Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 291 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Chris 21
Chris 21
12 Μαΐου 2020 14:01

Κι η επίσημη ανακοίνωση από την τράπεζα Πειραιώς:
https://www.piraeusbank.gr/el/Idiwtes/ypetha
Αν και δυστυχώς μειωμένο το επιτόκιο καταθέσεως, παραμένει το πιο συμφέρον μέχρι στιγμής….
Όσον αφορά την πιστωτική, για όλες τις υπόλοιπες συναλλαγές εκτός super market, βενζινάδικων και διδάκτρων, υπάρχει η πιστωτική της τράπεζας Αττικής με επιστροφή 1% (μείωση στο λογαριασμό) για όλες τις υπόλοιπες αγορές (χωρίς πόντους και συνεργάτες….).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ίων
Ίων
Απάντηση σε  Chris 21
12 Μαΐου 2020 15:13

ζητάνε πάλι το ΦΕΚ της αποστρατείας και Υπεύθυνη Δήλωση θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής;;;το γνήσιο της υπογραφής δεν καταργήθηκε;;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Ίων
12 Μαΐου 2020 15:48

δεν ήσουν γραμμένος από πριν ; δεν είχες λογαριασμό ΥΠΕΘΑ στη Τράπεζα Πειραιώς ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ίων
Ίων
Απάντηση σε  Σταύρος
12 Μαΐου 2020 15:50

λέει ότι απαιτείται και για τους υφιστάμενους

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Ίων
12 Μαΐου 2020 22:17

δεν πρέπει να ισχύει για αυτούς που έχουν ήδη λογαριασμό ΥΠΕΘΑ στη Τράπεζα, ρώτησε τηλεφωνικά στον αριθμό για τις ΕΔ, 2103288000

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χρήστος
Χρήστος
12 Μαΐου 2020 10:28

Η νέα σύμβαση ΥΠΕΘΑ – ΠΕΙΡΑΙΩΣ

3% έως 3000 ευρώ και 1% για πάνω απο 3000 ευρώ.

http://www.poes.gr/enimerosi/trapeza-peiraios-apo-1352020-epanenergopoiisi-ton-pronomion-gia-toys-stratiotikoys?fbclid=IwAR0zkczHENkJE1VUu98kl28dZEZo1OpTMz2aOToEllxsvxOkO46ZdJZWVh0

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Army
Army
Απάντηση σε  Χρήστος
12 Μαΐου 2020 12:56

Πηραν ολοι τα χρηματα πηγαν αλλου κ τσουπ η πειραιως ζοριστικε κ επανηλθε με 1 τα εκατο που ηταν 1.8 οχι φιλε .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ntinos
Ntinos
Απάντηση σε  Χρήστος
12 Μαΐου 2020 16:09

Μισό γιατί κάτι δε μου κολλάει…
Αν πάνω από 3000 το επιτόκιο είναι 1% [προθεσμιακή είναι 0,65+0,15(περίπου)%], γιατί κάποιος να επιλέξει προθεσμιακή; (ή είναι 1% από 3000 και όσο μεγαλώνει το ποσό μικραίνει το επιτόκιο)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Chris 21
Chris 21
Απάντηση σε  Ntinos
12 Μαΐου 2020 16:39

Τα ποσοστά της προθεσμιακής είναι αυτά που γράφεις (0,65+ισχύον επιτόκιο προθεσμιακής για ιδιώτες).
Κυρίως αφορά τα μέλη οικογενειών στρατιωτικών, που δεν μισθοδοτούνται από το ΥΠΕΘΑ ούτε έχουν την ιδιότητα του αποστράτου και για αυτό δεν μπορούν να έχουν το προνομιακό 3%+1% των ε.ε και ε.α στελεχών.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
11 Μαΐου 2020 23:29

Περιμένουμε τίποτε άλλο από την υπογραφείσα σύμβαση ΥΠΕΘΑ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ, πέραν της γνωστής μείωσης του 2% της επιστροφής απο την κάρτα των Ε.Δ-νέα ισχύς απο 17/6/2020.[Εννοώ καμιά εξέλιξη για το εξευτελιστικό επιτόκιο κατάθεσης 0,01%} που ισχύει σήμερα….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
12 Μαΐου 2020 01:11

Γνωρίζεται ότι σύμφωνα με Έγγραφο ΓΕΝ Φ. 800/1/284245 // 8-5-2020 και στο πλαίσιο της διαρκούς μέριμνας υπέρ του προσωπικού των ΕΔ κατόπιν εντολής της Ηγεσίας ΥΠΕΘΑ, διερευνήθηκε η εξασφάλιση πρόσβασης αυτού σε τραπεζικά-χρηματοοικονομικά προϊόντα με προνομιακή τιμολόγηση.
Στο πλαίσιο αυτό, κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας, υπογράφηκε Συμφωνητικό Συνεργασίας διετούς διάρκειας με την τράπεζα Πειραιώς, ενώ οικείες παροχές, διαβιβάζονται συνημμένα προς ενημέρωση του προσωπικού.
Τα χαρακτηριστικά κύριων προϊόντων που εκτιμάται ότι ενδιαφέρουν την πλειοψηφία του ενδιαφερόμενου προσωπικού, παρατίθενται ακολούθως:
Δείτε τον πίνακα Παροχών Τραπεζικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Τραπέζης Πειραιώς
http://www.eaan.gr/images/economics/2020/winbank0520pistwtiki.pdf

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
11 Μαΐου 2020 20:34

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΦΑΠΑΞ, ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 2012-2016;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αποστολος
Αποστολος
11 Μαΐου 2020 16:34

Καλησπέρα σε ολους. Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με γυαλια οράσεως με εμας τους συνταξιούχους κ τα μέλη της οικογένειας μας; αν ξέρει κάποιος ασ γράψει παρακαλώ βήμα βήμα γιατί έχω χασει εντελώς το θέμα . ευχάριστω πολύ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΑΡ. Κων/νος
ΚΑΡ. Κων/νος
Απάντηση σε  Αποστολος
11 Μαΐου 2020 19:16

Απόστολε καλησπέρα, καταρχήν να σου πω ότι γυαλιά οράσεως δικαιούμαστε κάθε τέσσερα (4) χρόνια.
Για ότι άλλο θέλεις ψάξε λίγο εδώ
http://www.odigostoupoliti.eu/eopyy-pliromi-apozimioseon-gia-optika-kai-eidikes-therapeies/

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Μάνθος
Μάνθος
Απάντηση σε  Αποστολος
11 Μαΐου 2020 20:21

Ισχύει ότι ίσχυε ανέκαθεν. Δηλαδή 100 ευρώ αποζημίωση για δαπάνη αγοράς ανά ασφαλισμένο, και ανά 4ετία. Κατάθεση δικαιολογητικών στην Περιφερειακή Διεύθυνση του ΕΟΠΠΥ κατά περίπτωση όπως ίσχυε. Εκτός αν έχει αλλάξει κάτι και δεν το γνωρίζω (περιορισμοί λόγω κοροναιού) . Εγώ προσωπικά κατέθεσα δικαιολογητικά και αποζημιώθηκα πριν από περίπου 18 μήνες.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Ceorge
Ceorge
Απάντηση σε  Αποστολος
12 Μαΐου 2020 08:53

Ως πρώτη και έγκαιρη ενημέρωση από κατάστημα οπτικών, γνωρίζουν την διαδικασία. Επιστροφή χρημάτων από 2 έως … μήνες.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Αποστολος
12 Μαΐου 2020 10:49

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ-ΣΥΝΤΑΓΗ-ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΕΛΕΚΤΗ ΕΟΠΠΥ(ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ)-ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΠΤΙΚΩΝ, ΑΓΟΡΑ, ΠΛΗΡΩΜΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ,ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ-ΕΝΤΟΣ 10 ΗΜΕΡΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΟΠΠΥ-ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ (100 ΕΥΡΩ)ΜΕΤΑ 2 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΓΑ ΜΕΤΑ 3 ΜΗΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ…ΚΑΘΕ ΠΑΥΛΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΣΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
12 Μαΐου 2020 13:53

Ακριβώς όπως λες είναι η διαδικασία. Μια παρατήρηση μόνο. Για γυαλιά ο χρόνος αντικατάστασης είναι 4 χρόνια. Δύο χρόνια είναι για φακούς επαφής και για γυαλιά σε παιδιά μέχρι 12 ετών. Βλ. άρθρο 55 στην σελίδα 41.
https://eopyy.gov.gr/Files/ΦΕΚ%204898%20τ%20Β%202018%20-%20ΝΕΟΣ%20Ε.Κ.Π.Υ%2001%2011%202018.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
11 Μαΐου 2020 11:50

Έξοδα μετάθεσης.
.
Με αφορμή το ερώτημα συναδέλφου
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-264/#comment-86554
θυμήθηκα ότι παλιά υπήρχε στο διαδίκτυο κάποιο site
όπου δίνοντας τα απαραίτητα δεδομένα, υπολόγιζε τα έξοδα.
Δείτε https://yened.wordpress.com/2013/11/29/%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%B5%CE%B4%CE%BC%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%AD%CE%BE%CE%BF%CE%B4%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5/
.
Δυστυχώς το παραπάνω link δεν είναι πια ενεργό.
.
Αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στο διαδίκτυο ή αν κάποιος συνάδελφος μπορεί να το φτιάξει
θα ήταν μια σημαντική προσφορά στους “υπό μετάθεση” συναδέλφους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  aero
11 Μαΐου 2020 12:39

Με τις διατάξεις του ν.4336/2015
ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟ Δ.9: ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ, (άρθρο 15)
Δαπάνες μετακίνησης……Στην περίπτωση μη έκδοσης του ως άνω προεδρικού διατάγματος, εντός της ανωτέρω προθεσμίας, εφαρμογή έχουν οι διατάξεις του παρόντος νόμου
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/108500
.
Δόθηκαν παρατάσεις έκδοσης του ΠΔ τελευταίος ο ν.4587/18 άρθρο 65 (παράταση έως 30-6-19), και ΠΔ δεν έχει εκδοθεί ακόμα, άρα από 1-7-19 ισχύει ο ν.4336/2015.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/108440
.
Άρα δεν ισχύει το ΠΔ 200/93, αλλά ο ν.4336/2015 (και οι οποίες είναι μικρότερες από αυτές που προέβλεπε το ΠΔ 200/93).
Από κάποιες αναρτήσεις στην διαύγεια διαπίστωσα ότι κάποια επιτελεία σε σχετικές δαπάνες επικαλούνται στα σχετικά το ΠΔ 200/93 και άλλες τον ν.4336/15.
Άρα ο μόνος που μπορεί να δώσει απάντηση είναι το οικονομικό της μονάδος του για το τι εφαρμόζουν.
ΥΣ. Αυτός είναι και ο λόγος φίλε aero, που δεν δουλεύει η εφαρμογή που παρέθεσες.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελής
Παντελής
10 Μαΐου 2020 18:32

Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με την καταβολή του υπόλοιπου 50% του ΕΦΑΠΑΞ των συναδέλφων που αποστρατεύτηκαν μεταξύ 2011 έως και 2016 από τον ΕΛΟΑΣ?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Kris 125
Kris 125
Απάντηση σε  Παντελής
10 Μαΐου 2020 23:33

Μηπως κανεις καποιο λαθος η λαθος ερωτηση? Εγω που ποστρετευτηκα το 12 το πηρα κανονικα, απεμεινε ένα μικρο ποσο λογω παγωματος και θα το παρω τωρα σαν συμπληρωματικο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Kris 125
11 Μαΐου 2020 01:07

Αφορά για το υπόλοιπο 50% για όσους διαγράφηκαν μετά την 1-8-2012.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χαραλαμπος
Χαραλαμπος
10 Μαΐου 2020 14:38

Kαλημερα
Έχει ειδοποιηθει κανείς από ΕΛΟΑΣ για συμπληρωματικό εφάπαξ για τους αποστρατευθεντες από 1/7/2011 έως και 31/7/2012 με παγωμένες αποδοχές? Είχανε πει ότι θα χορηγηθεί απο 01 Φεβ 2020.Γνωριζει κάτι κανείς?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Kris 125
Kris 125
Απάντηση σε  Χαραλαμπος
10 Μαΐου 2020 19:39

Nαι, εμενα πρωτου μια εβδομαδα μου ηρθε μηνυμα και εστειλα Φ/Α του βιβλιαριου τραπέζης, μου ειπαν και το καταλογηστεο ποσο. Aπο οτι γνωριζω μεχρι τον Νοεμβριο θα τα παρουμε ολοι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Kris 125
10 Μαΐου 2020 20:46

Φίλε μόνο το ελοας θα δώσει η και τα άλλα ταμεία ΜΤΝ και ελοα είμαι και εγώ μέσα, δεν έχω κάποια ενημέρωση

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Kris 125
Kris 125
Απάντηση σε  Δημήτρης
10 Μαΐου 2020 23:24

Λογικα σε ολους θα δωσουν, ο νομος ισχυει για ολους. Σε οσους αποστρατευτηκαν απο 1-7-2011 εως 31-7-2012 και ειχαν παγωμενες αποδοχες.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Kris 125
Kris 125
10 Μαΐου 2020 12:04

Τα ΜΤ δεν δεχθηκαν να ενταχθουν στο ΕΤΕΑ (παρ’ ολο που υπηρχαν φωνες που ελεγαν ότι εάν ενταχθούμε ότι θα συμβει σε ολους θα συμβει και σε εμας), μειωθηκαν τα μερισματα ισως περισσοτερο από τις επικουρικες και τωρα που αναπροσαρμοζονται οι επικουρικες και με αναδρομικοτητα για τα μερισματα τιποτα, πως αισθάνεσαι ενστολε που λιγοι αποφασισαν για το μελλον ολων?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Kris 125
10 Μαΐου 2020 12:33

Αυτή συνάδελφε Kris 125 είναι μια απόφαση του Σ.Τ.Ε κατόπιν προσφυγών, των αντίστοιχων κλάδων . Η δική μου απορία είναι αφού όπως γράφεις τα ΜΤ δεν εντάχθηκαν στο ΕΤΕΑ τότε με ποιανού απόφαση γίνονται οι αντίστοιχες κρατήσεις στα μερίσματα? Και τι έχουν κάνει οι υπεύθυνοι γι αυτό?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Kris 125
Kris 125
Απάντηση σε  Βαγγέλης
10 Μαΐου 2020 13:12

Βαγγελης για ποιον λογο κανανε προσφυγη αφου νομιζω ηταν προαιρετικη η ενταξη μας στο ΕΤΕΑ, είναι και αυτό που ρώτησες για τις κρατησεις, αυτές εγιναν νομιζω συμφωνα με τις λογιστικες μελετες των ΜΤ. Παντως όλα είναι εις βαρος μας και από κανεναν δεν εχουμε εξηγήσεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Kris 125
10 Μαΐου 2020 13:20

Δηλαδή Kris 125 είμαστε άξιοι της ΜΟΙΡΑΣ μας, αν έκαναν λογιστικές μελέτες τα ταμεία και περιλάμβαναν κρατήσεις που βάσει των οργανογραμμάτων τους , δεν έπρεπε να υπολογιστούν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντωνης
Αντωνης
Απάντηση σε  Kris 125
10 Μαΐου 2020 13:52

Προς γαρ το τελευατιο εκβαν εκαστον των πριν υπαρξαντων κρινετε ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ .Οι επικουρικες θα καταργηθουν γιατι επιδοτουνταν απο το κρατος και θα δοθουν σε ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ .Απλα το αφησαν σαν βοηθεια τυπου Ε.Κ.Α.Σ τωρα με τον ΝΟΜΟ ΒΡΟΥΤΣΗ που ουσιαστικα λεει περασμενα ξεχασμενα και ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ τον ΝΟΜΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ και ολες τις περικοπες που το ΣτΕ με την τοτε Προεδρο κ Σ….λου εκρινε …νομιμες.
Tα ΜΤ ειναι επαγγελματικα ταμεια ΠΟΤΕ δεν ελαβαν δραχμη τσακιστη απο Κρατος και το ΚΡΑΤΟΣ τα τσεκουρεψε με το PSI σαν ανταμοιβη.Ο Βαγγέλης-Kris 125 εχουν δικιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Λαμπρος
Λαμπρος
Απάντηση σε  Αντωνης
11 Μαΐου 2020 06:49

Αρκεί να τα σέβονταν παλαιότερα όσοι τα διοικούσαν. Τα ΜΤ αυξαιναν κάθε χρόνο πριν την κρίση τα μερίσματα κ ότι άλλο έδιναν χωρίς να λογαριάζουν με το αύριο. Οκ για το κουτσουρεμα των αποθεματικών το 2012 που ήταν σχεδόν η ταφόπλακα των μελλοντικών συνταξιούχων αλλά δυστυχώς δεν είχαν σχέση με τη πραγματικότητα στη διαχείριση των εσόδων τους κ κυρίως των εξόδων που τα φούσκωναν να δίνουν κάθε χρόνο περισσότερα ενώ δεν μπορούσαν. Κ όπου μπορούσαν το έκαναν σε βάρος των μελλοντικών συνταξιούχων αφού αυτών οι κρατήσεις γίνονταν βορά . . Ξεχνάτε εύκολα….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάκης
Μάκης
9 Μαΐου 2020 21:11

Καλησπέρα σέ όλους, μήπως υπάρχει κάποιος που σάν μόνιμος κάτοικος εξωτερικού έχει κάνει την διαδικασία αλλαγή διεύθυνσης ΓΛΚ-ΕΦΚΑ-Μετοχικα ταμεία, τί δικαιολογητικά ζητήθηκαν από τους παραπάνω φορείς;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Μάκης
9 Μαΐου 2020 23:07

Για τον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ
https://www.minfin.gr/web/31341/-/eidike-eisphora-allelengyes-stis-syntaxeis-tou-demosi-3?inheritRedirect=true&redirect=%2Fweb%2F31341
Για το μετοχικό πρέπει να υποβάλεις μια αίτηση
https://mta.haf.gr/forms/forms-mta/geniki-aitisi-mta/
Αλλα λογω κορονοιου καλύτερα να πάρεις τηλέφωνο το ΜΤΑ να ρωτήσεις πως θα την στείλεις γιατι δεν δεχονται.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Σπύρος
9 Μαΐου 2020 23:16

Kάνε και ενα τηλέφωνο στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ να δείς τι θα σου πούν μήπως επειδη είναι εξωτερικού χρειάζεται κάτι πρόσθετο, Τηλ. 2103329900.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάκης
Μάκης
Απάντηση σε  Μάκης
10 Μαΐου 2020 00:45

Ευχαριστώ πολύ…. Υπόχρεος…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Petros
Petros
8 Μαΐου 2020 23:13

Καλησπέρα, είμαι στέλεχος εν ενεργεία ακόμα και έχω μια απορία. Αφού υπαγόμαστε πλέον στον ΕΦΚΑ και όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Εργασίας οι συντάξεις, κάποια στιγμή μέσα στους επόμενους μήνες, όπως και τα εφάπαξ θα αποδίδονται με το πάτημα ενός κουμπιού αυτόματα γιατί εγώ σαν ασφαλισμένος πλέον στον ΕΦΚΑ, όπως φαίνεται άλλωστε στα φύλλα μισθοδοσίας, δεν έχω πρόσβαση στον ατομικό λογαριασμό μου ασφάλισης?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Petros
8 Μαΐου 2020 23:52

https://www.atlas.gov.gr/ATLAS/Pages/FAQ.aspx
Ποιοι Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης έχουν ενταχθεί στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ»;
Στο σύστημα έχουν ενταχθεί …… Στο επόμενο διάστημα θα ενταχθούν το ΝΑΤ και το Δημόσιο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Petros
9 Μαΐου 2020 02:00

Τι να δείς τον χρόνο υπηρεσίας δεν γνωρίζεις ποτε προσληφθηκες, αφου εμείς δεν εχουμε ενσημα να μετράμε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
Απάντηση σε  Petros
9 Μαΐου 2020 11:03

…….όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Εργασίας οι συντάξεις, κάποια στιγμή μέσα στους επόμενους μήνες, όπως και τα εφάπαξ θα αποδίδονται με το πάτημα ενός κουμπιού αυτόματα…….
.
Για να γίνουν τα παραπάνω θα πρέπει πρώτα να καταχωρηθεί στην σχετική εφαρμογή του ΕΦΚΑ ο ασφαλιστικος σου χρόνος μετά το 2002 (βλέπε σχετικό σχολιο με το χρονοδιαγραμμα βάση της νομοθεσίας)
https://enstoloi.net/astynomia/comment-page-364/#comment-85504
.
Για τον ίδιο λόγο άρχισε από 1-1-2020 και η μηνιαία υποβολή ΑΠΔ στον ΕΦΚΑ, που αφορά τους στρατιωτικούς, (θα υποβληθούν αναδρομικά και από 1-1-2017 έως 31-12-2019).
https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-61/#comment-84686
.
Συνεπώς όταν γίνουν όλα τα ανωτέρω εκτιμώ ότι θα έχεις την δυνατότητα – εικόνα του ασφαλιστικού σου χρόνου για την απονομή της σύνταξης.
ΥΣ. Παράδειγμα οι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ αυτή την στιγμή έχουν εικόνα του ασφαλιστικού τους χρόνου από το 2002 στις εφαρμογές του ΕΦΚΑ (ατομικός λογαριασμός και απονομής σύνταξης).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  G.G.
9 Μαΐου 2020 16:18

Σε λίγο(;) καιρό ο αριθμός ταυτότητας, ο ΑΦΜ,κλπ θα αντικατασταθούν με έναν αριθμό.Όλοι θα έχουμε έναν αριθμό που θα είναι μοναδικός.θα πατάς το κουμπάκι και θα βλέπεις (βλέπουν ; ) το βιογραφικό σου.Π. χ. που δουλεύεις ,το μισθό σου ,ημέρες εργασίας ,τα φάρμακά σου ,ποιός είναι ο γιατρός σου,τι αγοράζεις ,πόσα και που πληρώνεις κλπ.Ότι κάνουμε θα καταγράφεται στον μοναδικό μας αριθμό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  GIANNIS
9 Μαΐου 2020 17:50

Δεν υπάρχει διαφορά και τώρα τα ξέρουν…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  GIANNIS
9 Μαΐου 2020 20:50

Κυβερνητικά τρίκ…..οτι δήθεν κάτι αλλάζουν επι της ουσίας ολα θα είναι σε μία πλατφόρμα και θα έχεις ενα κωδικό και θα σε παραπέμπει σε επιμέρους εφαρμογές. Απο την στιγμή που έχεις έξυπνο κινητό (δέκτης – πομπός) σε παρακολουθούν όποτε θέλουν, και για οτι θέλουν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
7 Μαΐου 2020 14:52

ΕΦΚΑ: Εκτύπωση ετήσιας βεβαίωσης συντάξεων
https://www.taxheaven.gr/news/48779/efka-ektypwsh-ethsias-bebaiwshs-syntaxewn
Ξέρει κάποιος τις δικές μας πως θα τις δούμε

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
MAKIS PAPAS
MAKIS PAPAS
Απάντηση σε  Σπύρος
7 Μαΐου 2020 16:09

Πληροφορίες-Σύνδεσμοι-Παλαιά Μηνιαία Ενημερωτικά, μπαίνεις με τους κωδικούς σου TAXIS και επιλέγεις βεβαίωση αποδοχών 2019

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Σπύρος
7 Μαΐου 2020 16:26
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
8 Μαΐου 2020 22:03

ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΛΚ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
6 Μαΐου 2020 22:29

Κυριε Αχιλλεα καλησπερα.Αποστρατευτηκα με το βαθμο του Αλχια ΠΖ το 2014 και συνταξη πηρα τον Μαιο του 2016.Αναγνωρισα την μαχημη 5ετια τοτε με το ποσο των 6.574.Μου κρατησαν προκαταβολη απο τη συνταξη 1.553ευρω απο τα μαζεμενα που ειχα να παρω και μου κρατανε 82ευρω τον μηνα για 60 μηνες που ληγουν τον Μαιο του 2021.Δικαιουμαι βαση νεων δεδομενων νομοθεσιας να σταματησει η παρακρατηση καθε μηνα και να επιστραφουν οι παραπανω κρατησεις?Οποιος συναδερφος γνωριζει,σας παρακαλω να μου απαντησει και που μπορω να απευθυνθω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
7 Μαΐου 2020 10:51

Καλημέρα Στέφανε. Είμαι περίπου στην ίδια κατάσταση με σένα και πληρώνω κι εγώ τα ίδια λεφτά για την αναγνώριση της πενταετίας. Πέρυσι τον Ιούνιο κατέθεσα αίτηση στο ΓΛΚ για την αναπροσαρμογή του ποσού λόγω της νέας νομοθεσίας αλλά ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση. Νομίζω πάντως, με κάθε επιφύλαξη, ότι οι κρατήσεις που έχουν ήδη καταβληθεί δεν επιστρέφονται απλά δεν πληρώνεις το υπόλοιπο ποσό.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
7 Μαΐου 2020 14:08

Φιλε Τακη,μετα απο σημερινη μου επικοινωνια με ΟΛΚΕΣ και Γενικο Λογιστηριο του κρατους ισχυει για οσους βγηκαν στη συνταξη απο το 2017 και μετα.Επιστροη δεν εχει,απλα σταματαει η παρακρατηση.Μην περιμενεις να σου απαντησουν εαν βγηκες στη συνταξη πριν το 2017.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
7 Μαΐου 2020 22:18

Διαγράφηκα Στέφανε στις 10/11/2016. Οπότε μάλλον είμαι άτυχος.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
8 Μαΐου 2020 00:22

Καλησπέρα Τάκη καί Στέφανε έχω κάνει καί εγώ αίτηση για επανυπολογισμο τής μάχιμης πενταετίας, πέρυσι τόν Ιούνιο 19/6/19 έχει πάρει πρωτόκολο αλά δεν έχει χρεωθεί ακόμη σέ εισηγητή μηνιαία κράτηση 86,14 €. Επιστροφή χρημάτων δεν υπάρχει έχω μιλήσει καί εγώ με Ο.Λ.Κ.Ε.Σ. και Γ.Λ.Κ. Αποστρατεία 24/6/16.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΗΛΙΑΣ
8 Μαΐου 2020 11:47

Ηλια καλημερα, το ερωτημα ειναι αν σταματανε οι κρατησεις(εφοσον χρεωθει σε εισηγητη). Ας μην μας επιστρεψουν τιποτα πισω. Αποστρατεια 13/1/2016—–86,14 ευρω/μηνα. Εχω να πληρωνω μεχρι τελος του 2022. Αν και οποτε εχετε κατι νεωτερο ανεβαστε το στο site

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
8 Μαΐου 2020 13:55

Το θέμα είναι αν μας περιλαμβάνει κι εμάς ο νόμος που διαγραφήκαμε πριν την 01/01/2017. Πάντως όπως και να έχει, από τη στιγμή που οι κρατήσεις πέραν του επανυπολογισμού δεν επιστρέφονται νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει τόσο μεγάλη καθυστέρηση. Εκτός κι αν γίνεται εσκεμμένα. Στις συντάξεις, όπου υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στον τελικό υπολογισμό, τουλάχιστον κάποια στιγμή θα δωθούν αναδρομικά τα δικαιούμενα ποσά (αρκεί να είναι εν ζωή οι άνθρωποι). Αυτή η περίπτωση είναι τελείως διαφορετική, δεν υπάρχει αναδρομικότητα, και θε έπρεπε να είναι σε κάποια προτεραιότητα για να μην πληρώνουν οι δικαιούχοι άδικα.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
8 Μαΐου 2020 17:56

Τακη αν υπαρχουν συναδερφοι που κατοικουν Αθηνα ή περιξ ή εχουν τη δυνατοτητα να επικοινωνουν με ΓΛΚ ας παρουν καποια απαντηση(για αυτους που συνεχιζουν να πληρωνουν και εχουν συνταξιοδοτηθει πριν την 1/1/2017) απο τους ειδημονες τι μελλει γενεσθαι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
9 Μαΐου 2020 00:13

Γιώργο και Τάκη προσπαθειστε στα τηλέφωνα του Γ.Λ.Κ. 2103329254/2103329255 κυρία Παπαγεωργίου μήπως και βγάλουμε άκρη εγώ μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να βγάλω γραμμή προσπάθησα σέ διαφορετικές ώρες αλλά τίποτα!! . Γιώργο όπως έγραψες και εσύ αν υπάρχουν συνάδελφοι πού κατοικούν Αθήνα να πάνε στο Γ.Λ.Κ. στο τμήμα στρατιωτικών και πολεμικών συντάξεων καί νά ενημερώσουν σχετικά με το θέμα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
6 Μαΐου 2020 21:23

ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΕΛΕΧΟΙ ΤΩΝ ΕΔ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΦΚΑ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΑ ΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΊΤΕ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΡΙΑ Κ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ Κ ΠΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΟ Ν. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ (250 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ (30+5) Κ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
6 Μαΐου 2020 22:44

Οι κύριοι συνδικαλιστές αντι να απαιτούν την γρήγορη απονομή απο τον ΕΦΚΑ, προτείνουν να κάνουν οι ε.ε. συνάδελφοι για αλλη μια φορά τις αγκαρίες των άλλων…κατάντια.
Τις υπερωρίες οπως αυτοί του ΓΛΚ ξέρουν να τις παίρνουν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Γιάννης
7 Μαΐου 2020 12:37

Αν και διαφωνώ κάθετα σε τέτοιου είδους πρακτικές, το μόνο παρήγορο είναι ότι επιτέλους θα μπορέσουν να εκδοθούν οι συντάξεις των συναδέλφων που αναμένουν εδώ και καιρό.
Στα πλαίσια όμως της παρακάτω απόφασης.
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-272/#comment-83202

Εκτιμώ ότι θα πρέπει η διοίκηση του ΕΦΚΑ να δείξει ανάλογη πρόνοια δίνοντας ένα πριμ ας πούμε (νομικά πάντα βρίσκεται η λύση) και στους συναδέλφους που θα επωμισθούν και θα φέρουν εις πέρας το δικό τους έργο.
https://diavgeia.gov.gr/doc/63%CE%A0%CE%9A465%CE%A7%CE%A0%CE%99-02%CE%93?inline=true

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
5 Μαΐου 2020 23:12

Οι ΕΔ στην υπηρεσία του ΕΦΚΑ

https://www.staratalogia.gr/2020/05/blog-post_46.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Γιάννης
6 Μαΐου 2020 10:54

Καλημερα!Ειναι ντροπη και απαραδεκτο να χρησιμοποιουνται οι Ενοπλες Δυναμεις για αλλους, εκτος των καθηκοντων τους που ειναι εξωτερικη ασφαλεια,της χωρας!Ειδικα στις μερες μας που η επανδρωση των Μοναδων ειναι μειωμενη να αποσπουμε Στελεχη για εργασιες αλλων!Απαραδεκτη προταση της πομενς, απαραδεκτη η πολιτεια που δεχτηκε την προσφορα παραδεχομενη την ανικανοτητα,της!!Ας μη ξαναζησουμε εποχες των στρατιωτικων που εκαναν και τους οδοκαθαριστες κι αλλα πολλα !!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Παντελης
6 Μαΐου 2020 11:22

Οι υπάλληλοι του ΓΛΚ δουλεύουν εκ περιτροπής λόγω κορονοιου λαμβάνουν και ένα επίδομα 250 το μήνα και πήγαν τους στρατιωτικούς να καλύψουν τις απουσίες και να εκδώσουν συντάξεις,…πραγματικά είναι τραγικό….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Σπύρος
6 Μαΐου 2020 11:56

το καλό είναι ότι, θα εκδοθούν συντάξεις σωστές χωρίς λάθη από τους οικονομικούς του ΥΠΕΘΑ που γνωρίζουν αρκετά καλά τους νόμους και τα δεδομένα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Σταύρος
6 Μαΐου 2020 12:29

Από την άποψη ότι θα επιταχυνθούν οι απονομές είναι το μόνο θετικό.
Δεν χρειάζονται και πολλές γνώσεις μια φόρμα συμπληρώνεις με τα στοιχεία (φαντάσου κάτι αντίστοιχο με την εφαρμογή του Αχιλλέα) και όλα βγαίνουν αυτόματα, και ένα παιδί δημοτικού μπορεί να το κάνει (το χαρτί και το μολυβί έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια).

Πως δηλαδή επί ΓΛΚ έβγαιναν σε ένα τρίμηνο με την λήξη των τρίμηνων αποδοχών. Άλλοι είναι οι λόγοι που δεν εκδίδονται…το χρήμα και για να φορτώνει ο ένας υπουργός παραλήψεις στον προηγούμενο ένα γαϊτανάκι δηλαδή.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μ η τ σ
Μ η τ σ
Απάντηση σε  Παντελης
6 Μαΐου 2020 18:00

Εμένα δε με χαλαγε να πάω σε ένα γραφείο με ΩΡΑΡΙΟ με τα πολιτικά μου ρουχαλακια …χωρίς 24ωρες βαρδειες με τα ρεπό μου και τα Σαββατοκύριακα όλα ελεύθερα…..σαν άνθρωπος θα ζούσα .

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Μ η τ σ
10 Μαΐου 2020 20:21

Μητσ και οι στρατιωτικοί που θα πανε εκει,μην ανησυχείς,σαν άνθρωποι ζούσαν και πριν!!!

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  Παντελης
6 Μαΐου 2020 19:00

Αντι να φωνάζετε , καθήστε και διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση .Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ότι αυτό που γίνεται είναι καλό για εμάs ! Οι συντάξειs όταν τιs έβγαζαν οι δικοί μαs , τιs βγάζανε σε 3 μήνεs κσι τώρα τιs βγάζουν σε 3 χρόνια γιατί απλά δεν ξέρουν ! Αs ελπίσουμε τώρα να διορθωθεί επιτέλουs αυτό το χάλι με τιs προσωρινέs και με τον χρόνο απονομήs τηs τελικήs σύνταξηs.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  Γιώργοs
6 Μαΐου 2020 20:43

no comment αν κατάλαβες τι γίνεται!!Αύριο θα αδειάζεις σκουπίδια (γιατί δε φτάνουν οι υπάλληλοι των δήμων, μεθαύριο θα μεταφέρεις κόσμο με το πυροσβεστικό σου γιατί κάνουν απεργία κλπ κλπ. )Αν θεωρείς αποστολή σου να βγάζεις συντάξεις επειδή οι υπάλληλοι του κράτους δεν μπορούν τότε η σιωπή μου είναι προς απάντηση σου τα μικροπολιτικά παίγνια μερικών ” αμετάθετων στρατιωτικών συνδικάλιστων” για να γίνουν αρεστοί ας μας προβληματίσουν για πολλά!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Γιώργοs
6 Μαΐου 2020 20:56

Τις συντάξεις…ποτέ δεν τις έβγαζαν οι δικοί μας…δυστυχώς δεν είσαι καθόλου ενημερωμένος. Και αν αυριο σου πούνε να κάνεις τον υπάλληλο σε κάνα γραφείο ενός δημου τότε θα είσαι ο πρωτος που θα σκούζης…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιώργοs
Γιώργοs
Απάντηση σε  Σπύρος
6 Μαΐου 2020 22:17

Μήν πιάνεστε απο μια λέξη . Όταν λέω δικούs μαs ,εννοώ αυτούs που ασχολούνταν αποκλειστικά με τιs συντάξειs ενστόλων . Το γνωρίζω ότι δεν είναι δικοί μαs υπάλληλοι γιατί είχα πάει εκεί και είχα μιλήσει μαζί τουs . Όπωs καταλαβαίνειs φίλε μου είμαι καλά ενημερωμένοs και επειδή είμαι και εγώ απο αυτούs που είναι κοντά στο να φύγουν , δεν θέλω να πεινάσω ούτε να γεράσω περιμένονταs την σύνταξη μου. Δυστυχώs αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι εσάs δεν σαs ενδιαφέρει η ταλαιπωρία αυτών των συνάδελφων τόσα χρόνια. Την πάρτη σαs κοιτάτε μόνο. Και κάτι τελευταίο . Αν είσαι μάχιμοs δεν φοβάσαι αν σε πάνε σε γραφείο ή στον δήμο κλπ. Και εγώ πάντα τέτοιοs ήμουν !

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργοs
6 Μαΐου 2020 21:08

@ Γιώργοs
Ποτέ δεν έβγαζαν τις συντάξεις δικοί μας. Απλά υπήρχε μια καλοκουρδισμένη μηχανή (ΓΛΚ) που δούλευε βασισμένη στην πείρα δεκαετιών και η οποία μπορούσε να απορροφήσει σημαντικές αλλαγές χωρίς να υπάρξει πρόβλημα στον ρυθμό απονομής των συντάξεων. Έτσι η συντριπτική πλειοψηφία των συντάξεων έβγαινε σε τρείς μήνες.
Η ψήφιση του Ν4387/2016 έφερε σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των συντάξεων και άφηνε πολλά κενά που χρειαζόντουσαν διευκρινίσεις. Επίσης η σύσταση του ΕΦΚΑ και η μεταφορά αρμοδιοτήτων (και προσωπικού;) από τον ένα φορέα στον άλλο, ταυτόχρονα με τις αλλαγές στην νομοθεσία απονομής συντάξεων δεν βοήθησε στην ομαλή μετάβαση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιώργοs
6 Μαΐου 2020 21:09

@ Παντελής
Αυτά που προβλέπεις για αύριο έχουν ήδη γίνει στο παρελθόν.
Οι ΕΔ διαχρονικά έχουν χρησιμοποιηθεί για αποκομιδές απορριμμάτων, συγκοινωνίες, προσωπικό σε δομές φιλοξενίας κτλ. Είναι σίγουρο ότι θα ξαναχρησιμοποιηθούν ανεξάρτητα από το ποιοι θα κυβερνάνε και είναι σίγουρο επίσης ότι δεν θα μας ρωτήσουν. Πότε το έκαναν άλλωστε. Ας μην διαμαρτυρόμαστε όμως που για μια φορά θα χρησιμοποιηθούν για όφελος δικό μας. Υπάρχουν τόσοι συνάδελφοι που περιμένουν πάνω από τρία χρόνια για την σύνταξη τους. Ας μην ξεχνάμε ότι αν η κίνηση αυτή βοηθήσει να αποσυμφορηθεί το σύστημα κύρια ωφελημένοι θα είναι όλοι η ε.ε συνάδελφοι που δεν θα παραμένουν μετά την αποστρατεία τους, όπως σήμερα, ένα εξάμηνο χωρίς εισόδημα.
Για θέματα μικροπολιτικής κτλ δεν θα σχολιάσω , όχι γιατί διαφωνώ μαζί σου αλλά επειδή η συζήτηση αυτή είναι έξω από τους σκοπούς της σελίδας αυτής.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
6 Μαΐου 2020 21:47

Αγαπητε GEORGIOSP πιστευω οτι λαικιζεις εις βαρος τωναγαπητων συναδελφων που ΚΑΚΩΣ αργει η απονομη συνταξη με ΜΟΝΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΚΑΙ την ανικανοτητα του.Αρα ο σκοπος αγιαζει τα μεσα;;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Παντελης
10 Μαΐου 2020 20:23

Παντελη τοχεις τερματίσει το ψεκασμενο σου εντελως!!!Αξιο Ορκ!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
6 Μαΐου 2020 21:50

Αγαπητε GEORGIΟSP δεν προεβλεψα τιποτα απλα εγω τα εζησα και ευχομαι να μην τα ξαναζησουμε!!Αλλα η σελιδα,εδω ειναι για αλλα θεματα και εχεις δικιο σε αυτο!!Ας μας φυλαξει ο Θεος γιατι ανοιγουμε τις πορτες μονοι μας εις βαρος της αποστολης μας!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Παντελης
7 Μαΐου 2020 09:31

Παντελή,
αυτά που αναφέρει ο GEORGIOSP παραπάνω, είναι “μια κάποια λύσις”
για επιτάχυνση απονομής σύνταξης σε συναδέλφους.
Όπως λες “ΚΑΚΩΣ αργει η απονομη συνταξη με ΜΟΝΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΚΑΙ την ανικανοτητα του”
και συμφωνώ μαζί σου.
Όμως, έχεις να αντιπροτείνεις μια διαφορετική ΠΡΑΚΤΙΚΗ λύση για να λυθεί το πρόβλημα?
Και … μην μου πείς να γίνουν προσλήψεις στον ΕΦΚΑ!
Αυτό είναι μεν λύση, αλλά με τις διαδικασίες ΑΣΕΠ θα καθυστερήσει να υλοποιηθεί.
Και οι αποστρατευθέντες περιμένουν ήδη 3 χρόνια.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  aero
7 Μαΐου 2020 11:01

@aero Αρα αποδεχομαστε οτι το κρατος μας παροτι μελος της Ευρωπαικης Ενωσης ειναι ανικανο!! ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ πραγμα που εμας μας “”τιμα””γιατι παντα μας,εχουν αναγκη, βεβαια εναντια στην Αποστολη μας!Παντως δεν ειδα να παραιτηθηκε καποιος αρμοδιος λογω ανικανοτητας οπως συνηθως γινεται σε προηγμενα κρατη!!Δντης ΕΦΚΑ ΓΛΚ Υπουργοι κλπ.!Απο την αλλη μπορει ναι, να δουμε γρηγορες απονομες συνταξεων αλλα ανοιγουμε παραλληλα την πορτα στις ορεξεις του καθε πολιτευτη -πολιτικου;;;;Οσο για τις νεες προσληψεις εγω δεν ειμαι ουτε θα γινω παπαγαλακι κανενος “συνδικαλιστη “ουτε ενεργου ουτε αποστρατου και οι αποψεις αυτες απεχουν απο τα πιστευω μου!Αν ειχαμε σωστο οργανωμενο κρατος θα επρεπε να ειχαν προβλεψει αυτες τις απαραδεκτες καθυστερησεις στις συνταξεις εδω και πολυ καιρο!!Η μονη λυση που προτεινω στους πραγματικους αξιους συναδελφους που εμπαιζονται απο ολες τις κυβερνησεις ειναι η προσφυγη στο Ευρωπαικο Δηκαστηριο και στους θεσμους της Ενωσης για τα,εργασιακα!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  aero
7 Μαΐου 2020 11:05

@aero Η καθαρη προταση μου αμεσα ειναι η γρηγορη ανακυκληση του προσωπικου του ΕΦΚΑ ωστε να δωσουν ωθηση στις συνταξεις για,ενα τριμηνο (ειμαι σιγουρος οτι πολλοι δεν κανουν τιποτα και λιγοι πολλα) ακομα και ορισμενες αποσπασεις απο φορεις του Δημοσιου που δεν εχουν αντικειμενο και φυσικα δεν θελω να ονοματισω!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Παντελης
10 Μαΐου 2020 20:19

Δηλαδη θελεις να πεις Παντελη οτι οι οικονομικαριοι που θα πανε να βοηθησουν στον ΕΦΚΑ για να παρουν οι συναδελφοι τους πιο γρηγορα συνταξη,αν δεν πηγαιναν,θα βοηθουσαν στην εξωτερικη ασφαλεια της χωρας!!!Εγω παντως στις Καστανιες και σε ολο το ποταμι,δεν εχω δει κανεναν τετοιο!!

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ