Σελίδα υπ' αριθ. 724 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 724 με σχόλια ειδικά για τα Σώματα Ασφαλείας (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Καλησπέρα.
Γεννημένη 20.2.1972. Είσοδος στην αστυνομια 11.6.91. Αποπληρωνω και την μαχιμη πενταετια.
Την 12.6.26 σκέφτομαι να κάνω αίτηση να λάβω το εφάπαξ και μετα απο καποιες ημερες να κάνω αίτηση παραίτησης. Κάποιοι λένε όμως ότι θα υπάρξει μεγάλη φορολόγηση με αυτο τον τροπο.Γνωρίζει κανείς κάτι?
Καλησπερα. Κανε αιτηση να το παρεις ΧΩΡΙΣ περαιτερω μετοχικη σχεση, περιμενε αν μπορεις κανα 6μηνο να μπει στην τραπεζα ( μην φυγεις αν δεν εχεις καποιο σοβαρο λογο) και αφου μπει φευγεις αν θελεις και περιμενεις την συνταξη.
Το εχω κανει , το πηρα και ειμαι ε.ε
Τα εφάπαξ δεν φορολογούνται.
Μάλλον όμως δεν μπορείς να πάρεις εφάπαξ 35ετίας στις 12-6-2026, διότι δεν έχεις πληρώσει εισφορές υπέρ εφάπαξ για τους 6 μήνες της σχολής αστυνομίας, εκτός εάν την αναγνωρίσεις.
.
Από καθαρά οικονομική άποψη, ο συμφερότερος χρόνος λήψης του εφάπαξ είναι με την αποστρατεία, όπως έχει αναλυθεί εδώ: Λήψη εφάπαξ 35ετίας και συνέχιση ασφάλισης
Η βιασύνη να πάρεις το εφάπαξ με 35ετία δεν δικαιολογείται εάν γίνεται λόγω φόβου χωρίς να το χρειάζεσαι πραγματικά: https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-723/#comment-136545
.
Η διαδικασία που ακολούθησε ο Χρήστος δεν εξυπηρετεί κανέναν σκοπό γιατί το εφάπαξ σου δεν κινδυνεύει!
Αν το κάνεις θα χτυπάς το κεφάλι σου στο ντουβάρια από τις κρατήσεις
Δλδ να κάνω την αίτηση μου για να φύγω και να περιμένω να έρθει σε κάνα 6μηνο?
Πληρώνεις την σχολή σιγά κ αν είσαι υπαστυνόμος του νόμου κάνε αίτηση εμείς παίρνουμε έναν βαθμό στην αποστρατεία όλοι οι άλλοι δύο
Είσοδος στην αστυνομία 16/1/91 κ έξοδος από σχολή 31/5/91 είμαι αστυνόμος β του νόμου πλήρωσα εφάπαξ 965 ευρώ τόσο στοιχίζει η σχολή κ γύρισα το χρόνο 16/1/2026 κάνω αίτηση κ σε δύο τρεις μήνες παίρνω το εφάπαξ έναν βαθμό έχουμε εμείς διάφορα δηλαδή 1000 ευρώ κ αμέσως στο μισθό+220 ευρώ
2020 μέχρι 2025 τα 5 χρονια αυτά μπορώ να κάνω προσφυγή για το αληλεγγιεις. Για να κερδίσω αυτά τα 5 χρονια.εφυγα 29-12-2016
Καλημέρα. Για όσους φύγαμε τέλος του 2024 ξέρει κανείς πότε μπαίνει το εφάπαξ ΤΠΔΥ.εγω πληρώθηκα τέλη Μαΐου συνταξη για πρώτη φορα
Από απάντηση που έλαβα στο ίδιο ερώτημα, μου είπαν τρεις μήνες μετά.Επικουρικα κ εφάπαξ
Καλησπερα και σας ευχαριστουμε για τη μεγαλη βοηθεια που μας δινετε!
Στην εφαρμογη που εχετε για τον υπολογισμο της εφ απαξ παροχης δε με αφηνει να βαλω το επιδομα των Μ.Α.Τ απο το 2002 που αρχισα να υπηρετω και που βρισκομαι μεχρι και σημερα!Κανω καποιο λαθος?
Σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας!
Οι περιορισμοί εξηγούνται στην παρ. Δ.3 εδώ (με παράδειγμα): Εφάπαξ αστυνομίας με επιδόματα κινδύνου
… καθώς τα επιδόματα μετρούν μόνο στο τμήμα ΙΙ του ΤΠΑΣ, δηλαδή για την επιστροφή εισφορών από 2015.
Αυτή η παράμετρος αναφέρεται και στην εφαρμογή –> https://i.imgur.com/TvKUxY1.png
Αφού το επίδομα μετράει μόνο μετά το 2015, θα εισάγεις τα έτη που έχεις (εάν έχεις) μετά το 2015.
Έτσι κάποιος που έχει επίδομα από 1990 έως 2014 γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν επηρεάζεται το εφάπαξ.
Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας!Καλη συνεχεια!!!!!!!
Ανήκω στην πρώην χφ και έκανα βλακεία και δεν επέλεξα να ασφαλιστώ όταν ήμουν στη σχολή και στο ετεαεπ (πρώην τπδυ) για επιπλέον εφάπαξ. Υπάρχει κάποια άλλη αποταμιευτική λύση εκτός από το τεαπλ; Επίσης σε σύγκριση αυτά τα δύο από άποψη φορολογίας τι ισχύει ;
Ηθελα να ρωτησω το επιδομα επικυνδηνοτητας αναφερεται και για τπυς δοκιμους αστυφυλακες που εκτελουν ύπηρεσιες???
Το 100ρικο προσαρτάται στο “Επίδομα Ιδιαίτερων Συνθηκών Εργασίας και Επικινδυνότητας”, (πρώην “Επίδομα Ιδιαίτερων Συνθηκών Εργασίας”. Λάμβαναν (λαμβάνουν), οι Δόκιμοι Αστυφύλακες το εν λόγω επίδομα?
Καλησπέρα βγήκε η διαταγή για να γίνουμε ανθυπαστυνόμοι ή σειρά 1995. Εγώ σκέφτομαι σε ένα μήνα να φύγω. Από ότι έχω καταλάβει δεν χάνω κάτι. Καθώς επίσης και για να πάρω κάτι παραπάνω και τον επόμενο βαθμό θα πρέπει να κάτσω ως 19-6-2026 στο σώμα.σωστα τα έχω καταλάβει;
ΚΑΝΕ σωστά την έρευνα σου στο παρόν σάιτ …δες μισθολόγιο κλιμάκια που αλλάζεις ,σύνταξη, εφαπαξ κτλ…ο καθένας κάνει το κουμάντο του! Έτσι για μια απλή απάντηση πρέπει να σου πω πως ότι βαθμό παίρνεις ανεβαίνουν όλα όπως και όποιος κάθεται αντέχει και θέλει!
Antonio η σωστή ερώτηση είναι ότι και να πάρω τον βαθμό εγώ όσον είμαι 52 ετών πρέπει να παραμείνω έναν χρόνο στο σώμα σωστά;αν τον πάρω και φύγω δεν αλλάζει κάτι σωστά;
Μόλις περάσεις το σεμινάριο δήλωσε παραίτηση, παίρνεις έναν βαθμό αποστρατεία παραπάνω, έχεις κρατησειςόμως .Κάνε τις δοκιμές
Καλησπέρα συνάδελφοι.
Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω. Θα υπάρξουν αλλαγές στα εφάπαξ από το 2027;
Κάποιος μου είπε ότι η κράτηση από 3% θα πάει στο 15%;Αληθεύει αυτό; ΕυχαριστώΚατ’ αρχήν αυτός που σε “ενημέρωσε” δεν γνωρίζει καν πόση είναι η κράτηση τώρα στο εφάπαξ (είναι πολύ μεγαλύτερη από 3%) και τον εμπιστεύεσαι ότι θα πενταπλασιαστεί σε 2 χρόνια αυτή η εισφορά;
.
Από την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΑΠΑΣΑ:
“Επισημαίνεται ότι το ΤΑ.Π.Α.Σ.Α. είναι ένας υγιής, πλεονασματικός και οικονομικά βιώσιμος ασφαλιστικός Φορέας σε βάθος πενήντα ετών, σύμφωνα με εγκεκριμένες αναλογιστικές μελέτες, που εκπονούνται κατά περίπτωση από αρμόδιες εταιρείες, οι οποίες επικαιροποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα προς διασφάλιση της διοικητικής και οικονομικολογιστικής του αυτοτέλειας.”
.
Οπότε υπάρχουν 2 ενδεχόμενα:
α. Εάν πιστεύεις ότι αυτός που σε ενημέρωσε έχει εκπονήσει δική του αναλογιστική μελέτη βιωσιμότητας του ΤΑΠΑΣΑ στον ελεύθερο χρόνο του (τα απογεύματα και τα Σαββατοκύριακα), τότε σαφώς και πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψη σου αυτά που σου είπε.
β. Εάν (όπως πιστεύω εγώ) αυτός που σε ενημέρωσε είναι παντελώς άσχετος και με τα οικονομικά και με τα μαθηματικά (έκανε λάθος ακόμη και στο ισχύον ποσοστό εισφορών), τότε είναι επικίνδυνος διασπορέας παραπληροφόρησης / αρβύλας.
Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος συνάδελφος σε περίπτωση που εισουν έφεδρος οπλίτης και έχεις 6μηνα αλεξιπτωτιστή με επίσημο χάρτη απο το στρατό αυτό μπορείς να το υποβάλλεις στα έγγραφα συνταξιοδοτήσεις για παραπάνω σύνταξη?
Πρεπει να ζητησεις απο τη Δ/νση Ειδικών Δυναμεων βεβαίωση. Εγώ με 22 μηνες θητεία έχω προσαύξηση 11 Ευρώ στη σύνταξη. Υπολογίζουν μονο δύο εξάμηνα ως Αλεξ/τιστη με 65 άλματα στατικού και 10 ελευθερης πτώσης. Υπηρετησα ΕΤΑ από 1981-82.
Καλημέρα κ Καρασαββίδη υπηρετώ στα ματ από το 1994 και τέλος του χρόνου θα αποχωρισω από το σώμα.
Στην εφαρμογή για τη σύνταξη έχει 2 επιλογές για επίδομα ΜΑΤ και ΜΑΤ 50%.
Με ποια επιλογή πρέπει να υπολογίσω και γιατί αυτή η διαφορά? Ευχαριστώ πολύ.
Το επίδομα αναφέρεται στο μισθό σου και εξαρτάται που υπηρετείς: Άρθρο 7 ΚΥΑ επιδομάτων κινδύνου
Στην επόμενη ενημέρωση των σελίδων σύνταξης θα αλλάξει ο τρόπος εισαγωγής των επιδομάτων κινδύνου στα πρότυπα της σελίδας υπολογισμού εφάπαξ.
Ευχαριστώ πολύ.
Γνωρίζετε πού μπορώ να μάθω σχετικά με τα έξοδα μετεγκαταστασης πότε θα μου πιστωθούν ή αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Πιθανόν κάποια υπηρεσία του Αρχηγείου που τα ελέγχει; Ευχαριστώ.
Εγώ τα πήρα σε 3 μήνες ξέρω περιπτώσεις που τα πήραν σε λιγότερο από μήνα….Σε κάθε περίπτωση το γραφείο που ασχολείται είναι στη Μικράς Ασίας
Διεύθυνση εκκαθάρισης δαπανών τηλεφωνο 2102502942
Καλησπέρα μήπως ξέρει κανείς πότε περίπου θα πιστωθούν τα χρήματα από το δάνειο του ταπασα;
Καλησπέρα! Κατάταξη το 2017 αξιωματικός ΣΑΕΑ. Αξίζει να ασφαλιστώ στο ΤΕΑΠΛ με μηνιαία εισφορά 70 € ;
Εννοείται και χωρίς δεύτερη σκέψη… Είναι ένας κουμπαράς που θα τον “ξεχάσεις “και μετά από πολλά χρόνια θα καταλάβεις πόσο σωστά έπραξες… ότι άλλο ακούς μην το λαμβάνεις υπ όψιν…
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά ρωτάω γιατί από το 2023 άλλαξε η νομοθεσία και πλέον φορολογούνται και δεν ξέρω αν συμφέρει πλέον…
Καλησπέρα.
Δεν γνωρίζω το ποσό των κρατήσεων ούτε και τα ποσά που εισπράττετε με την αποστρατεία σας.
Υποθέτω όμως ότι το πιθανότερο είναι οι κρατήσεις για το ΤΕΑΠΛ να είναι αφορολόγητες σύμφωνα με την παρ. 1ε) του άρθρου 14 του Ν4172/2013.
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/250460/nomos-4172-2013
Επίσης το εφάπαξ, έχεις δίκιο φορολογείται από το 2023, για ασφάλιση μεγαλύτερη από 20 χρόνια φορολογείται σύμφωνα με την παρ. 4β. (iv) του άρθρου 15 του παραπάνω νόμου με ποσοστό 5%.
Επομένως έχεις ένα ¨κουμπαρά¨, όπως λέει ο Γιώργος gm, στον οποίο βάζεις κάποιο ποσό για το οποίο θα πλήρωνες 22% με 28% φόρο και κατά την είσπραξη του πληρώνεις 5%. Μου φαίνεται ότι είναι συμφέρουσα η επιλογή.
Θα πρέπει επίσης να λάβεις υπόψιν σου και τις παροχές του κλάδου αλληλεγγύης του ταμείου.
https://www.teaapl.gr/symmetoxi/paroxes.html
Αχρείαστες να είναι αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Βέβαια ο μόνος αρμόδιος για να αποφασίσει είσαι εσύ.
Το εάν σε συμφέρει ή όχι εξαρτάται και από σένα.
α. Εάν εισπράξεις πρόωρα τα λεφτά πριν την παρέλευση πενταετίας φορολογούνται με ποσοστό 30%.
β. Εάν υπερβείς τα 20 έτη ασφάλισης και ο μισθός σου εμπίπτει σε φορολογία 28% τότε συμφωνώ με τον GEORGIOSP ότι είναι συμφέρουσα επιλογή, ακόμη και άτοκα.
γ. Τα ποσοστά φορολογίας πιθανότατα θα μειωθούν το 2026.
δ. Μέχρι τώρα υπήρχε αρκετά καλή απόδοση του αμοιβαίου ανά έτος, αλλά όπως γίνεται σε όλα τα επενδυτικά προϊόντα οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές.
ε. Το αμοιβαίο επενδύει σε καλάθι ομολόγων και μετοχών, οπότε πάντα υπάρχει κίνδυνος απομείωσης του κεφαλαίου (αρκετά μικρός με τα τρέχοντα οικονομικά δεδομένα).
στ. Η επιλογή οποιασδήποτε επένδυσης γίνεται πάντα συγκρίνοντας όλες τις διαθέσιμες εναλλακτικές.
Καλησπέρα σε όλους.
.
Γρηγόρη, πριν ασφαλιστείς, ρώτα για τις υποχρεώσεις που θα έχεις .
Ιδίως για την φορολογία καθώς και τι γίνεται αν θέλεις να το εξαγοράσεις, ρευστοποιησεις, σε συνάρτηση με τα χρόνια που θα έχεις.
.
Κατ, εμέ πριν την αλλαγή της νομοθεσίας ήταν ένα φοβερό προϊόν, ακόμα και από τα χρόνια του ΛΑΜΔΕΑ, τώρα όμως πιστεύω, ότι του έχουν ψαλιδίσει τα φτερά.
.
Είναι προσωπική μου άποψη, αλλά οι αριθμοί θα σε βοηθήσουν να αποφασίσεις.
.
Καλή συνέχεια σε όλους.
οτι καλυτερο εχεις να κανεις οτι σου απαντησαν εναν κουμπαρα θα φτιαξεις που θα τον ξεχασεις και θα τον βρεις γεματο καποτε
Καλησπέρα σας, είναι δυνατόν να έχουμε 3-4 χρόνια διαφορά ενας παλιός ασφαλισμένος με ένα νέο και να υπάρχει 200 ευρώ τον μήνα διαφορά στην σύνταξη; Απορώ
Φυσικά και είναι δυνατόν, αλλά γιατί δεν απορείς αντίστοιχα και για το εφάπαξ ΤΠΑΣ, όπου εκεί λαμβάνεις δεκάδες χιλιάδες ευρώ παραπάνω από ένα νέο ασφαλισμένο με τα ίδια έτη υπηρεσίας;
Φίλε Αχιλλέα, δεν έχω θέμα, απλά είναι αδικία μεγάλη να δουλεύουμε τα ίδια χρόνια και να υπάρχει τέτοια μεγάλη αδικία. Και τόσο μεγάλη διαφορά ..
Συνάδελφε καλημέρα.Δεν υπάρχει καμία αδικία.Η σύνταξη είναι ανταποδοτική.Δες στο μισθό σου τι μηνιαία κράτηση έχει ο νέος ασφαλισμένος και τι ο παλαιός για την σύνταξη και τι για το εφάπαξ.Η σύνταξη είναι μικρότερη περί τα 135 με 150 ευρώ.Τα ΕΦΑΠΑΞ όμως και τα δύο μαζί μπορεί να φτάσουν και τις 20.000 ευρώ διαφορά γιατί η κράτηση για το ΕΦΑΠΑΞ είναι πολυ μεγαλύτερη.
Εξακολουθείς να απαντάς μόνο εκεί που σε συμφέρει, αλλά δεν απάντησες εάν θεωρείς αδικία το 50% μεγαλύτερο εφάπαξ που δικαιούσαι (25.000 ~ 30.000 € παραπάνω), πάλι με τα ίδια χρόνια εργασίας.
Δηλαδή όταν κάτι δεν σε συμφέρει προσωπικά τότε δεν το θεωρείς αδικία!
.
Το βασικό λάθος στο συλλογισμό σου είναι ότι θεωρείς ότι η σύνταξη, το μέρισμα, το επικουρικό και το εφάπαξ πρέπει να υπολογίζονται μόνο με τα έτη εργασίας, χωρίς να συνυπολογίζονται οι εισφορές.
Με το δικό σου σκεπτικό (να μετράει μόνο η εργασία και όχι οι εισφορές) κάποιος που εργαζόταν σκληρά για 45 έτη αλλά “μαύρα” σε όλη τη ζωή του, θα έπρεπε να δικαιούται μεγαλύτερη σύνταξη, επικουρικό και εφάπαξ από σένα, το οποίο φυσικά θα ήταν η μεγαλύτερη αδικία!
Πολύ απλά τα ταμεία δεν χρηματοδοτούνται με “έτη εργασίας” αλλά με εισφορές!
Καλημέρα , θα ήθελα να ρωτήσω από την ώρα που καταθέσεις την αίτηση αποστρατείας μέχρι να έρθει η διαγραφή σου ( ΦΕΚ) πόσο καιρός περνάει; Ευχαριστώ.