Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 188 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
major65
major65
2 Δεκεμβρίου 2018 16:41

Πιο αναλυτική παρουσίαση του ρεπορτάζ του ΕΤ.
Για το θέμα που υπήρχαν διαφορετικές ερμηνείες: “Το εφάπαξ επίδομα καταβάλλεται στους συνταξιούχους των κατηγοριών που αναφέρονται στα άρθρα 10 ως 14 του νόμου 4575/2018 και σε περίπτωση θανάτου του δικαιούχου καταβάλλεται στα πρόσωπα στα οποία έχει μεταβιβαστεί ή θα μεταβιβαστεί η σύνταξη”. Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη.
https://kranosgr.blogspot.com/2018/12/2.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  major65
2 Δεκεμβρίου 2018 17:07

major65 δεν θέλω να κάνω τον μάντη κακών ειδήσεων αλλά καλό είναι να είμαστε επιφυλακτικοί. Πρώτα από όλα το άρθρο μιλάει για σχέδια αποφάσεων και όχι για υπογεγραμμένες αποφάσεις. Επίσης λέει ότι η ημερομηνία πληρωμής για τις συντάξεις είναι ακόμα ανοικτή. Σε ότι αφορά τις συντάξεις θανόντων η διατύπωση μοιάζει να ταιριάζει στην παράγραφο Γ6β του άρθρου του Αχιλλέα https://enstoloi.net/dikaioma-anadromikon-odigos/ και δεν γίνεται σαφής διευκρίνηση αν ισχύει και για τις περιπτώσεις Γ6α δηλαδή για έκδοση συντάξεων εκ μεταβίβασης πριν την 1/8/2012.
Μην ξεχνάς άλλωστε ότι με άλλο προσχέδιο νόμου ξυπνήσαμε την 7/11 και άλλο κατατέθηκε το βράδυ στην βουλή.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Δεκεμβρίου 2018 17:22

@ GEORGIOSP. Συμφωνώ ότι πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί γενικότερα. Για το συγκεκριμένο θέμα, επιμένω ότι το ερμηνεύετε λάθος. Πουθενά δεν υπάρχει το χρονικό ορόσημο της 1-8-2012 για το ποιοι είναι οι δικαιούχοι αναδρομικών σύνταξης, η ημερομηνία αυτή ορίζεται μόνο ως έναρξη του χρονικού διαστήματος υπολογισμού των δικαιούμενων ποσών λόγω των μισθολογικών-συνταξιοδοτικών μεταβολών που συντελέσθηκαν τότε. Αφού θα πάρουν και οι κύριοι δικαιούχοι που ήταν συνταξιούχοι πριν τις 1-8-2012, θα πάρουν και αυτοί στους οποίους είχε μεταβιβασθεί η σύνταξη για το ίδιο χρονικό διάστημα. Αυτή είναι η άποψή μου και επιμένω σε αυτή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  major65
2 Δεκεμβρίου 2018 17:59

Όπως λες και εσύ είναι ερμηνεία και μόνο η εφαρμογή θα δείξει. Μακάρι να έχεις δίκιο. Γενικότερα όμως με προβληματίζει η δυστοκία που υπάρχει στην έκδοση των ΚΥΑ και ποιος είναι ο πραγματικός λόγος της καθυστέρησης. Όπως και να έχει σε λίγες μέρες θα ξέρουμε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Δεκεμβρίου 2018 18:18

Για 2 λόγους: Λόγω της “ασάφειας” επιεικώς του νόμου, τον έχω χαρακτηρίσει πολύ χειρότερα, ο οποίος δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην υλοποίησή του μέσω των ΚΥΑ και του στοπ που έχει βάλει το ΥΠΟΙΚ λόγω αυξημένων δαπανών κατά το μήνα ΔΕΚ. Αυτή τη στιγμή μετράνε το παγκάρι, μετά τις εισπράξεις τελευταίας δόσης ΦΕ, 3ης δόσης ΕΝΦΙΑ κλπ εσόδων για να δουν που βρίσκονται. Φήμες που δεν επιβεβαιώνονται λένε, ότι ο ΥΕΘΑ θα συνδράμει για ότι υπολείπεται με αυτά που τα είχε ήδη από τον Σεπ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
2 Δεκεμβρίου 2018 19:11

Φήμες? Εδώ, ο κος Υπουργός κάνει ξεχωριστεί τροπολογία με τη συγκατάθεση του Υπ.ΟΙΚ. για εμάς και εσύ μιλάς για φήμες? Όλοι θα πάρουμε τα “αναδρομικά” σύντομα και μάλιστα με τη χαμηλότερη φορολόγηση που έγινε ever… Μάλλον -φίλε major- δεν έχεις εκτιμήσει σωστά το θεάρεστο έργο που επιτέλεσε στο σύντομο χρονικό διάστημα της θητείας του ο κος Υπουργός!!!! Αλλά αυτό θα πει αχαριστία!!!! (……………………)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
2 Δεκεμβρίου 2018 15:38

No 1 στα τσαρτ του ένστολοι.νετ, όχι σαν αυτοεκπληρούμενη προφητεία, αλλά γνωρίζοντας το μπάχαλο εκ των έσω και αποκωδικοποιώντας το έκτρωμα της νομοθετικής τσαπατσουλιάς.Βάζω τους στίχοι, περιμένω τη μελοποίηση.
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-185/#comment-69095

ΣΩΜΑ:
Στρατός
χρήστος ΣΜΥ 88
χρήστος ΣΜΥ 88
2 Δεκεμβρίου 2018 15:18

έχεις απόλυτο δίκιο Μιχάλη και όμως οι περισσότεροι συνάδελφοι στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσουν με ελαφριά την καρδία κόμματα που μας έφεραν σε αυτό το χάλι (μεγάλα και μικρά)(είναι η πρώτη φορά πού σχολιάζω μετά από πολλά χρόνια που ενημερώνομαι από το συγκεκριμένο σάιτ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
2 Δεκεμβρίου 2018 15:09

Θα ήθελα να ρωτήσω τον κ. Καρασαββίδη αν στον υπολογισμό των αναδρομικών των συνταξιούχων έχει υπολογιστεί πέρα από το 20% και οι υπόλοιπες μνημονικές κρατήσεις όπως και 6% υπέρ ΕΟΠΥΥ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
Απάντηση σε  Γιώργος
2 Δεκεμβρίου 2018 15:44

Ναι………………

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ.
2 Δεκεμβρίου 2018 12:51

Καλημέρα, θέλω να ρωτήσω αν αυτό που αναγράφεται στο κείμενο της ΕΑΑΑ Θεσσαλονίκης για την αίτηση στον ΕΦΚΑ και λέει: “Β. Με την παρούσα αίτηση μου ζητώ κατά τις συνδυασμένες διατάξεις του άρθρου 95 του Συντάγματος και 105 ΕισΝΑΚ να αναγνωρισθεί η αντίστοιχη υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου και το τελευταίο να :” αυτό με το “105 ΕισΝΑΚ ” είναι σωστό ή λάθος γραμμένο?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ.
2 Δεκεμβρίου 2018 13:26

Είχα την ίδια απορία και το έψαξα πριν λίγες ημέρες που έκανα την αίτηση στον ΕΦΚΑ. Είναι σωστά γραμμένο. ΕισΝΑΚ=Εισαγωγικός Νόμος Αστικού Κώδικα και αναφέρεται στον ΑΝ2783/1941 (ΦΕΚ Α29 30/01/1941) ο οποίος κωδικοποιήθηκε και μεταγλωττίστηκε στη δημοτική με το Προεδρικό Διάταγμα 456/1984 (ΦΕΚ Α164 24/10/1984).
Το άρθρο 105 το οποίο επικαλούμαστε λέει «Για παράνομες πράξεις ή παραλείψεις των οργάνων του δημοσίου κατά την άσκηση της δημόσιας εξουσίας που τους έχει ανατεθεί, το δημόσιο ενέχεται σε αποζημίωση, εκτός αν η πράξη ή η παράλειψη έγινε κατά παράβαση διάταξης που υπάρχει για χάρη του γενικού συμφέροντος. Μαζί με το δημόσιο ευθύνεται εις ολόκληρον και το υπαίτιο πρόσωπο, με την επιφύλαξη των ειδικών διατάξεων για την ευθύνη των υπουργών.»

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
3 Δεκεμβρίου 2018 18:32

Σ’ ευχαριστώ GEORGIOSP για την απάντησή σου, ήσουν κατατοπιστικός!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
2 Δεκεμβρίου 2018 09:24

Το θρίλερ με τη φορολόγηση των αναδρομικών και πως δόθηκε λύση με την τροπολογία Καμμένου
Από site : Militaire News

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μιχάλης
Μιχάλης
Απάντηση σε  Σταύρος
2 Δεκεμβρίου 2018 11:18

Θρίλερ είναι που μας έκοψαν 50 χιλιάρικα σε 7 χρόνια και τώρα θα πάρουμε 318,16 € όπως βγάζει η εφαρμογή αφού μας φεσώσουν το καταλογιστέο με 3429,36 €, Απόστρατος με 26+5+3 Κονδύλη…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
Απάντηση σε  Σταύρος
2 Δεκεμβρίου 2018 15:54

Μόνο και μόνο που κάποιοι γράφουν ότι για ένα θέμα καθαρά οικονομικό-φορολογικό, θα καταθέσει τροπολογία ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, παντελώς αναρμόδιος ΥΕΘΑ, δείχνει ότι ο σανός είναι χείριστης ποιότητας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  Σταύρος
3 Δεκεμβρίου 2018 15:15

Πάλι κτύπησε το …..κομάντος. Ηταν και αυτό από τις κόκκινες γραμμές?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
G.N
G.N
1 Δεκεμβρίου 2018 20:24

Gia tous EMTH https://m.youtube.com/watch?v=U_idoiEuTT0

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
G.N
G.N
1 Δεκεμβρίου 2018 20:23

Gia tous EMTH https://m.youtube.com/watch?v=U_idoiEuTT0

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  G.N
1 Δεκεμβρίου 2018 20:55

Greek keyboard please!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
1 Δεκεμβρίου 2018 20:07

Nέο κυβερνητικό δόγμα.Δεν σας τα δίνω γιατί θα τα σπαταλήσετε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
THEODOR
THEODOR
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
2 Δεκεμβρίου 2018 15:13

φιλε μου σταματα να βλεπεις βοθροκαναλα και να διαβαζεις βοθροεφημεριδες…ανεξάρτητα του τι ψηφιζεις

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  THEODOR
3 Δεκεμβρίου 2018 01:07

Φίλε ΤΗΕODOR. Οταν έχεις δική σου γνώμη και άποψη δεν μπορεί να σε επηρεάσει κανένας. Εχεις δίκιο ότι υπάρχουν fake news. Γιαυτό καλό είναι να ενημερώνεσαι από όλα τα ΜΜΕξαπάτησης και να βγάζεις το δικό σου συμπέρασμα.Στα βοθροκάναλα, εάν είσαι αντικειμενικός, υπονοείς και τα κρατικά κανάλια. Εγώ σχολίασα αυτό που άκουσα.Μετά την καταστροφή διαβεβαίωναν τους ανθρώπους, επειδή έμειναν στο δρόμο , θα τους κάλυπταν τις πρώτες ανάγκες τους. Από τα λεγόμενα του πρωθυπουργού ,κατάλαβα και έμαθα ότι τους ξέχασαν , όπως συνήθως γίνεται και δεν τους έδωσαν ούτε τα έξοδα γιά τις πρώτες ανάγκες. Αυτό το αποκαλείς fake News? Δεν ξέρω συ τι κατάλαβες.Εάν έλεγε το ίδιο γιά τα αναδρομικά που περιμένεις, τι σχόλιο θα έκανες ?.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
THEODOR
THEODOR
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
3 Δεκεμβρίου 2018 11:18

Φιλε μου τελικά το ” Δεν σας τα δίνω γιατί θα τα σπαταλήσετε” για εσένα είναι η δεν είναι fake news;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  THEODOR
3 Δεκεμβρίου 2018 16:06

Εδώ κάηκαν 100 άτομα και όχι μόνο απουσίαζε ο κρατικός μηχανισμός γιά να σώσουν τον κόσμο, αλλά και μετά από 4 ώρες δεν είχαν πάρει χαμπάρι. Ο κόσμος συμπαραστάθηκε στους πληγέντες, έκανε αυτό που δεν έκανε το κράτος και συγκέντρωσε χρήματα γιά την σίτιση και στέγαση των και όχι γιά Νοσοκομείο. Ανθρώπινα έπρεπε να δοθούν και χωρίς σχολιασμό. Ζήτησαν το αυτονόητο και το μόνο που δεν τους είπε ότι είναι …ΑΚΡΑΙΟΙ. Η φράση ” να γίνει Νοσοκομείο να πιάσουν τόπο” ειπώθηκε και δώσε όποια ιδεολογική ερμηνεία θέλεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
THEODOR
THEODOR
Απάντηση σε  ΝΙΚΟΛΑΣ
2 Δεκεμβρίου 2018 15:16

https://youtu.be/RPAX_7BmbIE

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  THEODOR
2 Δεκεμβρίου 2018 16:20

Φίλε THEODOR έτσι από περιέργεια. Προέτρεψες τον Νικόλα να μην ενημερώνεται από βοθροκάναλα και βοθροεφημερίδες και έδωσες ένα link για video του youtube. Τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί από κάτω τα είδες ή σου ξέφυγαν;
Και μια ερώτηση. Υπάρχει συγκεκριμένη και εγκεκριμένη λίστα μέσων ενημέρωσης για να ξεχωρίζουμε τα βόθρο(ότι …) ή τρόπος να τα ξεχωρίζουμε (άσχετα με το τι ψηφίζουμε); Τι θα πρότεινες εσύ για την ενημέρωση μας;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
THEODOR
THEODOR
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Δεκεμβρίου 2018 17:20

ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΕΡΓΙΑΣ ΣΟΥ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ (ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΒΛΕΠΕΙΣ) ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ……ΔΕΣ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ “ΘΑ ΤΑ ΣΠΑΤΑΛΗΣΕΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ”…..ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ… ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ FAKE NEWS ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΥΠΟΥ ΒΟΘΡΟΥ…..ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…(ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ)…..ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  THEODOR
2 Δεκεμβρίου 2018 18:51

Αν από το γεγονός ότι μπορεί να έχω διαφορετική άποψη από εσένα συνεπάγεται ότι φοράω παρωπίδες δεν μπορώ παρά να δεχτώ ότι φοράω. Επίσης δέχομαι ότι υπάρχουν fake news. Εδώ θα πρέπει όμως να δεχτείς ότι υπάρχουν από όλες τις πλευρές και θα μπορούσα να σου αναφέρω μερικά παραδείγματα ένθεν και εκείθεν. Αυτό που κρατάω όμως είναι η θετική συμβουλή (πρόταση) σου να κοιτάζω δεξιά, αριστερά και κέντρο. Αν κοιτάμε όλοι γύρω μας ίσως έχουμε ελπίδα να μην ξαναβρεθούμε εδώ που είμαστε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
THEODOR
THEODOR
Απάντηση σε  GEORGIOSP
2 Δεκεμβρίου 2018 20:06

φίλε μου
α.το συγκεκριμένο ειναι καραμπινάτο fake
β. φυσικά και υπάρχουν fake news από όλες τις πλευρές (είναι εξάλου το γλυκό στο σανό που ταΐζουν τον κόσμο)
γ. παρωπίδες σου έγραψα ότι φοράς γιατί είδες τα σχόλια και όχι το fake (εάν σε ενόχλησε το παίρνω πίσω)
δ. χάρηκα που στο τέλος του σχολίου σου συμφωνούμε καθώς επίσης ότι είσαι ικανός και ευγενικός συνομιλητής
ΥΓ χάρηκα που τα είπαμε…αεροπορικα..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΑΡ. Κων/νος
ΚΑΡ. Κων/νος
1 Δεκεμβρίου 2018 16:47

Ο προϋπολογισμός του 2019 για την Ελλάδα θα εγκριθεί στο Εurogroup της 3ης Δεκεμβρίου 2018 χωρίς ιδιαίτερη συζήτηση. Η μη περικοπή των συντάξεων είναι οριστική και δεδομένη, πρόκειται δηλαδή για κατάργηση του μέτρου (θα ακολουθήσει νόμος). Επομένως, αν δεν περάσει αυτή η ημερομηνία, ΔΕΝ μπορεί να εκδοθεί-ανακοινωθεί η Κ.Υ.Α. για τα αναδρομικά, όπως ακόμα ΔΕΝ έχει εκδοθεί η Κ.Υ.Α. για το Κοινωνικό Μέρισμα 2018 (που ήτα γνωστό-οριστικό από το καλοκαίρι ότι θα δοθεί και φέτος).

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΚΑΡ. Κων/νος
1 Δεκεμβρίου 2018 17:40

Συνάδελφε μπερδεύτηκα λίγο με το σχόλιο σου. Είναι λογικό να μην έχει νομοθετηθεί ακόμα η μη περικοπή των συντάξεων αφού θα πρέπει να περιμένουμε και τυπικά την έγκριση του Εurogroup που θα γίνει στις 3 Δεκεμβρίου. Είναι επίσης λογικό να μην έχει εκδοθεί η ΚΥΑ για το κοινωνικό μέρισμα αφού ακόμα δεν έχει δημοσιευτεί ο νόμος σε ΦΕΚ (ψηφίστηκε μόλις στις 28/11). Σε τι οφείλεται όμως η καθυστέρηση υπογραφής και δημοσίευσης της αναμενόμενης ΚΥΑ για το κοινωνικό μέρισμα των ειδικών μισθολογίων, προσωπικά αρνούμαι να το ονομάσω «αναδρομικά», από την στιγμή που έχει νομοθετηθεί και δημοσιευτεί σε ΦΕΚ από τις 14/11/2018; Το ποσό που πρόκειται να δοθεί αποτελεί μέρος του ΥΠΕΡπλεονάσματος του 2018 όπως και το άλλο κοινωνικό μέρισμα και δεν έχει σχέση με τον προϋπολογισμό του 2019. Εκτός και αν θέλεις να πεις ότι κρατάνε τα χρήματα στον κουμπαρά ώστε να περάσουν πιο εύκολα από το Εurogroup την μη περικοπή των συντάξεων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΑΡ. Κων/νος
ΚΑΡ. Κων/νος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
1 Δεκεμβρίου 2018 17:55

Αγαπητέ Συνάδελφε εννοώ πως δεν θέλουν να έρθουν και πάλι, για μονομερής ενέργειες, σε σύγκρουση με την Ε.Ε. Επειδή από την δημοσίευση του ΦΕΚ αναδρομικών (14/11) μέχρι το eurogroup (3/12) οι ημέρες είναι λίγες (αν και σε εμάς τους ενδιαφερόμενους φαίνονται μήνες), συμφωνώ με την τελευταία παράγραφο του σχολίου σου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚΑΡ. Κων/νος
1 Δεκεμβρίου 2018 19:43

…γιατί να μην ισχύει και αυτό?

http://www.onalert.gr/stories/rhgas-gia-anadromika-stratiwtikwn-mexri-telos-flebarh-8a-exei-oloklhrw8ei-h-katavolh-tous/72551

Ρήγας για αναδρομικά στρατιωτικών: “Μέχρι τέλος Φλεβάρη θα έχει ολοκληρωθεί η καταβολή τους”

Όπως δήλωσε:

Τέλη Φεβρουαρίου θα έχει ολοκληρωθεί η καταβολή των αναδρομικών. Είναι μια σημαντική προσφορά που η ελληνική κυβέρνηση θα υλοποιήσει, όπως είναι και η μη περικοπή των συντάξεων.

ΥΓ1: Άντε μετά να βγάλει άκρη το ΣΤΕ τον Γενάρη…
ΥΓ2: Άντε μετά να βγάλει άκρη ο νομοθέτης με την έκφραση “μη περικοπή”…

Το “Θέατρο του Παρολόγου” λίγο πριν την (μόνιμη) αποχώρησή του από την (πολιτική) σκηνή!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Vare
Vare
Απάντηση σε  ΚΑΡ. Κων/νος
1 Δεκεμβρίου 2018 18:05

Αγαπητέ κω/νε η μη περικοπή των συντάξεων δεν είναι οριστική, αλλά απλώς αναβάλλεται για το 19 και παραμένει για το 2020-22, ανάλογα της πορείας των δημοσιονομικών, δηλ. της επιτευξης των πρωτογενών πλεονασμάτων του 3,5%. Για την υπογραφή της ΚΥΑ για τα αναδρομικά δεν απαιτείται καμία ψήφιση νομου, καθόσον έχει ψηφισθεί σχετικός νομος ( τροπολογια). Για το την υπογραφή της ΚΥΑ του κοινωνικού μερίσματος απαιτείται ψήφιση νόμου για να υπογραφεί σχετική ΚΥΑ, αλλά μπορεί και γι αυτά να εκδοθεί σχετική ΚΥΑ μόνο με την ψήφιση του προϋπολογισμού, στον οποίο εχει εγκριθεί σε σχετικό κωδικό η σχετική δαπάνη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Vare
1 Δεκεμβρίου 2018 18:55

Για την περικοπή των συντάξεων θα πρέπει να περιμένουμε να έρθει στην βουλή, να ψηφιστεί και μετά να εκτιμήσουμε αν είναι μόνιμη, «μόνιμη» ή προσωρινή. Ούτως ή άλλως το θέμα δεν καθαρά οικονομικό. Δεν θέλω να επεκταθώ παραπάνω γιατί θα πω πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την θεματολογία της σελίδας αυτής.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  ΚΑΡ. Κων/νος
1 Δεκεμβρίου 2018 18:06

Το μυαλό μου είναι θολό, κοκοκοκο! Ρε φίλε κατάλαβες ότι ψήφισαν νόμο για τα αναδρομικά. Η ΚΥΑ έπεται, είναι υποδεέστερη του νόμου, και είναι τυπικά διαδικαστικό θέμα. Ο ψεκασμός δεν είναι αγιασμός.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2018 13:13

Το θέμα που ανέκυψε…

https://www.militaire.gr/tropologia-kammenoy-gia-ta-anadromika-gia-na-forologithoyn-me-20-kai-ochi-me-35/

Αχιλλέα,
είναι κάτι νέο αυτό που δεν είχες συμπεριλάβει στο άρθρό σου ή είναι μια από τις εκδοχές που ήδη έχεις αναφέρει? Τα λένε λιγάκι μπερδεμένα μπορώ να πω…

ΥΓ: Δηλαδή μιλάει για αυτοτελή φορολόγηση του ποσού και τίποτε άλλο με τις φορολογικές δηλώσεις? ή για αρχική “χαμηλότερη” φορολόγηση και μέχρι το τέλος του 2019 θα δηλωθούν με τροποποιητικές προηγούμενων ετών για την οριστική φορολόγηση των ποσών? … προκύπτει κάτι νέο?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2018 14:38

απλά ΣΥΡΙΖΟΚΑΝΑΛΟ/Site…………. θα μας τα πει καλυτερα η εφορία ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΕΧΕΙ πει αυτο το ….χαρι και βγήκε αληθινό ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2018 15:21

Γιάννη μη τσιμπάς στη χειραγώγηση, αυτοί τα γράφουν και προμοτάρουν για να παίρνουν διαφημίσεις, με το σανό που πουλάνε στα γιδοπρόβατα. Ο “Γιώργος Θαλάσσης” πέρασε τροπολογία, αλήθεια πότε ψηφίστηκε στη βουλή, για να γίνει το αυτονόητο , δηλαδή αρχική-βασική φορολόγηση στην πηγή με 20%.

“Τα πρώτα αναδρομικά φορολογήθηκαν με 35%” . Ψέμα, φορολογήθηκαν αρχικά με 20% και στη συνέχεια με τις τροποποιητικές δηλώσεις του καθενός και ανάλογα με τα ετήσια εισοδήματα και την κλίμακα.

Το αυτονόητο, δηλαδή το ίδιο, θα γίνει πιθανότατα και τώρα, χωρίς “ηρωισμούς και ψευτομαγκιές” κάποιων. Ο Αχιλλέας το έχει αναλύσει εκτενώς στο σχετικό άρθρο, αναφέροντας και την περίπτωση E.3 , την οποία προσωπικά θεωρώ σχετικά απίθανη, δη-λαδή να γίνει αυτοτελής φορολόγηση με 20% ή μεγαλύτερο ποσοστό και να μη δηλωθούν τα αναδρομικά στα συνολικά εισο-δήματα, αλλά σαν “εισοδήματα τα οποία απαλλάσσονται από το φόρο ή φορολογούνται με ειδικό τρόπο…”. Αν γίνει πάντως αυτοτελής με 20% θα είναι σίγουρα επικερδές για όλους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ilias
Ilias
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2018 16:06

Δεν νομίζω οτι μπορεί να υπάρχει διαφορετική φορολογία για τον κάθε κλάδο που θα πάρει αναδρομικά . Οτι ισχυει ειναι για όλους, απλώς μέχρι να φορολογηθεί ο καθένας για το εισόδημα του, κάνοντας συμπληρωματικές δηλώσεις τέλος 2019, θα έχουν γινει οι εκλογές και μετά τα παράπονα μας στο δήμαρχο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Ilias
1 Δεκεμβρίου 2018 16:19

Ηλία,
το άρθρο γράφει:
“Οι κοινές υπουργικές αποφάσεις για τα αναδρομικά των στρατιωτικών συνοδεύονται από μία τροπολογία που πέρασε ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος και δέχθηκε το υπουργείο Οικονομικών. ”

Μιλάμε για τροπολογία που πέρασε ο ΥΕΘΑ! Έχεις ακούσει εσύ τίποτα σχετικό? ή όπως λέει και ο major65 μας ανακοινώνει ότι θα εφαρμοστεί η ήδη υπάρχουσα νομοθεσία, μα τότε δεν χρειάζεται καμιά τροπολογία! Έχει γράψει βέβαια και ο Αχιλλέας για πληρωμή αναδρομικών μετά από ένα είδος αυτοτελούς φορολόγησης (πατ-κιουτ), που σε αυτήν την περίπτωση ή στην περίπτωση φορολόγησης μέσω τροποποιητικών προηγουμένων ετών, θα απαιτηθεί (ενδεχομένως) και τροπολογία…τι να πω…εδώ δεν πήραμε ακόμα τα αναδρομικά (όσα και αν είναι) και συζητούν για το πως θα φορολογηθούν…!!!! …και στο βάθος η 23/1/19 (ημέρα Τετάρτη) του ΣΤΕ να τους περιμένει με ανοιχτές αγκάλες…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ilias
Ilias
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2018 16:40

Με πρόλαβε ο major65, που ανάρτησε πιο πάνω απο το armyvoise, υπάρχει τελικά η ΚΥΑ με ή χωρίς τροπολογία ή ειναι το φάντασμα των Χριστουγέννων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Ilias
1 Δεκεμβρίου 2018 18:39

το β

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Ilias
1 Δεκεμβρίου 2018 18:38

Λάθος θα πηγαινουμε με την κομματικη ID (ωραίο ξενικό εεεεε???) των ΑΝΕΛ ….ΟΟΟΟΟΟΧΙ άλοου κόμματος στον ΕΦΟΡΑ των ΑΝΕΛ και ΔΕΝ θα πλρώνουμε φόρο …..ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Ο coffee table του ΗΓΕΤΗ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
1 Δεκεμβρίου 2018 12:06
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
1 Δεκεμβρίου 2018 12:10

Ηλία,
μιλάει για το να “συμμορφωθεί πλήρως”…εδώ δεν έχουν δώσει τα όσα είναι να δώσουν…μέχρι την 23-1-19 έχουμε ακόμα καιρό…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
1 Δεκεμβρίου 2018 12:18

Πολύ θα έλεγα εγώ…ασχετα αν τι τα sites τα φιλοσκοπιανοαλβανικοτουρκικά λένε

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
1 Δεκεμβρίου 2018 09:00

Καλημέρα και καλό μήνα να έχουμε!Μια ερώτηση για όποιον έχει καταλάβει και γνωρίζει….Είμαι συνταξιούχος απο Δεκ 2014,απο ότι διαβάζω εδώ δικαιούμαι αναδρομικά.Μήπως γνωρίζει κανείς τα αναδρομικά απο 2012 που δικαιούμαι,απο πού θα κατατεθούν;απο τον ΟΛΚΕΣ η απο το ΓΛΚ;Ρωτάω γιατι αν κατατεθούν απο τον ΟΛΚΕΣ θα πρέπει να τους στείλω τον λογαριασμό της τράπεζας που πληρώνομαι την σύνταξη επειδή έχουν κρατημένα τα στοιχεία λογαριασμού απο όταν ήμουν εν ενεργεία και σε αυτόν τον λογαριασμό Πειραιώς επειδή χρωστάω θα μου τα κατασχέσει η τράπεζα.Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
Απάντηση σε  ΣΩΤΗΡΗΣ
1 Δεκεμβρίου 2018 09:15

Από 1-8-2012 μέχρι Δεκ 2014, συν τρίμηνα αν πήρες, θα μπουν τα αναδρομικά σαν ε.ε. από ΟΛΚΕΣ. Για το υπόλοιπο διάστημα μέχρι 12-5-2016 θα πάρεις αναδρομικά σύνταξης από το ΓΛΚ. Σε ότι αφορά τον λογαριασμό τραπέζης το ΟΛΚΕΣ πιθανόν να χρησιμοποιήσει αυτόν που σου έβαζε τα προηγούμενα σε δόσεις αναδρομικά, ή αυτόν που μπαίνουν τα μερίσματα από ΜΤΣ και ΕΚΟΕΜΣ, αν δεν συμπίπτουν. Μια έγκαιρη τ/φ επικοινωνία με ΟΛΚΕΣ θα βοηθούσε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  major65
1 Δεκεμβρίου 2018 09:17

Ευχαριστώ πολύ,καλή σου μέρα!

ΣΩΜΑ:
Στρατός