Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 100 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

guest
17.4K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
σ
σ
14 Μαΐου 2016 09:24

Πρόταση ΄΄βόμβα΄΄ από το ΔΝΤ, οι προσωπικές διαφορές στους μισθούς και στις συντάξεις να καταργηθούν το 2018, περιλαμβάνεται στα επιπρόσθετα μέτρα των 3,6 δις ευρώ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  σ
14 Μαΐου 2016 10:22

Να σου πω ότι το ξέρουμε? Σόκαρε σε?….και μάλιστα θα καταλήξουν να το κάνουν και πιο νωρίς…

panos
panos
13 Μαΐου 2016 18:59

Τελικά τι ισχύει εάν γνωρίζει καποιος? Μέχρι τις 30-6-2016 εάν κάνουμε αίτηση συνταξιοδότησης έτσι απλά ή η διαγραφή την οποία και δεν προλαβαίνουμε?

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  panos
13 Μαΐου 2016 19:04

H ανακοινωση του υπουργειου εργασιας αναφερει καθαρά για αίτηση συνταξιοδότησης

http://www.ypakp.gr/uploads/docs/9626.pdf

~~~~
~~~~
Απάντηση σε  Δημητρης
16 Μαΐου 2016 00:54

ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ

το κειμενο του Υπουργειου Εργασιας αναφερεται σε αιτηση συνταξιοδοτησης . σιγουρα δεν ειναι αιτηση συνταξιοδοτησης η αιτηση αποστρατειας .

Παραδειγμα

το 2008 συναδελφος εκανε αιτηση αποστρατειας και σε 4 μηνες το ΓΛΚ του ειχε βγαλει και την συνταξη , σημερα ξερω περιπτωση που εκανε αιτηση τον Μαιο του 2015 και τον διεγραψαν τον ιανουαριο 2016 , εσταλη Ο ΦΑΚΕΛΟΣ στο ΓΛΚ μετα απο 2 μηνες δλδ απριλιο και μεχρι σημερα δεν τον εχει παραλαβει ΚΑΝΕΝΑΣ στο ΓΛΚ .. δηλαδλ περασε σχεδον 1 χρονος και ακομα μπορει να του πουν αν δε τον εκκαθαρισουν οτι ειναι και με τον καινουργιο νομο .,…

Δεν ξερω γιατι αλλα η ΣΙΩΠΗ του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ – αρχηγων και υπαρχηγων των σωματων εκτος του ΔΝΤΗ ΔΟΙ και των συνδεσμων μας ειναι ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ….

ειναι για γελια και για κλαματα η κατασταση αλλα αν νομιζουν καποιοι οτι απονεμουν δικαιοσυνη κρυπτομενοι στο τελος θα το φανε και αυτοι το κεφαλι τους

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  panos
13 Μαΐου 2016 19:53

Σύμφωνα με την νομοθεσία, το προσωπικό των ΕΔ και ΣΑ για να έχουν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση συνταξιοδότησης (έντυπο ΔΑΥΚ) προς το ΓΛΚ, θα πρέπει να έχει εκδοθεί το ΦΕΚ, όπου και προσδιορίζεται η ημερομηνία οριστικής διαγραφής η οποία είναι και η ημερομηνία υποβολής της αίτησης – κανονισμού σύνταξης – λήξη συντάξιμης υπηρεσίας.
Άλλο η αίτηση συνταξιοδότησης, και άλλο η αίτηση αποστρατείας.

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  G.G.
13 Μαΐου 2016 20:03

Δλδ για να καταλαβω…..
Εγώ κάνω αίτηση αποστρατείας τον Ιανουάριο…
Για κάποιους “λόγους” καθυστερεί να εκδοθεί το ΦΕΚ διαγραφής… (αρωστησε ο χειριστής, έσπασε το χέρι του ο ΠτΔ, χάλασαν τα μηχανήματα του ΕΤ) κάτι που δεν είναι υπαιτιότητά μου, και βγαίνει το ΦΕΚ 8 μήνες μετά, τι φταιω εγώ που περιμένω τόσους μηνες και μου αλλάζει όλα τα δεδομένα για την υπόλοιπη ζωή μου?
Λογικό??

Τάσος
Τάσος
Απάντηση σε  Δημητρης
13 Μαΐου 2016 20:47

Είναι λογικά αυτά που γράφεις Δημήτρη, αλλά και ορθή η διευκρίνηση του G.G. Μήπως τελικά δεν μιλάμε για προσπάθεια “εθελούσιας αποχώρησης” αλλά “εγκλωβισμού”;
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο χρόνος που δόθηκε με τη τροπολογία πρέπει να επεκταθεί τχστον μέχρι το τέλος του έτους . Μακάρι να γίνουν συντονισμένες ενέργειες από τους αρμόδιους.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Τάσος
13 Μαΐου 2016 22:24

Τάσο,

οι κυβερνώντες βασίζονται στην “εν θερμώ” απόφασή σου να φύγεις και να “πετύχουν” μια ακόμα εθελούσια “απόλυση”…αυτό τους αρκεί, γιατί όταν γίνει η αποδοχή της αίτησης αποστρατείας σου τότε δεν μπορείς να την ανακαλέσεις …οπότε και θα φύγεις άρον-άρον τώρα και στο τέλος θα πέσεις με το νέο ασφαλιστικό…αυτό νομίζω!

Από όσα γνωρίζω, η όλη διαδικασία από την αρχή μέχρι το ΦΕΚ διαγραφής θέλει το λιγότερο 2+ μήνες και ένας μήνας μετά μέχρι την οριστική διαγραφή…δεν νομίζω αν ρίξεις μέσα στον Μάιο αίτηση αποστρατείας να έχεις διαγραφή μέχρι την 30-6-16…

Τάσος
Τάσος
Απάντηση σε  Τάσος
13 Μαΐου 2016 22:59

Johnny B,
στη δική μου περίπτωση το ΦΕΚ βγήκε σε τέσσερις και μισό μήνες (Δεκ 14) περιμενω και εγω εφαπαξ οπως και εσυ . Έχω όμως συγγενείς και φίλους στις ΕΔ και στα ΣΑ και τους εκφράζω την ίδια άποψη όπως και έδω . Αν δεν δώσουν ικανό χρόνο ώστε να εξασφαλίσουν κατοχυρωμένα μέχρι πρότινος δικαιώματα , τους οδηγεί στην επιλογή του μέγιστου συντάξιμου χρόνου, αν θέλουν να εξασφαλίσουν μέγιστη αναπλήρωση . Δεν είναι όμως κάτι που όλοι επιθυμούν, ο καθένας για τους προσωπικούς του λόγους. Και από οτι φαντάζομαι γνωρίζεις πως δεν περνούν όλοι τα ίδια στη δουλειά τους . Αν κάποιος ειναι συμπληρωμένος και αποφάσισε τώρα να αποστρατευτεί, γιατί να μην προλαβαίνει να κάνει χρήση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων που μέχρι πριν λίγες μερες είχε; Δεν είναι έτσι αναγκαία μια ικανή μεταβατική περίοδος για να προλάβουν όσοι επιθυμουν; Δεν περιορίζουν οι δύο μήνες αυτή την αναγκαία μεταβατική περίοδο ωφελώντας μόνο λίγους;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Τάσος
14 Μαΐου 2016 00:35

Τάσο,

βασικά τα ίδια λέμε!

Από ότι φαίνεται η παράταση δόθηκε με το “ζόρι” για να προλάβουν όλοι οι ευδοκίμως να διαγραφούν με το παλιό ασφαλιστικό. Δεν νομίζω ότι κάποιος με αίτηση αποστρατείας μέσα στον Μάιο θα έχει τον διαθέσιμο χρόνο για να διαγραφεί πριν την 1-7-16, εκτός και αν δοθεί νέα παράταση…οπότε το ρισκάρεις και ότι γίνει…αλλά από την άλλη αυτό είναι μια απόφαση ζωής επειδή η διαφορά μεταξύ του μισθού του ε.ε. (και με το νέο μισθολόγιο ακόμα!) με τη σύνταξη του νέου απόστρατου θα είναι χαοτική!!! Δεν ζεις οικογένεια με τις νέες συντάξεις, δυστυχώς τα κεφάλια μέσα…

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Δημητρης
13 Μαΐου 2016 20:52

Αυτό γίνεται σε πολλούς να διαγράφονται μετά από πολλούς μήνες αναμονής για διάφορους λόγους όπως και αυτούς που επικαλείσαι.
Απλά τώρα κάποιοι καίγονται για γρήγορα γρήγορα, που κάποτε θα παρακάλαγαν να κάτσουν και να πληρώνονται κάνοντας διακοπές τρενάροντας με τις κατάλληλες γνωριμίες το φεκ αποστρατείας τους…………ή δεν το ξέρεις αυτό φίλε Δημήτρη.

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Μαΐου 2016 21:01

Nα σου πω ειλικρινα.. τώρα το εμαθα ότι κάνει τόσους μήνες…
ειχα μείνει στην εντύπωση ότι κανει 1-2 μήνες.
Τι στο καλό? Τα ΦΕΚ με τις προαγωγές πως τα προλαβαίνουν?

Johnny B.
Johnny B.
13 Μαΐου 2016 17:39

Αχιλλέα,

π.χ. γράφεις ότι: “Η Έκτακτη Εισφορά (Ν.3986) υπολογίζεται με την καινούρια μεθοδολογία που καθορίζεται στο νέο ασφαλιστικό.”

Πράγματι, πλέον η παλιά κύρια σύνταξη θα είναι και αυτή μικρότερη εξαιτίας του νέου φορολογικού.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Θα εφαρμοστεί από τη μισθοδοσία Ιουνίου?

Είδα ότι υπάρχει αναδρομική ισχύ από 1/1/16 στην έκτακτη εισφορά, σωστά? άρα να περιμένουμε ότι θα υπάρχουν και αναδρομικές κρατήσεις σε δόσεις?

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Μαΐου 2016 18:20

Μέχρι σήμερα η πρακτική που εφαρμόζεται σε περιπτώσεις αλλαγής φορολογικής κλίμακας είναι η άμεση εφαρμογή της από την έκδοση σχετικής εγκυκλίου και μετά. Για τους προηγούμενους μήνες θα πληρώσουμε με την εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης Οικ. Έτους 2016. Το ίδιο γίνεται και με την εισφορά αλληλεγγύης.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
13 Μαΐου 2016 18:24

Φορολογικό Έτος 2016 και όχι Οικ. Έτος 2016.

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
13 Μαΐου 2016 20:04

Έχει δίκιο ο GEORGIOSP
Δες την παρακάτω εγκύκλιο σε εφαρμογή εκτέλεσης του ν.4334/16-7-15, όπου αυξήθηκε η ειδική εισφορά αλληλεγγύης για ορισμένα εισοδήματα από 16-7-2015 με αναδρομικότητα από 1-1-2015.
http://big.assets.huffingtonpost.com/ggde.pdf

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
13 Μαΐου 2016 22:02

Ευχαριστώ και τους δύο σας. Είστε πάντοτε κατατοπιστικοί!!!

Δημητρης
Δημητρης
13 Μαΐου 2016 16:46

http://www.ypakp.gr/

Ανακοινωση του υποργειου εργασιας για αιτησεις συνταξιοδοτησης πριν την εφαρμογη του νομου..
Οποτε υποθετω για ολους εμας που περιμενουμε ΦΕΚ διαγραφης, μας πιανει ο παλιος νομος υπολογισμου

Τάσος
Τάσος
Απάντηση σε  Δημητρης
13 Μαΐου 2016 17:12

http://www.ypakp.gr/uploads/docs/9626.pdf

Εκτιμώ οτι εφόσον αναφέρεται σε “αιτήσεις συνταξιοδότησης” αφορά και σε όσους αποφασίσουν να αιτήσουν έως 30 Ιουνίου.

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Τάσος
13 Μαΐου 2016 17:28

Σωστα διοτι το αναφερει συγκεκριμενο αρθρο του νεου νομου…

ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  Δημητρης
13 Μαΐου 2016 17:36

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΘΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
13 Μαΐου 2016 17:44

Νομιζω ειναι ξεκαθαρο…
Προσωπικη μου άποψη ειναι πως προκειται για εναν τροπο “εθελουσιας”.. “ξεκαθαρισματος”, μια και τους βολευει μια εξοδος εκατονταδων στελεχων, εφοσον πιεζονται για απολυσεις στο Δημοσιο

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
13 Μαΐου 2016 17:58

Σωστά Δημήτρη και μάλιστα χωρίς να γίνουν “κακοί” με κανέναν!

Όμως δεν νοιάζονται για τα κενά σε έμπειρο προσωπικό που δημιουργούν στον τομέα της άμυνας? μόνο για τα οικονομικά νοιάζονται στην κυβέρνηση? …

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
13 Μαΐου 2016 18:11

Σαφως και ΟΧΙ αγαπητε συναδελφε Johnny…..
Χεστηκαν για το Εθνος……

Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Τάσος
13 Μαΐου 2016 19:51

Νομίζω αναφέρεται σε αίτηση συνταξιοδότησης στο ΓΛΚ και όχι στην αίτηση αποστρατείας στην Υπηρεσία.

Τάσος
Τάσος
Απάντηση σε  Πάνος
13 Μαΐου 2016 20:07

Τα οικονομικά επιτελεία των σωμάτων δεν έχουν αποσαφηνίσει ακόμα τους χρόνους τους όρους και τις προυποθέσεις ; Αυτά είναι αρμόδια, εδώ εκφράζονται προσωπικές απόψεις.
Πως ενημερώνεται ένας ε.ε. συνάδελφος δλδ; Δεν είναι υποχρέωση της υπηρεσίας η έγκαιρη ενημέρωση αυτών;

Τακης
Τακης
13 Μαΐου 2016 16:26

Συνάδελφοι, μόλις γυρισα από ΓΛΚ.Οι άνθρωποι μου είπαν οτι πρόκειται για ένα εντελώς αντισυνταγματικό έκτρωμα.Προσοχή στους συναδέλφους με πτητικά και αλλού είδους εξάμηνα διότι στο νέο νόμο δεν γίνεται καν αναφορά για πληρωμή τους!Πρέπει να βγουν δεκάδες τροποποιητικες εγκυκλιοι για πολλά θέματα.Η ανισότητα έναντι συναδέλφων που έχουν φύγει με λιγότερα χρόνια είναι τεράστια. Εγώ είμαι τουλάχιστον 300€ λιγότερα από συνάδελφο που έφυγε πριν ένα χρόνο!

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Τακης
13 Μαΐου 2016 16:28

Kαι εμενα τα ιδια μου ειπαν…
Ανεφάρμοστο στις ΕΔ και Σ.Ασφαλείας
Τα δικαστήρια και οι αγωγές θα πέσουν βροχή

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Δημητρης
13 Μαΐου 2016 16:58

Τάκη,

αν μετατρέψω την “προσωπική διαφορά” υπέρ μου σε πληρωτέο ποσό …κάπου εκεί θα διαφέρω με έναν νέο απόστρατο (χωρίς να υπολογίζω το ποσοστό της προσωπικής διαφοράς στη σύνταξή του που θα λαμβάνει μέχρι και το 2018).

Δηλαδή αν μετά την 1-1-19 μας ρίξουν και εμάς στα “Τάρταρα” καταλαβαίνεις που θα βρεθούμε οικονομικά!!!

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Τακης
13 Μαΐου 2016 18:10

Σαφως και ΟΧΙ αγαπητε συναδελφε Johnny…..
Χεστηκαν για το Εθνος……

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  manos dim
13 Μαΐου 2016 14:40

Σκέψου Μάνο ότι ο ΕΦΚΑ θα είναι ένα “χειρότερο” οικονομικά ΙΚΑ…

Σε καμιά δεκαετία από τώρα, σε μια χώρα χωρίς ανάπτυξη και με μόνιμη λιτότητα…θα λέμε με νοσταλγία ότι εμείς σήμερα ζούσαμε σε εποχές “συνταξιοδοτικής χλιδής”!!!!

Δυστυχώς το σλόγκαν: “Όλα μαζί σε ένα (ταμείο) νοικοκυρεμένα” που θα ήθελαν να ισχύσει με τον ΕΦΚΑ, πιθανότητα δεν θα μας “βγει σε καλό” είτε ήμαστε στο παλιό είτε στο νέο ασφαλιστικό!

ΥΓ: Αυτές τις μέρες οι κυβερνώντες παρέα με τους δανειστές, “τρίβουν” τα χέρια τους χαιρέκακα επειδή πετυχαίνουν οικειοθελείς “απολύσεις” ένστολων χωρίς να χρειαστεί να γίνουν “κακοί”… αυτό που κάνουν είναι εγκληματικό για την άμυνα της χώρας παρασέρνοντας έμπειρους στρατιωτικούς σε “εν θερμώ” αποστρατείες για να “προλάβουν” (?) την “προσωπική διαφορά” στη σύνταξή τους… λες και η “προσωπική διαφορά” θα διαρκέσει για πάντα!!!!

Τάσος
Τάσος
13 Μαΐου 2016 12:34

http://kranosgr.blogspot.gr/2016/05/blog-post_35.html

Τα σχολιάζαμε πριν ακόμα την ψήφιση του νόμου. Έστω και καθυστερημένα υπάρχει μια αντίδραση . Εύχομαι να υπάρξει με τροπολογία ικανός χρόνος μετάβασης.

Takis
Takis
Απάντηση σε  Τάσος
13 Μαΐου 2016 13:31

Το προσχεδιο του ασφαλισκου το γνωριζαν απο τις αρχες Ιανουριου. Τι εκαναν τοσο καιρο, ασε που σχετικα με τις ημερομηνιες διαγραφης τα εχουν μπερδεμενα με αυτα που ισχυουν πραγματικα. Ας διαβαζανε τουλαχιστον τις FAQ παρ. 2.2 πριν συνταξουν την επιστολη.

Δημος
Δημος
Απάντηση σε  Τάσος
13 Μαΐου 2016 13:59

Τωρα που εστειλαν την επιστολη………..ανακουφηστικα που εχω καποιους που με σκευτονται.
ΥΣ. Τακη….λες να ζηλεψαν τις λαθος ημερομηνιες των εγγραφων της ΔΟΙ ?

Τάσος
Τάσος
Απάντηση σε  Τάσος
13 Μαΐου 2016 14:20

Μια πρώτη αντίδραση ειναι σαφώς καλύτερη από καμμία αντίδραση, ακόμη και δεν είναι ορθά εκφρασμένη.
Εννοείται ότι χωρίς αποφάσεις εν θερμώ και με σωστή ενημέρωση μπορούν πολλοί συνάδελφοι να αιτήσουν τχστον ένα εύλογο χρονικό διάστημα για τις αποφάσεις τους.
Αλλιώς θα εξυπηρετούνται οι συνήθεις ύποπτοι που δεν τους αφορούσε και πολύ τι κάνουν οι υπόλοιποι.

Takis
Takis
Απάντηση σε  Τάσος
13 Μαΐου 2016 14:54

Όταν στέλνεις ένα έγγραφο για ένα τόσο σπουδαίο ζήτημα στον αρμόδιο υπουργό ζητώντας του κάποιες αλλαγές, βασιζόμενος σε μη ορθή αποτύπωση των διατάξεων – νόμων, που αφορά το πότε διαγράφεται ένας στρατιωτικός, τότε ο υπουργός πως φαντάζεσαι ότι θα αντιμετωπίσει τα αιτήματα σου ?
Αν πήγαινες ένα τέτοιο έγγραφο στον Δκτη σου, εσύ τι νομίζεις ότι θα σου έλεγε ?
ΥΣ. Εγώ αυτό που φοβάμαι περισσότερο από όλα είναι ποιος σωτήρας θα μας σώσει από όλους αυτούς τους σωτήρες.

Τάσος
Τάσος
Απάντηση σε  Takis
13 Μαΐου 2016 15:10

Συμφωνώ με ότι γράφεις . Η αντίδραση είναι πρόχειρη και καθυστερημένη . Από κάπου πρέπει όμως να ξεκινήσει . Δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να περνούν φωτογραφικές και περιορισμένες τροπολογίες . Αφορά πολλούς αυτή η ιστορία .
Εγώ προσωπικά αν δεν είχα ενημερωθεί λίγο καιρό πριν απο τη παρούσα ιστοσελίδα για υπολογισμούς σύνταξης και τους αντίστοιχους νόμους θα πλήρωνα τώρα τριπλάσιες εισφορές.
Όπως έχω ξανασχολιάσει κάποιος που έχει συμπληρώσει και επιθυμεί να αποστρατευτεί ας του δοθεί τχστον ο χρόνος να πάρει τις αποφάσεις του χωρίς να χάνει κατοχυρωμένα δικαιώματα.

Γεωργιος Φουντουκιδης
Γεωργιος Φουντουκιδης
13 Μαΐου 2016 10:16

Παρακαλώ πολύ είναι άμεσο αν μπορεί κάποιος να απάντησή με σιγουριά και κυρίως ο κύριός Αχιλλέας Καρασαββίδης .
Μπήκα το 89 , έχω τα 5 χρόνια μάχιμα , στον υπολογισμό της σύνταξης βάζει και του Κονδύλη τα 3 χρόνια οπότε με πάει σύνολο 35 και κάτι . είναι σωστός ο υπολογισμός ή όχι γιατί χωρίς τα 3 χρόνια Κονδύλη η διαφορά είναι μεγάλη και θέλω να καταθέσω άμεσα αποστρατεία .Ευχαριστώ.

nickolas
nickolas
13 Μαΐου 2016 12:11

Σημείωση Νο 1: Επισημαίνεται ότι τα έτη αυτά μετρούν μόνο για οικονομική προσαύξηση της σύνταξης κατά 3/35α – δεν θεωρούνται συντάξιμα έτη και δεν κατοχυρώνετε 35ετία με αυτά, ενώ δεν υπολογίζονται ούτε στο εφάπαξ ούτε στα μερίσματα των Μετοχικών Ταμείων.FAQ 2(ΔΕΔΟΜΕΝΑ) ΕΡΩΤ.4

Γεωργιος Φουντουκιδης
Γεωργιος Φουντουκιδης
Απάντηση σε  nickolas
13 Μαΐου 2016 12:35

αδελφέ ευχαριστώ το γνωρίζω αυτό, απλά στον πίνακα για την συνταξη 2016 το έχει δεδομένο και από κάτω βγάζει πραγματικά χρόνια 27,25 και πλασματικά 35,25 .και συνταξη με Κονδύλη 923 ακαθάριστα χωρίς Κονδύλη 850 .και αυτό που διαπιστώνω είναι είτε πραγματικά 35 είτε με Κονδύλη η διαφορά είναι μικρή αρκεί να βγαίνει σύνολο πραγματικά πλασματικά 35 κάτι που μου το δίνει με του Κονδύλη είναι σωστό αυτό που γράφω: γιατί θέλω να τα καταθέσω .

Γεωργιος Φουντουκιδης
Γεωργιος Φουντουκιδης
13 Μαΐου 2016 12:39

ρωτάω γιατί η προσωπική διαφορά είναι πολύ μεγαλύτερη από το να κλείσω σε 2 χρόνια 30 και 5 πραγματικά ακόμα και για την διαφορά από τα ταμεία.

nickolas
nickolas
13 Μαΐου 2016 13:03

Γιωργο εδω που φτασαμε(προσωπικη μου αποψη) , καλλιτερα να περιμενεις να ενημερωθει στο site η συνταξη ΓΕΝ(νομοθεσια 2014 κ 2016) για να εχεις μια πιο ολοκληρωμενη αποψη για το τελικο πληρωτεο ποσο.Απο τη στιγμη που δεν προλαβαινεις την 1/7/2016 μην παρεις αποφασεις εν θερμω,εκτος αν βγει ερμηνευτικη εγκυκλιος που να αναφερει για την ως ανω ημερομηνια ως προυποθεση ,την πρωτοκολληση της αιτησης αποστρατειας και οχι την δημοσιευση του ΦΕΚ αποστρατειας σου.

Γεωργιος Φουντουκιδης
Γεωργιος Φουντουκιδης
Απάντηση σε  nickolas
13 Μαΐου 2016 13:12

έχεις δίκιο αδελφέ ,είναι απόφαση ζωής και μας έχουν τρελάνει τελείως τρέχουμε πανικόβλητοι χωρίς να ξέρουμε το γιατι .

Γεωργιος Φουντουκιδης
Γεωργιος Φουντουκιδης
Απάντηση σε  nickolas
13 Μαΐου 2016 12:57

OK μελέτησα την παραπομπή σου ποιο ήρεμα και κατάλαβα ευχαριστώ και πάλι

Δημητρης
Δημητρης
13 Μαΐου 2016 17:57

Σημερινη ανακοινωση του υπουργειου εργασιας κανει αναφορα ξεκαθαρα για αιτησεις συνταξιοδοτησης

G.G.
G.G.
13 Μαΐου 2016 08:25

N.4387/12-05-2016 (ΦΕΚ Α/85)
Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλειας − Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού − συνταξιοδοτικού συστήματος − Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων και άλλες διατάξεις.
http://www.protothema.gr/files/1/2016/05/13/fek-asfalistiko.pdf

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
13 Μαΐου 2016 00:41

Συγνωμη λαθος!Ηθελα να γραψω 19 χρ για Ανθλγος και οχι 21 χρ.

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
12 Μαΐου 2016 23:51

Προς george για προαγωγες υπξων.Ο νομος οριζει οτι υπξκος απο σχολη γινεται κατωτερος αξκος[ανθλγος στον Σ.Ξ]μετα απο 21 χρον υπηρεσιας και ανωτερος[Τχης] μετα απο 30.Οι του ΠΝ το ερμηνευανε μαζι μετα χρονια σχολης ενω του Σ.Ξ χωρις .Εγω [ταξη 84]και αλλοι καναμε προσφυγη να ισχυσει οτι στο ΠΝ αλλα δεν ισχυσε για εμας αλλα για τις επομενες ταξεις.Ετσι [μαζι με σχολη]εγινα Ανθλγος στα 21 χρονια και Τχης [εγω φευγοντας] στα 31και οι παραμενοντες συμμαθητες στα 32.Η προηγουμενη ταξη απο την δικια μου εγινε στα 31[ηταν η τελευταια ταξη με ενα χρινο σχολη].Τωρα για τις επομενες ταξεις [επειδη ειμαι εκτος δεν παρακολουθω τι γινεται….

george
george
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
13 Μαΐου 2016 12:03

Βασίλη ευχαριστώ. Αχιλλέα επί του θέματος εάν είναι δυνατόν.

villas
villas
12 Μαΐου 2016 19:19

Ερωτηση : τελικα εχει αλλαξει κατι ως αναφορα την ημερομηνια εφαρμογης του νεου νομου .
Ισχυει οτι και πριν δλδ εφ.κυβερνησεως ?
ή
η καταθεση της αναφορας αποστρατειας ?

Δλδ εαν τα καταθεσει καποιος αυριο πχ θα εχει Προσωπική διαφορά 100% ή 50% ?

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  villas
12 Μαΐου 2016 21:57

FAQ παραγραφος 2.2
https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
η καταλυτικη ημερομηνια ειναι η 30-6-2016

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
12 Μαΐου 2016 14:32

Προς Παναγιωτη και george [ημουν ΣΞ εξ-υπξκων]. Για τον αποστρατευτικο βαθμο χρειαζονται 2 κρισεις για προαγωγη.
ΠΧ αν γινεις Υπλγος καλοκαιρι 14, το καλοκαιρι 15 σου γινεται η 1η κριση μετα αν κανεις αιτηση αποστρατειας, οταν εγκριθει [συνηθως 6 μηνες και πανω] σου γινεται η 2η κριση και παιρνεις τον επομενο αποστρατευτικο βαθμο Λγου [ενα μηνα πριν την διαγραφη].
george λογικα εσυ αυτο το καλοκαιρι γινεσαι Τχης [αν εισαι απο ΣΜΥ 30 χρονια εκτος σχολης] οποτε οτι και να κανεις υπολογισε με διαγραφη αρχες 18 και μετα φευγεις Ανχης [αλλος βαθμος δεν υπαρχει].

george
george
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
12 Μαΐου 2016 14:59

ευχαριστώ για την ενημέρωση. στο http://www.espeth.gr/ γράφει κάτι πίνακες με έτη υπηρεσίας κτλ αυτά ισχύουν.

villas
villas
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
12 Μαΐου 2016 19:16

Στο Ναυτικο εχει ως εξης για τους εξ υπαξιωματικων .
Εαν εισαι υποπλοιαρχος για να παρεις τον επομενο (πλωταρχη) σαν αποστρατευτικο πρεπει να εχεις 2 ετη στο βαθμο .
Εαν εισαι πλωταρχης αρκει και μια μερα στο βαθμο για να για να παρεις τον επομενο (αντιπλοιαρχο) σαν αποστρατευτικο .

george
george
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
12 Μαΐου 2016 20:24

Αδικία Βαθμολογικής – Ιεραρχικής Εξέλιξης Αξιωματικών από ΑΣΣΥ
http://www.espeth.gr/index.php/component/content/?view=featured&start=10 Αυτό ισχύει

Γιάννης
Γιάννης
12 Μαΐου 2016 12:55

για ε.ε μετά το 1993 τα στρατεύσιμα χρονια για εξαγορά πως υπολογίζονται ?
Στο βασικό μισθό το 6.67% η στο σύνολο των αποδοχών ?
Αν καταθέσω για εξαγορά πριν της 1/7/16 τι ισχύει ?
Ευχαριστώ πολύ για το σημαντικό έργο που γίνεται στο blog .

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
12 Μαΐου 2016 13:36

Λίγο πιο κάτω αν κοιτάξεις (kostastam 11 Μαΐου 2016 στο 14:21), υπάρχει σχετική ανάρτηση – ερώτηση και σχολιασμός συναδέλφων για το θέμα που αναφέρεις. Πριν λίγο με ενημέρωσε συνάδελφος ότι πρώην υφυπουργός (κ. Κουτρουμάνης), σε τηλεοπτική εκπομπή ενημέρωσε ότι ακόμα ισχύουν τα παλιά δεδομένα (ποσά) αναγνώρισης. Δεν ξέρω για το έργο του στο Υπουργείο αλλά ξέρω είναι άριστος γνώστης των ασφαλιστικών. Διατηρεί γραφείο και προσφέρει υπηρεσίες κοινωνικής ασφάλισης.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
12 Μαΐου 2016 13:40

Δεν βλέπω να τοποθετείτε επί του θέματος καθόλου ο κ. Καρασσαβίδης και ανησυχώ. Είναι ρευστό το ζήτημα? Περιμένει το Φ.Ε.Κ.? ή Αναμένει τις ερμηνευτικές?
Υ.Γ. Με φιλικότητα και χάριν αστεϊσμού χρησιμοποιώ το δεύτερο ενικό Αχιλλέα.

Takis
Takis
Απάντηση σε  kostastam
12 Μαΐου 2016 14:18

Διαβασε απο την αρχικη σελιδα το ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ 2016, την παραγραφο δ.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Takis
12 Μαΐου 2016 14:46

Τάκη τη γνωρίζω αυτή τη τοποθέτηση. Είναι όμως πριν τη γνωστοποίηση της διάταξης για μεταγενέστερη ισχύ του νόμου (από 1/7/2016), για τους στρατιωτικούς και τα σώματα ασφαλείας, όπου και εκεί πλέον στηριζόμενοι λέμε μήπως οι αναγνωρίσεις γίνονται με το παλιό ποσοστό (6,67%)

γιωργος
γιωργος
12 Μαΐου 2016 11:00

εναρξη μετοχικης σχεσης 1-7-12 με μισθολογικο βαθμο υπλγου
και μερισματα λγου ,αναπροσαρμωγη συνταξης στον βαθμο του λοχαγου απο 4-2014 λογω νεων φυλων μισθοδοσιας επειτα απο το ξεπαγωμα βασικων μισθων και χρονοεπιδοματος ,
Το μετοχικο ομως δεν δεχετε επαναυπολογισμο μερισματος με τον επομενο βαθμο τχη ,ετσι λοιπον περνω συνταξη λγου αλλα οχι μερισμα τχη απο μτσ και λγου απο εκοεμς εχοντας απωλειες περιπου 35 ευρω απο τα δυο ταμεια ,ειναι νομιμο αυτο ???
ευχαριστω

γιωργος
γιωργος
Απάντηση σε  γιωργος
12 Μαΐου 2016 11:07

να συμπληρωσω οτι το ενγραφο που μου ειχε αποστελει απο την δνση οικονομικου ελεγε σας αποστελουμε αντιγραφα (2) νεων φυλων μισθοδοσιας τα οποια θα καταθεσετε με αιτηση σας στο γενικο λογιστηριο και στο ΜΤΣ για επαναυπολογισμο συνταξης και μερισματων αντιστοιχα

γιωργος
γιωργος
12 Μαΐου 2016 14:59

ευχαριστω για τον χρονο σας