Σύνταξη, εφάπαξ & μισθολόγιο στρατιωτικών και σωμάτων ασφαλείας
Στρατός Ξ.
Σελίδα υπ' αριθ. 70 με σχόλια ειδικά για το Στρατό Ξηράς (διαβάστε πρώτα την ενότητα FAQ / Συχνές Ερωτήσεις).
Subscribe
19.7K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
lakantis
22 Ιουλίου 2015 19:24
κ. Καρασαββίδη τι εννοείτε όσοι φεύγουν από 30-6-2015 θα παίρνουν σύνταξη με το νέο τρόπο( όσοι υποβάλλουν παραίτηση από 30-6 -2015,όσοι διαγραφούν από 30-6-2015 ή όσοι πάρουν συνταξιοδοτική πράξη από 30-6-2015?
Χωρίς να έχει γνωστοποιηθεί κάτι συγκεκριμένο (δηλαδή ερμηνευτική εγκύκλιος από ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ) όλα βρίσκονται στο ”υποθετικό” πεδίο. Πάντως το πιθανότερο είναι να ισχύσει για τις αιτήσεις έως 30-6 ( όπως έγινε με τα εφάπαξ έως 31-7-2014) γιατί ειδάλλως θα ” αδειάσουν” οι ένοπλες δυνάμεις…Δεν υπάρχει πάντως λόγος τόσο μεγάλης ανησυχίας γιατί η διαφορά στην σύνταξη είναι πολύ μικρή, όπως αναλύει ο Αχιλλέας : http://enstoloi.net/comments/comment-page-54/#comment-18640
Κύριε Καρασαββίδη καλημέρα σας! Μία ερώτηση, εάν θα ήταν δυνατόν για κάτι που μάλλον μου έχει ξεφύγει και δεν καταλαβαίνω: είμαι τρίτεκνος, καταταχθείς τον Σεπτέμβρη του 1992. Με βάση τη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” θεμελιώνω δικαίωμα σύνταξης τον ερχόμενο Σεπτέμβρη. Στην ίδια σελίδα αναγράφεται ότι αφού κλείνω τα 20 χρόνια μέχρι το 2014, ο υπολογισμός της σύνταξης πραγματοποιείται με βάση τους υπολογισμούς της ιστοσελίδας σας. Τη στιγμή όμως που θεμελιώνω δικαίωμα σύνταξης τον ερχόμενο Σεπτέμβρη, ήτοι μετά την 1 Ιαν 2015, δεν θα έπρεπε ο υπολογισμός να γίνεται με το παλιό σύστημα μέχρι 31 Δεκ 10 και με το καινούργιο (αναλογικό) από 1 Ιαν 2011 και μετά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση!
Με το Ν.3865/10 για όσους έχουν θεμελιώσει μέχρι 31-12-2014 η σύνταξη υπολογίζεται με τον παλιό τρόπο, άσχετα πότε θα συνταξιοδοτηθούν (ακόμα και το 2020).
Επίσης δες και τον πίνακα στο κάτω μέρος της σελίδας “Δικαίωμα Σύνταξης”.
Τα παραπάνω προβλέπονται στο Ν.3865/10, αλλά με το τρίτο μνημόνιο όλοι όσοι φεύγουν μετά την 30-6-2015 (άσχετα πότε θεμελίωσαν – παλιοί και νέοι ασφαλισμένοι) φαίνεται ότι θα παίρνουν σύνταξη με το νέο τρόπο.
Ήδη τροποποιήθηκε ο Ν.3863/10 και πιθανότατα θα αλλάξει και ο Ν.3865/10 (συνταξιοδοτικό στρατιωτικών).
Έστω και σε φιλολογικό επίπεδο και σε περιβάλλον ανταλλαγής απόψεων τι πιστεύεται ότι θα αλλάξει για όσους έχουν θεμελιωμένα δικαιώματα μέχρι 31/12/2014.
Κύριε Καρασαββίδη τι εννοείται λέγοντας όσοι φεύγουν μετά τις 30-6-2015;Ημερομηνία συνταξιοδότησης ή αποστρατείας;
Η αλλαγή στον 3863/2010 που πιθανόν να εφαρμοσθεί στον 3865/2010 και στους στρατιωτικούς δεν αναφέρει κάτι παρόμοιο.Γράφει για όσους έκαναν ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ μετά την 1/1/2015 ανεξάρτητα του πότε θεμελίωσαν,ότι η σύνταξη τους θα υπολογισθεί για τα χρόνια μετά τις 1/1/2011 με τον νέο τρόπο . Έχετε κάτι υπόψη σας;Κάποια πληροφορία;
βρε παιδια…εγω που περιμενα το εφαπαξ μεχρι 15 ιουλιου τι γινεται?ποτε θα το δωσουν?
Paulos
21 Ιουλίου 2015 10:20
Καλημέρα, είμαι απόστρατος αξιωματικός και έχω υποβάλλει την αίτηση μου για την καταβολή του εφάπαξ στον ΕΛΟΑΣ από 21 Φεβ 14 (Αριθμ.Πρωτ.888/21-2-2014)…..η ενημέρωση που είχα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το ΜΤΣ/ΕΛΟΑΣ, ήταν ότι έχουν ειδοποιηθεί οι συνάδελφοι μέχρι αρ. πρωτ. 691/14-2-2014 αλλά δεν τους καταβλήθηκε το μέρισμα που θα έπρεπε να καταβληθεί εως 15 Ιουλ 15 λόγω τις επιβολής των ελέγχων κεφαλαίων……. και δεν έχει γίνει επόμενη συνεδρίαση για να εξετασθούν οι επόμενες αιτήσεις καθώς δεν έχει γίνει μεταφορά ποσών στο ταμείο……η ερωτησή μου είναι αν γνωρίζει κάποιος καθώς η τραπεζική αργία έληξε αν οι μεταφορές αυτών των ποσών ως κρατήσεις προς τον ΕΛΟΑΣ γίνονται σύμφωνα με την τελευταία ΠΝΠ(Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου)ή ισχύει ο έλεγχος κεφαλαιών για αλληλόχρεους λογαριασμούς….ευχαριστώ πολύ.
εγω παυλο ηταν να παρω το εφαπαξ μεχρι 15 ιουλιου.κ δεν το εχω παρει ακομη.μιλησα με τον προισταμενο πριν μια βδομαδα και μου ειπε αν δεν ανοιξουν οι τραπεζες κανονικα και να δουν τι αποθεματα εχουν…….πηρε καποιος εφαπαξ του οποιου του ζητηθηκε φορολογικη ενημεροτητα στις 5 ιουνιου?
βαιε αυτοι που καταθεσαμε μεσα στον φεβρουαριο μου ειπαν οτι ειμαστε πολλοι και θα το εδιναν σε δυο γκρουπ.κ μαλλον επεσες στο δευτερο.γιατι εγω ειμαι 671 και μου την ζητησαν 5 ιουνιου…οπως διαβασα παραπανω σταματησαν στον 691 αρ.πρωτοκολλου!λογικα πρεπει να μου το εβαλαν κ σε μενα το πρωι αλλα δεν εχω παει τραπεζα!
γιώργο έχεις δίκιο. μόλις μίλησα με ελοας και έχουν σταματήσει στον αρ.πρωτ:691. μου είπε ότι θα είμαι (αρ.πρωτ:716) στο επόμενο συμβούλιο που δεν έχει αποφασιστεί ακόμα πότε θα γίνει…
Αχιλλέα τα φώτα σου στην απόφαση που ανέβασε ο συνάδελφος Γιώργος την οποία είδα και εγώ αλλά δεν το πολύ κατάλαβα,Αφορά την κατάργηση τις παραπάνω κράτησεις για όλους και την αναδρομικότητα μόνο στον προσφυγέντα?
Γιώργος
19 Ιουλίου 2015 20:44
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: με την συμπλήρωση του 55ου έτους κάποιος που έχει συνταξιοδοτηθεί χωρίς 35ετία και κάτω των 55 του αποδίδονται όσα ο Ν. 4024(40%>1000) του κόβει;
Η καταβολή γάμου είναι για όσους δεν έχουν πληρώσει το αντίστοιχο ποσό στο ΜΤΣ (για γάμο προ του 2002, μετά καταργήθηκε η κράτηση) και τους κρατείται αναδρομικά όταν συνταξιοδοτούνται.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η οφειλή είναι γύρω στα 1.500 € (ανάλογα με το βαθμό φυσικά), ενώ κρατούνται περίπου 15 € ανά μήνα, η κράτηση αυτή (εάν υπάρχει) “συνοδεύει” τον απόστρατο για 8 χρόνια περίπου!
Καλησπέρα Αχιλλέα δύο ερωτήσεις θα ήθελα να υποβάλλω: 1)Τελικά ότι ισχύει για τις επικουρικές ισχύει και για τα μερίσματα? όσο αφορά τις κρατήσεις και 2) Γιατί στον υπολογισμό του ΜΤΣ έχεις προσθέση και μια κράτηση για καταβολή γάμου αφορά όλους ή από κάποιο έτος και μετά?
Βαγγελη τα Μετοχικα Ταμεια ΔΕΝ ειναι επικουρικα,οποτε λογικα δεν πρεπει να υπαρξει 6% εκει υπερ περιθαλψης.Ηδη πληρωνουμε ενα 3% υπερ ΝΙΜΙΤΣ στο μερισμα του ΜΤΣ!!!Βεβαια αυτο μενει να το δουμε στην πραξη.
Θεωρώ ότι τα μερίσματα λογίζονται ως επικουρικά, πράγμα που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι συμμετέχουν στην κράτηση του Ν.4093 όπως και τα επικουρικά των δημοσίων υπαλλήλων.
Εάν διάβαζες προσεκτικά το σχόλιό μου δεν θα το παρερμήνευες, δεν θα έβγαζες αυθαίρετα συμπεράσματα και δεν θα μου έβαζες λόγια που ποτέ δεν είπα!
Αντιγράφω ξανά το προηγούμενο σχόλό μου: “Θεωρώ ότι τα μερίσματα λογίζονται ως επικουρικά, πράγμα που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι συμμετέχουν στην κράτηση του Ν.4093 όπως και τα επικουρικά των δημοσίων υπαλλήλων.”
Η υπαγωγή στο ΕΤΕΑ τι σχέση έχει, από που προκύπτει και που αναφέρεται στο δικό μου σχόλιο;
Το προηγούμενο σχόλιό μου σε απλά ελληνικά μεταφράζεται ως εξής:
Το κράτος υπολογίζει τα μερίσματα όπως τα επικουρικά των δημοσίων υπαλλήλων γι’ αυτό και επιβάλλει σε όλα τις ίδιες ακριβώς μειώσεις – τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο – οποιοδήποτε άλλο συμπέρασμα είναι εντελώς αυθαίρετο.
το ΕΤΕΑ κολλαει γιατι ΟΛΑ τα επικουρικα ταμεια θα γινουν ΕΝΑ Εναιο Ταμειο Επικουρικης Ασφαλισης και μαλιστα ΑΜΕΣΑ συμφωνα με τα τελευταια λεγομενα της κυβερνησης.Λες να μπουν και τα Μετοχικα;
Η Γνωμοδότηση ΝΣΚ του 2012 αναφέρει ότι ΕΚΟΕΜΣ-ΠΝ-Α δεν αποτελούν φορείς κοινωνικής ασφάλισης. Τα δε ΜΤΣ-Ν-Α τώρα που έχουν καταργηθεί οι κοινωνικοί πόροι, μήπως θα έπρεπε να αποχαρακτηρισθούν από φορείς κοινωνικής ασφάλισης βάσει του σκεπτικού της ανωτέρω γνωμοδότησης;
Όμως η κυβέρνηση ανέστειλε τις αποφασισμένες μειώσεις στις επικουρικές (ρήτρα μηδενικού ελλείμματος), ενώ τα μερίσματα υπέστησαν μείωση από 1 Μαρ 2015. ”Μονά χάνεις, ζυγά κερδιζω”;
Όμως η κυβέρνηση ανέστειλε τις αποφασισμένες μειώσεις στις επικουρικές (ρήτρα μηδενικού ελλείμματος), ενώ τα μερίσματα υπέστησαν μείωση από 1 Μαρ 2015. ”Μονά χάνεις, ζυγά κερδιζω”;
kostas
17 Ιουλίου 2015 17:31
πηρε κανενας συμπληρωματικο εφαπαξ μετα την τραπεζικη αργια?
εγω μεχρι 15 ιουλιου υποτιθεται θα επαιρνα το εφαπαξ μου….
Νίκος77
17 Ιουλίου 2015 14:33
Γεια σας.Θελω να ρωτησω το εξης, με αφορμη σχόλιο συναδελφου (σχόλιο 10-6-15 02.41 NIKOS) που αναφέρει υπόθεση έτερου που επέστρεψε στην ενεργο υπηρεσια, προφανώς λόγω πλάνης. Εχω εξαμηνα και …..νομίζω ότι έχω μπει στη μεταβατική περίοδο που προβλέπει ο Ν.3865/2010 και ο Ν.4002/2011 και ότι έχω θεμελιώσει, αλλά…..δεν είμαι σίγουρος,όπως σίγουρη δεν ήταν η εργατολόγος που κατέφυγα και πλήρωσα. Σύμφωνα με τον Ν.4151/2013,αρθρο 4,παρ.10α :”Υπάλληλος που αποχωρεί από την Υπηρεσία προκειμένου να συνταξιοδοτηθεί και λόγω πλάνης περί τα πράγματα δεν πληροί τους όρους και τις προυποθέσεις για την άμεση καταβολή της σύνταξής τους, μπορεί να επανέλθει στην Υπηρεσία μετά από αίτησή του, η οποία υποβάλλεται στον φορέα που αποχώρησε εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριων (3) μηνών από την ημερομηνία που φέρει το έγγραφο της αρμόδιας Διεύθυνσης Συντάξεων, το οποίο και τον πληροφορεί σχετικα”. Οπότε ρωτάω τώρα εγώ: 1.Το άρθρο αυτό αφορά και τους στρκους ή μόνο λοιπούς υπαλλήλους δημοσίου? 2.Αν μας αφορά, δεν έπρεπε να είχε βγεί τουλάχιστον μια ερμηνευτική διαταγή? 3.Αν δε μας αφορά, και εγώ υποβάλλω αναφορά αποστρατείας επειδή… Διαβάστε τη συνέχεια »
Θα σου συνιστούσα να περιμένεις να βγει ερμηνευτική εγκύκλιος, όπως γίνεται πάντα για τόσο γενικούς νόμους.
Εάν πας στη σελίδα “Έγγραφα” θα δεις ότι η εγκύκλιος του Ν.3865/10 (ισχύον συνταξιοδοτικό στρατιωτικών) είναι 11 σελίδες με αναλύσεις, παραδείγματα και πίνακες που διευκρινίζουν πολλά θολά σημεία.
Βέβαια θα χρειαστούν κάποιοι μήνες για να βγει σχετική εγκύκλιος, αλλά μέχρι τότε θα είμαστε σε αχαρτογράφητες περιοχές και κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί οτιδήποτε.
Γιώργος
17 Ιουλίου 2015 09:29
Καλημέρα στον δχστή του site και τους επισκέπτες του. Το ερώτημα που θέτω είναι το εξής: η απόφαση του ΣΤΕ που καταργεί τον 4093(μείωση 5% στις συντάξεις) από πότε θα έχει εφαρμογή;
καλημερα κυριε καρασαββιδη εχω υποβαλει αιτηση αποστρατειας απο 18 ιουν 2015 τελικα το νομοσχεδιο που ψηφιστικε χθες με πιανει? εννοω αυτα περι χορηγησης βασικης συνταξης σε οσους βγουν απο 1 ιουλ και μετα νομιζω οτι γραφει “” στους συνταξιοδορουμενων ολων των ασφαλιστικων ταμειων που συνταξιοδοτουνται απο 1 ιουλ θα χορηγηται η βασικη εγγυημενη συνταξη και μετα τα 67 η πληρης”” οσον αφορα εμας αν ειναι ετσι με πιανει? γιατι εγω θα διαγραφω μετα τις 1 ιουλ συγνωμμη για τις πολλες ερωτησεις αλλα ειλικρινά δεν ξερω τι ισχυει και ανυσηχω μην φυγω τελικα με 300 ευρω συνταξη ευχαριστω εκ των προτερων
Οτι ψηφιστει μεχρι το ΦΕΚ αποστρατειας σου σε παινει.Αλλα περιμενε να βγουν οι ερμηνευτικες εγκυκλιοι του ΓΛΚ κ.λ.π και μετα βγαζεις συμπερασματα για το τι τελικα θα ισχυσει
κ. Καρασαββίδη τι εννοείτε όσοι φεύγουν από 30-6-2015 θα παίρνουν σύνταξη με το νέο τρόπο( όσοι υποβάλλουν παραίτηση από 30-6 -2015,όσοι διαγραφούν από 30-6-2015 ή όσοι πάρουν συνταξιοδοτική πράξη από 30-6-2015?
Χωρίς να έχει γνωστοποιηθεί κάτι συγκεκριμένο (δηλαδή ερμηνευτική εγκύκλιος από ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ) όλα βρίσκονται στο ”υποθετικό” πεδίο. Πάντως το πιθανότερο είναι να ισχύσει για τις αιτήσεις έως 30-6 ( όπως έγινε με τα εφάπαξ έως 31-7-2014) γιατί ειδάλλως θα ” αδειάσουν” οι ένοπλες δυνάμεις…Δεν υπάρχει πάντως λόγος τόσο μεγάλης ανησυχίας γιατί η διαφορά στην σύνταξη είναι πολύ μικρή, όπως αναλύει ο Αχιλλέας : http://enstoloi.net/comments/comment-page-54/#comment-18640
Διόρθωση : από 30-6 και μετά
Κύριε Καρασαββίδη καλημέρα σας! Μία ερώτηση, εάν θα ήταν δυνατόν για κάτι που μάλλον μου έχει ξεφύγει και δεν καταλαβαίνω: είμαι τρίτεκνος, καταταχθείς τον Σεπτέμβρη του 1992. Με βάση τη σελίδα “Δικαίωμα Σύνταξης” θεμελιώνω δικαίωμα σύνταξης τον ερχόμενο Σεπτέμβρη. Στην ίδια σελίδα αναγράφεται ότι αφού κλείνω τα 20 χρόνια μέχρι το 2014, ο υπολογισμός της σύνταξης πραγματοποιείται με βάση τους υπολογισμούς της ιστοσελίδας σας. Τη στιγμή όμως που θεμελιώνω δικαίωμα σύνταξης τον ερχόμενο Σεπτέμβρη, ήτοι μετά την 1 Ιαν 2015, δεν θα έπρεπε ο υπολογισμός να γίνεται με το παλιό σύστημα μέχρι 31 Δεκ 10 και με το καινούργιο (αναλογικό) από 1 Ιαν 2011 και μετά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια απάντηση!
Με το Ν.3865/10 για όσους έχουν θεμελιώσει μέχρι 31-12-2014 η σύνταξη υπολογίζεται με τον παλιό τρόπο, άσχετα πότε θα συνταξιοδοτηθούν (ακόμα και το 2020).
http://enstoloi.net/i-ipologismi-ischioun-mono-gia-katatagentes-mechri-31-12-1992/
Επίσης δες και τον πίνακα στο κάτω μέρος της σελίδας “Δικαίωμα Σύνταξης”.
Τα παραπάνω προβλέπονται στο Ν.3865/10, αλλά με το τρίτο μνημόνιο όλοι όσοι φεύγουν μετά την 30-6-2015 (άσχετα πότε θεμελίωσαν – παλιοί και νέοι ασφαλισμένοι) φαίνεται ότι θα παίρνουν σύνταξη με το νέο τρόπο.
Ήδη τροποποιήθηκε ο Ν.3863/10 και πιθανότατα θα αλλάξει και ο Ν.3865/10 (συνταξιοδοτικό στρατιωτικών).
Έστω και σε φιλολογικό επίπεδο και σε περιβάλλον ανταλλαγής απόψεων τι πιστεύεται ότι θα αλλάξει για όσους έχουν θεμελιωμένα δικαιώματα μέχρι 31/12/2014.
Κύριε Καρασαββίδη τι εννοείται λέγοντας όσοι φεύγουν μετά τις 30-6-2015;Ημερομηνία συνταξιοδότησης ή αποστρατείας;
Η αλλαγή στον 3863/2010 που πιθανόν να εφαρμοσθεί στον 3865/2010 και στους στρατιωτικούς δεν αναφέρει κάτι παρόμοιο.Γράφει για όσους έκαναν ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ μετά την 1/1/2015 ανεξάρτητα του πότε θεμελίωσαν,ότι η σύνταξη τους θα υπολογισθεί για τα χρόνια μετά τις 1/1/2011 με τον νέο τρόπο . Έχετε κάτι υπόψη σας;Κάποια πληροφορία;
ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΚΑΤΑΤΑΓΕΝΤΕΣ 9/1989 ΘΕΜΕΛΙΩΣΑΜΕ 3/2014 , Η’ 3/2015?
Κ. Καρασαββίδη, μπορώ να διεκδικήσω μετά απο επτά χρόνια σύνταξης, επανυπολογισμό με ΄΄ τριετία Κονδύλη΄΄;
Ευχαριστώ εκ΄των προτέρων.
Αυτό νομίζω μόνο το ΓΛΚ μπορεί να το διευκρινήσει, επικοινώνησε μαζί τους και κάνε μία ερώτηση.
Καλησπέρα σε όλους. Εμφανίζεται στο taxis η σύνταξη Αυγούστου. Αμετάβλητη.
Όσο αργεί η ενσωμάτωση της κράτησης στη σύνταξη τόσο μεγαλύτερες θα είναι οι αναδρομικές κρατήσεις (από 1-7-2015).
Ο Ν.4334 έχει ψηφιστεί από 15-7-2015:
http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=b4c01545-e4b2-4fa6-bb44-a4d5013c2f78
Συμπλήρωσε ξανά τα στοιχεία σου στη σελίδα υπολογισμού σύνταξης για να είσαι ψυχολογικά προετοιμασμένος!
για συναδελφους που περιμενανε την 15 ιουλιου συμπληρωματικο εφαπαξ μου κατετεθηκε πριν λιγο.σπευστε ταχεως!!!
Στελιο ποτε πηρες το αρχικο εφαπαξ??
απριλιο 2013
σ ευχαριστω!
stelios καλοφάγωτο!
Το σπεύσατε ταχέως δεν νομίζω να έχει νόημα.
Kατατέθηκε αλλά δεν μπορείς να το “σηκώσεις”
ελέω capital controls !
βρε παιδια…εγω που περιμενα το εφαπαξ μεχρι 15 ιουλιου τι γινεται?ποτε θα το δωσουν?
Καλημέρα, είμαι απόστρατος αξιωματικός και έχω υποβάλλει την αίτηση μου για την καταβολή του εφάπαξ στον ΕΛΟΑΣ από 21 Φεβ 14 (Αριθμ.Πρωτ.888/21-2-2014)…..η ενημέρωση που είχα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το ΜΤΣ/ΕΛΟΑΣ, ήταν ότι έχουν ειδοποιηθεί οι συνάδελφοι μέχρι αρ. πρωτ. 691/14-2-2014 αλλά δεν τους καταβλήθηκε το μέρισμα που θα έπρεπε να καταβληθεί εως 15 Ιουλ 15 λόγω τις επιβολής των ελέγχων κεφαλαίων……. και δεν έχει γίνει επόμενη συνεδρίαση για να εξετασθούν οι επόμενες αιτήσεις καθώς δεν έχει γίνει μεταφορά ποσών στο ταμείο……η ερωτησή μου είναι αν γνωρίζει κάποιος καθώς η τραπεζική αργία έληξε αν οι μεταφορές αυτών των ποσών ως κρατήσεις προς τον ΕΛΟΑΣ γίνονται σύμφωνα με την τελευταία ΠΝΠ(Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου)ή ισχύει ο έλεγχος κεφαλαιών για αλληλόχρεους λογαριασμούς….ευχαριστώ πολύ.
εγω παυλο ηταν να παρω το εφαπαξ μεχρι 15 ιουλιου.κ δεν το εχω παρει ακομη.μιλησα με τον προισταμενο πριν μια βδομαδα και μου ειπε αν δεν ανοιξουν οι τραπεζες κανονικα και να δουν τι αποθεματα εχουν…….πηρε καποιος εφαπαξ του οποιου του ζητηθηκε φορολογικη ενημεροτητα στις 5 ιουνιου?
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΑΠΟ ΕΛΟΑΣ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ 14 ΦΕΒ 2014.
Καλησπέρα,ευχάριστο νέο για μας που περιμένουμε.Ευχαριστούμε πολύ!
ανδρεα τι αριθμο πρωτοκολλου εχεις?γιατι ειμαι την ιδια ημερομηνια με σενα!
χαίρετε, και εγώ 14 φεβ 2014 είμαι με αρ. πρωτ: 716. ενημέρωση τηλεφωνική από ΕΛΟΑΣ δεν έχω ακόμη για φορ. ενημερ. κ.λ.π
ας είμαστε εν διαρκεί που λέμε για ό,τι νέο έχει ο καθένας…
(θετικό που κινείται πάντως η καταβολή σε συναδέλφους)
καλή υπομονή…
ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ Ο ΑΡ. ΠΡΩΤ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΙΝΑΙ 670.
βαιε αυτοι που καταθεσαμε μεσα στον φεβρουαριο μου ειπαν οτι ειμαστε πολλοι και θα το εδιναν σε δυο γκρουπ.κ μαλλον επεσες στο δευτερο.γιατι εγω ειμαι 671 και μου την ζητησαν 5 ιουνιου…οπως διαβασα παραπανω σταματησαν στον 691 αρ.πρωτοκολλου!λογικα πρεπει να μου το εβαλαν κ σε μενα το πρωι αλλα δεν εχω παει τραπεζα!
σε ευχαριστω πολυ ανδρεα!σε καλη μερια!εεγω εχω τον 671.λογικα θα μου τα εβαλαν!
γιώργο έχεις δίκιο. μόλις μίλησα με ελοας και έχουν σταματήσει στον αρ.πρωτ:691. μου είπε ότι θα είμαι (αρ.πρωτ:716) στο επόμενο συμβούλιο που δεν έχει αποφασιστεί ακόμα πότε θα γίνει…
Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη πότε θα γίνει;;;τι είναι αυτά που κάνουνε…να επισπέυσουν γενικώς εφόσον 2 εβδομάδες είχαν κολήσει οι διαδικασίες…
http://www.onalert.gr/userfiles/apofasi_4707-2015_elegktikou_synedriou.pdf
Αχιλλέα τα φώτα σου στην απόφαση που ανέβασε ο συνάδελφος Γιώργος την οποία είδα και εγώ αλλά δεν το πολύ κατάλαβα,Αφορά την κατάργηση τις παραπάνω κράτησεις για όλους και την αναδρομικότητα μόνο στον προσφυγέντα?
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: με την συμπλήρωση του 55ου έτους κάποιος που έχει συνταξιοδοτηθεί χωρίς 35ετία και κάτω των 55 του αποδίδονται όσα ο Ν. 4024(40%>1000) του κόβει;
Του κόβεται η κράτηση τον επόμενο μήνα από την συμπλήρωση των 55 ετών.
Χαρη ευχαριστω
Να `σαι καλά. Γιώργο.
Για το 2) ερώτημα μου Αχιλλέα το κατανόησα στη σελίδα οπότε δεν χρειάζεται η απάντηση.
Η καταβολή γάμου είναι για όσους δεν έχουν πληρώσει το αντίστοιχο ποσό στο ΜΤΣ (για γάμο προ του 2002, μετά καταργήθηκε η κράτηση) και τους κρατείται αναδρομικά όταν συνταξιοδοτούνται.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η οφειλή είναι γύρω στα 1.500 € (ανάλογα με το βαθμό φυσικά), ενώ κρατούνται περίπου 15 € ανά μήνα, η κράτηση αυτή (εάν υπάρχει) “συνοδεύει” τον απόστρατο για 8 χρόνια περίπου!
http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-35/#comment-17108
Καλησπέρα Αχιλλέα δύο ερωτήσεις θα ήθελα να υποβάλλω: 1)Τελικά ότι ισχύει για τις επικουρικές ισχύει και για τα μερίσματα? όσο αφορά τις κρατήσεις και 2) Γιατί στον υπολογισμό του ΜΤΣ έχεις προσθέση και μια κράτηση για καταβολή γάμου αφορά όλους ή από κάποιο έτος και μετά?
Βαγγελη τα Μετοχικα Ταμεια ΔΕΝ ειναι επικουρικα,οποτε λογικα δεν πρεπει να υπαρξει 6% εκει υπερ περιθαλψης.Ηδη πληρωνουμε ενα 3% υπερ ΝΙΜΙΤΣ στο μερισμα του ΜΤΣ!!!Βεβαια αυτο μενει να το δουμε στην πραξη.
Θεωρώ ότι τα μερίσματα λογίζονται ως επικουρικά, πράγμα που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι συμμετέχουν στην κράτηση του Ν.4093 όπως και τα επικουρικά των δημοσίων υπαλλήλων.
Αχιλλεα εχω την ελπιδα οτι δεν θα μπουν στο ΕΤΕΑ οπως ΟΛΑ τα επικουρικα.
Εάν διάβαζες προσεκτικά το σχόλιό μου δεν θα το παρερμήνευες, δεν θα έβγαζες αυθαίρετα συμπεράσματα και δεν θα μου έβαζες λόγια που ποτέ δεν είπα!
Αντιγράφω ξανά το προηγούμενο σχόλό μου:
“Θεωρώ ότι τα μερίσματα λογίζονται ως επικουρικά, πράγμα που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι συμμετέχουν στην κράτηση του Ν.4093 όπως και τα επικουρικά των δημοσίων υπαλλήλων.”
Η υπαγωγή στο ΕΤΕΑ τι σχέση έχει, από που προκύπτει και που αναφέρεται στο δικό μου σχόλιο;
Το προηγούμενο σχόλιό μου σε απλά ελληνικά μεταφράζεται ως εξής:
Το κράτος υπολογίζει τα μερίσματα όπως τα επικουρικά των δημοσίων υπαλλήλων γι’ αυτό και επιβάλλει σε όλα τις ίδιες ακριβώς μειώσεις – τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο – οποιοδήποτε άλλο συμπέρασμα είναι εντελώς αυθαίρετο.
ΥΓ. Γνωμοδότηση ΝΣΚ του 2012 (μετοχικά ταμεία ως επικουρικοί φορείς ασφάλισης):
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΒΕΥ5ΟΡΡΕ-530
το ΕΤΕΑ κολλαει γιατι ΟΛΑ τα επικουρικα ταμεια θα γινουν ΕΝΑ Εναιο Ταμειο Επικουρικης Ασφαλισης και μαλιστα ΑΜΕΣΑ συμφωνα με τα τελευταια λεγομενα της κυβερνησης.Λες να μπουν και τα Μετοχικα;
Η Γνωμοδότηση ΝΣΚ του 2012 αναφέρει ότι ΕΚΟΕΜΣ-ΠΝ-Α δεν αποτελούν φορείς κοινωνικής ασφάλισης. Τα δε ΜΤΣ-Ν-Α τώρα που έχουν καταργηθεί οι κοινωνικοί πόροι, μήπως θα έπρεπε να αποχαρακτηρισθούν από φορείς κοινωνικής ασφάλισης βάσει του σκεπτικού της ανωτέρω γνωμοδότησης;
Όμως η κυβέρνηση ανέστειλε τις αποφασισμένες μειώσεις στις επικουρικές (ρήτρα μηδενικού ελλείμματος), ενώ τα μερίσματα υπέστησαν μείωση από 1 Μαρ 2015. ”Μονά χάνεις, ζυγά κερδιζω”;
Όμως η κυβέρνηση ανέστειλε τις αποφασισμένες μειώσεις στις επικουρικές (ρήτρα μηδενικού ελλείμματος), ενώ τα μερίσματα υπέστησαν μείωση από 1 Μαρ 2015. ”Μονά χάνεις, ζυγά κερδιζω”;
πηρε κανενας συμπληρωματικο εφαπαξ μετα την τραπεζικη αργια?
Δεν νομίζω γιατί πρέπει ν΄ανοίξουν πρώτα οι τράπεζες για να δουν τα μετοχικά ταμεία που βρίσκονται τα αποθεματικά τους.
εγω μεχρι 15 ιουλιου υποτιθεται θα επαιρνα το εφαπαξ μου….
Γεια σας.Θελω να ρωτησω το εξης, με αφορμη σχόλιο συναδελφου (σχόλιο 10-6-15 02.41 NIKOS) που αναφέρει υπόθεση έτερου που επέστρεψε στην ενεργο υπηρεσια, προφανώς λόγω πλάνης. Εχω εξαμηνα και …..νομίζω ότι έχω μπει στη μεταβατική περίοδο που προβλέπει ο Ν.3865/2010 και ο Ν.4002/2011 και ότι έχω θεμελιώσει, αλλά…..δεν είμαι σίγουρος,όπως σίγουρη δεν ήταν η εργατολόγος που κατέφυγα και πλήρωσα. Σύμφωνα με τον Ν.4151/2013,αρθρο 4,παρ.10α :”Υπάλληλος που αποχωρεί από την Υπηρεσία προκειμένου να συνταξιοδοτηθεί και λόγω πλάνης περί τα πράγματα δεν πληροί τους όρους και τις προυποθέσεις για την άμεση καταβολή της σύνταξής τους, μπορεί να επανέλθει στην Υπηρεσία μετά από αίτησή του, η οποία υποβάλλεται στον φορέα που αποχώρησε εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριων (3) μηνών από την ημερομηνία που φέρει το έγγραφο της αρμόδιας Διεύθυνσης Συντάξεων, το οποίο και τον πληροφορεί σχετικα”. Οπότε ρωτάω τώρα εγώ: 1.Το άρθρο αυτό αφορά και τους στρκους ή μόνο λοιπούς υπαλλήλους δημοσίου? 2.Αν μας αφορά, δεν έπρεπε να είχε βγεί τουλάχιστον μια ερμηνευτική διαταγή? 3.Αν δε μας αφορά, και εγώ υποβάλλω αναφορά αποστρατείας επειδή… Διαβάστε τη συνέχεια »
Νίκο μην περιμένεις απάντηση σε email από ΓΛΚ. Αν δεν βρίσκεις άκρη με έναν εργατόλογο ψάξτην και με δεύτερο και με τρίτο εργατολόγο.
Θα σου συνιστούσα να περιμένεις να βγει ερμηνευτική εγκύκλιος, όπως γίνεται πάντα για τόσο γενικούς νόμους.
Εάν πας στη σελίδα “Έγγραφα” θα δεις ότι η εγκύκλιος του Ν.3865/10 (ισχύον συνταξιοδοτικό στρατιωτικών) είναι 11 σελίδες με αναλύσεις, παραδείγματα και πίνακες που διευκρινίζουν πολλά θολά σημεία.
Βέβαια θα χρειαστούν κάποιοι μήνες για να βγει σχετική εγκύκλιος, αλλά μέχρι τότε θα είμαστε σε αχαρτογράφητες περιοχές και κανένας δεν μπορεί να σου εγγυηθεί οτιδήποτε.
Καλημέρα στον δχστή του site και τους επισκέπτες του. Το ερώτημα που θέτω είναι το εξής: η απόφαση του ΣΤΕ που καταργεί τον 4093(μείωση 5% στις συντάξεις) από πότε θα έχει εφαρμογή;
Καλα εσυ ρε Γιωργο περιμενεις σοβαρα να εφαρμοστει αυτο;Να σου θυμισω,διοτι μαλλον δεν θα το εχεις καταλαβει οτι εχει υπογραφει τριτο μνημονιο…
Η απόφαση του ΣτΕ αφορά μόνο τους συνταξιούχους του ΙΚΑ και δεν έχει εφαρμογή στους συνταξιούχους του δημοσίου, εμείς “υπαγόμαστε” στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
http://enstoloi.net/comments/comment-page-51/#comment-17531
http://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-84/#comment-18048
Επί της ουσίας συμφωνώ με το σχόλιο του Δημήτρη.
Καλησπερα! Θα ηθελα να σας ρωτησω εαν γνωρίζεται με 17 χρονια και 10 μηνες ποσο εφαπαξ θα παρω? Σύνταξη περνω κανονικα.
Συμπλήρωσε τα πεδία εδώ http://enstoloi.net/stratos/efapax-ges/
Εφάπαξ δικαιούσαι μόνο εφόσον σου απονεμηθεί σύνταξη.
http://enstoloi.net/miosi-apaitoumenou-chronou-efapax-emth/
καλημερα κυριε καρασαββιδη εχω υποβαλει αιτηση αποστρατειας απο 18 ιουν 2015 τελικα το νομοσχεδιο που ψηφιστικε χθες με πιανει? εννοω αυτα περι χορηγησης βασικης συνταξης σε οσους βγουν απο 1 ιουλ και μετα νομιζω οτι γραφει “” στους συνταξιοδορουμενων ολων των ασφαλιστικων ταμειων που συνταξιοδοτουνται απο 1 ιουλ θα χορηγηται η βασικη εγγυημενη συνταξη και μετα τα 67 η πληρης”” οσον αφορα εμας αν ειναι ετσι με πιανει? γιατι εγω θα διαγραφω μετα τις 1 ιουλ συγνωμμη για τις πολλες ερωτησεις αλλα ειλικρινά δεν ξερω τι ισχυει και ανυσηχω μην φυγω τελικα με 300 ευρω συνταξη ευχαριστω εκ των προτερων
Οτι ψηφιστει μεχρι το ΦΕΚ αποστρατειας σου σε παινει.Αλλα περιμενε να βγουν οι ερμηνευτικες εγκυκλιοι του ΓΛΚ κ.λ.π και μετα βγαζεις συμπερασματα για το τι τελικα θα ισχυσει