Σώμ. Ασφαλείας

Σελίδα υπ' αριθ. 452 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

36.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
kostastam
kostastam
24 Φεβρουαρίου 2021 21:05

Είχε παραγίνει το κακό. Σελίδες ολόκληρες για το αν μπήκε στην εθνική, στην άλφα δεν μπήκε ακόμα, η γιούρομπανκ μέρα τις 5, ο ίδιος κύκλος για τους συνταξιούχους, και στο τέλος όλοι μαζί συνενουσαν στο ότι, οκ μπήκανε. Το ίδιο έργο για το ΜΤΣ, και ού το κάθε εξής. Άνευ καμίας ουσίας. Από συστάσεως του σώματος κάθε μήνα πληρώνεται όλοι, ποιος ο λόγος μηνιαίως ενημέρωσης περί πληρωμής; Απαραιτητο το Block.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης ε. α
Παναγιωτης ε. α
Απάντηση σε  kostastam
25 Φεβρουαρίου 2021 12:53

Συμφωνω φιλε μου … Ξεκινηστε τα μπλοκαρισματα …. Μη σας πρηζουμε κιολας να κανουμε μονο σοβαρες ερωτησεις οχι χαζες …. Καλη συνεχεια αδελφια τα λεμε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης ε. α
Παναγιωτης ε. α
25 Φεβρουαρίου 2021 21:04

Κυριε Αχιλλεα δεν ειχα προθεσει να ρωτησω αν πληρωσε. Μου φανηκε υποπτο γιατι πληρωθηκα μονο τα επικουρικα και οχι τη συνταξη γιαυτο εκανα την ερωτηση φοβουμενος γιατι ολα ειναι υπο διαλυση μα ολα ειναι υπο διαλυση και το λεω σε ολους εδω οχι κομματικα αλλα απο δικη μου αναπηρια με 85% και ακομα περιμενω να βγαλει ο εφκα ακρη . Απο το 2019 …. Αυτα συγνωμη για το αγενη και ειρωνικο μου ηθος απλα εγω αγανακτηση με ολους τους αυτους που αποφασιζουν για μας και να ζουν βασιλιαδες και μεις να κοιταμαι αν πληρωσε την ξεφτιλησμενη κομμενη μας συνταξη 1

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης ε. α
Παναγιωτης ε. α
24 Φεβρουαρίου 2021 20:32

Ωραια . Εκτος απο καλες ενημερωσεις και σωστες απαντησεις τωρα μας βαζετε σε ενα καλουπι να μη ρωταμε αν πληρωθηκε καποιος και δεν αναρωτιεστε αυτος που ρωταει ετσι απλα αν δεν εχει λεφτα , δεν ειναι απαραιτητο να ειναι γυφτος φιλοχρηματος και να ανησυχει μη χασει τοκους αν τα παρει σημερα η αυριο , και ακομα πιο ωραιο που εχουμε ακουσει ειναι γιατι εφυγες αφου δεν ειχες λεφτα . Μεχρι και κατακρινουμε αυτους που δεν εκατσαν μεχρι να τους διωξουν κλωτσιδων. Απλα λυπαμαι . Αν δεν σας κανω απλα καντε αυτο που ξανακανατε να με μπλοκαρετε . Ευχαριστω πολυ για ολες τις πληροφοριες σας μεχρι σημερα .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης ε. α
Παναγιωτης ε. α
24 Φεβρουαρίου 2021 20:09

Συμβαινει κατι με το σαιτ;;;;; Οτι ανεβαζω η ρωταω μετα απο λιγο δεν υπαρχει .. μπορει να το δει ο κυριος Αχιλλεας παρακαλω ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
24 Φεβρουαρίου 2021 16:55

Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος μετα τη διαγραφή μας π.χ τελος 2017 για ποσα χρόνια ακομη υποβαλουμε πόθεν έσχες .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Νίκος
24 Φεβρουαρίου 2021 18:10

Tέλος Νίκο για εμάς.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  Γιωργος
24 Φεβρουαρίου 2021 21:38

Ευχαριστώ πολύ Γιώργο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης
Ιωάννης
22 Φεβρουαρίου 2021 19:01

Εκ των προτέρων συγνώμη αν ενοχλήσω κάποιους και δη συνδικαλιστές. Δύο χρόνια τώρα ακούμε για βαθμολόγια, χρήμα, εξέλιξη. Μετά από 40 χρόνια στην Αστυνομία έμαθα να είμαι εξαιρετικά φειδωλός. Επίσης τόσα χρόνια έμαθα ότι μια τροποποίηση του νόμου που ψήφισε η Βουλή μπορεί να ανατραπεί/ανακληθεί/τροποποιηθεί από έναν άλλο νόμο και όχι από ένα “σχέδιο προεδρικού διατάγματος’ ή έστω από ένα προεδρικό διάταγμα. Πλέον τούτων θα πρότεινα και θα επιθυμούσα κατ΄αρχάς να δημοσίευαν την αιτιολογική έκθεση του υπουργείου μας καθώς και την έκθεση του γ.λ.κ. η οποία συνοδεύει απαραίτητα έστω και ένα προεδρικό διάταγμα. Εις επίρρωσιν των προαναφερομένων επικαλούμαι το νομοσχέδιο το οποίο ψηφίσθηκε λίαν προσφάτως από την Βουλή, σχετικό με το βαθμολόγιο/μισθολόγιο των υπαλλήλων της ΑΑΔΕ, διαδικασία η οποία πρέπει να ακολουθηθεί και για την δική μας περίπτωση. Μέχρι λοιπόν να δούμε φώς στο (βάθος) τούνελ ας είμεθα ψύχραιμοι και εγκρατείς στα σχόλιά μας, πολύ δε περισσότερο σε διαρροές οι οποίες δεν έχουν άλλο σκοπό από το να μετρήσουν αντιδράσεις.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  Ιωάννης
22 Φεβρουαρίου 2021 20:06

Δεν γράφεις και ποιο Σώμα και ποίο ταμείο είσαι.Με συγχωρείς αλλά μας έχουν γραμμένους στα παλιά τους τα παπούτσια.Αλλα όμως ο Υπουργός ΠΡΟ.ΠΟ μας έστειλε ένα sms και μας ευχαρίστησε.Καλο το ευχαριστώ αλλά δυστυχώς δεν τρώγεται…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Αναστάσιος
22 Φεβρουαρίου 2021 21:14

Δεκατέσσερα συναπτά έτη “κολλημένος” στο κλιμάκιο 10. Τι να πώ και σε ποιόν βασικά να το πώ;; Τώρα που επισημοποιήθηκε πανηγυρικά και η έναντι της προσωρινής σύνταξη (384 ευρώ) από τον επόμενο κιόλας μήνα της συνταξιοδοτήσεως ποιός την χάρη μας…

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Ιωάννης
23 Φεβρουαρίου 2021 13:01

Καλα το 10 το παίρνεις στα 29 χρόνια εσύ πόσα έχεις 43;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Φεβρουαρίου 2021 18:44

Και βάλε. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα…

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Λάζαρος
Λάζαρος
Απάντηση σε  Ιωάννης
23 Φεβρουαρίου 2021 11:35

Τη συγγνώμη μάλλον πρέπει να τη ζητήσουν άλλοι…και να είναι όσο το δυνατόν μεγάλη , ταπεινή και με σεβασμό σε εκείνους που πραγματικά δούλεψαν μια ζωή για το σύνολο…..και δεν το δούλεψαν……!!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Λάζαρος
23 Φεβρουαρίου 2021 18:45

Λάζαρε ευχαριστώ!!!

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
kostastam
kostastam
22 Φεβρουαρίου 2021 16:10

Λιιιιγο, απ το νέο βαθμολόγιο :
http://www.bloko.gr/2021/02/blokogr_22.html?m=1

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
NIKOLAOS
NIKOLAOS
Απάντηση σε  kostastam
22 Φεβρουαρίου 2021 16:33

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΤΡΟΠΗ ΠΙΑ,20 ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΙ 65 ΤΑΞΙΑΡΧΟΙ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ 100 ΚΑΙ 300.ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ 50 ΑΤΟΜΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Η ΕΛΛΑΔΑ,31 Η ΜΙΚΡΗ ΓΑΛΛΙΑ.300 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ 11 ΕΚΑΤ 650 Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΩΝ 80 ΕΚΑΤ..20000€ ΤΟ ΜΗΝΑ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΠΡΩΗΝ ΠΔ, 8 Η 9 ΤΟΥ ΣΑΡΚΟΖΙ ΠΡΩΗΝ ΠΚ ΓΑΛΛΙΑΣ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  NIKOLAOS
22 Φεβρουαρίου 2021 16:52

Ναι Νικόλα, έτσι ακριβώς. Να σημειώσουμε μόνο ότι ο αριθμών των οργανικών θέσεων ανωτάτων Αξ/κων δεν άλλαξε. Έτσι είναι από το 2000.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
NIKOLAOS
NIKOLAOS
Απάντηση σε  kostastam
22 Φεβρουαρίου 2021 18:50

Οχι,τίποτ’ αλλο,αλλα τους βλεπεις και σε κατι μετρα και γκρινιάζουνε,και λένε “μα εγώ,ολοκληρος διευθυντης!!εδω?”αλλα αφου είστε πολλοί τι να σας κάνουνε?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Πρώην αρχ/ξ β
Πρώην αρχ/ξ β'
Απάντηση σε  kostastam
22 Φεβρουαρίου 2021 16:41

Χάχα α βαθμούς δεν θέλατε; Πάρτε όλοι από έναν! Σε λίγο θα λες προϊστάμενε και θα γυρίζουν όλοι τα κεφάλια! Για λεφτά τώρα ε… Καθηστε μην είμαστε κ πλεονέκτες… Άλλωστε το χρήμα πολλοί εμισησαν… Την Δόξαν ΟΥΔΕΙΣ😁🇬🇷!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Christos
Christos
Απάντηση σε  Πρώην αρχ/ξ β'
22 Φεβρουαρίου 2021 18:26

Κατι αντ/γους .υπ/γους και ταξιαρχους αν τους ρωτησουν θελετε να σας κανουμε στρατηλατες(ναπολεων βοναπαρτης)σε ηλικια 70 χρονων αλλα δειτε θα σας δινουμε τον μισο μισθο.Τι λετε να προτημησουν? βαθμο η λεφτα εστω στα 70.80 και βαλε.Γιαυτο οταν φευγουν κρυβοντε 2-3 χρονια και δεν βγαινουν απο τα σπιτια τους.Φοβουντε μηπως μολις βγουν στην επομενη γωνια φανε καμμια χλεπα απο συναδελφους.Γιατι τον ρολο του ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΥ τον παιζαν μονο με τον μανδυα του λυκοτομαρου.Εμεις οι αλλοι συναδελφοι ομως τιμησαμε αυτη την στολη και ειμαστε υπερηφανοι γι αυτο!!ΣΗΜ. Φυσικα δεν ισχυει για ολους τους ανωτατους.Υπαρχουν και ψεγαδια καλης παστας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αntonio
Αntonio
Απάντηση σε  kostastam
22 Φεβρουαρίου 2021 23:56

Ακόμη λίγο…..http://www.bloko.gr/2021/02/blog-post_215.html?m=1

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κωστας
Κωστας
22 Φεβρουαρίου 2021 13:16

Γνωρίζει κάποιος μέχρι ποιο μήνα έχει δοθεί το επιδομα παιδιου λογο σπουδών επαναχορηγηση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Θρασ. Σταυρούλα
Θρασ. Σταυρούλα
21 Φεβρουαρίου 2021 14:02

Οταν παρετηθεις απο τη δουλεια σου πόσο διαρκεί η ασφάλεια,σου στο ικα,?

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Θρασ. Σταυρούλα
21 Φεβρουαρίου 2021 17:19

Οι προϋποθέσεις για την ανανέωση της ασφαλιστικής ικανότητας για υγειονομική περίθαλψη φαίνονται εδώ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/641846 .
Αν μέσα στο ημερολογιακό έτος 2020 έχουν πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 50 ημέρες εργασίας η ασφαλιστική ικανότητα θα ανανεωθεί από 1/3/2021 έως 28/2/2022.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
21 Φεβρουαρίου 2021 13:00

Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι μετά την βαθμολογική προαγωγή μου η οποία έφερε και αλλαγή μισθολογικού κλιμακίου, οι κρατήσεις είναι πολύ λιγότερες από αυτές που γινόντουσαν παλαιότερα με το προηγούμενο μισθολόγιο. Συγκεκριμένα ενώ στον προηγούμενο βαθμό συνολικά μου κράτησαν περίπου τα 600 ευρώ με την προαγωγή σε βάθος 6 μηνών, τώρα βλέπω ότι οι συνολικές κρατήσεις που θα γίνουν στο 6μηνο είναι περίπου στα 120 ευρώ. Είμαι ταμείο πρώην Χωροφυλακής.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ιωάννης ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
Ιωάννης ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2021 17:50

Καλησπέρα σας.Με την αίτηση για συνταξιοδότηση πρέπει να προσκομίσουμε και την απόδειξη πληρωμής της θητειας και εάν ναι εάν δεν τ έχουμε το έγγραφο που μπορούμε να το βρουμε;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
20 Φεβρουαρίου 2021 19:14

Πιστεύω οτι η Δ/ση Διαχείρισης Χρηματικού που εξέδωσε την πρωτότυπη βεβαίωση θα σε εξυπηρετήσει…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Pitis
Pitis
20 Φεβρουαρίου 2021 22:49

Κατά μεγάλη πιθανότητα το έγγραφο που ζητάς θα βρίσκεται στον ατομικό σου φάκελλο, πες τον Γραμματέα σου να το ψάξει.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αναστάσιος
Αναστάσιος
19 Φεβρουαρίου 2021 20:36

Καλησπέρα σε όλους.Με αφορμή την τελευταία αναφορά του συναδέλφου kostastam για το ταμείο της πρώην Α.Π ενώ συμφωνώ σε ότι λέει ,δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς είναι το ΤΑΠΑΣΑ???. Αποφασίζει για εμάς χωρίς εμάς,είναι ανεξάρτητο, είναι αυτόνομο???. Γιατί δεν έκανε “μελέτη” όταν έκοψε το εφάπαξ της πρώην Α.Π κατά 47,68% με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι του ταμείου να εισπράττουν λιγότερα από τους αντίστοιχους της τ.ΧΦ με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Αναστάσιος
20 Φεβρουαρίου 2021 09:50

Η μεγάλη περικοπή εφάπαξ Αναστασιε έγινε στην τ ΑΠ στο τμήμα του εφάπαξ που προερχόταν απο το ΤΠΔΥ και ηταν περίπου της τάξεως του 40% και όχι του ΤΑΠΑΣΑ πρώην ΤΕΑΠΑΣΑ…και εκεί έγινε περικοπή αλλά ήταν μικρότερης τάξης περίπου 6% αν θυμάμαι καλά.. και στην τΕΧ …έτσι ενώ τα προ κρίσης χρόνια η τ ΑΠ έπαιρνε περισότερο εφαξ απο την τ ΕΧ βρέθηκε να παίρνει λιγότερο…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αναστασιος
Αναστασιος
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
20 Φεβρουαρίου 2021 12:35

Ενταξει συμφωνω αλλα με ποια αφορμη εγινε αυτη η περικοπη???.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Αναστασιος
21 Φεβρουαρίου 2021 00:21

Με αφορμή ότι το εφάπαξ που έδινε το ΤΠΔΥ ήταν κατά πολύ περισσότερο απο τις εισφορές που είχε λάβει απο τα μέλη του….βέβαια αυτό είναι το ενα μέρος της αλήθειας του νομίσματος ….1 ον γιατί το εφάπαξ δίνονταν εντοκα που σήμερα δεν δίνεται παρ ότι τα λεφτά του διατηρούνται στην Τράπεζα της Ελλάδος και τοκιζονται…2ον εισχωρισαν ομάδες δημοσίων υπαλλήλων τις περασμένες δεκαετίες και χωρίς να έχουν πληρώσει εισφορές απολάμβαναν εφάπαξ ( για ευνόητους λόγους δεν θα αναφέρω ποιές ομάδες )3ον υπήρξε μια διάταξη 1999- 2001 χρονιά που έληξε και έλεγε ότι μπορούσε κάποιος προερχόμενος απο τον ιδιωτικό τομέα να αναγνωρίσει το χρόνο αυτό και να λάβει εφάπαξ στο ΤΠΔΥ προσωπική μου εκτίμηση είναι οτι κακώς καταργήθηκε γιατί θα αφορούσε πολλές χιλιαδες υπαλλήλων θα υπήρχε εισροή χρημάτων στο ταμείο και φυσικά θα απέδιδε μετα απο πολλά χρόνια κατα τη συνταξιοδότησή των μελών του….αφού προηγουμένος τα είχε εκμεταλλευτεί έντοκα… με αυτές τις κακές διαχειριστικά πολιτικές βρέθηκε μείον το ταμείο και υποχρεώθηκε σε περικοπές ….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Αναστάσιος
Αναστάσιος
Απάντηση σε  Γιώργοςgm
21 Φεβρουαρίου 2021 23:04

Είμαστε άξιοι της μοίρας μας και των εργατοπατερων που ψηφίζουμε κύριε συνάδελφε…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιώργοςgm
Γιώργοςgm
Απάντηση σε  Αναστάσιος
22 Φεβρουαρίου 2021 18:58

Στο ΤΠΔΥ κατά κύριο λόγο και έλεγχο έχουν οι εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες με προϊστάμενο υπουργείο το Εργασίας….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
τακης
τακης
19 Φεβρουαρίου 2021 18:14

giannis καλησπερα φιλε eimaste seira, πιστευω και αν κανω λαθος ζητω συγγνωμη ,30 μαιου 2021,, κλεινουμε 35 πραγματικα ,ετσι δεν πρηρωνουμε και το χιλιαρικο της σχολης για το εφαπαξ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
19 Φεβρουαρίου 2021 15:04

Ανακοίνωση των Αξιωματικών Αττικής: Υπάρχει μεγάλη ανησυχία στα μέλη μας για τη μη καταβολή αρχικώς ολόκληρου του ποσού του Β.Ο.Ε.Α, καθώς και της αδικαιολόγητης καθυστέρησης καταβολής του υπολοίπου ποσού του Β.Ο.Ε.Α στα δικαιούχα τέκνα τους από το Μ.Τ.Σ , που σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνάει και τα τέσσερα έτη. Για το λόγο αυτό και επειδή υπάρχει η υποψία για τυχόν παραγραφή του δικαιώματος διεκδίκησης της καταβολής του ποσού, συναποφασίσαμε με το Νομικό μας σύμβουλο, όπως τα ενδιαφερόμενα μέλη μας, μέσω της Ένωσης μας, υποβάλλουν αίτημα προς το Τμήμα Ειδικών Παροχών, της Διεύθυνσης Παροχών, του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (Μ.Τ.Σ ) για την καταβολή του υπολοίπου ποσού προς συμπλήρωση του δικαιούμενου Β.Ο.Ε.Α. Παρακαλούμε όπως άμεσα τα ενδιαφερόμενα μέλη μας απευθυνθούν στα γραφεία της Ένωσης μας ή επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς μαζί μας προκειμένου ενημερωθούν για τον τρόπο της διεκδίκησης και της προσκόμισης των απαραίτητων δικαιολογητικών . Επισημαίνουμε ότι για τα μέλη μας δεν θα υπάρξει καμία οικονομική επιβάρυνση και η Ένωση μας αναλαμβάνει εξολοκλήρου την κάλυψη των εξόδων της διεκδίκησης. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΠΟΑΣΥ ,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
19 Φεβρουαρίου 2021 17:05

Έχει μέρες που έχει βγει. Δεν υπάρχει νομική βάση, απεφάνθησαν, συνδικαλιστικοι νομικοί κύκλοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Yiannis7
Yiannis7
19 Φεβρουαρίου 2021 12:19

Καλημέρα σε όλους….Έχω καταταγεί 29/12/1990……Στρατό,πενταετια πληρωμένα….Αστυνομία Πόλεων….Πότε συμπληρώνω 35 πραγματικά??? (για το εφάπαξ ρωτάω )

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Ευτυχης
Ευτυχης
19 Φεβρουαρίου 2021 12:03

Άλλαξε ο πρόεδρος ΤΑΠΑΣΑ Ας ελπίσουμε να γίνει κάποια πρόοδος στο θέμα της κατάργησης της 30ετιας στο εφάπαξ.Τα χρέη έχουν συσσωρευτεί και κανείς δεν κοπτεται για αυτό .Τρία χρόνια ήμασταν με 750 ευρώ .
Ήρθε και το χαρτί της επικουρικής και θέλει και εκεί 1500 μετρητά και εντός διμήνου.
Αν ενδιαφέρεται κάποιος συναδελφικά η ανθρώπινα ας δώσει μια λύση.
Είναι άδικο όλα τα σώματα (στρατός αεροπορία πολεμικό Ναυτικό λιμενικό) να τα παίρνουν άμεσα και εμείς του 2021 να περιμένουμε αναλογιστικές μελέτες πάνω από 9 μήνες.
Δεν έχουμε άλλους πόρους .
Δώσαμε το καλύτερο που μπορούσαμε στην ΕΛΑΣ.
Στον κίνδυνο δεν κρυφτηκαμε ούτε στις κακουχίες .
Πήραμε φύλλο πορείας για Επαρχία όταν γίναμε αρχιφύλακες για υποτίθεται εκπαίδευση τρία χρόνια μακριά από τα σπίτια μας πληρώνοντας τα πάντα.
Ούτε καν έξοδα δημοσίου με ίδια μέσα πήγαμε και δεν είπαμε τιποτα
Ας σκύψουν λοιπόν και αυτοί που τα χειρίζονται αυτά τα θέματα να βρουν λύση.
Την πολιτική βούληση την έχουν.
Ας κάνουν ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΌΗΤΑ
ΒΟΗΘΕΙΑ Θέλουμε όχι ελεημοσύνη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Ευτυχης
19 Φεβρουαρίου 2021 12:26

Φίλε Ευτύχη, αντιλαμβάνομαι την αγανάκτηση σου και τη δυσχερή οικονομική κατάσταση (όλων μας), το ΤΑΣΑΠΑ όμως είναι, Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εργασίας και Διοικείται από εννεαμελές (9) Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο είναι και αρμόδιο (υπεύθυνο) να τηρήσει όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες επίλυσης του ζητήματος που αναφέρεις, (καθώς και άλλων ζητημάτων που ανακύπτουν).
Δεν εμπίπτει λοιπόν σε κανενός τη δικαιοδοσία (Προέδρου αυτού ή Πολιτικών), όση βούληση και αν έχουν, όσο δίκαιο και αν κρίνουν το αίτημα. ώστε να μπορούν αυτοί άμεσα να το επιλύσουν. Δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει να αναμένουμε τις διαδικασίες. Και λέω ευτυχώς γιατί σκέψου ότι ίσως κάποιοι παλαιότερα να ενέργησαν “εν θερμώ” μη ενεργώντας τέτοιου είδους διαδικασίες (μελέτες) και ως επακόλουθο επήλθε αυτή η τεράστια μείωση των εφάπαξ Α.Π. (45%). Ίσως να μην τους ένοιαζαν οι επόμενοι και η βιωσιμότητα του ταμείου. Ίσως.
Ας μην επαναστατούμε όλοι μας λοιπόν, για ένα ομολογουμένως δίκαιο αίτημα. Υπάρχουν και μεταγενέστεροι δικαιούχοι, ας τους σκεφτούμε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης ε. α
Παναγιωτης ε. α
Απάντηση σε  kostastam
19 Φεβρουαρίου 2021 14:15

Φιλε μας καλε kostastam εισαι λαθος πολυ στο θεμα . Τα λεφτα μας τα κρατανε παιρνουν τους τοκους μας για να πληρωσουμε τα σπασμενα τους ολα αυτα τα χρονια . Λυπαμαι αλλα δεν ξερω γιατι να μας τα δινουν ατοκα εφοσον μας τα κρατανε ;;;; Παντως οχι για το δικο μας καλο και επισης οταν παιρνεις το εφαπαξ σου κρατανε και ενα σωρο λεφταγια τους νεους που ερχοντιαι απο πισω …. Αρα …. Τι δικιο εχουν οι μελετες ;;;;; Εμεις τα λεφτα που ηταν να δωσουμε τα δωσαμε … Γιατι να περιμενουμε 30 ετη …. Αυτα ειχα να πω και να ξερεις οτι σε παω πολυ με της απαντησεις που δι νεις και τις φατσουλες που βαζεις και σε υπερ ευχαριστω για ολα αυτα που μας ενημερωνεις . Αυτα …

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Παναγιωτης ε. α
19 Φεβρουαρίου 2021 15:02

Πάνο αμοιβαία τα αισθήματα, αλλά ρε συ φίλε, για ποιους μιλάμε τελικά????
“Μας τα κρατάνε…… τα σπασμένα τους ……… μας τα δίνουν ………. σου κρατάνε…….. να τους δώσουμε ……”
Γιατί τόσο μένος για υπηρεσιακούς παράγοντες. Αύριο θα είμαι εγώ εκεί ή εσύ ή ο φίλος, ο ξάδερφος ο αδελφός. Πως θα πράξει? όπως νομίζει ή βάση διαταγών και νόμων? αυτό κάνουν και αυτοί. Δεν κατανοώ την αγανάκτηση επί “προσωπικού” και επί “του προσωπικού”.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιωτης ε. α
Παναγιωτης ε. α
Απάντηση σε  kostastam
19 Φεβρουαρίου 2021 19:31

Θελει αναλυση το θεμα και δεν γινεται απο εδω . Ουτε ειναι σωστο . Κρατα την ειλικρινη συμπαθεια προς το προσωπο σου και το ατελειωτο ευχαριστω για ολα αυτα που μας προσφερεται μαζι με τον αχιλλεα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ