Σελίδα υπ' αριθ. 300 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 300 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.
Καλησπέρα, είμαι εμθ ε.α από το 16 θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής, μου κρατάνε για πενταετία 6900 περίπου υπόλοιπονται πολλές δόσεις ακόμη, όλα τα έτη υπηρεσία ήταν σε μονάδες εκστρατείας, αλλά φεύγοντας από το γλκ μου καταλόγισαν τα τελευταία υπάρχει καμιά εξέλιξη ή μπορώ να κάνω κάτι;
2. Στα πέντε χρόνια ως οπυ – επυ μας κάνανε διπλές κρατήσεις και ικα βαρέα και δημοσίου τα οποία μεν ικα μεταφέρθηκαν στο γλκ και μτς όχι εκοεμς από βαρέα ικα επαναλαμβάνω και το εκοεμς μου κάνει κρατήσεις γι αυτά τα χρόνια τα οποία όπως μου είπανε δεν πληρώθηκαν εισφορές, οι κρατήσεις που μου είχαν γίνει ως δημοσίου όπως μου ανέφερε το μτσ με νόμο 74 ή 76 παρακρατήθηκαν ως αχρεωστήτως καταβληθέντα και δεν λαμβάνονται υπόψη και μου έγινε και παρακράτηση στο εφάπαξ λόγο τον αχρεωστητως καταβληθεντα κι εκεί.
Γνωρίζει κάποιος συνάδερφο αν μπορούμε να κάνουμε εκ των παραπάνω κάποια ενέργεια ή οικονομικός ή νομικός ή παθών, ευχαριστώ.
Για το πρώτο σκέλος μόνο μπορώ να σου απαντήσω. Τον Αύγουστο 2019 το ΓΕΣ ενημέρωσε τα στελέχη ότι μπορούν να προβούν σε επανυπολογισμό του ποσού με νέα αναφορά που θα ζητούν ακριβείς ημερομηνίες. Πχ τα πιο παλαιά έτη. Το υπουργείο εργασίας απάντησε θετικά στον επανυπολογισμό αλλά εάν προέκυπτε πόσο υπερβαλλον αυτό δε θα επιστραφεί. Αυτά για τους εν ενεργεια, για ΕΑ όπως εσύ ρώτα στο ΓΛΚ αν ισχύουν. Πρόσεξε όμως τελευταία έτη με 6900 συνεπάγεται μεγαλύτερη σύνταξη από ΠΧ 2500 με έτη πριν το 2002. Άρα θα έχεις νέα πράξη με μικρότερη σύνταξη.
Για το δεύτερο σκέλος στείλε mail ή πάρε τηλ στον ΠΣΑΕΜΘ που είναι γνώστες για να μην ταλαιπωρηθείς άδικα.
Έχω κάνει κι εγώ αίτηση για αναπροσαρμογή του ποσού από τον Ιούνιο του 2018 κι ακόμα τίποτα.
Τουλάχιστον σου πάγωσαν την κράτηση?
Όχι φίλε. Μέχρι σήμερα σε όλες τις τηλεφωνικές επικοινωνίες με το ΓΛΚ η απάντηση είναι ότι δεν έχει χρεωθεί ακόμα σε εισηγητή.
Το ιδιο και εγω …..δεν απαντηθηκε η αιτηση μου και δεν τρεφω ψευδαισθησεις οτι θα υπαρξει αισιο τελος……συνεχιζω να πληρωνω 86,14 ευρω μεχρι τελος του 2022. Ειχαμε ξανανεβασει το θεμα και μια λυση ηταν αν μπορει καποιος συναδερφος περιξ των Αθηνων να μπορεσει να επισκεφτει το ΓΛΚ και να παρει πληροφοριες δια ζωσης.
Σ ευχαριστώ ΝΙΚ
Απάντηση, Ειστε ε.α απο το 2016 αλλα στον ΠΣΑΕΜΘ δεν ειστε γραμμενος σαν μελος.Οχι αγαπητε μου δεν ειμαστε ΚΕΠ, δλδ μου λέει απεφθησου στα ΚΕΠ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ο ΠΣΑΕΜΘ δεν δουλευει τζαμπα δλδ…..τα ξερουμε φιλε κωστα για την απαραδεκτη συμπεριφορα τουσ….επρεπε να ντρεπονται.
Σωτήρη, αν υπήρχαν σωστοί και άνθρωποι στης σωστές θέσεις δεν θα υπήρχαν τόσα προβλήματα, όσο ήμουν ε.ε βοηθούσα όσο μπορούσα τον οποιοδήποτε συνάδερφο, κι ας με κακολογουσανε, γιατί μόνο έτσι πάει μπροστά το σύστημα και λύνονται προβλήματα, και αισθάνεσαι και ωραία και χρήσιμος, καλή συνέχεια.
Το άρθρο 96 του ν 4387/16 αναφέρεται στις παροχές του κλάδου επικουρικής ασφάλισης Ε.Τ.Ε.Α.Ε.Π. Η 1890/2019 ΣΤΕ
έκρινε αντισυνταγματικό το όριο των 1300 ευρώ….. για τις επικουρικές του άρθρου 96 του ν 4387/16. Το ημέτερο Μ.Τ.Σ. δεν υπάγεται στα πιο πάνω και η κράτηση του ν 4093/12 γίνεται νόμιμα βάσει της υποπαραγράφου Β3 της παραγράφου Β του άρθρου πρώτου, που κανένας νόμος μέχρι τώρα δεν τον έχει καταργήσει. Για τον ιδιωτικό τομέα η αντίστοιχη κράτηση είναι στην υποπαράγραφο ΙΑ, αυτή είναι αντισυνταγματική με την 2287/2015 ΣΤΕ, αλλά και με την 1890/2019 ΣΤΕ, γι’ αυτό υπήρξε και νομοθετική τακτοποίηση. Η 1891/2019 ΣΤΕ αναφέρεται στο άρθρο 8 του ν 4387/16, όπου λέγονται τα της ανταποδοτικής σύνταξης στο Δημόσιο. Έτσι ο ν 4685/20 τα βελτίωσε
Η 1277/2018 Ελεγκτικού Συνεδρίου έχει κρίνει ότι η μείωση της υποπαραγράφου Β3 είναι αντισυνταγματική στο Δημόσιο.
Μέχρι στιγμής έχουν αποφύγει να νομοθετήσουν.
Εφόσον το ΣΤΕ έκρινε αντισυνταγματική τη κράτηση του ν.4093 και για τις επικουρικές συντάξεις (ο ΗΔΙΚΑ θεωρεί το μέρισμα επικουρική), τι θα κάνουν τα μετοχικά ταμεία ΜΤΣ-ΜΤΝ-ΜΤΑ για το διάστημα Ιούλιος 15 έως Μάιο 16 αλλά και για το χρονικό διάστημα από Ιούνιο 16 έως σήμερα. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι.
Η κράτηση γίνεται απο την ΗΔΙΚΑ με εντολή απο το Υπ. Εργασίας, αρα τα μετοχικά δεν μπορούν να κάνουν κάτι.
Τι εννοείς ότι ΔΕΝ μπορούν να κάνουν κάτι ??????? Τόσο ……κες είναι ή είμαστε????
Τα μετοχικά ταμεία Σπύρο μου δεν είναι αυτόνομα? Δεν έχουν διοικητικό συμβούλιο που συνεδριάζει κι αποφασίζει? Γιατί λοιπόν δεν αποφασίζουν την άρση των παράνομων κρατήσεων? Τους εμποδίζει η ΗΔΙΚΑ? Δεν είμαι ειδικός επί του θέματος απλά κάνω κάποια εύλογα ερωτήματα.
Πολύ εύλογα μεχρι και η Θειά μου η χορεύτρια αυτό μου λέει…ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΟΔΑ …παράνομα αλλά ΕΣΟΔΑ …γιαυτό κάνουν την πάπια αλλά που θα πάει …….
https://enstoloi.net/nees-sintaxeis-efka-meiosi-n-4093-merismata/
Ενημέρωση στους έχοντες στεγαστικό δάνειο στο Τ.Π.Δ:
Πιστώθηκε σήμερα (με έμβασμα, Τράπεζα Πειραιώς), το ποσό επιβράβευσης Β΄Εξαμήνου 2019.
Έχοντας επικοινωνήσει προχθές Τετάρτη, με μια κυρία στο Τ.Π.Δ, μου ανέφερε ότι θα καθυστερήσουν να πιστώσουν τα εμβάσματα σε αυτούς που τα δικαιούνται και ότι η διαδικασία υπολογίζουν ότι θα ολοκληρωθεί ως τις αρχές Οκτωβρίου (!). Τα χρήματα πιστώνονται βάσει του ΑΦΜ του δικαιούχου.
Υπομονή σε αυτούς που αναμένουν.
Περιμέναμε την απόφαση του ΣτΕ και τώρα μας λένε πως δεν αφορά τους απόστρατους και τους συνταξιούχους δημοσίου αλλά τους συνταξιούχους του ιδιωτικού τομέα (ΝΑΤ κλπ).
Για τους απόστρατους περιμένουμε την απόφαση του ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ,το οποίο και είναι αρμόδιο για τους συνταξιούχους.
Επιτέλους, πότε θα σταματήσει αυτό το μπέρδεμα, πότε θα βγει η περίφημη απόφαση (!), πότε θα τελειώνουμε με όλη αυτή την ταλαιπωρία που κούρασε τόσα χρόνια, πότε θα τελειώσουν όλα αυτά τα νομικά (νομικιστικα) κόλπα.Κοντεύουμε να πάρουμε πτυχίο ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΕΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθούμε την υπόθεση αυτή,αν και θα ήταν ευχής έργο.
Τα σωματεία βέβαια των αποστράτων ούτε μπαίνουν στον κόπο να μας ενημερώσουν σχετικά.Μαλλον και αυτά έχουν πλήρη άγνοια του θέματος.Οι δικηγόροι όμως που ανέλαβαν τις προσφυγές των αποστράτων,με το αζημιωτο βέβαια,δεν ενημερώνουν;
Τίποτα πια δεν λειτουργεί σωστά;ΚΑΝΕΝΑΣ;
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ;
Η απόφαση βγήκε πριν μόλις 2 ημέρες.
Οι Ενώσεις Αποστράτων αλλά και τα Δικηγορικά Γραφεία
τη μελετούν και θα μας ενημερώσουν.
Ούτως οι άλλως οι αποφάσεις για τον τρόπο (σε πόσες δόσεις) και τον χρόνο χορήγησης,
είναι πολιτικές.
Μην περιμένεις κάτι άμεσα.
Έχε υπόψη ότι το Α’ εξάμηνο 2020 η χώρα παρουσίασε έλλειμμα σχεδόν 6 δισ €.
Μάλλον προέχει να επιδοτηθούν τα άνεργα παιδιά μας, παρά εμείς με το σταθερό εισόδημα.
Τέτοιες απόψεις μας έχουν καταστρέψει και δίνουν θάρρος και αέρα στους τυχάρπαστους βολευτές – δημοσιογραφους (παπαγαλάκια – δικηγορίσκους. Έπρεπε να ζεις USA να δεις πως είναι η ελεύθερη οικονομία, οι ειδικότητες, η εξειδίκευση, οι αμοιβές και οι δικαστικές αποφάσεις που εκτελούνται στο ακέραιο). Αλλά όταν αποδέχεσαι την μοίρα σου χωρίς αντίδραση και αντίσταση καλά να μας κάνουν κι εμάς και όλους. (ΕΊΧΑ ΤΗΝ ΛΑΘΕΜΕΝΕΗ εντύπωση ότι είχες πιο σφαιρική άποψη άλλα δεν..)_
ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ εντύπωση ότι ο aero εχει σφαιρική και σωστή άποψη για όλα όσα έχει δημοσιεύσει και τον ευχαριστώ πολύ για όσα έχει κάνει σ αυτό εδώ το site.
Σαν παπαγαλακι ακουγεσαι αλλα εχουν γνωση οι φυλακες!!Αλλο οι συμβουλες -γνωσεις μαλιστα με πιστοποιημενες πληροφοριες κι ΑΛΛΟ πραγμα η προσωπικη αποψη …ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ αγαπητε…..Τα λαθη για τους ανθρωπους …
Παντελη μια χαρα τα λεει ο Aero.Μιλας για USA και απ οτην αλλη περιμενεις να σου δωσει το δημοσιο αυξηση!!!Πως γκενεν αυτο;Τρελο ε;Δεν λεω οτι δεν εχουμε δικιο να ζηταμε αυτα που μας εκοψαν,αλλα κοιτα και γυρω σου.Δεν θα πληρωνει ο εργαζομενος των 500 και των 700 ευρω φορολογια για να παιρνεις εσυ 1500 ευρω συνταξη.Στην κατεστραμενη Ελλαδα ζουμε.Κοιτα λιγω γυρω σου και μετα μιλα για αποψεις και παπαγαλακια.Μου φαινεται οτι μονο την παρτη σου κοιτας φιλε μου.Για δες τα παιδια που ειναι ανεργα!!!
Δεν εργαστηκες;δεν εργαστηκες δωρεαν;δεν εκανες πραγματα μη νομιμα αλλα κατοπιν προφορικων διαταγων υπο το φοβο ποινης?δεν πηγες αρρωστος για,εργασια,?δεν ειχες οικογενειακα προβληματα ; δεν ετυχε να δεις τη γεννηση του παιδιου σου λογω ασκησης;;δεν πηρες ξαφνηκα μεταθεση με σημα;ποσες φορες διελτσες την οικογενεια,σου;δεν ταμαιπωρησες τα παιδιασου παιρνοντας συχναμεταθεσεις; ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΝ!!!Για ποια παρτι μου μιλαω αλλα μαλλον ή δεν εισαι στρατιωτικος ή ησουν απο αυτες τις ορτινατζες που δεν εχουν παρει ποτε μεταθεση …Βεβαια θα προτιμουσα να μην απαντουν αλλοι αντ αυτου αλλα αγαπητε η πλατη των Στρατιωτικων με τετοια μυαλα αντεχει κι αλλα και καλα μας κανουν…απλα λυπαμαι που εξισωνουμε τα παντα σε αυτη χωρα!!Αν επιθυμουσαν οι αγαπητοι πολιτικοι την καταπολεμηση της ανεργιας ας ξεκινουσαν πρωτα απο τις δικες,τους μειωσεις .. αλλα ειπαμε ΔΙΑΙΡΕ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ…
@Παντελής
Ποιές απόψεις μου σε έχουν καταστρέψει?
1. Ότι πρέπει να μελετηθεί πρώτα μια δικαστική απόφαση πριν προβούν οι Ενώσεις και οι δικηγόροι μας σε ανακοινώσεις?
2. Ότι ο τρόπος και ο χρόνος χορήγησης για τόσο μεγάλα ποσά είναι πολιτική απόφαση?
.
Όσον αφορά τις προτεραιότητες χορήγησης του κρατικού χρήματος σε ανέργους ή σε συνταξιούχους, εννοείται ότι εκφράζω προσωπική άποψη … μπορείς να διαφωνείς ελεύθερα.
.
Τέλος, αναφορικά για τη “λατρεία” σου για τις ΗΠΑ,έχω ζήσει κι εκεί, είδα τα καλά της αλλά (IMHO) έχει και πολλά κακά που δεν θα ήθελα να αντιγράψει η χώρα μας.
Over and out.
Καμια επιδοτηση σε ανεργους δεν παει…..σε ημετερους ΝΑΙ. Να μην το αναλυσουμε περισσοτερο γιατι θα επεμβει ο Αχιλλεας(και με το δικιο του) και θα διαγραψει τον ”διαλογο”. Και δεν αποστρατευτηκαν ολοι με με βαθμο Ταξχου και ανω ωστε να παντελονιαζουν 1500 οπως γραφει ο Δημητρης ποιο κατω. Πιθανολογω οτι το κοινο που γραφει εδω συμπληρωνει το εισοδημα του με βοηθεια ειτε απο συζυγο(2ος μισθος), ειτε απο ακινητες ή κινητες αξιες……Δεν ειναι κακο(το αντιθετο) ……αλλα νουθεσιες με ”γεματο” πορτοφολι και κατ’επεκταση στομαχι οσο να ‘ναι…..παρερμηνευονται.
Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου aero.
Άλλωστε και εγώ έχω παιδιά και γνωρίζω από πρώτο χέρι την κατάσταση.
Το θέμα μας όμως, περα από την κοινωνική ευαισθησία η οποία είναι δεδομένη,διαρκής και καθολική,ειναι άλλο.
“ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ”
Αυτό είναι το ερώτημα,το οποίο παραμένει εξαιρετικά σοβαρό και επίκαιρο,καθώς οι απαντήσεις και οι αποφάσεις της δικαιοσύνης είναι πολλές αλλά ταυτόχρονα είναι και δυσανάγνωστες.Προσομοιαζουν περισσότερο με “χρησμό” με ο,τι αυτό συνεπάγεται.
Σε ευχαριστώ όμως για την απάντηση η οποία αν και δεν με διαφώτισε στο σύνολο της εντούτοις ήταν άμεση.
@ΒΑΣΙΛΗΣ
Σύμφωνα με το παρακάτω δημοσίευμα, ίσως λυθούν σύντομα οι απορίες μας.
https://eleftherostypos.gr/politiki/603120-petsas-tin-epomeni-ebdomada-o-mitsotakis-tha-anakoinosei-pote-kai-pos-tha-dothoun-ta-anadromika/
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ aero,
θα αναμένουμε τις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού και εύχομαι να τελειώσει επιτέλους αίσια η περιπέτεια τόσων ετών.
Αν ηξερες τι γινεται ΗΠΑ και ΕΕ οπου επιλεγουν στην εργασια ΕΜΠΕΙΡΑ στελεχη αποστρατους,υπαλ Δημοσιου,που ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ αυτα δεν θα τα εγραφες.Εδω καταδιωκετε ΠΛΑΓΙΩΣ τους εργαζομενους αποστρατους να κρυψετε ανικανοτητα ευρεσης εργασιας στους ΔΙΕΘΝΕΙΣ τεμπεληδες νεους/ες. Οι δικαστικές αποφάσεις εκτελούνται στο ακέραιο και δεν γραφουν ….Τα ΕLias Μηνες ζητουν για μονιμη απασχοληση προσωπικο με ασφαλιση ΠΛΗΡΗ και δεν παει κανενας.ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.Το μοντελο εργασιας αλλαξε προς οφελος ΕΜΠΕΙΡΩΝ στελεχων και θα το δειτε λιαν συντομως με τις χιλιαδες απολυσεις και ελαχιστες επαναπροσλήψεις.Εργαζομαι απο το 2016 με μισθο 1410 ευρω/μηνα και απολυθηκαν 4 νεοι ΕΝΩ εχουν απολυθει απο τοτε 42 νεαρα ατομα και προσλαβαμε συναδελφους με 820 ευρω στο χερι(ειναι καλη επιχ/ση)
Τα Τουρκικα μετοχικα ταμεια επενδυουν σε πτερλαικες εταιριες και Ελλαδα… σε ομολογα.
Ας φανε οι διεθνεις τεμπεληδες τα΄΄ετοιμα΄΄των γονεων τους.
Φίλε Βασίλη….μην ζεις σε παράλληλο σύμπαν….πολλά πράγματα λέγονται αλλά γίνονται..γίνονται αλλά δε λέγονται…και να ξέρεις ότι σε οποιαδήποτε κυβέρνηση τα αναδρομικά των συνταξιούχων είναι η τελευταία υποχρέωση που θα καλύψει ένα κράτος προέχουν οι άνεργοι και όχι αυτοί που κάθονται και πληρώνονται…
Συμφωνώ Μ η τ σ,
αλλά πάντα ήμασταν η τελευταία υποχρέωση των κυβερνήσεων,είτε ήμασταν στην ενέργεια είτε σε αποστρατεία.
Οι κυβερνήσεις όμως, διαχρονικά,είναι εν αδίκω αφού εν γνώσει τους διέπραξαν εγκλήματα σε βάρος του Ελληνικού λαού και ιδιαίτερα σε βάρος των ενστολων.
Μακάρι να ζούσαμε σε παράλληλο σύμπαν.Ισως εκεί να είχαμε δικαιότερη αντιμετωπιση.
Ας ελπίσουμε την επόμενη εβδομάδα να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα διά στόματος Πρωθυπουργού.
ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ.
Καλημέρα.
Σήμερα το πρωι έλαβα τη συνταξιοδοτική μου πράξη.
Διαπίστωσα ότι έχει γίνει λάθος και μου έχουν προσμετρήσει μόνο 2 από τα 5 χρόνια της μάχιμης πενταετίας.
Προσπάθησα να έρθω σε επικοινωνία με την υπάλληλο που μου έβγαλε την σύνταξη αλλά ως τώρα δε κατέστη δυνατό.
Τι κάνω σε αυτή τη περίπτωση;
Θα εκτιμούσα κάθε απάντηση.
Θα πρέπει να υποβάλεις έγγραφη ένσταση στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ επί της απόφασης της ΣΠ για τους λόγους που επικαλείσαι ότι έχεις διαφωνία. Νομίζω ότι η ΣΠ το αναφέρει ότι μπορείς να ασκήσεις ένσταση επί της απόφασης και σε πόσο χρόνο.
Ναι..έχεις δίκιο…αναφέρει όμως για ένσταση στο ΙΙΙ τμήμα του ελεγκτικού.
Στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ θα την κάνω…εκεί είναι;
Το θέμα είναι που ήξερε η υπάλληλος ποιές είναι οι μονάδες εκστρατείας και τις έβαλε;
Κάποιο χαρτί θα ειχε που θα τις ανέφερε για να τις συμπεριλάβει.
Πήρα και στο ΓΕΣ/ΔΟΙ στο τμήμα συντάξεων αλλά και εκεί δε το σηκώνει κανένας ως τώρα.
Και μια ακόμα ερώτηση.
Υπάρχει ειδικό έντυπο ένστασης ή το κλασσικό έντυπο αίτησης του ΓΛΚ;
Καταρχην καλο θα ηταν να βρεις αντιγραφο των χρονων εκστρατειας σου και να εισαι σιγουρος οτι δικαιουσαι και τα 5 χρονια. Κατοπιν πας στο ισογειο του λογιστηριου και κανεις ενσταση (αν υπαρχει εκει τετοιο εντυπο δεν γνωριζω) εντυπο αιτησης να σου βαλουν τα σωστα χρονια επισυναπτοντας και το αντιγραφο σου υπαρχει σιγουρα γιατι το εκανα εγω. Θα γραψεις Υπ οψιν της εισηγητριας που σου εβγαλε την πραξη και επειγον διοτι τρεχουν οι ημερομηνιες εφεσεως. Ολες οι συνταξιοδοτικες και τροποποιητικες πραξεις αναφερουν για εφεση…πουθενα δεν αναφερεται ενσταση η αιτηση. Το κανουμε μονο για να τους δωσουμε γρηγορα το λαθος και να εχουμε κατι στα χερια μας. Κατοπιν θα ανεβεις στον 6ο οροφο στο τμημα στρατιωτικων συνταξεων(εχουν αλλαξει οι ωρες και μερες που επιτρεπεται) να δεις την εισηγητρια η την διευθυντρια της. Αν δεν ειναι εκει ζητας τα τηλεφωνα που απαντουν για να επικοινωνησεις μαζι τους. Μη αγχωνεσαι προδηλα σφαλματα σαν αυτο το διορθωνουν μετα απο 1 μηνα συνηθως.
Δημήτρη Αθ. ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Τηλεφωνούσα σήμερα στην εισηγήτρια που μου έβγαλε τη σύνταξη αλλά δε το σήκωνε.
Ελπίζω τις επόμενες μέρες να τη πετύχω.
Βλέπεις είμαι από επαρχία για να πήγαινα κατευθείαν εκεί και να είχα άμεση εικόνα.
Από αυτή θα μάθω γιατί προσαρτήθηκαν μόνο τα 2 από τα 5 χρόνια εκστρατείας, διότι από κάποιο έγγραφο της υπηρεσίας μας θα το άντλησε.
Έβγαλα όμως μια άκρη με τη διεύθυνση που άνηκα και με τον ΟΛΚΕΣ έτσι ώστε αν είναι δικό τους υπηρεσιακό το λάθος και όχι της εισηγήτριας, να βγει νέο αντίγραφο με τα σωστά έτη εκστρατείας γιατί τα έχω και τα 5.
Και μετά φυσικά κάνω νέα αίτηση όπως είπες με συνημμένο το αντίγραφο των ετών εκστρατείας για να διορθωθεί το λάθος.
Στη συνταξιοδοτική πράξη πάντως αναφέρει επί λέξη “…μπορείτε να ασκήσετε κατ’ αυτής έφεση ενώπιον του ΙΙΙ τμήματος του ελεγκτικού συνεδρίου….” κλπ κλπ.
Και πάλι ευχαριστώ!!
Η εισηγητρια δεν προκειται ποτε να σηκωσει το τηλεφωνο.Μη προσπαθεις αδικα. Αν την παρουν τηλ. απο το ΟΛΚΕΣ το σηκωνει και εχουν συνεργασια. Αν ενδιαφερθει καποιος σοβαρα απο εκει και θελει να βοηθησει μπορει αρχικα να μαθεις απο το ΟΛΚΕΣ τι εχουν στειλει και τι εχει στα χερια της η εισηγητρια. Νομιζω ομως οτι πρεπει εσυ να εχεις τον ελεγχο της εξελιξης και φυσικα να μιλας μαζι τους. Εκτιμω οτι πρεπει να πας και ο ιδιος απο εκει σε ημερα που να επιτρεπεται να ανεβεις και επανω.. Πρεπει να διορθωθει αμεσα και να το δεις καπου γιατι οπως ειδες τα χαρτια μιλανε για εφεση…..Δες επισης αν η ενωση αποστρατων αξκων μπορει να σε βοηθησει. Πρεπει και αυτοι να μιλανε με το λογιστηριο…
Δημήτριος Αθ….τη βρήκα την εισηγήτρια σήμερα το πρωί.
Μίλησα μαζί της, ζήτησε το τηλέφωνό μου, θα δει το φάκελλο μου και θα μου τηλεφωνήσει, οπότε πιστεύω θα λυθεί άμμεσα το θέμα και θα γίνουν οι ενέργειες που απαιτούνται.
Όσον αφορά τον ΟΛΚΕΣ, μίλησα μαζί τους αλλά μου είπανε ότι δεν κρατάνε αρχείο.
Όλα τα έχει το ΓΛΚ.
Εισαι τυχερος τι να πω. Το τηλ στην δικη μου πραξη δεν απαντησε ΠΟΤΕ.
Από τις συχνές ερωτήσεις διαβάζεις την 3.2 και ιδιαιτέρως την παράγραφο Ε. Περιορισμοί, μήπως είναι κάποια τέτοια περίπτωση επικαλυπτόμενων ετών.
https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/#gsc.tab=0
Ευχαριστώ πολύ G.G για την ενημέρωση.
Τα 5 χρόνια εκστρατείας που έχω δεν επικαλύπτονται από πτητικά εξάμηνα που έχω.
Εφόσον μίλησες με την εισηγήτρια θα δει την περίπτωση σου και εφόσον διαπιστωθεί το λάθος θα ενεργήσει αυτεπάγγελτα για την διόρθωση και έκδοση νέας ΣΠ.
Αν πάλι δεν το κάνει ή έχει ενστάσεις και εσύ έχεις διαφορετική γνώμη (ότι θα πρέπει να προσμετρηθούν) θα υποβάλλεις μια αίτηση θεραπείας για να είσαι καλυμμένος χρονικά. Όλα θα εξαρτηθούν από την απάντηση που θα σου δώσει.
https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/393616
G.G. σ’ευχαριστώ πολύ για την σημαντική αυτή πληροφορία.
Θα περιμένω τηλεφώνημά της λοιπόν και θα πράξω ανάλογα.
Από πότε έγινε η διαγραφή σου Σωτο?
Ευθύμης…διαγράφηκα 25-6-2017 και τώρα βγήκε η οριστική μου σύνταξη και θα πληρωθώ μαζί με τα αναδρομικά αυτόν το μήνα.
3 ολόκληρα χρόνια λοιπόν μέχρι να πάρω την οριστική.
Ευχαριστώ φίλε. Κι εγώ με διαγραφή 20-7-17, μπορώ να ελπίζω, πάμε 3ετια …. μπορώ να ελπίζω μάλλον.
Σώτο καλησπέρα. Για την οριστική σου τη σύνταξη ,ενημερώθηκες με αλληλογραφία στη διεύθυνση που δήλωσες ή μέσω taxis( πορεία συνταξιοδότησης)
Stergios…μέσω του minfin.gr και με τους κωδικούς του taxis μπορείς να δεις αν και πότε και σε ποιον εισηγητή χρεώθηκε, την ημερομηνία διεκπεραίωσης, τον αριθμό πράξης, τον ΑΜ σύνταξης και τον μήνα και έτος πληρωμής.
Μετά σου έρχεται φάκελλος με την συνταξιοδοτική πράξη στην διεύθυνση που δήλωσες.
Στην περίπτωσή μου χρεώθηκε στην εισηγήτρια 27-5-20 η διεκπεραίωση έγινε στις 29-5-20 και η πληρωμή τον Ιούλιο 2020.
Ο φάκελλος με την συνταξιοδοτική πράξη ήρθε προχθές.
Ευχαριστώ πολύ Σώτο.
Νέα δεδομένα κυβερνητικοί κύκλοι λένε πως η απόφαση του ΣτΕ δεν καλύπτει τους συνταξιούχους δημοσίου και ένστολους γιατί έχουν προσφύγει στο ελεγκτικό συνέδριο.
Αυτό
Το παράξενο είναι ότι με την 1277/2018 του Ελεγκτικού Συνεδρίου σε ολομέλεια , κρίνεται στη σκέψη 6, ότι είναι αντισυνταγματική η περικοπή που έγινε σε συνταξιούχο δικαστικό, δυνάμει της υποπαραγράφου Β3 της παραγράφου Β του ν. 4093/12 και τονίζει ότι η αντισυνταγματικότητα αυτή είναι λυσιτελής και για τους υπόλοιπους συνταξιούχους του Δημοσίου τομέως
Αντίθετα, με την απόφαση 1/2018 ,το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε, πάλι για υπόθεση συνταξιούχου δικαστικού, ότι η περικοπή του ν 4051/12 είναι αναγκαία χωρίς να υπερβαίνει το κοινό μέτρο.
Μετά τον ν 4387/16 της 12-5-2016 όλοι οι συνταξιούχοι υπαγόμαστε στον ΕΦΚΑ, Αποφάσεις Ανωτάτων δικαστηρίων που αφορούν το διάστημα προ της 12-5-2016 δεσμεύονται με την καταγωγή που έχει ο συνταξιούχος από Ιδιωτικό ή Δημόσιο τομέα, Πάντως οι αποφάσεις 2287-2290/15-6-2015 του ΣΤΕ αφορούν τον ιδιωτικό τομέα και αυτές τις αποφάσεις επικαιροποίησαν μόνο μέχρι την 12-5-2016, οι χθεσινές αποφάσεις του ΣΤΕ
Αναδρομικά συνταξιούχων – ΣτΕ: Δημοσιεύθηκαν οι περιλήψεις των αποφάσεων
https://www.taxheaven.gr/news/49844/anadromika-syntaxioyxwn-ste-dhmosieyohkan-oi-perilhpseis-twn-apofasewn
DEN ΔΕΝ ΔΕΝ αφορούν εμάς ….ειναι για τσι άλλοι
Τα αναδρομικά των επικουρικών … ειναι για τσι άλλοι 😊 😊 😊
Οι αποφάσεις για τις οποίες μας ενημέρωσε ο G.G. μας αφορούν (όσους ήταν συνταξιούχοι το ενδεκάμηνο 6/2015 – 5/2016).
Προς το παρόν αφορά όσους έχουν προσφύγει στα δικαστήρια και μένει να δούμε αν παρθεί πολιτική απόφαση να δοθούν σε όλους ή θα πρέπει να προσφύγουν και οι υπόλοιποι. Μετά θα πρέπει να αποφασιστεί πότε και σε πόσες δόσεις θα δοθούν. Όταν με το καλό απαντηθούν και αυτά τα ερωτήματα θα αρχίσουμε να υπολογίζουμε πόσα θα πάρει ο καθένας από εμάς.
Κανεις ….δυστυχώς ……λάθος
Δυστυχώς φαίνεται ότι έχεις δίκιο …. 😊
Εμείς συνεχίζουμε να αναμένουμε.
Το καλό είναι ότι εφόσον ισχυριστούν ότι η απόφαση αφορά μόνο τον ιδιωτικό τομέα, για μας ισχύει η 1277/18 του Ελεγκτικού Συνεδρίου που έχει δικαιώσει τους συνταξιούχους του Δημοσίου τουλάχιστον μέχρι την 31-12-2015.
Η απόφαση αυτή δικαίωσε συνταξιούχο δικαστικό μόνο ως προς την περικοπή του ν 4093/12, πλην όμως για το διάστημα από 1-1-2013 έως 31-12-2015 και επέκτεινε λέγοντας ότι η συγκεκριμένη επίλυση παραμένει λυσιτελής και για τους υπόλοιπους συνταξιούχους του Δημοσίου.
Λογικά θα δοθεί σε όλους .Το παράλογο είναι ότι ο ν 4387/16 έχει θεραπευτικές ικανότητες και θεραπεύει την αντισυνταγματικότητα από την 16-5-2016 και μετά, και σε αυτό συμφωνεί η κυβέρνηση με όλη την αντιπολίτευση μαζί
Επίσης το ΙΙ τμημα του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την 930/2019 απόφαση του, θεωρεί ότι η ένταξη στον ΕΦΚΑ λειτουργών και στρατιωτικών του Δημοσίου αντίκειται στο Σύνταγμα . Αντίθετη γνώμη είχε η ολομέλεια του ΣΤΕ επίσης το 2019 και απομένει να συνεδριάσει κάποτε σε ολομέλεια το Ελεγκτικό Συνέδριο για την οριστική απόφαση του
Σε περίπτωση που υπάρχουν αντίθετες γνώμες ολομελειών ΣΤΕ και Ελεγκτικού Συνεδρίου την διχογνωμία θα επιλύσει, πάλι κάποτε, το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο.
Η 930/2019 του Ελεγκτικού Συνεδρίου είναι σημαντική διότι εκτός των άλλων έκρινε αντισυνταγματική και την ΕΑΣ στους συνταξιούχους Δημοσίου για το διάστημα από το 2017 μέχρι το 2019, σε συνέχεια της 244/2017 Ελεγκτικού Συνεδρίου σε ολομέλεια ,που την είχε κρίνει αντισυνταγματική για όλο το διάστημα μέχρι το 2017 μόνο για τους ασκήσαντες ένδικα μέσα και για τους υπόλοιπους από το 2017 και εφεξής, παρόλο που το Δημόσιο ισχυρίστηκε περίπου, ότι μετά την 16-5-2016 ο ν.4387/16 αίρει κάθε αντισυνταγματικότητα. και η 244/2017 δεν είχε προλάβει να ενσωματώσει τον 4387/2016. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αντίστοιχη κράτηση ΕΑΣ για τους συνταξιούχους του ιδιωτικού τομέα έχει κριθεί στην σκέψη 21 της πολυχρησιμοποιημένης 2287/2015 ΣΤΕ ως συνταγματική.
Γενικά όλοι αυτοί οι σπουδιαολόγοι που βγαίνουν στα κανάλια, προκειμένου να τραβήξουν τη προσοχή όλων, ποτέ δεν κάνανε διάκριση Ιδιωτικού και Δημοσίου τομέως για την προ της 16-5-2016 περίοδο και μπερδευτήκαμε.
Αχιλλέα σε παρακαλώ βοήθησε και στην δίκη μου περίπτωση !
Κατέθεσα αίτηση αποστρατείας στις 21Μαιου 2020 6 μήνες πριν κλείσω τα 25 χρόνια , μετά από λάθος ενημέρωση που είχα από εργατολόγο , με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω χρήση των 6μηνων αλεξιπτωτιστή και να πιάσω τα 44 συντάξιμα ! Τι θα με συμβούλευες να κάνω , σημειωτέων ότι έχει έρθει και το διαβιβαστικό από το Β1
καλησπερα
για τους μελλοντικους συνταξιουχους η σωστη επιλογη για υπολογισμο συνταξης ΣΞ ειναι ΕΦΚΑ/16 ή ΕΦΚΑ/20?
ευχαριστω
ΕΦΚΑ 20 (είναι με τον νόμο Βρούτση)
ευχαριστω
Καλησπέρα ξέρει κάποιος γιατι αν κ έχω πάρει απο τον Μάρτιο κανονική σύνταξη κ μου έχει ερθει ταχυδρομικά κ η εκκαθάριση δεν βλέπω κανένα ενημερωτικό για κανέναν μήνα στη σελιδα του εφκα ( νεα εννημερωτικα σημειώματα) που μπαίνω με τους κωδικούς μου;
ΕΧΩ ΕΝΑ ΤΕΚΝΟ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΕ ΕΝΟΙΚΙΟ.Η ΑΛΛΗ ΚΟΡΗ ΦΕΤΟΣ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΟΥ 18000 ΕΥΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ?Η ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΝΟΙΚΙΟ?ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.(ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ)
Θα περιμένεις να βγουν τα κριτήρια – εγκύκλιος για φέτος, δες τι ίσχυε πέρυσι.
https://www.foititikanea.gr/%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82/16949-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82-2019-2020-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%87%CE%BF%CE%B9,-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1,-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%E2%80%93-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%83
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…
Οταν ανοιξει το συστημα μεταφραφων να κανει αιτηση μεταγραφης(τελος Σπετεμβριου με αρχες Οκτωβριου νομιζω) αφου βγει η εγκυκλιος των φετινων μεταγραφων.Ενταξει δεν εισαι ο μονος με δευτερο ενοικιο.Και εγω 2 παιδια σπουδαζω σε 2 διαφορετικες πολεις ,περαν του τοπου κατοικιας μου και με παρομοιο οικογενειακο εισοδημα με το δικο σου,και πληρωνω 2 ενοικια.Υπαρχουν και φοιτ.εστιες που σιγουρα με τα εισοδηματα σου δικαιουνται τα παιδια.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ …ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ ΕΝΝΟΕΙ ΔΙΑ ΤΟΥ 3 ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΤΕΚΝΑ=6000?
Και των δύο συζύγων, ασχέτως εάν είναι διαζευγμένοι, δια τα μέλη της οικογένειας (για μεταγραφή αδελφών).
Άκυρο το παραπάνω σχόλιο μου
Καλημέρα και καλά αποτελέσματα στο παιδί σας, θα πρέπει κατά την συμπλήρωση του μηχανογραφικού να έχετε ελέγξει τις αντιστοιχίες των σχολών ώστε αν περάσει μακριά από εσάς η το άλλο σας παιδί να μπορέσετε να κάνετε την αίτηση μεταγραφής αν φυσικά πληρούνται οι όροι. Είναι σημαντικό το αντιμετώπισα και εγώ με την κόρη μου. Οι αντιστοιχίες έχουν βγει οπότε σας βοηθάει αρκετά και αυτό. Καλό Καλοκαίρι.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ…..
ΤΕΚΝΟ ΜΟΥ 23 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑ 1000Ε ΤΟ2019.
ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΣΤΕΓΑΣΗΣ 70 Ε? ΑΝ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ(ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΑΚΙΝΗΤΑ …)
Όχι δεν έχει δικαίωμα να υποβάλει αίτηση για το επίδομα στέγασης.
Βλ. την ενότητα ΣΥΝΘΕΣΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ εδώ https://www.epidomastegasis.gr/gov/Home/Faqs .
Το ενοικιαστηριο σε πιανου ονομα ειναι;Αν εινα ιστου παιδιου,δικαιουται ,αν ειναι στο ονομα σου δικαιουσαι το φοιτ.στεγ.επιδομα.Γνωμη μου ειναι πως καλυτερα το δευτερο
Την επιδότηση ενοικίου δεν την δικαιούται το παιδί άσχετα με το πιο όνομα φαίνεται στο ενοικιαστήριο.
¨ Άρα οι φοιτητές έως είκοσι πέντε ετών μπορούν να συμπεριληφθούν μόνο σε αίτηση μόνο ως μέλη άλλου νοικοκυριού και όχι να υποβάλλουν μόνοι τους αίτηση για το επίδομα.¨
Για το φοιτητικό επίδομα μπορεί να είναι δικαιούχος ή ο πατέρας ή το παιδί αν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την χορήγηση του.
Αναρτήθηκαν στον ΕΦΚΑ τα Ενημερωτικά Σημειώματα Συντάξεων μηνός ΙΟΥΛΙΟΥ 2020
εμεις GIANNISκ δεν ειμαστε επικουρικα αλλα μας δωσαν στην ΗΔΙΚΑ για περικοπες τωρα δε θα παρουμε πισω τις κρατησεις των Ν.4093 και Ν.4051.