Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 291 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Απόστρατος
21 Φεβρουαρίου 2021 15:02
Καλησπέρα σας .. πριν πάθω εγκεφαλικό , αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σε κάποια ερωτήματα μου
1ο Τα χρήματα που μου βγάζει να πληρώσω , πότε πρέπει να τα πληρώσω ;
2ο μπορώ να «σπάσω» τη δόση για την αναγνώριση θητείας σε περισσότερες δόσεις ούτως ώστε να μικραίνω τη δόση ;
3ο Γιατί είναι τόσο μεγάλο το ποσό τη στιγμή που αποστρατεύτηκα 26/1/21 και στην ουσία προπληρώθηκα ένα μισθό μόνο;
Μου βγάζει να πληρώσω 2400 €
Φαίνεται ότι είσαι στα πρώτα στάδια εγκεφαλικού (!) γιατί κάνεις ερωτήματα χωρίς συνοχή και χωρίς καμία πληροφορία!
Ηρέμησε πρώτα (όλα διορθώνονται) και μετά κάνε σωστά το ερώτημα παραθέτοντας όλο το ιστορικό.
Ποια υπηρεσία είναι ο εκδότης του εγγράφου, ο ΕΦΚΑ ή το ΓΕΣ;
Το έγγραφο απευθύνεται σε σένα ή το λαμβάνεις απλά ως κοινοποίηση;
Με ποια ακριβώς αιτιολογία σου ζητάει να πληρώσεις 2.400 € και τίθεται ή όχι προθεσμία πληρωμής;
Εκτός από αναγνώριση θητείας μήπως χρωστάς και αναγνώριση πενταετίας;
Κ Αχιλλέα Έγραψα το κείμενο αλλά δεν μπόρεσα να επισυνάψω την τελευταία μισθοδοσία που είδα σήμερα . Από εκεί το έπαθα ! Υπάρχει κάποιος τρόπος να το ανεβάσω ;
Στο πληρωτέο ποσό είναι -2400€ και την αναγνώριση υπηρεσίας -θητεία μου έχει 400€ δόση
Ευχαριστώ
Δεν μπορεί να ανέβει στα σχόλια, εκτός εάν χρησιμοποιήσεις κάποια υπηρεσία τύπου: https://imgur.com/upload
και αντιγράψεις τη διεύθυνση της εικόνας που θα ανεβάσεις.
Πάντως μόλις τώρα κατάλαβα ότι αναφέρεσαι σε φύλλο μισθοδοσίας, οπότε λογικά το -2.400 είναι οι ακαθάριστες αποδοχές 1 ολόκληρου μήνα (του Φεβρουαρίου) και 5 ημερών (από 26/1 έως 31/1) που προπληρώθηκες.
Σίγουρα όμως αλλάζουν αντίστοιχα και όλες οι κρατήσεις, οπότε το πραγματικό ποσό που αφαιρείται πρέπει να είναι αρκετά κάτω από 2.400 €.
Δεν υπάρχει ξεχωριστή ανάλυση των ακαθάριστων αποδοχών και των κρατήσεων προς επιστροφή;
Κατ’ αρχήν αποδεικνύεται η σημασία της σωστής παράθεσης στοιχείων, γιατί όπως φαίνεται από τη (σωστή) παρατήρηση του Γιάννη, έχει διαφορά η ημερομηνία 26/1 που ανέφερες με την πραγματική διαγραφή στις 16/1.
Τέλος εάν γίνει εφάπαξ η εξόφληση της αναγνώρισης θητείας υπάρχει έκπτωση 10%, αλλιώς θα διαμοιραστεί στους μήνες της θητείας προσαυξημένους για να μειωθεί η δόση, πχ. για θητεία 18 μηνών θα μοιραστεί το συνολικό ποσό οφειλής σε 24 μηνιαίες δόσεις.
Θα λάβεις σχετικό έγγραφο από ΕΦΚΑ που θα αναφέρει και τη μηνιαία δόση και το συνολικό ποσό πληρωμής.
Τελικά μάλλον τζάμπα θα πάθαινες εγκεφαλικό γιατί βγάζεις συμπεράσματα εκεί που δεν υπάρχουν!
Έλαβες κάποιο επίσημο έγγραφο που σου ζητάει να πληρώσεις οτιδήποτε σε καθορισμένη προθεσμία;
Αυτό ακριβώς σε ρώτησα στο πρώτο σχόλιό μου και επειδή η απάντηση είναι (προφανώς) όχι, τότε δεν πρέπει να καταβάλλεις τίποτε σε κανέναν!
Απλά όταν εκδοθεί η σύνταξή σου θα έχεις να λάβεις 3~4 μήνες αναδρομικά και από αυτό το ποσό θα αφαιρεθούν οι προπληρωμένοι μισθοί που πρέπει να επιστραφούν.
Στο υποκατάστημα ΕΦΚΑ στο οποίο ανήκεις. Πάρε τους τφ. Εγώ πχ στον Πειραιά τους τα έστειλα με email. Δεν χρειάστηκε να πάω καν από εκεί. Σε 2 ημέρες με είχαν ασφαλίσει και εμένα και τα παιδιά.
Δες στις πληροφοριες- έγραφα του SITE οδηγός αποστρατείας (εγώ είδα του Ναυτικού) τα έχει αναλυτικά. Εμένα μου έδωσαν και οδηγίες από το ΓΕΝ/γραφείο συντάξεων αναλυτικά. Μπορείς όμως να μπεις και στο SITE ΤΟΥ ΙΚΑ /ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΚΝΩΝ έχει αναλυτικά για κάθε περίπτωση τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Τα στέλνεις στο μητρώο ΕΦΚΑ Περιοχής σου. Βρες το email Και τα τφ της περιοχής σου από το site του ΕΦΚΑ.
θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει η δυνατότητα αναγνώρισης των ενσήμων που προέρχονται από το ΙΚΑ πριν το Στρατό:
1. ποια είναι η διαδικασία,
2.που τα στέλνουμε ,
3.Αν πληρώνουμε κάτι
3. που τα στέλνουμε και ότι άλλο πρέπει να κάνουμε.
Θα ζητήσεις περίπου 2 χρόνια πριν την αποστρατεία μια βεβαίωση χρόνου ασφάλισης απο τον ΕΦΚΑ της περιοχής σου και θα την καταθέσεις με την αποστρατεία να παει με τα υπόλοιπα στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ και ΜΤΣ. Ερώτηση 3.6 https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ . ΑΝ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΕΤΩΝ ΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΕΙΡΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ? ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
Καλησπέρα,αν βοηθάει το παρακάτω οκ. Επειδή δεν έβρισκα άκρη όπου ρώταγα πριν 2 χρόνια και για να μην μπλέξω με επιστροφές αναφορών ή μελλοντικές παρεξηγήσεις με το ΓΛΚ αποφάσισα να παρακάμψω το έτος 1998 που ήμουν ΕΥΕ και να πάω στο επόμενο. Η πενταετία μου στοίχισε 2755 αντί για 2455. Προσωπικά όμως ησύχασα.
Βέβαια για πιο ξεκάθαρα αυτό που ισχύει είναι το ΠΔ169/2007 αρ,40. αλλά από το 2013 και μετά που έγινε μεγάλο μπαμ αναγνωρίσεων μάχιμης πενταετίας έχουν μπει και άλλοι γεωγραφικοί χώροι πχ Αττική, Κρήτη μόνο μονάδες β΄ κύκλου εκπσης.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
19 Φεβρουαρίου 2021 18:10
Mια ερώτηση παρακαλώ.Εαν η αναγνώριση των πέντε ετών σε μονάδες εκστρατείας είναι χοντρικά στα τρία χιλιάρικα (για αναγνώριση 1998 με 2003 υπολογισμένα με 6.67% ) γιατί η αναγνώριση των τριών ετών για τους δικαιούχους με κατάταξη έως 31-12-1995 και με 20% είναι κάπου 18000;
Κύριε Αχιλλέα επειδή δεν κατάλαβα κατά από αυτά που διάβασα η θητεία αναγνωρίζεται μόνο από αυτούς που συμπληρώνουν τα χρόνια που αναλογούν στον καθένα για δικαίωμα σύνταξης , σε διαφορετική περίπτωση π.χ σε εμάς τους ΕΠΟΠ εαν τυχόν μας αποστρατεύσουν στα 50 ετη καθόσον τα χρόνια θα είναι κάτω από 25 έτη σε μερικούς και να πληρωθεί δεν θα μετράει ;
Εγώ πληρώνω 61 ευρώ * 60 μήνες και μπήκα το 2004 στο Στρατό .
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλέξανδρος
19 Φεβρουαρίου 2021 09:48
Καλημέρα..!Ονομάζομαι Αλέξανδρος και είμαι εποπ ΕΜ 15,5 χρόνια υπηρεσίας. εχω ενα αυτοανοσο νοσημα που λέγεται chron διαπιστωμένο με κολονοσκοπιση και βιοψειες..οπως διάβασα δικαιούμαι μετάθεση κατ’ εξαίρεση λογο δυσιατου νοσήματος..θα πρέπει να περάσω ΑΣΥΕ η μόνο με τις διαγνώσεις να τις στείλω στην υπηρεσία μου..και αν περάσω ΑΣΥΕ θα πρέπει να ξεκινήσω με τις αναρωτικες ?δλδ πρωτα τρίμηνη,και μετά εξάμηνη ?Υπάρχει περίπτωση να με διωξουν;αυτο μπορώ να το πρωτεινω στο γιατρό η θα μου το προτείνει αυτος ;
Είναι άλλη η διαδικασία για να πάρεις γνωμάτευση προβλήματος υγείας σύμφωνα με τον Ν.4609/19 και άλλη η παραπομπή για κρίση σωματικής ικανότητας (το δεύτερο που περιγράφεις). Επειδή η πρώτη διαδικασία είναι λίγο περίεργη και δεν ξέρω εάν την έχει ολοκληρώσει κάποιος , υπάρχει η δυνατότητα της ειδικής αναφοράς για μετάθεση, με συνημμένες γνωματεύσεις. Τότε το Β2 θα απευθύνει ερώτημα στην ΔΥΓ επί της νόσου σου. Μην ποντάρεις όμως και τόσο στο τελευταίο αυτό γιατί απλά μπορούν να σε μεταθέσουν σε μια πόλη όπου το νοσοκομείο εκεί να έχει ρευματολογο.
ΑΣΥΕ να σε παραπέμψει ο θεράπων ιατρός σου οπωσδήποτε. Να του το πεις εσύ αφού δεν το έκανε αυτός. Αυτοί ανάλογα την εξέλιξη της νόσου θα σου δώσουν τις απαιτούμενες άδειες. Κάποια στιγμή ίσως και από την πρώτη αναρρωτική θα κριθής ελαφράς υπηρεσίας ή γραφείου και εντός 10 ημερών τους λες με αναφορά ότι επιθυμείς να παραμείνεις στις τάξεις του Ε.Σ.. Δε μπορεί κανείς να σε διώξει μόνο αν το ζητήσεις εσύ,τότε θα πάρεις και ποσοστό αναπηρίας (ως απόστρατος). Μάθε τα δικαιώματά σου οικονομικά και μη γιατί είναι αρκετά. Εύχομαι να πάει καλά η υγεία σου.
Αλέξανδρε να γνωρίζεις ότι από την στιγμή που το νόσημα σου θεωρείται δυσιατο, πας για αυτεπαγγελτη αποστρατεία για λόγους υγείας, από εκεί και πέρα φυσικά θα ερωτηθείς αν θέλεις την αποστρατεία η αν θέλεις να τεθείς σε ελαφρά υπηρεσία. Φυσικά πρώτο και κύριο μέλημα σου ειναι το αίτημα σου για παραπομπή σου στην Α. Σ. Υ. Ε. το συντομότερο δυνατόν. Από εκεί και πέρα ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά (σύμφωνα με τα συνολικά συνταξιμα χρονια σου) αν θέλεις να αποστρατευτεις η να εκτελείς πλέον ελαφρά υπηρεσία. Το γνωρίζω προσωπικά, γιατί αποστρατευτηκα αυτεπαγγελτα για λόγους υγείας, με δυσιατο νόσημα, προσωπικά βέβαια έχω περίπου 30 συνταξιμα έτη, με σύνταξη, ταμεία και εφάπαξ ικανοποιητικα. Από εκεί και πέρα εσύ αποφασίζεις.
Πού διαγνωστήκατε; Σε πολιτικό νοσοκομείο; Έχετε πάρει αναρρωτικές άδειες; Πρέπει να σας δει γαστρεντερολόγος σε στρατιωτικό νοσοκομείο και να σας παραπέμψει στην Επιτροπή. Αν στείλετε χαρτιά από γιατρό, δεν θα ληφθούν υπόψη.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
19 Φεβρουαρίου 2021 09:20
Εχει ερθει σε καποιον συναδελφο απαντηση στις αιτησεις μας, απο τον ΕΛΟΑΣ για,το συμπληρωματικο ΕΦΑΠΑΞ;;
Ακόμα δεν έχουν προγραμματίσει συνεδρίαση. Δεν έχει βγει η υπουργική απόφαση για τα ταμειακα διαθέσιμα η οποία βγαίνει κάθε χρόνο.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vasilis
18 Φεβρουαρίου 2021 14:00
Καλησπερα. Επειδη σε λιγο καιρο θα αιτηθω την επιστροφη κρατησεων που γινονταν λογω εφαπαξ απο το ΜΤΣ ξερετε αν ειναι υποχρεωτικο να κατατεθουν σε λογαριασμο eurobank ή αν μπορουν να κατατεθουν σε αλλο λογαριασμο; Το ρωταω γιατι στην αιτηση αναγραφει να συμπληρωθει λογαριασμος eurobank.Ευχαριστω.
Τους δίνεις όποιο λογαριασμό θέλεις. Αυτοί θα τα καταθέσουν από τον λογαριασμό τους της γιουρομπανκ με λίγα ευρώ προμήθεια εμβάσματος που θα βαρύνουν εσένα.
Οχι. Υπαρχει αιτηση στη σελιδα του μτσ που ειναι για άτοκη επιστροφη κρατησεων.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σωτηρης
16 Φεβρουαρίου 2021 21:39
Προσληφθεν το 1993, αναγνώρισα διπλά σήμερα τα μάχιμα 1997-2002. Πόσα συντάξιμα είχα το 2013? Είναι 25 με απλά μαθηματικά. Άρα έχω θεμελειώσει σύμφωνα με το νόμο:
Για τη θεμελίωση δικαιώματος σύνταξης των στρατιωτικών, που συμπληρώνουν 24 ½ έτη συντάξιμης υπηρεσίας:
– το έτος 2011, απαιτούνται πλέον 26 έτη πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας
– το έτος 2012, απαιτούνται 27 ½ έτη
– το έτος 2013, απαιτούνται 29 έτη
– το έτος 2014, απαιτούνται 30 ½ έτη.
Γιατί κάποοι μεταφράζουν αλλιώς το νόμο, τα ίδια δε διαβάζουμε?
Μακάρι να πήγαινε έτσι φίλε Σωτήρη, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι. Τα 5 πολεμικά μετρούν μετά τα 25 πραγματικά, οπότε εσυ και όλοι οι υπόλοιποι σαν εσένα στις 31-12-14 δεν τα είχατε.
Εκτός, Σωτήρη, κι αν πριν καταταγείς είχες ασφαλισθεί κι έχεις ένσημα ως ιδιώτης σε μεγάλο ασφαλιστικό φορέα (πχ ΙΚΑ) ή είχες υπηρετήσει θητεία που πρέπει να αναγνωρίσεις στον ΕΦΚΑ. Όλοι αυτοί οι χρόνοι, διαδοχικά, προσμετρούνται ως συντάξιμα έτη για να έχεις συμπληρώσει 24,5 εώς την 31/12/2014.
Σωτήρη προσπαθείς να ξανα-ανακαλύψεις τον τροχό για ένα θέμα που έχει καθοριστεί 11 χρόνια πριν με το Ν.3865/10 και δεν επιδέχεται καμίας παρερμηνείας. Υπάρχουν 2 τρόποι για να μάθεις πότε θεμελιώνεις.
α. Να διαβάσεις και (το κυριότερο) να κατανοήσεις την ορολογία και όλες τις διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας ή
β. Να συμπληρώσεις τη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”, όπως περιγράφεται στην ερώτηση 5.2 της ενότητας FAQ.
.
Έτσι μόνο θα μάθεις και πότε θεμελιώνεις και τα συντάξιμα έτη που είχες την 31-12-2014 και θα καταλάβεις το γιατί.
Επικουρικά διαβάζεις την ερώτηση 3.1 στην ενότητα FAQ, καθώς και την παρ. Γ στο παρακάτω άρθρο: Θεμελίωση σύνταξης με παραίτηση (ανακεφαλαίωση)
Ευχαριστω κ.Αχιλλέα αλλά ως συναδελφος να υπερασπίζετε (έστω και βρίσκοντας ερμηνείες) και κάποιους συναδέλφους που θέλουν να φύγουν στα 30 χρόνια υπηρεσίας όταν εσείς μπορούσατε να αποχωρούσατε από τα 25…
Καλημέρα Σωτήρη.
Είναι αλήθεια ότι ορισμένες φορές, σε νέους νόμους, φαίνεται ότι υπάρχουν διαφορετικές ερμηνείες και τις συζητάμε μέχρι να ξεκαθαρίσει τι πραγματικά ισχύει.
Για την περίπτωση όμως που αναφέρεις το θέμα έχει ξεκαθαρίσει, όπως σου είπε και ο κύριος Καρασαββίδης, εδώ και μια δεκαετία. Δεν τίθεται λοιπόν θέμα ¨εύρεσης¨ νέας ερμηνείας για να αλλάξει κάτι που ήδη ισχύει.
Σε ότι αφορά την υπεράσπιση δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη υπεράσπιση/βοήθεια από το να έχεις την δυνατότητα να ενημερώνεσαι για τα θέματα που σε απασχολούν. Την δυνατότητα αυτή δεν στην παρέχει ούτε η υπηρεσία ούτε το δημόσιο γενικότερα. Την έχεις όμως συνεχώς μέσα από αυτές τις σελίδες και για αυτό θεωρώ ότι το σχόλιο σου είναι άδικο.
Ευχαριστώ GEORGIOSP για την τοποθετησή σου έχεις απόλυτο δίκιο και συγχαρητηρια για τον κόσμιο τρόπο που το παρέθεσες. Είναι όντως ένα ενημερωτικό site με ελευθερία γνώμης και ανταλλαγής απόψεων. Η κριτική μου ήταν για την αδικία που νιώθουν οι νέοι συνάδελφοι για την εν μία νυκτί πρόσθεση 10 χρόνων υπητερίας για θεμελείωση δικαιώματος και ίσως ναι δεν διατυπώθηκε ορθά.
Σωτήρη πραγματικά μετάνιωσα που προσπάθησα να σε ενημερώσω για το θέμα, διότι η πικρία σου επειδή δεν εμπίπτεις στην 25ετία δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την εντελώς άδικη επίθεσή σου.
Θεωρούσα (μάλλον λανθασμένα) ότι όλοι οι ενήλικες μπορούν να κατανοήσουν τη χαοτική διαφορά μεταξύ της φράσης “ερμηνεύω ένα νόμο” και “υπερασπίζομαι ένα νόμο”.
Δηλαδή όταν αναλύω και ενημερώνω τους συναδέλφους για τις μειωμένες συντάξεις που προβλέπει ο Ν.4387, εσύ βγάζεις το συμπέρασμα ότι “υπερασπίζομαι” το νόμο;
Επειδή προφανώς δεν μπορείς να κάνεις τη βασική διάκριση μεταξύ αγγελιοφόρου και νομοθέτη, σε διαβεβαιώνω κατηγορηματικά ότι δεν είχα καμία εμπλοκή ούτε στη συγγραφή, ούτε στην ψήφιση του Ν.3865/10 περί θεμελίωσης στρατιωτικών, ούτε στο Ν.2084/92 που χώρισε τους ασφαλισμένους σε παλιούς και νέους, ούτε στο Ν.4387/16 που μείωσε τις συντάξεις!
Όλα καλά και δεκτό αυτο που λέτε αλλά νομίζω ότι ο καθένας έχει την άποψή του και την εκφράζει. Εαν είναι λανθασμενη η ερμηνεία που έχουμε σε θέματα που αφορούν το συνταξιοδοτικό ευχαριστούμε που μας διορθώνεται. Δεν είναι σωστό όμως να σβήνωντε σχόλια η απαντησεις που γράφουμε.Προσπαθούμε μεταξύ μας να καταλάβουμε κάποια θέματα,για το τι ισχύει στο ασφαλιστικό και έχουμε τις αποψεις μας πάνω σε αυτό, είτε είναι σωστές είτε όχι και το τι θα μπορούσε να γίνει καλύτερο για όλους τους ασφαλισμένους.
Γιώργο δεν έχουν όλες οι απαντήσεις την ίδια βαρύτητα και εννοείται ότι πάντα σβήνονται και τα παραπλανητικά σχόλια και οι λανθασμένες απαντήσεις και οι “απόψεις” που δεν βασίζονται στη νομοθεσία, διότι το ζητούμενο είναι να δοθεί σωστή απάντηση και όχι να γίνει γκάλοπ για το τι πιστεύουν οι περισσότεροι!
Υπήρχε ένα συγκεκριμένο ερώτημα και από κάτω 3 διαφορετικές / αντικρουόμενες απαντήσεις και υποστηρίζεις ότι δεν έπρεπε να σβηστούν οι 2 λανθασμένες “απόψεις”;
Και ο Σωτήρης που έλπιζε σε μία αξιόπιστη απάντηση τι ακριβώς συμπέρασμα θα έβγαζε;
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ακης
16 Φεβρουαρίου 2021 10:12
Καλημερα κ. Αχιλλεα η αδεια ανατροφης τεκνου ”ανευ αποδοχων” λογιζεται ως συνταξιμος χρονος? Γνωρίζετε περιπου τα ποσα που πρεπει να καταβληθουν απ τον ενδιαφερομενο? Λεπτομερειες σχετικα με το θεμα
Όχι, όλοι οι συντάξιμοι χρόνοι των στρατιωτικών καταγράφονται στην ερώτηση 3.2 στην ενότητα FAQ, καθώς και στην παρ. Β του άρθρου: Θεμελίωση σύνταξης με παραίτηση
Για να προλάβω και την επόμενη (λογική) απορία σου, διάβασε σχετικά και την ερώτηση 2.7 στην ενότητα FAQ.
Γνωριζετε αν ειναι υποχρεωτικη η εισφορα υγειονομικης περιθαλψης οταν καποιος βγει σε ανευ αποδοχων και πως υπολογιζεται το κοστος εισφορων του ενδιαφερομενου?
Υπαρχουν αλλες κρατησεις ή υποχρεωσεις? . Αν υπαρχει καποιος που γνωριζει πηρε προσφατα αδεια ανατροφης ανευ αποδοχων και ξερει, με την επιστροφη στην υπηρεσια επιστρεφει στην μοναδα του?
ΕΛΟΑΣ έκδοση αυτεπάγγελτα φορολογική ενημερότητα την 25/1 για καταβολή εφάπαξ, μέχρι και σήμερα τίποτα …
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vasilis
12 Φεβρουαρίου 2021 19:57
Γνωρίζετε ποσο καιρο κανει να βγει το προεδρικο διαταγμα της αποστρατειας απο τη στιγμη που εχει βγει το σημα που κανει δεκτη την παραιτηση? Ευχαριστω.
2-3 Μήνες για Υπαξιωματικούς….και 4-6 μήνες ( περίπου πάνω κάτω ) για Αξιωματικούς
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΒΑΣΙΛΗΣ
11 Φεβρουαρίου 2021 22:03
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ…ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ?….ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΠΟ 16/12/2020.
Καλησπέρα σας .. πριν πάθω εγκεφαλικό , αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σε κάποια ερωτήματα μου
1ο Τα χρήματα που μου βγάζει να πληρώσω , πότε πρέπει να τα πληρώσω ;
2ο μπορώ να «σπάσω» τη δόση για την αναγνώριση θητείας σε περισσότερες δόσεις ούτως ώστε να μικραίνω τη δόση ;
3ο Γιατί είναι τόσο μεγάλο το ποσό τη στιγμή που αποστρατεύτηκα 26/1/21 και στην ουσία προπληρώθηκα ένα μισθό μόνο;
Μου βγάζει να πληρώσω 2400 €
Φαίνεται ότι είσαι στα πρώτα στάδια εγκεφαλικού (!) γιατί κάνεις ερωτήματα χωρίς συνοχή και χωρίς καμία πληροφορία!
Ηρέμησε πρώτα (όλα διορθώνονται) και μετά κάνε σωστά το ερώτημα παραθέτοντας όλο το ιστορικό.
Ποια υπηρεσία είναι ο εκδότης του εγγράφου, ο ΕΦΚΑ ή το ΓΕΣ;
Το έγγραφο απευθύνεται σε σένα ή το λαμβάνεις απλά ως κοινοποίηση;
Με ποια ακριβώς αιτιολογία σου ζητάει να πληρώσεις 2.400 € και τίθεται ή όχι προθεσμία πληρωμής;
Εκτός από αναγνώριση θητείας μήπως χρωστάς και αναγνώριση πενταετίας;
Κ Αχιλλέα Έγραψα το κείμενο αλλά δεν μπόρεσα να επισυνάψω την τελευταία μισθοδοσία που είδα σήμερα . Από εκεί το έπαθα ! Υπάρχει κάποιος τρόπος να το ανεβάσω ;
Στο πληρωτέο ποσό είναι -2400€ και την αναγνώριση υπηρεσίας -θητεία μου έχει 400€ δόση
Ευχαριστώ
Δεν μπορεί να ανέβει στα σχόλια, εκτός εάν χρησιμοποιήσεις κάποια υπηρεσία τύπου: https://imgur.com/upload
και αντιγράψεις τη διεύθυνση της εικόνας που θα ανεβάσεις.
Πάντως μόλις τώρα κατάλαβα ότι αναφέρεσαι σε φύλλο μισθοδοσίας, οπότε λογικά το -2.400 είναι οι ακαθάριστες αποδοχές 1 ολόκληρου μήνα (του Φεβρουαρίου) και 5 ημερών (από 26/1 έως 31/1) που προπληρώθηκες.
Σίγουρα όμως αλλάζουν αντίστοιχα και όλες οι κρατήσεις, οπότε το πραγματικό ποσό που αφαιρείται πρέπει να είναι αρκετά κάτω από 2.400 €.
Δεν υπάρχει ξεχωριστή ανάλυση των ακαθάριστων αποδοχών και των κρατήσεων προς επιστροφή;
Αν μπορείτε παρακαλώ Κ Αχιλλέα δείτε το
https://imgur.com/gallery/pq7v73z
Η διαγραφή σου είναι 16-1 αρα επιστρέφεις τον μισό Ιανουάριο και ολο το Φεβρουάριο.
Γνωρίζουμε αν μπορώ να απλώσω τις δόσεις της αναγνωρισησ θητείας ;
Κατ’ αρχήν αποδεικνύεται η σημασία της σωστής παράθεσης στοιχείων, γιατί όπως φαίνεται από τη (σωστή) παρατήρηση του Γιάννη, έχει διαφορά η ημερομηνία 26/1 που ανέφερες με την πραγματική διαγραφή στις 16/1.
Τέλος εάν γίνει εφάπαξ η εξόφληση της αναγνώρισης θητείας υπάρχει έκπτωση 10%, αλλιώς θα διαμοιραστεί στους μήνες της θητείας προσαυξημένους για να μειωθεί η δόση, πχ. για θητεία 18 μηνών θα μοιραστεί το συνολικό ποσό οφειλής σε 24 μηνιαίες δόσεις.
Θα λάβεις σχετικό έγγραφο από ΕΦΚΑ που θα αναφέρει και τη μηνιαία δόση και το συνολικό ποσό πληρωμής.
Ευχαριστώ για την άμεση απόκριση σας ! Το ποσό που πρέπει να καταβάλω -2400 πρέπει να καταβληθεί άμεσα;
Τελικά μάλλον τζάμπα θα πάθαινες εγκεφαλικό γιατί βγάζεις συμπεράσματα εκεί που δεν υπάρχουν!
Έλαβες κάποιο επίσημο έγγραφο που σου ζητάει να πληρώσεις οτιδήποτε σε καθορισμένη προθεσμία;
Αυτό ακριβώς σε ρώτησα στο πρώτο σχόλιό μου και επειδή η απάντηση είναι (προφανώς) όχι, τότε δεν πρέπει να καταβάλλεις τίποτε σε κανέναν!
Απλά όταν εκδοθεί η σύνταξή σου θα έχεις να λάβεις 3~4 μήνες αναδρομικά και από αυτό το ποσό θα αφαιρεθούν οι προπληρωμένοι μισθοί που πρέπει να επιστραφούν.
Μάλιστα … ευχαριστώ και πάλι ….
Καλησπέρα.Σε ποιόν φορεα απευθυνόμαστε μόλις αποστρατευθούμε για την έκδοση βιβλιαρίου υγείας?
Στο υποκατάστημα ΕΦΚΑ στο οποίο ανήκεις. Πάρε τους τφ. Εγώ πχ στον Πειραιά τους τα έστειλα με email. Δεν χρειάστηκε να πάω καν από εκεί. Σε 2 ημέρες με είχαν ασφαλίσει και εμένα και τα παιδιά.
Μανο ευχαριστω πολυ.Τι χαρτια σου ζητησαν και σε ποιο συγκρκριμενο τμημα απευθυνθηκες?
Στον ΕΦΚΑ της περιοχής σου.
Ευχαριστω Σπυρο
Δες στις πληροφοριες- έγραφα του SITE οδηγός αποστρατείας (εγώ είδα του Ναυτικού) τα έχει αναλυτικά. Εμένα μου έδωσαν και οδηγίες από το ΓΕΝ/γραφείο συντάξεων αναλυτικά. Μπορείς όμως να μπεις και στο SITE ΤΟΥ ΙΚΑ /ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΚΝΩΝ έχει αναλυτικά για κάθε περίπτωση τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Τα στέλνεις στο μητρώο ΕΦΚΑ Περιοχής σου. Βρες το email Και τα τφ της περιοχής σου από το site του ΕΦΚΑ.
Kαι παλι ευχαριστω Μανο.
https://www.ika.gr/gr/infopages/opad/entypa_opad-tydky.cfm
Σπυρο τα ειδα και σε ευχαριστω.
θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει η δυνατότητα αναγνώρισης των ενσήμων που προέρχονται από το ΙΚΑ πριν το Στρατό:
1. ποια είναι η διαδικασία,
2.που τα στέλνουμε ,
3.Αν πληρώνουμε κάτι
3. που τα στέλνουμε και ότι άλλο πρέπει να κάνουμε.
Ευχαριστώ !
Θα ζητήσεις περίπου 2 χρόνια πριν την αποστρατεία μια βεβαίωση χρόνου ασφάλισης απο τον ΕΦΚΑ της περιοχής σου και θα την καταθέσεις με την αποστρατεία να παει με τα υπόλοιπα στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ και ΜΤΣ. Ερώτηση 3.6 https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου .
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ . ΑΝ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΕΤΩΝ ΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΕΙΡΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ? ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
Καλησπέρα,αν βοηθάει το παρακάτω οκ. Επειδή δεν έβρισκα άκρη όπου ρώταγα πριν 2 χρόνια και για να μην μπλέξω με επιστροφές αναφορών ή μελλοντικές παρεξηγήσεις με το ΓΛΚ αποφάσισα να παρακάμψω το έτος 1998 που ήμουν ΕΥΕ και να πάω στο επόμενο. Η πενταετία μου στοίχισε 2755 αντί για 2455. Προσωπικά όμως ησύχασα.
Βέβαια για πιο ξεκάθαρα αυτό που ισχύει είναι το ΠΔ169/2007 αρ,40. αλλά από το 2013 και μετά που έγινε μεγάλο μπαμ αναγνωρίσεων μάχιμης πενταετίας έχουν μπει και άλλοι γεωγραφικοί χώροι πχ Αττική, Κρήτη μόνο μονάδες β΄ κύκλου εκπσης.
Mια ερώτηση παρακαλώ.Εαν η αναγνώριση των πέντε ετών σε μονάδες εκστρατείας είναι χοντρικά στα τρία χιλιάρικα (για αναγνώριση 1998 με 2003 υπολογισμένα με 6.67% ) γιατί η αναγνώριση των τριών ετών για τους δικαιούχους με κατάταξη έως 31-12-1995 και με 20% είναι κάπου 18000;
Παρ. 5 και 6 εδώ: Θεμελίωση σύνταξης με παραίτηση (ανακεφαλαίωση)
Κύριε Αχιλλέα επειδή δεν κατάλαβα κατά από αυτά που διάβασα η θητεία αναγνωρίζεται μόνο από αυτούς που συμπληρώνουν τα χρόνια που αναλογούν στον καθένα για δικαίωμα σύνταξης , σε διαφορετική περίπτωση π.χ σε εμάς τους ΕΠΟΠ εαν τυχόν μας αποστρατεύσουν στα 50 ετη καθόσον τα χρόνια θα είναι κάτω από 25 έτη σε μερικούς και να πληρωθεί δεν θα μετράει ;
Εγώ πληρώνω 61 ευρώ * 60 μήνες και μπήκα το 2004 στο Στρατό .
Καλημέρα..!Ονομάζομαι Αλέξανδρος και είμαι εποπ ΕΜ 15,5 χρόνια υπηρεσίας. εχω ενα αυτοανοσο νοσημα που λέγεται chron διαπιστωμένο με κολονοσκοπιση και βιοψειες..οπως διάβασα δικαιούμαι μετάθεση κατ’ εξαίρεση λογο δυσιατου νοσήματος..θα πρέπει να περάσω ΑΣΥΕ η μόνο με τις διαγνώσεις να τις στείλω στην υπηρεσία μου..και αν περάσω ΑΣΥΕ θα πρέπει να ξεκινήσω με τις αναρωτικες ?δλδ πρωτα τρίμηνη,και μετά εξάμηνη ?Υπάρχει περίπτωση να με διωξουν;αυτο μπορώ να το πρωτεινω στο γιατρό η θα μου το προτείνει αυτος ;
Είναι άλλη η διαδικασία για να πάρεις γνωμάτευση προβλήματος υγείας σύμφωνα με τον Ν.4609/19 και άλλη η παραπομπή για κρίση σωματικής ικανότητας (το δεύτερο που περιγράφεις). Επειδή η πρώτη διαδικασία είναι λίγο περίεργη και δεν ξέρω εάν την έχει ολοκληρώσει κάποιος , υπάρχει η δυνατότητα της ειδικής αναφοράς για μετάθεση, με συνημμένες γνωματεύσεις. Τότε το Β2 θα απευθύνει ερώτημα στην ΔΥΓ επί της νόσου σου. Μην ποντάρεις όμως και τόσο στο τελευταίο αυτό γιατί απλά μπορούν να σε μεταθέσουν σε μια πόλη όπου το νοσοκομείο εκεί να έχει ρευματολογο.
ΑΣΥΕ να σε παραπέμψει ο θεράπων ιατρός σου οπωσδήποτε. Να του το πεις εσύ αφού δεν το έκανε αυτός. Αυτοί ανάλογα την εξέλιξη της νόσου θα σου δώσουν τις απαιτούμενες άδειες. Κάποια στιγμή ίσως και από την πρώτη αναρρωτική θα κριθής ελαφράς υπηρεσίας ή γραφείου και εντός 10 ημερών τους λες με αναφορά ότι επιθυμείς να παραμείνεις στις τάξεις του Ε.Σ.. Δε μπορεί κανείς να σε διώξει μόνο αν το ζητήσεις εσύ,τότε θα πάρεις και ποσοστό αναπηρίας (ως απόστρατος). Μάθε τα δικαιώματά σου οικονομικά και μη γιατί είναι αρκετά. Εύχομαι να πάει καλά η υγεία σου.
Αλέξανδρε να γνωρίζεις ότι από την στιγμή που το νόσημα σου θεωρείται δυσιατο, πας για αυτεπαγγελτη αποστρατεία για λόγους υγείας, από εκεί και πέρα φυσικά θα ερωτηθείς αν θέλεις την αποστρατεία η αν θέλεις να τεθείς σε ελαφρά υπηρεσία. Φυσικά πρώτο και κύριο μέλημα σου ειναι το αίτημα σου για παραπομπή σου στην Α. Σ. Υ. Ε. το συντομότερο δυνατόν. Από εκεί και πέρα ζυγίζεις τα υπέρ και τα κατά (σύμφωνα με τα συνολικά συνταξιμα χρονια σου) αν θέλεις να αποστρατευτεις η να εκτελείς πλέον ελαφρά υπηρεσία. Το γνωρίζω προσωπικά, γιατί αποστρατευτηκα αυτεπαγγελτα για λόγους υγείας, με δυσιατο νόσημα, προσωπικά βέβαια έχω περίπου 30 συνταξιμα έτη, με σύνταξη, ταμεία και εφάπαξ ικανοποιητικα. Από εκεί και πέρα εσύ αποφασίζεις.
Πού διαγνωστήκατε; Σε πολιτικό νοσοκομείο; Έχετε πάρει αναρρωτικές άδειες; Πρέπει να σας δει γαστρεντερολόγος σε στρατιωτικό νοσοκομείο και να σας παραπέμψει στην Επιτροπή. Αν στείλετε χαρτιά από γιατρό, δεν θα ληφθούν υπόψη.
Εχει ερθει σε καποιον συναδελφο απαντηση στις αιτησεις μας, απο τον ΕΛΟΑΣ για,το συμπληρωματικο ΕΦΑΠΑΞ;;
Σε μένα και 4 ακόμα γνωστούς μου δεν έχει έρθει απάντηση. Μπορεί να περιμένουν την απάντηση του υπουργείου στην επερώτηση που έγινε στη Βουλή https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-315/#comment-97161
Καλησπέρα. Έχουμε κανένα νεότερο για τις προκαταβολές
Καλημέρα πριν που μίλησα μαζί τους δεν εχεί οριστη ημερομηνία συνεδρίασης
Ακόμα δεν έχουν προγραμματίσει συνεδρίαση. Δεν έχει βγει η υπουργική απόφαση για τα ταμειακα διαθέσιμα η οποία βγαίνει κάθε χρόνο.
Καλησπερα. Επειδη σε λιγο καιρο θα αιτηθω την επιστροφη κρατησεων που γινονταν λογω εφαπαξ απο το ΜΤΣ ξερετε αν ειναι υποχρεωτικο να κατατεθουν σε λογαριασμο eurobank ή αν μπορουν να κατατεθουν σε αλλο λογαριασμο; Το ρωταω γιατι στην αιτηση αναγραφει να συμπληρωθει λογαριασμος eurobank.Ευχαριστω.
Τους δίνεις όποιο λογαριασμό θέλεις. Αυτοί θα τα καταθέσουν από τον λογαριασμό τους της γιουρομπανκ με λίγα ευρώ προμήθεια εμβάσματος που θα βαρύνουν εσένα.
Τι εννοεις Βασιλη θα αιτηθεις επιστοφη κρατησεων?δεν επιστρεφονται αυτοματα?
Οχι. Υπαρχει αιτηση στη σελιδα του μτσ που ειναι για άτοκη επιστροφη κρατησεων.
Προσληφθεν το 1993, αναγνώρισα διπλά σήμερα τα μάχιμα 1997-2002. Πόσα συντάξιμα είχα το 2013? Είναι 25 με απλά μαθηματικά. Άρα έχω θεμελειώσει σύμφωνα με το νόμο:
Για τη θεμελίωση δικαιώματος σύνταξης των στρατιωτικών, που συμπληρώνουν 24 ½ έτη συντάξιμης υπηρεσίας:
– το έτος 2011, απαιτούνται πλέον 26 έτη πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας
– το έτος 2012, απαιτούνται 27 ½ έτη
– το έτος 2013, απαιτούνται 29 έτη
– το έτος 2014, απαιτούνται 30 ½ έτη.
Γιατί κάποοι μεταφράζουν αλλιώς το νόμο, τα ίδια δε διαβάζουμε?
Μακάρι να πήγαινε έτσι φίλε Σωτήρη, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι. Τα 5 πολεμικά μετρούν μετά τα 25 πραγματικά, οπότε εσυ και όλοι οι υπόλοιποι σαν εσένα στις 31-12-14 δεν τα είχατε.
Εκτός, Σωτήρη, κι αν πριν καταταγείς είχες ασφαλισθεί κι έχεις ένσημα ως ιδιώτης σε μεγάλο ασφαλιστικό φορέα (πχ ΙΚΑ) ή είχες υπηρετήσει θητεία που πρέπει να αναγνωρίσεις στον ΕΦΚΑ. Όλοι αυτοί οι χρόνοι, διαδοχικά, προσμετρούνται ως συντάξιμα έτη για να έχεις συμπληρώσει 24,5 εώς την 31/12/2014.
Σωτήρη προσπαθείς να ξανα-ανακαλύψεις τον τροχό για ένα θέμα που έχει καθοριστεί 11 χρόνια πριν με το Ν.3865/10 και δεν επιδέχεται καμίας παρερμηνείας. Υπάρχουν 2 τρόποι για να μάθεις πότε θεμελιώνεις.
α. Να διαβάσεις και (το κυριότερο) να κατανοήσεις την ορολογία και όλες τις διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας ή
β. Να συμπληρώσεις τη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης”, όπως περιγράφεται στην ερώτηση 5.2 της ενότητας FAQ.
.
Έτσι μόνο θα μάθεις και πότε θεμελιώνεις και τα συντάξιμα έτη που είχες την 31-12-2014 και θα καταλάβεις το γιατί.
Επικουρικά διαβάζεις την ερώτηση 3.1 στην ενότητα FAQ, καθώς και την παρ. Γ στο παρακάτω άρθρο:
Θεμελίωση σύνταξης με παραίτηση (ανακεφαλαίωση)
Ευχαριστω κ.Αχιλλέα αλλά ως συναδελφος να υπερασπίζετε (έστω και βρίσκοντας ερμηνείες) και κάποιους συναδέλφους που θέλουν να φύγουν στα 30 χρόνια υπηρεσίας όταν εσείς μπορούσατε να αποχωρούσατε από τα 25…
Καλημέρα Σωτήρη.
Είναι αλήθεια ότι ορισμένες φορές, σε νέους νόμους, φαίνεται ότι υπάρχουν διαφορετικές ερμηνείες και τις συζητάμε μέχρι να ξεκαθαρίσει τι πραγματικά ισχύει.
Για την περίπτωση όμως που αναφέρεις το θέμα έχει ξεκαθαρίσει, όπως σου είπε και ο κύριος Καρασαββίδης, εδώ και μια δεκαετία. Δεν τίθεται λοιπόν θέμα ¨εύρεσης¨ νέας ερμηνείας για να αλλάξει κάτι που ήδη ισχύει.
Σε ότι αφορά την υπεράσπιση δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη υπεράσπιση/βοήθεια από το να έχεις την δυνατότητα να ενημερώνεσαι για τα θέματα που σε απασχολούν. Την δυνατότητα αυτή δεν στην παρέχει ούτε η υπηρεσία ούτε το δημόσιο γενικότερα. Την έχεις όμως συνεχώς μέσα από αυτές τις σελίδες και για αυτό θεωρώ ότι το σχόλιο σου είναι άδικο.
Ευχαριστώ GEORGIOSP για την τοποθετησή σου έχεις απόλυτο δίκιο και συγχαρητηρια για τον κόσμιο τρόπο που το παρέθεσες. Είναι όντως ένα ενημερωτικό site με ελευθερία γνώμης και ανταλλαγής απόψεων. Η κριτική μου ήταν για την αδικία που νιώθουν οι νέοι συνάδελφοι για την εν μία νυκτί πρόσθεση 10 χρόνων υπητερίας για θεμελείωση δικαιώματος και ίσως ναι δεν διατυπώθηκε ορθά.
Σωτήρη πραγματικά μετάνιωσα που προσπάθησα να σε ενημερώσω για το θέμα, διότι η πικρία σου επειδή δεν εμπίπτεις στην 25ετία δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την εντελώς άδικη επίθεσή σου.
Θεωρούσα (μάλλον λανθασμένα) ότι όλοι οι ενήλικες μπορούν να κατανοήσουν τη χαοτική διαφορά μεταξύ της φράσης “ερμηνεύω ένα νόμο” και “υπερασπίζομαι ένα νόμο”.
Δηλαδή όταν αναλύω και ενημερώνω τους συναδέλφους για τις μειωμένες συντάξεις που προβλέπει ο Ν.4387, εσύ βγάζεις το συμπέρασμα ότι “υπερασπίζομαι” το νόμο;
Επειδή προφανώς δεν μπορείς να κάνεις τη βασική διάκριση μεταξύ αγγελιοφόρου και νομοθέτη, σε διαβεβαιώνω κατηγορηματικά ότι δεν είχα καμία εμπλοκή ούτε στη συγγραφή, ούτε στην ψήφιση του Ν.3865/10 περί θεμελίωσης στρατιωτικών, ούτε στο Ν.2084/92 που χώρισε τους ασφαλισμένους σε παλιούς και νέους, ούτε στο Ν.4387/16 που μείωσε τις συντάξεις!
Όλα καλά και δεκτό αυτο που λέτε αλλά νομίζω ότι ο καθένας έχει την άποψή του και την εκφράζει. Εαν είναι λανθασμενη η ερμηνεία που έχουμε σε θέματα που αφορούν το συνταξιοδοτικό ευχαριστούμε που μας διορθώνεται. Δεν είναι σωστό όμως να σβήνωντε σχόλια η απαντησεις που γράφουμε.Προσπαθούμε μεταξύ μας να καταλάβουμε κάποια θέματα,για το τι ισχύει στο ασφαλιστικό και έχουμε τις αποψεις μας πάνω σε αυτό, είτε είναι σωστές είτε όχι και το τι θα μπορούσε να γίνει καλύτερο για όλους τους ασφαλισμένους.
Γιώργο δεν έχουν όλες οι απαντήσεις την ίδια βαρύτητα και εννοείται ότι πάντα σβήνονται και τα παραπλανητικά σχόλια και οι λανθασμένες απαντήσεις και οι “απόψεις” που δεν βασίζονται στη νομοθεσία, διότι το ζητούμενο είναι να δοθεί σωστή απάντηση και όχι να γίνει γκάλοπ για το τι πιστεύουν οι περισσότεροι!
Υπήρχε ένα συγκεκριμένο ερώτημα και από κάτω 3 διαφορετικές / αντικρουόμενες απαντήσεις και υποστηρίζεις ότι δεν έπρεπε να σβηστούν οι 2 λανθασμένες “απόψεις”;
Και ο Σωτήρης που έλπιζε σε μία αξιόπιστη απάντηση τι ακριβώς συμπέρασμα θα έβγαζε;
Καλημερα κ. Αχιλλεα η αδεια ανατροφης τεκνου ”ανευ αποδοχων” λογιζεται ως συνταξιμος χρονος? Γνωρίζετε περιπου τα ποσα που πρεπει να καταβληθουν απ τον ενδιαφερομενο? Λεπτομερειες σχετικα με το θεμα
Όχι, όλοι οι συντάξιμοι χρόνοι των στρατιωτικών καταγράφονται στην ερώτηση 3.2 στην ενότητα FAQ, καθώς και στην παρ. Β του άρθρου: Θεμελίωση σύνταξης με παραίτηση
Για να προλάβω και την επόμενη (λογική) απορία σου, διάβασε σχετικά και την ερώτηση 2.7 στην ενότητα FAQ.
Γνωριζετε αν ειναι υποχρεωτικη η εισφορα υγειονομικης περιθαλψης οταν καποιος βγει σε ανευ αποδοχων και πως υπολογιζεται το κοστος εισφορων του ενδιαφερομενου?
Δεν ειναι υποχρεωτικη. Αν θες την ζητας. Το ποσό λογικα αναγραφεται στο φυλλο μισθοδοσιας μας.
Υπαρχουν αλλες κρατησεις ή υποχρεωσεις? . Αν υπαρχει καποιος που γνωριζει πηρε προσφατα αδεια ανατροφης ανευ αποδοχων και ξερει, με την επιστροφη στην υπηρεσια επιστρεφει στην μοναδα του?
Δεν γνωρίζω για άλλες κρατήσεις, αλλά βγαίνετε ΕΟΔ και με τη λήξη της άδειας μετατίθεστε κανονικά, δεν επιστρέφετε στην τελευταία μονάδα.
Καλημέρα, επειδή πέρασα αυτή τη διαδικασία το 2016- 2017, μπορείς να γράψεις το email σου , ώστε να σου στείλω κάποια έγγραφα?
Κοινοποιήθηκε το δικό σου mail στον Άκη, το mail που δήλωσε ο Άκης είναι άκυρο.Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος πόσο καιρό κάνει να βγει το ΦΕΚ για να ενταχθεί ένας Αξιωματικός σε υπηρεσια γραφείου.
Ψαχνοντας τα ΦΕΚ στο Ε.Τ. για υπαγωγή σε υπηρεσία γραφείου ή ξηράς, ή εδάφους, μεσολαβούν 2 ως 4 μήνες απο την ημερομηνία της αίτησης.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥ
ΕΛΟΑΣ έκδοση αυτεπάγγελτα φορολογική ενημερότητα την 25/1 για καταβολή εφάπαξ, μέχρι και σήμερα τίποτα …
Γνωρίζετε ποσο καιρο κανει να βγει το προεδρικο διαταγμα της αποστρατειας απο τη στιγμη που εχει βγει το σημα που κανει δεκτη την παραιτηση? Ευχαριστω.
2-3 Μήνες για Υπαξιωματικούς….και 4-6 μήνες ( περίπου πάνω κάτω ) για Αξιωματικούς
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ…ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ?….ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΠΟ 16/12/2020.
https://enstoloi.net/naftiko/comment-page-52/#comment-96421
Διάβασε την συζήτηση με κον villas και θα καταλάβεις
Ευχαριστώ πολύ Μάνο