Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 191 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Μανωλης
Μανωλης
6 Δεκεμβρίου 2018 23:26

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ! ΤΕΛΙΚΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΔΕΊΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΊΩΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΑΠΟ 1/1/2019? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
6 Δεκεμβρίου 2018 20:59
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
6 Δεκεμβρίου 2018 21:11

Ηλία,

αν είδες προσεκτικά, στην παρ.4 του άρθρου 14Α

“Καταβολή εφάπαξ χρηματικού ποσού σε υπαλλήλους του Διπλωματικού Κλάδου του Υπουργείου Εξωτερικών και λοιπό προσωπικό”

γράφει:

“4. Η κοινή υπουργική απόφαση, που εκδίδεται κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 2 του άρθρου 15 του ν. 4575/2018, εφαρμόζεται κατ’ αναλογία για τους συνταξιούχους των κατηγοριών προσωπικού της παρ. 1 του παρόντος άρθρου.”

ΣΧΟΛΙΟ
Οι υπάλληλοι του Κλάδου αυτού που μπήκαν με την τροπολογία, φρόντισαν να συμπεριλάβουν και τους συνταξιούχους τους! Εμείς οι απόστρατοι ακόμα περιμένουμε τη δική μας τροπολογία… ΚΥΑ ή όπως θες πες την…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Δεκεμβρίου 2018 22:44

οκ μαλλον έχεις δικιο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Δεκεμβρίου 2018 23:59

Αυτό που θέλει να πεί είναι οτι η ΚΥΑ που θα βγεί για τους συνταξιούχους θα αφορά και αυτούς, (τους συνταξιούχους του κλάδου τους)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Δεκεμβρίου 2018 07:05

Αυτό ειναι καλυτερο τώρα:
1. Στους συνταξιούχους των κατηγοριών προσωπικού των άρθρων 10 έως 14 καταβάλλεται εφάπαξ χρηματικό ποσό, που αντιστοιχεί στη διαφορά μεταξύ της μηνιαίας σύνταξης που θα δικαιούνταν να λάβουν, εάν δεν είχαν μεσολαβήσει οι μισθολογικές διατάξεις του ν. 4093/2012 και αυτής που πράγματι τους κατεβλήθη κατ’ εφαρμογή των εν λόγω διατάξεων σε συνδυασμό με τα οριζόμενα στο π.δ. 169/2007 (Α΄ 210). Το χρηματικό αυτό ποσό υπολογίζεται με αναφορά στα αντίστοιχα για κάθε κατηγορία συνταξιούχων χρονικά διαστήματα, που προβλέπονται στα άρθρα 10 έως 14 και μέχρι το χρονικό σημείο υπαγωγής τους στις διατάξεις του ν. 4387/2016.
https://www.taxheaven.gr/laws/law/index/law/904

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
7 Δεκεμβρίου 2018 10:57

Ναι, αυτό είναι καλύτερο! Το προηγούμενο περιοριζόταν μόνο στο άρθρο 14Α και άφηνε τους άλλους απ’ έξω. Τώρα το γενίκευσαν για όλους τους συνταξιούχους-απόστρατους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Δεκεμβρίου 2018 11:27

Οκ …παω να αγοράσω φέτα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστας
Κωστας
6 Δεκεμβρίου 2018 16:34

Διαβάζοντας πολλά σχόλια διαπιστώνω ότι κάποιοι σπέρνουν πανικό είτε γιατί είναι άσχετοι και πραγματικά δε γνωριζουν τι διαβάζουν και αμολανε του κόσμου τις αρλούμπες η το κάνουν για προσωπικούς τους λόγους. Εγώ προσωπικά δε τους λαμβάνω σοβαρά και θα τους πω ότι σε ενα σαιτ όπως το συγκεκριμένο όπου ένας αξιόλογος άνθρωπος όπως ο κύριος καρασσαβιδης μας ξεστραβωνει τουλάχιστον το λιγότερο που οφείλουμε σε αυτόν και στους υπόλοιπους είναι ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  Κωστας
6 Δεκεμβρίου 2018 23:09

ΣΩΣΤΟΣ. Δυστυχώς κάποιοι νομίζουν ότι συζητούν ανέμελα και ανεύθυνα στο καφενείο.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΘΥΜΑ
ΘΥΜΑ
6 Δεκεμβρίου 2018 15:01

Παρακαλώ, όποιος εχει κουραγιο, σχετικά με την αύξηση ή επανυπολογισμό των εφ΄ άπαξ βοηθημάτων, ας μελετήσει και αυτή τη Γνωμοδότηση ,η οποία έχει γίνει αποδεκτή από τον ΥΕΘΑ . Γνωμοδότηση ΝΣΚ 16/2018. “Ειδικός Λογαριασμός Αλληλοβοηθείας Αεροπορίας (ΕΛΟΑΑ) – Υπολογισμός του εφάπαξ βοηθήματος του ν.δ. 398/1974 – Δυνατότητα συνέχισης της μετοχικής σχέσης του δικαιούχου, ο οποίος διέκοψε τη μετοχική του σχέση με τον ΕΛΟΑΑ με τη λήψη του ως άνω βοηθήματος . (http://www.nsk.gr/web/nsk/anazitisi-gnomodoteseon?p_p_id=nskconsulatories_WAR_nskplatformportlet&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-4&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=3). Εγω καταλαβαίνω ότι οι υπολογισμοί γίνονται τη συγκεκριμένη χρονική στιγμη .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΘΥΜΑ
6 Δεκεμβρίου 2018 15:29
Johnny B.
Johnny B.
6 Δεκεμβρίου 2018 14:45

Αχιλλέα,
για να καταλάβω σε παρακαλώ, στο άρθρό σου αναφέρεις ότι θα υπάρξουν έμμεσα οι προβλεπόμενες κρατήσεις αλλά μόνο για λογιστικούς σκοπούς.
Αυτό δεν είναι ένα παράδοξο?
Θα αφαιρεθούν χρήματα από τις εφάπαξ καταβολές (“αναδρομικά”) αλλά δεν θα πάνε στα Ειδικά Ταμεία, ούτε στους αποδέκτες, ούτε στο Κράτος, το κατάλαβα καλά?
Τελικά που θα πάνε αυτά τα εκατ.? πουθενά, επειδή δεν υπάρχουν πραγματικά?
Δηλαδή αφού κάνουν κρατήσεις αλλά δεν τις λαμβάνει κανένας, από ποιόν μπορούμε να διεκδικήσουμε το μέρος εκείνων που αφορούν το “εφάπαξ βοήθημα” μιας και δεν θα αποδοθούν ούτε στα Ταμεία? από το ΥΠ.ΟΙΚ. να υποθέσω???
Ευχαριστώ για τις χρήσιμες και αρκετά επεξεργασμένες διευκρινίσεις σου, όπως πάντα!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Δεκεμβρίου 2018 16:28

Στις προβλεπόμενες κρατήσεις υπάρχουν κρατήσεις υπέρ ΕΛΟΑΑ-Εφάπαξ για τις οποίες αναφέρθηκα στο παραπάνω σχολιασμό μου αλλά και κρατήσεις για το ΒΟΕΑ τέκνων!!!!

Δηλαδή για να καταλάβω ξανά…. μας κρατάνε όλες αυτές τις κρατήσεις αλλά δεν τις λαμβάνει κανένας επειδή γίνονται για λογιστικούς σκοπούς μιας και δεν πάνε πουθενά τα χρήματα? και για το ΒΟΕΑ ισχύει το ίδιο? Υπάρχει νομική κάλυψη για τέτοιες “πατέντες”?….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Δεκεμβρίου 2018 18:31

πέταξε το πουλάκι, συγνώμη το συμπληρωματικό εφάπαξ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Δεκεμβρίου 2018 18:56

Αν δεις τα υπολογιστικά φύλλα του Αχιλλέα, πέρα από τις κρατήσεις για το ΕΛΟΑΑ/Ν/Σ (αρκετά χρήματα που πρέπει να διεκδικηθούν!), υπάρχουν και κρατήσεις για ΒΟΕΑ τέκνων (για όσους πληρώνουν)!!! Αν τελικά, οι κρατήσεις αφαιρούνται χωρίς να αποδίδονται πουθενά, δεν είναι παράνομο να μας κάνουν κρατήσεις στο ΒΟΕΑ οι οποίες να μην έχουν αντίκρισμα? Τι να πω? Τελείως παράδοξα αυτά που διαβάζω, αν τελικά ισχύσουν…που ως τώρα ο Αχιλλέας έδειξε ότι δεν πέφτει έξω σε αυτά που γράφει, οπότε…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Περαιώτης
Περαιώτης
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Δεκεμβρίου 2018 20:51

Μας εκδικούνται παιδιά.Αφού δεν μας γουστάρουν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
G.G.
G.G.
6 Δεκεμβρίου 2018 13:40

Αρ. Τροπολογίας: 1829/13 6.12.2018
1.Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4575/2018
2.Τροποποίηση διατάξεων του άρθρου 60 του ν. 4172/2013

https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/10896266.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  G.G.
6 Δεκεμβρίου 2018 14:16

Πρέπει να παραδεχθούμε ότι ήταν φερέγγυοι και γρήγοροι στο θέμα αυτό. Τώρα εκκρεμεί σε ποιο κωδικό του Ε1 θα μπουν, αν θα θεωρηθούν εισόδημα σε ότι αφορά εισφορά αλληλεγγύης και κριτηρίων διαφόρων επιδομάτων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  G.G.
6 Δεκεμβρίου 2018 15:49

Ευχαριστούμε G.G.

…εξαντλείται η φορολογική υποχρέωση των δικαιούχων…. να υποθέσω σημαίνει αυτοτελής φορολόγηση 20% και δήλωση του ποσού στον κωδικό 781 του Ε1 του χρόνου, σωστά? ή να περιμένουμε λιγάκι ακόμα για να επιβεβαιωθεί?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
6 Δεκεμβρίου 2018 16:14

Γιάννη ότι εξαντλείται η φορολόγηση στο 20% είναι σίγουρο, μόλις βέβαια ψηφισθεί και η τροπολογία. Σε ποιο κωδικό θα είναι, θα φανεί όταν ανοίξουν οι φορολογικές δηλώσεις του επόμενου έτους, και αν τα ποσά θα είναι προσυμπληρωμένα, αφού θα υπάρχει ηλεκτρονική πληροφόρηση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
6 Δεκεμβρίου 2018 13:23

Συμπλήρωση μελών στα Κλιμάκια-Ομάδες Εργασίας του ΕΦΚΑ για την εκκαθάριση των εκκρεμών αιτήσεων συνταξιοδότησης.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ (σελ. 3)
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%996%CE%92465%CE%A7%CE%A0%CE%99-%CE%9D%CE%A3%CE%A3?inline=true

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Tanasen
Tanasen
Απάντηση σε  G.G.
6 Δεκεμβρίου 2018 15:04

Είδαμε να εγκρινουν υπερωρίες,να συμπληρώνουν μέλη,να ερμηνεύουν εγκυκλιους,οριστική σύνταξη δεν είδαμε ακόμα….δυο χρόνια αισίως…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΝΙΚΟΛΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΣ
Απάντηση σε  Tanasen
7 Δεκεμβρίου 2018 14:22

Αυτό είναι το φλέγον. Για να ξεκινήσουμε τις αγωγές

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταύρος
Σταύρος
6 Δεκεμβρίου 2018 07:33

Τι θα γίνει με τα αναδρομικά των αποστράτων και γιατί δεν πρέπει να πανικοβάλλονται
Από
Militaire News –
06/12/2018 | 06:20

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Σταύρος
6 Δεκεμβρίου 2018 09:19

Για να σε βοηθήσω, δίνω το link
διότι λέει τα πράγματα όπως ακριβώς έχουν.
https://www.militaire.gr/ti-tha-ginei-me-ta-anadromika-ton-apostraton-kai-giati-den-prepei-na-panikovallontai/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  aero
6 Δεκεμβρίου 2018 10:20

Στην εκδοθείσα ΚΥΑ στα σχετικά αναγράφει
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 10 και του άρθρου 15 του ν.4575/2018, (Το άρθρο 15 δεν αφορά τους ε.ε.)
Επίσης την ΚΥΑ υπογράφει και η Υπ. Εργασίας (σε τι εμπλέκετε αν ήταν μόνο για τους ε.ε.) και τέλος αν την αφορούσε θα έπρεπε να της είχε κοινοποιηθεί εφόσον υπογράφει (γεγονός που δεν αναγράφεται στην κοινοποίηση).
Είναι προφανές ότι κάτι δεν έγινε σωστά με τον συντονισμό, για άλλο ξεκίνησαν και αλλού κατέληξαν, και προσπαθούν να τα μαζέψουν.

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A819%CE%9A%CE%97-%CE%9E%CE%9D5?inline=true

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  G.G.
6 Δεκεμβρίου 2018 10:45

Έχεις δίκιο, αλλά είπαμε η προχειρότητά τους είναι παροιμιώδης. Η Αχτσιόγλου πιθανόν εμπλέκεται λόγω του άρθρου 4, δικαιούχοι σύνταξης θανόντα ε.ε, κληρονόμοι κλπ. Άλλωστε υπογράφει και στις 5 ΚΥΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  major65
6 Δεκεμβρίου 2018 11:56

Αρθρο 4.
……..θα καταβληθεί στους νόμιμους κληρονόμους με την υποβολή στους εκκαθαριστές,….κλπ
Πουθενά το Υπ. Εργ. δεν εμπλέκεται σαν εκκαθαριστής ή σε κάτι άλλο που να το αφορά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
SPIEGEL
SPIEGEL
Απάντηση σε  aero
6 Δεκεμβρίου 2018 19:43

Ωραία τα γράφει και μακάρι να γίνουν έτσι άλλα η φράση “τα λέει όπως ακριβώς έχουν”? Δεν μπορώ να συμφωνήσω!!
Θα μπορούσε να ανακοινωθεί τι μέλλει γενέσθαι . ΕΠΙΣΗΜΑ, έτσι θα κλείσουν τα στόματα όσων θέλουν να διαδίδουν και θα “ηρεμήσουν” όσοι ενδιαφέρονται. Επίσημα, χωρίς ρεπορτάζ, διαδόσεις και σχόλια!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Λίνα
Λίνα
6 Δεκεμβρίου 2018 05:55

Καλημέρα και χρονια πολλά σε όσους γιορτάζουν και φυσικά στο Ναυτικο μας! Τελικα κλείδωσε? ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΑ ΜΠΟΎΝΕ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΕΛΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
major65
major65
5 Δεκεμβρίου 2018 17:51
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  major65
5 Δεκεμβρίου 2018 17:52

Η είδηση ποια είναι ???

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΙΟΣ
ΧΙΟΣ
Απάντηση σε  major65
5 Δεκεμβρίου 2018 23:59

Aν ειναι δυνατον…Δηλαδη με λιγα λογια αναδρομικα γιοκ για νυν συνταξιουχους που ήταν εν ενεργεια το διαστημα 2012-2016!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΧΙΟΣ
6 Δεκεμβρίου 2018 00:10

Για το διάστημα ε.ε. σε αφορά η ΚΥΑ που εκδώθηκε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος
Σταύρος
5 Δεκεμβρίου 2018 17:36

ΕΑΑΣ: Συγκεντρωτική επικαιροποίηση ενεργειών διεκδίκησης αναδρομικών από παράνομες κρατήσεις στις συντάξεις
site : https://staratalogia.blogspot.com

ΣΩΜΑ:
Στρατός
stef
stef
5 Δεκεμβρίου 2018 17:26

Καλησπέρα, μία ερώτηση παρακαλώ. Για την επιστροφή αναδρομικά των δώρων χριστουγέννων πάσχα κλπ καθώς και της ΕΑΣ υπάρχει πρότυπη αίτηση (που πρέπει να γίνει στον ΕΦΚΑ ή στο ΝΣΚ ?????) στο παρόν site ή σε άλλο site? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  stef
6 Δεκεμβρίου 2018 08:31

Με αίτηση δεν επιτυγχάνεις επιστροφή χρημάτων παρά μόνο διακοπή παραγραφής για ένα εξάμηνο.
https://staratalogia.blogspot.com/2018/12/blog-post_30.html
Χρειάζεται αγωγή μέσω δικηγόρου
και κατά προτίμηση ομαδική αγωγή για να σου έρθει πιό φθηνά.
Φυσικά, κανείς δεν σου εγγυάται το αποτέλεσμα.
Όπως κρίνεις, πράττεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
LGPZ
LGPZ
5 Δεκεμβρίου 2018 16:50

Επειδή το ερώτημά μου
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-189/#comment-69766
μάλλον χάθηκε λόγω του καταιγισμού σχολίων τις τελευταίες δύο ημέρες,
μήπως ο ΚΩΣΤΑΣ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-189/#comment-69842
ή κάποιος άλλος επαΐων,
μπορεί να βοηθήσει?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  LGPZ
5 Δεκεμβρίου 2018 17:41

Καταρχήν αυτά που σου είπα για την διαφορά ενστασης από αγωγή είναι απόλυτα σωστά διότι τυχαίνει να είμαι από το σώμα νομικών συμβούλων του στρατού και δεν είναι του χαρακτηρα μου να τα λέω χωρίς να ξέρω.Καταρχήν κάνοντας μιά ενσταση στο ελεγκτικο συνέδριο ζητάς να σου αναγνωρίσει ότι το αίτημά σου είναι σωστό και δίκαιο από μονο του αυτό δεν θεμελιώνει και καταβολή χρημάτων.Για να πάρεις χρήματα πρεπει να εγείρεις αγωγή για να τα διεκδικήσεις και να τα πάρεις είναι πάγιος κανόνας του αστικού δικαίου και της πολιτικής δικονομίας.Εάν θέλεις περισσότερες πληροφορίες να σου στείλω το κινητό μου στο email σου να τα πούμε .Αρκεί να μου το στείλεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 18:29

Κώστα,
χαίρομαι ως αναγνώστης να μαθαίνω ότι υπάρχουν σχολιαστές με την ιδιότητά σου. Είναι σημαντικό να δηλώνεις εξ’ αρχής αυτήν την ιδιότητά σου επειδή αυτό σημαίνει (χωρίς υποχρεωτικά να είναι) πολλά από μόνο του.
Μιας και τυχαίνει να σχολιάζεις εδώ, θα ήθελα σε παρακαλώ την προσωπική σου γνώμη πρώτον, για το τι μπορεί να πετύχει από μόνη της η αίτηση για επιστροφή αναδρομικών που κάνουμε προς τον ΕΦΚΑ και δεύτερον, αν μπορείς να δώσεις μια πρώτη εκτίμηση με τα όσα διάβασες στην ΚΥΑ για την επιστροφή των συμπληρωματικών εφάπαξ από τα Ειδικά Ταμεία για αποστρατείες μεταξύ 2012-2016. Επαναλαμβάνω, χαιρόμαστε ιδιαίτερα να υπάρχουν εδώ σχολιαστές όπως εσύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
5 Δεκεμβρίου 2018 19:10

Η αίτηση για επιστροφή αναδρομικών από τον ΕΦΚΑ από μόνη της μόνο διακοπή παραγραφής της αξίωσης μπορεί να επιφέρει τίποτε παραπάνω.Για να μπορέσει κάποιος να διεκδικήσει επιστροφή χρημάτων μόνο με αγωγή μπορεί να το πετύχει κλειδώνοντας στην ουσία αυτά που διεκδικεί .Για την επιστροφή των συπληρωματικών εφάπαξ από τα Ειδικά Ταμεία πιστεύω προσωπικά εφόσον υπάρχουν κρατήσεις στα ποσά των αναδρομικών για τον ΕΛΟΑΣ κανονικά πρέπει να δοθούν γιατί θα ήταν αντισυνταγματικό να μήν δοθούν όταν βάζεις κράτηση για κάτι και δεν το δίνεις.Το Θέμα όμως είναι
επειδή υπάρχει θέμα με τα οικονομικά των Ταμείων υπάρχει περίπτωση να μην τα δώσουν πατώντας επάνω στην μή ανα προσαρμογή των συντάξεων αλλά μπορούν όμως να το χειριστούν ζητώντας γνωμοδότηση από το ΝΣΚ για να λυθεί οριστικά το θέμα για παρόμοιες περιπτώσεις και για το μέλλον.Πιστεύω ότι μπορεί να υιοθετήσουν και την περίπτωση της γνωμοδότησης προς το ΝΣΚ έαν υπάρχει πρόθεση για θετική λυση του συγκεκριμένου θέματος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 19:17

Είσαι πληρέστατος, σε ευχαριστώ πολύ. Καλό θα ήταν να άφηνες ένα νούμερο κινητού στον Αχιλλέα, για όποιον αναζητεί νομικές συμβουλές από εσένα. Να ‘σαι καλά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 19:34

Johnny B η χορήγηση των συμπληρωματικών εφάπαξ ξεκινά καταρχήν από την πρόθεση των Ταμείων για θετική η αρνητική λύση του συγκεκριμένου θέματος.Και για τις δύο περιπτώσεις υπάρχουν λύσεις για το συγκεκριμένο θέμα και για την θετική και για την αρνητική λύση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
χχ
χχ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 22:34

ΚΏΣΤΑ,
επειδή αναφέρεις το ΝΣΚ,…..έχεις υπόψη την απόφαση 16/2018 του ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, βάσει της οποίας….τα χορηγηθέντα απο τον ΕΛΟΑΑ από 1-8-2012 έως 12-11-2012 εφάπαξ βοηθήματα του Ν.398/1974, ορθώς και νομίμως υπολογίστηκαν με το μισθολογικό καθεστώς ΠΟΥ ΊΣΧΥΕ ΜΈΧΡΙ 31-7-2012………….Το τραγικότερο στη περίπτωση είναι ότι 5-10 περιπτώσεις που αν και έστειλαν έγκαιρα και πρωτοκολλημένα τα πλήρη δικαιολογητικά στον ΕΛΟΑΑ, ένα τουλάχιστον μήνα πριν την 11-11-2012(Ψήφιση Ν.4093/12), πήραν πολύ μειωμένο εφάπαξ, συγκριτικά με αυτούς που δικαιώνει πρόσφατα το ΝΣΚ, ύστερα απο σχετικό ερώτημα του ΕΛΟΑΑ που διεκδικούσε πολύ όψιμα επιστροφή αχρεωστήτως. Αυτές οι ελάχιστες περιπτώσεις που πλήρωσαν τότε την αλά καρτ μεταχείριση του ΕΛΟΑΑ τι προτείνεις να κάνουν ενδίκως μετά και απο την τελική αντισυνταγματικότητα του Ν.4093/12 και τι πιθανότητες δικαίωσης έχουν. Σε Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  χχ
6 Δεκεμβρίου 2018 11:06

Εφόσον δεν έχει περάσει η προθεσμία παραγραφής της αξίωσης(2ετία) κατα την γνώμη μου έαν προσφυγουν δικαστικά πιστεύω κατα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό θα δικαιωθούν διότι η πρωτοκόλληση των δικαιολογητικών και μόνο πρίν την έναρξη ισχυος του νόμου 4093/2012 δικαιολογεί ότι θα επρεπε να εφαρμοστεί και για αυτούς ο προγενέστερος νόμος άρα παραβιάζεται κατα φανέστερα η αρχή της ισότητας για παρόμοιες περιπτώσεις.Με την αντισυνταγματικότητα τώρα και του νόμου 4093/2012 πιστεύω ότι οι πιθανότητες τους να δικαιωθούν δικαστικά αυξάνονται ακόμη περισσότερο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χ.Χ.
Χ.Χ.
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
6 Δεκεμβρίου 2018 12:18

Κώστα,
σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση σου και την έγκυρη απάντηση σου. Όμως θα ήθελα να μου απαντήσεις στο ερώτημα, εαν η Αιτηση όχλησης που έκανα για την αναγνώριση απαίτησης και διακοπή παραγραφής που έκανα τον Ιούλιο του 2014 προς το ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ με καλύπτει μέχρι σήμερα σε τυχόν παραγραφή αξίωσης, μέχρι να ασκήσω οσονούπω Αγωγή κατά του Δημοσίου στην καταχρηστική και αλά καρτ χορήγηση Εφάπαξ του ΕΛΟΑΑ τον Νοέμβριο του 2012,σε συνδυασμό με την αντισυνταγματικότητα του Ν.4093/12 Και πάλι πολλές-πολλές Ευχαριστίες….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Χ.Χ.
7 Δεκεμβρίου 2018 00:01

Θα έπρεπε εντός 6 μηνών απο την υποβολή αίτησης οχλησης να είχες ασκήσει αγωγή διεκδίκησης της τυχόν αξιωσής σου .Τώρα έχει παραγραφεί η τυχόν αξιωσή σου διότι έχει περάσει η προβλεπόμενη διετία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
LGPZ
LGPZ
Contributor
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
5 Δεκεμβρίου 2018 19:34

@ΚΩΣΤΑΣ
σε ευχαριστώ θερμά για την άμεση και εμπεριστατωμένη απάντηση
καθώς και για την πρόθεση άμεσης επικοινωνίας (κινητό).
Στην κοινότητα του enstoloi.net σίγουρα χρειαζόμαστε συναδέλφους σαν εσένα,
με γνώσεις και διάθεση προσφοράς.

@Αχιλλέας
Αν μας διαβάζεις, σε παρακαλώ κοινοποίησε το email μου στον ΚΩΣΤΑΣ.
Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  LGPZ
7 Δεκεμβρίου 2018 09:13

LGPZ Το email μου ειναι [email protected] εάν θέλεις περισσοτερες πληροφοριες μπορεις να επικοινωνησεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κωστας
Κωστας
5 Δεκεμβρίου 2018 16:30

Κύριοι συνάδελφοι καλησπέρα είμαι και εγώ ένας απόστρατος με διαγραφή 4/2013 και δικαιουμε συμπληρωματικό εφάπαξ απο ελοας. Τα ερώτηματα μου είναι τα εξής να κανω αίτηση στο ελοας η να περιμένω την κυα που θα βγει για τους απόστρατους?Επισης μέχρι ποια ημερομηνία μπορούμε να υποβάλλουμε αίτηση? Και σε περίπτωση που δεν επιστραφεί ούτε με αίτηση κάνω μία πρόταση να πάμε σε ομαδική αγωγή. ..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Κωστας
5 Δεκεμβρίου 2018 17:44

Κωστα το εφαπαξ το πηραμε με τις διαταξεις των ε.ε.Καμια σχεση επομενη ΚΥΑ για αποστρατους!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος Χανιάς
Νίκος Χανιάς
5 Δεκεμβρίου 2018 15:42

Η κυβέρνηση εξακολουθεί να εμπαιζει τους ε.ε και ε.α συναδέλφους των ΕΔ και των ΣΑ. Ασφαλώς και το όποιο ποσό των αναδρομικών είναι για όλους μας άκρως απαραίτητο και αναγκαίο. Ο εμπαιγμός και η εξαπάτηση έγκειται στο γεγονός της πλημμελους εφαρμογής των αποφάσεων του ΣτΕ. αφού: – Η κουτσουρεμενη περίοδος για την οποία δίδονται αναδρομικά είναι για τους ε.ε από 1-8-2012 έως 31-12-2016 και για τους ε.α από 1-8-2012 μέχρι την 12-5-2016. Κόβονται εντελώς αυθαίρετα και παράνομα αναδρομικά 25 μηνών από τους ε.ε ένστολους και 31 μηνών από τους συνταξιούχους ένστολους. -. Με την εφάπαξ καταβολή του ποσού, με την μορφή επιδόματος ,δεν αυξάνονται ούτε επανέρχονται οι αποδοχές των ε.ε. στελεχών στα προ της 1-8-2012 επίπεδα όπως επιτάσσει το ΣτΕ -. Επίσης δεν επανυπολογιζονται και δεν αυξάνονται οι καθημαγμενες συντάξεις, όπως επίσης προβλέπει η ολομέλεια του Ανωτάτου δικαστηρίου. Τελειώνοντας να επισημάνω ότι δεν μας δίνει τίποτα ο Καμμένος ή ο Τσίπρας απλά σύρονται στην εκτέλεση των αποφάσεων του ΣτΕ τις οποίες μάλιστα, μετά από πολύχρονη καθυστέρηση και πολύ παραμύθι, δεν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Χαρης
Χαρης
Απάντηση σε  Νίκος Χανιάς
5 Δεκεμβρίου 2018 15:50

Πολύ ωραία τα λες συνάδελφε, ούτε ο τσιπρας ούτε ο κατακαμμενος δίνουν τιποτα
Με το φόβο των δικαστικών αποφάσεων δινουν

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
TASOS
TASOS
Απάντηση σε  Χαρης
5 Δεκεμβρίου 2018 16:33

Επισης, απ οτι λεει η ΚΥΑ, ναι μεν θα υπαρξουν ευνοικοι οροι για φορολογια μονο 20%, αλλα θα δηλωθουν ως εισοδημα του 2018 και οχι αναδρομικα. Δε λεει λοιπον τη επιβαρυνση θα φερει αυτο στα εκκαθαριστικα του 2019. Νομιζω οτι πολλοι θα αλλαζουν κλιμακα και θα κληθουν να πληρωσουν επιπλεον φορο. Ακομα και οσοι παιρνουν κοινωνικο μερισμα καθως και οικογενειακο Α21, θα παρουν πολυ λιγοτερα ή και καθολου λογω αυξημενου εισοδηματος ετους 2018 (καλα κοινωνικο μπορει να μην εχει του χρονου), οπως επισης κοινονικο τιμολογιο ΔΕΗ κ.α. ωφελειες.
Βεβαια, αυτες ειναι δικες μου σκεψεις, μπορει να κανω και λαθος.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  TASOS
5 Δεκεμβρίου 2018 16:40

Τάσο,
θα δούμε, προς το παρών συζητιέται αυτό:

http://www.odigostoupoliti.eu/forologia-anadromikon-enstolon-dikastikon-panepistimiakon-kai-iatron/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  TASOS
5 Δεκεμβρίου 2018 16:53

Κύριοι είπαμε αυτοτελής φορολόγηση μια φορά στη πηγή και τελείωσεεεεεεεεεεεεε. Πρέπει βέβαια να ψηφιστεί και η νομοθετική διάταξη του ΥΠΟΙΚ. Για επιδόματα κλπ ωφέλειες πιθανόν να απαιτηθούν και άλλες ρυθμίσεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός