Εκτυπώστε τη Βεβαιώση Αποδοχών Μερίσματος για το 2017 (οικονομική χρήση 2016), μέσω της διεύθυνσης της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (Η.ΔΙ.Κ.Α.) Α.Ε., ήτοι http://www.idika.gr επιλέγοντας τον σύνδεσμο «Φορολογικές Βεβαιώσεις» και κάνοντας κλικ στην ένδειξη ΜΤΣ ή δίνοντας απευθείας τη διεύθυνση https://www.idika.org.gr/FORB_TEADY/.
Kostas
20 Ιουνίου 2017 13:38
Συνάδελφοι θέλω να κάνω δύο ενημέρωσεις :
1ον σε χθεσινή μου επικοινωνία με τον κ. Γεωργακακο ενηνερωθηκα ότι κατά 99 %θα μου κατατεθεί η προσωρινή ή όπως αλλιώς λέγεται στο τέλος του μήνα (ημ διαγραφής 25 Αυγούστου του 16 και ημερομηνία παραλαβής δικαιολογητικων 01 Νοεμβρίου 16.
2ον σε επικοινωνία με τον ΕΛΟΑΣ σήμερα σειρά εφάπαξ 287.
Εκτός από το δικό του 210xxxxxxx που δεν το σηκώνει ποτέ μπορείς να πάρεις στο 210xxxxxxx που είναι δίπλα του και παρακαλεσεις λίγο την κοπέλα που θα το σηκώσει ίσως μιλήσεις μαζί του.
Και κάπως έτσι “πετάγονται” οι κλασσικοί είρωνες και λοιδωρούν τον πόνο, την ανάγκη του άλλου χαχανίζοντας………………
Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση κύριε Συνάδελφε.
STR ποιος ειρωνευεται;θα ήθελες να είσαι στην θέση της υπαλλήλου να απαντάς συνεχώς σε τηλέφωνα και να μην σε αφήνουν καν να δουλέψεις;ο Γεωργακάκος για΄αυτό δεν απαντάει και όσοι πήγαν απο το ΓΛΚ μια βόλτα το διαπίστωσαν…αν δεν καταλαβαίνεις γενικώς τι συμβαίνει δεν σου φταίει κανείς…
θα μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί σου ο Kostas με ενα mail και όχι να δίνουν στοιχεία τηλεφώνου κλπ έτσι εύκολα…προθυμοποιήθηκε κάποιος στον kostas να μιλησουν προσωπικά (prive) και δεν το εκανε…παρα πηρε τον τηλεφωνικο καταλογο και επαιρνε τηλεφωνα σε οποιον υπαλληλο να ναι για να φωναξει τον Γεωργακακο…ετυχε τον εξυπηρετησε μια υπαλληλος γυναικα με ολο το φιλοτιμο που διεθετε και στην συνεχεια ο kostas ανεβαζει τα στοιχεια τηλεφωνου της εδω…με αποτελεσμα απο σημερα η υπαλληλος αυτη η φιλοτιμη να δεχεται εκατοντάδες τηλέφωνα..που φυσικα αυτο θα επιφερει την αδιαφορία και αυτηνής της υπαλλήλου…
Για τον χαμό που γίνεται με τις συντάξεις γενικα και για οποια ταλαιπωρία τραβάμε,μόνο οι υπαλληλοι του ΓΛΚ δεν φταίνε…
Σωτήρη, αν νομίζεις ότι το ύφος με το οποίο απευθύνθηκες στο σχόλιό μου – ερώτηση προς το Συνάδελφο ήταν το πρέπον και δεν ήταν ειρωνικό, τότε (απαντώντας σου στο ίδιο ύφος), ΕΣΥ “δεν καταλαβαίνεις γενικώς τι συμβαίνει”! Και για να στο αναλύσω, α) μπήκες σε μιά συζήτηση που δε σε αφορά β) απάντησες σε ένα καλοπροαίρετο σχόλιο με κακοπροαίρετο και προσβλητικό τρόπο γ) είμαι βέβαιος πως τα παραπάνω τα έκανες χωρίς να γνωρίζεις κανέναν από τους δύο συμμετέχοντες στη συζήτηση και αμέσως μετά προσπαθείς στα επόμενα σχόλιά σου να παραστήσεις τον “προστάτη” των αδικημένων υπαλλήλων του ΓΛΚ. Λοιπόν φίλε μου άσε με να σε ενημερώσω για τη δική μου άποψη, έτσι για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους. Στα χρόνια μου στην Υπηρεσία κλήθηκα να παράσχω υπηρεσίες και να αναλάβω πόστα που βρίσκονταν σαφώς πάνω από το βαθμό μου αλλά και καμμιά φορά και τις γνώσεις μου (ως εξ αυτών και οι ατελείωτες ώρες στη δουλειά, για ενημέρωση). Μία από αυτές τις θέσεις, ήταν να παρέχω έγγραφα σε ενδιαφερόμενους (πολίτες και στρατιωτικούς) που είχαν κάνει τις απαραίτητες αιτήσεις και… Διαβάστε τη συνέχεια »
Προσωπικά συμφωνώ 100% με το Σωτήρη ότι δεν φταίνε οι υπάλληλοι του ΓΛΚ και δεν είναι ανθρωπίνως δυνατόν ο ίδιος υπάλληλος που βγάζει τη σύνταξη να ενημερώνει τηλεφωνικά τους ενδιαφερόμενους.
Με χιλιάδες συντάξεις στην αναμονή, εάν οι υπάλληλοι απαντούν συνέχεια στα τηλέφωνα πότε ακριβώς θα δουλέψουν;
Για τον ίδιο λόγο και εγώ δεν απαντώ ποτέ στο τηλέφωνο και για τον ίδιο ακριβώς λόγο υπάρχουν τα ΜΜΕ (τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνο, διαδίκτυο) – ώστε ένα άτομο να μπορεί να ενημερώνει χιλιάδες χωρίς να μιλάει ξεχωριστά με τον καθένα στο τηλέφωνο!
Μπορεί όμως οι υπάλληλοι να μην φταίνε καθόλου, αλλά φταίει για την έλλειψη ενημέρωσης η ηγεσία του ΓΛΚ.
Θα έπρεπε να είναι πλήρως λειτουργική η online ενημέρωση και ανά πάσα στιγμή να ενημερώνεται αυτόματα το σύστημα (χωρίς παρέμβαση υπαλλήλου) με το ακριβές στάδιο που βρίσκεται η αίτηση (αναμονή, ανάθεση σε εισηγητή, διεκπεραίωση, υπογραφές, αποστολή ΣΠ, ημ/νία πρώτης πληρωμής κλπ).
Δεν είναι δυνατόν 30 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του διαδικτύου να βασιζόμαστε ακόμη στο τηλέφωνο για ενημέρωση δεκάδων χιλιάδων συνταξιούχων που περιμένουν τη σύνταξη που δικαιούνται!
Κύριε Καρασαββίδη, εκτιμώ την άποψή σας και τη σέβομαι όπως και κάθε διαφορετική άποψη από τη δική μου.
Το προηγούμενο σχόλιό μου όμως, αφορούσε κυρίως την -κατά τη γνώμη μου- άστοχη απάντηση του Συναδέλφου και δευτερευόντως την κατάσταση ενημέρωσης από το ΓΛΚ.
Όσο τώρα για τη δυνατότητα των υπαλλήλων να απαντούν και εξηγούν και τις δυνατότητες χρήσης της online ενημέρωσης…………..εν μέρει συμφωνώ μαζί σας, αλλά μέχρι τότε τι θα γίνει κύριε Καρασαββίδη? δεν θα μάθουμε ποτέ που βρίσκεται η αίτησή μας, δεν θα αγωνιούμε γιατί τα χρήματα τελειώνουν και οι υποχρεώσεις τρέχουν? κάτι δεν πρέπει να γίνει μέχρι τότε?
Σε κάθε περίπτωση πάντως και χωρίς καμμία υπερβολή, ευτυχώς που υπάρχετε κι εσείς κύριε Καρασαββίδη και μας δίνετε τη δυνατότητα να ανταλλάσουμε απόψεις (έστω κι αν δεν συμφωνούν) και κυρίως να ενημερωνόμαστε, έγκυρα και σοβαρά, για ταθέματα που μας αφορούν.
Σας ευχαριστώ
Επειδή συνεχίζεις να υποστηρίζεις με εγωισμό λανθασμένης κατεύθυνσης τα όσα λες…..εγώ δεν ειρωνεύτηκα κανέναν και δεν προστατεύω εννοείται τους υπαλλήλους του ΓΛΚ οπως εσυ νομίζεις αλλά το αντίθετο…βγάζεις συνεχώς λάθος συμπεράσματα και λυπάμε που συγκρίνεις την θέση που είχες περιστασιακά έστω με την θέση υπαλλήλου ΓΛΚ….το πρόβλημα θα το έχουν δηστυχώς οι επόμενοι απο εσένα συνάδελφοι που δεν θα βρίσκουν ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ να απαντήσει και θα το έχει προκαλέσει αυτό που έκανε ο κώστας.Σου εξήγησα οτι θα μπορούσε να πει σε κάθε ενδιαφερόμενο οτι θα επικοινωνήσει prive με mail.Έτσι θα προστάτευε τους επόμενους συναδέλφους μας και όχι την υπάλληλο,η υπάλληλος δεν βρίσκεται εκεί για να απαντάει στα τηλέφωνα μας.Σε τηλέφωνο θα έπρεπε να απαντάει γραμμή εξυπηρέτησης προς ενημέρωση.Αν δεν το καταλαβαίνεις αυτό μην προσβάλεις έστω την νοημοσύνη μας….δεν ξέρεις αν ξέρω κάποιον απο τους δυό σας και δεν μπήκα να ειρωνευτώ..Το ξέρω οτι θα συνεχίσεις να υποστηρίζεις με εγωισμό και πάλι μετά απο αυτό τις απόψεις σου,εδώ με τον Αχιλλέα που σου εξήγησε διαφώνησες,με μένα ύστερα;εσύ γνωρίζεις παραπάνω απο όλους μας που έχουμε περάσει απο το στάδιό σου… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΣΤΕΡΓΙΟΣ
20 Ιουνίου 2017 10:43
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΥΠΛΓΟΣ ΜΕ 23 1/2 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ..ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΣΥΕ ΚΡΙΘΗΚΑ ΕΛΑΦΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΒ ΤΟΥ 2016. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ 25 ΧΡΟΝΙΑ (ΤΟ ΝΟΕ ΤΟΥ 2018) ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΩ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ…ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΑΣ. ΚΑΘΕ ΓΝΩΜΗ ΣΕΒΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ…ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΘΑΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ..ΑΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ.
Στην ίδια κατάσταση είμαι και εγώ από τον Ιανουάριο 2016 Ε.Υ. χωρίς υπαιτιότητα της υπηρεσίας. Να ξέρεις ότι για να ξαναπάς Νοσοκομείο και να περάσεις επιτροπή μπορείς μετά την παρέλευση 2 χρόνων από την τελευταία φορά που κρίθηκες. Μετά δηλαδή και από το τελειωτικό ΑΣΣ. Εάν όπως λές έχεις δουλειά έξω ( που την προτιμάς) μην το συζητάς …καλός πολίτης. Με τα τωρινά δεδομένα …και σε βάθος χρόνου πιστεύω οτι θα είσαι ανάμεσα στα 800 με 900 ευρώ. Οπότε το οικονομικό ” ζύγισε” και αποφάσισε. Εγώ προσωπικά επειδή είμαι στα 29+ χρόνια αποφάσισα να κάτσω μέχρι τέλος …μέχρι να ….ίσως σταθεροποιηθούν ” τα πράγματα” για καθαρά λόγους οικονομικούς και τίποτα άλλο.
Καλησπέρα συνάδελφε θα ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις την καλοσύνη τι εννοείς όταν λές “”Μετά δηλαδή και από το τελειωτικό ΑΣΣ ; Αφού όταν μεταφέρεται κάποιος σε κατάσταση ελαφράς υπηρεσίας αυτή είναι οριστική .
Ευχαριστώ
Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙΣ ΕΛΑΦΡΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΣΥΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΣ.
Path
16 Ιουνίου 2017 15:49
Καλησπερα συναδεφλοι σε αποστρατια πλεον απο τελη του μηνα ιουνιου και μεατακομιζοντας απο εβρο στα ιωαννινα στα οποια θα μεινω στο σπιτι του πατερα μου μου ζητανε ενοικιαστηριο συμβολαιο και λογαριασμο ρευματος στο ονομα μου γιατι δεν μου εγκρινουν τα εξοδα εγκαταστασης .Υπαρχει καποιος που του εχει τυχει κατι αναλογο και πως το τακτοποιησε;
Αν ρωτήσεις τον λογιστή σου ξέρει.θα σου κάνει ένα παραχωρητήριο ο πατέρα σου μέσο ΤΑXIS (ο λογιστής θα το κάνει) όσο για την ΔΕΗ εγώ δεν την άλλαξα. τώρα δεν το πρόσεξαν,δεν ξέρω,πάντως τα πήρα κανονικά..
Με το καλό,καλός πολίτης
Εγώ παραχωρητήριο μου έκανε ο πατέρας μου,μέσο λογιστή εννοείται και η ΔΕΗ ήταν στο όνομα του και δεν είχα πρόβλημα , αν αλλάξαν από Μάιο του 2016 δεν ξέρω.
ΣΤΑΘΗΣ
16 Ιουνίου 2017 13:53
Σημερινη εποικινωνια με ΕΛΟΑΣ 142 με ημερομινια πρωτοκολου 20/07/2016 προηγουμενη ενημερωση πριν μια εβδομαδα 210
Παναγιώτης
15 Ιουνίου 2017 19:11
Καλησπέρα,Αχιλλέα πόσο ακριβής είναι ο υπολογισμός του ΕΦΑΠΑΞ στην σελίδα του sait; Τχης εα από ΣΜΥ.
Σοβαρή διαφορά μπορεί να υπάρξει μόνο στην κράτηση “Εισφορές επ. εξομάλυνσης” (υποσημείωση 5), διότι εξαρτάται από την ημ/νία γάμου και την ημ/νία γέννησης του πρώτου παιδιού.
Δεν αξίζει τον κόπο να προστεθούν αυτές οι 2 ερωτήσεις για να βελτιωθεί η ακρίβεια μερικές εκατοντάδες ευρώ.
al
15 Ιουνίου 2017 13:00
Είμαι εμθ θα ήθελα να ρωτήσω στο εφάπαξ η κράτηση του δυο τις εκατό είναι ίδιο ποσό και για αυτόν που μπήκε το 1985 και για αυτόν που μπήκε το 1989 η 1990 αυτό δεν ισχύει μέχρι το 1992
Νομίζω, κύριοι συνάδελφοι, από πληροφόρηση που είχα και σας το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη καθώς δεν έχω διαβάσει τη σχετική νομολογία, ότι ισχύει η συγκεκριμένη κράτηση για όσους ΕΜΘ έχουν καταταγεί εως 31-12-1992. Σας το μεταφέρω μετά από ερώτησή μου σε αρμόδιο όργανο, χωρίς όμως να ξέρει να με παραπέμψει στα σχετικά άρθρα και νόμους ή εγκυκλίους οταν ρωτήθηκε από εμένα γι’ αυτά.
καλησπέρα! δηλαδή συνάδελφε Τάκη όπως κατάλαβες καλά και μας εγκλώβισαν και δε μπορούμε να θεμελιώσουμε και θα μας τα πάρουν κανονικά και θα μας τα παίρνουν μέχρι να φύγουμε με αμέτρητα νομοσχέδια που θα καταθέτουν για ψήφιση μέχρι τότε οι εκάστοτε κυβερνήσεις. Να δούμε τι άλλο θα κάνουν για να μας υψώσουν το ηθικό πάντα σε εισαγωγικά εννοείται.
Φίλε Στράτο73, σε τιμώ γιατί είσαι συνάδελφός μου και σέβομαι τις απόψεις σου. Θα μου επιτρέψεις όμως ένα σχόλιο επ΄αυτών. Όταν κατατάχτηκα, γνωρίζοντας καλά τις δυσκολίες του στρατού λόγω της προηγούμενης στρατιωτικής θητείας μου, το έκανα με πλήρη επίγνωση των καταστασέων. Θεώρησα τιμή μου να υπηρετήσω ως επαγγελματίας ένστολος την πατρίδα μου από όποιοδήποτε μετερίζι και είμαι πολύ περήφανος γι΄ αυτό. Το ηθικό μου δεν κάμφθηκε ποτέ κατά τη θητεία μου, αν και θα είχα ίσως το σοβαρότερο λόγο γι΄ αυτό. Ποτέ δεν πίστεψα αλλά ούτε και περίμενα σαν ένστολος ότι θα πλουτίσω. Το οικονομικό, δυστυχώς ή ευτυχώς, ήταν το τελευταίο που σκέφτηκα επιλέγοντας αυτό το επάγγελμα και η τιμή και το καθήκον το μεγαλύτερο. Αν τα ζυγίσω τώρα όλα αυτά θα σου πω ότι ποτέ δεν το μετάνιωσα. Κατά τη θητεία μου έμαθα να ζω με τα λίγα αλλά και με τα καθόλου. Άλλωστε οι δυσκολίες είναι για τους δυνατούς και προσωπικά πιστεύω ότι η πλειονότητα των ενστόλων είναι και πολύ δυνατοί αλλά και πολύ περήφανοι. Οι εξαιρέσεις και οι παθογένειες υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Στο συγκεκριμένο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πρωην συναδελφε Τάκη μενω αναυδος απο αυτα που γραφεις.Επρεπε να πας μοναχος στο Αγιο Ορος(να προσφερεις αμισθι υπηρεσιες). Αναφερεσαι στα χρονια ως ΕΠΥ-ΕΜΘ ως θητεια ενω ειναι χρονια εργασιας που μεσα σε μια νυκτα αποστρατο κομματικο τομαρι που εγινε ΥΦΕΘΑ ερμηνευσε τις κρατησεις των 5 πρωτων ετων ως (ακουσον-ακουσον) κοινωνικους πορους για να μπορει το συναφι των κοτζαμπασηδων να καλοπερναει με 6φηφια εφαπαξ. Μιλας για παθογενειες του συστηματος. Για πες μου τι παθογενειες αντιμετωπισε ενας προερχομενος απο σχολη. Απο την πρωτη μερα ηξερε τι θα παιρνει(χρηματα ή οτι αλλο του παρεχει η υπηρεσια) μεχρι την αποστρατεια του ενω αντιθετα με εμας εφυγε κοσμος με αποστρατεια και δεν του εδιναν εφαπαξ γιατι λεει δεν ειχαν συμπληρωμενα 25 ετη ενω μετα την ψηφιση του νομου ψαχνουν τους αποστρατους ΕΜΘ να επιστρεψουν το 2%. Με αυτα που γραφεις ”Το οικονομικό, δυστυχώς ή ευτυχώς, ήταν το τελευταίο που σκέφτηκα επιλέγοντας αυτό το επάγγελμα και η τιμή και το καθήκον το μεγαλύτερο” και το ανεπαναληπτο ”Ας μην μεμψιμοιρούμε λοιπόν και ας σηκώσουμε το κεφάλι ψηλα, ενάντια σε αυτούς που ποτέ δεν θα νοιώσουν τη ίδια… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αγαπητέ μου φίλε Γιώργο. Σ’ ευχαριστώ για την απάντησή σου, η κριτική είναι πάντα δεκτή και ειδικά όταν έχει και χιούμορ (Πρέκας) ακόμα και αν διαφωνούμε. Απλά θα σου πρότεινα να διαβάσεις τα σχόλια μου της 13/5/2017 στην ενότητα “ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ”. Εκεί αναφέρομαι στις εξαιρέσεις και στους “σωτήρες μας” όπως αυτός που αναφέρεσαι εσύ. Επειδή όμως η συζήτηση αυτή (επί προσωπικών απόψεων) δεν ανήκει στην παρούσα ενότητα θα σου πρότεινα, αν ενδιαφέρεσαι κι εσύ, να ζητήσεις το email μου από τον κο Καρασαββίδη ώστε να μιλήσουμε για τις απόψεις μας σε προσωπικό επίπεδο . Σημειώνω, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ότι το email ανήκει στη συζυγό μου και το χρησιμοποιώ κι εγώ. Δεν έχω τίποτα με τη διαφορετικότητα απλά δεν ανήκω εκεί. Θα χαρώ πολύ να τα πούμε.
βασιλης
15 Ιουνίου 2017 11:03
καλημερα! στον υπολογισμο εφαπαξ της σελιδας αναγραφεται μια κρατηση 2% στους ΕΜΘ Αναδρομικές εισφορές διαφοράς επιδ. εξομάλυνσης (εγγάμου – αγάμου) για όσα χρόνια ήσασταν άγαμος/η.
ΑΥΤΟ ειναι σε ολους.?.γιατι συνεχεια θυμαμαι ολα τα χρονια κατι πληρωνω για τετοια …συνεχεια καποια δικαιολογια για κρατησης…μπορει καποιος να με διαφωτισει? ευχαριστω εκ των προτερων..!!
βασιλη υποθετω οτι εισαι ΕΜΘ και γι’ αυτο σου συνιστω ψυχραιμια. Απο αυτο που μου εβγαζε το site πηρα 4300 περιπου κατω απο τα οποια 2800 ειναι το περιβοητο 2%. και εφυγα με 25 συνταξιμα απο τα οποια 23,5 για απονομη εφαπαξ. καταλαβαινεις τι γινεται σε οποιον εκανε την μ……α και εμεινε για κατι παραπανω.
λαθος μου στη διατυπωση. η διαφορα των 4000+ ευρω ειναι μεταξυ καταλογιστεου και πληρωτεου. το site βγαζει 280 ευρω διαφορα απο τον ΕΛΟΑΣ. τα 2800(2%) κερατιατικα υπερ πιστεως και πατριδος φερνουν νευρα….
ευχαριστω ολους για τις αποψεις σας…οπωσδηποτε θα ηταν αντικρουομενες που δεν θα το επιθυμουσα…..ναι ειμαι Εμθ 1988
αποστρατευτηκα το Απριλιο του 2016 κ αναμενω το εφαπαξ,,κ μου βγαζει αυτο το 2%.. τι ισχυει τελικα? θα μου γινουν κρατησεις οπως αναγραφεται στο site???
Βασίλη δεν είναι αντικρουόμενες οι απόψεις, εάν προσέξεις το σχόλιο του Γιώργου στις 07:08 θα δεις ότι αφαιρείται κανονικά το 2% όπως υπολογίζεται στο site.
Θα λάβεις το πληρωτέο που υπολογίζεται στη σελίδα, με μία μικρή διαφορά 0 ~ 200 € λόγω των πρόσθετων εισφορών επιδόματος εξομάλυνσης που χρωστούν όλοι (υποσημείωση 5): http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-153/#comment-24797
Χάρης
14 Ιουνίου 2017 16:21
Έχω λάβει συνταξιοδότικη πράξη απο ΓΛΚ.
Έχω λάβει απόφαση από το Δ.Σ. του ΜΤΣ για τα μερίσματα.
Έχω λάβει απόφαση απο τη ΔΕ του ΕΚΟΕΜΣ για τα μερίσματα.
Πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια εγώ (π.χ. αίτηση) για τη λήψη του ΕΦΑΠΑξ ή το ΕΚΟΕΜΣ ενεργεί αυταπάγγελτα, και αν ναι, υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να μάθω τι σειρά έχω:
Δεν κανεις καμια ενεργεια. θα σε ενοχλησουν απο ΕΛΟΑΣ σε 15 μηνες περιπου απο την ημερα που πρωτοκολληθηκαν τα εγγραφα σου για να τους στειλεις φορολογικη ενημεροτητα. αν κοιταξεις παλαιοτερα σχολια σε αναρτησεις ενδιαφερομενων αναγραφεται το τηλεφωνο για να μαθεις την σειρα σου.
Για τα εξάμηνα θα πρέπει να κάνεις και τις 2 δοκιμές (χωρίς / με όριο), γιατί δεν γνωρίζω τι θα ισχύσει τελικά.
Όταν ξεκαθαριστεί το θέμα εννοείται ότι θα αφαιρεθεί αυτή η δυνατότητα επιλογής.
al
12 Ιουνίου 2017 21:35
Ερώτηση έχω καταλογιστέο 1497 ευρώ και με τον νέο τρόπο έχω καταλογιστέο σύνταξη 923 ευρώ άρα δεν είναι σύμφωνα με τον νέο νόμο το πολύ μέχρι 18 τις εκατό η διαφορά μεταξύ τους αλλά εσύ βγάζεις και τις αξίες τον παρακάτω νόμων με αποτέλεσμα να βγαίνει η διαφορά 1251ευρω σε σχέση με το νέο 923 ευρώ γιατί βγάζεις αυτούς τους νόμους και βγαίνει η διαφορά Ν.4024 (40%>1.000€) Ν.4093: 5% / 0%
Καλημέρα στους κ. Συναδέρφους. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος στην περίπτωση χορήγησης Φ.Π λόγω μετάθεσης όταν υποβληθεί αίτηση αποστρατείας εαν αυτο(Φ.Π) αναστέλλεται
Καλημέρα Άκη.
Το ΦΠ δεν ισχύει.
Καλό είναι το 1ο γραφείο της μονάδας σου να επικοινωνήσει με το τμήμα μεταθέσεως σου για να ενημερώσει σχετικά γιατί στη δική μου περίπτωση μου χορηγήθηκε λανθασμένα ΦΠ και όταν επικοινώνησα προσωπικά με το τμήμα που έβγαλε τη μετάθεσή μου μου απάντησαν ότι δεν γνώριζαν για την αίτηση αποστρατείας και να περιμένω ακύρωση της μετάθεσης.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση .Θα ακολουθήσω την προτροπή σου
Ραλ
9 Ιουνίου 2017 17:29
Είμαι απόστρατος ΕΜΘ και στα μερίσματα μου κάνουν κρατήσεις 900 (ΕΚΟΕΜΣ) και 400 (ΜΤΣ) διότι λένε ΄΄΄η διεκπεραίωση των ενσήμων ΙΚΑ της πενταετίας επήλθε μετά το 2015 (καθυστέρησε το ΙΚΑ_) οποτε γινετε κράτηση ξανά…….Ακουσον Ακουσον!!! Ξέρει κανεις κάτι σχετικά????
Μήπως γνωρίζει κάποιος πως εκτυπώνουμε τη βεβαίωση ΜΤΣ έτους 2016 ?
Εκτυπώστε τη Βεβαιώση Αποδοχών Μερίσματος για το 2017 (οικονομική χρήση 2016), μέσω της διεύθυνσης της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (Η.ΔΙ.Κ.Α.) Α.Ε., ήτοι http://www.idika.gr επιλέγοντας τον σύνδεσμο «Φορολογικές Βεβαιώσεις» και κάνοντας κλικ στην ένδειξη ΜΤΣ ή δίνοντας απευθείας τη διεύθυνση https://www.idika.org.gr/FORB_TEADY/.
Συνάδελφοι θέλω να κάνω δύο ενημέρωσεις :
1ον σε χθεσινή μου επικοινωνία με τον κ. Γεωργακακο ενηνερωθηκα ότι κατά 99 %θα μου κατατεθεί η προσωρινή ή όπως αλλιώς λέγεται στο τέλος του μήνα (ημ διαγραφής 25 Αυγούστου του 16 και ημερομηνία παραλαβής δικαιολογητικων 01 Νοεμβρίου 16.
2ον σε επικοινωνία με τον ΕΛΟΑΣ σήμερα σειρά εφάπαξ 287.
Κύριε Συνάδελφε, αν έχεις την καλοσσύνη, σε ποιό τηλ επικοινώνησες με τον Κο Γεωργακάκο?
Εκτός από το δικό του 210xxxxxxx που δεν το σηκώνει ποτέ μπορείς να πάρεις στο 210xxxxxxx που είναι δίπλα του και παρακαλεσεις λίγο την κοπέλα που θα το σηκώσει ίσως μιλήσεις μαζί του.
Ευχαριστώ πολύ.
Και καπως ετσι ενας φιλοτιμος υπαλληλος του ΓΛΚ γινεται και αυτος αδιαφορος…χαχαχαχα
Προς ΣΩΤΗΡΗ 20 Ιουνίου 2017 στο 18:51
Και κάπως έτσι “πετάγονται” οι κλασσικοί είρωνες και λοιδωρούν τον πόνο, την ανάγκη του άλλου χαχανίζοντας………………
Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση κύριε Συνάδελφε.
STR ποιος ειρωνευεται;θα ήθελες να είσαι στην θέση της υπαλλήλου να απαντάς συνεχώς σε τηλέφωνα και να μην σε αφήνουν καν να δουλέψεις;ο Γεωργακάκος για΄αυτό δεν απαντάει και όσοι πήγαν απο το ΓΛΚ μια βόλτα το διαπίστωσαν…αν δεν καταλαβαίνεις γενικώς τι συμβαίνει δεν σου φταίει κανείς…
θα μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί σου ο Kostas με ενα mail και όχι να δίνουν στοιχεία τηλεφώνου κλπ έτσι εύκολα…προθυμοποιήθηκε κάποιος στον kostas να μιλησουν προσωπικά (prive) και δεν το εκανε…παρα πηρε τον τηλεφωνικο καταλογο και επαιρνε τηλεφωνα σε οποιον υπαλληλο να ναι για να φωναξει τον Γεωργακακο…ετυχε τον εξυπηρετησε μια υπαλληλος γυναικα με ολο το φιλοτιμο που διεθετε και στην συνεχεια ο kostas ανεβαζει τα στοιχεια τηλεφωνου της εδω…με αποτελεσμα απο σημερα η υπαλληλος αυτη η φιλοτιμη να δεχεται εκατοντάδες τηλέφωνα..που φυσικα αυτο θα επιφερει την αδιαφορία και αυτηνής της υπαλλήλου…
Για τον χαμό που γίνεται με τις συντάξεις γενικα και για οποια ταλαιπωρία τραβάμε,μόνο οι υπαλληλοι του ΓΛΚ δεν φταίνε…
Σωτήρη, αν νομίζεις ότι το ύφος με το οποίο απευθύνθηκες στο σχόλιό μου – ερώτηση προς το Συνάδελφο ήταν το πρέπον και δεν ήταν ειρωνικό, τότε (απαντώντας σου στο ίδιο ύφος), ΕΣΥ “δεν καταλαβαίνεις γενικώς τι συμβαίνει”! Και για να στο αναλύσω, α) μπήκες σε μιά συζήτηση που δε σε αφορά β) απάντησες σε ένα καλοπροαίρετο σχόλιο με κακοπροαίρετο και προσβλητικό τρόπο γ) είμαι βέβαιος πως τα παραπάνω τα έκανες χωρίς να γνωρίζεις κανέναν από τους δύο συμμετέχοντες στη συζήτηση και αμέσως μετά προσπαθείς στα επόμενα σχόλιά σου να παραστήσεις τον “προστάτη” των αδικημένων υπαλλήλων του ΓΛΚ. Λοιπόν φίλε μου άσε με να σε ενημερώσω για τη δική μου άποψη, έτσι για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους. Στα χρόνια μου στην Υπηρεσία κλήθηκα να παράσχω υπηρεσίες και να αναλάβω πόστα που βρίσκονταν σαφώς πάνω από το βαθμό μου αλλά και καμμιά φορά και τις γνώσεις μου (ως εξ αυτών και οι ατελείωτες ώρες στη δουλειά, για ενημέρωση). Μία από αυτές τις θέσεις, ήταν να παρέχω έγγραφα σε ενδιαφερόμενους (πολίτες και στρατιωτικούς) που είχαν κάνει τις απαραίτητες αιτήσεις και… Διαβάστε τη συνέχεια »
Προσωπικά συμφωνώ 100% με το Σωτήρη ότι δεν φταίνε οι υπάλληλοι του ΓΛΚ και δεν είναι ανθρωπίνως δυνατόν ο ίδιος υπάλληλος που βγάζει τη σύνταξη να ενημερώνει τηλεφωνικά τους ενδιαφερόμενους.
Με χιλιάδες συντάξεις στην αναμονή, εάν οι υπάλληλοι απαντούν συνέχεια στα τηλέφωνα πότε ακριβώς θα δουλέψουν;
Για τον ίδιο λόγο και εγώ δεν απαντώ ποτέ στο τηλέφωνο και για τον ίδιο ακριβώς λόγο υπάρχουν τα ΜΜΕ (τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνο, διαδίκτυο) – ώστε ένα άτομο να μπορεί να ενημερώνει χιλιάδες χωρίς να μιλάει ξεχωριστά με τον καθένα στο τηλέφωνο!
Μπορεί όμως οι υπάλληλοι να μην φταίνε καθόλου, αλλά φταίει για την έλλειψη ενημέρωσης η ηγεσία του ΓΛΚ.
Θα έπρεπε να είναι πλήρως λειτουργική η online ενημέρωση και ανά πάσα στιγμή να ενημερώνεται αυτόματα το σύστημα (χωρίς παρέμβαση υπαλλήλου) με το ακριβές στάδιο που βρίσκεται η αίτηση (αναμονή, ανάθεση σε εισηγητή, διεκπεραίωση, υπογραφές, αποστολή ΣΠ, ημ/νία πρώτης πληρωμής κλπ).
Δεν είναι δυνατόν 30 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του διαδικτύου να βασιζόμαστε ακόμη στο τηλέφωνο για ενημέρωση δεκάδων χιλιάδων συνταξιούχων που περιμένουν τη σύνταξη που δικαιούνται!
Κύριε Καρασαββίδη, εκτιμώ την άποψή σας και τη σέβομαι όπως και κάθε διαφορετική άποψη από τη δική μου.
Το προηγούμενο σχόλιό μου όμως, αφορούσε κυρίως την -κατά τη γνώμη μου- άστοχη απάντηση του Συναδέλφου και δευτερευόντως την κατάσταση ενημέρωσης από το ΓΛΚ.
Όσο τώρα για τη δυνατότητα των υπαλλήλων να απαντούν και εξηγούν και τις δυνατότητες χρήσης της online ενημέρωσης…………..εν μέρει συμφωνώ μαζί σας, αλλά μέχρι τότε τι θα γίνει κύριε Καρασαββίδη? δεν θα μάθουμε ποτέ που βρίσκεται η αίτησή μας, δεν θα αγωνιούμε γιατί τα χρήματα τελειώνουν και οι υποχρεώσεις τρέχουν? κάτι δεν πρέπει να γίνει μέχρι τότε?
Σε κάθε περίπτωση πάντως και χωρίς καμμία υπερβολή, ευτυχώς που υπάρχετε κι εσείς κύριε Καρασαββίδη και μας δίνετε τη δυνατότητα να ανταλλάσουμε απόψεις (έστω κι αν δεν συμφωνούν) και κυρίως να ενημερωνόμαστε, έγκυρα και σοβαρά, για ταθέματα που μας αφορούν.
Σας ευχαριστώ
Επειδή συνεχίζεις να υποστηρίζεις με εγωισμό λανθασμένης κατεύθυνσης τα όσα λες…..εγώ δεν ειρωνεύτηκα κανέναν και δεν προστατεύω εννοείται τους υπαλλήλους του ΓΛΚ οπως εσυ νομίζεις αλλά το αντίθετο…βγάζεις συνεχώς λάθος συμπεράσματα και λυπάμε που συγκρίνεις την θέση που είχες περιστασιακά έστω με την θέση υπαλλήλου ΓΛΚ….το πρόβλημα θα το έχουν δηστυχώς οι επόμενοι απο εσένα συνάδελφοι που δεν θα βρίσκουν ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ να απαντήσει και θα το έχει προκαλέσει αυτό που έκανε ο κώστας.Σου εξήγησα οτι θα μπορούσε να πει σε κάθε ενδιαφερόμενο οτι θα επικοινωνήσει prive με mail.Έτσι θα προστάτευε τους επόμενους συναδέλφους μας και όχι την υπάλληλο,η υπάλληλος δεν βρίσκεται εκεί για να απαντάει στα τηλέφωνα μας.Σε τηλέφωνο θα έπρεπε να απαντάει γραμμή εξυπηρέτησης προς ενημέρωση.Αν δεν το καταλαβαίνεις αυτό μην προσβάλεις έστω την νοημοσύνη μας….δεν ξέρεις αν ξέρω κάποιον απο τους δυό σας και δεν μπήκα να ειρωνευτώ..Το ξέρω οτι θα συνεχίσεις να υποστηρίζεις με εγωισμό και πάλι μετά απο αυτό τις απόψεις σου,εδώ με τον Αχιλλέα που σου εξήγησε διαφώνησες,με μένα ύστερα;εσύ γνωρίζεις παραπάνω απο όλους μας που έχουμε περάσει απο το στάδιό σου… Διαβάστε τη συνέχεια »
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΥΠΛΓΟΣ ΜΕ 23 1/2 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ..ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΣΥΕ ΚΡΙΘΗΚΑ ΕΛΑΦΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΕΒ ΤΟΥ 2016. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ 25 ΧΡΟΝΙΑ (ΤΟ ΝΟΕ ΤΟΥ 2018) ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΘΩ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ…ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΑΣ. ΚΑΘΕ ΓΝΩΜΗ ΣΕΒΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ…ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΘΑΝΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ..ΑΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ.
ΥΓ. ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΞΩ.
Στην ίδια κατάσταση είμαι και εγώ από τον Ιανουάριο 2016 Ε.Υ. χωρίς υπαιτιότητα της υπηρεσίας. Να ξέρεις ότι για να ξαναπάς Νοσοκομείο και να περάσεις επιτροπή μπορείς μετά την παρέλευση 2 χρόνων από την τελευταία φορά που κρίθηκες. Μετά δηλαδή και από το τελειωτικό ΑΣΣ. Εάν όπως λές έχεις δουλειά έξω ( που την προτιμάς) μην το συζητάς …καλός πολίτης. Με τα τωρινά δεδομένα …και σε βάθος χρόνου πιστεύω οτι θα είσαι ανάμεσα στα 800 με 900 ευρώ. Οπότε το οικονομικό ” ζύγισε” και αποφάσισε. Εγώ προσωπικά επειδή είμαι στα 29+ χρόνια αποφάσισα να κάτσω μέχρι τέλος …μέχρι να ….ίσως σταθεροποιηθούν ” τα πράγματα” για καθαρά λόγους οικονομικούς και τίποτα άλλο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑΝΝΗ…ΤΟ ΝΟΕ ΤΟΥ 2018 ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΑ 25 ΘΑ ΠΑΩ…ΘΑ ΚΟΝΤΕΥΩ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΥΕ.
Καλησπέρα συνάδελφε θα ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις την καλοσύνη τι εννοείς όταν λές “”Μετά δηλαδή και από το τελειωτικό ΑΣΣ ; Αφού όταν μεταφέρεται κάποιος σε κατάσταση ελαφράς υπηρεσίας αυτή είναι οριστική .
Ευχαριστώ
Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙΣ ΕΛΑΦΡΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΣΥΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΣ.
Καλησπερα συναδεφλοι σε αποστρατια πλεον απο τελη του μηνα ιουνιου και μεατακομιζοντας απο εβρο στα ιωαννινα στα οποια θα μεινω στο σπιτι του πατερα μου μου ζητανε ενοικιαστηριο συμβολαιο και λογαριασμο ρευματος στο ονομα μου γιατι δεν μου εγκρινουν τα εξοδα εγκαταστασης .Υπαρχει καποιος που του εχει τυχει κατι αναλογο και πως το τακτοποιησε;
Πήρα το σπίτι στο όνομα μου κ την ΔΕΗ αλλιώς μη γράψω τι θα έπαιρνα την ψάχνουν πολυ
Αν ρωτήσεις τον λογιστή σου ξέρει.θα σου κάνει ένα παραχωρητήριο ο πατέρα σου μέσο ΤΑXIS (ο λογιστής θα το κάνει) όσο για την ΔΕΗ εγώ δεν την άλλαξα. τώρα δεν το πρόσεξαν,δεν ξέρω,πάντως τα πήρα κανονικά..
Με το καλό,καλός πολίτης
Ναι έτσι γίνετε δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Το ίδιο έκανα και εγώ ένα ενοικιαστηριο των 80 ευρω και την δεη
Θέλει ΔΕΗ στο όνομά σου όπως επισεις και ενοικιαστηριο σπιτιού όχι παραχώρηση οικιας ο στρατός δεν το δέχεται.
Εγώ παραχωρητήριο μου έκανε ο πατέρας μου,μέσο λογιστή εννοείται και η ΔΕΗ ήταν στο όνομα του και δεν είχα πρόβλημα , αν αλλάξαν από Μάιο του 2016 δεν ξέρω.
Σημερινη εποικινωνια με ΕΛΟΑΣ 142 με ημερομινια πρωτοκολου 20/07/2016 προηγουμενη ενημερωση πριν μια εβδομαδα 210
Καλησπέρα,Αχιλλέα πόσο ακριβής είναι ο υπολογισμός του ΕΦΑΠΑΞ στην σελίδα του sait; Τχης εα από ΣΜΥ.
Αρκετά ακριβής, κατά 99,9%.
Σοβαρή διαφορά μπορεί να υπάρξει μόνο στην κράτηση “Εισφορές επ. εξομάλυνσης” (υποσημείωση 5), διότι εξαρτάται από την ημ/νία γάμου και την ημ/νία γέννησης του πρώτου παιδιού.
Δεν αξίζει τον κόπο να προστεθούν αυτές οι 2 ερωτήσεις για να βελτιωθεί η ακρίβεια μερικές εκατοντάδες ευρώ.
Είμαι εμθ θα ήθελα να ρωτήσω στο εφάπαξ η κράτηση του δυο τις εκατό είναι ίδιο ποσό και για αυτόν που μπήκε το 1985 και για αυτόν που μπήκε το 1989 η 1990 αυτό δεν ισχύει μέχρι το 1992
Νομίζω, κύριοι συνάδελφοι, από πληροφόρηση που είχα και σας το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη καθώς δεν έχω διαβάσει τη σχετική νομολογία, ότι ισχύει η συγκεκριμένη κράτηση για όσους ΕΜΘ έχουν καταταγεί εως 31-12-1992. Σας το μεταφέρω μετά από ερώτησή μου σε αρμόδιο όργανο, χωρίς όμως να ξέρει να με παραπέμψει στα σχετικά άρθρα και νόμους ή εγκυκλίους οταν ρωτήθηκε από εμένα γι’ αυτά.
καλησπέρα! δηλαδή συνάδελφε Τάκη όπως κατάλαβες καλά και μας εγκλώβισαν και δε μπορούμε να θεμελιώσουμε και θα μας τα πάρουν κανονικά και θα μας τα παίρνουν μέχρι να φύγουμε με αμέτρητα νομοσχέδια που θα καταθέτουν για ψήφιση μέχρι τότε οι εκάστοτε κυβερνήσεις. Να δούμε τι άλλο θα κάνουν για να μας υψώσουν το ηθικό πάντα σε εισαγωγικά εννοείται.
Φίλε Στράτο73, σε τιμώ γιατί είσαι συνάδελφός μου και σέβομαι τις απόψεις σου. Θα μου επιτρέψεις όμως ένα σχόλιο επ΄αυτών. Όταν κατατάχτηκα, γνωρίζοντας καλά τις δυσκολίες του στρατού λόγω της προηγούμενης στρατιωτικής θητείας μου, το έκανα με πλήρη επίγνωση των καταστασέων. Θεώρησα τιμή μου να υπηρετήσω ως επαγγελματίας ένστολος την πατρίδα μου από όποιοδήποτε μετερίζι και είμαι πολύ περήφανος γι΄ αυτό. Το ηθικό μου δεν κάμφθηκε ποτέ κατά τη θητεία μου, αν και θα είχα ίσως το σοβαρότερο λόγο γι΄ αυτό. Ποτέ δεν πίστεψα αλλά ούτε και περίμενα σαν ένστολος ότι θα πλουτίσω. Το οικονομικό, δυστυχώς ή ευτυχώς, ήταν το τελευταίο που σκέφτηκα επιλέγοντας αυτό το επάγγελμα και η τιμή και το καθήκον το μεγαλύτερο. Αν τα ζυγίσω τώρα όλα αυτά θα σου πω ότι ποτέ δεν το μετάνιωσα. Κατά τη θητεία μου έμαθα να ζω με τα λίγα αλλά και με τα καθόλου. Άλλωστε οι δυσκολίες είναι για τους δυνατούς και προσωπικά πιστεύω ότι η πλειονότητα των ενστόλων είναι και πολύ δυνατοί αλλά και πολύ περήφανοι. Οι εξαιρέσεις και οι παθογένειες υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Στο συγκεκριμένο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πρωην συναδελφε Τάκη μενω αναυδος απο αυτα που γραφεις.Επρεπε να πας μοναχος στο Αγιο Ορος(να προσφερεις αμισθι υπηρεσιες). Αναφερεσαι στα χρονια ως ΕΠΥ-ΕΜΘ ως θητεια ενω ειναι χρονια εργασιας που μεσα σε μια νυκτα αποστρατο κομματικο τομαρι που εγινε ΥΦΕΘΑ ερμηνευσε τις κρατησεις των 5 πρωτων ετων ως (ακουσον-ακουσον) κοινωνικους πορους για να μπορει το συναφι των κοτζαμπασηδων να καλοπερναει με 6φηφια εφαπαξ. Μιλας για παθογενειες του συστηματος. Για πες μου τι παθογενειες αντιμετωπισε ενας προερχομενος απο σχολη. Απο την πρωτη μερα ηξερε τι θα παιρνει(χρηματα ή οτι αλλο του παρεχει η υπηρεσια) μεχρι την αποστρατεια του ενω αντιθετα με εμας εφυγε κοσμος με αποστρατεια και δεν του εδιναν εφαπαξ γιατι λεει δεν ειχαν συμπληρωμενα 25 ετη ενω μετα την ψηφιση του νομου ψαχνουν τους αποστρατους ΕΜΘ να επιστρεψουν το 2%. Με αυτα που γραφεις ”Το οικονομικό, δυστυχώς ή ευτυχώς, ήταν το τελευταίο που σκέφτηκα επιλέγοντας αυτό το επάγγελμα και η τιμή και το καθήκον το μεγαλύτερο” και το ανεπαναληπτο ”Ας μην μεμψιμοιρούμε λοιπόν και ας σηκώσουμε το κεφάλι ψηλα, ενάντια σε αυτούς που ποτέ δεν θα νοιώσουν τη ίδια… Διαβάστε τη συνέχεια »
Αγαπητέ μου φίλε Γιώργο. Σ’ ευχαριστώ για την απάντησή σου, η κριτική είναι πάντα δεκτή και ειδικά όταν έχει και χιούμορ (Πρέκας) ακόμα και αν διαφωνούμε. Απλά θα σου πρότεινα να διαβάσεις τα σχόλια μου της 13/5/2017 στην ενότητα “ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ”. Εκεί αναφέρομαι στις εξαιρέσεις και στους “σωτήρες μας” όπως αυτός που αναφέρεσαι εσύ. Επειδή όμως η συζήτηση αυτή (επί προσωπικών απόψεων) δεν ανήκει στην παρούσα ενότητα θα σου πρότεινα, αν ενδιαφέρεσαι κι εσύ, να ζητήσεις το email μου από τον κο Καρασαββίδη ώστε να μιλήσουμε για τις απόψεις μας σε προσωπικό επίπεδο . Σημειώνω, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ότι το email ανήκει στη συζυγό μου και το χρησιμοποιώ κι εγώ. Δεν έχω τίποτα με τη διαφορετικότητα απλά δεν ανήκω εκεί. Θα χαρώ πολύ να τα πούμε.
καλημερα! στον υπολογισμο εφαπαξ της σελιδας αναγραφεται μια κρατηση 2% στους ΕΜΘ Αναδρομικές εισφορές διαφοράς επιδ. εξομάλυνσης (εγγάμου – αγάμου) για όσα χρόνια ήσασταν άγαμος/η.
ΑΥΤΟ ειναι σε ολους.?.γιατι συνεχεια θυμαμαι ολα τα χρονια κατι πληρωνω για τετοια …συνεχεια καποια δικαιολογια για κρατησης…μπορει καποιος να με διαφωτισει? ευχαριστω εκ των προτερων..!!
βασιλη υποθετω οτι εισαι ΕΜΘ και γι’ αυτο σου συνιστω ψυχραιμια. Απο αυτο που μου εβγαζε το site πηρα 4300 περιπου κατω απο τα οποια 2800 ειναι το περιβοητο 2%. και εφυγα με 25 συνταξιμα απο τα οποια 23,5 για απονομη εφαπαξ. καταλαβαινεις τι γινεται σε οποιον εκανε την μ……α και εμεινε για κατι παραπανω.
Έχει προστεθεί πριν από δύο μήνες στο site η κράτηση 2% των ΕΜΘ, το υπολογιζόμενο ποσό ισχύει στην περίπτωσή σου;
λαθος μου στη διατυπωση. η διαφορα των 4000+ ευρω ειναι μεταξυ καταλογιστεου και πληρωτεου. το site βγαζει 280 ευρω διαφορα απο τον ΕΛΟΑΣ. τα 2800(2%) κερατιατικα υπερ πιστεως και πατριδος φερνουν νευρα….
ευχαριστω ολους για τις αποψεις σας…οπωσδηποτε θα ηταν αντικρουομενες που δεν θα το επιθυμουσα…..ναι ειμαι Εμθ 1988
αποστρατευτηκα το Απριλιο του 2016 κ αναμενω το εφαπαξ,,κ μου βγαζει αυτο το 2%.. τι ισχυει τελικα? θα μου γινουν κρατησεις οπως αναγραφεται στο site???
Βασίλη δεν είναι αντικρουόμενες οι απόψεις, εάν προσέξεις το σχόλιο του Γιώργου στις 07:08 θα δεις ότι αφαιρείται κανονικά το 2% όπως υπολογίζεται στο site.
Θα λάβεις το πληρωτέο που υπολογίζεται στη σελίδα, με μία μικρή διαφορά 0 ~ 200 € λόγω των πρόσθετων εισφορών επιδόματος εξομάλυνσης που χρωστούν όλοι (υποσημείωση 5): http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-153/#comment-24797
Έχω λάβει συνταξιοδότικη πράξη απο ΓΛΚ.
Έχω λάβει απόφαση από το Δ.Σ. του ΜΤΣ για τα μερίσματα.
Έχω λάβει απόφαση απο τη ΔΕ του ΕΚΟΕΜΣ για τα μερίσματα.
Πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια εγώ (π.χ. αίτηση) για τη λήψη του ΕΦΑΠΑξ ή το ΕΚΟΕΜΣ ενεργεί αυταπάγγελτα, και αν ναι, υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να μάθω τι σειρά έχω:
Δεν κανεις καμια ενεργεια. θα σε ενοχλησουν απο ΕΛΟΑΣ σε 15 μηνες περιπου απο την ημερα που πρωτοκολληθηκαν τα εγγραφα σου για να τους στειλεις φορολογικη ενημεροτητα. αν κοιταξεις παλαιοτερα σχολια σε αναρτησεις ενδιαφερομενων αναγραφεται το τηλεφωνο για να μαθεις την σειρα σου.
Σ΄ ευχαριστώ φίλε μου.
Σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΣ με ημερομηνία πρωτοκόλλου 29/6/16 σειρά 78, προηγούμενη σειρά 137 την 15/5/17.
Κύριε Καρασαββιδη έχω 32 χρόνια και 30 εξάμηνα θέλω να ρωτήσω ποιόν υπολογισμό σύνταξης να ακολουθήσω για την σύνταξη μου ?
Διαβάζεις τις παραγράφους 1.α και 2 σε αυτό το άρθρο: https://enstoloi.net/epilogi-nomothesias-kai-xrisi-selidon-sintaxis/
Για τα εξάμηνα θα πρέπει να κάνεις και τις 2 δοκιμές (χωρίς / με όριο), γιατί δεν γνωρίζω τι θα ισχύσει τελικά.
Όταν ξεκαθαριστεί το θέμα εννοείται ότι θα αφαιρεθεί αυτή η δυνατότητα επιλογής.
Ερώτηση έχω καταλογιστέο 1497 ευρώ και με τον νέο τρόπο έχω καταλογιστέο σύνταξη 923 ευρώ άρα δεν είναι σύμφωνα με τον νέο νόμο το πολύ μέχρι 18 τις εκατό η διαφορά μεταξύ τους αλλά εσύ βγάζεις και τις αξίες τον παρακάτω νόμων με αποτέλεσμα να βγαίνει η διαφορά 1251ευρω σε σχέση με το νέο 923 ευρώ γιατί βγάζεις αυτούς τους νόμους και βγαίνει η διαφορά Ν.4024 (40%>1.000€) Ν.4093: 5% / 0%
Η προσωπική διαφορά υπολογίζεται στο φορολογητέο ποσό (αφαιρουμένων όλων των μνημονιακών κρατήσεων), σύμφωνα με τη δεύτερη εγκύκλιο που αναλύεται σε αυτό το άρθρο: https://enstoloi.net/ekdosi-egkyklion-gia-to-neo-asfalistiko/
Καλημέρα σας.
Σημερινή επικοινωνία με ΕΛΟΑΣ με ημερομηνία πρωτοκόλλου 1/6/16 σειρά 6.
Τι αριθμό πρωτοκόλλου είχατε πριν και σε πια ημερομηνία ;
Η σειρά του Σχη ε.α. είχε αναφερθεί παλαιότερα: https://enstoloi.net/stratos/comment-page-156/#comment-47378
και τώρα είχε σειρά 45 με ημ/νία 1-6-2016, άρα δόθηκαν περίπου 40 εφάπαξ.
Ευχαριστώ για την απάντηση Κ.Καρασαββίδη.
Δόθηκαν παραπάνω γιατί ήμουν σειρά 66 2/6/2017 και τώρα είμαι 7,με ίδια ημερομηνία αίτησης.
Δεν δόθηκαν ακόμα,απλά μας πήραν τηλ για ΦΕ.
Καλημέρα στους κ. Συναδέρφους. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος στην περίπτωση χορήγησης Φ.Π λόγω μετάθεσης όταν υποβληθεί αίτηση αποστρατείας εαν αυτο(Φ.Π) αναστέλλεται
Καλημέρα Άκη.
Το ΦΠ δεν ισχύει.
Καλό είναι το 1ο γραφείο της μονάδας σου να επικοινωνήσει με το τμήμα μεταθέσεως σου για να ενημερώσει σχετικά γιατί στη δική μου περίπτωση μου χορηγήθηκε λανθασμένα ΦΠ και όταν επικοινώνησα προσωπικά με το τμήμα που έβγαλε τη μετάθεσή μου μου απάντησαν ότι δεν γνώριζαν για την αίτηση αποστρατείας και να περιμένω ακύρωση της μετάθεσης.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση .Θα ακολουθήσω την προτροπή σου
Είμαι απόστρατος ΕΜΘ και στα μερίσματα μου κάνουν κρατήσεις 900 (ΕΚΟΕΜΣ) και 400 (ΜΤΣ) διότι λένε ΄΄΄η διεκπεραίωση των ενσήμων ΙΚΑ της πενταετίας επήλθε μετά το 2015 (καθυστέρησε το ΙΚΑ_) οποτε γινετε κράτηση ξανά…….Ακουσον Ακουσον!!! Ξέρει κανεις κάτι σχετικά????
Καλύτερα απευθύνσου στον ΠΣΑΕΜΘ
http://psaemth.blogspot.gr/