Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 130 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
6 Μαρτίου 2017 19:21

Σε τ/φ επικοινωνία με ΓΛΚ, σήμερα το πρωί, έμαθα τα κάτωθι : 1. Προσωρινή σύνταξη , εκτός απροόπτου, από τέλη Απριλίου. 2. Θέλουν την επιστροφή (με κάποιο τρόπο, μάλλον με συμψηφισμό) των τριμήνων για τους νέους συνταξιούχους. Επί τούτο, είδα ότι δεν είναι τίποτα ξεκάθαρο, οπότε θα δούμε τι εξέλιξη θα έχει το θέμα μελλοντικά καθώς και ποίους θα αφορά. 3. Κατά την προσωρινή σύνταξη , θα αναγράφεται η βεβαίωση ότι ο λαβών πληροί τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης .(Έτσι ανοίγει ο δρόμος για τα μετοχικά ταμεία ώστε να χορηγούν Εφάπαξ και μερίσματα- εάν δεν κολλήσει το θέμα εκτός ΥΕΘΑ λόγω έλλειψης ΣΠ ) 4. Το κομμάτι της εθνικής σύνταξης, σύμφωνα με το ν. 4387/16, χορηγείται σε ποσοστό 100% στον ασφαλισμένο με 40 έτη διαμονής στην Ελλάδα , εφόσον, πέραν των γνωστών προϋποθέσεων, διαμένει νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα, μεταξύ του 15 έτους της ηλικίας και του έτους υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησης. Δηλαδή, εάν δεν κάνει λάθος και δε αλλάξει κάτι, όλοι (ακόμα και οι έχοντες 35 πραγματικά) θα έχουν κάποιες επιπλέον… Διαβάστε τη συνέχεια »

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
6 Μαρτίου 2017 20:39

Για το α/α 2, υπάρχει νόμος που προβλέπει πως επιστρέφονται τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά, και δεν προβλέπεται συμψηφισμός, άλλωστε οι τρίμηνες δεν καταβάλλονται από το ΓΛΚ – δημόσιο αλλά από τα κονδύλια μισθοδοσίας του ΥΕΘΑ.
Για το α/α 3, πουθενά στην σχετική νομοθεσία δεν προβλέπεται η υποβολή ΣΠ αλλά να έχεις κάποιος δικαιωθεί σύνταξη, και εφόσον λαμβάνει – εκδοθεί προσωρινή συνεπάγεται πως έχει δικαιωθεί σύνταξης, αλλιώς δεν θα την ελάμβανε.
Για το α/α 4, ανέτρεξε στο άρθρο 7 του ν.4387 για το τι πραγματικά ισχύει και τι εννοεί – αναφέρεται για τα 40 χρόνια.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
6 Μαρτίου 2017 21:57

Κώστα για τα α/α 2 και 3 έχεις απόλυτο δίκιο. Θα πρέπει όμως να εφαρμοστούν στην πράξη για να δούμε τι τελικά θα γίνει. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα άλλα να προβλέπουν οι ψηφισμένοι νόμοι και άλλα να εφαρμόζονται με την έκδοση ερμηνευτικών εγκυκλίων.
Για το α/α 4 νομίζω ότι ο υπάλληλος του ΓΛΚ έχει δίκιο και υπάρχει ασάφεια στο άρθρο 7. Αν τηρηθεί κατά γράμμα η οδηγία της εγκυκλίου
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%9D%CE%93%CE%A4465%CE%981%CE%A9-0%CE%97%CE%A5?inline=true
για τους στρατιωτικούς , στο τέλος της σελίδας 3, λέει ότι «για κάθε έτος που υπολείπεται των 40 ετών …. ή το έτος υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησης λόγω γήρατος, το ποσό της εθνικής σύνταξης μειώνεται κατά 1/40». Έτσι ένας στρατιωτικός που πέρασε στα 18 του χρόνια σε σχολή και αποστρατεύεται αυτεπάγγελτα στα 35 χρόνια υπηρεσίας θα έχει 38 χρόνια παραμονής στην χώρα από την ηλικία των 15 ετών μέχρι την συνταξιοδότηση του και επομένως θα πρέπει να μειωθεί η εθνική σύνταξη κατά 2/40.

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  Kostas
6 Μαρτίου 2017 22:48

Για το α/α 2, τα κονδύλια είναι προφανώς διαφορετικά. Λέγοντας συμψηφισμό, εννοώ ότι για τους τρεις αυτούς μήνες (λήψης τριμήνων), παίρνεις μεν τη σύνταξη την επομένη της διαγραφής σου, είτε προσωρινή είτε κανονική, από τον ΕΦΚΑ αλλά επιστρέφεις τις τρίμηνες μέσω του κλάδο σου στο ΥΕΘΑ. Το θέμα είναι να μην αποφασιστεί. Τον τρόπο θα τον βρουν. Για το α/α 3, επειδή οι ένστολοι δεν έχουμε προσωρινές, η δικαίωση έρχεται με την ΣΠ. Επίσης η χορήγηση της προσωρινής σύνταξης ΔΕΝ συνεπάγεται κάτι εάν δεν βεβαιωθεί εγγράφως ότι κάποιος δικαιούται σύνταξη. Το αυτονόητο δεν σημαίνει ότι στέκει νομικά ή εφαρμόζεται. Για το α/α 4, – Η παρά. 2 άρθρου 17, αναφέρει ότι «Το ποσό της μειώνεται για τους συνταξιούχους λόγω γήρατος κατά 1/40 για κάθε χρόνο που υπολείπεται των σαράντα (40) ετών διαμονής στην Ελλάδα, μεταξύ του 15ου έτους της ηλικίας και του έτους κατά το οποίο συμπληρώνουν το προβλεπόμενο όριο ηλικίας καταβολής της σύνταξης » Πιστεύω και εγώ ότι η ερμηνεία είναι καθαρή. – Όμως σύμφωνα με την παρά. 6… Διαβάστε τη συνέχεια »

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
6 Μαρτίου 2017 23:43

Η προσωρινή εκδίδεται μόνο και εφόσον δικαιούσαι σύνταξη, άρα τα ταμεία οφείλουν να την κάνουν δεκτή.
Σε καμία νομοθεσία δεν προβλέπεται ότι δεν γίνεται δεκτή η προσωρινή εν αναμονή έκδοσης της οριστικής.
Ο νόμος είναι σαφέστατος….κάνει λόγο για δικαίωση σύνταξης από οποιονδήποτε ασφαλιστικό φορέα….

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δήμος
7 Μαρτίου 2017 00:20

Προς ΝίκοςΜ
Κοίτα στην σελίδα 9 της παραπάνω εγκυκλίου. Το ποσό της εθνικής σύνταξης καταβάλλεται ακέραιο αν έχουν συμπληρωθεί τουλάχιστον 20 έτη ασφάλισης ΚΑΙ 40 έτη διαμονής στην Ελλάδα. Για κάθε έτος ασφάλισης που λείπει (μέχρι τα 15) αφαιρείται 2% και για κάθε έτος παραμονής αφαιρείται 1/40 του πλήρους ποσού της εθνικής σύνταξης. Στην περίπτωση των στρατιωτικών τα 20 έτη ασφάλισης είναι (εκτός περιπτώσεων αποστρατείας για λόγους υγείας) δεδομένα. Για τα 40 χρόνια υπάρχει η ασάφεια που σου είπαν από το ΓΛΚ.
Προς Δήμο.
Συμφωνώ μαζί σου. http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-118/#comment-41716
Μέχρι όμως να εφαρμοστεί οτιδήποτε στην πράξη κρατάω επιφυλάξεις. Έχουμε δει και άλλες φορές άλλα να λέει ο νόμος και άλλα να εφαρμόζονται μέσω ερμηνευτικών εγκυκλίων ή υπουργικών αποφάσεων.

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  Δήμος
7 Μαρτίου 2017 01:05

Προς GEORGIOSP: Σε ευχαριστώ για την επισήμανση.Απ’ ότι βλέπω στο σημείο που αναφέρεις, δεν αναγράφει ότι πρέπει να διαμένει νόμιμα και μόνιμα στην Ελλάδα, μεταξύ του 15 έτους της ηλικίας και του έτους υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησης. Διευκρινιστική είναι…!!!
Επίσης στα 2 παραδείγματα της σελίδας 10, οι συνταξιούχοι του ΝΑΤ με 19 έτη και 8 μήνες περίπου υπηρεσίας , βγάζουν εθνική σύνταξη 381 περίπου ευρώ. Ούτε εκεί αναφέρει τίποτα για 40ετία από 15 ετών έως την ηλικία και του έτους υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησης.
Πιστεύω ότι χαθήκανε στην μετάφραση του νόμου και δεν το έχουν προσέξει… ή το έπνιξαν σιωπηλά.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δήμος
7 Μαρτίου 2017 10:27

Καλημέρα Νίκο. Δεν έχουν χαθεί στην μετάφραση. Την απαίτηση για παραμονή 40 ετών (μετά τα δεκαπέντε) την αναλύει σελίδα 3. Στην σελίδα 9 ασχολείται με την απαίτηση για την ύπαρξη τουλάχιστον 20 ετών ασφάλισης. Αφού υπενθυμίζει ότι για απονομή ακέραιης της εθνικής σύνταξης απαιτείται παραμονή 40 ετών, στα παραδείγματα ασχολείται με περιπτώσεις που έχουν λιγότερα από 20 συντάξιμα θεωρώντας δεδομένα τα 40 χρόνια παραμονής. Αν δηλαδή στο παράδειγμα του συνταξιούχου του ΝΑΤ υπήρχε παραμονή 37 πχ ετών στην Ελλάδα θα αφαιρούσε πρώτα τα 3/40 που λείπουν και μετά θα υπολόγιζε την μείωση του ποσού με βάση τα χρόνια που λείπουν για την συμπλήρωση 20 ετών ασφάλισης. Πιστεύω ότι ο περιορισμός της παραμονής επί 40ετία νομοθετήθηκε για περιπτώσεις πολιτών τρίτων χωρών ή Ελλήνων που ζήσανε πολλά χρόνια στο εξωτερικό ώστε να παίρνουν ένα μέρος από την εθνική σύνταξη ανάλογα με τα χρόνια παραμονής στην Ελλάδα. Σε γενικές γραμμές δεν δημιουργεί πρόβλημα σε αυτούς που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στην χώρα αφού το όριο ηλικίας αυτεπάγγελτης απόλυσης για τους ΔΥ είναι τα 67… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  Δήμος
7 Μαρτίου 2017 14:57

Τρέχουμε που τρέχουμε με την ανταποδοτική σύνταξη. Είναι κρίμα να έχουμε απώλειες και στην εθνική. Το ΓΛΚ βλέπει την αδικία και είναι υπέρ μας .Αλλά ο αγώνας πρέπει να δοθεί από το ΥΕΘΑ. Μάλιστα, πριν ξεκινήσει να εφαρμόζεται ο νόμος. Έμαθα ότι σήμερα, το ΓΛΚ μετέφερε το θέμα σε αρμόδιο γραφείο του ΣΞ , οι οποίοι εκδήλωσαν κάποιο ενδιαφέρον. Δυστυχώς, ενεργοποιούμαστε κατόπιν εορτής και όχι εκ των προτέρων.

andr
andr
5 Μαρτίου 2017 12:53

Καλημέρα σας.θέλω να κάνω την εξής ερώτηση για όποιον γνωρίζει.Για όποιον θεμελιωνει συνταξιοδοτικο δικαίωμα μετά το 2015 ισχύει η αυτεπαγγελτη αποστρατεια λόγο κατάληψης οριου ηλικιας που αντιστοιχεί στον βαθμό;

ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
Απάντηση σε  andr
5 Μαρτίου 2017 14:17

Θα αποστρατευονται ανευ κρισεων εφοσον δικαιουνται πληρους συντάξεως
Οσοι θεμελιωνουν μετα την 1-1-2015 40 ετη συνταξιμης υπηρεσιας η 60ο ετος ηλικιας

andr
andr
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
5 Μαρτίου 2017 15:55

Το Ν.Δ 445/74 αρθρο 39 περι αυτεπαγγελτης αποστρατειας λογο καταληψης οριου ηλικιας δεν βαζει ως προυποθεση οτι ισχυει εφοσον δικαιουμαστε πληρης συνταξη.Εκτος εαν αυτο διευκρινιζεται στον Ν.3865/10. Ευχαριστω για την προηγουμενη απαντηση σου.

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  andr
5 Μαρτίου 2017 15:02

H αυτεπάγγελτη αποστρατεία λόγω κατάληψης ορίου ηλικίας που αντιστοιχεί στον βαθμό, ισχύει για όλο τον κόσμο ανεξάρτητα της ημερομηνίας που θεμελιώνει συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Τώρα το αν δικαιούνται όλοι σύνταξη ανεξάρτητα της ημερομηνίας που θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα είναι άγνωστο καθώς υπάρχει αυτό που λέει ο ΜΠΑΜΠΗΣ ότι “Οσοι θεμελιωνουν μετα την 1-1-2015 40 ετη συνταξιμης υπηρεσιας η 60ο ετος ηλικιας” το οποίο όμως δεν αναιρεί την αποστρατεία λόγω κατάληψης ορίου ηλικίας.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
5 Μαρτίου 2017 22:09

Έχει δίκιο ο Χρήστος. Άλλο πράγμα είναι τα όρια ηλικίας ανά βαθμό και άλλο οι προϋποθέσεις συνταξιοδότησης. Με τον Ν3865/2010 άρθρο 21 παράγραφο 4 καθιερώθηκε η απαίτηση για 40 συντάξιμα χρόνια ή ηλικία 60 ετών για να θεμελιώσει κάποιος δικαίωμα σύνταξης. Για τις περιπτώσεις αυτεπάγγελτης αποστρατείας ισχύουν οι προβλέψεις των ΠΔ 169/2007 Άρθρο 26 παρ1β και Ν2084/92 άρθρο 7 παρ4 και είναι αρκετά τα δεκαπέντε χρόνια υπηρεσίας.
Σε σχόλιο του την 19/2/2017 http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-129/#comment-47477 ο συνάδελφος Δημήτρης αναφέρει ότι έχει υποβάλει ερώτηση για την περίπτωση αυτή και περιμένει απάντηση από το ΓΛΚ. Όταν θα έχει νέα θα μας ενημερώσει.

σ
σ
5 Μαρτίου 2017 12:39

Στον υπολογισμό των νέων συντάξεων τα 5 χρόνια εκστρατείας για τους παλαιούς ασφαλισμένους ισχύουν ; προσμετρούνται ως συντάξιμα ; ένας που αποστρατεύθηκε φέτος με 35 χρόνια πραγματικά υπηρεσίας θα λάβει σύνταξη με 40 χρόνια ασφάλισης ;

Αρις
Αρις
5 Μαρτίου 2017 11:10

http://www.statistics.gr/el/-/anakoinose-elst-1 Η απαντηση που μου έδωσαν άρα μας δουλεύουν από το Υπουργείο Εργασίας

ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
4 Μαρτίου 2017 10:19

Καλημέρα σας.Σχετικά με την προσωρινή σύνταξη:
Με διαγραφή Ιαν.17,(είμαιτρίτεκνος,ΕΜΘ) η προσωρινή μου σύνταξη θα είναι το 50% ή 60% ΒΜ & ΕΧΥ;Επίσης θα πρέπει να καταβληθεί 40 ημέρες από λήψης φακελου από ΓΛΚ;
Σας ευχαριστώ!

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
4 Μαρτίου 2017 11:02

Όταν εφαρμοστεί η προσωρινή σύνταξη για στρατιωτικούς και ΣΑ θα είναι 50%.
Δες το σχόλιο εδώ: http://enstoloi.net/astynomia/comment-page-145/#comment-47954.
Πιστεύω ότι το θέμα με την προσωρινή σύνταξη θα λήξει πολύ σύντομα αλλά προς το παρόν ένα σχέδιο υπουργικής απόφασης που διέρρευσε εδώ: http://www.militaire.gr/%cf%84%ce%b9-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b2%ce%bb%ce%ad%cf%80%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b2%ce%bf%ce%bb%ce%ae-%cf%84%ce%b7/
δεν φαίνεται να έχει ακόμα δημοσιευτεί σε ΦΕΚ ή την διαύγεια.

ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 Μαρτίου 2017 11:40

Άρα συμφωνα με Π.Δ.169/07,Ν.4024/11, Ν. 4151/13 άρθρο 57Α, παρ. 1α η προσωρινή συνταξη (λόγω τριτεκνίας), θα είναι το 60% Β.Μ.& ΕΧΥ.Θα καταβάλεται από ΓΛΚ εντός 40 ημερών απο λήψης του ΔΑΥΚ.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ Ε.
4 Μαρτίου 2017 12:05

Για το 60% κράτα μια επιφύλαξη γιατί αν εκδοθεί το σχέδιο της υπουργικής απόφασης όπως έχει δημοσιευτεί, αναφέρει για τους στρατιωτικούς μόνο το πρώτο εδάφιο της παρ1α του άρθρου 1 του Ν4151 ενώ το 60% για τους τρίτεκνους αναφέρεται στο τρίτο εδάφιο. Ακόμα και για αποχώρηση για λόγους υγείας προβλέπει το ίδιο ποσοστό (50%). Βέβαια μέχρι να εκδοθεί η απόφαση μπορεί να βελτιωθεί και να ισχύσουν οι ίδιες προϋποθέσεις με τους υπόλοιπους ΔΥ.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
4 Μαρτίου 2017 12:08

Αχιλλέα πρόσεξε την παράγραφο 1β του άρθρου 1 στο σχέδιο της υπουργικής απόφασης.

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
3 Μαρτίου 2017 18:19

Ίσως να φαίνεται κάποιο φως στο τούνελ, για τους αποστρατευμένους με αίτηση αποστρατείας μετά την 30/6/2016.

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=584039&catID=2

http://www.capital.gr/oikonomia/3195163/paixnidia-kubernisis-elstat-se-baros-ton-suntaxiouxon

ΜΥΘΟΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ??

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
3 Μαρτίου 2017 18:54

Αχιλλέα όπως φαίνεται δεν θα χρειαστεί να κάνεις σύντομα αλλαγές στην σελίδα Σύνταξη 2017 για την εφαρμογή της ετήσιας μεταβολής μισθών . Αντίθετα μάλλον το υπουργείο εργασίας θα προσαρμόσει τον νόμο στην σελίδα σου (χρήση του μέσου ετήσιου γενικού δείκτη τιμών καταναλωτή) προκειμένου να ξεμπλοκάρει την έκδοση συνταξιοδοτικών πράξεων με διαγραφή ή υποβολή αίτησης αποστρατείας μετά την 30-6-20126. ?
https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/33919
http://www.crashonline.gr/wp-content/uploads/2017/03/sintaxeis.pdf

σ
σ
3 Μαρτίου 2017 00:36

Ανακοίνωση ΠΟΑΣΑ για κατάθεση Αίτησης περί Διακοπής Παρακράτησης υπέρ ΕΑΣ (ENTYΠO), staratalogia.blogspot.com

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  σ
3 Μαρτίου 2017 09:04

Υπάρχει κι αυτή η άποψη:
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2017/02/eisfora-allileggiis-sintaksiouchon-kanoume-aitisi.html

Εδώ, βέβαια, ο κ. Παπαπαρίσης σχολιάζει:
“Διαβάζοντας την ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας (ΠΟΑΣΑ), φαίνεται ότι έχουν διαβάσει την απόφαση 224/2017 της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία όμως δεν έχει καθαρογραφεί. Λίγο περίεργο αλλά όχι αδύνατο. Οψόμεθα!”
http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2017/03/anakoinosi-poasa-gia-tin-perikopi-tis-eas.html

villas
villas
2 Μαρτίου 2017 21:53

Αχιλλέα πάλι εγώ ! ! !
Εαν δεις στην στήλη ΣΤ. Μισθολογικές προαγωγές τρώει ένα “σκάλωμα” και κολλάει στα 32 χρόνια για 2 συνεχόμενα χρόνια και την απόδοση των 2/3 αρχιπλοιάρχου την κάνει κάνει ουσιαστικά στα 34.
Μένει 2 χρόνια στα 32 δες παρακάτω :
https://i.imgur.com/CXrKUlp.png
https://i.imgur.com/DthBamn.png
https://i.imgur.com/bmXwhRk.png

villas
villas
3 Μαρτίου 2017 10:25

Beta tester ! ! ! εχω την φημη άλλωστε

Δημήτρης
Δημήτρης
2 Μαρτίου 2017 20:56

Αχιλλέα καλησπέρα.Θέλω να ρωτήσω το εξής:
Έχω καταταγεί στη ΣΜΥ μετά το 1993.Έχω περίπου 24 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας.Έχω υποβάλλει αναφορά για την εξαγορά των 5 ετών με την 31/12/2016 με 6.6.. %. Με 32 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας + την εξαγορά των 5 ετών + αν εξαγοράσω τα 3 του Κονδύλη, μπορώ να συνταξιοδοτηθώ με 32 χρόνια πραγματικής και 8 (5+3) εξαγοράσιμα στα 50 μου χρόνια χωρίς όριο ηλικίας???Τι ισχύει?

Δημήτρης-92
Δημήτρης-92
Απάντηση σε  Δημήτρης
2 Μαρτίου 2017 23:28

Tα 3 του Koνδύλη δεν “εξαγοράζονται”…
Δίδονταν με το “παλαιο” ασφαλιστικό, με το νέο ουδείς γνωρίζει

M
M
3 Μαρτίου 2017 18:27

Δυστυχώς θα σας στεναχωρήσω,απόστρατος το 2015 και νέος ασφαλησμένος το 1993 για τα 3 του Κονδύλη έχω καταφύγει σε εργατολόγο με έφεση στο Ελεγκτικό Συβούλιο κατα του Γ.Λ.Κ το οποίο αρνήται την αναγνώρηση 3ετίας Κονδύλη όσο και την εξαγορά των 5 ετών παρόλο του εγγράφου του Αυγούστου του 2016 με τους νέες προυποθέσεις για δικαίωμα εξαγορας με πραγματική υπηρεσία κατω των 25 ετών

Μ
Μ
5 Μαρτίου 2017 15:26

Οσο αφορά την 5ετία κατω των 24,5 πραγματικων ετών σας παραπέμπω στο εγγραφο
(http://enstoloi.net/public-images/2016/GES-anagnorisi-1.jpg) σελ.3 παρ.5
Οσο αφορά την 3ετια σχετικα με δικαίωμα αναγνώρησης με πληρωμή δεν υπαρχει καμία νομοθεσία συγκεκριμένα για νέους ασφαλισμενους μετά το 1993 με θεμελιωμένο δυνταξιοδοτικό δικαίωμα(24,5 ΧΡΟΝΙΑ με πτητικα) 2010-2014.Περιμένοντας την αποφαση των αρμοδίων,των δικαιοστικών αρχων δε θα εβγαζα τοσο ευκολα συμπεράσματα.

Μ
Μ
6 Μαρτίου 2017 20:45

Το γενικότερο σκεπτικό βασίζεται στο γεγονός οτι οι “νέοι” ασφαλισμένοι εχουν πληρώσει εισφορές για κάθε “πλασματικό” χρόνο σε σχεση με τους “παλιούς” που δεν εχουν πληρώσει καθόλου εφόσον και για τις εισφορές για τα πραγματικά χρονια υπηρεσίας πληρώνουν λιγότερες εισφορές σε σχεση με τους νέους.Αν δεν βρίσκεται και εδω θέμα άνισης μεταχείρισης / πιθανής αντισυνταγματικότητας, δεν εχω να κάνω καποιο αλλο σχόλιο

villas
villas
2 Μαρτίου 2017 17:34

Αχιλλεα καλησπερα . Με μια δοκιμη που εκανα στην σελιδα Σύνταξη 2017 βαζοντας Ναυτικο Σχ.Υπαξ/35 στο Ε. Διοικητικές προαγωγές δεν παει πανω απο Ανθχος : https://i.imgur.com/3AHo9TT.png

villas
villas
2 Μαρτίου 2017 21:31

Ok.
Check με 5/2012 «Συντάξιμα» ΟΚ

Προδρομου
Προδρομου
Απάντηση σε  villas
2 Μαρτίου 2017 22:10

Τι σου εβγαλε Γιωργη?? για τωρα και τι για 9/9/20??

villas
villas
Απάντηση σε  Προδρομου
2 Μαρτίου 2017 22:15

Αγγελε εχει ενα bug ,κατσε να το δει ο αχιλεας και θα σου πω

Theo
Theo
1 Μαρτίου 2017 22:49

Καλησπερα σας.
Γνωριζει καποιος σε ποιο τηλ του ΓΛΚ θα ρωτησω γιατι μου αργει η εκδοση ΣΠ ενω την εχει αναλαβει εισηγητης εδω και ενα μηνα περιπου;
Ευχαριστω εκ των προτερων..

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Theo
1 Μαρτίου 2017 23:42

Καλησπέρα,Theo τηλέφωνο.Γ.Λ.Κ.2103329900 είναι το τηλεφωνικό κέντρο, δίνεις τα στοιχεία σου καί σού απαντούν, ώρες επικοινωνίας ,08:00-14:00.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
25 Φεβρουαρίου 2017 20:45

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ > ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΣΤΑ 58 ΕΤΗ ΣΤΙΣ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙΣ εφαρμοζεται μονο σε οσους λαμβάνουν επιδοματα κινδυνου και ανθυγειινα με αποτέλεσμα να εκτοξεύετε το ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ – Διαβαστε παραλογισμο και καταστρατηγηση ΝΟΜΩΝ για ψηφαλάκια το ΦΥΓΕ ΕΣΥ ΝΑ ΕΡΘΩ ΕΓΩ
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=863927

νικος
νικος
25 Φεβρουαρίου 2017 20:03

Η προσωπικη διαφορα ισχυει μεχρι 31-12-18 για εξερχοντες απο το στρατευμα, σωστα;μετα ολοι χωρις προσωπικη διαφορα.

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  νικος
25 Φεβρουαρίου 2017 23:34

Από το 2019, θα εξέρχονται όλοι χωρίς προσωπική διαφορά. Για τους αποστρατευμένους κατά τα προηγούμενη έτη, θα δούμε τι θα αποφασιστεί στην διαπραγμάτευση που θα αρχίσει την ερχόμενη εβδομάδα. Όλα παίζουν.

Θανάσης
Θανάσης
25 Φεβρουαρίου 2017 07:39

Καλημέρα. Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει στη παρακάτω περίπτωση και με βάσει ποιο νόμο?

“Στρατιωτικός βγαίνει στην σύνταξη και περιστασιακά παραδίδει μαθήματα με έκδοση”Απόδειξης Επαγγελματικής Δαπάνης” δλδ δεν έχει γίνει πρόσληψη και δεν υπάρχει μπλοκάκι”.

Του κόβεται η σύνταξη ή μέρος αυτής;

Μέχρι το 2016 δεν κοβόταν κάτι γιατί ήταν περιστασιακή απασχόληση και για αυτό κοβόταν η “Απόδειξη Επαγγελματικής Δαπάνης”

Ευχαριστώ

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Θανάσης
25 Φεβρουαρίου 2017 10:34

Θεωρείται ελεύθερος επαγγελματίας, άρα και εργαζόμενος με συνέπεια να περικοπή η σύνταξη του, και καταβάλλονται εισφορές για το εισόδημα του σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4387/16, άρθρο 38 (παρ. 3 στ) Εισφορές Μισθωτών και Εργοδοτών

στ. Για τους δικηγόρους με έμμισθη εντολή, και άλλα πρόσωπα ασφαλιστέα λόγω ιδιότητας, ανεξαρτήτως του χρόνου υπαγωγής στην κοινωνική ασφάλιση, για το εισόδημα που προέρχεται από τη διαρκή σχέση παροχής υπηρεσιών. Στο εισόδημα, από άσκηση ελεύθερου επαγγέλματος, για το οποίο εκδίδονται δελτία παροχής υπηρεσιών, τιμολόγια ή αποδείξεις επαγγελματικής δαπάνης, καταβάλλεται εισφορά, κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 39 του παρόντος, αναλόγως εφαρμοζομένων, μη εφαρμοζομένης στην περίπτωση αυτή της παρ. 3 του άρθρου 39 του παρόντος.
Υπόχρεος για την καταβολή της εργοδοτικής εισφοράς είναι οποιοδήποτε πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, για λογαριασμό του οποίου οι ασφαλισμένοι του παρόντος άρθρου παρέχουν τις υπηρεσίες τους περιοδικά έναντι παροχής. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται και στις κατηγορίες αυτές οι πάσης φύσεως διατάξεις περί εισφορών του ΙΚΑ−ΕΤΑΜ.

Σε ότι αφορά τις εισφορές ενδέχεται να υπάρξει κάποια ελάφρυνση.
http://www.pelop.gr/?page=article&DocID=345019

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  G.G.
25 Φεβρουαρίου 2017 20:50

Στον ν.4387 δεν μιλάει για περικοπή της σύνταξης αλλά για εισφορές. Άρα που προβλέπει την περικοπή?

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Θανάσης
26 Φεβρουαρίου 2017 01:07

Στο αρθρο 20 του ν4387 και δες και το κουτακι στα δεξια απασχοληση

Θανάσης
Θανάσης
Απάντηση σε  Kostas
26 Φεβρουαρίου 2017 08:34

Διάβασα το άρθρο 20 του ν4387. Αλλά εγώ ρώτησα όχι για κάποιον που πιάνει κανονικά δουλειά ή ανοίγει εταιρία ή ανοίγει μπλοκάκι αλλά για συνταξιούχο που κάνει 3-4 φορές το χρόνο κάποια μαθήματα (περιστασιακά) και κόβεται “Απόδειξη Επαγγελματικής Δαπάνης”. Δηλαδή δεν υπάρχει πρόσληψη και με βάση τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού δεν υπάγεται στον ΕΦΚΑ. Τότε λοιπόν ξανά του κόβεται 60% της σύνταξης;

Διευκρίνηση: Όταν αναφέρω περιαστασιακά εννοώ 2-3 μέρες τον μήνα, όχι συνεχόμενες,όχι για όλους του μήνες και σε διαφορετικούς φορείς (ιδιωτικός τομέας-δημόσιο). Π.χ. 2 μέρες τον Ιανουάριο, 1 τον Απρίλιο , 3 τον Ιούνιο κλπ

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Kostas
26 Φεβρουαρίου 2017 12:18

http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/315516-xaratsi-kai-se-osous-ameibontai-me-apodeiksi-epaggelmatikis-dapanis

5. Αντιπροσωπευτική είναι και η περίπτωση της Αναστασίας, η οποία έχει πάρει σύνταξη ως εκπαιδευτικός και εργάζεται στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο με απόδειξη δαπάνης.
Ξέρω πολλούς συνταξιούχους που συμπληρώνουν το εισόδημά τους μ’ αυτό τον τρόπο», σημειώνει. Αν ο νόμος ορίζει ότι το εισόδημα από επαγγελματική δαπάνη εισφοροδοτείται, αυτό σημαίνει ότι το Ταμείο θα μου κόψει το 60% της σύνταξής μου. Συνεπώς δεν κερδίζω τίποτα δουλεύοντας. Δεν φτάνει που μας μειώνουν συνεχώς τις συντάξεις, μας κόβουν και κάθε ευκαιρία να καλύψουμε την απώλεια.

georgios
georgios
Απάντηση σε  Θανάσης
26 Φεβρουαρίου 2017 15:00

Καλησπέρα. Νομίζω ότι ερώτηση στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ή στο ΓΛΚ θα μας βοηθούσε ιδιαίτερα.

Σταύρος Μ.
Σταύρος Μ.
24 Φεβρουαρίου 2017 22:17

Καλησπέρα στο site μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος αν η κατάργηση της προσωπικής διαφοράς σύμφωνα με το νόμο Κατρουγκαλου θα ισχύει και για τα ειδικά μισθολογια στρατιωτικών και αν θα επηρεάσει εμάς τους παλιούς συνταξιούχους ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Σταύρος Μ.
25 Φεβρουαρίου 2017 00:08

Αφορα τους παντες