Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 254 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
20 Νοεμβρίου 2019 11:12

ΚΑΛΗΜΕΡΑ…ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ…ΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΠΩΣ ΠΗΡΑΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ….Η ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΕΠΑΝΑΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ??ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟΥ ΚΑΤΡΟΥΓΑΛΟΥ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
20 Νοεμβρίου 2019 00:42

Καλησπέρα! Μπορεί κάποιος συνάδελφος να με βοηθήσει στα παρακάτω ερωτήματα;
είμαι με προσωρινή εδώ και 30 μήνες! Η απόφαση της προσωρινής δεν αναγράφει αναγνώριση σε μονάδες εκστρατείας που έχω υπηρετήσει από 1991 έως 1993 και από 2005 έως 2007! Τι πρέπει να κάνω για να αναγνωρίσω τα παραπάνω χρόνια πριν βγει, όταν βγει η τελική πράξη σύνταξης; Μήπως όταν έρθει εκείνη η ώρα με πάρουν κάποιο τηλ και με ρωτήσουν αν θέλω να αναγνωρίσω; η πρέπει να στείλω κάποιο έγγραφο που να τους λέω να προβούν σε αναγνώριση , και αν ναι σε πιο τμήμα;
Σας ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αrmy
Αrmy
Απάντηση σε  Μανώλης
20 Νοεμβρίου 2019 08:21

Αν τα εχεις αναγνωρισει θα φανει στην οριστικη. Στην προσωρινη δεν αναγραφεται ο χρονος που αναφερεις

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Αrmy
20 Νοεμβρίου 2019 09:25

Μα αυτό λέω , δεν τα έχω αναγνωρίσει και ρωτάω τι πρέπει να κάνω!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
18 Νοεμβρίου 2019 23:32
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση σε  Σπύρος
19 Νοεμβρίου 2019 23:28

Αν εβγαλε κανεις συμπερασμα ας το γραψει.Ηθελα να ηξερα ο ρόλος των ενωσεων ποιος ειναι.Δεν ειναι κρατος ουτε θεσμικο οργανο ο καθε Μητρόπουλος.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
18 Νοεμβρίου 2019 19:38

Δημοσίευμα σχετικά με την μείωση της περικοπής της σύνταξης από 60% σε 30% λόγω εργασίας συνταξιούχου.
https://www.mononews.gr/society/afxisi-apodochon-kata-75-se-osous-sintaxiouchous-ergazonte

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντώνης
Αντώνης
Απάντηση σε  Γιάννης
19 Νοεμβρίου 2019 23:36

Αφου ειδαν οτι σχεδον ΟΛΟΙ οι συνταξιούχοι με τις συνεχεις μειωσεις ,οδηγούντε σε ΑΔΗΛΩΤΗ αλλα καλα αμοιβόμενη εργασία που συμφέρει και εργοδότη κοβοντας δουλειες απο νεα παλληκαρια και κοπέλες πτυχιούχους θελουν τωρα να βρουν καποιους να φορολογήσουν λες και ειναι βλάκες να το κανουν.
ΛΥΣΗ > ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΤΕΙ ΔΙΑΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΣΙΚΑΓΟ ΗΠΑ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ /ΜΙΣΘΩΝ-ΟΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΧΡΕΩΝ ΘΑ ΠΡΟΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΡΗΤΡΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΟΧΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΜΕΙΩΣΕΩΝ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ιωάννης Δεμερούτης
Ιωάννης Δεμερούτης
18 Νοεμβρίου 2019 17:42

Καλησπέρα.Είμαι στρατιωτικός ιατρός και απο το 1995 πληρωνω ΤΣΑΥ και στη συνέχεια ΕΦΚΑ ανελιπώς.Εκανα διακοπή επιτηδεύματος τωρα το Νοέμβρη του 2019.Εχω συμπληρωσει ΤΣΑΥ και ΕΦΚΑ 24 ολόκληρα χρόνια.ειμαι 62 ετών.Ξέρει κανείς αν δικαιούμαι κάποια ανταποδοτική σύνταξη απο ΕΦΚΑ καί πότε?Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
18 Νοεμβρίου 2019 17:55

Και βέβαια δικαιούσαι, θα πας στον ΕΦΚΑ της περιοχής σου για περισσότερες πληροφορίες για το πώς θα αξιοποίησης τον παράλληλο χρόνο.
https://www.kathimerini.gr/1014655/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/pws-ypologizontai-oi-synta3eis-me-diadoxikh-h-parallhlh-asfalish

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μαρία
Μαρία
18 Νοεμβρίου 2019 17:07

Προσπαθώ να στείλω αίτηση – ένσταση στο ΕΦΚΑ για το ενημερωτικό σημείωμα σύνταξης μηνός Ιανουαρίου ενημερώνω όλα τα στοιχεία που ζητά η εφαρμογή αλλά όταν την στέλνω μου βγάζει μήνυμα ότι είναι αδύνατη η αποστολή, πήρα και τηλέφωνο στο ΕΦΚΑ και μου είπαν ότι η εφαρμογή δεν έχει κλείσει, μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
18 Νοεμβρίου 2019 12:02

Κατόπιν τωρινής επικοινωνίας με το τηλ κέντρο του ΓΛΚ σε ερώτηση μου αν υπάρχει καμία εξέλιξη για τις προσωρινές συντάξεις, η απάντηση τους ήταν … Καμία εξέλιξη, ξανακαλεστε μας από το νέο έτος! Δηλ μια από τα ίδια! Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Μανώλης
18 Νοεμβρίου 2019 21:14

Καλα βρε Μανωλη,ο κ.Νικολοπουλος της ΠΟΣ αλλα ανακοινωνει.Τελικα τι ισχυει;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
19 Νοεμβρίου 2019 00:11

Ότι σου λέω φίλε Δημήτρη! Καμία εξέλιξη μου είπαν ! Δυστυχώς και λυπάμαι για άλλη μια φορά!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεωργιος
Γεωργιος
Απάντηση σε  Μανώλης
20 Νοεμβρίου 2019 10:55

απλά μας δουλεύουν παιδιά και δεν το λέω έτσι για να ακούγετε. Είμαι στο ΦΕΚ Απο 26-12-2016 ο συμμαθητής μου στο ίδιο ΦΕΚ έχει πάρει την κανονική σύνταξη από 6/2018. Ο άνθρωπος μου είπε ότι το προχώρησε το θέμα…….. και καλά έκανε φυσικά αλλά μην μας δουλεύουν κιόλας

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGE
GEORGE
18 Νοεμβρίου 2019 11:13

Ερωτηση προς οποιον γνωριζει:
εχω αναγνωρισει 30 εξαμηνα Αλεξτη συν την πραγματικη μου υπηρεσια μπορω να αποστρατευθω με 42 χρονια υπηρεσιας.
η 3τια bonus αφορα μονο σαυτους που υπολειπονται τησ 40ετιας η μπορω κεγω να αιτηθω την αναγνωριση της ωστε να συμπληρωσω 45ετια με στοχο υψηλοτερη συνταξη.
Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αrmy
Αrmy
Απάντηση σε  GEORGE
19 Νοεμβρίου 2019 09:21

Η τριετια ειναι για να πιασεις τα 40 μονο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGE
GEORGE
Απάντηση σε  Αrmy
19 Νοεμβρίου 2019 09:47

Ευχαριστω.!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
17 Νοεμβρίου 2019 16:36

Καλά , αληθεύει πως το ΜΤΣ αρνήθηκε σε ερώτηση του Α.ΓΕΕΘΑ να δώσει στις γιορτές έκτακτο βοήθημα στους αποστρατους του , απεναντίας του ΜΤΑ και ΜΤΝ; Ε τι να πω μετά από αυτό!!!!! Τα λόγια είναι περιττά!!! Καλησπέρα σας!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μανώλης
17 Νοεμβρίου 2019 18:17

Είναι άλλο πράγμα ¨αρνούμαι, δεν θέλω να δώσω¨ και άλλο ¨δεν μπορώ να δώσω¨. Το ΓΕΕΘΑ ζήτησε από το ταμείο να διερευνήσει αν υπάρχει η δυνατότητα έκτακτης παροχής. Αν ισχύει ότι το ταμείο απάντησε αρνητικά, δηλαδή ότι δεν μπορεί να δώσει την παροχή, και η απάντηση αυτή μπορεί να τεκμηριωθεί από τα οικονομικά στοιχεία του ταμείου μάλλον θα πρέπει να θεωρήσουμε ότι είναι σωστή η απόφαση αυτή.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
17 Νοεμβρίου 2019 20:08

Έχετε στοιχεία για αυτά που λέτε?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΠΑΝΤΕΛΗΣ
17 Νοεμβρίου 2019 20:26

Όχι δεν έχω στοιχεία. Είπα ¨ Αν ισχύει…¨ . Το ίδιο ισχύει και για όποιον θέλει να διαμαρτυρηθεί. Θα πρέπει να έχει στοιχεία ότι υπάρχει η οικονομική δυνατότητα χορήγησης της παροχής και το ταμείο την αρνείται.
Το εύκολο θα ήταν να πω: Κακώς δεν τα δίνει το ΜΤΣ και κινδυνεύουμε να το χάσουμε και οι μερισματούχοι των ΜΤΝ και ΜΤΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Νοεμβρίου 2019 01:44

Άλλο ρώτησα άλλο απάντησες…Δεν διαμαρτύρεται κανένας, αλλά στα πλαίσια της ισότητας και της ισονομίας δεν είναι πρέπων το ΜΤΝ και ΜΤΑ να δώσουν και το ΜΤΣ όχι. Αλλά και πάλι πως γνωρίζεται την ευρωστία των ταμείων? και πως είστε τόσο σίγουρος ότι το ΜΤΝ και ΜΤΑ θα δώσουν παροχές? Πάλι χωρίς στοιχεία και φυσικά ΑΝ ΙΣΥΕΙ …και φυσικά πολλά αν…..καλό βράδυ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΠΑΝΤΕΛΗΣ
18 Νοεμβρίου 2019 08:26

Καλημέρα Παντελή.
Είναι αλήθεια ότι όταν έγραψες ¨Έχετε στοιχεία για αυτά που λέτε?¨ δεν κατάλαβα ότι αυτό που ρωτούσες είναι αν είναι πρέπων να δώσουν τα ΜΤΝ και ΜΤΑ έκτακτη παροχή και να μην δώσει το ΜΤΣ. Δεν είχα και δεν έχω καμία πρόθεση να μπω σε συζητήσεις ¨γιατί εσείς και όχι εμείς¨ ή ¨εσείς φταίτε και δεν παίρνουμε και εμείς¨ κτλ. Αν από αυτά που έγραψα κατάλαβες ότι λέω να πάρουν τα άλλα ταμεία και όχι το ΜΤΣ κάνεις λάθος.
Για το ΜΤΣ έγραψα ¨αν ισχύει¨ επειδή η μόνη πληροφορία προέρχεται από τον πρόεδρο του ΜΤΝ (βλ. το σχόλιο του ΙΩΑΝΝΗ https://enstoloi.net/stratos/comment-page-249/#comment-80559 ) και όχι απευθείας από το ΜΤΣ.
Όμως για το ΜΤΝ δίνει την πληροφορία ο ίδιος ο πρόεδρος του και σε ότι αφορά το ΜΤΑ (που με ενδιαφέρει άμεσα) το ταμείο έχει την δυνατότητα εδώ και ένα χρόνο (βλ. το στ μετά το αποφασίζει εδώ https://diavgeia.gov.gr/doc/Ω7ΔΩ46ΨΧΗ5-ΕΧΧ?inline=true ).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΠΑΝΤΕΛΗΣ
18 Νοεμβρίου 2019 08:27

Επομένως σε όσα είπα δεν υπάρχουν πολλά ΑΝ αλλά μόνο ένα. ΑΝ το ΜΤΣ δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να δώσει έκτακτο βοήθημα έχει δίκιο να αρνείται την χορήγηση του.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
18 Νοεμβρίου 2019 10:41

Καλημερα GEORGIOP !Αυτο που λες για το ΜΤΣ φυσικα και ισχυει ασχετως αν το επαναλαμβανεις συνεχως και συνεχεια !Ελπιζω να εχει τη δυνατοτητα οπως εισαι σιγουρος πως έχει ΤΟ ΜΤΑ!Εγω απλα μια ερωτηση εκανα κσι εσυ μου κανεις ολοκληρη αναλυση αν εχει δινει, αν δεν εχει δεν δινει, κάτι το οποιο το θεωρω το λιγοτερο περιττο και ασκοπο!Ας ελπισουμε αγαπητε μου στα πλαισια της Ισοτητας και της Ισονομιας να πάρουν όλοι μερισμα γιορτινό,Φυσικα οταν υπαρχει η Δυνατότητα απο τα ταμεία μας!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Παντελης
18 Νοεμβρίου 2019 11:01

Αν και τελικά δεν κατάλαβα που διαφωνούμε θα συμφωνήσω μαζί σου. Μακάρι να πάρουμε ΌΛΟΙ μέρισμα γιορτινό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΠΑΝΤΕΛΗΣ
17 Νοεμβρίου 2019 20:37

Φυσικά , συζητήθηκαν και καταγράφηκαν τα παραπάνω στο διαδίκτυο σε πρόσφατη συζήτηση μελών του ΜΤΝ μετά τις εντολές του Α.ΓΕΕΘΑ !

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Μανώλης
17 Νοεμβρίου 2019 21:06

Καλησπέρα Μανώλη. Έχω δει την ανάρτηση του ΙΩΑΝΝΗ https://enstoloi.net/naftiko/comment-page-43/#comment-80371 και παρακολούθησα το video. Δεν εννοούσα ότι το ΜΤΣ δεν αρνήθηκε την χορήγηση του έκτακτου βοηθήματος. Είπα ότι αν το ταμείο στηρίζει την άρνηση στην οικονομική του κατάσταση, με στοιχεία, έχει δίκιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
17 Νοεμβρίου 2019 21:35

Καλησπέρα και από εμένα! Δεν διαφωνώ σε ότι λες απλά θλίβομαι που το ταμείο μου αδυνατεί να δώσει ένα πενιχρό βοήθημα στα μέλη του απέναντι των άλλων ταμείων !!! Δεν εξετάζω τους λόγους απλά τις κινήσεις!!!! Εύχομαι να έχω άδικο!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
PANOS
PANOS
Απάντηση σε  Μανώλης
18 Νοεμβρίου 2019 10:29

ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΜΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ,ΤΟ ΜΤΣ ,ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕΘΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ SITES KAI YOUTUBE.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
17 Νοεμβρίου 2019 14:16

Απορριπτική απόφαση στην αγωγή ΕΜΘ για το 2%

https://staratalogia.blogspot.com/2019/11/2_17.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
17 Νοεμβρίου 2019 11:39

Έχω αναγνωρίσει 17 μήνες πραγματική υπηρεσία από δασαρχείο σαν εποχικός από 20- 9 -1990 μέχρι 21-12-1999 που καταταχθηκα στην πυροσβεστική σαν μόνιμος.Ποια ημερομηνία ισχύει για θεμελίωση σύνταξης? Έχω ακόμη και 24 μήνες ΙΚΑ πότε με συμφέρει να αποστρατευτώ?

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΑΝΔΡΕΑΣ
17 Νοεμβρίου 2019 14:19

Στην εφαρμογή δικαίωμα σύνταξης μπορείς να δεις πότε θεμελιώνεις σύμφωνα με τον χρόνο ασφάλισης που έχεις.
https://enstoloi.net/voithimata/dikaioma-sintaxis/

Αξιοποιώντας τις πληροφορίες της ιστοσελίδας μπορείς να κάνεις όποιους υπολογισμούς επιθυμείς, διαβάζοντας το παρακάτω.
https://enstoloi.net/tropos-chrisis-aksiopoiisis-site/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
15 Νοεμβρίου 2019 19:59

Δείτε τι συζητήθηκε κατά την συνάντηση του Συντονιστικού των τριών Ενώσεων Αποστράτων (ΕΑΑΣ-ΕΑΑΝ-ΕΑΑΑ) με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και πότε ορίσθηκε νέα συνάντηση / σύσκεψη για να συζητηθούν τα θέματα που υπεβλήθησαν και μας απασχολούν. http://www.eaan.gr/images/syntonistiko/2019/visitsynt_yetha1119.pdf

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΗΣ
15 Νοεμβρίου 2019 20:09

Το σύνολο για τα Θέματα Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών για την συνάντηση με ΥΕΘΑ βρίσκεται στις τελευταίες 2 σελίδες.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
15 Νοεμβρίου 2019 18:40

Από έγκυρη ενημέρωση ( σίγουρα όχι ράδιο αρβύλα) που είχα σήμερα, ημέρα Παρασκευή, το νεώτερο είναι ότι ο ΕΦΚΑ/ΓΛΚ έχει ενημερωθεί για όλα τα λάθη που έχουν γίνει είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω και υπάρχει πλέον έντονη κινητοποίηση από μέρους τους για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα το οποίο έχει μεγάλη έκταση και αφορά πολύ κόσμο και πιθανόν τις επόμενες δύο εβδομάδες να υπάρχουν εξελίξεις. Είδομεν….

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Γιωργιος
Γιωργιος
15 Νοεμβρίου 2019 17:40

Αναρτήθηκαν ενημερωτικα σημειώματα έως και Ιούνιο φυσικά με τον ίδιο λάθος υπολογισμό .Πιστή αντιγραφή των προηγουμένων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
kwstas
kwstas
15 Νοεμβρίου 2019 17:28

καλησπέρα σας.απάντηση ΥΕΘΑ Στεφανή σε ερώτηση στην βουλή:Οι Εθελοντές Μακράς Θητείας (ΕΜΘ) αποτελούν μια ιδιαίτερη κατηγορία προσωπικού λόγω προέλευσης διάφορης με αυτή των λοιπών Υπαξιωματικών και διέπονται από τις διατάξεις του ν. 1848/89, όπως ισχύει. Αποτελούν συνέχεια του θεσμού των Εθελοντών Πενταετούς Υποχρέωσης (ΕΠΥ) και σταδιοδρομούν έως τη συμπλήρωση τριακονταπενταετούς (35ετούς) υπηρεσίας, λαμβάνοντας αποστρατευτικά το βαθμό του Υπολοχαγού και αντιστοίχων των άλλων Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός