Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 197 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

19.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
elias
elias
13 Απριλίου 2018 20:05

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥ – ΤΕΚΝΟΥ ΤΡΙΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 3 του Ν3454/2006 (ΦΕΚ 75 Α ) την ιδιότητα αυτήν αποκτούν:

Γονέας ή γονείς οι οποίοι έχουν την γονική μέριμνα και επιμέλεια τριών παιδιών από τον ίδιο ή διαφορετικούς γάμους ή νομίμως αναγνωρισθέντων ή υιοθετημένων ή εκτός γάμου γεννηθέντων, τα οποία α) είναι άγαμα και δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό τρίτο (23) έτος της ηλικίας τους, ή β) φοιτούν σε αναγνωρισμένες τριτοβάθμιες σχολές πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης και αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής ή αλλοδαπής ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25) έτος της ηλικίας τους και στα τέκνα αυτών, όπου αυτό προβλέπεται .

Στα τρία παιδιά περιλαμβάνονται και τα τέκνα με οποιαδήποτε αναπηρία σε ποσοστό εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω ισοβίως , ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης.

Τα παραπάνω αναφέρονται γιατί οι τρίτεκνοι, κατα τον παραπάνω νόμο, διακαιούνται σύνταξη με 20 εργάσιμα έτη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΗΤΣΟΣ
ΜΗΤΣΟΣ
13 Απριλίου 2018 14:39

Χρονια πολλα και Χριστος Ανεστη..
Σε λιγες μερες περναω ΑΣΥΕ για κριση ικανοτητας,αφου εχω εξαντληση τις μακρας αναρωτικες αδειες..Σε περιπτωση που με αποστρατευσουνε λογο υγειας,δικαιουμαι συνταξη αμεσως η θα πρεπει να περιμενω να φτασω σε καποιο οριο ηλικιας(τωρα 41)?ειμαι εμθ αλχιας με 22,5 πραγματικα χρονια υπηρεσιας..τι διαφορα εχει αν η παθηση οφειλεται η οχι στην υπηρεσια?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
13 Απριλίου 2018 11:10

Με το νέο υπολογισμό συντάξεων, τι θα ισχύσει με την προσαύξηση των διπλών εξαμήνων αλεξιπτωτιστή – ΟΥΚ, που χρονικά συμπίπτουν? Δηλαδή 2 εξάμηνα αλεξιπτωτιστή και 2 εξάμηνα ΟΥΚ το ίδιο έτος. Για την αναπλήρωση της ανταποδοτικής σύνταξης θα λογισθούν και τα 4 ή μόνο τα 2? Για παράδειγμα. Εάν κάποιος έχει 30 εξάμηνα αλεξιπτωτιστή και 30 εξάμηνα ΟΥΚ, που συμπίπτουν χρονικά. Θα υπολογισθούν 60 εξάμηνα ή 30 εξάμηνα?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Army
Army
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
13 Απριλίου 2018 13:58

Αν είσαι του στρατού του αλεξστη αν είσαι του ναυτικού του βατραχανθρωπου κ μόνο όσα έχεις πληρώσει εισφορές

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Θανάσης
Θανάσης
12 Απριλίου 2018 17:37

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη.Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει σε ποιά τράπεζα μπαίνει το ΒΟΕΑ εγώ ήξερα στήν τράπεζα Πειραιώς αλλά στη σελίδα του ΜΤΣ γράφει EUROBANK .Σας ευχαριστώ πολύ!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΚ
ΧΚ
Απάντηση σε  Θανάσης
12 Απριλίου 2018 18:44

Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη.Οι χρηματιστηριακές συναλλαγές και η τήρηση του χαρτοφυλακίου του ΜΤΣ έχουν ανατεθεί μετά από διαγωνισμό στην εταιρεία “EFG EUROBANK ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΕΠΕΥ” με την οποία υπεγράφη σύμβαση στις 15/1/2016 και για δύο (2) χρόνια.
Πηγή:mts.army.gr

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  ΧΚ
13 Απριλίου 2018 16:39

Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
elias
elias
11 Απριλίου 2018 15:51

Καλησπερα σ’ όλους, και Χρόνια Πολλά. Θέλω να παραιτηθω απο το Στρατό χωρίς να δικαιούμαι σύνταξη. Στη Σχολή μπήκα το 1991. θέλω να ρωτήσω αν δικαιούμαι να πάρω το εφαπαξ που μου αναλογει και πότε; Επίσης κάποια στιγμή θα πάρω σύνταξη για αυτα τα 27 χρόνια;
Παρακαλώ πολύ όποιος ξέρει να το γράψει γιατί θα πρέπει τον αύγουστο να παραιτηθώ οπωτε θα πρέπει να ξερω αν θα πάρω κάτι και πότε;

αιτία για την παραίτηση είναι ότι τα προβλήματα υγείας των παιδιών μου δεν υπόκεινται στις προυποθέσεις ειδικής μεταθετικότητας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  elias
11 Απριλίου 2018 18:47

Σε ότι αφορά το εφάπαξ ισχύουν τα παρακάτω: «3. Οι παραιτούμενοι, οι τιθέμενοι σε απόταξη και οι οριστικά εξερχόμενοι του στρατεύματος μέτοχοι συνεπεία καταδίκης, με ή χωρίς έκπτωση από το βαθμό τους, δικαιούνται εφάπαξ βοηθήματος, εφόσον προσκομίσουν πράξη κανονισμού σύνταξης από το Δημόσιο ή άλλο συνταξιοδοτικό φορέα κύριας ασφάλισης. 4. Οι μέτοχοι που δε θα προσκομίζουν πράξη κανονισμού σύνταξης, εφόσον: α. Δεν έχουν λάβει προκαταβολή έναντι του εφάπαξ βοηθήματος έχουν το δικαίωμα να αιτηθούν είτε: 1. Την ανάληψη των πράγματι καταβληθεισών εισφορών τους άτοκα, χωρίς καμία άλλη μελλοντική αξίωση έναντι των Ειδικών Λογαριασμών Αλληλοβοήθειας. 2. Την αναστολή της χορήγησης του εφάπαξ βοηθήματος μέχρι την έκδοση της πράξης κανονισμού σύνταξης από το Δημόσιο ή άλλο συνταξιοδοτικό φορέα κύριας ασφάλισης. β. Έχουν λάβει προκαταβολή έναντι του εφάπαξ βοηθήματος υποχρεούνται στην έντοκη επιστροφή αυτής, εντός εξαμήνου από τη λήξη της μετοχικής τους σχέσης, διαφορετικά η εν λόγω προκαταβολή τυγχάνει έντοκη από τη λήψη της μέχρι την καταβολή του εφάπαξ βοηθήματος, με την προσκόμιση της πράξης κανονισμού σύνταξης από το Δημόσιο ή άλλο συνταξιοδοτικό… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
elias
elias
Απάντηση σε  GEORGIOSP
12 Απριλίου 2018 13:51

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, δηλαδή εγώ που πήρα 5.000 προκαταβολή εφάπαξ περυσι θα πρεπει να την επιστρεψω έντοκα εντός εξαμήνου από την αποστρατεια ή θα μου παρακρατηθεί από το ΕΦΑΠΑΞ όταν το πάρω έχοντας λάβει από κα΄ποιον φορέα σύνταξη. και για να πάρω πίσω το ΒΟΕΑ (περίπου 23.000 ευρω για 70 ευρω κρατήσεις κάθε μήνα) φυσικά θα πρέπει να περιμένω πάνω από χρόνο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  elias
12 Απριλίου 2018 14:27

Για το εφάπαξ θα πρέπει να λάβεις υπόψιν σου ότι η προκαταβολή είναι έντοκη και στην περίπτωση που την επιστρέψεις στο μέλλον όταν λάβεις σύνταξη. Για αυτό θα πρέπει να σταθμίσεις αν σε συμφέρει να την αφήσεις μέχρι τότε και γενικότερα αν συμφέρει να επιλέξεις την αναμονή για εφάπαξ αντί για την άτοκη επιστροφή των εισφορών τώρα. Για το ΒΟΕΑ υπάρχει ένα ερώτημα αν πρόκειται για άτοκη επιστροφή των εισφορών που έχεις καταβάλει ή αν υπολογίζεται ΒΟΕΑ σύμφωνα με τον χρόνο ασφάλισης των τέκνων και του βαθμού αποστρατείας σου. Προσωπικά διαβάζοντας την αίτηση στην οποία σε παρέπεμψα και την αντίστοιχη ΚΥΑ νομίζω ότι ισχύει το δεύτερο. Μέχρι σήμερα κανείς δεν έχει αναφέρει ίδια περίπτωση με εσένα για να έχουμε ασφαλή πληροφόρηση. Αν επικοινωνήσεις με το ΜΤΣ, αν θες ενημέρωσε μας για το τι ισχύει τελικά. Πάντως για το ΒΟΕΑ δεν φαίνεται να υπάρχει αναμονή ενός χρόνου που γράφεις. Τώρα έχει βγάλει το ΜΤΣ ανακοίνωση για αποστολή ΦΕ σε όσους έχουν κάνει αίτηση τον Δεκέμβριο του 2017. Υπάρχει μια καθυστέρηση λίγων… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
elias
elias
Απάντηση σε  GEORGIOSP
13 Απριλίου 2018 10:13

Γιώργο καλημέρα, σε ευχαριστώ πολύ για την κατατοπιστική σου ενημέρωση. Αν κατάλαβα καλά, απόσα γράφεις στην αρχή των γραφόμενων σου μπορώ να λάβω όταν παραιτηθώ τις εισφορές που χω δώσει για το εφαπαξ έστω και άτοκα. Σαφώς αν ισχύει κάτι τέτοιο για μένα θα είναι σωτηριο. Δε γνωρίζω βέβαια πόσο χρονικό διάστημα θα απαιτηθεί από την στιγμή της παράιτησης και πόσα περίπου θα μπορέσω να πάρω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
elias
elias
Απάντηση σε  elias
13 Απριλίου 2018 11:23

Να ναι καλά και ο συνάδελφος του Οικονομικού που μου ξεκαθάρισε το τοπίο όσον αφορά το ΕΦΑΠΑΞ. Λοιπόν μετά την παραίτηση και κατόπιν αιτήσεως και ύστερα από 3, 4 μήνες θα πάρω για 27 χρονια υπηρεσίας περίπου 20.000 (από τα 55.000 που αντιστοιχούν κανονικά αν έπερνα σύνταξη). Για να ξερουν κι άλλοι συνάδελφοι τι διακαιούνται εαν και εφοσον φύγουν χωρίς σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  elias
13 Απριλίου 2018 11:40

Το χρονικό διάστημα μπορείς να το μάθεις (κατά προσέγγιση) αν επικοινωνήσεις με το ΜΤΣ. Όπως σου έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο, συνάδελφος που έχει παραιτηθεί πέρυσι τον Αύγουστο δεν τις έχει πάρει ακόμα. Χωρίς να είμαι σίγουρος έχω την αίσθηση ότι έχει μπει στην ίδια σειρά με αυτούς που περιμένουν να πάρουν το εφάπαξ οπότε μπορείς να υπολογίζεις γύρω στον ένα χρόνο. Το ποσό των εισφορών μπορεί να υπολογιστεί μόνο αν έχεις τα μηνιαία ενημερωτικά μισθοδοσίας σου και προσθέσεις τα ποσά που πλήρωνες κάθε μήνα για τον ΕΛΟΑΣ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
13 Απριλίου 2018 12:15

Φυσικά ισχύουν αυτά που σου είπαν από το οικονομικό της μονάδας σου. Όταν έγραψα το σχόλιο μου δεν είχα δει το δικό σου των 11:23

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
elias
elias
Απάντηση σε  GEORGIOSP
13 Απριλίου 2018 19:14

ο Αξκος του Οικονομικού που ρώτησα είναι σε κατάλληλη θέση και γνωρίζει. Το ποσό που μου πε (20.000 ευρω για 27 χρόνια) είναι μεν ενδεικτικό αλλα περίπου μας καθορίζει που θα κυμανθεί. Χρόνικό διάστημα για κατάθεση ο ίδιος μου ανέφερε 3 με 4 μήνες.

Υπάρχουν κι άλλοι συνάδελφοι που θέλουν να αποχωρήσουν έστω και χωρίς σύνταξη. Στην Μονάδα μου ξέρω 2 που το σκέφτονται και ευτυχώς για αυτούς έχουν συγγενείς στο εξωτερικό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΚ
ΧΚ
Απάντηση σε  elias
11 Απριλίου 2018 18:49

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ elias. βλέπε στις FAQ (2.3) Γ΄ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  elias
11 Απριλίου 2018 20:51

Don’t do it ( Fedon ) elias, που έλεγαν παλιά σε ένα τηλεσκουπίδι στην TV.
Είναι κρίμα να τους τα χαρίσεις τόσα χρόνια και να πάρεις ψίχουλα κάποτε στο μέλλον.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  elias
12 Απριλίου 2018 10:39

@ elias
Η παραίτηση (χωρίς σύνταξη) μετά από 27 χρόνια υπηρεσίας είναι μια πολύ σημαντική απόφαση.
Έχεις εξασφαλίσει μελλοντική εργασία με ανάλογες απολαβές?
Έχεις εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες (αναφορές, ακρόαση από τον Αρχηγό)
ώστε να εξασφαλίσεις την μετάθεση (ή παραμονή) στον τόπο που εξασφαλίζει
την βελτίωση της υγείας των παιδιών σου?
Μήπως το πρόβλημά σου μπορεί να λυθεί με μετάθεση σε άλλη περιοχή,
που μπορεί να μην είναι η ιδανική για σένα,
αλλά παρέχει τις προϋποθέσεις για να αμβλυνθούν τα προβλήματα υγείας των παιδιών σου?
Σκέψου διπλά και τριπλά πριν καταθέσεις την παραίτησή σου.
Τα τελευταία χρόνια, της οικονομικής κρίσης, έχουμε δει πολλούς να αποστρατεύονται (με σύνταξη)
και να ζητούν να ξαναγυρίσουν.
Πολύ περισσότερο αν έχουν παραιτηθεί, χωρίς σύνταξη.
Όποια απόφαση κι αν πάρεις, σου εύχομαι τα καλύτερα για το μέλλον.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
elias
elias
Απάντηση σε  aero
12 Απριλίου 2018 14:20

΄΄Εχω κάνει αρκετές από τις ενέργειες που περιγράφεις. Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα για ευνοική ή κοντινή μετάθεση. Ναι δεν έχω ευτυχώς δόξα το Θεό παιδί ΑΜΕΑ ούτε με αναπηρία 67%, και ζει ευτυχώς η πρώην γυναίκα μου. Γιατί μόνο τότε δικαιούμαι το αμετάθετο. Αλλά δεν υπαρχει μόνο άσπρο μαύρο αλλά υπαρχουν και οι ενδιάμεσες αποχρώσεις του γκρι.

Φυσικά και θα πάω στην μετάθεση αλλά αν δω ότι η κατάσταση με τα παιδιά μου χειροτερεύει και φυσικά και εγώ δε θα μαι καλά, εννοείται ότι θα πρέπει να παραιτηθώ.

υπάρχει βέβαια το δικαίωμα για προσφυγή αλλα δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
liakoyras
liakoyras
Απάντηση σε  elias
12 Απριλίου 2018 11:00

Ζήτησε ακρόαση από την Ιεραρχία και εν ανάγκη από τον ίδιο τον κ.Α/ΓΕΣ!!!! Φρόντισε σε 5 λεπτά να του παρουσιάσεις όλη την έκταση του προβλήματός σου και έχε 2-3 προτάσεις πως μπορείς να αξιοποιηθείς. Ακόμα και αν δεν ικανοποιηθείς (πράγμα απίθανο), υπάρχουν και άλλες διαδικασίες για να λύσεις το πρόβλημα της μετάθεσης. Εφόσον πρόκειται για τα παιδιά, το ύψιστο αγαθό, κάθε λύση που μπορείς να βρείς (όσο και αν θεωρείς ότι είναι εξωστρατιωτική) είναι ΗΘΙΚΑ και ΛΟΓΙΚΑ αποδεκτή. Hint; ΟΙ ελαφράς υπηρεσίας δεν μετατίθενται…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  liakoyras
12 Απριλίου 2018 13:19

Φίλε elias, σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί περνάω κι εγώ μία ανάλογη κατάσταση με τη δικιά σου. Η σύζυγός μου, συνάδελφος κι αυτή, παθούσα από υπαιτιότητα της υπηρεσίας (αποτυχημένα χειρουργεία μετά από εγκληματική αμέλεια των υπευθυνων ιατρών σε στρατιωτικό νοσοκομείο) αγωνίζεται εδώ και 18 χρόνια να βρεί το δίκο της. Είναι σε ένδικη διαμάχη με την υπηρεσία της από το 2003 καθώς η υπηρεσία δεν αναγνωρίζει τα σοβαρά προβλήματα υγείας που η ίδια της δημιούργησε, και σαν να μην έφτανε μόνο αυτό την έχει κυνηγήσει με απίστευτο μίσος και εμπάθεια κατασκευάζοντας ψευδή δυσμενή στοιχεία εναντίον της αλλοιώνοντας με δόλο την πραγματικότητα. Έτσι λοιπόν κι αυτή εξαναγκάστηκε σε παραίτηση μετά από 28 χρόνια καθώς αν και είχε όλα τα προβλεπόμενα έγγραφα και εξετάσεις που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές η υπηρεσία αποσιωπά την σοβαρότητα της κατάστασης αποποιούμενη της ευθύνες που της αναλογούν. Η προστασία της υγείας του κάθε ανθρώπου είναι το υπέρτατο αγαθό και δεν πληρώνεται και ιδιαίτερα όταν βλέπεις ότι βρίσκεσαι σε ένα εχθρικό περιβάλον που σκοπό έχουν μόνο την περαιτέρω… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
elias
elias
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
12 Απριλίου 2018 14:34

Θα έφευγα χθες από τον Στρατό αν μπορύσα να έχω μια βάση έστω και 800 ευρώ. και μπορώ να κάνω οτιδήποτε για να ζήσω αλλά δεν μπορώ να βλέπω με τίποτα την μεγάλη μου κόρη ήδη να τραβάει και να βγάζει τα μαλιά της. Και η δικήμου η υγέια δεν είναι ότι καλύτερο με όλα αυτά. Εύχομαι να βρείτε την καλύτερη λύση στα προβλήματα σας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
elias
elias
Απάντηση σε  liakoyras
12 Απριλίου 2018 14:22

Είναι κάτι που θα κάνω. Ελαφράς υπηρεσίας δεν είμαι, ούτε μπορώ να γίνω (ευτυχώς).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  elias
12 Απριλίου 2018 15:38

Μακάρι να είσαι πάντα δυνατός και υγειής για το καλό της κορούλας σου. Ευτυχώς για εμάς, εγώ εχω τη βάση που αναφέρεις και δε σκέφτηκα ούτε λεπτό την απεμπλοκή της συζύγου μου από την εμπάθεια και το μίσος της υπηρεσίας της. Όμως παράλληλα έστω και τώρα στα γεράματα έμαθα να κάνω πράγματα με τα οποία ποτέ πριν στη ζωή μου δεν είχα ασχοληθεί όπως να παράγω μόνος μου μεγάλο μερος τών βασικών αγαθών που καταναλώνω σε βαθμό που το σκέφτομαι και για επαγγελματικά μελλοντικά, με την προυπόθεση βέβαια ότι θα κοπεί το ανάλογο ποσό απο τη συνταξή μου για να είμαι νόμιμος. Αν είσαι δυνατός, πανω απ΄όλα έχεις θέληση και διάθεση και δεν είσαι τεμπέλης, έστω και αυτές τις δύσκολες εποχές θα βρεις λύση για να επιβιώσεις αξιοπρεπώς και να βοηθήσεις και την κόρη σου. Σίγουρα δεν θα γίνεις πλούσιος αλλά (το βασικότερο) θα είσαι στο πλάι του παιδιού σου. Σου έυχομαι τα καλύτερα φίλε.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
elias
elias
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
13 Απριλίου 2018 10:21

Και εγώ την ζωή μου την ονειρεύομαι όπως περίπου την αναφέρεις εσύ. Τρέχω όλη την ημέρα και για τη δουλειά και για τα παιδιά μου. Σαν να μαι η μάνα τους. Κάτι που για τους περισσότερους είναι εκτός της σκέψης τους. Αλλά δεν με πειράζει γιατί στο τέλος της ημέρας είμαι ικανοποιημένος.

Για τα λεφτά που αναφέρεις, θα σου πω ότι ψάχνω κάθε τρόπο για να αποχτήσω κάποια χρήματα στην αρχή για ταπάγια έξοδα μέχρι να ξεκινήσσω κάτι άλλο. Σε ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  elias
14 Απριλίου 2018 13:24

Καλησπέρα Ηλία.
Εγώ λέω να μην παραιτηθείς και να ζητήσεις Ακρόαση Υπουργού.
Δεν είναι δυνατόν εν έτει 2018 να μην Σέβονται και να μην εισακούγονται τα στελέχη που αντιμετωπίζουν όποιο οικογενειακό πρόβλημα από την στιγμή που δεν είναι 5 ή 10 αλλά, έχεις 27 χρόνια Υπηρεσίας.
Ούτε την διατάραξη της οικογενειακής Γαλήνης.
Στείλε Αναφορές παντού, και ύστερα ας μεσολαβήσουν και οι Περιφερειακές Ενώσεις Στρατιωτικών, για αυτό τον λόγο εξάλλου δημιουργήθηκαν.
Εσύ θέλεις ακόμα 3-4 χρόνια ακόμα ως την πλήρη συνταξιοδότηση με 31,5 έτη Υπηρεσίας.
Όχι, δεν πρέπει να μείνεις απαθής ούτε εσύ αλλά μήτε κι όλοι οι εμπλεκόμενοι.
Στην τελική στείλε σε κανάλια, στην Βουλή και πες “αυτό και αυτό” μου συμβαίνει.
Ευοί Ευάν και μην τα παρατάς.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  Ιωάννης
16 Απριλίου 2018 00:41

Φίλε Ιωάννη καλησπέρα. Όλα αυτά που λες είναι καλά και άγια αλλά σίγουρα μιλάς για Ε.Δ. άλλων κρατών. Λοιπόν έχουμε και λέμε, για να φτάσεις στον υπουργό πρέπει πρώτα να περάσεις από τους αυλικούς του και τους παρατρεχάμενούς του, οι οποίοι αν ενέχονται κάπου στην υπόθεση σου ή έχουν λερωμένη τη φωλιά τους (δεν έχουν πράξει τα νόμιμα και τα προβλεπόμενα για δικούς τους λόγους), απλά δεν θα φτάσεις ποτέ στον υπουργό, ο οποίος ή θα έχει πλήρη άγνοια των γεγονότων ή θα του τα έχουν πει όπως αυτούς τους βολεύει. Οι οργανώσεις που λες σκοτίστηκαν για σένα, πλην ελαχίστων κι αυτό το τονίζω. Τέλος δεν είναι εύκολο για τον καθένα να έχει πρόσβαση σε ΜΜΕ καθώς οι άλλοι έχουν καλύτερη από σένα καθώς και δημοσιογραφικά φερέφωνα τα οποία εξυπηρετούν δικές τους σκοπιμότητες με αποτέλεσμα ότι μπλέκεις σε άλλες διαδικασίες όπου αντί να βρεις το δίκιο σου μπορεί να συμβεί το τελείως αντίθετο. Όλα αυτά από προσωπική πείρα και αγώνα 15 ετών όχι με λόγια αλλά με αδιάσειστα στοιχεία και… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
16 Απριλίου 2018 08:47

Καλημέρα Τάκη, έχεις απόλυτο δίκιο για όλα. Σαφώς κι ο Τεράστιος και Σκοταδιστικός Μηχανισμός γνωρίζει τα πάντα πριν ακόμα ενεργήσει ένα Στέλεχος. Και Ιδιωτικώς αλλά, και Υπηρεσιακώς να πας θα το ξέρει η Υπηρεσία από το Στέλεχος που Υπηρετεί στον Υπουργό ή στον Αρχηγό και θα τα πει ΌΛΑ (Μαρτυριάρης) (;;Αλλιώς), στον Διευθυντή του Όπλου, έτσι πριν ακόμα σε δεχτεί θα είσαι τουλάχιστον ένα βήμα πίσω από την Υπηρεσία. Μετά το ίδιο ισχύει και στις Ενώσεις Στρατιωτικών, αυτοί εκεί να δεις πόσο Μαρτυριάρηδες είναι, (κάπως αλλιώς ονομάζονται) γιατί νομίζουν ότι ανέλαβαν Εξουσία και μιλάνε με τον Διευθυντή, τον Στρατηγό, τον οποιοδήποτε και όχι για τα πραγματικά προβλήματα των Στελεχών. Γιατί το μόνο θέμα που απασχολεί όλους εμάς είναι οι Μεταθέσεις (εκτός οικονομικού), και σε αυτό το ζήτημα δε δίδουν λύσεις, το οποίο λύνεται Πανεύκολο και διαπιστώνεται τόσο εύκολα πού είναι για μαθητές Δημοτικού, αν έχει Εκτελέσει κάποιος Επιλοχίας Λόχου και έβγαλε Υπηρεσίες καταλαβαίνει αμέσως. Δεν το πραγματοποιούν για να σε έχουν συνέχεια κάτω από τις Διαταγές τους και να μην… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Ιωάννης
16 Απριλίου 2018 08:48

…….Συνέχεια. Εγώ έγραψα προχθές για να του δώσω του Ηλία, Ψυχική Δύναμη από την μία (όχι δλδ, δεν Παραιτούμε δεν Λυγίζω επείδή δεν με ικανοποιείται) κι από την άλλη την σελίδα του Αχιλλέα Καρασσαβίδη την διαβάζουν όλα σχεδόν τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας και πιστεύω ότι κάποιος από τους κρατούντες τις Τύχες(Μεταθέσεις) μας στα χέρια του να διαβάσει τα γραφόμενά μας και να έχει μία, κάποια Ευθιξία, Συμπόνοια ή Λύπηση αν όχι δικαιωματικά και να ασχοληθεί ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημα του Ηλία. Και στην Τελική τι ζητάει, μία Μετάθεση από την στιγμή πού τώρα που γράφω υπάρχουν Στελέχη οι οποίοι δεν έχουν απολύτως κανένα θέμα βρίσκονται από 12 εώς και 27 χρόνια όχι στον ίδιο Σχηματισμό αλλά στην ίδια Μονάδα. Και στο κάτω-κάτω να τους φέρει προ των Ευθυνών τους. Τουλάχιστον θα γνωρίζουν ότι Ασχολήθηκε πολύς κόσμος και γνωρίζουμε την συμπεριφορά τους στο θέμα των Μεταθέσεων. Να στείλει παντού, στο “ΚΡΑΝΟΣ, “ΒΕΤΕΡΑΝΟ, “ΚΑΡΑΒΑΝΑ, ON ALERT” Βερύκιο,Παντού όμως κι εγώ έχω την βαθιά πεποίθηση ότι θα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
11 Απριλίου 2018 10:21

Καλημέρα όπου Γης και Πατρίς, Ένστολοι και Απόστρατοι, σας εύχομαι Υγεία.

Επανέρχομαι με την περικοπή της σύνταξης λόγω εργασίας.
Εγώ τώρα λαμβάνω προσωρινή σύνταξη, η περικοπή θα γίνει βάσει της προσωρινής συντάξεως ή θα είναι από την κανονική όταν θα μου χορηγηθεί πλήρως και θα έχει αναδρομική ισχύ;
Γιατί εγώ τώρα αναγκάζομαι να εργασθώ σύμφωνα με αυτά πού λαμβάνω κι όχι με όλο το ποσό της συντάξεώς μου.

Ευχαριστώ, “Ευοί Ευάν”. Ευτυχείτε και Υγιαίνετε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
10 Απριλίου 2018 19:48

Καλησπέρα σας ! Η ερώτησή μου είναι εάν κάποιος συνάδελφος έχει 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας και 30 εξάμηνα αλεξίπτωτα, θα προσμετρηθούν ως συντάξιμα xρόνια και η μάχιμη 5ετία ή μόνο τα εξάμηνα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μιχαλης
Μιχαλης
Απάντηση σε  Γιάννης
10 Απριλίου 2018 20:53

Συναδαλφε θα μετρησουν μονο εαν δεν συμπιπτουν τα εξαμηνα με τα χρονια εκστρατειας. Δηλαδη 2000 – 2010 εξαμηνα 1995-2000 μοναδα εκστρατειας μονο τοτε μετρανε. Αλλιως μονο τα εξαμηνα που του εχουν γινει ηδη κρατησεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Μιχαλης
11 Απριλίου 2018 00:42

Ευχαριστώ για τη απάντηση!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
10 Απριλίου 2018 15:12

Είμαι Απόστρατος και από αύριο θα αρχίσω να εργάζομαι με πλήρη ένσημα.
Δεν έχω λάβει ακόμη σύνταξη.
Πόσες ημέρες μπορώ να εργάζομαι χωρίς να έχω απώλεια;
Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει με τις περικοπές και από πότε θα αρχίσει να κόβετε η σύνταξη;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
10 Απριλίου 2018 17:56

Δες τις απαντήσεις 2 και 3 στο σχόλιο https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-161/#comment-61908

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
10 Απριλίου 2018 18:00

Για να μάθεις τι ισχύει με τις περικοπές διάβασε το άρθρο του Αχιλλέα εδώ https://enstoloi.net/eksaireseis-perikopis-gia-ergasia-sintaxiouxon/ και την σελίδα https://enstoloi.net/voithimata/apascholisi/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Απριλίου 2018 18:33

Ευχαριστώ Γεώργιε.
Ισχύει αυτό:
– Κάτω των 47 ετών και ευδοκίμως τερματήσαντες: Εργασία χωρίς κανένα περιορισμό (έως το 47ο έτος)
– Κάτω των 47 ετών, με αίτηση αποστρατείας: Αναστολή Συντάξεως (έως το 47ο έτος)
– Άνω των 47 ετών και ασφαλισμένος σε ΟΑΕΕ-ΕΤΑΑ: Περικοπή συντάξεως του ποσού άνω των 60 ημερομισθίων του ανειδίκευτου εργάτη (2.014,20 €),συν 6 ημερομίσθια για κάθε άγαμο ή προστατευόμενο τέκνο.
– Άνω των 47 ετών και μισθωτός/ασφαλισμένος (ΙΚΑ): Περικοπή ποσού άνω των 30 ημερομισθίων δηλαδή των 1.007 € συν το 30% της διαφοράς των συντάξιμων αποδοχών μείον τα 1007 € (συν 6 ημερομίσθια για κάθε άγαμο ή προστατευόμενο τέκνο) π.χ. Με συντάξιμες αποδοχές 1500 €, θα περικοπεί το ποσό άνω των 1155 €, ήτοι 1007 + 30% 493 (1500-1007) €.
Ισχύς όλων των ανωτέρω από 1-1-2013.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
10 Απριλίου 2018 19:07

Ιωάννη ΟΧΙ. Για οποιαδήποτε έναρξη εργασίας που γίνεται μετά την 13/5/2016 ισχύουν αυτά που αναγράφονται στην σελίδα https://enstoloi.net/voithimata/apascholisi/ . Αυτά που αναφέρεις αφορούν συνταξιούχους που ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ να εργάζονται πριν την 13/5/2016. Διάβασε προσεκτικά την ενότητα ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 12-5-2016 στην παραπάνω σελίδα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Απριλίου 2018 19:28

Ο Νόμος τι λέει;
Εγώ αποστρατεύτηκα με συνολικά 57 συντάξιμα έτη, και με 2 ανήλικα τέκνα και είμαι 46.5 χρονών.
Από ποιο έτος γίνετε περικοπή, ποιο είναι το ποσό που κόβεται;
Αν είναι εποχιακή η εργασία, η περικοπή λαμβάνεται μηναία ή ετήσιο εισόδημα;
Δώσε μου ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα με οικονομικά στοιχεία, λόγω χάρη αν μου βγει η σύνταξή μου στα 1200€ ή 1500€ (καθαρά ή ακαθάριστα) πόσα χρήματα θα μου κόψουν και αν, σταματήσω στην εργασία το ποσό πού θα μου περικοπεί θα μου επιστραφεί; Για να ξέρω αν θα προχωρήσω στην ανάληψη εργασίας.
Σε ευχαριστώ και συγγνώμη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
10 Απριλίου 2018 20:46

Ο νόμος (και η σχετική εγκύκλιος) λένε αυτά ακριβώς που αναφέρονται στην σελίδα ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 13-5-2016. Δεν παίζει πλέον κανένα ρόλο η οικογενειακή κατάσταση ή η ηλικία του συνταξιούχου. Αν η εργασία είναι εποχιακή, αντίστοιχη είναι και η περικοπή στην εργασία. Δηλαδή αν δηλώσεις έναρξη εργασίας σήμερα και διακοπή μετά από τρείς μήνες, η περικοπή θα γίνει στην σύνταξη τριών μηνών. Η περικοπή υπολογίζεται με βάση τις ημέρες και ώρες απασχόλησης βλ. 7. Περικοπή αναλόγως ημερών και ωρών εργασίας στο άρθρο του Αχιλλέα «Εξαιρέσεις περικοπής για εργασία συνταξιούχων». Για παράδειγμα με οικονομικά στοιχεία δικά σου μπορείς να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου στην σελίδα Σύνταξη ΓΕΣ και αφού υπολογίσεις την σύνταξη σου θα επιλέξεις στο πεδίο Εργασία «ΙΚΑ-ΟΑΕΕ» και θα δεις το ποσό της περικοπής και την επίπτωση στο πληρωτέο ποσό. Μπορείς ακόμα να υπολογίσεις την περικοπή που θα έχεις με βάση τα παραδείγματα 7α και 7β στο προαναφερόμενο άρθρο. Αν σταματήσεις την εργασία σταματάει και η περικοπή. Όπως θα διάβασες στη σελίδα ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Απριλίου 2018 00:37

Γιατί εδώ ισχύουν άλλα και σε μία εργασία άλλη να γίνετε περικοπή και όχι εισοδηματικά;
Αγροτικές εργασίες
(παλαιοί συνταξιούχοι) Διαγραφή ή παραίτηση
πριν από 30-6-2016. Καμία περικοπή για αγροτ. εισόδημα έως
50% του συνολικού. Εάν το αγροτικό εισόδημα είναι πάνω από το 50% του συνολικού ετήσιου εισοδήματος, τότε απαιτείται ασφάλιση στον ΟΓΑ και κατά συνέπεια επιβάλλεται περικοπή σύνταξης.
Αγροτικές εργασίες
(νέοι συνταξιούχοι) Παραίτηση ή αποστρατεία
μετά την 1-7-2016. Καμία περικοπή για
αγροτικό εισόδημα
μέχρι 4.923,12 €.
Εάν το ετήσιο αγροτικό εισόδημα είναι πάνω από 4.923,12 €, τότε εφαρμόζεται περικοπή 60% στη σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Απριλίου 2018 00:38

Για μερική απασχόληση ισχύει το ίδιο ή εκεί όχι;
Γίνετε βάσει συνολικού ετήσιου εισοδήματος;
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
11 Απριλίου 2018 10:16

Ιωάννη καλημέρα.
Για μερική απασχόληση ισχύουν αυτά που γράφει ο Αχιλλέας στην ενότητα «7. Περικοπή αναλόγως ημερών και ωρών εργασίας» στο άρθρο Εξαιρέσεις περικοπής για εργασία συνταξιούχων (https://enstoloi.net/eksaireseis-perikopis-gia-ergasia-sintaxiouxon/ ). Το συνολικό ετήσιο εισόδημα λαμβάνεται υπόψιν μόνο για τα αγροτικά εισοδήματα. Μην θεωρείς αδικία την διαφοροποίηση των όρων στην περικοπή σύνταξης των αγροτικών εισοδημάτων σε σχέση με άλλες μορφές εργασίας. Αυτά αποτελούν μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση που θέλει πολλή συζήτηση για να μπορέσει να την καταλάβει κάποιος ο οποίος δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με το θέμα αυτό.
Υ.Γ Δεν έχω αγροτικά εισοδήματα και η άποψη μου δεν επηρεάζεται από προσωπικό συμφέρον.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Απριλίου 2018 12:36

Ευχαριστώ Γεώργιε και σε καλημερίζω και πάλι.
Πλέον είναι κατανοητά όπως τα γράφει ο Αχιλλέας.
Ρώτησα επίσης αν η περικοπή θα γίνει από όλη την σύνταξή μου όταν αυτή τακτοποιηθεί πλήρως ή από την δεδομένη προσωρινή που λαμβάνω τώρα;

Επίσης, θέλω να τονίσω ότι όντως τα εισοδήματα από Αγροτικές Εργασίες πρέπει να είναι εντελώς Ανέγγιχτα μολονότι είναι Άκρως Κοπιαστική και βασίζεται σε Σωματική καταπόνηση και από τον καιρό.
Ήμουν Αγρότης και έχω κτήματα και γνωρίζω.

Κάτι άλλο, τα ένσημα που θα βάζω παίζει μετά ρόλο αν είναι ολόκληρα ή μειωμένα ως προς την αύξηση μεταγενέστερα της σύνταξης μου;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
11 Απριλίου 2018 13:18

Όταν θα βγει η οριστική σύνταξη θα μετράει από την αρχική ημερομηνία συνταξιοδότησης σου και ότι διαφορά υπάρχει μεταξύ κανονικής και προσωρινής θα την πάρεις αναδρομικά από αυτή την ημερομηνία. Η περικοπή θα υπολογιστεί με βάση την οριστική σου σύνταξη.
Όσο αφορά τα ένσημα που θα έχεις από την νέα εργασία σου θα μπορέσεις να τα αξιοποιήσεις σύμφωνα με την ενότητα Γ. Αξιοποίηση του χρόνου ασφάλισης για την κύρια σύνταξη (σελ. 6) της εγκυκλίου https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΦΦΒ465Θ1Ω-ΛΥΡ?inline=true .
Δεν έχω καταλάβει πως ακριβώς θα λειτουργήσει ο υπολογισμός που περιγράφεται στην παραπάνω ενότητα. Είναι σίγουρο όμως ότι η προσαύξηση που θα έχεις στην σύνταξη σου λόγω της νέας εργασίας θα εξαρτάται από τον χρόνο εργασίας και από το ποσό των εισφορών που θα πληρώσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Απριλίου 2018 19:51

Ευχαριστώ Γεώργιε και σου χρωστάω ένα καφέ, ποτό, ή ότι άλλο, δεν ξέρω πού μένεις όμως.
Εγώ βρίσκομαι ανάμεσα στην Αθήνα,(Σπουδές τέκνων), Λάρισα(Καταγωγή και χωράφια), Χαλκιδική(Λόγω της εργασίας, νυν) και Νέας Ορεστιάδας(Διαμονή υπόλοιπης οικογένειας). Και είμαι συνέχεια στον δρόμο, αν βολεύει να σταματήσω κάπου να σε κεράσω.

Για αυτό: “Δεν έχω καταλάβει πως ακριβώς θα λειτουργήσει ο υπολογισμός που περιγράφεται στην παραπάνω ενότητα”.

Εννοώ ότι οι κρατήσεις λόγω εργασίας θα είναι από την προσωρινή ή από την οριστική σύνταξή μου;
Ήσουν όμως κατατοπιστικός ότι θα γίνει περικοπή από το σύνολό της.
Αν έβαζες αυτήν την σελίδα θα είχε λυθεί το θέμα από εχθές κιόλας.

Τώρα, κάτι άλλο. Έχω κάποια ένσημα, 3 μήνες,(“Del-Monte, Κομπόστες) τα οποία ούτε καν τα έδωσα σημασία αυτά μπορώ να τα προσθέσω στην σύνταξή μου; Αξίζει ο κόπος;

Ευοί-Ευάν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
11 Απριλίου 2018 20:28

Ευχαριστώ Ιωάννη. Και μόνο η καλή σου διάθεση για να κεράσεις φτάνει. Εγώ μένω Κρήτη και έτσι μάλλον θα είναι δύσκολο να βρεθούμε. Μπορεί να κεράσω εγώ αν ο δρόμος σε βγάλει προς τα εδώ για διακοπές. Σε ότι αφορά τα ένσημα δεν γνωρίζω να σου πω κάτι. Υπάρχουν άλλοι συνάδελφοι που ξέρουν καλύτερα το θέμα και ίσως μπορούν να σε ενημερωσουν αυτοί. Σου εύχομαι καλή συνέχεια στην νέα εργασία σου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Απριλίου 2018 20:56

Ευχαριστώ για την νέα εργασία.
Τώρα για την “Λεβεντογέννα”, ο δρόμος δεν θα με βγάλει αλλά η θάλασσα, πολύ θέλω να έρθω ξανά, έχω εκεί αδελφικούς φίλους(σε όλο το νησί), από την δουλειά και δύο συμμαθητές(Ηράκλειο) έζησα ωραία και ειδικά στην Κριτσά και στο Μάλεμε, που με καλούν να κατέβω αλλά δεν…… λόγω χρήματος τώρα και χρόνου στο παρελθόν.
Ελπίζω σύντομα να κατέβω να δώ σύντεκνους και κοπέλια.

Αν θες αλλάζουμε και τηλέφωνα και e-mail.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Ιωάννης
11 Απριλίου 2018 21:34

Εγώ τον περισσότερο χρόνο μένω Χανιά και αρκετά συχνά πάω Ηράκλειο. Αν θέλεις το email μου μπορείς να το ζητήσεις από τον Αχιλλέα και μετά μπορούμε να επικοινωνήσουμε απευθείας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
14 Απριλίου 2018 13:31

Καλησπέρα Γεώργιε, σαφώς και θα το ζητήσω από τον Αχιλλέα για να έχουμε μία άμεση επικοινωνία.
Τα Χανιά τέλεια όμως.
Ήμουν για 2 μήνες εκεί το 2002, και κάθε μέρα μας είχαν οι ντόπιοι, στο κατώφλι του ξενοδοχείου, μία “Νταμιντζάνα” ρακί (6 λίτρα), κι έπρεπε να το πιούμε.
Να είσαι καλά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΑΥΡΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ
Απάντηση σε  Ιωάννης
12 Απριλίου 2018 01:34

Φιλε Ιωαννη δουλευα καποτε και εγω στο Del-Monte (1980-1981-1982) πως μπορω να δω αν εχω ενσημα ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  ΣΤΑΥΡΟΣ
14 Απριλίου 2018 13:40

Εσύ Σταύρε, ήσουν “Παλαίουρας” στην κομπόστα.
Πολύ “Ροδάκινο” φίλε.
Εγώ ένα μήνα το 1988 και 2.5 το ’89, μετά με κέρδισαν οι Ένοπλες Δυνάμεις. Αν έμενα εκεί τώρα θα ήμουν και πάλι συνταξιούχος (Βαρέα Ανθυγιεινά) αλλά χωρίς μετακινήσεις και με περιουσία.
Τώρα για τα ένσημα πριν χρόνια μου είπαν ότι υπάρχουν απλώς δεν ασχολήθηκα δεδομένου ότι έπρεπε να σπαταλήσω χρόνο, όμως πήγα το καλοκαίρι πέρυσι (υπολειτουργούσε) και μία υπάλληλος μου είπε τα ένσημα είναι σε κάποια ΔΟΥ, στην Α’ Λάρισας ή στην Βιομηχανική ΔΟΥ κι επειδή δεν ήξερε καλά είπε να ξαναπάω όταν θα ήταν ο Λογιστής εκεί, κι έτσι το άφησα.
Δεν μένω στην Λάρισα ακόμα, αν είσαι κοντά πήγαινε και θα ενημερωθείς.
Και μου λες κι εμένα ύστερα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
teo
teo
10 Απριλίου 2018 12:36

Θα ήθελα να ρωτήσω..;…υπηρετώ στις τάξεις του Στρατού απο Νοε 1988 (απόφοιτοςΣΜΥ)…εάν αποστρατευτώ σε 2 χρόνια (αποστρατεία…32 χρόνια πραγματικά) η πενταετία εκστρατείας (διπλα έτη χωρίς πληρωμή λόγω κατάταξης πριν 1/10/1990) θα υπολογισθεί επιπλέον δηλ 32 + 5= 37 έτη υπηρεσίας συντάξιμα ή θα υπολογισθεί 32 +3= 35 έτη υπηρεσίας συντάξιμα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  teo
10 Απριλίου 2018 13:59

Η ανταποδοτική σύνταξη θα υπολογιστεί με 37 συντάξιμα έτη. Διάβασε το τελευταίο άρθρο του Αχιλλέα https://enstoloi.net/epivevaiosi-ypologismon-syntaksis-enstoloi-net/ και ιδιαίτερα δες τα παραδείγματα της περίπτωσης Β που είναι πολύ κοντά στα δικά σου δεδομένα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
teo
teo
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Απριλίου 2018 18:28

Σε ευχαριστώ πολύ..!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μιχαλης
Μιχαλης
9 Απριλίου 2018 21:31

κ.Αχιλλεα να ρωτησω με αφορμη την Ελενη εαν ισχυει η αυτεπαγγελτη αποστρατεια λογο οριου ηλικιας συμφωνα με το Ν.Δ 445/1974 που αναφερει οτι οι Ανθστες αποστρατευονται με το 54ετος ηλικιας και οι υπαξκοι σε ηλικια 50 ετων ανεξαρτητως χρονιας υπηρεσιας; Γιατι στην Νομος αναγραφει οτι εξακουλουθει κ η ισχυει η συγκεγκρημενη διαταξη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μιχαλης
10 Απριλίου 2018 13:09

Ναι ισχύει και προβλέπεται στο άρθρο 39 του ΝΔ445/1974 (ΦΕΚ Α160/1974).
Εδώ η τελευταία απάντηση του ΥΕΘΑ http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/10592927.pdf σε σχετική ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/10552569.pdf .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μιχαλης
Μιχαλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Απριλίου 2018 20:24

Ναι το γνωριζω σε ευχαριστω συναδελφε απλα εχω την απορια γιατι εχουν ολοι ερωτησεις για αποστρατεια κ μιλαν για τα 35 η 40 χρονια για ληψη συνταξιοδοτησης απο θεσμους ΕΜΘ-ΕΠΟΠ κ σε ηλικιες κοντα στα 50 ετη αφου ετσι και αλλιως αποστρατευονται αυτεπαγγελτα συμφωνα με τοΝ.Δ 445/1974 που εξακολουθει κ ισχυει( μιλαω γιαυτους που θελουν να αποστρατευτουν και ψαχνουν καποιες αναγνωρισεις αν μπορει να τοποθετηθει αν μπορει κ κυριος Αχιλλεας.Ευχαριστω

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ελενη
ελενη
4 Απριλίου 2018 15:36

Ως εμθ καταταχθεις το 1993 και αναγνωρισμενη την 5ετια εφοσον πλωρωνω ηδη τις αναλογες εισφορες μηνιαιως δικαιουμε πληρη συνταξη συμληρωνωντας πραγματικη 35ετια; μπορω συναμα να πληρωσω και την 3ετια;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
elias
elias
Απάντηση σε  ελενη
4 Απριλίου 2018 19:16

ναι και στα δυο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  elias
5 Απριλίου 2018 00:23

Φίλε elias δεν νομίζω ότι είναι έτσι τα πράγματα. Η Ελένη κατατάχθηκε το 1993, άρα δεν θεμελιώνει 24,5 έτη το 31/12/2014 εκτός κι αν υπηρετούσε σε μονάδες που δικαιολογούν εξάμηνα (αλεξίπτωτα, αεροπορία στρατού, ΤΕΝΞ κτλ) ή είχε ένσημα ως ιδιώτης που να συμπληρώνει τον παραπάνω απαιτούμενο χρόνο πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας. Αν δεν τα έχει αυτά πάει στα 40 έτη κι αν αναγνωρίσει 5ετία και 3ετία bonus θέλει 32 έτη πραγματικής υπηρεσίας δηλ. θεμελιώνει συνταξιοδοτικο δικαίωμα το 2025.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
5 Απριλίου 2018 11:38

Έχετε δίκιο όλοι. Ζητώ συγνώμη για την παρανόηση. Νόμισα ότι η Ελένη ζήτησε να μάθει αν δικαιούται σύνταξη με 35ετία άμεσα μαζί με τα αναγνωρισμένα 5έτη και την αναγνώριση των 3 ετών bonus.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΝΙΚΟΣ
ΝΙΚΟΣ
Απάντηση σε  elias
5 Απριλίου 2018 11:21

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΕΤΙΑ?ΤΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΠΟΥ…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
elias
elias
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
5 Απριλίου 2018 12:55

στην αρχική σελίδα αναφέρεται εκτενώς το θέμα της τριετίας. Αρμόδιος φορέας είναι το ΓΛΚ. αλλά κι αυτοί δεν έχουν ακόμα κάποια εγκύκλιο στα χέρια τους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ
5 Απριλίου 2018 14:55

Οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 20, 21 και 22 του ν. 3865/2010, που αφορούν το ασφαλιστικό των στελεχών των ΕΔ, ΣΑ και ΠΣ. https://diavgeia.gov.gr/doc/4%CE%91%CE%9B3%CE%97-4%CE%92?inline=true 2. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΛΟΙΠΩΝ ΧΡΟΝΩΝ (σελ. 11) β) Με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 22 του ν.3865/2010, προσαυξάνεται κατά τρία (3) έτη………κλπ Ο χρόνος αυτός αναγνωρίζεται σύμφωνα με την προαναφερόμενη διαδικασία αναγνώρισης του χρόνου σπουδών. 1. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ (σελ. 11) γ) Η αίτηση από τον ενδιαφερόμενο , μπορεί να υποβληθεί οποτεδήποτε ακόμα και κατά τη συνταξιοδότησή του, αφού από καμία διάταξη του νόμου δεν προβλέπεται η υποβολή της σχετικής αίτησης εντός συγκεκριμένης προθεσμίας. Με δεδομένο ότι το κόστος των αναγνωρίσεων αυξάνεται μπορείς να υποβάλεις την αίτηση τώρα στο ΓΛΚ, ώστε να κλειδώσεις το ύψος της εισφοράς. Ενέχει όμως ένας κίνδυνος. Όταν έρθει ο καιρός να πάρεις σύνταξη αν με τα τότε μισθολογικά σου δεδομένα, ενδεχομένως να χρειάζεται να παραμείνεις πχ 6 μήνες ή 1 έτος παραπάνω (αλλαγή κλιμακίου) ώστε να πάρεις μεγαλύτερη σύνταξη – εφάπαξ, όποτε δεν θα χρειάζεσαι τότε τα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
elias
elias
4 Απριλίου 2018 12:24

Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους,
Κύριε Αχιλλέα στο εργαλείο σας Δικαίωμα Σύνταξης με έτος εισαγωγής στη Σχολή το 1991 και 10 ένσημα το 1989 δεν μου βγάζει δικαίωμα σύνταξης στα 25 έτη (ως παλιός ασφαλισμένος όπως θα πρεπε). Έχει αλλάξει κάτι; Σας ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
elias
elias
5 Απριλίου 2018 10:53

Καλημέρα και πάλι κ. Αχιλλέα, δηλαδή όφελος με τα 10 ένσημα του ΙΚΑ το 1989 ουσιαστικά δεν έχω;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
4 Απριλίου 2018 07:39

Καλημέρα σας, θα ήθελα να σας ρωτήσω ,είμαι απόστρατος , (συνταξη) απο 2016 με 32/35(27,8 πραγματικα),οταν κατέθεσα τα δικαιολογητικά ,ειχα στην κατοχή μου και ένσημα (8) μηνών απο ΔΕΗ (βαρέα) ,δεν τα εβαλα τότε διότι μου ειχαν πει απο το ΓΛΚ ,οτι ενδεχομένως να καθυστερούσε η εκκαθάριση της συντάξεως.Πως τα αναγνωριζω? Κερδίζω κάτι αν τα αναγνωρίσω?Ευχαριστώ πολυ ,σας εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλο Πάσχα σε όλους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργος
4 Απριλίου 2018 10:03

https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/ Κεφάλαιο 3.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
4 Απριλίου 2018 10:18

Διαδικασία σε παρόμοιο ερώτημα από συνάδελφο της ΠΑ.
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-240/#comment-63303

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
3 Απριλίου 2018 21:27

Καλησπέρα! Το ΜΤΣ/ΕΚΟΕΜΣ ανήρτησε την Ετήσια Βεβαίωση Καταβολής Οικονομικής Ενίσχυσης ΕΚΟΕΜΣ, οικονομικ. έτους 2017. Το βλέπουμε στον παρακάτω υπερσύνδεσμο, (από την Ενότητα “Σύνδεσμοι” του παρόντος σάϊτ), αφού βάλουμε τα προσωπικά μας στοιχεία (διαπιστευτήρια) για την είσοδο:

https://bebeosis.army.gr/index.php?action=en_apostrateia

Καλή Ανάσταση!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Απόστολος
Απόστολος
1 Απριλίου 2018 23:23

Καλο μηνα κ καλη ανασταση σ όλους με υγεια,, Αρα κυριε Αχιλλέα αν εχεις αποστρατευτει απο την ΑΣΥΕ για λογους υγειας κ εχεις κριθεί ανικανος για την υπηρεσία… Μπορεις να εργασθεις με ασφάλεια ΕΦΚΑ χωρις την παρακράτηση του 60% της σύνταξης σου, σωστα??

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολος
Αποστολος
2 Απριλίου 2018 11:32

Σας ευχαριστω πολυ ναι μολις το ειδα, σκεφτομαι να παω στον ΕΦΚΑ να δω αν τελικα ισχύει η οχι η περικοπή κ αν ειμαι λόγο αναπηρίας η γήρατος . Εσεις τι προτείνεται?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Contributor
2 Απριλίου 2018 14:43

Πάντως το άρθρο 11 του ν.4387/16, έχει τίτλο ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ, και που σαφώς κάνει λόγο για τις αιτήσεις συνταξιοδότησης λόγω ανικανότητας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία