Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 284 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
NIKOS
NIKOS
17 Δεκεμβρίου 2020 18:19

Καλησπέρα. Αποστρατεύτηκα το 2013 σε ο,τι αφορά την απόφαση για το συμπληρωματικό εφαπαξ δεν έχω προσφύγει θα χρειαστεί τώρα ή έχει παρέλθει η προθεσμία; Υπάρχουν άλλοι συνάδελφοι στην ίδια κατηγορία; Εαν δεν έχει παρέλθει η προθεσμία ενδιαφέρεται κανείς συνάδελφος για ομαδική αγωγή;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  NIKOS
17 Δεκεμβρίου 2020 19:57

Αποστατεύτηκα το 2014 θα με ενδιέφερε και μενα το παραπάνω θέμα καθως και αν κάποιος συνάδερφος μπορεί να μας δώσει περισόττερς πληροφορίες αν μπορούμε λόγω προθεσμιών .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Panos
Panos
15 Δεκεμβρίου 2020 09:18

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ(ΗΜ/ΝΙΑ) ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΜΤΣ & Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΚΟΕΜΣ ΜΗΝΟΣ ΙΑΝ 2020;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Panos
15 Δεκεμβρίου 2020 13:06

αρχες Γεναρη(τις πρωτες 1-2 εργασιμες ημερες)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
γιωργος
γιωργος
Απάντηση σε  Panos
15 Δεκεμβρίου 2020 19:33

πανο αν μπεις στην ιστοσελιδα ΜΤΣ βγαζει για ολη την χρονια ημερομηνιες καταβολης μερισματος

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Panos
16 Δεκεμβρίου 2020 11:18

Θα εκδοθει Δγη οπως καθε χρονο που θα,αναφερει τις ημερομηνιες καταβολης των μερισματων!Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο!!Το θεμα,ειναι οτι τα,αλλα ταμεια ετοιιμαζονται και παλο να δωσουν παλι ενα δωρο μερισμα επισης δινουν δανεια, επιδης μεγαλυτερα ΒΟΕΑ κλπ! Το ΜΤΣ αραγε τι κανει; Δεδομενου και των νεων ΚΥ οπλικων συστηματων που αφορουν καθαρα τα αλλα Σωματα εκτος Στρατου και δεδομενου της τεραστιας Αξιας των νεωεισερχομενων οπλικων Συστηματων (ΑΦΗ , ΦΡΕΓΑΤΕΣ) η οικονομικη διαφορα υπερ των αλλων ταμειων θα αυξηθει σε τεραστια,επιππεδα εναντι του ταλαιπωρου ΜΤΣ! Ας,ελπισουμε σε μια δικαιη βασιζομενη στην αρχη της ισοτητας ΛΥΣΗ και ισοκατανομη των πορων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Παντελης
16 Δεκεμβρίου 2020 19:57

Διάβασε από τον νόμο 1911/1990

Το άρθρο 18, την παρ. 1.γ … Φ. 810/54/447661/Σ. 6261 (Επιχορήγηση Μετοχικού Ταμείου Στρατού) να δεις τι χρήμα πήρες, κατ’ εξαίρεση από τις κείμενες διατάξεις, γιατί δεν ήσουν μέρμηγκας.
Διάβασε και το άρθρο 27, και πες μας γιατί το επιδίωξες να γίνει, και γιατί δεν έγινε.
https://www.e-nomothesia.gr/kat-enoples-dynameis/stratologia/n-1911-1990.html
.Βρείτε τα πρώτα μεταξύ σας και τι βάζει ο καθένας στο ταμείο, και μετά ζητάτε.
Διάβασε και το παρακάτω για να δεις την πραγματικότητα των αριθμών.
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-306/#comment-94433

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Σπύρος
16 Δεκεμβρίου 2020 20:07

Επίσης Παντελή, έχε υπόψη ότι μπορεί μεν να παίρνεις (αντίστοιχα) μικρότερο μέρισμα
αλλά λαμβάνεις πολύ μεγαλύτερο ΕΚΟΕΜΣ.
Επίσης, το ΜΤΑ μας “κρατάει” για ΒΟΕΑ (μηνιαία) επταπλάσιο ποσό απ’ότι το ΜΤΣ
(και φυσικά δεν δίνει επταπλάσιο ΒΟΕΑ).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  aero
16 Δεκεμβρίου 2020 21:55

Αγαπητέ aero, το ΕΚΟΕΜΣ σε αυτούς που είναι από Σχολή Υπαξιωματικών δεν είναι τόσο μεγάλο όσο νομίζεις και είναι ακόμα μικρότερο σε αυτούς που προέρχονται απΌ ΕΠΟΠ!ΑΛΉΘΕΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΣΑΣ ”ΚΡΑΤΟΥΝ” ΕΣΑΣ ΤΗς Αεροπορίας ώσπου με τα ίδια χρόνια Υπηρεσίας, ίδιας προέλευσης, τα ΒΟΕΑ είναι τόσο διαφορετικά!!Να σου υπενθυμίσω βέβαια κάτι που σίγουρα το γνωρίζεις οτι στο δικό μας ΤΑΜΕΊΟ ΜΠΗΚΑΝ ΟΛΟΙ μέσα, χωρίς να μας ρωτήσουν καν. Τώρα τα διάφορα για κακή διαχείριση αυτά άπτονται σε δικαστικούς και δεν τα γνωρίζω! Καλό βράδυ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Παντελής
17 Δεκεμβρίου 2020 09:18

Παντελή
Ένα από τα πολλά καλά αυτού του site είναι ότι μπορώ να βάζω τα στοιχεία μου
και να βλέπω τί λαμβάνω από το ΜΤΑ.
Ακολούθως, μπορώ να μπω στη Σύνταξη ΜΤΣ, να βάλω τα ίδια ακριβώς στοιχεία
και να δω τί θα λάμβανα από το ΜΤΣ.
Μπορείς να το κάνεις με τα στοιχεία σου.
Εγώ το έκανα με τα δικά μου και είδα ότι αν υπαγόμουν στο ΜΤΣ θα λάμβανα περ. 50€ περισσότερα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  aero
17 Δεκεμβρίου 2020 11:18

Αγαπητέ aero θα σου απαντούσα αλλίως αλλά σέβομαι την εργασία του κ Δχστη . Αυτά που μας λες σε εμένα και σε άλλους, το τι να κάνουμε είναι πάντα γνωστά και δεν προσφέρουν τίποτα απολύτως. Φυσικά και υπάρχει μια διαφορά ανάλογα με το βαθμό και την προέλευση στα μερίσματα αλλά πίστεψε με δεν είναι τόσο μεγάλη όσο λες. Η ουσία όμως των γραφόμενων μου δεν είναι αυτή (αν παίρνουμε λίγο περισσότερο ή λιγότερο μέρισμα). Η ουσία είναι και την ξαναγράφω (πράγμα που αγνόησε και ο Δχστης) ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΘΑ ΥΠΕΡΠΟΛΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ οπότε η άποψη μου είναι να γίνει ισοκατανομή. Τώρα για το γάφει ο καθείς στο Internet για κακοδιαχείριση κλπ κλπ αυτά έιναι εργασία των δικαστηρίων για να βρούν και να τιμωρήσουν του ενόχους όπου κι αν υπάρχουν. Οπότε λόγια του αέρα (όχι απο εσένα) δεν λαμβάνονται υπόψη απο σοβαρά άτομα. ΌΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΝΟΜΟΥ ΤΟ 90 αυτός θα έπρεπε ήδη να είχε καταργηθεί αλλά ποτέ δεν είναι αργά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  Σπύρος
16 Δεκεμβρίου 2020 21:37

Αγαπητέ το μέρμηγκας στο επιστρέφω περιτυλιγμένο. Όσο για τις συμβουλές σου δώστε στους δικούς σου !!έχουν γνώση οι φύλακες για όλους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  Σπύρος
16 Δεκεμβρίου 2020 22:11

Ο νόμος αυτός αγαπητέ έπρεπε ήδη να είχε αλλάξει απο χθες διότι δεν ρώτησαν κανέναν απο τους ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΎΣ. Όσο για τα στοιχεία που δίνει ο Αγαπητός Διαχειριστής τα οποία δεν αναφέρονται σε βαθμούς και σε χρόνια Υπηρεσίας όσον αναφορά τα μερίσματα, μας δείχνει οτι η διαφορά δεν είναι τόσο τεράστια που να δικαιολογεί τόση διαφορά στα ΒΟΕΑ (δοκιμάστε και μόνοι σας στην εφαρογή). Εγώ βέβαια, και απευθύνομαι στο ΔΧΣΤΗ κ Αχιλλέα δεν ενοούσα αυτές τις παροχές όπως λανθασμένα κατάλαβε αλλά (δάνεια με χαμηλό επιτόκιο, έχτρα μέρισμα κλπ), τα οποία όπως Τόνισα με τις νέες αγορές ΑΦΩΝ RAFALE, τα ταμείο σας θα γεμίσει. Καλό βράδυ, δεν μου αρέσουν οι ανακρίβειες αλλά μόνο η αλήθεια (Είναι πολλές και τεράστιες, οι διαφορές ανάμεσα στα όπλα μας αλλά μας ενώνει ο κοινός σκοπός που είναι η υπεράσπιση της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ) .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελής
Παντελής
17 Δεκεμβρίου 2020 11:43

Σας ευχαριστώ, που μου δίνετε το λόγο να απαντήσω μιας και είμαι γνώστης του αντικειμένου για την τελευταία παράγραφο. Διαχρονικά οι αξίες αγορών της ΠΑ ήταν πολλαπλάσιες του ΣΞ, όσο για τα Κ.Υ του ΣΞ (πχ άρματα κλπ) πολλά ήταν δωρεάν με συμβάσεις ΑΩ και πληρώναμε την υποστήριξη τους, για αυτό και το ΤΑΜΕΙΟ ΣΑΣ κάνει καλύτερες παροχές. Βέβαια δεν έχει και τα βαρίδια μετόχους που έχουμε εμείς, πράγμα που δεν το σχολιάζει κανείς σας. Τώρα για τις κρατήσεις δε θα διαφωνήσω, αλλά είναι άλλων δουλειά αυτή. Τέλος πιστεύω στη ισότιμη διακλαδική ισοκατανομή πόρων για όλους στα πλαίσια της χρηστής διοίκησης των Ταμείων μας. (Επίσης πιστεύω στην ελεύθερη πρόσβαση σε όλα τα στρατιωτικά ωφελήματα απο όλους τους ένστολους και παντού, ΚΑΑΥ ΛΑΕΔ ΛΕΣΧΕΣ πρατηρια κλπ). Συγχαρητήρια και πάλι για το site και την σημαντική σου εργασία. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΈΣ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ευαγγελος
Ευαγγελος
14 Δεκεμβρίου 2020 15:04

Καλησπέρα σας μήπως έχει κάποιος ενημέρωση αν θα εφαρμοστεί η επιβράβευση δανειοληπτών από ταμείο παρακαταθήκη και δανείων

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GERELI
GERELI
Απάντηση σε  Ευαγγελος
14 Δεκεμβρίου 2020 15:34

Μετα απο τηλεφωνική επικοινωνία χτες για το θέμα μου είπαν ναι και η καταβολή προς το τέλος του μήνα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GERELI
GERELI
Απάντηση σε  Ευαγγελος
14 Δεκεμβρίου 2020 15:38

Η επικοινωνία έγινε την Παρασκευή

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ευαγγελος
Ευαγγελος
Απάντηση σε  GERELI
14 Δεκεμβρίου 2020 15:40

Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
13 Δεκεμβρίου 2020 20:00

Κύριε Καρασσαβίδη
Παρακαλώ ήθελα να ρωτήσω,θα μπορούσα να είχα αποστρατευτεί το 2014(έιμαι τρίτεκνος)και παλαιός ασφαλισμένος.Τώρα είμαι εν ενεργεία ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ?

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Γιώργος
13 Δεκεμβρίου 2020 20:22

Όλες ο συντάξεις υπολογίζονται ενιαία πλέον σύμφωνα με το νέο νόμο. ( από το νέο έτος με νόμο Βρούτση )

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
13 Δεκεμβρίου 2020 20:34

Γιωργο με τις διαταξεις του Ν.Βρουτση πλεον

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Σπύρος Ευαγγέλου
Σπύρος Ευαγγέλου
13 Δεκεμβρίου 2020 17:15

Κύριε Καρασσαβιδη καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω, εάν έχετε εικόνα σχετικά με την καταβολή επιπρόσθετου εφάπαξ, βάσει πρόσφατης απόφασης διοικητικού δικαστηρίου, που αφορά αποστρατευθέντες των ετών 2013 έως 2017 . Με εκτίμηση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος Ευαγγέλου
Σπύρος Ευαγγέλου
14 Δεκεμβρίου 2020 13:51

Σωστά , ευχαριστώ και καλές γιορτές!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
13 Δεκεμβρίου 2020 15:58

Ευχαριστώ πολύ Φώτη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
13 Δεκεμβρίου 2020 00:20

Εγώ πλήρωσα τα 5 έτη 7.000 το 2017 θέλει κάποια αναφορά επιπλέον? Η σύνταξη θα βγει αναλογικά με το ποσό που πλήρωσε ο καθένας?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Βαγγέλης
13 Δεκεμβρίου 2020 13:56

Όχι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
12 Δεκεμβρίου 2020 20:31

Αχιλλέα στον υπολογισμό μερισμάτων στις κρατήσεις 4093/12 εχει προκύψει κάποιο πρόβλημα αφού υπολογίζεται κράτηση 10% σε κάθε ταμείο ΜΤΣ κ ΕΚΟΕΜΣ ενώ είναι από 5% το καθένα .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιώργος
12 Δεκεμβρίου 2020 22:17

Συγνώμη δικό μου το λάθος ,αφορά τους μετά τα 54 έτη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πέτρος
Πέτρος
12 Δεκεμβρίου 2020 01:12

Καλημέρα, μία ερώτηση και εγώ και παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος με γνώσεις. Είμαι Ειδική κατηγορία (Αλεξίπτωτα) και απαιτείται 25ετία για πλήρη σύνταξη με την προϋπόθεση να έχω κάνει αναγνώριση και πληρωμή τριάντα (30) τουλάχιστον εξαμήνων. Ως εδώ ακούγεται απλό. Σήμερα έχω 15 χρόνια υπηρεσία και τριάντα εξάμηνα αναγνωρισμένα, επίσης έχω 1 χρόνο θητεία αναγνωρισμένο από το 2014 αλλά και 4 χρόνια συνολικά σαν εποχικός δασοπυροσβέστης από το 1999 έως το 2006 συνεχείς συμβάσεις, έχουμε λοιπόν: 15στρατός +1θητεία +4πυροσβεστική =20ετη πραγματικής υπηρεσία η 35 πλασματικής. Ερώτηση… Θέλω αλλα 5 να βγω με πλήρης; Λαμβάνεται υπόψη η ένστολη υπηρεσία μου στην πυροσβεστική ; Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση που θα την περιμένω με αγωνία. Και ένα δεύτερο, γιατί με την ενημέρωση δεν αφήνει πλέον τους ΕΠΟΠ να υπολογίσουν; Λέει όσοι μπήκαν έως το 2001, ενώ οι ΕΠΟΠ είναι απο το 2002 και μετά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πέτρος
Πέτρος
12 Δεκεμβρίου 2020 13:32

Ευχαριστώ θερμά για την απάντηση και τις διευκρινήσεις. Να είστε καλά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σοφία
Σοφία
11 Δεκεμβρίου 2020 14:44

Καλησπέρα σε όλους τους συναδέλφους. Ήθελα να ρωτήσω το εξής: διαγράφηκα Δεκ 2016. Μάιο του 2018 πήρα διαζύγιο. Πρέπει να ενημερωθεί ο ΕΦΚΑ, αλλάζει κάτι στη σύνταξη;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Σοφία
11 Δεκεμβρίου 2020 16:31

Θα πρέπει να τους ενημερώσεις, δες το ενημερωτικό της σύνταξης σου στην δεύτερη σελίδα (παρατηρήσεις, παρ. β)
Σας επισημαίνουμε ότι έχετε υποχρέωση να ενημερώσετε, αμέσως εγγράφως, την αρμόδια Υπηρεσία Πληρωμών Συντάξεων του ΕΦΚΑ, σε κάθε περίπτωση:
β) μεταβολής της οικογενειακής κατάστασης (γάμος, σύμφωνο συμβίωσης, διαζύγιο, γέννηση τέκνων, θάνατος, κλπ)

Για την σύνταξη κάνε δoκιμή στην σύνταξη ΓΕΣ βάζοντας την κατάλληλη επιλογή στο πεδίο Οικ. Κατάσταση (κάτω αριστερά) να δεις εάν θα έχεις διαφορά.
https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-ges/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σοφία
Σοφία
Απάντηση σε  Γιάννης.
12 Δεκεμβρίου 2020 02:06

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
11 Δεκεμβρίου 2020 12:06

Μεταφέρω ερώτημα φίλου, παρακαλώ αν γνωρίζετε απαντήστε μου:
Στρατιώτης (οπλίτης θητείας) που κατά τη διάρκεια της θητείας του
έλαβε 6μηνη αναβολή από Υγειονομική Επιτροπή,
μπορεί (και με ποιό τρόπο?) να τη διακόψει και να συνεχίσει τη θητεία του?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
9 Δεκεμβρίου 2020 13:07

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ 3 ΕΤΙΑΣ (1993-1995) ΜΕ 6,67 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολος
Αποστολος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
9 Δεκεμβρίου 2020 14:53

Εγγραφο Υπουργειου Εργασιας προς ΠΟΕΣ 25/11/2020 Σταρατα λογια

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικ
Νικ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
9 Δεκεμβρίου 2020 17:33

20 % για συμπλήρωση 40 ετών.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολος
Αποστολος
Απάντηση σε  Νικ
10 Δεκεμβρίου 2020 15:20

6,67 για οσους εκαναν το 2016 αιτηση

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Αποστολος
12 Δεκεμβρίου 2020 14:06

Κύριε Καρασαββίδη θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι που πιστεύω πως θα έπρεπε να ζητήσουμε και θα ήταν σωστό και δίκαιο να μας δοθεί. Συγκεκριμένα όσοι υποβάλαμε στο ΓΛΚ την αίτηση για αναγνώριση της 3ετιας το 2017, μετά την ενημέρωση μας από το ΓΕΣ/ΔΟΙ τον Φεβ 17 με το έγγραφο Φ.846.1/3/973188/Σ.656/3 Φεβ 17/ΓΕΣ/ΔΟΙ και τρέξαμε να προλάβουμε το 10%, γιατί να πρέπει να πληρώσουμε παραπάνω την διαφορά από το 6,66% που ίσχυε το 2106, από την στιγμή που η ίδια η Υπηρεσία φέρει την ευθύνη της καθυστερημένης ενημέρωσης μας κατά ένα χρόνο ? Οι αργοπορημένες διευκρινιστικές οδηγίες από το ΓΛΚ και το ΥΠΕΘΑ γιατί να βαραίνουν την δική μας τσέπη από την στιγμή που εδώ και 10 χρόνια από την ψήφιση του νόμου το ΥΠΕΘΑ ακόμα ψάχνεται για τον τρόπο πληρωμής ? Τελικά έχει ξεκινήσει κάποιος να πληρώνει από τώρα την τριετία ή θα πρέπει να κλείσουμε τα 32 χρόνια ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
8 Δεκεμβρίου 2020 20:17

Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω εάν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει έχω καταταγεί ΕΠΟΠ το έτος 2004 και θα αποστρατευτώ το 2027 με 23 χρόνια λόγω ορίου ηλικίας μπορώ να αναγνωρίσω την μάχιμη πενταετία αξίζει να ξεκινήσω την διαδικασία

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Andr
Andr
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Δεκεμβρίου 2020 21:11

Καλησπέρα. Γιάννη εάν σου απαντούσα προ 10 λεπτών θα έλεγα ότι μπορείς να αναγνωρίσεις τη 5ετια επειδή αποστρατευεσαι αυτεπαγγελτα με όριο ηλικίας. Αλλά μόλις διάβασα την παρακάτω ανάρτηση και οπως προσωπικά ερμηνεύω την 13 ερώτηση-απάντηση πιστεύω ότι δεν μπορείς να αναγνωρίσεις την 5ετια. Εάν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι διαφορετικό ας σου απαντήσει. https://www.staratalogia.gr/2020/12/blog-post_82.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Andr
8 Δεκεμβρίου 2020 21:43

Φίλε Αndr καλησπέρα. Μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω ότι αυτά που γράφει το άρθρο τα έχει απαντήσει το ΓΕΣ. Είναι ανυπόγραφο άρθρο προσωπικών ερωταποκρίσεων ίσως καλοπροαίρετα. Από 1-28 σε λίγα δεν υπάρχουν λάθη. Μην πιστεύεις τίποτα μέχρι να αναρτήσουν το επίσημο έγγραφο των απαντήσεων του ΓΕΣ ( αν μπορούν) .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Γιάννης
8 Δεκεμβρίου 2020 21:57

Συνονόματε, διάβασε την παράγραφο Β.5 https://enstoloi.net/themeliosi-sintaksis-me-paraitisi/
Επίσης διάβασε τις συχνές ερωτήσεις για σωστή ενημέρωση https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
ΥΣ. Όσο για την ανάρτηση, είναι προφανές ότι είναι μια κακογραμμένη αντιγραφή από κάποιο έγγραφο του ΓΕΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
8 Δεκεμβρίου 2020 18:18

Καλησπέρα και απο εμενα.
Σε περίπτωση παραίτησης στα 21 χρόνια υπηρεσιας και οχι στα 25
α) χανεις το δικαιωμα αναγνωρισης της επι πληρωμης 5ετιας
β) θα υπάρχει μια διαφορα σε εφαπαξ
γ) θα υπαρχει μια διαφορα στη μελλοντικη σύνταξη (όποτε αυτη καταβληθει)
Υπάρχει καποια αλλη διαφορα για να παραμεινεις μέχρι τα 25 δεδομενο οτι εχεις σχεδια για μελλοντικη εργασια;
Ευχαριστω εκ των προτερων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
8 Δεκεμβρίου 2020 20:07

Ερώτηση 2.3 παρ. Γ1 https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Στα 21 δεν μπορείς να τα αναγνωρίσεις άρα παραιτούμενος θα έχεις προϋπηρεσία 21 ετών. Στα 25 θα μπορείς να τα αναγνωρίσεις και να προσμετρησουν άρα προϋπηρεσία 30 ετών.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης
Παναγιώτης
6 Δεκεμβρίου 2020 10:24

Καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει να με βοηθήσει. Αναγνωρίζω εξάμηνα αλεξιπτωτιστή και σκέφτομαι να σταματήσω να τα αναγνωρίζω την τελευταία 5ετία πριν βγω στη σύνταξη για να κάνω χρήση μάχιμης πενταετίας που κοστίζει τα μισά χρήματα. Στην εφαρμογή εμφανίζονται σχεδόν τα ίδια ποσά σύνταξης όταν βάζω μόνο εξάμηνα και όταν χρησιμοποιώ και μάχιμη πενταετία (πχ 40 εξάμηνα ή 30 εξάμηνα και 5ετία). Δεν κάνω κάποιο λάθος, σωστά;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης
Παναγιώτης
6 Δεκεμβρίου 2020 14:44

Κατ’ αρχήν ευχαριστώ πολύ για την πολύ άμεση απάντηση. Μιλάω για την προσεχή 5ετία έως το 2025 (Βαθμός: Ανθλγός από ΣΜΥ). Μιλάω στο περίπου εάν βγαίνει η σύνταξη ίδια, λίγο πάνω λίγο κάτω δεν έχει μεγάλη σημασία. Για την αναγνώριση όμως βγαίνει περίπου 800€ το χρόνο λιγότερα. Γι’ αυτό το ψάχνω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός