Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 298 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Ιωάννης
Ιωάννης
27 Μαΐου 2021 17:39

Καλησπέρα σε όλους με ημερομηνία διαγραφής 4 Δεκ 2020 για λόγους υγείας σήμερα πιστώθηκε η σύνταξη με τα αναδρομικά. Θα ήθελα να ρωτήσω αν προπληρωνόμαστε για τον Ιούνιο όπως είμασταν εν ενεργεία ή είναι η σύνταξη Μαίου . Το μέρισμα πότε θα το λάβω καθώς και το εφάπαξ . Συνταξιοδοτική πράξη δεν μου έχει αποσταλεί ακόμα . Θα πρέπει να κάνω κάποια ενέργεια . Ευχαριστώ εκ των προτέρων .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Ιωάννης
27 Μαΐου 2021 18:30

Οι συνταξιούχοι και αυτοί προπληρώνονται τις συντάξεις τους όπως και οι εργαζόμενοι στο δημόσιο. Μέχρι πρόσφατα στους αποστρατευθέντες για λόγους υγείας το εφάπαξ δίδονταν νωρίτερα και από την σύνταξη. Τώρα τελευταία όμως κάτι το διαφορετικό (σε όλους τους τομείς) γίνεται στον ΕΛΟΑΣ. Το επόμενο χρονικό διάστημα θα έρθει με τα ΕΛΤΑ η συνταξιοδοτική σας πράξη. Στείλτε την με μεηλ στο ΜΤΣ και στον ΕΛΟΑΣ. Τα μερίσματα μετα θα μπουν αναδρομικά σε 1-2 μηνές από τότε που θα τα στείλετε. Καλού κακού βέβαια στείλτε και αντίγραφα της συνταξιοδοτικής πράξης με μια αίτηση σας και με ΕΛΤΑ στους 2 αυτούς φορείς. Να προσέχετε την υγεία σας είναι το σημαντικότερο όλων και τα υπόλοιπα θα δρομολογηθούν. Περαστικά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητριος
Δημητριος
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
27 Μαΐου 2021 19:45

Γιατί Φώτη να τα στείλει στο ΜΤΣ και ΕΛΟΑΣ;Δεν γίνονται από ΓΕΣ ΔΟΙταυτόχρονα όλες οι ενεργειες τόσο για την έκδοση της συνταξης όσο και των ταμείων;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Δημητριος
28 Μαΐου 2021 00:47

Τα μερίσματα ξεκινούν να καταβάλλονται μετά την έκδοση της συνταξιοδοτικής πράξης. Ο φάκελος με όλα τα δικαιολογητικά εννοείται πως βρίσκεται ήδη εκεί, μιας και στέλνεται την ίδια στιγμή με τον φάκελο στον εφκα. Επίσης η συνταξιοδοτική πράξη στέλνεται από τον εφκα στο ΜΤΣ, όμως καθυστερεί και θα φτάσει αργότερα (ίσως αρκετά αργότερα) από ότι στον συνταξιούχο. Για να επισπεύσει λοιπόν την καταβολή των μερισμάτων να στείλει την συνταξιοδοτική πράξη και ο ίδιος με μεηλ στο ΜΤΣ. Από την στιγμή που δεν καταβλήθηκε το εφάπαξ μέχρι στιγμή, καλό είναι να την στείλει και στον ελοασ να λάβουν γνώση μπας και αποδωσουν νωρίτερα το εφάπαξ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
28 Μαΐου 2021 09:50

ΟΚ Φωτη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
27 Μαΐου 2021 20:06

Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αναστάσης
Αναστάσης
27 Μαΐου 2021 17:27

Καλησπέρα. Είμαι Μον. Αλχίας (ΣΜΥ) και σκοπεύω να παραιτηθώ. Θα ήθελα να ρωτήσω σε ποιες περιπτώσεις η Υπηρεσία κρίνει οτι προάγομαι σε αποστρατεία στο βαθμό του Ανθστή και σε ποιες με αφήνει στον κατεχόμενο . Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
25 Μαΐου 2021 18:14

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ
Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΣΤΟ ΥΓ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ . ΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Andr
Andr
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
25 Μαΐου 2021 22:38

Καλησπέρα.Πρεπει να κάνει αναφορά στην μονάδα της που να αιτηται την αναγνώριση της 5ετιας καθώς και σε ποιες χρονολογίας επιθυμεί να γίνει η αναγνώριση αυτή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Andr
26 Μαΐου 2021 16:45

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βασίλης
Βασίλης
25 Μαΐου 2021 14:46

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση. Είμαι ΕΜΘ με ημερομηνία κατάταξης 19/7/2000. Θέλω να δηλώσω παραίτηση στις 19/7/2021. Ήθελα να ρωτήσω εάν με την παραίτηση μου έχω το δικαίωμα να πληρωθώ το εφαπαξ και το ΒΟΕΑ κατευθείαν η θα τα πάρω όταν συμπληρώσω τα συντάξιμα έτη , που αυτή την στιγμή είναι τα 67 για τον ιδιωτικό τομέα? Να συμπληρώσω αν και δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο, είμαι έγγαμος με δύο τέκνα με ημερομηνία γέννησης (20/3/12 και 29/4/14).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Βασίλης
25 Μαΐου 2021 16:19

Δεν παιζει ρολο εαν εισαι εγγαμος ή οχι. Εφαπαξ θα παρεις οταν προσκομισεις συνταξιοδοτικη πραξη στον ΕΛΟΑΣ απο κυριο ασφαλιστικο φορεα….δημοσιο ή ιδιωτικο τομεα. Μονο τις εισφορες σου(για εφαπαξ και ΒΟΕΑ) μπορεις να παρεις πισω ατοκα με την παραιτηση σου. Μια κουσκουσιαρικη ερωτηση; προς τι η παραιτηση 19/7;…..θυμιζει λιγο επετειο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Dimitris
Dimitris
22 Μαΐου 2021 08:45

Καλημέρα,
Είμαι 43 ετών, πλησιάζω τα 24 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας (από 8/9/1997) και τρίτεκνος με 3 ανήλικα τέκνα. Έχω εξαγοράσει μέχρι τώρα 5 πλασματικά χρόνια υπηρέτησης σε Μονάδες Εκστρατείας και ένα εξάμηνο αλεξιπτωτιστή. Θα ήθελα να ρωτήσω τα κάτωθι:
Α. Αν παραιτηθώ στα 25 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας, δηλαδή 30 1/2 χρόνια συντάξιμης υπηρεσίας, θεμελιώνω συνταξιοδοτικό δικαίωμα;
B. Εμπίπτω στην κατηγορία των τριτέκνων που συμπληρώνει 20ετία μέχρι το 2012 (15 πραγματικά + 5 πλασματικά) για άμεση καταβολή σύνταξης με την παραίτηση;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Dimitris
Dimitris
Απάντηση σε  Dimitris
22 Μαΐου 2021 09:02

Συμπληρώνω πως το τρίτο τέκνο γεννήθηκε το 2012.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Dimitris
22 Μαΐου 2021 09:19

https://enstoloi.net/stratos/comment-page-298/#comment-99772
Επισης διαβασε τις Συχνές Ερωτήσεις (κουτακι δεξιά της ιδτοσελίδας) οπου θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Dimitris
22 Μαΐου 2021 09:38

με τα στοιχεια που παραθετεις θεμελιωνεις δικαιωμα το 2032.
βαζεις τα δεδομενα σου στο παρακατω συνδεσμο και το διαπιστωνεις
https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Dimitris
Dimitris
Απάντηση σε  Γιώργος
22 Μαΐου 2021 14:53

Ευχαριστώ πολύ.
Συγχαρητήρια στους ανθρώπους της ιστοσελίδας!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιωτης
Παναγιωτης
20 Μαΐου 2021 20:53

Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Έχω καταταχθεί στην ΣΜΥ 29 Οκτ 1990. Αν δεν πληρώσω για αναγνώριση πλασματτικων χρόνων τίποτα θα συνταξιοδωτηθω στα 40 χρόνια? Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Vasilis
Vasilis
Απάντηση σε  Παναγιωτης
21 Μαΐου 2021 09:08

Ναι. Εχει κ στα εργαλεια την εφαρμογη για να το δεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Παναγιωτης
21 Μαΐου 2021 09:12

Συμπληρωσε την εφαρμογή και θα δείς πότε θεμελιώνεις https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Παναγιωτης
21 Μαΐου 2021 09:30

Καλημέρα Παναγιώτη.
Αν το ερώτημα σου είναι πότε μπορείς να υποβάλεις αίτηση αποστρατείας ακολούθησε την οδηγία του Γιάννη.
Αν ρωτάς τι θα γίνει σε περίπτωση που δεν αναγνωρίσεις την μάχιμη πενταετία (όχι πλασματικά) η απάντηση είναι όχι. Δεν θα μείνεις στην υπηρεσία 40 χρόνια.
Όταν συμπληρώσεις 35 έτη υπηρεσίας θα κριθείς https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/209208 και θα αποστρατευτείς εκτός και αν έχεις πτυχίο ΑΕΙ.
Αν επιθυμείς να παραμείνεις περισσότερο χρόνο στην υπηρεσία μπορείς να ζητήσεις την παραμονή σου ως ΕΟΘ μέχρι την συμπλήρωση του 58 έτους της ηλικίας σου https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/312725 χωρίς να υπάρχει εγγύηση ότι η αίτηση σου θα γίνει αποδεκτή.
Τα παραπάνω δεν αλλάζουν είτε έχεις αναγνωρίσει την μάχιμη πενταετία είτε όχι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Vasilis
Vasilis
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Μαΐου 2021 12:26

Δηλαδη georgiosp δεν ισχυει 40ετια. Παντως στην εφαρμογη με τα στοιχεια που μας δινει βγαζει 40 χρονια παραμονη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Vasilis
21 Μαΐου 2021 13:24

Βασίλη η 40ετία ισχύει για όσους θέλουν να φύγουν με αίτηση τους. Διάβασε προσεκτικά το σχόλιο του κου Καρασαββίδη και το link που περιέχει.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-296/#comment-98836

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Vasilis
Vasilis
Απάντηση σε  GEORGIOSP
21 Μαΐου 2021 13:48

Μα ο συναδελφος ειναι απο σμυ. Δεν θα ειναι σε τετοιο βαθμο για να κριθει κ να αποστρατευτει οπως πχ σχης ή τξχος. Μια παρατηρηση απο τον κο Καρασαββιδη θα βοηθουσε. Δηλαδη η 40ετια για ποιους ισχυει τοτε;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Vasilis
21 Μαΐου 2021 14:01

Ο συνάδελφος είναι από ΣΜΥ και υπάγεται στις διατάξεις του Ν2439/1996. Αν διαβάσεις το link που αναφέρω και πιο πάνω https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/209208 ΟΛΟΙ οι αξιωματικοί μέχρι και τον βαθμό του ταξιάρχου όταν συμπληρώνουν 35ετία κρίνονται για να αποστρατευτούν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΣ ΠΕΡΑΚΗΣ
ΝΙΚΟΣ ΠΕΡΑΚΗΣ
20 Μαΐου 2021 12:41

Συνάδελφοι ακούγεται έντονα το τελευταίο χρονικό διάστημα για άνοιγμα ασφαλιστικού το 2022 με αύξηση ορίων συνταξιοδότησης και μεγάλη μείωση εφάπαξ (20%). Γνωρίζει κάποιος κατι ανάλογο :::::::::

ΣΩΜΑ:
Στρατός
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΣ ΠΕΡΑΚΗΣ
20 Μαΐου 2021 12:51
ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
19 Μαΐου 2021 10:50

Σχετικά με την 3ετια 93-95 ακούστικε ότι το καλοκαιρι το ΥΠ.ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ θα κατάθεση κάποιο νομοσχέδιο με πολλά θέματα για το στράτευμα .Καλό είναι οι συνθηκαλιστες μας να πιεσουν να μπει και η τριετία .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
18 Μαΐου 2021 21:25

Θα ήθελα να ρωτήσω Εποπ με έτος κατάταξης το 2004 αν δηλώσει παραίτηση το 2021 τι δικαιούται να πάρει πίσω από τις εισφορες; Και αν αυτά τα 17 χρόνια υπηρεσίας θα αναγνωρίζωνται ως συνταξιμα όταν συμπληρώσει το 67 έτος της ηλικίας;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Δημητρης
18 Μαΐου 2021 22:21

Ερώτηση 2.3.Γ
https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
18 Μαΐου 2021 20:32

Καλησπέρα.Μηπως γνωρίζει κανείς με τις προκαταβολές του εφάπαξ τι γίνεται?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Γιώργος
19 Μαΐου 2021 07:46

Τα τελευταια νέα ειναι οτι απο μερα σε μερα θα γινει η συνεδρίαση της διοικούσας επιτροπής.Οριστικαν τα νέα μέλη της επιτροπής επιτέλους κ αναμένεται η συνεδρίαση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nick
Nick
Απάντηση σε  Γιωργος
20 Μαΐου 2021 20:53

Μηπως γνωριζεις μεχρι ποτε θα πστωθουν τα λεφτα που ζηταμε?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Nick
20 Μαΐου 2021 21:14

Απ οτι μου ειπαν πριν μια βδομάδα ως τελος Μαΐου θα χει γινει η συνεδρίαση κ ως τις 15 Ιουνιου τμηματικά θα μπαίνουν τα καθορισμένα ποσα για τον καθέναν.Το ποτε θα τα βάζουν εχει να κανει κ με το ποτε εγινε η αίτηση του στελέχους.Αν κάποιος τα έστειλε Γενάρη θα πληρωθεί πιο νωρίς απο κάποιον που τα έστειλε Μάρτιο για το λόγο οτι μπορει να μην επεξεργαστήκανε τα δικαιολογητικά του.Άπαξ κ βλέπουμε στο ταχις στα εισερχόμενα έκδοση φορολογικής ενημερότητας απ το ΥΠΕΘΑ τοτε αναμένεται άμεσα η πληρωμή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
18 Μαΐου 2021 17:27

Καλησπέρα
ΕΜΘ 1992
ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 2016
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ;

ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ (ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ) (3ο ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ 2015) ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Κώστας
18 Μαΐου 2021 18:27

https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
3.1 Σύνταξη παρ. 2β

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Airwolf
18 Μαΐου 2021 22:08

Ευχαριστώ

Η απορία μου είναι αν παίζει ρόλο το πότε γίνεται κάποιος τρίτεκνος στην περίπτωση μου (2016);

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Κώστας
19 Μαΐου 2021 15:23
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κώστας
20 Μαΐου 2021 13:24

Ναι παίζει ρόλο το πότε γίνεσαι τρίκτεκνος. Για να ισχύσει η 20ετία (ή η μεταβατική περίοδος 2011-2014) θα πρέπει να έχεις ταυτόχρονα τα απαιτούμενα χρόνια και την ιδιότητα του τρίτεκνου.
Στην περίπτωση σου, συμπλήρωσες την 20ετία το 2012 αλλά τότε δεν ήσουν τρίτεκνος. Το 2016 που απέκτησες το τρίτο παιδί οι τρίτεκνοι είχαν εξομοιωθεί πλέον με τους υπόλοιπους ασφαλισμένους (40 έτη ή ηλικία 60 ετών).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Μαΐου 2021 14:06

Ευχαριστώ, Αν μπορούσε να μου το επιβεβαιώση και ο κ. Αχιλλέας Καρασαββίδης με τις γνώσεις του θα το εκτιμούσα πάρα πολύ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
16 Μαΐου 2021 19:14

Καλώς φωνάζουν όλοι για το κόστος της 3ετίας και καλά κάνουν μπας και ξυπνήσουν εκει στα αρμόδια υπουργεία. Δεν ακούω όμως από κανέναν και καμιά ένωση κανένα σωματείο η πρόταση αυτή να περιλαμβάνει και αλλα ετη τι κόλλημα είναι αυτό απο 90-95?Και μη μου πει κανείς για ποιο ομαλή μετάβαση στο νέο ασφαλιστικό. Από 96-2000 η ακόμα και ως 2010. Θα πρέπει να απαξιωνοντε αυτοί δεν υπέστησαν αδικία? με άλλα δεδομένα δεν μπήκαν? Προσωπικά είναι άδικο και η προτάσεις που γίνονται κατά καιρούς (για ψηφοθυρικούς λογους) να περιλαμβάνουν τριετία και γι αυτούς.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Andreas
Andreas
Απάντηση σε  Γιώργος
17 Μαΐου 2021 20:18

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ !!!
Γι’ αυτό η 2η πενταετία που θα έχει εφαρμογή σε όλο το προσωπικό είναι η καλύτερη λύση.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Andreas
17 Μαΐου 2021 22:17

Οπως αναφέρεται παρακατω και στο armyvoice τα νυχτερινα αυτα (μόνο αυτα απο την ημερα που ψηφιστικε ο νομος το 2017 δεν μιλάμε για παλαιότερα ) καποια στιγμη στον καθενα μας θα φτασουν χιλιάδες ευρώ, λέω εγω δεν φτανουν για εξαγορά 3ετιών η και 5ετιών? Δεν είναι δουλευμένες ώρες ?. Δεν κάνουν καμία τέτοια πρόταση μπας και γίνει τίποτα?γιατι αλλιώς βλέπω να πάνε υπέρ μεταναστευτικού κι αυτα.

Είναι πραγματικά απορίας άξιον πώς σκέφονται οι ανώτατοι δικαστικοί λειτουργοί όταν γνωρίζουν ότι από το 2017 η π ολιτεία αυθαιρετεί κρατώντας όμηρους τους στρατιωτικούς, και αντί να επιθυμούν μια γρήγορη επίλυση, μεταθέτουν διαρκώς το πρόβλημα για αργότερα. Εάν γινόταν αυτό στα επιδόματα των δικαστικών θα είχαν τα ίδια αντανακλαστικά;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σωτηρης
Σωτηρης
Απάντηση σε  Andreas
17 Μαΐου 2021 22:58

Πολύ σωστά 2η Πενταετία ας το νομοθετησουν σωστά και μη μας περιπαίζουν….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεωργιος
Γεωργιος
Απάντηση σε  Σωτηρης
18 Μαΐου 2021 07:26

Καλά τώρα πιστεύετε ότι θα ψηφιστεί η δεύτερη πενταετία;;; Δηλαδη το έτος 2022 και μετα θα ψευγουν με σύνταξη οι ένστολοι στα 47 και στα 48 ,όταν στον ιδιωτικό τομέα το πηγαίνουν για 70;;; Αποψη μου είναι ότι άμα ψηφιστεί θα υπάρχει μόνο όριο ηλικίας στα 60 η 62 ανεξαρτήτου χρόνων υπηρεσίας..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Vasilis
Vasilis
Απάντηση σε  Γεωργιος
18 Μαΐου 2021 13:54

Πιο πιθανον ειναι να βαλουν οριο ηλικιας στα 58 ας πουμε παρα να βγαινει κοσμος στη συνταξη στα 48 την ωρα που στον ιδιωτικο τομεα βγαινουν στα 62 ή στα 67 με οριζοντα τα 70.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Vasilis
18 Μαΐου 2021 16:20

Συμφωνώ αν κόψουν υπηρεσίες, νυχτερινά, (απληρωτα απο την ημερα που ψηφιστικε ο νομος το 2017 για να μην βαλουμε τις υπηρεσιες που εχει κανει πριν ο καθενας)ασκησεις μεταθέσεις αποστάσεις παρελάσεις επιφιλακές σχοινακια σημετοχη σε πλημμύρες πυρκαγιές αποχιονισεις σησμους υγείανομική περιθαλψη. Και όπου έχει ανάγκη η πατρίδα να πηγαίνουν όλοι οι δάσκαλοι οι τραπεζικοί οι καθηγητές οι εφοριακοί οι δημοτικοί υπάλληλοι κ.α οσο για τους ιδιοτικους υπαλληλους δεν εχω κατι αλλα οταν ο αλλος μου λεει 500 και στο σπιτι μου παρα στον Εβρο και σε νησια τοτε τι να πω?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Θεμης
Θεμης
Απάντηση σε  Γιώργος
19 Μαΐου 2021 16:50

Όπως τα είπες, πρώην συνάδελφε. Και σκέψου, πόσες στιγμές και χρόνο χάνεις από οικογενειακές και κοινωνικές ή και προσωπικές, που απλά περνούν, περνώντας ακόμα ένα βράδυ σε σκοινί ή υπηρεσιακές ανάγκες κτλ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Vasilis
18 Μαΐου 2021 22:05

Στον ιδιωτικό τομέα αν καποιος άρχισε να κολλάει ένσημα μετά τα 30 ποτέ πρέπει να βγει; σε σχέση με έναν στρατιωτικό που δουλεύει από τα 18;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Δημητρης
18 Μαΐου 2021 23:18

Σωστος

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Andr
Andr
Απάντηση σε  Γεωργιος
18 Μαΐου 2021 15:57

Καλησπέρα.Γεωργιε θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση στο πιο πάνω σχόλιο σου. Τα στελέχη δεν περιμένουν να ψηφιστεί η 2η πενταετία όπως αναφέρεις στο σχόλιο σου, αυτή έχει ψηφιστεί από το 2019.Τα στελεχη περιμένουν πότε θα εφαρμοστεί η ψηφισμενη 2η πενταετία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αλέξης
Αλέξης
Απάντηση σε  Andr
18 Μαΐου 2021 22:21

Ακριβώς….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σωτηρης
Σωτηρης
Απάντηση σε  Andr
18 Μαΐου 2021 22:45

Αριστα του απάντησες,τελικά νομίζω ότι ο στρατιωτικός πλέον δεν εκπροσωπειται από ΚΑΝΕΝΑ , τον εχουν δεδομενο-αμιλητο-ψευτομάγκα…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Σωτηρης
18 Μαΐου 2021 23:14

Αντιθέτως Κάτι παθένουν μόλις αναφέρει κανείς για την 2ρη 5ετια
και απορώ γιατί είναι και συνάδελφοι κάποιοι.
Αναφέρουν συνέχεια τον ιδιωτικό τομέα τους υπόλοιπους δημόσιους υπαλλήλους λες και δεν υπηρετούν στο Στρατό και γενικότερα στα Σώματα Ασφαλείας και συγγρινουν ….ανομία πράγματα. Ασ το χονεψουν καπιοι είναι δουλεμενες 5ετιες και 3ετιες και πρέπει κάτι να γίνει αν οχι Οικονομικά που παμε απο αναβολή σε αναβολή ας το ρυθμίσουν τουλάχιστον Συνταξιοδοτικα ακουει κανείς???

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιωργος
Γιωργος
12 Μαΐου 2021 21:25

Θα ήθελα να ρωτήσω για το αν οι επιπλέον εισφορές που έχει πληρώσει κάποιος προς το ΜΤΣ και το ΕΚΟΕΜΣ για την αναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας του χρόνου φοίτησης στη ΣΣΕ Θα επιφέρουν κάποια αύξηση στην σύνταξη σε σχέση πάντα με κάποιον που δεν τα έχει αναγνωρισει (ενδεικτικά πληρώθηκαν 2500€)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
12 Μαΐου 2021 22:42

Φίλε Γιώργο θα υπάρξει κάποια προσαύξηση για σένα στα μερίσματα σε σχέση με κάποιον που δεν τα έχει αναγνωρίσει αλλά μη φανταστείς τίποτα το τρομερό. Εγώ πχ αναγνώρισα στο ΜΤΝ τη θητεία μου στο στρατό όταν αποστρατεύτηκα το 2016 πληρώνοντας περίπου 1000 ευρώ. Η άξηση του μερίσματος που έλαβα για 19 μήνες αναγνώρισης είναι περίπου (σύμφωνα με τους υπολογισμούς του site) 5,04 ευρώ για ΜΤΝ-ΕΚΟΕΜΝ το μήνα δηλ. απόσβεση του ποσού που κατέβαλα σε περίπου 200 μήνες.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιωργος
Γιωργος
13 Μαΐου 2021 13:41

Οπότε αν κατάλαβα καλά αν κάποιος εβγαινε στη σύνταξη στα 25 χρόνια αλλά δεν είχε καταβάλει χρήματα για την αναγνώριση και των 4 χρόνων της στρατιωτικής σχολής (που περιλαμβάνονται στα 25 χρόνια) θα έπαιρνε μερίσματα υπολογισμένα για τα 21 χρόνια και όχι για τα 25.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
14 Μαΐου 2021 00:01

Δυστυχώς, Αχιλλέα μου, δεν έχω παιδιά οπότε για μένα η απόσβεση θα είναι σε 200 περίπου μήνες. Αν το γνώριζα από πρίν δεν θα αναγνωρίζα για μετοχικά ταμεία τη θητεία μου ποτέ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Ε.Αρ.
Ε.Αρ.
12 Μαΐου 2021 13:46

Καλημέρα, είμαι εν ενεργεία στρατιωτικός. Ήθελα να λάβω μια βεβαίωση από τον ΕΦΚΑ, και διαπίστωσα ότι δεν εμφανίζονται τα ένσημά μου από 4/2020 έως και σήμερα. Από τον ΕΦΚΑ μου είπαν ότι πρόκειται για λάθος του Στρατού. Ξέρετε πού μπορώ να απευθυνθώ για τη διόρθωση? Δεν ξέρω καθόλου τι πρέπει να κάνω. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Ε.Αρ.
12 Μαΐου 2021 14:48

Τι βεβαίωση ψάχνεις και τι σχέση εχει ο ΕΦΚΑ .. ;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ε.Αρ.
Ε.Αρ.
Απάντηση σε  Γιάννης.
12 Μαΐου 2021 21:03

Βεβαίωση ασφάλισης (ένσημα) την οποία εκδίδουμε από την ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ. Τη χρειάζομαι για τον ΑΣΕΠ και επειδή η εμπειρία μοριοδοτείται, αυτός ο 1 χρόνος που λείπει μου χρειάζεται. Και συνεπώς, προσπαθώ να μάθω πού πρέπει να απευθυνθώ για να διορθωθεί το πρόβλημά μου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Ε.Αρ.
12 Μαΐου 2021 22:32

Σε πρώτη φάση στο ΚΤΣ που σε παρακολουθεί. Εάν την θες για κάποια προκήρυξη που ”τρέχει” και δεν προλαβαίνεις ‘βαλε μια βεβαίωση εργασίας από την Μονάδα και μια υπεύθυνη δήλωση που να δηλώνεις το τι συμβαίνει. Εγώ όταν συμμετείχα σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ έβαζα μόνο βεβαιώσεις από την Μονάδα και μου αναγνώριζε την προϋπηρεσία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ε.Αρ.
Ε.Αρ.
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
13 Μαΐου 2021 09:47

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!! Τι βεβαίωση να ζητήσω από τη μονάδα? Ότι υπηρετώ στον Στρατό από τάδε χρονολογία έως σήμερα? Δεν θέλω να πω ότι είναι για ΑΣΕΠ γιατί θα έχω περίεργει αντιμετώπιση μετά από τον δκτη..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Ε.Αρ.
13 Μαΐου 2021 16:59

Ζήτα για κάθε νόμιμη χρήση. Εάν εκτελείς κάποια καθήκοντα τα οποία έχουν συνάφεια με τις θέσεις που θα διεκδικήσεις για διορισμό, π.χ διοικητικού, διοικητικού-λογιστικού, γραμματέων, κ.α, τότε οπωσδήποτε να πάρεις και μια τέτοια βεβαίωση για να την βάλεις. Το ΑΣΕΠ την αναγνωρίζει πλέον (1,5 χρόνο προσπαθούσα με το υπουργείο εσωτερικών και το ΑΣΕΠ, για να καταφέρω να τους κάνω να καταλάβουν ότι η αναγνώριση προϋπηρεσίας δεν πρέπει να έχει σχέση μόνο με την ειδικότητα αλλά και με τα καθήκοντα που εκτελείς ή έχεις εκτελέσει. Εδώ και χρόνια βέβαια έχει τακτοποιηθεί αυτό).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ε.Αρ.
Ε.Αρ.
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
13 Μαΐου 2021 17:39

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι. Δηλαδή, δεν είναι τόσο εύκολο να αναγνωρίσεις προϋπηρεσία? Εγώ ειμαι υπξκος με πτυχίο ΑΕΙ και δηλώνω θέσεις ΠΕ Διοικητικού- Οικονομικού, ή ΠΕ Οικονομικού. Τα καθήκοντα μου δεν έχουν καμία σχέση με το πτυχίο μου ωστόσο. Και δεν είχαν ποτέ, τεχνικός ειμαι. Σκέφτομαι αν με το καλό διοριστώ, να αναγνωρίσω την προϋπηρεσία από τον Στρατό. Έχω 10 χρόνια τώρα, 12 με τη ΣΜΥ. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση σου, και για τις μέχρι τώρα πληροφορίες σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Ε.Αρ.
15 Μαΐου 2021 19:59

Πες τους εκεί στην μονάδα να σου δώσουν μια απλή βεβαίωση ότι έχεις κάνει γραφείο, εργασία γραμματειακής υποστήριξης ή κάτι παρόμοιο. Θα σου δώσει μόρια προϋπηρεσίας. Απλά η βεβαίωση ότι εργάζεσαι στον στρατό αλλά όχι για θέσεις ειδικότητας ή καθηκόντων που ασκείς σε σχέση με αυτές δεν θα μετρήσουν

ΣΩΜΑ:
Στρατός
T.Λ
T.Λ
11 Μαΐου 2021 12:39

Καλημέρα. Γνωρίζει κάποιος πόσο καιρό κάνει να βγει η σύνταξη για όσους αποστρατεύονται για λόγους υγείας και εαν μέχρι να βγει δίνεται κάποια προσωρινή ? Ευχαριστώ και συγχαρητήρια για τον ιστότοπο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  T.Λ
11 Μαΐου 2021 17:25

Δεν δίδεται κάποια προσωρινή αλλά η οριστική σύνταξη. Κατ΄ εκτίμηση σε ένα εξάμηνο, εκτός εάν υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος. Στις περιπτώσεις αποστρατειών λόγω υγείας μέχρι τώρα δίνουν το εφάπαξ αρκετά γρήγορά. Γρηγορότερα από την απονομή της σύνταξης σίγουρα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
T.Λ
T.Λ
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
11 Μαΐου 2021 17:54

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός