Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 14 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
20.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
bill
4 Φεβρουαρίου 2014 16:47
Κύριε Αχιλλέα Καρασαββίδη συγχαρητήρια για την άψογη δουλειά που κάνετε. Θα ήθελα να ρωτήσω, αν ξέρει κάποιος συνάδερφος, περίπου πόσο καιρό μετά την κατάθεση των δικαιολογητικών στο ΕΛΟΑΣ για την καταβολή του εφάπαξ θα κατατεθούν τα λεφτά. (Κατέθεσα 18 /7/13) . Μέχρι ποιό μήνα έχουν είδη πληρώσει μπορεί κάποιος να μου πει;
Ευχαριστώ !!!!!!!!!
Εάν τους τηλεφωνήσεις θα σου πουν (εμένα μου είπαν στο περίπου).Πάντως κάποιος κατέθεσε αρχές ιουν και πηρε τον δεκ 13.Λάβε υπόψη και τις πολλές αποστρατείες που συμπίπτουν με την δική σου ημερομηνία
Φίλιππε πες μας πότε κατέθεσες και τι ενημέρωση είχες εάν θέλεις.
ΣΠΥΡΟΣ
3 Φεβρουαρίου 2014 12:25
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΤΕ,ΕΑΝ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ 5ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΩΝ ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ(ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ)ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ,ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥΣ-ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΜΤΣ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΤΙ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ.
Αναφέρεται σαφώς ότι απαιτείται η αίτηση του ενδιαφερόμενου για αναγνώριση πλασματικού χρόνου (Παράρτημα Δ).
Νίκος
1 Φεβρουαρίου 2014 13:32
Αχιλλέα καλημέρα, είμαι απόστρατος του στρατού ξηράς και θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις να μου πεις τι γίνεται με εμάς που έχουμε στείλει χαρτιά αναπροσαρμογής της σύνταξης και έχουμε αποστρατευτεί το Μάιο του 2012. Τα φύλα μισθοδοσίας τα έχουμε στείλει στο ΓΛΚ τον Ιούλιο. Ευχαριστώ.
Δεν γνωρίζω το ακριβές χρονοδιάγραμμα (!), αυτό που ξέρω είναι ότι στην περίπτωσή μου τα χαρτιά έφυγαν από το ΓΕΑ (προς το ΓΛΚ) το Μάρτιο και η αναπροσαρμογή μου ήρθε το Νοέμβριο (περίπου 8 μήνες μετά).
Μετρώντας από τον Ιούλιο 8 μήνες κατά το Μάρτιο θα πρέπει να πάρεις την αναπροσαρμογή, εάν δεν υπήρξε επιπρόσθετη καθυστέρηση λόγω πολλών αποστρατειών το φθινόπωρο!
ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ.
ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΤΑ ΤΗΝ 6 ΔΕΚ.2012 ΜΕ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΗΝ 1η ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2013.
ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΣΤΟ ΓΛΚ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ Ή ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ. ΕΑΝ ΟΧΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Επίσης καλή χρονιά και ευχές για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια με αυξήσεις αντί για μειώσεις!
Η αναπροσαρμογή της σύνταξης που διαβάζεις δεν είναι παροχή ούτε έχει σχέση με προσφυγές και δικαστήρια, αφορά συναδέλφους που κατά την αποστρατεία τους δεν έλαβαν το βαθμό που δικαιούνταν λόγω του παγώματος των αποδοχών.
Βέβαια ακόμα και μετά την αναπροσαρμογή οι ανωτέρω συνάδελφοι (ανάμεσά τους και εγώ) είναι χαμένοι, γιατί ενώ διορθώθηκε η σύνταξη σύμφωνα με τα χρόνια υπηρεσίας, το εφάπαξ δεν αναπροσαρμόστηκε αναδρομικά (χάσαμε ένα μισθολογικό βαθμό ή/και 4% χρονοεπίδομα).
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ (ΠΑΛΙ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ Η ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ (Β.Μ) ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟΥΣ Β.Μ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ
Μακάρι να μπορούσα να σου απαντήσω, αλλά συζητάμε θεωρητικά επί μίας απόφασης που κανείς δεν έχει διαβάσει και δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες όπως εάν γίνει επαναφορά, σε ποιο ποσοστό θα είναι αυτή, από πότε θα ισχύσει, με ποιο τρόπο (αύξηση βασικού ή/και επιδομάτων), εάν υπάρξει αναδρομικότητα, σε ποιο βαθμό η απόφαση είναι δεσμευτική για την κυβέρνηση κλπ.
Δεν νομίζω να έχει νόημα να εξετάζουμε τόσα εναλλακτικά σενάρια, προσωπικά θα περιμένω όχι μόνο τη δημοσίευση της απόφασης αλλά και την αντιμετώπιση του θέματος από την κυβέρνηση και μετά θα υπολογίσω τι (πιθανώς) κερδίζουμε!
Καλησπερα.Εγω εστειλα την αιτηση και το ΦΔΜ τον Ιουνιο/13,
πηραν Αρ.Πρωτ. τον Σεπτεμβριο/13 και ακομη τιποτα.
Ουτε καν μεχρι την προηγουμενη εβδομαδα δεν τα ανελαβε εισγητης.ΥΠΟΜΟΝΗ
ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Ιανουαρίου 2014 22:22
καπου ειδα εντυπο για γνωστοποιηση ΑΜΚΑ στο ΓΛΚ.ποτε γινεται αυτο?
Τελικα το μέρισμα του Μετοχικού Ταμείου Στρατού Φεβρουαριου 2014 κατατέθηκε χωρίς την εφαρμογή του νέου Κώδικα Φορολογίας (Ν.4172/23-07-2013) δηλαδη την αυξηση της παρακρατησης του φορου!!Οποτε περιμενουμε και νεες αναδρομικες κρατησεις στα επομενα μερισματα!!
Για να αλλάξει ο τρόπος παρακράτησης φόρου πρέπει να βγει σχετική εγκύκλιος. Μετά την έκδοση της εγκυκλίου θα αρχίσει να υπολογίζεται ο φόρος στην σύνταξη και τα μερίσματα με τον νέο τρόπο. Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις δεν γίνεται αναδρομική παρακράτηση αλλά εκκαθάριση με την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων του επομένου έτους.
ΒΑΣΙΛΗΣ
30 Ιανουαρίου 2014 12:49
ΕΡΩΤΗΣΗ.διαγραφη νοε 13.εδωσα χαρτια για συνταξη,ΜΤΣ,εφαπαξ στο ΓΕΣ/ΔΟΙ/4γ το οποιο μου κοινοποιησε οτι τα εστειλε ΓΛΚ και ΜΤΣ.στο ΓΛΚ βαλανε αριθμ πρωτοκ.εγω πρεπει να κανω κατι αλλο επιπλεον η οχι? ΕΥ ΧΑΡΙΣΤΩ εκ των προτερων
….μπορείς να περιμένεις να πληρωθείς
λεπτομέρειες για την πορεία της υπόθεσής σου θα βλέπεις εδώ https://login.gsis.gr/sso/pages/login.jsp
χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σου στο taxis
Και για να υπολογίσεις πότε περίπου να περιμένεις το μέρισμα από το ΜΤΣ διάβασε την πρώτη καταχώρηση στη σελίδα “Ημερολόγιο”.
stamatis
30 Ιανουαρίου 2014 12:24
Αγαπητέ Αχιλλέα θα ήθελα να σου εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για την προσπάθεια σου, ώστε να πρσφέρεις σε εμένα αλλά και αρκετούς άλλους αυτή την ενημέρωση μέσω της ιστιοσελίδας σου. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα το οποίο δεν ξέρω αν είναι κάποιο λάθος στους υπολογισμούς που κάνει η ιστιοσελίδα σου ή έχει κάνει λάθος το γενικό λογιστήριο στον υπολογισμό της σύνταξής μου. Αποστρατεύθηκα 11-10-2013 και είχα ημερομηνία κατάταξης 6-11-1986 (ΣΜΥ 19 μήνες) ΕΧΥ 52% Διοικητικός βαθμός ΤΧΗΣ, μισθολογικός ΑΝΧΗΣ, 5 χρόνια παραμεθορίου και έχω κάνει αναγνώριση σχολής στο ΜΤΣ. ΤΈΚΝΑ 1 σπουδάζει. Η συνταξιοδοτική πράξη με γράφει ΤΧΗ με βασικο μισθό 971 ευρώ και συντάξιμες αποδοχές ακαθάριστες 1716 ευρώ και στις παρατηρήσεις μου γράφει οτι η σύνταξή μου υπολογίστηκε με την προσαύξηση 3/35 (Κονδύλη) όπως και είχα ζητήσει. Το ίδιο βγάζει και η ιστιοσελίδα σου (1716 ευρώ) αν βάλω διοικητικό και μισθολογικό βαθμό ΤΧΗ χωρίς την προσαύξηση 3/35. Όταν βάζω την προσαύξηση 3/35 τότε μου υπολογίζει την σύνταξη με βασικό ΑΝΧΗ και οι συνολικές ακαθάριστες αποδοχές είναι 1811 ευρώ. Βοήθησε σε… Διαβάστε τη συνέχεια »
Εάν είχες διαβάσει την ερώτηση 2.4 στο FAQ που αναλύει τα έτη Κονδύλη, ανέφερε ότι για 25~26 έτη δικαιούσαι οικονομικό βαθμό Τχη και για 27~28 έτη Ανχη. Όμως στους υπολογισμούς μέχρι τώρα τα έτη στρογγυλεύονταν (τα 26,7 έτη θεωρούνταν 27) αλλά κρίνοντας από την περίπτωσή σου μάλλον αυτό ήταν λάθος. Εσύ έχεις ακριβώς 26,93 συντάξιμα έτη τα οποία όπως φαίνεται δεν μετρούν ως 27 έτη όσον αφορά το δικαιούμενο βαθμό με χρήση του Ν. Κονδύλη. Διόρθωσα τη σελίδα του στρατού (θα αλλαχθούν κάποια στιγμή και οι άλλες) και τροποποίησα την ερώτηση 2.4 στο FAQ ώστε να αναφέρει 24~26,99 έτη –> Τχης. Υποθέτω ότι μέχρι τώρα δεν εντοπίστηκε το λάθος γιατί η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά να συμπληρώσει τα 27 έτη πριν τη διαγραφή, ώστε να δικαιούται ένα μισθολογικό βαθμό και 4% χρονοεπίδομα παραπάνω, τα οποία θα τα δικαιούσουν και εσύ εάν διαγραφόσουν μετά την 6-11-2013 (ημ/νία εισόδου στη σχολή). Η διαφορά στο τελικό πληρωτέο ποσό δεν είναι μεγάλη λόγω των κρατήσεων, αλλά είναι κρίμα για 25 ημέρες να χάνεις ένα βαθμό… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και πληροφόρηση.
Ναι είναι κρίμα για 25 ημέρες να χάνονται έστω και αυτά τα λίγα χρήματα και για αυτό το λόγο ήδη με αρκετούς έχουμε μιλήσει με δικηγόρο και ετοιμαζόμαστε να το διεκδικήσουμε δικαστικά.
Θα μου επιτρέψεις να δώσω το email μου ([email protected]) σε περίπτωση που και κάποιος άλλος συνάδελφος έχει το ίδιο πρόβλημα με εμένα να επικοινωνήσει μαζί μου για να μπεί και αυτός αν επιθυμεί στη διαδικασία δικαστικής διεκδίκησης.
Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις προγραμματισμό αποστρατείας με ακρίβεια αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο αφού στην ΕΔΥΕΘΑ αποστρατείας τη δική μου είμασταν συνάδελφοι που είχαμε ως και 3 μήνες διαφορά στην υποβολή αναφοράς παραίτησης …. και ναί έχεις δίκιο ήθελα να αποφύγω την έκδοση ΕΔΥΕΘΑ αποστρατείας μέσα στο 2014 για την φημολογούμενη μείωση στο εφάπαξ κάτι που θα μου επιτρέψεις να πώ ότι δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη (διότι νομίζω ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά).
Θεόδωρος
28 Ιανουαρίου 2014 15:37
Αχιλλέα καλησπέρα και να τα εκατοστήση η σελίδα.
Η ερώτηση είναι η εξής: είμαι συνταξιούχος και έχω μια διαφορά από τον βασικό μισθό 165 ευρο και απο το ΕΧ 100 ευρο αν επανέλθουν οι συντάξεις με την 31-7-2012 πρέπει να περιμένω αναδρομικά; και κατα δεύτερον η αναπροσαρμογή των συντάξεων θα γίνει με το νέο ΒΜ αφού έχουν κάνει άρση της παγοποίησης; ευχαριστώ εκ των προτερων.
Κανένας δεν ξέρει επί του παρόντος εάν θα επιστραφεί ολόκληρη ή μέρος της διαφοράς και εάν υπάρξουν αναδρομικά.
Εάν θέλεις να κάνεις δοκιμές επί χάρτου, μπορείς να προσθέτεις ότι ποσό νομίζεις ότι θα αυξηθεί η σύνταξη στο πεδίο “Ποσό διόρθωσης”.
Πρόσθεσε 100 ή 200 € για να δεις πόσο θα ανέβει στην κάθε περίπτωση το τελικό πληρωτέο ποσό, μάλλον θα εκπλαγείς αρνητικά από το αποτέλεσμα!
δεν είναι εύκολο να γίνουν υπολογισμοί….πχ λες αύξηση 21 ευρώ, αλλά ακόμη το πρόγραμμα έχει κράτηση 5 ή 10% για τον 4093…..αυτή καταργείται ή όχι??…..είναι πολλά που πρέπει να αλλάξουν και οποιαδήποτε συζήτηση πριν την απόφαση του ΣΤΕ είναι πολύ πρώιμη
Όλες οι κρατήσεις υπολογίζονται στο ποσό “Βασική Σύνταξη” που εμφανίζεται επάνω από το “Οικογεν. Επίδομα”, το οποίο προκύπτει με την πρόσθεση οποιουδήποτε ποσού διόρθωσης. Θεωρώ ότι μετά την όποια αναπροσαρμογή των συντάξιμων μισθών, όλες οι κρατήσεις θα συνεχίσουν να ισχύουν όπως και πριν, για τον απλό λόγο ότι ισχύουν με τον ίδιο τρόπο για όλους τους συνταξιούχους (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, δημ. υπαλλήλους, ΤΣΑΥ, ΝΑΤ, ΟΓΑ, δικαστικοί κλπ), δεν νομίζω να ισχύουν οι κρατήσεις για το 90% των συνταξιούχων και να καταργηθούν μόνο για εμάς (αυτό σίγουρα θα ήταν αντισυνταγματικό)! Όπως αναφέρω και στο FAQ, εάν βάλετε το κατάλληλο ποσό διόρθωσης για να προκύψει οποιαδήποτε σύνταξη πχ. των γονιών σας, θα δείτε ότι οι κρατήσεις είναι ακριβώς ίδιες με τις εφαρμοζόμενες από το ΓΛΚ (εφόσον οι επικουρικές συντάξεις είναι περίπου ίσες με τα δικά μας μερίσματα). Η μόνη περικοπή που προσωπικά θεωρώ ότι υπάρχει (πολύ μικρή) πιθανότητα να αλλάξει είναι το 40% πάνω από τα 1.000 € να μετατραπεί σε 20% πάνω από τα 1.200 € (δηλαδή να καταργηθεί η ηλικιακή διαφοροποίηση).… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα σωστά τα λες αλλά εγώ αναφέρομαι στην περίπτωση που η απόφαση του ΣΤΕ “καταργήσει” τον 4093 (βέβαια νόμος καταργείται μόνο με νόμο αλλά αν το ΣΤΕ κρίνει αντισυνταγματικό όλο το νόμο τι γίνεται?)…αν ο νόμος καταργηθεί, δεν καταργείται και αυτή η κράτηση?
Επαναλαμβάνω πως όσα λέμε και γράφουμε είναι εικασίες χωρίς αξία μέχρι να δούμε τι θα λέει η απόφαση
Γιώργος
27 Ιανουαρίου 2014 19:20
Κύριε Αχιλλέα Καρασαββίδη συγχαρητήρια για την άψογη δουλειά που κάνετε. Θα ήθελα να ρωτήσω, περίπου πόσο καιρό μετά την αποχώρηση (Μαιος 2013 και η σύνταξη βγήκε τον Δεκ 2013) πληρωνόμαστε ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ και αν χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ (πχ να στείλω τη συνταξιοδοτική πράξη).
Ευχαριστώ εκ τον προτέρον για την απάντηση και εύχομαι καλή συνέχεια εδώ μέσα
Αχιλλέα καλησπέρα. Με την απόφαση του ΣτΕ θα επανέλθει ο βασικός μισθός προ της 1-8-12 και απ ότι συμπεραίνω θα συμπαρασύρει και το χρονοεπίδομα; Αν κάνω λάθος διορθωσέμε ευχαριστώ
Κανείς δε μπορεί να πει με σιγουριά τι θα λέει η απόφαση…πάντως αν αλλάξει ο βασικός, αλλάζουν και όλα τα επιδόματα (πχ χρονοεπίδομα), που εξαρτώνται από αυτόν. Αυτονόητο δεν είναι?
panos
22 Ιανουαρίου 2014 12:28
είμαι τρίτεκνος και παρουσιάστηκα στις ένοπλες δυνάμεις την 19/9/1989 (ΣΣΕ).Το 2010 είχα 20 έτη υπηρεσίας. Άν φυγω έχοντας συμπληρώσει 24 χρονια και 6 μηνες (ΜΑΡΤΙΟΣ 2014), δικαιούμαι τα πλασματικά έτη?
Γιατί δεν κάνεις μία δοκιμή στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”;
Για αυτό το σκοπό υπάρχει το κουτάκι κάτω αριστερά (έλεγχος άλλης ημ/νίας)!
Πάντως για μένα είναι παρανοϊκό να φύγει κάποιος στα 24,5 έτη και να μην περιμένει 6 μήνες ακόμα για να πάρει μισθολογική προαγωγή και επιπλέον 4% χρονοεπίδομα στα 25 έτη.
ΜΙΧΑΛΗΣ
22 Ιανουαρίου 2014 12:25
Καλημερα και συγχαριτηρια για την σελιδα σας.
θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε το εξης: εχω μπει στην ΣΜΥ το 1993, 3 Μαϊου. ειμαι πολυτεκνος (4 τεκνα) και εχω κλεισει 20 πραγματικα ετη υπηρεσιας στις 3/5/2013 οποτε συμφωνα με το νομο 3865/10 αρθρο 6 παρ.1 εδαφ. β ” Κατ έξαιρεση για τους στρατιωτικους ΓΕΝΙΚΑ, που εχουν τρια τουλαχιστον παιδια αρκει η συμπληρωση 20ετους πληρους παραγματικης συνταξιμης υπηρεσίας …….. , ανεξαρτητα από το χρόνο κατάταξής τους” αν ισχυει και για μενα.
Ευχαριστω πολυ και συγνωμη για το μεγαλο σχόλιο.
Μιχάλης
Θα κάνεις τα κάτωθι με τη σειρά που αναφέρονται:
1. Πατάς το κουτάκι στα δεξιά “Δικαίωμα Σύνταξης”.
2. Διαβάζεις τις οδηγίες χρήσης της σελίδας (αναφέρεται με μπλε γραμματοσειρά).
3. Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και η σελίδα υπολογίζει τα παρακάτω:
α. Ημ/νία που θεμελιώνεις δικαίωμα σύνταξης.
β. Τρόπος υπολογισμού της σύνταξής σου.
γ. Εάν απαιτείται η καταβολή πρόσθετων εισφορών για τη σύνταξη.
ΓΙΑΝΝΗΣ
22 Ιανουαρίου 2014 10:42
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΣΕ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΟ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΡΙΣΘΕΙ Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΓΛΚ. ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΜΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
Φίλε μου σε μένα ορίστηκε εισηγητής 10 Νοε 2013 και πληρώθηκα τέλη Δεκ τα αναδρομικά και την σύνταξη Ιαν 2014.
Καλοφάγωτα
Κωστής
21 Ιανουαρίου 2014 13:11
Αχιλλέα καλημέρα. Μια ερώτηση συναδέρφου, αν γνωρίζεις εσύ ή κάποιος φίλος: Στην περίπτωση απόκτησης με την αποστρατεία μεγαλύτερου Διοικητικού Βαθμού, η οποία όμως δεν συνεπάγεται και αλλαγή Μισθολογικού Βαθμού, λόγω λιγότερων χρόνων υπηρεσίας ποια είναι και αν υπάρχει η ενδεχόμενη διαφορά σε σύνταξη ή μερίσματα ; Δηλαδή να περιμένει την τάξη να προαχθεί, αν δεν επηρεάζεται μισθολογικός Βαθμός και χρονοεπίδομα ; Ευχαριστώ.
( Υ.Γ. Με μια δοκιμή στη φόρμα σύνταξης βγάζει μόνο διαφορετικό ΒΟΕΑ. )
Όλες οι παροχές (σύνταξη, μερίσματα, εφάπαξ, ΒΟΕΑ) υπολογίζονται με το μισθολογικό βαθμό. Ο διοικητικός βαθμός δεν μετράει πουθενά, παρά μόνο στην περίπτωση ανωτάτων (Ταξχος και πάνω) επειδή αλλάζει το επίδομα υψηλής ευθύνης.
Κανονικά και το ΒΟΕΑ πρέπει να είναι το ίδιο ανεξαρτήτως διοικητικού βαθμού (για ίδιες ημ/νίες), μήπως αλλάζεις και την ημ/νία εξόδου μαζί με την αλλαγή του διοικητικού βαθμού;
Τυχόν αλλαγή στο ΒΟΕΑ και στα μερίσματα οφείλεται στη μεταγενέστερη ημ/νία που βάζεις και όχι στο βαθμό.
Με μεταγενέστερη ημ/νία (όταν δεν αλλάζει ο μισθολογικός βαθμός) μπορεί κάποιος να κερδίζει κατά περίπτωση αριθμό μεριδίων στα μερίσματα ή/και συντάξιμα έτη.
Ενημερώθηκαν οι σελίδες υπολογισμού σύνταξης με την αναπροσαρμογή 2,4% που ανακοινώθηκε ότι θα ισχύσει από 1-1-2025, καθώς και με τις αλλαγές στην ΕΑΣ (εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων) και στη μείωση Ν.4002/11: Αναπροσαρμογή συντάξεων 2025
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης σε όλες τις σελίδες σύνταξης είναι 22-11-2024.
Εάν βλέπετε παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
Κύριε Αχιλλέα Καρασαββίδη συγχαρητήρια για την άψογη δουλειά που κάνετε. Θα ήθελα να ρωτήσω, αν ξέρει κάποιος συνάδερφος, περίπου πόσο καιρό μετά την κατάθεση των δικαιολογητικών στο ΕΛΟΑΣ για την καταβολή του εφάπαξ θα κατατεθούν τα λεφτά. (Κατέθεσα 18 /7/13) . Μέχρι ποιό μήνα έχουν είδη πληρώσει μπορεί κάποιος να μου πει;
Ευχαριστώ !!!!!!!!!
Εάν τους τηλεφωνήσεις θα σου πουν (εμένα μου είπαν στο περίπου).Πάντως κάποιος κατέθεσε αρχές ιουν και πηρε τον δεκ 13.Λάβε υπόψη και τις πολλές αποστρατείες που συμπίπτουν με την δική σου ημερομηνία
Φίλιππε πες μας πότε κατέθεσες και τι ενημέρωση είχες εάν θέλεις.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΤΕ,ΕΑΝ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ 5ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΩΝ ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ(ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ)ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ,ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥΣ-ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΜΤΣ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΤΙ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ.
Είχα την εντύπωση ότι όπως σε όλα τα μετοχικά ταμεία, έτσι και στο ΜΤΣ είναι προαιρετική η αναγνώριση των πλασματικών ετών, σύμφωνα και με το παρακάτω έγγραφο:
http://www.army.gr/files/File/Oikonomika/odigies_anagnwrisis_syntaksimis_ypiresias_ws_metoxikis_sxesis.pdf
Αναφέρεται σαφώς ότι απαιτείται η αίτηση του ενδιαφερόμενου για αναγνώριση πλασματικού χρόνου (Παράρτημα Δ).
Αχιλλέα καλημέρα, είμαι απόστρατος του στρατού ξηράς και θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις να μου πεις τι γίνεται με εμάς που έχουμε στείλει χαρτιά αναπροσαρμογής της σύνταξης και έχουμε αποστρατευτεί το Μάιο του 2012. Τα φύλα μισθοδοσίας τα έχουμε στείλει στο ΓΛΚ τον Ιούλιο. Ευχαριστώ.
Δεν γνωρίζω το ακριβές χρονοδιάγραμμα (!), αυτό που ξέρω είναι ότι στην περίπτωσή μου τα χαρτιά έφυγαν από το ΓΕΑ (προς το ΓΛΚ) το Μάρτιο και η αναπροσαρμογή μου ήρθε το Νοέμβριο (περίπου 8 μήνες μετά).
Μετρώντας από τον Ιούλιο 8 μήνες κατά το Μάρτιο θα πρέπει να πάρεις την αναπροσαρμογή, εάν δεν υπήρξε επιπρόσθετη καθυστέρηση λόγω πολλών αποστρατειών το φθινόπωρο!
ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ.
ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΤΑ ΤΗΝ 6 ΔΕΚ.2012 ΜΕ ΤΡΙΜΗΝΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΗΝ 1η ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2013.
ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΣΤΟ ΓΛΚ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ Ή ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ. ΕΑΝ ΟΧΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Επίσης καλή χρονιά και ευχές για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια με αυξήσεις αντί για μειώσεις!
Η αναπροσαρμογή της σύνταξης που διαβάζεις δεν είναι παροχή ούτε έχει σχέση με προσφυγές και δικαστήρια, αφορά συναδέλφους που κατά την αποστρατεία τους δεν έλαβαν το βαθμό που δικαιούνταν λόγω του παγώματος των αποδοχών.
Διάβασε την πρώτη παράγραφο στις 2 σχετικές αναρτήσεις που υπάρχουν στο site:
http://enstoloi.net/pagoma-misthon-apostrateias/
http://enstoloi.net/epanakathorismos-sintaxis-logo-diagrafis-tin-periodo-tou-pagomatos/
Βέβαια ακόμα και μετά την αναπροσαρμογή οι ανωτέρω συνάδελφοι (ανάμεσά τους και εγώ) είναι χαμένοι, γιατί ενώ διορθώθηκε η σύνταξη σύμφωνα με τα χρόνια υπηρεσίας, το εφάπαξ δεν αναπροσαρμόστηκε αναδρομικά (χάσαμε ένα μισθολογικό βαθμό ή/και 4% χρονοεπίδομα).
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ (ΠΑΛΙ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ Η ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ (Β.Μ) ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟΥΣ Β.Μ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ
Μακάρι να μπορούσα να σου απαντήσω, αλλά συζητάμε θεωρητικά επί μίας απόφασης που κανείς δεν έχει διαβάσει και δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες όπως εάν γίνει επαναφορά, σε ποιο ποσοστό θα είναι αυτή, από πότε θα ισχύσει, με ποιο τρόπο (αύξηση βασικού ή/και επιδομάτων), εάν υπάρξει αναδρομικότητα, σε ποιο βαθμό η απόφαση είναι δεσμευτική για την κυβέρνηση κλπ.
Δεν νομίζω να έχει νόημα να εξετάζουμε τόσα εναλλακτικά σενάρια, προσωπικά θα περιμένω όχι μόνο τη δημοσίευση της απόφασης αλλά και την αντιμετώπιση του θέματος από την κυβέρνηση και μετά θα υπολογίσω τι (πιθανώς) κερδίζουμε!
Καλησπερα.Εγω εστειλα την αιτηση και το ΦΔΜ τον Ιουνιο/13,
πηραν Αρ.Πρωτ. τον Σεπτεμβριο/13 και ακομη τιποτα.
Ουτε καν μεχρι την προηγουμενη εβδομαδα δεν τα ανελαβε εισγητης.ΥΠΟΜΟΝΗ
καπου ειδα εντυπο για γνωστοποιηση ΑΜΚΑ στο ΓΛΚ.ποτε γινεται αυτο?
Αφορά παλιό θέμα, θα πρέπει να το αφαιρέσω!
http://enstoloi.net/dilosi-amka-sto-glk/
Τελικα το μέρισμα του Μετοχικού Ταμείου Στρατού Φεβρουαριου 2014 κατατέθηκε χωρίς την εφαρμογή του νέου Κώδικα Φορολογίας (Ν.4172/23-07-2013) δηλαδη την αυξηση της παρακρατησης του φορου!!Οποτε περιμενουμε και νεες αναδρομικες κρατησεις στα επομενα μερισματα!!
Για να αλλάξει ο τρόπος παρακράτησης φόρου πρέπει να βγει σχετική εγκύκλιος. Μετά την έκδοση της εγκυκλίου θα αρχίσει να υπολογίζεται ο φόρος στην σύνταξη και τα μερίσματα με τον νέο τρόπο. Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις δεν γίνεται αναδρομική παρακράτηση αλλά εκκαθάριση με την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων του επομένου έτους.
ΕΡΩΤΗΣΗ.διαγραφη νοε 13.εδωσα χαρτια για συνταξη,ΜΤΣ,εφαπαξ στο ΓΕΣ/ΔΟΙ/4γ το οποιο μου κοινοποιησε οτι τα εστειλε ΓΛΚ και ΜΤΣ.στο ΓΛΚ βαλανε αριθμ πρωτοκ.εγω πρεπει να κανω κατι αλλο επιπλεον η οχι? ΕΥ ΧΑΡΙΣΤΩ εκ των προτερων
….μπορείς να περιμένεις να πληρωθείς
λεπτομέρειες για την πορεία της υπόθεσής σου θα βλέπεις εδώ https://login.gsis.gr/sso/pages/login.jsp
χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σου στο taxis
Και για να υπολογίσεις πότε περίπου να περιμένεις το μέρισμα από το ΜΤΣ διάβασε την πρώτη καταχώρηση στη σελίδα “Ημερολόγιο”.
Αγαπητέ Αχιλλέα θα ήθελα να σου εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για την προσπάθεια σου, ώστε να πρσφέρεις σε εμένα αλλά και αρκετούς άλλους αυτή την ενημέρωση μέσω της ιστιοσελίδας σου. Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα το οποίο δεν ξέρω αν είναι κάποιο λάθος στους υπολογισμούς που κάνει η ιστιοσελίδα σου ή έχει κάνει λάθος το γενικό λογιστήριο στον υπολογισμό της σύνταξής μου. Αποστρατεύθηκα 11-10-2013 και είχα ημερομηνία κατάταξης 6-11-1986 (ΣΜΥ 19 μήνες) ΕΧΥ 52% Διοικητικός βαθμός ΤΧΗΣ, μισθολογικός ΑΝΧΗΣ, 5 χρόνια παραμεθορίου και έχω κάνει αναγνώριση σχολής στο ΜΤΣ. ΤΈΚΝΑ 1 σπουδάζει. Η συνταξιοδοτική πράξη με γράφει ΤΧΗ με βασικο μισθό 971 ευρώ και συντάξιμες αποδοχές ακαθάριστες 1716 ευρώ και στις παρατηρήσεις μου γράφει οτι η σύνταξή μου υπολογίστηκε με την προσαύξηση 3/35 (Κονδύλη) όπως και είχα ζητήσει. Το ίδιο βγάζει και η ιστιοσελίδα σου (1716 ευρώ) αν βάλω διοικητικό και μισθολογικό βαθμό ΤΧΗ χωρίς την προσαύξηση 3/35. Όταν βάζω την προσαύξηση 3/35 τότε μου υπολογίζει την σύνταξη με βασικό ΑΝΧΗ και οι συνολικές ακαθάριστες αποδοχές είναι 1811 ευρώ. Βοήθησε σε… Διαβάστε τη συνέχεια »
Εάν είχες διαβάσει την ερώτηση 2.4 στο FAQ που αναλύει τα έτη Κονδύλη, ανέφερε ότι για 25~26 έτη δικαιούσαι οικονομικό βαθμό Τχη και για 27~28 έτη Ανχη. Όμως στους υπολογισμούς μέχρι τώρα τα έτη στρογγυλεύονταν (τα 26,7 έτη θεωρούνταν 27) αλλά κρίνοντας από την περίπτωσή σου μάλλον αυτό ήταν λάθος. Εσύ έχεις ακριβώς 26,93 συντάξιμα έτη τα οποία όπως φαίνεται δεν μετρούν ως 27 έτη όσον αφορά το δικαιούμενο βαθμό με χρήση του Ν. Κονδύλη. Διόρθωσα τη σελίδα του στρατού (θα αλλαχθούν κάποια στιγμή και οι άλλες) και τροποποίησα την ερώτηση 2.4 στο FAQ ώστε να αναφέρει 24~26,99 έτη –> Τχης. Υποθέτω ότι μέχρι τώρα δεν εντοπίστηκε το λάθος γιατί η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά να συμπληρώσει τα 27 έτη πριν τη διαγραφή, ώστε να δικαιούται ένα μισθολογικό βαθμό και 4% χρονοεπίδομα παραπάνω, τα οποία θα τα δικαιούσουν και εσύ εάν διαγραφόσουν μετά την 6-11-2013 (ημ/νία εισόδου στη σχολή). Η διαφορά στο τελικό πληρωτέο ποσό δεν είναι μεγάλη λόγω των κρατήσεων, αλλά είναι κρίμα για 25 ημέρες να χάνεις ένα βαθμό… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και πληροφόρηση.
Ναι είναι κρίμα για 25 ημέρες να χάνονται έστω και αυτά τα λίγα χρήματα και για αυτό το λόγο ήδη με αρκετούς έχουμε μιλήσει με δικηγόρο και ετοιμαζόμαστε να το διεκδικήσουμε δικαστικά.
Θα μου επιτρέψεις να δώσω το email μου ([email protected]) σε περίπτωση που και κάποιος άλλος συνάδελφος έχει το ίδιο πρόβλημα με εμένα να επικοινωνήσει μαζί μου για να μπεί και αυτός αν επιθυμεί στη διαδικασία δικαστικής διεκδίκησης.
Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις προγραμματισμό αποστρατείας με ακρίβεια αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο αφού στην ΕΔΥΕΘΑ αποστρατείας τη δική μου είμασταν συνάδελφοι που είχαμε ως και 3 μήνες διαφορά στην υποβολή αναφοράς παραίτησης …. και ναί έχεις δίκιο ήθελα να αποφύγω την έκδοση ΕΔΥΕΘΑ αποστρατείας μέσα στο 2014 για την φημολογούμενη μείωση στο εφάπαξ κάτι που θα μου επιτρέψεις να πώ ότι δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη (διότι νομίζω ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά).
Αχιλλέα καλησπέρα και να τα εκατοστήση η σελίδα.
Η ερώτηση είναι η εξής: είμαι συνταξιούχος και έχω μια διαφορά από τον βασικό μισθό 165 ευρο και απο το ΕΧ 100 ευρο αν επανέλθουν οι συντάξεις με την 31-7-2012 πρέπει να περιμένω αναδρομικά; και κατα δεύτερον η αναπροσαρμογή των συντάξεων θα γίνει με το νέο ΒΜ αφού έχουν κάνει άρση της παγοποίησης; ευχαριστώ εκ των προτερων.
Κανένας δεν ξέρει επί του παρόντος εάν θα επιστραφεί ολόκληρη ή μέρος της διαφοράς και εάν υπάρξουν αναδρομικά.
Εάν θέλεις να κάνεις δοκιμές επί χάρτου, μπορείς να προσθέτεις ότι ποσό νομίζεις ότι θα αυξηθεί η σύνταξη στο πεδίο “Ποσό διόρθωσης”.
Πρόσθεσε 100 ή 200 € για να δεις πόσο θα ανέβει στην κάθε περίπτωση το τελικό πληρωτέο ποσό, μάλλον θα εκπλαγείς αρνητικά από το αποτέλεσμα!
Αχιλλεα το ποσο δορθωσης που βαζουμε στον υπολογισμο
συνταξης προστιθεται στον Βασικο;΄Γιατι εαν ειναι ετσι εγω
θα εχω μια αυξηση 21 Ευρω.
δεν είναι εύκολο να γίνουν υπολογισμοί….πχ λες αύξηση 21 ευρώ, αλλά ακόμη το πρόγραμμα έχει κράτηση 5 ή 10% για τον 4093…..αυτή καταργείται ή όχι??…..είναι πολλά που πρέπει να αλλάξουν και οποιαδήποτε συζήτηση πριν την απόφαση του ΣΤΕ είναι πολύ πρώιμη
Όλες οι κρατήσεις υπολογίζονται στο ποσό “Βασική Σύνταξη” που εμφανίζεται επάνω από το “Οικογεν. Επίδομα”, το οποίο προκύπτει με την πρόσθεση οποιουδήποτε ποσού διόρθωσης. Θεωρώ ότι μετά την όποια αναπροσαρμογή των συντάξιμων μισθών, όλες οι κρατήσεις θα συνεχίσουν να ισχύουν όπως και πριν, για τον απλό λόγο ότι ισχύουν με τον ίδιο τρόπο για όλους τους συνταξιούχους (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, δημ. υπαλλήλους, ΤΣΑΥ, ΝΑΤ, ΟΓΑ, δικαστικοί κλπ), δεν νομίζω να ισχύουν οι κρατήσεις για το 90% των συνταξιούχων και να καταργηθούν μόνο για εμάς (αυτό σίγουρα θα ήταν αντισυνταγματικό)! Όπως αναφέρω και στο FAQ, εάν βάλετε το κατάλληλο ποσό διόρθωσης για να προκύψει οποιαδήποτε σύνταξη πχ. των γονιών σας, θα δείτε ότι οι κρατήσεις είναι ακριβώς ίδιες με τις εφαρμοζόμενες από το ΓΛΚ (εφόσον οι επικουρικές συντάξεις είναι περίπου ίσες με τα δικά μας μερίσματα). Η μόνη περικοπή που προσωπικά θεωρώ ότι υπάρχει (πολύ μικρή) πιθανότητα να αλλάξει είναι το 40% πάνω από τα 1.000 € να μετατραπεί σε 20% πάνω από τα 1.200 € (δηλαδή να καταργηθεί η ηλικιακή διαφοροποίηση).… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα σωστά τα λες αλλά εγώ αναφέρομαι στην περίπτωση που η απόφαση του ΣΤΕ “καταργήσει” τον 4093 (βέβαια νόμος καταργείται μόνο με νόμο αλλά αν το ΣΤΕ κρίνει αντισυνταγματικό όλο το νόμο τι γίνεται?)…αν ο νόμος καταργηθεί, δεν καταργείται και αυτή η κράτηση?
Επαναλαμβάνω πως όσα λέμε και γράφουμε είναι εικασίες χωρίς αξία μέχρι να δούμε τι θα λέει η απόφαση
Κύριε Αχιλλέα Καρασαββίδη συγχαρητήρια για την άψογη δουλειά που κάνετε. Θα ήθελα να ρωτήσω, περίπου πόσο καιρό μετά την αποχώρηση (Μαιος 2013 και η σύνταξη βγήκε τον Δεκ 2013) πληρωνόμαστε ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ και αν χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ (πχ να στείλω τη συνταξιοδοτική πράξη).
Ευχαριστώ εκ τον προτέρον για την απάντηση και εύχομαι καλή συνέχεια εδώ μέσα
Ρίξε μια ματια στα “Έγγραφα” , δεξιά κάτω.
Ενέργειες αποστρατευόμενων, Οδηγίες αποστράτων κτλ
Για τις δικές σου ενέργειες διάβασε τον οδηγό του Ηλία, όπως σου πρότεινε και ο aero.
Για την πληρωμή των μερισμάτων δες τα προηγούμενα σχόλια των συναδέλφων σου:
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-9/#comment-3218
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-4/#comment-2080
Κύριοι σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Διάβασε και την πρόσφατη σχετική ανακοίνωση του ΜΤΣ, είναι αρκετά διαφωτιστική:
http://www.mts-mod.gr/index.php/59-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%AE-%CE%B2%CE%BF%CE%B5%CE%B1-%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-2014
Αχιλλέα καλησπέρα. Με την απόφαση του ΣτΕ θα επανέλθει ο βασικός μισθός προ της 1-8-12 και απ ότι συμπεραίνω θα συμπαρασύρει και το χρονοεπίδομα; Αν κάνω λάθος διορθωσέμε ευχαριστώ
Κανείς δε μπορεί να πει με σιγουριά τι θα λέει η απόφαση…πάντως αν αλλάξει ο βασικός, αλλάζουν και όλα τα επιδόματα (πχ χρονοεπίδομα), που εξαρτώνται από αυτόν. Αυτονόητο δεν είναι?
είμαι τρίτεκνος και παρουσιάστηκα στις ένοπλες δυνάμεις την 19/9/1989 (ΣΣΕ).Το 2010 είχα 20 έτη υπηρεσίας. Άν φυγω έχοντας συμπληρώσει 24 χρονια και 6 μηνες (ΜΑΡΤΙΟΣ 2014), δικαιούμαι τα πλασματικά έτη?
Γιατί δεν κάνεις μία δοκιμή στη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”;
Για αυτό το σκοπό υπάρχει το κουτάκι κάτω αριστερά (έλεγχος άλλης ημ/νίας)!
Πάντως για μένα είναι παρανοϊκό να φύγει κάποιος στα 24,5 έτη και να μην περιμένει 6 μήνες ακόμα για να πάρει μισθολογική προαγωγή και επιπλέον 4% χρονοεπίδομα στα 25 έτη.
Καλημερα και συγχαριτηρια για την σελιδα σας.
θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε το εξης: εχω μπει στην ΣΜΥ το 1993, 3 Μαϊου. ειμαι πολυτεκνος (4 τεκνα) και εχω κλεισει 20 πραγματικα ετη υπηρεσιας στις 3/5/2013 οποτε συμφωνα με το νομο 3865/10 αρθρο 6 παρ.1 εδαφ. β ” Κατ έξαιρεση για τους στρατιωτικους ΓΕΝΙΚΑ, που εχουν τρια τουλαχιστον παιδια αρκει η συμπληρωση 20ετους πληρους παραγματικης συνταξιμης υπηρεσίας …….. , ανεξαρτητα από το χρόνο κατάταξής τους” αν ισχυει και για μενα.
Ευχαριστω πολυ και συγνωμη για το μεγαλο σχόλιο.
Μιχάλης
Θα κάνεις τα κάτωθι με τη σειρά που αναφέρονται:
1. Πατάς το κουτάκι στα δεξιά “Δικαίωμα Σύνταξης”.
2. Διαβάζεις τις οδηγίες χρήσης της σελίδας (αναφέρεται με μπλε γραμματοσειρά).
3. Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και η σελίδα υπολογίζει τα παρακάτω:
α. Ημ/νία που θεμελιώνεις δικαίωμα σύνταξης.
β. Τρόπος υπολογισμού της σύνταξής σου.
γ. Εάν απαιτείται η καταβολή πρόσθετων εισφορών για τη σύνταξη.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΣΕ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΟ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΡΙΣΘΕΙ Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΓΛΚ. ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΜΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
1-2 μήνες max
Φίλε μου σε μένα ορίστηκε εισηγητής 10 Νοε 2013 και πληρώθηκα τέλη Δεκ τα αναδρομικά και την σύνταξη Ιαν 2014.
Καλοφάγωτα
Αχιλλέα καλημέρα. Μια ερώτηση συναδέρφου, αν γνωρίζεις εσύ ή κάποιος φίλος: Στην περίπτωση απόκτησης με την αποστρατεία μεγαλύτερου Διοικητικού Βαθμού, η οποία όμως δεν συνεπάγεται και αλλαγή Μισθολογικού Βαθμού, λόγω λιγότερων χρόνων υπηρεσίας ποια είναι και αν υπάρχει η ενδεχόμενη διαφορά σε σύνταξη ή μερίσματα ; Δηλαδή να περιμένει την τάξη να προαχθεί, αν δεν επηρεάζεται μισθολογικός Βαθμός και χρονοεπίδομα ; Ευχαριστώ.
( Υ.Γ. Με μια δοκιμή στη φόρμα σύνταξης βγάζει μόνο διαφορετικό ΒΟΕΑ. )
Όλες οι παροχές (σύνταξη, μερίσματα, εφάπαξ, ΒΟΕΑ) υπολογίζονται με το μισθολογικό βαθμό.
Ο διοικητικός βαθμός δεν μετράει πουθενά, παρά μόνο στην περίπτωση ανωτάτων (Ταξχος και πάνω) επειδή αλλάζει το επίδομα υψηλής ευθύνης.
Κανονικά και το ΒΟΕΑ πρέπει να είναι το ίδιο ανεξαρτήτως διοικητικού βαθμού (για ίδιες ημ/νίες), μήπως αλλάζεις και την ημ/νία εξόδου μαζί με την αλλαγή του διοικητικού βαθμού;
Τυχόν αλλαγή στο ΒΟΕΑ και στα μερίσματα οφείλεται στη μεταγενέστερη ημ/νία που βάζεις και όχι στο βαθμό.
Με μεταγενέστερη ημ/νία (όταν δεν αλλάζει ο μισθολογικός βαθμός) μπορεί κάποιος να κερδίζει κατά περίπτωση αριθμό μεριδίων στα μερίσματα ή/και συντάξιμα έτη.
Μπράβο Αχιλλέα έχεις απόλυτο δίκιο για ΒΟΕΑ. Ευχαριστώ φίλε, καλό απόγευμα.