Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 215 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Τ. Π.
14 Νοεμβρίου 2018 20:52
Καλησπέρα σας. Είμαι απόστρατος με ημερομηνία διαγραφής την 29/12/16. Από τον Οκτ 2016 ως και σήμερα μου κρατούνται εισφορές για την αναγνώριση της μάχιμης πενταετίας (για 2 μήνες ως εν ενεργεία και μετά ως συνταξιούχος). Απ’ ότι γνωρίζω πρόσφατα διακόπηκε η κράτηση των υπόψη εισφορών από τους εν ενεργεία συναδέλφους (όσοι είχαν ζητήσει την αναγνώριση) λόγω αλλαγής στον τρόπο υπολογισμού του ποσού οφειλής (αρκετά μειωμένου σε σχέση με το αρχικό). Αν είναι δυνατό θα ήθελα να με καθοδηγήσετε που πρέπει να απευθυνθώ ώστε να δρομολογήσω τις περαιτέρω ενέργειές μου για διακοπή των εισφορών μου, εφόσον αυτές έχουν καλυφθεί σύμφωνα με τα νέα δεδομένα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχαρητήρια για το έργο σας.
Επειδή κι εγώ είμαι στην ίδια κατάσταση και συνεχίζεται, ως συνταξιούχος, η κράτηση των εισφορών για τη μάχιμη πενταετία. Νομίζω ότι το θέμα είναι στην ημερομηνία αίτησης αποστρατείας (27/6/2016/ στην περίπτωσή μου), η οποία μας κατατάσει στον προ 4387/16 συνταξιοδοτικό νόμο και μάλλον δεν μας πιάνει η μείωση εμάς, καθώς αν δεν κάνω λάθος αφορά τους αιτούντες παραίτηση από 1/7/2016 και μετά. Αν είναι σωστός ο συλλογισμός μου απλά είμαστε άτυχοι και θα πληρώσουμε ολόκληρο το ποσό που μας έχει υπολογίσει το ΓΛΚ. Η συγκεκριμένη ερμηνεία είναι προσωπική και την αναφέρω με κάθε επιφύλαξη. Μακάρι να μην είναι έτσι.
ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΣΑΒΙΔΗ ΠΩΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥΛΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΑΙΤ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ;
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΡΚΡΙΜΕΝΟ ΠΙΝΑΚΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΡΑΣΣΑΒΙΔΗ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ(ΠΕΡΙΠΟΥ 250 ΕΥΡΩ ΠΑΝΩ).
Ο συγκεκριμένος πίνακας κάνει την εξής απλή πράξη: Προηγ. αναδρομικά x (36 / 23) x 53.
Πχ. για αναδρομικά 35 € / μήνα: 35 x (36 / 23) x 53 = 2.903 €.
Είναι αρκετά σωστός (όχι τελείως), γιατί ουσιαστικά υπολογίζει τα προηγούμενα αναδρομικά ανά μήνα (αφορούσαν 23 μήνες και δόθηκαν σε 36 δόσεις) και μετά πολλαπλασιάζει επί 53 μήνες.
Και οι 2 μέθοδοι είναι προσεγγιστικές, στο site υπάρχει η έννοια του μέσου μισθού (στις 15-10-2014) για την περίοδο 2012 – 2016, ενώ στο συγκεκριμένο πίνακα δεν υπολογίζεται ο αυξημένος βασικός μισθός και ΕΧΥ για τα έτη 2015 και 2016 (τα παλιά αναδρομικά υπολογίστηκαν με βαθμούς και ΕΧΥ ετών 2012 – 2014).
Όποιος επιθυμεί απόλυτη ακρίβεια θα πρέπει να υπολογίσει τη διαφορά για κάθε βαθμό ξεχωριστά με βάση την εφαρμογή στο site (παρ. 2.β του σχετικού άρθρου).
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΧΙΛΛΕΑΣ
13 Νοεμβρίου 2018 21:27
Κυριε καρασαββιδη καλησπερα.Στον υπολογισμο αναδρομικων Γ1 2012-2016 τα ποσα ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ θα ειναι τωρινα η των ετων 2011-2014?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Τα ποσά βγαίνουν πάντα σε σχέση με το βαθμό που επιλέγεται για το έτος που επιλέγεται.
Με το παλιό μισθολόγιο το ποσοστό αυτών των κρατήσεων ήταν σταθερό όλα τα χρόνια.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας
13 Νοεμβρίου 2018 19:43
Καλησπέρα κ. Καρασαββίδη εξαιρετική δουλειά. Είμαι απόστρατος από 3/8/2012 με διοικητικό βαθμό Ανχη και σύνταξη 1/3 Ταξιάρχου, στον πίνακα υπολογισμού αναδρομικών μου δείχνει 0 και παρατηρώ ότι οι κρατήσεις του ν. 4002/2011 εκτοξεύονται από 8 € στα 108 € ενώ λογικά θα έπρεπε να είναι ανέβουν στα 13,5 καθόσον αφορά το υπερβαίνων τμήμα των 1.700 € με εισφορά 6%. Μπορείτε να το δείτε; Ευχαριστώ
Η κράτηση Ν.4002 υπολογίζεται σε όλο το ποσό και είσαι άτυχος γιατί έπεσες στη χειρότερη δυνατή περίπτωση.
Εάν από 8 € η κράτηση πήγε στα 108 €, σημαίνει ότι το παλιό ποσό ήταν 1.708 € (και μετά την κράτηση σταμάτησε στα 1.700 €), ενώ τώρα είναι 1.808 € και μετά την κράτηση σταμάτησε πάλι στο όριο των 1.700 € (1.808 x 0,94 = 1.699,52 €).
Όπως ο συνάδελφος στο προηγούμενο σχόλιο, είσαι και εσύ στην ίδια περίπτωση της παρ. 2.β στο άρθρο: Πότε αυξάνεται η σύνταξη αλλά μειώνεται το πληρωτέο
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ξυνίδης Παναγιώτης
13 Νοεμβρίου 2018 17:31
Καλησπέρα σας.Κύριε Καρασαββίδη στην προσπάθεια υπολογισμου των αναδρομικών έχω τελματώσει.Ακαθάριστη σύνταξη αυτή την στιγμή 1821+53 Οικ.Επιδ και μερικό σύνολο 1582,η κράτηση του Ν4002 είναι 12,36.Με τον νέο υπολογισμό η ακαθάριστη γίνεται 1907+53 το οικογενειακό επίδομα και το μερικό σύνολο 1667,η κράτηση του Ν4002 εκτινάσσεται στα 92,67.Τα αναδρομικά που μου εμφανίζει είναι -0,07.Αποστρατεύτηκα το 2007 με Διοικητικό βαθμό Ανθλγού και Μισθολογικό 2/3Ανχη,χρονοεπίδομα 48% και 40 συντάξιμα λόγω 36 εξαμήνων αλεξιπτωτιστού,είμαι κάτω των 54.
Δεν κάνεις τίποτε λάθος, είσαι το ζωντανό παράδειγμα της παρ. 2.β στο σχετικό άρθρο: Πότε αυξάνεται η σύνταξη αλλά μειώνεται το πληρωτέο
Η κράτηση Ν.4002 “τιμωρεί” αυτούς που παραιτήθηκαν με σύνταξη πάνω από 1.700 €.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Λεωνίδας
13 Νοεμβρίου 2018 09:49
Καλημέρα κ. Καρασαββίδη και συγχωρέσατε με που επανέρχομαι. Μήπως γνωρίζετε εάν ισχύει κάτι διαφορετικό αναφορικά με τα αναδρομικά για όποιον από το 2012 και μετά βρισκόταν με μετάθεση στην “Κ”?
Δεν γνωρίζω τι ισχύει με το εξωτερικό, αλλά εφόσον πληρωνόσουν από το ελληνικό δημόσιο με το ειδικό μισθολόγιο των στρατιωτικών ισχύει ότι ισχύει για όλους.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
13 Νοεμβρίου 2018 02:55
AN KAI O NOMOS 4093/12 {15-11-2012 ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΜΟ} ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΑΠΟ1/1/2013, ΤΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΝΤΑ ΕΦΑΠΑΞ (συμπληρωση 35 ετιας,αποστρατειας) ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΔΙΜΗΝΟΥ ΤΟΥ 2012 ΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΛΟΑΑ(Σ) σε δικαιούχους με ίδιες ακριβως προυποθέσεις ΑΛΛΑ ΚΑΡΤ …ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΚΕΡΑΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.(τότε διαφορά 20.000 € περίπου).
ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΤΟΥ Ν 4093/12 ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ, ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΟΑΑ(Σ) ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΦΑΠΑΞ(ΥΠΟΛΟΙΠΟ 50%) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ.{ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΠΟΧΗΣ ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟ 50% ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ}.-ΑΝΟΙΞΗ 2015.
Ο ΝΟΜΟΣ 4093/12 ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΑΠΟ 1/1/2013 ΚΑΘΟΤΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΑΠΑΞ( ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ 2012) ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ… ΤΑ ΕΛΟΕΣ(Α), ΓΙΑΤΙ ΕΡΜΗΝΕΥΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΦΑΠΑΞ??
ΑΧΙΛΛΕΑ,ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ,ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΔΟΘΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ, στην ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΗ ΑΥΤΗ ΑΔΙΚΙΑ???
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΗΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΑ,ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012(ΨΗΦΙΣΗ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ Ν 4093/12 ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΤΕ 20000 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ??
ΚΑΛΗ Η ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΣΚ ΑΛΛΑ ΑΦΩΡΟΥΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥΣΤΗΣ ΠΑ ,ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΣ/ΕΛΟΑΑ ΠΕΡΑΣΕ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 12/11/12 ΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ….{.ΕΝΘΥΛΑΚΩΣΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 20 000 ΕΥΡΩ} και ηθελε ΜΕΤΑ 2-3 ΧΡΌΝΙΑ να τα παρει πισω, όπως έκανε ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΎ Ο Σ.Ξ..
{ΑΥΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ,ΑΦΩΡΑ Η ΠΕΡΙ ΟΥ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΣΚ (18/2018). ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ 5-10 ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΠΛΗΒΕΙΟΙ ΤΗΣ ΠΑ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 12/11/2012, ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Η(ΔΙΑΖ) ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΕΒΑΛΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ???.
ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΑΝ ΚΟΥΡΕΜΕΝΑ ΕΦΑΠΑΞ(?),ΕΑΝ ΘΕΤΕΙΣ ΠΙΘΑΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ/ΕΝΣΤΑΣΗ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!
ΑΧΙΛΛΕΑ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΓΚΥΡΗ ΓΝΩΜΗ …………
Σε μια Βαλκάνια χώρα…….ήταν δίκαιο και έγινε πράξη….. με απόλυτη δικαιοσύνη και ισότητα…. Αλίμονο στο μέλλον αυτής της Χώρας….. Σκέψου να μην λειτουργούσε και η δικαιοσύνη, τι θα γινότανε……με τις αλλοπρόσαλλες διοικητικές πράξεις αλλά κάρτ που επιφέρουν δυσμενή αποτελέσματα σε διοικούμενους…..
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΧΙΛΛΕΑΣ
12 Νοεμβρίου 2018 23:21
Kυριε Καρασαββιδη Καλισπερα. Θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με την ηλικια με παραιτηση στον υπολογισμο θα ειναι η τωρινη η των ετων 2011-2014.Επισης στον υπολογισμο τα μερισματα τωρινα η των ετων 2014-2011.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Τα αναδρομικά είναι μέχρι 12-5-2016 οπότε εάν μέχρι τότε δεν έκλεισες τα 55 βάζεις “έως 54”.
Δεν υπάρχει πρόβλεψη για αυτούς που έκλεισαν τα 55 στο ενδιάμεσο διάστημα, το σωστότερο θα ήταν να βγάλεις 2 αποτελέσματα (54 / 55 ετών), να σημειώσεις και τα 2 μηνιαία αναδρομικά και να υπολογίσεις τους μήνες που ήσουν σε κάθε μία περίπτωση ηλικίας.
Καλησπερα σε ολους. Σχης ε.ε. ειμαι και, υστερα απο την εισαγωγη ολων των στοιχειων στο προγραμμα υπολογισμου αναδρομικων, μου βγαζει πληρωτεο (πρασινα γραμματα) 9.793 ευρω. Επειδη δεν μπορει να ειναι τοσα, μπορει καποιος συναδελφος να μου πει τι πρεπει να αφαιρεσω για να βρω το σωστο χρηματικο ποσο ? Σας ευχαριστω εκ των προτερων. Καλη συνεχεια και υγεια σε ολους!
Δεν χρειάζεται να αφαιρέσεις τίποτε, εφόσον έχεις διαβάσεις πρώτα το σχετικό άρθρο και έχεις εισάγει το σωστό βαθμό και τη σωστή ημερομηνία (για το οποίο δεν είμαι καθόλου σίγουρος), πχ. το 2014 ήσουν και τότε Σχης;
Καλησπερα Αχιλλεα. Εκανα τη διορθωση βαθμου για το 2014 (σωστο!) και απολογουμαι για την αβλεψια. Παλι ομως το τελικο πληρωτεο, ειναι υπερδιπλασιο απο οσα εχουμε δει/διαβασει σε τηλ.σταθμους/ιστοσελιδες (χαιρομαι βεβαιως πολυ γι’αυτο). Ευχαριστω πολυ για τον χρονο που αφιερωσες για μενα και για ολα οσα κανεις για ολους μας. Ενα “μπραβο” ειναι πραγματικα πολυ λιγο!
Από αυτά που θα εισπράξετε θα πρέπει να βάλετε στην άκρη ένα σημαντικό ποσοστό (ειδικά οι εν ενεργεία), για να πληρώσετε την εφορία όταν το καλοκαίρι του 2019 κάνετε δήλωση αναδρομικών προηγουμένων ετών!
Κάποια στιγμή θα ανέβει σχετικό άρθρο με αυτά που θα χρωστάτε (επιπλέον του φόρου 20% που παρακρατείται τώρα), τα οποία μπορείς από τώρα να δεις πόσα είναι, εάν αντί για τα φορολογητέα ποσά (που αφαιρούνται στη σελίδα), αφαιρέσεις τα πληρωτέα ποσά ακριβώς από πάνω.
ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΣΑΒΙΔΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΝΑΔΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΗΝΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ (ΕΦΚΑ Ή ΕΦΚΑ-ΜΤΣ), ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΟΡΘΑ ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4093. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Μάλλον δεν διάβασες την παρ. ΣΤ.2. του άρθρου, όπου υπάρχει σχετικό υπόδειγμα συμπλήρωσης.
Το μέρισμα δεν υπολογίζεται από τη σελίδα (το ποσό που υπάρχει είναι τυχαίο) και πρέπει να το εισάγεις εσύ.
Οπότε είτε βάλεις μέρισμα 150 € είτε βάλεις 1.500 €, είναι αποκλειστικά δική σου ευθύνη!
ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΤΕ, ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡ.ΣΤ.2. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΕΑΝ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟ 2012, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ (ΕΑΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ), ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν.4093, ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ 1/1/2013. ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ 50%, ΤΟ 2014.
Έχεις απόλυτο δίκιο για την έναρξη ισχύος της κράτησης Ν.4093, δεν το είχα σκεφθεί μέχρι τώρα και είσαι ο πρώτος που το επισημαίνει!
Θα κοιτάξω εάν μπορέσω να το ενσωματώσω στους υπολογισμούς για τους 5 πρώτους μήνες.
Αχιλλέα πρέπει να ληφθεί υπόψη και το ποσοστό περίθαλψης,3,25 ή 4 ή 6% και ανάλογα σε ποια ποσά υπολογίζονταν.
ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΖΩΚΑΣ
12 Νοεμβρίου 2018 09:51
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΤΖΩΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ. ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2017 (05 ΜΑΡΤΙΟΥ) ΠΡΟΗΧΘΗΚΑ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ. ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2018 (03 ΜΑΡΤΙΟΥ) ΚΡΙΘΗΚΑ ΩΣ ΕΥΔΟΚΙΜΩΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΣ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΑΧΘΗΚΑ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΥ. ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΙΣ 04 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018. Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΣΣΕ ΗΤΑΝ 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1983. ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΜΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2009 42.000 €. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ SITE ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΙΣΑΓΑΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΖΩΚΑΣ
ΥΠΤΓΟΣ (Ε.Α)
Εισάγοντας τα παραπάνω στοιχεία σας στο https://enstoloi.net/calculation/efapax-ges/
σας δίνει:
Ακαθ. εφάπαξ 117.612
Μείον εισφορές τελευταίου βαθμού 553
Μείον προκαταβολή και τόκοι 54.993
ΠΛΗΡΩΤΕΟ 62.065€
Στη σελίδα “Εφάπαξ ΓΕΣ” εισάγεις τους 2 τελευταίους βαθμούς με τις αντίστοιχες ημερομηνίες. Το “Ευδοκίμως τερματίσας” δεν έχει σημασία με το νέο μισθολόγιο και γι’ αυτό δεν εμφανίζεται η σχετική επιλογή.
Θέλει προσοχή στην ημερομηνία τελευταίας προαγωγής, εάν προήχθης σε Υπτγο με νέο ΠΔ ένα μήνα πριν την αποστρατεία σου (και όχι 8 μήνες πριν με τις κρίσεις) θα βάλεις ημ/νία 4-10-2018.
Υπήρχε στη σελίδα ένα λάθος μορφοποίησης που διορθώθηκε (δεν φαίνονταν το ποσό του τμήματος Β αλλά υπολογίζονταν κανονικά).
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παπ. Ιωάννης
12 Νοεμβρίου 2018 08:04
Καλημέρα ,θα ηθελα μια διευκρίνηση οσον αφορα στην εφαρμογη για τα αναδρομικα.Παρατηρησα κατι με τον μισθολογικο βαθμο που δνε ξερω εαν εινα σωστι και γιατι βγαινει ετσι.Εαν βαλω 2012 ημερομηνια Ημ/νία μισθού μου βγαζει μεγαλυτερο μισθογικο βαθμο αποτι αν βαλω 2016.Ειναι σαν να ειναι αναποδα οι βαθμοι,δηλαδη οσο περισσοτερα τα χρονια υπηρεσιας ,τοσο μικροτερος ο μισθολογικος.Εχω καταλαβει κατι λαθος?Ευχαριστω
Μπορεί να βγουν τέτοια αποτελέσματα εάν εισάγεις “παράξενο” συνδυασμό βαθμού και ετών υπηρεσίας, πχ. Ταξχος με 20 χρόνια υπηρεσίας. Εσύ ποιο βαθμό εισάγεις και πόσα χρόνια υπηρεσίας;
Είναι σίγουρο ότι έχεις εισάγει λάθος προέλευση (Σχ.Αξκών), διότι προφανώς δεν είσαι απόφοιτος ΑΣΕΙ.
Η επιλογή του πεδίου [Προέλευση] αναλύεται στην παρ. Γ.1 του άρθρου που αναφέρεται στο κάτω μέρος της σελίδας υπολογισμού, το οποίο θα πρέπει να αναγνωστεί ΠΡΙΝ συμπληρωθεί η σελίδα.
Εκεί επίσης περιγράφεται (στην παρ. Γ.3.β) ότι η σχολή έχει σημασία μόνο για όσους φοίτησαν την περίοδο 2012-2016, ώστε να υπολογιστούν σωστά οι μήνες αναδρομικών.
Καλησπερα σας κυριε καρασαββιδη….θα ήθελα να ρωτήσω όσο αφορά την επιστροφή από το ελοας αναδρομικα της διαφορας του ποσού από το εφάπαξ που είχε καταβληθεί στους δικαιούχους που είχαν απιστρστευτει από 1_8-2012 εως16-5-2016…… Επειδή για το διάστημα από 1-8-2012εως τις 16-5-2016 θα εοανυπολογιστουν οι συντάξεις με τους βμ και επιδόματα του 2011…και θα καταβληθεί αναδρομικά η διαφορά του ποσού που δίνεται τώρα, σε σύγκριση με αυτό που θα πρέπει να δίνοταν… … Δηλαδή θα θεωρηθεί ότι αυτή την περίοδο ίσχυαν οι βμ και επιδόματα του 2011….Γιατι το ίδιο να μην γίνει και από το ελοας;
Καλησπέρα σας. Είμαι απόστρατος με ημερομηνία διαγραφής την 29/12/16. Από τον Οκτ 2016 ως και σήμερα μου κρατούνται εισφορές για την αναγνώριση της μάχιμης πενταετίας (για 2 μήνες ως εν ενεργεία και μετά ως συνταξιούχος). Απ’ ότι γνωρίζω πρόσφατα διακόπηκε η κράτηση των υπόψη εισφορών από τους εν ενεργεία συναδέλφους (όσοι είχαν ζητήσει την αναγνώριση) λόγω αλλαγής στον τρόπο υπολογισμού του ποσού οφειλής (αρκετά μειωμένου σε σχέση με το αρχικό). Αν είναι δυνατό θα ήθελα να με καθοδηγήσετε που πρέπει να απευθυνθώ ώστε να δρομολογήσω τις περαιτέρω ενέργειές μου για διακοπή των εισφορών μου, εφόσον αυτές έχουν καλυφθεί σύμφωνα με τα νέα δεδομένα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχαρητήρια για το έργο σας.
Είμαι και εγώ στην ίδια “κατάσταση”…
Αν κάποιος συνάδελφος έχει κάποια πληροφόρηση, ας ενημερώσει
Επειδή κι εγώ είμαι στην ίδια κατάσταση και συνεχίζεται, ως συνταξιούχος, η κράτηση των εισφορών για τη μάχιμη πενταετία. Νομίζω ότι το θέμα είναι στην ημερομηνία αίτησης αποστρατείας (27/6/2016/ στην περίπτωσή μου), η οποία μας κατατάσει στον προ 4387/16 συνταξιοδοτικό νόμο και μάλλον δεν μας πιάνει η μείωση εμάς, καθώς αν δεν κάνω λάθος αφορά τους αιτούντες παραίτηση από 1/7/2016 και μετά. Αν είναι σωστός ο συλλογισμός μου απλά είμαστε άτυχοι και θα πληρώσουμε ολόκληρο το ποσό που μας έχει υπολογίσει το ΓΛΚ. Η συγκεκριμένη ερμηνεία είναι προσωπική και την αναφέρω με κάθε επιφύλαξη. Μακάρι να μην είναι έτσι.
Αν γνωρίζει κάτι και ο κ. Καρασσαβίδης θα μας βοηθούσε πολύ να μας το πει.
Ανακοίνωση Καταβολής ΒΟΕΑ Φεβρουαρίου-Μαρτίου-Απριλίου 2018
από ΜΤΣ https://mts.army.gr/el/news/anakoinosi-katavolis-voea-fevroyarioy-martioy-aprilioy-2018
ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΣΑΒΙΔΗ ΠΩΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥΛΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΑΙΤ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ;
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ Ο ΚΥΡΙΣ ΝΑΤΣΙΟΥΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
KRANOS.GR
https://kranosgr.blogspot.com/2018/11/blog-post_70.html
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΡΚΡΙΜΕΝΟ ΠΙΝΑΚΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΡΑΣΣΑΒΙΔΗ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ(ΠΕΡΙΠΟΥ 250 ΕΥΡΩ ΠΑΝΩ).
Ο συγκεκριμένος πίνακας κάνει την εξής απλή πράξη: Προηγ. αναδρομικά x (36 / 23) x 53.
Πχ. για αναδρομικά 35 € / μήνα: 35 x (36 / 23) x 53 = 2.903 €.
Είναι αρκετά σωστός (όχι τελείως), γιατί ουσιαστικά υπολογίζει τα προηγούμενα αναδρομικά ανά μήνα (αφορούσαν 23 μήνες και δόθηκαν σε 36 δόσεις) και μετά πολλαπλασιάζει επί 53 μήνες.
Και οι 2 μέθοδοι είναι προσεγγιστικές, στο site υπάρχει η έννοια του μέσου μισθού (στις 15-10-2014) για την περίοδο 2012 – 2016, ενώ στο συγκεκριμένο πίνακα δεν υπολογίζεται ο αυξημένος βασικός μισθός και ΕΧΥ για τα έτη 2015 και 2016 (τα παλιά αναδρομικά υπολογίστηκαν με βαθμούς και ΕΧΥ ετών 2012 – 2014).
Όποιος επιθυμεί απόλυτη ακρίβεια θα πρέπει να υπολογίσει τη διαφορά για κάθε βαθμό ξεχωριστά με βάση την εφαρμογή στο site (παρ. 2.β του σχετικού άρθρου).
Κυριε καρασαββιδη καλησπερα.Στον υπολογισμο αναδρομικων Γ1 2012-2016 τα ποσα ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ θα ειναι τωρινα η των ετων 2011-2014?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Τα ποσά βγαίνουν πάντα σε σχέση με το βαθμό που επιλέγεται για το έτος που επιλέγεται.
Με το παλιό μισθολόγιο το ποσοστό αυτών των κρατήσεων ήταν σταθερό όλα τα χρόνια.
Καλησπέρα κ. Καρασαββίδη εξαιρετική δουλειά. Είμαι απόστρατος από 3/8/2012 με διοικητικό βαθμό Ανχη και σύνταξη 1/3 Ταξιάρχου, στον πίνακα υπολογισμού αναδρομικών μου δείχνει 0 και παρατηρώ ότι οι κρατήσεις του ν. 4002/2011 εκτοξεύονται από 8 € στα 108 € ενώ λογικά θα έπρεπε να είναι ανέβουν στα 13,5 καθόσον αφορά το υπερβαίνων τμήμα των 1.700 € με εισφορά 6%. Μπορείτε να το δείτε; Ευχαριστώ
Η κράτηση Ν.4002 υπολογίζεται σε όλο το ποσό και είσαι άτυχος γιατί έπεσες στη χειρότερη δυνατή περίπτωση.
Εάν από 8 € η κράτηση πήγε στα 108 €, σημαίνει ότι το παλιό ποσό ήταν 1.708 € (και μετά την κράτηση σταμάτησε στα 1.700 €), ενώ τώρα είναι 1.808 € και μετά την κράτηση σταμάτησε πάλι στο όριο των 1.700 € (1.808 x 0,94 = 1.699,52 €).
Όπως ο συνάδελφος στο προηγούμενο σχόλιο, είσαι και εσύ στην ίδια περίπτωση της παρ. 2.β στο άρθρο:
Πότε αυξάνεται η σύνταξη αλλά μειώνεται το πληρωτέο
Καλησπέρα σας.Κύριε Καρασαββίδη στην προσπάθεια υπολογισμου των αναδρομικών έχω τελματώσει.Ακαθάριστη σύνταξη αυτή την στιγμή 1821+53 Οικ.Επιδ και μερικό σύνολο 1582,η κράτηση του Ν4002 είναι 12,36.Με τον νέο υπολογισμό η ακαθάριστη γίνεται 1907+53 το οικογενειακό επίδομα και το μερικό σύνολο 1667,η κράτηση του Ν4002 εκτινάσσεται στα 92,67.Τα αναδρομικά που μου εμφανίζει είναι -0,07.Αποστρατεύτηκα το 2007 με Διοικητικό βαθμό Ανθλγού και Μισθολογικό 2/3Ανχη,χρονοεπίδομα 48% και 40 συντάξιμα λόγω 36 εξαμήνων αλεξιπτωτιστού,είμαι κάτω των 54.
Δεν κάνεις τίποτε λάθος, είσαι το ζωντανό παράδειγμα της παρ. 2.β στο σχετικό άρθρο:
Πότε αυξάνεται η σύνταξη αλλά μειώνεται το πληρωτέο
Η κράτηση Ν.4002 “τιμωρεί” αυτούς που παραιτήθηκαν με σύνταξη πάνω από 1.700 €.
Καλημέρα κ. Καρασαββίδη και συγχωρέσατε με που επανέρχομαι. Μήπως γνωρίζετε εάν ισχύει κάτι διαφορετικό αναφορικά με τα αναδρομικά για όποιον από το 2012 και μετά βρισκόταν με μετάθεση στην “Κ”?
Δεν γνωρίζω τι ισχύει με το εξωτερικό, αλλά εφόσον πληρωνόσουν από το ελληνικό δημόσιο με το ειδικό μισθολόγιο των στρατιωτικών ισχύει ότι ισχύει για όλους.
AN KAI O NOMOS 4093/12 {15-11-2012 ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΜΟ} ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΑΠΟ1/1/2013, ΤΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΝΤΑ ΕΦΑΠΑΞ (συμπληρωση 35 ετιας,αποστρατειας) ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΔΙΜΗΝΟΥ ΤΟΥ 2012 ΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΛΟΑΑ(Σ) σε δικαιούχους με ίδιες ακριβως προυποθέσεις ΑΛΛΑ ΚΑΡΤ …ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΚΕΡΑΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.(τότε διαφορά 20.000 € περίπου).
ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΤΟΥ Ν 4093/12 ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ, ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΟΑΑ(Σ) ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΦΑΠΑΞ(ΥΠΟΛΟΙΠΟ 50%) ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ.{ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΠΟΧΗΣ ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟ 50% ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ}.-ΑΝΟΙΞΗ 2015.
Ο ΝΟΜΟΣ 4093/12 ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΑΠΟ 1/1/2013 ΚΑΘΟΤΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΑΠΑΞ( ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ 2012) ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ… ΤΑ ΕΛΟΕΣ(Α), ΓΙΑΤΙ ΕΡΜΗΝΕΥΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΦΑΠΑΞ??
ΑΧΙΛΛΕΑ,ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ,ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΔΟΘΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ, στην ΟΦΘΑΛΜΟΦΑΝΗ ΑΥΤΗ ΑΔΙΚΙΑ???
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Το ζήτημα που θίγεις δεν είναι έτσι όπως το περιγράφεις, και λύθηκε με την απόφαση 16/2018 του ΝΣΚ.
Υπάρχει σχετικό άρθρο στην αρχική σελίδα.
ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΗΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΑ,ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012(ΨΗΦΙΣΗ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ Ν 4093/12 ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΤΕ 20000 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟΥ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ??
ΚΑΛΗ Η ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΣΚ ΑΛΛΑ ΑΦΩΡΟΥΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΥΣΤΗΣ ΠΑ ,ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΣ/ΕΛΟΑΑ ΠΕΡΑΣΕ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 12/11/12 ΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ….{.ΕΝΘΥΛΑΚΩΣΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 20 000 ΕΥΡΩ} και ηθελε ΜΕΤΑ 2-3 ΧΡΌΝΙΑ να τα παρει πισω, όπως έκανε ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΎ Ο Σ.Ξ..
{ΑΥΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ,ΑΦΩΡΑ Η ΠΕΡΙ ΟΥ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΣΚ (18/2018). ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ 5-10 ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΠΛΗΒΕΙΟΙ ΤΗΣ ΠΑ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 12/11/2012, ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Η(ΔΙΑΖ) ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΕΒΑΛΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ???.
ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΑΝ ΚΟΥΡΕΜΕΝΑ ΕΦΑΠΑΞ(?),ΕΑΝ ΘΕΤΕΙΣ ΠΙΘΑΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ/ΕΝΣΤΑΣΗ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΟΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!
ΑΧΙΛΛΕΑ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΓΚΥΡΗ ΓΝΩΜΗ …………
Σε μια Βαλκάνια χώρα…….ήταν δίκαιο και έγινε πράξη….. με απόλυτη δικαιοσύνη και ισότητα…. Αλίμονο στο μέλλον αυτής της Χώρας….. Σκέψου να μην λειτουργούσε και η δικαιοσύνη, τι θα γινότανε……με τις αλλοπρόσαλλες διοικητικές πράξεις αλλά κάρτ που επιφέρουν δυσμενή αποτελέσματα σε διοικούμενους…..
Kυριε Καρασαββιδη Καλισπερα. Θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με την ηλικια με παραιτηση στον υπολογισμο θα ειναι η τωρινη η των ετων 2011-2014.Επισης στον υπολογισμο τα μερισματα τωρινα η των ετων 2014-2011.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Τα αναδρομικά είναι μέχρι 12-5-2016 οπότε εάν μέχρι τότε δεν έκλεισες τα 55 βάζεις “έως 54”.
Δεν υπάρχει πρόβλεψη για αυτούς που έκλεισαν τα 55 στο ενδιάμεσο διάστημα, το σωστότερο θα ήταν να βγάλεις 2 αποτελέσματα (54 / 55 ετών), να σημειώσεις και τα 2 μηνιαία αναδρομικά και να υπολογίσεις τους μήνες που ήσουν σε κάθε μία περίπτωση ηλικίας.
Εκλεισα τα 60 χρονια στις12-5-2016. να βαλω 55-60?αποστρατια με παραιτηση 2007,
ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΑ ΤΗΝ 8/7/2013 ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗΣ,.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Εάν έβαζες έτη Κονδύλη τώρα διορθώθηκε.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.
Καλησπερα σε ολους. Σχης ε.ε. ειμαι και, υστερα απο την εισαγωγη ολων των στοιχειων στο προγραμμα υπολογισμου αναδρομικων, μου βγαζει πληρωτεο (πρασινα γραμματα) 9.793 ευρω. Επειδη δεν μπορει να ειναι τοσα, μπορει καποιος συναδελφος να μου πει τι πρεπει να αφαιρεσω για να βρω το σωστο χρηματικο ποσο ? Σας ευχαριστω εκ των προτερων. Καλη συνεχεια και υγεια σε ολους!
Δεν χρειάζεται να αφαιρέσεις τίποτε, εφόσον έχεις διαβάσεις πρώτα το σχετικό άρθρο και έχεις εισάγει το σωστό βαθμό και τη σωστή ημερομηνία (για το οποίο δεν είμαι καθόλου σίγουρος), πχ. το 2014 ήσουν και τότε Σχης;
Καλησπερα Αχιλλεα. Εκανα τη διορθωση βαθμου για το 2014 (σωστο!) και απολογουμαι για την αβλεψια. Παλι ομως το τελικο πληρωτεο, ειναι υπερδιπλασιο απο οσα εχουμε δει/διαβασει σε τηλ.σταθμους/ιστοσελιδες (χαιρομαι βεβαιως πολυ γι’αυτο). Ευχαριστω πολυ για τον χρονο που αφιερωσες για μενα και για ολα οσα κανεις για ολους μας. Ενα “μπραβο” ειναι πραγματικα πολυ λιγο!
Από αυτά που θα εισπράξετε θα πρέπει να βάλετε στην άκρη ένα σημαντικό ποσοστό (ειδικά οι εν ενεργεία), για να πληρώσετε την εφορία όταν το καλοκαίρι του 2019 κάνετε δήλωση αναδρομικών προηγουμένων ετών!
Κάποια στιγμή θα ανέβει σχετικό άρθρο με αυτά που θα χρωστάτε (επιπλέον του φόρου 20% που παρακρατείται τώρα), τα οποία μπορείς από τώρα να δεις πόσα είναι, εάν αντί για τα φορολογητέα ποσά (που αφαιρούνται στη σελίδα), αφαιρέσεις τα πληρωτέα ποσά ακριβώς από πάνω.
Ναι, το βλεπω. Και παλι ευχαριστω πολυ!
ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΣΣΑΒΙΔΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΝΑΔΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΠΕΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΗΝΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ (ΕΦΚΑ Ή ΕΦΚΑ-ΜΤΣ), ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΟΡΘΑ ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4093. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Μάλλον δεν διάβασες την παρ. ΣΤ.2. του άρθρου, όπου υπάρχει σχετικό υπόδειγμα συμπλήρωσης.
Το μέρισμα δεν υπολογίζεται από τη σελίδα (το ποσό που υπάρχει είναι τυχαίο) και πρέπει να το εισάγεις εσύ.
Οπότε είτε βάλεις μέρισμα 150 € είτε βάλεις 1.500 €, είναι αποκλειστικά δική σου ευθύνη!
ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΤΕ, ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡ.ΣΤ.2. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, ΕΑΝ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΝΤΑΜΗΝΟ 2012, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ (ΕΑΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ), ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν.4093, ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ 1/1/2013. ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ 50%, ΤΟ 2014.
Έχεις απόλυτο δίκιο για την έναρξη ισχύος της κράτησης Ν.4093, δεν το είχα σκεφθεί μέχρι τώρα και είσαι ο πρώτος που το επισημαίνει!
Θα κοιτάξω εάν μπορέσω να το ενσωματώσω στους υπολογισμούς για τους 5 πρώτους μήνες.
Αχιλλέα πρέπει να ληφθεί υπόψη και το ποσοστό περίθαλψης,3,25 ή 4 ή 6% και ανάλογα σε ποια ποσά υπολογίζονταν.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΤΖΩΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ. ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2017 (05 ΜΑΡΤΙΟΥ) ΠΡΟΗΧΘΗΚΑ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ. ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2018 (03 ΜΑΡΤΙΟΥ) ΚΡΙΘΗΚΑ ΩΣ ΕΥΔΟΚΙΜΩΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΣ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΑΧΘΗΚΑ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΥ. ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΙΣ 04 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018. Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΣΣΕ ΗΤΑΝ 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1983. ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΜΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2009 42.000 €. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ SITE ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΙΣΑΓΑΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΖΩΚΑΣ
ΥΠΤΓΟΣ (Ε.Α)
Εισάγοντας τα παραπάνω στοιχεία σας στο https://enstoloi.net/calculation/efapax-ges/
σας δίνει:
Ακαθ. εφάπαξ 117.612
Μείον εισφορές τελευταίου βαθμού 553
Μείον προκαταβολή και τόκοι 54.993
ΠΛΗΡΩΤΕΟ 62.065€
Στη σελίδα “Εφάπαξ ΓΕΣ” εισάγεις τους 2 τελευταίους βαθμούς με τις αντίστοιχες ημερομηνίες. Το “Ευδοκίμως τερματίσας” δεν έχει σημασία με το νέο μισθολόγιο και γι’ αυτό δεν εμφανίζεται η σχετική επιλογή.
Θέλει προσοχή στην ημερομηνία τελευταίας προαγωγής, εάν προήχθης σε Υπτγο με νέο ΠΔ ένα μήνα πριν την αποστρατεία σου (και όχι 8 μήνες πριν με τις κρίσεις) θα βάλεις ημ/νία 4-10-2018.
Υπήρχε στη σελίδα ένα λάθος μορφοποίησης που διορθώθηκε (δεν φαίνονταν το ποσό του τμήματος Β αλλά υπολογίζονταν κανονικά).
Καλημέρα ,θα ηθελα μια διευκρίνηση οσον αφορα στην εφαρμογη για τα αναδρομικα.Παρατηρησα κατι με τον μισθολογικο βαθμο που δνε ξερω εαν εινα σωστι και γιατι βγαινει ετσι.Εαν βαλω 2012 ημερομηνια Ημ/νία μισθού μου βγαζει μεγαλυτερο μισθογικο βαθμο αποτι αν βαλω 2016.Ειναι σαν να ειναι αναποδα οι βαθμοι,δηλαδη οσο περισσοτερα τα χρονια υπηρεσιας ,τοσο μικροτερος ο μισθολογικος.Εχω καταλαβει κατι λαθος?Ευχαριστω
Μπορεί να βγουν τέτοια αποτελέσματα εάν εισάγεις “παράξενο” συνδυασμό βαθμού και ετών υπηρεσίας, πχ. Ταξχος με 20 χρόνια υπηρεσίας. Εσύ ποιο βαθμό εισάγεις και πόσα χρόνια υπηρεσίας;
Ανθυπολοχαγός με έτος εισαγωγής το 95.και 24 μήνες της σχολής.
Είναι σίγουρο ότι έχεις εισάγει λάθος προέλευση (Σχ.Αξκών), διότι προφανώς δεν είσαι απόφοιτος ΑΣΕΙ.
Η επιλογή του πεδίου [Προέλευση] αναλύεται στην παρ. Γ.1 του άρθρου που αναφέρεται στο κάτω μέρος της σελίδας υπολογισμού, το οποίο θα πρέπει να αναγνωστεί ΠΡΙΝ συμπληρωθεί η σελίδα.
Εκεί επίσης περιγράφεται (στην παρ. Γ.3.β) ότι η σχολή έχει σημασία μόνο για όσους φοίτησαν την περίοδο 2012-2016, ώστε να υπολογιστούν σωστά οι μήνες αναδρομικών.
ευχαριστω,πραγματι ηταν αυτο
Καλησπερα σας κυριε καρασαββιδη….θα ήθελα να ρωτήσω όσο αφορά την επιστροφή από το ελοας αναδρομικα της διαφορας του ποσού από το εφάπαξ που είχε καταβληθεί στους δικαιούχους που είχαν απιστρστευτει από 1_8-2012 εως16-5-2016…… Επειδή για το διάστημα από 1-8-2012εως τις 16-5-2016 θα εοανυπολογιστουν οι συντάξεις με τους βμ και επιδόματα του 2011…και θα καταβληθεί αναδρομικά η διαφορά του ποσού που δίνεται τώρα, σε σύγκριση με αυτό που θα πρέπει να δίνοταν… … Δηλαδή θα θεωρηθεί ότι αυτή την περίοδο ίσχυαν οι βμ και επιδόματα του 2011….Γιατι το ίδιο να μην γίνει και από το ελοας;
Γιατί δεν καταργήθηκε το μισθολόγιο, δεν αλλάζει το ΦΔΜ σου και με βάση αυτό εκδίδεται το εφάπαξ.