Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 339 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.8K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
5 Ιουνίου 2021 14:09

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΡΩΤΉΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΤΟ ΒΟΕΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΦΑΠΑΞ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
5 Ιουνίου 2021 21:29

Εαν είσαι ε.α. πριν τις 31-12-16 θα το πάρει ολόκληρο, εαν είσαι ε.ε. ή ε.α. μετά τις 1-1-17 δηλαδή με το νέο μισθολόγιο, επειδή δεν εχουν καθορίσει ακόμα τα μερίδια θα πάρει εναντι και κάποια στιγμή τα υπόλοιπα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
6 Ιουνίου 2021 03:01

Πολλοί παριστάνετε τους ειδήμονες….Από που προκύπτει αυτό που γράφεις??? Εκκρεμούν η τιμή μεριδίου και ο επιμερισμός μεριδίων κατά βαθμό.Καμμία σχέση το πότε διαγράφηκες.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
6 Ιουνίου 2021 09:48

Αυτό που πολύ σωστά γράφει ο Γιάννης προκύπτει από την ανακοίνωση του ΜΤΣ. https://mts.army.gr/el/news/anakoinosi-horigisis-voea-ioylios-2017
Όσοι είχαν διαγραφεί μέχρι την 31/12/2016, τελευταία ημέρα που ίσχυε το παλιό μισθολόγιο, δικαιούνται και παίρνουν μέρισμα σύμφωνα με τις μέχρι τότε διατάξεις. Με βάση αυτό το μέρισμα γίνεται και ο υπολογισμός του ΒΟΕΑ.
Για όσους ήταν εν/εν την 1/1/2017, για αυτό και η ανακοίνωση μιλάει για μετόχους και όχι για μερισματούχους, πρέπει να προσδιοριστεί και να νομοθετηθεί ο δικαιούμενος αριθμός μεριδίων. Αφού κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα, δεν μπορεί να γίνει ο υπολογισμός του ΒΟΕΑ και για αυτό τον λόγο χορηγείται προκαταβολή σύμφωνα με την απόφαση του ΔΣ/ΜΤΑ που αναφέρεται στην παραπάνω ανακοίνωση.
Κανείς εδώ δεν έχει και δεν διεκδικεί το αλάθητο. Αν εσύ είσαι σίγουρος ότι κάτι από αυτά που γράφτηκε είναι λάθος μπορείς να το υποδείξεις για να μάθουμε και οι υπόλοιποι. Αν όμως δεχτούμε ότι ο Γιάννης παριστάνει τον ειδήμονα δίνοντας μια σωστή πληροφορία, εσύ που κάνεις λάθος όταν γράφεις ¨Καμία σχέση το πότε διαγράφηκες.¨ τι;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
6 Ιουνίου 2021 09:51

ΔΣ/ΜΤΣ το σωστό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΕΥΘΥΜΙΟΣ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
7 Ιουνίου 2021 21:34

Αγαπητοί συνάδελφοι, λίγο μπερδεύτηκα από την παραπάνω συζήτηση.
Διαγράφηκα 11/2019 και πριν υποβάλω την αίτηση προ ολίγων ημερών (η κόρη μου συμπλήρωσε τέλη Μαΐου 2021 τα 25), απευθύνθηκα στο ΜΤΣ για διευκρινίσεις έχοντας και εγώ τη βεβαιότητα ότι θα χορηγηθεί ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ. Τελικά μου είπαν ότι η εν λόγω ανακοίνωση αφορά μετόχους δηλαδή ε.ε. και όχι μερισματούχους δηλ ε.α. και επομένως το ΒΟΕΑ θα χορηγηθεί ΕΦΑΠΑΞ ασχέτως της ημερομηνίας διαγραφής….
Σε επίμονη ερώτηση και επαναβεβαίωση της ημερομηνίας αποστρατείας μου έλαβα την ίδια απάντηση, από την υπάλληλο του ΜΤΣ.
Ίδωμεν…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  ΕΥΘΥΜΙΟΣ
8 Ιουνίου 2021 11:10

Αν έχει αλλάξει κάτι από την απάντηση του ΥΕΘΑ έως σήμερα εκτιμώ ότι θα το γνωρίζαμε, ίσως και ενδεχομένως να ξέρουν κάτι παραπάνω στο ΜΤΣ. https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/11431761.pdf

ΣΩΜΑ:
Στρατός
γεώργιος
γεώργιος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
7 Ιουνίου 2021 08:27

Ευγενέστατος ο Δημήτρης, !!!Απο την μια ρωτάς ,και όταν δεν σου αρέσει η απάντηση αρχίζεις της ειρωνείες, μην ρωτάς τότε .Τι σου έγραφε ο άνθρωπος και γράφεις για ειδήμονες;;;Έτσι είναι Όπως τα γράφει ο Γιάννης..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  γεώργιος
7 Ιουνίου 2021 22:18

Μήπως πρόκειται για δύο Δημήτρηδες ?
(ο ένας γράφει σχόλια με ΚΕΦΑΛΑΙΑ και ο άλλος με μικρά.)

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aerokosmos
aerokosmos
4 Ιουνίου 2021 13:15

Καλημέρα κύριε Καρασαββίδη….μια ερώτηση επειδή μπερδεύτηκα λιγάκι …εισαγωγή στην σχολή υπαξκων 3-5-1993….με 6 18μηνα στα Ε/Π πριν το 2006 και πληρώνω ήδη από το 2017 την πενταετία εκστρατείας….βάζω Τα στοιχεία να δω αν έχω θεμελιώσει κ μπορώ να δηλώσω παραίτηση κ μου εμφανίζει 30,5 χρόνια…(το ίδιο μου είπαν και από ΓΕΣ/ΔΟΙ)……στην Σύνταξη ΓΕΣ θα βάλω ΝΕΟΣ ή ΠΑΛΙΟΣ επειδή έχω δικαίωμα να φύγω με 35ετια στην ουσία;;;;;μπορείτε να με βοηθήσετε για να δω το σωστό ποσό σύνταξης σε περίπτωση που βγω;;; ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  aerokosmos
4 Ιουνίου 2021 14:26

Ερώτηση 2.2 https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aerokosmos
aerokosmos
Απάντηση σε  Γιάννης.
4 Ιουνίου 2021 15:50

Σε ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  aerokosmos
22 Ιουνίου 2021 19:22

προς κυριο αχιλλεα κ μια τελειαταια ερωτηση αψογος σε ολα ευχαριστω πραγματικτον αριθμο προτοκολου για την θητεια που εχω το χαρτακι γραφει ημερομηνια που το κατεθεσα 28/04/2015 ποσο περιπου πληρωνω για αναγνωρισει ως συνταξιμη υπηρεσια

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
2 Ιουνίου 2021 11:45

Τουλάχιστον ο ΥΠΟΙΚ δεσμεύτηκε για νέα κοινή τηλεσύσκεψη με το ΥΕΘΑ με την παρουσία και του ΓΛΚ για εξέταση των οικονομικών θεμάτων των στρατιωτικών. Για να δούμε πόσα επεισόδια έχει ακόμα το σήριαλ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σωτήρης
Σωτήρης
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
3 Ιουνίου 2021 15:25

Ναι ναι και νόμο θα ψηφίσουν αλλά μετά θα πουν δεν ψηφίστηκε καλά να’ναι τα στρατιωτάκια ακίνητα…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
2 Ιουνίου 2021 11:37

Ο Υπουργός Οικονομικών σε συνάντηση του με την ΠΟΕΣ σχετικά με την εφαρμογή του (ψηφισμένου) νόμου για τα νυκτερινά των στρατιωτικών, δήλωσε ότι αναμένει πρόταση για ΚΥΑ από το ΥΠΕΘΑ, διαψεύδοντας έτσι τον ΥΕΘΑ που πρόσφατα δήλωσε στη Βουλή ότι το Υπουργείο του έχει αποστείλει σχετική πρόταση και αρμόδιο πλέον είναι το ΥΠΟΙΚ που εκτελεί τον κρατικό προϋπολογισμό. Δεν ξέρω πως να τα χαρακτηρίσω όλα αυτά μαζί με τις εννέα αναβολές (!) του ΣΤΕ εδώ και τεσσερα χρόνια.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Peter
Peter
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
2 Ιουνίου 2021 20:40

Να το χαρακτηρισω εγω;;;;αγριο δουλεμα φιλε!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aerokosmos
aerokosmos
31 Μαΐου 2021 20:10

Καλησπέρα..μια ερώτηση θα ήθελα να υποβάλλω αν και θα έλεγα ότι είναι στα σκαριά κ δεν ακούγεται πολύ αλλά πιστεύω ότι θα πλήξει αρκετό κόσμο αν υλοποιηθεί.η ερώτηση είναι σχετικά με το νέο συνταξιοδοτικό που είναι να ισχύσει από την 1/1/2022 με την εισήγηση Πισσαριδη όπου μιλάει για τον ορθολογισμό των πλασματικών χρόνων και φυσικά σε αυτο περιλαμβάνει κ τα χρόνια εκστρατείας τα οποία θα μετράνε για να φύγουμε από το στράτευμα αλλά να μην μετράνε στην ανταποδοτική σύνταξη ….πράγμα το οποίο είναι ένα σεβαστό ποσό κάτω στην πληρωτεα συνταξη …. έχει ασχοληθει κάποιος με το θέμα;;;;διότι έχω σκοπό επειδή έχω συμπληρώσει με τα χρόνια εκστρατείας 36,6 έτη αλλά αν από την 1/1/2022 ισχύσει κάτι τέτοιο μειωνει αρκετά την σύνταξη.κυριε Καρασαββίδη έχετε σε καθόλου την συγκεκριμένη εισήγηση Πισσαριδη και τι άποψη έχετε.συγνωμη αν είναι κάτι μελλοντικό αυτό που ρωτάω κ λίγο ρευστό αλλά είναι σημαντικό για εμένα γιατί αν το περάσουν από το φθινόπωρο θα τρέχουμε να υποβάλλουμε παραιτήσεις όσοι έχουμε θεμελιώσει κ δεν θα προλαβαίνουμε τις ημερομηνίες διαγραφής.ευχαριστβ εκ… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  aerokosmos
31 Μαΐου 2021 21:47

Το Π.Δ 169/2007 άρθρο 40 παράγραφος 5α γράφει ακριβώς αυτό:[ Επίσης λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο και ως τέτοιος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας ο χρόνος υπηρεσίας που διανύθηκε]. Επομένως κακώς χρησιμοποιούμε τον όρο πλασματικά για τα 5 έτη. Η Έκθεση προφανώς αναφέρεται σε χρόνους ανεργίας, παιδιών , σπουδών κλπ. για όλους τους εργαζόμενους.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aerokosmos
aerokosmos
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
1 Ιουνίου 2021 11:58

Δημήτρη καλημέρα….το γνωρίζω φίλε μου κ πρόσφατα αν έχεις πέσει στην αντίληψη σου έγινε νυξη αν δεν κάνω λάθος προς τον υπουργο να μην χρησιμοποιούν την λέξη πλασματικά διότι είναι χρόνια που έχουν καταβληθεί κρατήσεις σαν πραγματικά αλλά επειδή κάτι μου βρωμάει κ ξέρεις ποιοι είναι συνήθως τα θύματα κ τρέχουμε (εμείς) θεωρώ ότι χρησιμοποιούν εσκεμμένα αυτόν τον όρο ώστε αν περάσει η εισήγηση Πισσαριδη να τα περάσουν κ αυτά μέσα κ να μας τα δώσουν μεν σαν εφόδιο για πιο γρήγορη έξοδο από το στράτευμα αλλά όχι σαν ανταποδοτικοτητα (να γλυτώσουν χρήματα με χαμηλότερες συντάξεις) …καχυποψία πες το αλλά ουκ ολίγες φορές μας έχουν εξαπατήσει…απλά λέω μήπως το έχει δει ο κύριος Καρασαββίδης εκτενέστερα ή κάποιος συνάδελφος που ασχολήθηκε πιο διεξοδικά με κάποιον εργατολογο ίσως κ να μας ενημερώσει κ εμάς γιατί βλέπω να τρέχουμε…..άλλωστε βλέπεις ότι παντού μιλάνε για τον ευρύτερο δημόσιο τομέα κ ποιοι βγαίνουν νωρίτερα αλλά εμας μας αφήνουν να έξω….. ευχαριστώ πάντως για την απάντηση σου

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aerokosmos
aerokosmos
1 Ιουνίου 2021 19:11

Ευχαριστώ κύριε Καρασαββίδη….εύχομαι να είναι όντως έτσι κ να δώσουν μια περίοδο προσαρμογής γιατί τα τελευταία χρόνια δυστυχώς βλέπουμε μια συνεχής εξαπάτηση των πολιτών κ των ασφαλισμένων κ ευελπιστώ μην το περάσουν όταν τα βλέμματα μας είναι αλλού (σε κάποιο άλλο μείζον θέμα όπως κορονοιο ή ελληνοτουρκικά ή κάτι άλλο) κ όταν το μάθουμε θα τρέχουμε κ δεν θα προλαβαίνουμε…δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι παίζει σε όλα τα άρθρα πολύ το 2022….καλό απόγευμα κ ευχαριστώ για την απάντηση σας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  aerokosmos
1 Ιουνίου 2021 19:10

Έχει πολλαπλώς ειπωθεί αναλυθεί και επεξηγηθεί ότι αυτά τα χρόνια ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΙΜΑ δουλεμένα σε υπερωρίες, Υπηρεσίες και ασκήσεις, εθιμοτυπικές εκδηλώσεις, κλπ. με αποτέλεσμα να ΕΙΝΑΙ και να λέγονται ΄΄ΜΑΧΗΜΑ ‘.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Chris 21
Chris 21
29 Μαΐου 2021 20:50

Το εφάπαξ ποσό που είχε δοθεί στο υγειονομικό εν ενεργεία προσωπικό των ΕΔ (λόγω covid), σε ποιό κωδικό θα δηλωθεί;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
29 Μαΐου 2021 14:22

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ: ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΟΥ ΒΟΕΑ , ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ Η ΑΙΤΗΣΗ;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
XK
XK
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
29 Μαΐου 2021 18:19

Μπορείς να ρίξεις μια ματιά στην τελευταία ανακοίνωση του ΜΤΣ καταβολής του ΒΟΕΑ https://mts.army.gr/el/news/anakoinosi-katavolis-voea-minon-ianoyarioy-fevroyarioy-etoys-2021 και να υπολογίσεις περίπου τον μήνα καταβολής του από την υποβολή της αίτησης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
29 Μαΐου 2021 12:55

ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔ.ΤΟΜΕΑ , Η ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
29 Μαΐου 2021 13:50
ΜΑΚΗΣ
ΜΑΚΗΣ
28 Μαΐου 2021 19:47

Το μηνιαίο ενημερωτικό συνταξης Ιουνίου 2021 ειναι διαθέσιμο στην εφαρμογή του ΕΦΚΑ

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
28 Μαΐου 2021 15:33

πήρα αναπηρική σύνταξη τον Μάρτιο του 2020 θέλω να αρχίσω δουλειά σε ιδιωτική εταιρία και πρέπει να ασφαλιστώ στον ΕΦΚΑ τι ισχύει με τις περικοπές σε περίπτωση αναπηρικής σύνταξης
Ευχάριστο πολύ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
29 Μαΐου 2021 00:05

ευχαριστώ Αχιλλέα μίλησα ΜΕ ΜΙΑ κυρία στον ΕΦΚΑ και μου είπε ότι μπορεί να μου κάνουν αναστολή όλης τις σύνταξης

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ
29 Μαΐου 2021 13:17

Αναστολή ολόκληρης της σύνταξης για εργασία στον ιδιωτικό τομέα δεν προβλέπεται.
Αν δεν υπήρξε κάποια παρανόηση εκ μέρους της κυρίας φαίνεται ότι ήταν περαστική από το γραφείο του ΕΦΚΑ και απλά σήκωσε το τηλέφωνο.
Θα ήταν καλό να απευθύνεις έγγραφο ερώτημα προς την αρμόδια διεύθυνση του ΕΦΚΑ ώστε να λάβεις έγγραφη επίσημη απάντηση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
29 Μαΐου 2021 22:32

Ευχαριστώ πολύ Γιώργο

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
29 Μαΐου 2021 22:31

Ευχαριστώ πολύ Αχιλλέα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
theoο
theoο
27 Μαΐου 2021 19:56

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΟ ΜΤΣ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΚΑΤΑΒΛΉΘΗΚΕ?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
27 Μαΐου 2021 19:09

Δεν μπήκαν αναδρομικά με τη σύνταξη του Ιουνίου για τα 30 και άνω συντάξιμα χρόνια όπως είχε ανακοινωθεί.Επίσης καμία διαφορά στη σύνταξη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
27 Μαΐου 2021 19:20

Αναδρομικά θα δούνε αυτοί που έχουν από 34 έτη και πάνω .(χωρίς τα 5 πολεμικά).
Όλοι οι πιο κάτω απλά θα μειώνουν τη προσωπική διαφορά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
27 Μαΐου 2021 20:39

Κάπου κάνεις λάθος συνάδελφε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  ΜΑΝΟΣ
28 Μαΐου 2021 12:14

Υπηρεσία 33 χρόνια και 11 μήνες.
Έχω προσωπική διαφορά 70 ευρώ.
Ότι αύξηση θα προκύψει θα δοθεί έως 2024 σε 5 δόσεις.
Όσοι έχουν προσωπική διαφορά πρέπει να τη μηδενίσουν πρώτα και μετά θα πάρουν αύξηση

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΑΝΟΣ
ΜΑΝΟΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
27 Μαΐου 2021 20:41

Ίσως τον επόμενο μήνα για τους μετά τις 30/6/2016.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Μαΐου 2021 02:36

Τα αναδρομικά από τα αυξημένα ποσοστά αναπλήρωσης κι η αυξημένη σύνταξη, λέμε τώρα, από την σύνταξη Ιουνίου. Αυτό που δεν θυμάμαι είναι πιοι θα τα πάρουν σε μια δόση και ποιοι σε δύο. Αυτό που γράφω το διάβασα ως είδηση και δεν είναι απλά εκτίμηση μου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Tanasen
Tanasen
Απάντηση σε  Κώστας
28 Μαΐου 2021 10:30

Καλημέρα…Μα αυτή που πληρωθηκαμε εχθές ήταν η σύνταξη Ιουνίου! Εκτός εάν ήθελες να γράψεις Ιουλίου! Από μήνα σε μήνα το πάνε φτάσαμε τους 20 μήνες αναδρομικά…για να δούμε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  Tanasen
28 Μαΐου 2021 23:09

Ιουλίου θέλω να πω.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Άρης
Άρης
26 Μαΐου 2021 12:12

Καλημέρα σας.Η βεβαίωση αποδοχών συνταξιούχων στα αναδρομικά γράφει μικρότερο ή ίσο 2017. Ο λογιστής πως θα τα χωρίσει στο 2015-2016 για τις συμπληρωματικές δηλώσεις εισοδήματος?

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Άρης
26 Μαΐου 2021 14:21

Δεν θα χρειαστεί να χωρίσει ο λογιστής τα ποσά για τα έτη 2015 και 2016. Αν το ποσό επιμεριστεί ανά έτος, όπως πιστεύω ότι θα γίνει, όταν θα ανοίξει η πλατφόρμα για την υποβολή δήλωσης αναδρομικών αποδοχών προηγουμένων ετών τα ποσά θα έχουν προστεθεί αυτόματα στα αντίστοιχα έτη. Ο λογιστής απλά θα επιβεβαιώσει την ορθότητα και θα υποβάλει την συμπληρωματική δήλωση.
Στην σελίδα του ΕΦΚΑ που βλέπουμε τα μηνιαία ενημερωτικά συντάξεων έχει αναρτηθεί και ενημερωτικό για την Επιστροφή Ποσών Μειώσεων Συντάξεων στο οποίο φαίνονται τα ποσά επιμερισμένα ανά έτος.
Επίσης λογικά όταν ανοίξει η πλατφόρμα για την υποβολή των φετινών φορολογικών δηλώσεων, αν επιλέξεις στην σελίδα του TAXIS Ενημέρωση Βεβ. Αποδοχών θα φαίνονται και εκεί επιμερισμένα τα ποσά.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Άρης
Άρης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
26 Μαΐου 2021 16:25

Eυχαριστω GEORGIOSP

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
Απάντηση σε  Άρης
27 Μαΐου 2021 17:57

Άνοιξε η πλατφόρμα και τα ποσά έχουν επιμεριστεί σε κάθε έτος στη Βεβαίωση Αποδοχών.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Άρης
Άρης
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
27 Μαΐου 2021 22:53

Εντάξει Παναγιώτη Μ ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Δημητρης
Δημητρης
24 Μαΐου 2021 12:30

Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω όποιον από τους συναδέλφους γνωρίζει αν με την προαγωγή σε επόμενο βαθμό αυτόματα αλλάζει και το μισθολογικό κλιμάκιο. Και εξηγώ τι ακριβώς εννοώ με πχ Σγος με 18 χρόνια υπηρεσίας (σήμερα) βρίσκεται στο κλιμάκιο Α24. Σε ένα έτος αν δεν αλλάξει βαθμό θα ανέβει κανονικά στο Α23 αν όμως προαχθεί σε επισμηναγό στην διάρκεια αυτού του έτους θα ανέβει στο Α22 αντί για το Α23? Προσωπικά είμαι σε αυτή την περίπτωση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Λάμπρος
Λάμπρος
Απάντηση σε  Δημητρης
24 Μαΐου 2021 15:27

Τα μισθολογικά κλιμάκια αφορούν συνδυασμό προέλευσης, βαθμού και χρόνων υπηρεσίας. Εφόσον, εννοείται, ότι τα γνωρίζεις αυτά είναι εύκολο να βρεις το κλιμάκιο. Η προαγωγή δεν συνεπάγεται αλλαγή κλιμακίου ως μοναδική προϋπόθεση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Λάμπρος
24 Μαΐου 2021 15:53

Τα γνωριζω αυτα. Απλα μετα την εφαρμογη του μισθολογιου πρωτη φορα αλλαζω βαθμο. Τελευταία φορα αλλαξα το 2016. Ο συνδυασμος δινει Α22 απο πινακες δλδ το επομενο ετος 19 ετη υπηρεσιας και επισμηναγος πλεον =>Α22 τωρα σμηναγος με 18 ετη Α24 Ομως ειναι δυνατον να πηγαινεις στο Α 22 χωρις να περασεις απο το Α 23?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημητρης
Δημητρης
24 Μαΐου 2021 23:22

Το εχω ηδη κανει δειχνει να με πηγαινει στο Α 22 από Α24 πραγμα που σημαινει αλλαγη βαθμου με ανεβαζει κλιμακιο και ενα ακομα ετος υπηρεσιας αλλο ενα κλιμακιο. Απλα επειδη μου φαινοταν περιεργο γιαυτο ρωτησα μηπως καποιος.ηδη το εχει δει κατι παρομοιο στηνν μισθοδοσια του

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημητρης
Δημητρης
Απάντηση σε  Δημητρης
24 Μαΐου 2021 23:25

Δλδ συμπληρωνω δοικητ βαθμος σγος για το 2021 και βγαζει βμ 1625 δλδ α24
Μετα διοιηκητ βαθμος επσγος για το 2022 και βγαζει βμ 1705 δλδ α22 ενω αν δεν αλλαζα διοιηκητ βαθμο για το 2022 βγαζει βμ 1655 δλδ α23

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Aντωνης
Aντωνης
24 Μαΐου 2021 10:45

«Εμφύλιος» Μετοχικών Ταμείων για €400 εκατ.
https://www.staratalogia.gr/2021/05/400.html
…Ενδεικτικά να σημειώσουμε ότι ποσοστό 4% επί του ποσού που δαπανά η χώρα για εξοπλισμούς κατευθύνεται στα Μετοχικά Ταμεία των Ε.Δ., κάτι που σημαίνει πως τα επόμενα χρόνια το ΜΤΝ, το ΜΤΑ και το ΜΤΣ θα μοιραστούν μεταξύ τους και εν συνεχεία θα αποδώσουν άμεσα ή έμμεσα στους δικαιούχους τους περίπου 400 εκατ. ευρώ…..Ο σχετικός φάκελος…βρίσκεται ήδη στο γραφείο του υπουργού Εθνικής Άμυνας……πού θα πρέπει να «γείρει η παλάντζα» τόσο για τον υφυπουργό Εθνικής Άμυνας Αλκιβιάδη Στεφανή όσο και για τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνο Φλώρο, οι οποίοι, αφήνοντας στην άκρη τις όποιες διαφορές τους, σχετικά με τις αλλαγές στο στράτευμα συσπειρώθηκαν υπέρ της εισήγησης του Μετοχικού Ταμείου Στρατού. Προερχόμενοι αμφότεροι, άλλωστε, από τις τάξεις του Στρατού Ξηράς,
ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ >όταν βαζανε φέσι στο ΜΤΣ, κάθε πικραμένο που δήθεν είχε αντιστασιακή πορεία απο Μεταξά και δώθε, ήταν καλά; Και ξέρετε τι λέγαν τότε, αλλά και μετά; Φορτωστε τα όλα στους “καραβαναδες”.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία