Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 372 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΠΑΝΟΣ Β.
ΠΑΝΟΣ Β.
20 Οκτωβρίου 2022 16:07

κ΄Αχιλλέα καλησπέρα . Θέλω να σας ρωτήσω κάτι άσχετο βέβαια με την ιστοσελίδα σας, η σύζυγός μου εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ( συνεχόμενα χωρίς διακοπή) και σε 5 χρόνια γίνεται 62 ετών και θα έχει τότε 43 χρόνια εργασίας. Δικαιούται την επερχόμενη αύξηση συντάξεων (2023) καθώς και τις μελλοντικές αυξήσεις έως όταν αποχωρήσει μετά από 5 χρόνια να έχει όλες τις αυξήσεις ή όχι ? Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΟΣ Β.
ΠΑΝΟΣ Β.
20 Οκτωβρίου 2022 20:21

Ευχαριστώ κ΄Αχιλλέα

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
20 Οκτωβρίου 2022 09:52

Αχιλλέα ο υπολογισμός της σύνταξης ΓΕΣ δεν εμφανίζεται εδώ και πολύ καιρό ούτε στους περιηγητές firefox (Mozilla) ούτε και στη Google.Τι συμβαίνει;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ilias
Ilias
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
20 Οκτωβρίου 2022 10:41

Λειτουργεί κανονικά βλέπε οδηγίες κ Αχιλλέα https://enstoloi.net/stratos/comment-page-332/#comment-111970

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andr
andr
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
20 Οκτωβρίου 2022 10:45

Καλημέρα.Κωστα διαβάζοντας το σχόλιο σου μπήκα στην εφαρμογή “συνταξη ΓΕΣ”. Σε εμένα λειτουργεί κανονικα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δήμος
Δήμος
22 Οκτωβρίου 2022 10:59

Καλημέρα κ. Αχιλλέα. Συγχαρητήρια για όλα τα οποία προσφέρεις. Είμαι ΕΜΘ του 92 και θέλω να αναγνωρίσω τη τριετία. Μπορώ στην υπεύθυνη δήλωση να ζητήσω η αποπληρωμή των δόσεων να ξεκινήσει όταν αποστρατευτω (από 23-10-2023) ή η αποπληρωμή των δόσεων αρχίζει άμεσα;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δήμος
24 Οκτωβρίου 2022 19:52

Διάβασε την συζήτηση https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-359/#comment-112426

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  GEORGIOSP
25 Οκτωβρίου 2022 11:21

Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ!!!!!!Θα συγκεντρώσω άμεσα τα δικαιολογητικά και θα τα στείλω γιατί δεν παλεύεται άλλο!!!!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος
Σταύρος
18 Οκτωβρίου 2022 11:27

«Κόλλησε» το νομοσχέδιο ΥΠΕΘΑ
https://www.staratalogia.gr/2022/10/blog-post_55.html

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
andr
andr
Απάντηση σε  Σταύρος
18 Οκτωβρίου 2022 12:55

Τι παράξενο πράγμα όμως, όταν βγαίνει κάποιο νομοσχέδιο για κρατήσεις, ποτέ δεν κόλλησε πουθενά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Nikos
Nikos
Απάντηση σε  Σταύρος
20 Οκτωβρίου 2022 07:17

Μην ασχολείστε καν, μας έχουν δεδομένους, μην περιμένετε τίποτα. Αυτοί μόνο με το υλικό ασχολούνται. Οι προηγούμενοι δεν ασχολούνταν με τίποτα βέβαια οπότε μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΙΟΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΙΟΣ
17 Οκτωβρίου 2022 22:54

Αναδρομικά ΕΑΣ: Επιστροφή ή Συμψηφισμος με Προσωπική Διαφορά – Τα 2 σενάρια – Δείτε λεπτομέρειες https://www.staratalogia.gr/2022/10/anadromika-eas-epistrofi-symcifismos.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Χ.Π
Χ.Π
17 Οκτωβρίου 2022 14:45

Καλησπέρα σας!
Μήπως γνωρίζετε σε πόσο διάστημα καταβάλλονται τα έξοδα κηδείας από το ΓΝΑ;
Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Panos
Panos
16 Οκτωβρίου 2022 10:10

Σχετικά μέ τήν κατάργηση κρατήσεων Ν4093/12 από τά ΜΤ .τήν κατάθεση τού πολυνομοσχεδίου κανένα νεότερο;; Στίs Ελληνικέs καλένδεs;;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
17 Οκτωβρίου 2022 16:30

Κε Καρασαββίδη με όλο τον σεβασμό, οι ημερομηνίες έχουν διαψευστεί πολλές φορές όπως λέτε, αλλά η κοροϊδία στους ε.ε και ε.α. δεν διαψεύστηκε ποτέ, κάθε φορά που διαρρέει νεα ημερομηνία κατάθεσης για διαβούλευση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ilias
Ilias
17 Οκτωβρίου 2022 16:32
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  Ilias
17 Οκτωβρίου 2022 18:10

Ακόμη και αν ισχύει το δημοσίευμα (πλέον πιστεύω μόνο ότι πρόκειται περί κοροϊδίας) το αποτέλεσμα δε θ’ αλλάξει, γιατί θα πάμε σε “μπαλάκι τένις” των ευθυνών περί μη κατάθεσης του νομοσχεδίου, μεταξύ ΥΠΕΘΑ και Υπ. Οικ. όπως γίνεται μέχρι τώρα με τα νυχτερινά και άλλα θέματα που αφορούν το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντωνης
Αντωνης
15 Οκτωβρίου 2022 12:11

Συνάντηση του Προέδρου του Συντονιστικού (ΕΑΑΣ-ΕΑΑΝ-ΕΑΑΑ) με τον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη 14.10.22-15 Οκτωβρίου, 2022-ΥΠΟΜΝΗΜΑ
https://eaaa.gr/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%ad%ce%b4%cf%81%ce%bf%cf%85-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%83%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%bf%ce%bd%ce%b9%cf%83%cf%84/

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Αντωνης
15 Οκτωβρίου 2022 22:34

Είναι δυνατόν ποτέ να τεθεί ένα τέτοιο ερώτημα στον πρωθυπουργό.

…..Θα θέλαμε να ενημερωθούμε σχετικά με την αναφερόμενη στην ομιλία σας,
κατάργηση της «Ειδικής Εισφορά Αλληλεγγύης» και για συνταξιούχους, αν η
κατάργηση του άρθρου 43Α του ν.4172/2013 από την 1η.1.2023 σύμφωνα με
Άρθρο 177 του Ν. 4972/2022 (ΦΕΚ 181Α/2022) αφορά στην «Έναντι Ειδικής
Εισφοράς (Αρθ. 29 Ν.3986/11)» όπως αυτή εμφανίζεται στα μηνιαία σημειώματα
σύνταξης;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης.
16 Οκτωβρίου 2022 11:28

Καλημέρα Γιάννη.
Αν και φαίνεται αστείο, το ερώτημα έχει βάση.
Με την παράγραφο 9 του άρθρου 112 του Ν4387/2016 καθιερώθηκε ειδική εισφορά αλληλεγγύης στον ΚΦΕ (στο άρθρο 43Α) χωρίς να καταργηθεί ρητά το άρθρο 29 του Ν3986/2011.
Στο μηνιαίο ενημερωτικό σύνταξης αναφέρεται ως ¨ Έναντι Ειδικής Εισφοράς (Αρθ. 29 Ν.3986/11)¨ αλλά η παρακράτηση γίνεται σύμφωνα με την κλίμακα του άρθρου 43Α.
Επειδή ¨όποιος καεί στον χυλό φυσά και το γιαούρτι¨ το ερώτημα εκφράζει τον φόβο {καταργούν την κράτηση του άρθρου 43Α του Ν4172/2013 μήπως ¨αναστήσουν¨ αυτήν του άρθρου 29 του Ν3986/2011;}
Θεωρώ σίγουρο ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αλλά καταλαβαίνω και όποιον διατυπώνει παρόμοιες επιφυλάξεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Οκτωβρίου 2022 13:35

Αυτη η κράτηση ειναι που υπάρχει στον κωδικο 333 του Ε1, και ως εκ τουτου αυτή θα καταργηθεί.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Γιάννης.
16 Οκτωβρίου 2022 14:01

Συμφωνώ Γιάννη.
Αλλά εντελώς τυπικά στο μηνιαίο ενημερωτικό θα έπρεπε να αναφέρεται σωστά ως ¨ειδική εισφορά αλληλεγγύης του άρθρου 43Α του ν.4172/2013¨. Επίσης θα έπρεπε το άρθρο 29 του Ν3986/2011 να είχε καταργηθεί αφού αυτό δεν αντικαταστάθηκε αλλά απλά προστέθηκε νέο άρθρο 43Α στον ΚΦΕ με την παρ. 9 του άρθρου 112 του Ν4387/2016.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Οκτωβρίου 2022 14:06

Για το τυπικό εχεις δίκιο.
Η τροπολογία με την αιτιολογική
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/12071619.pdf

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
14 Οκτωβρίου 2022 23:36

Οι καταταγέντες μέχρι και το 1989 θεμελιώνουν δικαίωμα συνταξιοδοτήσεως ανάλογα με το πότε είχαν 24,5 χρόνια .Οι καταταγέντες από τον Σεπτέμβριο του 90 και μετά θεμελιώνουν δικαίωμα συνταξιοδοτήσεως με 40 συντάξιμα έτη .Η υπηρεσία αποστρατεύει τους πρώτους στα 35 έτη σαν ευδοκιμος τερματισαντες τους δεύτερους στα πόσα χρόνια θα τους αποστρατεύσει σαν ευδοκιμος τερματισαντες;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
15 Οκτωβρίου 2022 13:12

7. Κρίση «Ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους»:

Ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους κρίνονται οι παρακάτω Αξιωματικοί, κατά την κρίση των Συμβουλίων Κρίσεων, με βάση τη συνεκτίμηση των προσόντων τους σε όλη τη σταδιοδρομία τους:

α) Όσοι έχουν συμπληρώσει πραγματική συντάξιμη υπηρεσία τριάντα πέντε (35) ετών, καθώς και τον ελάχιστο χρόνο παραμονής στον βαθμό τους και δεν κατέστη δυνατή η προαγωγή τους στον επόμενο βαθμό, όπου αυτός προβλέπεται.

β) Συνταγματάρχες και αντίστοιχοι, οι οποίοι έχουν αποδώσει το μέγιστο των δυνατοτήτων τους και δεν κρίνεται σκόπιμη η περαιτέρω παραμονή τους στο στράτευμα.

Νόμος 3883/2010 Άρθρο 25 παράγραφος 7

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
Απάντηση σε  Jiannis
15 Οκτωβρίου 2022 19:01

ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ 24,5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ 1-1-2015 ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ(Ν.3865/10);

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
15 Οκτωβρίου 2022 21:43

Παράκληση προς τους admin , αν θα μπορούσαν να μας δώσουν μια απάντηση στο ερώτημα σου , διότι πολύ συνάδελφοι έχουν την ίδια απορία.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
15 Οκτωβρίου 2022 22:18

Ερώτηση 3.1 https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
16 Οκτωβρίου 2022 09:30

Καλημέρα. Γιώργο υπάρχουν δύο τρόποι αποχώρησης για τους στρατιωτικούς. Α. Η αποχώρηση με την θέληση τους (με αίτηση αποστρατείας). Οι όροι και οι προϋποθέσεις καθορίζονται από ασφαλιστικούς νόμους και τελευταία μεγάλη αλλαγή για εμάς έγινε με τον Ν3865/2010. Αυτά που ισχύουν σήμερα αναλύονται στην ενότητα των FAQ που αναφέρει ο Γιάννης παραπάνω. Β. Η αποχώρηση με αυτεπάγγελτη αποστρατεία με πρωτοβουλία της υπηρεσίας. Οι όροι και οι προϋποθέσεις καθορίζονται από νόμους που αφορούν κατάταξη/κρίσεις/προαγωγές/εξέλιξη των στρατιωτικών. Οι νόμοι είναι αρκετοί και οι κυριότεροι εξ αυτών είναι οι ΝΔ445/1974 (υπ/ξκοι, ανθ/στές), Ν2439/1996 και 3883/2010 (αξιωματικοί). Ανάλογα με την προέλευση, τον βαθμό και τον χρόνο κατάταξης ισχύουν διαφορετικοί κανόνες για αυτεπάγγελτη αποστρατεία για κάθε έναν από εμάς. Ένας γενικός, αλλά όχι απόλυτος, λόγος αυτεπάγγελτης αποστρατείας είναι η συμπλήρωση 35ετούς υπηρεσίας. Επομένως η απάντηση στο αρχικό ερώτημα σου είναι ότι με τον Ν3865/2010 διαχωρίστηκαν οι ασφαλισμένοι σε αυτούς που συμπλήρωσαν 24,5 συντάξιμα έτη μέχρι την 31/12/2014 και σε αυτούς που τα συμπλήρωσαν μετά αλλά… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
Απάντηση σε  GEORGIOSP
16 Οκτωβρίου 2022 11:32

Δηλαδή εάν κάποιος που έχει καταταγεί από ΑΣΣΥ το 1991 δεν έχει αναγνωρίσει/πληρώσει κανένα πλασματικό έτος η υπηρεσία θα τον αποστρατεύσει στα 35 έτη χωρίς να έχει θεμελίωση τα 40 έτη συντάξιμα που απαιτεί ο συνταξιοδοτικός νόμος Ν3865/2010;
Και με τον βαθμό του ταγματάρχη όπως προβλέπει ο Ν3883/10;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ 1990
16 Οκτωβρίου 2022 12:41

Για προερχόμενο από ΑΣΣΥ, ο οποίος υπάγεται στις διατάξεις του Ν3883/2010, προβλέπεται αποστρατεία ως ευδοκίμως τερματίσας με την συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας καθώς και τον ελάχιστο χρόνο παραμονής στον βαθμό. Παράγραφος 7β του άρθρου 25 του Ν3883/2010. Αυτό (προσωπική μου ερμηνεία) θα συμβεί στα 36 έτη υπηρεσίας υπολογίζοντας ότι τότε θα συμπληρωθεί ο απαιτούμενος χρόνος παραμονής των δύο ετών στον βαθμό του ταγματάρχη. Με την αποστρατεία θα προαχθεί στον επόμενο βαθμό του αντισυνταγματάρχη. Παράγραφος 1β του άρθρου 32 του Ν3883/2010. Δεν υπάρχει απαίτηση για 40 συντάξιμα χρόνια γιατί πρόκειται για αυτεπάγγελτη αποστρατεία όπως είπα και παραπάνω. Η απαίτηση των 40 συντάξιμων ετών αφορά ΜΟΝΟ περιπτώσεις οικειοθελούς αποχώρησης με αίτηση αποστρατείας. Αν επιθυμεί μπορεί (και πρέπει) να αναγνωρίσει την μάχιμη πενταετία για να βελτιώσει την ανταποδοτική του σύνταξη. https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/57615 Σημ: Για πτυχιούχους ΑΕΙ ο καταληκτικός βαθμός είναι του συνταγματάρχη, στα 36 έτη υπηρεσίας θα γίνει προαγωγή στον βαθμό του αντισυνταγματάρχη και η αποστρατεία στα 37 έτη υπηρεσίας με την συμπλήρωση ενός… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ
14 Οκτωβρίου 2022 23:24

Οι καταταγέντες στο ναυτικό μέχρι και το 1990 από σχολή υπαξιωματικών μετά τον ένα χρόνο στη σχολή έφεραν τον βαθμό του δόκιμου κελευστή για δυο χρόνια Στον υπολογισμό της σύνταξης βάζουμε τα χρόνια της σχολής 36 μήνες ή 4 τα χρόνια του κελευστή;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιαννης1992
Γιαννης1992
14 Οκτωβρίου 2022 12:56

Καλημέρα, καταταχθηκα το 1992 και συνεπώς έχω 30 χρόνια (2022). Σκοπεύω να υποβάλω παραίτηση (Οκτ 2022) και θέλω να ρωτήσω τα εξής: 1) μπορώ να αναγνωρίσω την 5ετία πριν την υποβολή της παραίτησης μου με την καταβολή του συνολικού ποσού? 2) εαν γινεται αυτό τότε θα έχω συνολικά 30+5=35 έτη ασφάλισης και θα μου υπολοίπονται άλλα 5 έτη εργασίας . Εαν δεν εργαστώ τα επόμενα 5 έτη (2023-2027) αλλά εργαστώ τα έτη 2028-2033 (5 έτη) στον ιδιωτικό τομέα τότε θα έχω συμπληρώσει 40 έτη εργασίας σε ηλικά 58 ετών. Μπορώ να πάρω πλήρης σύνταξη στα 58 (40/40) ή θα την λάβω στα 62?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Γιαννης1992
14 Οκτωβρίου 2022 13:14

Ερώτηση 2.3 παρ. Γ
https://enstoloi.net/voithimata/faq-erotisis/
Για να πάρεις στα 62 σου θα θέλεις 7 χρόνια εργασίας στον ιδιωτικό τομέα για να έχεις 40 συντάξιμα (αφού θα έχεις υποβάλει αίτηση αναγνώρισης της 5ετιας).
Ενώ τώρα θα χρειάζεσαι μόνο 5 χρόνια εργασίας ακόμα για να πάρεις σύνταξη ανεξάρτητα τι ηλικία θα έχεις.
Αν συνυπολογίσεις και το εφάπαξ μάλλον χάνεις παρα κερδίζεις και φυσικά η σύνταξη που θα λάβεις τότε (στα 62, αν έχεις δουλειά, γιατί στον ιδιωτικό τομέα σήμερα είσαι αύριο δεν είσαι) θα υπολείπεται αυτή του δημοσίου και που σίγουρα θα την πάρεις πριν τα 62 σου.
Φυσικά εσύ ξέρεις καλύτερα αφού η απόφαση είναι καθαρά δική σου το τι θα κάνεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης1992
Γιαννης1992
Απάντηση σε  Γιάννης.
14 Οκτωβρίου 2022 13:37

Γιαννη σε ευχαριστώ για την απάντηση. Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις γιατί θα πρέπει να δουλέψω 7 έτη στον ιδιωτικό τομέα για να έχω 40 συντάξιμα (αφού θα έχω αναγνωρίσει την 5ετία) αντι για 5? Ως δεδομένα: έχω 30 έτη εργασίας (εως τώρα) + 5ετη αναγνώρισης=35 , άρα μου υπολείπονται 5 έτη για να έχω πλήρη σύνταξη (και με βάση Ερώτηση 2.3 παρ. Γ.) θα την λάβω στα 62.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Γιαννης1992
14 Οκτωβρίου 2022 16:14

Λαθος το 7 … ο δαίμων του πληκτρολογίου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης1992
Γιαννης1992
Απάντηση σε  Γιάννης.
15 Οκτωβρίου 2022 12:25

Σε ευχαριστώ..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Γιαννης1992
14 Οκτωβρίου 2022 18:32

Ισχύουν άλλες ασφαλιστικές διατάξεις για τους υπόλοιπους δημόσιους και ιδιωτικούς υπαλλήλους. Εάν φύγεις από τον στρατό για να θεμελιώσεις δικαίωμα αίτησης πρέπει να έχεις 40 χρόνια πλήρους ασφάλισης και να έχεις συμπληρώσει το 62ο έτος της ηλικίας σου. Εάν δηλαδή παραιτηθείς από το στράτευμα δεν σε ακολουθούν οι ευεργετικές για τους στρατιωτικούς διατάξεις. Τώρα το να βρεις στον ιδιωτικό τομέα σίγουρη απασχόληση και με πλήρη ασφάλιση είναι πολύ σχετικό. Τέλος η σύνταξη σου κατά πάσα πιθανότητα θα είναι μικρότερη λόγω του ότι η ασφάλιση στον ιδιωτικό τομέα θα υπολογιστεί μαζί με την ασφάλιση του στρατού αγώνα με τις διατάξεις περί διαδοχικής ασφάλισης (εκτός εάν δεν υπάρξει κενός χρόνος ασφάλισης από την παραίτηση σου και οι αποδοχές σου είναι εξίσου υψηλές όσες στο στρατό και δηλώνονται στο σύνολο τους). Τα γράφω αυτά γιατί η ανταποδοτική σύνταξη βγαίνει σύμφωνα με το σύνολο των αποδοχών από την 1-1-2002 μέχρι την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησης. Εάν η μετά ασφάλιση δεν αφορά στο πρώην… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
15 Οκτωβρίου 2022 00:05

Για τους ασφαλισμένους είτε ΟΓΑ είτε Ελ. Επαγγελματίες οι εισφορές τους και ο χρόνος ασφάλισης υπάρχουν στο σύστημα και πλέον μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα.
Αυτό που γράφεις ίσχυε για τους παλιούς που δεν υπήρχε ηλεκτρονική καταγραφή (αλλά δεν θα αφορά τον συνάδελφο αν δραστηριοποιηθεί σε αυτά τα επαγγέλματα, αφού θα είναι νέος ασφαλισμένος).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιαννης1992
Γιαννης1992
Απάντηση σε  Γιάννης.
15 Οκτωβρίου 2022 12:25

Σε ευχαριστώ ..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιαννης1992
Γιαννης1992
Απάντηση σε  ΦΩΤΗΣ
15 Οκτωβρίου 2022 12:25

Σε ευχαριστώ ..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Nikos
Nikos
Απάντηση σε  Γιαννης1992
15 Οκτωβρίου 2022 08:41

Πας καλά; Αναγνωρίζεις και την, ακριβή βέβαια, 3ετια και σου μένουν 2 χρόνια! Θα φύγεις για 2 χρόνια;

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Γιαννης1992
Γιαννης1992
Απάντηση σε  Nikos
15 Οκτωβρίου 2022 12:26

Ναι..!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
andreas
andreas
14 Οκτωβρίου 2022 08:33

υπαρχει καποιο τηλεφωνο για το οικογενειακο επιδομα τεκνου δεκα μηνες και ακομα τιποτα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  andreas
14 Οκτωβρίου 2022 09:40

2103329900 και σε μένα το ιδιο τους πηρα τηλέφωνο το Σεπτέμβριο και μου είπαν οτι τον Οκτώβριο θα μπουν και οντως τα εβαλαν + τα αναδρομικά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  andreas
14 Οκτωβρίου 2022 11:43

Συνήθως υλοποιείται στους 12 μήνες.
https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-328/#comment-95717

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Αγγελης
Αγγελης
13 Οκτωβρίου 2022 19:43

Συνάδελφοι η μείωση φόρου για οποιαδήποτε κράτηση πότε γίνεται ; Αφού αποπληρωθέι το ποσό ή συμψιφίζεται στη κάθε δόση; Ευχαριστώ!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Αγγελης
13 Οκτωβρίου 2022 21:07

Το ποσό της δόσης το κρατάνε είτε από το μισθό είτε από την σύνταξη με αποτέλεσμα το φορολογητέο να είναι μικρότερο και αυτομάτως προκύπτει το όφελος.
Μόνο στην περίπτωση εφάπαξ καταβολής τότε γίνετε η επιστροφή του φόρου με την εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελης
Αγγελης
13 Οκτωβρίου 2022 18:43

Καλησπερα σε όλους! Αν γνωρίζει κάποιος το θέμα με την αναγνώριση ετών σπουδών πριν την κατάταξη. Δεκέμβριο του 2016 εκανα αίτηση αναγνώρισης 24 μηνών και πήρα αριθμό πρωτοκόλου , όλα καλά θα πληρωθούν με 6,67%. Οι κρατήσεις θα γίνουν με βάση το βασικό μισθό του Δεκεμβρίου 2016 ή με βάση τον τελευταίο μισθό πριν την αποστρατεία; Και κατι ακόμα, αν θέλω να αναγνωρίσω επιπλέον μήνες θα αναγνωριστούν με 6.67% ή με 20%!! Ευχαριστώ!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Αγγελης
13 Οκτωβρίου 2022 18:51

Η αίτηση του 2016 θα είναι 6,67% και θα υπολογιστούν βάση των αποδοχών που ελάμβανες την ημερομηνία της αίτησης, ανεξάρτητα πότε θα ξεκινήσουν οι δόσεις (είτε σαν ε.ε. είτε κατά την συνταξιοδότηση)
Η νέα αναγνώριση θα είναι με 20% βάση των αποδοχών της ημερομηνίας της αίτησης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αγγελης
Αγγελης
Απάντηση σε  Γιάννης.
13 Οκτωβρίου 2022 19:41

Ευχαριστώ πολύ Γιαννη να εισαι καλά, αυτό πίστευα κι εγώ!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλίας
Ηλίας
13 Οκτωβρίου 2022 16:35

Καλησπέρα σας.Εχω υπηρετήσει την θητεία μου ως Δόκιμος και θέλω να ρωτήσω αν αναγνωρίσω ως συνταξιμο χρόνο θα πρέπει να πληρώσω.Δεν θυμάμαι αν με κρατούσαν συνταξιμες κρατήσεις.Εχουν περάσει αρκετά χρόνια και δεν έχω κάποιον φάκελο μισθοδοσίας για να το δω αυτό.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημητρης75
Δημητρης75
Απάντηση σε  Ηλίας
13 Οκτωβρίου 2022 23:03

Στο ΓΛΚ , θα πληρώσεις κανονικά με 20% . Στο ΜΤΑ (εάν είναι όπως στο ΜΤΝ) , θα πληρώσεις με 2% διότι γίνονταν κρατήσεις. Εγώ στο Στράτο ήμουν Δόκιμος & έτσι έγινε. Πλήρωσα για 13 μήνες 4% (μέσα και 5 μήνες ως φαντάρος).

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  Δημητρης75
14 Οκτωβρίου 2022 14:54

Δηλαδή για να καταλάβω θα πληρώσω 20% στο ΓΛΚ και στο ΜΤΑ που είμαι 4%=24%; Άρα μιλάμε για αρκετά χρήματα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
ΔΗΜΗΤΡΗΣ75
Απάντηση σε  Ηλίας
15 Οκτωβρίου 2022 23:43

H ΔΕ/ΕΛΟΑΝ έχει αναγνωρίσει το χρόνο στρατιωτικής θητείας στο Σ.Ξ ως Στρατιώτης (04) μήνες & (21) ημέρες , με ανάλογου χρόνου μηνιαίες δόσεις που προβλέπονται υπέρ ΕΛΟΑΝ, σε ποσοστό 4% και ως ΔΕΑ (01) έτος , (06) μήνες & (09) ημέρες , με ανάλογου χρόνου μηνιαίες δόσεις που προβλέπονται υπέρ ΕΛΟΑΝ, σε ποσοστό 2% , οι οποίοι εξοφλήθηκαν μέσω μισθοδοσίας. ( Αυτή είναι η επίσημη υπηρεσιακή βεβαίωση αναγνώρισης στρατιωτικής θητείας) . Στην πράξη το 2% αντί να το πληρώσω 18 μήνες , το πλήρωσα για 9 μήνες με 4% .

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
12 Οκτωβρίου 2022 13:47
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
12 Οκτωβρίου 2022 14:14
nikos68
nikos68
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
12 Οκτωβρίου 2022 14:15
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  nikos68
13 Οκτωβρίου 2022 12:35

nikos68 Kαλημερα ! Για εμένα κ΄αλλους 24 συνδέλφους εχει ορισθεί δικάσιμος 10Νοε 2022 (50% συμπ.εφάπαξ)διαβάζοντας τη δική σου ανάρτηση και του Παναγιώτη Μ Απορω΄τι έχουμε να περιμένουμε.Σ’ ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία