Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 316 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

33.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
STELIOS
STELIOS
16 Αυγούστου 2019 14:01

εχω γεννηθει 3/66 και καταταχθηκα 9/88 στην αστυνομια.αν ζητησω να αποστρατευθω απριλιο 2021 και εχω συμπληρωσει τα 55 χρονια, στο εφαπαξ θα υπολογισθει σαν αποστρατεια με οριο ηλικιας η οχι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  STELIOS
16 Αυγούστου 2019 14:52
Κωνσταντινος
Κωνσταντινος
Απάντηση σε  STELIOS
16 Αυγούστου 2019 15:32

Με το όριο ηλικίας φεύγεις τέλος του έτους που γίνεσαι 55 κι όχι τον μήνα πού τα κλείνεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
STELIOS
STELIOS
Απάντηση σε  Κωνσταντινος
16 Αυγούστου 2019 16:25

ευχαριστω πολυ για τη διευκρινηση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
GEO
GEO
15 Αυγούστου 2019 23:36

Ισχυει οτι οσοι ειμαστε συμπληρωμενοι σε ετη υπηρεσιας, δεν πρεπει να μας βρει στην ενεργεια, η 1-1-2021 και γιατι;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
15 Αυγούστου 2019 23:58

Χα χα χα, μένω έκπληκτος, πως τα σκέφτονται, πως τα δημιουργούν, πως τα διαδίδουν, πως κάνουν τους ακροατές τους να τα πιστέψουν, είναι πραγματικά υπέροχοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEO
GEO
16 Αυγούστου 2019 12:00

Το ρωτησα διοτι ακουστηκε οτι απο 1-1-2021 , θα επανυπολογιζονται διαφορετικα τα εφαπαξ και οι συνταξεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  GEO
16 Αυγούστου 2019 16:25

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΦΕΥΓΑ ΤΟ 2016 ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΜΕ ΧΛΕΥΑΖΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,,,ΕΦΥΓΑ ΜΕ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗ ΜΕ 35/35 ,,,,ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑς ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙς ……….ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΗΛ .ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ 6ΜΗΝΟ ΕΙΧΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ,ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ 200 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ……..ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙς ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΦΥΓΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΣΕ ΝΑ ΛΕΝΕ …….ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙς ΣΕΙΡΕς ΜΟΥ ΤΟ 91 ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑΑ 200 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΟΠΩς ΤΑ ΕΒΓΑΛΕ ΕΡΓΑΤΟΛΟΓΟς …ΤΟ ΚΕΡΔΟς ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ,,,

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
15 Αυγούστου 2019 19:05

Συνάδελφοι, απαντήσεις στα ερωτήματα σας για το αν είναι καλύτερο να φύγετε τώρα ή αργότερα στην σύνταξη θα πάρετε με τις δυο εφαρμογές που έχει η σελίδα που υπολογίζει κατά ημερομηνία αποχώρησης την σύνταξη και το εφάπαξ.
Από εκεί και πέρα ειναι θέμα προσωπικό του καθενός και η απόφαση μόνο δική σας. Καλή η κακή ημερομηνία συνταξιοδότησης δεν υπάρχει.
Είναι όμως αυτονόητο ότι όσο καθόμαστε τόσο μεγαλύτερη σύνταξη και εφάπαξ θα πάρουμε.
Κάντε τους υπολογισμούς σας και πάρτε τις αποφάσεις σας. Οι εφαρμογές υπολογισμού είναι ακριβής και πολύ εύκολες!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
DIM
DIM
15 Αυγούστου 2019 18:56

Έχω δηλώσει από πέρυσι το Σεπτέμβριο του 2018 με αίτηση μου ότι θέλω να παραμείνω για άλλο ένα χρόνο στο σώμα αφού πέρυσι είχα συμπληρώσει το όριο ηλικίας 55 ετών.
Τώρα τον Σεπτέμβριο του 2019 δεν θέλω να υποβάλω ξανά αίτηση παραμονής αλλά αντιθέτως από τον μήνα Αύγουστο να υποβάλω αίτηση παραίτησης από το σώμα .
Η ερώτηση μου είναι αν μετα την αίτηση παραίτησης μου ισχύει η αυτεπάγγελτη αποστρατεία του ορίου ηλικίας έτσι ώστε να μπορώ να δικαιούμαι άμεσα το εφάπαξ ή πρέπει να περιμένω μέχρι το τέλος του έτους να με αποστρατεύσει αυτεπάγγελτα η υπηρεσία χωρίς αίτηση μου λόγο ορίου ηλικίας???????

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  DIM
15 Αυγούστου 2019 23:19

Μπορείς να φύγεις και από αύριο το πρωί αν θέλεις, ισχύει η αυτεπάγγελτη αποστρατεία κανονικά και δικαιούσαι άμεσα το εφάπαξ.(3-4 μήνες από την αποστρατεία σου).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
16 Αυγούστου 2019 07:51
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
15 Αυγούστου 2019 18:29

ΟΤΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΦ ΑΠΑΞ ΠΡΙΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΑΠ ΤΟ ΣΩΜΑ?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
15 Αυγούστου 2019 20:21

Ναι συνάδελφε, μπορείς να το πάρεις στα 35 χρόνια, αλλά να γνωρίζεις ότι μην προσμετρησεις την σχολή σε αυτά εκτός αν έχεις κάνει πράξη αναγνώρισης της στο ΤΕΑΠΑΣΑ και την έχεις πληρώσει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΣΑΚΗΣ
15 Αυγούστου 2019 21:58

Μάλλον έχεις απαντήσει λάθος Σάκη, αφού προκειται για συνάδερφο που υπηρετεί στη Πυροσβεστική και δεν προβλέπετε χορήγηση εφάπαξ στη 35ετια, όπως στην Αστυνομία. https://www.teapasa.gr/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗ
ΣΑΚΗ
Απάντηση σε  kostastam
15 Αυγούστου 2019 22:13

Σωστός!
Δεν ήξερα ότι δεν ισχύει το ίδιο στην πυροσβεστική παρόλο που είναι στο ΤΕΑΠΑΣΑ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΣΑΚΗ
24 Αυγούστου 2019 09:27

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Π Β
Π Β
15 Αυγούστου 2019 12:39

Είμαι 54 ετών εχω συμπληρωση 35ετη πραγματικης υπηρεσιας ποια ειναι η διαφορα εαν κανω τωρα αιτηση αποστρατειας η εαν παραμείνω μεχρι τα 55 για αποστρατεία λόγο ορίου ηλικίας γιατί ακούγονται πολλα και διάφορα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Π Β
15 Αυγούστου 2019 14:42

Ουδεμία διαφορά, πέραν της αυτονόητης αύξησης της σύνταξης αφού κάθεσαι παραπάνω και πληρώνεις παραπάνω και θα έχεις προφανώς μεγαλύτερο Μ.Ο. συνταξιμων αποδοχών.(και επειδή όλα αυτά μπορεί να σου φαίνονται κινέζικα, μιλάμε για 35 ευρω παραπάνω σύνταξη, για κάθε επιπλέον έτος που κάθεσαι). Εφάπαξ υποθέτω έλαβες με 35ετια.
Γνώμη μου είναι να κάτσεις ένα χρόνο, (αν δύνασαι), ώστε να φύγεις αυτεπαγγελτα. Ενδεχομενως να μη παίξει ποτέ ρόλο, αλλά είναι κάτι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
21 Αυγούστου 2019 14:27

ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΓΑΛΗ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
15 Αυγούστου 2019 09:40

31-10-2020 ΕΧΩ 32 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Κ ΤΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ,
ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ Κ ΤΟΥ ΕΦ ΑΠΑΞ,,
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
15 Αυγούστου 2019 11:38

Δεν λέει κανείς για μείωση της σύνταξης και του εφάπαξ στα Σ. Α. . Για κίνητρα παραμονής λένε.
Η παραμονή ή αποστρατεία σου, καλό θα είναι να εξαρτηθεί από προσωπικούς, οικογενειακους, κοινωνικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες, και όχι από το τυχόν μηδαμηνώς εναλασσόμενο ύψος της σύνταξης ή εφάπαξ.
Κοιτα και στο 1.4. Γιώργο https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  kostastam
15 Αυγούστου 2019 12:03

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
14 Αυγούστου 2019 18:36

Είμαι Υ/Α (τ.χωρ). Φέτος κλείνω 55 ετών.Εαν κάνω δήλωση τον Σεπτέμβριο για να παραμείνω ακόμα ένα χρόνο και μετά από λίγους μήνες αλλάξω γνώμη. Μπορώ να φύγω;Εάν ναι θα είναι με παραίτηση ή με αίτηση μου. Αυτό θα έχει επιπτώσεις στην σύνταξη ή στο εφάπαξ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
14 Αυγούστου 2019 23:47

Μπορείς οποιαδήποτε στιγμή μέσα στο έτος την παράτασης που θα πάρεις να δηλώσεις παραίτηση και θα θεωρηθεί ως αυτεπάγγελτη αποστρατία λόγω ηλικίας. Στο εφάπαξ και στην σύνταξη δεν υπάρχει καμία διαφορά, θα θεωρηθεί αυτεπάγγελτη αποστρατία.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Απόστολος
Απόστολος
14 Αυγούστου 2019 12:55

Το 2014 είχα 20 έτη, η αναγνώριση της μαχιμης 5ετιας γίνεται με αναδρομική ισχύ ούτως ώστε να έχω θεμελίωση δικαίωμα σύνταξης το 2014;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Απόστολος
14 Αυγούστου 2019 14:04

Παρ. 3.1 στο : https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Πρόσεξε το λίγο Απόστολε, γιατί είναι λάθος το σκεπτικό σου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
AGGELOS
AGGELOS
14 Αυγούστου 2019 12:13

ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΕΧΩ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛ.ΑΣ. ΤΗΝ 28/12/1990. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΧΙΛΛΕΑ Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ (3) ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΗ. ΠΡΟΣΜΕΤΡΟΥΝΤΑΙ Ή ΟΧΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ Ή ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ. (ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΟ 35 ΣΕ 36 ΧΡΌΝΙΑ & ΑΠΟ 35ΕΤΙΑ ΣΕ 40ΕΤΙΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  AGGELOS
14 Αυγούστου 2019 13:03

Αγγελε εάν υπηρετείς ακόμα δεν τα δικαιούσαι. Τα δικαιούνταν αυτοί που διαγράφηκαν έως 31-12-2018. Σχετικά με τον νόμο μην περιμένεις να αλλάξει όλο το συνταξιοδοτικό, εκτός από λίγες πινελιές που θα προστεθούν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  AGGELOS
14 Αυγούστου 2019 14:03

Μα η 3ετία Κονδύλη δεν προσμετρούταν ποτέ για τη θεμελίωση. Μόνο για το ύψος της σύνταξης των δικαιούχων ήταν η χρήση της. Παρ. 3.4 στο https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
16 Αυγούστου 2019 18:47

Δεν νομιζω να ισχύει το σχόλιο του Τάκη, περί προσμετρησης της 3ετιας Κονδυλη στους αποχωρησαντες μέχρι 31-12-2018.(μήπως 2016?).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
13 Αυγούστου 2019 19:06

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ…ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΩ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ????…ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ….???? ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ 19.12.2018

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
13 Αυγούστου 2019 21:44
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Αυγούστου 2019 23:46

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑΝΝΗ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
JIM
JIM
13 Αυγούστου 2019 15:09

Ρε παιδιά τι γίνετε τελικά
Ισχύει ότι μετά το 2021 αλλάζει το εφάπαξ προς τα κάτω ;;
Όπως γράφει το χθεσινό ρεπορτάζ ;;
Τι να πω παίζουν με τον ιδρώτα μας …
Υπάρχει κάτι στάνταρ να ξέρουμε ..
Ευτυχώς υπάρχει αυτό το σάιτ και ενημερωνόμαστε !!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  JIM
13 Αυγούστου 2019 23:56

Τα αναφερόμενα στο άρθρο δεν αφορούν το ΤΕΑΠΑΣΑ, αφού ο τρόπος υπολογισμού του εφάπαξ βοηθήματος σε αυτό δεν επηρεάζεται από την μεταβολή του μέσου Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή της ΕΛΣΤΑΤ που ισχύει για το διάστημα μέχρι το 2020 και από τον δείκτη μεταβολής των μισθών της ΕΛΣΤΑΤ, που ισχύει για το διάστημα από το 2021 και εφ’ εξής, όπως ισχύει για τον υπολογισμό της κύριας σύνταξης και του εφάπαξ άλλων Ταμείων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
13 Αυγούστου 2019 13:44

Καλησπέρα.υπαρχει περίπτωση σήμερα το απόγευμα να ξεκινήσει η πίστωση του εκλογικού στους λογαριασμούς;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Κωστας
Κωστας
Απάντηση σε  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
13 Αυγούστου 2019 16:14

Μπηκε μαλλον το εκλογικο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τakis
Τakis
13 Αυγούστου 2019 13:28

Ποιά θα είναι η διαφορά στην κύρια σύνταξη σου αν προσθέσεις ένσημα 6 μηνών;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Τakis
13 Αυγούστου 2019 15:54

30euro

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
13 Αυγούστου 2019 16:02

νομιζεις…..40 μηνες εχω και τωρα ηρθε η διαδοχικη να μην σου πω θα κλαις αστα

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  δημητρης
13 Αυγούστου 2019 16:12

Λάθος.20 ευρώ σύμφωνα με το sait

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
13 Αυγούστου 2019 19:17

Μπάμπη μου το ποσό που βγαίνει υπόκειται σε μειώσεις ανάλογα την ηλικία σου. Αν αποστρατευτείς μετά τα 55, δεν έχεις μείωση ενώ πριν είναι ανάλογα με την ηλικία. Εγώ που αποστρατεύτηκα στα 47 κι έκανα αίτηση για να λάβω άμεσα την προσαύξηση της σύνταξης, παίρνω περίπου τα μισά απ΄ ότι θα έπαιρνα στα 55. Βέβαια έχεις το δικαίωμα να τα πάρεις και τότε οπότε δεν έχεις μείωση. Έτσι με ενημέρωσαν από τον ΕΦΚΑ/ΙΚΑ της περιοχής που κατοικώ κι υπέγραψα και δήλωση ότι θέλω να ξεκινήσει η καταβολή άμεσα.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
13 Αυγούστου 2019 21:04

εγω που εφυγα στα 54 ? τι πρεπει να κανω για να μου δινουν οτι αναλογει? που παω ? γιατι δεν το καταλαβα

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
13 Αυγούστου 2019 21:11

δλδ συναδελφε τακη για ενα χρονο που υπολειπετο μικρη η χα σουρα? και εχω 2 επιλογες η αναδρομικα απο το 9-2016 η κανονικα απο το 2017 που ημουν 55,,,,,τα λεω καλα? η δινεται στα60 απο κατι που διαβαζα στα σχολια

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
12 Αυγούστου 2019 20:05

Έχω κάνα 6μηνο ένσημα του ΙΚΑ από το 1986.Το υποκατάστημα του ΙΚΑ έχει κλείσει και εγώ έχω χάσει την καρτέλα.Γνωρίζει κάποιος πού θα απευθυνθώ για να βρεθούν;Παρακαλώ μόνο υπεύθυνες απαντήσεις κατά προτίμηση από όποιους έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
12 Αυγούστου 2019 20:30

Μπορείς να βρείς αντίγραφα απο την εργασία που δούλευες αν υπάρχει ακόμα, ή στο ΙΚΑ της περιοχής σου οπου θα υποβάλεις αίτημα για βεβαίωση χρόνου ασφάλισης με ειδικό αίτημα λόγω απώλειας των δικών σου ενσήμων.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/115755/ika-egkyklios-gia-anakefalaiomeno-xronon-asfalisis-kai-apoleia-palaion-ensimon/amp&ved=2ahUKEwjBpZXU7f3jAhUI66QKHXfUCUsQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw1ACar5WrqyDUfJ5Vi9v_SX&ampcf=1&cshid=1565630982747

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεράσιμος
Γεράσιμος
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
12 Αυγούστου 2019 20:42

Τά υποκαταστήματα του ΙΚΑ δεν κλείνουν απλώς συγχωνεύονται με κάποια άλλα για να εξυπηρετούν μεγαλύτερες περιοχές. Πρέπει να πας στο ΙΚΑ πού ανήκει η περιοχή πού μένεις (διοικητικές υπηρεσίες) καί θά συμπληρώσεις μία φόρμα απώλειας ασφαλιστικού βιβλιαρίου αν θυμάμαι καλά καλό είναι να ξέρεις πού δούλευες τότε καί ποίο ΙΚΑ σου πέρναγε τα ένσημα καί τό διάστημα πού δούλευες… Αυτοί υπηρεσιακά στέλνουν το αίτημα καί περιμένεις χειρόγραφη απόφαση με τόν αριθμό των ενσήμων πού έχουν στο αρχείο. Αυτή η διαδικασία παίρνει αρκετό καιρό εμένα για να πάει από το Παλαιό Φάληρο πού έκανα την αίτηση στο ΙΚΑ Γλυφάδας έκανε 6 μήνες….Δεν ξέρω βέβαια αν έχει τελειώσει η ψηφιοποίηση των ενσήμων , εμένα πριν 5-6 χρόνια καί για ένσημα τον 88-89 έκανα την παραπάνω διαδικασία..
Ελπίζω να βοήθησα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΆΜΠΗΣ
ΜΠΆΜΠΗΣ
Απάντηση σε  Γεράσιμος
12 Αυγούστου 2019 23:23

Ήσουν πολύ κατατοπιστικός.Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΜΠΆΜΠΗΣ
13 Αυγούστου 2019 12:10

Μπάμπη είναι όπως τα λέει ο Γεράσιμος ο οποίος στο παρελθόν καθοδήγησε (με πολύ σωστό τρόπο) κι εμένα που είχα μεσάνυχτα για την όλη διαδικασία. Πας στο ΙΚΑ της περιοχής που διαμένεις και συμπληρώνεις μία ΥΔΑΑΒ (Υπεύθυνη Δήλωση Απώλειας Ασφαλιστικού Βιβλιαρίου) όπου αναγράφεις το χρονικό διάστημα που εργάσθηκες, την εταιρεία που δούλευες κτλ στοιχεία που σου ζητάει το έγγραφο. Αν έχεις αποδεικτικά στοιχεία (βεβαιώσεις μισθών, βιβλιάρια υγείας της περιόδου αυτής, φωτοτυπίες των ενσήμων) τα υποβάλεις όλα. Αν η εταιρεία ή ο εργοδότης σου τότε αγόρασε και σου κόλλησε τα ένσημα κατά πάσα πιθανότητα θα βρεθούν (και πάλι δεν είναι σίγουρο) και θα λάβεις μετά από ένα χρόνο τουλάχιστον απόφαση αναγνώρισης ημερών ασφάλισης την οποία θα υποβάλεις στην υπηρεσία σου για να ληφθούν υπόψιν τα ένσημα κατά τη συνταξιοδότησή σου. Έκανα τη συγκεκριμένη διαδικασία πριν από 2 χρόνια και αν θες ζήτα από τον κο Καρασαββίδη το email μου για να σου στείλω όλα τα έγγραφα για να λάβεις γνώση.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
13 Αυγούστου 2019 12:35

Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ανδρέας
Ανδρέας
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
14 Αυγούστου 2019 06:26

Κύριε Τάκη εγώ έχω τις καρτέλες ενσήμων μήπως σου είναι εύκολο να μου στείλεις τα έγγραφα που αναφέρεις για να δω τι χρειάζεται προκειμένου να βγάλει το ΙΚΑ απόφαση χρόνου ασφάλισης. Είχα ρωτήσει παλιότερα και μου είχαν πει στο τέλος όταν κάνω αίτηση για σύνταξη αλλά αν μπορώ να κάνω τώρα τη διαδικασία που είμαι εν ενεργεία . [email protected]
Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γεράσιμος
Γεράσιμος
Απάντηση σε  Ανδρέας
14 Αυγούστου 2019 09:28

Καλημέρα, είναι πολύ εύκολη διαδικασία καί καλύτερα είναι να το έχεις κάνει πριν την διαδικασία συνταξιοδότησης γιατί παίρνει αρκετό χρόνο ( 12 μήνες σέ εμένα). Πρέπει να πάς στο ΙΚΑ πού ανήκεις καί να κάνεις αίτηση για ανακεφαλαίωση ενσήμων αν θυμάμαι καλά γιατί έχουν περάσει και 6-7 χρόνια πού τό έκανα.Αυτο γίνεται μόνο μία φορά για όλο τον εργασιακό βίο των ασφαλισμένων του ΙΚΑ. Καταθέτεις τίς καρτέλες ενσήμων παίρνεις αριθμό πρωτοκόλλου καί περιμένεις να καταμετρηθούν από κάποιον ελεγκτή τού ΙΚΑ . Όταν τελειώσει η διαδικασία παίρνεις μία επίσημη βεβαίωση πού αναφέρει κατά έτος τί ένσημα έχεις αριθμητικά καί σού επιστρέφουν καί τίς αρχικές καρτέλες πού θα τίς έχουν ακυρώσει.Στην φάση κατάθεσης αίτησης συνταξιοδότησης κάνεις χρήση αυτού τού εγγράφου πού μειώνει τόν χρόνο έκδοσης της σύνταξης γιατί ήδη βρίσκεσαι ηλεκτρονικά στο σύστημα τού ΙΚΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ανδρέας
Ανδρέας
Απάντηση σε  Γεράσιμος
14 Αυγούστου 2019 09:49

Ευχαριστώ πολύ φίλε
Να είσαι καλά.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  Γεράσιμος
14 Αυγούστου 2019 09:57

Φίλε Ανδρέα είναι διαφορετική περίπτωση η δική σου από τη δική μου αφού εσύ έχεις τις καρτέλες ενσήμων. Ακολούθησε τις οδηγίες του Γεράσιμου και κάνε τώρα (χτες αν γίνοταν) την αίτηση στο ΙΚΑ της περιοχής σου για να λάβεις την βεβαίωση καταμέτρησης ανακεφαλαιωμένων ενσήμων γιατί αν το αφήσεις για την αποστρατεία σου είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία και θα καθυστερήσεις αρκετά. Βέβαια ακούω από τα ΜΜΕ ότι θα αυτοματοποιηθούν όλες οι διαδικασίες για τον ασφαλιστικό μας βίο και πλεόν οι βεβαιώσεις θα εκδίδονται μέσω διαδικτύου με ένα κλικ. Για την ώρα όμως κάνε την αίτηση για να είσαι σίγουρος.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
14 Αυγούστου 2019 11:49

Ευχαριστώ φίλε να είσαι καλά

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Πασχαλης
Πασχαλης
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
13 Αυγούστου 2019 16:39

Θα πας στα κεντρικά στην Αριστοτέλους και θα κάνεις αιτηση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ