Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 254 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Μάκης
18 Ιανουαρίου 2020 04:23
Από τα μέσα του 2017 περιμένουμε ακόμα την οριστική σύνταξη. Τι γίνεται βρε παιδιά… είμαστε “υποχρεωμένοι” να ζούμε με αυτό το άγχος καθημερινά όχι μόνο για την έκδοση της αλλά και αν θα σηκώσουν ένα τηλέφωνο, προσπαθώντας κάποια χρονικά διαστήματα (???). Και μάλιστα το καλό…ΕΕ για αυτούς που αποστρατεύτηκαν για λόγους υγείας θα έχουν κάπως μια προτεραιότητα (σχετικό λέω εγώ). Ημαρτον δλδ… Σε 4 μήνες κλείνουμε 3ετια ακούει κανείς, και τα φάρμακα φάρμακα, το χρηματικό εννοώ.
Καλημέρα! Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάτι δεν πάει καλά ακόμα και το συμπληρωματικο ΒΟΕΑ των παιδιών (γιατί δίνουν προκαταβολή) στον τρίτο χρόνο τρέχει. Να σκέφτεσαι τους άλλους που έρχονται από πίσω για να παρηγοριεσαι όλοι μας δηλαδή.
ΕΛΑ ΜΑΚΗ….ΜΕΣΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ…ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ…ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ….ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ…ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΟΣΟΣΤΑ..ΝΑ ΤΑ ΤΕΣΤΑΡΟΥΝ…..ΟΠΟΤΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΡΤΙΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ….ΓΙΑ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ…ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΠΟΥ ΣΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ PLUS……ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ…ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ…ΥΠΟΜΟΝΗ….
Μέχρι να περαστούν οι νέες φόρμες αλλαγών, αφού δεν θα ισχύουν για όλους οι αλλαγές, μπορούν να δουλεύουν, να βγάζουν τις οριστικές σε αυτούς που ΔΕΝ επηρεάζονται. Δλδ τι…. Θα σου απαντάνε …. Σας κύριε περιμένουμε το νέο ασφαλιστικό (.?). Αφού εγώ προσωπικά δεν επηρεάζομαι από τις αλλαγές, ούτε δίπλα ταμεία ούτε τπτ. Αλλά το κλασικό στην εργασία στην Ελλάδα…μόλις είναι να γίνει ή επίκειται κάποια αλλαγή πατάει εκεί πάνω οι απάντηση και μένεις…..ας μην πω τι!!!
Για να σε κανω να νιωσεις καλυτερα φιλε Μακη, εχω διαγραφει Δεκ του 2016 και ακομα ειμαι με προσωρινη. Τι να πεις…Ακουστηκε πως τελειωσαν με του 2016 και ξεκινανε του 2017..για να δουμε..
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Λευτερης
17 Ιανουαρίου 2020 16:51
Καλησπέρα, σήμερα με έβγαλαν 50% σύνταξη λόγω ανικανότητας. Στο εξιτήριο γράφει την πάθηση μου στο πιο ήπιο στάδιο έως 50% (ήμουν ήδη υπηρεσία εδάφους). Πριν 8 μήνες το εξιτήριο μου έγραφε την πάθηση μου που αυτή έφθανε σε ποσοστό έως 67%. Η Ανώτατη επιτροπή μου είπε ότι εφόσον σου έβαλαν αυτήν την πάθηση σε ήπια μορφή εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο και αν θέλω να πάω στην αναθεωρητική επιτροπή να κάνω ένσταση. Οκ θα κάνω τι ενέργειες, όμως τι πρέπει να κάνω για να το αλλάξω και να με βγάλουν με την πάθηση της πιο βαριάς μορφης 67%;
Εαν ο θεράπων λέει οτι έχεις αυτή την πάθηση η οποία έχει 50% (για να πάρεις 67%) θα πρέπει να βγάλει νέα που θα δικαιολογεί οτι η πάθηση σου επιδεινώθηκε στο 67%, λίγο δύσκολο το βλέπω.
Η επιτροπή δεν είναι υποχρεωμένη να δεχτεί εξ ολοκλήρου την γνωμάτευση του γιατρού. Κοιτάνε τον φάκελο και αποφασίζουν. Έχεις συγκεκριμένες ημέρες που πρέπει να κάνεις την ένσταση, αλλιώς μετά μόνο στα δικαστήρια. Εδώ έχω και μια απορία. Σύμφωνα με τον νόμο η διαδικασία για δικαστική αμφισβήτηση ανάλογης διαδικασίας στα ΚΕΠΑ έχει ενταχθεί στα τριμελή διοικητικά πρωτοδικεία. Η διάταξη αυτή ισχύει και εδώ ή πρέπει να πάει κάποιος στο διοικητικό εφετείο, ακυρωτικού σχηματισμού; Ρωτάω γιατί η πρώτη περίπτωση είναι και αρκετά ποιο φθηνή και ποιο γρήγορη.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
gio
16 Ιανουαρίου 2020 14:51
Καλησπέρα σας. Σε συνέχεια των αλλαγών για τον οδηγό αποστρατείας που ανέφερα σε προηγούμενες αναρτήσεις και μετά από επίσκεψη μου σε υποκατάστημα ΕΦΚΑ για την έκδοση βιβλιαρίου υγείας αποστράτου, έστειλα email στον κ.Καρασαββίδη για τις αλλαγές (πολύ λιγότερα δικαιολογητικά λόγω κατάργησης του έντυπου βιβλιαρίου)
Ναι μου ζητήθηκαν μόνο 2. Η ΕΔΥΕΘΑ αποστρατείας και βεβαίωση για το ΑΜΚΑ καθώς με Κ.Υ.Α Φεβ 2019 καταργούνται τα έντυπα βιβλιάρια υγείας.Φαντάζομαι σε λίγες μέρες ο κ. Αχιλλέας θα παρουσιάσει πλήρως τον ανανεωμένο οδηγό όπου αναλυτικά
θα φαίνονται οι αλλαγές. Και γω είχα δει τα δικαιολογητικά στην επίσημη ιστοσελίδα που λες και τύπωνα αβέρτα αλλά τελικά δεν χρειάστηκαν
ΣΩΜΑ:
Στρατός
bill
16 Ιανουαρίου 2020 14:17
Καλημέρα θα ήθελα να κάνω κάποιες διευκρινήσεις στα γραφόμενα του συναδέλφου Κostaloni της 13 -1-19 και το τί ίσχυσαν κατά την αποστρατεία την δική μου τον Σεπ 2017 και το 2019 (καθόσον είχα επανέλθει ως ΕΟΘ).
α. Πολιτική ταυτότητα βγάζεις την επομένη ημέρα της διαγραφής που γράφει η ΕΔΥΕΘΑ και όχι όταν βγει η ΕΔΥΕΘΑ γιατί διαγράφεσαι 1 μήνα μετά. Η αστυνομία δε βγάζει πολιτική ταυτότητα νωρίτερα.(τουλάχιστον δεν έβγαλε σε μένα)
β. Τα χαρτιά σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στο army. gr τα στέλνεις μόνο συστημένα με ΕΛΤΑ. Εγώ το 2017 τα πήγα προσωπικά άλλα το 2019 τα έστειλα με ΕΛΤΑ και σε 2 μέρες παραλήφθηκαν απο ΓΕΣ/ΔΟΙ.
γ. Τα χαρτιά που υποβάλλεις στο ΓΕΣ/ΔΟΙ είναι 3 πακέτα ταυτόχρονα :1 για σύνταξη ,1 για μέρισμα ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ και 1 για Εφάπαξ. Το ΓΕΣ/ΔΟΙ μετά τα στέλνει με διαβιβαστικά στο ΓΛΚ -ΕΦΚΑ για σύνταξη και στο ΜΤΣ -ΕΛΟΑΣ για μέρισματα και εφάπαξ.
δ. Τα μερίσματα ξεκίνησα να τα παίρνω μετά από 14 μήνες (διαγραφή 24-9-17, πρώτη καταβολή μερισμάτων 28-11-18)
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης Φ
15 Ιανουαρίου 2020 21:33
Γεια σας . Εχω τρια εξαμηνα (αλεξιπτωτιστη ) απο στρατιωτης απο το 1995 . Ηθελα να κανω αναφορα για να τα αναγνωρισω ως διπλο χρονο υπηρεσιας , αλλα δε εκανα λογω οτι πρωτα πρεπει να αναγνωρισω τη θητεια και το κοστος ειναι μεγαλο (18 μηνες ) και ετσι το αφηνω για το τελος για να πληρωσω με το εφαπαξ . Συναδελφος μου ,αφου αναγνωρισε τη θητεια εκανε αναφορα για να αναγνωρησει τα 3 δικα του εξαμηνα .
Η απαντηση της υπηρεσιας ηταν :
“Μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με το ολκες μας γνωριστηκε οτι δεν ειναι δυνατη η αναγνωριση των υποψιν εξαμηνων ,διοτι ως στρατευσιμος οπλιτης δεν προβλεποταν η τήρηση μισθολογικου φακελου και ως εκ τουτου δε δυναται να υπολογισθουν οι αντιστοιχες κρατησεις ¨
Ο συναδελφος δε μπηκε στη διαδικασια να το ψαξει παραπανω .
Ισχυει το νομικα το παραπανω ? Εαν οχι πως μπορω να τα αναγνωρισω ?
Φίλε Γιάννη έχω κι εγώ εξάμηνα από αλεξίπτωτα ως θητεία τα οποία δεν αναγνώρισα. Όμως σύμφωνα με μαρτυρία άλλου συναδέλφου, που είχε κι αυτός εξάμηνα Α/Π ως θητεία, τα αναγνώρισε. Δεν πιστεύω ότι δεν μπορεί να πιστοποιηθεί η προυπηρεσία στα αλεξίπτωτα καθώς, το πτυχείο του αλεξιπτωτιστή από τη ΣΧΑΛ αλλά και το βιβλιάριο αλμάτων, που λογικά θα τα έχεις, αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας και την προυπηρεσία σου ως στρατεύσιμος αλεξιπτωτιστής αλλά και τον αριθμό αλμάτων καθώς και το χρονικό διάστημα που έγιναν. Τώρα όσον αφορά την απάντηση της υπηρεσίας, αρκεί να σου πω, ότι όταν έκανα αίτηση αποστρατείας, έχοντας συμπληρώσει τον προβλεπόμενο χρόνο, η υπηρεσία μου απάντησε ότι δεν δικαιούμαι σύνταξη, κι αυτό επειδή οι αρμόδιοι χειριστές που συνέταξαν την απάντηση είχαν μεσάνυχτα από τους νόμους και τις διατάξεις περί συνταξιοδότησης με διαδοχική ασφάλιση. Ευτυχώς για μένα που υπήρχε το παρών site στο οποίο βρήκα λύσεις στα προβλήματα που αντιμετώπιζα τότε. Ψάξτε το λίγο ακόμα.
Για τον Γιάννη Φ. Άλλο να μην προβλέπεται από το νόμο να αναγνωρίζονται ως χρόνοι προυπηρεσίας κι άλλο αυτό που σας απάντησαν. Με το ίδιο σκεπτικό της απάντησης της υπηρεσίας σας προς εσάς, δεν θα μπορούσαμε να αναγνωρίσουμε ούτε τη θητεία αφού, για τους στρατεύσιμους οπλίτες δεν τηρούσαν μισθολογικούς φακέλους. Δεν είμαι παντογνώστης, απλά κάνω μερικές λογικές, πιστεύω, σκέψεις.
ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14 Ιανουαρίου 2020 14:04
Ο Ν.4093 ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ;
Νομίζω απο οτι εχω διαβάσει πως όχι, δεν θα σταματήσει δυστυχώς. Μονο για τους νέους συνταξιουχους.
Αρα υπάρχουν 2 ταχύτητες συνταξιουχων
Τι να πω; είμαστε ενα κράτος μπάχαλο
ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Χαρης
14 Ιανουαρίου 2020 11:59
Βρέχει χρήμα για τους απόστρατους του ΣΞ
Αναδρομικά δεκ 2018 =0
Μέρισμα 120 €. Δεκ 2019=0
Aναδρομικα επικουρικών =0 (είναι μερίσματα αλλά επικουρικές για την ΗΔΙΚΑ για μειώσεις και Ηaircut)
Aναδρομικα αλλαγής συντελεστών αναπλήρωσης =0 (προσωπική διάφορα 300 ευρώ-λογιστικη αύξηση εκ του ασφαλούς για πολλά πολλά χρόνια)
Απόφαση ΣΤΕ σε λίγους μηνες εδώ είμαστε = Ο? (συνταγματικός ο ν κατρουγκαλου τα κάλυψε όλα -τρεχαμε για προσφυγές 4093-4051-4024-ΕΑΣ-Δωρα κλπ)
ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑ
ΒΑΡΑΤΕ ΝΟΜΗ!!!
Πραγματικά με πολύ χιούμορ κάλυψες Κε συνάδελφε τα οσα συμβαίνουν και θα συμβούν στους αποστρατους αξιωματικούς. Δυστυχώς δεν είμαστε τίποτα. Ολα για τους τραπεζικούς και άλλους συνταξιουχους. Εμεις περνουμαι μερίσματα, οχι επικουρικη σύμφωνα με την ΙΔΙΚΆ
ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
gio
13 Ιανουαρίου 2020 23:27
Καλησπέρα.Αφού ευχαριστήσω τον δημιουργό και διαχειριστές της ιστοσελίδας για τις πληροφορίες που μας παρέχουν θα ήθελα απλά να ενημερώσω (αποστρατεύτηκα πρόσφατα και είχα σαν μπούσουλα τον οδηγό αποστρατείας που μου παρείχε η ιστοσελίδα) ότι έχουν απλοποιηθεί κάποια πράγματα όσον αφορά τις διαδικασίες και τα έγγραφα που χρειάζονται προκειμένου για την διαγραφή, έκδοση ταυτότητας και κατάθεση δικαιολογητικών για την έκδοση σύνταξης ,μερισμάτων και εφάπαξ.
Είμαι στη διάθεση της ιστοσελίδας ή όποιου συναδέλφου χρειαστεί προκειμένου για την ενημέρωση σας.
Πολύ θετικό το γεγονός που μας αναφέρεις.
Ίσως θα μπορούσες να φτιάξεις έναν “επικαιροποιημένο” οδηγό αποστρατευομένων
και να τον “ανεβάσει” ο Αχιλλέας στο site ώστε να επωφεληθούν οι μελλοντικοί απόστρατοι.
.
Φυσικά η παραπάνω παραίνεση απευθύνεται (κυρίως) σε εν ενεργεία αρμόδιους συναδέλφους
αν θέλουν να δημιουργήσουν έναν “επίσημο” Οδηγό ανά Γενικό Επιτελείο.
Θα γίνει το πιο πολυδιαβασμένο operations manual!
@gio
Σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
Τελικά. ένα από τα καλά αυτού του site είναι η δυνατότητα αλληλοενημέρωσης
και η διάθεση προσφοράς προς όλους.
Είμαι σίγουρος ότι ο Αχιλλέας θα αξιοποιήσει κατάλληλα τα νέα στοιχεία που του έστειλες.
Έλαβα το mail και θα περαστούν οι αλλαγές στον οδηγό, αλλά γίνονται λίγο αργά γιατί και τα δύο κείμενα είναι σε μορφή pdf και είναι αρκετά χρονοβόρες οι τροποποιήσεις.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
jim80
13 Ιανουαρίου 2020 17:38
Καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω πόσο είναι ο χρόνος απονομής του εφάπαξ από την στιγμή που αποστρατεύεται ένα στέλεχος στο στρατό ξηράς. Ευχαριστώ
Απο την στιγμή που θα βγει η εδυεθα αποστρατείας θα πρέπει να βγάλεις ΑΜΕΣΩΣ πολιτική ταυτότητα διότι τίποτα δε μπορεί να προχωρήσει. Μόλις την βγάλεις μπαίνεις στο army. gr και κατεβάζεις οδηγίες και φόρμες αναφορών. Ψάχνεις το link για δικαιολογητικά σύνταξης. Όταν τα συμπληρώσεις καλύτερα ναας ο ίδιος στο ΓΕΣ ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΆΞΕΩΝ ΔΟΙ. Αφού υποβάλλει τα χαρτιά τ ΓΕΣ θα τα ελέγξει και θα στείλει στον ΕΦΚΑ. ΑΠπι την στιγμή που θα πρώτο κληθούν στον ΕΦΚΑ και έχει να σου στείλουν επιστολή έγκρισης θα περάσουν κάτι μήνες. Εμένα από 1η Απριλίου που πρώτο κλήθηκε στον ΕΦΚΑ πήρα την πρώτη σύνταξη τον Οκτώβριο. Στο ΓΕΣ είχα υποβάλει χαρτιά απο15 Μαρτίου. Μόλις πάρεις την επιστολή τυ ΕΦΚΑ ότι εγκρίθηκε η σύνταξη την ΣΤΈΛΝΕΙΣ ΑΜΈΣΩΣ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΣ και ΜΤΣ και περιμένεις άλλους δύο μήνες για εφαπαξ και μερισμα(αναδρομικά αο την ημερομηνία αποστρατείας) Με άλλα λόγια το εφάπαξ σε περίπου 10 11 μήνες από την ημερομηνία αποστρατείας. Αυτά ισχύουν τώρα, το 2019
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑΡΚ
10 Ιανουαρίου 2020 08:51
Καλησπέρα κ. Αχιλλέα σας ευχαριστώ αρχικά για την ενημέρωση και για τις γνώσεις σας που μοιράζεστε. Δεν θα έχει επιπλεον η αναγνωριση της πρόσθετης 5ετιας (εαν) έσοδα για το δημοσιο αναγνώρισης; Επίσης αν κάποιος κάνει χρήση αυτής και εξέλθει στα 30 χρόνια δε νομίζω ότι θα έχει υψηλή συνταξη(με το ισχύον σύστημα 35ετια και δεν έχουμε οικειοθελώς αποστρατείες).Επιπρόσθετα θα μπορεί να ανανεωθεί σε ένα βαθμό το προσωπικό των ΕΔ.Οσο για την αιτιολογική έκθεση συντάχθηκε όπως λέει και το έγγραφο του υπουργείου, με γνώμονα άλλη διατύπωση του νόμου η οποία άλλαξε αλλάζοντας ο νομοθέτης, ταυτόχρονα το περιεχόμενο του νόμου. Απλώς θα ήθελα να συνεισφέρω κάποιες σκέψεις επιπλεον του θέματος.
Μαρκ ο κ. Αχιλλεας μιλαει παντα με βαση τους νομους και οχι κατι αλλο γιαυτο κ το site του εχει τοση επιτυχια. Παρολαυτα κ εγω συμφωνω οτι
Α. ΑΝ περασουν με νομο αλλα 5 χρονια και βγαινουμε στα 30 θα γυρισει τεραστιο κομματι στρατιωτικων στην νεα δημοκρατια κυριως χαμηλοβαθμων και κατωτερων αξκων κατι που το εχουν αναγκη ενοψη εκλογων με απλη αναλογικη η μειωμενη επιδοτηση εδρων
Β. Θα πληρωσουμε αυτοι π περιμενουμε σαν μανα εξ ουρανου αυτα τα χρονια αμεσα κ
Γ. Απο κει που κοστιζω 2000 μικτα στο κρατος ισως κ παραπανω θα πεσω στα μισα.
Αναμενουμε.
Παντως ειναι θετικο οτι το υπουργειο δεν ρωταει απλως, αλλα τοποθετειται ΘΕΤΙΚΑ κατι που ειναι σημαντικο.
Η όλη υπόθεση της ερμηνείας της εν λόγω διάταξης βρίσκεται υπό συζήτηση μεταξύ της γενικής διεύθυνσης συντάξεων του ΥΠΕΚΑ, του παρέδρου του ΝΣΚ του ίδιου υπουργείου και του αρμόδιου υφυπουργού.
Το κόστος αναγνώρισης πενταετίας όπως ισχύει τώρα είναι πολύ μικρό και αφού συμφέρει στον ενδιαφερόμενο άρα δεν συμφέρει στο κράτος, καθώς πληρώνοντας 2.500 € αυξάνεται η σύνταξη κατά 100 € περίπου, δηλαδή γίνεται απόσβεση σε μόλις 2 έτη και μετά για δεκαετίες υπάρχει αρκετά σημαντική αύξηση της σύνταξης.
Εάν ήταν συμφέρον για το κράτος με αυτό το κόστος, τότε θα δινόταν το δικαίωμα αναγνώρισης πρόσθετων ετών σε όλους τους εργαζόμενους και όχι μόνο στους στρατιωτικούς.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
8 Ιανουαρίου 2020 18:41
Καλησπέρα και καλή χρονιά θα ήθελα να ρωτήσω σε περίπτωση πού ισχύσουν τα 5 επιπλέον χρόνια ανεξάρτητου γεωγραφικου προσδιορισμού και κάνοντας χρήση τα 3 χρόνια bonus εφόσον είμαι τάξη 95 ΣΜΥ θα μπορούσα να φύγω στα 27χρόνια? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ο (δύσκολος) τρόπος να μάθεις πότε μπορείς να παραιτηθείς είναι να ψάξεις όλους τους νόμους που ισχύουν ειδικά για την περίπτωσή σου.
Ο εύκολος τρόπος είναι απλά να συμπληρώσεις τη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”.
Παρεμπιμπόντως καλό θα ήταν να διαβάσεις και αυτό -> Τρόπος χρήσης και αξιοποίησης του site
Κ.Αχιλλέα στην περίπτωση της επιπλεον πενταετίας ως εισελθον σε στρατιωτική Σχολή το 1993 πόση περίπου θα είναι η σύνταξη σε αποστρατεία το 2020?Ευχαριστώ
Κύριε Αχιλλέα καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση
Πρίν κάνω την ερώτηση ήδη έχω ψάξει αυτά που μνημονεύεται. Όμως θα κάνω αλλιώς την ερώτηση για να σας βοηθήσω. Σε περίπτωση πού ισχύσουν τα 5 επιπλέον χρόνια στη σελίδα δικαιωμα σύνταξης θα αλλάξετε τα 5 χρόνια αναγνώρισης σε 10.Τώρα σταματάνε στα 5 η εναλακτικα θα βάλετε αλλά 5 επιπλέον χρόνια ?5 και 5 δηλαδή και τα 3 bonus σύνολο 13.Ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές που μας δίνετε.
Εννοείται ότι εάν αλλάξει κάτι τόσο σημαντικό (με έμφαση στο εάν), θα τροποποιηθούν άμεσα όλες οι σελίδες υπολογισμού. Στη θέση σου πάντως θα κρατούσα πολύ μικρό καλάθι, γιατί η προσθήκη μίας ακόμη πενταετίας επί του παρόντος προκύπτει μόνο από μία ειδική λεκτική ερμηνεία του νόμου, καθώς με βάση την αιτιολογική έκθεση είναι ξεκάθαρο ότι το θέμα δεν αφορά δεύτερη 5ετία.
Εάν ποτέ δινόταν θα σήμαινε ότι οι συντάξεις όλων των αποστράτων θα έπρεπε να αυξηθούν άμεσα από 8 ~ 10%, το οποίο (προσωπικά πάντα) δεν το θεωρώ και πολύ πιθανό.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΛΕΝΗ Π.
7 Ιανουαρίου 2020 14:05
Σας εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά και θερμές ευχαριστίες για όλες τις ενημερώσεις σας μέχρι σήμερα.
Ημερομηνία κατάταξης 11.03.1988, ημερομηνία αποστρατείας 06.02.2013. Βαθμός Διοικητικός Ανθλγός.Βαθμός αποστρατείας Ανθλγός. Βαθμός μισθολογικός 2/3 Ανχη.
Το ΒΟΕΑ του γιού μου είναι 10.012€. Λιγότερο κατά 500€ από τον υπολογισμό σας.
Μπορείτε να με ενημερώσετε Κε Καρασαββίδη που οφείλετε αυτό;
(Δεν έχω email και σας παραθέτω το e-mail του συζύγου μου)
Ο πρώτος έλεγχος είναι να συμφωνεί το μέρισμα που λαμβάνεις με τα αποτελέσματα της σελίδας.
Το μέρισμα ΜΤΣ που παίρνεις είναι 114,69 € με 0 μήνες σχολή ή 110,10 € με 16 μήνες σχολή;
Εάν συμφωνήσει το μέρισμα κανονικά θα πρέπει να συμφωνήσει και το ΒΟΕΑ –> https://i.imgur.com/z13WlUC.png
.
ΥΓ. Δεν χρειάζεται το επώνυμο για να απαντηθεί ένα ερώτημα και το mail που συμπληρώνει κάποιος δεν εμφανίζεται ποτέ στους υπόλοιπους χρήστες για λόγους ανωνυμίας.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΡΗΣΤΟΣ
6 Ιανουαρίου 2020 13:37
Σας Ευχαριστω για τις Πληροφοριες,απλα δεν ειναι το Θεμα δεν ειναι να γερασω Προωρα ειναι το θεμα τι δικαιούμαι κ δεν το εχω κανει τοσο καιρο.Θα ρωτησω γενικα κ θα σας ενημερωσω για να ξερετε και σεις!Ο καθενας ελεγε το μακρυ και το κοντο του απο παλιους ειτε ΕΜΘ ειτε Εποπ.
Γειά σου Χρήστο μου και χρόνια πολλά. Εσύ μόνο μπορείς να υπολογίσεις πότε είναι η κατάλληλη και πιο συμφέρουσα ώρα για να αποχωρήσεις. Τώρα όσον αφορά τις αναγνωρίσεις (προσωπική μου άποψη), όσο πιο έτοιμος είσαι όταν έρθει η ώρα της αποστρατείας, τόσο το καλύτερο για σένα. Για την αναγνώριση της θητείας και της πενταετίας γίνεται με αίτηση στο ΓΛΚ και μέσω της μονάδας σου απ’ ότι γνωρίζω. Για το ΙΚΑ πρέπει να λάβεις βεβαίωση ενσήμων από τον ΕΦΚΑ/ΙΚΑ της περιοχής σου. Αυτό μπορείς να το κάνεις άμεσα καθώς δεν κοστίζει, αλλά καθυστερεί η έκδοση της βεβαίωσης. Όσον αφορά το αν θα γεράσεις πιο γρήγορα ή όχι εκτός υπηρεσίας, έχεις τόσα πράγματα να κάνεις, να δείς και να γνωρίσεις (ασχολίες, χόμπι, κοντινές ή μακρινές εξορμήσεις), που ίσως να ξανανιώσεις κιόλας, αρκεί να έχεις όρεξη να τα ζήσεις και την υγειά σου φυσικά.
ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΧΡΗΣΤΟΣ
5 Ιανουαρίου 2020 14:28
Καλησπέρα Καλή χρονιά σε όλους θα ήθελα παρακαλώ εάν ξέρετε να μου απαντήσετε τι μπορώ να κάνω
Μπορώ να αναγνωρίσω τα χρόνια της θητείας μου 18μηνο,Ειμαι Εποπ Επχιας με 16 Χρονια Υπηρεσιας. Εχω κ στο ΙΚΑ 2 Χρονια.Τι μπορω να κανω απο δω κ περα?Ενεργειες..
Καλή χρονιά! Την θητεία την αναγνωρίζεις μέσω ΓΛΚ (Γενικό λογιστήριο Κράτους) με αίτησή σου, εφόσον πρώτα έχεις ζητήσει μέσω της μονάδας σου (υπηρεσιακά) να σου εκδοθεί πιστοποιητικό στρατολογικής κατάστασης που αναγράφεται η θητεία σου.
Η πληρωμή της θα αρχίσει σε μίνιμουμ 5 χρόνια. Όσοι μήνες η θητεία ,τόσες και οι πληρωτέες μηνιαίες δόσεις.
Τα ένσημα ΙΚΑ αναγνωρίζονται με διαδοχική ασφάλιση(ν.2084/92) και δεν χρειάζεται από τώρα να κάνεις τίποτα. Ένα-δύο χρόνια πριν βγεις σε σύνταξη, πας στο ΙΚΑ της περιοχής σου και ζητάς να σου καταμετρήσουν τα ένσημά σου.
Ως πρωην ΕΜΘ θα σου συνιστουσα να μην υπολογιζεις την θητεια γιατι ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ για να την αναγνωρισεις. Δυστυχως αργησες να ενημερωθεις και να προβεις σε ενεργειες αναγνωρισης της.
Οταν πληρωσα για την θητεια μου το 2012 ΄΄εσκασα΄΄ 2000 ευρω τοις μετρητοις για να τυχω και της εκπτωσης 10% και να την αναγνωρισω(20 μηνες).
Το site μου βγαζει οτι αν εκανα αυτο το πραγμα σημερα το ΄΄κοστουμι΄΄ θα ξεπερναγε τα 9000 ευρω!!!!!
Παντως βλεπω οτι εισαι νεος ανθρωπος και σκεφτεσαι την …..συνταξη (οπως και εμεις καποτε).
Λαθος σου, λαθος μας……ζησε την καθημερινοτητα σου οπως εχεις επιλεξει (το επαγγελματικο της κομματι). Μην κυνηγας να ΄΄γερασεις΄΄…προωρα. Εξαλλου οι συνταξεις εχουν ξεφτιλιστει σε τετοιο βαθμο που θα παρει πολλα χρονια να γυρισουν στα επιπεδα προ κρισης και σε καθε περιπτωση θα δοθουν σε ατομα….προχωρημενης ηλiκιας (55+).
Οι πληροφορίες του Κώστα είναι κατατοπιστικότατες, αλλά επί της ουσίας συμφωνώ πλήρως με την άποψη του Γεώργιου, καθώς η αναγνώριση θητείας δεν συμφέρει πλέον και είναι πολύ νωρίς να σκέφτεσαι τη σύνταξη.
Όμως καλό θα είναι να παρακολουθείς γενικά την επικαιρότητα στο θέμα των αναγνωρίσεων, γιατί δεν μπορεί να αποκλειστεί η περίπτωση κάποια στιγμή στα επόμενα 20 χρόνια (μέχρι να βγεις στη σύνταξη) να μειωθεί το κόστος των αναγνωρίσεων, όπως έγινε πρόσφατα με την πενταετία.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Στεργιος
3 Ιανουαρίου 2020 08:42
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2019 ΕΚΤΕΛΕΣΑ 13 ΑΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ 88 ΕΥΡΩ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ 10 ΑΡΓΙΩΝ ΓΙΑΤΙ
Από τα μέσα του 2017 περιμένουμε ακόμα την οριστική σύνταξη. Τι γίνεται βρε παιδιά… είμαστε “υποχρεωμένοι” να ζούμε με αυτό το άγχος καθημερινά όχι μόνο για την έκδοση της αλλά και αν θα σηκώσουν ένα τηλέφωνο, προσπαθώντας κάποια χρονικά διαστήματα (???). Και μάλιστα το καλό…ΕΕ για αυτούς που αποστρατεύτηκαν για λόγους υγείας θα έχουν κάπως μια προτεραιότητα (σχετικό λέω εγώ). Ημαρτον δλδ… Σε 4 μήνες κλείνουμε 3ετια ακούει κανείς, και τα φάρμακα φάρμακα, το χρηματικό εννοώ.
Καλημέρα! Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάτι δεν πάει καλά ακόμα και το συμπληρωματικο ΒΟΕΑ των παιδιών (γιατί δίνουν προκαταβολή) στον τρίτο χρόνο τρέχει. Να σκέφτεσαι τους άλλους που έρχονται από πίσω για να παρηγοριεσαι όλοι μας δηλαδή.
ΕΛΑ ΜΑΚΗ….ΜΕΣΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ…ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ…ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ….ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ…ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΟΣΟΣΤΑ..ΝΑ ΤΑ ΤΕΣΤΑΡΟΥΝ…..ΟΠΟΤΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΡΤΙΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ….ΓΙΑ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ…ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΠΟΥ ΣΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ PLUS……ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ…ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ…ΥΠΟΜΟΝΗ….
Μέχρι να περαστούν οι νέες φόρμες αλλαγών, αφού δεν θα ισχύουν για όλους οι αλλαγές, μπορούν να δουλεύουν, να βγάζουν τις οριστικές σε αυτούς που ΔΕΝ επηρεάζονται. Δλδ τι…. Θα σου απαντάνε …. Σας κύριε περιμένουμε το νέο ασφαλιστικό (.?). Αφού εγώ προσωπικά δεν επηρεάζομαι από τις αλλαγές, ούτε δίπλα ταμεία ούτε τπτ. Αλλά το κλασικό στην εργασία στην Ελλάδα…μόλις είναι να γίνει ή επίκειται κάποια αλλαγή πατάει εκεί πάνω οι απάντηση και μένεις…..ας μην πω τι!!!
Για να σε κανω να νιωσεις καλυτερα φιλε Μακη, εχω διαγραφει Δεκ του 2016 και ακομα ειμαι με προσωρινη. Τι να πεις…Ακουστηκε πως τελειωσαν με του 2016 και ξεκινανε του 2017..για να δουμε..
Καλησπέρα, σήμερα με έβγαλαν 50% σύνταξη λόγω ανικανότητας. Στο εξιτήριο γράφει την πάθηση μου στο πιο ήπιο στάδιο έως 50% (ήμουν ήδη υπηρεσία εδάφους). Πριν 8 μήνες το εξιτήριο μου έγραφε την πάθηση μου που αυτή έφθανε σε ποσοστό έως 67%. Η Ανώτατη επιτροπή μου είπε ότι εφόσον σου έβαλαν αυτήν την πάθηση σε ήπια μορφή εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο και αν θέλω να πάω στην αναθεωρητική επιτροπή να κάνω ένσταση. Οκ θα κάνω τι ενέργειες, όμως τι πρέπει να κάνω για να το αλλάξω και να με βγάλουν με την πάθηση της πιο βαριάς μορφης 67%;
Εαν ο θεράπων λέει οτι έχεις αυτή την πάθηση η οποία έχει 50% (για να πάρεις 67%) θα πρέπει να βγάλει νέα που θα δικαιολογεί οτι η πάθηση σου επιδεινώθηκε στο 67%, λίγο δύσκολο το βλέπω.
Η επιτροπή δεν είναι υποχρεωμένη να δεχτεί εξ ολοκλήρου την γνωμάτευση του γιατρού. Κοιτάνε τον φάκελο και αποφασίζουν. Έχεις συγκεκριμένες ημέρες που πρέπει να κάνεις την ένσταση, αλλιώς μετά μόνο στα δικαστήρια. Εδώ έχω και μια απορία. Σύμφωνα με τον νόμο η διαδικασία για δικαστική αμφισβήτηση ανάλογης διαδικασίας στα ΚΕΠΑ έχει ενταχθεί στα τριμελή διοικητικά πρωτοδικεία. Η διάταξη αυτή ισχύει και εδώ ή πρέπει να πάει κάποιος στο διοικητικό εφετείο, ακυρωτικού σχηματισμού; Ρωτάω γιατί η πρώτη περίπτωση είναι και αρκετά ποιο φθηνή και ποιο γρήγορη.
Καλησπέρα σας. Σε συνέχεια των αλλαγών για τον οδηγό αποστρατείας που ανέφερα σε προηγούμενες αναρτήσεις και μετά από επίσκεψη μου σε υποκατάστημα ΕΦΚΑ για την έκδοση βιβλιαρίου υγείας αποστράτου, έστειλα email στον κ.Καρασαββίδη για τις αλλαγές (πολύ λιγότερα δικαιολογητικά λόγω κατάργησης του έντυπου βιβλιαρίου)
Ευχαριστώ
Δηλαδή τα παρακάτω δικαιολογητικά (από την επίσημη ιστοσελίδα) έχουν αλλαξει
https://www.ika.gr/gr/infopages/opad/entypa_opad-tydky.cfm
Ναι μου ζητήθηκαν μόνο 2. Η ΕΔΥΕΘΑ αποστρατείας και βεβαίωση για το ΑΜΚΑ καθώς με Κ.Υ.Α Φεβ 2019 καταργούνται τα έντυπα βιβλιάρια υγείας.Φαντάζομαι σε λίγες μέρες ο κ. Αχιλλέας θα παρουσιάσει πλήρως τον ανανεωμένο οδηγό όπου αναλυτικά
θα φαίνονται οι αλλαγές. Και γω είχα δει τα δικαιολογητικά στην επίσημη ιστοσελίδα που λες και τύπωνα αβέρτα αλλά τελικά δεν χρειάστηκαν
Καλημέρα θα ήθελα να κάνω κάποιες διευκρινήσεις στα γραφόμενα του συναδέλφου Κostaloni της 13 -1-19 και το τί ίσχυσαν κατά την αποστρατεία την δική μου τον Σεπ 2017 και το 2019 (καθόσον είχα επανέλθει ως ΕΟΘ).
α. Πολιτική ταυτότητα βγάζεις την επομένη ημέρα της διαγραφής που γράφει η ΕΔΥΕΘΑ και όχι όταν βγει η ΕΔΥΕΘΑ γιατί διαγράφεσαι 1 μήνα μετά. Η αστυνομία δε βγάζει πολιτική ταυτότητα νωρίτερα.(τουλάχιστον δεν έβγαλε σε μένα)
β. Τα χαρτιά σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στο army. gr τα στέλνεις μόνο συστημένα με ΕΛΤΑ. Εγώ το 2017 τα πήγα προσωπικά άλλα το 2019 τα έστειλα με ΕΛΤΑ και σε 2 μέρες παραλήφθηκαν απο ΓΕΣ/ΔΟΙ.
γ. Τα χαρτιά που υποβάλλεις στο ΓΕΣ/ΔΟΙ είναι 3 πακέτα ταυτόχρονα :1 για σύνταξη ,1 για μέρισμα ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ και 1 για Εφάπαξ. Το ΓΕΣ/ΔΟΙ μετά τα στέλνει με διαβιβαστικά στο ΓΛΚ -ΕΦΚΑ για σύνταξη και στο ΜΤΣ -ΕΛΟΑΣ για μέρισματα και εφάπαξ.
δ. Τα μερίσματα ξεκίνησα να τα παίρνω μετά από 14 μήνες (διαγραφή 24-9-17, πρώτη καταβολή μερισμάτων 28-11-18)
Γεια σας . Εχω τρια εξαμηνα (αλεξιπτωτιστη ) απο στρατιωτης απο το 1995 . Ηθελα να κανω αναφορα για να τα αναγνωρισω ως διπλο χρονο υπηρεσιας , αλλα δε εκανα λογω οτι πρωτα πρεπει να αναγνωρισω τη θητεια και το κοστος ειναι μεγαλο (18 μηνες ) και ετσι το αφηνω για το τελος για να πληρωσω με το εφαπαξ . Συναδελφος μου ,αφου αναγνωρισε τη θητεια εκανε αναφορα για να αναγνωρησει τα 3 δικα του εξαμηνα .
Η απαντηση της υπηρεσιας ηταν :
“Μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με το ολκες μας γνωριστηκε οτι δεν ειναι δυνατη η αναγνωριση των υποψιν εξαμηνων ,διοτι ως στρατευσιμος οπλιτης δεν προβλεποταν η τήρηση μισθολογικου φακελου και ως εκ τουτου δε δυναται να υπολογισθουν οι αντιστοιχες κρατησεις ¨
Ο συναδελφος δε μπηκε στη διαδικασια να το ψαξει παραπανω .
Ισχυει το νομικα το παραπανω ? Εαν οχι πως μπορω να τα αναγνωρισω ?
Φίλε Γιάννη έχω κι εγώ εξάμηνα από αλεξίπτωτα ως θητεία τα οποία δεν αναγνώρισα. Όμως σύμφωνα με μαρτυρία άλλου συναδέλφου, που είχε κι αυτός εξάμηνα Α/Π ως θητεία, τα αναγνώρισε. Δεν πιστεύω ότι δεν μπορεί να πιστοποιηθεί η προυπηρεσία στα αλεξίπτωτα καθώς, το πτυχείο του αλεξιπτωτιστή από τη ΣΧΑΛ αλλά και το βιβλιάριο αλμάτων, που λογικά θα τα έχεις, αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας και την προυπηρεσία σου ως στρατεύσιμος αλεξιπτωτιστής αλλά και τον αριθμό αλμάτων καθώς και το χρονικό διάστημα που έγιναν. Τώρα όσον αφορά την απάντηση της υπηρεσίας, αρκεί να σου πω, ότι όταν έκανα αίτηση αποστρατείας, έχοντας συμπληρώσει τον προβλεπόμενο χρόνο, η υπηρεσία μου απάντησε ότι δεν δικαιούμαι σύνταξη, κι αυτό επειδή οι αρμόδιοι χειριστές που συνέταξαν την απάντηση είχαν μεσάνυχτα από τους νόμους και τις διατάξεις περί συνταξιοδότησης με διαδοχική ασφάλιση. Ευτυχώς για μένα που υπήρχε το παρών site στο οποίο βρήκα λύσεις στα προβλήματα που αντιμετώπιζα τότε. Ψάξτε το λίγο ακόμα.
Για τον Γιάννη Φ. Άλλο να μην προβλέπεται από το νόμο να αναγνωρίζονται ως χρόνοι προυπηρεσίας κι άλλο αυτό που σας απάντησαν. Με το ίδιο σκεπτικό της απάντησης της υπηρεσίας σας προς εσάς, δεν θα μπορούσαμε να αναγνωρίσουμε ούτε τη θητεία αφού, για τους στρατεύσιμους οπλίτες δεν τηρούσαν μισθολογικούς φακέλους. Δεν είμαι παντογνώστης, απλά κάνω μερικές λογικές, πιστεύω, σκέψεις.
Ο Ν.4093 ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ;
Νομίζω απο οτι εχω διαβάσει πως όχι, δεν θα σταματήσει δυστυχώς. Μονο για τους νέους συνταξιουχους.
Αρα υπάρχουν 2 ταχύτητες συνταξιουχων
Τι να πω; είμαστε ενα κράτος μπάχαλο
Βρέχει χρήμα για τους απόστρατους του ΣΞ
Αναδρομικά δεκ 2018 =0
Μέρισμα 120 €. Δεκ 2019=0
Aναδρομικα επικουρικών =0 (είναι μερίσματα αλλά επικουρικές για την ΗΔΙΚΑ για μειώσεις και Ηaircut)
Aναδρομικα αλλαγής συντελεστών αναπλήρωσης =0 (προσωπική διάφορα 300 ευρώ-λογιστικη αύξηση εκ του ασφαλούς για πολλά πολλά χρόνια)
Απόφαση ΣΤΕ σε λίγους μηνες εδώ είμαστε = Ο? (συνταγματικός ο ν κατρουγκαλου τα κάλυψε όλα -τρεχαμε για προσφυγές 4093-4051-4024-ΕΑΣ-Δωρα κλπ)
ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑ
ΒΑΡΑΤΕ ΝΟΜΗ!!!
Πραγματικά με πολύ χιούμορ κάλυψες Κε συνάδελφε τα οσα συμβαίνουν και θα συμβούν στους αποστρατους αξιωματικούς. Δυστυχώς δεν είμαστε τίποτα. Ολα για τους τραπεζικούς και άλλους συνταξιουχους. Εμεις περνουμαι μερίσματα, οχι επικουρικη σύμφωνα με την ΙΔΙΚΆ
Καλησπέρα.Αφού ευχαριστήσω τον δημιουργό και διαχειριστές της ιστοσελίδας για τις πληροφορίες που μας παρέχουν θα ήθελα απλά να ενημερώσω (αποστρατεύτηκα πρόσφατα και είχα σαν μπούσουλα τον οδηγό αποστρατείας που μου παρείχε η ιστοσελίδα) ότι έχουν απλοποιηθεί κάποια πράγματα όσον αφορά τις διαδικασίες και τα έγγραφα που χρειάζονται προκειμένου για την διαγραφή, έκδοση ταυτότητας και κατάθεση δικαιολογητικών για την έκδοση σύνταξης ,μερισμάτων και εφάπαξ.
Είμαι στη διάθεση της ιστοσελίδας ή όποιου συναδέλφου χρειαστεί προκειμένου για την ενημέρωση σας.
Υ.Γ. Αναφέρομαι για αποστρατεία από τον Σ.Ξ.
Ευχαριστώ
Πολύ θετικό το γεγονός που μας αναφέρεις.
Ίσως θα μπορούσες να φτιάξεις έναν “επικαιροποιημένο” οδηγό αποστρατευομένων
και να τον “ανεβάσει” ο Αχιλλέας στο site ώστε να επωφεληθούν οι μελλοντικοί απόστρατοι.
.
Φυσικά η παραπάνω παραίνεση απευθύνεται (κυρίως) σε εν ενεργεία αρμόδιους συναδέλφους
αν θέλουν να δημιουργήσουν έναν “επίσημο” Οδηγό ανά Γενικό Επιτελείο.
Θα γίνει το πιο πολυδιαβασμένο operations manual!
Πείτε μου αν θέλετε να στείλω σε κάποιον τις αλλαγές ώστε να τις επικολλήσει στον υπάρχοντα οδηγό ή να τις αναρτήσω εδώ
Στείλε τα στοιχεία στο mail που αναγράφεται στο κουτάκι στα δεξιά.
Εάν είναι υπηρεσιακό έγγραφο θα πρέπει να είναι αδιαβάθμητο.
Σας έστειλα όλες τις αλλαγές.Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση
@gio
Σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
Τελικά. ένα από τα καλά αυτού του site είναι η δυνατότητα αλληλοενημέρωσης
και η διάθεση προσφοράς προς όλους.
Είμαι σίγουρος ότι ο Αχιλλέας θα αξιοποιήσει κατάλληλα τα νέα στοιχεία που του έστειλες.
Έλαβα το mail και θα περαστούν οι αλλαγές στον οδηγό, αλλά γίνονται λίγο αργά γιατί και τα δύο κείμενα είναι σε μορφή pdf και είναι αρκετά χρονοβόρες οι τροποποιήσεις.
Καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω πόσο είναι ο χρόνος απονομής του εφάπαξ από την στιγμή που αποστρατεύεται ένα στέλεχος στο στρατό ξηράς. Ευχαριστώ
Απο την στιγμή που θα βγει η εδυεθα αποστρατείας θα πρέπει να βγάλεις ΑΜΕΣΩΣ πολιτική ταυτότητα διότι τίποτα δε μπορεί να προχωρήσει. Μόλις την βγάλεις μπαίνεις στο army. gr και κατεβάζεις οδηγίες και φόρμες αναφορών. Ψάχνεις το link για δικαιολογητικά σύνταξης. Όταν τα συμπληρώσεις καλύτερα ναας ο ίδιος στο ΓΕΣ ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΆΞΕΩΝ ΔΟΙ. Αφού υποβάλλει τα χαρτιά τ ΓΕΣ θα τα ελέγξει και θα στείλει στον ΕΦΚΑ. ΑΠπι την στιγμή που θα πρώτο κληθούν στον ΕΦΚΑ και έχει να σου στείλουν επιστολή έγκρισης θα περάσουν κάτι μήνες. Εμένα από 1η Απριλίου που πρώτο κλήθηκε στον ΕΦΚΑ πήρα την πρώτη σύνταξη τον Οκτώβριο. Στο ΓΕΣ είχα υποβάλει χαρτιά απο15 Μαρτίου. Μόλις πάρεις την επιστολή τυ ΕΦΚΑ ότι εγκρίθηκε η σύνταξη την ΣΤΈΛΝΕΙΣ ΑΜΈΣΩΣ ΣΤΟΝ ΕΛΟΑΣ και ΜΤΣ και περιμένεις άλλους δύο μήνες για εφαπαξ και μερισμα(αναδρομικά αο την ημερομηνία αποστρατείας) Με άλλα λόγια το εφάπαξ σε περίπου 10 11 μήνες από την ημερομηνία αποστρατείας. Αυτά ισχύουν τώρα, το 2019
Καλησπέρα κ. Αχιλλέα σας ευχαριστώ αρχικά για την ενημέρωση και για τις γνώσεις σας που μοιράζεστε. Δεν θα έχει επιπλεον η αναγνωριση της πρόσθετης 5ετιας (εαν) έσοδα για το δημοσιο αναγνώρισης; Επίσης αν κάποιος κάνει χρήση αυτής και εξέλθει στα 30 χρόνια δε νομίζω ότι θα έχει υψηλή συνταξη(με το ισχύον σύστημα 35ετια και δεν έχουμε οικειοθελώς αποστρατείες).Επιπρόσθετα θα μπορεί να ανανεωθεί σε ένα βαθμό το προσωπικό των ΕΔ.Οσο για την αιτιολογική έκθεση συντάχθηκε όπως λέει και το έγγραφο του υπουργείου, με γνώμονα άλλη διατύπωση του νόμου η οποία άλλαξε αλλάζοντας ο νομοθέτης, ταυτόχρονα το περιεχόμενο του νόμου. Απλώς θα ήθελα να συνεισφέρω κάποιες σκέψεις επιπλεον του θέματος.
Μαρκ ο κ. Αχιλλεας μιλαει παντα με βαση τους νομους και οχι κατι αλλο γιαυτο κ το site του εχει τοση επιτυχια. Παρολαυτα κ εγω συμφωνω οτι
Α. ΑΝ περασουν με νομο αλλα 5 χρονια και βγαινουμε στα 30 θα γυρισει τεραστιο κομματι στρατιωτικων στην νεα δημοκρατια κυριως χαμηλοβαθμων και κατωτερων αξκων κατι που το εχουν αναγκη ενοψη εκλογων με απλη αναλογικη η μειωμενη επιδοτηση εδρων
Β. Θα πληρωσουμε αυτοι π περιμενουμε σαν μανα εξ ουρανου αυτα τα χρονια αμεσα κ
Γ. Απο κει που κοστιζω 2000 μικτα στο κρατος ισως κ παραπανω θα πεσω στα μισα.
Αναμενουμε.
Παντως ειναι θετικο οτι το υπουργειο δεν ρωταει απλως, αλλα τοποθετειται ΘΕΤΙΚΑ κατι που ειναι σημαντικο.
Η όλη υπόθεση της ερμηνείας της εν λόγω διάταξης βρίσκεται υπό συζήτηση μεταξύ της γενικής διεύθυνσης συντάξεων του ΥΠΕΚΑ, του παρέδρου του ΝΣΚ του ίδιου υπουργείου και του αρμόδιου υφυπουργού.
Το κόστος αναγνώρισης πενταετίας όπως ισχύει τώρα είναι πολύ μικρό και αφού συμφέρει στον ενδιαφερόμενο άρα δεν συμφέρει στο κράτος, καθώς πληρώνοντας 2.500 € αυξάνεται η σύνταξη κατά 100 € περίπου, δηλαδή γίνεται απόσβεση σε μόλις 2 έτη και μετά για δεκαετίες υπάρχει αρκετά σημαντική αύξηση της σύνταξης.
Εάν ήταν συμφέρον για το κράτος με αυτό το κόστος, τότε θα δινόταν το δικαίωμα αναγνώρισης πρόσθετων ετών σε όλους τους εργαζόμενους και όχι μόνο στους στρατιωτικούς.
Καλησπέρα και καλή χρονιά θα ήθελα να ρωτήσω σε περίπτωση πού ισχύσουν τα 5 επιπλέον χρόνια ανεξάρτητου γεωγραφικου προσδιορισμού και κάνοντας χρήση τα 3 χρόνια bonus εφόσον είμαι τάξη 95 ΣΜΥ θα μπορούσα να φύγω στα 27χρόνια? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ο (δύσκολος) τρόπος να μάθεις πότε μπορείς να παραιτηθείς είναι να ψάξεις όλους τους νόμους που ισχύουν ειδικά για την περίπτωσή σου.
Ο εύκολος τρόπος είναι απλά να συμπληρώσεις τη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”.
Παρεμπιμπόντως καλό θα ήταν να διαβάσεις και αυτό -> Τρόπος χρήσης και αξιοποίησης του site
Κ.Αχιλλέα στην περίπτωση της επιπλεον πενταετίας ως εισελθον σε στρατιωτική Σχολή το 1993 πόση περίπου θα είναι η σύνταξη σε αποστρατεία το 2020?Ευχαριστώ
Κύριε Αχιλλέα καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση
Πρίν κάνω την ερώτηση ήδη έχω ψάξει αυτά που μνημονεύεται. Όμως θα κάνω αλλιώς την ερώτηση για να σας βοηθήσω. Σε περίπτωση πού ισχύσουν τα 5 επιπλέον χρόνια στη σελίδα δικαιωμα σύνταξης θα αλλάξετε τα 5 χρόνια αναγνώρισης σε 10.Τώρα σταματάνε στα 5 η εναλακτικα θα βάλετε αλλά 5 επιπλέον χρόνια ?5 και 5 δηλαδή και τα 3 bonus σύνολο 13.Ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές που μας δίνετε.
Εννοείται ότι εάν αλλάξει κάτι τόσο σημαντικό (με έμφαση στο εάν), θα τροποποιηθούν άμεσα όλες οι σελίδες υπολογισμού. Στη θέση σου πάντως θα κρατούσα πολύ μικρό καλάθι, γιατί η προσθήκη μίας ακόμη πενταετίας επί του παρόντος προκύπτει μόνο από μία ειδική λεκτική ερμηνεία του νόμου, καθώς με βάση την αιτιολογική έκθεση είναι ξεκάθαρο ότι το θέμα δεν αφορά δεύτερη 5ετία.
Εάν ποτέ δινόταν θα σήμαινε ότι οι συντάξεις όλων των αποστράτων θα έπρεπε να αυξηθούν άμεσα από 8 ~ 10%, το οποίο (προσωπικά πάντα) δεν το θεωρώ και πολύ πιθανό.
Σας εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά και θερμές ευχαριστίες για όλες τις ενημερώσεις σας μέχρι σήμερα.
Ημερομηνία κατάταξης 11.03.1988, ημερομηνία αποστρατείας 06.02.2013. Βαθμός Διοικητικός Ανθλγός.Βαθμός αποστρατείας Ανθλγός. Βαθμός μισθολογικός 2/3 Ανχη.
Το ΒΟΕΑ του γιού μου είναι 10.012€. Λιγότερο κατά 500€ από τον υπολογισμό σας.
Μπορείτε να με ενημερώσετε Κε Καρασαββίδη που οφείλετε αυτό;
(Δεν έχω email και σας παραθέτω το e-mail του συζύγου μου)
Αν βάλεις σωστά ημερομηνίες και χρονοεπίδομα 48 %γιατί δεν έκλεισες 25 έτη το ποσό είναι 10.093 ε
Ο πρώτος έλεγχος είναι να συμφωνεί το μέρισμα που λαμβάνεις με τα αποτελέσματα της σελίδας.
Το μέρισμα ΜΤΣ που παίρνεις είναι 114,69 € με 0 μήνες σχολή ή 110,10 € με 16 μήνες σχολή;
Εάν συμφωνήσει το μέρισμα κανονικά θα πρέπει να συμφωνήσει και το ΒΟΕΑ –> https://i.imgur.com/z13WlUC.png
.
ΥΓ. Δεν χρειάζεται το επώνυμο για να απαντηθεί ένα ερώτημα και το mail που συμπληρώνει κάποιος δεν εμφανίζεται ποτέ στους υπόλοιπους χρήστες για λόγους ανωνυμίας.
Σας Ευχαριστω για τις Πληροφοριες,απλα δεν ειναι το Θεμα δεν ειναι να γερασω Προωρα ειναι το θεμα τι δικαιούμαι κ δεν το εχω κανει τοσο καιρο.Θα ρωτησω γενικα κ θα σας ενημερωσω για να ξερετε και σεις!Ο καθενας ελεγε το μακρυ και το κοντο του απο παλιους ειτε ΕΜΘ ειτε Εποπ.
Γειά σου Χρήστο μου και χρόνια πολλά. Εσύ μόνο μπορείς να υπολογίσεις πότε είναι η κατάλληλη και πιο συμφέρουσα ώρα για να αποχωρήσεις. Τώρα όσον αφορά τις αναγνωρίσεις (προσωπική μου άποψη), όσο πιο έτοιμος είσαι όταν έρθει η ώρα της αποστρατείας, τόσο το καλύτερο για σένα. Για την αναγνώριση της θητείας και της πενταετίας γίνεται με αίτηση στο ΓΛΚ και μέσω της μονάδας σου απ’ ότι γνωρίζω. Για το ΙΚΑ πρέπει να λάβεις βεβαίωση ενσήμων από τον ΕΦΚΑ/ΙΚΑ της περιοχής σου. Αυτό μπορείς να το κάνεις άμεσα καθώς δεν κοστίζει, αλλά καθυστερεί η έκδοση της βεβαίωσης. Όσον αφορά το αν θα γεράσεις πιο γρήγορα ή όχι εκτός υπηρεσίας, έχεις τόσα πράγματα να κάνεις, να δείς και να γνωρίσεις (ασχολίες, χόμπι, κοντινές ή μακρινές εξορμήσεις), που ίσως να ξανανιώσεις κιόλας, αρκεί να έχεις όρεξη να τα ζήσεις και την υγειά σου φυσικά.
Καλησπέρα Καλή χρονιά σε όλους θα ήθελα παρακαλώ εάν ξέρετε να μου απαντήσετε τι μπορώ να κάνω
Μπορώ να αναγνωρίσω τα χρόνια της θητείας μου 18μηνο,Ειμαι Εποπ Επχιας με 16 Χρονια Υπηρεσιας. Εχω κ στο ΙΚΑ 2 Χρονια.Τι μπορω να κανω απο δω κ περα?Ενεργειες..
Καλή χρονιά! Την θητεία την αναγνωρίζεις μέσω ΓΛΚ (Γενικό λογιστήριο Κράτους) με αίτησή σου, εφόσον πρώτα έχεις ζητήσει μέσω της μονάδας σου (υπηρεσιακά) να σου εκδοθεί πιστοποιητικό στρατολογικής κατάστασης που αναγράφεται η θητεία σου.
Η πληρωμή της θα αρχίσει σε μίνιμουμ 5 χρόνια. Όσοι μήνες η θητεία ,τόσες και οι πληρωτέες μηνιαίες δόσεις.
Τα ένσημα ΙΚΑ αναγνωρίζονται με διαδοχική ασφάλιση(ν.2084/92) και δεν χρειάζεται από τώρα να κάνεις τίποτα. Ένα-δύο χρόνια πριν βγεις σε σύνταξη, πας στο ΙΚΑ της περιοχής σου και ζητάς να σου καταμετρήσουν τα ένσημά σου.
Ως πρωην ΕΜΘ θα σου συνιστουσα να μην υπολογιζεις την θητεια γιατι ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ για να την αναγνωρισεις. Δυστυχως αργησες να ενημερωθεις και να προβεις σε ενεργειες αναγνωρισης της.
Οταν πληρωσα για την θητεια μου το 2012 ΄΄εσκασα΄΄ 2000 ευρω τοις μετρητοις για να τυχω και της εκπτωσης 10% και να την αναγνωρισω(20 μηνες).
Το site μου βγαζει οτι αν εκανα αυτο το πραγμα σημερα το ΄΄κοστουμι΄΄ θα ξεπερναγε τα 9000 ευρω!!!!!
Παντως βλεπω οτι εισαι νεος ανθρωπος και σκεφτεσαι την …..συνταξη (οπως και εμεις καποτε).
Λαθος σου, λαθος μας……ζησε την καθημερινοτητα σου οπως εχεις επιλεξει (το επαγγελματικο της κομματι). Μην κυνηγας να ΄΄γερασεις΄΄…προωρα. Εξαλλου οι συνταξεις εχουν ξεφτιλιστει σε τετοιο βαθμο που θα παρει πολλα χρονια να γυρισουν στα επιπεδα προ κρισης και σε καθε περιπτωση θα δοθουν σε ατομα….προχωρημενης ηλiκιας (55+).
Οι πληροφορίες του Κώστα είναι κατατοπιστικότατες, αλλά επί της ουσίας συμφωνώ πλήρως με την άποψη του Γεώργιου, καθώς η αναγνώριση θητείας δεν συμφέρει πλέον και είναι πολύ νωρίς να σκέφτεσαι τη σύνταξη.
Όμως καλό θα είναι να παρακολουθείς γενικά την επικαιρότητα στο θέμα των αναγνωρίσεων, γιατί δεν μπορεί να αποκλειστεί η περίπτωση κάποια στιγμή στα επόμενα 20 χρόνια (μέχρι να βγεις στη σύνταξη) να μειωθεί το κόστος των αναγνωρίσεων, όπως έγινε πρόσφατα με την πενταετία.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2019 ΕΚΤΕΛΕΣΑ 13 ΑΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ 88 ΕΥΡΩ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ 10 ΑΡΓΙΩΝ ΓΙΑΤΙ