όχι (ερώτηση 3.4 στις FAQ).
β) Επ’ ευκαιρία του ερωτήματός σου και επειδή αρκετοί συνάδελφοι θα έχουν την ίδια απορία, ανέβηκε σήμερα το άρθρο “Πρόσθετη τριετία για κατάταξη έως 1995”ι>.
Σταύρο τα δεδομένα που υπάρχουν είναι τα εξής: α. Σύμφωνα με το Ν.3865/10 και τη σχετική εγκύκλιο (ΑΔΑ: 4ΑΛ3Η-4Β) –> https://i.imgur.com/iR50zss.png η απαίτηση θεμελίωσης ανά έτος αφορά πάντα ελάχιστα έτη “πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας”. β. Σύμφωνα με το άρθρο 40 παρ. 4 του ΚΠΣΣ (ΠΔ.169/2007), για τη μάχιμη πενταετία ισχύει ότι: “Ο χρόνος υπηρεσίας που υπολογίζεται με προσαύξηση σύμφωνα με τα παραπάνω λογίζεται ως χρόνος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας”. γ. Η μάχιμη πεναετία δίνεται σε όλους με 24,5 έτη πραγματικής υπηρεσίας (όχι 25), όπως αναφέρεται και στη σελίδα 12 της ενημέρωσης της ΕΛ.ΑΣ για συνταξιοδοτικά θέματα –> https://i.imgur.com/FTZvKAw.png δ. Το γεγονός ότι η πενταετία αποδίδεται στα 24,5 έτη (και όχι στα 25) προκύπτει έμμεσα αλλά ξεκάθαρα και από το γεγονός ότι ο νομοθέτης για την ένταξη στο παλαιό καθεστώς θεμελίωσης όρισε ως όριο συντάξιμων ετών για το 2010 τα 24,5 έτη (ώστε να μην μετράει η 5ετία) και όχι τα 25. Από τo συνδυασμό των ανωτέρω προκύπτει ότι για την κάλυψη των ελαχίστων ετών του Ν.3865/10 προστίθεται και η πενταετία μετά… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΑΧΙΛΛΕΑ ακριβώς όπως τα γράφεις είναι γραμενα και στη σελίδα του ΓΛΚ σε επικοινωνια με την υπάλληλο που έχει το φάκελο κα Γ. παραδεχετε ότι έχω 24 και 8 μήνες παραδεχετε οτι εχω συμπλυρωματικα και την 5τια οτι για την ενεργοποίηση της χρειάζονται 24 και 6 μην. οτι εγω χρειαζομε 25 ετη ενω εχω 29και8 μην. συνταξιμα ετη αλλά μου απορρίπτει την αίτηση και μου λέει ότι θέλω ακόμα 4 μήνες και να παω στο ελεκτικο συνέδριο
Προληπτικά άλλαξε η σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” και πλέον απαιτούνται είτε 24,5 έτη υπηρεσίας στο δημόσιο είτε 25 συντάξιμα έτη (μαζί με το ΙΚΑ) για την προσμέτρηση της 5ετίας. Υπάρχει πάλι μία ασάφεια για το πως ακριβώς μετράει η θητεία και τυχόν ΑΕΙ, αλλά εκτιμώ ότι περιπτώσεις σαν τη δική σου είναι εξαιρετικά σπάνιες.
Επειδή το ελεγκτικό συνέδριο πιθανότατα αργεί και υπάρχει προθεσμία 3 μηνών για να δηλώσεις εάν επιθυμείς επιστροφή στην υπηρεσία, θα συνιστούσα τη σίγουρη λύση της επιστροφής για περίοδο 4 μηνών διότι ειδικά στη χώρα που ζούμε δεν ενδείκνυται να τα βάζεις με το τέρας της δημόσιας διοίκησης!
Αχιλλέα καλησπέρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει ο φίλος Σταύρος, την 31-12-2014 θα έπρεπε να είχε 24.5 χρόνια, όμως δεν φαίνεται να τα συμπληρώνει άρα πάει 40χρόνια υπηρεσία (Ι.,Κ,Α, θητεία, μάχιμη 5ετία, τριετί με κατάταξη έως 1995) ή 60 χρονών. Το λέω αυτό γιατί εγώ κατετάγη 28-6-1993, 18 μήνες θητεία, 12 μήνες Ι,Κ,Α, και δεν θεμελιώνω με το παλιό σύστημα. Εκτός εαν δεν εχω καταλάβει σωστά.
Τάσο ο Σταύρος έκλεισε 20 χρόνια το 2013 και θεμελιώνει σύνταξη με 25 συντάξιμα χρόνια σύμφωνα με τις διατάξεις για τους τρίτεκνους.
Σε ευχαριστώ GEORGIOSP για την απάντηση, σωστά αλλάζουν οι διατάξεις για τους τρίτεκνους.
ΑΧΙΛΛΕΑ καλησπέρα το ΓΛΚ μου απάντησε ότι έχω 24 έτη και 8 μήνες και ότι για λήψη σύνταξης χρειαζομε 25 για την 5τια τίποτα.
Υποθέτω ότι σου απάντησε κάποιος προφορικά, γιατί μου φαίνεται παράξενο να απάντησαν εγγράφως τόσο γρήγορα σε μια τόσο ιδιαίτερη περίπτωση. Οπότε επαναλαμβάνω ότι η ενδεδειγμένη λύση είναι η επαναφορά στην υπηρεσία για μερικούς μήνες και η προθεσμία των 3 μηνών για να κάνεις τη σχετική αίτηση ήδη τρέχει!
ΑΧΙΛΕΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΚΚΛΕΙΣΑΝ 20ΕΤΙΑ ΤΟ 2013 ΧΡΕΙΆΖΟΝΤΑΙ 25 ΕΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΜΑΧΙΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ 24 ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ ΣΥΝ ΤΗ ΜΑΧΙΜΗ ΔΗΛ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΓΛΚ Η ΜΑΧΙΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΊΤΕ ΜΕ ΤΑ 24 ΚΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ
Σταύρο δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει με την περίπτωση σου αλλά αν το ΓΛΚ σου έστειλε έγγραφο με το οποίο σε ενημερώνει ότι δεν δικαιούσαι σύνταξης ίσως μπορείς να επικαλεστείς την παρ. 10 του άρθρου 4 του Ν4151/2013.
«10. α. Υπάλληλος που αποχωρεί από την Υπηρεσία προκειμένου να συνταξιοδοτηθεί και λόγω πλάνης περί τα πράγματα δεν πληροί τους όρους και τις προϋποθέσεις για την άμεση καταβολή της σύνταξής του, μπορεί να επανέλθει στην Υπηρεσία μετά από αίτησή του, η οποία υποβάλλεται στον φορέα που αποχώρησε εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών (3) μηνών από την ημερομηνία που φέρει το έγγραφο της αρμόδιας Διεύθυνσης Συντάξεων, το οποίο και τον πληροφορεί σχετικά.»
Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις άμεσα με δικηγόρο.
Αγαπητε Σταυρο η περιπτωση σου με αγγιξε παρα πολυ κ στεναχωρηθηκα γιατι το ιδιο αγχος με σενα ειχα περασει κ εγω σχετικα με διαγραφη της συζηγου μου συναδελφος σειρα 28/6/1993 κ με 900 ενσημα ικα οποτε τελος του 2014 ειχε21χρον κ 6 μηνες δημοσιο κ 3χρονια ικα συνολο24,5κ1ημερα διαγραφηκε τελος2016 κ παιρνει προσωρινη αφου της ηρθε εγραφο απο γλκ οτι δικαιουτε γιατι καλυψε κ τα πεναλτυ30/5με τη μαχιμη 5ετια
Η διαφορα σας ειναι κ πιστευω οτι αυτη ειναι κ η αιτια που σου λενε οτι δεν εχεις θεμελιωσει(25)οτι εκεινη ειχε 21/5στο δημοσιο που μετρηθικανγια (22)κ 3ικα=25α
Εσυ εχεις 23χρ+10μην αστ κ στρ που μπορουν να υπολογισθουν για24 χρ κ 10μΙΚΑ
Απο οτι θυμαμαι κ ειχα δωσει βαση κ εγω στ πσρελθον ο κοςΑχχιλεας ειχε αναλυσει οτι στο δημοσιο χρονος μισος κ1 ημερα υπολογιζεται ολοκληρος αλλα δε συμβαινει το ιδιο μαλλον με το ΙΚΑ
Συγνωμη εαν σε κουρασα ευχομαι τα καλυτερα κσυμφωνω μεGEORGIOSP
Συγνωμη ξεχασα να πω οτι μαλλον κ για τον ιδιο λογο κ σκεπτικο δεν σου υπολογιζουν κ την μαχιμη πενταετια την οποια για την θεμελιωση (25)δεν την ειχες αναγκη αλλα θα την χρησιμοποιουσες αφου τη δικαιουσε για την προσαυξηση των συνταξιμων χρονων…
ΝΙΚΟ ευχαριστώ πολύ το θέμα είναι με την μάχιμη 5ετια απο δω και στο εξής απο οτι κατάλαβα θα προστιθετε μετά την θεμελίωση του καθένα δηλ όταν σου ζητάει 40 έτη για θεμελίωση για σύνταξη από δω και στο εξής δεν θα επικαλείσαι 35 συν 5 άλλα 40 καθαρά
ΝΙΚΟ για θεμελίωση μου ζητάει συνολικά σύμφωνα με τα ιδια τα έγγραφα τους και το νόμο 25 έτη ασφάλειας -στρατό ,ικα , υπηρεσία , μάχιμη 5τια μετά τα 24 και 6 μηνες- η οποία ασφάλιση σύμφωνα και με αυτούς η δικιά μου είναι 24 ετη 8 μήνες συν η 5 ετια πληρωμένη η οποία πάλι με αυτούς για να μου προστεθεί πρέπει να εχω 24 και 6 μήνες σύνολο 29 και 8 μήνες .Βγάζεις άκρη
Σταυρο καλημερα οπως μας τα αναφερεις (εχουν γραψει) δεν μπορω να βγαλω κεγω ακρη γιαυτο θα πρεπει αμεσα εαν δεν εχεις να πας στο ΓΛΚ (παρασκευη 11-14) δεχεται κοινο κ να βρεις τον υπαλληλο που εχει χρεωθει το φακελο σου για να σου εξηγησει κ να καταλαβεις (καταλαβουμε) τι εχει συμβει
ΝΙΚΟ μίλησα με την υπάλληλο και μου είπε οτι έχω συνολικά 24 και 8 μήνες και την 5τια θα την προσμέτρησή μόνο για την αύξηση της σύνταξης μετά τα 25 και οχι απο τα 24 και 6 μηνες και αν θέλω να παω ελεκτικο συνέδριο η να γυρίσω πίσω για 4 μήνες
Σταύρο Ο χρόνος του ΙΚΑ είναι ημερομίσθια δηλαδη:: αν είχες 24 χρόνια δημόσιο και 8 μηνες ΙΚΑ αυτό σε καμία περιπτωση δεν θα έκανε 25 για να γίνει 25 και να κερδίσεις το χρόνο θα πρέπει ο χρόνος του δημοσίου να είναι 6 μήνες και μία μέρα μέσα στο χρόνο Ελπίζω να βοήθησα…
Καλησπερα σας…. Εχω ακουσει, οσον αφορα τα πτητικα στη πολεμικη αεροπορια, οτι αν εχεις για παραδειγμα 20 πτητικα εξαμηνα δηλαδη 10 ετη συνταξιμα, η συνταξη που θα παρεις θα προκυπτει απο το 40% του μισθου που θα εχεις οταν θα βγεις στη συνταξη, αυξανομενη για καθε ετος που εχεις αναγνωρισει (στη προκειμενη περιπτωση 10) κατα 2%, δηλαδη 40%+ 10*2%=60%. Δηλαδη αν ο μισθος σου οταν βγεις στη συνταξη ειναι 1000€ στη πρωτη περιπτωση η συνταξη που θα παρεις θα ειναι 400€ και στη δευτερη με αναγνωρισμενα τα πτητικα ετη θα ειναι 600€… Γνωριζετε αν ισχυει κατι τετοιο?Επισης η ανγνωριση των “5 πολεμικων ετων” που δικαιουμαστε εχει αντικρισμα χρηματικο στη συνταξη ή μετρανε μονο για να μπορεσεις να συνταξιοδοτηθεις νωριτερα…Σας ευχαριστω πολυ…
Καλημέρα σε όλους. Το ΓΛΚ μήπως έκλεισε δεν μπορώ να τους πιασω με τίποτα.τι θα γίνει με οριστικές θα μας δώσουν τελικά??
Deadline 10 ημερών για τον επανυπολογισμό 2 εκατομμυρίων κύριων συντάξεων
Εκτιμώ ότι θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες σύμφωνα με την αιτιολογία στο α/α 7 της παρακάτω απόφασης.
https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%9E1%CE%9B%CE%97-%CE%960%CE%A5?inline=true
Ολα αυτα κυριε Αχιλλέα γιατι ο έλληνας διαχρονικά ψηφιζει με ελαφρά τη μνήμη οταν εχει γεμάτο πορτοφόλι κ ασ ειναι γεμάτο απο δικα του κλεμενα χρηματα, δεν θελει πολυ μυαλο να καταλαβει καποιος οτι Παει τρενο καθε υποθεση οικονομική για Σεπτέμβριο, ητε αναδρομικά ητε συντάξεις η οτι αλλο να δωθει πριν της εκλογες, κριμα για εμάς, πολυ κριμα