Σελίδα υπ' αριθ. 137 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 137 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Κύριε Καρασαββίδη στους υπολογισμούς του χρόνου υπηρεσίας για κατάταξη στο αντίστοιχο μισθολογικό κλιμάκιο, για το νέο μισθολόγιο, νομίζω ότι θα πρέπει να συμπεριλάβετε και την στρατιωτική θητεία καθώς προβλέπεται μεταβατική διάταξη στο άρθρο 154 που αναφέρει ότι για το είδη υπάρχον προσωπικό, στην πρώτη εφαρμογή του νόμου, θα αναγνωριστεί ότι προϋπηρεσία υπήρχε και είχε αναγνωριστεί για μισθολογική εξέλιξη, από τον φορέα όπου υπηρετούν, έως την 31/12/16, στην οποία είναι και η στρατιωτική θητεία. Νομίζω ότι η θητεία δεν θα υπολογίζεται για όσους προσληφθούν από την 1/1/17.
Έχεις απόλυτο δίκιο, γι’ αυτό είναι πάντα απαραίτητη και η δική σας βοήθεια!
Οι πρώτες διαρροές (τις οποίες χρησιμοποίησα) σταματούσαν στο άρθρο 127 του νόμου, όμως από το πλήρες κείμενο στην ιστοσελίδα της βουλής (στο άρθρο 154 που ανέφερες) προκύπτει ότι για κατάταξη μέχρι 31-12-2016 συνεχίζει να μετράει η θητεία (εκτός των ΕΠΟΠ που δεν μετρούσε πριν).
Διορθώθηκε η σελίδα και συνυπολογίζεται πλέον η θητεία για ημ/νία κατάταξης μέχρι και 31-12-2016.
Καλημέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω αν με τους καινούργιους νόμους έχει αλλάξει κάτι σχετικά με την εργασία συνταξιούχων στο εξωτερικό. Επηρεάζεται ή όχι η καταβολή της σύνταξης εάν απόστρατος εργάζεται στο εξωτερικό; Σας ευχαριστώ.
Αν και το ερώτημα τίθεται συχνά σε αυτό εδώ το site,
δυστυχώς δεν μας έχει απαντήσει κάποιος υπεύθυνα.
Πριν το 2016 υπήρχε στο κείμενο “Συχνές ερωτήσεις συνταξιούχων”, εδώ:
https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Portlet-%CE%A3%CF%85%CF%87%CE%BD%CE%AD%CF%82%CE%95%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82
η ρητή διατύπωση ότι δεν επηρεάζεται.
Μετά το νόμο Κατρουγκαλού το παραπάνω κείμενο άλλαξε και αφαιρέθηκε η διατύπωση.
Μήπως πρέπει οι ενώσεις αποστράτων να θέσουν ερώτημα στο ΓΛΚ και να ενημερώσουν υπεύθυνα τα μέλη τους? (ρητορικό ερώτημα).
Υ.Γ. πριν 4 μήνες είχα αναρτήσει το παρακάτω σχόλιο, αλλά πιθανόν να ήταν “ραδιο-αρβύλα”
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-126/#comment-45556
Με μία πρόχειρη ανάγνωση τόσο του άρθρου 20 τον Ν.4387 όσο και της ανακοίνωσης 20/6/2016 στο https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis, αντιλαμβάνομαι (εάν φυσικά δεν κάνω λάθος) ότι το εν λόγω άρθρο αφορά αυτούς που ο φορέας ασφάλισης από τον οποίο λαμβάνουν σύνταξη έχει υπαχθεί στον ΕΦΚΑ και η ασφάλιση της εργασίας την οποία τώρα επιτελούν είναι υπακτέα στον ΕΦΚΑ. Δεν ισχύει σε περίπτωση που ήδη δούλευαν πριν την εφαρμογή του νόμου.
Επιπλέον εάν εργάζονται με οποιοδήποτε τρόπο στο Δημόσιο, τότε επίσης υπάγονται σε αυτό το άρθρο.
Κατά συνέπεια δεν νομίζω ότι αφορά αυτούς που εργάζονται στο εξωτερικό, αν και θα συμφωνήσω ότι είναι περίεργο που δεν υπάρχει πλέον η απάντηση στις “Συχνές ερωτήσεις συνταξιούχων” που αναφέρει ο aero.
Αν και δεν γνωρίζω με ποιον ακριβώς νόμο προβλέπεται ότι δεν υπάρχει κάποια επίπτωση για αυτούς που εργάζονται στο εξωτερικό, εν τούτοις θεωρώ ότι θα πρέπει να υπήρχε σαφής πρόβλεψη στον 4387 που να αναιρεί την εν λόγω διάταξη.
Οι περιορισμοί στο δικαίωμα για εργασία των συνταξιούχων άρχισαν σταδιακά από το 1998. Μέχρι τότε το μόνο πρόβλημα όσων ήθελαν να εργαστούν ήταν η φορολογική επιβάρυνση. Από τότε έχουν γίνει αρκετές νομοθετικές παρεμβάσεις με συνεχή επέκταση των περιορισμών και διεύρυνση των κατηγοριών συνταξιούχων που επηρεάζονται από αυτούς. Ουσιαστικά οι πρώτοι περιορισμοί για τους στρατιωτικούς άρχισαν με τον Ν3865/2010. Πουθενά και σε κανένα νόμο όμως δεν είχε τεθεί ρητά οποιοσδήποτε περιορισμός ή περικοπή σύνταξης για εργασία στο εξωτερικό. Μόνο το γεγονός της αφαίρεσης του ερωτήματος, για εργασία στο εξωτερικό, από το έντυπο ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ με έβαλε σε υποψίες ότι κάτι τρέχει με το θέμα αυτό. Είχα αναφερθεί στην αλλαγή του εντύπου εδώ http://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-112/#comment-37621 και μετά από το σχόλιο που είχε κάνει ο aero τον Ιανουάριο είμαι σχεδόν σίγουρος ότι κάτι έχουν στο μυαλό τους. Ίσως να υπάρχουν νομικά εμπόδια και σίγουρα είναι δύσκολη η διασταύρωση των στοιχείων για να μπορέσουν να επιβάλουν ένα τέτοιο μέτρο. Ας ελπίσουμε τελικά να μη υπάρξει καμία δυσάρεστη εξέλιξη και να μπορούν όσοι συνάδελφοι θέλουν να εργαστούν στο εξωτερικό χωρίς το άγχος της περικοπής της… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ξέχασα να αναφέρω προηγουμένως (και ζητώ συγνώμη) ότι και ο κ. Καρασαββίδης στην Πλοήγηση/Απασχόληση 2016 (εικονίδια δεξιά στην ιστοσελίδα) αναφέρεται σε επιπτώσεις εργαζόμενων συνταξιούχων που απασχολούνται στην Ελλάδα (ΙΚΑ, ΟΑΕΕ κτλ) ενώ στην Απασχόληση 2015 η εργασία στο εξωτερικό αποτελεί εξαίρεση βάση συγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Κανονισμού.
Σε κάθε περίπτωση, αν λαθεύω κάπου παρακαλώ τον κ. Καρασαββίδη να με διορθώσει.
Και μετά λέμε γιατί μαs βρίζει ο κόσμοs ! Φεύγουμε στα 45-50 , καβαντζόνουμε το εφάπαξ και την σύνταξη για τα υπόλοιπα 40-50 χρόνια και μετά λέμε : νέοι ήμαστε , δεν πάμε και εμείs στο εξωτερικό , να κάνουμε καμιά αρπαχτή ! Οχι ομωs να μαs κοψουν και την σύνταξη ! Το σωστό είναι να γίνει ακριβώs το αντίθετο. Να σου δωθει το δικαιωμα να δουλεψειs στην χώρα σου ,να πληρωνειs και εσύ τιs εισφορέs σου, τουs φόρουs σου οπωs ο υπολοιποs κόσμοs που δουλεύει μέχρι τα 60-65 και πληρώνει την δικιά σου σύνταξη και αν εσύ θέλειs να παs να δουλεψειs στο εξωτερικό, με γειά σου και χαρά σου αλλα σύνταξη γιόκ !
ΡΕ ΣΥ ΦΙΛΕ ΤΙ ΗΠΙΕς ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΑ ? ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΥΣ 300 ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΙΝΕΤΕ……….ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΠΟΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ !!!!!!!!!ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ !!!!!!!
Δηλαδή συνάδελφε , για να συνάδουν τα λεγόμενά μου με την ιδιότητά μου , πρέπει να συμφωνώ μαζί σαs ; Πάντωs μέ έπιασεs , τα είχα τσούξει λίγο το βράδυ μαζί τούs άλλουs 300 . Χιουμορίστα μου εσύ !
Συνονόματε Γιώργο δεν ξέρω αν είσαι ο ίδιος που έγραψε και το παρακάτω σχόλιο https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-137/#comment-51214 αλλά αυτά που λες δεν είναι κοινωνική δικαιοσύνη είναι κοινωνικός αυτοματισμός. Είναι χαρακτηριστικό της φυλής μας να προσευχόμαστε στον θεό να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αντί να ζητάμε να μας βοηθήσει και εμάς να πάρουμε μία και εσύ δείχνεις να είσαι το κλασικό παράδειγμα αυτής της νοοτροπίας. Σε αυτή την ιδιαιτερότητα μας βασίζονται και όλοι αυτοί που μας βάζουν τα δύο πόδια σε μισό παπούτσι τα τελευταία χρόνια. Κόβουν εισοδήματα και παροχές επιλεκτικά και με τρόπο που για όσους επηρεάζονται να υπάρχουν άλλοι τόσοι που αδιαφορούν, για να μην πω χαίρονται, αφού αυτούς δεν τους επηρεάζει. Στην πρόταση σου εγώ έχω να σου αντιπροτείνω να μην επιτρέπεται να δουλέψεις εσύ στον τόπο σου αλλά αφού παίρνεις σύνταξη να μείνεις έξω από την αγορά εργασίας υποχρεωτικά για να μπορούν να βρουν δουλειά τα παιδιά μας. Ακόμα καλύτερα αν δουλεύει η γυναίκα σου θα πρέπει με νόμο να απολυθεί μιας και ένας εργαζόμενος ή συνταξιούχος φτάνει σε κάθε σπίτι όπως είχε πει και ένας πρώην πρωθυπουργός.… Διαβάστε τη συνέχεια »
Συνονόματε Γιώργο δεν θέλω να ψοφήσει καμιά κατσίκα ή κανένα πρόβατο εγώ θέλω ισονομία Οταν έχειs φίλουs που δεν μπορούν να βρούν μία δογλειά ή που πανηγηρίζουν όταν βρούν μία δουλειά με 800-900 ευρώ ή όταν περιμένουν να πάρουν την σύνταξη τουs στα 67 και μετά διαβάζω τέτοια εδω μέσα ,, τι να πώ Και να ξέρειs , ότι θα μπορούσα να φύγω και εγώ(32 χρόνια), εδω και 6 χρόνια αλλά δεν το κάνω. και αs μην με συμφέρει αυτό ! !Πάντωs ένδιαφέρον η προτασή σου , θα την μεταφέρω στον Τσιίπρα ! Πλάκα κάνω !
Είπα αρχικά να μην απαντήσω αλλά το ύφος με το οποίο γράφεις με εκνεύρισε αφάνταστα. Τους λόγους για τους οποίους κάποιος συνάδελφος αποχωρεί από την ενεργό υπηρεσία δεν μπορεί να τους κρίνει ο «κάθε Γιώργος». Πολύ περισσότερο ο «κάθε Γιώργος», που κρύβεται πίσω από την ανωνυμία, δεν μπορεί να κρίνει το ήθος αυτών των συναδέλφων. Ένας οικογενειάρχης 45-50 ετών δεν θα αποχωρήσει από την ενεργό υπηρεσία για να «καβαντζώσει» το εφάπαξ και δεν θα ξενιτευτεί για να κάνει την «αρπαχτή» όπως λες. Υπάρχουν σοβαρότεροι λόγοι που τον οδηγούν να πράξει κάτι τέτοιο και εσύ δεν θέλεις ή δεν μπορείς να τους αντιληφθείς. Σε κάθε κανόνα όμως υπάρχουν οι εξαιρέσεις και αυτές οι εξαιρέσεις, «καβάντζα» και «αρπαχτή», είναι κάποιοι συνάδελφοι με τις απόψεις τις δικιές σου. Είναι προτιμότερο ο καθένας μας, βάζω τον εαυτό μου πρώτο, να κοιτάζει την καμπούρα του. Οι άνθρωποι που εύκολα ηθικολογούν, και ακολουθούν με αφέλεια προβάτου τις κοινωνικές νόρμες περί χρηστών ηθών και του «τι είναι σωστό» έχουν ένα σημαντικό πρόβλημα: άλλα υποστηρίζουν, κι άλλα κάνουν στην τελική. Γι’ αυτό «Γιώργο» καλύτερα να μασάς παρά να… Διαβάστε τη συνέχεια »
Κύριε Συνταγματάρχα , κάνειs λάθοs , δεν έχω κανένα ύφοs και δεν είμαι ανώνυμοs εκτόs αν θεωρείs ανώνυμουs αυτούs που δεν αναφέρονται με το βαθμό τουs και το επίθετό τουs ! Πρέπει να καταλάβειs οτι εδώ δεν είναι στρατόs και ο καθέναs μπορεί να λέει την γνώμη του ! Το αν συμφώνειs ή διαφωνείs είναι δικό σου θέμα !
Επειδή το όνομα Γιώργος είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα αντρικά ονόματα της Ελληνικής γλώσσας, ε ναι σίγουρα δεν είσαι ανώνυμος. Βέβαια και το Σχης ε.α. ανωνυμία δείχνει αλλά δεν έκρινα ποτέ κάποιον ή κάτι πίσω από αυτό το ψευδώνυμο. Επειδή διάβασα τα σχόλια σου και στις αναρτήσεις των άλλων συναδέλφων έχω να πω τα εξής: 1. Το ότι οι φίλοι σου δεν έχουν ή δεν μπορούν να βρουν δουλειά δεν ευθύνεται ο κάθε συνάδελφος που αποχωρεί από την ενεργό υπηρεσία αλλά κάποιοι άλλοι τους οποίους επικροτείς. Άλλωστε αν διάβασες το ερώτημα μου δεν αναφέρθηκα για εργασία στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, που δεν συμφωνώ, συμβούλεψε λοιπόν τους φίλους σου να πάνε να δουλέψουν στο εξωτερικό για να κάνουν την αρπαχτή. 2. Το ότι δεν έφυγες πριν 6 χρόνια δεν σε καθιστά ήρωα. Είναι δική σου απόφαση, σεβαστή και σίγουρα τώρα δεν σε συμφέρει να το κάνεις. 3. Και έρχομαι στην ανταπάντησή σου. Το ξέρω πολύ καλύτερα από εσένα ότι εδώ δεν είναι στρατός. Άλλωστε αυτή την έκφραση δεν τη χρησιμοποίησα ως ενεργεία αξιωματικός τόσο… Διαβάστε τη συνέχεια »
Ευχαριστώ πολύ τους συναδέλφους για τις πληροφορίες. Έθεσα το ερώτημα ηλεκτρονικά μέσω mail στην ιστοσελίδα του ΓΛΚ. Αν και όταν μου απαντήσουν θα ενημερώσω σχετικά. Και πάλι ευχαριστώ.
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος σχετικά με την μάχιμη πενταετία όταν κάποιος έχει κατάταξη μετά την 01/10/1990 αλλά πριν την ημερομηνία αυτή έχει ασφαλιστεί με εργοδότη το δημόσιο πληρώνει την αναγνώριση?? Το έγγραφο του ΓΕΣ που υπάρχει στην αρχική σελίδα το αναφέρει αλλά αναφέρει και ότι ο χρόνος αυτός(πριν την κατάταξη) προσμετράτε και για την χορήγηση χρονοεπιδόματος (ΕΧΥ).Διαβάζοντας το άρθρο 59 του ΠΔ169/07
και τον Ν.1902/1990 άρθρο 6 Δεν αναφέρει πουθενά για χρονοεπίδομα αλλά μόνο να έχουν καταβληθεί οι εισφορές κύριας σύνταξης πριν την 01/10/1990.Είναι απαραίτητη προυπόθεση του (ΕΧΥ) η όχι ??Σας ευχαριστώ!!
Έστω 1 ένσημο του δημοσίου έως 30.9.1990 δε πληρώνεις 5ετια.. Τη περνεις δωρεάν αφού στείλεις τα αποδεικτικά στην υπηρεσία σου… Θα σου έρθει σχετικο έγγραφο κατόπιν…. Όσο για το ΕΧΥ δε παίζει ρόλο.. Τουλάχιστον έτσι είναι στην Ελ. . Αστυνομια . στο έγγραφο αναγνώρισης που θα σου στείλουν θα στα αναλύουν όλα…
Σε ευχαριστώ Var69..είναι θέμα επιτελείων τελικά και κατά πόσο το γνωρίζουν αυτό σχετικά.Μέχρι την 30/09/1990 είχα ένσημα με εργοδότη το Πολεμικό Ναυτικό 2 έτη και 7 μήνες !!
Καλά δεν ντρέπονται να κόβουν συντάξεις των 1000€ κατά 20%? Αριστεροί είναι αυτοί? Κόβουν και το οικογενειακό επίδομα!!!
Φιλε οι νομοι πρέπει να είναι ίδιοι για όλουs ! Δεν είναι δυνατον , εναs που έφυγε τέλοs ιουνιου 2016 να παιρνει το επίδομα και ο αλλοs που έφυγε, 1 Ιουλιου να μην το παίρνει ! Ουτε ο εναs να πληρώνειι την πενταετία και ο άλλοs οχι ! Τι να πουν και οι νεοι συνταξιούχοι ; Εχει δει τι συντάξειs θα πάρουν ;
ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 2019 ΜΕ ΤΟ Α 21 ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ Ε1
Το επιδομα φιλε το παιρνειs και τωρα απο τον ΟΓΑ. Oι παλιοι συνταξιουχοι παιρνουν και στην συνταξη τουs, επιδομα οικογ, παροχηs οπωs οι εν ενεργεια . Αυτο θα κοπει . Μετα θα παιρνειs μονο απο τον ΟΓΑ .
ΕΤΣΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ,ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!!!!!
Κύριε Καρασαββιδη καλησπέρα.Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.Δεδομένο ότι η στρατιωτική θητεία δεν υπολογίζεται για την αύξηση μισθολογικου κλιμακιου σύμφωνα με τον τελευταίο νόμο, μπορεί να σημαίνει ότι δεν θα δίνεται και ανάλογη αύξηση κατά την συνταξιοδοτηση; Και ότι θα υπολογίζεται μόνο για την συμπλήρωση των χρόνων υπηρεσίας; Ευχαριστώ.
Δεν είναι δυνατόν να αφαιρεθεί συνταξιοδοτικός χρόνος που έχει πληρωθεί.
Ούτε η 5ετία, ούτε τα διπλά εξάμηνα υπολογίζονται για την αύξηση κλιμακίου αλλά φυσικά μετρούν στη σύνταξη.
Κύριε Καρασαββιδη ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.Και να σας ρωτήσω αν έχετε κατά νου κάποια στιγμή να αλλάξετε την παράγραφο που ζητάει ΕΧΥ(που από ότι κατάλαβα καταργήθηκε) και να την αντικαταστησετε με μισθολογικα κλιμακια στις σελίδες υπολογισμού σύνταξης; (Σε καμία περίπτωση δεν κάνω υπόδειξη).
Δεν θα μπει νέο πεδίο με κλιμάκια διότι θα υπολογίζονται αυτόματα, ενώ θα παραμείνει και ο παλιός τρόπος υπολογισμού για σύγκριση.
Είναι κάπως περίπλοκο και θα χρειαστεί κάποιο διάστημα: https://enstoloi.net/stratos/comment-page-169/#comment-51162
Κυριε Καρασαβιδη…θα βρεις αραγε μπουσουλα με το νεο μισθολογιο για να μπορεσεις να #κτισεις# ξανα τις σελιδες που τοσο μας βοηθουν?
Να ‘σαι σίγουρος Nick ότι ο Αχιλλέας θα βρει το μπούσουλα, αυτό όμως που δεν θα μπορέσει να βρει, είναι τα χαμένα χρήματα από τους μισθούς και τις συντάξεις μας…
Σκέψου ότι μερικοί συνάδελφοι μπορεί να σκέφτονται ότι θα τα καταφέρουν και έτσι “δεν πειράζει” αλλά το κακό έχει παραγίνει μιας και τα δύσκολα της ζωής λόγω γήρατος δεν έχουν έρθει ακόμα…και φυσικά είναι μάταιο να πιστέψουμε ότι θα έρθουν κάποτε “καλύτερες ημέρες”!
Πρώτα έπρεπε να κλείσει το θέμα με τις συντάξεις (τροποποιήθηκαν πάλι όλες οι σελίδες σήμερα), οπότε τώρα θα ανοίξει το θέμα του μισθολογίου!
Καλη δυναμη κυριε Καρασαββιδη…κανεις την δουλεια που θα επρεπε να την κανει το κρατος ουτως ωστε να ενημερωνονται αμεσα και αξιοπιστα ολοι οσοι ανηκουν στις ταξεις των ΕΔ/ΣΑ.
ΑΧΙΛΛΕΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΙΜΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΙΑ 30-31 ΕΤΗ?ΕΙΝΑΙ 27,79%?
ΟΤΑΝ ΛΕΩ 30 ΕΤΗ ΕΝΝΟΩ 30,01 ΕΤΗ-31
Το ποσοστό 27,29% αντιστοιχεί στα 31,00 έτη ακριβώς, πλέον τα συντάξιμα έτη δεν είναι ακέραια αλλά με δύο δεκαδικά.
Τα 30,99 και 31,01 έτη έχουν διαφορετικό συντελεστή αναπλήρωσης από τα 31,00 έτη.
Μπορείς να κάνεις δοκιμές στις σελίδες μετατοπίζοντας μερικούς μήνες τη διαγραφή.
Συνταξιοδοτικές διατάξεις Δημοσίου και τροποποίηση διατάξεων του ν.4387/2016, μέτρα εφαρμογής των δημοσιονομικών στόχων και μεταρρυθμίσεων………κλπ
http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia?law_id=f35e89db-30c6-4047-b7dc-a7720174ef4f
Μια πρώτη περιληπτική εικόνα του νομοσχεδίου από την εισηγητή έκθεση του ΓΛΚ.
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/10057358.pdf
Μόλις το διάβασα φίλε G.G. ευχαριστώ!
Αχιλλέα, ακολουθεί “σοκ & δέος”… μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις πάλι τις σελίδες σου… σίγουρα θα χρειαστούν διευκρινιστικές για να δούμε όλες τις λεπτομέρειες (αφού πρώτα ψηφιστούν)… ένα έχω να πω, ΑΙΣΧΟΣ για την οικονομική κατάσταση που μας έφτασαν και μας οδεύουν απροκάλυπτα!
ΥΓ: Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε!!!
Προς Νίκο. Σχετικά με το ερώτημα σου (11-5-2017 19:19).Βρίσκομαι και εγώ ακριβώς στην ίδια κατάσταση με εσένα. Όμως τον Ιούνιο του 2016 το ΤΠΔ έστειλε προς το ΜΤΑ, έγγραφο με το οποίο δήλωνε την αποδέσμευση του από το εφάπαξ μου και εννοείται πως την έχει κοινοποιήσει και σ’ εμένα.
Εχω ένα δάνειο Απο το ΤΠΔ εχει μείνει κάποιο ποσό ακόμα όμως έχω μπει στο νόμο Κατσέλη έχει γίνει το δικαστήριο και περιμένω απόφαση. Απο το ΕΤΕΑΕΠ Ελαβα σήμερα μια επιστολή σχετικα με το εφάπαξ και μου ζητάει βεβαίωση αποδέσμευσης/δέσμευσης του εφάπαξ αν υπαρχει οφειλή στο ΤΠΔ η αν δεν υπάρχει υπεύθυνη δήλωση Ν1599/86 που να δηλώνει ότι δεν υπάρχει οφειλή Τί μπορώ να κάνω!!!
Ενημερώνεσαι πρώτα από το ΤΠΔ, δεν υπήρχε όμοια περίπτωση μέχρι τώρα στα σχόλια:
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-127/#comment-35187
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-135/#comment-44815
ΥΓ. Το ερώτημά σου θα μεταφερθεί στην ενότητα “Διακλαδικά” διότι το θέμα αφορά όλους ανεξαρτήτως προέλευσης, ίσως κάποιος συνάδελφος στρατιωτικός να μπορεί να σε βοηθήσει.
Το δάνειο απο το τπδ δεν μπαίνει στο νομό κατσελη. Θα κρατήσουν απο το εφαπαξ όσες δόσεις δεν έχουν πληρωθεί και το υπόλοιπο θα παρακρατείται απο τη σύνταξη σε δόσεις.
Εννοείται ότι θα πας στο τπδ και θα κανείς αίτηση γραφείο 218-219 αν θυμάμαι καλά
Λάθος, τα δάνεια από το Παρακαταθηκων “μπαίνουν” στο νομό “Κατσέλη”. Υπαρχουν πολλές αποφάσεις Ειρηνοδικείων σχετικά με αυτό!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,ΠΡΟΣ ΝΙΚΟ ,ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΣΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ Ν ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΦΟΥ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ!Ο ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΟΡΙΣΕΙ ΓΙΑ 20 Η 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ !!!!!!
Ο μόνος που μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα σου, είναι ο δικηγόρος που ασχολήθηκε με την υπόθεση σου, ο οποίος γνωρίζει σε ποιο στάδιο βρίσκεται η υπόθεση σου (προσωρινή διαταγή, έχει συζητηθεί η οριστική) και όλα αυτά σε συνδυασμό με τις αλλαγές που επήλθαν με τις διατάξεις του ν.4336/2015.
Έχεται δίκιο κε Καρασαββίδη όσον αφορά τον ΕΛΟΑΝ αλλά απ΄ότι βλέπω σε παλιά φύλλα μισθοδοσίας όταν πρωτοκατατάχθηκα έχουν γίνει κάποιες εξτρά κράτησεις λόγω μισθολογικής προαγωγής και από τον ίδιο μήνα έλαβα ένα ΕΧΥ και μία μισθολογική προαγωγή παραπάνω από την σειρά μου. Θά το ψάξω σίγουρα για να δω αν μου κρατήθηκαν τότε γιατί τις πλήρωνα για αρκετούς μήνες. Επίσης Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος έχει κάνει αίτηση για αναγνώριση θητείας καί μάχιμης πενταετίας στο ΓΛΚ. Εγώ έκανα αίτηση και για τα δύο στις 6/10/2016 καταθέτοντας όλα τα δικαιολογητικά και η υπάλληλος μου είπε ότι θα έχω απάντηση σε 2 με 3 μήνες. Έκτοτε έχω επικοινωνήσει πολλές φορές με το ΓΛΚ και μου απαντούν ότι η αναγνώριση της θητείας θα βγεί με τη συνταξιοδοτική πράξη και το ίδιο ισχύει και για τη μάχιμη πενταετία. Όσον αφορά το φλέγον θέμα του ποσού των δόσεων και ποιο έτος λαμβάνεται υπόψιν για τον υπολογισμό τους με διαβεβαίωσαν ότι για τη θητεία ισχύει η ημερομηνία αίτησης (6/10/16) ενώ για την πενταετία, αφού αποστρατέυτηκα, η ημερομηνία διαγραφής μου (10/11/16) θεωρείται ως ημερομηνία αίτησης… Διαβάστε τη συνέχεια »
Οι κρατήσεις λόγω προαγωγής πληρώνονται από όλους και δεν έχουν σχέση με τις αυξημένες εισφορές των ΕΠΥ.
Ειδικά για την αρχική 5ετία των ΕΠΥ καθορίστηκε από τα ταμεία ΕΛΟΑΣ-ΕΛΟΑΝ-ΕΛΟΑΑ ότι οι εισφορές πρέπει να είναι 4% (αυτά πληρώθηκαν) + 2% = 6% το μήνα, αντί για 4% το μήνα που πληρώνουν οι μόνιμοι.
Και σε μένα, μετά την πληροφόρησή σας, έλεγξα την εφαρμογή και είδα ότι σήμερα χρεώθηκα σε εισηγητή.Αίτηση 20/8/16 , ημερομηνία διαγραφής 30/12/16, ημερομηνία ΓΛΚ 2/2/17.Καλή υπομονή στους εναπομείναντες.
Διαγράφηκα απο τον ΣΞ την 28 Δεκ 2016 και την 30 Δεκ 2016 συμπληρωσα τα απαραιτητα έγγραφα της συνταξιοδοτησης μου τα οποία εφτασαν στο ΓΛΚ την 6 Φεβ 2017, όπου και πηραν το σχετικο πρωτόκολλο. Έχω λάβει τριμηνες αποδοχες και αναμενω τη συνταξη. Δικαιούμαι προκαταβολη και αν ναι ποτε θα τη λαβουμε???και με τη συνταξη τι γινεται??καθοσον ακομα δεν δοθηκε σε “εισηγητη”??
Καλησπερα, με αιτηση αποστρατειας 20/7/2016 , διαγραφη 15/12/2016 και παραλαβη αιτησης απο ΓΛΚ στις 26/1/2017 διαπιστωσα σημερα 10/5/2017 στην ηλεκτρονικη υπηρεσια του ΓΛΚ, πως η αιτηση μου παρεληφθηκε απο εισηγητη. Σκεφτηκα πως ισως αυτη η πληροφορια φανει χρησιμη σε συναδελφους,που πιθανον βρισκονται σε παρομοια κατασταση αναμονης.. Να προσθεσω πως ημουν 6 μηνες σχεδον,απληρωτος,χωρις τριμηνες,χωρις προκαταβολη,χωρις προσωρινη…Αναμενω με αγωνια ποτε θα αρχισει να καταβαλλεται,εστω και η προσωρινη!!
Αίτηση αποστρατείας 1/7/2016,διαγραφή 10/11/16 και παραλαβή αίτησης από ΓΛΚ 17/11/16,σήμερα πήρα εισηγητή.
Ρε φιλε Μανο,και με το συμπαθειο, βλεπω αυτο το αιτηση αποστρατειας 1/7 και μου ερχεται να σκασω…Τι να πω,για μια μερα δλδ να μεταχειριζεται η υποθεση σου εντελως διαφορετικα,με πολλαπλασια καθυστερηση,και απ οτι φαινεται με μεγαλη διαφορα προς τα κατω,καλο κουραγιο..
Εγώ να δεις τι έπαθα! Και να φανταστείς είχα την αίτηση στο χέρι μου από την αρχή της εβδομάδας.
Τώρα είναι αργά για δάκρυα. Καλά να είμαστε και θα την βρούμε την άκρη.
Μάλλον θα είσαι από τους πρώτους που θα υπολογιστεί η σύνταξη με το νέο σύστημα – περιμένουμε ενημέρωση όταν λάβεις την ΣΠ !
Καλημερα.
Αρχικα ηθελα να ρωτησω εαν εχουν “παγωσει” οι μισθολογικες προαγωγες και το ρωτω διοτι οι πληροφοριες ειναι συγκεχυμενες,αλλοι συναδελφοι (ε.ε) υποστηριζουν πως δεν εχουν παγωσει,αλλοι δεν γνωριζουν,και αλλοι πως οντως εχουν “παγωσει”.
Συμπληρωνω 31 ετη την 20 Νοε 2017(για το 1/3 Ταξχου),ποτε θεωρειται ειναι ασφαλες να υποβαλω αιτηση αποστρατειας χωρις τον κινδυνο να διαγραφω πριν απο αυτη την ημερομηνια?
Για την απονομη του επομενου βαθμου κατα την αποστρατεια(ειμαι Επγος ε.ε)πρεπει να συμπληρωσω ενα χρονο παραμονης στον βαθμο που εχω τωρα?
Ευχαριστω.
ΥΓ Συγχαρητηρια για την ποιοτητα πληροφορισης που μας παρεχεται.
Εχουν παγωση οι μισθολογικες. Μεσα Σεπτ. αν υποβαλεις αιτηση ειναι μια ασφαλης ημερομηνια.
Κώστα γνωρίζεις περίπτωση συναδέλφου που δεν έλαβε αύξηση ΕΧΥ ή μισθολογική προαγωγή, ενώ τη δικαιούταν το 2017;
Γιατί μέχρι τώρα το θέμα είναι αρκετά “θολό” και δεν αναδείχθηκε από κανένα μέσο (τηλεόραση ή διαδίκτυο).
Ρωτάω γιατί σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αλλάξουν οι υπολογισμοί στη σελίδα “Σύνταξη 2017” από 1-1-2017 και μετά ώστε να λαμβάνεται υπόψη το πάγωμα, όπως ήδη λαμβάνεται υπόψη για την περίοδο 1-7-2011 έως 1-8-2012.
Να ενημερωσω πως ηδη στη σελιδα “Συνταξη 2017”, και με δεδομενο πως η τελευταια μισθολογικη προαγωγη μου αλλα και η μεταβολη του ΕΧΥ(60%) ελαβαν χωρα την 18-11-2015,με ημερομηνια διαγραφης πχ 18-12-2017 ΔΕΝ βλεπω στην στηλη(μισθολογικες προαγωγες) το “1/3 Τξχου”.
(Καταταξη 18-11-1986)
Οι συνδικαλιστές του ΛΣ είχαν βγάλει ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία δόθηκαν κανονικά οι μισθολογικές προαγωγές+ΕΧΥ και εν συνεχεία τους παρακράτησε τα χρήματα η αρμόδια Δνση σε εφαρμογή της νομοθεσίας για πάγωμα .
καλύτερα είναι να συμπληρώσεις πρώτα 35 πραγματικά έτη υπηρεσίας και μετά να αποστρατευθείς, συνέχεια οι νόμοι, οι προυποθέσεις, τα δεδομένα αλλάζουν, πιστεύω ότι είσαι με τον νόμο του 1996 άρα θα πρέπει να συμπληρώσεις 1 χρόνο στο βαθμό που φέρεις για να πάρεις τον επόμενο βαθμό κατά την αποστρατεία σου, πρέπει όμως να το σκεφτείς καλά αν θα παραιτηθείς, στις επόμενες κρίσεις μπορεί να ζητήσεις προφορικά τουλάχιστον να σε αποστρατεύσουν παρά να παραιτηθείς.