Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 312 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Κωστης
Κωστης
16 Οκτωβρίου 2020 14:59

Προς Κο Ανδρέα ΣΩΜΑ : Φίλε απευθύνομαι σε σένα γιατί από τα γραφόμενα σου βλέπω ότι συμφωνούμε στο θέμα των διεκδικήσεων. Η πρώτη μου προσφυγή έγινε το 2002 την κέρδισα το 2007 και το 2012 μου δόθηκαν και οι τόκοι. Αποστραευτηκα το 2013 και το 2015 έκανα άλλες 4 πρόσφυγες μεταξύ αυτών και για την β δόση του συμπληρωματικού εφάπαξ .Έχω αναφέρει το όνομα του δικηγόρου και δεν εκπροσωπώ καμμιά δικηγορική εταιρία. Όσα έχω γράψει θα τα έλεγα και αν τύχαινε να βρισκόμουν σε ένα τραπέζι με συναδέλφους γιατί το συγκεκριμένο site του κου Καρασαββίδη έτσι θεωρώ ότι μας βλέπει όχι μέρος για προστριβές αλλά καθαρά χώρο ενημέρωσης και ανταλλαγής γνώσεων και απόψεων.Σ ευχαριστώ για το χρόνο σου και ότι το καλύτερο σου εύχομαι.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
16 Οκτωβρίου 2020 14:11

Ημερομηνίες πληρωμής συντάξεων και αναδρομικών : https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2020-10/%CE%94%CE%A4_2020-10-16_%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%94%CE%A1%CE%9F%CE%9C%CE%99%CE%9A%CE%91.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  nikos68
16 Οκτωβρίου 2020 14:40

Χρήσιμη ενημέρωση Νίκο.
Ειδικά για τους συναδέλφους που αφορά η παρακάτω παράγραφος:
¨Στις ειδικές περιπτώσεις συνταξιούχων που έλαβαν, κατά την πρώτη απονομή της σύνταξης, αναδρομικά ποσά που αντιστοιχούσαν στο σύνολο ή τμήμα της περιόδου Ιουνίου 2015-Μαίου 2016, τα ποσά που παρακρατήθηκαν και κρίθηκαν αντισυνταγματικά θα επιστραφούν στο σύνολό τους, στο αμέσως επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος του έτους, στους δικαιούχους.¨

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Jim
Jim
15 Οκτωβρίου 2020 21:19

Συνταξιούχος αστυνομικός απεβίωσε προ μνημονιακών κλπ μειώσεων το 2009 οπότε η συνταξη μεταβιβάστηε στην εν ζωή σύζυγο. Δικαιούται η σύζυγος αναδρομικά και αν ναι θα πρέπει αυτά να κατανεμηθούν στους κληρονόμους όπως έχει ήδη αναφερθεί στο παρόν site ή μήπως θεωρείται οτι η σύνταξη “ανήκε” ήδη στην σύζυγο και θα πιστωθούν σε αυτή τα τυχόν αναδρομικά αποφεύγοντας τα γραφειοκρατικά; Γνωρίζω οτι απαντήθηκε διεξοδικά απλώς ρωτάω αν επηρεάζει η χρονολογία του θανάτου.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Jim
15 Οκτωβρίου 2020 22:16

Θα δει το ενημερωτικό της ποσο ειναι η κρατηση του 4093 Χ 11 μήνες και θα τα πάρει αφου η κρατηση αρχισε να γίνεται στην σύνταξη που λαμβάνει η χήρα και οχι σε αυτη που έπερνε ο θανών. Οι κληρονόμοι δεν εχουν σχεση στην περίπτωση αυτη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντωνης
Αντωνης
15 Οκτωβρίου 2020 19:59

Η Ε.Α.Α.Σ αντιδρά για τα αναδρομικά: «Η απόφαση απογοητεύει και προκαλεί» 15/10/2020
https://www.msn.com/el-gr/news/other/%CE%AD%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%C2%AB%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC%C2%BB/ar-BB1a4nTf
Στρατιωτικές Συντάξεις (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ) 08/10/2020
https://eaaa.gr/%cf%83%cf%84%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b9%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%ac%ce%be%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%84/
Τελικα ποιος κυβερνα αυτον τον τοπο . Δικαιοσυνη υπαρχει στον θανατο και την αρρωστια.
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΕΤ ΤΑΜΕΙΑ να ειναι στην διαθεση καθε ΥΕΘΑ-.ΕΛΕΟΣ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
15 Οκτωβρίου 2020 14:37

GEORGIOSP 1. Παρε και διαβασε τα N.Δ.1171/1972 – Περί Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων και Ν.610/1977 – Περί τροποποιήσεως του Ν.Δ.1171/1972 τα αρθρα που αναφερονται στοςυ ΣΚΟΠΟΥΣ λειτουργιας των ενωσεων αυτων και πες μου που ακριβως οι ενωσεις αυτες νομιμοποιουνται να εμφανιζονται ως εκπροσωποι των αποστρατων!!! 2.Τα όποια ποσά πήραμε με τους Ν4307/2014 και Ν4575/2018 τα πήραμε μονο και μονο επειδη υπηρξε η ΠΟΕΣ και μονο!!!Επειδη γνωριζω πολλες λεπτομεριες για το τι εκαναν οι ενωσεις,αστο καλυτερα,μην επιμενεις.Αν δεν ηταν η ΠΟΕΣ,ακομα θα περιμεναμε φιλε μου.Αν πιστευεις οτι κατι εκαναν οι ενωσεις που αναφερεις,σε πληροφορω οτι πλανασαι …..Τα αναδρομικα που εχουμε παρει 2 φορες τα πηραμε επειδη η ΠΟΕΣ ξεκινησε τον αγωνα,για τους ε.ε και πηρε και η μπαλα και τους ε.α,μιας και ισχυε το ιδιο μισθολογιο τοτε!!!Μονο και μονο για αυτο τα πηραμε!!Ολες οι δικαστικες διεκδικησεις των ε.,α δεν θα ειχαν καμια τυχη αν η ΠΟΕΣ δεν ειχε κανει τιποτα!! ΣΗΜ.Α και ποτε μου δεν πληρωσα δικηγορο για αναδρομικα συνταξης και δωρων για να μην παρεξηγηθω απο καποιους,αλλα οφειλω να… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  ΑΝΔΡΕΑΣ
15 Οκτωβρίου 2020 15:59

Συμφωνω κι εγω οτι η ΕΑΑΣ που ανηκω υποχρεωτικα ειναι μια ΕΝΩΣΗ ΑΝΙΚΑΝΩΝ που περνουν καλα εις βαρος των αλλων!(ταξιδακια,εκρομες κλπ κλπ) Το δε καταστατικο ειναι μη δημοκρατικο οταν για να εκλεγεις Προεδρος της πρεπει να,εισαι απο Ταξιαρχος και ανω!! Αυτα σε γνωση ολων !καποτε δε πρεοει να αλλαξει το καθςστως του 1977 με την οποια,ακομη λειτουργει..

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΑΝΔΡΕΑΣ
15 Οκτωβρίου 2020 16:07

Ανδρέα 1. Αν και τα έχω διαβάσει παλαιότερα, μετά από την προτροπή σου έριξα ακόμα μια ματιά. https://www.kodiko.gr/nomologia/document_navigation/601985 ΝΔ1171/1972 Άρθρο 2 παρ. 1γ: ¨ Σκοπός των Ενώσεων είναι: … γ. Η επιμέλεια των συμφερόντων και η παρακολούθησις και διεκπεραίωσις των γενικών ζητημάτων των μελών αυτών.¨. ΝΔ1171/1972 Άρθρο 3 παρ. 1:¨ Τακτικά Μέλη των Ενώσεων καθίστανται υποχρεωτικώς οι εν αποστρατεία Αξιωματικοί και Ανθυπασπισταί των Κλάδων Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Χωροφυλακής και Λιμενικού, οι λαμβάνοντες μέρισμα εκ τινός των Μετοχικών Ταμείων των Ενόπλων Δυνάμεων εξαιρέσει :…¨ ΝΔ1171/1972 Άρθρο 7 παρ. 1: ¨ Ο Πρόεδρος επιμελείται της εκπληρώσεως των εν γένει σκοπών της Ενώσεως και εκπροσωπεί ταύτην ενώπιον παντός Δικαστηρίου και πάσης αρχής.¨ Τι από τα παραπάνω δεν ισχύει; 2. Σήμερα αναφέρθηκα στα ποσά που πήραμε οι απόστρατοι. Για τους ε.ε είχα γράψει παλαιότερα https://enstoloi.net/stratos/comment-page-219/#comment-70259 . Νομίζω ότι γνωρίζω αρκετά καλά που οφείλεται η επιτυχής έκβαση των διεκδικήσεων. Οι αιτήσεις που οδήγησαν στις αποφάσεις του 2014 κατατέθηκαν σχεδόν όλες, ενώσεων αποστράτων και εν/εν, την ίδια ημερομηνία τον Ιανουάριο του 2013. Είναι δικαίωμα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Οκτωβρίου 2020 18:43

GEORGIOSP δικαιωμα σου ειναι να εχεις την αποψη σου,την σεβομαι εστω και αν διαφωνω.Να εισαι παντα καλα

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γιώργος
Γιώργος
15 Οκτωβρίου 2020 13:22

Κυριε δχστη παρακαλω οχι επιλεκτικες διαγραφες. Το νημα της αντιπαραθεσης να πιανεται απο την αρχη. Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σπύρος
Σπύρος
15 Οκτωβρίου 2020 00:15

Οι αποφάσεις για τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα για τα αναδρομικά

https://www.taxheaven.gr/news/50924/anadromika-syntaxioyxwn-oi-apofaseis-gia-ton-idiwtiko-kai-dhmosio-tomea-ti-oa-ginei-me-toys-klhronomoys?output=printer

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
14 Οκτωβρίου 2020 21:09

Όταν κάποιος κάνει αγωγή για αναδρομικά προσδοκά στο δικό του όφελος. Η πολιτεία αργότερα οφείλει να επανορθώσει και για τους υπολοίπους που δεν προσέφυγαν, διότι έννομα συμφέροντα ρυθμίστηκαν με αντισυνταγματική διάταξη και η επαναρρύθμιση ωφελεί την εμπέδωση ενός κράτους δικαίου Το κέρδος που έχει ο προσφεύγων είναι ότι συνήθως παίρνει τα αναδρομικά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και έντοκα . Παράπονο ότι με τη δική του προσφυγή μετά πήραν και οι άλλοι δεν πρέπει να έχει ,γιατί αυτό είναι εκείνο που αρκετά συχνά συμβαίνει, το ξέρει και το αποδέχεται. Το τι θα κάνει μετά η πολιτεία, πέραν της δικής του δικαίωσης δεν είναι δικό του θέμα και το κέρδος που έχει η πολιτεία , με την για όλους επέκταση της απόφασης, είναι ότι ο πολίτης δικαιολογημένα έτσι την εμπιστεύεται. Τα αναδρομικά που πήραμε από διαφορές μισθολογίων τα πήραμε μετά από αγωγές οργανωμένων ομοσπονδιών και ενώσεων. Η 1277/18 ΕΣ που βγάζει αντισυνταγματική τη μείωση του ν 4093/12 , προκλήθηκε μετά από αγωγή ενός τέως αντιπροέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η αγωγή ενός άλλου… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Γ. Παπανικολάου
Γ. Παπανικολάου
15 Οκτωβρίου 2020 12:21

Χρόνια πολλά. Μάλλον δεν έχουμε καταλάβει σε τι “δημοκρατία” ζούμε. Λαμβάνω σύνταξη παθόντα σε υπηρεσία και εξαιτίας αυτής (σύνθλιψη κρανίου σε πεδίο βολής όλμων). Επομένως δεν εμπίπτω στις διατάξεις του νόμου “Κατρούγκαλού”. Η απόφαση του ΣτΕ (και η καραμέλα του Δημοσίου) είναι ότι επειδή ο νόμος Κατρούγκαλου είναι συνταγματικός, όποιες διεκδικήσεις είναι μέχρι τη δημοσίευση του νόμου αυτή. ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΊΖΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ν.4093/12 ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΙΠΤΩ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ. Αντί αυτού μας έβαλαν και εμάς στη Υπουργική απόφαση (άρθρο 4: “καθώς και στους συνταξιούχους της παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 4387/2016”, δηλαδή σε αυτούς που εξαιρούνται από την ένταξη στον ΕΦΚΑ) να πάρουμε τα αναδρομικά 11μήνου και να τη κάνουμε γαργάρα, ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ. Υπόψη το ενημερωτικό σημείωμα μηνός εμού, εκδίδεται από το ΓΛΚ και όχι από τον ΕΦΚΑ (χωρίς προσωπικές διαφορές κλπ) όπως γινόταν παλιά για όλους τους συναδέλφους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γ. Παπανικολάου
Γ. Παπανικολάου
16 Οκτωβρίου 2020 15:20

Κ. Καρασαββίδη συμφωνώ μαζί σας πλην όμως αναφέρω ότι η αιτιολογία του νόμου να καταβληθούν αναδρομικά μέχρι τη δημοσίευση του ν.4387/12 βασίζεται στο σκεπτικό της απόφασης 1439/2020 της ολομέλειας του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία λόγω ένταξης των συνταξιούχων του Δημοσίου στον ΕΦΚΑ – eΕΦΚΑ και για τον οποίο φορέα αποφαίνεται μετά από σειρά σκέψεων (αναλογιστικές μελέτες, επαναυπολογισμός- αναπροσαρμογή προηγούμενων του νόμου συντάξεων κλπ) ότι με αυτόν το ν.4387/2016, η μείωση (με το ν.4093) των προ υπαρχουσών συντάξεων που επαναϋπολογίζονται – αναπροσαρμόζονται από 1/1/2019 σύμφωνα με το άρθρο 14 του ν.4387/2016, δεν είναι αντίθετες με το Σύνταγμα, όσον αφορά από τη δημοσίευσή του και μετά. Αυτή η νομολογία για συνταγματικότητα του ν.4093/12 από τη δημοσίευση του ν,4387/12 και μετά δεν έχει καμία εφαρμογή σε μένα και σε όλους όσους δεν εμπίπτουν στο νόμο 4387 και δεν εντάσσονται στον ΕΦΚΑ. Σε πρώτο χρόνο υπέβαλα σήμερα αίτηση στο ΓΛΚ. Στη συνέχεια θα ενημερώσω και την ΕΑΑΣ σχετικά και θα προβώ και σε δικαστική διεκδίκηση. Υπόψη ότι ενώ στο νόμο επιστροφής (άρθρο 33… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γ. Παπανικολάου
Γ. Παπανικολάου
Απάντηση σε  Γ. Παπανικολάου
16 Οκτωβρίου 2020 15:42

Άλλο μαργαριτάρι: Άρθρο 4 της ΚΥΑ: “Φορέας καταβολής 1. Ο e-ΕΦΚΑ, στον οποίο περιήλθαν σύμφωνα με το άρθρο 51 του ν. 4387/2016 οι εν γένει αρμοδιότητες που αφορούν στις συντάξεις του Δημοσίου διενεργεί επιστροφές στους συνταξιούχους που υπάγονται σε αυτόν, καθώς και στους συνταξιούχους της παρ. 3 του άρθρου 4του ν. 4387/2016.” Από που συνάγεται αυτό αφού σε επόμενο άρθρο (53) του ν.4387 που επικαλείται αναγράφεται: “Άρθρο 53 Ένταξη φορέων, κλάδων, τομέων και λογαριασμών στον Ε.Φ.Κ.Α. … 2. Στον κλάδο κύριας ασφάλισης και λοιπών παροχών περιέρχονται και οι εν γένει συνταξιοδοτικές αρμοδιότητες, οι οποίες ασκούνται κατά την έναρξη ισχύος του νόμου από τη Γενική Διεύθυνση Χορήγησης Συντάξεων Δημοσίου Τομέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών, με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 3 του άρθρου 4.” Δηλαδή ενώ ο νόμος λέει δεν ασχολείται ο ΕΦΚΑ με τους συνταξιούχους της παρ. 3 του άρθρου 4του ν. 4387/2016 στην ΚΥΑ λένε ότι τα αναδρομικά να τα δώσει και σ’ αυτούς ο ΕΦΚΑ γιατί το λέει ο νόμος (που λέει το… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τόλης
Τόλης
14 Οκτωβρίου 2020 19:09

Καλησπέρα συγχαρητήρια για την ενημέρωση που έχουμε.Θα ήθελα να ρωτήσω ο πατέρας μου(αστυνομία) απεβίωσε Ιανουαρίου 2016 και η σύνταξη μεταβιβάστηκε στην μητέρα μου Μάιο 2016.Δικαιουται αναδρομικά η λογίζεται σαν κληρονόμος και θα πρέπει να κάνει αίτηση? Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
Απάντηση σε  Τόλης
14 Οκτωβρίου 2020 19:46

Τολης,κληρονομος.Λογικα θα ζητησουν πιστοποιητικο πλησιεστερων συγγενων και τετοια

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Τόλης
14 Οκτωβρίου 2020 19:56

Δικαιούνται τα αναδρομικά ολοι οι κληρονόμοι (χήρα – παιδια) ανάλογα το δικαίωμα του καθενός. Ειπαν θα υπάρξει ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα για την αίτηση και κάποιοι δειγματολειπτικά θα στείλουν τα έγγραφα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Τόλης
14 Οκτωβρίου 2020 22:30

Τόλη,Τα αναδρομικά τα παίρνει η σύνταξη που τα στερήθηκε και η σύνταξη του πατέρα σου είναι ενεργή μέσω της μητέρας σου. Κανονικά θα μπει το ποσό τέλος του μηνός.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
15 Οκτωβρίου 2020 00:19

Κάνεις λάθος … παναγιώτη.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
15 Οκτωβρίου 2020 07:18

Αν κάνω λάθος να ζητήσω συγνώμη από τον Τόλη για την εσφαλμένη ενημέρωση. Ωστόσο νομίζω ότι η ΚΥΑ του 2018 επέστρεφε ποσά σε συνταξιούχους , δηλαδή σε φυσικά πρόσωπα ,επειδή θέλει να τους ανταμείψει διότι στο επίμαχο διάστημα ήσαν στελέχη των ΕΔ και ΣΑ Σε περίπτωση που τα πρόσωπα αυτά στο μεταξύ είχαν φύγει από τη ζωή ,το ποσό το έπαιρνε το φυσικό πρόσωπο στο οποίο μεταβιβάστηκε η σύνταξη. Στην ΚΥΑ του 2020 επιστρέφονται αναδρομικά ποσά συντάξεων, για τις μειώσεις που έπαθαν οι συντάξεις αυτές στο διάστημα 2015-2016. χωρίς να διευκρινίζεται αν η σύνταξη είναι εξ ιδίου δικαιώματος ή μεταβιβασθείσα. Σε περίπτωση θανάτου του με οποιοδήποτε τρόπο συνταξιούχου την επιστροφή την παίρνουν οι κληρονόμοι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σπύρος
Σπύρος
15 Οκτωβρίου 2020 08:17

Δεν είναι θέμα συγνώμης φίλε Παναγιώτη, απλα το ξέρω απο επιστροφή τόσο αναδρομικών συνταξης οσο και φόρου απο την υποβολή του Ε1 του πεθερού μου, που πήρε και η πεθερά μου και η γυναίκα μου με την αδελφή της.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
15 Οκτωβρίου 2020 09:28

Καλημέρα Παναγιώτη. Έχεις δίκιο για το εφάπαξ ποσό που επιστράφηκε το 2018. Στην ΚΥΑ του 2018 προβλεπόταν ότι αν η σύνταξη είχε μεταβιβαστεί, το ποσό θα πήγαινε στην (στις) μεταβιβασθείσες συντάξεις και αν δεν υπήρχαν τέτοιες θα έπαιρναν το ποσό οι νόμιμοι κληρονόμοι. Βλ. άρθρο 1 παρ. 2 και 3 https://www.taxheaven.gr/circulars/29940/170285-0092 . Για την ΚΥΑ του 2020 έχει δίκιο ο Σπύρος. Δεν προβλέπεται η καταβολή των ποσών στις μεταβιβασθείσες συντάξεις αλλά μόνο καταβολή στους νόμιμους κληρονόμους. Βλ. άρθρο 2 παρ. 2 https://www.taxheaven.gr/news/50924/anadromika-syntaxioyxwn-oi-apofaseis-gia-ton-idiwtiko-kai-dhmosio-tomea-ti-oa-ginei-me-toys-klhronomoys?output=printer . Τυπικά η διαδικασία που επιλέχθηκε τώρα είναι η ορθότερη και εφαρμόζεται σε όλες τις περιπτώσεις που πρέπει να διατεθούν ποσά, που δικαιούταν αποβιώσαντες, στους κληρονόμους. Είναι έτσι όπως περιγράφει ο Σπύρος. Δυστυχώς όμως η προβλεπόμενη διαδικασία απαιτεί πολλή γραφειοκρατία και τρέξιμο από τους ενδιαφερόμενους. Η λύση που είχε επιλεγεί το 2018 γλύτωσε πολύ κόσμο από αυτή την ταλαιπωρία. Καλό θα ήταν όταν υλοποιηθεί και ανοίξει η πλατφόρμα, η αίτηση να έχει την ισχύ υπεύθυνης δήλωσης του δικαιούχου ότι πληροί τις προϋποθέσεις λήψης των αναδρομικών και να προβούν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Οκτωβρίου 2020 11:08

Αρθρο 2 παράγραφος 4 της ΚΥΑ.
4. Οι αιτούντες που επιλέγονται στο δείγμα ….. άρα όχι όλοι
Και τα έγγραφα μέσα σε 2 ημέρες τα έχεις μαζέψει (ηλεκτρονικά πλέον από το gov.gr) εκτός από το Ειρηνοδικείο που πήγα και το πήρα αυθημερόν (το έκανα πρόσφατα για επιστροφή φόρου από εφορία) όπου θέλει τα ίδια έγγραφα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Σπύρος
15 Οκτωβρίου 2020 12:04

Σπύρο ίσως να έχεις δίκιο, και έτσι είναι το λογικότερο. Θα δούμε.
Έτσι όμως όπως το καταλαβαίνω εγώ τα δικαιολογητικά συνυποβάλλονται με την αίτηση σύμφωνα με το άρθρο 2 παράγραφος 2 της ΚΥΑ ¨με υποβολή αίτησης ΚΑΙ των απαραίτητων δικαιολογητικών σε ηλεκτρονική πλατφόρμα του e-ΕΦΚΑ.¨
Όσοι επιλεγούν για περαιτέρω έλεγχο σύμφωνα με την παρ. 3 θα πρέπει να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά στον ΕΦΚΑ (παρ. 4).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Οκτωβρίου 2020 13:03

GEORGIOSP, Σπύρο ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
14 Οκτωβρίου 2020 14:58

ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ Σ΄ΆΥΤΟ ΤΟ SITE. ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΣΕΒΑΣΟΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΡΑΣΑΒΙΔΗ ! !

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κωστης
Κωστης
14 Οκτωβρίου 2020 11:32

Ότι και όσα αναδρομικά πήραμε και θα πάρουμε οφείλονται σε μερικές χιλιάδες από μας που έχουμε κάνει αγωγές άσχετα δε για να το πω κομψά με κάποιους “αδρανείς” συναδέλφους που μας θεωρούν κορόιδα γιατί κάθε φορά πληρώνουμε κάτι λίγα στους δικηγόρους. Κάνω έκκληση μέχρι την ημέρα πληρωμής να γίνουν χιλιάδες πρόσφυγες για χρήματα που μας άρπαξαν χωρίς την παραμικρή αντίσταση και μην πτοεισθαι απ’ τον κάθε υπουργό που βγαίνει στα κανάλια και καμαρώνει λέγοντας “εμείς θα δώσουμε η δώσαμε στους συνταξιούχους” από που, από την φουσκωμένη πουγκα τους; Επισης αν ρωτήσετε δικηγόρο για την φράση που γράφτηκε ότι τα παίρνετε και μουγκα γελανε. Κανείς δεν σου στερεί το δικαίωμα νόμιμης και χρονικά έγκαιρης διεκδίκησης.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  Κωστης
14 Οκτωβρίου 2020 13:34

“μερικές χιλιάδες”, “αδρανείς” , “κάτι λίγα στους δικηγόρους” ,”Κάνω έκκληση”, “Κανείς δεν σου στερεί το δικαίωμα νόμιμης και χρονικά έγκαιρης διεκδίκησης μέχρι την ημέρα πληρωμής”. Μπορείς να μας πεις και τη δικηγορική εταιρεία που εκπροσωπείς……

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Κωστης
14 Οκτωβρίου 2020 13:49

Επειδη χρησιμοποιεις πληθυντικο σου απαντω για τις πρωτες 2,5 γραμμες. Αυτο το μηνα πληρωσα ή εχω να πληρωσω τα εξης: 380 ευρω για φροντιστηριο 1 παιδιου που πηγαινει 3η λυκειου, 301 ευρω ΕΝΦΙΑ(δεν θελω δοσεις γιατι δεν ξερω αν θα ζω αυριο -μεθαυριο και ν’αφησω χρεη πισω μου), 250 ευρω περιπου για φως-νερο-τηλεφωνο. Τα εσοδα μου ειναι ΜΟΝΟ 1079 εωρω/ μηνα + επιδομα παιδιου 84 ευρω/διμηνο. Για το φαγητο στο σπιτι ”τσονταρει” και η γεροντισσα η μανα μου……..Λες να μου περισσευουν για δικηγορους; Το εχω ξαναγραψει(για αλλη περιπτωση) και θα συνεχισω να το ξαναγραφω καθε φορα που βλεπω ν’ ανεβαινουν σε αυτο το site ”επαναστατικα” σχολια………..αν ορισμενοι που ζουν με 2 ή και 3 πηγες εισοδηματος θελετε να κανετε την επανασταση σας απεναντι σε ενα συστημα που σας(μας) αδικησε(αλλα και το εξυπηρετησατε οσο ησασταν ε.ε αλλα ειναι ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για να την πιασουμε σε αυτον τον ιστοτοπο) καντε την ΣΙΩΠΗΡΑ. Εκτος αν βαυκαλιζεστε και θελετε το ονομα σας να μπει διπλα σε αυτων των ευεργητων του Εθνους ή να σας… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
Απάντηση σε  Γιώργος
14 Οκτωβρίου 2020 20:24

Γιωργο και αλλοι εχουν υποχρεωσεις και ειναι με μια συνταξη των 1000 ευρω και δεν τσιγκουνευονται να δωσουν ενα 50ρικο για να διεκδικησουν κατι που θεωρουν οτι δεν τους παρεχεται!!Ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες απλα για την καρμιρια μερικων!!Απλα καποιοι εχουν μαθει να απολαμβανουν πραγματα για τα οποια αλλοι διεκδικησαν.Αλλωστε στο χωριο μου λενε μαζι με το βασιλικο ποτιζεται και η γλαστρα.Μια ζωη ετσι δεν ηταν και οταν ειμασταν ε.ε;Αλλοι την περναγαν κατσικα και αλλοι πηγαιναν πιτσα βολο!!Σε κανενα μας λοιπον δεν περισευουν για δικηγορους!!Δεν ειναι ολοι οι αποστρατο ιεισοδειματιες και παιρνουν απο 3 και 3 μεριες λεφτα!!Μπραβο λοιπον σε αυτους που διεκδικουν και αγωνιζονται για τα δικαιωματα τους!!!Απο θεωριες,φρου φρου και αρωματα χορτασαμε φιλαρακο μου,ευχαριστουμε δεν θα παρουμε,πες τα αυτα μπροστα στον καθρεφτη σου και οχι σε συναδελφους που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ τι εχουν κανει!!Δεν ειμαστε ολοι ιδιοι,ασχετως αν καποτε φοραγαμε την ιδια στολη η βγαλαμε την ιδια σχολη!!Ποτε δεν ημασταν και ουτε θα ειμαστε ιδιοι!!

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  ΑΝΔΡΕΑΣ
14 Οκτωβρίου 2020 21:16

Ανδρέα . Εάν εγώ δε δώσω το 50εύρω ( συν το ποσοστό μετά την εκδίκαση, που δεν αναφέρεις) σε δικηγόρο αυτό επηρεάζει στη δική σου διεκδίκηση. Πιστεύεις ότι τα αναδρομικά που έχω πάρει έως τώρα (απόστρατος από το 2012) τα απολαμβάνω χάρη σε σένα που τα διεκδικείς μέσω δικηγόρων…. Επίσης να σου αναφέρω ότι έχουμε ενώσεις που διεκδικούν συλλογικά για όλους μας αυτά που διεκδικείς εσύ μόνο σου, μία από τις αναρτήσεις από την ΕΑΑΑ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-312/#comment-91838 . Και κάτι τελευταίο άλλο καρμιριά και άλλο να σε πιάνουν Κώτσο όπως λένε στο χωριό μου.
Υ.Γ. : Γράψε και το Σώμα που ήσουν.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
Απάντηση σε  nikos68
15 Οκτωβρίου 2020 09:47

nikos68 εγω δεν ανεφερα οτι αν δεν διεκδικησεις εσυ κατι ,θα επηρεασει την δικη μου διεκδικηση.Αλλα σιγουρα αν καποιοι δεν διεκδικησουν θα επηρεαστουμε ολοι μας!!!Ασε,για τις ενωσεις ,ξερουμε τι ρολο τραβανε.Αν περιμενειες απ οαυτες να διεκδικησουν κατι σωθηκες.Δημοσιες σχεσεις κανουν οι ανθρωποι και μονο!!!Ειδες εσυ καμια ενωση απο αυτες να διεκδικουν κατι για το συμπληρωματικο εφαπαξ των 8/12 εως 12/16?Οι ενωσεις δεν διεκδικουν ΤΙΠΟΤΑ συλογικα για εμας,για το ναπλουστατο λογο οτι εκ του νομου και των κανονισμων λειτουργιας τους ΔΕΝ μας αντιπροσωπευουν .Πηγαινε και διαβασε τοςυ κανονισμους λειτουργιας τους και δες ποιος ειναι ο σκοπος της υπαρξης τους!!Καμια σχεση με αντιπροσωπευση αποστρατων εκ του νομου!!!Αν αυτοι πλασαρονται σαν τετοιοι,απλα λενε ψεματα!!Δεν ξερω τι λενε στο χωριο σου για την καρμιρια,παντως αν εχεις λιγο μυαλο και κανεις καποιες σωστες κινησεις τοτε σιγουρα δεν προκειται να σε πιασουν Κωτσο ποτε!! Υ.Γ Το Σωμα που κολαει βρε κομαντο;Αντε για να σου φυγει η περιεργεια ναι σε ενα απ οτα πιο μαχιμα οπλα του Σ.Ξ ημουν και ολη μου η θητεια ηταν σε παραμεθοριες… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  ΑΝΔΡΕΑΣ
15 Οκτωβρίου 2020 11:39

”πάντως αν έχεις λίγο μυαλό” . Απ΄ότι αναφέρεις εγώ που έχω λίγο μυαλό σε σχέση μ΄εσένα, εγώ δεν θα πληρώσω κανένα ποσοστό σε δικηγόρο από τα αναδρομικά που θα πάρουμε σύντομα, ενώ εσύ με το μυαλό που διαθέτεις (να το χαίρεσαι) δώσε κάτι και σ΄αυτούς από τ΄αναδρομικά σου. Όσο για το Σώμα που υπηρέτησες πάλι βάζεις ΑΓΝΩΣΤΟ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Κωστης
14 Οκτωβρίου 2020 17:38

Απατη μηνυμα!Μυριστηκαν κοροιδα οι δικηγορικε εταιριουλες και ψαχνουν χαζους!!Ημουν σε μια,σημερα για η διεκδικηση του υπολοιπο 50%του εφαπαξ μας αλλα μαλλον δε λογω παρελευσης 5ετιας!!Αρα η αποφαση του ΔΣ του ΜΤΣ μελετημενη απο νομικης πλευρας!!Ειδομεν…Το ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
Απάντηση σε  Παντελης
14 Οκτωβρίου 2020 19:49

η διεκδικηση παραγραφεται σε 5 χρονια απο το τελος του 2018!!Και δεν υφισταται παρελευση,απο την στιγμη που κατατιθεται αγωγη.Καθολου μελετημενη απο νομικης πλευρας δεν ηταν η αποφαση του ΜΤΣ!!!

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Κωστης
14 Οκτωβρίου 2020 20:33

Τα χρήματα δεν μας τα πήραν με δικαστικές αποφάσεις αλλά με πολιτικές .Σέβομαι και επικροτώ τον αγώνα που έκαναν αρκετοί συνάδελφοι και χάρη σε αυτούς επετεύχθη μια ¨πύρρεια ” νίκη. Απαιτώ και ελπίζω η πολιτεία να σταθεί στο ύψος της και να δώσει τα χρωστούμενα σε όλους τους συνταξιούχους. Σε αντίθετη περίπτωση δηλώνω ότι δεν προτίθεμαι να συρθώ στα δικαστήρια ικέτης για τα αυτονόητα .Στέκομαι δίπλα στον Κυρ Γιώργη και την Κυρα Μαρία από την Άνω Ραχούλα και σε άλλους συναδέλφους και μη ,που δεν είναι πλέον μαζί μας , οι οποίοι ποτέ δεν είχαν ούτε πρόκειται να έχουν την δυνατότητα να προσφύγουν στα λαμπερά γραφεία των δικηγόρων και να διεκδικήσουν τους κόπους τους που κάποιοι με μεγάλη ευκολία υφάρπαξαν. Απλά τους τα χαρίζω μήπως και έτσι συμβάλλω και εγώ στη σωτηρία της πατρίδας μου.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Κωστης
15 Οκτωβρίου 2020 11:42

Συνάδελφοι καλημέρα.
Δεν θα μπω καθόλου στην συζήτηση για το αν πρέπει ή δεν πρέπει να διεκδικούμε δικαστικά ότι δικαιούμαστε (ή ότι θεωρούμε ότι δικαιούμαστε). Κάθε ένας από εμάς έχει το δικαίωμα να κρίνει ανάλογα με τα δικά του δεδομένα και να αποφασίσει τι θα κάνει. Πάντα είναι χρήσιμος ο διάλογος αλλά δεν βοηθά κανέναν από εμάς να ξεφεύγει η συζήτηση και να μετατρέπεται σε ανταλλαγή ύβρεων και χαρακτηρισμών.
@ Ανδρέας
Δεν έχεις δίκιο όταν λες ¨εκ του νόμου και των κανονισμών λειτουργίας τους ΔΕΝ μας αντιπροσωπεύουν¨ οι ενώσεις.
Διάβασε σχετικά παλαιότερα σχόλια https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-289/#comment-86170 .
Επίσης, σε ότι αφορά τους απόστρατους, τα όποια ποσά πήραμε με τους Ν4307/2014 και Ν4575/2018 τα πήραμε σαν αποτέλεσμα των αποφάσεων 2192_2014 και 1128_2016 του ΣΤΕ. Οι προσφεύγοντες που έγιναν αποδεκτοί σε αυτές τις δίκες ήταν οι τρείς ΕΑΑ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
13 Οκτωβρίου 2020 20:07

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΩ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΕΚΝΟΥ ΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΣΤΟ ΓΛΚ ,ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ ΕΑ.....
13 Οκτωβρίου 2020 20:54
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
Απάντηση σε  nikos68
14 Οκτωβρίου 2020 09:43

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
Απάντηση σε  ΣΓΟΣ ΕΑ.....
14 Οκτωβρίου 2020 15:16

Για να στειλεις την βεβαιωση σπουδων για ΕΟΒ ,θα πρεπει να την στειλεις στην παλια διευθυσνη E.Φ.Κ.Α /Γ.Λ.Κ ΔΝΣΗ Χορήγησης Συντάξεων Δημόσιου Τομέα,Τμήμα Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων ,Κανιγγος 29,ΤΘ 1116 ,ΤΚ 10110 Αθηνα με συστ.επιστολη ΕΛΤΑ καί τό μόνο τηλ. που μπορεις να επικοινωνησεις είναι το 210 3329900

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Οκτωβρίου 2020 14:11

Κατόπιν σημερινής τηλεφωνικής επικοινωνίας με ΓΛΚ πληροφορήθηκα ότι εκκαθαρίστηκε η οριστική μου σύνταξη και θα πιστωθεί τέλος Οκτωβρίου μαζί με τα αναδρομικά.Ημερομηνία διαγραφής 24\8\2017.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Οκτωβρίου 2020 14:14

Διαγραφή 24 Αυγ 2017

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
13 Οκτωβρίου 2020 16:17

Είσαι από τους τυχερούς Δημήτρη!!!
Αν επιτρέπεται , η εκκαθάριση έγινε λόγω επίσπευσης για κάποιους λόγους;
Γιατί εγώ έχω διαγραφή 4 Απρ 17 και ακόμα τπτ στο φως !!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Μανώλης
13 Οκτωβρίου 2020 18:43

Όχι Μανώλη δεν επισπευθηκε.Αυτεπάγγελτη αποστρατεία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
14 Οκτωβρίου 2020 12:35

Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη αλλά όπως σου έγραψα και παραπάνω είσαι από τους τυχερούς , Ευχομαι τα καλύτερα!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Stergios
Stergios
Απάντηση σε  Μανώλης
14 Οκτωβρίου 2020 14:48

Μανώλη καλησπέρα. Στις 14:40 Σήμερα που επικοινώνησα και εγώ, τα ίδια μου είπε. Εγώ έχω διαγραφή 24/9/2017

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μάκης
Μάκης
Απάντηση σε  Stergios
16 Οκτωβρίου 2020 18:53

Σήμερα επικοινώνησα κι εγώ με ΓΛΚ και με την πληρωμή του Οκτωβρίου θα μπει επιτέλους η κύρια σύνταξη (και τα αναδρομικά) διαγραφή 20-7-17.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χρήστος
Χρήστος
13 Οκτωβρίου 2020 12:13

Είμαι συνταξιούχος στρατού ξηράς. Πέρασε η κόρη στο Πανεπιστήμιο. Μήπως ξέρετε που θα στείλω την βεβαίωση φοίτησης;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Contributor
Απάντηση σε  Χρήστος
13 Οκτωβρίου 2020 12:27

https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-282/#comment-81641
Υπάρχει μια ανεπίσημη ενημέρωση (από συνάδελφο) ότι ο ΕΦΚΑ/ΓΛΚ μεταφέρθηκε στην Φιλελλήνων (στο κτίριο του ΕΤΕΑΕΠ). Πάρε ένα τηλέφωνο στο 2103329900 ή στο 1555 (ΕΦΚΑ) να ρωτήσεις εάν ισχύει ή όχι ακόμα και τα στέλνουμε στην παλιά διεύθυνση που έβαλα παραπάνω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
ΣΓΟΣ ΕΑ.....
Απάντηση σε  Γιάννης
14 Οκτωβρίου 2020 09:42

Ευχαριστω πολυ!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΑΣ.ΛΑΖ
ΤΑΣ.ΛΑΖ
Απάντηση σε  Χρήστος
14 Οκτωβρίου 2020 08:06

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το ΓΛΚ για κάποιο θέμα μου , μου είπαν ότι η αλληλογραφία διεκπαιρεώνεται στην Κάνιγγος και ότι εκεί πρέπει να αποστείλω τα έγγραφα που επιθυμώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
Απάντηση σε  Χρήστος
14 Οκτωβρίου 2020 19:50

Θα πρεπει να την στειλεις(αιτηση με συννημενη την βεβαιωση σπουδων-εγγραφης) στην παλια διευθυσνη E.Φ.Κ.Α /Γ.Λ.Κ ΔΝΣΗ Χορήγησης Συντάξεων Δημόσιου Τομέα,Τμήμα Διενέργειας Μεταβολών και Δειγματοληπτικών Ελέγχων ,Κανιγγος 29,ΤΘ 1116 ,ΤΚ 10110 Αθηνα με συστ.επιστολη ΕΛΤΑ καί τό μόνο τηλ. που μπορεις να επικοινωνησεις είναι το 210 3329900

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Σπύρος
Σπύρος
12 Οκτωβρίου 2020 23:33
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
13 Οκτωβρίου 2020 10:38

Όλοι θυμόμαστε το θρίλερ με την τριμελή επιτροπή του ΣΤΕ να έχει βγει στο δρόμο και να κυνηγάει τη διοίκηση να συμμορφωθεί με τις 1125-1128/2016 ΣΤΕ , που ζητούσανε να επιστρέψουν οι ΕΔ και ΣΑ στο μισθολόγιο της 31-7-2012. Τελικά το κυνηγητό μάλλον απέδωσε και με την Ζ21/2019 το τριμελές συμβούλιο του ν 3068/02 , μας λέει ότι η Διοίκηση συμμορφώθηκε μέσω του ν 4575/2018 μέχρι την 31-12-2016, Από εκεί και πέρα αν κάποτε ο ν 4387/16 κριθεί αντισυνταγματικός βλέπουμε, και κάτι τέτοιο δεν είναι δουλειά για να την κάνει μία τριμελής επιτροπή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΔΡΕΑΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ
Απάντηση σε  Σπύρος
14 Οκτωβρίου 2020 19:51

Για το συμπληρωματικο εφαπαξ των 8/12 εως 12/16 οι θεσμικες ενωσεις ομως μουγκα στη στρουγκα

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ