Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 420 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
21.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
'Αρης
14 Ιανουαρίου 2025 22:02
Κύριε Καρασαββίδη, σας εύχομαι μια δημιουργική χρονιά, γεμάτη υγεία, επίσης σας εύχομαι να συνεχίσετε αυτό το εξαιρετικό έργο που κάνετε μέσω αυτής της ιστοσελίδας, με όλα αυτά τα χρηστικά εργαλεία και τις πληροφορίες που μας παρέχετε και ανανεώνετε διαρκώς. Τώρα, για το παρακάτω σχόλιο, αν μου επιτρέπετε να πω ότι, το θέμα της μάχιμης 5ετίας, μας το έχει ξεκαθαρίσει πολύ κατανοητά το πδ 169 του 2007 και δεν καταργείται ή διαγαρφεται έτσι απλά από το υπεθα, επίσης είναι της πάσης γνωστό ότι για τους καταταγέντες μετά την 1/1/2011, ισχύει κάτι άλλο, σε σχέση με αυτούς που κατατάχθηκαν μετά την 30/9/90, όπως επίσης και σε σχέση με αυτούς που κατατάχθηκαν έως την 31/12/1995. Δεν υπάγονται όλοι στο ίδιο ασφαλιστικό καθεστώς. Συνεπώς, αφενώς δεν δικαιολογείται η άγνοια του νόμου, αφετέρου, δεν εξηγείται και αυτός ο ντόρος που δημιουργήθηκε τις τελευταίες ώρες, ύστερα από ένα ανώνυμο άρθρο ιστοσελίδας που ασχολείται με θέματα άμυνας και ανέβηκε το μεσημέρι. Σας ευχαριστώ και πιστεύω να κάλυψα αρκετούς.
Όχι.. δεν μας καλυψες…γίνε πιο σαφής…κυκλοφόρησε ένα έγγραφο χωρίς να γίνεται ξεκάθαρο τι ισχύει τελικά για όλες τις κατηγορίες … συγκεκριμένα…αναφέρομαι σε αυτό που με αφορά.. όπως και πολλούς… μέγιστο τα 7 έτη αναγνώρισης με κατάταξη 1995 ???? Γιατί μέχρι τώρα ίσχυε ..δικαιούνται αναγνώριση μέχρι 3 έτη του ν 3865/2010.. + τα 5 από μονάδες εκστρατείας..για να πιάσουμε τα 40 έτη….. αναμένουμε διευκρινίσεις σύμφωνα με το έγγραφο…πάλι σε σύγχυση πολλοί συνάδελφοι.. ευχαριστώ
Για να βάλουμε μια σειρά. Το έγγραφο για το οποίο γίνεται συζήτηση και το οποίο σχολιάζεται στο άρθρο για το οποίο μας ενημέρωσε ο ΒαγγοςΣ (14 Ιανουαρίου 2025 22:12) φαίνεται ολόκληρο εδώ https://www.kranosgr.com/analytika-olo-to-sxedio-nomou-me-thema-rythmisi-ygeionomikon-thematon-ed/ . Προς το παρόν αποτελεί κάποιο προσχέδιο νόμου του ΥΠΕΘΑ. Δεν έχει τεθεί ακόμα σε διαβούλευση. Όταν και αν τεθεί σε διαβούλευση μπορούμε να σχολιάσουμε όσα επι μέρους σημεία μας ενδιαφέρουν. Μέχρι τότε, ας δούμε τι γίνεται με την παρ. 3 του άρθρου 4 του Ν3883/2010 που η πιθανή κατάργηση της δημιουργεί ανησυχία για αύξηση της υποχρέωσης παραμονής για 40 πραγματικά χρόνια. ▪ Μέχρι το 2010 οι στρατιωτικοί αποστρατευόντουσαν με βάση τις διατάξεις του άρθρου 26 του ΠΔ169/2007. Εκτός από τις περιπτώσεις αυτεπάγγελτης αποστρατείας μπορούσαν να φύγουν με αίτηση τους με την συμπλήρωση 25 ετών υπηρεσίας. Το μέγιστο όριο συντάξιμων ετών ήταν 35. Όταν κάποιος έφευγε με 26 ή 28 χρόνια έπαιρνε σύνταξη 26/35α ή 28/35α αντίστοιχα. ▪ Με το άρθρο 40 του ΠΔ169/2007 δινόταν η δυνατότητα σε όσους υπηρετούσαν σε συγκεκριμένες μονάδες, με γεωγραφικά και υπηρεσιακά κριτήρια, να ¨μετρήσουν¨ μέχρι πέντε επιπλέον συντάξιμα χρόνια. Έτσι στα… Διαβάστε τη συνέχεια »
GEORGIOS P καλησπέρα και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.Πληρεστερη απάντηση δεν θα μπορούσε να υπάρξει.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓιαννηςΑντων.
14 Ιανουαρίου 2025 21:56
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αναγνωρίσω την θητεία μου στο εφάπαξ. Ξέρουμε αν για το ποσό που θα δώσω, αυτό που θα πάρω στο εφάπαξ,υπάρχει κάποια αύξηση κ αν ναι, πόσο περίπου είναι αυτή; Πληροφοριακά αναφέρω πως στην εφαρμογή φαίνεται πως ότι δίνεις,το ίδιο ποσό σου επιστρέφεται στο εφάπαξ. Το οποιο ερχεται σε αντιθεση – με συνομιλια υπαλληλου του ΕΛΟΑΣ – πως το ποσό είναι σχεδόν το διπλάσιο.
Κάνεις λάθος σύγκριση και βγάζεις λάθος συμπέρασμα διότι παρερμηνεύεις το πεδίο “Οφειλή αναγνώρισης”.
Για σωστή αξιολόγηση θα πρέπει να συγκρίνεις το Ακαθάριστο εφάπαξ (Α+Β)χωρίς και με τη θητεία.
.
α. Εισάγοντας “Οφειλή αναγνώρισης = ΟΧΙ” σημαίνει ότι πλήρωσες την αναγνώριση πριν λάβεις το εφάπαξ, άρα δεν χρωστάς και το πληρωτέο εφάπαξ είναι ίσο με το ακαθάριστο –> https://i.imgur.com/wkRHcrG.png
.
β. Εισάγοντας “Οφειλή αναγνώρισης = ΝΑΙ” σημαίνει ότι χρωστάς την αναγνώριση (δεν πλήρωσες τίποτε), οπότε από το ακαθάριστο ποσό αφαιρείται η οφειλή αναγνώρισης –> https://i.imgur.com/72YnZ47.png
Και στις δύο περιπτώσεις η διαφορά στο ακαθάριστο ποσό είναι περίπου διπλάσια του κόστους αναγνώρισης.
. Η αναγνώριση θητείας στο εφάπαξ είναι πραγματικό δώρο (με την κυριολεκτική έννοια), διότι μπορείς να πάρεις αυξημένο εφάπαξ χωρίς καν να πληρώσεις τίποτε, απλά επειδή θα υποβάλλεις αίτηση αναγνώρισης!
Το ποσό που θα πληρώσεις είναι μήνες θητείας Χ ΠΔ ΕΛΟΑΣ που πληρώνεις τώρα. Σημαντικό είναι το πότε μπήκες στον Στρατό .Αν είναι μέχρι 31-12-15 συμφέρει.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
14 Ιανουαρίου 2025 19:16
Τα άρθρα που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες στα site που ασχολούνται με θέματα των
ΕΔ για 40 πραγματικά έτη παραμονής στις ΕΔ, έχουν κάποια βάση;
Κύριε Καρασαββίδη μήπως έχετε υπόψιν σας το τελευταίο έγγραφο που κυκλοφόρησε από ΓΕΣ/ΔΟΙ σχετικά με το ασφαλιστικό -συνταξιοδοτικο των Στρατιωτικών ..σε κάποιο σημείο αναφέρει για μέγιστο αριθμό ετών αναγνώρισης ετών τα 7 έτη ;;;;;;;;;εγώ γνωρίζω για τα 5+3ετια του ν.3865/2010 για να φτάσω τα 40 έτη που απαιτούνται..Κατάταξη Δεκέμβριος 1995 ….τι ισχύει τελικά ;;;;; ή κάποιος συνάδελφος για διευκρινήσεις εάν γνωρίζει… δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω το link….σας ευχαριστώ!!
Κατατάχθηκα στις 23-03-92 με τον θεσμό των ΟΠΥ και διαγραφηκα στις 30-09-2024. Ήθελα να ρωτήσω ποιο εφάπαξ δικαιούμαι όταν το υπολογίζω με κράτηση 2% η χωρίς ευχαριστώ πολύ
Με κράτηση το υπολογίζεις αλλά αφαίρεσε μόνος σου τις πρόσθετες που έγιναν από ΜΑΡ 24 στην κράτηση ΕΛΟΑΣ. Θα το δεις απ τα φύλλα μισθοδοσίας.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
14 Ιανουαρίου 2025 13:55
Την αλλαγή για το συνταξιοδοτικό την έχω καταλάβει από εδώ όλα καλώς μέχρι εδώ έχω ένα ερώτημα όσον αφορά το μισθολογικό Γ και γράφω μόνο για ΕΠΟΠ με βάση τους πίνακες ένας ΕΠΟΠ πχ περνει αυξήσεις μέχρι τα 31 χρόνια μετά τίποτα δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη και αυτό γίνεται γιατί δεν προάγεται στον βαθμό ανθυπασπιστή κατά την γνώμη μου πάντα ακόμα και αν δεν προάγεται θα πρέπει να αλλάζει κλιμάκιο δεν είναι σωστό ούτε δίκαιο και κανένας δεν ενημερώνει όλα πρέπει να τα βρίσκουμε μόνοι μας
Όντως οι Αρχιλοχίες ΕΠΟΠ δεν αλλάζουν κλιμάκιο από τα 31 μέχρι και τα 35 έτη. Προβλέπεται αύξηση κλιμακίου κλείνοντας 36 έτη, αλλά θα έχουν ήδη αποστρατευθεί αυτεπάγγελτα στα 35 έτη υπηρεσίας.
Η μόνη περίπτωση αύξησης είναι να διαθέτει ένας ΕΠΟΠ χρόνο θητείας άνω του έτους (ασχέτως αναγνώρισης), οπότε στα 35 έτη υπηρεσίας μισθολογικά θα μετρούν πάνω από 36 έτη και θα απονέμεται το υψηλότερο κλιμάκιο που ισχύει για Αλχίες (Γ3).
Μπορεί να γίνει σχετική δοκιμή στη σελίδα Μισθολόγιο 2025 –> https://i.imgur.com/UvN1fgT.png
.
Για όσους ισχύσει αυτή η αύξηση θα διαρκέσει ελάχιστους μήνες και δεν θα επηρεάσει σχεδόν καθόλου το μέσο όρο αποδοχών (ούτε και τη σύνταξη), αλλά θα επηρεάσει αρκετά το μέρισμα και το εφάπαξ.
Ευχαριστώ ήθελα επιβεβαίωση από εσάς αν το είχα διαβάσει δει σωστά στον πίνακα
ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGE
14 Ιανουαρίου 2025 11:05
καλημέρα , έχω μια ερώτηση
Με την γυναίκα μου κάνουμε κοινή φορολογική δήλωση αλλά από κάποια παλιά επιχείριση που είχε χρωστάει χρήματα στο ΤΕΒΕ αρρύθμιστα ..
Το ΕΛΟΑΣ όταν ζητήσει φορολογική ενημερότητα από εμένα για αποδωση εφάπαξ θα βγει ή θα έχω θέμα λόγω της γυναίκας;;
Δεν έχεις θέμα , βγαίνει μόνο στο ονομα σου.Μπορεις μόνος από τον υπολογιστή να βγάλεις.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ
12 Ιανουαρίου 2025 14:13
Καλησπέρα υπολογίζω το εφάπαξ και κάτω δεξιά είναι μια οφειλή 2%…….. τι είναι τούτο????…… που χρωστάω πάλι…..??? ….. εξατμίστηκαν 3000 με το που έβαλα ΝΑΙ……………………………. ΕΜΘ ΑΛΧΙΑΣ 1999
το εχεις πληρωσει ηδη το 2% και δεν το πηρες χαμπαρι
ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΠ
12 Ιανουαρίου 2025 13:08
Καλησπέρα συνάδελφοι και καλή χρονιά. Με τη σύνταξη του Ιαν 25 έλαβα 1427,59 και ξεκίνησε η κράτηση της Ε.Α.Σ η οποία είναι 27,59. Ξέρει κάποιος να μας πει τι ισχύει τελικά; Όλα τα ΜΜΕ και στο internet αναφέραν ότι από 1434,01 μικτά θα ξεκινούσε η Ε.Α.Σ. Τέλος γιατί είναι τόσο πολύ η κράτηση (27,59) στα 1427,59; Εχω δει ενημερωτικά σύνταξης άλλων συναδέλφων με παραπάνω μικτά και η κράτηση είναι πολύ μικρότερη. Τι γίνεται; Eυχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα, Χρονια Πολλα,
Θα ηθελα να ενημερωθω αν γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να κάνω αίτηση για την επιστροφή του ποσού της αποζημίωσης που έλαβα υπό την ιδιότητα του Επαγγελματία Οπλίτη Πυροβολικού, καθώς επίσης όπως ο εν λόγω χρόνος αναγνωριστεί ως συντάξιμος και εκδοθεί η σχετική βεβαίωση-απόφαση.
Καλημέρα.
Θα πρέπει να υποβάλεις αίτηση στην αρμόδια διεύθυνση του ΕΦΚΑ.
Πιθανόν μπορείς να την υποβάλεις μέσω της υπηρεσίας σου.
Βλ. άρθρο 36 παρ. 6 του ΠΔ169/2007. https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/393111/p.d.-169-2007
ΣΗΜ: Η πενταετής προθεσμία που αναφέρεται στο τρίτο εδάφιο της παρ. 6 έχει καταργηθεί και δεν ισχύει πλέον.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Sk
8 Ιανουαρίου 2025 13:11
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος σε πόσο καιρό μετα την έκδοση φορολογικής ενημερότητας καταθέτει ο ΕΛΟΑΣ το εφάπαξ?? Ευχαριστώ πολύ!!!
Όταν παίρναμε προκαταβολή, έμπαιναν μετά από 20 μέρες περίπου. Τώρα, θα μάς πείτε εσείς σε πόσες μέρες θα πάρετε τα χρήματα, όταν πιστωθούν;
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης
8 Ιανουαρίου 2025 10:11
Είμαι συνταξιούχος από τέλος 2022. Στο ενημερωτικό Δεκ 24 με μεικτές αποδοχές 1920€ έχω κράτηση ΕΑΣ 115€. Στο ενημερωτικό Ιαν 25 με μεικτές αποδοχές 1966€ έχω κράτηση ΕΑΣ 118€. Έτσι πρέπει;
Εάν συμπληρώσεις την εφαρμογή Σύνταξη ΓΕΣ (διορθώνοντας κατάλληλα το μέσο όρο αποδοχών) θα δεις ακριβώς τα ίδια ποσά, με ακρίβεια λεπτού του ευρώ.
ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Sk
7 Ιανουαρίου 2025 16:37
Καλησπέρα κ καλή χρονιά!!Διαβάζω σε συναδέλφους οτι ΕΛΟΑΣ πήρε φορολογική ενημερότητα για λογαριασμό ενδιαφερόμενου για απόδοση εφαπαξ .Εμένα μου έστειλε mail ο ΕΛΟΑΣ να κατεβάσω φορολογική ενημερότητα κ να τους την στείλω!!Απλά αναρωτιέμαι σ άλλους περνει αυτεπάγγελτα κ σας άλλους ζητάει να την αποστείλουν ??
Χρόνια σου πολλά! Θυμάσαι αν η αίτηση που συμπληρωσες είχε την τρίτη παράγραφο που αναφέρει ότι δίνεις την συγκατάθεση σου για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σου??( Για να μπορέσει να βγάλει αντί για σένα φορολογική ενημερότητα) . Και επιπλέον η φορολογική ενημερότητα από άλλους βγαίνει μόνο αν δεν υπάρχει υπόλοιπο από κάποια οφειλή ( ακόμα και ένα λεπτό μπορεί να κάνει την ζημιά) τσεκαρε στην σελίδα της ΑΑΔΕ την κατηγορία “οφειλές” αν υπάρχει υπόλοιπο ή το τακτοποιείς και βγάζεις στην συνέχεια την ενημερότητα ή κάνεις αίτημα όπου περιγράφεις το αίτημα σου, συνήθως σε 1-2 μέρες θα σε πάρουν τηλέφωνο από το ανάλογο Γραφείο για να λυθεί το θέμα!
Σ ευχαριστώ πολύ συνάδελφε κ καλή χρονιά !!!Όντως τελικά λόγω οφειλής την έβγαλα μόνος κ την απέστειλα μέσω mail στον ΕΛΟΑΣ.Γνωριζεις μήπως σε πόσο καιρό μετά υποβολή της καταθέτουν το εφάπαξ??
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Στέφανος
7 Ιανουαρίου 2025 12:46
Αναρτήθηκε το ενημερωτικό σύνταξης 2025 είμαι συνταξιούχος από 2019. Έχω μεικτά 1422.99 δεν έχω προσωπική διαφορά και μου κράτησε 22.99 για ΕΑΣ. Άρα δεν ισχύει το 1433 που έλεγαν ότι ψηφίστηκε
Σε συνάδελφο, συνταξιούχο από το 2011, χωρίς προσωπική διαφορά το σύνολο μεικτών αποδοχών από 1686,7€ πήγε 1727,18€.
Η κράτηση της ΕΑΣ έμεινε σε ποσοστό 3% (51,82€). Στην περίπτωση του εφάρμοσαν την τιμαριθμοποίηση της κλίμακας της ΕΑΣ αλλιώς το ποσοστό της κράτησης θα είχε γίνει 6%.
Επομένως ή δεν έχει ολοκληρωθεί για όλους η τροποποίηση του υπολογισμού από τον ΕΦΚΑ και θα επιστραφούν τα όποια ποσά τον επόμενο μήνα ή στην περίπτωση σου έχει γίνει λάθος και θα πρέπει να κάνεις την ένσταση που αναφέρει ο κος Καρασαββίδης εδώ https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-701/#comment-133356 .
Υ.Γ Το μηνιαίο ενημερωτικό ΙΑΝ2025 του παραπάνω συναδέλφου έχει διαφορά 0,00€ από την σελίδα σύνταξη ΓΕΑ.
Και σ’ εμένα έγινε το ίδιο όπως είχα γράψει στο παρακάτω σχόλιο (έχω κρατήσει ΕΑΣ 33€ περίπου). https://enstoloi.net/stratos/comment-page-418/#comment-133014
.
Βρίσκομαι σε επικοινωνία με συνάδελφο στον ΕΦΚΑ, ο οποίος κάνει επίμονες και φιλότιμες προσπάθειες να βγάλει άκρη γιατί έγινε αυτό. Όπως μου είπε, δεν δημιουργήθηκε το ίδιο πρόβλημα για όσους πέρασαν τα 1700€ και παρέμεινε το ίδιο ποσοστό.
ΣΩΜΑ:
Στρατός
Άγγελος
7 Ιανουαρίου 2025 06:07
Καλημέρα, χρόνια πολλά,καλή χρονιά με υγεία. Είμαι τελευταία σειρά (του 2000) ΕΜΘ. Πριν καταταγώ έχω 22 μήνες ένσημα στο (τότε) ΙΚΑ. Βλέπω στην καρτέλα του μισθολογίου, πάνω δεξιά που αναγράφει “προϋπηρεσία”. Πώς μπορω να τα αναγνωρίσω;
Χρόνια πολλά! Θα πάρεις στα “χέρια σου” τα ένσημα, και θα πάς στον ΕΦΚΑ της περιοχής σου. Και θα ζητήσεις Καταμέτρηση ενσήμων, και βεβαίωση καταμέτρησης. Και αποδεικτικό παραδόσεις ( Αρ, Πρωτοκόλλου). Μετά από ένα χρόνο περίπου θα σου στείλουν τα έγραφα.Αυτα όταν έρθει η ώρα της συνταξιοδότηση σου, θα τα καταθέσεις . Υπολογίζοντας φυσικά και τούς 22 μήνες για την συμπλήρωση των 40 ετών υπηρεσίας. Καλή χρονιά.
Εκτός από τις καρτέλες τα έχω και εκτυπωμένα που μου τα είχαν στείλει από το ΙΚΑ πριν πολλά χρόνια. Ίσως είναι καταμετρημένα ήδη. Θα πάω να ρωτήσω. Ευχαριστώ!
Όταν πας στο ΕΦΚΑ για καταμέτρηση ενσημων(προσυνταξιοδοτικός έλεγχος) δέχονται μόνον τα πρωτότυπα έγγραφα για να γίνει η καταμετρηση(εκτός και εάν προκύπτουν άλλοι λόγοι όπως πχ να δηλώσεις ότι τα έχεις χάσει η ότι έχουν κλαπεί η ότι έχουν καταστραφεί από φωτιά/πλημμύρα etc..όποτε πλέον πρέπει να γίνει αναζητηση από την μεριά τους με αίτηση σου όπου θα αναγράφονται οι χρόνοι εργασίας σόυ(από….εωσ) και οι εργοδότες σου Μετά την πάροδο 3 μηνών περιπου θα σου απαντήσουν σχετικά.Υπόψιν ότι πριν το ξεκινήσεις πρέπει να πας στο Μητρώο ασφαλισμένων του ΕΦΚΑ όπου ανήκεις για να κανεις επικαιροποίηση/ενημέρωση των στοιχείων σου.
Καλησπέρα και χρόνια πολλά,καλή χρονιά με υγεία πάνω απ’ όλα.Θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζετε βέβαια όταν αποστρατεύεται κάποιος συνάδελφος από την ΑΣΥΕ για λόγους υγείας ανεξάρτητου του ποσοστού,ισχύει για να πάρει σύνταξη σαν νεότερος στην υπηρεσία πρέπει να είναι πριν το 1992 ασφαλισμένος ισχύει κάτι τέτοιο??
Σ ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας,δηλαδή για να καταλάβω εισηλθα στην υπηρεσία 1-12-1995 και αποστρατευθηκα στις 31-7-2024 για λόγους υγείας αυτεπάγγελτα,επόμενος ανεξάρτητου ποσοστού που θα βγάλει η ΑΣΥΕ δικαιούμαι την σύνταξη με τα χρόνια που έχω διανύσει ??
Καλημέρα. Αν βάλετε όλα αυτά τα στοιχεία στην εφαρμογή “Σύνταξη ΓΕΣ” από το μενού θα σάς βγάλει ποσό σύνταξης, μερίσματα κλπ. Στην αιτία συνταξιοδότησης, θα εισάγετε “Aνικανότητα ΑΣΥΕ”.
Υπάρχει ελάχιστο όριο συντάξιμων ετών για να λάβεις σύνταξη λόγω ανικανότητας, το οποίο αναφέρεται στην ερώτηση 2.3 παρ. Β.3.α στην ενότητα FAQ και είναι πολύ μικρότερο από ότι φαντάζεσαι.
Ενημέρωση εφαρμογών υπολογισμού εφάπαξ ΕΛΟΑΣ – ΕΛΟΑΝ – ΕΛΟΑΑ με τις αυξήσεις 2025 στο κλιμάκιο και στο επίδομα συνθηκών: Εφάπαξ στρατωτικών με αυξήσεις μισθού 2025
.
Η νέα ημερομηνία έκδοσης της εφαρμογής είναι 2-6-2025. Εάν εμφανίζεται παλαιότερη ημερομηνία πατήστε ταυτόχρονα τα πλήκτρα Control + F5 για ανανέωση της σελίδας.
Κύριε Καρασαββίδη, σας εύχομαι μια δημιουργική χρονιά, γεμάτη υγεία, επίσης σας εύχομαι να συνεχίσετε αυτό το εξαιρετικό έργο που κάνετε μέσω αυτής της ιστοσελίδας, με όλα αυτά τα χρηστικά εργαλεία και τις πληροφορίες που μας παρέχετε και ανανεώνετε διαρκώς. Τώρα, για το παρακάτω σχόλιο, αν μου επιτρέπετε να πω ότι, το θέμα της μάχιμης 5ετίας, μας το έχει ξεκαθαρίσει πολύ κατανοητά το πδ 169 του 2007 και δεν καταργείται ή διαγαρφεται έτσι απλά από το υπεθα, επίσης είναι της πάσης γνωστό ότι για τους καταταγέντες μετά την 1/1/2011, ισχύει κάτι άλλο, σε σχέση με αυτούς που κατατάχθηκαν μετά την 30/9/90, όπως επίσης και σε σχέση με αυτούς που κατατάχθηκαν έως την 31/12/1995. Δεν υπάγονται όλοι στο ίδιο ασφαλιστικό καθεστώς. Συνεπώς, αφενώς δεν δικαιολογείται η άγνοια του νόμου, αφετέρου, δεν εξηγείται και αυτός ο ντόρος που δημιουργήθηκε τις τελευταίες ώρες, ύστερα από ένα ανώνυμο άρθρο ιστοσελίδας που ασχολείται με θέματα άμυνας και ανέβηκε το μεσημέρι. Σας ευχαριστώ και πιστεύω να κάλυψα αρκετούς.
Όχι.. δεν μας καλυψες…γίνε πιο σαφής…κυκλοφόρησε ένα έγγραφο χωρίς να γίνεται ξεκάθαρο τι ισχύει τελικά για όλες τις κατηγορίες … συγκεκριμένα…αναφέρομαι σε αυτό που με αφορά.. όπως και πολλούς… μέγιστο τα 7 έτη αναγνώρισης με κατάταξη 1995 ???? Γιατί μέχρι τώρα ίσχυε ..δικαιούνται αναγνώριση μέχρι 3 έτη του ν 3865/2010.. + τα 5 από μονάδες εκστρατείας..για να πιάσουμε τα 40 έτη….. αναμένουμε διευκρινίσεις σύμφωνα με το έγγραφο…πάλι σε σύγχυση πολλοί συνάδελφοι.. ευχαριστώ
Για να βάλουμε μια σειρά. Το έγγραφο για το οποίο γίνεται συζήτηση και το οποίο σχολιάζεται στο άρθρο για το οποίο μας ενημέρωσε ο ΒαγγοςΣ (14 Ιανουαρίου 2025 22:12) φαίνεται ολόκληρο εδώ https://www.kranosgr.com/analytika-olo-to-sxedio-nomou-me-thema-rythmisi-ygeionomikon-thematon-ed/ . Προς το παρόν αποτελεί κάποιο προσχέδιο νόμου του ΥΠΕΘΑ. Δεν έχει τεθεί ακόμα σε διαβούλευση. Όταν και αν τεθεί σε διαβούλευση μπορούμε να σχολιάσουμε όσα επι μέρους σημεία μας ενδιαφέρουν. Μέχρι τότε, ας δούμε τι γίνεται με την παρ. 3 του άρθρου 4 του Ν3883/2010 που η πιθανή κατάργηση της δημιουργεί ανησυχία για αύξηση της υποχρέωσης παραμονής για 40 πραγματικά χρόνια. ▪ Μέχρι το 2010 οι στρατιωτικοί αποστρατευόντουσαν με βάση τις διατάξεις του άρθρου 26 του ΠΔ169/2007. Εκτός από τις περιπτώσεις αυτεπάγγελτης αποστρατείας μπορούσαν να φύγουν με αίτηση τους με την συμπλήρωση 25 ετών υπηρεσίας. Το μέγιστο όριο συντάξιμων ετών ήταν 35. Όταν κάποιος έφευγε με 26 ή 28 χρόνια έπαιρνε σύνταξη 26/35α ή 28/35α αντίστοιχα. ▪ Με το άρθρο 40 του ΠΔ169/2007 δινόταν η δυνατότητα σε όσους υπηρετούσαν σε συγκεκριμένες μονάδες, με γεωγραφικά και υπηρεσιακά κριτήρια, να ¨μετρήσουν¨ μέχρι πέντε επιπλέον συντάξιμα χρόνια. Έτσι στα… Διαβάστε τη συνέχεια »
GEORGIOS P καλησπέρα και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.Πληρεστερη απάντηση δεν θα μπορούσε να υπάρξει.
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να αναγνωρίσω την θητεία μου στο εφάπαξ. Ξέρουμε αν για το ποσό που θα δώσω, αυτό που θα πάρω στο εφάπαξ,υπάρχει κάποια αύξηση κ αν ναι, πόσο περίπου είναι αυτή; Πληροφοριακά αναφέρω πως
στην εφαρμογή φαίνεται πως ότι δίνεις,το ίδιο ποσό σου επιστρέφεται στο εφάπαξ. Το οποιο ερχεται σε αντιθεση– με συνομιλια υπαλληλου του ΕΛΟΑΣ – πως το ποσό είναι σχεδόν το διπλάσιο.Κάνεις λάθος σύγκριση και βγάζεις λάθος συμπέρασμα διότι παρερμηνεύεις το πεδίο “Οφειλή αναγνώρισης”.
Για σωστή αξιολόγηση θα πρέπει να συγκρίνεις το Ακαθάριστο εφάπαξ (Α+Β) χωρίς και με τη θητεία.
.
α. Εισάγοντας “Οφειλή αναγνώρισης = ΟΧΙ” σημαίνει ότι πλήρωσες την αναγνώριση πριν λάβεις το εφάπαξ, άρα δεν χρωστάς και το πληρωτέο εφάπαξ είναι ίσο με το ακαθάριστο –> https://i.imgur.com/wkRHcrG.png
.
β. Εισάγοντας “Οφειλή αναγνώρισης = ΝΑΙ” σημαίνει ότι χρωστάς την αναγνώριση (δεν πλήρωσες τίποτε), οπότε από το ακαθάριστο ποσό αφαιρείται η οφειλή αναγνώρισης –> https://i.imgur.com/72YnZ47.png
Και στις δύο περιπτώσεις η διαφορά στο ακαθάριστο ποσό είναι περίπου διπλάσια του κόστους αναγνώρισης.
.
Η αναγνώριση θητείας στο εφάπαξ είναι πραγματικό δώρο (με την κυριολεκτική έννοια), διότι μπορείς να πάρεις αυξημένο εφάπαξ χωρίς καν να πληρώσεις τίποτε, απλά επειδή θα υποβάλλεις αίτηση αναγνώρισης!
Το ποσό που θα πληρώσεις είναι μήνες θητείας Χ ΠΔ ΕΛΟΑΣ που πληρώνεις τώρα. Σημαντικό είναι το πότε μπήκες στον Στρατό .Αν είναι μέχρι 31-12-15 συμφέρει.
Τα άρθρα που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες στα site που ασχολούνται με θέματα των
ΕΔ για 40 πραγματικά έτη παραμονής στις ΕΔ, έχουν κάποια βάση;
Χωρίς παράθεση συγκεκριμένου link για σχολιασμό το ερώτημα θα σβηστεί.
https://armyvoice.gr/2025/01/enoples-dynameis-rythmisi-gia-40-chronia-pragmatikis-ypiresias/ μήπως λέει για αυτό ο συνάδελφος?
Κύριε Καρασαββίδη μήπως έχετε υπόψιν σας το τελευταίο έγγραφο που κυκλοφόρησε από ΓΕΣ/ΔΟΙ σχετικά με το ασφαλιστικό -συνταξιοδοτικο των Στρατιωτικών ..
σε κάποιο σημείο αναφέρει για μέγιστο αριθμό ετών αναγνώρισης ετών τα 7 έτη;;;;;;;;;εγώ γνωρίζω για τα 5+3ετια του ν.3865/2010 για να φτάσω τα 40 έτη που απαιτούνται..Κατάταξη Δεκέμβριος 1995 ….τι ισχύει τελικά ;;;;; ή κάποιος συνάδελφος για διευκρινήσεις εάν γνωρίζει… δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω το link….σας ευχαριστώ!!Δεν γνωρίζω σε πιο έγγραφο αναφέρεσαι αλλά δεν υπάρχει περιορισμός για 7 έτη το μέγιστο για όσους έχουν καταταγεί μέχρι την 31/12/2010.
Διάβασε την τελευταία σελίδα του εγγράφου https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A85%CE%92%CE%9946%CE%9C%CE%91%CE%A0%CE%A3-4%CE%914?inline=true .
Το περιορισμός των 7 ετών αφορά ασφαλισμένους στο πρώην ΙΚΑ- ΕΤΑΜ και όχι ασφαλισμένους στο Δημόσιο.
Κατατάχθηκα στις 23-03-92 με τον θεσμό των ΟΠΥ και διαγραφηκα στις 30-09-2024. Ήθελα να ρωτήσω ποιο εφάπαξ δικαιούμαι όταν το υπολογίζω με κράτηση 2% η χωρίς ευχαριστώ πολύ
Με κράτηση το υπολογίζεις αλλά αφαίρεσε μόνος σου τις πρόσθετες που έγιναν από ΜΑΡ 24 στην κράτηση ΕΛΟΑΣ. Θα το δεις απ τα φύλλα μισθοδοσίας.
Την αλλαγή για το συνταξιοδοτικό την έχω καταλάβει από εδώ όλα καλώς μέχρι εδώ έχω ένα ερώτημα όσον αφορά το μισθολογικό Γ και γράφω μόνο για ΕΠΟΠ με βάση τους πίνακες ένας ΕΠΟΠ πχ περνει αυξήσεις μέχρι τα 31 χρόνια μετά τίποτα δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη και αυτό γίνεται γιατί δεν προάγεται στον βαθμό ανθυπασπιστή κατά την γνώμη μου πάντα ακόμα και αν δεν προάγεται θα πρέπει να αλλάζει κλιμάκιο δεν είναι σωστό ούτε δίκαιο και κανένας δεν ενημερώνει όλα πρέπει να τα βρίσκουμε μόνοι μας
Όντως οι Αρχιλοχίες ΕΠΟΠ δεν αλλάζουν κλιμάκιο από τα 31 μέχρι και τα 35 έτη. Προβλέπεται αύξηση κλιμακίου κλείνοντας 36 έτη, αλλά θα έχουν ήδη αποστρατευθεί αυτεπάγγελτα στα 35 έτη υπηρεσίας.
Η μόνη περίπτωση αύξησης είναι να διαθέτει ένας ΕΠΟΠ χρόνο θητείας άνω του έτους (ασχέτως αναγνώρισης), οπότε στα 35 έτη υπηρεσίας μισθολογικά θα μετρούν πάνω από 36 έτη και θα απονέμεται το υψηλότερο κλιμάκιο που ισχύει για Αλχίες (Γ3).
Μπορεί να γίνει σχετική δοκιμή στη σελίδα Μισθολόγιο 2025 –> https://i.imgur.com/UvN1fgT.png
.
Για όσους ισχύσει αυτή η αύξηση θα διαρκέσει ελάχιστους μήνες και δεν θα επηρεάσει σχεδόν καθόλου το μέσο όρο αποδοχών (ούτε και τη σύνταξη), αλλά θα επηρεάσει αρκετά το μέρισμα και το εφάπαξ.
Ευχαριστώ ήθελα επιβεβαίωση από εσάς αν το είχα διαβάσει δει σωστά στον πίνακα
καλημέρα , έχω μια ερώτηση
Με την γυναίκα μου κάνουμε κοινή φορολογική δήλωση αλλά από κάποια παλιά επιχείριση που είχε χρωστάει χρήματα στο ΤΕΒΕ αρρύθμιστα ..
Το ΕΛΟΑΣ όταν ζητήσει φορολογική ενημερότητα από εμένα για αποδωση εφάπαξ θα βγει ή θα έχω θέμα λόγω της γυναίκας;;
Δεν έχεις θέμα , βγαίνει μόνο στο ονομα σου.Μπορεις μόνος από τον υπολογιστή να βγάλεις.
Καλησπέρα υπολογίζω το εφάπαξ και κάτω δεξιά είναι μια οφειλή 2%…….. τι είναι τούτο????…… που χρωστάω πάλι…..??? ….. εξατμίστηκαν 3000 με το που έβαλα ΝΑΙ……………………………. ΕΜΘ ΑΛΧΙΑΣ 1999
Καλημέρα.
Δεν σε αφορά αυτή η κράτηση.
Διάβασε στο άρθρο https://enstoloi.net/veltiosi-efarmogis-efapax-stratiotikon/ το Δ. ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΕΜΘ /ΕΛΟΑΣ
το εχεις πληρωσει ηδη το 2% και δεν το πηρες χαμπαρι
Καλησπέρα συνάδελφοι και καλή χρονιά. Με τη σύνταξη του Ιαν 25 έλαβα 1427,59 και ξεκίνησε η κράτηση της Ε.Α.Σ η οποία είναι 27,59. Ξέρει κάποιος να μας πει τι ισχύει τελικά; Όλα τα ΜΜΕ και στο internet αναφέραν ότι από 1434,01 μικτά θα ξεκινούσε η Ε.Α.Σ. Τέλος γιατί είναι τόσο πολύ η κράτηση (27,59) στα 1427,59; Εχω δει ενημερωτικά σύνταξης άλλων συναδέλφων με παραπάνω μικτά και η κράτηση είναι πολύ μικρότερη. Τι γίνεται; Eυχαριστώ εκ των προτέρων.
Από ότι φαίνεται έχει γίνει λάθος από τον ΕΦΚΑ σε κάποιους:
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-701/#comment-133352
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-420/#comment-133348
.
Συμπληρώνοντας τη σελίδα Σύνταξη ΓΕΣ και διορθώνοντας το μέσο όρο αποδοχών, θα υπολογιστεί η ακαθάριστη σύνταξη ακριβώς 1.427,59 € και θα δεις τη σωστή μείωση ΕΑΣ, την εισφορά περίθαλψης και το σωστό φόρο, με ακρίβεια λεπτού του ευρώ.
Καλησπέρα, Χρονια Πολλα,
Θα ηθελα να ενημερωθω αν γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να κάνω αίτηση για την επιστροφή του ποσού της αποζημίωσης που έλαβα υπό την ιδιότητα του Επαγγελματία Οπλίτη Πυροβολικού, καθώς επίσης όπως ο εν λόγω χρόνος αναγνωριστεί ως συντάξιμος και εκδοθεί η σχετική βεβαίωση-απόφαση.
Καλημέρα.
Θα πρέπει να υποβάλεις αίτηση στην αρμόδια διεύθυνση του ΕΦΚΑ.
Πιθανόν μπορείς να την υποβάλεις μέσω της υπηρεσίας σου.
Βλ. άρθρο 36 παρ. 6 του ΠΔ169/2007.
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/393111/p.d.-169-2007
ΣΗΜ: Η πενταετής προθεσμία που αναφέρεται στο τρίτο εδάφιο της παρ. 6 έχει καταργηθεί και δεν ισχύει πλέον.
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος σε πόσο καιρό μετα την έκδοση φορολογικής ενημερότητας καταθέτει ο ΕΛΟΑΣ το εφάπαξ?? Ευχαριστώ πολύ!!!
Σίγουρα πριν την ημερομηνία λήξης της φορολογικής ενημερότητας.
Όταν παίρναμε προκαταβολή, έμπαιναν μετά από 20 μέρες περίπου. Τώρα, θα μάς πείτε εσείς σε πόσες μέρες θα πάρετε τα χρήματα, όταν πιστωθούν;
Είμαι συνταξιούχος από τέλος 2022. Στο ενημερωτικό Δεκ 24 με μεικτές αποδοχές 1920€ έχω κράτηση ΕΑΣ 115€. Στο ενημερωτικό Ιαν 25 με μεικτές αποδοχές 1966€ έχω κράτηση ΕΑΣ 118€. Έτσι πρέπει;
Εάν συμπληρώσεις την εφαρμογή Σύνταξη ΓΕΣ (διορθώνοντας κατάλληλα το μέσο όρο αποδοχών) θα δεις ακριβώς τα ίδια ποσά, με ακρίβεια λεπτού του ευρώ.
Καλησπέρα κ καλή χρονιά!!Διαβάζω σε συναδέλφους οτι ΕΛΟΑΣ πήρε φορολογική ενημερότητα για λογαριασμό ενδιαφερόμενου για απόδοση εφαπαξ .Εμένα μου έστειλε mail ο ΕΛΟΑΣ να κατεβάσω φορολογική ενημερότητα κ να τους την στείλω!!Απλά αναρωτιέμαι σ άλλους περνει αυτεπάγγελτα κ σας άλλους ζητάει να την αποστείλουν ??
Χρόνια σου πολλά! Θυμάσαι αν η αίτηση που συμπληρωσες είχε την τρίτη παράγραφο που αναφέρει ότι δίνεις την συγκατάθεση σου για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σου??( Για να μπορέσει να βγάλει αντί για σένα φορολογική ενημερότητα) . Και επιπλέον η φορολογική ενημερότητα από άλλους βγαίνει μόνο αν δεν υπάρχει υπόλοιπο από κάποια οφειλή ( ακόμα και ένα λεπτό μπορεί να κάνει την ζημιά) τσεκαρε στην σελίδα της ΑΑΔΕ την κατηγορία “οφειλές” αν υπάρχει υπόλοιπο ή το τακτοποιείς και βγάζεις στην συνέχεια την ενημερότητα ή κάνεις αίτημα όπου περιγράφεις το αίτημα σου, συνήθως σε 1-2 μέρες θα σε πάρουν τηλέφωνο από το ανάλογο Γραφείο για να λυθεί το θέμα!
Σ ευχαριστώ πολύ συνάδελφε κ καλή χρονιά !!!Όντως τελικά λόγω οφειλής την έβγαλα μόνος κ την απέστειλα μέσω mail στον ΕΛΟΑΣ.Γνωριζεις μήπως σε πόσο καιρό μετά υποβολή της καταθέτουν το εφάπαξ??
Αναρτήθηκε το ενημερωτικό σύνταξης 2025 είμαι συνταξιούχος από 2019. Έχω μεικτά 1422.99 δεν έχω προσωπική διαφορά και μου κράτησε 22.99 για ΕΑΣ. Άρα δεν ισχύει το 1433 που έλεγαν ότι ψηφίστηκε
Θα επιστραφούν αναδρομικά.
Σε συνάδελφο, συνταξιούχο από το 2011, χωρίς προσωπική διαφορά το σύνολο μεικτών αποδοχών από 1686,7€ πήγε 1727,18€.
Η κράτηση της ΕΑΣ έμεινε σε ποσοστό 3% (51,82€). Στην περίπτωση του εφάρμοσαν την τιμαριθμοποίηση της κλίμακας της ΕΑΣ αλλιώς το ποσοστό της κράτησης θα είχε γίνει 6%.
Επομένως ή δεν έχει ολοκληρωθεί για όλους η τροποποίηση του υπολογισμού από τον ΕΦΚΑ και θα επιστραφούν τα όποια ποσά τον επόμενο μήνα ή στην περίπτωση σου έχει γίνει λάθος και θα πρέπει να κάνεις την ένσταση που αναφέρει ο κος Καρασαββίδης εδώ https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-701/#comment-133356 .
Υ.Γ Το μηνιαίο ενημερωτικό ΙΑΝ2025 του παραπάνω συναδέλφου έχει διαφορά 0,00€ από την σελίδα σύνταξη ΓΕΑ.
Και σ’ εμένα έγινε το ίδιο όπως είχα γράψει στο παρακάτω σχόλιο (έχω κρατήσει ΕΑΣ 33€ περίπου).
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-418/#comment-133014
.
Βρίσκομαι σε επικοινωνία με συνάδελφο στον ΕΦΚΑ, ο οποίος κάνει επίμονες και φιλότιμες προσπάθειες να βγάλει άκρη γιατί έγινε αυτό. Όπως μου είπε, δεν δημιουργήθηκε το ίδιο πρόβλημα για όσους πέρασαν τα 1700€ και παρέμεινε το ίδιο ποσοστό.
Καλημέρα, χρόνια πολλά,καλή χρονιά με υγεία. Είμαι τελευταία σειρά (του 2000) ΕΜΘ. Πριν καταταγώ έχω 22 μήνες ένσημα στο (τότε) ΙΚΑ. Βλέπω στην καρτέλα του μισθολογίου, πάνω δεξιά που αναγράφει “προϋπηρεσία”. Πώς μπορω να τα αναγνωρίσω;
Χρόνια πολλά! Θα πάρεις στα “χέρια σου” τα ένσημα, και θα πάς στον ΕΦΚΑ της περιοχής σου. Και θα ζητήσεις Καταμέτρηση ενσήμων, και βεβαίωση καταμέτρησης. Και αποδεικτικό παραδόσεις ( Αρ, Πρωτοκόλλου). Μετά από ένα χρόνο περίπου θα σου στείλουν τα έγραφα.Αυτα όταν έρθει η ώρα της συνταξιοδότηση σου, θα τα καταθέσεις . Υπολογίζοντας φυσικά και τούς 22 μήνες για την συμπλήρωση των 40 ετών υπηρεσίας. Καλή χρονιά.
Άγγελος φωτοτυπιες να δωσεις και οχι τις γνησιες καρτελες.Ποτε δεν ξερεις τι μπορει να συμβει…
Εκτός από τις καρτέλες τα έχω και εκτυπωμένα που μου τα είχαν στείλει από το ΙΚΑ πριν πολλά χρόνια. Ίσως είναι καταμετρημένα ήδη. Θα πάω να ρωτήσω. Ευχαριστώ!
Όταν πας στο ΕΦΚΑ για καταμέτρηση ενσημων(προσυνταξιοδοτικός έλεγχος) δέχονται μόνον τα πρωτότυπα έγγραφα για να γίνει η καταμετρηση(εκτός και εάν προκύπτουν άλλοι λόγοι όπως πχ να δηλώσεις ότι τα έχεις χάσει η ότι έχουν κλαπεί η ότι έχουν καταστραφεί από φωτιά/πλημμύρα etc..όποτε πλέον πρέπει να γίνει αναζητηση από την μεριά τους με αίτηση σου όπου θα αναγράφονται οι χρόνοι εργασίας σόυ(από….εωσ) και οι εργοδότες σου Μετά την πάροδο 3 μηνών περιπου θα σου απαντήσουν σχετικά.Υπόψιν ότι πριν το ξεκινήσεις πρέπει να πας στο Μητρώο ασφαλισμένων του ΕΦΚΑ όπου ανήκεις για να κανεις επικαιροποίηση/ενημέρωση των στοιχείων σου.
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
Καλησπέρα και χρόνια πολλά,καλή χρονιά με υγεία πάνω απ’ όλα.Θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζετε βέβαια όταν αποστρατεύεται κάποιος συνάδελφος από την ΑΣΥΕ για λόγους υγείας ανεξάρτητου του ποσοστού,ισχύει για να πάρει σύνταξη σαν νεότερος στην υπηρεσία πρέπει να είναι πριν το 1992 ασφαλισμένος ισχύει κάτι τέτοιο??
Όχι, πρέπει να έχει καταταγεί μέχρι 31-12-2010, παρ. Α εδώ: Ενημέρωση εφαρμογής “Δικαίωμα Σύνταξης”
Σ ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας,δηλαδή για να καταλάβω εισηλθα στην υπηρεσία 1-12-1995 και αποστρατευθηκα στις 31-7-2024 για λόγους υγείας αυτεπάγγελτα,επόμενος ανεξάρτητου ποσοστού που θα βγάλει η ΑΣΥΕ δικαιούμαι την σύνταξη με τα χρόνια που έχω διανύσει ??
Καλημέρα. Αν βάλετε όλα αυτά τα στοιχεία στην εφαρμογή “Σύνταξη ΓΕΣ” από το μενού θα σάς βγάλει ποσό σύνταξης, μερίσματα κλπ. Στην αιτία συνταξιοδότησης, θα εισάγετε “Aνικανότητα ΑΣΥΕ”.
Υπάρχει ελάχιστο όριο συντάξιμων ετών για να λάβεις σύνταξη λόγω ανικανότητας, το οποίο αναφέρεται στην ερώτηση 2.3 παρ. Β.3.α στην ενότητα FAQ και είναι πολύ μικρότερο από ότι φαντάζεσαι.