Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 270 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Δημήτρης
Δημήτρης
28 Ιανουαρίου 2020 00:46

Κύριε Αχιλλέα τώρα Με το ασφαλιστικό σύστημα αυτό θα υπολογίζεται όλες η αποδοχές από όταν καταταχτηκες και οι ασφαλιστικές εισφορές καί θά βγαίνει η σύνταξη,,,

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
28 Ιανουαρίου 2020 01:08
Αντωνης
Αντωνης
27 Ιανουαρίου 2020 19:41

Σας παρακαλουμε πολυ όλους σεβαστειται το πορταλ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΟΥΣ κκ ΚΑΡΑΣΣΑΒΙΔΗ -G.G-AERO μην το κανουμε ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ.ΕΚΑΝΑ κια ΚΑΝΟΥΝ μια πολύ καλη προσπα΄θεια και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΤΟ ΞΑΝΑΓΦΡΑΦΩ πολλοί στεναχωρηθηκαν τοσο με το νεο καλυτερο ασφαλιστικο ποσο μαλλον με τα ΠΤΗΤΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ που ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ οι συναδελφοι ΚΑΙ δεν τους χαρίστηκε ΤΙΠΟΤΑ.ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΟΛΥ την παραμονή εως τα 58 ετη οσοι τα ζητάτε με αναφορα σας και ο νοων νοήτω.-ΣΥΓΧΑΡΗΤΡΙΑ >ΠΑΛΙ< στους κκ ΚΑΡΑΣΣΑΒΙΔΗ -G.G-AERO.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
27 Ιανουαρίου 2020 16:35

Ξαναεμφανίστηκε ο εμπαθής και κομπλεξικός Επαμεινώνδας να ξαναρίξει χολή για τα πτητικά, πτωτικά κλπ.
Πριν καιρό τα ίδια έλεγε πάλι.
Όπως του είπα και τότε, είναι ο ορισμός του “να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα”…και συνεχίζει να το επιβεβαιώνει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  Σώτος Κ.
27 Ιανουαρίου 2020 18:31

Αγαπητέ συνάδελφε. Άκου πως έχει το πράγμα. Τη κατσίκα σου πρέπει να τη ταΐζεις εσύ και όχι ο γείτονας. Και εξηγούμαι. Οσο πετάς, πηδας με αλεξίπτωτο κλπ δικαιούσαι να πληρωνεσαι όσο περισσότερο μπορεί η κρίνει ότι αξίζει αυτή η χώρα , καθόσον δικινδυνευεται η ζωή. Αυτό ειναι αποδεκτό από όλη τη κοινωνία και δε θα βρεις πολλούς να το αρνηθουν. Οσον αφορά όμως τη σύνταξη τα πράγματα άλλαξαν.Σε όλη τη κοινωνία πάλι. Θα πάρεις σύμφωνα με τις εισφορές σου. Αν πληρωνεις διπλάσια , διπλάσια. Τριπλάσια τριπλασια.Αν έχεις πληρώσει διπλάσια από έναν άλλο και αυτος έχει 1000 ευρώ σύνταξη, εσύ δικαιούσαι 2000 και όχι 2800 που έδινε ο Κατρουγκαλος σε μεριδα και ειδικά με λίγα χρόνια. 30 πχ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάκης
Μάκης
Απάντηση σε  Επαμεινωνδας
27 Ιανουαρίου 2020 19:23

Κατά την άποψή μου Κύριε Επαμεινωνδα το σκεπτικό είναι αρκετά απλοϊκό. Ποιός μπορεί άραγε να ορίσει την αξία της εργασία του; Ο ιδρώτας; Μάλλον όχι γιατί τότε οι εργάτες θα ήταν οι πλουσιότεροι όλων. Η αγορά την ορίζει. Όταν λοιπόν κάποιος βγαίνει στην αγορά εργασίας εξετάζει μεταξύ των άλλων (κυνδινο, συνθήκες εργασίας, δυνατότητες εργασιας της συζύγου κλπ) και ΟΛΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ δηλ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΊΑ ΚΑΙ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΙΑ. Αν τον ικανοποιούν σε σχέσει με το σύνολο των συνθηκών εργασίας, αποφασίζει να διεκδικήσει τη θέση ή όχι. Όταν στην αγορά υπάρχει χαμηλή προσφορά τότε η αγορά αυξάνει τα κίνητρα.
Αυτή λοιπόν στιγμή η αγορά προσφέρει πολύ ποιό δελεαστικό πακέτο από την ΠΑ και γι αυτό υπάρχει μεγάλη διαρροή Ιπταμένων προς τις πολιτικές εταιρείες. Με το νέο ασφαλιστικό φαίνεται ότι το φαινόμενο αυτό θα ενταθεί. Το ερώτημα λοιπόν που ανακύπτει είναι πως θα αντιμετωπίσει η ΠΑ την διαρροή αυτή σε κρίσιμη μάλιστα για το Έθνος περίοδο;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
26 Ιανουαρίου 2020 13:30

Καλημέρα.
Γράφω το παρόν σχόλιο σε απάντηση του ΕΠΑΜΕΙΝΏΝΔΑ για κατά την άποψή του “αδικία” των τριπλάσιων αποδοχών των πτητικών εξαμήνων.
Πως λοιπόν έχουν τα πράγματα:
Ο κ. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ έχει 35 έτη. Δηλ. 30 πραγματικά και 5 ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΆ.
Το πληρωτέο ποσόν της σύνταξης του σήμερα είναι 1311 Ευρώ.
Ο συμμαθητής του με τα ίδια υπηρεσίας και 52 πτητικά εξάμηνα ( χωρίς πλασματικά, γιατί ΔΕΝ δικαιούται) έχει πληρωτέο ποσόν 1518, δλδ 207 Ευρώ διαφορά.
Η ανταπόδοση λοιπόν 26 επιπλέον χρόνων δίνει μια διαφορά 15,8%, και ΟΧΙ τριπλασιασμό αποδοχών, όπως θεωρώ κατά λάθος αναφέρεται.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας και μόνο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
26 Ιανουαρίου 2020 20:42

Φίλε μου συγκρινεις μάλλον καθαρά ποσά και μάλλον με το ν. Βρουτση Το έχω αναλύσει με νούμερα κλπ. Δε θα το συνεχίσω διότι θα φανεί ότι έχω εμπάθεια ενώ έχω σε πολύ εκτίμηση τους συναδέλφους.Αλλα τα νούμερα ειαι νούμερα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
26 Ιανουαρίου 2020 20:47

Και δε καταλαβαίνω .Τα δικά σου πτητικά γιατί είναι δίπλα και εγώ δε δικαιούμαι 5 χρόνια δίπλα (αυτό λέμε πλασματικά) Ίσως γιατί δε έκατσα σε νησιά .4 υοηρεσιες 24ωρες μηνηαια Πάσχα κλπ κλπ η δε τα ξέρεις. Πόσα χρόνια ειναι αυτά.;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
26 Ιανουαρίου 2020 22:07

Παρακαλώ μην ονομάζεται πλασματικά αυτά τα 5 χρόνια,, εκτός αν δεν είστε συνάδελφος και δεν ξέρετε… από Ένοπλες Δυνάμεις. Είναι και λέγονται ΜΑΧΗΜΑ γιατί είναι δουλεμένα (Υπηρεσίες, Ασκήσεις, υπερωρίες κατόπιν δγων προφορικών και μη, επιφυλακές κλπ.)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  Παντελής
26 Ιανουαρίου 2020 23:27

Σωστός ως προς τα μάχιμα και για πολλούς ίσως έπρεπε να είναι περισσότερα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Απάντηση σε  GIANNIS
27 Ιανουαρίου 2020 17:45

Συμφωνώ απόλυτα ότι η πενταετία δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται πλασματική γιατί αυτά όλα είναι ώρες υπερ-εργασίας δουλεμενες και απλήρωτες. κανονικα έπρεπε να μας τα δίναν και χωρίς εισφορές! όπως και την θητεία, το χρέος μας προς την πατρίδα κάναμε να τους πληρώνουμε κιόλας;

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
27 Ιανουαρίου 2020 00:22

Αψογος ο ΚΩΣΤΑΣ ……………αλλά δεν αναφερεται ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ……………………ΕΠΙΤΗΔΕΣ αναφέρονται αυτά τα 3πλασια νούμερα για να τσαντίσουν τον κόσμο ΕΝΑΝΤΙΟΝ αυτών των συναδέλφων που έχουν ή ΘΑ ΕΧΟΥΝ πολλά ΔΙΠΛΑ χρόνια ….και ως αναφορά την αριθμητικη 3πλάσιο του 1311 είναι το 3933 € και εγώ με 61 πτητικά και 35 χρόνια παίρνω 1639€ ……………εεεεεεεεεε τα ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ γιατι ΕΠΙ 35 χρόνια ΠΛΗΡΩΝΑ εισφορές για αυτά τα διπλά ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΟΧΙ….αρά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ την ιδια σύνταξη ΜΕ ΕΜΕΝΑ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  Ηλιας
27 Ιανουαρίου 2020 00:46

Αγαπητέ αυτό που λέμε είναι ότι δουλεύοντας πραγματικά ένα χρόνο αυτός ειναι διπλός λόγω πτητικου. Και δε μπορεί τα 35 πραγματικά χρονια να σου δίνουν Χ ανταποδοτική σύνταξη και τα 31 που σου αανγνωριζει ως διπλα να δου δινουν 3Χ. Πρέπει να σου δίνουν 2Χ. Στη περίπτωση σου τα 36 πργματικα του δίνουν 960 σύνταξη ανταποδοτική και τα 30.5 που θεωρό τα διπλά του δίνουν 1652. ΣΥΝΟΛΟ ΔΗΛΑΔΉ 2712 ΣΥΝ 384 ΕΘΝΙΚΗ. ΕΝΩ Ο ΟΜΟΙΟΒΑΘΜΟ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΞ ΣΤΟ ΠΝ ΣΤΗ ΠΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ 960 ΣΥΝ 384 . Α ΤΟ 960 ΜΕ ΤΟ 2712 ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΟΝΤΆ ΣΤΟ ΤΡΙΠΛΆΣΙΟ; ΣΤΗ ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ 960 ΣΥΝ 960 ΣΥΝ 384. ΑΥΤΆ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΆ ΚΑΚΌ ΝΌΜΟ. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ.

Απάντηση

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Επαμεινωνδας
27 Ιανουαρίου 2020 12:50

Κύριοι,
άδικα χαλάτε τις καρδιές σας.
Και τις … “παλιές καλές εποχές”,
και με τον νόμο Κατρούγκαλου,
και με τις προβλέψεις του τωρινού νομοσχεδίου,
η διαφορά στο τελικό ποσό της σύνταξης (που μπαίνει στη τσέπη)
μεταξύ ενός Ιπταμένου με 60+ πτητικά εξάμηνα
κι ενός συμμαθητή του χωρίς πτητικά (αλλά με 10 μάχιμα εξάμηνα)
είναι γύρω στα 200€.
Αν έχω λάθος, διορθώστε με.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Επαμεινωνδας
Επαμεινωνδας
Απάντηση σε  aero
27 Ιανουαρίου 2020 14:21

Με το νόμο του Βρουτση και έτσι όπως τα βγάζει ο Αχιλλέα ς καπως έτσι ειναι. Αλλα για τους νεότερους που πληρωνουν νομιζω ότι το ποσό του πτητικου θα λαμβάνεται υπόψη για το ΜΟ των συντξιμων αποδοχών. Πχ για 60 εξάμηνα αντιστοιχεί χοντρικά 480000 πτητικό που εχει καταβληθεί και η ανάλογη κράτηση. Με 40ετη πραγματικά έχεις 480 μήνες άρα οι συνταξιμες αποδοχες θα είναι αυξημένες κατά 1000 ευρώ περίπου από ένα όμοιο βαθμό του χωρις πτητικό. Επομένως με τα 40 +30 = 70 συντξιμα. ο νέος συντελεστής είναι κάπου 65% που επομένως αυτό αναλογεί σε άλλα 650 ευρώ (1000*65%),.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Gio
Gio
25 Ιανουαρίου 2020 20:32

Το απέστειλα στην διαβούλευση του ασφαλιστικού.Παρακαλώ τις γνώμες σας αν κάνω λάθος . Προς κ.Βρούτση Διαβάζοντας το προσχέδιο του ασφαλιστικού και ειδικότερα όσον αφορά την ανταποδοτικότητα πάνω από 40 χρόνια (0,5%)συμβαίνει το εξής: είτε οι συνεργάτες σας (αυτοί που κάνουν τις αναλογιστικές μελέτες) δεν έχουν ιδέα από οικονομικά, είτε δεν σας έχουν ενημερώσει επαρκώς, είτε και 2 μαζί. Πρέπει να γνωρίζετε ότι οι καταταγέντες σε ένοπλες δυνάμεις και σώματα ασφαλείας από 30/09/1990 και μετά, προκειμένου για την αναγνώριση ως συντάξιμου χρόνου υπηρεσίας κάθε εξαμήνου επικινδυνότητας (πτητικού, καταδυτικού,ΕΚΑΜ κτλ) κατέβαλαν επιπλέον εισφορές ίσες με το 6.67% επί των μηνιαίων αποδοχών τους (από 700 έως 1000 κάθε εξάμηνο, μπορεί και παραπάνω, ανάλογα τον βαθμό). Τα τελευταία χρόνια σταδιακά το ποσοστό αυτό αυξήθηκε στο 13.3% (ή 16% αν δεν κάνω λάθος) με αποτέλεσμα οι παραπάνω εισφορές να διπλασιαστούν (1400 με 2000 για κάθε εξάμηνο). Σύμφωνα λοιπόν με το προσχέδιο του νέου ασφαλιστικού (0.5% για κάθε επιπλέον χρόνο στην ανταποδοτική σύνταξη) σας ενημερώνω ότι η αύξηση στη σύνταξη θα κυμαίνεται από 3 έως 5… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Gio
25 Ιανουαρίου 2020 23:01

Gio πολύ καλά τα έγραψες. Τουλάχιστον ας δώσουν την ανταποδοτικη σύνταξη των εξαμήνων όπως δίνανε παλιά πριν τον νόμο Κατρουγκαλου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Gio
26 Ιανουαρίου 2020 10:34

Απλά ΕΚΔΙΚΟΥΝΤΑΙ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΏΡΓΟΣ
ΓΙΏΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Gio
26 Ιανουαρίου 2020 14:21

Πολύ καλά τα λες συνάδελφε. Την απάντησή όμως την ξέρεις πολύ καλά. Έχουν να χάσουν πολύ λιγότερα από τις αναγνωρίσεις σε σχέση με τις συντάξεις που θα δίναν. Αν δεν κάνω λάθος μέχρι 66% έφτανε το ποσοστό αναπλήρωσης με τον νόμο κατρουγκαλου. Σίγουρα έχεις κάνει αυτούς τους υπολογισμούς γιαυτό και η δικαιολογημενη αγανάκτηση σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
DIMITRIOS
DIMITRIOS
Απάντηση σε  Gio
26 Ιανουαρίου 2020 15:07

Gio..ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΣΤΟ ΒΡΟΥΤΣΗ…ΤΕΚΜΕΡΙΩΜΕΝΑ..ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ…..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ..ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ…ΠΟΣ..ΣΑΣΙ…ΚΛΠ….ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΝ…ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ …ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ…ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ…ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ…ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΝΟΙΑΖΕΙ….ΑΥΤΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΗ ΜΑΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΦΚΑ….Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ 150.000 ΕΚΡΕΜΜΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ..ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΟΣΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ…ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ……ΤΗΝ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ…ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΑΝΕ…ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝΕ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΟΥΝ…..ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ 3 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ…ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΧΡΟΝΙΑ….

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΑΚΗΣ
ΣΑΚΗΣ
25 Ιανουαρίου 2020 19:58

Αύξηση 1,49 €!!!!!!!!!!!!!! Δεν ξέρω που να την ξοδέψω!!!!!!! Όσο για τη σύζυγό μου εε ανθστής είχε μείωση στο πληρωτέο 0,50€!!! Παραμύθιασμα που μας έριχναν όμως οι φυλλάδες και τα διάφορα site!!!!!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
MAKIS
MAKIS ''PAPAS''
25 Ιανουαρίου 2020 10:45

”Βλέπει” κανείς το ενημερωτικό σύνταξης Ιαν 2020?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  MAKIS ''PAPAS''
25 Ιανουαρίου 2020 12:15

οχι

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Ηλιας
25 Ιανουαρίου 2020 14:27

Πιθανόν οι εργασίες συντήρησης κράτησαν λίγο παραπάνω.
.
https://www.aade.gr/
Οι ηλεκτρονικές εφαρμογές δεν θα είναι διαθέσιμες από τις 16:00 της Παρασκευής 24/01/2020 έως τις 10:00 του Σαββάτου 25/01/2020, λόγω εργασιών συντήρησης από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  aero
25 Ιανουαρίου 2020 14:43

Στις 24-1-2020 και ώρα 10:00 τύπωσα το δικό μου και της μητέρας μου.
Σήμερα ενώ μπαίνεις κανονικά στην εφαρμογη δεν εμφανίζει το ενημερωτικό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Chris21
Chris21
25 Ιανουαρίου 2020 10:23

Μήπως η ελάχιστη αύξηση του πληρωτέου, με την εφαρμογή των νέων φορολογικών συντελεστών, οφείλεται στο ότι η ΑΑΔΕ μας θεωρεί διαζευγμένους και δεν λαμβάνει υπόψη την πραγματική οικογενειακή μας κατάσταση (έγγαμος με παιδιά), όπως έχει αναφερθεί σε παλιότερα σχόλια;…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
24 Ιανουαρίου 2020 21:49

Τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση έως τις 7-2-2020 το σχέδιο νόμου του Υπ. Εργασίας, με τίτλο: ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ (e-Ε.Φ.Κ.Α.).
http://www.opengov.gr/minlab/?p=4528

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΛ.ΑΣ.
ΕΛ.ΑΣ.
24 Ιανουαρίου 2020 20:04

Κυριε Καρασαββίδη , στην εφαρμογή για τον υπολογισμό της σύνταξης , παρατήρησα ότι δεν υπολογίζεται στο άθροισμα των συντάξιμων αποδοχών για τους νέους ασφαλισμένους, το επικίνδυνο επίδομα σε όσους έχουν διπλά χρόνια (αναφέρομαι σε πτητικό επίδομα, επίδομα πυροτεχνουργών κτλ) ! Λογικά , με την προσμέτρηση στο σύνολο των συντάξιμων αποδοχών και του συγκεκριμένου επιδόματος , θα επέλθει αύξηση του μέσου όρου των συντάξιμων αποδοχών από το 2002 και προφανώς αύξηση της σύνταξης !

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  ΕΛ.ΑΣ.
25 Ιανουαρίου 2020 11:13

Συμφωνώ και εγώ ότι δεν υπολογίζεται αλλά εκτιμώ ότι είναι δύσκολο να γίνει από τον κ. Καρασαββίδη διότι υπάρχουν πολλές κατηγορίες πτητικού και κατά τη διάρκεια του εργασιακού βίου αυξάνεται το πτητικό ανάλογα των ωρών πτήσεως.
Εκτιμώ ότι το ΓΛΚ θα πρέπει να το κάνει

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χάρης
Χάρης
24 Ιανουαρίου 2020 19:05

Και σε μένα η αυξηση είναι αυτή που περίμενα σύμφωνα με τους υπολογισμούς της σελίδας του Αχιλλέα, χωρίς όμως αναδρομικά από το μήνα Ιανουάριο.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Χάρης
25 Ιανουαρίου 2020 08:47

Η αλλαγή στα ποσοστά φορολόγησης ή στις φορολογικές κλίμακες εφαρμόζεται από τον τρέχοντα μήνα και μετά. Η εκκαθάριση για τους προηγούμενους μήνες γίνεται κατά την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων. Σε αυτή την περίπτωση την αύξηση ? του Ιανουαρίου θα την πάρουμε με την εκκαθάριση του 2021 (Φορ. Έτος 2020).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  GEORGIOSP
25 Ιανουαρίου 2020 10:08

Καλημέρα…GEORGIOSP χρήσιμη και ενημερωτικη η ανάρτησή σου αλλα πρέπει να επισημάνω (χαριτολογώντας) οτι μας αφησες δύο μέρες να αναρωτιομασται εαν η αυξηση 4 ευρω είναι του μηνός ή αναδρομικά γιατι πρέπει να σκεφτουμαι πως θα τα ξοδέψουμε αναλόγως.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  andr
25 Ιανουαρίου 2020 11:28

Καλημέρα Andr. Θα σου πρότεινα να μην τα ξοδέψεις. Έχω μια “πηγή” στη wall street και μόλις έχει πληροφορία για σίγουρη επένδυση θα μου πει. Αν έχεις ακόμα διαθέσιμο το ποσό θα ενημερώσω και εσένα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
Απάντηση σε  GEORGIOSP
25 Ιανουαρίου 2020 12:10

Αναμένω.Σιγουρα θα περισσέψουν, είναι πολλά να τα ξοδέψω όλα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
25 Ιανουαρίου 2020 16:03

Έχεις απόλυτο δίκιο Γιώργο, η εκκαθάριση θα γίνει κατά την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Johnny
Johnny
24 Ιανουαρίου 2020 18:27

Σύνταξη Φεβρουαρίου αύξηση 2,13 αν έχει και αναδρομικά τον επομενο μήνα βλέπω να περνώ λιγότερα από τον Ιανουάριο. Δεν ξέρω πώς να τα ξοδέψω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Johnny
25 Ιανουαρίου 2020 09:09

σύνταξη Φεβρουαρίου, αύξηση 1,16 € !!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Johnny
25 Ιανουαρίου 2020 18:59

Δεν υπαρχουν αναδρομικα.Η μειωση του Ιανουαριου ,δεν εχει περασει στη συνταξη του Φεβρουαριου.Θα περασει στο τελος με την εκαθαριση φορολογιας του ετους 2020

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
24 Ιανουαρίου 2020 17:47

Ειδα καταθεση συνταξης Φεβρουαριου. Με βαση το site ειμαι στα 2 λεπτα διαφορα…….παντως δεν ειδα αναδρομικα μηνος Ιανουαριου στο πληρωτεο. Κανεις αλλος με τετοιο θεμα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
T@kis
T@kis
Απάντηση σε  Γεώργιος
24 Ιανουαρίου 2020 18:03

Σύνταξη Φεβρουαρίου αύξηση (προφανώς λόγω διαφοράς φορολογίας) 1,72 ευρώ!!!! Γιούπι ..άραγε αφορά και..αναδρομικά!! Προβληματίζομαι …πως να τα ξοδιάσω!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  T@kis
24 Ιανουαρίου 2020 21:07

ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΒΡΟΥΤΣΗ ΚΑΙ ΣΙΑ,ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ.3,02 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ.Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 351 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΧΩ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΗΔΕΝΙΣΘΕΙ ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΑ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
25 Ιανουαρίου 2020 10:01

Εκτός και αν οι Αρειανοί έρθουν στη Γη φέρνοντας μαζί τους μια καινούργια ασφαλιστική μεταρρύθμιση

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  T@kis
25 Ιανουαρίου 2020 18:59

Δεν υπαρχουν αναδρομικα.Η μειωση του Ιανουαριου ,δεν εχει περασει στη συνταξη του Φεβρουαριου.Θα περασει στο τελος με την εκαθαριση φορολογιας του ετους 2020

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Airwolf
Airwolf
Απάντηση σε  Γεώργιος
24 Ιανουαρίου 2020 19:42

Τώρα πλέον θα κοιτάμε την στήλη ΕΦΚΑ και όχι την στήλη Παλιά ΓΛΚ ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σώτος Κ.
Σώτος Κ.
24 Ιανουαρίου 2020 17:26

Διαβάστε και αυτό που αφορά περισσότερο όσους έχουν διπλά εξάμηνα.
https://www.thepressroom.gr/ellada/prim-stis-ayxiseis-ton-syntaxeon-se-300000-me-30-eti-asfalisis

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Σώτος Κ.
24 Ιανουαρίου 2020 17:47

Αυτό ισχύει για αποστράτους ή γι αυτούς που υπέβαλαν μέχρι 30-9-2019…..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
24 Ιανουαρίου 2020 19:08

Αχιλλέα,
στο προσχέδιο (σελ. 46) και ειδικότερα στο άρθο 25, παραγρ.3α, λέει:
“3. α. Από 1.10.2019 οι συντάξεις που έχουν απονεμηθεί … υπολογίζονται εκ νέου
σύμφωνα με τα ποσοστά αναπλήρωσης του πίνακα 2 της παραγράφου 5 του άρθρου 8.
…..
.
Αν το ποσό των συντάξεων αυτών όπως επανυπολογίζεται είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ εκείνου
που προκύπτει από τον υπολογισμό τους σύμφωνα με τον πίνακα 1 της παραγράφου 5 του άρθρου 8,
το ποσόν της διαφοράς που προκύπτει εξακολουθεί να καταβάλλεται στον δικαιούχο ως προσωπική
διαφορά.”
.
Αν το καταλαβαίνω σωστά, οι επανυπολογισμένες συντάξεις όσων έχουν πολλά συντάξιμα
(π.χ. πτητικά) δεν μειώνονται (αν και ο συντ. αναπλήρωσης μετά τα 40 συντάξιμα αυξάνεται μόνο κατά 0,5%).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Contributor
Απάντηση σε  aero
24 Ιανουαρίου 2020 20:07

Από την αιτιολογική έκθεση (σελ. 28)
Για όλες τις απονεμηθείσες συντάξεις καθώς και τις αιτήσεις συνταξιοδότησης που έχουν υποβληθεί έως 30 Σεπτεμβρίου 2019………….κλπ

https://www.taxheaven.gr/attachment/6681

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andr
andr
24 Ιανουαρίου 2020 16:27

Γεια σας.Ερωτηση για όποιον συνάδελφο γνωρίζει.Τον υπολογισμό σύνταξης με τα νέα δεδομένα τον κάνουμε από την σελίδα “σύνταξη εφκα 2017” ή από την σελίδα “σύνταξη ΓΕΣ”;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γεώργιος
Γεώργιος
Απάντηση σε  andr
24 Ιανουαρίου 2020 17:43

”Συνταξη ΓΕΣ”

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  Γεώργιος
24 Ιανουαρίου 2020 18:06

Ευχαριστώ Γιωργο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
24 Ιανουαρίου 2020 19:23

Ευχαριστούμε κύριε Καρασαββιδη. Η βοήθεια σας ανεκτίμητη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός