Σελίδα υπ' αριθ. 581 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 581 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Καλημέρα, έχω σκοπό να μην ξανακάνω φέτος αίτηση για ένα χρόνο παραμονή και τέλος του χρόνου να με διαγράψουν λόγο ηλικίας (57) θα έχω 32 1/2 πραγματικά χρόνια υπηρεσίας και συνολικά 39 και 7 μήνες (πληρωμένη 5ετία και στρατός), μου είπαν οτι πρέπει να κάτσω οπωσδήποτε 40 χρόνια γιατί θα χάσω αρκετά στην σύνταξη. Γνωρίζετε αν ισχύει αυτό? αν καθίσω 5 μήνες ακόμα για να φτάσω στα 40 και φύγω με αίτηση μου η εφαρμογή μου δείχνει οτι θα χάσω (γιατί θα φύγω με αίτηση μου) τι ισχύει τελικά?
Στην εφαρμογή δεν θα επιλέγεις παραίτηση με αίτηση, αλλά με ηλικία.
Ευχαριστώ
α) Κωνσταντίνε η αποστρατεία, όσων έχουν παραμείνει πέραν του ορίου ηλικίας τους, όποτε και να συμβεί, (ακόμα και με αίτησή τους), θεωρείται αυτεπάγγελτη. Παρ. 5 του Π.Δ. 370/1987 (προστέθηκε με το άρθρο 51 του Ν. 4508/2017).
β) Επίσης, δεν υπάρχουν χειρότεροι σύμβουλοι από αυτούς που αποφαίνονται, γενικά, αόριστα & άνευ γνώσης, για πράξεις ή παραλήψεις άλλων. Αν τους συναντήσεις ξανά, πάρε μολύβι & χαρτί, να σου εξηγήσουν, τι ακριβώς χάνεις. Μάλλον θα αποχωρήσουν δυσανασχετώντας.
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση, ξέρεις αν τα 39 και 7 μήνες με τα 40 έχουν τόσο σημαντική διαφορά στην σύνταξη?
Θέλεις Κωνσταντίνε καλύτερα να δεις μόνος σου τις (μηδαμινές) διαφορές στα ανάλογα link:
https://enstoloi.net/calculation/pirosvestiko-soma/
https://enstoloi.net/calculation/ps-efapax-tpyps/
Σε ευχαριστώ, είχα δει τις μηδαμινές διαφορές για αυτό μου έκανε εντύπωση αυτό που λένε, τελικά ισχύει αυτό που μου έγραψες σχετικά με τους συμβούλους
προς ενημέρωση των διαγραφεντων την 31-12-2022. όπως ενημερώθηκα από ευγενέστατο συνάδελφο στην Μ.Ασιας το τελευταίο πακέτο συνταξιοδοτικων υποθεσεων θα διαβιβαστει στον ΕΦΚΑ το αργότερο έως την 20η τρέχοντος μηνός και αν όλα πάνε καλά η πληρωμή θα πραγματοποιηθεί τέλη μηνός Μαΐου.
Καλησπερα φιλε μου..Αν μπορεις να μου πεις…αναλυτικα ποτε πληρωθηκες ποτε εφυγες ποσο πληρωθηκες ποσο διαστημα εμεινες απληρωτος…Αν δεν σου ειναι κοπος,ευχαριστω..
καλησπέρα Θεοδόση….διαγράφτηκαν 31-12-2022…πληρώθηκα τέλη Δεκεμβρίου για τον Ιανουάριο και τέλη Φεβρουαρίου για τον Μάρτιο…και τέλος….τώρα αν πάνε όλα καλά η πρώτη πληρωμή σύνταξης θα γίνει τέλη Μαΐου.. επιπρόσθετα σήμερα ενημερώθηκα ότι περι τα 4500 ευρώ βεβαι θηκαν, ως οφειλη, στην αρμόδια ΔΟΥ προκειμένου να κρατηθούν όταν καταβληθεί η σύνταξη και τα οποία αντιστοιχούν στις προαναφερομενες μισθοδοσίες ως ε.ε.
Σπύρο καλησπέρα. Με την πρώτη πληρωμή, ας υποθέσουμε τέλος Μαίου, θα πληρωθούμε για έξι μήνες και θα κρατήσουν το δίμηνο, Ιανουαρίου Φεβρουαρίου που πληρωθήκαμε, η κάπως αλλιώς θα γίνει ο συμψηφισμός;
Ετσι ακριβώς Τασο
Προς ενημέρωση των διαγραφεντων 31-12-2022 εκτός των 2 μισθών που πήραμε ε.ε επιστρέφουμε και τα 600 e
Καλό είναι να μην γράφουμε ό,τι να είναι. Τα 600 ευρώ δεν επιστρέφονται.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος ποτέ πληρώνονται τα έξοδα μετεγκατάστασης
Σε 15 με 20 ήμερες από την υποβολή τους.
κι εγώ έκανα το υπόμνημα για τα έξοδα μετεγκαταστασης το τρέχοντα μήνα και αναμένω…οπότε έχουν χρήματα μου είπαν οι συνάδελφοι από την διαχειρηση
Σε μένα πιστώθηκαν 1 Φεβρουάριου.
Σπύρο καλησπέρα μήπως αννοεις τέλη Γενάρη για Φλεβάρη
Από πού ενημερώθηκες για τα 4500 χιλιάρικα;
Το αναλυτικό σημείωμα μισθοδοσίας του Μαρτίου το αναγράφει.
από την Υπηρεσια Ιωαννη
Ναι, Εχεις δίκιο Ιωαννη
Να σαι καλα.ευχαριστω πολυ.Καλοφαγωτα κκαι οτι καλυτερο σου ευχομαι!!!!
Σπυρο σε ευχαριστουμε πολυ
Ευχαριστούμε Σπυρο
Καλημέρα,θα ήθελα να ρωτήσω εάν το νέο μισθολόγιο για τους στρατιωτικούς,θα έχει αντίκτυπο και για τα σώματα ασφαλείας.
Συνάδελφε περίμενε πρώτα να το κάνουν…..γιατί το μαγειρευόμουν πολλά χρόνια.
Καλήμερα, με την προκήρυξη των εκλογών και διάλυση της Βουλής και μέχρι να προκύψει νέα κυβέρνηση χορηγούνται Φ.Π.Ευχαριστω.
Καλησπέρα σας,οι κρατήσεις του Ν 4093/12 που υπάρχουν στην επικουρική σύνταξη του ΕΤΕΑΕΠ/ΤΕΑΕΧ,καταργούνται και αυτές η εξακολουθούν να ισχύουν?
Ισχύουν κανονικά και δεν προβλέπεται να καταργηθούν (τουλάχιστον όχι στο εγγύς μέλλον) και αυτό ισχύει για όλα τα επικουρικά ταμεία που ανήκουν στο ΕΤΕΑΕΠ.
Σας εκανα την παραπάνω ερώτηση,γιατί στην εφαρμογή σας υπολογισμού της συνταξης,στην στήλη επικουρικό ΤΕΑΕΧ,δεν φαίνεται η κράτηση του Ν 4093/12.
Το κατάλαβα αυτό, αλλά εάν ανατρέξεις στις αναλύσεις επικουρικών που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο για τα έτη 2017 – 2018 – 2019 στην ιστοσελίδα του ΕΤΕΑΕΠ (όχι του ΕΦΚΑ), θα δεις ότι και τότε είχε αφαιρεθεί η κράτηση Ν.4093, η οποία επανήλθε το 2020 μόνο στα ενημερωτικά του ΕΦΚΑ.
Οι αναλύσεις επικουρικών στο ΕΤΕΑΕΠ για τα έτη 2020 ~ 2022 δεν περιέχουν την κράτηση Ν.4093, ενώ η ανάλυση επικουρικής στον ΕΦΚΑ την περιέχει για τους ίδιους μήνες, αλλά το πληρωτέο ποσό είναι το ίδιο!
Ουσιαστικά η “αναπροσαρμοσμένη επικουρική σύνταξη” στις αναλύσεις του ΕΤΕΑΕΠ είναι η παλιά επικουρική σύνταξη μείον τις μνημονιακές κρατήσεις.
.
Αυτό το παρατήρησα πρόσφατα μετά το σχόλιό σου και λογικά η επικουρική σου άλλαξε αρκετές φορές από τότε που διαγράφηκες (μπορείς να ελέγξεις τις αναλύσεις ανά έτος μέχρι σήμερα).
Eυχαριστω πολυ,για την απαντηση σας.
Αποστρατεύτηκα 31-12-2017 και έκανα αίτηση να παρακρατείτε κάθε μήνα από την σύνταξή μου το ποσό των 5,83ε για συμμετοχή στον ειδικό Λογαριασμό Αρωγής προσωπικού της ΕΛ.ΑΣ. Τώρα παρά τις κατ΄ επανάληψη αιτήσεις για την κατάργηση της παρακράτησης δεν ανταποκρίνεται κανένας. Γνωρίζει κάποιος το τ/φ, γιατί από το τ/φ κέντρο δεν βρίσκεις άκρη. Ευχαριστώ.
Η αίτηση που έκανες ισχύει για δέκα χρόνια και μετά σταματάει χωρίς αίτησή σου και χωρίς να μπορείς να κάνεις άλλη ανανέωση.
Εμένα μου είχαν πεί ότι ισχύει για 5 χρόνια. Τι ισχύει τελικά?
Με αποστρατεία μου 31-12-2022 μου είπαν για 10 χρόνια.
Καλό θα ήταν να μην το καταργήσεις γιατί αν σου τύχει μια στραβή για 10 χρόνια από την αποστρατεία σε καλύπτει σαν ιδιωτική ασφάλιση και καλύτερα.
Είμαι συνταξιούχος από το 13. Η κόρη μου σπουδάζει στο 4 έτος της γεωπονικής . Είχα προσωπικη διάφορα 20 ευρώ και σε αυτήν προστέθηκαν τα 50 ευρώ που έπαιρνα μέχρι τον Ιανουάριο ως επίδομα λόγω σπουδών της κόρης μου. Ετσι παρουσιάζονταν ως προσωπική διάφορα τα 20 ευρώ + τα 50 που λάμβανα λόγω των σπουδών της κόρης με σύνολο 70 ευρω. Με τον υπολογισμό της αύξησης αφαιρέθηκε όλο το ποσό δηλαδή τα 20 ευρώ συν τα 50 ευρώ του επιδόματος λόγω σπουδών. Παρακαλώ αν γνωρίζεται τι ισχύει σε αυτήν την περίπτωση και αν μπορώ να απευθυνθώ στον εφκα σχετικά με την συνέχιση του επιδόματος. Ευχαριστώ
Το επίδομα τέκνων καταργήθηκε στη σύνταξη ΕΦΚΑ για όλους το 2016, δηλαδή και για σένα.
Για τους παλιούς συνταξιούχους συνεχίζει να προστίθεται μόνο στην παλιά σύνταξη ΓΛΚ, όπως περιγράφεται στην παρ. Δ εδώ: Ανάλυση προσωπικής διαφοράς
Άρα δεν σου αφαιρέθηκε τίποτε και εξακολουθείς να λαμβάνεις το επίδομα τέκνων στη σύνταξη ΓΛΚ, διότι τα 50 € συνεχίζουν να εμφανίζονται στον πρώτο πίνακα του μηνιαίου ενημερωτικού σου.
.
Το Σεπτέμβριο 2024 που θα κοπεί το επίδομα τέκνου (ερώτηση 2.5 στις FAQ) θα αφαιρεθούν τα 50 € από τον πρώτο πίνακα του ενημερωτικού, αλλά δεν σε επηρεάζει γιατί ήδη πληρώνεσαι τη νέα σύνταξη ΕΦΚΑ (και όχι την παλιά σύνταξη ΓΛΚ + την προσωπική διαφορά).
Ουσιαστικά το επίδομα τέκνου δεν έχει κανένα νόημα όταν καλυφθεί η προσωπική διαφορά, διότι αυτό σημαίνει ότι η νέα σύνταξη ΕΦΚΑ (χωρίς ΕΟΒ) έχει γίνει μεγαλύτερη από την παλιά σύνταξη ΓΛΚ (με το ΕΟΒ).
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση.
Καλησπερα σε ολους τους συναδελφους.θελω να απευθυνω μια ερωτηση σε οποιον γνωριζει.Για ποιο λογο στο επικουρικο της Α.Π (ΤΕΑΥΑΠ) υπαρχει η κρατηση που αφορα τον Ν.4093/12 και αν καταργηθει αμεσα.Ευχαριστω.
Από το 2020 ο υπολογισμός των παλαιών επικουρικών (προ 2014) γίνεται με βάση τις παλιές διατάξεις (προ Ν.4387/16) με αφαίρεση όλων των μνημονιακών μειώσεων –> https://i.imgur.com/ljZlPcC.png
Δηλαδή τα επικουρικά προ 2014 προκύπτουν όπως η παλιά σύνταξη ΓΛΚ –> https://i.imgur.com/DDyK9wV.jpeg
Ειμαι αποστρατος το 2012.Σας ευχαριστω για την απαντηση – ενημερωση.
Με αφορμή το ερώτημά σου έψαξα περαιτέρω το θέμα και τελικά είναι πιο περίπλοκο από ότι νόμιζα, διότι το επικουρικό που λαμβάνεις έχει αλλάξει τουλάχιστον τρεις φορές από το 2012 μέχρι σήμερα!
Μπορείς δεις τη διαφορά διαχρονικά στις μηνιαίες αναλύσεις από το 2013 έως το 2023.
Θα ακολουθήσει κάποια στιγμή σχετικό άρθρο όταν καταλάβω τι ακριβώς ισχύει!
Καλημερα,
τα χαρτια μου εχουν φτασει στον ΕΦΚΑ απο την 22/2/2023 ομως μου δειχνει οτι ακόμη δεν εχουν χρεωθει σε καποιον υπαλληλο.
Ποσο διαρκει περιπου η διαδικασια απο την παραλαβη των εγγραφων ως την εκδοση συνταξης,επισης υπαρχει περίπτωση να προχωρα η διαδικασια αλλα να μην φαινεται ηλεκτρονικα;
Ευχαριστω.
Πως το εμαθες συναδελφε?
Πηγαίνεις στη σελίδα: https://www.minfin.gr/-/syntaxeis-demosiou?
Πατάς: Παρακολούθηση αίτησης συνταξιοδότησης.
Μπαίνεις με κωδικούς taxisnet και ενημερώνεσαι για την πορεία των εγγράφων.
Εσύ με το καλό θα έχεις πάρει την σύνταξη και το σύστημα μπορεί να συνεχίζει να λέει ότι τα έγγραφά για την συνταξιοδότησή σου να μην έχουν χρεωθεί ακόμη σε υπάλληλο
Άρα δεν μπορούμε να βλέπουμε την πορεία σύνταξης;
Δεν γνωρίζω τι γίνεται τώρα.Σε εμένα πριν ένα χρόνο όταν παρακολουθούσα την πορεία συνταξιοδότησης έγραφε συνέχεια ότι δεν έχει χρεωθεί σε υπάλληλο έως και λίγες μέρες πριν πάρω την σύνταξη
Ευχαριστώ αχιλεα
Καλημέρα σας. Αρχιφύλακας ανακριτικος με 15 έτη υπηρεσίας.Ως τώρα δεν πληρώνω ετεαεπ (πρώην τπδυ). Αξίζει να κάνω αίτηση εγγραφής;
Γενικά δεν συμφέρει, διότι για χρόνο μετά το 2015 το εφάπαξ αποτελείται αποκλειστικά από την επιστροφή των εισφορών (δεν βγαίνει με μαθηματικό τύπο), οπότε το μόνο που κερδίζεις είναι η αποφυγή φορολογίας της εισφοράς (22%), επειδή το εφάπαξ δεν φορολογείται.
Απόδοση κεφαλαίου 22% μετά από 20 χρόνια που θα πάρεις το εφάπαξ δεν είναι και τίποτε σπουδαίο.
Καλησπέρα τα χρόνια στην ΕΥΠ προσαυξανουν την σύνταξη ; Όπως το επίδομα ματ; Η το παραμεθορίου; Αν ναι μήπως θα έπρεπε να μπει για όλα τα επιδόματα. σχετικά;
Δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν όλες οι περιπτώσεις επιδομάτων για καθαρά πρακτικούς λόγους, καθώς θα έπρεπε να υπάρχουν πολλαπλά πεδία για να εισάγει κάποιος πχ. επίδομα παραμεθορίου από 2005 έως 2008 και από 2010 έως 2012, επίδομα ΜΑΤ από 2003 έως 2020, επίδομα ΕΥΠ από 2022 έως 2025 κλπ.
Επί του παρόντος η εφαρμογή καλύπτει το 99% των συνήθων περιπτώσεων εξέλιξης με ένα επιπλέον επίδομα (είτε παραμεθορίου είτε επιδόματος ΜΑΤ) και δεν θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να αυξηθεί υπέρμετρα η πολυπλοκότητα της εφαρμογής για να καλυφθεί το υπόλοιπο 1%.
.
Όμως πάντα μπορεί να βρεθεί λύση με κατάλληλη “προσαρμογή” των δεδομένων.
Πχ. εάν το επίδομα ΕΥΠ είναι 300 € / μήνα, μπορείς να επιλέξεις επίδομα ΜΑΤ (=150 € / μήνα) και να εισάγεις τα διπλάσια χρόνια από αυτά που υπηρέτησες μετά το 2018, οπότε το αποτέλεσμα θα είναι ακριβώς το ίδιο.
Καλησπερα κυριε Αχιλλεα,
μήπως ειναι εφικτο να προστεθούν έστω αυτα τα επιδόματα και στη σελιδα υπολογισμού του εφαπαξ, ή να υπαρχει κι εκεί η δυνατότητα για διόρθωση του μ.ο. ;
Οι μηνιαίες κρατησεις και για τα δυο εφαπαξ, αυξάνονται αρκετα οταν καποιος λαμβάνει επίδομα π.χ. της ΔΑΕ (150€) και σε βαθος ετων αυξανουν κατα πολυ τα τελικα ποσα.
Ευχαριστω.
Καλημέρα συνάδελφε με 95% γνωρίζω ότι τα επιδόματα ΕΥΠ και παραμεθορίου δεν έχουν ασφαλιστική κράτηση ενώ το επίδομα των Ματ έχει ασφαλιστική κράτηση και μπορεί να προσμετρηθεί στις συνταξιμες αποδοχές… ελπίζω ότι δεν κάνω λάθος..
Και το επίδομα παραμεθορίου και το επίδομα ΜΑΤ έχουν κράτηση σύνταξης και έτσι υπολογίζεται στη νέα σελίδα “Μισθολόγιο 2017“, όπου μπορεί να γίνει σχετικός έλεγχος με πρόσφατα ενημερωτικά.
Δεν γνωρίζω τι ισχύει για το επίδομα ΕΥΠ, αλλά εάν έχει ασφαλιστική κράτηση, τότε μπορεί να εξομοιωθεί στην εφαρμογή με τα άλλα επιδόματα “διά της πλαγίου”.
Πχ. τυχόν επίδομα ΕΥΠ 275 € είναι 2,75 φορές το επίδομα παραμεθορίου των 100 €, άρα επιλέγεται επίδομα παραμεθορίου και εισάγονται 2,75 x έτη επιδόματος ΕΥΠ.
Στο επίδομα της ΕΥΠ νομίζω ότι έχει κρατήσεις για φορολογία και ιατροφαρμακευτικά και όχι για σύνταξη.
Τελικά δίδεται κ το υπόλοιπο ΒΟΕΑ από 2017, 2018… ήρθε μήνυμα σε δικαιούχο.
Όταν το λάβει ας κάνει και μία επαλήθευση του αντίστοιχου υπολογισμού στη σελίδα “Σύνταξη τΧΦ”.
Πριν από περίπου πέντε μέρες πήρε η κόρη μου 5000€ την προκαταβολή του ΒΟΕΑ όπως με είχε ενημερώσει ο υπάλληλος του ΜΤΣ. Αρχιφύλακας ΜΠΣ σειρά του 1995 εν ενεργεία. Η κόρη γεννηθείς το 1997. Ο υπάλληλος του ΜΤΣ με ενημέρωσε για 3000€ περίπου εξόφληση. Στην εφαρμογή μου βγάζει υπόλοιπο εξόφλησης 5500€. Τί ισχύει θα το δούμε στο μέλλον. Αν κάποιος πήρε εξόφληση ας ενημερώσει…..
Δηλαδή από εδώ και πέρα το ΒΟΕΑ θα δίνεται κανονικά;;;
Σχετική ανακοίνωση ΜΤΣ: Εκκαθάριση Προκαταβολών ΒΟΕΑ Αιτήσεων Ετών 2017-2018
Απομένουν τα έτη 2019 – 2020 – 2021 – 2022, για τα οποία επίσης οι δικαιούχοι περιμένουν την πλήρη εξόφληση. Όταν εξοφληθούν όλα φυσικά και θα δίνεται κανονικά το βοήθημα.
Καλημέρα σας κύριε Καρασαββίδη και συγχαρητήρια για το έργο που επιτελείτε. Θα μου επιτρέψετε όμως να διαφωνήσω με τη τοποθέτησή σας. Υποτίθεται πως το ΜΤΣ ανέμενε (όπως και τα δικαιούχα τέκνα των συναδέλφων) την περιβόητη ψήφιση του νομοσχεδίου περί ΒΟΕΑ επί 4+ συναπτά έτη! Υποτίθεται πως οι κρατήσεις μας “υπήρχαν” στο ταμείο του ΜΤΣ και λαμβάναμε περί το 70% έναντι του δικαιούμενου ΒΟΕΑ. Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε!! Προς τι λοιπόν η συνέχιση των “έναντι”;; Θεωρώ πως από τη μία μεριά θα πρέπει τάχιστα (και ορθώς ανά διετία) να εξοφλούνται οι παλιές οφειλές, αλλά από την άλλη θα πρέπει οι νέοι δικαιούχοι να το λαμβάνουν εξολοκλήρου ούτως ώστε να μη δημιουργηθούν “νέες στρατιές ομήρων” παιδιά αστυνομικών, εκτός αν τίθεται θέμα ρευστότητας του ταμείου το οποίο είναι άκρως ανησυχητικό!
Νομιζω οτι ξεκαθαρα υπαρχει θεμα ρευστοτητας του ταμειου, οχι μονο για το ΒΟΕΑ, αλλα και για τις επικουρικες αφου εχουν μειωθει πανω απο 50% σε καποιους παλιους συνταξιουχους την τελευταια 10ετια.
Στο ιδιο συμπερασμα οδηγουμαστε και για το ΤΕΑΕΧ αν λαβουμε υποψιν οτι απο το 2020 και πλεον, απαιτουνται 40 πραγματικα ετη (ΧΩΡΙΣ πλασματικη 5ετια) για τη λήψη του ή τα 55 ηλικιακά.
Αν καποιος βγει με 35 πραγματικα κατω των 55 ετων, (η πλειοψηφία των εισαχθεντων με πανελλήνιες) το δικαιουται στα 67.
Το ΣΩΣΤΟ και ΔΙΚΑΙΟ που πρεπει να κανουν ειναι να το ρυθμισουν ωστε αν καποιος βγει πριν τα 55 να πληρωσει τις υπολειπομενες εισφορες ως τα 55 και οχι τις υπολειπόμενες ως τα 40 υπηρεσιακα.
Απορω γιατι εδω και 3 χρονια, δε βρεθηκε καποιος να θέσει το θεμα, αλλα τηρειται σιγη ιχθύος για αυτήν την ξεκάθαρη αδικία.
Προφανώς δε τους βγαινουν τα νούμερα και αναζητούν πόρους.
Δεν γνωρίζω τις εσωτερικές διαδικασίες του ΜΤΣ, αλλά καταλαβαίνω ότι τα ΒΟΕΑ δεν εκδίδονται “μαγικά” πατώντας ένα κουμπί, ούτε μπορούσαν να είχαν εκδοθεί νωρίτερα διότι κανένας δεν γνώριζε τα μερίδια (τα οποία τελικά όντως άλλαξαν).
Κανένας δεν υπονόησε ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα, αλλά εκτιμώ ότι καμία υπηρεσία και κανένα ταμείο δεν έχει πολυάριθμο απόθεμα υπαλλήλων για να εκδώσει και να εξοφλήσει τα χιλιάδες εκκρεμή βοηθήματα πολλών ετών εντός ενός μήνα.
Κατά τον ίδιο τρόπο και ασχέτως χρημάτων, εάν πχ. η αστυνομία είχε σταματήσει να εκδίδει ταυτότητες για 6 χρόνια, δεν θα ήταν δυνατόν να εκδοθούν μαζικά όλες σε 1 ~ 2 μήνες.
Ομοίως σε κάθε αλλαγή νομοθεσίας συντάξεων μεσολαβούσαν πολλοί μήνες (έως και έτη) μέχρι την υλοποίηση των αποφάσεων, ασχέτως χρηματοδότησης.
Συμφωνώ ότι δεν υπάρχει πολυάριθμο απόθεμα υπαλλήλων, αλλά νομίζω ότι το ΜΤΣ θα πρέπει πρώτα να χορηγήσει τα οφειλόμενα χρήματα σε αυτούς που χρωστάει και στην συνέχεια να εκδώσει νέες αποφάσεις για την χορήγηση ολόκληρου του δικαιούμενου ποσού. Επίσης αν προσέξατε για τις μηνιαίες νέες αιτήσεις υπάρχει χρονικό διάστημα μέχρι πότε θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να καταθέσει την φορολογική ενημερότητα που απαιτείται, ενώ για την καταβολή των ετών 2017 – 2018 είναι αόριστη, με αποτέλεσμα για τα επόμενα έτη (2019-2020-2021-2022) να μην σου λένε πότε θα εξοφληθούν. Αφήνουν να εννοηθεί μόνο ότι αυτό θα γίνει εντός του 2023. Βέβαια θα μας πουν ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην αργή προσέλευση των δικαιούχων 2017-2018 αυτό όμως είναι λάθος διότι το ταμείο γνωρίζει και το τηλέφωνο του δικαιούχου αλλά και το email του. Τώρα όσον αφορά στο θέμα της ρευστότητας του ταμείου, αν αυτό ισχύει, αυτό θα οφείλεται στην ανικανότητα της Διοίκησης και στις αποφάσεις που παίρνει, διότι και ο χρόνος υπήρχε και τα χρήματα υπήρχαν, επομένως ας αναλογιστεί ο καθένας από την… Διαβάστε τη συνέχεια »
Παράκληση γνωρίζει κάποιος συνταξιούχος συνάδελφος που μπορώ να βρω τα μην. ενημερωτικά για τα επικουρικά ταμία της πρώην ΑΠ?
Ευχαριστώ.
Θα μπεις στην εφαρμογή μηνιαία ενημερωτικα σημειώματα εφκα, και μαζί με τη σύνταξη εφκα σου βγάζει και τα ταμεία.
Σελίδα “Σύνδεσμοι” –> ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ –> ” Επικουρικό ΕΤΕΑΕΠ/ΤΕΑΕΧ-ΤΕΑΥΑΠ ” (τελευταία επιλογή).
Με το άρθρο 44 του Ν. 4670/20 αντικαταστάθηκε το άρθρο 96 του Ν. 4387/16.
Η βασική αλλαγή που επέρχεται αφορά την κατάργηση, από 1.10.2019, του επανυπολογισμού και της αναπροσαρμογής των ήδη καταβαλλόμενων ή καταβλητέων την 12.5.2016 επικουρικών συντάξεων, βάσει προγενέστερου νομικού πλαισίου.
Ειδικότερα, με την παράγραφο 4 προβλέπεται ρητά ότι «Οι ήδη καταβαλλόμενες επικουρικές συντάξεις έως 30 Σεπτεμβρίου 2019, που αφορούν αιτήσεις που είχαν υποβληθεί έως 31 Δεκεμβρίου 2014, συνεχίζουν να καταβάλλονται από 1η Οκτωβρίου 2019 στο ύψος του ποσού που είχαν διαμορφωθεί σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις στις 31-12-2014.
Έκτοτε το μηνιαίο ενημερωτικό του τεαυαπ εκδίδεται από τον ΕΦΚΑ ο οποίος επανέφερε σε προηγούμενο νομικό πλαίσιο την επικουρική συμπεριλαμβανομένης της κράτησης του Ν. 4093/12 η οποία εξακολουθεί να υφίσταται.
Που μπορω να βρω εντυπο αιτησης για συνεχιση καταβολης του επιδοματος τεκνων λογω σπουδων ? Σας ευχαριστω.
Δείτε https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-348/#comment-104123
Στέλνετε στη Φιλελλήνων (όπως λέει ο Γιάννης) και όχι στη Κάνιγγος.
Σε ευχαριστω
https://www.minfin.gr/web/31341/ypodeigmata-aiteseon-stratiotikon?p_p_id=101&p_p_lifecycle=0&p_p_state=maximized&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_101_struts_action=%2Fasset_publisher%2Fview_content&_101_redirect=%2Fweb%2F31341%2Fypodeigmata-aiteseon-stratiotikon%3FinheritRedirect%3Dtrue&_101_assetEntryId=567786&_101_type=document&redirect=%2Fweb%2F31341%2Fypodeigmata-aiteseon-stratiotikon%3FinheritRedirect%3Dtrue
Σε ευχαριστω.
Καλημέρα δεν μπορω να καταλαβω πως λεγετε οτι οι εκδοσεις των συνταξεων θα γινονται αυστηρα εντος το πολυ 2 μηνων ….και για τους διαγραφεντες 31/12/22 παμε ηδη για τετραμηνο ……..
ειναι σωστο αυτο που λενε για το διμηνο. Απλα εννοουν διμηνο στον εφκα. Εγω με διαγραφη 31/12/21 τα χαρτια μου πηγαν απο το υπουργειο στον εφκα τον απριλιο του 2022 και πληρωθηκα τελοσ ιουνιου. Πηρα και τα δυο εφαπαξ εντος του Ιουλιου. Οποτε μην αγχωνεσαι και θα τα παρεις ολα μαζι σχεδον. Ειναι θεμα ποτε θα φυγουν τα χαρτια για εφκα