Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 99 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιάννης
Γιάννης
12 Μαΐου 2016 12:55

για ε.ε μετά το 1993 τα στρατεύσιμα χρονια για εξαγορά πως υπολογίζονται ?
Στο βασικό μισθό το 6.67% η στο σύνολο των αποδοχών ?
Αν καταθέσω για εξαγορά πριν της 1/7/16 τι ισχύει ?
Ευχαριστώ πολύ για το σημαντικό έργο που γίνεται στο blog .

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης
12 Μαΐου 2016 13:36

Λίγο πιο κάτω αν κοιτάξεις (kostastam 11 Μαΐου 2016 στο 14:21), υπάρχει σχετική ανάρτηση – ερώτηση και σχολιασμός συναδέλφων για το θέμα που αναφέρεις. Πριν λίγο με ενημέρωσε συνάδελφος ότι πρώην υφυπουργός (κ. Κουτρουμάνης), σε τηλεοπτική εκπομπή ενημέρωσε ότι ακόμα ισχύουν τα παλιά δεδομένα (ποσά) αναγνώρισης. Δεν ξέρω για το έργο του στο Υπουργείο αλλά ξέρω είναι άριστος γνώστης των ασφαλιστικών. Διατηρεί γραφείο και προσφέρει υπηρεσίες κοινωνικής ασφάλισης.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
12 Μαΐου 2016 13:40

Δεν βλέπω να τοποθετείτε επί του θέματος καθόλου ο κ. Καρασσαβίδης και ανησυχώ. Είναι ρευστό το ζήτημα? Περιμένει το Φ.Ε.Κ.? ή Αναμένει τις ερμηνευτικές?
Υ.Γ. Με φιλικότητα και χάριν αστεϊσμού χρησιμοποιώ το δεύτερο ενικό Αχιλλέα.

Takis
Takis
Απάντηση σε  kostastam
12 Μαΐου 2016 14:18

Διαβασε απο την αρχικη σελιδα το ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ 2016, την παραγραφο δ.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Takis
12 Μαΐου 2016 14:46

Τάκη τη γνωρίζω αυτή τη τοποθέτηση. Είναι όμως πριν τη γνωστοποίηση της διάταξης για μεταγενέστερη ισχύ του νόμου (από 1/7/2016), για τους στρατιωτικούς και τα σώματα ασφαλείας, όπου και εκεί πλέον στηριζόμενοι λέμε μήπως οι αναγνωρίσεις γίνονται με το παλιό ποσοστό (6,67%)

γιωργος
γιωργος
12 Μαΐου 2016 11:00

εναρξη μετοχικης σχεσης 1-7-12 με μισθολογικο βαθμο υπλγου
και μερισματα λγου ,αναπροσαρμωγη συνταξης στον βαθμο του λοχαγου απο 4-2014 λογω νεων φυλων μισθοδοσιας επειτα απο το ξεπαγωμα βασικων μισθων και χρονοεπιδοματος ,
Το μετοχικο ομως δεν δεχετε επαναυπολογισμο μερισματος με τον επομενο βαθμο τχη ,ετσι λοιπον περνω συνταξη λγου αλλα οχι μερισμα τχη απο μτσ και λγου απο εκοεμς εχοντας απωλειες περιπου 35 ευρω απο τα δυο ταμεια ,ειναι νομιμο αυτο ???
ευχαριστω

γιωργος
γιωργος
Απάντηση σε  γιωργος
12 Μαΐου 2016 11:07

να συμπληρωσω οτι το ενγραφο που μου ειχε αποστελει απο την δνση οικονομικου ελεγε σας αποστελουμε αντιγραφα (2) νεων φυλων μισθοδοσιας τα οποια θα καταθεσετε με αιτηση σας στο γενικο λογιστηριο και στο ΜΤΣ για επαναυπολογισμο συνταξης και μερισματων αντιστοιχα

γιωργος
γιωργος
12 Μαΐου 2016 14:59

ευχαριστω για τον χρονο σας

Παναγιώτης
Παναγιώτης
12 Μαΐου 2016 00:06

Χαίρετε και συγχαρητήρια για την ενημέρωση.
Είμαι παλιός ασφαλισμένος με κατάταξη το 1989 και θα ήθελα να ρωτήσω ποιο είναι το καθεστώς λήψης του (επόμενου) αποστρατευτικού βαθμού σε περίπτωση αίτησης αποστρατείας. Δίνεται αυτεπαγγέλτως έστω και με μία μέρα παραμονής στον βαθμό εν ενεργεία, ή υπάρχουν περιορισμοί και προϋποθέσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Παναγιώτης
12 Μαΐου 2016 08:57

Θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον ένα χρόνο στον φερόμενο.

george
george
Απάντηση σε  Kostas
12 Μαΐου 2016 10:10

προς kostas: κατάταξη ΄84 ποιά η βαθμολογική εξέλιξη και ποιός ο αποστρατευτικός βαθμός. Ευχαριστώ!

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  george
12 Μαΐου 2016 10:28

Από την παρακάτω ανάρτηση δες τις μισθολογικές προαγωγές (μην λάβεις υπόψη τα ποσά της τέταρτης στήλης, είναι τα παλιά).
http://kranosgr.blogspot.gr/2012/12/blog-post_3551.html

george
george
Απάντηση σε  Δήμος
12 Μαΐου 2016 12:05

εκεί φαίνονται οι μισθολογικές προαγωγές με τους διοικητικούς βαθμούς πως είναι…

Παναγιώτης
Παναγιώτης
Απάντηση σε  Kostas
12 Μαΐου 2016 10:42

Ευχαριστώ για την απάντηση. Γνωρίζετε σε ποιον νόμο προβλέπεται ο ένας χρόνος παραμονής;

Γεωργιος Φουντουκιδης
Γεωργιος Φουντουκιδης
Απάντηση σε  Παναγιώτης
12 Μαΐου 2016 18:33

Γιατί έχω την άποψη ,ότι δεν παίρνουμε αποστρατευτικο βαθμό και εγώ 89 είμαι,αλλά μέχρι το 87 περνουν εμείς με το βαθμό που φέρουμε .

kostastam
kostastam
11 Μαΐου 2016 14:21

Αχιλλέα (ή κάποιος άλλος) τι λες για την αναγνώριση στρατού. Ακόμα το παλιό (6,67%) ισχύει ή τριπλασιάστηκε? Μπας και ισχύει από 1/7 η νέα ρύθμιση και αυξάνει από τότε το ποσό αναγνώρισης?

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  kostastam
12 Μαΐου 2016 08:54

Για τους ε.ε. ισχύει ακόμα το παλιό καθεστώς, συνεπώς η όποια αναγνώριση αιτηθεί έως και τις 30-6-2016 θα γίνει με τα σημερινά δεδομένα, αφού ο νέος νόμος με τις αυξημένες εισφορές θα έχει εφαρμογή από τις 1-7-2016.

Μακης
Μακης
Απάντηση σε  Kostas
12 Μαΐου 2016 09:37

Καλημέρα ….είναι σίγουρο αυτό Κώστα ;

Takis
Takis
Απάντηση σε  Μακης
12 Μαΐου 2016 09:42

Άρθρο 6, παραγ. 4
4. Ειδικά, για τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος, οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4, τίθενται σε ισχύ από 1.7.2016.

Άρα ακόμα ισχύει το παλιό καθεστώς.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
12 Μαΐου 2016 09:41

Κώστα έτσι νομίζω και εγώ. Στηριζόμενος σε ποιά διαταξη το συμπεραίνεις αυτό εσύ?

Δημητριος
Δημητριος
11 Μαΐου 2016 12:05

Πρωτοκολλο γλκ 11-3 χρεωση εισηγητη 11-5-2016.θα ηθελα να ξερα αν υπαρχη περιπτωση τελος μαιου να πληρωθω ευχαριστω.

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Δημητριος
11 Μαΐου 2016 12:20

Δημητρη καλημερα.Με χρεωση σε εισηγητη 1/4/16 θα πληρωθω τελος Μαιου.Οποτε για τελος Ιουνιου σε βλεπω.

georgios
georgios
11 Μαΐου 2016 09:57

Καλημέρα!

σχετικά με το άρθρο που αφορά την απασχόληση των συνταξιούχων θα ισχύσει ως έχει ή θα ρθυμιστεί μετά τη 1/7/16?

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  georgios
11 Μαΐου 2016 10:46

Ως εχει και ισχυει απο την ψηφιση του νομου

kostastam
kostastam
11 Μαΐου 2016 09:29

Άρθρο 8 παρ. 2 εδαφ. β΄ :
Για το χρόνο ασφάλισης που αναγνωρίζεται πλασματικά, κατόπιν καταβολής του προβλεπόμενου ποσού εξαγοράς, ως συντάξιμες αποδοχές ορίζεται το ποσό που θα αποτελούσε τον ασφαλιστέο μηνιαίο μισθό – εισόδημα αν εκλαμβανόταν ως μηνιαία εισφορά το ποσό που καταβλήθηκε για την εξαγορά κάθε μήνα ασφάλισης.
Ποιός βγάζει άκρη με αυτό ρε παιδιά? Το ερμηνεύει κάποιος?

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  kostastam
11 Μαΐου 2016 10:18

Στον υπολογισμό του μ.ο αποδοχών για την ανταποδοτική σύνταξη θα προστεθούν εισοδήματα με ποσό που είναι ανάλογο των εισφορών πού έδωσες για την αναγνώριση. Δηλαδή το ποσό που πλήρωσες για την αναγνώριση ανά μήνα αντιστοιχεί σε ένα Α ποσό ασφαλιστέων αποδοχών. Άρα στον υπολογισμό του μ.ο θα προστεθεί ποσό ΑΧμήνες αναγνώρισης

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
11 Μαΐου 2016 10:33

Ο.Κ. Σ΄ ευχαριστώ φίλε.

Δημητρης
Δημητρης
11 Μαΐου 2016 00:39

“β. Οι συντάξεις όσων από τα πρόσωπα της περίπτωσης
α΄ της παραγράφου 1 υποβάλλουν αίτηση συνταξιοδό-
τησης από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόµου έως
31.12.2016 κανονίζονται από το Δηµόσιο, σύµφωνα µε
τις διατάξεις του παρόντος νόµου. ”

Μπορεί καποιος να το ερμηνεύσει?
Δλδ, για κάποιο κατέθεσε την περασμένη εβδομάδα.. τι ισχύει?

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Δημητρης
11 Μαΐου 2016 09:09

Οι συνταξεις θα υπολογιστουν απο το ΓΛΚ μεχρι 31/12/2016.Απο 1/1/2017 θα υπολογιζονται απο τον ΕΦΚΑ(αρθρο 4 παρ.γ).Αν με τον ορο “κατεθεσε” εννοεις πρωτοκολληση αιτηση αποστρατειας στην υπηρεσια σου , λογικα προλαβαινεις τον υπολογισμο απο το ΓΛΚ αλλα με τα καινουργια ποσοστα αναπληρωσης(εναρξη ισχυος απο 1/7/2016).

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  nickolas
11 Μαΐου 2016 09:21

Τα καινουργια ποσοστά αναπλήρωσης από πότε ισχύουν? Απο την ψήφιση ή την εφαρμογή (1/7/16)?
Αν κάποιος κατέθεσε τον Απρίλιο (πριν την ψηφιση κ εφαρμογή) τι ισχύει?
Αντε βρες άκρη……..

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Δημητρης
11 Μαΐου 2016 09:37

ΑΡΘΡΟ 6 παρ.4. Ειδικά, για τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάµεων, των Σωµάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώµατος,
οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4, τίθε-
νται σε ισχύ από 1.7.2016.

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  nickolas
11 Μαΐου 2016 09:44

Nαι το διαβασα…
Μέχρι τώρα ισχυε η ημερομηνία διαγραφής…. ΣΩΣΤΆ?

Η ερωτηση λοιπόν είναι η εξής:
Η ημερομηνία 1/7/16, τίθεται ως ημνία διαγραφής ή κατάθεσης της αίτησης όπως αναφέρεται στην παράγραφο (β)?

“β. Οι συντάξεις όσων από τα πρόσωπα της περίπτωσης
α΄ της παραγράφου 1 υποβάλλουν αίτηση συνταξιοδό-
τησης από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόµου έως
31.12.2016 κανονίζονται από το Δηµόσιο, σύµφωνα µε
τις διατάξεις του παρόντος νόµου. ”

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Δημητρης
11 Μαΐου 2016 10:16

Δημητρη το πιο πιθανο σεναριο οπως το ειχε ερμηνευσει και η ΠΟΕΣ , βλεπε αρθρο 6 παρ.β και γ (http://www.poes.gr/index.php/enimerosi/epikairotita/1458-poies-diatakseis-aforoyn-tous-stratiotikoys-sto-sxedio-nomou-tou-k-katroygkalou) ειναι να εχει δημοσιευθει το ΦΕΚ αποστρατειας σου μεχρι τις 30/6/2016.Τοτε καποιος πληροι τις προυποθεσεις υποβολης αιτησης συνταξιοδοτησης στο ΓΛΚ.

ΚΟΣΤΑΣ
ΚΟΣΤΑΣ
10 Μαΐου 2016 19:54

ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΤΣ -ΜΤΑ-ΜΤΝ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΤΑΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΦΟΡΕΑ.ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΩΡΑ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚΟΣΤΑΣ
10 Μαΐου 2016 19:59

…όπως είπα …μέχρι να ερμηνευτεί αυτό το νέο ασφαλιστικό με τις “κρυφές” του τροπολογίες, εμείς θα έχουμε “τρελαθεί” τελείως…!!!

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 20:08

Γιάννη λόγοι για να “κουφαθούμε” υπάρχουν πολλοί. Το συγκεκριμένο όμως άρθρο δεν αναφέρεται στα μετοχικά ταμεία. Εννοεί ότι τα στελέχη των ΕΔ και ΣΑ θα ενταχθούν στον ΕΦΚΑ με παράταση δύο μηνών. Ουσιαστικά αναπαράγει την ίδια είδηση, της τροπολογίας , που συζητούσαμε τις τελευταίες μέρες και η οποία φαίνεται ότι αφορά μόνο όσους συνταξιοδοτηθούν μέχρι την 1/7/2016.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Μαΐου 2016 20:24

Γιώργο και γιατί γράφουν?

“…για να ενταχθούν στον νέο ασφαλιστικό φορέα τα Ταμεία των εργαζομένων στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας.”

Μήπως τελικά θέλουν να πουν κάτι άλλο στο άρθρο αλλά από άγνοια μάλλον “μπαίνουν σε λάθος χωράφια”? Τι άλλο να πω ή να φανταστώ με αυτά που γράφονται αυτές τις μέρες!!!

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 21:20

Johnny, διάβασε το Άρθρο 53 Ένταξη φορέων, κλάδων, τομέων
και λογαριασμών στον Ε.Φ.Κ.Α.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 22:22

Το διάβασα προσεκτικά φίλε G.G. και δεν βρήκα κάτι που να αναφέρει την ένταξη των Μετοχικών μας Ταμείων (ειδικών λογαριασμών) στον ΕΦΚΑ, εκτός και αν το υπονοεί σε κάποια παραπομπή που φρόντισα να τις ελέγξω όλες, όμως δεν είδα κάτι…

Ούτε υπάρχει κάποια εμβόλιμη παράγραφος που να αναφέρει για προθεσμία 2 μηνών στα ταμεία μας ώστε να ενταχθούν στη συνέχεια στον νέο φορέα ασφάλισης (ΕΦΚΑ?) από 1-7-16 όπως έγραφε το δημοσίευμα (όταν έχουν ψηφιστεί τα ειδικά μισθολόγια?…ούτε αυτό κολλάει εδώ, φυσικά!)

G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 22:44

Johnny αν έμπαινε στον κόπο να διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο και ο συντάκτης του δημοσιεύματος δεν θα έγραφε τέτοια.

Πάντως κάτω από το άρθρο έχει σαν πηγή (Δημοκρατία 9-5-16) και υποσημείωση:
Υ.Σ. Το παρόν άρθρο δημιουργήθηκε σε μορφή κειμένου (με κόπο και σε βάρος της πρεσβυωπίας μας) από το ιστολόγιο μας, όπως συμβαίνει ΠΑΝΤΑ σε άρθρα εφημερίδων ή περιοδικών. Παρακαλούνται όποια «μεγάλα» site ή blog ή διάφορες ενώσεις τα αναδημοσιεύουν να βάζουν την πηγή του ιστολογίου μας ώστε να τηρείται η στοιχειώδης δεοντολογία!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 22:54

Δες εδώ “κράξιμο” του ONALERT!

http://www.onalert.gr/stories/asfalistiko-tropologia-poioi-eixan-mparmpa-sth-mesogeiwn/49624

Προσωπικά διαβάζοντας το άρθρο 4 και ειδικά τις παρ.1 & 2 δεν βλέπω να αφορά κάπου του παλιούς απόστρατους ώστε να “εμπλέκονται” στην προθεσμία 1-7-16 δίνοντας “περιθώριο” για ένταξή τους στο νέο μισθολόγιο, εσύ τι νομίζεις επί τούτου?

ΥΓ: Αν κάτι “έμπλεκε” τους παλιούς απόστρατους θα έπρεπε λογικά να δούμε κάποια παράγραφο και για το “πάγωμα” στην αποσύνδεση μισθών-συντάξεων για τους παλιούς απόστρατους (δεν βρήκα κάποια εξαίρεση στο άρθρο 14 παρ.3β).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 23:16

Αναφορικά με την “τύχη” των Μετοχικών Ταμείων έγραψα αυτό εδώ:

http://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-20/#comment-28414

1. Θα χρειαστεί σίγουρα διευκρίνιση για το: “Αποκλείεται οποιαδήποτε μεταφορά πόρων από τον Κρατικό Προϋπολογισμό”, δηλαδή αν εννοεί “τα πάντα όλα”…

2. Το “περίεργο” από όλα είναι η κατάργηση που αναγράφεται στο άρθρο 47 παρ.2 !!!! Με τους Νόμους του 2014 επιχειρήθηκε να μπει μια “διαδικαστική τάξη” στα ταμεία μας ώστε να είναι βιώσιμα και να ελέγχονται τυχόν ελλείματα μέσω αναλογιστικών μελετών και οικονομικών στοιχείων από την ΕΑΑ … τώρα τίποτα…αποξένωση!!! (μας λένε με λίγα λόγια “άντε πνιγείτε!”???)

ΚΟΣΤΑΣ
ΚΟΣΤΑΣ
10 Μαΐου 2016 19:50

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ ΙΣΧΥΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΝΕΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ 1-7-2016.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚΟΣΤΑΣ
10 Μαΐου 2016 20:01

…εννοείς για την αποσύνδεση των μισθών-συντάξεων που προβλέπει το νέο ασφαλιστικό για να μην υποστούμε έμμεσες μειώσεις από το επερχόμενο νέο μισθολόγιο? Λογικά, ναι…. σύμφωνα με τα δημοσιεύματα όμως “παίζει” και αυτό…τι να σου πω!

σ
σ
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 21:42

Παίζει αρκετά διότι το 2018 θα επαναυπολογιστούν οι συντάξεις των παλαιών συνταξιούχων με τον νέο τρόπο υπολογισμού των συντάξεων και η τυχόν διαφορά θα δοθεί ως προσωπική διαφορά, άρα θα λάβουν υπόψη τότε τους βασικούς μισθούς που ισχύουν και αυτοί θα είναι με το νέο ειδικό μισθολόγιο του Ιουνίου, οι νέες συντάξεις από 01/07/2016 με το νέο ειδικό μισθολόγιο θα υπολογίζονται. Με βάση το παραπάνω φυσιολογικά η αποσύνδεση των μισθών και συντάξεων θα γίνει από 01/07/02016.

σ
σ
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 21:46

η προσωπική διαφορά στις συντάξεις με προβληματίζει πόσο θα μπορεί να αντέχει το 2018 εάν τυχόν εφαρμοσθεί ο αυτόματος κόφτης δαπανών σε περίπτωση που δεν επιτευχθούν οι στόχοι της κυβέρνησης

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  σ
10 Μαΐου 2016 22:03

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

Μάλιστα έχω και εγώ τις αμφιβολίες μου για την άμεση αποσύνδεση συντάξεων-μισθών των ένστολων τώρα για τον λόγο που μου αναφέρεις.

Δηλαδή, πράγματι ίσως να θέλουν από τώρα να “ευθυγραμμίσουν” όλους τους απόστρατους (νέους και παλιούς) σε μια “κοινή βαθμολογική κλίμακα” ώστε όταν επανυπολογιστούν και σε μας οι νέες συντάξεις (το 2018?) να μην υπάρξει αλαλούμ! (π.χ. δύο συμμαθητές έφυγαν ένας πριν το 2016 και ένας μετά και ενώ θα έχουν φύγει με τον ίδιο διοικητικό βαθμό να λαμβάνουν σύνταξη σε διαφορετικό μισθολογικό βαθμό? και άλλα τέτοια….)

Θα δείξει σύντομα…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 22:44

Βέβαια εδώ θα βρεις και το σχετικό “κράξιμο” επί του θέματος:

http://www.onalert.gr/stories/asfalistiko-tropologia-poioi-eixan-mparmpa-sth-mesogeiwn/49624

Τίτλος: “Ασφαλιστικό -Τροπολογία: ποιοι είχαν “μπάρμπα” στη… Μεσογείων;”

σ
σ
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Μαΐου 2016 08:20

σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Κατρούγκαλου οι νέοι συνταξιούχοι από 1/1/2017 θα λαμβάνουν ετήσια αύξηση ανάλογα με το ΑΕΠ ……. ώστε να φτάσουν τις παλαιές συντάξεις μετά από μερικά χρόνια ή δε παλαιοί συνταξιούχοι θα τους υπολογισθεί η σύνταξη το 2018 με τον νέο τρόπο και θα πάρουν την διαφορά ως προσωπική διαφορά, δεν θα λαμβάνουν αυτοί αυξήσεις ετήσιες αλλά θα τους αφαιρείται η αύξηση από την προσωπική διαφορά, έτσι μετά από ορισμένα θα υπάρχει εξίσωση παλιών συνταξιούχων και νέων, αυτό δεν θα μπορέσει να γίνει εάν και οι παλαιοί συνταξιούχοι δεν ακολουθήσουν το νέο ειδικό μισθολόγιο πρώτα (εάν ισχύσει από τώρα η αποδύνδεση των απόστρατων από τους βασικούς μισθούς των εν ενεργεία)

Στέλιος
Στέλιος
10 Μαΐου 2016 19:22

“΄Άνθρακες ο θησαυρός”!!! Τελικά πιστεύω οτι η πολυδιαφημισμένη τροποποίηση του ασφαλιστικού νόμου σε σχέση με τους ενστόλους, έγινε απλώς και μόνο για λίγες δεκάδες στρατιωτικών που αποστρατεύτηκαν στις τελευταίες κρίσεις και δεν είχαν εκδοθεί τα σχετικά ΦΕΚ. Δεν νομίζω οτι αφορά κανέναν άλλο.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Στέλιος
10 Μαΐου 2016 19:29

Στέλιο… να σε χαλάσω λίγο…

Τίτλος: “Παράταση για τα ταμεία ΕΔ-ΣΑ από το ΥΠΕΚΑ”

http://staratalogia.blogspot.gr/2016/05/blog-post_62.html

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 20:03

Θα μπορούσαν να πουν οτι θα εφαρμοστουν τα συγκεκριμένα άρθρα για τους ενστόλους, οταν προκύψει νέο μισθολόγιο στρατιωτικών, και να μην βάλουν συγκεκριμένη ημερομηνία, γιατι δεν είναι καθόλου δεδομένο οτι θα προκύψουν μέχρι την 1-7-16 τα νέα ειδικά μισθολόγια. Εδώ το ασφαλιστικό, “σερνόταν” (από μήνα σε μήνα) για τουλάχιστον ένα χρόνο, και κάθε εβδομάδα έλεγαν οτι σχεδόν τα βρήκαν (πάνω-κάτω) με την “τρόικα”, και την επόμενη εβδομάδα θα καταθέσουν το νομοσχέδιο κλπ κλπ! Υπάρχουν λ.χ. εκατοντάδες συνάδελφοι (π.χ οι τάξεις 1990 των ΑΣΕΙ και οι τάξεις 1988 των ΑΣΣΥ) που το ερχόμενο φθινόπωρο συμπληρώνουν 35ετή συντάξιμη υπηρεσία, και αρκετοί εξ αυτών θα ζητήσουν να συνταξιοδοτηθούν εντός του 2016, προκειμένου να διασώσουν, ως “προσωπική διαφορά”, το 1/2 έστω, από αυτά που τους “κλέβουν” τώρα. Με τον τρόπο που περάσανε αυτή την τροπολογία, ενδέχεται οι άνθρωποι αυτοί να φύγουν και να επιβαρυνθούν το σύνολο των δυσμενών επιπτώσεων του νέου ασφαίστικού, χωρίς προλάβουν καν το νέο μισθολόγιο, όπου ίσως (επαναλαμβάνω ΙΣΩΣ) να ψιλοδιόρθωνε “κάτι λίγο” κάποιες από τις κραυγαλέες αδικίες του νέου ασφαλιστικού… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 20:27

Κοίταξε, όταν είναι να γράψεις ένα σχόλιο, σε παρακαλώ γράψτε το με το δικό σου ψευδώνυμο και μην χρησιμοποιείς την “ταυτότητα” άλλου, αυτό είναι πολύ “ύπουλο”!

Αχιλλέα, σε παρακαλώ μερίμνησε!!!

Στελιος
Στελιος
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 20:36

Συγνώμη για το μπέρδεμα! Τα πήρε αυτόματα τα στοιχεία σου, και δεν το κατάλαβα καν.

Το σχόλιο ” 10 Μαΐου 2016 στο 20:03
Θα μπορούσαν να πουν οτι θα εφαρμοστουν….”, είναι του “Στέλιος” και αν μπορεί ο admin ας το διορθώσει παρακαλώ.

Στελιος
Στελιος
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 20:32

Εξάλλου το πως ακριβώς ένα νέο “ειδικό μισθολόγιο” (το οποίο είναι περίπου δεδομενο οτι θα μειώσει κατα 10-15% τουλάχιστον τους μισθούς των ε.ε.) , θα αυξήσει τις συντάξιμες αποδοχές τους, εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να το καταλάβω!!! Ισως (ίσως λέω….) να κοπούν κάποιες μισθολογικές προαγωγές, και κάποια επιδόματα, αλλά ταυτόχρονα οτι θα απομείνει να θεωρείται στο σύνολο του ως “συντάξιμες αποδοχές” , οπότε ναι μεν ο μισθό θα μειωθεί,, αλλά οι συντάξιμες αποδοχές θα είναι μεγαλύτερες σε σχέση με τις σημερινές. Αυτό βέβαια, για έναν σχετικά νέο ασφαλισμένο θα έχει όντως σημαντική θετική επίπτωση στη σύνταξη του (αφού θα έχει αρκετά χρόνια μπροστά του), για κάποιον παλιό ασφαλισμένο όμως,, που είχε σκοπό να αποχωρήσει σε λίγους μήνες, ή έστω σε 1-2-3 χρόνια, η διαφορά στη σύνταξη του λογικά θα είναι αμελητέα, δεδομένου οτι ως συντάξιμες αποδοχές, λογίζεται πλέον ο μέσος όρος των συντάξιμων αποδοχών από το 2002, συνεπώς και να εχεί κανείς και κάποιους λίγους μήνες με κάπως αυξημένες συντάξιμες αποδοχές,, ελάχιστα θα βελτιώσουν τον μέσο όρο μιας 15ετίας.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Στελιος
10 Μαΐου 2016 20:52

Έτρεξα την εφαρμογή του Αχιλλέα “Σύνταξη ΓΕΑ” και για επιλογή 2014 με “βαθμό φέροντος” (χωρίς άλλες αλλαγές και χωρίς να θεωρήσω ότι θα κοπούν ή θα μειωθούν κάποια κρίσιμα επιδόματα) έβγαλα διαφορά γύρω στα 60-70 ευρώ λιγότερα! Σκέψου και να μπερδευτεί περισσότερο το πράμα με τα νέα μισθολόγια…εκτός και αν έχουν “καλό σκοπό” ώστε να προκύψουν θετικές μεταβολές των δεδομένων …”χλωμό” όμως το βλέπω! Θα έλεγα “ονειρικό”!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 20:43

Συνάδελφε,

συμφωνώ μαζί σου στο γεγονός ότι με την αποσύνδεση μισθών-συντάξεων, τότε μετά από 10-20 χρόνια, η σημερινή μου σύνταξη ως παλιός απόστρατος θα είναι “ψίχουλα” σε σχέση με τον τότε συνάδελφο που θα φεύγει στον ίδιο με μένα βαθμό και στα ίδια χρόνια υπηρεσίας…

Ωστόσο, για αυτό έχει φροντίσει ο Μέγας “Κατρού” που λέει ότι από 1-1-19 και έπειτα, εφόσον η κύρια σύνταξή μου (μαζί με την προσωπική διαφορά) υστερεί από την μελλοντική σύνταξη πάνω από 20% θα λαμβάνω ποσοστό της διαφοράς σε δόσεις ώστε να καλυφθεί η “χασούρα” μου!

Αλλά μάλλον μιλάει για μια “άλλη” Ελλάδα που δεν βλέπω να “έρχεται” όσο ζω…μάλλον…

ΥΓ: Λες ότι ίσως με το νέο μισθολόγιο να εξισορροπηθούν κάποιες μισθολογικές αδικίες και να υπάρξει πιθανότητα να βγάλω μεγαλύτερη σύνταξη αν ισχύουν οι “φήμες” για την τροπολογία? Δύσκολο…μάλλον όχι! Σκοπός του νέου ασφαλιστικού είναι οι μεσοσταθμικές περικοπές που ζήτησε επίπονα το ΔΝΤ…που σίγουρα έχει συζητηθεί όλες αυτές τις εβδομάδες… αλλιώς η κυβέρνηση θα έπαιρνε αμέσως “κόκκινη κάρτα” (αθέτηση μνημονίου).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 20:46

Εντάξει Στέλιο!

Αχιλλέα,

αυτό που λέει ο Στέλιος έχει συμβεί και με μένα παλιότερα για το συνάδελφο “Γιάννη” όπως σου είχα γράψει και σε σχετικό σχόλιο μου…δες τι συμβαίνει επειδή το “πρόβλημα” επαναλαμβάνεται!!!

George
George
10 Μαΐου 2016 17:13

Για την εργασια σε άλλη χώρα της ΕΕ άλλαξε κατι?

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  George
10 Μαΐου 2016 20:13

Μέχρι τώρα όχι.

Πυράρχης
Πυράρχης
10 Μαΐου 2016 15:22

Κυκλοφόρησε η προκύρηξη για τις στρατιωτικές σχολές (www.geetha.mil.gr)

Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!

GEORGIOSP
GEORGIOSP
10 Μαΐου 2016 13:34

Δημοσιεύτηκε το κείμενο του ασφαλιστικού στη σελίδα της βουλής (http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/e-metasf-pap.pdf ).
Η επίμαχη τροπολογία για τους στρατιωτικούς είναι η παρ. 4 του άρθρου 6.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Μαΐου 2016 13:52

Μια πρώτη απορία επί του άρθρου 4 παρ 1α. Από πότε αρχίζει η ισχύς του, την 1.1.2017 ή από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου;

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Μαΐου 2016 14:04

Θα συνεχίσουμε να πληρωνόμαστε από το Δημόσιο μέχρι το τέλος του 2016 και μετά θα μεταπέσουμε στον ΕΦΚΑ το 2017. Από τότε υποχρεώνονται και τα ταμεία μας να “ταίζουν” τον ΕΦΚΑ με μέρος των εσόδων τους…

Μήπως είδες πουθενά την τροπολογία για τους ένστολους?

ΥΓ: Αυτό εδώ είναι που ψηφίστηκε μεν, αλλά το ΦΕΚ του Νόμου θα κυκλοφορήσει αύριο από ότι γνωρίζω…

Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 14:07

Αν κατάλαβα καλά τουλάχιστον ξεπαγώνει τα εφαπαξ για αποχώρηση έως 31/12/2014

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιωργος
10 Μαΐου 2016 14:47

Γιώργο,

το αν “ξεπαγώνουν” ή όχι ακόμα τα εφάπαξ με αίτηση μετά την 1/8/14 δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί!!! Άσε να κυκλοφορήσει αύριο το σχετικό ΦΕΚ, να συνεδριάσουν οι επιτροπές και βλέπουμε…αν χρειαστεί εγκύκλιος προς τα Μετοχικά Ταμεία ή αν αποφασίσουν από μόνα τους…

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Γιωργος
10 Μαΐου 2016 14:49

Στο άρθρο 35 για το εφάπαξ προστέθηκε η παρ. 10.
10. Η εφάπαξ παροχή καταβάλλεται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα σε όλους τους δικαιούχους που είναι άτομα με αναπηρία, με χρόνιες παθήσεις και στους γονείς και
νόμιμους κηδεμόνες που προστατεύουν άτομα με αναπηρία….κλπ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιωργος
10 Μαΐου 2016 15:04

Σωστά Δήμο. Αυτό ήταν όμως άρθρο του πολυνομοσχεδίου των ΕΔ που για κάποιο λόγο (ένεκα αντιρρήσεων των Θεσμών για το Υπερταμείο?) δεν κυκλοφόρησε ως νόμος ακόμα… επίσης, δεν είδα κάπου να γίνεται αναφορά για το 12μηνο την καταβολής του κυρίου εφάπαξ….

Γιαννης
Γιαννης
Contributor
Απάντηση σε  Γιωργος
10 Μαΐου 2016 15:30

Ειναι γενικη διαταξη που αφορα ολους οσους λαμβανουν εφαπαξ οπου και αν ανηκουν, και οχι μονο τα ΣΑκαι τις ΕΔ

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιωργος
10 Μαΐου 2016 15:56

Εντάξει Γιάννη, έτσι είναι.

Αλλά τότε που είναι τα άρθρα του πολυνομοσχεδίου των ΕΔ που αφορούν το εφάπαξ των ένστολων? Το πολυνομοσχέδιο αυτό ουδέποτε κατέβηκε για ψήφιση, προέκυψαν άραγε “επιπλοκές”???….μάλλον με το “υπερταμείο” και την αξιοποίηση των περιουσιών των ειδικών ταμείων? …

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Μαΐου 2016 14:26

Εναρξη ισχυος απο την δημοσιευση του(αρθρο 122).Ειδικα για τα στελεχη των Ε.Δ και των Σ.Α απο 1/7/2016(αρθρο 6 παρ.4).Δηλαδη οσοι προλαβουν και δημοσιευθει το ΦΕΚ αποστρατειας τους μεχρι τις 30/6/2016 υπαγονται στο παλαιο καθεστως.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
10 Μαΐου 2016 14:32

Γιώργο,

η αλλαγή στην παρ.4 του άρθρου 6 δεν αναφέρει τίποτε το ουσιαστικό παρά “βάζει πλάτη” μονάχα στον υπολογισμό της νέας σύνταξης από 1-7-16 για τους ένστολους…

Συγκεκριμένα γράφει:

4. Ειδικά, για τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος, οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 4, τίθενται σε ισχύ από 1.7.2016.

Δεν βλέπω τίποτε άλλο σχετικό με το “πάγωμα” του νέου ασφαλιστικού στους ένστολους μέχρι την ψήφιση του νέου μισθολογίου…εκτός και αν στο ΦΕΚ θα περαστούν και άλλες αλλαγές διατάξεων!!!

Δηλαδή δεν βλέπω:

Aλλαγές του άρθρου 14 (3β) αποσύνδεσης συντάξεων-μισθών, ούτε του άρθρου 35 των εφάπαξ, ούτε τίποτα για παράταση του παλιού ποσοστού εξαγοράς των πλασματικών ετών (που ήταν και αυτό στα πλαίσια της “επιτυχίας” του ΥΠΕΘΑ).

Ας μας πει και κανένας άλλος τη γνώμη μου επί τούτου…

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 15:12

Πολυ σωστα johnny B.Αλλωστε ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΤΡΟΥ. φωναζε απο τις 22/1/2016.Το θεμα ειναι ποιος τον ακουσε.http://www.bloko.gr/2016/01/blog-post_961.html

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nickolas
10 Μαΐου 2016 15:22

Νικόλα,

εδώ “σκάλισες” και ένα άλλο ζήτημα! Της εθνικής σύνταξης!

Ο Μέγας “Κατρού” τότε δήλωνε ότι:

“…όταν κάποιος αποστρατευθεί και δεν έχει συμπληρώσει τα χρόνια για την χορήγηση εθνικής σύνταξης μπορεί να κάνει αίτηση μετάταξης σε άλλη υπηρεσία…”

Δηλαδή με το νέο ασφαλιστικό οι “θεμελιωμένοι” απόστρατοι (από 25ετία και πάνω) δεν δικαιούνται εθνικής σύνταξης εκτός και αν καλύπτουν κάποια ηλικιακά κριτήρια???,,,,

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 15:41

Η εθνική σύνταξη καταβάλλεται σε όλους όσους θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης. Για είκοσι έτη ασφάλισης και πάνω την παίρνεις ολόκληρη και από 15 έως 19 μειώνεται 2% για κάθε έτος που λείπει για την συμπλήρωση εικοσαετίας.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Μαΐου 2016 15:50

Έτσι το αντιλήφθηκα και εγώ αρχικά αλλά βλέπεις, ο Μέγας “Κατρού” δεν ξεχωρίζει όρους όπως “αποστρατεία” και “παραίτηση”.

Θα έπρεπε τότε να είχε δηλώσει ότι αν παραιτηθεί κάποιος όχι αν αποστρατευθεί!!!

nickolas
nickolas
Απάντηση σε  nickolas
10 Μαΐου 2016 15:57

Οπως σωστα αναφερει ο georgiosp , στο αρθρο 7 (εθνικη συνταξη) παρ.6, η εθνικη συνταξη καταβαλλεται ακεραια με 20 ετη τουλαχιστον ασφαλισης χωρις να αναφερει ηλικιακα κριτηρια , αρκει βεβαια να εχεις θεμελιωσει δικαιωμα συνταξης.

Νίκος
Νίκος
9 Μαΐου 2016 21:19

Eίμαι αρχιφύλακας ΜΑΥ . Πήγα 16/3/87 και έχω σκοπό να φύγω τέλη του 17 με όριο ηλικίας. Στρατός 28 μήνες . Η σύνταξη 2016 μου δίνει 1080 μεικτά. Παιδιά ξέρει κανένας αυτά καθαρά είναι 850ευρώ. Είναι αλήθεια;

panos
panos
Απάντηση σε  Νίκος
9 Μαΐου 2016 21:29

Δυστυχώς στο περίπου ναι Νίκο.

Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Νίκος
9 Μαΐου 2016 21:38

Απο τις συχνες ερωτησεις FAQ διαβασε την παραγραφο 3.9 για να υπολογισεις το πληρωτεο.
http://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  Νίκος
9 Μαΐου 2016 22:36

Περίπου 930 σίγουρα