Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 371 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Βαγγέλης
Βαγγέλης
12 Οκτωβρίου 2022 13:01

Καλημερα, ερωτηση: Αρκει το γεγονος οτι καποιος αλλαζε χρονοεπιδομα (και πλεον Κλιμακιο) την ημερομηνια καταταξης στρατιωτκης θητειας, για να βεβαιωθουμε οτι την εχει κατοχυρωσει ως τη ημερομηνια που θα μπορει απο εκει και μετα να υποβαλλει παραιτηση ή θεωρουμε την ημερομηνια καταταξης σαν υπαξιωματικος ως τη μερα που απο εκει και μετα μπορεις να παραιτηθεις ? … φυσικα μιλαμε για περιπτωση χωρις αλλες παραμετρους αναγνωρισεων (εξαμηνων κτλ). Ευχαριστω.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Βαγγέλης
12 Οκτωβρίου 2022 20:14

Συμπληρώνεις την φόρμα με τα στοιχεια σου και βλέπεις ημερομηνια θεμελιωσης https://enstoloi.net/ergalia/dikaioma-sintaxis/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Γιάννης.
12 Οκτωβρίου 2022 22:46

Γιαννη, αυτα ειναι γνωστα, ρωτησα συγκεκριμενα πραγματα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης
Βαγγέλης
13 Οκτωβρίου 2022 17:03

καταρχας ευχαριστω και τους δυο σας (Γιαννη και Αχιλλεα), απαντησα οτι ”ειναι γνωστα” τα οσα χρειαζονται για να συμπληρωθει ο πινακας του λινκ, εκει ηταν και η απορια μου.. στον πινακα οι μηνες θητειας αλλαζουν την ημερομηνια θεμελιωσης, ενω στην παραγραφο Β.2 αναφερεται οτι ”Μονο ομως με αναγνωριση και πληρωμη προσθετων εισφορων θεωρειται συνταξιμος ο χρονος θητειας”.. εκει μπερδευτηκα.. δεν μπορω να βρω καποιο αποδεικτικο πληρωμης αυτης της αναγνωρισης κι ετσι δεν εχω εικονα για το αν αναγνωριστηκε η θητεια (πριν 32 χρονια).

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Βαγγέλης
13 Οκτωβρίου 2022 18:45

Πάρε Τηλ. στο: 210-3329900 (είναι το κέντρο του ΕΦΚΑ/ΓΛΚ) να τους ρωτήσεις μήπως μπορούν να το βρουν αν έχεις πληρώσει, ή να πάρεις στον ΟΛΚΑ κανονκα αν εχει πληρωθεί θα πρεπει να ειναι περασμενο στο μητρωο σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  Γιάννης.
13 Οκτωβρίου 2022 19:47

νομιζω οτι αυτο τελικα πρεπει να γινει, ευχαριστω ξανα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ilias
Ilias
12 Οκτωβρίου 2022 12:55

Για όποιον καταλαβαίνει καλύτερα https://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/9055400/panagiotopoulos-tha-katavlithei-efapax-to-chrimatiko-poso-pou-eiche-parakratithei-apo-tous-syntaxiouchous-stratiotikous θα πάρουμε το εφάπαξ όσοι φύγαμε από 12-16;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Ilias
12 Οκτωβρίου 2022 21:28

ΟΧΙ..σύμφωνα με τον ΥΠΕΘΑ https://enstoloi.net/sxolia/comments/comment-page-371/#comment-112023

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΙΟΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΙΟΣ
Απάντηση σε  Ilias
17 Οκτωβρίου 2022 22:53

ΥΕΘΑ: Δεν δικαιώνεται η χορήγηση συμπληρωματικού «εφάπαξ» στα στελέχη που αποστρατεύτηκαν από 01-08-2012 έως 31-12-2016 https://www.staratalogia.gr/2022/10/01-08-2012-31-12-2016.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντωνης
Αντωνης
11 Οκτωβρίου 2022 13:33

Απόφαση ΣτΕ-Νυχτερινή αποζημίωση-Επίδομα παραμεθορίου-Μισθολογικό ΕΜΘ-Δαπάνες μετακίνησης: Τι απαντά το ΥΠΟΙΚ-10 Οκτ 2022
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/12048855.pdf
https://drive.google.com/file/d/0B6xAAy1yH1tmbTR6b0NldVdBblE/view?resourcekey=0-MvVqAeRi0p7T6AGyxnVWkw
https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/12091190.pdf

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
11 Οκτωβρίου 2022 11:06

Καλημέρα.Οι συνάδελφοι όλοι θα πρέπουν να συμμετέχουν ενεργά στη διαβούλευση εκφράζοντας την άποψή τους εδώ:http://www.opengov.gr/minlab/?p=5781

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Νικος
Νικος
11 Οκτωβρίου 2022 10:17

Καλημέρα σε όλους…Η μη κατάργηση της extra κράτησης 1% αποδεικνύει ότι τα μετοχικά ταμεία των ΕΔ είναι μη βιώσιμα και προς κατάρρευση…. παρόλαυτα κάποιοι απόστρατοι ζητούν αυξήσεις στα μερίσματα.Τα λόγια περιττεύουν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
JR63
JR63
11 Οκτωβρίου 2022 15:11

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας κ. Καρασαββιδη. Επίσης να τονίσω, εγώ προσωπικά, ότι θα πρέπει να παραμείνει η σχέση μας με τα ΜΤΣ/Ν/Α ως έχει, μιας και ήμαστε ευτυχώς Μερισματουχοι και όχι απλώς συνταξιούχοι που περιμένουν τπ Κράτος να τους δώσει μια κάποια ενίσχυση.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Kostas
Kostas
9 Οκτωβρίου 2022 11:58

Αγαπητέ Μανώλη ο συνάδελφος σε διόρθωσε χωρίς να σε κατηγορήσει.Εσυ του τη λες,βγαίνεις από πανω κ έχεις άδικο.Δεν υπάρχει λόγος για καυγάδες αλλά κ τον προκαλείς κ ζητάς τα ρέστα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΠΑΜΠΗΣ
ΜΠΑΜΠΗΣ
8 Οκτωβρίου 2022 16:38

Καλησπέρα.
Βλέπω προς λύπη μου ότι στη διαβούλευση μέχρι στιγμής, υπάρχουν μόνο 38 σχόλια για το άρθρο 12 και άλλα 48 για το άρθρο 19.Ειδικά οι εν/εν συνάδελφοι από όλους τους Κλάδους από 91 και μετά πρέπει να γράψουν όλοι…Κρίμα…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βαγγέλης
Βαγγέλης
Απάντηση σε  ΜΠΑΜΠΗΣ
8 Οκτωβρίου 2022 20:23

Να πούμε οτι είναι το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας, άρθρο 12 η εισφορά και άρθρο 19 η πενταετία. Διαβούλευση έως 20-10. Εδώ τα σχόλια http://www.opengov.gr/minlab/?p=5781

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Panos K.
Panos K.
7 Οκτωβρίου 2022 20:15

Άσχημα νέα… Δεν καταργείται η εισφορά 1% για τους μετόχους των Μετοχικών Ταμείων Ενόπλων Δυνάμεων.
https://www.amyna.news/ellada/den-katargeitai-eisfora-metoxika-tameia-enoplwn-dynamewn/

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Panos K.
7 Οκτωβρίου 2022 21:28

Είχε ανακοινωθεί και το γνωρίζαμε από αρχές Σεπτεμβρίου.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-330/#comment-111400

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μάκης
Μάκης
7 Οκτωβρίου 2022 16:39

Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω για την μαχιμη πενταετία του μίνι νομοσχεδίου, θα μπορέσει κάποιος να αναγνωρίσει και υπηρεσία που έχει κάνει και μετά το 2017 και με ποιο κόστος; Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Μάκης
7 Οκτωβρίου 2022 18:56
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
Απάντηση σε  Γιάννης.
7 Οκτωβρίου 2022 21:03

Στο σχόλιο του ο GEORGIOSP αναφέρει στο τέλος την εγκύκλιο που ισχύει για τα συνταξιοδοτικά/ασφαλιστικά των πολιτικών υπαλλήλων και στρατιωτικών. Σε αυτήν αναφέρεται και είναι γνωστό σε όλους ότι η αναγνώριση του διπλάσιου χρόνου υπηρεσίας για τούς εισελθέντες στο στρατεύματα πριν το 1991 είναι χωρίς κόστος. Οσοι “παλιοί” δεν εχουν και τα 5 χρόνια αλλά λιγότερα, τώρα που θα μπορούν να τα συμπληρώσουν θα καταβάλουν ασφαλιστικές εισφορές όπωςοι υπόλοιποι; Στην πρόσφατη τροποποίηση του νόμου δεν γίνεται καμία αναφορά σε αυτό. Να υποθέσω ότι πρέπει να περιμένουμε νέα εγκύκλιο που θα ξεκαθαρίζει το θέμα;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
7 Οκτωβρίου 2022 21:34

Με την νέα νομοθεσία θα τα έχουν όλοι τα 5ετη, ο νομοθέτης πλέον καταργεί τους γεωγραφικούς περιορισμούς.
https://enstoloi.net/stratos/comment-page-333/#comment-112035

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
Απάντηση σε  Γιάννης.
8 Οκτωβρίου 2022 10:46

Ναι κατανοητό αυτό, το ερώτημα μου είναι αν πληρωθούν οι αντίστοιχες ασφαλιστικές εισφορές (εξαγορά) και από τους προ του 1991 καταταγέντες, εφόσον δεν έχει αλλάξει νομοθετικά κάτι στο θέμα αυτό. Λογικά θα διευκρινιστεί σύντομα το θέμα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
8 Οκτωβρίου 2022 11:25

Όσοι έχουν κατάταξη πριν την 1/10/1990 θα αναγνωρίσουν την πενταετία χωρίς καταβολή εισφορών.
Για κατάταξη από την ημερομηνία αυτή και μετά διάβασε την τελευταία παράγραφο στο σχόλιο https://enstoloi.net/aeroporia/comment-page-358/#comment-112081

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παναγιώτης Μ
Παναγιώτης Μ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
8 Οκτωβρίου 2022 18:39

Ευχαριστώ πολύ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΜΘ Ανθλγός
ΕΜΘ Ανθλγός
Απάντηση σε  Παναγιώτης Μ
9 Οκτωβρίου 2022 15:49

Παναγιώτη, μία διόρθωση. Η αναγνώριση του διπλάσιου χρόνου υπηρεσίας είναι χωρίς κόστος για όσους εισήλθαν στο στράτευμα έως και 30 Σεπτεμβρίου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Airwolf
Airwolf
6 Οκτωβρίου 2022 21:08

ΥΕΘΑ: Δεν δικαιώνεται η χορήγηση συμπληρωματικού «εφάπαξ» στα στελέχη που αποστρατεύτηκαν από 01-08-2012 έως 31-12-2016

https://www.staratalogia.gr/2022/10/01-08-2012-31-12-2016.html

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παντελής
Παντελής
Απάντηση σε  Airwolf
6 Οκτωβρίου 2022 23:16

θα δικαιωθούμε δικαστικά!! ο ΥΕΘΑ κάνει τη δουλειά του και εμείς τη δικιά μας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Παντελής
7 Οκτωβρίου 2022 10:22

Μακάρι Παντελή ! 10 Νοε 2022 Δικασιμος

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Ηλίας
Ηλίας
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
7 Οκτωβρίου 2022 11:29

Λοιπόν σε εμάς 16 άτομα έχει εκδοθεί δικαστικη απόφαση στις 31/12/2020 έκανε έφεση το κράτος εκδικάστηκε τον Φεβ 2022 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ περιμένουμε την απόφαση της έφεσης ….αλλά τρέχει με τόκο 6%

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  Ηλίας
7 Οκτωβρίου 2022 22:29

Σ΄ευχαριστω πολυ Ηλια για την ενημερωση !

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Peter
Peter
Απάντηση σε  Παντελής
7 Οκτωβρίου 2022 11:23

Δυστυχως φιλε ο ΥΕΘΑ δεν κανει την δουλεια του οπως πρεπει κατα την ταπεινη μου αποψη…δουλεια του ειναι εκτος των αλλων (εξοπλιστικα,επισκεψεις,συσκεψεις κλπ) και η μεριμνα του προσωπικου ε.ε και ε.α…κι αφου υπαρχει αυτη η εκκρεμοτητα με τα συμπληρωματικα εφαπαξ θα επρεπε να δοθει με καποιο τροπο λυση…γι’αυτο ειναι υπουργος,για να βρει τη λυση και να αποδοθουν τα οφειλομενα στους δικαιουχους…κι οχι να τρεχουμε στα δικαστηρια μετα απο 35 χρονια στο κουρμπετι…αλλα δυστυχως μονο με δικαστηρια καταλαβαινουν…αγωγες λοιπον μεχρι να σβησει ο ηλιος και να δουμε στο τελος ποιος θα δικαιωθει!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΜΘ Ανθλγός
ΕΜΘ Ανθλγός
Απάντηση σε  Peter
9 Οκτωβρίου 2022 15:53

Εδώ, πληρωνόμαστε με βασικό μισθό ανθυπασπιστή ενώ έχουμε προαχθεί πριν από 2 χρόνια και ακούστηκε ότι δεν θα πάρουμε και αναδρομικά…. και μάς κοροϊδεύουν κιόλας από πάνω. Τί συζητάμε τώρα;;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Kostas
Kostas
Απάντηση σε  ΕΜΘ Ανθλγός
10 Οκτωβρίου 2022 19:27

Το θέμα είναι συνάδελφε ότι όταν ζητούσαν την προαγωγή μας,έλεγαν δε θα έχει μισθολογικο κόστος στην υπηρεσία.Αρα καλά κάνουν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Kostas
20 Οκτωβρίου 2022 13:41

Πολυ καλα θυμασαι καλα αγαπητε Κωστα.Θυμαμαι πολυ καλα στη Βουλη διαφορους συνδικαληστες οταν ζητουσαν την βαθμολογικη αναβαθμιση των ΕΜΘ,να λενε οτι δεν υπαρχει κανενα δημοσιονομικο κοστος!!!Υπαρχουν και τα αναλογα βιντεο στο ιντερνετ!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  Παντελής
20 Οκτωβρίου 2022 13:38

Οι πρωτες 3 αγωγες δικαστηκαν κανονικα την 17η Οκτωβριου.Σε μερικους μηνες περιμενουμε την αποφαση

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
6 Οκτωβρίου 2022 20:17

Κατετέθη το σχέδιο νόμου του Υπ. Εργασίας στην δημόσια διαβούλευση.
¨Εξορθολογισμός ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής νομοθεσίας, ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και άλλες διατάξεις¨
Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι την 20ή Οκτωβρίου 2022 και ώρα 20.00

Και ειδικότερα στο Άρθρο 19 Υπολογισμός χρόνου υπηρεσίας ένστολου προσωπικού του δημοσίου στο διπλάσιο – Αντικατάσταση παρ. 5 άρθρου 40 π.δ. 169/2007 και παρ. 3 άρθρου 22 ν. 3865/2010
http://www.opengov.gr/minlab/?p=5793

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andreas
andreas
5 Οκτωβρίου 2022 20:03

τι γινεται με τα επιτοκια της ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Α.Π.
Α.Π.
Απάντηση σε  andreas
5 Οκτωβρίου 2022 21:59
Καλλιοπη
Καλλιοπη
5 Οκτωβρίου 2022 09:45

Καλημέρα σας θα ήθελα να ρωτήσω αυτό το περιβόητο πολυνοσχεδιο του ΥΠΕΘΑ ανέβηκε στην διαύγεια;ήταν να γίνει η ανάρτηση του 3/10/2022

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  Καλλιοπη
5 Οκτωβρίου 2022 11:08

Όταν έρχεται ένα νομοσχέδιο συνήθως αναρτάτε στην δημόσια διαβούλευση πριν κατατεθεί στην βουλή.
Η τελευταία πληροφορία είναι αυτή…αναμένουμε
https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-73/#comment-111783

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
4 Οκτωβρίου 2022 13:20

Καλησπέρα! Κύριε Καρασαββιδη αν μπορείτε να μου δώσετε τα φώτα σας είμαι συνταξιούχος από 2009 εργάστηκα το 2019, 20, 21 με τις νόμιμες μειώσεις 60% και αργότερα 30% τις σύνταξης μου. Έχω 430 ενσημα σε τηλεφωνική επικοινωνία με το ΓΛΚ τηλεφωνικό κέντρο τμήμα μεταβολών που είπαν ότι ο νόμος λέει ότι δεν μπορούν να αξιοποιηθούν γι αυτούς που εργάστηκαν από το 2016 και μετά. Διαβάζοντας τον νόμο καταλαβαίνω ότι δεν μπορούν να αξιοποιηθούν για αυτούς που εργάστηκαν πριν το 2016 και δεν είχαν τις νόμιμες κρατήσεις. Σας παρακαλώ αν γνωρίζετε η κάποιος συναδελφος

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Μανώλης
Μανώλης
Απάντηση σε  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
5 Οκτωβρίου 2022 10:35

Εμένα, εργασία από 2014 ως 2022, μου είπαν ότι δεν μπορώ επειδή εργάστηκα πριν το 2016, όπως έγραψες και εσύ.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
5 Οκτωβρίου 2022 11:47

Όσοι συνταξιούχοι (προ Ν4387/2016) είχαν αρχίσει να εργάζονται πριν την ισχύ του Ν4387/2016 και συνέχισαν χωρίς διακοπή και μετά μπορούν να αξιοποιήσουν τον χρόνο ασφάλισης μόνο στην περίπτωση που προβλεπόταν η αξιοποίηση με τις προγενέστερες διατάξεις.
Αφού εσύ εργάστηκες από το 2019 και μετά υπάγεσαι στις διατάξεις του Ν4387/2016 και μπορείς να αξιοποιήσεις τον χρόνο ασφάλισης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 20 όπως ισχύει σήμερα.
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/198288
Διάβασε και τις εγκυκλίους
https://diavgeia.gov.gr/doc/634Γ465ΧΠΙ-ΒΘ0 και
https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΘΧΝ465ΧΠΙ-ΛΕ8

Υ.Γ 1 Στην επικοινωνία με το ΓΛΚ μάλλον δεν κατάλαβαν τι ρώτησες. Θα σου πρότεινα να απευθύνεις γραπτό ηλεκτρονικό ερώτημα το οποίο είναι προσωποποιημένο (με κωδικούς taxis).
https://ticketing.1555.gov.gr/odigosUI/page/service-view?cid=2eb969d9-22cf-41e5-ab0d-45328b4407aa
Έτσι θα έχεις και γραπτή απάντηση του ΕΦΚΑ στο email σου.
Στο ερώτημα σου θα ζητάς πληροφορίες, αφού αναφέρεις την ημερομηνία συνταξιοδότησης και την περίοδο/περιόδους που εργάστηκες, για τις ενέργειες που πρέπει να κάνεις ώστε να αξιοποιηθεί ο χρόνος ασφάλισης μετά την συνταξιοδότηση σου σύμφωνα με την παράγραφο 5 του άρθρου 20 του Ν4387/2016 όπως ισχύει σήμερα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΑ
Απάντηση σε  GEORGIOSP
5 Οκτωβρίου 2022 22:07

Σας ευχαριστώ πολύ να είστε καλά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
3 Οκτωβρίου 2022 09:02

Καλημερα!Εχει καποιος – α συναδελφος, πληροφορια για τα αναδρομικα ΕΦΑΠΑΞ που τα διεκδικουμε δικαστικα??

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  Παντελης
3 Οκτωβρίου 2022 12:39

Καλημέρα Παντελή. Εγώ και άλλοι περίπου 24 συνάδελφοι έχουμε καταθέσει αγωγή, για συμπληρωματικό εφάπαξ, από τον Νοέμβριο του 2020. Πριν λίγο καιρό πήρε ημερομηνία δικασίμου, από το Πρωτοδικείο Αθηνών, για τον επόμενο μήνα (Νοέμβριο). Θα περιμένουμε να δούμε. Εννοείται ότι εξέλιξη υπάρχει, θα ενημερώσω μέσα από την σελίδα, εδώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
3 Οκτωβρίου 2022 13:46

Ευχαριστω πολυ και ευχομαι καλη δικαιωση για ολους μας!Το μονο που μου κανει τρομερη εντυπωση ειναι οτι ουτε οι θεσμικες ενωσεις των αποστρατων αλλα ουτε οι συνδικαλιστικες ΠΟΕΣ και ΠΟΜΕΝΣ εχουν ασχοληθει σοβαρα με το θεμα αυτο!Κι ας αφορα στελεχη ολων των οπλων 5 ετων και ας ειναι καταφορη αδικια απο μερους του Κρατους Δικαιου!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΙΩΡΓΟΣ15
ΓΙΩΡΓΟΣ15
Απάντηση σε  Παντελης
4 Οκτωβρίου 2022 12:12

Καλημέρα Παντελή. Μη σου κάνει τίποτε εντύπωση με τις θεσμικές ενώσεις μας. Πολύ σωστά λες ότι δεν ασχολήθηκαν καν με αυτό το θέμα. Όπως ούτε με το άλλο, ακόμα πιο σοβαρό ζήτημα, την 2η 5ετία του ν.4609/19 που αφορά όλους μα όλους-ακόμη και εν ε.α.- δεν έκαναν σοβαρές ενέργειες διότι ήταν πίσω στη ατζέντα τους και τώρα πάει να καταργηθεί-χαθεί . Ασχολούνται μόνο τελικά με αυτά που θέλουν ή μπορούν, έτσι το καταλαβαίνω και μακάρι να έχω λάθος. Μόνο χθες είδαμε και μετά από 3 χρόνια, ο ΣΑΣΜΥ (παραθέτω στο τέλος το δημοσίευμα) να στέλνει έγγραφο στο ΥΠΕΘΑ – Υπ. Εργασίας και να προτείνει 2-3 σωστά ζητήματα.Ας ελπίσουμε να γίνει κάτι σε όλα αυτά τα θέματα. https://www.staratalogia.gr/2022/10/3-386510-5-11-460919.html

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΜΑNΟΣ
ΜΑNΟΣ
Απάντηση σε  Παντελης
4 Οκτωβρίου 2022 13:26

Παντελη,οσον αφορα 4 ομαδικες που κατατεθηκαν μεσω ΠΣΑΕΜΘ , η πρωτη ομαδικη κατα του ΜΤΣ εχει δικασιμο για 17/10/2022,η δευτερη ομαδικη κατα του ΜΤΣ ΕΧΕΙ δικασιμο για 7/11/2022,η τριτη ομαδικη κατα του ΜΤΑ εχει δικασιμο για 17/10/2022 και η τεταρτη ομαδικη κατα του ΜΤΑ πηρε εχει δικασιμο για 17/10/2022.Οι ενωσεις ε.ε δεν εχουν λογο να ασχοληθουν με αυτο το θεμα!!Αλλα πραγματα τους ενδιαφερουν!!Οσο για τις θεσμικες ενωσεις αποστρατων,μαλλον κοιμουνται τον υπνο του δικαιου!!!Μην περιμενετε τιποτα απο αυτες,αλλος ειναι ο ρολος τους.Ευχομαι να εχουμε θετικα αποτελεσματα στις αγωγες μας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Παντελης
Παντελης
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ15
3 Οκτωβρίου 2022 16:37

Ευχαριστω πολυ και ευχομαι σε δικαιωση για ολους!

ΣΩΜΑ:
Στρατός