Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 118 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

guest
16.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
4 έτη πριν

Στην σελίδα που υπάρχει στο σαιτ για τον υπολογισμό της σύνταξης πόσο μπορούμε να είμαστε κοντά στην πραγματικότητα ή αν υπάρχει καποιο τηλέφωνο στο ΑΕΑ για να την υπολογίσουμε σωστά;

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
4 έτη πριν

Κατα 99% στην πραγματικη συνταξη οπως την υπολογιζει η εφαρμογη

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Kostas
4 έτη πριν

με τι να το υπολογίσω? με την προσωρινή, με του 2016 με τη νέα σύνταξη μετά τις 12/05/2016 πως βγαίνει υπάρχει κατι διαφορετικό Kostas.
Ευχαριστώ

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
4 έτη πριν

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΑΝ ΚΑΝΩ ΣΗΜΕΡΑ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ 31 Κ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΣΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΩ ΤΡΙΤΕΚΝΙΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΥΝΟΙΚΟΤΕΡΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΝ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ -ΛΟΓΩ ΕΦΚΑ- ΣΥΝΤΑΞΗ, ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ. ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Δημητρης
Δημητρης
4 έτη πριν

Σχετικα με τις αυτεπαγγελτες αποστρατειες για λογους υγειας απο ΑΣΣΥΕ, ΑΑΥΕ κλπ.. τι μπορει να ισχυει σε σχεση με την ημνια 30/06/2016;
Προσωπικα εχω κριθει “αποστρατευταίος” απο Απριλιο και η διαγραφη μου ηρθε αργοτερα απο καποιον που υπεβαλλε παραιτηση Μαιο…

Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Δημητρης
4 έτη πριν

Συνονοματε ακριβως μια απο τα ιδια ,πολυ καλη η ερωτηση σου, ευχομαι να μας βοηθησουν σ αυτη την απορια!

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημητρης
4 έτη πριν

Εφόσον ή εγκύκλιος αναφέρει για “αιτήσεις αποστρατείας” μέχρι 30-6-2016, η λογική λέει πως ισχύει το ίδιο και για τις αποστρατείες για λόγους υγείας μέχρι την ημερομηνία αυτή.
Ποιός όμως μπορεί να μας απαντήσει “υπεύθυνα”??
Οι “ανευθο-υπεύθυνοι”??

Κώστας
Κώστας
4 έτη πριν

Καλησπέρα σας, ήθελα την συμβουλή σας που αφορα θέμα σύνταξης. Εχω μπει στην ΕΛ.ΑΣ την 9/5/1985, αξιζει να φυγω για να μη χάσω το εφαπαξ, η θα μειωθει τοσο πολύ η σύνταξη που στο τελος θα τρώμε απο τα έτοιμα (εφαπαξ)

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Κώστας
4 έτη πριν

Αν υποθέσουμε ότι αύριο κατέθετες την αίτηση αποστρατεία σου, εκτιμώ ότι η διαγραφή σου θα γίνει εντός του 2017.
Με δεδομένο ότι με το νέο έτος θα επέλθουν αλλαγές στα ειδικά μισθολόγια, αυτό έχει σαν συνέπεια αυτή την στιγμή να μην μπορείς να υπολογίσεις το πως θα διαμορφωθεί η σύνταξη σου σε σχέση με τον μισθό που θα λαμβάνεις.
Εγώ στην θέση θα παρέμενα αφού αυτή την στιγμή που δεν έχω κανένα οικονομικό αποτέλεσμα για να μπορέσω να συγκρίνω, ώστε να πάρω την απόφαση…..μένω ή φεύγω.
Φυσικά όλα τα παραπάνω αποτελούν προσωπική εκτίμηση, και όχι προτροπή. Για το τι θα αποφασίσεις είναι καθαρά προσωπική σου υπόθεση.

tasos
tasos
Απάντηση σε  Κώστας
4 έτη πριν

Κώστα κάτσε άλλα 9 χρόνια για να τα κανεισ στρόγγυλα 40. Μετά φύγε

Kostas
Kostas
4 έτη πριν

Υπάρχει και το ενδεχόμενο η ΚΥΑ να προωθήθηκε εσπευσμένα χωρίς να έχουν ληφθεί υπόψη όσα προβλέπονται παρακάτω, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να την εφαρμόσει άμεσα το ΓΛΚ.
http://www.karagilanis.gr/files/egk_2_82950_0021_2015.pdf

Στέλιος
Στέλιος
4 έτη πριν

“Προσθήκη 17-11-2016: Σύμφωνα με αυτό το σχόλιο……υπήρξε προφορική ενημέρωση σε συναδέλφους αποστράτους ότι το ΓΛΚ για να εφαρμόσει την ανωτέρω εγκύκλιο του Υπουργείου Εργασίας αναμένει σχετική οδηγία από το Υπουργείο Οικονομικών.Δεν είναι σίγουρο τι θα συμβεί τελικά και εάν προκύψει νέα καθυστέρηση, το μόνο σίγουρο είναι ότι σε κάποια θέματα δεν βελτιώθηκε στο παραμικρό η δυσλειτουργία του ελληνικού δημοσίου. Άραγε ήταν τόσο δύσκολο τους 5 τελευταίους μήνες να βρεθούν στο ίδιο δωμάτιο για μία σύσκεψη υπάλληλοι και των δύο υπουργείων (Εργασίας και Οικονομικών), ώστε να αποφασίσουν κάτι που θα είναι άμεσα εκτελεστό και από τους δύο;” Ένα λεπτό κ. Καρασαββίδη, γιατί στο τέλος θα “τρελαθούμε” εντελώς μου φαίνεται….. Ξανακοιτάζω την εγκύκλιο (https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΔΡ6Η-921?inline=true), μήπως και δεν θυμάμαι καλά, και (ξανα)διαπιστώνω οτι η εκδιδουσα αρχή της εν λόγω εγκυκλίου είναι το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ/ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ/ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, και την συνυπογράφουν ο Γ. Χουλιαράκης, ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ και ο Α.… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Στέλιος
4 έτη πριν

Δηλαδή έως και τις 12-5-2016 όπου από το ΓΛΚ εξέδιδαν συντάξεις μέσα στον εύλογο χρόνο της λήξης των τρίμηνων αποδοχών ήξεραν την δουλεία τους και ξαφνικά έγιναν ανίκανοι.
Είναι προφανές ότι τα αίτια μη έκδοσης συντάξεων είναι βαθύτερα και όχι τόσο επιφανειακά, ρίχνοντας το ανάθεμα στους υπαλλήλους.

Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  Γιάννης
4 έτη πριν

Μα δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που δημιουργούν προβλήματα σε συνταξιούχους, επειδή κάποιος/κάποιοι από αυτούς σκέφτηκε/υπέθεσε/νόμισε/έκανε μια ενδεχόμενη ερμηνεία σε μια διάταξη του νόμου, που αν την διαβάζουν 10.000.000 μέσης νοημοσύνης άτομα τα 9.999.999 θα καταλάβουν το Α, ενώ αυτός υποψιάζεται οτι μπορεί ίσως και να υπονοείται το Β, με αποτέλεσμα να ζητούν διευκρινήσεις, και διευκρινήσεις επί των διευκρινήσεων, και κόντρα διευκρινήσεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπογράφει ο ίδιος ο αρμόδιος υπουργός οικονομικών και αυτοί ζητάνε εντολή από το υπουργείο οικονομικών για το αν πρέπει ή δεν πρέπει να εφαρμοσούν αυτό που ρητά ο ίδιος τους παρήγειλε!!! Και σε μένα ασφαλώς, και σε αρκετούς άλους συναδέλφους πιστεύω, συνέβη κάποτε να απαιτήσουμε ρητή εντολή από τον Προιστάμενο/Διοικητή μας για να εκτελέσουμε κάτι, για το οποίο είτε δεν είμασταν σίγουροι είτε διαφωνούσαμε (και το θεωρούσαμε ιδιαιτέρως σοβαρό), όταν όμως η εντολή αυτή μας δόθηκε, και μάλιστα εγγράφως, ουδείς απο… Διαβάστε τη συνέχεια »

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  Στέλιος
4 έτη πριν

ΣΤΕΛΙΟ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΟΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ΚΑΛΟΣ ΜΠΑΤΣΟΣ ,ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΝΤ!!!!!ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΘΑ ΜΑΠΙΟ ΠΟΛΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΑ ΕΝΕΡΓΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ

Hal 1821
Hal 1821
Απάντηση σε  δημητρης
4 έτη πριν

Ο Γιάννης έπιασε …το βαθύτερο αίτιο της μη έκδοσης συντάξεων από υπαλλήλους του ΓΛΚ. Ο λόγος είναι ότι κάτι πάει στραβά με την έναρξη του ΕΦΚΑ και την υφιστάμενη – μελλοντική λειτουργία του ΓΛΚ. Σου λένε απλά εμείς βαριόμαστε ή μας χαλάσατε τη σούπα και να πάτε να σας βγάλει τη σύνταξη ο νέος φορέας. Μπορεί και να σαμποτάρουν το νέο φορέα πολλά μπορεί…καθαρά Ελληνική νοοτροπία δημόσιου οργανισμού που άμα δεν θέλει να δουλέψει δεν θα δουλέψει. Αυτά μέχρι σήμερα …..τώρα δεν έχουν δικαιολογία …ίσως χρειαστεί και κανένα εξώδικο. Αλήθεια οι ενώσεις μας τι κάνουνε?

Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  Hal 1821
4 έτη πριν

Γι’ αυτό λέω οτι πρέπει ο προϊστάμενος τους Υπουργός,ο οποίος ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ έκανε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτό που όφειλε να κάνει, και έδωσε ρητώς και εγγράφως τις εντολές/οδηγίες που έπρεπε να δώσει, πρέπει να πιάσει “από τ’ αυτί” 2-3 από τους εν λόγω “κυρίους” και να τους στείλει στο “διάολο”, έτσι, προς παραδειγματισμό και των υπολοίπων… Σε τελική ανάλυση αυτόν εκθέτουν!

Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  δημητρης
4 έτη πριν

Εδώ είναι το “θέατρο του παραλόγου”…. Έξι (6) ολόκληρους μήνες μας τα “έπρηξαν”, οτι “θέλουμε εγκύκλιο και θέλουμε εγκύκλιο”, και μόλις η εγκύκλιος βγήκε ζητάνε εγκύκλιο επί της εγκυκλίου, και μόλις (μετά από 5-6 μήνες) βγεί κι αυτή θα μας πούνε “αλλάξαμε γνώμη, δεν μας κάνουν οι εγκύκλιοι, θέλουμε και νομοθετική ρύθμιση”, και αν και όποτε βγεί κι αυτή, τι θα μηχανευτούν άραγε τότε; οτι κάποιος/κάποιοι εξ’ αυτών έχουν την υποψία οτι ενδεχομένως η νομοθετική ρύθμιση να είναι αντισυνταγματική και συνεπώς θέλουν για επιπρόσθετη εξασφάληση και δικαστική απόφαση;;; ΙΚΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ!!!

Ilias
Ilias
4 έτη πριν

Πληροφορία από ραδιόφωνο enikos: Πληρωμή συντάξεων δημοσίου στις 29 Νοεμβριου (γνωστό) και στις 22 Δεκεμβρίου.Για το προγραμματισμό πληρωμών τελών κυκλοφορίας ένφια φόρου εισοδήματος κλπ.

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  Ilias
4 έτη πριν
δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  δημητρης
4 έτη πριν

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑς ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΜΕ ΠΟΣΗ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟς Ο ΝΟΜΟΣ ….ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!! ΟΨΟΜΕΘΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  δημητρης
4 έτη πριν

Ένα μεγάλο μπράβο στον βουλευτή. Εάν δεν έδειχνε σιγουριά ότι το έχει το θέμα , ο Πετρόπουλος θα του έβγαινε και από πάνω, κοροϊδεύοντας τον Ελληνικό λαό μέσα από το κανάλι της βουλής .

Παρατηρώντας το όλο θέμα που έχει προκύψει με την μη έκδοση συντάξεων, είτε προέρχεται λόγω οικονομικής αφραγκίας είτε λόγω έλλειψης συντονισμού συναρμόδιων Υπουργείων, το 2017 θα κλάψουν μανούλες. Περί Σεπτ-Οκτ 2017 δεν θα πιστεύουμε στα μάτια μας. Μακάρι να διαψευστώ.

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
4 έτη πριν

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ? ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΚΛΑΙΜΕ

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  δημητρης
4 έτη πριν

Η γενική έλλειψη χρήματος σε συνδυασμό με τα άδεια ταμεία του ΕΦΚΑ που θα έχουν φάει τον ετήσιο προϋπολογισμό θα σκάσουν δυνατά τότε , που θα έχει επίσης τελειώσει ο επανυπολογισμός των όλων των συντάξεων. Εκεί θα δούμε πλέον την προσωπική διαφορά να δεχτεί ισχυρές πιέσεις.

G.G.
G.G.
4 έτη πριν

Τροπολογία που ψηφίσθηκε στις 25-10-16.
ΘΕΜΑ: Ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας Υ.ΕΘ.Α.
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/9770321.pdf

Επίσης με το ν.4425 – 30.09.2016 (ΦΕΚ 185/Α)
Άρθρο 1, παρ. 1.
1. Το τελευταίο εδάφιο της περίπτωσης β΄ της παρ. 1 του άρθρου 15 του ν.4387/2016 (Α΄ 85) τροποποιείται ως εξής:
Το ποσό αυτό μπορεί να καταβληθεί εφάπαξ, οπότε παρέχεται έκπτωση 2% για κάθε έτος εξαγοράς.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
4 έτη πριν

Αχιλλέα λέει 2% για κάθε έτος εξαγοράς, δηλαδή για την 5ετία 10%, για 8 χρόνια 16% κ.τ.λ.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
4 έτη πριν

Συμφωνώ. Ούτως ή άλλως μετά την 1/1/2017 θα είναι ελάχιστοι αυτοί που θα μπορούν να πληρώσουν εφάπαξ τέτοια ποσά.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
4 έτη πριν

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ – ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ

Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 44 του ν. 4387/2016 και την εγκύκλιο αριθμ. Φ.10070/οικ.23637/977/8-8-2016 της Γενικής Δ/νσης Κοινωνικής Ασφάλισης του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ήδη από τη σύνταξη μηνός Οκτωβρίου 2016, η κράτηση για υγειονομική περίθαλψη (σε ποσοστό 6%) , υπολογίζεται στο καταβαλλόμενο ποσό κύριας σύνταξης αφού αφαιρεθούν τα ποσά που αντιστοιχούν στην Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΑΣ) και στις μειώσεις που έγιναν με βάση τις διατάξεις του ν. 4024/2011, ν. 4051/2012 και ν.4093/2012 και πριν από τον υπολογισμό του φόρου.

Επιπρόσθετα σας πληροφορούμε ότι τους αμέσως επόμενους μήνες, θα σας επιστραφούν αναδρομικά τα επιπλέον παρακρατηθέντα από 1-7-2016 ημερομηνία ισχύος του άρθρου 44 του ν. 4387/2016.

https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis

Σπύρος Ευαγγέλου
Σπύρος Ευαγγέλου
4 έτη πριν

Κύριε Καρασαββίδη, δεν έχει ειπωθεί από τον πρώην Υπουργό Εργασίας ότι, η προσωπική διαφορά δεν καταργείται;Αναδρομική κατάργησή της επιτρέπεται βάσει τουνόμου;Μου διαφεύγει κάτι…
Με εκτίμηση.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 έτη πριν

“Το ‘χεις” Αχιλλέα, γνωστή η μεθόδευση… αν μας “κόψουν” από το 2017 την “προσωπική διαφορά” (λόγω Μνημονίου ΔΝΤ) τότε τι θα τους απομείνει για τη συνέχεια των περικοπών? Αυτό το βαρέλι έχει τελικά πάτο???

Γιώργο, πλέον αυτή η ανακοίνωση βγαίνει pop-up όταν μπαίνεις με τα στοιχεία σου στο ΓΛΚ να δεις το ενημερωτικό σου… “προχω” ο κ. Ντάνος!!!

Πανος
Πανος
4 έτη πριν

Καλό θα είναι από εδώ και στο εξής να αναγράφεται στό ΦΕΚ και η ημερομηνία υποβολής της αιτήσεως αποστρατείας, ώστε το ΓΛΚ να ενημερώνεται “επισήμως”

Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Πανος
4 έτη πριν

Όταν κάνουμε αναφορά για αποστρατεια η αναφορά μας παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου και φεύγει από την μονάδα μας και πάει στην ΔΙΜΣΠΡΟ για στρατό ξηρας, άρα από εκεί θα πάρει τις ημερομηνίες το ΓΛΚ για το ποιοι υπεβαλαν αναφορά πριν τις 30/6.

Πανος
Πανος
Απάντηση σε  Νικος
4 έτη πριν

Νίκο αυτό εννοώ. Το ΓΛΚ για να εκδόσει πράξη συνταξιοδότησης θέλει το ΦΕΚ. Τα στοιχεία του ΦΕΚ τα δίνουν τα αρμόδια Επιτελεία (ΔΙΜΣΠΡΟ για ΣΞ κ.ο.κ). Δεν νομίζω το ΓΛΚ να μπει στη διαδικασία να επικοινωνεί με τις αρμόδιες διευθύνσεις του κάθε επιτελειου. Αν η ημερομηνία φαίνεται στο ΦΕΚ, του τη δίνεις “στο πιάτο” και έτσι πιστεύω επιταχύνεται η διαδικασία

nikos
nikos
4 έτη πριν

Μπορεί κάποιος συναδελφος να μας πει για εμάς που μείναμε και δεν φυγαμε πόση είναι η διαφορά παλαιού και νέου συνταξιούχου με 30 χρονια υπηρεσία

PETROS
PETROS
Απάντηση σε  nikos
4 έτη πριν

φιλε νικο εγω που εχω ηδη κλειστα 28 ετη υπηρεσιας βαζοντας διαγραφη τελος 2018 βλεπω πληρωτεα συνταξη 950€ και βαζοντας τελος 2019 βλεπω πληρωτεο 850€! τι να πεις?

Αυγερινός Κ.
Αυγερινός Κ.
4 έτη πριν

Καλημέρα θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση Υπέβαλα αίτηση αποστρατείας 4 /5/2016 με διαγραφή 22/9/2016 Σ.Ξ 30 έτη υπηρεσίας με ποιο ασφαλιστικό καθεστώς θα εκδοθεί η πράξη συνταξιοδότησης παλαιό η νέο.Ευχαριστώ

ΑΡΓΥΡΗΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ
4 έτη πριν

Καλημέρα σε όλους…σύμφωνα με την εγκύκλιο που εκδόθηκε, όσοι έχουν διαγραφή έως 30/6/2016 και όσοι έχουν κριθεί αποστρατευταίοι έως 30/6/2016 ανεξαρτήτως της ημερομηνίας διαγραφής τους (σ΄αυτούς ανήκω κι εγώ ΦΕΚ αποστρατείας 24/6/2016), υπάγονται στις διατάξεις του προηγούμενου ασφαλιστικού νόμου. Επίσης όσοι υπέβαλαν παραίτηση έως 30/6/2016. Όμως πως μπορεί να γνωρίζει το ΓΛΚ ποίοι υπέβαλαν παραίτηση μέχρι την παραπάνω ημερομηνία? Στο ΦΕΚ αποστρατείας δεν αναγράφεται. Πρέπει οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι να προσκομίσουν ή να υποβάλλουν τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής τους στο ΓΛΚ ή τα αντίστοιχα γραφεία ΓΕΑ, ΓΕΝ, ΓΕΣ και Σ.Α να το πράξουν? Ελπίζω να μη βρουν κι άλλες αιτίες καθυστέρησης έκδοσης των συντάξεων και χρειάζονται διευκρινήσεις στις διευκρινήσεις…..

Θεοδόσης
Θεοδόσης
4 έτη πριν

Στο έγγραφο που στάλθηκε από το Αρχηγείο στο Γ.Λ.Κ αναφέρεται ότι αποστρατεύτηκα με την Υπ.αρ ….. από 20-5-2016 απόφαση της Ελληνικής Αστυνομίας, ΦΕΚ Υπ.υπ…… από 06-06-2016, από αυτές τις ημερομηνίες συνάγετε καθαρά ότι η ημερομηνία αίτησης αποστρατείας έγινε πριν την 30-6-2016. Θέλω να πιστεύω ότι αν θα υπάρξει λόγος για καθυστέρηση θα αφορά κάποιους συναδέλφους που οι ημερομηνίες όσων προανέφερα θα είναι οριακές.Καλό θα ήταν οι συνάδελφοι που είναι σε αυτήν την κατηγορία να επικοινωνήσουν με το Αρχηγείο για να υπάρχει ενημέρωση για το ζήτημα αυτό,καθώς και μια προετοιμασία για άμεση απάντηση σε τυχόν διευκρινιστικό αίτημα του Γ.Λ.Κ. Οι συνάδελφοι που κατοικείται στην Αθήνα προβείτε στην καλή πράξη να τρέχετε και αυτοπροσώπως στις αρμόδιες Υπηρεσίες γιατί εμείς από την επαρχία δεν έχουμε την δυνατότητα αυτήν και πραγματικά θα είμαστε ευγνώμονες.Ελπίζω όλα να πάνε καλά χωρίς άλλες καθυστερήσεις.

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Θεοδόσης
4 έτη πριν

Mε σημερινή μου επικοινωνία με ΓΕΣ/ΔΟΙ, ουδείς γνωρίζει πώς και πότε θα γίνει γνωστό στο ΓΛΚ του κράτους η ημερομηνία αίτησης παραιτήσεως των στελεχών..
Αναμένουμε λοιπόν “διευκρινιστική” της “διευκρινιστικής” εγκυκλίου….(τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα).
Ενα επιπλέον “σημείο” είναι οι αποστρατείες για λόγους υγείας από ΑΣΥΕ…
Κάποιοι συνάδελφοι όπως και εγώ προσωπικά (7-4-2016) έχουμε κριθεί “αποστρατευταίοι” για λόγους υγείας. Μπορώ να υποθέσω πως νοείται η ε λόγω ημερομηνία (30/6/2016) όπως και οι αιτήσεις αποστρατείας???

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Δημήτρης
4 έτη πριν

Καλησπέρα,Δημητρη αν θέλεις στείλε μου το μέιλ το δικό σου να επικοινωνήσουμε.

Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Δημήτρης
4 έτη πριν

ΠΡΟΣ ΗΛΙΑ

grafistas7@gmail.com

ΑΡΓΥΡΗΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ
Απάντηση σε  Θεοδόσης
4 έτη πριν

Θεοδόση γνωρίζω αρκετούς στρατιωτικούς συναδέλφους που υπέβαλλαν παραίτηση πριν την 30/6/16, αλλά το ΦΕΚ αποστρατείας εκδόθηκε Ιούλιο ή αργότερα και η διαγραφή τους έγινε ένα μήνα μετά. Κάποιοι υπέβαλλαν πριν την 12/5/16 αλλά το ΦΕΚ εκδόθηκε μετά την 1/7/16. Για αυτούς θεωρώ πρέπει να φροντήσουν τα Αρχηγεία να ενημερώσουν το ΓΛΚ. Όπως γράφεις οι διαμένοντες στην Αθήνα πρέπει να το τρέξουν…

ΘΕΟΔΟΣΗΣ
ΘΕΟΔΟΣΗΣ
Απάντηση σε  ΑΡΓΥΡΗΣ
4 έτη πριν

Αργύρη εννοώ ότι λογικά, (εάν υπάρχει λογική στο Ελληνικό Κράτος) ότι κάποιος που έχει και διαγραφή πριν την 30-6-2016 δεν θα έχει καθυστέρηση στην συνταξιοδοτική πράξη απο το Γ.Λ.Κ.

δημητρης
δημητρης
Απάντηση σε  ΑΡΓΥΡΗΣ
4 έτη πριν

το αρχηγειο πυροσβεστικου σωματος μας ανακοινωνει την αποστρατεια μας εγγραφως,οπως και την οριστικη διαγραφη μας,αργοτερα αποστελλεται στο γλκ ,τεπασα,μτπυ,τπδυ μαζι με τα συνημενα δικαιολογητικα ,ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΓΛΚ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩς ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ,,θεωρω οτι καπως ετσι γινεται και με τα αλλα σωματα!

Στέλιος
Στέλιος
4 έτη πριν

Γνωρίζει μήπως κάποιος να μας πει, σε περίπτωση που και οι αυνταξιοδοτούμενοι στρατιωτικοί μπουν σε καθεστώς “προσωρινής σύνταξης” (εως ότου εκδοθεί η οριστική, κατι που ενδρχομένως να καθυστερήσει αρκετά), εαν θα αρχίσουν να λαμβάνουν τα μερισματα (ΜΤΣ & ΕΚΟΕΜΣ) και εαν θα μπουν στη σειρά για απονομή εφάπαξ ή μήπως θα πρέπει πρώτα να εκδοθεί η οριστική συνταξιοδοτική πράξη;

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  Στέλιος
4 έτη πριν

Μερίσματα στο ΠΝ δεν δίνουν σίγουρα. Όσο για το ΕΦΑΠΑΞ νομίζω πως παίρνεις σειρά (λογίζεται) με την ημερομηνία ΦΕΚ αλλά για να το πάρεις χρειάζεται να έχει εκδοθεί συνταξιοδοτική πράξη. Πάρε τηλέφωνο στο μετοχικό σου ταμείο για να είσαι σίγουρος μήπως άλλαξε κάτι. Πάντως πρέπει να αλλάξει η διαδικασία καταβολής με τη διαμόρφωση της νέας κατάστασης και στο Εφάπαξ και στα μερίσματα.

Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  ΝίκοςΜ
4 έτη πριν

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Πολύ φοβάμαι οτι τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον, εως ότου οργανωθεί από πλευράς προσωπικού και μηχανοργάνωσης ο νέος ασφαλιστικός φορέας (και όλοι μας δυστυχώς γνωρίζουμε τις ταχύτητες “χελώνας” με τις οποίες συντελούνται τέτοιου είδους μεγάλης κλίμακας αλλαγές στο ελληνικό δημόσιο) θα υπάρξουν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις στην απονομή οριστικών συντάξεων). Εύχομαι λοιπόν κι εγώ τα Μετοχικά Ταμεία να λάβουν σοβαρά υπόψιν την νέα κατάσταση που διαμορφώνεται και αλλάξουν οι διαδικασίες σχετικά με την έναρξη χορήγησης του μερίσματος, καθόσον αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι των συνολικών αποδοχών ενός συνταξιούχου, και λαμβανομένου υπόψιν των μεγάλων περικοπών που έχουν ήδη υποστεί οι συντάξεις, δεν νομίζω οτι υπάρχει η δυνατότητα για κάποιν αποστρατευόμενο να στερείται του μερίσματος για μεγάλο χρονικό διάτημα.

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Στέλιος
4 έτη πριν

Τα ΜΤ δίνουν μέρισμα στους στρατιωτικούς συνταξιούχους εφόσον δικαιωθούν συντάξεως από τον κύριο συνταξιοδοτικό τους φορέα και τους καταβάλλεται η σύνταξη. Η έκδοση της προσωρινής σύνταξης, αποτελεί παραδοχή του δημοσίου ότι ο συνταξιούχος δικαιούται συντάξεως, αλλά λόγω της αδυναμίας του κρατικού μηχανισμού να εκδώσει οριστικές συνταξιοδοτικές πράξεις σε εύλογο χρονικό διάστημα, προχωρά στην χορήγηση προκαταβολής. Με την προκαταβολή όμως πληρούνται οι προϋποθέσεις των ΜΤ, δηλαδή παραδοχή του δικαιώματος σε σύνταξη και καταβολή σύνταξης. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας λόγος να μην χορηγούν τις παροχές τους τα ΜΤ.

Στέλιος
Στέλιος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 έτη πριν

Ευχαριστώ για την πολύ αναλυτική απάντηση GEORGIOSP!

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
4 έτη πριν

Προς GEORGIOSP, ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΩ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ, ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΥΠΟΘΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟ 1-1-2017 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ (ΕΝΑ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ). ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΚΛΠ.ΕΙΜΑΙ Α.ΠΟΛΕΩΣ ΑΠΟ 5/1989.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
4 έτη πριν

καλησπερα, οριο ηλικιας για εμασ ειναι τα 55, τωρα προσθεσαν 2 ακομα χρονια αλλα κανεις αιτηση παραμονης καθε χρονο μετα τα 55 στο αρχηγειο π[ου ανηκεις ,αυτο τουλαχιστον ξερω για την πυροσβεστικη

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΒΑΣΙΛΗΣ
4 έτη πριν

Βασίλη καλησπέρα. Αυτά που ισχύουν (μέχρι σήμερα) για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας και του Πυροσβεστικού Σώματος είναι τα παρακάτω: Α. Από 1/1/2017 εντάσσονται στον ΕΦΚΑ (Ν4387 άρθρο 4 παρ. 1α). Β. Οι προϋποθέσεις θεμελίωσης σύνταξης εξακολουθούν να είναι ίδιες με αυτές που ίσχυαν πριν από την έναρξη ισχύος του Ν4387 (Ν4387 άρθρο 4 παρ. 1β). Τα σχόλια για όρια ηλικίας ξεκινούν από παρερμηνεία της παραγράφου Α6α της εγκυκλίου που δημοσιεύτηκε εχθές και αφορά μικρή μερίδα συναδέλφων που παραιτούνται αφού έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον 15 χρόνια υπηρεσίας χωρίς να θεμελιώνουν δικαίωμα άμεσης καταβολής της σύνταξης. Για όλους τους άλλους ισχύουν οι υπολογισμοί της σελίδας Δικαίωμα Σύνταξης. Γ. Για όσους υπέβαλαν αίτηση αποστρατείας μέχρι και την 30-6-2016 ή κρίθηκαν αποστρατευτέοι μέχρι την ημερομηνία αυτή (ανεξάρτητα του χρόνου διαγραφής τους από τις Τάξεις των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας) ο υπολογισμός της σύνταξης θα γίνει με την νομοθεσία που… Διαβάστε τη συνέχεια »

Path
Path
4 έτη πριν

Εχω υποβάλει αίτηση αποστρατιας την 14 οκτ 2016 και έχω καταταγεί στην ΣΜΥ 23 οκτ 1985 31 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας έως σήμερα και 5 πλασματικα την πατησα με τον νέο νόμο και πόσο ρε παιδιά θα πάρω σύνταξη ή θα πρέπει να σημπληρωσω το όριο ηλικιας

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Path
4 έτη πριν

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανησυχείς για όριο ηλικίας. Η εξαίρεση Α6α της εγκυκλίου που αναφέρει όριο ηλικίας αφορά μόνο τις περιπτώσεις παραίτησης στρατιωτικών που περιγράφονται στην σελίδα 28 του εντύπου https://www.haf.gr/wp-content/uploads/2015/01/finance2006.pdf .
« Για τη συνταξιοδότηση Στρατιωτικών από το Δημόσιο (παλαιών και νέων ασφαλισμένων, ανδρών και γυναικών) δεν απαιτείται ελάχιστο όριο ηλικίας, πλην της περίπτωσης παραίτησης όταν συμπληρωθεί 15ετής (µόνο) πλήρης πραγματική υπηρεσία, οπότε για τη λήψη της σύνταξης απαιτείται και η συμπλήρωση του 65ου έτους της ηλικίας τους.» Ν2084/1992 άρθρο7 παρ3α.
Σημ. Με τον Ν4151/2013 άρθρο 4 παρ 1α το όριο ηλικίας άλλαξε για όσους συμπλήρωναν την δεκαπενταετία μετά την 1/1/1993 και έγινε 67 ετών.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 έτη πριν

Μου απάντησες στο ερώτημα (1), μένει το (2)…

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
4 έτη πριν

Γιάννη γειά σου.
Απάντησα στον Path που τυπικά είναι ακόμα ε.ε και ανησυχούσε. Για εμάς που είμαστε ήδη απόστρατοι το πρώτο σου ερώτημα έχει καθαρά εγκυκλοπαιδικό/ενημερωτικό χαρακτήρα και είχα ήδη απαντήσει και εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-117/#comment-41540 .
Για το δεύτερο ερώτημα σου η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Όποιος είχε συνταξιοδοτηθεί πριν την 1/7/2016 και έχει επανέλθει (πριν ή μετά την 1/7/2016) όταν αποχωρήσει (μετά την 1/7/2016) η σύνταξη του θα υπολογιστεί εκ νέου σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν4387/2016.
Δεν καταλαβαίνω μόνο το τελευταίο εδάφιο της εξαίρεσης Α6β που λέει «Τα ανωτέρω, ισχύουν ανεξαρτήτως του εάν ο στρατιωτικός συνταξιούχος θα επανέλθει εν τοις πράγμασι στην Υπηρεσία.».

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 έτη πριν

Υποθέτω ότι αναφέρεται σε περιπτώσεις όπου στρατιωτικοί επανέρχονται για λόγους υγείας εικονικά. Έτσι θέλει να καλύψει το νομικό παραθυράκι για τις περιπτώσεις αυτές

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 έτη πριν

Νίκο ευχαριστώ για την απάντηση.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 έτη πριν

Πάντως το “μάθαμε” και αυτό!

Η έκφραση “…ανεξαρτήτως του εάν ο στρατιωτικός συνταξιούχος θα επανέλθει εν τοις πράγμασι στην Υπηρεσία” υπονοεί ότι στρατιωτικοί επανέρχονται για λόγους υγείας εικονικά…

Που είσαι ρε Τράμπ να βάλεις και εδώ μια τάξη στα πράγματα επειδή θα τρελαθούμε στο τέλος…

(εδώ που τα λέμε σιγά μην τον αφήσουν να βάλει τάξη στα πράγματα…το χάος και η ακαταστασία πάντα “βολεύει”…)

ΝίκοςΜ
ΝίκοςΜ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
4 έτη πριν

Είπα “Υποθέτω ότι..”.Διότι παρατηρούνται περιπτώσεις οι οποίες δεν ακούγονται.
Η υπηρεσία έχει επαναφέρει άτομα για λόγους υγείας εικονικά ώστε να καλύπτονται υγειονομικά (να δικαιολογούνται κάποιες εξετάσεις και νοσηλεία). Φυσικά όχι χαμηλόβαθμους.

Αναφορικά με τον Τραμπ, συμφωνώ. Παντού στο δημόσιο υπάρχουν κάποια έξοδα τα οποία θα μπορούσαν να είχαν μαζευτεί αλλά η υπηρεσία εθελοτυφλεί και στο τέλος το βάρος πέφτει πάντα στους μισθούς και συντάξεις.Έτσι και στις ΕΔ και ΣΑ.