Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 318 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

22.2K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Τόλης
Τόλης
22 Νοεμβρίου 2020 22:44

Καλησπέρα είμαι εν ενεργεία στρατιωτικός προσπαθώ να μπω ως κληρονόμος στην εφαρμογή του εφκα για τα αναδρομικά με τους κωδικούς πρόσβασης του taxisnet και δεν μπορώ.Ξερει κανείς γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό? Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Τόλης
22 Νοεμβρίου 2020 23:19

Πριν λίγο δοκίμασα και είναι ΟΚ, πιθανόν πολλοι χρήστες κάποιες στιγμές.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Τόλης
Τόλης
Απάντηση σε  Πάνος
22 Νοεμβρίου 2020 23:52

Πανό μπαίνω στην εφαρμογή στην αρχή με τους κωδικούς μου και όταν κάνει την αυθεντικόποιηση λέει ότι δεν υπάρχει ταυτοποίηση και να απευθυνθώ σε σημείο εξυπηρέτησης εφκα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Τόλης
23 Νοεμβρίου 2020 10:22

Και σε μένα ενω στην αρχή μετα απο πολλες προσπάθειες δεν μπορούσε να βρει τον θανοντα σήμερα τον βρήκε. Στο κάτω μέρος πριν κάνουμε εισαγωγή εχει τηλέφωνα και email Για την αναφορά προβλημάτων, παρακαλούμε όπως αποστείλετε μήνυμα στο email [email protected] αναφέροντάς μας τους ΑΜΚΑ και ΑΦΜ αιτούντα και θανόντα.

Επιπλέον λειτουργούν οι αριθμοί τηλεφώνων 2107457530, 2107457511, 2107457384

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τόλης
Τόλης
Απάντηση σε  Γιάννης
23 Νοεμβρίου 2020 11:03

Γιάννη εμένα τον θανόντα τον βρήκε.Στα τηλέφωνα η μιλάνε η δεν τα σηκώνουν.Πηρα στον τοπικό Εφκα και δεν μπορούν να με βοηθησουν

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Τόλης
23 Νοεμβρίου 2020 14:08

Αφού όπως γράφεις σου βρήκε τον θανόντα άρα έκανες κανονικά εισαγωγή. Μήπως μετά δεν προχωράς κανονικά στην αίτηση σου ?
Κοίτα τα βήματα που πρέπει να κάνεις μετά την σελ.9
https://www.efka.gov.gr/sites/default/files/2020-11/manual-anadromika-klironomon.pdf

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τόλης
Τόλης
Απάντηση σε  Γιάννης
23 Νοεμβρίου 2020 14:28

Τον θανόντα τον βρήκε όταν έκανα την αίτηση της μητέρας μου.Εμενα δεν με ταυτοποιεί για να μπω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
Απάντηση σε  Τόλης
23 Νοεμβρίου 2020 12:37

Υπάρχει μια λεπτομέρεια : ;όσοι είναι εν ενεργεία στελέχη & είναι κληρονόμοι ,δεν έχουν πρόσβαση – ταυτοποίηση στην εν λόγω ηλεκτρονική εφαρμογή διότι προφανώς δεν ανήκουν στον ΕΦΚΑ . Άρα επι του παρόντος δεν είναι δυνατή η υποβολή αίτησης εκ μέρους των δικαιούχων . Ενδέχεται όμως, ΜΟΝΟ, όσοι είχαν ένσημα στο ΙΚΑ – ΕΦΚΑ , & είναι εν ενεργεία να επιτρέπεται να μπαίνουν κανονικά (αληθινή εκδοχή και των 2 περιπτώσεων) .

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Τόλης
Τόλης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
23 Νοεμβρίου 2020 12:46

Δημήτρη εγώ που δεν έχω ένσημα ΙΚΑ τί πρέπει να κάνω για να έχω πρόσβαση στην αίτηση για να μην χαθούν τα αναδρομικά που δικαιούμαι? Διαφορετικά θα πάρει μόνο η μητέρα μου το 1/4.σωστα,?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
23 Νοεμβρίου 2020 14:05

Το σύστημα δεν κάνει ταυτοποίηση με τα στοιχεία του ΕΦΚΑ, αλλά με τα στοιχεία του taxiς – ΑΑΔΕ. Δεν έχει καμία σχέση αυτό που γράφεις. Σήμερα κάναμε αίτηση μαζί με συνάδελφο ε.ε. και την προχώρησε κανονικά μέχρι την υποβολή όπου και την κατέθεσε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τόλης
Τόλης
Απάντηση σε  Γιάννης
23 Νοεμβρίου 2020 14:31

Μήπως ο συνάδελφος είχε ένσημα ΙΚΑ γιατί ξέρω και άλλους συναδέλφους εν ενεργεία που δεν τους κάνει ταυτοποίηση το σύστημα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Εleni
Εleni
22 Νοεμβρίου 2020 17:39

Καλησπερα σας, ειμαι εμθ του 1989 και θα υποβαλω αιτηση αποστρατειας τον ιανουαριο. Ισχυει οτι η αποστρατεια βγαινει περιπου εναμιση μηνα αργοτερα? Οταν βγει η αποστρατεια και μεχρι να βγει η διαγραφη (απ οσο εμαθα 4-5 μηνες αργοτερα) θα πρεπει να πηγαινω στο γραφειο? Ευχαριστω εκ των προτερων

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Παναγιωτης
Παναγιωτης
Απάντηση σε  Εleni
22 Νοεμβρίου 2020 18:31

Αυτο σε συνενοηση με τους προισταμενους

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Εleni
Εleni
Απάντηση σε  Παναγιωτης
22 Νοεμβρίου 2020 18:47

Ευχαριστω.
Το διαστημα μεταξυ αιτησης και αποστρατειας ειναι αυτονοητο οτι πας. Το διαστημα μεταξυ αποστρατειας και διαγραφης δεν καταλαβαινω εαν πας στο γραφειο αφου θα εχει βγει η αποστρατεια.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Εleni
22 Νοεμβρίου 2020 19:20

Οταν γίνει δεκτή η αιτηση αποστρατείας, για το διαστημα μεχρι την οριστική διαγραφή υπαρχει ελαστικότητα στην παρουσία μας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Εleni
Εleni
Απάντηση σε  Πάνος
23 Νοεμβρίου 2020 00:22

Ευχαριστω πολυ!! Καλη συνεχεια

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Εleni
Εleni
Απάντηση σε  Παναγιωτης
23 Νοεμβρίου 2020 00:25

Ευχαριστω πολυ!! Καλη συνεχεια

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  Εleni
22 Νοεμβρίου 2020 22:49

Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται !!ΑΝ δεν είναι προβοκατόρικο το ερώτημα σου! το blog Το διαβάζουν πολλοί ανεξαρτήτου βαθμού και πόστου, στη Δημόσια Διοίκηση!!οπότε το ερώτημα σου είναι άτοπο!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Εleni
Εleni
Απάντηση σε  Παντελής
23 Νοεμβρίου 2020 00:20

Παντελη, αν και εχω μεταπτυχιακο στις πολιτικες επιστημες -το αναφερω για την εννοια “προβοκατορικο ερωτημα”- δεν καταλαβαινω πως χαρακτηριστηκε ετσι η ερωτηση μου…Ρωτησα τι προβλεπεται ωστε να κανονισω ποτε να παρω την αδεια μου …δεν ειναι σκοπος μου να μην πηγαινω εαν πρεπει να πηγαινω… οσο για τα ευκολως εννοουμενα ισως να μην ειναι για ολους … οποτε ο χαρακτηρισμος οτι το ερωτημα μου ειναι ατοπο νομιζω οτι δεν χρειαζοταν…. ισως λιγη ευγενεια σε καποιον που ρωταει κατι θα ηταν καλυτερη αντιμετωπιση… οπως και να ειναι: καλη καρδια

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  Εleni
23 Νοεμβρίου 2020 11:06

ΕLeni καλημέρα!! Προσωπικά δε με αφορά που έχεις μεταπτυχιακό και γιατί το έχεις, αλλά σε τέτοιου είδους ερωτήσεις δεν υπάρχει άλλη απάντηση !!Φυσικά και υποχρεούσαι να δίνεις καθημερινά το παρόν σου στη Μονάδα σου ή στη ΘΈΣΗ ΣΟΥ ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΟΥ. Θα μπορούσε να στο πει ο Δκτής σου, ο Υδκτης σου ή το 1ο Γραφείο . Άρα εξακολουθώ να πιστεύω οτι το ερώτημα είναι και άτοπο και εκ του πονηρού προερχόμενο. Ειδικά αν είσαι τόσο παλαιά όσο δηλώνεις θα γνωρίζεις ότι στο ΓΕΣ/ΔΟΙ σου απαντούν τα πάντα!! Είναι πολλά τα χρόνια Υπηρεσία σου, για να ρωτάς τέτοια απλά πράγματα!! Με εκτίμηση και πολλή ευγένεια σου απαντάω σε ένα ερώτημα που θα έπρεπε να σου είχαν απαντήσει οι αρμόδιοι της Μονάδας σου!! Η παρουσία σου είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΩΣ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΟΥ.
Καλή Υγεία και καλή αποστρατεία !!! και καλά μυαλά.
.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Τακης
Τακης
Απάντηση σε  Παντελής
23 Νοεμβρίου 2020 11:48

Με τις απαντήσεις που δίνεις και τα σχόλια σου θεωρείς προβοκατορικη την ερώτηση της Ελένης; Αυτός που κάνει αίτηση αποστρατειας την κάνει για να φύγει άμεσα προφανώς.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  Τακης
23 Νοεμβρίου 2020 16:57

Κι ομως αγαπητε δεν ειναι ετσι!!Ενοοω οτι μας,διαβαζουν παρα πολλοι εξωσχολικοι οποτε μην δινουμε το κακο παραδειγμα οτι στις ΕΔ υπαρχει ανοχη !! ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
22 Νοεμβρίου 2020 13:03

Καλημέρα!!! Αν έχει ασχοληθεί κάποιος με την εφαρμογή ΕΦΚΑ “ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΠΟΣΩΝ ΜΕΙΩΣΕΩΝ ΣΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ” ας βοηθήσει. Π.Χ. 1.Μπαίνοντας στην εφαρμογή για έκδοση πιστοποιητικού μη αποποίησης κληρονομιάς, δεν υπάρχουν όλα τα Ειρηνοδικεία / Πρωτοδικεία .Πως θα το λάβουμε στη παρούσα φάση;;; 2.Πως να ζητήσω αυτό το πιστοποιητικό όταν στη διαθήκη ο θανών καθιστά μόνη και αποκλειστική κληρονόμο την σύζυγο;;;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
22 Νοεμβρίου 2020 13:54

1. Για το πρώτο ερώτημα Πιστοποιητικό περί μη αποποίησης κληρονομιάς – Gov.gr (www.gov.gr)
¨Εάν και για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η έκδοση του πιστοποιητικού ηλεκτρονικά, κλείστε ψηφιακό ραντεβού στο myKEPlive για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης.¨
2. Αποποίηση κληρονομιάς μπορεί να γίνει είτε υπάρχει διαθήκη είτε όχι. Επομένως η ύπαρξη διαθήκης δεν επηρεάζει το αίτημα για έκδοση πιστοποιητικού περί μη αποποίησης κληρονομιάς.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
22 Νοεμβρίου 2020 13:55
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
22 Νοεμβρίου 2020 14:26

Τι να πω…το ευχαριστώ είναι λίγο!!!Να’ σαι καλά αγαπητέ!!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
pitis
pitis
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
22 Νοεμβρίου 2020 15:50

Aν θελεις μια συμβουλή για πιο γρήγορα να λάβειας στα χέρια σου, το πιστοποιητικό μη αποποίησης κληρονομιάς και το πιστοποιητικό μη δημοσίευσης διαθήκης αν το χρειάζεσαι, (αυτό έκανα εγώ προσωπικα και τα παρέλαβα αυθημερόν) τηλεφωνεις στο Ειρηνοδικειο που ανηκεις και συνενοήσε με τον υπαλληλο εκει σχετικά με κατάθεση αίτησης και εκδοση του πιστοποιητικού. Συνήθως είναι πολύ εξυπηρετικοι – προσωπική μου αποψη πάντα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  pitis
22 Νοεμβρίου 2020 16:44

Έχεις δίκιο και εγώ που χρειάστηκα πέρυσι για επιστροφή φόρου του θανόντα πατέρα μου το έδωσαν αυθημερόν, κάνεις αίτηση και το παίρνεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  pitis
22 Νοεμβρίου 2020 17:59

Ευχαριστώ πολύ!!!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
BEN-B
BEN-B
21 Νοεμβρίου 2020 20:04

“Διαμαρτυρόμαστε για την ανωτέρω καθ’ υποτροπήν συμπεριφορά Σας αλλά και των οργάνων του e-ΕΦΚΑ” – εξώδικο ΕΑΑΣ-ΕΑΑΑ-ΠΟΑΣΑ προς τους Υπουργούς Εργασίας, Οικονομίας και e-ΕΦΚΑ για τις αντισυνταγματικές περικοπές στις συντάξεις 20/11/2020

https://eaaa.gr/%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%bc%ce%b1%cf%81%cf%84%cf%85%cf%81%cf%8c%ce%bc%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b5-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%ce%bd%cf%89%cf%84%ce%ad%cf%81%cf%89-%ce%ba%ce%b1%ce%b8/
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΙΟ ΕΝΩΣΕΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ-Καταβολή ποσών μειώσεων συντάξεων Δημοσίου και Ν.Π.Δ.Δ. (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ) 17/10/2020

https://eaaa.gr/%cf%83%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%bf%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf-%cf%83%cf%85%ce%bc%ce%b2%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bf-%ce%b5%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b5%cf%89%ce%bd-%ce%b1%cf%80%ce%bf/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GIANNIS
GIANNIS
Απάντηση σε  BEN-B
21 Νοεμβρίου 2020 22:21

Ποτέ δεν είναι αργά.Το 50 % το επέστρεψαν το 2014 μετά τις έντονες αντιδράσεις και πορείες διαμαρτυρίας σε όλη την Ελλάδα και ενσωματώθηκε στο συντάξιμο μισθό. Αργότερα,μάλλον το 2018,μας χορήγησαν και το υπόλοιπο 50% ,ΑΛΛΆ δεν ενσωματώθηκε στο συντάξιμο μισθό. ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ :Η ανταποδοτική υπολογίζεται στο μειωμένο συντάξιμο μισθό.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ
21 Νοεμβρίου 2020 13:25

Χρόνια Πολλά σε όλους και καλή δύναμη στους ε.ε.”Ψηλά το κεφάλι”!

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
21 Νοεμβρίου 2020 12:23

Έλαβα τη συνταξιοδοτική πράξη συμφωνα με το νόμο Κατρούγκαλου.Διαγραφή Αυγ 2017.Έχω 39 συντάξιμα χρόνια.Με τον επανυπολογιμό σύμφωνα με τον νόμο Βρούτση για άνω των 30 ετων θα εκδοθεί νέα συνταξιοδοτική πράξη??

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αρης Αποστολου
Αρης Αποστολου
21 Νοεμβρίου 2020 08:44

Τι εννοει η απαντηση του Υπουργειου εργασιας για την αναγνωριση των 5 ετων οταν λεει το εξης: Με τις διατάξεις των παρ. 1 και 9 του άρθ. 59 του Π.Δ. 169/2007, προβλέπεται κράτηση ασφαλισμένου υπέρ του Δημοσίου για σύνταξη, ποσοστού 6,67% ( όπως το ποσοστό αυτόδιαμορφώθηκε μεταβατικά από 01.01.1993) επί των συντάξιμων αποδοχών τωνστρατιωτικών υπαλλήλων που κατατάσσονται από 01.10.1990 και εφεξής καθώς και εκείνων που είχαν καταταγεί έως 30.09.1990. ¨

Οτι και οι καταταγεντες πριν την 01-1-1990 θα πρεπει να πληρωσουν για την αναγνωριση? Διοτι διαβαζοντας την συγκεκριμενη παραγραφο καθως επισης διαβαζοντας ξανα το αρθ. 59 του ΠΔ 169/2007 κατι τετοιο αντιλαμβανομαι

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  Αρης Αποστολου
21 Νοεμβρίου 2020 09:54

Όχι, οι πριν της 1/10/1990 δηλαδή μέχρι 30/9/1990, δεν υποχρεούνται. Ο νόμος που όριζε την καταβολή εισφορών από 1/10/1990 και μετά είναι ο 1902/90 και ψηφίστηκε την 17/10/1990, ο πρώτος νόμος τότε μετά την αλλαγή της τότε κυβέρνησης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πάνος
Πάνος
Απάντηση σε  Αρης Αποστολου
21 Νοεμβρίου 2020 11:31
Αρης Αποστολου
Αρης Αποστολου
Απάντηση σε  Πάνος
21 Νοεμβρίου 2020 12:00

Συμφωνω και εγω μαζι σας και ετσι ηξερα μεχρι τωρα, αλλα διαβαζοντας το κειμενο, αλλο καταλαβαινω και φοβαμαι μηπως καταλαβουν αυτο το αλλο και αλλοι…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  Αρης Αποστολου
21 Νοεμβρίου 2020 20:13

Διάβασε την ερώτηση και την απάντηση για να δεις ποιους χρόνους αφορά. Ερώτηση…https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/11412535.pdf
Απάντηση…https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/11436763.pdf

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιωτης
Παναγιωτης
20 Νοεμβρίου 2020 19:48

Για αυτους πο δεν πηραν αναδρομικα γιατι δεν ειχαν ολοκληρο τον χρονο σλλα 5 με 6 μηνες ποτε προβλεπονται

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Αντωνης
Αντωνης
20 Νοεμβρίου 2020 18:44

Αυτή είναι η Εξώδικη Διαμαρτυρία ΕΑΑΣ-ΕΑΑΑ-ΠΟΑΣΑ για έκδοση τροποποιητικής συνταξιοδοτικής πράξης επανυπολογισμού συντάξεων (ΕΓΓΡΑΦΟ)- Δείτε όλο το Εξώδικο:
https://www.staratalogia.gr/2020/11/blog-post_20.html
……..εν όψει του νέου επανυπολογισμού των συντάξεων, να επανέλθουν στο ύψος του 2012 οι συντάξιμες αποδοχές τους, βάσει των οποίων υπολογίζεται η ανταποδοτική τους σύνταξη……

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Αντωνης
21 Νοεμβρίου 2020 10:55

Και οι αρμόδιοι υπουργοί θα απαντήσουν ότι με την 137/2019 απόφαση η ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου, έκρινε στη σκέψη 33 ,ότι η κατά το ήμισυ αποκατάσταση του ειδικού μισθολογίου των στρατιωτικών άρθρο 86 ν. 4307/2014 και η επεκτατική εφαρμογή στις συντάξεις αυτών , ΔΕΝ παραβιάζει το σύνταγμα και την ΕΣΔΑ. Ακόμα θα πουν ότι με την Ζ21/2019 απόφαση του, το ΣΤΕ θεωρεί ότι η Διοίκηση συνεμορφώθη μέχρι την 31-12-2018 με την 1128/2016 ΣΤΕ θεσπίζοντας τον ν. 4575/2018 [εφ’απαξ χρηματικό ποσό], για δε το διάστημα από 1-1-2019 και μετά απαιτείται καινούργια δικαστική κρίση που κάποιος πρέπει να την προκαλέσει, Αν κάποτε η ολομέλεια του ΣΤΕ αποφασίσει ότι πρέπει να αναβιώσει το μισθολόγιο του Ιουλίου του 2012, τότε επειδή θα υπάρχουν αντίθετες αποφάσεις ολομελειών ΣΤΕ και ΕΣ , η λύση θα δοθεί με ΑΕΔ σύμφωνα με τη περίπτωση ε της παραγράφου 1 του άρθρου 100 του Συντάγματος. Μέχρι τότε θα έχουν ανακαλυφθεί και άλλοι εξωπλανήτες που θα μπορούσαν να είναι μία δεύτερη γη.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
19 Νοεμβρίου 2020 21:31

Θα ήθελα να ρωτήσω κ. Καρασαββίδη, στον νέο πίνακα υπολογισμού της σύνταξης και συγκεκριμένα στο κελί Μέσος Όρος Αποδοχών λαμβάνεται υπόψιν και το ποσό των πτητικών εξαμήνων (Αναγνωρισμένα) που έχει λάβει ο ασφαλισμένος? Για να το υπολογίσω και μόνος μου το ποσό απλά πρέπει να προσθέσω το Σύνολο Αποδοχών κάθε μήνα από το 2002 και μετά? Σας ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το έργο σας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
19 Νοεμβρίου 2020 23:01

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας. Συνεχίστε την προσφορά σας μέσω του site στο ενστολο προσωπικό.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
20 Νοεμβρίου 2020 13:16

Κε Καρασαββίδη από όσο ξέρω και βλέπω στα φύλλα μισθοδοσίας ( ήμουν ιπτάμενος εν ενέργεια μέχρι 5/2020) οι αποδοχές των πτητικών προσμετρούνται στο μέσο όρο μόνο από το 2017 και μετά διότι τότε ξεκίνησε ο ΕΦΚΑ να κάνει κρατήσεις επι των πτητικών και στο πραγματικό χρόνο και στα αναγνωριζόμενα εξάμηνα . Όποτε προσμετρούνται στο μέσο όρο μόνο οι αποδοχές με πτητικά από το 2017 και μετά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
NIK
NIK
Απάντηση σε  Αγγελος
20 Νοεμβρίου 2020 15:08

Άγγελε έχεις απόλυτο δίκιο για τα αναγνωρισθεντα εξάμηνα 1/1/2017 και μετά. Αν το γνωρίζεις μπορείς να το επιβεβαιώσεις? Από το Α εξάμηνο 2018 εφαρμόζεται και φαίνεται στο φύλλο μισθοδοσίας κράτηση υπέρ του μέσου όρου χωρίς να αναγνωριστεί σε όλους. Αν αναγνωριστεί υπολογίζεται χ2 το πτητικό. Αυτό έχω καταλάβει εγώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση σε  NIK
20 Νοεμβρίου 2020 15:39

Στα φύλλα μισθοδοσίας όταν καταβάλλεται το πτητικό μπαίνει στη στήλη αναδρομικών και επίσης εύκολα φαίνεται ότι γίνονται επιπρόσθετες κρατήσεις για τον ΕΦΚΑ υπέρ σύνταξης Αν κάποιος ζητήσει την αναγνώριση του πτητικού εξαμήνου τότε γίνεται επίσης κράτηση επιπλέον και επι των μηνιαίων αποδοχών και επι του ποσού του πτητικού

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελος
Αγγελος
21 Νοεμβρίου 2020 04:38

Έχετε δίκιο σε αυτό, να είστε καλά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης
Γιάννης
19 Νοεμβρίου 2020 20:45

Αναδρομικά κληρονόμων: Διαθέσιμη η πλατφόρμα στον ΕΦΚΑ.

https://www.taxheaven.gr/news/51600/anadromika-klhronomwn-diaoesimh-h-platforma

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης
19 Νοεμβρίου 2020 21:40

Καλησπέρα!!!! Ευχαριστούμε Γιάννη!!! Εγώ πάντως δε καταλαβαίνω τι ισχύει για συνταξιούχους που απεβίωσαν μέσα στο διάστημα 6/15-5/16 π.χ. Οκτ. Αν υπάρχει διαθήκη ,θα είναι για μετά τον Οκτ. Για τους προηγούμενους μήνες θεωρητικά είναι όλοι κληρονόμοι. Πως θα αιτηθούν το ποσό που αναλογεί στον καθένα;;;Αν γνωρίζει και κάποιος άλλος ας βοηθήσει.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΣΤΕΦΑΝΟΣ
19 Νοεμβρίου 2020 22:32

Όλοι οι κληρονόμοι θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση. Ανάλογα εάν υπάρχει διαθήκη ή όχι ή αποποίηση ή μη δημοσίευση, θα υποβληθούν τα σχετικά δικαιολογητικά από τον κάθε ένα (βλέπε οδηγίες σελ. 10, στο τέλος της παραπομπής που έβαλα).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
Απάντηση σε  Γιάννης
22 Νοεμβρίου 2020 12:04

Υπάρχει μια λεπτομέρεια : ;όσοι είναι εν ενεργεία στελέχη & είναι κληρονόμοι ,δεν έχουν πρόσβαση – ταυτοποίηση στην εν λόγω ηλεκτρονική εφαρμογή διότι προφανώς δεν ανήκουν στον ΕΦΚΑ . Άρα επι του παρόντος δεν είναι δυνατή η υποβολή αίτησης εκ μέρους των δικαιούχων .

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
22 Νοεμβρίου 2020 12:10

Ακυρο το προηγουμενο , την εφτιαξαν .

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Ευάγγελος
Ευάγγελος
19 Νοεμβρίου 2020 18:15

Ιδού η απάντηση για την επιπλέον πενταετία του άρθρου 11 Ν. 4609/2019:

https://www.scribd.com/document/484938915/%CE%9A%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%95%CE%A1%CE%9F%CE%93%CE%9B%CE%9F%CE%A5-%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%93%CE%9D%CE%A9%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%97-%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%A0%CE%9B%CE%95%CE%9F%CE%9D-%CE%A0%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%95%CE%A4%CE%99%CE%91%CE%A3-%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%97%CE%A3%CE%97-%CE%A5%CE%A0%CE%91%CE%9A%CE%A0#from_embed

Λένε στην παράγραφο Β ότι δεν μπορούν να αναγνωριστούν επιπλέον πέντε πλασματικά έτη

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Νικος
Νικος
Απάντηση σε  Ευάγγελος
25 Νοεμβρίου 2020 11:55

Εδώ μιλάμε για 2η πενταετία; Η πρώτη του 3865/10 ισχύει κανονικά έτσι; Αυτή που γίνονται ήδη κρατήσεις σε όποιον το έχει δηλώσει.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Δημ
Δημ
19 Νοεμβρίου 2020 13:50

Υπαρχει κάποια εξέλιξη για την αύξησή του μερίσματα. ΜΤΑ.
Κάτι ακούγετε θα δοθεί διπλό λόγω Χριστουγέννων.!
Ισχύει?
Ξέρει κάποιος,

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Μάκης
Μάκης
19 Νοεμβρίου 2020 12:50

Καλημέρα. Μου ήρθε η συνταξιοτικη πράξη και αναφέρει στο τέλος για ένσταση για την παρακράτηση της αναγνώρισης 5ετια 5.700€ και παράβολο των 20€, αν την κάνεις. Μονάδες εκστρατείας 9 έτη, πραγματικά. Ξεκίνησα να πληρώνω από μέσα Νοε 16 έως Σεπ 17 116,47€. Έχω μιλήσει με τον κ. Καρασαββίδη, έστειλα αίτημα επανυπολογισμού (ηλεκτρονικά, από τηλ προσπαθώ εδώ και 2 μέρες δεν κατάφερα)… πρέπει να κάνω και την ένσταση, και αν ναι κάποιο υπόδειγμα υπάρχει??και το παράβολο ηλεκτρονικά τι επιλέγεις στην κατηγορίες του “Δημοσίου”?? Ευχαριστώ προκαταβολικά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andreas
andreas
18 Νοεμβρίου 2020 15:39

υπαρχει καμια εξελιξη για την παρανομη παρακρατηση ΕΑΣ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  andreas
18 Νοεμβρίου 2020 16:05

Οσο υπαρχει και στην παρανομη παρακρατηση του υπολοιπου 50% του ΕΦΑΠΑΞ 4 ετων αποστρατων συναδελφων σας 4 ετων. !ΚΑΜΙΑ

ΣΩΜΑ:
Στρατός