Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 257 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.3K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Κωστας
17 Φεβρουαρίου 2020 19:52
Καλησπέρα στους φίλους φίλες είμαι εν ενεργεία και θα ήθελα να ρωτήσω .Άσχετα από την απάντηση που έδωσε ο ΕΦΚΑ για τα 5 χρόνια του 4609/2019 εάν υποβάλλω αναφορά στην μονάδα μού και εφόσον ο νόμος υφίσταται δεν είναι υποχρεωμενη η υπηρεσία να μου τα αναγνωρίσει?Επίσης εάν μού απαντήσει αρνητικά θα μπορούσα να κινηθώ νομικά?
Εαν σου απαντήσει αρνητικά η υπηρεσία σου εφόσον ο νόμος ισχύει και δεν έχει ακυρωθεί με νέο νόμο μπορείς να κινηθείς νομικά.Προϋπόθεση για να κινηθείς νομικά είναι να μήν ακυρωθεί ο νόμος .
Έχω κάνει αίτημα αναγνώρισης προς τον ΕΦΚΑ διεύθυνση συντάξεων δημοσίων υπαλλήλων (εκεί ανήκουμε). Με πήρε τηλ η εκεί προϊσταμένη, όπως και από την διοίκηση του ΕΦΚΑ και έχω αναφέρει σε παλαιότερη ανάρτηση τι μου είπαν. Την 4η Φεβρουαρίου έλαβα τηλεφώνημα από το γραφείο του υπουργού εργασίας, μου εξήγησαν το νομικό κομμάτι κατ΄αυτούς, κυρίως δε για το άρθρο 73 παράγραφος 2, μου είπαν πως δεν τελείωσε το θέμα και να κάνω λίγο υπομονή και πως έχει “καλό προαίσθημα” ότι το θέμα θα λυθεί χωρίς να χρειαστεί νέα νομοθετική ρύθμιση. Περιμένω ακόμα από 2 δικηγόρους Αθηνών (Ρίζος, Αντωνακόπουλος) να μου που τις πιθανότητες επιτυχίας μιας αίτησης ακύρωσης στο διοικητικό εφετείο κατά της αρνητικής απάντησης από τον ΕΦΚΑ (εάν μου απαντήσουν) ή την άπρακτη παρέλευση τριών μηνών από την κατάθεση της αίτησης μου, όπως καθορίζει η νομοθεσία για να κάνω αίτηση ακύρωσης (μη απάντηση σε αίτημα σημαίνει απόρριψη του από την διοίκηση).
Να μας ενημερώνεις Φώτη. Θυμάμαι τα σχόλια σου πριν λίγες μέρες για το θέμα της πενταετίας του ν4609/19 και τα τρεχάματα σου (ας τα ονομάσω έτσι) με δικηγόρους. Σε ευχαριστούμε για τις μέχρι τώρα ενημερώσεις σου. Μακάρι το “καλό προαίσθημα” να γίνει πραγματικότητα. Καλό βράδυ.
Καλημέρα.Μια ερωτηση-απορια προς τους συναδέλφους Δημήτριο και Γιάννη:Αν υποθετικά μπορούσε κάποιος να αναγνωρίσει τα 5 χρόνια του Ν 4609/2019 γιατί η διαδικασία αναγνώρισης γίνεται από το ΓΛΚ και όχι από την υπηρεσια; Όταν κανουμε αναφορά για την αναγνωριση της μαχιμης 5ετιας την κάνουμε προς την υπηρεσία.Ο Κώστας που έκανε την αρχική ερώτηση είναι εν ενεργεία και όχι απόστρατος.
Και η υπηρεσία σου την προωθεί στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ προκειμένου να γίνει η αναγνώριση και να υπολογίσουν το κόστος. Απλά η υπηρεσία κάνει την κράτηση στο μηνιάτικο και αν αποστρατευτείς και δεν έχεις ξοφλήσει η κράτηση συνεχίζεται από την σύνταξη.
Έχεις απόλυτο δίκιο, φίλε Κώστα, να θέλεις να διεκδικήσεις το αυτονόητο, το νόμιμο. Μην ξεχνάς όμως ότι ζούμε στην Ελλάδα όπου οι νόμοι ισχύουν μόνο για τους μικρούς και τους ανίσχυρους. Προφανώς και θα συναντήσεις εμπόδια, πρώτα από την υπηρεσία σου κι αν ακόμη το αίτημά σου προωθηθεί, το ΓΛΚ θα στο απορρίψει με διάφορες σαθρές κι ανυπόστατες δικαιολογίες. Βέβαια, μετά θα έχεις κάθε δικαίωμα να κινηθείς νομικά κατά των υπευθύνων για παράβαση καθήκοντος επειδή δεν τήρησαν τα προβλεπόμενα από το νόμο. Αν έχεις το κουράγιο και την υπομονή να μπεις μέσα σε μια τέτοια ψυχοφθόρα και δαπανηρή διαδικασία τότε προχώρα. Επειδή έχω προσωπική πείρα, θα είναι πολύ δύσκολο να δικαιωθείς, γιατί το κράτος έχει φροντίσει κι έχει πιάσει τα γιοφύρια (αστικά, διοικητικά δικαστήρια) για τέτοιου είδους θέματα, συν ότι υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο στοχοποίησής σου, από τα καθόλα δημοκρατικότατα επιτελεία μας, με όποιες συνέπειες για σένα. Σου εύχομαι καλή και πολύ τύχη και δύναμη αν το προσπαθήσεις.
Δηλαδή φίλε G.G., με λίγα λόγια, το ένα υπουργείο αναιρεί τους νόμους που αφορούν το άλλο υπουργείο. Προφανώς, προτού κατατεθεί ο 4609/2019 δεν έτυχε καμίας επεξεργασίας κι απλά στη συνέχεια μπήκε στη ΒτΕ και ψηφίστηκε για να αφορά μόνο το ΥΕΘΑ. Είχα πει σε σχόλιό μου παλαιότερα, ότι για τους εξουσιάζοντες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις σκοπιμότητές τους και τα συμφέροντά τους, μπορεί να βγάλει ήλιο μέσα στα μεσάνυχτα και να το θεωρήσουν καθ΄ όλα φυσιολογικό φαινόμενο. Τέτοιες απαντήσεις και σκεπτικά, τέτοια λογική έχουν.
Δηλαδή ενας οργανισμός σαν τον ΕΦΚΑ κρίνει και απορρίπτει έναν ψηφισμενο νόμο από την Βουλή κρίνοντας τον αντισυνταγματικό και δεν τον εφαρμόζει…μάλιστα.. εγώ το βλέπω μόνο παράλογο ή συμβαίνει κάτι άλλο κυριοι;
Συμβαίνει και το άλλο φίλε Γιάννη. Αν θες να το μάθεις δεν έχεις παρά να απευθυνθείς στα επιτελεία και στον προγραμματισμό τους για το προσωπικό για να καταλάβεις από που ξεκινάει κι απο που ενορχηστρώνεται η αποδόμιση του συγκεκριμένου άρθρου 11 του 4609/2019.
Πχ ο νέος κοκ (νόμος) λέει ανώτερο όριο ταχύτητας 100.Σε σταματάει η τροχαία(ΕΦΚΑ) για έλεγχο επειδή έτρεχες με 90 και σου βάζει πρόστιμο γιατί δεν αναγνωρίζει το νεο κοκ,τον θεωρεί αντισυνταγματικό. Όποιος νόμος δεν σας αρέσει λοιπόν μην τον εφαρμόζετε…Πάντως για την ιστορία Όταν είχαμε μνημονιακες περικοπές δεν είδα καμία υπηρεσία να μην τον εφαρμόζει ως αντισυνταγματικό(ας υπήρχε και βούλευμα) το νόμο…Π ρ ο τ ε κ τ ο ρ α τ ο
Ο ΕΦΚΑ δηλαδή ασκεί και καθήκοντα ΣτΕ, ωραία πράγματα…. τι άλλο θα δούμε;
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παναγιώτης
17 Φεβρουαρίου 2020 01:30
Καλημέρα σας αποστρατευτηκα το 2015 με 78% αναπηρία από την ασυε. Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί με ζήτησαν για δουλειά αρκετά καλή και χωρίς να επιβαρύνει το πρόβλημα μου εάν μπορώ να εργαστώ με ένσημα χωρίς να κοπεί η σύνταξη μου. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων…
Καλημέρα.Παναγιωτη στο νέο ασφαλιστικό που θα κατατεθεί υπάρχει διάταξη ότι σε εργαζόμενο συνταξιούχο θα περικόπτεται η σύνταξη του κατα 30%. Ας περιμένουμε την ψήφιση του για να δούμε την τελική του μορφή.
Έως τέλος του μήνα θα ξέρεις με την ψήφιση του νέου ασφαλιστικού (το οποίο από ότι λένε θα κατατεθεί σήμερα στη βουλή), καθώς θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές σε σχέση με τις διατάξεις που ήταν στην διαβούλευση.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιωτης
15 Φεβρουαρίου 2020 23:13
Καλησπέρα κ. Καρασαββίδης.Ειμαι Αξκος με 25 χρόνια υπηρεσίας και έχω υπηρετήσει 3 χρόνια και 8 μήνες βόρεια της Φθιώτιδας και τα υπόλοιπα στην Αθήνα. Στον συνολικό χρόνο υπηρεσίας μου θα προστεθούν στα 25 χρόνια τα 3 χρόνια και 8 μήνες ,η τα 5 χρόνια παρόλο που δεν τα υπηρετησα βόρεια της Λαμίας.
Καλημέρα.Παναγιώτη ο χρόνος που θα μετρήσει διπλός είναι 3χρονια και 8 μηνες αφού τοσο υπηρετησες σε μοναδες εκστρατειας.(με την προϋπόθεση οτι θα πληρώσεις για την αναγνωριση του)
Καλημέρα καλο Σαββατοκύριακο γιατι δεν μπορω να δω κανένα ενημερωτικό σύνταξης ουτε στη σελίδα του εφκα κ ουτε στην παλιά του γλκ; Είμαι με προσωρινή σύνταξη απο το 2017 . Αυτο φταιει η κατι αλλο;
ΣΩΜΑ:
Στρατός
aerokosmos
14 Φεβρουαρίου 2020 20:07
Πραγματικά τώρα….όλα τα άρθρα είναι του 2014 κ αν είχες ασχοληθεί με το θέμα όλα τα γραφόμενα είναι αυτά που συζητιόταν τοτε……το νέο ταχυδρομικό ταμιευτήριο έχει κλείσει εδώ και 5 χρόνια κ πιστεύεις ότι θα το ανέφεραν σε σημερινό άρθρο;;;;;
Μάλλον έμεινες λίγο πίσω, με το συμπαθειο κιόλας….η πλασματική πενταετία παίζει εδώ και χρόνια το 2014 ακούγονταν το 2016 έπαιξε κ πριν ακόμα διευκρινιστούν τα δεδομένα είχα κάνει αναφορά όταν ο πολύς κόσμος συναδέρφων δεν είχε κανει
Συγνώμη φίλε μου αλλά θα συμφωνήσω με τον airwolf
Μπερδεύεις συναδέρφους με αυτά τα λινκ
Που βλέπεις ότι το άρθρο είναι σημερινό και μόνο η φωτογραφία είναι παλιά….αν δεις και τα άλλα άρθρα της εφημερίδας ότι νέο είναι σημερινό έχει σημερινή ημερομηνία
Χωρίς να παρεξηγηθεις,απλα στο λέω για να μην έχεις ελπίδες για κάτι που δεν θα έρθει ποτε πλην του ασφαλιστικού που ψηφίζεται σε λίγες ημερες
16 Νοέ 2014 ήταν Κυριακή και μιλούσε για εκείνη την Τρίτη, όχι για αυτήν που θα ψηφιστεί αυτό το νέο ασφαλιστικό
Έλεος ρε παιδιά.
Να μην αναφερόμαστε πριν πενταετία και μπερδεύομαι τον κόσμο.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νάσος
13 Φεβρουαρίου 2020 11:05
Καλησπέρα σας, διάβασα ότι σε πολλούς συναδέλφους ξεκίνησε η παρακράτηση δόσεων για την πλασματική 5ετία με αρχομένη την 1η δόση, απ’ τη μισθοδοσία Ιανουαρίου, έχω 24 χρόνια υπηρεσίας(1995). Ποια είναι η διαδικασία αναγνώρισης; Ευχαριστώ!
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πρόδρομος Ασλανίδης
11 Φεβρουαρίου 2020 20:37
Παρακαλώ στο προηγούμενο μήνυμα μου να διαγραφεί η τελευταία παράγραφος…”Πληρώνω ήδη για την αναγνώριση της παραπάνω πενταετίας.”
Ευχαριστώ.
Καλημέρα σε όλους.Θελω να κάνω δύο ερωτήσεις 1) Η πρόσθετη εισφορά αναγνώρισης αρχικής πενταετίας 2%για το εφάπαξ ισχύει για όλους τους ΕΜΘ; 2)Αν η αναγνώριση αυτή γίνεται αυτόματα δηλαδή αυτή την στιγμή γίνονται κρατήσεις για τα στελέχη αυτά ή η κρατήσεις αρχίζουν να γίνονται μετά από αίτηση του κάθε στελέχους ξεχωριστά; Ευχαριστώ!
Στο 2ο ερωτημα σου προσωπικα μου κρατηθηκε ολοκληρο το ποσο(συμψηφισμος) απο το εφαπαξ που πηρα το 2017(αποστρατευτηκα 1/2016). Στην ΠΑ πρεπει να ξεκινησεις την διαδικασια αναγνωρισης πριν αποστρατευτεις. Καλο ειναι να επικοινωνησεις με την υπηρεσια σου για να δεις τι εφαρμοζει το ΠΝ
Σάκη καλησπέρα.1) Ισχύει για όλους τους ΕΜΘ ανεξαρτήτου κατάταξης..2)Η αναγνώριση και παρακράτηση για το Π.Ν γίνεται αυτόματα με την απόδοση του Εφάπαξ.
ΚΩΣΤΑΣ το 1) ειναι λαθος!!!Για τους απο 1/1/1993 και μετα,εχει παρακρατηθει!!!
ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Πρόδρομος Ασλανίδης
11 Φεβρουαρίου 2020 20:29
Καλησπέρα,
γνωρίζει κανείς να μου πει τι είναι η Αναδρομική εισφορά ΕΜΘ 2% στις κρατήσεις του εφάπαξ;
Γιατί όσοι είναι μετά το 1993 δεν την πληρώνουν;
Στην εφαρμογή υπολογισμού αναφέρει το παρακάτω:
“Πρόσθετες εισφορές αναγνώρισης αρχικής πενταετίας ΕΜΘ (για χρονικό διάστημα 60 μηνών).”
Εγώ κατατάχτηκα το 1991 ,ΟΠΥ τότε.
Πληρώνω ήδη για την αναγνώριση της παραπάνω πενταετίας.
Ευχαριστώ.
Αγαπητοί πσαεμθ εάν δεν σας είναι κόπος μπορείτε να μας παραθεσεται κάποιο Νόμο ή διάταξη που να αναφέρει ότι από 1/1/1993 και μετά έχει παρακρατήθει από την μισθοδοσία για να έχουμε και εμείς μια ολοκληρωμένη εικόνα του θέματος.Ευχαριστω πολύ!
Δεν ισχύει Sakis. Παρακρατείται το 2% του εφάπαξ απ΄ όλους τους ΕΜΘ ασχέτως ημερομηνίας κατάταξης. Τουλάχιστον αυτό συνέβη με εμένα που κατατάχθηκα μετά την 01/01/1993 και αποστρατεύτηκα με διαδοχική ασφάλιση. Το 2% υπέρ ΤΑΝ/ΕΛΟΑΝ μου παρακρατήθηκε από το εφάπαξ κανονικά. Όμως ο ΠΣΑΕΜΘ έχει δίκιο ότι οι κρατησεις υπέρ ΤΑΝ είχαν πληρωθεί από εμάς.
για βρειτε το Φ.952/3/129101/Σ.649/05-04-2013/ΥΕΘΑ/ΓΔΟΣΥ/ΔΟΙ και δειτε οι του ΠΝ και της ΠΑ αν εφαρμοσθηκε!!!Αν δεν εφαρμοσθηκε τοτε ζητηστε ευθυνες!!Στον ΣΞ εφαρμοσθηκε ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!
Ίσως κάποιος συνάδελφος του Σ.Ξ. που να μπήκε μετά την 01/01/1993 να αποστρατεύτηκε και να έλαβε το εφάπαξ για να μας ενημερώσει αν του έγινε η κράτηση ή όχι?
Τακη ψαξε το και αν οντως στα εχουν παρακρατησει απαιτησε την επιστροφη τους αμεσα. Κανονικά θα έπρεπε να στα εχουν παρακρατησει μέσω της μισθοδοσιας σου την περιοδο 2002 εως 2007
Μπερδεύεται τα του Ναυτικού με τον Στρατό. Στον Στρατό κρατήθηκε στους μετά την 01-01-1993 οπότε το κρατάνε τώρα μόνο στους προηγούμενους. Στο Ναυτικό δεν έχει κρατηθεί σε κανέναν οπότε το κρατάνε σε όλους. Προφανώς η απάντηση του ΕΛΟΑΣ στον ΠΣΑΕΜΘ αφορά μόνο τον Στρατό.
Ιακωβε πιθανον να ισχυει αυτο που λες.Η Δγη παντως Φ.952/3/129101/Σ.649/05-04-2013/ΥΕΘΑ/ΓΔΟΣΥ/ΔΟΙ ειναι του ΥΕΘΑ και θα επρεπε να την εχουν εφαρμοσει ολοι.Εξαλου η https://ibb.co/k5nw9N2 απαντηση σε κοιν.ελεγχο ειναι απο το ΥΕΘΑ και θα επρεπε να αφορα ΟΛΟΥΣ(Σ.Ξ,Π.Α και Π.Ν).Αν την εφαρμοσε μονο ο ΣΞ ενω το ΠΝ οχι τοτε υπαρχει θεματακι νομιμοτητας,ψαξτε το λιγο οι ενδιαφερομεοι!!!!Μην τους χαριζετε τιποτα!!!Μας χρωστανε,δεν τους χρωστανε!!!!Αυτα τα 5 ετη ως ΟΠΥ τα εχουμε τριπλοπληρωσει!!!!Οι ανθρωποι ειναι μαφιοζοι και οχι συναδελφοι!!!
Εγώ δεν αναφερθηκα στο δίκιο η άδικο του θέματος αλλα στο κομμάτι του ποιος πλήρωσε την έξτρα κράτηση του 2% για να μην μπερδεύονται οι συνάδερφοι εκ του Ναυτικού. Μονο στον Στρατό πληρώθηκε από τους μετά το 1993 και αυτό την περίοδο 2002 με 2007
Έψαξα παλιές μισθοδοσίες της περιόδου 2002-2007 κι όντως δεν έχει γίνει η συγκεκριμένη κράτηση σε μένα και προφανώς και στους άλλους συναδέλφους ΕΜΘ του ΠΝ. Οι κρατήσεις όμως υπέρ ΤΑΝ που μας έκαναν την πενταετία που ήμασταν ΕΠΥ που αποσκοπούσαν?
ΤΑΚΗΣ αν εχεις τον μισθολογικο σου φακελο(στον Σ.Ξ δινεται απο το Κεντρικο Ταμειο στους αποστρατους)δες στια μηνιαια ενημερωτικα μισθοδοσιας απο 2002 και μετα. Λογικα θα αναγραφεται η εναρξη της αυξημενης κρατησης υπερ ΕΛΟΑΝ …Μολις το βρεις,πηγαινε και τριψτο στα μουτρα του χειριστη που απαιτησε και παλι να πληρωσεις την επιπροσθετη κρατηση και μυνησε τον εκτος των αλλων για παραβαση καθηκοντος .Και φυσικα απαιτηση την εντοκη επιστροφη των χρηματων που σου παρακρατησαν για ακομα μια φορα.οπως καταλαβαινεις οι ΕΜΘ εχουν απεναντι τους,μαφιοζους με στολη του κοινου ποινικου κωδικα και οχι συναδελφους!!!
Φίλε Δημήτριε, χωρίς να θέλω να υπερβάλλω, την τελευταία σου παρατήρηση ίσως εγώ να την έχω νιώσει στο πετσί μου περισσότερο απ΄ όλους.
ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Παντελης
11 Φεβρουαρίου 2020 12:44
Εμεις που αποστρατευτηκαμε απο 1/8/2012 εως και 31/12/2016 ποτε θα παρουμε το υπολοιπο 50% του εφαπαξ;;Ειμαστε οι μονοι που το πηραμε μειωμενο!Ως ποτε θα ειμαστε τοσο αδικημενοι;;
Παντελη εχουμε κανει ομαδικη αγωγη για το θεμα στο Δ.Π.Α .Οταν εκδικαστει η υποθεση,σε καποια χρονια τοτε θα μαθουμε.Δυστυχως ειμαστε η μονη κατηγορια στρατιωτικων που το εφαπαξ μας υπολογιστηκε με μισθολογιο κατα 50% μειωμενο,παρολο που οι κρατησεις μας υπερ Ειδικων Λογαριασμων Αλληλοβοηθειας καταβληθηκαν με βαση πληρες μισθολογιο!!!
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
10 Φεβρουαρίου 2020 22:23
Καλησπέρα σας, ξεκίνησε η παρακράτηση δόσεων για την πλασματική 5ετία με αρχομένη την 1η δόση, απ’ τη μισθοδοσία Ιανουαρίου, ξεκίνησα να την πληρώνω αν και κανένας δεν είναι σίγουρος σ’ αυτό το κράτος που ζούμε….έχω 24 χρόνια υπηρεσίας και η μηνιαία δόση μου είναι 40€.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν αυτό το ποσό 480€ ετησίως θα δηλώνεται στη φορολογική δήλωση με κάποιο όφελος (ξέρω είναι λίγο νωρίς γι’ αυτό αλλά….)
Φίλε Γιάννη, απ΄ όσο γνωρίζω αυτό το ποσό που παρακρατείται είναι αποφορολογημένο. Τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε μένα που η δόση είναι 82 ευρώ αλλά στην σύνταξη παρακρατείται μικρότερο ποσό (γύρω στα 65 ευρώ).
Διάβασε το παρακάτω άρθρο για να καταλάβεις ότι ήδη πληρώνεις αρκετά λιγότερο από 40 € μηνιαίως: Γιατί όλες οι αναγνωρίσεις κοστίζουν 22 ~ 30% φθηνότερα
Μπορείς να το ελέγξεις πανεύκολα με 2 τρόπους:
α. Συγκρίνεις το πληρωτέο που έπαιρνες πριν και το πληρωτέο μετά την κράτηση.
β. Πηγαίνεις στη σελίδα “Μισθολόγιο 2017” και δοκιμάζεις εναλλακτικά εισάγοντας τα 40 € ως “Αναγνώριση & Διαφ. Προαγωγής” και βλέποντας τη διαφορά στο πληρωτέο σε σχέση με αναγνώριση 0 €.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
stratos73
7 Φεβρουαρίου 2020 21:32
Ευχαριστούμε για την ανανέωση του εφάπαξ στο στρατό ξηράς. Θα γίνει καινούρια ενημέρωση της σελίδας κ.Καρασαββίδη εν όψη νέου ασφαλιστικού ή δεν έχει καμία σχέση με αυτό και θα παραμείνουν ως έχουν?
Καλησπερα, ήμουν επ.οπ αποστρατεύτηκα στα 4 χρόνια γτ κρίθηκα Ι2, ήταν ατύχημα που συνέβη στη υπηρεσία, η ΕΔΕ βγήκε ενεκα της υπηρεσίας σε διατεταγμένη υπηρεσία. Γνωρίζεται εάν δικαιούμαι κάποια σύνταξη?
Ήσουν δηλαδή μη μονιμοποιηθεις ΕΠΟΠ ο οποίος κρίθηκε Ι2 και δεν μονιμοποιηθηκες λόγω ατυχήματος που αποδείχθηκε ότι έφταιγε η υπηρεσία, σωστά; Οπότε δεν υπάγεται η πάθηση σου στον πίνακα β των παθήσεων του ΠΔ 11/2014. Έχει καιρό που αποστρατευτηκες;
…….Αποστρατευτηκα το 2013…..
Από το 2013 έως σήμερα 2020, δεν ενόχλησες το ΓΛΚ για το αν δικαιούσαι ή όχι ή ρώτησες και δεν δικαιούσαι, γιατί εκτιμώ θα επρεπε να έχει βγει η σύνταξη σου.
Κε Γιάννη μέχρι τώρα ήμουν στα δικαστήρια κάνοντας προσπάθεια επαναπρόσληψης μου στο στρατο…άσκοπα όμως δυστυχώς..όσον αφορά τώρα για το δικαίωμα σύνταξης μου δεν είχα ιδέα…καλώ το ΓΛΚ εδώ κ ένα μήνα αλλά δε σηκώνει κανεις το τηλ. Φανταστείτε ότι εγώ έκανα ενέργειες για να περάσω ΑΣΥΕ ( είναι να με καλέσουν μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου) Ι2 κρίθηκα από επιτροπή απαλλαγών. Βέβαια εννοείται ότι έχω κάνει αγωγή στο Πρωτοδικείο Αθηνών ζητώντας αποζημίωση, μακάρι τουλάχιστον να βγει κάτι καλό από εκεί.
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω Πόπη μου, αλλά επειδή αντιμετωπίζω εδώ και είκοσι περίπου χρόνια το ίδιο πρόβλημα με τη σύζυγό μου (παθούσα από υπαιτιότητα της υπηρεσίας), για τα Διοικητικά Δικαστήρια κράτα μικρό καλάθι καλύτερα. Το ΥΕΘΑ φροντίζει πάντα να τα λύνει αυτά τα προβλήματα, καταλαβαίνεις πως. Όλα τα ιατρικά έγγραφα που καταθέσαμε (ιατροδικαστικές παραγματογνωμοσύνες, ιατρικές βεβαιώσεις από δημόσια και πανεπιστημιακά νοσοκομεία, γνωματεύσεις κι άλλα έγγραφα) που αποδείκνυαν εμπεριστατωμένα κι αιτιολογημένα το τι συνέβη, αγνοήθηκαν επιδεικτικά απο τους δικαστές σε 1ο και 2ο βαθμό και μέτρησε μόνο η έκθεση απόψεων των γιατρών της υπηρεσίας δηλ. των κατηγουρούμενων. Συμβουλή μου και προσωπική μου άποψη επίσης, μακριά από δικηγόρους που ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά με το Στρατό. Πολύ παθών και μαθών.
Κε Τάκη κ εγώ από το διοικητικό εφετείο δεν δικαιώθηκα περίμενα από το 2013 κ αφού πήρα 10 αναβολές κ έγινε τελικά το 2017 το δικαστήριο κ περίμενα ένα χρόνο την απόφαση τελικά έχασα. Τώρα από την αγωγή στο Πρωτοδικείο τι να πω, μακάρι να φανώ περισσότερο τυχερή κ ας ελπίσουμε να μπορέσω να πάρω κάποια σύνταξη εάν βέβαια δικαιούμαι.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Θωμάς
3 Φεβρουαρίου 2020 22:56
Καλησπέρα σας. Έχω αποστρατευτει το Σεπτέμβρη του 2017 και παίρνω προσωρινή σύνταξη. Μήπως γνωρίζετε αυτή την περίοδο μέχρι ποιους έχουν δώσει κανονική σύνταξη?? Ευχαριστώ πολύ.
Καλημερα Φώτη εμενα η προϊστάμενη του τμηματος ( κα παπαγεωργιου) τον Νοέμβριο σε επίσκεψη μου στο γλκ μου είπε οτι ειναι ετοιμο το λογισμικό κ όντως εχουν βγάλει αρκετές. Για καποιον λογο έχουν κολλήσει λιγο. Επισης τοτε μου ειχε πει για οσες ειναι αναπηρίας οπως η δικια μου θα υπαρχει μια κάποια προτεραιότητα.
Καλησπέρα στους φίλους φίλες είμαι εν ενεργεία και θα ήθελα να ρωτήσω .Άσχετα από την απάντηση που έδωσε ο ΕΦΚΑ για τα 5 χρόνια του 4609/2019 εάν υποβάλλω αναφορά στην μονάδα μού και εφόσον ο νόμος υφίσταται δεν είναι υποχρεωμενη η υπηρεσία να μου τα αναγνωρίσει?Επίσης εάν μού απαντήσει αρνητικά θα μπορούσα να κινηθώ νομικά?
Εαν σου απαντήσει αρνητικά η υπηρεσία σου εφόσον ο νόμος ισχύει και δεν έχει ακυρωθεί με νέο νόμο μπορείς να κινηθείς νομικά.Προϋπόθεση για να κινηθείς νομικά είναι να μήν ακυρωθεί ο νόμος .
Όσο πιο γρήγορα κινηθείς τόσο το καλύτερο Κώστα.Το γοργόν και χάριν έχει.
Έχω κάνει αίτημα αναγνώρισης προς τον ΕΦΚΑ διεύθυνση συντάξεων δημοσίων υπαλλήλων (εκεί ανήκουμε). Με πήρε τηλ η εκεί προϊσταμένη, όπως και από την διοίκηση του ΕΦΚΑ και έχω αναφέρει σε παλαιότερη ανάρτηση τι μου είπαν. Την 4η Φεβρουαρίου έλαβα τηλεφώνημα από το γραφείο του υπουργού εργασίας, μου εξήγησαν το νομικό κομμάτι κατ΄αυτούς, κυρίως δε για το άρθρο 73 παράγραφος 2, μου είπαν πως δεν τελείωσε το θέμα και να κάνω λίγο υπομονή και πως έχει “καλό προαίσθημα” ότι το θέμα θα λυθεί χωρίς να χρειαστεί νέα νομοθετική ρύθμιση. Περιμένω ακόμα από 2 δικηγόρους Αθηνών (Ρίζος, Αντωνακόπουλος) να μου που τις πιθανότητες επιτυχίας μιας αίτησης ακύρωσης στο διοικητικό εφετείο κατά της αρνητικής απάντησης από τον ΕΦΚΑ (εάν μου απαντήσουν) ή την άπρακτη παρέλευση τριών μηνών από την κατάθεση της αίτησης μου, όπως καθορίζει η νομοθεσία για να κάνω αίτηση ακύρωσης (μη απάντηση σε αίτημα σημαίνει απόρριψη του από την διοίκηση).
Να μας ενημερώνεις Φώτη. Θυμάμαι τα σχόλια σου πριν λίγες μέρες για το θέμα της πενταετίας του ν4609/19 και τα τρεχάματα σου (ας τα ονομάσω έτσι) με δικηγόρους. Σε ευχαριστούμε για τις μέχρι τώρα ενημερώσεις σου. Μακάρι το “καλό προαίσθημα” να γίνει πραγματικότητα. Καλό βράδυ.
Καλημέρα.ΦΩΤΗ στο άρθρο 73 παράγραφο 2 που αναφέρεις στο σχόλιό σου για ποιον νόμο ενοεις
Στο Σύνταγμα αναφέρεται andr ο Φώτης αν δεν κάνω κάποιο λάθος.
Για το σύνταγμα
Ευχαριστώ ΦΩΤΗ-ΓΙΩΡΓΟ15
Πολύ σωστά …..Ο νόμος είναι νόμος ….Aλλά είναι εύκολο να τον ακυρώσουν!
Την αναγνώρηση την κάνει το ΓΛΚ και οχι η υπηρεσια και απο αυτο πέρνει τις διευκρινήσεις και την διαδικασια.
Κωστα,δεν στα αναγνωριζει η υπηρεσια σου αλλα ο ΕΦΚΑ/ΓΛΚ
Καλημέρα.Μια ερωτηση-απορια προς τους συναδέλφους Δημήτριο και Γιάννη:Αν υποθετικά μπορούσε κάποιος να αναγνωρίσει τα 5 χρόνια του Ν 4609/2019 γιατί η διαδικασία αναγνώρισης γίνεται από το ΓΛΚ και όχι από την υπηρεσια; Όταν κανουμε αναφορά για την αναγνωριση της μαχιμης 5ετιας την κάνουμε προς την υπηρεσία.Ο Κώστας που έκανε την αρχική ερώτηση είναι εν ενεργεία και όχι απόστρατος.
Και η υπηρεσία σου την προωθεί στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ προκειμένου να γίνει η αναγνώριση και να υπολογίσουν το κόστος. Απλά η υπηρεσία κάνει την κράτηση στο μηνιάτικο και αν αποστρατευτείς και δεν έχεις ξοφλήσει η κράτηση συνεχίζεται από την σύνταξη.
Έχεις απόλυτο δίκιο, φίλε Κώστα, να θέλεις να διεκδικήσεις το αυτονόητο, το νόμιμο. Μην ξεχνάς όμως ότι ζούμε στην Ελλάδα όπου οι νόμοι ισχύουν μόνο για τους μικρούς και τους ανίσχυρους. Προφανώς και θα συναντήσεις εμπόδια, πρώτα από την υπηρεσία σου κι αν ακόμη το αίτημά σου προωθηθεί, το ΓΛΚ θα στο απορρίψει με διάφορες σαθρές κι ανυπόστατες δικαιολογίες. Βέβαια, μετά θα έχεις κάθε δικαίωμα να κινηθείς νομικά κατά των υπευθύνων για παράβαση καθήκοντος επειδή δεν τήρησαν τα προβλεπόμενα από το νόμο. Αν έχεις το κουράγιο και την υπομονή να μπεις μέσα σε μια τέτοια ψυχοφθόρα και δαπανηρή διαδικασία τότε προχώρα. Επειδή έχω προσωπική πείρα, θα είναι πολύ δύσκολο να δικαιωθείς, γιατί το κράτος έχει φροντίσει κι έχει πιάσει τα γιοφύρια (αστικά, διοικητικά δικαστήρια) για τέτοιου είδους θέματα, συν ότι υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο στοχοποίησής σου, από τα καθόλα δημοκρατικότατα επιτελεία μας, με όποιες συνέπειες για σένα. Σου εύχομαι καλή και πολύ τύχη και δύναμη αν το προσπαθήσεις.
Διάβασε από την έκθεση δημόσιας διαβούλευσης, επι του άρθρου 23 (σελ. 500)
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11209538.pdf
Δηλαδή φίλε G.G., με λίγα λόγια, το ένα υπουργείο αναιρεί τους νόμους που αφορούν το άλλο υπουργείο. Προφανώς, προτού κατατεθεί ο 4609/2019 δεν έτυχε καμίας επεξεργασίας κι απλά στη συνέχεια μπήκε στη ΒτΕ και ψηφίστηκε για να αφορά μόνο το ΥΕΘΑ. Είχα πει σε σχόλιό μου παλαιότερα, ότι για τους εξουσιάζοντες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις σκοπιμότητές τους και τα συμφέροντά τους, μπορεί να βγάλει ήλιο μέσα στα μεσάνυχτα και να το θεωρήσουν καθ΄ όλα φυσιολογικό φαινόμενο. Τέτοιες απαντήσεις και σκεπτικά, τέτοια λογική έχουν.
Δηλαδή ενας οργανισμός σαν τον ΕΦΚΑ κρίνει και απορρίπτει έναν ψηφισμενο νόμο από την Βουλή κρίνοντας τον αντισυνταγματικό και δεν τον εφαρμόζει…μάλιστα.. εγώ το βλέπω μόνο παράλογο ή συμβαίνει κάτι άλλο κυριοι;
Συμβαίνει και το άλλο φίλε Γιάννη. Αν θες να το μάθεις δεν έχεις παρά να απευθυνθείς στα επιτελεία και στον προγραμματισμό τους για το προσωπικό για να καταλάβεις από που ξεκινάει κι απο που ενορχηστρώνεται η αποδόμιση του συγκεκριμένου άρθρου 11 του 4609/2019.
Πχ ο νέος κοκ (νόμος) λέει ανώτερο όριο ταχύτητας 100.Σε σταματάει η τροχαία(ΕΦΚΑ) για έλεγχο επειδή έτρεχες με 90 και σου βάζει πρόστιμο γιατί δεν αναγνωρίζει το νεο κοκ,τον θεωρεί αντισυνταγματικό. Όποιος νόμος δεν σας αρέσει λοιπόν μην τον εφαρμόζετε…Πάντως για την ιστορία Όταν είχαμε μνημονιακες περικοπές δεν είδα καμία υπηρεσία να μην τον εφαρμόζει ως αντισυνταγματικό(ας υπήρχε και βούλευμα) το νόμο…Π ρ ο τ ε κ τ ο ρ α τ ο
Ο ΕΦΚΑ δηλαδή ασκεί και καθήκοντα ΣτΕ, ωραία πράγματα…. τι άλλο θα δούμε;
Καλημέρα σας αποστρατευτηκα το 2015 με 78% αναπηρία από την ασυε. Θα ήθελα να ρωτήσω γιατί με ζήτησαν για δουλειά αρκετά καλή και χωρίς να επιβαρύνει το πρόβλημα μου εάν μπορώ να εργαστώ με ένσημα χωρίς να κοπεί η σύνταξη μου. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων…
Δες https://enstoloi.net/voithimata/apascholisi/
ειδικότερα τις “εξαιρέσεις στην περικοπή σύνταξης”
Δεν αναφέρει κάτι συγκεκριμένο λέει ότι περιμένει διευκρινίσεις από τον εφκα και ότι φαίνεται σαν γήρατος στο σύστημα Άτλας
@Παναγιώτης
στο Νομοσχέδιο που μόλις κατατέθηκε
.https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-276/#comment-83930
αναγράφονται στο άρθρο 27 οι κατηγορίες συνταξιούχων
στους οποίους ΔΕΝ περικόπτεται η σύνταξη.
Καλημέρα.Παναγιωτη στο νέο ασφαλιστικό που θα κατατεθεί υπάρχει διάταξη ότι σε εργαζόμενο συνταξιούχο θα περικόπτεται η σύνταξη του κατα 30%. Ας περιμένουμε την ψήφιση του για να δούμε την τελική του μορφή.
Για αναπηρική ενδιαφέρομαι
Έως τέλος του μήνα θα ξέρεις με την ψήφιση του νέου ασφαλιστικού (το οποίο από ότι λένε θα κατατεθεί σήμερα στη βουλή), καθώς θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές σε σχέση με τις διατάξεις που ήταν στην διαβούλευση.
Καλησπέρα κ. Καρασαββίδης.Ειμαι Αξκος με 25 χρόνια υπηρεσίας και έχω υπηρετήσει 3 χρόνια και 8 μήνες βόρεια της Φθιώτιδας και τα υπόλοιπα στην Αθήνα. Στον συνολικό χρόνο υπηρεσίας μου θα προστεθούν στα 25 χρόνια τα 3 χρόνια και 8 μήνες ,η τα 5 χρόνια παρόλο που δεν τα υπηρετησα βόρεια της Λαμίας.
Καλημέρα.Παναγιώτη ο χρόνος που θα μετρήσει διπλός είναι 3χρονια και 8 μηνες αφού τοσο υπηρετησες σε μοναδες εκστρατειας.(με την προϋπόθεση οτι θα πληρώσεις για την αναγνωριση του)
Καλημερα Παναγιωτη.Μπορεις να αναγνωρισεις 5 ετη με βαση τις προυποθεσεις του 4609/2019 αρθρο 11 λαμβανοντας υπ οψιν την παρατηρηση του andr
https://www.poes.gr/efka-pros-stratiotikoys-xehaste-ta-pente-5-syntaxima-hronia-ekklisi-gia-parembasi-toy-prothypoyrgoy Παναγιωτη κρατα μικρο καλαθι για το ανωτερω σχολιο μου.Απ οτι καταλαβα ο ΕΦΚΑ ειναι αρνητικος ακομα και για την συμπληρωση 5ετιας στο συνολο , επικουρουμενη απο τον 4609 αφου δεν τον θεωρει ειδικο νομο.Δεν ξερω αν δικαιουσαι ομως την τριετια του 3865/2010 αρ.22 , παρ4. ?
Καλημέρα καλο Σαββατοκύριακο γιατι δεν μπορω να δω κανένα ενημερωτικό σύνταξης ουτε στη σελίδα του εφκα κ ουτε στην παλιά του γλκ; Είμαι με προσωρινή σύνταξη απο το 2017 . Αυτο φταιει η κατι αλλο;
Πραγματικά τώρα….όλα τα άρθρα είναι του 2014 κ αν είχες ασχοληθεί με το θέμα όλα τα γραφόμενα είναι αυτά που συζητιόταν τοτε……το νέο ταχυδρομικό ταμιευτήριο έχει κλείσει εδώ και 5 χρόνια κ πιστεύεις ότι θα το ανέφεραν σε σημερινό άρθρο;;;;;
Μάλλον έμεινες λίγο πίσω, με το συμπαθειο κιόλας….η πλασματική πενταετία παίζει εδώ και χρόνια το 2014 ακούγονταν το 2016 έπαιξε κ πριν ακόμα διευκρινιστούν τα δεδομένα είχα κάνει αναφορά όταν ο πολύς κόσμος συναδέρφων δεν είχε κανει
Συγνώμη φίλε μου αλλά θα συμφωνήσω με τον airwolf
Μπερδεύεις συναδέρφους με αυτά τα λινκ
Που βλέπεις ότι το άρθρο είναι σημερινό και μόνο η φωτογραφία είναι παλιά….αν δεις και τα άλλα άρθρα της εφημερίδας ότι νέο είναι σημερινό έχει σημερινή ημερομηνία
Χωρίς να παρεξηγηθεις,απλα στο λέω για να μην έχεις ελπίδες για κάτι που δεν θα έρθει ποτε πλην του ασφαλιστικού που ψηφίζεται σε λίγες ημερες
16 Νοέ 2014 ήταν Κυριακή και μιλούσε για εκείνη την Τρίτη, όχι για αυτήν που θα ψηφιστεί αυτό το νέο ασφαλιστικό
Προς ενημέρωση πολύ καλό αν ψηφιστεί https://www.iefimerida.gr/news/178593/prim-se-dimosioys-ypalliloys-ki-enstoloys-gia-proori-syntaxi
ΕΛΛΑΔΑ 16|11|2014 | 00:07
Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/news/178593/prim-se-dimosioys-ypalliloys-ki-enstoloys-gia-proori-syntaxi
Φίλες την παλεύεις ? Άρθρο του 2014 ?
Η φωτογραφία ναι το άρθρο σημερινό! Ευτυχώς είμαι καλά ακόμα!
Πάρτο και από άλλη πηγή. Καληνύχτα…
https://www.zougla.gr/greece/article/prim-sto-dimosio-gia-prori-sintaksi
Το άρθρο του iefimerida παραπέμπει στην εφημερίδα ‘Καθημερινή’,με μια απλή έρευνα στο ιστορικό το βρίσκεις .https://www.kathimerini.gr/791968/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/anagnwrish-plasmatikwn-etwn-asfalishs-se-enstoloys-kai-dhmosioys-ypallhloys
Εσύ φωτογραφίες βλέπεις ή διαβάζεις τα άρθρα? Συγνώμη κιόλας.
Το ‘iefimerida’ στην εικόνα κάτω αριστερά πάντα έχει μέσα σε κόκκινο πλαίσιο την ημερομηνία και την ώρα του άρθρου
Έλεος ρε παιδιά.
Να μην αναφερόμαστε πριν πενταετία και μπερδεύομαι τον κόσμο.
Καλησπέρα σας, διάβασα ότι σε πολλούς συναδέλφους ξεκίνησε η παρακράτηση δόσεων για την πλασματική 5ετία με αρχομένη την 1η δόση, απ’ τη μισθοδοσία Ιανουαρίου, έχω 24 χρόνια υπηρεσίας(1995). Ποια είναι η διαδικασία αναγνώρισης; Ευχαριστώ!
Παρακαλώ στο προηγούμενο μήνυμα μου να διαγραφεί η τελευταία παράγραφος…”Πληρώνω ήδη για την αναγνώριση της παραπάνω πενταετίας.”
Ευχαριστώ.
Καλημέρα σε όλους.Θελω να κάνω δύο ερωτήσεις 1) Η πρόσθετη εισφορά αναγνώρισης αρχικής πενταετίας 2%για το εφάπαξ ισχύει για όλους τους ΕΜΘ; 2)Αν η αναγνώριση αυτή γίνεται αυτόματα δηλαδή αυτή την στιγμή γίνονται κρατήσεις για τα στελέχη αυτά ή η κρατήσεις αρχίζουν να γίνονται μετά από αίτηση του κάθε στελέχους ξεχωριστά; Ευχαριστώ!
Στο 2ο ερωτημα σου προσωπικα μου κρατηθηκε ολοκληρο το ποσο(συμψηφισμος) απο το εφαπαξ που πηρα το 2017(αποστρατευτηκα 1/2016). Στην ΠΑ πρεπει να ξεκινησεις την διαδικασια αναγνωρισης πριν αποστρατευτεις. Καλο ειναι να επικοινωνησεις με την υπηρεσια σου για να δεις τι εφαρμοζει το ΠΝ
Σάκη καλησπέρα.1) Ισχύει για όλους τους ΕΜΘ ανεξαρτήτου κατάταξης..2)Η αναγνώριση και παρακράτηση για το Π.Ν γίνεται αυτόματα με την απόδοση του Εφάπαξ.
ΚΩΣΤΑΣ το 1) ειναι λαθος!!!Για τους απο 1/1/1993 και μετα,εχει παρακρατηθει!!!
Καλησπέρα,
γνωρίζει κανείς να μου πει τι είναι η Αναδρομική εισφορά ΕΜΘ 2% στις κρατήσεις του εφάπαξ;
Γιατί όσοι είναι μετά το 1993 δεν την πληρώνουν;
Στην εφαρμογή υπολογισμού αναφέρει το παρακάτω:
“Πρόσθετες εισφορές αναγνώρισης αρχικής πενταετίας ΕΜΘ (για χρονικό διάστημα 60 μηνών).”
Εγώ κατατάχτηκα το 1991 ,ΟΠΥ τότε.
Πληρώνω ήδη για την αναγνώριση της παραπάνω πενταετίας.
Ευχαριστώ.
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-249/#comment-66812
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-246/#comment-65531
https://staratalogia.blogspot.com/2019/11/2_17.html
Πρόδρομος Ασλανίδης στους από 1/1/1993 και μετα εχει παρακρατηθει ηδη. απο την μισθοδοσια τους
Αγαπητοί πσαεμθ εάν δεν σας είναι κόπος μπορείτε να μας παραθεσεται κάποιο Νόμο ή διάταξη που να αναφέρει ότι από 1/1/1993 και μετά έχει παρακρατήθει από την μισθοδοσία για να έχουμε και εμείς μια ολοκληρωμένη εικόνα του θέματος.Ευχαριστω πολύ!
Δεν ισχύει Sakis. Παρακρατείται το 2% του εφάπαξ απ΄ όλους τους ΕΜΘ ασχέτως ημερομηνίας κατάταξης. Τουλάχιστον αυτό συνέβη με εμένα που κατατάχθηκα μετά την 01/01/1993 και αποστρατεύτηκα με διαδοχική ασφάλιση. Το 2% υπέρ ΤΑΝ/ΕΛΟΑΝ μου παρακρατήθηκε από το εφάπαξ κανονικά. Όμως ο ΠΣΑΕΜΘ έχει δίκιο ότι οι κρατησεις υπέρ ΤΑΝ είχαν πληρωθεί από εμάς.
TAKH αν είσαι απο 1/1/1993 για ψαγτο λιγο,μην στο παρακρατησαν για δευτερη φορα…
για βρειτε το Φ.952/3/129101/Σ.649/05-04-2013/ΥΕΘΑ/ΓΔΟΣΥ/ΔΟΙ και δειτε οι του ΠΝ και της ΠΑ αν εφαρμοσθηκε!!!Αν δεν εφαρμοσθηκε τοτε ζητηστε ευθυνες!!Στον ΣΞ εφαρμοσθηκε ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!
Sakis απαντηση απο ΕΛΟΑΣ σε ερωτημα του συλλογου μας,οταν ξεκινησε η ιστορια.
https://ibb.co/m56kWSY
Ίσως κάποιος συνάδελφος του Σ.Ξ. που να μπήκε μετά την 01/01/1993 να αποστρατεύτηκε και να έλαβε το εφάπαξ για να μας ενημερώσει αν του έγινε η κράτηση ή όχι?
ΤΑΚΗΣ ψαχτε το να μην ξαναπληρωνετε οι απο 1/1/1993
https://ibb.co/k5nw9N2
Ευχαριστούμε φίλοι του ΠΣΑΕΜΘ για την ενημέρωση αλλά εμάς που μας τα έχουν ήδη παρακρατήσει υπάρχει περίπτωση να μας τα επιστρέψουν πίσω?
Τακη ψαξε το και αν οντως στα εχουν παρακρατησει απαιτησε την επιστροφη τους αμεσα. Κανονικά θα έπρεπε να στα εχουν παρακρατησει μέσω της μισθοδοσιας σου την περιοδο 2002 εως 2007
Μπερδεύεται τα του Ναυτικού με τον Στρατό. Στον Στρατό κρατήθηκε στους μετά την 01-01-1993 οπότε το κρατάνε τώρα μόνο στους προηγούμενους. Στο Ναυτικό δεν έχει κρατηθεί σε κανέναν οπότε το κρατάνε σε όλους. Προφανώς η απάντηση του ΕΛΟΑΣ στον ΠΣΑΕΜΘ αφορά μόνο τον Στρατό.
Είσαι βέβαιος φίλε Ιάκωβε ότι είναι έτσι? Για να μην κατηγορούμε άδικα τον ΕΛΟΑΝ.
Ιακωβε πιθανον να ισχυει αυτο που λες.Η Δγη παντως Φ.952/3/129101/Σ.649/05-04-2013/ΥΕΘΑ/ΓΔΟΣΥ/ΔΟΙ ειναι του ΥΕΘΑ και θα επρεπε να την εχουν εφαρμοσει ολοι.Εξαλου η https://ibb.co/k5nw9N2 απαντηση σε κοιν.ελεγχο ειναι απο το ΥΕΘΑ και θα επρεπε να αφορα ΟΛΟΥΣ(Σ.Ξ,Π.Α και Π.Ν).Αν την εφαρμοσε μονο ο ΣΞ ενω το ΠΝ οχι τοτε υπαρχει θεματακι νομιμοτητας,ψαξτε το λιγο οι ενδιαφερομεοι!!!!Μην τους χαριζετε τιποτα!!!Μας χρωστανε,δεν τους χρωστανε!!!!Αυτα τα 5 ετη ως ΟΠΥ τα εχουμε τριπλοπληρωσει!!!!Οι ανθρωποι ειναι μαφιοζοι και οχι συναδελφοι!!!
Εγώ δεν αναφερθηκα στο δίκιο η άδικο του θέματος αλλα στο κομμάτι του ποιος πλήρωσε την έξτρα κράτηση του 2% για να μην μπερδεύονται οι συνάδερφοι εκ του Ναυτικού. Μονο στον Στρατό πληρώθηκε από τους μετά το 1993 και αυτό την περίοδο 2002 με 2007
Έψαξα παλιές μισθοδοσίες της περιόδου 2002-2007 κι όντως δεν έχει γίνει η συγκεκριμένη κράτηση σε μένα και προφανώς και στους άλλους συναδέλφους ΕΜΘ του ΠΝ. Οι κρατήσεις όμως υπέρ ΤΑΝ που μας έκαναν την πενταετία που ήμασταν ΕΠΥ που αποσκοπούσαν?
ΤΑΚΗΣ αν εχεις τον μισθολογικο σου φακελο(στον Σ.Ξ δινεται απο το Κεντρικο Ταμειο στους αποστρατους)δες στια μηνιαια ενημερωτικα μισθοδοσιας απο 2002 και μετα. Λογικα θα αναγραφεται η εναρξη της αυξημενης κρατησης υπερ ΕΛΟΑΝ …Μολις το βρεις,πηγαινε και τριψτο στα μουτρα του χειριστη που απαιτησε και παλι να πληρωσεις την επιπροσθετη κρατηση και μυνησε τον εκτος των αλλων για παραβαση καθηκοντος .Και φυσικα απαιτηση την εντοκη επιστροφη των χρηματων που σου παρακρατησαν για ακομα μια φορα.οπως καταλαβαινεις οι ΕΜΘ εχουν απεναντι τους,μαφιοζους με στολη του κοινου ποινικου κωδικα και οχι συναδελφους!!!
Φίλε Δημήτριε, χωρίς να θέλω να υπερβάλλω, την τελευταία σου παρατήρηση ίσως εγώ να την έχω νιώσει στο πετσί μου περισσότερο απ΄ όλους.
Εμεις που αποστρατευτηκαμε απο 1/8/2012 εως και 31/12/2016 ποτε θα παρουμε το υπολοιπο 50% του εφαπαξ;;Ειμαστε οι μονοι που το πηραμε μειωμενο!Ως ποτε θα ειμαστε τοσο αδικημενοι;;
Αν ΔΕΝ εχεις κανει δικαστηριο ΠΟΤΕ ….ασε που φοβόμαστε και εμεις που προσφύγαμε
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-274/#comment-83657
Έκανα αίτηση στο ΥΕΘΑ και μου απάντησαν ότι περιμένουν απάντηση για εφαρμογή από τη πολιτική ηγεσία.
Παντελη εχουμε κανει ομαδικη αγωγη για το θεμα στο Δ.Π.Α .Οταν εκδικαστει η υποθεση,σε καποια χρονια τοτε θα μαθουμε.Δυστυχως ειμαστε η μονη κατηγορια στρατιωτικων που το εφαπαξ μας υπολογιστηκε με μισθολογιο κατα 50% μειωμενο,παρολο που οι κρατησεις μας υπερ Ειδικων Λογαριασμων Αλληλοβοηθειας καταβληθηκαν με βαση πληρες μισθολογιο!!!
Καλησπέρα σας, ξεκίνησε η παρακράτηση δόσεων για την πλασματική 5ετία με αρχομένη την 1η δόση, απ’ τη μισθοδοσία Ιανουαρίου, ξεκίνησα να την πληρώνω αν και κανένας δεν είναι σίγουρος σ’ αυτό το κράτος που ζούμε….έχω 24 χρόνια υπηρεσίας και η μηνιαία δόση μου είναι 40€.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν αυτό το ποσό 480€ ετησίως θα δηλώνεται στη φορολογική δήλωση με κάποιο όφελος (ξέρω είναι λίγο νωρίς γι’ αυτό αλλά….)
Φίλε Γιάννη, απ΄ όσο γνωρίζω αυτό το ποσό που παρακρατείται είναι αποφορολογημένο. Τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε μένα που η δόση είναι 82 ευρώ αλλά στην σύνταξη παρακρατείται μικρότερο ποσό (γύρω στα 65 ευρώ).
Οχι δεν δηλώνεται στο Ε1 γιατί θα είναι στις κρατήσεις που μειώνουν το φορολογητέο, μόνο αν πλήρωνες όλο το ποσό εφάπαξ.
Διάβασε το παρακάτω άρθρο για να καταλάβεις ότι ήδη πληρώνεις αρκετά λιγότερο από 40 € μηνιαίως:
Γιατί όλες οι αναγνωρίσεις κοστίζουν 22 ~ 30% φθηνότερα
Μπορείς να το ελέγξεις πανεύκολα με 2 τρόπους:
α. Συγκρίνεις το πληρωτέο που έπαιρνες πριν και το πληρωτέο μετά την κράτηση.
β. Πηγαίνεις στη σελίδα “Μισθολόγιο 2017” και δοκιμάζεις εναλλακτικά εισάγοντας τα 40 € ως “Αναγνώριση & Διαφ. Προαγωγής” και βλέποντας τη διαφορά στο πληρωτέο σε σχέση με αναγνώριση 0 €.
Ευχαριστούμε για την ανανέωση του εφάπαξ στο στρατό ξηράς. Θα γίνει καινούρια ενημέρωση της σελίδας κ.Καρασαββίδη εν όψη νέου ασφαλιστικού ή δεν έχει καμία σχέση με αυτό και θα παραμείνουν ως έχουν?
Δεν αναφέρεται τίποτε στο πρόσφατο ασφαλιστικό για τα εφάπαξ των στρατιωτικών.
Στον πίνακα ΄΄Σύνταξη ΓΕΣ΄΄, στην επιλογή ΄΄ΠΑΛΙΟΣ Ή ΝΕΟΣ΄΄ με διαγραφή το 2019 τι βάζουμε;
Δες https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
2. Ασφαλιστικό, ερωτ. 2.
.
Πάντως για να ρωτάς, πρέπει να είσαι νέος ! (αστειεύομαι)
Καλησπερα, ήμουν επ.οπ αποστρατεύτηκα στα 4 χρόνια γτ κρίθηκα Ι2, ήταν ατύχημα που συνέβη στη υπηρεσία, η ΕΔΕ βγήκε ενεκα της υπηρεσίας σε διατεταγμένη υπηρεσία. Γνωρίζεται εάν δικαιούμαι κάποια σύνταξη?
2. Ασφαλιστικό -> 4. Αυτεπάγγελτη αποστρατεία για λόγους υγείας
https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Δλδ δικαιούμαι την εθνική + αναλογική + ποσοστό αναπηρίας? Ανεξαρτητου ποσοστού αναπηρίας?
Ήσουν δηλαδή μη μονιμοποιηθεις ΕΠΟΠ ο οποίος κρίθηκε Ι2 και δεν μονιμοποιηθηκες λόγω ατυχήματος που αποδείχθηκε ότι έφταιγε η υπηρεσία, σωστά; Οπότε δεν υπάγεται η πάθηση σου στον πίνακα β των παθήσεων του ΠΔ 11/2014. Έχει καιρό που αποστρατευτηκες;
Ναι ακριβώς. Τώρα όσον αφορά τον πίνακα β δεν γνωρίζω για ποιον πίνακα μου λέτε. Αποστρατευτηκα το 2013.
Πόπη διάβασε όλη την παρακάτω συνομιλία για ανικανότητα ένεκα της υπηρεσίας με μικρό ποσοστό, αλλά πιθανότατα ισχύουν τα ίδια και για σένα: https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-331/#comment-80077
Την διάβασα κε Αχιλλέα, από ότι καταλαβα καλά δικαιούμαι αυτά που μου ανέφερε κ ο κος Airwolf παραπάνω, εθνική συν ανταποδοτική, σωστά?
…….Αποστρατευτηκα το 2013…..
Από το 2013 έως σήμερα 2020, δεν ενόχλησες το ΓΛΚ για το αν δικαιούσαι ή όχι ή ρώτησες και δεν δικαιούσαι, γιατί εκτιμώ θα επρεπε να έχει βγει η σύνταξη σου.
Κε Γιάννη μέχρι τώρα ήμουν στα δικαστήρια κάνοντας προσπάθεια επαναπρόσληψης μου στο στρατο…άσκοπα όμως δυστυχώς..όσον αφορά τώρα για το δικαίωμα σύνταξης μου δεν είχα ιδέα…καλώ το ΓΛΚ εδώ κ ένα μήνα αλλά δε σηκώνει κανεις το τηλ. Φανταστείτε ότι εγώ έκανα ενέργειες για να περάσω ΑΣΥΕ ( είναι να με καλέσουν μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου) Ι2 κρίθηκα από επιτροπή απαλλαγών. Βέβαια εννοείται ότι έχω κάνει αγωγή στο Πρωτοδικείο Αθηνών ζητώντας αποζημίωση, μακάρι τουλάχιστον να βγει κάτι καλό από εκεί.
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω Πόπη μου, αλλά επειδή αντιμετωπίζω εδώ και είκοσι περίπου χρόνια το ίδιο πρόβλημα με τη σύζυγό μου (παθούσα από υπαιτιότητα της υπηρεσίας), για τα Διοικητικά Δικαστήρια κράτα μικρό καλάθι καλύτερα. Το ΥΕΘΑ φροντίζει πάντα να τα λύνει αυτά τα προβλήματα, καταλαβαίνεις πως. Όλα τα ιατρικά έγγραφα που καταθέσαμε (ιατροδικαστικές παραγματογνωμοσύνες, ιατρικές βεβαιώσεις από δημόσια και πανεπιστημιακά νοσοκομεία, γνωματεύσεις κι άλλα έγγραφα) που αποδείκνυαν εμπεριστατωμένα κι αιτιολογημένα το τι συνέβη, αγνοήθηκαν επιδεικτικά απο τους δικαστές σε 1ο και 2ο βαθμό και μέτρησε μόνο η έκθεση απόψεων των γιατρών της υπηρεσίας δηλ. των κατηγουρούμενων. Συμβουλή μου και προσωπική μου άποψη επίσης, μακριά από δικηγόρους που ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά με το Στρατό. Πολύ παθών και μαθών.
Κε Τάκη κ εγώ από το διοικητικό εφετείο δεν δικαιώθηκα περίμενα από το 2013 κ αφού πήρα 10 αναβολές κ έγινε τελικά το 2017 το δικαστήριο κ περίμενα ένα χρόνο την απόφαση τελικά έχασα. Τώρα από την αγωγή στο Πρωτοδικείο τι να πω, μακάρι να φανώ περισσότερο τυχερή κ ας ελπίσουμε να μπορέσω να πάρω κάποια σύνταξη εάν βέβαια δικαιούμαι.
Καλησπέρα σας. Έχω αποστρατευτει το Σεπτέμβρη του 2017 και παίρνω προσωρινή σύνταξη. Μήπως γνωρίζετε αυτή την περίοδο μέχρι ποιους έχουν δώσει κανονική σύνταξη?? Ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα Θωμά. Αποστρατεία από Ιουν. 2017 και ακόμα προσωρινή.
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Θωμά μου δεν θέλω να σε απογοητεύσω,διαγραφή Δεκ 2016,ακόμα προσωρινή… Μπήκαμε στον τέταρτο χρόνο αισίως
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Το μέρισμα δίνετε κανονικά?Υπαρχει κράτηση του ν.4093/2012?
Κανονικά δίνονται τα μερισματα.
Καλησπερα Η διαγραφή σου ειναι δεκεμβριο 16.. Αριθμό πρωτοκόλλου στο γλκ ποτε πήρες;
Ακόμα προσπαθούν στον ΕΦΚΑ να φτιάξουν το λογισμικό για την χορήγηση οριστικών συντάξεων. Έτσι μου είπε η προϊσταμένη του τμήματος.
Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Καλημερα Φώτη εμενα η προϊστάμενη του τμηματος ( κα παπαγεωργιου) τον Νοέμβριο σε επίσκεψη μου στο γλκ μου είπε οτι ειναι ετοιμο το λογισμικό κ όντως εχουν βγάλει αρκετές. Για καποιον λογο έχουν κολλήσει λιγο. Επισης τοτε μου ειχε πει για οσες ειναι αναπηρίας οπως η δικια μου θα υπαρχει μια κάποια προτεραιότητα.
Και εμένα η Παπαγεωργίου μου το είπε πριν από δύο εβδομάδες. Τώρα τι γίνεται εκεί μέσα…ένας Θεός ξέρει.
Αποστρατεία Δεκέμβριο 16 πριν δύο μήνες μου βγάλανε την συνταξιοδοτική πράξη.
Ευχαριστώ. Κάπου εκεί σταμάτησαν. Τώρα θα γίνει νέος επανυπολογισμος στην δική σας λόγω νέου συνταξιοδοτικου ή δεν υπάρχει πρόβλημα??