Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 16 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
20.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
mad
5 Μαρτίου 2014 09:56
κυριε Αχιλλεα σε περιπτωση επιστροφης αναδρομικων λογω της αποφασης του Στε οι νυν συνταξιουχοι αλλα το 2012 και το2013 εν ενεργεια ποιος φορεας θα τους επιστρεψει τα χρηματα?το ΟΛΚΕΣ η το ΓΛΚ΄
Χωρίς να γνωρίζω κάποια σχετική διάταξη, λογικά τα χρήματα θα πρέπει να τα επιστρέψει αυτός που τα κράτησε, χρήματα των εν ενεργεία θα τα επιστρέψει το ΟΛΚΕΣ και χρήματα των συνταξιούχων θα τα επιστρέψει το ΓΛΚ.
Βέβαια δεν γνωρίζουμε εάν, πότε και πως θα υλοποιηθεί η όποια δικαστική απόφαση (ακόμα δεν τη διαβάσαμε), μπορεί να μην δοθούν αναδρομικά αλλά να υπάρξει κάποια αύξηση του εισοδήματος (μισθών ή/και συντάξεων) με άλλο τρόπο.
ΓΙΑΝΝΗΣ
1 Μαρτίου 2014 18:12
ΑΦΟΥ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΣΑΣ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΩΣ ΝΕΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤ. ΠΡΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΚ ΚΑΤΑΒΑΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΤΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΟΕΜΣ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αν διαβάσεις λίγο πιό κάτω θα δεις:
KONSTANTINOS
26 February 2014 at 21:13
ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ 6-4-2103 ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙ.
Δεν ξέρω αν αποτελεί γενικό κανόνα, αλλά είναι μια ένδειξη για το χρονικό διάστημα μεταξύ αποστρατείας και πληρωμής μερίσματος από το ΜΤΣ (10 μήνες).
ΜΑΡΙΑ
27 Φεβρουαρίου 2014 18:37
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ ΤΡΙΤΕΚΝΗ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΣΤΙΣ 30/10/1990. ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΜΕ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ.
Μαρία θα εισάγεις δεξιά ”ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ” τα στοιχεία που σε αφορούν και θα διαβάσεις προσεκτικά τα αναγραφόμενα σ’ αυτό από τον Αχιλλέα. Έχεις θεμελιώσει πάντως προ πολλού !
ΤΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΝΩ ΣΤΙΣ 30/10/2015 ΚΑΙ ΤΟ 3ο ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΤΟ 2004. ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΑΚΡΙΒΩΣ 25 Η’ 24 ΚΑΙ ΜΙΣΟ; ΕΧΩ ΚΑΙ 5 ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ.
Μπορείς να φύγεις και αύριο.Το θέμα όμως είναι όπως επισήμανε ο Αχιλλέας να πάρεις και εφάπαξ. Άρα από 25 κλειστά και μετά για εφάπαξ και 4% επιπλέον χρονοεπίδομα.
Αχιλλέας
26 Φεβρουαρίου 2014 23:32
Έχω υποβάλλει αίτηση φιλικής αποστρατείας με ημερομηνία κατάταξης 19/9/84.Υπάρχει περίπτωση να βρεθώ με λιγότερα απο 29.5 χρόνια δηλαδη λιγότερα απο 35 με τα πλασματικά
Όχι.
Συμπληρώνεις 29,5 στις 20 Μαρ. 2014.
Ακόμα και σήμερα (27 Φεβ) να πάρεις ΦΕΚ, η διαγραφή σου θα είναι σε 30 ημέρες.
Επειδή οι κρίσεις αρχίζουν 4 Μαρτ (1 Μαρ είναι αργία), θα κριθείς μετά τις 5 Μαρ., όπότε πας για ΦΕΚ μετά τις 10 Μαρ και διαγραφή ένα μήνα μετά.
Το χρονικό διάστημα των 30 ημερών δεν υπάρχει αν η αποστρατεία είναι λόγω συμμετοχής σε εκλογές, κατάληψη από όριο ηλικίας και απόταξης.
KONSTANTINOS
26 Φεβρουαρίου 2014 21:13
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ 6-4-2103 ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙ.
ΕΝΩ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ 80,73 (ΜΙΚΤΑ 119,60 ΤΟΣΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΣΟ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΣ)
ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ 450 ΕΥΡΩ ΜΟΝΟ.
ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΑΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Δεν σου έστειλαν ανάλυση των ποσών;
Σου κράτησαν αναγνώριση γάμου για τον αποστρατευτικό βαθμό, αναγνώριση των υπόλοιπων μηνών μέχρι να συμπληρώσεις πλήρες έτος, αναγνώριση προαγωγής (για τον αποστρατευτικό βαθμό) και πιθανώς και κάτι ακόμα!
Δεν πιστεύω να περίμενες να λαμβάνεις μέρισμα ενός βαθμού παραπάνω από αυτόν που πληρωνόσουν χωρίς αντίστοιχες εισφορές! 😉
Μόνο όταν πάρεις το έγγραφο του ΜΤΣ στα χέρια σου θα βγάλεις άκρη, από τον επόμενο μήνα που θα πληρώνεσαι κανονικά ανέφερε εδώ εάν υπάρχει καμία σημαντική διαφορά.
Ναι, αλλά ευτυχώς γίνονται μία φορά μόνο και το σοκ μετριάζεται επειδή αργεί η απονομή του μερίσματος και λόγω των αναδρομικών περισσεύει κάτι για να εισπράξεις!
Σημαντική πληροφορία για όσους αναμένουν εφάπαξ, θα φροντίσω να μην θαφτεί κάτω από τα σχόλια.
Θα κοιτάξω να τις αναρτήσω κάπου μαζί με την αντίστοιχη πληροφόρηση για το εφάπαξ της Αεροπορίας (μετά το τριήμερο όμως)!
σήμερα που επικοινώνησα τφ με ενημέρωσαν ότι θα καταβληθεί τον Μάιο …….εισερχόμενη αλληλογραφία μου στις 18/7/13……δεν νομίζω να ισχύει η παραπάνω ενημέρωση……για όλους..????
Το ίδιο είπαν και σε μένα δηλαδή Μάιο. Ξέρω σίγουρα πως μέχρι και 10/7 τους έχουν πάρει τηλέφωνο να στείλουν φορολογικές δηλώσεις για να τους πληρώσουν μέσα στον Μάρτιο και περιμένουν καινούριο ένταλμα πληρωμής για να συνεχίσουν.
Υ.Γ. Σε όσους συνάδερφους τηλεφωνήσουν από ΕΛΟΑΣ για να στείλουν φορολογική ενημερότητα να τους ζητήσουν τον αριθμό εντάλματος χωρείς αυτόν η εφορία δεν εκδίδει φορολογική ενημερότητα.
Επιπλέον μια ερώτηση γιατί ακούω πολλά. Μετά την αποστρατεία και μέχρι να βγει η πράξη συνταξιοδότησης από το ΓΛΚ, τι ποσά δικαιούμαι μηναιώς; Άλλοι μου λένε ότι θα πληρωθώ έναντι για 3 μήνες και στη συνέχεια θα παραμένω απλήρωτος για 6-9 μήνες μέχρι να βγει η σύνταξη, άλλοι λένε ότι υπάρχει πλέον η προσωρινή σύνταξη ίση με το 50% της σύνταξης, άλλοι ότι το ποσό αυτό είναι 70% του τελευταίου μισθού, κλπ. Υπάρχει κάτι που γνωρίζει κανείς;
Για να μεταφέρω τη πρόσφατη, προσωπική εμπειρία μου:
Διαγραφή: 21 Νοε
Αποστολή δικαιολογητικών στο ΓΛΚ: 11 Δεκ
Διεκπεραίωση: 21 Φεβ
Θα πληρωθώ πρώτη σύνταξη: Τέλος Μαρτίου (σύνταξη Απριλίου+αναδρομικά Μαρτίου).
Δεκ+Ιαν+Φεβ είχα προπληρωθεί τρίμηνες αποδοχές.
Άρα έμεινα απλήρωτος λιγότερο από ένα μήνα.
Για το εφάπαξ, βέβαια, η καθυστέρηση πάει πάνω από 6μηνο.
Ναι έτσι είναι…..πρακτικά μένεις “απλήρωτος” 1 μήνα πάνω κάτω…εγώ 1,5 μήνα (εξαρτάται από την εποχή, έπεσα στην κορύφωση της σαιζόν εγώ). Πρέπει να κάνεις το “κουμάντο” σου για αυτό το διάστημα
εάν ζήτησες τρίμηνες … η σύνταξη θα σου καταβληθεί περίπου 3 μήνες μετά από το τέλος των τρίμηνων αποδοχών (και θα λάβεις αναδρομικά τα ποσά της σύνταξης)…..όσο για το εφάπαξ εάν εκτιμώ ότι αποστρατεύτηκες περίπου τέλος του προηγούμενου έτους….υπολόγισε περίπου στα 2 χρόνια….
hary
24 Φεβρουαρίου 2014 10:49
Γνωριζει κανενας αν τα Μετοχικα Ταμεια εχουν ενταχθει στο ΕΤΕΑ ή προκειται να ενταχθουν:
“… εχουν ενταχθει στο ΕΤΕΑ” –> ΟΧΙ
“… προκειται να ενταχθουν” –> Κατά 99,9% όχι αλλά κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το μέλλον.
Δεν τέθηκε ποτέ μέχρι σήμερα τέτοιο θέμα, διάβασες σε κανένα (αξιόπιστο) site κάτι διαφορετικό;
Αλέκος
23 Φεβρουαρίου 2014 22:42
Έχω υποβάλλει αίτηση φιλικής αποστρατείας με 32+πραγματικά έτη. Εκτιμώ ότι θα φύγω μετά τις κρίσεις. Γνωρίζεται αν μπορώ να λάβω προκαταβολή εφάπαξ;
Καλημέρα σε όλους.
Έχω πάρει την σύνταξη τον Δεκέμβριο χωρις να έχω πάρει ακόμη την πράξη συνταξιοδότησης απο το ΓΛΚ. Υπάρχει κάποιος τρόπος
(εκτος απο τηλεφωνική επικοινωνία ,επειδή δεν το σηκώνουν )να την πάρω;
Πιθανόν να χάθηκε το έγγραφο στην πορεία, δεν είναι φυσιολογικό 2 μήνες μετά την έκδοσή του να μην το έχεις πάρει (αφού προφανώς εκδόθηκε το Δεκέμβριο).
Επικοινώνησε με το ΜΤΣ για να ρωτήσεις εάν έλαβαν τη συνταξιοδοτική σου πράξη από το ΓΛΚ (κοινοποιείται ταυτόχρονα), γιατί σε αντίθετη περίπτωση μένεις πίσω για το εφάπαξ και τα μερίσματα!
Εάν μένεις Αθήνα πήγαινε αυτοπροσώπως στο ΓΛΚ, αλλιώς απευθύνσου στην ΥΔΕ του νομού σου για να ελέγξουν και αυτοί τι έγινε.
Να συμπληρώσω Αχιλλέα, ότι έχει συμβεί και στο παρελθόν σε συναδέλφους που δηλώσαν διαφορετική διεύθυνση ( έξοδα μεταθέσεως για αποστρατεία ), χωρίς φυσικά να ευθύνεται το ΓΛΚ, γιατί έστειλε την πράξη συνταξιοδότησης στην διεύθυνση που είχε δηλωθεί με την υποβολή εγγράφων. Για τον φίλο δεν γνωρίζουμε αν είναι τέτοια περίπτωση.
Ναι φίλε Κωστή,τέτοια είναι η περίπτωση μου
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το ΓΛΚ ,αλλα δεν βγάζω άκρη.Μου δώσανε ένα αριθμό τηλ.το οποίο δεν το σηκώνουν ποτε.
Δεν μπορεί κάποιος γνωστός σου να πάρει την Συνταξιοδοτική Πράξη από την “διεύθυνση μόνιμης κατοικίας αποστρατείας” και να στη στείλει εκεί που μένεις τώρα ;
Π.χ. ο ιδιοκτήτης που σου “νοίκιασε” το σπίτι.
bill
21 Φεβρουαρίου 2014 13:00
Καλημέρα σε όλους τους συναδέρφους
Με λύπη μου διαπίστωσα , μετά από αλλεπάλληλες επικοινωνίες πως την περίοδο του Ιουλίου 2013 στο αρμόδιο γραφείο για τα δικαιολογητικά συντάξεως και εφάπαξ του ΓΕΣ γινόταν ένας χαμός με αποτέλεσμα να στείλουν όλες τις αιτήσεις στο ΕΛΟΑΣ στο τέλος του μήνα χωρίς καμιά σειρά προτεραιότητας με αποτέλεσμα αυτές να παίρνουν αριθμό πρωτοκόλλου από το ΕΛΟΑΣ άσχετο με την ημερομηνία που κατατέθηκαν από τον ενδιαφερόμενο. Αφού εισερχόμενες στο ΕΛΟΑΣ ήταν την ίδια μέρα . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα λόγο των πολλών αιτήσεων (αποστρατείες ) την περίοδο εκείνη συνάδερφοι που κατέθεσαν τα δικαιολογητικά πιο μετά από κάποιους να λαμβάνουν το εφάπαξ πριν από αυτούς. Δυστυχώς γιαυτό το μόνο που μπορεί να γίνει είναι υπομονή. Το γεγονός το αναφέρω μόνο σαν ενημέρωση για τους ενδιαφερόμενους και δεν αποτελεί παράπονο γιατί πιστεύω πως έγινε από το φόρτο εργασίας τη συγκεκριμένη περίοδο και όχι από δόλο.
Έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις. Ίσως αυτό που θα έπρεπε να κάνουν όλοι οι συνάδελφοι είναι να τα πηγαίνουν οι ίδιοι στον ΕΛΟΑΣ χέρι – χέρι. Η όλη υπόθεση είναι μισή ώρα ταλαιπωρία μέχρι να μεταβείς στο ΜΤΣ και 2′ μέχρι να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου εκεί
Αυτο που λετε δεν ειναι ακριβες!!!Για να αποσταλουν τα δικαιολογητικα απο ΓΕΣ/ΔΟΙ στο ΕΛΟΑΣ πρεπει να εχει βγει το ΦΔΜ.Το να πας στην Αθηνα νωριτερα απο την εκδοση ΦΔΜ δεν σου προσφερει κατι.
Αγαπητε Elias ολα γινονται και ταχυδρομικα,Δεν κερδιζεις τιποτα με τα να πας χερι-χερι.Για την καθυστερηση στο εφαπαξ ειναι γενικο το κακο,και ενω ο σχετικος νομος λεει εντος 3μηνου,καποιοι εκει στο ΕΛΟΑΣ τον παραβιαζουν ασυστολα!!Οταν ειναι να στα παρουν,ξερουν να εφαρμοζουν τον νομο,οταν ειναι να δωσουν,τον γραφουν στα παλια τους παπουτσια!!Και αυτο γιατι δεν μαζευτηκανε μερικοι που τους εχουν καθυστερησει το εφαπαξ,να πανε σε ενα δικηγορο και να τους τραβηξουνε μια αγωγη και ασφαλιστικα μετρα για την παραβιαση του νομου!!!Βρισκουνε και τα κανουνε ,και ταλαιπωρουν τον κοσμακη.
Edit σχολίου από Αχιλλέα Καρασαββίδη:
ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΕΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ.
ΕΑΝ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟ ΜΤΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ.
Δημήτρη συμφωνώ με αυτά που γράφεις για την ΕΑΑΣ (εγώ τους τα έχω πει και κατάμουτρα και χειρότερα μάλιστα) αλλά δε θα σχολιάσω περισότερο γιατί δεν είναι αυτό το αντικείμενο του παρόντος site. Όσον αφορά την ταχυδρομική αποστολή των δικαιολογητικών έχεις δίκιο ότι μπορεί να γίνει. Σκέψου όμως τα εξής. Πχ στέλενεις το πακέτο Δευτέρα πρωί. Θα φτάσει στο ΓΕΣ/ΔΟΙ/Γραμματεία Τετάρτη μεσημέρι. Θα γίνει εισερχόμενο Πέμπτη πρωί και θα το δει ο Δντης ΠΙΘΑΝΟΝ μέχρι Πέμπτη μεσημέρι. Στον αρμόδιο χειριστή θα φτάσει Παρασκευή πρωί οπότε θα φύγει από αυτόν για ΜΤΣ/ΕΛΟΑΣ κλπ από Δευτέρα οπότε με την ίδια διαδικασία θα φτάσει στα χέρια του χειριστή περίπου Τετάρτη. Σύνολο καθυστέρησης 10 μερούλες στην καλύτερη, που μπορεί να σημαίνει και 1 μήνα καθυστέρηση στην πληρωμή. Και βέβαια έχεις και το ρίσκο να είναι κάποιο δικαιολογητικό λάθος ή να λείπει οπότε θα σου έρθει κάποια στιγμή (μετά από 1-2 εβδομάδες) επιστολή που θα σου ζητάει να διορθώσεις ή να συμπληρώσεις κάτι οπότε κλάφτα Χαράλαμπε. Για να μην αναφέρω και την περίπτωση της ανάγκης… Διαβάστε τη συνέχεια »
Elias εγω ειχα στειλει τα χαρτια μου στη ΓΕΣ/ΔΟΙ ταχυδρομικα και ελαβα το εφαπαξ μου μεσα σε 3 μηνες.Μιλαω για τελος 2012.Τωρα ομως τα πραγματα εχουν αλλαξει προς το χειροτερο απο οτι διαβαζω.
Αλεξανδρος
19 Φεβρουαρίου 2014 23:19
Υπολόγισα τις ασφαλιστέες αποδοχές των 60 τελευταίων μηνών των φύλλων μισθοδοσίας μου όπως είπες και από την κράτηση 6.67% (ν.2084/92) και κατέληξα στο ίδιο άθροισμα . Γνωρίζω ότι το επίδομα εξομάλυνσης δεν συμπεριλαμβάνετε στις συντάξιμες αποδοχές παρά μόνο ο ΒΜ+ΕΧΥ+Επιδ.Ειδ.Συνθ.+176 και δεν το πρόσθεσα. Το πάγωμα των αποδοχών δεν νομίζω να επηρεάζει το άθροισμα μου αφού ο υπολογισμός έγινε από τα φύλλα μισθοδοσίας κατά μήνα. Μόνο αν δεν συμπεριλάβω το επιδ. 176 (60Χ176=10560) πλησιάζω το ποσό του ΓΛΚ.
Τώρα όσον αφορά το ΓΛΚ χρειάζεται μεγάλη υπομονή για να μιλήσεις με τους αρμόδιους.
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Το έργο σου είναι σπουδαίο και αξίζει συγχαρητήρια!!
Για τον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών δεν πρέπει να λάβεις υπ’ όψιν τις τρίμηνες αποδοχές καθώς και τα ποσά των δώρων Εορτών, Πάσχα και Αδείας. Το αναφέρω μήπως και στους υπολογισμούς σου αθροίζεις και αυτά τα ποσά.
Το επίδομα των 176 € συμμετέχει κανονικά στο άθροισμα αφού πληρώνεις ανάλογες εισφορές και γι’ αυτό.
Όταν σου απαντήσουν από το ΓΛΚ ενημέρωσέ μας, γιατί σχεδόν κανένας (ούτε και εγώ) δεν έκατσε ποτέ να ελέγξει το μέσο όρο που βγάζει το ΓΛΚ!
Αλεξανδρος
19 Φεβρουαρίου 2014 17:16
Αχιλλέα καλησπέρα. Το ΓΛΚ μου έστειλε την συνταξιοδοτική μου πράξη και θέλω την γνώμη σου για μια μικρή διαφορά που εντοπίζω, προκείμενου να ασκήσω έφεση μέχρι 27/02/14 που δικαιούμαι.
Έχουμε λοιπόν ημερ/νια κατάταξης 05/11/1986, διαγραφής 12/10/2013.
Διοικ/κος Βαθμός Τχης μισθολογικός Ανχης ΕΧΥ 52% .+ 5ετη εκτρατ+3 εξ Υπξκών.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΓΛΚ.
Τμήμα Ι ως 31-12-07 : (971,00+504,92+176,00+65) συντάξιμες αποδοχές δηλ 1.716,92Χ663/1000=1.138,32.
Τμήμα ΙΙ απο 1-1-08: Ασφαλιστέες αποδοχές /μήνες ασφάλισης
αναπλ 74% δηλ 100.642,32/60,0332=1676,44
1676,44Χ 127/1000= 212,91
ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ 1138,32+212,91=1351,22.
Το ερώτημα μου αφορά στο Τμήμα ΙΙ καθώς για το τμημα Ι συμφωνώ. Ως ασφαλιστέες αποδοχές νοούνται το σύνολο της τελευταίας 5ετιας με ΒΜ+ΕΧΥ+επιδ ν.3029/02+επιδ ν. 3408/05. Υπολογίζοντας το άθροισμα από τα φύλλα μισθοδοσίας που έχω βγάζω 111.943,08 οπότε /60=1865,72 μέσος όρος αποδοχών. Αρα 1865,72χ74%χ6/35=236,67. Διαφορά 23,76€.
Γιατί το ΓΛΚ έχει μικρότερες ασφαλιστέες αποδοχές ;.Μήπως υπολογίζει το σύνολο αποδοχών 5ετιας με το βαθμό του τχη καθώς έχω και την προσαύξηση των 3/35. Υπόψη σου οτι μέσα στη τελευταία 5ετια έχω λάβει αποδοχές ΤΧΗ
2/3 ΑΝΧΗ και ΑΝΧΗ. Κάνω κάπου λάθος;
Κατ’ αρχήν τα χιλιοστά του ΓΛΚ είναι (όπως συνήθως) σωστά και μπορείς να τα ελέγξεις και μόνος σου στη σελίδα “Σύνταξη ΓΛΚ” (κουτάκι κάτω αριστερά) – μην ξεχάσεις να προσθέσεις τα 5 ‘Έτη εκστρατείας” και να εισάγεις ΝΑΙ στην “3ετία Κονδύλη”. Για το εάν υπολογίστηκε σωστά ο μέσος όρος δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αφού δεν διαθέτω τη μισθοδοσία σου, αλλά σε κάθε περίπτωση ισχύουν οι μισθοί που έπαιρνες – δεν επηρεάζουν σε τίποτα τα έτη Κονδύλη. Δεν δικαιολογείται να έχεις τόσο μεγάλη διαφορά με το ΓΛΚ, αλλά πρέπει να ελέγξεις τα κάτωθι: α. Ασφαλιστέες αποδοχές είναι αυτές που εμφανίζει η σελίδα υπολογισμού σύνταξης, επάνω από το άθροισμα “Συντάξιμες Αποδοχές”. Το επίδομα εξομάλυνσης δεν λαμβάνεται υπόψη στη σύνταξη! β. Μιλάμε πάντα για πραγματικά πληρωμένους μισθούς, δηλαδή κατά το έτος παγώματος των αποδοχών βάζεις τα λεφτά που έπαιρνες στο χέρι και όχι τα θεωρητικά που δικαιούσουν χωρίς το πάγωμα. γ. Αφού έχεις όλα τα φύλλα μισθοδοσίας, μπορείς πολύ εύκολα να βρείς τις συντάξιμες αποδοχές κάθε μήνα χωρίς να αθροίσεις τίποτα και… Διαβάστε τη συνέχεια »
petros
17 Φεβρουαρίου 2014 21:16
Καλησπέρα Αχιλλέα θέλω να σε συγχαρώ για την προσπάθεια που κάνεις και μας ενημερώνεις για όλα τα θέματα.Έχω ένα παιδί με ειδικές ανάγκες και θέλω να ξέρω αν υπάρχει μέριμνα για επίσπευση του εφάπαξ. Δηλαδή αν δίνεται νωρίτερα στους προστάτες ΑΜΕΑ.
Όσα γνωρίζω για το ΜΤΣ είναι αυτά που δημοσιεύει στο site του και δεν έχω δει κάποια εξαίρεση για την πληρωμή του εφάπαξ. Με δεδομένο ότι τα εφάπαξ αργούν μόνο τα τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης, δεν νομίζω ότι υπήρξε στο παρελθόν σχετική μέριμνα γιατί δεν είχε προκύψει πρόβλημα (όλοι έπαιρναν το εφάπαξ σχετικά γρήγορα). Γνωρίζω ότι υπάρχει μέριμνα από το κράτος για την περίπτωσή σου με τις παρακάτω μορφές: α. Μπορείς να εργαστείς χωρίς περικοπή της σύνταξης (για τέκνο ανίκανο για εργασία κατά ποσοστό 67% και άνω). β. Δεν εφαρμόζεται στη σύνταξή σου η περικοπή του Ν.4024/11, δηλαδή το 20% πάνω από 1.200 € ή 40% πάνω από 1.000 € (για ποσοστό αναπηρίας τέκνου 80% και άνω). γ. Δεν εφαρμόζεται στη σύνταξή σου η περικοπή του Ν.4051/12, δηλαδή το 12% πάνω από 1.300 € (για ποσοστό αναπηρίας τέκνου 80% και άνω). Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω (β) και (γ) δεν έχει εφαρμογή για εσένα ο υπολογισμός στη σελίδα της σύνταξης, γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα μηδενισμού των εν λόγω κρατήσεων. Εάν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Μαθηματικώς είναι λάθος να αναφέρει το ΓΛΚ 1/3 Ταξιάρχου.
Γιατί ο βασικός μισθός Ταξιάρχου είναι 1.313 € και το 1/3 Ταξιάρχου είναι 1.313/3=437 €!
Άρα σωστά γράφει Σμηνάρχου + 1/3 (διαφοράς Ταξιάρχου), αλλά φαίνεται ότι το σύστημα δεν μπορεί να εμφανίσει τόσες πολλές λέξεις ανά βαθμό!
Κατατέθηκε στη διαβούλευση νέο οικονομικό νομοσχέδιο με δύο άρθρα που επηρεάζουν το μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας: Αλλαγές στο μισθολόγιο από 1-1-2025
.
Ενημερώθηκε η εφαρμογή Μισθολόγιο 2025 με τις επικείμενες αλλαγές.
κυριε Αχιλλεα σε περιπτωση επιστροφης αναδρομικων λογω της αποφασης του Στε οι νυν συνταξιουχοι αλλα το 2012 και το2013 εν ενεργεια ποιος φορεας θα τους επιστρεψει τα χρηματα?το ΟΛΚΕΣ η το ΓΛΚ΄
Χωρίς να γνωρίζω κάποια σχετική διάταξη, λογικά τα χρήματα θα πρέπει να τα επιστρέψει αυτός που τα κράτησε, χρήματα των εν ενεργεία θα τα επιστρέψει το ΟΛΚΕΣ και χρήματα των συνταξιούχων θα τα επιστρέψει το ΓΛΚ.
Βέβαια δεν γνωρίζουμε εάν, πότε και πως θα υλοποιηθεί η όποια δικαστική απόφαση (ακόμα δεν τη διαβάσαμε), μπορεί να μην δοθούν αναδρομικά αλλά να υπάρξει κάποια αύξηση του εισοδήματος (μισθών ή/και συντάξεων) με άλλο τρόπο.
ΑΦΟΥ ΔΩΣΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΣΑΣ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΩΣ ΝΕΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤ. ΠΡΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΚ ΚΑΤΑΒΑΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΤΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΟΕΜΣ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αν διαβάσεις λίγο πιό κάτω θα δεις:
KONSTANTINOS
26 February 2014 at 21:13
ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ 6-4-2103 ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙ.
Δεν ξέρω αν αποτελεί γενικό κανόνα, αλλά είναι μια ένδειξη για το χρονικό διάστημα μεταξύ αποστρατείας και πληρωμής μερίσματος από το ΜΤΣ (10 μήνες).
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΜΘ ΤΡΙΤΕΚΝΗ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΣΤΙΣ 30/10/1990. ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΜΕ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ.
Μαρία θα εισάγεις δεξιά ”ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ” τα στοιχεία που σε αφορούν και θα διαβάσεις προσεκτικά τα αναγραφόμενα σ’ αυτό από τον Αχιλλέα. Έχεις θεμελιώσει πάντως προ πολλού !
Υ.Γ. εκτός αν απέκτησες πολύ πρόσφατα το 3ο παιδί.
Το θέμα δεν είναι μόνο να πάρεις σύνταξη, καλό θα ήταν να πάρεις και εφάπαξ (στα 25 χρόνια)!
ΤΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΝΩ ΣΤΙΣ 30/10/2015 ΚΑΙ ΤΟ 3ο ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΤΟ 2004. ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΑΚΡΙΒΩΣ 25 Η’ 24 ΚΑΙ ΜΙΣΟ; ΕΧΩ ΚΑΙ 5 ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ.
Μπορείς να φύγεις και αύριο.Το θέμα όμως είναι όπως επισήμανε ο Αχιλλέας να πάρεις και εφάπαξ. Άρα από 25 κλειστά και μετά για εφάπαξ και 4% επιπλέον χρονοεπίδομα.
Έχω υποβάλλει αίτηση φιλικής αποστρατείας με ημερομηνία κατάταξης 19/9/84.Υπάρχει περίπτωση να βρεθώ με λιγότερα απο 29.5 χρόνια δηλαδη λιγότερα απο 35 με τα πλασματικά
Όχι.
Συμπληρώνεις 29,5 στις 20 Μαρ. 2014.
Ακόμα και σήμερα (27 Φεβ) να πάρεις ΦΕΚ, η διαγραφή σου θα είναι σε 30 ημέρες.
Επειδή οι κρίσεις αρχίζουν 4 Μαρτ (1 Μαρ είναι αργία), θα κριθείς μετά τις 5 Μαρ., όπότε πας για ΦΕΚ μετά τις 10 Μαρ και διαγραφή ένα μήνα μετά.
Το χρονικό διάστημα των 30 ημερών δεν υπάρχει αν η αποστρατεία είναι λόγω συμμετοχής σε εκλογές, κατάληψη από όριο ηλικίας και απόταξης.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΠΟ 6-4-2103 ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΕΙ.
ΕΝΩ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ 80,73 (ΜΙΚΤΑ 119,60 ΤΟΣΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΣΟ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΣ)
ΠΛΗΡΩΘΗΚΑ 450 ΕΥΡΩ ΜΟΝΟ.
ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΑΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Δεν σου έστειλαν ανάλυση των ποσών;
Σου κράτησαν αναγνώριση γάμου για τον αποστρατευτικό βαθμό, αναγνώριση των υπόλοιπων μηνών μέχρι να συμπληρώσεις πλήρες έτος, αναγνώριση προαγωγής (για τον αποστρατευτικό βαθμό) και πιθανώς και κάτι ακόμα!
Δεν πιστεύω να περίμενες να λαμβάνεις μέρισμα ενός βαθμού παραπάνω από αυτόν που πληρωνόσουν χωρίς αντίστοιχες εισφορές! 😉
Μόνο όταν πάρεις το έγγραφο του ΜΤΣ στα χέρια σου θα βγάλεις άκρη, από τον επόμενο μήνα που θα πληρώνεσαι κανονικά ανέφερε εδώ εάν υπάρχει καμία σημαντική διαφορά.
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΧΙΛΛΕΑ.
ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ??
Ναι, αλλά ευτυχώς γίνονται μία φορά μόνο και το σοκ μετριάζεται επειδή αργεί η απονομή του μερίσματος και λόγω των αναδρομικών περισσεύει κάτι για να εισπράξεις!
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟ
.3ο ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΛΟΑΣ ΑΠΟ 01/7/2013 ΜΕΧΡΙ 10/7/2013.
1ο ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΦΑΠΑΞ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΛΟΑΣ ΑΠΟ 11/7/2013 ΜΕΧΡΙ 20/7/2013
Σημαντική πληροφορία για όσους αναμένουν εφάπαξ, θα φροντίσω να μην θαφτεί κάτω από τα σχόλια.
Θα κοιτάξω να τις αναρτήσω κάπου μαζί με την αντίστοιχη πληροφόρηση για το εφάπαξ της Αεροπορίας (μετά το τριήμερο όμως)!
… με την ησυχία σου !
ήδη κάνεις πολλά για την ενημέρωσή μας !
επιβεβαιώνεται από κάπου…?????
και εγώ έχω την ίδια ενημέρωση εδώ και μερικές μέρες
σήμερα που επικοινώνησα τφ με ενημέρωσαν ότι θα καταβληθεί τον Μάιο …….εισερχόμενη αλληλογραφία μου στις 18/7/13……δεν νομίζω να ισχύει η παραπάνω ενημέρωση……για όλους..????
Το ίδιο είπαν και σε μένα δηλαδή Μάιο. Ξέρω σίγουρα πως μέχρι και 10/7 τους έχουν πάρει τηλέφωνο να στείλουν φορολογικές δηλώσεις για να τους πληρώσουν μέσα στον Μάρτιο και περιμένουν καινούριο ένταλμα πληρωμής για να συνεχίσουν.
Υ.Γ. Σε όσους συνάδερφους τηλεφωνήσουν από ΕΛΟΑΣ για να στείλουν φορολογική ενημερότητα να τους ζητήσουν τον αριθμό εντάλματος χωρείς αυτόν η εφορία δεν εκδίδει φορολογική ενημερότητα.
Φορολογική ενημερότητα εκτυπώνεις απο το ΤΑΧΙΣΝΕΤ
Επιπλέον μια ερώτηση γιατί ακούω πολλά. Μετά την αποστρατεία και μέχρι να βγει η πράξη συνταξιοδότησης από το ΓΛΚ, τι ποσά δικαιούμαι μηναιώς; Άλλοι μου λένε ότι θα πληρωθώ έναντι για 3 μήνες και στη συνέχεια θα παραμένω απλήρωτος για 6-9 μήνες μέχρι να βγει η σύνταξη, άλλοι λένε ότι υπάρχει πλέον η προσωρινή σύνταξη ίση με το 50% της σύνταξης, άλλοι ότι το ποσό αυτό είναι 70% του τελευταίου μισθού, κλπ. Υπάρχει κάτι που γνωρίζει κανείς;
πληρώνεσαι τρίμηνες και τπτ άλλο….μετά τα παίρνεις αναδρομικά
Για να μεταφέρω τη πρόσφατη, προσωπική εμπειρία μου:
Διαγραφή: 21 Νοε
Αποστολή δικαιολογητικών στο ΓΛΚ: 11 Δεκ
Διεκπεραίωση: 21 Φεβ
Θα πληρωθώ πρώτη σύνταξη: Τέλος Μαρτίου (σύνταξη Απριλίου+αναδρομικά Μαρτίου).
Δεκ+Ιαν+Φεβ είχα προπληρωθεί τρίμηνες αποδοχές.
Άρα έμεινα απλήρωτος λιγότερο από ένα μήνα.
Για το εφάπαξ, βέβαια, η καθυστέρηση πάει πάνω από 6μηνο.
Ναι έτσι είναι…..πρακτικά μένεις “απλήρωτος” 1 μήνα πάνω κάτω…εγώ 1,5 μήνα (εξαρτάται από την εποχή, έπεσα στην κορύφωση της σαιζόν εγώ). Πρέπει να κάνεις το “κουμάντο” σου για αυτό το διάστημα
εάν ζήτησες τρίμηνες … η σύνταξη θα σου καταβληθεί περίπου 3 μήνες μετά από το τέλος των τρίμηνων αποδοχών (και θα λάβεις αναδρομικά τα ποσά της σύνταξης)…..όσο για το εφάπαξ εάν εκτιμώ ότι αποστρατεύτηκες περίπου τέλος του προηγούμενου έτους….υπολόγισε περίπου στα 2 χρόνια….
Γνωριζει κανενας αν τα Μετοχικα Ταμεια εχουν ενταχθει στο ΕΤΕΑ ή προκειται να ενταχθουν:
“… εχουν ενταχθει στο ΕΤΕΑ” –> ΟΧΙ
“… προκειται να ενταχθουν” –> Κατά 99,9% όχι αλλά κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το μέλλον.
Δεν τέθηκε ποτέ μέχρι σήμερα τέτοιο θέμα, διάβασες σε κανένα (αξιόπιστο) site κάτι διαφορετικό;
Έχω υποβάλλει αίτηση φιλικής αποστρατείας με 32+πραγματικά έτη. Εκτιμώ ότι θα φύγω μετά τις κρίσεις. Γνωρίζεται αν μπορώ να λάβω προκαταβολή εφάπαξ;
από όσο γνωρίζω, όχι
Καλημέρα σε όλους.
Έχω πάρει την σύνταξη τον Δεκέμβριο χωρις να έχω πάρει ακόμη την πράξη συνταξιοδότησης απο το ΓΛΚ. Υπάρχει κάποιος τρόπος
(εκτος απο τηλεφωνική επικοινωνία ,επειδή δεν το σηκώνουν )να την πάρω;
Πιθανόν να χάθηκε το έγγραφο στην πορεία, δεν είναι φυσιολογικό 2 μήνες μετά την έκδοσή του να μην το έχεις πάρει (αφού προφανώς εκδόθηκε το Δεκέμβριο).
Επικοινώνησε με το ΜΤΣ για να ρωτήσεις εάν έλαβαν τη συνταξιοδοτική σου πράξη από το ΓΛΚ (κοινοποιείται ταυτόχρονα), γιατί σε αντίθετη περίπτωση μένεις πίσω για το εφάπαξ και τα μερίσματα!
Εάν μένεις Αθήνα πήγαινε αυτοπροσώπως στο ΓΛΚ, αλλιώς απευθύνσου στην ΥΔΕ του νομού σου για να ελέγξουν και αυτοί τι έγινε.
Να συμπληρώσω Αχιλλέα, ότι έχει συμβεί και στο παρελθόν σε συναδέλφους που δηλώσαν διαφορετική διεύθυνση ( έξοδα μεταθέσεως για αποστρατεία ), χωρίς φυσικά να ευθύνεται το ΓΛΚ, γιατί έστειλε την πράξη συνταξιοδότησης στην διεύθυνση που είχε δηλωθεί με την υποβολή εγγράφων. Για τον φίλο δεν γνωρίζουμε αν είναι τέτοια περίπτωση.
Ναι φίλε Κωστή,τέτοια είναι η περίπτωση μου
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το ΓΛΚ ,αλλα δεν βγάζω άκρη.Μου δώσανε ένα αριθμό τηλ.το οποίο δεν το σηκώνουν ποτε.
Δεν μπορεί κάποιος γνωστός σου να πάρει την Συνταξιοδοτική Πράξη από την “διεύθυνση μόνιμης κατοικίας αποστρατείας” και να στη στείλει εκεί που μένεις τώρα ;
Π.χ. ο ιδιοκτήτης που σου “νοίκιασε” το σπίτι.
Καλημέρα σε όλους τους συναδέρφους
Με λύπη μου διαπίστωσα , μετά από αλλεπάλληλες επικοινωνίες πως την περίοδο του Ιουλίου 2013 στο αρμόδιο γραφείο για τα δικαιολογητικά συντάξεως και εφάπαξ του ΓΕΣ γινόταν ένας χαμός με αποτέλεσμα να στείλουν όλες τις αιτήσεις στο ΕΛΟΑΣ στο τέλος του μήνα χωρίς καμιά σειρά προτεραιότητας με αποτέλεσμα αυτές να παίρνουν αριθμό πρωτοκόλλου από το ΕΛΟΑΣ άσχετο με την ημερομηνία που κατατέθηκαν από τον ενδιαφερόμενο. Αφού εισερχόμενες στο ΕΛΟΑΣ ήταν την ίδια μέρα . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα λόγο των πολλών αιτήσεων (αποστρατείες ) την περίοδο εκείνη συνάδερφοι που κατέθεσαν τα δικαιολογητικά πιο μετά από κάποιους να λαμβάνουν το εφάπαξ πριν από αυτούς. Δυστυχώς γιαυτό το μόνο που μπορεί να γίνει είναι υπομονή. Το γεγονός το αναφέρω μόνο σαν ενημέρωση για τους ενδιαφερόμενους και δεν αποτελεί παράπονο γιατί πιστεύω πως έγινε από το φόρτο εργασίας τη συγκεκριμένη περίοδο και όχι από δόλο.
Έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις. Ίσως αυτό που θα έπρεπε να κάνουν όλοι οι συνάδελφοι είναι να τα πηγαίνουν οι ίδιοι στον ΕΛΟΑΣ χέρι – χέρι. Η όλη υπόθεση είναι μισή ώρα ταλαιπωρία μέχρι να μεταβείς στο ΜΤΣ και 2′ μέχρι να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου εκεί
… εάν ζεις στην Αθήνα !
Φίλε μου δυστυχώς όλοι του Σ.Ξ. “πρέπει” να κατέβουμε στην Αθήνα. Αν τα στείλεις υπηρεσιακά, έχεις εξασφαλίσει μια τρίμηνη καθυστέρηση (τουλάχιστον)
Αυτο που λετε δεν ειναι ακριβες!!!Για να αποσταλουν τα δικαιολογητικα απο ΓΕΣ/ΔΟΙ στο ΕΛΟΑΣ πρεπει να εχει βγει το ΦΔΜ.Το να πας στην Αθηνα νωριτερα απο την εκδοση ΦΔΜ δεν σου προσφερει κατι.
Τι από αυτά που είπαμε είναι αντίθετο με αυτό που λες εσύ?
Αγαπητε Elias ολα γινονται και ταχυδρομικα,Δεν κερδιζεις τιποτα με τα να πας χερι-χερι.Για την καθυστερηση στο εφαπαξ ειναι γενικο το κακο,και ενω ο σχετικος νομος λεει εντος 3μηνου,καποιοι εκει στο ΕΛΟΑΣ τον παραβιαζουν ασυστολα!!Οταν ειναι να στα παρουν,ξερουν να εφαρμοζουν τον νομο,οταν ειναι να δωσουν,τον γραφουν στα παλια τους παπουτσια!!Και αυτο γιατι δεν μαζευτηκανε μερικοι που τους εχουν καθυστερησει το εφαπαξ,να πανε σε ενα δικηγορο και να τους τραβηξουνε μια αγωγη και ασφαλιστικα μετρα για την παραβιαση του νομου!!!Βρισκουνε και τα κανουνε ,και ταλαιπωρουν τον κοσμακη.
Edit σχολίου από Αχιλλέα Καρασαββίδη:
ΣΒΗΣΤΗΚΑΝ ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΕΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ.
ΕΑΝ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟ ΜΤΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ.
Δημήτρη συμφωνώ με αυτά που γράφεις για την ΕΑΑΣ (εγώ τους τα έχω πει και κατάμουτρα και χειρότερα μάλιστα) αλλά δε θα σχολιάσω περισότερο γιατί δεν είναι αυτό το αντικείμενο του παρόντος site. Όσον αφορά την ταχυδρομική αποστολή των δικαιολογητικών έχεις δίκιο ότι μπορεί να γίνει. Σκέψου όμως τα εξής. Πχ στέλενεις το πακέτο Δευτέρα πρωί. Θα φτάσει στο ΓΕΣ/ΔΟΙ/Γραμματεία Τετάρτη μεσημέρι. Θα γίνει εισερχόμενο Πέμπτη πρωί και θα το δει ο Δντης ΠΙΘΑΝΟΝ μέχρι Πέμπτη μεσημέρι. Στον αρμόδιο χειριστή θα φτάσει Παρασκευή πρωί οπότε θα φύγει από αυτόν για ΜΤΣ/ΕΛΟΑΣ κλπ από Δευτέρα οπότε με την ίδια διαδικασία θα φτάσει στα χέρια του χειριστή περίπου Τετάρτη. Σύνολο καθυστέρησης 10 μερούλες στην καλύτερη, που μπορεί να σημαίνει και 1 μήνα καθυστέρηση στην πληρωμή. Και βέβαια έχεις και το ρίσκο να είναι κάποιο δικαιολογητικό λάθος ή να λείπει οπότε θα σου έρθει κάποια στιγμή (μετά από 1-2 εβδομάδες) επιστολή που θα σου ζητάει να διορθώσεις ή να συμπληρώσεις κάτι οπότε κλάφτα Χαράλαμπε. Για να μην αναφέρω και την περίπτωση της ανάγκης… Διαβάστε τη συνέχεια »
Elias εγω ειχα στειλει τα χαρτια μου στη ΓΕΣ/ΔΟΙ ταχυδρομικα και ελαβα το εφαπαξ μου μεσα σε 3 μηνες.Μιλαω για τελος 2012.Τωρα ομως τα πραγματα εχουν αλλαξει προς το χειροτερο απο οτι διαβαζω.
Υπολόγισα τις ασφαλιστέες αποδοχές των 60 τελευταίων μηνών των φύλλων μισθοδοσίας μου όπως είπες και από την κράτηση 6.67% (ν.2084/92) και κατέληξα στο ίδιο άθροισμα . Γνωρίζω ότι το επίδομα εξομάλυνσης δεν συμπεριλαμβάνετε στις συντάξιμες αποδοχές παρά μόνο ο ΒΜ+ΕΧΥ+Επιδ.Ειδ.Συνθ.+176 και δεν το πρόσθεσα. Το πάγωμα των αποδοχών δεν νομίζω να επηρεάζει το άθροισμα μου αφού ο υπολογισμός έγινε από τα φύλλα μισθοδοσίας κατά μήνα. Μόνο αν δεν συμπεριλάβω το επιδ. 176 (60Χ176=10560) πλησιάζω το ποσό του ΓΛΚ.
Τώρα όσον αφορά το ΓΛΚ χρειάζεται μεγάλη υπομονή για να μιλήσεις με τους αρμόδιους.
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Το έργο σου είναι σπουδαίο και αξίζει συγχαρητήρια!!
Για τον υπολογισμό των συντάξιμων αποδοχών δεν πρέπει να λάβεις υπ’ όψιν τις τρίμηνες αποδοχές καθώς και τα ποσά των δώρων Εορτών, Πάσχα και Αδείας. Το αναφέρω μήπως και στους υπολογισμούς σου αθροίζεις και αυτά τα ποσά.
Το επίδομα των 176 € συμμετέχει κανονικά στο άθροισμα αφού πληρώνεις ανάλογες εισφορές και γι’ αυτό.
Όταν σου απαντήσουν από το ΓΛΚ ενημέρωσέ μας, γιατί σχεδόν κανένας (ούτε και εγώ) δεν έκατσε ποτέ να ελέγξει το μέσο όρο που βγάζει το ΓΛΚ!
Αχιλλέα καλησπέρα. Το ΓΛΚ μου έστειλε την συνταξιοδοτική μου πράξη και θέλω την γνώμη σου για μια μικρή διαφορά που εντοπίζω, προκείμενου να ασκήσω έφεση μέχρι 27/02/14 που δικαιούμαι.
Έχουμε λοιπόν ημερ/νια κατάταξης 05/11/1986, διαγραφής 12/10/2013.
Διοικ/κος Βαθμός Τχης μισθολογικός Ανχης ΕΧΥ 52% .+ 5ετη εκτρατ+3 εξ Υπξκών.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΓΛΚ.
Τμήμα Ι ως 31-12-07 : (971,00+504,92+176,00+65) συντάξιμες αποδοχές δηλ 1.716,92Χ663/1000=1.138,32.
Τμήμα ΙΙ απο 1-1-08: Ασφαλιστέες αποδοχές /μήνες ασφάλισης
αναπλ 74% δηλ 100.642,32/60,0332=1676,44
1676,44Χ 127/1000= 212,91
ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΝΤΑΞΗΣ 1138,32+212,91=1351,22.
Το ερώτημα μου αφορά στο Τμήμα ΙΙ καθώς για το τμημα Ι συμφωνώ. Ως ασφαλιστέες αποδοχές νοούνται το σύνολο της τελευταίας 5ετιας με ΒΜ+ΕΧΥ+επιδ ν.3029/02+επιδ ν. 3408/05. Υπολογίζοντας το άθροισμα από τα φύλλα μισθοδοσίας που έχω βγάζω 111.943,08 οπότε /60=1865,72 μέσος όρος αποδοχών. Αρα 1865,72χ74%χ6/35=236,67. Διαφορά 23,76€.
Γιατί το ΓΛΚ έχει μικρότερες ασφαλιστέες αποδοχές ;.Μήπως υπολογίζει το σύνολο αποδοχών 5ετιας με το βαθμό του τχη καθώς έχω και την προσαύξηση των 3/35. Υπόψη σου οτι μέσα στη τελευταία 5ετια έχω λάβει αποδοχές ΤΧΗ
2/3 ΑΝΧΗ και ΑΝΧΗ. Κάνω κάπου λάθος;
Κατ’ αρχήν τα χιλιοστά του ΓΛΚ είναι (όπως συνήθως) σωστά και μπορείς να τα ελέγξεις και μόνος σου στη σελίδα “Σύνταξη ΓΛΚ” (κουτάκι κάτω αριστερά) – μην ξεχάσεις να προσθέσεις τα 5 ‘Έτη εκστρατείας” και να εισάγεις ΝΑΙ στην “3ετία Κονδύλη”. Για το εάν υπολογίστηκε σωστά ο μέσος όρος δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αφού δεν διαθέτω τη μισθοδοσία σου, αλλά σε κάθε περίπτωση ισχύουν οι μισθοί που έπαιρνες – δεν επηρεάζουν σε τίποτα τα έτη Κονδύλη. Δεν δικαιολογείται να έχεις τόσο μεγάλη διαφορά με το ΓΛΚ, αλλά πρέπει να ελέγξεις τα κάτωθι: α. Ασφαλιστέες αποδοχές είναι αυτές που εμφανίζει η σελίδα υπολογισμού σύνταξης, επάνω από το άθροισμα “Συντάξιμες Αποδοχές”. Το επίδομα εξομάλυνσης δεν λαμβάνεται υπόψη στη σύνταξη! β. Μιλάμε πάντα για πραγματικά πληρωμένους μισθούς, δηλαδή κατά το έτος παγώματος των αποδοχών βάζεις τα λεφτά που έπαιρνες στο χέρι και όχι τα θεωρητικά που δικαιούσουν χωρίς το πάγωμα. γ. Αφού έχεις όλα τα φύλλα μισθοδοσίας, μπορείς πολύ εύκολα να βρείς τις συντάξιμες αποδοχές κάθε μήνα χωρίς να αθροίσεις τίποτα και… Διαβάστε τη συνέχεια »
Καλησπέρα Αχιλλέα θέλω να σε συγχαρώ για την προσπάθεια που κάνεις και μας ενημερώνεις για όλα τα θέματα.Έχω ένα παιδί με ειδικές ανάγκες και θέλω να ξέρω αν υπάρχει μέριμνα για επίσπευση του εφάπαξ. Δηλαδή αν δίνεται νωρίτερα στους προστάτες ΑΜΕΑ.
Όσα γνωρίζω για το ΜΤΣ είναι αυτά που δημοσιεύει στο site του και δεν έχω δει κάποια εξαίρεση για την πληρωμή του εφάπαξ. Με δεδομένο ότι τα εφάπαξ αργούν μόνο τα τελευταία χρόνια λόγω της κρίσης, δεν νομίζω ότι υπήρξε στο παρελθόν σχετική μέριμνα γιατί δεν είχε προκύψει πρόβλημα (όλοι έπαιρναν το εφάπαξ σχετικά γρήγορα). Γνωρίζω ότι υπάρχει μέριμνα από το κράτος για την περίπτωσή σου με τις παρακάτω μορφές: α. Μπορείς να εργαστείς χωρίς περικοπή της σύνταξης (για τέκνο ανίκανο για εργασία κατά ποσοστό 67% και άνω). β. Δεν εφαρμόζεται στη σύνταξή σου η περικοπή του Ν.4024/11, δηλαδή το 20% πάνω από 1.200 € ή 40% πάνω από 1.000 € (για ποσοστό αναπηρίας τέκνου 80% και άνω). γ. Δεν εφαρμόζεται στη σύνταξή σου η περικοπή του Ν.4051/12, δηλαδή το 12% πάνω από 1.300 € (για ποσοστό αναπηρίας τέκνου 80% και άνω). Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω (β) και (γ) δεν έχει εφαρμογή για εσένα ο υπολογισμός στη σελίδα της σύνταξης, γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα μηδενισμού των εν λόγω κρατήσεων. Εάν… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αχιλλέα σε ευχαριστώ πολύ ήσουν σαφέστατος…
ΑΧΙΛΛΕΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ:
Β.Μ 1146
ΕΧΥ 60%
ΗΜΕΡ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ 24/10/1984
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ 30/1/2014
ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΚΝΟ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 80%
ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗ ΣΧΟΛΗ (ΣΜΥ)
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΚΡΗ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Σου έστειλα mail, ελπίζω να έγραψες σωστά τη διεύθυνσή σου στη φόρμα!
Αχιλλεα μπορεις να στειλεις στο mail της φορμας αναλυση συνταξης;
Τι ακριβώς ανάλυση θέλεις πέραν της σελίδας;
καλησπερα.διαγραφη 4/11/2013.μεχρι 26/10/2013 μισθολογικα Σχης και μετα 1/3 Τξχος.απο ΓΛΚ απονομη συνταξης Σχη +1/3 αναφερει.τα ποσα που αναγραφει ειναι του 1/3 Τξχου.Γιατι ομως το ΓΛΚ δεν αναγραφει βαθμος συνταξιοδοτησης 1/3 Τξχου αλλα Σχου+1/3 ?
Μα τι πάει να πεί 1/3 Τξχου;
Μετά τον μισθολογικό βαθμό του Σχη, ο επόμενος είναι
Σχης συν το 1/3 της διαφοράς Τξχου-Σχη.
Μαθηματικώς είναι λάθος να αναφέρει το ΓΛΚ 1/3 Ταξιάρχου.
Γιατί ο βασικός μισθός Ταξιάρχου είναι 1.313 € και το 1/3 Ταξιάρχου είναι 1.313/3=437 €!
Άρα σωστά γράφει Σμηνάρχου + 1/3 (διαφοράς Ταξιάρχου), αλλά φαίνεται ότι το σύστημα δεν μπορεί να εμφανίσει τόσες πολλές λέξεις ανά βαθμό!