Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 149 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΛΕΩΝ
ΛΕΩΝ
13 Οκτωβρίου 2017 22:28

”Παραμονή στο στράτευμα και μετά τη σύνταξη”. Ποιό νομοσχέδιο είναι ; ΦΕΚ ;

ΛΕΩΝ
ΛΕΩΝ
Απάντηση σε  villas
15 Οκτωβρίου 2017 12:42

Ευχαριστώ πολύ. Να’σαι καλά!

andr
andr
11 Οκτωβρίου 2017 19:30

Κύριε Καρασαββιδη καλησπέρα. όταν κανουμε υπολογισμό σύνταξης για λόγους υγείας βλέπουμε ότι η εθνική σύνταξη αναπροσαρμοζεται ανάλογα με το ποσοστό αναπηρίας(πιο παλιά νομίζω ότι το ποσό ήταν σταθερά 380Ε).είχατε κάποια ενημέρωση και το αλαξατε? γιατί στις ερωτήσεις για συνταξιοδοτηση για λόγους υγείας εκφράζετε κάποιο ερωτηματικό αν αυτό ισχύσει για Ε.Δ, Σ.Α και γενικά για όλο το δημόσιο.

andr
andr
11 Οκτωβρίου 2017 20:34

Πιστεύω ότι καλό θα ήταν αν είναι δυνατόν κάποιος συνάδελφος που συνταξιοδοτηθηκε για λόγους υγείας μετά το 2016 με ποσοστό κάτω του 80% να μας ενημερώσει αν μειώθηκε ανάλογα και η εθνική συνταξη.

Δημήτρης 92
Δημήτρης 92
11 Οκτωβρίου 2017 20:48

Κύριε Αχιλλέα.. ο συνάδελφος εννοεί το παρακάτω άρθρο?

“Το ποσό της μειώνεται για τους συνταξιούχους λόγω γήρατος κατά 1/40 για κάθε χρόνο που υπολείπεται των σαράντα (40) ετών διαμονής στην Ελλάδα, μεταξύ του 15ου έτους της ηλικίας και του έτους κατά το οποίο συμπληρώνουν το προβλεπόμενο όριο ηλικίας καταβολής της σύνταξης. Η κατά τα ανωτέρω μείωση δεν εφαρμόζεται στις περιπτώσεις συνταξιοδότησης με βάση τις διατάξεις του τετάρτου εδαφίου της περίπτωσης α΄ της παρ. 1 των άρθρων 1 και 26 του Π.δ. 169/2007 (Α΄ 210), είτε με βάση τις διατάξεις που παραπέμπουν σε αυτές, όπως ισχύουν κάθε φορά, καθώς και για όσα από τα πρόσωπα αυτά συνταξιοδοτούνται με βάση τις διατάξεις του Ν. 2084/1992 (Α΄ 165)”

Σύμφωνα με το Π.δ. 169/2007 : Αρθρο 26 παρ. 1δ

“Αν απολυθεί για σωματική ή διανοητική ανικανότητα η οποία δεν οφείλεται στην υπηρεσία και έχει πενταετή τουλάχιστον πραγματική συντάξιμη υπηρεσία. Η ανικανότητα βεβαιώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά.”

Αρα απ οτι καταλαβαίνω… με 5εντή υπηρεσία καταβάλλεται ολόκληρη.

andr
andr
Απάντηση σε  Δημήτρης 92
11 Οκτωβρίου 2017 21:13

Δημήτρη καλησπέρα.Σε καμία περίπτωση δεν εννοώ τον νόμο που αναφέρεις.Εγω αναφέρομαι στον νόμο που λέει ότι η εθνική σύνταξη για λόγους υγείας μειώνεται ανάλογα με το ποσοστό αναπηρίας.ολοκληρη η εθνική σύνταξη δίνεται μόνο σε αναπηρία 80% και πάνω.

Δημήτρης 92
Δημήτρης 92
Απάντηση σε  andr
11 Οκτωβρίου 2017 21:14

καλησπερα
ποιο είναι το συγκεκριμένο άρθρο?
δεν το εχω υπόψην μου

Δημήτρης 92
Δημήτρης 92
Απάντηση σε  andr
11 Οκτωβρίου 2017 21:19

Βρηκα ενα σχετικό αρθρο..
αναφέρει το ιδιο που παρεθεσα παραπάνω:

“α) Από 67% έως και 79,99, χορηγείται το 75% της εθνικής σύνταξης και β) από 50% έως και 66,99%, χορηγείται το 50% της εθνικής σύνταξης. Σε περίπτωση νέας κρίσης από τις αρμόδιες υγειονομικές επιτροπές, το ύψος της εθνικής σύνταξης αναπροσαρμόζεται, σύμφωνα με τα ανωτέρω και βάσει του νέου ποσοστού αναπηρίας.
Στους συνταξιούχους με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω, χορηγείται το πλήρες ποσό της εθνικής σύνταξης.
Εξαίρεση από τις ανωτέρω προσαρμογές των ποσοστών αναπηρίας αποτελούν, όσοι συνταξιοδοτούνται με τις διατάξεις της παρ. 1α των άρθρων 1 και 26 του π.δ. 169/2007 ή με βάση διατάξεις που παραπέμπουν σε αυτές

andr
andr
Απάντηση σε  Δημήτρης 92
11 Οκτωβρίου 2017 21:43

Δημήτρη αναφέρομαι στον Ν4387/16. Μπορείς όμως να μπεις και στην ενότητα ερωτήσεις Κεφ 2 ερωτ5 όπου ο κύριος Καρασαββιδης τα αναλύει διεξοδικά.

Cris
Cris
10 Οκτωβρίου 2017 17:27

Με το νέο νομοσχέδιο. κατάλαβε κάποιος ποιους αξιωματικόυς αφορά το άρθρο 1 για επαναφορά στην ενεργό υπηρεσία;

Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Cris
10 Οκτωβρίου 2017 20:53

Τους Αρεστους Cris και οχι τους ΑΡΙΣΤΟΥΣ

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  Cris
12 Οκτωβρίου 2017 22:20

Παραμονή στο στράτευμα και μετά τη σύνταξη

http://www.bloko.gr/2017/09/blog-post_7178.html

Δημητρης
Δημητρης
7 Οκτωβρίου 2017 23:20

Αχιλλεα μπορεις να ενημερωσεις τον πινακα συνταξεις με το ανωτατο οριο των 2000 ευρω που βγηκε απο αυτον το μηνα?

Μιχαλης Λεβ
Μιχαλης Λεβ
6 Οκτωβρίου 2017 14:50

Γνωριζεται ποτε θα αρχισουν να εκδιδονται οι οριστικες συνταξεις???Υπέβαλλα αναφορα αποστρατειας 8-9-16 και διαγραφηκα 28-12-16….λαμβανω προσωρινη απο τον Ιουνιο του 17….αλλα οριστικη ????γιατι χωρις αυτη δεν λαμβανουμε τα μερισματα!!!!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Μιχαλης Λεβ
6 Οκτωβρίου 2017 17:13

Το ΜΤΑ δίνει προσωρινό μέρισμα σε όσους έχουν λάβει προσωρινή σύνταξη.
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-226/#comment-56815
https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-225/#comment-56511

Μιχαλης Λεβ
Μιχαλης Λεβ
Απάντηση σε  aero
9 Οκτωβρίου 2017 11:32

Αυτο ομως δυστυχως δεν ισχυει για τους αποστρατους ΣΞ οπως εγω……εκτος και αν γνωριζετε κατι σχετικο….

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Μιχαλης Λεβ
10 Οκτωβρίου 2017 09:14

Καλημέρα, έντυπο αίτησης -6ST προς το ΓΛΚ/ΕΦΚΑ γιά όσους θέλουν να αλλάξουν στοιχεία ή να αιτηθούν.

Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
5 Οκτωβρίου 2017 15:26

Ενημέρωση για τους υπό συνταξιοδότηση συναδέλφους.
Ημερ. Πρωτ. στο ΓΛΚ: 25-7-17.
Χρέωση σε εισηγητή: 8-9-17.
Ημερ. Πρωτοκ. ΓΛΚ απόφασης για προκαταβολή σύνταξης: 13/9/17
Σήμερα 5/10/17 έλαβα το έγγραφο από το ΓΛΚ που με ενημερώνει ότι από το μήνα Οκτώβριο 2017 θα μου χορηγηθεί η προκαταβολή σύνταξης (50% επί του βασικού μισθού του μισθολογικού βαθμού με τον οποίο αποστρατεύεσαι, προσαυξημένο με το 50% του ΕΧΥ).
Το ποσό το οποίο θα μου καταβληθεί (ακαθάριστο) είναι ακριβώς αυτό που υπολογίζεται εδώ στη σελίδα υπολογισμού των συντάξεων.
Οπότε η εφαρμογή υπολογισμού των συντάξεων που έφτιαξε και υποστηρίζει ο κ. Καρασαββίδης είναι ολόσωστη ως και στα λεπτά του ευρώ.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
5 Οκτωβρίου 2017 13:20

Περί συνεπών δανειοληπτών του ΤΠ & Δ η συνέχεια…..http://www.poes.gr/enimerosi/anakoinoseis/2481-rythmisi-gia-tous-synepeis-daneioliptes-apo-to-t-p-d

ANΤΩΝΗΣ
ANΤΩΝΗΣ
4 Οκτωβρίου 2017 23:37
aero
aero
4 Οκτωβρίου 2017 23:01

Ας το έχουν υπόψη οι απόστρατοι που εργάζονται στο εξωτερικό
http://www.capital.gr/tax/3244924/alli-mia-apofasi-gia-tin-antallagi-pliroforion-katatheseon-exoterikou

ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
4 Οκτωβρίου 2017 00:49

Καλησπέρα σας κύριοι συνάδελφοι. Θα ήθελα να ρωτήσω όσον αφορά τα οδοιπορικά αποστρατείας. Διαγράφηκα 10/11/2016, έλαβα φύλλο πορείας για τον τόπο μόνιμης διαμονής μου 400 χιλιόμετρα περίπου μακριά από το τόπο της τελευταίας μου υπηρεσίας. Μετακόμοισα σχεδόν αμέσως για τον τοπο διαμονής μου όπου με φιλοξενούσαν συγγενείς μου μεχρι αρχές Σεπτεμβρίου 2017 οπότε και νοίκιασα δικό μου σπιτί. Η διαταγή σχετικά με τα οδοιπορικά αποστρατείας αναφέρει ότι το ενοικιαστήριο συμβόλαιο πρέπει να έχει ημερομηνία έναρξης μετά τη διαγραφή και ότι μπορώ να τα καταθέσω εως ένα χρόνο μετά τη διαγραφή. Θα αντιμετωπίσω πρόβλημα επειδή το ενοικιαστήριο έχει ημερομηνία πολυ μεταγενέστερη της ημερομηνίας διαγραφής ή δεν παίζει ρόλο αφού το ένα έτος δεν έχει περάσει ακόμα? Επισης θα ήθελα να ρωτήσω άν γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει αν μαζί με το ενοικιαστήριο χρειάζεται και η ΔΕΗ να είναι στο ονομά μου για το σπίτι το οποίο νοίκιασα ? Σας ευχαριστώ πολύ.

Γιωργος
Γιωργος
1 Οκτωβρίου 2017 12:02

Καλημερα 1/12/95 εως 28/7/17 που εφηγα με αποληση κ απο αλχιας εγηνα στρτης αναγνωρησα θητεια απο 91-93 ημουν και14 μηνες σε αργια ειχα απο 90-94 στο ΤΑΕ κ 7 μηνες στο ΙΚΑ απο το 94 κ μετα δικαιουμε συνταξη? Εχω παιδη ανηληκο την επιμελεια εχει η μανα

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
4 Οκτωβρίου 2017 09:11

Καλημέρα, κύριε Καρασαββιδη στείλτε μου τό μέιλ .

γιάννης
γιάννης
29 Σεπτεμβρίου 2017 19:53

Καλησπέρα.Ζήτησα από την κόρη μου ,κατά την εγγραφή της σήμερα στο Πανεπιστήμιο Πατρών βεβαίωση σπουδών ,για να την υποβάλλω στο Γενικό Λογιστήριο, ώστε να μου ξαναχορηγηθεί το ΕΟΒ παιδιών ,στην σύνταξη και μου έφερε πιστοποιητικό φοιτητικής κατάστασης….κάνει αυτό ;επέχει θέση βεβαίωσης; γνωρίζει κάποιος συνάδελφος..-

Paschalis
Paschalis
Απάντηση σε  γιάννης
30 Σεπτεμβρίου 2017 12:08

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΕΚΝΑ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ:

στη μέση εκπαίδευση και όχι πέραν του 19ου έτους της ηλικίας τους
σε ΙΕΚ, στην ανώτερη ή ανώτατη εκπαίδευση καθώς και σε ομότιμες Σχολές του Εξωτερικού για όσο διάστημα διαρκεί το πρόγραμμα φοίτησης στη κάθε σχολή σύμφωνα με τον οργανισμό της (π.χ. 2ετής, 3ετής, 4ετής κλπ) ανεξάρτητα από το εάν έχουν πάρει πτυχίο και σε καμία περίπτωση πέραν από τη συμπλήρωση του 24ου έτους της ηλικίας τους.

ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ της εν λόγω παροχής για τέκνα που φοιτούν σε κολέγια που δεν ανήκουν στις ανώτερες βαθμίδες
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Η αίτηση υποβάλλεται μαζί με τη βεβαίωση Σπουδών της οικείας Σχολής ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ κατά το χρόνο της πρώτης εγγραφής στην οικεία Σχολή και ΟΧΙ κάθε χρόνο.Επανυποβολή αίτησης απαιτείται μόνο στην περίπτωση αλλαγής Σχολής.
Παρακαλούμε να μην υποβάλλονται άσκοπα αιτήσεις μετά το πέρας του χρόνου φοίτησης που προβλέπεται από τον Οργανισμό κάθε Σχολής ανεξάρτητα αν τα τέκνα σας δεν έχουν πάρει ακόμη πτυχίο.

γιάννης
γιάννης
Απάντηση σε  Paschalis
30 Σεπτεμβρίου 2017 18:02

Ευχαριστώ… Paschalis για την απάντηση…τα γνωρίζω αυτά….το ερώτημα ήταν, αν το πιστοποιητικό φοιτητικής κατάστασης ,είναι το αυτό,το ίδιο με την βεβαίωση σπουδών, που ζητά το Λογιστήριο του Μεγάλου Κράτους…αν και τα ίδια πράγματα πιστοποιούν ….

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  γιάννης
30 Σεπτεμβρίου 2017 13:16

Κανει Γιαννη

γιάννης
γιάννης
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
30 Σεπτεμβρίου 2017 18:03

Σίγουρα;;;Ευχαριστώ.

ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  γιάννης
30 Σεπτεμβρίου 2017 18:36

Σιγουρα Γιαννη.Αυτο δινουν οι σχολες και πρεπει να το στειλεις στο αρμοδιο τμημα του ΓΛΚ

Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  apok
2 Οκτωβρίου 2017 14:41

Μια χαρα ειναι τα 1400 και τα 1500 συνταξη!!Βαλε και τα μερισματα βγαινει πολυ παραπανω!!!Αυτη επρεπε να ειναι η ανωτατη εδω και πολλα χρονια!!!Για να ρωτησεις και αυτους που δουλευαν μια ζωη και παιρνουν 6κατοσταρικα το πολυ!!!

Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Γιωργος
2 Οκτωβρίου 2017 15:18

@Γιωργος Σίγουρα έπρεπε να έρθουν οι συντάξεις σε πιο λογικά επίπεδα, όπως στη Γερμανία που η μέγιστη σύνταξη με 40 χρόνια είναι περίπου 1600 ευρώ (φυσικά όταν δούλευαν έπαιρναν 3-4000 ευρώ..). Το θέμα είναι μην έρθουν αύριο και με πρόσχημα αυτή τη μείωση, μειώσουν και άλλο τις υπόλοιπες συντάξεις… (επιπλέον αυτού που θα γίνει το 2019).

Γιωργος
Γιωργος
Απάντηση σε  Κώστας
2 Οκτωβρίου 2017 21:08

Εχετε δικιο κ.Κωστα.Δυστυχως το βαρελι δεν εχει πατο και πολυ φοβαμαι πως αυριο θα σχολιαζουμε τις μεγιστες συνταξεις των 1000 ευρω αντι των 1500.

apok
apok
Απάντηση σε  Γιωργος
2 Οκτωβρίου 2017 22:55

Η ισοπέδωση είναι ΑΔΙΚΗ. Είτε ήσουν υπαξιωματικός με 35 χρόνια υπηρεσίας είτε ήσουν αρχηγός του ΓΕΑ με 42 χρόνια υπηρεσίας και 80 πτητικά εξάμηνα, παίρνεις σύνταξη 1474 ευρώ. Γιατί ; Τις ίδιες εισφορές πλήρωσαν ; Και γιατί δεν κρατάνε στους εν ενεργεία συναδέλφους των παραπάνω κατηγοριών τα ίδια χρήματα ; Γιατί δεν είναι δίκαιο να παίρνεις σύνταξη ανάλογη με τα χρήματα που έχεις δώσει ;

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  Κώστας
11 Οκτωβρίου 2017 12:50

Πρός κ Κώστας 2 Οκτωβρίου 2017 στο 15:18 Οι μισθοί πόσο είναι στήν ΓΕΡΜΑΝΙΑ ; 3000-4000 ΕΥΡΏ ; Αυτα δέν υπάρχουν ΤΩΡΑ-Κοπέλα με 19 πτυχία στη ΣΟΥΗΔΙΑ στόν ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ λαμβλάνει μισθό 3.100 ευρώ φυσικά με φορολόγηση 56%

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  apok
3 Οκτωβρίου 2017 09:49

Φιλε apok δυστυχως ο “σοφος” Ελληνικός Λαός αυτό επέλεξε τρεις φορες!!!Ας προσέχαμε!!Mετα την απομακρυνση εκ του ταμείου ουδέν λαθος αναγνωρίζεται.

Λεωνιδας
Λεωνιδας
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
6 Οκτωβρίου 2017 10:30

Φιλε apok, εισαι τελειως λαθος!
Απο τα 80 πτητικα εξαμηνα, τα δεδουλευμενα ειναι τα μισα… τα αλλα 40 ειναι απο την καρεκλα του γραφειου του εκαστοτε σμηναρχου, ταξιαρχου και πανω! Οποτε γινοντουσαν κρατησεις σε χρηματα που δινοντουσαν δωρεαν, γιατι ως γνωστον ενας ειχε το μαχαιρι, ενας και το καρπουζι! Και ερχεσαι τωρα, να ζητας και αυξημενη συνταξη λογω εισφορων που κρατηθηκαν απο τσαμπα αποδοχες; Ζαλιστηκα οταν διαβασα οτι θα επρεπε να πληρωσουν και οι 35 χρονια υπαξιωματικοι, τις ιδιες εισφορες, με αυτον που επαιρνε τα μουσαντενια! Στου κρεμασμενου το σπιτι, δεν μιλανε για σκοινι!!!
Μην αρχισετε οτι μιλαω συντεχνιακα! Ο συναδελφος ζηταει να παιρνεις συνταξη, αναλογη με τα χρηματα που εχεις δωσει!!! Δεν αναφερει ομως, οτι επρεπε και να παιρνεις χρηματα, αναλογα με την προσφορα σου!!! Δεν μπορει να κολλας πτητικο, ταξιδευοντας βαλιτσα στο C130 και να το θελεις και συνταξιμο!!!
΅Ελεος!!! Εχουμε κι εμεις οικογενεια να ζησουμε, οχι μονο οι αρχηγοι!!

apok
apok
Απάντηση σε  Λεωνιδας
6 Οκτωβρίου 2017 12:23

Φίλε Λεωνίδα, είσαι τελείως λάθος !
Για να μην απαντήσω στο κυρίως θέμα, (έχει γίνει πολύ συζήτηση εδώ μέσα), να σου πω απλά ότι μπορούσε οποιοσδήποτε να γίνει ιπτάμενος, ΣΜΑτζης, καθηγητής πανεπιστημίου, αρκεί να είχε τα κότσια (δυνατότητες). Γιατί πρέπει να είμαστε όλοι το ίδιο ;

Λεωνιδας
Λεωνιδας
Απάντηση σε  apok
6 Οκτωβρίου 2017 17:13

Συμφωνώ οτι είχε το δικαίωμα οποιοσδήποτε να γίνει οτιδήποτε!
Η ουσία όμως είναι αλλού και την αποφεύγεις..
Από την στιγμή που κάποιοι (ΟΛΟΙ) πετάνε 40 εξάμηνα, γιατί πληρώνονται 80; Και μετά έχουν το θράσος και τα ζητάνε και συντάξιμα. Το ότι μπορούσε οποισδήποτε να γίνει ιπτάμενος, νομιμοποιεί την απάτη;
Ξέρεις κύριε συνάδελφε ποιό είναι το εκνευριστικό; Όταν είμασταν εν ενεργεία, με είχες φίλο στο πλευρό σου, δύο κρίκοι στην ίδια αλυσίδα… Τώρα έγινα ο 35 χρόνια υπαξιωματικός…..
“Γιατί πρέπει να είμαστε όλοι το ίδιο ;” Δεν μου το είπες αυτό, όταν ήσουν Μοίραρχος, είχα κλείσει 12ωρο στην πίστα και είχαμε ακόμα δρόμο, για να βγείς ασπροπρόσωπος την επόμενη ημέρα…
(Φυσικά τα σχόλια δεν είναι προσωπικά, δεν γνωριζόμαστε άλλωστε)

ΝικοςΜ
ΝικοςΜ
28 Σεπτεμβρίου 2017 21:59

Αποστρατεύτηκα 30/12/16 και βγήκε η προκαταβολή σύνταξης τον Ιούλιο.Τον Ιούλιο ο φόρος ήταν μπερδεμένος με τα αναδρομικά. Τον Αύγουστο πληρώθηκα και είχα 53 Ευρώ κρατήσεις.Από τον Σεπτέμβριο και μετά, οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 30 Ευρώ. Συνέβη και σε άλλους αύξηση φόρου από την σύνταξη Σεπτ και μετά ??

Magik
Magik
Απάντηση σε  ΝικοςΜ
29 Σεπτεμβρίου 2017 12:14

Καλημερα.
ΝικοςΜ δεν υπάρχει καμία αλλαγή στις κρατήσεις φόρου στην προσωρινή μου Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου.

ΝικοςΜ
ΝικοςΜ
Απάντηση σε  Magik
29 Σεπτεμβρίου 2017 21:55

Η αλλαγή εμφανίστηκε μετά τον Αύγουστο. Με την σύνταξη Σεπτεμβρίου.

ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
28 Σεπτεμβρίου 2017 19:59

Καλησπέρα μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει.
Είμαι απόστρατος και ο γιός μου πέρασε φέτος σε στρατιωτική σχολή. Έχω πάρει μια βεβαίωση από την στρατιωτική σχολή για την κατάταξη του στο πρώτο έτος και τα έτη του χρόνου φοίτησης. Αν καταθέσω αυτήν την βεβαίωση στο ΓΛΚ για να συνεχίσω να παίρνω το οικογενειακό επίδομα των 50 ευρώ λόγο ότι είναι σπουδαστής, ξέρετε αν θα συνεχίσουν να μου το καταβάλουν η υπάρχει περίπτωση να μου το κόψουν επειδή είναι στρατιωτική σχολή και θεωρητικά έχει πλέον δική του ασφάλιση;
2. θα συνεχίσω να τον βάζω στην φορολογική μου δήλωση σαν προστατευόμενο μέλος;
3. Θα είναι ο γιος μου υπόχρεος φορολογικής δήλωσης λόγο ότι θα παίρνει ένα μικρό ποσό κάθε μηνά;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
28 Σεπτεμβρίου 2017 22:48

1. Θα συνεχίσεις να παίρνεις το ΕΟΒ γιατί η παροχή του είναι άσχετη με την ασφάλιση του παιδιού. Στο παρακάτω έγγραφο διευκρινίζεται τι ακριβώς ισχύει με την οικογενειακή παροχή https://drive.google.com/file/d/0B6lQWFuyaL2dNF90WXV2Z3JJX2c/view . Το έγγραφο αναφέρεται σε εν ενεργεία προσωπικό αλλά χορηγείται με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις και στους συνταξιούχους του δημοσίου. Αυτά βέβαια ισχύουν μέχρι
31/12/2018 καθώς από 1/1/2019 καταργείται η οικογενειακή παροχή για όλους τους συνταξιούχους.
2. Το παιδί δηλώνεται στην εφορία σαν εξαρτώμενο μέλος αν το εισόδημα του δεν υπερβαίνει τις 3000€ ετησίως (Ν4172/2013 άρθρο 13 παρ. 1 και 2).
3. Όποιος έχει κλείσει το 18ο έτος της ηλικίας του και έχει εισόδημα, όσο μικρό και αν είναι αυτό, πρέπει να υποβάλει φορολογική δήλωση (Ν4172/2013 άρθρο 67 παρ. 1).

ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
28 Σεπτεμβρίου 2017 23:42

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση και εμπεριστατωμένη απάντηση σας.