Σελίδα υπ' αριθ. 246 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 246 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Αποστρατεία Αύγουστος 2015 . Στην εφαρμογή του ΕΦΚΑ για τα μηνιαία ενημερωτικά μου βγάζει μήνυμα ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ο επαναυπολογισμός . Υπάρχουν άλλοι συνάδελφοι που δεν μπορούν να δούνε ακόμη τα εκκαθαριστικά ?
Γνωρίζει κάποιος συνάδελφος κάτι να μας ενημερώσει ?
Καλησπέρα Γιώργο,
Και σ’ εμένα με αποστρατεία Μάρτιο 2015 (σύνταξη αναπηρίας) το ίδιο μου γράφει.
Υπομονή….
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Καλησπέρα Γιώργο,
Και σ’ εμένα με αποστρατεία IANOYAPIOΣ 2015 (σύνταξη αναπηρίας) το ίδιο μου γράφει.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015 ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
Δες παραγρ. 2
στο https://www.efka.gov.gr/el/syntaxioychoi/pleromes/ektypose-meniaioy-enemerotikoy-semeiomatos
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ σας!!! Μήπως γνωρίζει ΚΑΝΕΙΣ αν υπάρχει κάτι ΝΕΟΤΕΡΟ για το 60% παρακράτησης σύνταξης σε περίπτωση εργασίας ; Κάτι είχε διαβαστεί στη σελίδα πως πάει για κατάργηση !! Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Γνωρίζει καποιος αν ειχαν εκδοθει απο το ΓΛΚ το 2015 εγγραφο για απονομή συνταξης με τα δεδομένα του πρώτου 50% ???? και αν όχι μπορούμε να το ζητήσουμε απο το ΓΛΚ ???
ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ΕΧΕΙ ΕΚΔΟΘΕΙ αρχές Μαρτίου 2015
Έχω αποστρατευτει το 2010 η ανταποδοτική του εφκα 1598 και στο σαιτ μου βγαιλει 1623 ευρώ. Τι να κάνω Αχιλλέα; εννοώ να κάνω ενσταση όταν θα ξεκινήσουν οι ενστάσεις;
Φίλε aero και εμένα με τον τρόπο του GEORGIOSP βγαίνει μια μικρή διαφορά 4,29 ευρώ και με τον τρόπο του Αχιλλέα 1,11 ευρώ, δηλαδή ακόμα μικρότερη.
Καλησπέρα!!!Τέκνο αποστράτου (φοιτητής) έχει δικαίωμα σίτισης σε λέσχες φρουράς των πόλεων;;;
Φυσικά και έχει δικαίωμα. Ας απευθυνθεί στη Λεσχη θα πουν το χαρτιά χρειάζεται.
Ευχαριστώ!!!!
Για την ΛΑΦ Θεσσαλονίκης χρειάζονται τα παρακάτω, συνήθως σε όλες τα ίδια ζητάνε.
https://el.diadikasies.gr/%CE%A7%CE%BF%CF%81%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CE%86%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%82_%CE%95%CE%B9%CF%83%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%85_%CF%83%CF%84%CE%B7_%CE%9B%CE%AD%CF%83%CF%87%CE%B7_%CE%91%CE%BE%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD_%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%82
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη!!!
Αν ειστε γραμμενος σε ενωση αποστρατων της περιοχης σας, απευθυνθειτε εκει.
Εγω ειμαι απο Σ.Ξ. θελει φ/α της ταυτοτητας αποστρατου, φωτογραφιες του ενδιαφερομενου, αιτηση τυποποιημενη απο την ενωση και στοιχεια ΑΜΚΑ και ΑΦΜ.
Με αυτα βγαινει μια καρτα εισοδου για καθε μελος της οικογενειας μας που θελουμε, για ολα ( λεσχες, πρατηρια, ΚΑΑΥ) πανελλαδικα.
Ή εναλλακτικα, ρωτηστε απ ευθειας στην κεντρικη ΕΑΑΣ στην Αθηνα.
Στους υπολογισμούς https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-246/#comment-79288 το ποσοστό αναπλήρωσης πώς προκύπτει ?? φαντάζομαι δεν είναι κοινό για όλους
Για τα ποσοστά αναπλήρωσης, δες τη 5η σελ. της Εγκυκλίου
https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2018-05/EGK_24_23-05-2017.pdf
Ευχαριστώ
Για να μην παιδεύεσαι … το έχει υπολογίσει ο Αχιλλέας
στην εφαρμογή https://enstoloi.net/calculation/sintaxi-gen/
στο πάνω-μεσαίο πίνακα, “Αναπλήρωση ΕΦΚΑ”
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΦΚΑ ( 364,86 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ )
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑ ( 364,86 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ )
ACHILLES THE GREAT
Αχιλλέα σε ευχαριστούμε θερμά (και τον GeorgiosP) για την ανάλυση πάνω στο θέμα των
λαθών και των αδικιών στις νέες συντάξεις ΕΦΚΑ.
Ακολουθώντας τη μεθοδολογία που μας έδωσες εδώ:
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-246/#comment-79279
και εφαρμόζοντάς τη με τα δεδομένα των Τμήμάτων Ι και ΙΙ της αρχικής συνταξιοδοτικής πράξης μου,
επιβεβαιώθηκαν με ακρίβεια ευρώ! οι (λανθασμένοι) υπολογισμοί στην ανταποδοτική σύνταξη Ιαν. 2019 του ΕΦΚΑ.
(ανήκω κι εγώ στους αποστρατευθέντες 2012-2014).
Έτσι μας παρέχεις ένα “όπλο” για να τεκμηριώσουμε την αίτηση θεραπείας που θα υποβάλουμε
μετά τις 15 Οκτ. στην πλατφόρμα του ΕΦΚΑ.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Υπδκτή ΕΦΚΑ
(από το 56:38 εδώ: https://www.antenna.gr/watch/1321078/kalimera-ellada-04-10-2019 )
στην πλατφόρμα αυτή θα πρέπει “να εντοπίσουμε ανά πεδίο, ποιο είναι το ελάττωμα”.
……
(συνέχεια)
… Άρα, τώρα θα μπορέσω να αιτιολογήσω στον ΕΦΚΑ ότι διαφωνώ με τον υπολογισμό του
πεδίου της ανταποδοτικής σύνταξης, διότι το υπολόγισαν με βάση τη συνταξιοδοτική πράξη
xxxxx/2014 και όχι με την αναπροσαρμοσμένη πράξη ψψψψψψψ/2014
που μου κοινοποίησε το ΓΛΚ το Μαρτ. 2015.
Φίλε aero,
δεν χρειάζονται να σκεφτείς πολλά λόγια ή να κάνεις από μόνος σου τίποτα, ήδη ο Αχιλλέας σου έχει δώσει στην ανάλυσή του τα πάντα (απαιτούμενα εργαλεία-φρασεολογία) για να υποστηρίξεις την ένστασή σου.
Επομένως το μόνο που σου μένει είναι να την υποβάλλεις μετά την 15/10 και Θεός βοηθός….τα ίδια φυσικά ισχύουν και για μένα.
ΥΓ: Σκέψου πόσους μήνες συζητάμε για αυτό το θέμα!
(Να μην συζητήσω και για το θέμα ότι συνεχίζουν να μην υπολογίζουν την κύρια σύνταξή μου με το αφορολόγητο “έγγαμου με δύο τέκνα” αλλά ως “διαζευγμένου”…από το καλοκαίρι του 2016 και μετά….σταθερά! Με αποτέλεσμα να περιμένω στην επόμενη φορολογική δήλωση να γίνει η διόρθωση μέσω της εκκαθάρισης…σκέτη Βαβυλωνία…επίσης, βλέποντας στον ΕΦΚΑ το οικογενειακό προφίλ μου, έχουν τη σύζυγό μου ως εξαρτώμενο μέλος μαζί με τα τέκνα και στο πεδίο έγγαμος και στοιχεία συζύγου δεν γράφουν τίποτα, πως το σύστημα να μην μπερδευτεί τελείως όταν κάνει διασταυρώσεις?)
Κύριοι, συμφωνώ με το άρθρο του Αχιλλέα για λάθη και αδικίες του Ν.4387/2016.και στο δικό μου ενημερωτικό ο υπολογισμός της ανταποδοτικης άρα και της προσωπικής διαφοράς έχει κάποια ασαφή σημεία .ημνια συνταξιοδότησης 4-1-2014.Οπως ανέφερε και ο Αχιλλέας εάν δεν γνωρίζουμε το ποσόν που υπολογίζει ο ΕΦΚΑ για συνταξιμες αποδοχές (δεν αναγράφεται επίσημα κάπου) πως θα γνωρίζουμε την ορθότητα των υπολογισμών.Επισης η ΠΟΣ με ανακοίνωση της στο site <<σταρατα λόγια ≥ την 5-10-2019 αναφέρει πως το πόσο αυτό (συνταξιμες αποδοχές) θεωρείται αυτό που διαμορφώθηκε την 31-12-2014. Έγινε έτσι ο υπολογισμός από τον ΕΦΚΑ;;;; Στην δική μου πάντως οι υπολογισμοί δεν συμφωνούν .
Επικουρικές είναι και τα μερίσματα;
Περίπτωση 4 διαφορά 30 € μικρότερη ανταποδοτική με το site
Προφανώς και υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις ή υποπεριπτωσεις
Τα έβγαλαν στην τύχη προφανώς για να προλάβουν ίσως τις αποφάσεις των δικαστηρίων δεν ξερω
Είσαι από τους “τυχερούς” με διαγραφή 2008 ~ 2012 (παρ. Β.2 στο σημερινό άρθρο), οπότε δεν κάνεις τίποτε!
όχι μάλλον δεν το έγραψα καλά
διαγραφή μετά την 14-11-2014 (παρ. Β.4) έχω 30 € μικρότερη ανταποδοτική με το site, άντε βγάλε άκρη τώρα
Θάνο δοκίμασε να υπολογίσεις την ανταποδοτική όπως φαίνεται εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-246/#comment-79273 ή εδώ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-246/#comment-79279 .
4,76 ευρώ διαφορά (μεγαλύτερη) με το ενημερωτικό ΕΦΚΑ, πολύ κοντά μπράβο
επομένως…..
Και εμένα 4,29 ευρώ μεγαλύτερη από αυτή του ενημερωτικού ΕΦΚΑ, πολύ κοντά.
Κι όμως, με διαγραφή το 2ο του 2011 η δική μου ανταποδοτική του ΕΦΚΑ είναι 9 ευρώ χαμηλότερη σε σχέση με αυτή που βασίζεται στους υπολογισμούς της σελίδας. Άρα, ούτε και αυτό είναι απόλυτο, ότι οι διαγραφέντες το διάστημα που αναφέρεις ειναι ευνοημένοι.
Χάρη μήπως είχες και έτη Κονδύλη;
Ναι Γιώργο, είχα και αυτά τα έτη. Είναι απαραίτητο όμως να κάνω μια παρατήρηση εδώ, γιατί δεν ξέρω μήπως ο Αχιλλέας έκανε τις τελευταίες μέρες κάποιες τροποποιήσεις στις σελίδες υπολογισμού σύνταξης. Μέχρι προχτές αν θυμάμαι καλά, η σελίδα μου έβγαζε προσωπική διαφορά 267,22 ευρώ που συγκρινόμενη με αυτή που μου δείχνει πλέον η επίσημη σύνταξη του ΕΦΚΑ ήταν κατά 9,20 ευρώ μικρότερη (276,42 ευρώ γράφει). Είναι ξεκάθαρο αυτό και το θυμάμαι άριστα γιατί έκανα αμέσως τη σύγκριση με το νέο ενημερωτικό. Η ανταποδοτική στη σελίδα του Αχιλλέα ήταν ανάλογα μεγαλύτερη και δυστυχώς δεν μπορώ να γράψω με ακρίβεια το ποσό γιατί δεν κράτησα screenshot. Πλέον όμως, εισάγοντας πριν από λίγο και πάλι τα στοιχεία με αφορμή τη νέα ενημέρωση του Αχιλλέα και τα σχόλια που διαβάζω, παρατηρώ ότι η ανταποδοτική του νέου ενημερωτικού από τον ΕΦΚΑ είναι 19,32 ευρώ μεγαλύτερη από τη σελίδα υπολογισμού, ενώ και η προσωπική διαφορά (του ενημερωτικού) είναι 18,16 ευρώ μικρότερη (από τη σελίδα υπολογισμού).
Επίσης, μια ακόμα παρατήρηση… Στη σελίδα υπολογισμού του Αχιλλέα, όταν βάζεις ηλικία 55-59 δεν βλέπω να αυξάνεται το ποσό της ανταποδοτικής, αλλά να αυξάνεται το ποσό της προσωπικής διαφοράς. Κανονικά, όταν αλλάξει το ηλιακό αυτό όριο, το ακριβώς αντίθετο δε θα συμβεί στην πράξη; Δηλαδή, το ποσό της ανταποδοτικής δεν είναι αυτό που θα αυξηθεί, ενώ αντίστοιχα το ποσό της προσωπικής διαφοράς που θα μειωθεί;
Α
Καλησπέρα Χάρη.
Για αρχή ναι ο Αχιλλέας έκανε αλλαγή στις σελίδες υπολογισμού σύνταξης. Αυτό μπορείς να το δεις κάτω δεξιά στην σελίδα που φαίνεται ημερομηνία έκδοσης 5/10/2019. Μέχρι πριν λίγες μέρες σε περιπτώσεις που ο αρχικός υπολογισμός σύνταξης είχε γίνει με χρήση των ετών Κονδύλη ο Αχιλλέας υπολόγιζε την νέα σύνταξη ΕΦΚΑ χωρίς τα 3/35 αφού αυτά είχαν καταργηθεί αλλά με μισθολογικό βαθμό αυτόν που αναγραφόταν στο ΦΔΜ και όχι τον μειωμένο που χρησιμοποιήθηκε λόγω των ετών Κονδύλη. Αυτό ήταν το λογικά αναμενόμενο.
Με τη έκδοση των μηνιαίων ενημερωτικών Ιανουαρίου διαπιστώθηκε ότι ο ΕΦΚΑ δεν εφάρμοσε το λογικά αναμενόμενο αλλά έκοψε τα 3/35 και ταυτόχρονα χρησιμοποίησε τους μειωμένους βασικούς μισθούς. Δες την ανάλυση στην ενότητα Δ του άρθρου https://enstoloi.net/lathi-kai-adikies-stis-nees-sintaxeis-efka/ .
Β
Από την 5/10/2019 ο Αχιλλέας άλλαξε τις σελίδες σύνταξης ώστε η σύνταξη ΕΦΚΑ να υπολογίζεται με τον μειωμένο μισθολογικό βαθμό σύμφωνα με τα νέα ενημερωτικά του ΕΦΚΑ. Για αυτό βλέπεις διαφορά σήμερα σε σχέση με προηγούμενες ημέρες.
Μέχρι εδώ είσαι από τους αδικημένους της αναπροσαρμογής των συντάξεων λόγω των ετών Κονδύλη.
Σε κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να ισχύουν για εσένα αυτά που φαίνονται στην σελίδα σύνταξη ΓΕΝ και η ανταποδοτική σου να ήταν αυτή που αναφέρει η σελίδα του Αχιλλέα και όχι το ενημερωτικό του ΕΦΚΑ.
Όμως ο ΕΦΚΑ για τον υπολογισμό της ανταποδοτικής σύνταξης δεν χρησιμοποίησε τον βασικό μισθό που ισχύει με τον Ν4307/2014 αλλά με τον μεγαλύτερο βασικό που ίσχυε όταν εκδόθηκε η αρχική συνταξιοδοτική σου πράξη. Για αυτό η ανταποδοτική σύνταξη του ΕΦΚΑ είναι μεγαλύτερη από ότι υπολογίζεται στην σελίδα. Σε αυτό το κομμάτι είσαι από τους ευνοημένους της περίπτωσης Β του παραπάνω άρθρου.
Γ
Σε ότι αφορά την ηλικία δεν επηρεάζεται ο υπολογισμός της σύνταξης του ΕΦΚΑ. Αυτό που αλλάζει είναι οι κρατήσεις σύμφωνα με όσα ίσχυαν με το προ Ν4387/2016 καθεστώς. Όταν φτάσεις τα 55 αλλάζουν οι κρατήσεις που θα γινόντουσαν στην σύνταξη που έπαιρνες μέχρι την 31/12/2018 και κατ’ επέκταση το πληρωτέο ποσό της παλιάς σύνταξης. Αφού αλλάζει το παλιό πληρωτέο γίνεται νέος υπολογισμός της προσωπικής διαφοράς. Η νέα σύνταξη ΕΦΚΑ (εθνική + ανταποδοτική) δεν αλλάζουν.
Γιώργο σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις διευκρινίσεις σου. Είναι πράγματι πεντακάθαρες και λεπτομερέστατες οι εξηγήσεις που μου δίνεις για όλα τα σημεία. Έχω καταλάβει όλα όσα αφορούν τα νέα ενημερωτικά και μου έλυσες την απορία για τη σελίδα του υπολογισμού, καθώς δεν είχα προσέξει τη νεότερη ημερομηνία ενημέρωσης. Εκείνο όμως που εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω απόλυτα, είναι το θέμα της αλλαγής ηλικίας. Κι αυτό γιατί η μείωση του Ν. 4024 δεν είχε ισχύ εφόρου ζωής για το συνταξιούχο, αλλά είχε ημερομηνία λήξης τα 55 χρόνια. Και για να γίνει πιο κατανοητό αυτό, ας θεωρήσουμε την περίπτωση ότι αυτή τη στιγμή που μιλάμε είχαν ήδη καταργηθεί οι προσωπικές διαφορές. Με την εξήγηση που δίνεις (και που πιθανώς να είναι σωστή, δεν ξέρω), αν ένας συνταξιούχος συμπλήρωνε αύριο το πρωί τα 55 χρόνια, δε θα επρόκειτο να δει αυξημένο το ποσό της σύνταξής του, κάτι που δεν είναι καθόλου λογικό…
…Αν αυτό στηρίζεται στη λογική ότι ισχύουν όλα τα μέχρι πρότινος δεδομένα, βάση των οποίων υπολογίστηκε η τελευταία σύνταξη πριν την ενεργοποίηση του ΕΦΚΑ (1-1-2019), τότε πολύ φοβάμαι ότι το ίδιο εφαρμόζεται και για την περίπτωση του μισθολογικού βαθμού (με την κατάργηση του Κονδύλη). Αν όμως συμβαίνει αυτό, τότε είναι σίγουρα λάθος και ξεκάθαρα υπολογισμένο με προχειρότητα. Ειδικά μάλιστα για το ηλικιακό όριο των 55, σε περίπτωση κατάργησης της προσωπικής διαφοράς θα δημιουργηθεί το οξύμωρο μεταξύ συνταξιούχων με 100% ίδιων δεδομένων συνταξιοδότησης, να υπάρχει διαφορά πληρωτέας σύνταξης. Επιπλέον, ακόμα και στην περίπτωση που διατηρηθεί εφόρου ζωής η προσωπική διαφορά, θα υπάρχει μεταξύ των ίδιων ακριβώς συνταξιούχων μεγάλη χρονική διαφορά στο μηδενισμό της και κατ’ επέκταση σε μελλοντικές αυξήσεις. Επειδή είναι κάτι που δεν μου φαίνεται λογικό, δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει ακριβώς όπως το λες.
Γιώργο κατάλαβα και συγγνώμη αν κούρασα. Είναι μια κράτηση όπως και όλες οι υπόλοιπες και έτσι υπολογίζεται.
Καλησπέρα σας! Για άλλη μια φορά, ξανά και ξανά ευχαριστούμε, για την ανιδιοτελή ενημέρωση του οικοδεσπότη αλλά και άλλων συναδέλφων, σε θέματα που μας απασχολούν. Θα ήθελα να θέσω κι εγώ με τη σειρά μου ένα ερώτημα. Όσοι συνάδελφοι είχαν έως τώρα εξάμηνα επικινδυνότητας με τα οποία υπερέβαιναν την 35ετή συντάξιμη υπηρεσία, δεν χρειαζόταν να χρησιμοποιήσουν ή να ζητήσουν να τους προσμετρηθεί η μάχιμη πενταετία. Με τον νέο τρόπο υπολογισμού σύνταξης, μήπως αυτό πρέπει να γίνει; Για να αυξηθεί η ανταποδοτική και να μειωθεί η προσωπική διαφορά. Στο τρόπο υπολογισμού σύνταξης της σελίδας σας συμβαίνει. Φυσικά εννοώ για μάχιμη πενταετία που υπήρξε σε χρόνο ανεξάρτητο με τα εξάμηνα.
Σωστό, πλέον για τη σύνταξη έχει σημασία ακόμη και μία ημέρα παραπάνω υπηρεσίας, οπότε θα πρέπει να γίνουν ενέργειες από τους ενδιαφερόμενους.
Η σχετική βεβαίωση είναι ευθύνη της υπηρεσίας (συμπλήρωση των υπηρεσιακών στοιχείων) και μετά θα πρέπει να αποσταλεί στον ΕΦΚΑ, οπότε σαν πρώτη κίνηση θα πρότεινα επικοινωνία με τα γενικά επιτελεία για το θέμα.
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Αυτό σίγουρα αφορά και αρκετούς συναδέλφους που διαβάζουν τη σελίδα σας. Το τεχνικό πρόβλημα θα είναι αν κάποιος έχει αποστρατευτεί πολλά χρόνια πριν, όπως εγώ, αν τα γενικά επιτελεία έχουν κρατήσει ως αρχείο αυτά τα στοιχεία. Δεν γνωρίζω αν στα έγγραφα που έστελναν τότε στο ΓΛΚ, έστελναν και στοιχεία όπως π.χ. η θαλάσσια υπηρεσία για το προσωπικό του ΠΝ. Αν κάποιος γνωρίζει και μπορεί, ας μας ενημερώσει πριν αρχίσουμε και τους ενοχλούμε.
Με το ΠΔ102/04, από 1-1-04 γίνεται η αποστολή στο ΓΛΚ του ΔΑΥΚ με τα υπηρεσιακά δεδομένα προκειμένου να κανονιστεί η σύνταξη
Στην παράγραφο 3.4.1 και 3.4.2 (σελ.6) αναγράφονται οι χρόνοι (μάχιμα – εξάμηνα).
https://www.minfin.gr/documents/31341/60546/Deltio2_STR.pdf/a5a0cb89-84f0-4e77-a658-54223ff9d69c
Τα επιτελεία έχουν υποχρέωση στην συμπλήρωση όλων των χρόνων που έχουν διανυθεί και δεν έχουν την αρμοδιότητα να επιλέξουν ποιες θα γράψουν ή όχι.
Τις γράφουν όλες και η επιλογή – προσμέτρηση γινότανε από το ΓΛΚ σύμφωνα με κείμενη νομοθεσία.
Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από το ΓΛΚ ώστε να δεις τι ακριβώς μπορεί να γίνει.
Στην ίδια μοίρα βρίσκονται και αρκετοί συνάδελφοι οι οποίοι δεν είχαν προσμετρήσει χρόνο ασφάλισης πριν την κατάταξη τους ή κάποιοι που εργάστηκαν μετά την συνταξιοδότηση.
Προσωπικά εκτιμώ, (το απεύχομαι) ότι η διάταξη του άρθρου 14 του ν.4387/16 δεν αφήνει περιθώρια αφού οι συντάξεις κλείδωσαν στις 31-12-14
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/198366
Έχεις δίκιο G.G. για την υποχρέωση των επιτελείων να αναγράφουν όλους τους χρόνους στο ΔΑΥΚ αλλά υπάρχουν και συνάδελφοι που έχουν φύγει παλαιότερα, πριν την εφαρμογή του ΔΑΥΚ, π.χ 1990 με 35 χρόνια υπηρεσίας και για τους οποίους δεν είχε αποσταλεί η μάχιμη πενταετία γιατί δεν είχε νόημα με τα τότε δεδομένα. Σχετική ανακοίνωση έχει βγάλει η ΠΟΣ http://www.hellasmil.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=803:-5-84&catid=30:2012-03-08-11-16-52&Itemid=63 .
Σύμφωνα με την εγκύκλιο https://diavgeia.gov.gr/doc/7Τ67465Θ1Ω-ΑΝ9?inline=true θα έπρεπε ήδη τα ασφαλιστικά ταμεία, στην περίπτωση μας ΕΦΚΑ/ΓΛΚ, να έχουν ελέγξει τα στοιχεία των ασφαλισμένων και να έχουν καταχωρίσει όλους τους χρόνους ασφάλισης πριν προχωρήσουν στην αναπροσαρμογή των συντάξεων με βάση τον Ν4387/2016. Βλ. στην σελίδα 5 ¨ Δεδομένου ότι ….¨. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν έχει γίνει αυτό θα πρέπει όλοι οι συνάδελφοι που έχουν χρόνους που δεν φαίνονται στο μηνιαίο ενημερωτικό να κάνουν ενστάσεις και να ζητήσουν τον συνυπολογισμό όλων των χρόνων ασφάλισης.
Ευχαριστούμε και πάλι τους συναδέλφους G.G. και GERGIOSP για τις κατατοπιστικές τους διευκρινήσεις. Αφορούν αρκετούς συναδέλφους οπότε ίδωμεν πως θα εξελιχθεί και αυτό το πρόβλημα. Στο δικό μου μηνιαίο έχουν υπολογίσει μόνο τα εξάμηνα επικινδυνότητας, γράφοντας 40 έτη πραγματικής υπηρεσίας και όχι τα της μάχιμης πενταετίας.
Καλήμερα, ανήκω και εγω στην κατηγορία που περιγράφεται ανωτέρω, αποστρατεύτικα με αίτηση μου τέλος του 2015 με 23 1/2 πραγματικής υπηρεσίας 35 συντάξιμης λόγω εξάμηνων βατραχανθρώπου και αλεξιπτωτιστη και αναγνώρισα κλάσμα τους μόνο για την συμπλήρωση της 35ετίας. Η σύνταξη μου υπολογίστηκε με 517 ευρώ προσωπικής διαφοράς,στην εφαρμογή του συστήματος δυσκολεύομαι να υπολογίσω ακριβώς καθώς και για τα 2 είδη έχει μόνο 1 πεδίο, μέχρι τώρα τα σύμπτυσσα και έβαζα το νούμερο που επαληθευθεί την Σ.Π. Με διάφορα αλχημικά υπολόγισα , χωρίς να είμαι σίγουρος ,ότι και όλα να τα αναγνωρίσω πληρώνοντας περίπου 60000 δεν σβήνω την προσωπική διάφορα τελείως. Όποτε σε περίπτωση που αύριο την κόψουν και πω ότι τα αναγνωρίζω όλα εκτιμώ ότι θέλω 10 χρονιά τησ Πρ.διαφ. για να έρθω στα ίσια….Τι θα πρέπει να κάνω για να επαληθεύσω την σύνταξη μου εδώ, και τι θα συμβουλεύατε για την περίπτωση μου
Να συμπληρώσω οτι δεν έχουν υπολογιστεί χρονιά της μάχιμης 5ετίας καθώς την στιγμή της κατάθεσης αίτησης αποστρατείας για την προσμέτρηση τους απαιτούνταν 24,6και 1 πραγματικής υπηρεσίας, αυτό έχει αλλάξει πλέων ;
Καλησπερα navyman.Με διαγραφη 31/1/2016 το ΓΛΚ υπολογισε και τη μαχιμη πενταετια στη συνταξιοδοτικη πραξη μου.Ο ιδιος ασφαλιστικος χρονος χρησιμοποιηθηκε στο ενημερωτικο του ΕΦΚΑ απο οτι ειδα στις πληροφοριες των ασφαλιστικων δεδομενων.
Ευχαριστώ Νικόλα. Το λάθος μου πιθανόν είναι, ότι εγώ είχα 24 και κάτι πραγματικά και τα υπόλοιπα έως τα 40 ήταν με εξάμηνα επικινδυνότητας. Παρόλο που φαίνονται ως πραγματική συντάξιμη υπηρεσία τα 40 έτη (και αυτό με μπέρδεψε), όπως γράφει παραπάνω και ο GiorgosG είναι προϋπόθεση το 24,6 +1 για να μετρήσει η μάχιμη 5ετία. Αυτό δεν το είχα.
Καλημέρα. Αχιλλέα στην περίπτωση την δικιά μου, με διαγραφή στο διάστημα της περίπτωσης 3 του άρθρου σου, βάζοντας το ποσό συντάξιμων αποδοχών της αρχικής πράξης με το μισθολόγιο του 2012, δεν βγάζει το λάθος ποσό ανταποδοτική σύνταξης ΕΦΚΑ. Υπάρχει διαφορά 14 ευρώ. Ομοίως σε φίλο μου με διαγραφή στο διάστημα της παράτασης μη εφαρμογής του νόμου κατρούγκαλου δηλ. περίπτωση 4, του βάζει διαφορά περίπου 23 ευρώ λιγότερη ανταποδοτική ο ΕΦΚΑ. Υπάρχει ένα ακατανόητο και χωρίς συνοχή λάθος του ΕΦΚΑ, που οφείλεται στην ανοργανωσιά και διάλυση του ΓΛΚ και επιβάλλεται η αίτηση ένστασης, όχι μόνο για προληπτικούς λόγους, αλλά και για να διορθωθεί άμεσα. Είναι καθαρή ανευθυνότητα του ΕΦΚΑ που από βαίνει εις βάρος μας.
Βαγγέλη δοκίμασε να υπολογίσεις την ανταποδοτική σου σύνταξη σύμφωνα με τα στοιχεία που φαίνονται στην αρχική συνταξιοδοτική σου πράξη και τις οδηγίες για υπολογισμό του μέσου όρου των συντάξιμων αποδοχών που φαίνονται εδώ https://i.imgur.com/tzUPH8x.jpg .
Με το τρόπο που περιγράφεις , 0,22Ε διαφορά ανταπ. σύνταξη με ενημερωτικό ΕΦΚΑ !!!!!!!!
Εναλλακτικά αντί για μήνες μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα χιλιοστά των τμημάτων Ι και ΙΙ της σύνταξης, τα οποία καθορίζονται σε σχέση με τα αντίστοιχα χρονικά διαστήματα.
Στο ανωτέρω παράδειγμα: (2.319,92 x 731 + 2.196,88 x 45) / (731+45) = 2312,78 x 32,304% = 747,12 €.
Σωστός!!!!!Μόλις 0,12 Ε διαφορά με το ενημερωτικό ΕΦΚΑ!!!!!
Καλησπέρα!!!Να πω τη χαζομάρα μου….Τυχερός εγώ, 30 ευρώ περίπου παραπάνω ανταπ .σύνταξη στο ενημερωτικό ΕΦΚΑ απ΄ότι στην εφαρμογή Αχιλλέα. Κάνω δοκιμές με διόρθωση ποσού στο μέσο όρο αποδοχών και μόλις βάζω ακριβώς 100 πάνω ,ΜΑΓΕΙΑ η ανταποδοτική και βέβαια η προσωπική διαφορά ,ακριβώς με το ενημερωτικό ΕΦΚΑ. Συμπέρασμα ο υπάλληλος ΕΦΚΑ αντί για 20ΧΧ συντάξιμες αποδοχές ,πληκτρολόγησε 21ΧΧ !!!!!! Να ‘ναι καλά ο άνθρωπος!!!!!!!