Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 143 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
βαγγελης
28 Νοεμβρίου 2016 09:01
καλημερα .πως θα μαθω την σειρα μου για το εφαπαξ και ποσα θα παρω;η σελιδα εδω αυτο που μου βγαζει ειναι σιγουρο;ειναι το ποσο που θα παρω;το 2% υπολογιζεται μεσα που ειναι για τους εμθ;ευχαριστω.
Το ποσό του εφάπαξ είναι σίγουρο, αλλά στον υπολογισμό δεν περιλαμβάνεται η εκκρεμότητα του 2% που υπάρχει με τους ΕΜΘ.
ΒΑΣΙΛΗΣ
27 Νοεμβρίου 2016 18:12
Σχετικα με το μερισμα δεκεμβριου ΕΚΟΕΜΣ.Βλεπω στο καταλογιστεο ποσο μια αυξηση 20ε και στο πληρωτεο 16ε περιπου.Δεν βλεπω ,λογω αλλαγης του τροπου υπολιγισμου του μεριδιου καποια κρατηση….Ελπιζω να μην μας την κρατανε για εκπληξη στους επομενους μηνες….
Η σύνταξή σου, φίλε Βασίλη, έμεινε ίδια με του Νοεμβρίου? Σε μένα ο 4093 “ροκανίζει” την “πληρωτέα” αύξηση του μεριδίου….
Σιμος
27 Νοεμβρίου 2016 09:45
Καλημερα σας θα ηθελα κι εγω να σας υποβαλλω μια ερωτηση μηπως και βοηθηθω απο τις γνωσεις διοτι ειμαι μπερδεμενος το τελευταιο διαστημα και δεδομενου οτι πιεζει και ο χρονος, προσπαθω να συλλεξω πληροφοριες που ομως δεν βρισκω ειμαι απο ΣΜΥ εισακτεος 3 Μαιου 1993 Ταξη 1994 (η περιπτωση που ηταν η 1η φορα που ειχε μπει στις πανελληνιες η ΣΜΥ και δεν ειχαν εισαχθει πολλοι οποτε προκυρηξαν εσωτερικες εξετασεις εντος της Σχολης με τα μαθηματα των πανελληνιων για να συμπληρωθει ο αριθμος των μαθητων, οποτε και εχουμε διαφορα οσον αφορα τους υπολοιπους 170 περιπου συμμαθητες μας οι οποιοι μπηκαν ΟΚΤ 1992) Δεδομενου οτι απο 1/1/2017 θα πρεπει να πληρωσουμε για τα 5 πλασματικα αντι τα 7500 ευρω που ειναι τωρα ,πανω απο 22000 ευρω για να τα αναγνωρισουμε , συμφερει να ζητησεις να τα αναγνωρισεις με δοσεις (οχι οτι περισσευουν, αλλα επειδη θελω να μειωσω τα χρονια παραμονης μου στο στρατευμα (εχω και 3 χρονια απο πτητικα ελικοπτερων)) πραγματικα χρονια αυτη την στιγμη που μιλαμε απο 3 Μαιου 1993… Διαβάστε τη συνέχεια »
αν την υποβαλλω τωρα, δεν εχω να χασω κατι εκτος των 150 περιπου ευρω μηνιαιως που θα κρατανε απο την μισθοδοσια αλλα επειδη το αρθρο λεει οτι πρεπει να εχεις 24,5 χρονια πραγματικης υπηρεσιας δεν ξερω αν μπορω να υποβαλλω ή αν πρεπει να περιμενω ακομα 1 χρονο,τοτε χανω γιατι παω με τον νεο τροπο υπολογισμου. απο την αλλη ακουγονται και πολλα, οτι δηλαδη θα διεκδικησουμε μεσω ενωσεων να παραμεινει το ιδιο, οτι επειδη ειναι πολυ μακρινο (γιατι στην ουσια θα γινει πραγματικη του χρηση στα 35 πραγματικα χρονια) οτι ισως καταργηθει και και και που προσωπικα πιστευω οτι με την πορεια που εχουν παρει τα συνταξιοδοτικα και η δημοσιονομικη πολιτικη και επειδη εχει και εισπρακτικου χαρακτηρα το συγκεκριμενο μετρο και επειδη δεν θελουν να εχουν φηρα δηλαδη νεους σχετια συνταξιουχους δεν προκειται να αλλαξει κατι προς το καλυτερο.απλα περα απο τους ΕΜΘ που απο οτι εχω μαθει εχουν κανει πολλοι την αναφορα διεκδικησης, δεν ισχυει το ιδιο και απο τις Ταξεις ΣΜΥ που αφορα το μετρο.για αυτο ρωταω μηπως… Διαβάστε τη συνέχεια »
α. Για την αναγνώριση της μάχιμης πενταετίας στο στράτευμα (ΓΕΣ–ΓΕΝ–ΓΕΑ), ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να διαθέτει 24,5 έτη πραγματικής υπηρεσίας κατά τη στιγμή υποβολής της αίτησης.
Άρα, το πολύ-πολύ να σου απορίψουν την αίτηση επειδή δεν έχεις συμπληρώσει τα 24,5.
Αν, όμως, μελλοντικά επιτραπεί (λόγω διεκδικήσεων των ΕΜΘ ή λόγω “ισονομίας” με τα Σώματα Ασφαλείας (όπου δεν υπάρχει αντίστοιχος περιορισμός), εσύ θα έχεις στα χέρια σου αίτηση του 2016!
Φυσικά, εκφράζω προσωπικές απόψεις.
εννοειται και σε ευχαριστω.αλλωστε μεσα απο την καταθεση αποψεων και της διαλεκτικης διαδικασιας μαθαινεις πραγματα ωφελιμα.εχεις δικιο οτι δεν χανεις κατι εκτος αν μελλοντικα τα καταργησουν αλλα πιστευω οπως εδειξε το συντομο παρελθον οσοι εχουν πληρωσει για να αγορασουν χρονια το εχουν καρπωθει ακομα και αν εχει αλλαξει μετεπειτα κατι,αυτοι δεν εχασαν
Το βασικό που θα πρέπει να αποφασίσεις είναι εάν θα θελήσεις πραγματικά στο μέλλον να κάνεις χρήση της πενταετίας ή όχι.
Αυτή τη στιγμή η συντριπτική πλειοψηφία των αξκών από παραγωγικές σχολές που δικαιούνται δωρεάν την 5ετία και έχουν ήδη συμπληρώσει πλήρη 35ετία, δεν παραιτούνται αλλά παραμένουν εν ενεργεία μέχρι να καταληφθούν από το όριο ηλικίας (58 έτη).
Με τωρινή αναλογία μισθού – σύνταξης σχεδόν 2:1 (για πάνω από 30 χρόνια υπηρεσίας), είσαι σίγουρος ότι και εσύ στο μέλλον δεν θα θελήσεις να κάνεις το ίδιο;
Αχιλλεα σε ευχαριστω για την παρεμβαση σου.σκεφτομαι να τα παρω για τον λογο οτι εχοντας πρωτα ο Θεος 32 πραγματικα και 3 τα πτητικα συν την 5ετια θα εχω θεμελιωσει δικαιωμα ανευ ηλικιας.απι εκει κ μετα βλεπεις κρινεις κ κινεισαι ενω αν δεν τα εχω κ σκασει μια μεταθεση εκεινα τα χρονια θα πρεπει υποχρεωτικα να παω μισς κ δεν θα εχω δικαιωμα να φυγω κ θα πρεπει ή να φυγω μονος ή να κουναω ολη την οικογενεια που λογικα θα ειναι απαγορευτικο μιας κ τα παιδια θα ειναι σε μη μετακινησιμη ηλικια λογω υποχρεωσεων κ αλλων λογων.ενω αν τα εχω κ ειμαι σε τοπο συμφεροντων τα βαζω κ βλεπω αν συμφερει να καθησω χανοντας τα χρηματα που καλουμε να δωσω τωρα και κανοντας υποτιθεται αποσβεση με τον τοτε τρεχον μισθο,κοινως θα χασω τα χρηματα αν αποφασισω να τα διεκδικησω τωρα.για αυτο ειμαι σε διλημμα να τα παρω ή οχι.γιατι σε ενα μηνα θα ειναι αργα με το νεο τροπο υπολογισμου.απλα ο μεγαλος ενδοιασμος μου ειναι μην μετα απο καποια… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ήδη εδώ και 2 μήνες μου κρατάνε 110Ε/μηνα για την μάχιμη 5ετία (δλδ όσα χρήματα είναι ο Νόμος 92′).Την αναφορά την είχα υποβάλλει απο τον Ιούλιο του ’16.Κατάταξη ΕΠΥ ’97.
Η Δτγη απο ΓΕΣ/ΔΟΙ που είχε βγεί, αν θυμάμαι καλά τον Αυγ ή Σεπ έλεγε ότι μπορείς και με 20χρόνια υπηρεσίας.
20 ετη που λεει η δγη ειναι για τους τριτεκνους που δικαιουνται να φυγουν πιο νωρις γιατι και αυτο εχει αλλαξει πλεον για μετα τους 1990, για αυτο λεει 25 ή κατα περιπτωση 20 χρονια.
για να πληρωνεις εσυ ηδη σημαινει οτι σου τα ενεκριναν με τα χρονιαπου ειχες τα οποια ειναι 19 αν δεν κανω λαθος εκτος κι αν εχεις κι αλλα πριν μπεις ΕΠΥ.το θεμα φιλε μου ειναι οτι ειναι ενα αξιοσεβαστο ποσο που δεν περισσευει απο κανεναν μας , ειναι μακρια η χρονικη περιοδος που θα την χρησιμοποιησουμε (μακαρι ολοι να ειμαστε καλα) και με τις εκαστοτε κυβερνησεις ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος αν θα ισχυει εκεινη την εποχη ή θα μας ριξουν ακυρο οπως εχουν κανει τα τελευταια χρονια για πολλα αλλα θεματα.το μονο ενθαρυντικο ειναι οτι οσοι στο παρελθον γενικα στο Δημοσιο εξαγορασαν κατι μπορεσαν και το εκαναν μετεπειτα χρηση μη χανοντας το δικαιωμα που ειχαν εξασφαλισει νωριτερα.
μακαρι να μην τα πληρωσουμε και πανε στραφει!!!
Καλησπέρα σας, ειμαι συνταξιούχος απο Μαϊο 16 επίσης εγγαμοςμε τρια τεκνα η συζυγος μου ειναιπλέον κατοικος Γερμανίας μαζίμε τα δυο τεκνα εργαζεται εκει κ τα εχει ασφαλισμενα επάνω της ακομα δεν τα εχω δηλωσει οτι ειναι κατοικοι εξωτερικου επειδη δεν εχει παρέλθει το διαστημα των 183 ημερων. Ρωτώ αφούενημερωσω το ΓΛΚ οτι ειναικάτοικοι εξωτερικού θα σταματήσει κ η υγειονομική κράτηση?
H κράτηση υγειονομικής περίθαλψης δεν εξαρτάται από τον αριθμό των μελών επομένως δεν θα έχεις αλλαγή. Επίσης συνεχίζεις να δικαιούσαι το ΕΟΒ τέκνων για όσο πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις άσχετα με το αν τα παιδιά μένουν μαζί σου ή με την σύζυγό σου και δεν νομίζω ότι χρειάζεται ενημέρωση του ΓΛΚ στην περίπτωση σου. «Η κατά τα ανωτέρω παροχή χορηγείται για τέκνα προερχόμενα από γάμο, φυσικά, θετά ή αναγνωρισθέντα, εφόσον είναι άγαμα και δεν υπερβαίνουν το 18ο έτος της ηλικίας τους ή το 19ο έτος, εφόσον φοιτούν στη Μέση Εκπαίδευση. Η εν λόγω παροχή χορηγείται ανεξαρτήτως του εάν οι γονείς τελούν σε διάσταση, διάζευξη ή χηρεία. Η ανωτέρω παροχή δεν καταβάλλεται στους έγγαμους, διαζευγμένους ή εν χηρεία υπαλλήλους οι οποίοι όμως δεν έχουν αποκτήσει τέκνα, ή τα τέκνα αυτά έχουν ενηλικιωθεί ή περατώσει τις σπουδές τους ή σε κάθε περίπτωση έχουν συμπληρώσει το 24ο έτος της ηλικίας τους, με εξαίρεση τους έγγαμους υπαλλήλους που έχουν τέκνα ανίκανα σωματικά ή πνευματικά για άσκηση βιοποριστικού επαγγέλματος με ποσοστό αναπηρίας 50% τουλάχιστον.» Θέμα… Διαβάστε τη συνέχεια »
Καλησπερα κ.Καρασαββιδη.θα ηθελα να μου πειτε παιρνω μερισμα μτς λοχαγου 74,80 με την αλλαγη εκοεμς απο υπολοχαγου που επαιρνα 66,47 πηγα λοχαγου 74,07.με την αναπροσαρμογη μερισματων που θα γινει λογω παγωματος θα παρω μτς και εκοεμς τχη
Θα πάρεις το μέρισμα που εμφανίζει η σελίδα εάν αλλάξεις και τις δύο ημ/νίες (εγγραφής – διαγραφής) 1 χρόνο μετά για να μην εμπίπτεις στο πάγωμα. Κανονικά θα πρέπει να πληρώσεις και κάποιο ποσό ως εισφορά για το νέο βαθμό απονομής.
Στην αεροπορία στάλθηκε σχετικό έγγραφο για πρόσθετες εισφορές λόγω αναπροσαρμογής του μερίσματος.
εγω 25 ΙΟΥΝ 16 διαγραφή και ημερομηνία πρωτοκόλλου 26/7/16 και σήμερα μπήκα με τους κωδικους του TAXIS και ακόμη δεν έχει χρεωθεί σε κανέναν … για να δούμε !!!
συναδελφοι 22 δεκεμβριου πιστωνονται χρηματα γιατις συνταξεθσ και για πρωτοκολα μεχρι και ιουλιου
Χρηστος Κ
25 Νοεμβρίου 2016 12:58
καλημερα,παιρνω μερισμα μυσ λοχαγου,Με την αλλαγη εκοεμς παιρνω λοχαγου απο υπολοχαγου που ηταν,Με την αναπροσαρμογη μερισματων λογω παγωματος 01/07/11 εωσ 31/07/12 θα παιρνω τχη μτσ και εκοεμσ
Γιώργος
25 Νοεμβρίου 2016 12:13
Αναρτήθηκε το ενημερωτικό σημείωμα ΕΚΟΕΜΣ μηνός Δεκεμβρίου……..καλοφάγωτα
ΝΠ
24 Νοεμβρίου 2016 19:28
Καλησπέρα, λαμβάνω σύνταξη από το Δεκ 2015. Δικαιούμαι να ζητήσω τη διαφορά από τα χρήματα που παρακρατήθηκαν για υγειονομική περίθαλψη (επειδή ο υπολογισμός γινόταν επί των συνολικών συντάξιμων αποδοχών)?Αν ναι, υπάρχει κάποιο υπόδειγμα?
Ευχαριστώ
MEXΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 24 ΝΟΕ 16 ΜΗΝΙΑΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΟΕΜΣ ….ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ …ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
Καλησπέρα. Είμαι Αλχιας ΕΜθ του 1995.
Έχω 19μηνη θητεία.
Ένσημα ΙΚΑ περίπου 1 έτος και 1/2 χρόνο ΤΕΒΕ πριν το 1993.
Έχω δικαίωμα συνταξιοδότησης; Είμαι 46 ετων
Αχιλλέα εστειλα πριν λιγες μερες αιτηση διακοπης παραγραφης του υπολοιπου 50% της αποφασης του ΣΤΕ βασει του Ν. 4093/12 και μετα μια εβδομαδα ηρθε η απαντηση απο ΕΛΟΑΣ οτι ηδη ελαβα το συμπληρωματικο εφαπαξ βασει του Ν.4307.
Δεν ξέρω πως ήταν γραμμένο το κείμενο, πάντως σαφώς ο ΕΛΟΑΣ δεν κατάλαβε τι εννοούσες με την αίτηση.
Όμως αυτή την αίτηση σου την πρότεινε δικηγόρος;
Γιατί από όσο καταλαβαίνω ο ΕΛΟΑΣ εκδίδει εφάπαξ με βάση το ΦΔΜ, οπότε όταν και εάν δικαιωθείς σε δικαστήριο για το 100% της διαφοράς (με βάση την απόφαση του ΣτΕ) και αφού αναπροσαρμοστεί ο τελευταίος μισθός από το ΓΕΣ και η σύνταξή σου από το ΓΛΚ, τότε μόνο θα μπορείς να απευθυνθείς στον ΕΛΟΑΣ για αναπροσαρμογή του εφάπαξ.
καλημερα .πως θα μαθω την σειρα μου για το εφαπαξ και ποσα θα παρω;η σελιδα εδω αυτο που μου βγαζει ειναι σιγουρο;ειναι το ποσο που θα παρω;το 2% υπολογιζεται μεσα που ειναι για τους εμθ;ευχαριστω.
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-140/#comment-40998
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-142/#comment-42230
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-141/#comment-41231
Το ποσό του εφάπαξ είναι σίγουρο, αλλά στον υπολογισμό δεν περιλαμβάνεται η εκκρεμότητα του 2% που υπάρχει με τους ΕΜΘ.
Σχετικα με το μερισμα δεκεμβριου ΕΚΟΕΜΣ.Βλεπω στο καταλογιστεο ποσο μια αυξηση 20ε και στο πληρωτεο 16ε περιπου.Δεν βλεπω ,λογω αλλαγης του τροπου υπολιγισμου του μεριδιου καποια κρατηση….Ελπιζω να μην μας την κρατανε για εκπληξη στους επομενους μηνες….
Η σύνταξή σου, φίλε Βασίλη, έμεινε ίδια με του Νοεμβρίου? Σε μένα ο 4093 “ροκανίζει” την “πληρωτέα” αύξηση του μεριδίου….
Καλημερα σας θα ηθελα κι εγω να σας υποβαλλω μια ερωτηση μηπως και βοηθηθω απο τις γνωσεις διοτι ειμαι μπερδεμενος το τελευταιο διαστημα και δεδομενου οτι πιεζει και ο χρονος, προσπαθω να συλλεξω πληροφοριες που ομως δεν βρισκω ειμαι απο ΣΜΥ εισακτεος 3 Μαιου 1993 Ταξη 1994 (η περιπτωση που ηταν η 1η φορα που ειχε μπει στις πανελληνιες η ΣΜΥ και δεν ειχαν εισαχθει πολλοι οποτε προκυρηξαν εσωτερικες εξετασεις εντος της Σχολης με τα μαθηματα των πανελληνιων για να συμπληρωθει ο αριθμος των μαθητων, οποτε και εχουμε διαφορα οσον αφορα τους υπολοιπους 170 περιπου συμμαθητες μας οι οποιοι μπηκαν ΟΚΤ 1992) Δεδομενου οτι απο 1/1/2017 θα πρεπει να πληρωσουμε για τα 5 πλασματικα αντι τα 7500 ευρω που ειναι τωρα ,πανω απο 22000 ευρω για να τα αναγνωρισουμε , συμφερει να ζητησεις να τα αναγνωρισεις με δοσεις (οχι οτι περισσευουν, αλλα επειδη θελω να μειωσω τα χρονια παραμονης μου στο στρατευμα (εχω και 3 χρονια απο πτητικα ελικοπτερων)) πραγματικα χρονια αυτη την στιγμη που μιλαμε απο 3 Μαιου 1993… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αν υποβάλλεις τώρα αίτηση αναγνώρισης της μάχιμης πενταετίας, τί έχεις να χάσεις ?
αν την υποβαλλω τωρα, δεν εχω να χασω κατι εκτος των 150 περιπου ευρω μηνιαιως που θα κρατανε απο την μισθοδοσια αλλα επειδη το αρθρο λεει οτι πρεπει να εχεις 24,5 χρονια πραγματικης υπηρεσιας δεν ξερω αν μπορω να υποβαλλω ή αν πρεπει να περιμενω ακομα 1 χρονο,τοτε χανω γιατι παω με τον νεο τροπο υπολογισμου. απο την αλλη ακουγονται και πολλα, οτι δηλαδη θα διεκδικησουμε μεσω ενωσεων να παραμεινει το ιδιο, οτι επειδη ειναι πολυ μακρινο (γιατι στην ουσια θα γινει πραγματικη του χρηση στα 35 πραγματικα χρονια) οτι ισως καταργηθει και και και που προσωπικα πιστευω οτι με την πορεια που εχουν παρει τα συνταξιοδοτικα και η δημοσιονομικη πολιτικη και επειδη εχει και εισπρακτικου χαρακτηρα το συγκεκριμενο μετρο και επειδη δεν θελουν να εχουν φηρα δηλαδη νεους σχετια συνταξιουχους δεν προκειται να αλλαξει κατι προς το καλυτερο.απλα περα απο τους ΕΜΘ που απο οτι εχω μαθει εχουν κανει πολλοι την αναφορα διεκδικησης, δεν ισχυει το ιδιο και απο τις Ταξεις ΣΜΥ που αφορα το μετρο.για αυτο ρωταω μηπως… Διαβάστε τη συνέχεια »
α. Για την αναγνώριση της μάχιμης πενταετίας στο στράτευμα (ΓΕΣ–ΓΕΝ–ΓΕΑ), ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να διαθέτει 24,5 έτη πραγματικής υπηρεσίας κατά τη στιγμή υποβολής της αίτησης.
Άρα, το πολύ-πολύ να σου απορίψουν την αίτηση επειδή δεν έχεις συμπληρώσει τα 24,5.
Αν, όμως, μελλοντικά επιτραπεί (λόγω διεκδικήσεων των ΕΜΘ ή λόγω “ισονομίας” με τα Σώματα Ασφαλείας (όπου δεν υπάρχει αντίστοιχος περιορισμός), εσύ θα έχεις στα χέρια σου αίτηση του 2016!
Φυσικά, εκφράζω προσωπικές απόψεις.
εννοειται και σε ευχαριστω.αλλωστε μεσα απο την καταθεση αποψεων και της διαλεκτικης διαδικασιας μαθαινεις πραγματα ωφελιμα.εχεις δικιο οτι δεν χανεις κατι εκτος αν μελλοντικα τα καταργησουν αλλα πιστευω οπως εδειξε το συντομο παρελθον οσοι εχουν πληρωσει για να αγορασουν χρονια το εχουν καρπωθει ακομα και αν εχει αλλαξει μετεπειτα κατι,αυτοι δεν εχασαν
Το βασικό που θα πρέπει να αποφασίσεις είναι εάν θα θελήσεις πραγματικά στο μέλλον να κάνεις χρήση της πενταετίας ή όχι.
Αυτή τη στιγμή η συντριπτική πλειοψηφία των αξκών από παραγωγικές σχολές που δικαιούνται δωρεάν την 5ετία και έχουν ήδη συμπληρώσει πλήρη 35ετία, δεν παραιτούνται αλλά παραμένουν εν ενεργεία μέχρι να καταληφθούν από το όριο ηλικίας (58 έτη).
Με τωρινή αναλογία μισθού – σύνταξης σχεδόν 2:1 (για πάνω από 30 χρόνια υπηρεσίας), είσαι σίγουρος ότι και εσύ στο μέλλον δεν θα θελήσεις να κάνεις το ίδιο;
Αχιλλεα σε ευχαριστω για την παρεμβαση σου.σκεφτομαι να τα παρω για τον λογο οτι εχοντας πρωτα ο Θεος 32 πραγματικα και 3 τα πτητικα συν την 5ετια θα εχω θεμελιωσει δικαιωμα ανευ ηλικιας.απι εκει κ μετα βλεπεις κρινεις κ κινεισαι ενω αν δεν τα εχω κ σκασει μια μεταθεση εκεινα τα χρονια θα πρεπει υποχρεωτικα να παω μισς κ δεν θα εχω δικαιωμα να φυγω κ θα πρεπει ή να φυγω μονος ή να κουναω ολη την οικογενεια που λογικα θα ειναι απαγορευτικο μιας κ τα παιδια θα ειναι σε μη μετακινησιμη ηλικια λογω υποχρεωσεων κ αλλων λογων.ενω αν τα εχω κ ειμαι σε τοπο συμφεροντων τα βαζω κ βλεπω αν συμφερει να καθησω χανοντας τα χρηματα που καλουμε να δωσω τωρα και κανοντας υποτιθεται αποσβεση με τον τοτε τρεχον μισθο,κοινως θα χασω τα χρηματα αν αποφασισω να τα διεκδικησω τωρα.για αυτο ειμαι σε διλημμα να τα παρω ή οχι.γιατι σε ενα μηνα θα ειναι αργα με το νεο τροπο υπολογισμου.απλα ο μεγαλος ενδοιασμος μου ειναι μην μετα απο καποια… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ήδη εδώ και 2 μήνες μου κρατάνε 110Ε/μηνα για την μάχιμη 5ετία (δλδ όσα χρήματα είναι ο Νόμος 92′).Την αναφορά την είχα υποβάλλει απο τον Ιούλιο του ’16.Κατάταξη ΕΠΥ ’97.
Η Δτγη απο ΓΕΣ/ΔΟΙ που είχε βγεί, αν θυμάμαι καλά τον Αυγ ή Σεπ έλεγε ότι μπορείς και με 20χρόνια υπηρεσίας.
20 ετη που λεει η δγη ειναι για τους τριτεκνους που δικαιουνται να φυγουν πιο νωρις γιατι και αυτο εχει αλλαξει πλεον για μετα τους 1990, για αυτο λεει 25 ή κατα περιπτωση 20 χρονια.
για να πληρωνεις εσυ ηδη σημαινει οτι σου τα ενεκριναν με τα χρονιαπου ειχες τα οποια ειναι 19 αν δεν κανω λαθος εκτος κι αν εχεις κι αλλα πριν μπεις ΕΠΥ.το θεμα φιλε μου ειναι οτι ειναι ενα αξιοσεβαστο ποσο που δεν περισσευει απο κανεναν μας , ειναι μακρια η χρονικη περιοδος που θα την χρησιμοποιησουμε (μακαρι ολοι να ειμαστε καλα) και με τις εκαστοτε κυβερνησεις ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος αν θα ισχυει εκεινη την εποχη ή θα μας ριξουν ακυρο οπως εχουν κανει τα τελευταια χρονια για πολλα αλλα θεματα.το μονο ενθαρυντικο ειναι οτι οσοι στο παρελθον γενικα στο Δημοσιο εξαγορασαν κατι μπορεσαν και το εκαναν μετεπειτα χρηση μη χανοντας το δικαιωμα που ειχαν εξασφαλισει νωριτερα.
μακαρι να μην τα πληρωσουμε και πανε στραφει!!!
Δες κι αυτό:
http://enstoloi.net/stratos/comment-page-144/#comment-42604
Καλησπέρα . Ενημερωτικό σημείωμα για το μέρισμα του ΜΤΣ υπάρχει κάπου;
Oχι Γιάννη. Μόνο του ΕΚΟΕΜΣ υπάρχει.
που μπορούμε να τη δούμε?
Εικονίδιο στα δεξιά “Σύνδεσμοι”.
Σε ευχαριστώ Γιώργο.
Καλησπέρα σας, ειμαι συνταξιούχος απο Μαϊο 16 επίσης εγγαμοςμε τρια τεκνα η συζυγος μου ειναιπλέον κατοικος Γερμανίας μαζίμε τα δυο τεκνα εργαζεται εκει κ τα εχει ασφαλισμενα επάνω της ακομα δεν τα εχω δηλωσει οτι ειναι κατοικοι εξωτερικου επειδη δεν εχει παρέλθει το διαστημα των 183 ημερων. Ρωτώ αφούενημερωσω το ΓΛΚ οτι ειναικάτοικοι εξωτερικού θα σταματήσει κ η υγειονομική κράτηση?
H κράτηση υγειονομικής περίθαλψης δεν εξαρτάται από τον αριθμό των μελών επομένως δεν θα έχεις αλλαγή. Επίσης συνεχίζεις να δικαιούσαι το ΕΟΒ τέκνων για όσο πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις άσχετα με το αν τα παιδιά μένουν μαζί σου ή με την σύζυγό σου και δεν νομίζω ότι χρειάζεται ενημέρωση του ΓΛΚ στην περίπτωση σου. «Η κατά τα ανωτέρω παροχή χορηγείται για τέκνα προερχόμενα από γάμο, φυσικά, θετά ή αναγνωρισθέντα, εφόσον είναι άγαμα και δεν υπερβαίνουν το 18ο έτος της ηλικίας τους ή το 19ο έτος, εφόσον φοιτούν στη Μέση Εκπαίδευση. Η εν λόγω παροχή χορηγείται ανεξαρτήτως του εάν οι γονείς τελούν σε διάσταση, διάζευξη ή χηρεία. Η ανωτέρω παροχή δεν καταβάλλεται στους έγγαμους, διαζευγμένους ή εν χηρεία υπαλλήλους οι οποίοι όμως δεν έχουν αποκτήσει τέκνα, ή τα τέκνα αυτά έχουν ενηλικιωθεί ή περατώσει τις σπουδές τους ή σε κάθε περίπτωση έχουν συμπληρώσει το 24ο έτος της ηλικίας τους, με εξαίρεση τους έγγαμους υπαλλήλους που έχουν τέκνα ανίκανα σωματικά ή πνευματικά για άσκηση βιοποριστικού επαγγέλματος με ποσοστό αναπηρίας 50% τουλάχιστον.» Θέμα… Διαβάστε τη συνέχεια »
Σας ευχαριστω παρα πολύ.
Καλησπερα κ.Καρασαββιδη.θα ηθελα να μου πειτε παιρνω μερισμα μτς λοχαγου 74,80 με την αλλαγη εκοεμς απο υπολοχαγου που επαιρνα 66,47 πηγα λοχαγου 74,07.με την αναπροσαρμογη μερισματων που θα γινει λογω παγωματος θα παρω μτς και εκοεμς τχη
Θα πάρεις το μέρισμα που εμφανίζει η σελίδα εάν αλλάξεις και τις δύο ημ/νίες (εγγραφής – διαγραφής) 1 χρόνο μετά για να μην εμπίπτεις στο πάγωμα. Κανονικά θα πρέπει να πληρώσεις και κάποιο ποσό ως εισφορά για το νέο βαθμό απονομής.
Στην αεροπορία στάλθηκε σχετικό έγγραφο για πρόσθετες εισφορές λόγω αναπροσαρμογής του μερίσματος.
Σας ευχαριστω πολυ
Χθες χρεώθηκε ο φάκελος μου σε εισηγητή για σύνταξη και σήμερα μου βγάλανε αριθμό πράξης και ΑΜ Σύνταξης. Δεν μου λένε μήνα πληρωμής.
τελος δεκεμβριου θα πιστωθει ο λογαριασμο σου. το βλεπω αδυνατο εως ακατορθωτο την δευτερα απογευμα να σου βαλουν χρηματα
Ημερομηνία διαγραφής και ημερομηνια πρωτ του ΓΛΚ
Διαγραφή 30/6/2016 και πρωτόκολλο 26/7/2016
εγω 25 ΙΟΥΝ 16 διαγραφή και ημερομηνία πρωτοκόλλου 26/7/16 και σήμερα μπήκα με τους κωδικους του TAXIS και ακόμη δεν έχει χρεωθεί σε κανέναν … για να δούμε !!!
συναδελφοι 22 δεκεμβριου πιστωνονται χρηματα γιατις συνταξεθσ και για πρωτοκολα μεχρι και ιουλιου
καλημερα,παιρνω μερισμα μυσ λοχαγου,Με την αλλαγη εκοεμς παιρνω λοχαγου απο υπολοχαγου που ηταν,Με την αναπροσαρμογη μερισματων λογω παγωματος 01/07/11 εωσ 31/07/12 θα παιρνω τχη μτσ και εκοεμσ
Αναρτήθηκε το ενημερωτικό σημείωμα ΕΚΟΕΜΣ μηνός Δεκεμβρίου……..καλοφάγωτα
Καλησπέρα, λαμβάνω σύνταξη από το Δεκ 2015. Δικαιούμαι να ζητήσω τη διαφορά από τα χρήματα που παρακρατήθηκαν για υγειονομική περίθαλψη (επειδή ο υπολογισμός γινόταν επί των συνολικών συντάξιμων αποδοχών)?Αν ναι, υπάρχει κάποιο υπόδειγμα?
Ευχαριστώ
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2016/11/blog-post_47.html
Δες και ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 16/11/2016
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis
MEXΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΠΩΣ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 24 ΝΟΕ 16 ΜΗΝΙΑΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΟΕΜΣ ….ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ …ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ
Την Δευτέρα να περιμένεις!
Καλησπέρα. Είμαι Αλχιας ΕΜθ του 1995.
Έχω 19μηνη θητεία.
Ένσημα ΙΚΑ περίπου 1 έτος και 1/2 χρόνο ΤΕΒΕ πριν το 1993.
Έχω δικαίωμα συνταξιοδότησης; Είμαι 46 ετων
http://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/
Αχιλλέα εστειλα πριν λιγες μερες αιτηση διακοπης παραγραφης του υπολοιπου 50% της αποφασης του ΣΤΕ βασει του Ν. 4093/12 και μετα μια εβδομαδα ηρθε η απαντηση απο ΕΛΟΑΣ οτι ηδη ελαβα το συμπληρωματικο εφαπαξ βασει του Ν.4307.
Δεν ξέρω πως ήταν γραμμένο το κείμενο, πάντως σαφώς ο ΕΛΟΑΣ δεν κατάλαβε τι εννοούσες με την αίτηση.
Όμως αυτή την αίτηση σου την πρότεινε δικηγόρος;
Γιατί από όσο καταλαβαίνω ο ΕΛΟΑΣ εκδίδει εφάπαξ με βάση το ΦΔΜ, οπότε όταν και εάν δικαιωθείς σε δικαστήριο για το 100% της διαφοράς (με βάση την απόφαση του ΣτΕ) και αφού αναπροσαρμοστεί ο τελευταίος μισθός από το ΓΕΣ και η σύνταξή σου από το ΓΛΚ, τότε μόνο θα μπορείς να απευθυνθείς στον ΕΛΟΑΣ για αναπροσαρμογή του εφάπαξ.
Ναι μου εγινε προταση απο δικηγορικο γραφειο
Ημερομηνία διαγραφής 30/6/2016, σήμερα 24/11 ανατέθηκαν σε εισηγητή τα έγγραφα συνταξιοδότησης.
εγω εχω διαγραφη 14/6/16 με ημερομηνια πρωτ του ΓΛΚ26/7/16 και ακομη τιποτα
Καλησπέρα σας.
Ημερομηνία διαγραφής 13/5/16,σήμερα 24/11 ανατέθηκαν σε εισηγητή τα έγγραφα συνταξιοδότησης.
Αντε με το καλο να πληρωθεις. Σου γραφει μηνα πληρωμης στο δεξι μερος της οθονης;
Ευχαριστώ Γιάννη,όχι δεν αναφέρει μήνα πληρωμής.
Οταν σου βγαλει,αν μπορεις σχολιασε το εδω για να δουμε και οι υπολοιποι τι γινεται. Εγω 28 Ιουν διαγραφτηκα
Eντάξει Γιάννη.