Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 241 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
GEORGIOSP
GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2019 09:53

Συγχαρητήρια για το νέο άρθρο.
Αχιλλέα ελπίζω να γίνει αναδημοσίευση του εξαίρετου άρθρου από τα site που αναδημοσίευσαν και το καταστροφολογικό σενάριο περί χρήσης του δείκτη μεταβολής μισθών αναδρομικά από το 2002.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  GEORGIOSP
20 Σεπτεμβρίου 2019 11:07

Έχεις απόλυτο δίκιο GEORGIOSP εξαιρετικό πλήρως κατανοητό και εμπεριστατωμένο για άλλη μια φορά
.
Επικουρικά και στην εγκύκλιο οικ.26004/Δ15.403/26-9-17 με την οποία γίνεται γνωστοποίηση των παρ. 8 και 9 του άρθρου 94 του ν. 4461/2017 όπου γίνεται μνεία των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 8, του ν.4387/16 (σελίδα 2 και 3) κάνει σαφή διαχωρισμό των διαστημάτων
.
α) Ο μέσος όρος των αποδοχών της τελευταίας πενταετίας έως και 31/12/2013 όπως αυτές καθορίστηκαν ανωτέρω, προσαυξάνεται ετησίως για το διάστημα έως και το 2020 με βάση τη μεταβολή του μέσου ετήσιου γενικού ΔΤΚ της ΕΛΣΤΑΤ και για το διάστημα από το 2021 και εφεξής µε βάση το ΔΜΜ που υπολογίζεται από την ΕΛΣΤΑΤ. Ειδικά για το διάστημα από το 2021 και εφεξής, οι αναγκαίες λεπτομέρειες και η διαδικασία της εφαρμογής του ΔΜΜ της ΕΛΣΤΑΤ για την αναπροσαρμογή των συντάξιµων αποδοχών καθορίζονται με ΚΥΑ των Υπουργών Εργασίας και Οικονομικών
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%998%CE%A1465%CE%981%CE%A9-%CE%92%CE%A5%CE%9B?inline=true

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
μαρια
μαρια
19 Σεπτεμβρίου 2019 20:40

ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ. ΕΧΩ ΚΑΤΑΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟΝ Ε.Σ. ΤΟΝ ΟΚΤ ΤΟΥ 91. ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΕΡΓΑΣΘΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΑΠΟ ΤΟ 89 ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΙΚΑ;. Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΕΑΝ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ ΔΗΛ. ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΑΧΘΩ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΕΓΕΝΤΕΣ ΤΟΥ 89; ΔΗΛ. ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΩΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΙΜΑ ΧΡΟΝΙΑ; ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ; ΠΛΕΟΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ

ΕΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  μαρια
19 Σεπτεμβρίου 2019 21:06

εάν έχεις ενσημα στο ικα πάνω απο 1,5 χρόνο έχεις θεμελειώσει και μπορείς να φυγεις άμεσα αν θες.Για πιο ακριβεια στην στηλη δεξια ΄΄Δικαίωμα Σύνταξης΄΄ βάλε τα ακριβή στοιχεία που σου ζητά η εφαρμογή και θα μάθεις αυτό που ζητάς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Γιάννης
20 Σεπτεμβρίου 2019 00:32
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  μαρια
20 Σεπτεμβρίου 2019 10:36

Δεν χρειαζεται να πληρωσεις τα ενσημα του ΙΚΑ πουθενα. Αρκει να τα εχεις παει στο ΙΚΑ της περιοχης σου για καταμετρηση. Αυτο παιρνει καποιους μηνες για να το παρεις. Το εντυπο της καταμετρησης συνοδευει την αιτηση αποστρατειας σου ωστε να δουν οι ειδημονες του ΓΕΣ οτι εχεις τις προυποθεσεις για να συνταξιοδοτηθεις με διαδοχικη ασφαλιση. Παντως απο αυτα που γραφεις πρεπει να εχεις περιπου 1,5 χρονο σε ενσημα ωστε να μπορεις να αποστρατευθεις οπως σου γραφει και ο Γιαννης. Προσωπικα ΕΜΘ 1/6/1992 +16 μηνες ΙΚΑ +20 μηνες θητεια αποστρατευτηκα 13/1/2016.
https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGE K
GEORGE K
18 Σεπτεμβρίου 2019 17:05
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
17 Σεπτεμβρίου 2019 18:31

Καλησπέρα συνάδελφοι. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος έβαλε στην φορολογική του δήλωση τις εισφορές που πλήρωσε στο μετοχικό του ταμείο για αναγνώριση προυπηρεσίας (πχ θητείας) κι αν έλαβε επιστροφή γι΄αυτές. Εμένα με πληροφόρησαν ότι μπαίνουν στους κωδικούς 351,352, τις έβαλα, αλλά όταν μου ζητήθηκαν τα δικαιολογητικά για έλεγχο από την ΔΟΥ και τα προσκόμισα, μου τις διέγραψαν από τους κωδικούς λεγοντάς μου ότι δεν δικαιούμαι επιστροφή φόρου από αυτές. Ισχύει? Σας ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιάννης
Γιάννης
17 Σεπτεμβρίου 2019 01:54

Μηταράκης: Εφάπαξ και σε δόσεις η επιστροφή αναδρομικών στους συνταξιούχους.
https://staratalogia.blogspot.com/2019/09/blog-post_80.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Georgios
Georgios
16 Σεπτεμβρίου 2019 21:22

αναβολής κατάταξής τους στον ελληνικό στρατό, που επαρκεί για την ολοκλήρωση των σπουδών τους Σε πρωτοετή φοιτητή τη διαδικασία πρέπει να ακολουθησουμε?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Georgios
16 Σεπτεμβρίου 2019 21:44

stratologia.gr

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Georgios
17 Σεπτεμβρίου 2019 00:07

Θα ζητήσει μια βεβαίωση από την σχολή του, θα πάει να την υποβάλει στο στρατολογικό γραφείο και θα του δώσουν την αναβολή λόγω σπουδών.
ΥΣ. Ο λόγος παρέμβασης είναι ότι δύσκολα ανοίγει η συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Georgios
Georgios
Απάντηση σε  G.G.
17 Σεπτεμβρίου 2019 13:06

Πες μου μια και είμαστε σε επαρχεία αν μπορούμε και σε ΚΕΠ? η μόνο σε στρατολογικό γραφείο?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Georgios
17 Σεπτεμβρίου 2019 13:59

Μπορεί και σε ΚΕΠ όπου θα συμπληρώσει την αίτηση για την αναβολή του.
Να έχει την ταυτότητα του και την βεβαίωση της σχολής.
Μπορεί να πάει και κάποιος άλλος αλλά θέλει εξουσιοδότηση με θεώρηση για το γνήσιο της υπογραφής

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΣΩΤΗΡΗΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
Απάντηση σε  Georgios
18 Σεπτεμβρίου 2019 20:48

Εγώ συνάδελφε τα έκανα διαμέσου του Κ.Ε.Π

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Μανώλης
Μανώλης
16 Σεπτεμβρίου 2019 16:31

Καλησπέρα ! Πως βλέπεις τα νέα ενημερωτικα σύνταξης ; Σας ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τ@κις
Τ@κις
Απάντηση σε  Μανώλης
16 Σεπτεμβρίου 2019 19:35

ΕΦΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ-ΠΛΗΡΩΜΕΣ-ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΜΙΝΙΑΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΟΣ
Αυτά όταν αναρτηθούν, ακόμα τίποτα έλεγαν για 15 Σεπτεμβρίου τώρα λένε ο΄ταν πληρωθούμε δηλαδή τέλος Σεπτεμβρίου! ΠΕΡΙΜΕΕΕΕΝΟΥΜΕΕΕΕ!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Τ@κις
17 Σεπτεμβρίου 2019 15:46

Ευχαριστώ! Αναμονή λοιπόν!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
17 Σεπτεμβρίου 2019 15:47

Σας ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταυρουλα
Σταυρουλα
15 Σεπτεμβρίου 2019 16:57

Οι αστυνομικοι που μπηκαν στο σωμα το 1992 ποσα χρονια θελουν καθαρα για το εφαπαξ και εαν στην καταβολη του εφαπαξ μετραει η πενταετια

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Σταυρουλα
15 Σεπτεμβρίου 2019 23:25

Παρ.4.6 στο : https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
15 Σεπτεμβρίου 2019 14:01

Τα ενημερωτικά συντάξεων με την πληρωμή του Σεπτεμβρίου.
https://staratalogia.blogspot.com/2019/09/blog-post_15.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Γιάννης
15 Σεπτεμβρίου 2019 14:20

Κάπου γράφει και την υπόψη πληροφορία:

Αυτά που θα πάρουν τώρα στα χέρια τους οι 1,77 εκατ. συνταξιούχοι θα είναι τα ενημερωτικά με τον επανυπολογισμό συντάξεων για τον μήνα Ιανουάριο του 2019. Μέσα στον Οκτώβριο και Νοέμβριο θα αναρτηθούν και για τους υπόλοιπους μήνες.

ΥΓ: Αν πρόκειται να επέλθουν σύντομα αλλαγές ασφαλιστικού (υπήρχε και η υπόσχεση για κατάργηση) στον Νόμο Κατρούγκαλου, τότε όλα αυτά τα ενημερωτικά θα έχουν αξία μόνο για διαπιστώσεις τυχόν σφαλμάτων αφού στην ουσία θα αποτελέσουν (ένα σύντομο) παρελθόν…σε αναμονή λοιπόν!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νικος
Νικος
14 Σεπτεμβρίου 2019 17:33

Σε ερωτηση μου, σχετικα με την εκδοση της κανονικης συνταξης, μου ειπαν στο Γ Λ Κ οτι αυτην την στιγμη βγαζουν τις συνταξεις οσων πηραν προσωρινη το Σεμπτεβρη του 2017.
Ζησε Μαη που λεει και η παροιμια.
Γνωριζει καποιος κατι γιαυτο το βασανιστικο, για οσους ειμαστεστην αναμονη, θεμα ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αrmy
Αrmy
Απάντηση σε  Νικος
15 Σεπτεμβρίου 2019 08:06

Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα συμμαθητης μου που εφυγε 28-12-16 ακομα προσωρινη παιρνει κ του ειπαν θα δουμε

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολος
Αποστολος
Απάντηση σε  Νικος
15 Σεπτεμβρίου 2019 13:31

Ασ βγάζουν οποιο ν μηνα θελουν αρκεί να βγάζουν. Που ρωτήσες φιλέ νικο;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
MANOS
MANOS
Απάντηση σε  Νικος
15 Σεπτεμβρίου 2019 22:26

Νίκο εγώ με διαγραφή Νοέμβριο του 16 ακόμα προσωρινή παίρνω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιαννης
Γιαννης
Απάντηση σε  Νικος
20 Σεπτεμβρίου 2019 16:54

Και εγώ πήρα πρωσορινη τον Αύγουστο του 17 και τίποτα ακόμα? Δηλ εμένα με ξεχάσαμε???? Μας δουλεύουν φιλαρακι μου

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιώργος
Γιώργος
13 Σεπτεμβρίου 2019 15:58

Θα ηθελα να καταθέσω μια διαφορετική άποψη-προσεγγιση για την εξαγορά των 3 ετών μπόνους για τους ασφαλισμένους που θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από 1-1-2015 και μετά .Σύμφωνα με τον νόμο γίνεται όπως η εξαγορά χρόνου σπουδών. Η αναγνώριση του χρόνου σπουδών απαιτεί την καταβολή εκ μέρους του ενδιαφερομένου εισφοράς εξαγοράς με ασφάλιστρο 6,67% (όση είναι και η εισφορά του στρατιωτικού για την κύρια σύνταξη).Οχι και του εργοδότη .Συμπέρασμα το ποσό ίσως λοιπόν να είναι κατά 2/3 μικρότερο από τον υπολογισμό στον πίνακα Αχιλλεα. Αυτό γράφεται στην σελίδα του ΕΦΚΑ σήμερα που το διάβασα. Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να το δούμε .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Γιώργος
13 Σεπτεμβρίου 2019 19:51

Δώσε την παραπομή στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ που το είδες για να μπορέσουμε να έχουμε άποψη και να σχολιάσουμε κάτι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Σεπτεμβρίου 2019 01:33

Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΘ.ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΜΑΣ ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Σεπτεμβρίου 2019 07:50

Θα πρέπει να παρακολουθείς τις ανσκοινώσεις της ΕΑΑΣ ή πάρε κάποιο τηλέφωνο για το θέμα. Αιτήσεις κάνουν συνήθως εως τον Οκτώβριο. Δές παλαιότερη ανακοίνωση
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://eaas.gr/news/anakoinose-44-brabeyse-matheton&ved=2ahUKEwj3rKzN_szkAhWhw6YKHW2pBOUQFjAAegQIBhAC&usg=AOvVaw0-2tLeQmJz-qnYpASWATcI&cshid=1568350010351

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
13 Σεπτεμβρίου 2019 14:30

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑΝΝΗ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Dani
Dani
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Σεπτεμβρίου 2019 19:25

Δικαιούται από την ΕΑΑΣ, όπως σου είπε ο Γιάννης και επίσης από το ΜΤΣ όταν αναρτηθεί η ανακοίνωση χορηγιών για το τρέχον εκπαιδευτικό έτος 2018 -2019. (Το επόμενο έτος, δηλαδή περίπου Φεβ 2020) Η περσινή είναι: https://www.eaas.gr/news/anakoinose-gia-choregies-2019
Επίσης εάν είναι η πρώτη σε βαθμολογία Πανελληνίων στο σχολείο της, δικαιούται από την Eurobank βραβείο ποσού 500 Ευρώ. Αυτό υπολόγισε την άνοιξη του 2020.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
XK
XK
Απάντηση σε  Dani
13 Σεπτεμβρίου 2019 20:05

Δημήτρη, προϋπόθεση των παραπάνω σχολίων του Γιάννη και του Dani πρέπει να είσαι εγγεγραμμένο μέλος στην ΕΑΑΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
5 Σεπτεμβρίου 2019 09:42

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΤΕΚΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ(ΣΕ ΙΑΤΡΕΙΟ).ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ( 4ωρες) ΑΝΕΛΕΙΠΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (5 ΗΜΕΡΕΣ /ΕΒΔΟΜΑΔΑ). ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΣΑ ΕΝΣΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ/ΜΗΝΑ? (22 η 25?)
ΥΣ. ΑΣΧΕΤΟ ΚΑΠΩΣ ΑΛΛΑ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
5 Σεπτεμβρίου 2019 10:44

Αν οι ημερήσιες αποδοχές του είναι ίσες ή μεγαλύτερες από το ημερομίσθιο της 1ης Ασφαλιστικής Κλάσης, τότε αναγνωρίζονται στην ασφάλιση όσες είναι οι πραγματικές μέρες απασχόλησης του μήνα.
Όταν γίνει και επίσημα η πρόσληψη του μπορεί από την Εργάνη να δει τους όρους της εργασίας του (επιλέγοντας το Ε3: Ενιαίο Έντυπο Αναγγελίας Πρόσληψης)
https://employees.yeka.gr/(S(yat53k0mz4kekb3pfsy4z4pb))/login.aspx
Και κατά την διάρκεια της εργασίας του (μετά από 4 μήνες από τότε που προσλήφθηκε) μπορεί από τον παρακάτω σύνδεσμο να βλέπει τα ένσημα που θα του υπολογίζουν κάθε μήνα.
https://apps.ika.gr/eAccess/login.xhtml

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
5 Σεπτεμβρίου 2019 18:06

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑΝΝΗ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νίκος
Νίκος
4 Σεπτεμβρίου 2019 14:21

Καλημέρα σας. Συγχαρητήρια στο κο Καρασαββίδη για την υψηλού επιπέδου πληροφόρηση αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες για την ενεργή συμμετοχή σας στη παρούσα ιστοσελίδα. Εξετάζοντας τη δυνατότητα συνταξιοδότησης παρακαλώ αν μπορεί να μου επιλυθεί μια απορία σχετικά με το συνταξιοδοτικό δικαίωμα των τριτέκνων. Εισήλθα στη Σ.Ι. το 1991 και είμαι παντρεμένος (το τρίτο τέκνο μου γεννήθηκε το 2011). Το ερώτημα που δεν μπόρεσα να αποσαφηνίσω είναι αν οι ευνοϊκές διατάξεις αφορούν όλους τους τρίτεκνους άντρες ή μόνο αυτούς οι οποίοι είναι χήροι ή διαζευγμένοι με επιμέλεια των τέκνων τους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Νίκος
4 Σεπτεμβρίου 2019 15:24

Συμπληρώνεις την εφαρμογή Δικαίωμα Σύνταξης και βλέπεις πότε θεμελιώνεις.
https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/
Επίσης το παρον sait έχει αρκετές δυνατότητες – πληροφορίες.
https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Νίκος
4 Σεπτεμβρίου 2019 18:04

Ναι αφορούν όλους που έχουν την επιμέλεια των τέκνων τους

https://drive.google.com/file/d/1b_BvZE5U-hBX3oYcOhnlc1E-JCI-PwGp/view

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Νίκος
4 Σεπτεμβρίου 2019 18:51

Μέχρι την 31/12/2010 για να μπορεί ένας άνδρας να κάνει χρήση του δικαιώματος της εικοσαετίας σαν τρίτεκνος θα έπρεπε να τελεί σε κατάσταση χηρείας ή να ήταν διαζευγμένος που είχε την επιμέλεια των παιδιών με δικαστική απόφαση.
Από 1/1/2011 εξομοιώθηκαν άνδρες και γυναίκες ως προς τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησής τους και δεν υπάρχει πλέον η προϋπόθεση χηρείας ή επιμέλειας για την χρήση του δικαιώματος της εικοσαετίας. Λεπτομέρειες για το θέμα αυτό μπορείς να διαβάσεις στις σελίδες 4 και 5 της εγκυκλίου https://diavgeia.gov.gr/doc/4ΑΛ3Η-4Β?inline=true .
Στην περίπτωση την δική σου συμπλήρωσες την εικοσαετία το 2011 οπότε δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για χρήση της εικοσαετίας λόγω τριτεκνίας.
Για να βρεις πότε θεμελιώνεις ακολουθείς τις οδηγίες του Σπύρου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
DX
DX
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Σεπτεμβρίου 2019 01:07

καλημερα αν εισαι τριτεκνος και εχεις κλεισει 20ετια το 2010 τι ισχυει;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  DX
5 Σεπτεμβρίου 2019 09:05

Εξαρτάται από τον χρόνο γέννησης του τρίτου παιδιού.
Αν η ερώτηση σου αφορά τον χρόνο θεμελίωσης χρησιμοποίησε την εφαρμογή Δικαίωμα Σύνταξης για να βρεις πότε θεμελιώνεις (σημ. δώσε προσοχή στο έτος γέννησης του τρίτου παιδιού).
Αν η ερώτηση αφορά τις προϋποθέσεις χρήσης της 20ετίας, με γέννηση του παιδιού από το 2010 και νωρίτερα θεμελιώνεται δικαίωμα χρήσης της 20ετίας μόνο για χήρους ή διαζευγμένους που έχουν την επιμέλεια των παιδιών με δικαστική απόφαση. Αν το τρίτο παιδί έχει γεννηθεί από το 2011 και μετά η δυνατότητα χρήσης της 20ετίας ισχύει για όλους τους τρίτεκνους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
HP
HP
Απάντηση σε  DX
5 Σεπτεμβρίου 2019 20:28

εάν είσαι παλαιός ασφαλισμένος θεμελιώνεις 2010 ως τρίτεκνος

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Σεπτεμβρίου 2019 10:57

Συμφωνώ αυτό ακριβώς ισχύει…..ανήκω στην ίδια περίπτωση..η διαφοροποίηση αυτή μετά το 2011 έγινε προκειμένου να εφαρμοστεί η νομοθεσία της ΕΕ για τη μη διάκριση των 2 φύλων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
DX
DX
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
9 Σεπτεμβρίου 2019 01:17

και ισχύουν τα 30 πραγματικά + 5 πλασματικά=35/35; θεμελίωση Αυγ 2010.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
4 Σεπτεμβρίου 2019 11:23

Γνωστοποίηση των διατάξεων του άρθρου 37 του ν. 4611/2019
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9566465%CE%981%CE%A9-%CE%A5%CE%98%CE%9C?inline=true

ΣΩΜΑ:
Στρατός