Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 292 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Κώστας ΚΑΧ
Κώστας ΚΑΧ
15 Μαΐου 2020 22:05

Κε Αχιλλέα!
Χρόνια Πολλά για την γιορτή σας, να είσαστε γερός, πάντα επιτυχίες στο έργο σας!
Σας ευχαριστούμε για ότι έχετε κάνει για εμάς, όλα αυτά τα χρόνια που διαχειρίζεστε αυτόν τον ιστότοπο!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny
Johnny
15 Μαΐου 2020 21:20

Ευχαριστώ πολύ κύριε Καρασαββίδης

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny
Johnny
15 Μαΐου 2020 17:14

Κύριε Καρασαββίδης η όποιος άλλος ξέρει αν ένας ιπτάμενος φύγει με πλήρη σύνταξη πραγματικών χρόνων θα πρέπει να πληρώσει και τα εξάμηνα για να αναγνωριστούν? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GIANNIS
GIANNIS
15 Μαΐου 2020 14:45

Προσπάθησα να δω τα μηνιαία ενημερωτικά συντάξεων έτους 2019, αλλά η εφαρμογή ΕΦΚΑ δείχνει:Το ενημερωτικό σας σημείωμα θα είναι διαθέσιμο προσεχώς.Γνωρίζει κάποιος γιατί γίνεται αυτό, ενώ προ μηνός εμφανίζονταν κανονικά ;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  GIANNIS
15 Μαΐου 2020 15:21

Εδώ και καιρό αυτό γράφει

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  GIANNIS
15 Μαΐου 2020 18:43

Γιατι έχεις αρνητικη προσ. διαφορα……στις επόμενες εκλογές θα το δούμε

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
G.ig
G.ig
15 Μαΐου 2020 12:41

κ. Καρασαββίδη πως υπολογιζονται τα χιλιοστα στη σύνταξη!!! Το πρόγραμμα σας βγαζει 853 και το εκκαθαριστικό του ΕΦΚΑ 816 χιλιοστα. Η διαφορα στην καθαρή σύνταξη ειναι 22,4 ευρω λιγότερα στην καταβαλλόμενη συνταξη από τον υπολογισμο στο πρόγραμμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  G.ig
15 Μαΐου 2020 13:01

Στο κουτάκι διόρθωση βάλε την διαφορά να συμφωνούν τα χιλιοστά.
https://enstoloi.net/syntaximes-apodoxes-anaplirosi-ypologismoi/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΕΥΘΥΜΙΟΣ
15 Μαΐου 2020 12:37

Καλημέρα

Θα παρακαλούσα για την άποψή σας στο εξής ερώτημα: απ΄οσο γνωρίζω μετά από διαγραφή κατόπιν αποστρατείας μου, οι εισφορές του ΒΟΕΑ για τα παιδιά που ΔΕΝ είχαν συμπληρώσει τα 25 έτη κατά το χρόνο διαγραφής μου θα γίνονται από το μέρισμα του ΜΤΣ. Στην περίπτωση αυτή, το ποσόν του ΒΟΕΑ το οποίο θα χορηγηθεί όταν συμπληρώσουν τα παιδιά τα 25 έτη θα είναι μειωμένο?

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΕΥΘΥΜΙΟΣ
15 Μαΐου 2020 12:58

ΌΧΙ….αφορά μόνο το ύψος των κρατήσεων και όχι το ύψος του ΒΟΕΑ, θα είναι όσο σου βγάζει η σύνταξη ΓΕΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΕΥΘΥΜΙΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
15 Μαΐου 2020 16:15

Ευχαριστώ
Καλό απόγευμα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
G.G.
G.G.
15 Μαΐου 2020 12:33

Χωρίς ασφαλιστικές εισφορές όσοι συνταξιούχοι (πλην ΟΓΑ) έχουν αγροτικό εισόδημα μέχρι 10.000 ευρώ – Έρχεται νομοθετική ρύθμιση
Η σχετική ερώτηση
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/11260450.pdf
.
Η απάντηση του Υπουργού.
https://www.taxheaven.gr/news/48901/g-broytshs-xwris-asfalistikes-eisfores-osoi-syntaxioyxoi-plhn-oga-exoyn-agrotiko-eisodhma-mexri-10000-eyrw-erxetai-nomooetikh-ryomish

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  G.G.
15 Μαΐου 2020 13:19

Η νομοθετική ρύθμιση πρέπει να είναι ολοκληρωμένη:Δεν περικόπτεται η σύνταξη και δεν θα καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές όσοι συνταξιούχοι έχουν αγροτικό εισόδημα μέχρι ……ευρώ,καθότι, όπως ίσχυε πριν, το ανωτέρω εισόδημα δεν θεωρείται επανένταξη στην αγορά εργασίας του συνταξιούχου, αλλά διατήρηση της αγροτικής του περιουσίας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  GIANNIS
15 Μαΐου 2020 14:32

Απορία. Ποια η διαφορά ενός ελεύθερου επαγγελματία (π.χ. ταξι) που εαν συνεχίση να εργάζεται θα του περικόπτεται. Το ταξι του δεν είναι περιουσιακό του στοιχείο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  Γιάννης
15 Μαΐου 2020 21:37

Το όχημα είναι περιουσιακό στοιχείο .Η άδεια ταξί όχι.Εδώ το ερώτημα είναι αν ο συνταξιούχος μπορεί -δικαιούται να διατηρεί μικρή αγροτική περιουσία, που απέκτησε από τον πατέρα του ή θα την πωλήσει, αν βρει αγοραστή ,ή θα την αφήσει να γίνει δάσος και ο ίδιος να απενεργοποιηθεί πλήρως.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  GIANNIS
15 Μαΐου 2020 22:33

Κάνεις λάθος είναι άυλο περιουσιακό στοιχείο όπως και οι άδειες λεωφορείων, φορτηγών κ.α. για ρώτα και ένα λογιστή να δεις τι θα σου πει.
Και συμπληρωματικα για εισόδημα έως 10000 ευρώ δεν περικόπτεται η σύνταξη, διάβασε τον ν.4387/16 αρθρο 20 παρ. 4.η

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  GIANNIS
15 Μαΐου 2020 15:50

Εως 10000 η σύνταξη ΔΕΝ έχει μείωση 30%, και το πρόβλημα ηταν στις εισφορές. Αυτο θα φέρει με τροπολογία. Για πάνω απο 10000 ειναι λογικό να πληρώνουν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Σπύρος
15 Μαΐου 2020 16:18

@ΣΠΥΡΟΣ
Το θέμα δεν είναι αν είναι λογικό ή όχι να γίνεται περικοπή σύνταξης και πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών αλλά αν είναι νόμιμο.
Σύμφωνα με το άρθρο 20 του Ν4387/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα προβλέπει περικοπή 30% ¨Στους εξ ιδίου δικαιώματος συνταξιούχους του Ε.Φ.Κ.Α., οι οποίοι έχουν ήδη αναλάβει ή αναλαμβάνουν από της δημοσιεύσεως του νόμου εργασία ή αποκτούν ιδιότητα ή δραστηριότητα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ ΥΠΑΚΤΕΑ στην ασφάλιση του Ε.Φ.Κ.Α.¨
Στο άρθρο 55 του Ν4387/2016 προβλέπεται ότι έχουν υποχρέωση ασφάλισης όσοι ¨αναλαμβάνουν ασφαλιστέα εργασία ή αποκτούν ασφαλιστέα ιδιότητα βάσει των γενικών ή ειδικών ή καταστατικών διατάξεων¨ στους φορείς που εντάχθηκαν στον ΕΦΚΑ.
Έστω στρατιωτικός συνταξιούχος με εισόδημα από σύνταξη και μερίσματα 18000€ αποκτά αγροτικό εισόδημα 11000€. Με βάση ποιες γενικές ή ειδικές ή καταστατικές διατάξεις του ΟΓΑ υποχρεούται σε ασφάλιση; Και φυσικά αν δεν υπάρχει διάταξη που να υποχρεώνει σε ασφάλιση δεν υπάρχει καν θέμα ασφαλιστικών εισφορών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Μαΐου 2020 21:44

Στην εγκύκλιο γράφει, Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την παρ. 3β, οι συνταξιούχοι των λοιπών – πλην ΟΓΑ – ενταχθέντων στον e-ΕΦΚΑ φορέων κύριας ασφάλισης και του Δημοσίου, που είχαν αναλάβει ή αναλαμβάνουν από 28.2.2020 δραστηριότητα υπακτέα στην ασφάλιση του πρώην ΟΓΑ, καταβάλλουν κανονικά την προβλεπόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 40 του ν.4387/2016, όπως έχει αντικατασταθεί με τις διατάξεις του άρθρου 36 του ν.4670/2020, ασφαλιστική εισφορά.
Το ερώτημα είναι ότι εφόσον όπως λες δεν υπάρχει υποχρέωση ασφάλισης τότε σε ποιούς αναφέρεται σαν συνταξιούχους δημοσίου, άμα δεν ασφαλίζονταν δεν θα το έγραφαν.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Σπύρος
16 Μαΐου 2020 01:17

Σπύρο στην ασφάλιση του ΟΓΑ υπάγονται διάφορες κατηγορίες φυσικών προσώπων. Βλ. στις σελ. 6-7 εδώ http://www.oga.gr/attach/odigos_asfalismenou.pdf .
Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για όλες τις περιπτώσεις αλλά για την κατηγορία 1 βλ. σελ. 7 κύρια προϋπόθεση ασφάλισης είναι η κατά κύριο βιοποριστικό επάγγελμα απασχόληση, προσωπικά ή με αυτεπιστασία, στην αγροτική οικονομία. Αυτό ίσχυε μέχρι την ψήφιση του Ν4387/2016. Όσο και αν έχω ψάξει δεν έχω βρει κάποιο νεότερο νόμο που να καταργεί αυτή την προϋπόθεση ώστε να είναι δυνατή (ή υποχρεωτική) η ασφάλιση στον ΟΓΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Σπύρος
16 Μαΐου 2020 01:18

Δεν γνωρίζω αν η υποχρέωση καταβολής εισφοράς που αναφέρεται στην εγκύκλιο αφορά κάποια από τις υπόλοιπες κατηγορίες ασφαλισμένων. Θέτω απλά το ερώτημα. Αν έχω εισόδημα από αγροτική δραστηριότητα που δεν υπερβαίνει το 50% του ετήσιου εισοδήματος μου, ακόμα και αν αυτό είναι μεγαλύτερο από 10000€, ποια διάταξη νόμου με υποχρεώνει να ασφαλιστώ στον ΟΓΑ; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα θα καθορίσει αν θα υποστώ την περικοπή του 30% στην σύνταξη μου και αν θα υποχρεωθώ να πληρώσω ασφαλιστικές εισφορές.
Υ.Γ Υπάρχουν και άλλα θέματα που κάνουν δύσκολη την εφαρμογή της περικοπής σύνταξης λόγω αγροτικών εισοδημάτων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GIANNIS
15 Μαΐου 2020 16:15

@GIANNIS
Γιάννη την μη περικοπή μέχρι το όριο των 10000€ την έχουν ψηφίσει και υπήρχε θέμα με την πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών. Με την απάντηση του ο υπουργός ουσιαστικά λέει ότι για αγροτικό εισόδημα μέχρι 10000€ δεν θα υπάρχει ούτε περικοπή σύνταξης ούτε πληρωμή ασφαλιστικών εισφορών. Με την αρχική μορφή του άρθρου 20 του Ν4387/2016 δεν είχε προβλεφθεί όριο για μικρά αγροτικά εισοδήματα και αυτό τέθηκε με εγκύκλιο (και όχι ψηφισμένο νόμο) στα 4923,12€.
Αν και η σημερινή μορφή του νόμου σε συνδυασμό με την αλλαγή που ανακοίνωσε ο υπουργός είναι ευνοϊκότερη για συνταξιούχους με αγροτικά εισοδήματα πιστεύω ότι δεν είναι πλήρης και θα είναι δύσκολο να εφαρμοστεί η περικοπή στην σύνταξη ακόμα και αν το εισόδημα υπερβαίνει τα 10000€.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Μαΐου 2020 21:20

Γιώργο ,δεν έχω βρει στον νόμο τη διάταξη για την μη περικοπή της σύνταξης ,αν το αγροτικό εισόδημα είναι μέχρι 10000€ .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GIANNIS
15 Μαΐου 2020 21:27

Γιάννη δες εδώ https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/601576 το 4η.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Μαΐου 2020 10:41

Ευχαριστώ.Έτσι είναι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ioannis
Ioannis
14 Μαΐου 2020 19:42

Γνωρίζει κάποιος για το πότε θα μας χορηγηθεί η προσωρινή σύνταξη κ το εφάπαξ για όσους αποστρατευτηκαμε από την ΕΛΑΣ στις 31-12-2019;

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Ioannis
14 Μαΐου 2020 20:57

Ιωάννη κατ αρχήν εάν πηρες αριθμό πρωτοκόλλου 11 η 12 μαϊου, σε βλέπω τέλος Ιουνίου για κύρια σύνταξη..(όχι προσωρινή)…..όλα μαζί θα τα πάρεις σχεδον…Αυτή τη πληροφοριση έχω!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  Antonio
14 Μαΐου 2020 21:58

Δεν έχω πάρει ακόμη αριθμό πρωτοκόλλου ενώ έχει σταλεί 27 Μαρτίου από το Αρχηγείο ευχαριστώ πολύ!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Antonio
14 Μαΐου 2020 22:59

Απο που είναι αυτή η πληροφορία Antonio περί οριστικής. Υπάρχει στον νέο ασφαλιστικό ή έτσι κάπου ακούστηκε γενικά και αόριστα οτι καταργήθηκε η προσωρινή. Αν ηταν έτσι δεν θα έπρεπε να καταργηθή η ΚΥΑ για τους ενστόλους και το αρθρο 9 του 4387/16

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Σπύρος
15 Μαΐου 2020 00:13

Προσωρινή τέλος Σπύρο….

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  Antonio
15 Μαΐου 2020 00:53

Δεν επιμένω…προφανώς δεν γνωρίζεις και γι αυτό δεν απαντάς επι της ουσίας

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Σπύρος
15 Μαΐου 2020 00:16

Συγνώμη για το λάθος στο κείμενο….Οι τελευταία προσωρινή δόθηκε σε κάποιον που έφυγε έως τέλος του 9 ου το 2019…..
Πλέον ο 4670/2020 ισχύει ο οποίος βέβαια δε μπόρεσε να καταργήσει τα πάντα αλλά αυτά που έπρεπε τα έκανε με το παραπάνω!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
Απάντηση σε  Ioannis
14 Μαΐου 2020 21:02

Ioanni ως συνήθως στους 6 μήνες η προσωρινή με αναδρομικά και αν έχεις 30 πραγματικά από την ημερομηνία εξόδου από την σχολή με την έκδοση της προσωρινής θα ενημερωθεί ταυτόχρονα και τό ΤΕΑΠΑΣΑ και εσύ για την έκδοση του εφάπαξ σε περίπου δύο με τρεις μήνες από την έκδοση της προσωρινής….. υπομονή… ταυτόχρονα θα ενημερωθεί και ΜΤΣ. Θα τά πάρεις αναδρομικά και από αυτό…. τό άλλο ταμείο με την έκδοση της κύριας σύνταξης…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Ioannis
Ioannis
Απάντηση σε  Χάρης
14 Μαΐου 2020 21:56

Ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
14 Μαΐου 2020 15:45

ΑΝ κατάλαβα καλά για την προθεσμιακή και την πιστωτική της Πειραιώς δεν απαιτείται λογαριασμός μισθοδοσίας, σωστά???

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
14 Μαΐου 2020 19:13

Σωστά..Μάνο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
14 Μαΐου 2020 19:31

Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Nick
Nick
14 Μαΐου 2020 15:03

Αναλυτικα για τραπεζα Πειραιως και Eurobank σχετικα με τα επιτοκια καταθεσεων ανα ποσο/μηνα/εξαμηνο/ετος/κλειστα/ανοικτα/καθαρο ποσον/μεικτο ποσον/επιτοκια/χρονικος ανατοκισμος

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Nick
Nick
14 Μαΐου 2020 14:59
Νικος
Νικος
13 Μαΐου 2020 19:32

Ξέρουμε αν αυτοί που ήταν πριν στο προγραμμα του ΥΕθΑ με την Πειραιώς αυτόματα μπαίνουν στο νέο η πρέπει να ξανακάνουν τη διαδικασια

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Νικος
13 Μαΐου 2020 19:58

γιατί να κάνεις τι διαδικασία πάλι, εγώ π.χ. έχω πιστωτική κάρτα των ΕΔ και στο διάστημα που δεν υπήρχε σύμβαση με επέστρεφε το 3 %, επίσης στο λογαριασμό ΥΠΕΘΑ συνεχίζεται κάθε μήνα να αναγράφονται τόκοι, ο λογαριασμός δεν άλλαξε, άρα από που προκύπτει αυτό, χθες με πήραν τηλέφωνο από την Τράπεζα Πειραιώς για να με ενημερώσουν για τη νέα σύμβαση και από πότε εφαρμόζεται δεν με είπαν τίποτε για επικαιροποίηση των στοιχείων ή υποβολή καινούργιων στοιχείων

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης
Παναγιώτης
Απάντηση σε  Σταύρος
13 Μαΐου 2020 20:06

Από πότε ισχύει ;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Παναγιώτης
13 Μαΐου 2020 21:28

από σήμερα, 13 Μαΐου 2020

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Παναγιώτης
14 Μαΐου 2020 09:47

Δεν είχαν πει ότι ενδέχεται να έχει αναδρομική ισχύ? Δηλαδή από 4.2.2020? Καλά μας εκμεταλλεύτηκαν τα χρήματα 3 μήνες ε?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ιωάννης
Ιωάννης
Απάντηση σε  Νικος
13 Μαΐου 2020 22:36

Και εγώ σήμερα επικοινώνησα και με ενημέρωσαν ( ήμουν από πριν στο πρόγραμμα τον τόκων) ότι δεν χρειάζεται επικαιροποίηση και ότι θα συνεχίσω κανονικά με την καινούργια Σύμβαση. Μάλιστα μπήκε η υπάλληλος εκείνη την στιγμή στο σύστημα και μου το επιβεβαίωσε. Ίδωμεν θα φανεί από τον επόμενο μήνα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
volos
volos
Απάντηση σε  Νικος
14 Μαΐου 2020 22:01

Αυτόματα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Μαΐου 2020 16:37

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ρωτήσω για το άρθρο του κυρίου Αχιλλέα της 6/6/19 για αναγνώριση πενταετίας πρό η μετά το 2002 αν ισχύει ακόμη ως έχει, δηλαδή συμφέρει να αναγνωρισθεί όσο πιο παλιά πενταετία γίνεται ή έχει αλλάξει κάτι με τον νόμο Βρούτση. Διότι διαβάζω διάφορα από ενώσεις και στρατιωτικά σάιτ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Μαΐου 2020 18:33

Δεν έχει αλλάξει κάτι και ισχύει το άρθρο

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Λαμπρος
Λαμπρος
13 Μαΐου 2020 08:34

Νέα σύμβαση που δίνει 2% επιστροφή μόνο από χρήση της κάρτας για σούπερ κ βενζίνες. Αν κάποιος έχει άλλη κάρτα με yellow παίρνει μαζί με εκάστοτε προσφορές πολύ περισσότερα… Η χρεωστική της EUROBANK με 5% επιστροφή σε αντίστοιχο πρόγραμμα είναι πολύ καλύτερη. Αν συνδυάσεις παράλληλα κ επιταγές του military club έχεις επιστροφή από τα βασικά είδη της τάξης του 10%. Not bad….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Λαμπρος
13 Μαΐου 2020 09:52

TO 5% της EUROBANK ισχύει μόνο για το Σκλαβενίτη και οχι για τα υπόλοιπα SUPERMARKET

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Λαμπρος
Λαμπρος
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
13 Μαΐου 2020 15:08

Δεν είπα για συνδυασμό του ΑΒ με τη χρεωστική αλλά για την πολυ μικρή επιστροφή του 2%, σχεδόν αμελητέα εν σχέσει με το πρόγραμμα yellow του 1% που είναι για όλους τους άλλους. Σχεδόν αμελητέα μιας και δεν περιλαμβάνονται όλες οι άλλες αγορές πλην σούπερ κ βενζίνες, που περιλαμβάνονται στο yellow. , Μηδενίστηκε η επιστροφή έτσι… Μονόδρομος η EuroBank για συγκεκριμένα σούπερ (Μασούτης, Σκλαβενίτης)με 5% κ σταθερή αξία για κάποιον οι διατακτικές 10% του military από ΑΒ. ..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αχιλλέας
Αχιλλέας
12 Μαΐου 2020 21:57

Καλησπέρα. Κάποιος με έτος κατάταξης το 1989, όταν αποστρατευτεί με 35 πραγματικά, λογίζονται στη σύνταξη τα πλασματικά, δηλαδή 35 + 5 ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Antonio
Antonio
Απάντηση σε  Αχιλλέας
12 Μαΐου 2020 23:04

Κανονικά Αχιλλέα!!!

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Αχιλλέας
12 Μαΐου 2020 23:04

ΝΑΙ….μπορείς απο την σύνταξη ΓΕΣ να υπολογίσεις και τι θα πέρνεις (επιλογή αυτόματος υπολογισμός – ΕΦΚΑ 20)

ΣΩΜΑ:
Στρατός