Στρατός Ξ.

Σελίδα υπ' αριθ. 330 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).

Subscribe
Notify of
guest

21.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιάννης
Γιάννης
7 Σεπτεμβρίου 2022 10:36

7/4/2026..50χρονων….4/3/2026 24 χρόνια υπηρεσίας ποτε με διώχνει τέλος του 2026 η 1μηνα μετά την κατάληψη του ορίου ηλικίας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Σεπτεμβρίου 2022 12:10

Καλημέρα. Γιάννη η αποστρατεία λόγο κατάληψης ορίου ηλικιας γίνεται στις 31/12

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Paris
Paris
4 Σεπτεμβρίου 2022 23:20

Κοινωνικής Ασφάλισης (Ε.Φ.Κ.Α.) όμως, στον οποίο υπάγονται πλέον και οι Έλληνες στρατιωτικοί, με σχετικό έγγραφό του γνωστοποίησε ότι ο χρόνος στο διπλάσιο από τα 5 έτη που αναφέρεται στις διατάξεις του άρθ. 11 παρ.1 του Ν.4609/2019 δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη αφού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 22 παρ.2 του Ν.3865/2010 «Ο επανακαθορισμός των μονάδων και υπηρεσιών που αναφέρονται στις παραγράφου 5 και 6 του παρόντος άρθρου, στις οποίες λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο και ως τέτοιος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας που διανύθηκε σε αυτές, γίνεται με ειδικό νόμο, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ.2 του άρθρου 73 του Συντάγματος» και ο ανωτέρω Ν.4609/2019 δεν αποτελεί ειδικό Νόμο.

Άρα απαιτείται εκ νέου η κατάθεση ειδικό νόμου-ασφαλιστικού νομοσχεδίου (σύμφωνα με το τελευταίο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Ευρασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων από 30/8/2022), όπου θα προβλέπεται η επέκταση της μάχιμης 5ετίας σε ΟΛΟΥΣ τους Στρατιωτικούς για τον εξορθολογισμό του ασφαλιστικού τους συστήματος

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Paris
5 Σεπτεμβρίου 2022 01:07
Σήφης
Σήφης
4 Σεπτεμβρίου 2022 16:39

Χαίρεται
Μπορώ να αναγνωρίσω την μάχιμη πενταετία παράληλα, ενώ εκτελώ και αναγνωρίζω εξάμηνα αλεξιπτωτιστή????
σας ευχαριστώ…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Σήφης
4 Σεπτεμβρίου 2022 17:39

Διαφορετικά χρονικά διαστήματα όμως. Όχι αναγνώριση ίδιων χρονικών διαστημάτων. Άλλο διάστημα πρέπει να αναγνωρίσεις στο ένα και άλλο στο άλλο. Το να τα πληρώσεις ταυτόχρονα δεν υπάρχει πρόβλημα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
IΤ
2 Σεπτεμβρίου 2022 11:32

Γνωρίζετε αν με το νέο μίνι ασφαλιστικό θα καταργηθεί και η κράτηση 1% για τους μερισματούχους του ΜΤΣ, κατ αναλογία με την κατάργηση που αναφέρεται για το ΤΠΔΥ για τους δημοσίους υπαλλήλους? Υπάρχουν ανάλογα δημοσιεύματα που το θεωρούν δεδομένο, αφού θεσπίστηκε με την ίδια διάταξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε 
2 Σεπτεμβρίου 2022 13:49

Ερώτηση α/α 9 (ειδικά στο τέλος της απάντησης)
https://www.taxheaven.gr/news/60674/neo-asfalistiko-nomosxedio-14-erwthseis-apanthseis-apo-to-yp-ergasias-paradeigmata

ΣΩΜΑ:
Στρατός
IΤ
Απάντηση σε  Γιάννης.
2 Σεπτεμβρίου 2022 14:38

Δηλαδή τα μετοχικά ταμεία στην απέξω! Είναι μη βιώσιμα!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Dimitris
Dimitris
2 Σεπτεμβρίου 2022 00:56

Καλησπέρα… Μήπως γνωρίζει κάποιος ποτέ θα συνεδριάσουν για προκαταβολες εφαπαξ;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στράτος
Στράτος
Απάντηση σε  Dimitris
2 Σεπτεμβρίου 2022 10:51

Περιμένουμε με καρδιοχτύπι ηπαν Σεπτέμβριο οταν τους ρωτησα πρίν 15 μέρες

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στράτος
Στράτος
Απάντηση σε  Στράτος
2 Σεπτεμβρίου 2022 11:22

Οσες αναφορες εγιναν τελη Ιουνίου θα εξετασθούν στην συνεδρίαση τελη του Σεπτέμβρη αυτα μου ειπαν σημερα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΜΘ Ανθλγος
ΕΜΘ Ανθλγος
Απάντηση σε  Στράτος
2 Σεπτεμβρίου 2022 22:39

Υπάρχει κάποιος που να είχε κάνει αρχές του έτους και απορρίφθηκε αλλά επανήλθε με νέα αίτηση;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νκ
Νκ
1 Σεπτεμβρίου 2022 10:10

Από το υπουργείο εργασίας και τους γραφειοκράτες του υφυπουργού άφησαν πάλι ασαφές αν θα συνταξιοδοτηθούν η όχι οι ΕΠΟΠ που αποστρατεύονται στα 50……τελικά ποιος έχει δίκιο ρε παιδιά;Οι νόμοι τι λένε;Γιατί δεν απαντούν με σαφήνεια;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρίου Γιώργος
Δημητρίου Γιώργος
1 Σεπτεμβρίου 2022 09:18

Καλημέρα. Θετικο είναι αυτό που πρόκειται να ψηφιστεί το οποίο αφορά λίγους συναδέλφους στα σώματα ασφαλείας και στις ένοπλες δυνάμεις (περίπου το 10%) σχετικά με την μαχημη 5ετια.Αυτό που πρέπει να δουν οι στρατιωτική και πολιτική εξουσία είναι και θεάματα που αφορούν μεγάλο ποσοστό ένστολων τα οποία εδώ και πολλά χρονια έχουμε ακούσει υποσχέσεις υλοποίησης τους . (3ετια 90-95 με 6,67-Αυξησεις μισθολογίων κτλ)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σεν
Σεν
Απάντηση σε  Δημητρίου Γιώργος
1 Σεπτεμβρίου 2022 12:18

Θα ήθελα να πω ότι είμαι αισιόδοξος πάνω στη τριετία 90-95 θεωρώ ότι δεν. είναι και τόσο δύσκολο να νομοθετηθεί στο 6.67, μιας και αποκλείεται να την κάνουν χρήση όλοι οι ένστολοι,αυτονόητο είναι ότι κάποιοι ακόμη και δωρεάν να δοθεί,δεν θέλουν να βγούνε νωρίτερα από τα 35 για πολλούς λόγους.θεωρω ότι είναι καθαρά θέμα πίεσης καθώς και ανάδειξης σωστής του θέματος.κατά βάση ο εφκα δεν βγαίνει χαμένος αντίθετα το κράτος μόνο ωφελημένο μπορεί να βγει αν κάνει μελέτη σε βάθος πάνω σε αυτό το θέμα.(χαμηλότερη σύνταξη-εφαπαξ-εσοδα με ζεστό χρήμα στα ταμεια σε περίπτωση αναγνωρισης-προσληψη για ανανέωση του γηρασμένο προσωπικού συνεπώς μείωση ανεργίας και άλλα πολλά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stratos73
stratos73
Απάντηση σε  Σεν
1 Σεπτεμβρίου 2022 17:30

Το 6,67 πρεπει να μπει τώρα στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας αλλιώς μετά τελείωσε το θέμα δε θα ξανασχοληθει κανείς. Άν δεν υπάρχει πολιτική βούληση δε γίνεται τίποτα. Οπότε μετά τη ψήφιση το ξεχνάμε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  stratos73
9 Σεπτεμβρίου 2022 21:25

Και στο 6,67 αν θα παει το ποσο δεν θα ειναι σαν της μαχιμης 5ετιας ,δηλαδη πια χρονια θελεις εσυ να αναγνωρισεις. Θα υπολογιστει συμφωνα με την μισθοδοσια του μηνα που θα κανεις την αίτηση.Μικτες αποδοχες επι 6,67%.
Εγω εκανα την αιτηση στον ΕΦΚΑ τον προηγουμενο μηνα για να κλειδωσω το ποσο με την μισθοδοσια του Αυγουστου και στην υπευθηνη δηλωση που πρεπει να συμπληρωσω εγραψα οτι η παρακρατηση να γινει μετα ττην αποστρατεια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
Nikos
Απάντηση σε  Σεν
3 Σεπτεμβρίου 2022 15:36

Είναι ευκαιρία και να φύγουν αρκετοί πλωτάρχες και αντίστοιχοι,προερχόμενοι από υπαξιωματικοί, καθώς θα μαζευτούν πολλοί σε 1-2 χρόνια. Δεν υπάρχει λόγος να κρατήσεις ανώτερους αξιωματικούς με 32+ χρόνια, ειδικά εάν επιθυμούν να φύγουν.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Κωστής
Κωστής
31 Αυγούστου 2022 23:25

Εγκλωβισμένοι οι στρατιωτικοί

ΣΩΜΑ:
Στρατός
KOSTAS
KOSTAS
31 Αυγούστου 2022 22:35

Θα ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση κατάληψης από το όριο ηλικίας τον 50 ετών ως ΕΠΟΠ η αποστρατεία έρχεται την ημερομηνία παράδειγμα που κλείνεις τα 50(δηλαδή την ημερομηνία των γενεθλίων);

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  KOSTAS
31 Αυγούστου 2022 23:16

Εδώ το κράτος δεν εχει πρόβλημα συνταξιοδότησης ακόμα και με.23 24 ετη οι άνθρωποι δεν συμπληρώνουν καν 25 ετη κάποιοι. Αλλά εδώ υπάρχει νόμος λέει ειδικός και αποστρατρία στα 50 και το τρελό είναι ότι το μπαλάκι το ρίχνει το ένα υπουργειο στο άλλο για το αν θα συνταξιοδοτηθουν γιαυτά τα έτη. ΠΑΡΑΝΕΙΑ Εδώ λέει το κράτος είναι ασύμφορο να μηνει κάποιος που θέλει να δουλεψει και συμπληρώσει τουλάχιστον 30 ετη πρέπει βάση νόμου να φύγει.ΤΡΕΕΛΑΑΑΑΑ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  KOSTAS
31 Αυγούστου 2022 23:52

Καλησπέρα. Η αποστρατεία λόγο κατάληψης ορίου ηλικιας γίνεται στις 31/12/20..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ν.Κ.
Ν.Κ.
Απάντηση σε  andr
1 Σεπτεμβρίου 2022 17:59

Άρα ουσιαστικά διαγραφή στο τέλος του έτους, το ρωτάω γιατί μπαίνω στην εφαρμογή για να δω τι σύνταξη θα βγάλω και τι ημερομηνία θα βάλω κατά την διαγραφή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  andr
6 Σεπτεμβρίου 2022 13:48

Δηλαδή 7/3/2026. …50 χρονών..24 χρόνια υπηρεσίας ποτε με διώχνουν τέλος του 2026.Διαβασα κάπου ότι θα σε διώχνει ο σχηματισμός 1 μήνα μετά την κατάληψη του ορίου ηλικίας.Τη ισχύει από τα 2?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
31 Αυγούστου 2022 16:17

Καλησπέρα δεύτερη 5ετια υπάρχει ψηφίσμένη μην ερμηνεύει όπως θέλετε ο καθένας. ….και αυτό που ανακοινώθηκε χθες είναι κάτι που ισχύει στους περισσότερους και τώρα σε όλους δεν είναι κάτι καινούριο. Το θέμα είναι η δεύτερη 5ετια και μην ακούω πράγματα περί δήθεν ότι δεν ψηφίστηκε κάτι τέτοιο και κάτι άλλο ήταν ξεκάθαρος πέρσι ο υπουργός όταν αναφέρθηκε και ειπε ότι η δεύτερη 5ετια είναι οικονομικά ασυμφορη και μη εφαρμωσιμη μην ακούω ότι να νέ και ότι συμφέρει τον καθένα. Όσο για το αν ο στρατιωτικός βγαίνει στην σύνταξη νωρίτερα είναι για τις υπηρεσιες ,ασκήσεις, νυχτερινά μεταθέσεις απογευματινες να τον πηγαίνουν σε πυρκαγιές περιπολα πλημμυρες ,αποχιονισεις ,μετανάστες και όπου αλλού ορίζει το κράτος γιαυτό και δικαιούται να βγει και νωρίς δεν έχει καμία σχέση το δημόσιο και εξάλλου κι εκεί και στον ιδιωτικό τομέσα ηταν επιλογή τους να είναι στο σπιτάκι τους….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aris
aris
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
31 Αυγούστου 2022 17:15

Συμφωνώ απόλυτα, άκουσα και εγώ τον προηγούμενο Υπουργο Εργασίας να απαντάει για το θέμα και είπε ναι ο νόμος αφορά δεύτερη πενταετία αλλά δεν νομοθετήθηκε σωστά γιαυτό δεν τον εφαρμόζει ο ΕΦΚΑ. Τώρα αν θυμηθούμε ότι ήταν ο ιδιος βουλευτής της αντιπολίτευσης τότε και τον ψήφισε θα βγούμε σε λογικό αδιέξοξο…. Μπανανία!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  aris
31 Αυγούστου 2022 19:16

Ακριβώς φίλε μου βρίσκουν λεφτά για ραφαλ και φρεγάτες και εξοπλισμό (ναι οκ συμφωνώ καλό και αυτο)αλλά δεν βρίσκουν για υπηρεσίες και λέω εγώ γιατί δεν τις δίνουν σε συντάξιμο χρόνο ούτως ή άλλος είναι δούλευμένα από παλια. …..(αυτή είναι και η διαφορά μας)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
31 Αυγούστου 2022 21:17

Το ίδιο φαντάζομε ισχύει και για σένα … να μην την ερμηνεύεις όπως θέλεις …
Και φυσικά άλλο η ερμηνεία της νομοθεσίας, και άλλο αυτά που λένε στα κανάλια ή σε ανακοινώσεις, για να λειάνουν τις γωνίες ενόψει εκλογών (και από τους μεν και από τους δε).
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-248/#comment-79526
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-256/#comment-83190

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
2 Σεπτεμβρίου 2022 18:54

Φίλε μου εγώ δεν ερμηνεύω λέω ότι είπε ο υπουργός όταν ο ίδιος έδωσε συνέντευξη και όταν απάντησε για όλα τα.θέματα. Τώρα το αν δεν είναι σωστά νομοθετιμένη η οικονομικά ασυμφορη όπως είπε ο υπουργός (όχι παρερμημιες απο ΜΜΕ )είναι άλλο θέμα. Εγώ απάντησα στο οτι με βάση του νόμου και αυτά που είπε και ο ίδιος ο υπουργός και βουλευτες αναφερθεικαν και μέσα στη βουλη γιαυτο το θεμα και για αλλα θέματα οικονομικα που αφορουν τον στρατο, υπαρχει δευτερη 5ετια ψηφισμενη και απο τα δυο κοματα .Αν εσύ πυστευείς ότι δεν είναι ψηφίσμένη είναι άποψη σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
JR63
JR63
31 Αυγούστου 2022 16:09

Κ. Καρασαββίδης, με πλήρη σεβασμό στο έργο σας μια δουλειά που θα έπρεπε να την κάνει η Υπηρεσία και όχι ένας απόστρατος Συνάδελφος προκειμένου όλοι εμείς να έχουμε σωστές πληροφορίες και πλήρη ενημέρωση, θα μου επιτρέψετε να παραθέσω και εγώ την σύγκριση μου όχι από αυτά που έζησα με τον πατέρα μου που ήταν και αυτός Στρατιωτικός (πολύ δύσκολα χρόνια ) αλλά από την δικιά μου ζωή που είμαι η νεώτερη γενιά . * Μεταθέσεις 12. * Υπηρεσίες, επανδρώσει, 4ημερα χειμερινα-θερινα, 12ημερα ασκήσεων, Τρίτες νυκτερινές, Παρασκευές για επιθεώρηση, επιφυλάξεις, φυσικές καταστροφές (φωτιές,πλήρες, σεισμοί κλπ) θερμά επεισόδια ( Μάρτης 87, Ίμιακλπ) τι να πρωτοθυμηθω, αθροιστικά περίπου 7 χρόνια από την ζωή μου μέσα στα Στρατόπεδα. * Εγγραφή στο ΜΤΣ, δικια μου σαν άγαμος, μετά σαν έγγαμος, για τα παιδιά μου, προαγωγές, κάθε φορά ένας βασικός μισθός και φυσικά κάθε μήνα κρατήσεις. * Μισθοδοσία, κρατήσεις για εμάς, για τον ΟΓΑ και για το ΙΚΑ. * Ειδικό μισθολόγιο, για να απαλείψει το κράτος αδικίες και δυσκολίες και το αποτέλεσμα να υποστούμε όλες τις Περικλής πες των Δημοσίων υπαλλήλων και άλλες τόσες λόγω της… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aris
aris
Απάντηση σε  JR63
31 Αυγούστου 2022 17:18

Σκέψου ότι με 1 τάξη διαφορά πάω για 40 ετία και οι προηγούμενες τάξεις 25. έτσι ξαφνικά….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  aris
31 Αυγούστου 2022 21:58

Διάβασε την Ερώτηση 3.1

https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΚ
ΓΚ
31 Αυγούστου 2022 14:14

Πολύ ορθά τα λες κυριε Καρασαβίδη μόνο που θα πρέπει να θυμόμαστε και τις παρακάτω λέξεις :Μεταθέσεις .Ασκήσεις ,Νυχτερινές ,Υπηρεσίες και λιγο παλαιότερα (όχι μακρινά) Τρίτες Απογευματινές ,Επιθεωρήσεις Παρασκευής. Σίγουρα πάντως δεν μας κάνουν καμία χάρη .Τουναντίον.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aris
aris
Απάντηση σε  ΓΚ
31 Αυγούστου 2022 17:28

Αν φθάσαμε στο σημείο να εξηγούμε και να συγκρίνουμε στρατιωτικο με δημόσιο υπάλληλο …..Δεν υπάρχει παρακάτω!! Αξιοι της μοιρας μας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
Απάντηση σε  aris
31 Αυγούστου 2022 22:34

Έτσι ακριβώς όταν μπαίνεις στο στρατό με 25 ετη και μειωμένη δεν μπορεί να σου στερείται το δικαίωμα συνταξιοδότησης ξαφνικά. Το ξέρω ότι έχουν αλλάξει τα δεδομένα αλλά ο στρατός είπαμε απέχει πολύ σε ότι αφορά έναν δημόσιο υπάλληλο Δευτέρας παρασκευής 8 2,5. Ο νόμος ας ίσχυε από τοτε που άλλαξε. Δηλ. Αυτοί που βγαίνανε στα.25 27 30 παλαιότερα τι είναι αυτό που τους ενοχλεί όταν κάποιος εκφράζει την άποψή του?. Και στο κάτω κάτω άσ βρούνε μια λύση 50 χρόνων άλλος δεν μπορεί να.θεωρείτε μάχημος στρατιώτης να φυλάξει σκοπιά να κάνει δρομολόγια να χειρίζεται άρμα ,μηχανήματα ειδικά και να τρέχει να κάνει την πολιτική προστασία όπου διαταχθεί με προβληματα υγειας, οικονομικα και οικογενειακα προβληματα που δημιουργουντε με μετακινησεις το κάνει αυτό για 30 χρόνια. Όποιος μπορεί και αντέχει και πάει για καριέρα και επιτέλεια και υψιλες θεσεις άσ καθίσει και στα.70 πολύ απλά.Τουλάχιστον δώσε δυνατότητα να πάει κάπου να προσφέρει από άλλο πόστο στην κοινωνία .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  ΓΚ
1 Σεπτεμβρίου 2022 14:36

Δεν νομίζω πως τα αμφισβητεί όλα αυτά ο Κύριος Καρασαββίδης. Απλά διατυπώνει (και πολύ σωστά) πως βλέπουν οι πολιτικοί και οι από έξω τα πράγματα. Εμείς τα ξέρουμε και τα βιώσαμε. Αυτοί όμως που ασκούν πολιτική τα βλέπουν διαφορετικά. Κατ’ αυτούς ήμαστε ήδη ευνοημένοι ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά. Δεν έχει κριθεί όμως ακόμα τίποτα, ακόμα και μέχρι την κατάθεση του νομοσχεδίου στην βουλή. Πίεση. Μαζική πίεση σε κυβέρνηση και αντιπολίτευση. Ότι μπορεί ο καθένας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
1 Σεπτεμβρίου 2022 17:39

Συνάδελφε Φώτη θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι εάν γνωρίζεις.φυσικα , εγώ είμαι σε Υπηρεσία Εδάφους από το 2012 και τωρα ξαναπερναω επιτροπή λόγο υποτροπής της παθήσεως, η επιτροπή ΑΑΥΕ για εμένα μπορεί να με αποστρατευσει χωρίς να δώσει κάποια ΜΑΑ όπως όταν βγήκα το 2012 και από το 2011 ήμουν σε ΜΑΑ ή είναι υποχρεωτικό να χορηγήσει το ελάχιστο ΜΑΑ και μετά να αποφανθεί η παραμονή στο ειδικό καθεστώς ή αποστρατεια γιατί έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε.
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Μιχάλης
2 Σεπτεμβρίου 2022 14:58

Θα σου δώσει άδεια, έστω μια. Όσο για το θέμα αποστρατείας ισχύουν αυτά που λέει ο ν. 4609.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aris
aris
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
1 Σεπτεμβρίου 2022 21:53

Νομίζω αυτό που είπε ο Φώτης είναι αυτό που πρέπει να ακολουθήσουμε, είναι η ιδανική στιγμή ….τόσα χρόνια καμιά νομοθέτηση, Να κάνουν όσες αναλογιστικές μελέτες θέλουν και να νομοθετήσουν ορθά την δεύτερη πενταετία για θεμελίωση τουλάχιστον (όχι κόστος)….εκτός από ενώσεις που αλλόυ μπορούμε να απευθυνθούμε?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  aris
2 Σεπτεμβρίου 2022 15:05

Μπορούμε με μεηλ σε βουλευτές, κυβερνητικούς και της αντιπολίτευσης, επιστολές στον υπουργό εργασίας και στον αναπληρωτή υπουργό και άλλες τέτοιες κινήσεις. Αποτελούν μοχλό πίεσης, όσο και εάν δεν το πιστεύουν πολλοί συνάδελφοι που σε συζητήσεις τύπου καφενείου έχουν άποψη επί παντός επιστητού αλλά δεν κάνουν τίποτα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημητρης
Δημητρης
31 Αυγούστου 2022 12:10

Καλημερα θα ηθελα να ρωτησω κατι…
Ο γιος μου περασε σχολη αστυφυλακων με τις πανελληνιες 2022
Θα ηθελα ναρωτησω θα συνεχισω ναπαιρνω επιδομα τεκνων περα τα 18του ως “φοιτητης”…ή επειδη θα παιρνει καποια λεφτα θα μου το κοψουν ευχαριστω…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
31 Αυγούστου 2022 11:01

Καλημέρα σε όλους. Ήθελα να ρωτήσω, εάν γνωρίζει κάποιος, εάν ανανεώθηκε η σύμβαση με την τράπεζα Πειραιώς. Ευχαριστώ για την οποιαδήποτε απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nick
Nick
30 Αυγούστου 2022 20:04

Επιβεβαίωνεται ο Φώτης για την επέκταση της πενταετίας σε όλους: https://www.in.gr/2022/08/30/economy/mini-asfalistiko-aytes-einai-oi-oxto-allages-pou-enekrine-ypourgiko-symvoulio/amp/
Ελπίζω και στην δεύτερη του 4609/19 έστω για θεμελίωση (συμπλήρωση 40ετιας) αφού οι παλαιοί θενελιωναν στα 25.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Paris
Paris
Απάντηση σε  Nick
31 Αυγούστου 2022 08:20

Kαι όταν οι δημόσιοι υπάλληλοι αναγνωρίζουν και άλλα έτη παιδιών σπουδές κτλ Βλέπεις εικόνα σε στρατόπεδο παντού άσπρα μαλλιά και προβλήματα στη μέση….Ίσως αν αλλάξει η πολιτική βούληση κάτι να γίνει

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Giorgos M.
Giorgos M.
Απάντηση σε  Nick
31 Αυγούστου 2022 09:18

Καλημέρα.
Εδώ βρε Νίκο μου άρχισε τις θριαμβολογίες ο Χατζηδάκης στα κανάλια σήμερα,
γιατί θεσμοθετούν την εξαγορά μάχιμης 5ετίας για κάποιους συναδέλφους (που δίκαιο είναι για μένα) αλλά για τους υπόλοιπους που την είχαμε έτσι και αλλιώς μηδέν στο πηλίκο, χωρίς να αλλάξει ούτε το κόστος 3ετίας ν.3883/2010 για τους 91 – 95 από 20% που είναι σε 6,67% που ήταν πριν το 2017.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Nick
31 Αυγούστου 2022 13:23

Δεν υπάρχει 2πενταετία, ουτε στην αρχική πρόβλεψη του 4609/19, ασχετα το πως κατάντησε το νομοθέτημα απο την αρχική του πρόβλεψη, ουτε και τώρα.
https://www.taxheaven.gr/news/60674/neo-asfalistiko-nomosxedio-14-erwthseis-apanthseis-apo-to-yp-ergasias-paradeigmata

ΣΩΜΑ:
Στρατός