Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 444 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΜΑΝΩΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ
23 Ιανουαρίου 2021 12:16

Μπαίνω στο σύνταξη ΕΦΚΑ χωρις προσωπική διαφορά και βάζοντας τα δεδομένα μου και 26 μήνες στρατό μου βγάζει μέσω όρο αποδοχών 2,166 ενώ αν βάλω 24 μήνες στρατό μου βγάζει 2,177 .Γιατί ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΝΩΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ
23 Ιανουαρίου 2021 13:13

οκ ευχαριστω πολύ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τ.Α.
Τ.Α.
23 Ιανουαρίου 2021 12:15

Κατάργηση προϋπόθεσης τα 30 χρόνια ασφάλισης για τη λήψη του ΕΦΑΠΑΞ Κείμενο τού Θανάση Πιτσιόρλα: Ειμαι συνταξιουχος αστυνομικος απο το 2012 και ακομα περιμενω το εφαπαξ απο το ΤΕΑΠΑΣΑ το οποιο μπλοκαρε λογου του νομου οτι επρεπε να εχεις 30 χρονια ασφαλισης .Με χαρα ειδα την ανακοινωση της ΠΟΑΣΥ στις 21-5-2020 καταργειται η προυποθεση των 30 ετων ασφαλισης για την χορηγηση του εφαπαξ.Ακολουθει η ανακοινωση του ΤΕΑΠΑΣΑ 19-6-2020 οτι εχει ξεκινησει η προβλεπομενη διαδικασια καταργησης της προυποθεσης για τα 30 χρονια ασφαλισης . 6 μηνες μετα κατοπιν επικοινωνιας μου με το ΤΕΑΠΑΣΑ ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΟΧΩΝ τηλεφωνικως και με mail δεν γνωριζουν τιποτα δεν περασε τιποτα εινε μονο προταση συναδελφε θα δουμε αυτα τηλεφωνικως . Εστειλα Mail στο ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΟΧΩΝ ρωτοντας μετα την ανακοινωση της 19-6-2020 τωρα που βρισκομαστε 6 μηνες μετα απαντηση δεν πηρα απεναντιας μου εστειλαν mail με τον νομο οτι χρειαζονται 30 χρονια για την ληψη του εφαπαξ τα συμπερασματα δικασας ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΠΟΑΣΥ προς τι οι χαρες 6 μηνες μετα δεν εγινε τιποτα και κανεις δεν ξερει τιποτα .Μηπως πρεπει να το ξανα δειτε το θεμα και… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Τ.Α.
23 Ιανουαρίου 2021 13:24

Αναμονή….ενεργειών και αποφάσεων
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-444/#comment-96082

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μπάμπης
Μπάμπης
23 Ιανουαρίου 2021 09:01

έχω κάνει για αναγνώριση στρατού 26 μήνες 6/5/2016 χωρίς να μου έχει έρθει άκομη να πληρώσω θέλω να μου απαντήσετε εάν ανήκω στο 6,67 ποσοστό όταν με την σύνταξη μου κάνουν την παρακράτηση ευχαριστώ.!!!
στο παραπάνω κείμενο προσθέσω ότι η επίδοση για την ανάγνωση στο λογιστήριο του κράτους έγινε 16/5/2016

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  Μπάμπης
23 Ιανουαρίου 2021 10:30

Και εγώ το έκανα το 2016 μου το υπολόγισαν με 6.67…..τέλος του μήνα η εκκαθάριση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μπάμπης
Μπάμπης
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
23 Ιανουαρίου 2021 10:40

ευχαριστώ!!!

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Tasos
Tasos
22 Ιανουαρίου 2021 23:39

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Πιο παλιά η αναγνώριση του στρατού ήταν υποχρεωτική. Σήμερα εφ όσον δεν μου προσφέρει τίποτα ο στρατός μπορώ να μην τον αναγνωρίσω;
Επίσης στην εφαρμογή για την σύνταξη βάζουμε εφκα 16 ή εφκα 20

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Tasos
23 Ιανουαρίου 2021 00:03

Γειά σου Τάσο. Αφού δεν γνωρίζεις αν θα πρέπει να κάνεις χρήση του ΕΦΚΑ 16 ή 20, τότε το ερώτημα περί αναγνώρισης θητείας παίρνει άλλη διάσταση και αποφεύγω να το απαντήσω τόσο στεγνά που έχει τεθεί.
Καλυτερα να κάνεις μια πιο εκτενή ανάγνωση των θεμάτων του site, έχει πολλά να διδαχθείς.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Tasos
Tasos
Απάντηση σε  kostastam
23 Ιανουαρίου 2021 12:29

Αντιθέτως Κώστα, όπως έγραψα και στον Αχιλλέα πιο κάτω, έχω 32 χρόνια (09/88). Αυτή είναι η δεύτερη χρονιά που δήλωσα να κάτσω (1964) με δύο χρόνια ΙΚΑ. Απλά ο στρατός στοιχίζει γύρω στις 9500 € για αυτό ρωτάω αν μπορώ να μην τον αναγνωρίσω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Tasos
23 Ιανουαρίου 2021 20:33

Τάσο δεν διαφωνώ σε κάτι, ούτε αμφισβητώ την παλαιότητά σου. Σε προτρέπω να διαβάσεις χρήσιμα πράγματα στο site.
Το στρατό προτείνω να μην τον αναγνωρίσεις, ασύμφορο το ποσό και μηδενική η χρησιμότητα του στην σύνταξη.
Επισης το ΕΦΚΑ 16 δεν υπάρχει λόγος να το χρησιμοποιήσεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Tasos
Tasos
23 Ιανουαρίου 2021 12:26

Αντιθέτως Αχιλλέα έχω 32 χρόνια (09/88). Αυτή είναι η δεύτερη χρονιά που δήλωσα να κάτσω (1964) με δύο χρόνια ΙΚΑ. Απλά ο στρατός στοιχίζει γύρω στις 9500 € για αυτό ρωτάω αν μπορώ να μην τον αναγνωρίσω.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημητρης
Δημητρης
22 Ιανουαρίου 2021 22:58

Γνωρίζει. κανείς Γιατί δεν μπορούμε να μπουμε στη Σελίδα σύνταξη εφαπαξ κ.λ.π.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Δημητρης
22 Ιανουαρίου 2021 23:08

Εννοείς ότι δεν είναι διαθέσιμα τα link αφού μετά την ανάρτηση του σημερινού άρθρου για τα νέα ποσοστά αναπλήρωσης, αυτό παραμένει σε πρώτο πλάνο και δεν αφήνει τα link να εμφανιστουν;
Τεχνικό το πρόβλημα, ελπίζω ο Αχιλλέας να το διορθώσει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  kostastam
23 Ιανουαρίου 2021 11:07

Ευχαριστώ kostastam.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Θοδωρης
Θοδωρης
22 Ιανουαρίου 2021 20:28

Καλησπέρα!θα θελα ν κάνω 2 ερωτήσεις!1)έχω παντρευτεί τ 2001 Και τώρα διάβασα ότι όταν είναι ν καταθέσεις για σύνταξη θα σου κάνουν κρατήσεις!που μπορώ ν δω άμα μ έχουν γίνει κρατήσεις εκείνη την εποχή γιατί μπορεί ν μ είχαν ρωτήσει και ν τ είχα πληρώσει! Και 2) την σχολή τη αστυνομίας την οποία έχω πληρώσει που μ βοηθάει πλέον από την στιγμή που έχω πάνω από 30 χρόνια υπηρεσίας! Υπόψιν Ταμείο χώρου.ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
Απάντηση σε  Θοδωρης
22 Ιανουαρίου 2021 21:30
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Θοδωρης
22 Ιανουαρίου 2021 23:25
Αναστάσιος
Αναστάσιος
22 Ιανουαρίου 2021 19:49

Καλησπέρα σε όλους.Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι όταν έγιναν περικοπές στα εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων, στο ταμείο της πρώην Αστυνομίας Πόλεων έγινε μείωση κατά 47,68%,ενώ στο αντίστοιχο της Χωροφυλακής μόλις 3%.Και ερωτώ εάν αυτό δεν είναι “σφαγή” οικονομική τότε τι είναι?.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΠΑΝΟΣ
ΠΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Αναστάσιος
22 Ιανουαρίου 2021 20:15

Συμφωνώ μαζί σου Αναστάσιε, αλλά μην ξεχνάμε ότι προ μειώσεων οι της πόλεων έπαιρναν σχεδόν διπλάσιο εφάπαξ από της χωροφυλακής. Θυμάμαι περίπτωση το 2011 δύο συνάδερφοι σειρά κιόλας ο χωροφύλακας πήρε 76.000 ευρώ και ο πόλεως 115.000 ευρώ. Βέβαια ο συνάδερφος της χωροφυλακής πήρε και την προικοδότηση κάτι που δεν ισχύει για την πόλεων.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΠΑΝΟΣ
22 Ιανουαρίου 2021 22:52

ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Αναστάσιος
22 Ιανουαρίου 2021 22:41

Αναστάσιε η αναπλήρωση που έδινε το ταμείο της Α.Π. πρίν τις μνημονιακές περικοπές ήταν 110%. Η αναπλήρωση που έδινε το ταμείο της Χωροφυλακής ήταν 93%. Αυτήν την στιγμή που ανταλλάσουμε απόψεις η αναπλήρωση και στα δύο ταμεία είναι 95%. Εξυπακούεται ότι ισχύει ακόμη το επίδομα οικογενειακής αυτοτέλειας που παίρνουν οι Συνάδελφοι της τέως Χωροφυλακής.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
ΜΑΝΩΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ
22 Ιανουαρίου 2021 19:43

ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΛΟΓΟ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ 31-12-2020 Α/Β΄.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 26 ΜΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΟ ( 4000 ΕΥΡΩ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΑΠΟ 2016 ) ΚΑΘΟΣΟΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΦΟΡΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΦΚΑ 2016 ΕΧΩ ΟΦΕΛΟΣ 56 ΕΥΡΩ ΕΝΩ ΣΤΟ ΕΦΚΑ 2020 ΜΟΝΟ 16 ΕΥΡΩ . –ΤΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΤΕ ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΜΑΝΩΛΗΣ
22 Ιανουαρίου 2021 20:29

Πόσα συνταξιμα έτη έχεις σύνολο Μάνο;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΝΩΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
22 Ιανουαρίου 2021 20:41

Mε στρατο 42,5 ετη χωρις 40,2 ετη .ειμαι καταταγεις 16-03-1987 και εχω και 24 μηνες ΤΕΙ μη αναγνωρισμενα μονο ως προυπηρεσία

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΝΩΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΩΛΗΣ
22 Ιανουαρίου 2021 20:44

και ξεχασα και 17 μηνες ΝΑΤ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΝΩΛΗΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
22 Ιανουαρίου 2021 20:52

Ξεχασα kostastam και 17 μηνες ΝΑΤ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΜΑΝΩΛΗΣ
22 Ιανουαρίου 2021 21:39

Ανακεφαλαίωση:
33,8 (Υπηρέτησες) + 1,7 (ΝΑΤ) + 5 (Μάχιμα) = 40,5
Μην αναγνωρίσεις ούτε Στρατό ούτε ΤΕΙ.
Αμφιβαλω, αν θα έχεις αυτά τα 16 ευρώ όφελος το μήνα, νομίζω πολύ λιγότερο θα είναι το όφελος.
Υπόψιν ότι, στη σελίδα σύνταξης, εκτός του ότι θα πρέπει να επιλέξεις ΕΦΚΑ 20 (αφού το ΕΦΚΑ 16 δεν σε αφορά), θα πρέπει να βάλεις και τους μήνες θητείας, ώστε να υπολογιστεί σωστά ο Μ.Ο. των συνταξιμων αποδοχων, αλλά δίπλα στην επιλογή “Αναγνώριση” θα επιλέξεις “ΌΧΙ”.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΩΛΗΣ
22 Ιανουαρίου 2021 22:48

εμενα η διαφορα εφκα16 20 ειναι μικρη μηπως εκανε κατι λαθος;εμενα μου βγαζει με 25 μηνες στρατο συν 45 ευρω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
22 Ιανουαρίου 2021 22:51

Ποία η σημασία της, όποια και αν είναι η διαφορά ΕΦΚΑ 16 με 20;
Σημασία έχει η διαφορά στον ΕΦΚΑ 20, με ή χωρίς στρατό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Dim
Dim
22 Ιανουαρίου 2021 15:16

Ευχαριστω πολυ για την ενημερωση!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Χιώτης παναγιωτης
Χιώτης παναγιωτης
22 Ιανουαρίου 2021 14:48

Με πόσα χρόνια υπηρεσίας μπορούμε να πάρουμε το εφάπαξ του ταμείου προνοίας δημοσίων υπαλλήλων ενώ είμαστε εν ενεργεία

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Χιώτης παναγιωτης
22 Ιανουαρίου 2021 15:08

Δεν προβλέπεται η περίπτωση που αναφέρεις Παναγιώτη. Η συνταξιοδότηση είναι η μοναδική προϋπόθεση λήψης του εν λόγο εφάπαξ.
https://www.taxheaven.gr/news/48717/amesh-aponomh-efapax-ypegrafh-h-egkyklios

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Dim
Dim
22 Ιανουαρίου 2021 09:14

Καλημερα σας.Σε ποια περιπτωση πρεπει να πληρωσουμε την σχολη??? Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Dim
22 Ιανουαρίου 2021 09:25

Να ξεκαθαρίσουμε ότι η πληρωμή σχολής αφορά το ΤΠΑΣ (εφάπαξ) και όχι τον ΕΦΚΑ (σύνταξη). Τη σχολή τη πληρώνουμε για να λάβουμε το εφάπαξ 6 μήνες (ή όσο διάστημα ήταν η σχολή), νωριτερα και αφορά μόνο τους καταταγεντες προ πανελληνίων.
Σχετικά με το κέρδος είναι ανταποδοτικο, ότι δώσουμε θα πάρουμε, δεν υπάρχει δηλαδή ιδιαίτερο κίνητρο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  kostastam
22 Ιανουαρίου 2021 11:16

Συγχαρητήρια….ακριβής όπως πάντα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Maik
Maik
Απάντηση σε  kostastam
23 Ιανουαρίου 2021 21:42

Καλησπέρα! Και τι ισχύει όσον αφορά τους κατατεγέντες απο 1999 και μετά αλλά ως ειδικοί φρουροί και συνοριοφύλακες ? (με 3 ως 4 μήνες σχολή περίπου η κάθε σειρά)

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
21 Ιανουαρίου 2021 21:48

Έγκριση Επιχειρησιακού Σχεδίου Δράσης ΤΑ.Π.Α.Σ.Α. έτους 2021.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%A65%CE%9D%CE%9F%CE%A1%CE%A1%CE%9E-%CE%9927?inline=true

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης εα
Παναγιώτης εα
Απάντηση σε  Σπύρος
21 Ιανουαρίου 2021 23:17

Λεει πουθενα για χορηγηση εφαπαξ πριν τα 30ετη; Αν ηταν εδω θα το βλεπαμε ;;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τ.Α
Τ.Α
Απάντηση σε  Παναγιώτης εα
22 Ιανουαρίου 2021 08:48

Καλημέρα.Σιγα Παναγιώτη μην νοιαστούν.Τωρα έχουμε ΚΡΙΣΕΙΣ και πρέπει να δείξουμε ΕΡΓΟ!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης εα
Παναγιώτης εα
Απάντηση σε  Τ.Α
22 Ιανουαρίου 2021 12:44

Ακριβως ετσι οπως τα λες

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τ.Α.
Τ.Α.
22 Ιανουαρίου 2021 12:16

Που έπρεπε να είχε ξεκινήσει από ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2020!!!!!!!!
Βέβαια δεν σας αφορά αυτό γιατί το δικό σας ταμείο όπως και του πολεμικού ναυτικού του στρατού και του λιμενικού τα δίνει Άμεσα.!!
Για αυτό φωνάζουμε!!!
ΙΣΟΝΟΜΊΑ ΖΗΤΑΜΕ..
ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..
ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΆΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΝΕ .ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ..
ΒΓΗΚΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΌΣ ΤΟ ΔΗΛΩΣΗ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΤΕΑΠΑΣΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΑΠΟ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΟΥ 2020.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9 ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ!!!!
ΑΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΝΑ 6 ΜΗΝΟ ΤΟ ΛΙΓΌΤΕΡΟ ΑΝΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ΚΛΠΚΛΠ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημητρης.βεροια
Δημητρης.βεροια
21 Ιανουαρίου 2021 20:41

Καλησπερα!μια ερωτηση για οποιον γνωριζει:ποση ειναι η μειωση στη συνταξη για οσους εφυγαν πριν τα 55?(15-7-91 καταταξη/2014 αποστρατεια)ευχαριστω!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Δημητρης βεροια
Δημητρης βεροια
21 Ιανουαρίου 2021 23:32

Ευχαριστω για την αμεση απαντηση!Μηπως ειναι ο Ν 4024/11 που αναγραφεται στο μηνιαιο σημειωμα της συνταξης μου?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Δημητρης βεροια
22 Ιανουαρίου 2021 01:03

ΝΑΙ … Δημήτρη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημητρης βεροια
Δημητρης βεροια
Απάντηση σε  Σπύρος
22 Ιανουαρίου 2021 01:15

Σπυρο 108 ευρω μου γραφει,τοσο μεγαλο ποσο ειναι?δηλ.μου επιστρεφεται μολις κλεισω τα 55?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γεράσιμος
Γεράσιμος
21 Ιανουαρίου 2021 19:48

Ο γάμος πριν το 2002 πληρώνετε για τους τέως Χωροφυλακής και πότε; Μπορεί να ζητηθεί η πληρωμή του πριν τη σύνταξη σε δόσεις; Ένας βασικός μισθός είναι; Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γεράσιμος
21 Ιανουαρίου 2021 22:00

Ναι, μπορεί να πληρωθεί όπως αναφέρεις, αλλά σου συνιστώ να τον πληρώσεις με δόσεις ε.α., αφου θα σου παρακρατειται μονο το 10% του μερίσματος, ήτοι 10 με 15 ευρώ περίπου μηνιαίως.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γεράσιμος
Γεράσιμος
Απάντηση σε  kostastam
22 Ιανουαρίου 2021 17:07

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΓΓΕΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟΣ
Απάντηση σε  Γεράσιμος
21 Ιανουαρίου 2021 22:01

Γεράσιμε τέσσερα σχόλια πίσω βρίσκεται η απάντηση….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αναστάσιος
Αναστάσιος
21 Ιανουαρίου 2021 16:35

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους.Θα ήθελα να ρωτήσω, υπάρχει απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας να επιστρέψουν οι μισθοί στα επίπεδα του 2012.Το 2009 είχα μισθό 1600 ευρώ και τώρα 1450.Υποψην αποδοχές Υ/Β τότε και τώρα Α/Δ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Αναστάσιος
21 Ιανουαρίου 2021 17:33

Με τον όρο “επιστροφή των μισθών στο 2012” εννοούμε την κατάργηση των μνημονιακων περικοπών.
Με την θεσμοθέτηση όμως του νέου ενιαίου μισθολογίου (2017), “κατέρρευσε” η θεωρία της προαναφερομενης επιστροφής και ξεκίνησαν οι “συνδικαλιστικες” διαδικασίες ακύρωσης του νέου μισθολογίου (2017) οι οποίες και έχουν παγώσει αφού δεν έχουν ισχυρή υπόσταση. Εν ολίγοις η θεσμοθέτηση του νέου ενιαίου μισθολογίου θεωρείται “κυβερνητική τρίπλα” που μάλλον κυριολεκτικά μας “άδειασε”.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Τ.Α.
Τ.Α.
Απάντηση σε  kostastam
21 Ιανουαρίου 2021 19:05

Πολύ ωραία τα ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ …ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΤΡΙΠΛΑ….!!!ΧΑΧΑ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  kostastam
21 Ιανουαρίου 2021 19:13

Ευχαριστώ για την ενημέρωση, αλλά νομίζω ότι όλες οι Κυβερνήσεις πρέπει να σέβονται τις αποφάσεις των ανώτατων δικαστηρίων.Εξαλλου ένας νόμος αλλάζει με έναν νέο νόμο…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ