Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 390 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.1K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιάννης.
Γιάννης.
31 Ιανουαρίου 2023 16:53

Απόφαση-πιλότος για την επιστροφή της ΕΑΣ.
https://www.staratalogia.gr/2023/01/blog-post_88.html?fbclid=IwAR0441ZeYVxBFcK3gx9YwHwPwl0J5VRPB2uJNm2CF7_2BMti6UDsq3l98YE

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Γιάννης.
1 Φεβρουαρίου 2023 13:00

To δημοσίευμα προσπαθεί να αφήσει την εντύπωση στους δεκάδες χιλιάδες απόστρατους συνταξιούχους που υπέβαλαν αιτήσεις στο ΓΛΚ για την ΕΑΣ, ότι τελικά από μόνο του το ΓΛΚ κάποτε θα επιστρέψει τα παράνομα παρακρατηθέντα. Στην πραγματικότητα όμως παρουσιάζει αποφάση του 2018 για ενστάσεις που καταχωρήθηκαν στο βιβλίο δικογράφων των ετων 2010 και 2011 (φαίνεται στην πράξη του Α κλιμακίου) με τον ισχυρισμό ότι η πράξη προκλήθηκε μετά από απλή αίτηση συνταξιούχου το 2018. Όμως με αίτηση του 2018 δεν μπορούν να αποφασίσουν για το 2010 εξ αιτίας όχι μόνο λόγω παραγραφής , αλλά και διότι η 244/2017 απόφαση του ΕΣ περιορίζει τις απαιτήσεις για την ΕΑΣ μόνο απο 8-2-2017 και μετά.
Αν θέλουν την καλή εντύπωση υπάρχει τρόπος να το κάνουν υλοποιώντας τον σχεδιασμό που βρίσκεται πάνω στο τραπέζι.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΙΟΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΙΟΣ
2 Φεβρουαρίου 2023 17:50

Διάβασε προσεκτικά τι λέει για να μην βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα: “…Ωστόσο, επειδή υπάρχει μεταγενέστερη απόφαση του Ελ. Συνεδρίου (η 1975/2021), το διάστημα των αναδρομικών δεν θα είναι από το 2010 αλλά για τα έτη 2017 και 2018. Αν, όμως, υπάρχουν αγωγές συνταξιούχων πριν την απόφαση 244 του 2017, αυτοί δικαιούνται αναδρομικά 5ετίας.
Η ουσία είναι ότι για πρώτη φορά δικαιώνονται οι αιτήσεις των συνταξιούχων του Δημοσίου – αποστράτων για αναδρομικά από την ΕΑΣ, που σημαίνει ότι το σκεπτικό του Α’ Κλιμακίου ισχύει και για όλες τις αιτήσεις-ενστάσεις που κατά δεκάδες χιλιάδες έστελναν οι συνταξιούχοι το 2017-2018 στο Γενικό Λογιστήριο ζητώντας διακοπή ΕΑΣ και αναδρομικά.
Ειδικά για την ΕΑΣ, μετά και το γεγονός ότι δικαιώνονται με αναδρομικά οι συνταξιούχοι που υπέβαλαν αιτήσεις, θεωρείται βέβαιη η οριστική ρύθμιση του ζητήματος, καθώς δεν υφίσταται καμία διάταξη νόμου που να αντικρούει την επιστροφή των κρατήσεων για τη διετία 2017-2018 στους συνταξιούχους του Δημοσίου.”

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΙΟΣ
4 Φεβρουαρίου 2023 14:20

Καλύτερα να διαβάσεις εσύ προσεκτικότερα και μάθε ότι. ο 1) Στο βιβλίο δικογράφων δεν εγγράφονται απλές αιτήσεις αλλά ενστάσεις για κάποια δίκη.2) Οι αιτήσεις των δεκάδων χιλιάδων συνταξιούχων έγιναν για να διακοπεί ο χρόνος παραγραφής της απαίτησης στην περίπτωση που η πολιτεία δεν θα έδινε από μόνη της τα αναδρομικά, αλλά θα χρειαζόταν κάποια δίκη. 3) Ο συντάκτης στην προσπάθεια να φανεί πιο πειστικός αναφέρει ότι η πράξη του Α κλιμακίου ήρθε κατόπιν αίτησης κάποιου εκ των δεκάδων χιλιάδων συνταξιούχων που το 2018 ζητούσαν να σταματήσει η κράτηση ΕΑΣ απο την σύνταξη τους, αλλά το 2018 δεν μπορείς να διεκδικήσεις την ΕΑΣ του 2010 διότι έχει ήδη προηγηθεί η 244/2017 ΕΣ που έλεγε ότι ποσά ΕΑΣ πριν την 8-2-2017 δεν μπορούν να διεκδικηθούν, επομένως σε καμιά περίπτωση η αίτηση που προκάλεσε την εμφανιζόμενη πράξη δεν έγινε το 2018. Ο συντάκτης επίτηδες εμφανίζει ότι υπάρχει δικαίωση απλώς με μία αίτηση, για να δημιουργηθεί η ψευδαίσθηση στον συνταξιούχο ότι ούτως ή άλλως με την αίτηση και μόνο κάποτε το ΓΛΚ οίκοθεν θα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
CHPOL
CHPOL
31 Ιανουαρίου 2023 12:17

Αγαπητέ Ilias, όσον αφορά το άρθρο 35 του παρόντος νόμου βλέπεις εσύ καμία συμμόρφωση με τις αποφάσεις της δικαιοσύνης (ΣτΕ)? Ή έστω βλέπεις καμία ακολουθία με τα λόγια και εν τέλει τις πράξεις του υπουργού. Εμένα προσωπικά δεν περνά καν από το μυαλό μου ότι περίπου τρία χρόνια τώρα αυτό το νομοσχέδιο εκπονείται, έρχεται, γυρίζει πίσω, ξανάρχεται και το τώρα έρχεται στο παρά-πέντε των…….ξέρουμε όλοι. Είναι αργά για δάκρυα και συμπόνοια. Πέραν των χρημάτων υπάρχει και υπερτερεί η κοροϊδία. Απ΄ ότι βλέπω την ανεχόμαστε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΙΤ
ΙΤ
30 Ιανουαρίου 2023 23:52
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΙΤ
31 Ιανουαρίου 2023 00:05

Εμας ΔΕΝ μας αφορά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΙΤ
ΙΤ
Απάντηση σε  Γιάννης.
31 Ιανουαρίου 2023 09:59

Αφορά όσους δουλέψουν μετά τη συνταξιοδότηση από την υπηρεσία. Να χουν κι αυτό υπόψη, ότι θα υπάρχει ετήσια αναπροσαρμογή των εισφορών.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΙΤ
31 Ιανουαρίου 2023 11:11

Αντίστοιχα μπορούν ετησίως να αλλάζουν ασφαλιστική κλάση.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  ΙΤ
31 Ιανουαρίου 2023 11:54

Καλά έκανες και το ανάρτησες εφόσον εκτίμησες ότι χρειάζεται, αλλά θα πρέπει να διευκρινίζονται κάποια πράγματα ώστε να μην δημιουργούνται απορίες ή παρερμηνείες από κάποιους που ενδεχομένως δεν γνωρίζουν, βλέποντας μια παραπομπή και μόνο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ilias
Ilias
30 Ιανουαρίου 2023 11:26

Σύμφωνα με ανάρτηση του Αντιπροέδρου της ΕΑΑΣ υπάρχουν κάποιες θετικές εξελίξεις για το υπό ψήφιση νομοσχέδιο https://www.eaas.gr/arthra-dimosieymata/polynomoshedio-ypetha-grafei-o-antiproedros-eaas

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Κώστας
Κώστας
31 Ιανουαρίου 2023 02:54

Αχιλλέα η κράτηση υπέρ ΝΙΜΤΣ που έχουμε στο μέρισμα θα συνεχίσει να υφίσταται ή θα καταργηθεί;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
JR63
JR63
31 Ιανουαρίου 2023 07:15

Συγχαρητήρια κ. Καρασαββιδη για την τοποθέτηση σας!!!
Φτάνουν πια οι σωτήρες, χορτάσαμε λόγια και υποσχέσεις.
Καλημέρα σε όλους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
geo
geo
30 Ιανουαρίου 2023 10:51

Καλημέρα, έχω παραιτηθεί με 23 χρόνια υπηρεσίας. Γνωρίζει κάποιος εάν με 2 χρόνια προαιρετική συνέχιση ασφάλισης μπορώ να αποκτήσω τα προνόμια της 25ετίας, δηλαδή δικαίωμα σύνταξης στα 60 (αντί των 67).
Ποιά υπηρεσία θα μπορούσε να μου δώσει επίσημη απάντηση; Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Γιάννης.
Γιάννης.
Contributor
Απάντηση σε  geo
30 Ιανουαρίου 2023 12:35

Θα πρέπει να απευθυνθείς στον ΕΦΚΑ τη περιοχής σου.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  geo
30 Ιανουαρίου 2023 19:30

Καλησπέρα geo.
Αν δεις στην εγκύκλιο για την προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης υπάρχει τηλέφωνο και email επάνω αριστερά https://t.ly/G-qM .
Αν και πιστεύω ότι προορίζονται για εσωτερική χρήση αν επικοινωνήσεις μαζί τους ίσως να μπορούσαν να σε κατευθύνουν στο που θα πρέπει να απευθυνθείς για περισσότερες πληροφορίες.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
Απάντηση σε  geo
30 Ιανουαρίου 2023 20:16

Για τις λεπτομέρειες θεμελίωσης – υποβολής αίτησης απονομής σύνταξης θα πρέπει να απευθυνθείς στον ΕΦΚΑ/ΓΛΚ πριν την υποβολή της αίτησης προαιρετικής ασφάλισης, για να ξέρεις πόσοι μήνες σου υπολείπονται για την σύνταξη.

Μετά θα πας στον ΕΦΚΑ της περιοχής σου θα κάνεις την αίτηση από εκεί θα περάσεις γιατρούς και εκεί θα πληρώνεις κάθε μήνα τις εισφορές του για τον χρόνο ασφάλισης που θα επιλέξεις να αναγνωρίσεις.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
29 Ιανουαρίου 2023 01:52

ΘΈΛΩ ΝΑ ΡΩΤΉΣΩ: Ο ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΆ ΤΑ ΜΕΡΊΣΜΑΤΑ, ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΊ ΤΟΥ ΤΡΈΧΟΝΤΟΣ ΧΡΌΝΟΥ; ΑΝ ΝΑΙ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ , ΟΠΩΣ , ΚΆΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΉ ΕΙΠΏΘΗΚΕ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ηλιας
Ηλιας
Απάντηση σε  Δημήτρης
29 Ιανουαρίου 2023 08:01

ΝΑΙ αν συμφωνήσει και η ΕΑΑΣ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  Ηλιας
29 Ιανουαρίου 2023 12:39

Τρίτη 31/1 Ώρα 17.00΄- Αίθουσα «Προέδρου Αθανασίου Κωνστ. Τσαλδάρη» (223)
H ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ θα συνεδριάσει με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας «Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις».
Εισηγητές: Νικόλαος Μανωλάκος και Γεώργιος Τσίπρας

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγελης Τ.
Βαγγελης Τ.
28 Ιανουαρίου 2023 13:45

Οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά άγγιζαν το 2019 το 1,5 εκατομμύριο. Σήμερα, έχουν μειωθεί κατά 600.000 περίπου, αφού 280.000 με την εφαρμογή των βελτιωμένων ποσοστών αναπλήρωσης του ν. Βρούτση και άλλοι 320.000 περίπου με τις αυξήσεις του 7,75% που δίνονται, μηδενίζουν την προσωπική τους διαφορά και θα δουν κάποιες αυξήσεις.Απο τους 910.000 συνταξιούχους που διαθέτουν σήμερα προσωπική διαφορά σε σύνολο 2.630.000 συνταξιούχων, 260.000 από αυτούς έλαβαν την έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 250 ευρώ τα Χριστούγεννα και το Πάσχα του 2022 ενω 515.000 είδαν αύξηση συντάξεων, μέσω της κατάργησης της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης.Τέλος για τους 135.000, οι οποίοι κινούνται μεταξύ 800 και 1.000 ευρώ και δεν έχουν το παραμικρό όφελος, ο Κ. Χατζηδάκης «φωτογράφισε» κάποιο έκτακτο επίδομα όταν θα υπάρχει σαφέστερη εικόνα για επιπλέον διαθέσιμο δημοσιονομικό χώρο στα τελη Φεβρουαρίου.

https://www.skai.gr/news/finance/xatzidakis-gia-tin-prosopiki-diafora-pithani-nea-paremvasi-sto-telos-fevrouariou

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Βαγγελης Τ.
28 Ιανουαρίου 2023 15:46

Καλό θα ήταν να φωτογραφίσει και το πότε θα δοθεί η επιστροφή της αντισυνταγματικής, για τα έτη 2017-2018, ΕΑΣ διότι αν οι εκλογές διεξαχθούν τον Απρίλιο τότε αυτές θα πρέπει να προκηρυχθούν τον Μάρτιο, και μένει ο Φλεβάρης μόνο προκειμένου να φανεί η πρόθεση τους. Μέσα στον θόρυβο μπορεί να νομίζουν ότι το έχουμε ξεχάσει ή αν δεν το έχουμε ξεχάσει να νομίζουν ότι μεθυσμένοι από το ύψος των τόσων απανωτών αυξήσεων θα το προσπεράσουμε.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  Βαγγελης Τ.
28 Ιανουαρίου 2023 17:55

ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ,ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ.ΛΟΓΙΚΟ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΡ.ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΦΗΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ,ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΠΡ.ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ.ΕΧΩ 30ΕΥΡΩ ΔΙΑΦΟΡΑ,ΝΑ ΠΑΡΩ 30.ΕΧΩ 100,ΝΑ ΠΑΡΩ 100.ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘ ΕΞΗΣ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Νικo
Νικo
Απάντηση σε  ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
29 Ιανουαρίου 2023 09:19

Γιατί έτσι θα επιβραβευτει αυτός με μεγάλη προσωπικά διαφορά κ είναι άδικο.Δηλαδη εσύ που έχεις π.χ 300 ευρώ προσωπική θα πάρεις 300 κ εγω που έχω 50 θα πάρω μόνο 50.Σκεψου κ που δίνει 300 το μηνα σε σένα αδικεί άλλους που βγήκαν στη σύνταξη πιο μετά κ χωρίς προσωπική διαφορά παίρνουν λιγότερα.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Απάντηση σε  Νικo
29 Ιανουαρίου 2023 17:37

ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΆΛΗ ΠΡ, ΔΙΑΦΟΡΑ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
NIKOLAS
NIKOLAS
Απάντηση σε  Βαγγελης Τ.
30 Ιανουαρίου 2023 00:02

Σκονάκι από τον Χατζηδάκη έκανες?

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Κώστας
Κώστας
28 Ιανουαρίου 2023 08:37

Στην συνταξη μου, απονεμηθηκε το 2019, πληρωθηκε μονο η αυξηδη 7.7% στην ανταποδοτικη, χωρις αναδρομικά και χωρίς ξαμια αυξηση στην εθνικη. Αυτα προς ενημέρωση.Εαν δεν κανω λάθος, ειχε εξαγγελθει οτι θα αυξηθεί και η εθνικη, 384 € σε 414.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  Κώστας
28 Ιανουαρίου 2023 10:19

Καλημέρα. Το είδες στο μηνιαίο έντυπο της σύνταξης ή είναι δική σου εκτίμηση? Γιατί νομίζω ότι δεν έχουν αναρτηθεί τα έντυπα στην πλατφόρμα του ΕΦΚΑ. Μετά τις 15 Φεβρουαρίου θα έχεις καλύτερη εικόνα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Jan
Jan
Απάντηση σε  Κώστας
28 Ιανουαρίου 2023 10:20

Πώς είδες την αύξηση αφού δεν έχουν αναρτηθεί τα ενημερωτικά του Φεβρουαρίου ;

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Dhmos
Dhmos
28 Ιανουαρίου 2023 08:28

Καλημέρα.
Έχω κάνει ένα δάνειο εδώ και 10 χρονια στην Πειραιώς με σταθερό επιτόκιο.
Εδω και 10 χρονια πλήρωνα δόση 500 ευρω.
Μπήκα και είδα ότι έχει μια αύξηση 60 ευρώ. Όταν η δόση μου καθε .μήνα είναι 500ευρω.
Γίνεται?
Ξέρει κάποιος.
Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
ΑΓΝΩΣΤΟ
Τάκης
Τάκης
Απάντηση σε  Dhmos
28 Ιανουαρίου 2023 10:48

Καλημέρα, επειδή και εγώ έχω δάνειο με την τράπεζα, έχω σταθερό επιτόκιο για 10 χρόνια και μετά, για ττην υπόλοιπη σιάρκεια του, το επιτόκιο γίνεται κυμαινόμενο. Προφανώς αυτό ισχύει και για σένα, έαν η διάρκειά του, είναι πάνω από 10 χρόνια.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
JR63
JR63
27 Ιανουαρίου 2023 20:16

Αγαπητοί Συνάδελφοι, Επειδή μερικοί όχι όλοι οι ε.ε λένε πολλά και ζητάνε παραδείγματα και χρόνους, διαβάστε λοιπόν τα παρακάτω, μιας και μπήκα στο Στρατό συνειδητά από επιλογή, είμαι τρίτη γενιά και αν ήμουν ξανά 18, την ίδια δουλειά θα διάλεγα. Η μητέρα μου, χήρα Ανχη με τον πολύ παλιό τρόπο υπολογισμού φυσικά όταν έφυγε και αυτή και σταματησε να λαμβάνει την σύνταξη του πατέρα μου, διαπίστωσα ότι ελάμβανε λιγότερα από εμένα μόλις 100€ στην σύνταξη και στα τρίμηνα του Μερίσματος έπαιρνε σχεδόν τα διπλά. Εγώ, που αποστρατεύτηκα το 2013 σαν Τχης προέλευσης ΣΜΥ διετούς φοίτησης με χρονοεπιδομα 60% και 34χρονια, 6 μήνες και κάτι ημέρες, δηλαδή 35/35 με πληρωμένα ότι απαιτούνταν και με αποδοχές πλήρεις Σχη παίρνω στο χέρι 1,131€ σύνταξη και 210 ΜΤΣ-ΕΚΟΕΜΣ. Εάν αγαπητοί Συνάδελφοι, οι ε.ε που εκφράζετε γκρίνιες δηλαδή όσοι γκρινιάζουν, αισθάνεστε καλά και νομίζετε ότι ο εχθρός είμαστε εμείς οι παλιοί, μάλιστα κάποιοι είπαν κάτι και για αποφοίτους 1ης Λυκείου και είναι απαράδεκτες αυτές οι δηλώσεις τότε μπράβο σε αυτούς τους πολιτικούς που σας έπεισαν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΦΩΤΗΣ
ΦΩΤΗΣ
Απάντηση σε  JR63
27 Ιανουαρίου 2023 21:06

Δίκιο έχεις είναι όλη η συζήτηση λάθος συγκρίνουμε διαφορετικές εποχές με διαφορετικά δεδομένα και ο καθένας γνωρίζοντας τα δικά του δεδομένα κρίνει μονόπλευρα ενώ τα όποια λάθη που σαφώς έχουν γίνει με τις συντάξεις δεν είναι δικά μας αλλά των εκάστοτε κυβερνήσεων που φυσικά εμεις ψηφίζουμε για να τα λέμε όλα

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  JR63
27 Ιανουαρίου 2023 22:34

1) Σ. Υπξκών/ Βαθμός Τχης – πραγματικά χρόνια 35 (Χωρίς πλασματικά)- Έγγαμος με 2 τέκνα : Πληρωτέα Σύνταξη 1.029,61 Μερίσματα (ΕΚΟΕΜΣ & ΜΤΣ) 274, 86 Σύνολο: 1.304e Δικό σου σύνολο: 1341e. 2) Σ. Υπξκών/ Βαθμός Τχης – πραγματικά χρόνια 35 & 5 πλασματικά (κόστος εξαγοράς 5ετίας 2.490e σύμφωνα με την εφαρμογή) Συνολικά 40 ασφαλιστικά χρόνια- Έγγαμος με 2 τέκνα : Πληρωτέα Σύνταξη:1.197 Μερίσματα (ΕΚΟΕΜΣ & ΜΤΣ) 269,55 Σύνολο 1.466,31e Δικό σου σύνολο: 1341e. ( Ας ερμηνεύσει ο καθένας ανάλογα) Δεν νομίζω ότι ¨οι ε.ε που εκφράζετε γκρίνιες δηλαδή όσοι γκρινιάζουν οι ε.ε¨ ( όπως έγραψες) αρχίσαμε ξαφνικά να ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με τους ε.α. γιατί συνεννοηθήκαμε μεταξύ μας,μήπως διερωτήθηκες αν συνάδελφοι ε.α. με τα σχόλια τους ΄΄ερέθισαν΄΄ τους ε.ε¨? Όσο για το ποιος έχει γρίνια (γκρίνια η [grína] Ο25α : εκδήλωση δυσφορίας που προέρχεται συνήθ. από μια, χωρίς σοβαρό λόγο, εριστική διάθεση· μουρμούρα) ή ποιοι γκρινιάζουν (κρινιάζω [grinázo] Ρ2.2α : εκδηλώνω δυσφορία που συνήθ. προέρχεται από μια, χωρίς σοβαρό λόγο, εριστική διάθεση, παραπονιέμαι συνέχεια, μουρμουρίζω) ας παρατηρήσουμε tα σχόλια. Με… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
JR63
JR63
Απάντηση σε  Jiannis
27 Ιανουαρίου 2023 23:47

Αγαπητέ Συνάδελφε, ακριβώς αυτό περιγράφω και εγώ.
Μας κατάντησαν να λαμβάνουμε μισθούς και συντάξεις όμοιες με τους άλλους συμπολίτες μας, κάνοντας όμως μια τελείως διαφορετική εργασία από αυτούς.
Δηλαδή έγινε μια πρωτοφανής εξομοίωση σε όλους και με όλους και μάλιστα, προς τα κάτω.
Απαραίτητη η θυσία για να σωθεί η πατρίδα, ναι συμφωνώ, μόνο που αυτή ήταν και παραμένει μονόπλευρη.
Από εμάς και όχι από τους υπεύθυνους!!!
Αν εσείς ή κάποιος άλλος νομίζετε ότι είμαστε συνυπεύθυνοι εμείς που ήμασταν (σχήμα λόγου) πάνω στο καράβι με αυτούς που οδηγούσαν και συνεχίζουν να οδηγούν το καράβι που όπως αποδείχτηκε το έριξαν και στις ξερές με εμάς ναυαγούς μέσα στην παγωμένη θάλασσα και τους υπαίτιους στην ασφάλεια της βάρκας, τότε να με συγχωρείτε αλλά κάνετε λάθος.
Τέλος πάντων, για να μην μαλώνουμε μεταξύ μας, καλή σας νύχτα και δύναμη σε όλους μας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  JR63
28 Ιανουαρίου 2023 00:17

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ τους παλαιότερους,υπεύθυνους ή συνυπεύθυνους με την όποια πολιτική ηγεσία ή κυβέρνηση. Γνωρίζουμε όλοι ε.ε και ε.α ποιοί ευθύνονται για τις καταστάσεις που βιώνουμε οι μεν και οι δε. Καλο ξημέρωμα να έχουμε όλοι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικόλαος Σ
Νικόλαος Σ
Απάντηση σε  JR63
28 Ιανουαρίου 2023 08:54

Καλή η τοποθέτηση, τα χρήματα τα οποία παίρνουμε είναι πολύ λίγα, θα έλεγα όμως τα εξής: Είμαι εα υποπτέραχος με 38 χρόνια πραγματική υπηρεσία (4 σχολή συν 34).Η σύνταξη μου, μετά τις τωρινές αυξήσεις, είναι 1512€ χωρίς το μέρισμα. Χθες συζητούσα με συνάδελφο εξ υπαξιωματικών, ο οποίος έφυγε με αίτησή του πριν το 2015 με 27 χρόνια πραγματικά, ο οποίος θεωρεί ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει η προσωπική διαφορά των 150 ευρω και αντί αυτού θα έπρεπε να λάβει αύξηση όπως οι υπόλοιποι, ώστε αντί των 1150 ευρω της σύνταξης να έχει τουλάχιστον 1250-1300 ευρώ. Σεβαστά όλα αυτά και θα τονίσω ότι σε κάθε περίπτωση ανεξαρτητως βαθμού, οι συντάξεις θα πρέπει να εξασφαλίζουν την αξιοπρέπεια στον συνταξιούχο. Με την επισήμανση ότι σε καμία περίπτωση τα 1150 ευρώ που λαμβάνει ως σύνταξη ο συνάδελφος αλλά ούτε βεβαίως και τα 1512 που παίρνω εγω είναι χρήματα που επιτρέπουν αξιοπρεπή διαβίωση, σας ερωτώ: Εσείς θεωρείτε σωστό, η διαφορά της σύνταξης ενος υποπτεράρχου, που αποστρατεύθηκε μετά από 38 έτη, σε σχέση με τη… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
JR63
JR63
Απάντηση σε  Νικόλαος Σ
28 Ιανουαρίου 2023 13:13

Αγαπητέ Συνάδελφε, αυτό ακριβώς υποστηρίζω με όσα γράφω.
Έγινε μια άνευ προηγουμένου μείωση μισθών και συντάξεων όλων μας, χωρίς μέτρο και χωρίς να λάβουν υπόψη τους ούτε το ιδιόμορφο του επαγγέλματος αλλά ούτε και την ιεραρχική εξάρτηση.
Μας εξομοιώνουν με δημόσιους υπαλλήλους!!!
Βέβαια φταίμε και εμείς, γιατί πέσαμε αμαχητί
Αφού οι συνάδελφοι μας που υπηρετούσαν στα ΕΓΑ, στο ΕΠΥΕΘΑ και στα Σ.Γ των ΥΕΘΑ και ΥΦΕΘΑ και θα έπρεπε να κάνουν το αυτονόητο δεν έπραξαν τίποτε, με εξαίρεση ελάχιστες περιπτώσεις.
Δεν συζητώ, για τους πρώην συναδέλφους μας και νυν βουλευτές!!!!
Φυσικά και οι ενώσεις αποστράτων, με τις αδυναμίες που τις διέπουν δεν μπορούν, δεν πράττουν, κάνουν λάθος κινήσεις, τι να πούμε βλέπουμε και κρίνουμε.
Κάτι όμως πρέπει να αλλάξει, κάτι πρέπει να γίνει!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  JR63
28 Ιανουαρίου 2023 15:46

Φίλτατε JR63 πολύ εύστοχα τα συμπεράσματα σου, αλλά αν ισχύει αυτό που έγραψε ο Νικολαος Σ. , ότι,, Αξκός ΑΣΣΥ με 27 πραγματικά χρόνια & 5 πλαστικά, δηλ σύνολο 32 ασφαλιστικά χρόνια εισπράττει σύνταξη 1150€ και η γενιά μου με βαθμό Τχη ε.ε. με 35 πραγματικά χρόνια (χωρίς πλαστικά) Θα εισπράττουμε σύνταξη 1.029€ (τα μερίσματα δεν τα υπολογίζω, σήμερα υπάρχουν, αύριο τέλος) μου δίνει την εντύπωση ότι κατι αρχίζει να αχνοφαίνεται. (Μη λησμονούμε την αφορμή που γίνεται η συζήτηση ετούτη, μεταξύ ε.ε & ε.α)

ΣΩΜΑ:
Στρατός
JR63
JR63
Απάντηση σε  Jiannis
28 Ιανουαρίου 2023 17:19

Καλησπέρα σας Συνάδελφε, μιας λοιπόν και έχουμε ξεκινήσει αυτή την συζήτηση, ας την ανοίξουμε ακόμα περισσότερο. Αυτοί οι φωστήρες, που σκαρφίστηκαν τα άθλια οικονομικά τεχνάσματα κάπου πάτησαν και με κάποιους συνεργάστηκαν. Που πάτησαν; Μα στην καταστρατήγηση της ιεραρχίας, με την κατάργηση της αρχαιότητας. Δηλαδή, ένας Αξιωματικός προέλευσης ΣΜΥ, πάντα θα είναι νεώτερος από έναν ομοιοβαθμο συνάδελφό του προέλευσης ΣΣΕ ανεξάρτητα από την ημερομηνία κτήσης του βαθμού. Αυτό λοιπόν οδήγησε στην θεωρεία των Αξιωματικών Α και Β κατηγορίας, ανώτατης βαθμίδας εκπαίδευσης και ανώτερης αντίστοιχης. Αποτέλεσμα, πέραν όλων των άλλων ολεθριων σε κάθε έννοια πειθαρχίας, δικαίου και ιεραρχίας, ήταν να δοθεί το έναυσμα της υλοποίησης των αποδοχών με βάση τους υπόλοιπους υπαλλήλους. Κάτι που συνέφερε φυσικά τα οικονομικά επιτελεία των κυβερνήσεων, αλλά κατέστρεψε οικονομικά όλους εμάς. Με ποιους συνεργάστηκαν τώρα, για την υλοποίηση αυτής της μεθόδου. Ονόματα και διευθύνσεις, φυσικά δεν θα πω, θα περιγράψω όμως κάποιους που δεν είχαν ποτέ σχέση με Μονάδες Εκστρατείας, που επιθυμούσαν διακαώς τον βαθμό του Συνταγματάρχη έστω και για λίγες μόνο ημέρες χωρίς κανένα αντίκρισμα, κάποιους… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  JR63
29 Ιανουαρίου 2023 11:13

Καλημέρα Κε JR63. Με όλο το σεβασμό, θα προτιμούσα “η μπάλα να βρίσκεται εντός αγωνιστικού χώρου”. Λυπάμαι αν σας στεναχωρήσω, αλλά δε θα σηκώσω το γάντι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
27 Ιανουαρίου 2023 19:45

Στο ποσό της σύνταξης που πληρωθήκαμε για τον Φεβρουάριο είναι και η αύξηση του Ιανουαρίου ?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Βασίλης
Βασίλης
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
27 Ιανουαρίου 2023 19:58

Όχι, τα αναδρομικά θα δοθούν τον Φεβρουάριο.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
27 Ιανουαρίου 2023 20:01

Όχι. Θα τη δούμε με τη σύνταξη Μαρτίου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  ΧΡΗΣΤΟΣ
27 Ιανουαρίου 2023 20:12

Το 7,75% ισχύει από 1/1/2023.
Εμείς πληρωθήκαμε για Φεβρουάριο.
Η αύξηση του Ιανουαρίου θα δοθεί Μάρτη?

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  ΣΠΥΡΟΣ
27 Ιανουαρίου 2023 20:19

Τέλη Φεβ. με τη σύνταξη Μαρτίου.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΣΠΥΡΟΣ
ΣΠΥΡΟΣ
Απάντηση σε  aero
27 Ιανουαρίου 2023 21:23

Ευχαριστώ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos68
nikos68
27 Ιανουαρίου 2023 18:18

Τρίτη 31 Ιαν 23
4. Ώρα 17.00΄- Αίθουσα «Προέδρου Αθανασίου Κωνστ. Τσαλδάρη» (223)
H ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ θα συνεδριάσει με θέμα ημερήσιας διάταξης:
Επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας «Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, οργάνωση της Εθνοφυλακής και άλλες διατάξεις».
Εισηγητές: Νικόλαος Μανωλάκος και Γεώργιος Τσίπρας

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Παναγιώτης
Παναγιώτης
27 Ιανουαρίου 2023 16:55

Πάντως κύριοι ώσοι εδώ μέσα μιλάτε για δικαιοσύνη κ για άμεση κατάργηση της προσωπικής διαφοράς, δεν είδα κανέναν σας ( διορθώστε με αν κάνω λάθος) να διαμαρτυρηθεί γιατί κ θα πω το προσωπικό μου παράδειγμα, απόστρατος της ίδιας σχολής με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας με εμένα να παίρνει 200 με 250€ περισσότερα επειδή αποστρατεύθηκε πριν το ν κατρούγκαλου κ έχει προσωπική διαφορά κ εγώ μετά από αρκετά χρόνια θα μπορέσω να έχω την ίδια σύνταξη με αυτόν που λαμβάνει προσωπική διαφορά? αν λοιπόν κάποιοι θέλουν δικαιοσύνη να την θέλουν γενικά κ όχι μόνο αν αφορά τα δικά τους συμφέροντα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  Παναγιώτης
27 Ιανουαρίου 2023 18:13

Διαβάζοντας τις διαμαρτυρίες των ε.α. συναδέλφων, θα γινόντουσαν πιο πειστικές προς τους ε.ε., εάν δεν “πετούσαν την μπάλα στην κερκίδα” και μας έγραφαν αριθμούς π.χ. έτος διαγραφής : 2010/ χρόνια υπηρεσίας: 25 + 5 πλασματικά / πληρωτέο ποσό σύνταξης : €/ μερίσματα : €/
Προσωπική διαφορά : €.
Να συγκρίνουμε οι ε.ε. βάζοντας τα ίδια στοιχεία στην εφαρμογή, πόση σύνταξη θα περνάμε εμεις σήμερα. Να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι την αδικία που μας περιγράφουν.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
!!!
!!!
Απάντηση σε  Jiannis
27 Ιανουαρίου 2023 18:27

Άστο, άστο…
Άστο σου λέω…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Απάντηση σε  Jiannis
27 Ιανουαρίου 2023 18:44

Συμφωνώ κ εγώ που αποστρατεύθηκα το 2018 με 30 χρόνια πραγματικής υπηρεσίας (παίρνω ίδια σύνταξη με τους συμμαθητές μου που φύγαν στα 25), θεωρώ ότι είμαι ευνοημένος σε σχέση με τους ε.ε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Jiannis
Jiannis
Απάντηση σε  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
27 Ιανουαρίου 2023 19:07

Παναγιώτη, εκτιμώ την ειλικρίνεια σου. Αλλά οι μεγάλες προσωπικές διαφορές απ’ ότι εχω καταλάβει, είναι για όσους συναδέλφους ε.α είχαν ημερομηνία διαγραφής πριν τον νόμο Κατρούγκαλου, όπου κι έγκειται η περιέργεια των ε.ε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νικo
Νικo
Απάντηση σε  Παναγιώτης
27 Ιανουαρίου 2023 19:11

Δίκιο έχεις

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Μακης
Μακης
Απάντηση σε  Παναγιώτης
27 Ιανουαρίου 2023 21:10

Συνάδελφε εν μέρη έχεις δίκιο. Γνώριζες όμως τις διαφορές που θα έχουμε προ και μετά νόμου Κατρουγκαλου και έκανες την επιλογή σου όπως και ο συνάδελφος που αναφέρεις

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Παναγιώτης
Παναγιώτης
Απάντηση σε  Μακης
28 Ιανουαρίου 2023 10:23

Κ βέβαια το γνώριζα κ δεν το μετάνιωσα στιγμή που αποστρατεύθηκα , απλά εστιάζω σε αυτούς που θέλουν δικαιοσύνη ” αλά κάρτ” όποτε δηλαδή μας βολεύει .

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΚ
ΓΚ
27 Ιανουαρίου 2023 14:56

Αχιλλέα τα συμπεράσματα σου για την ηλικία ειναι αυθαίρετα αφού το παράδειγμα σου ισχύει κυρίως για ένστολους που δεν αποτελούν όμως την μεγαλύτερη μερίδα συνταξιούχων με προσωπική διαφορά ούτε ήταν ο στόχος περικοπής των συντάξεων. Σε συνταξιούχους με μεγάλη σύνταξη ΤΕΒΕ και τα λοιπά εκεί να δείς διαφορές . Στόχος ήταν και είναι μικρότερες συντάξεις για λιγότερα χρόνια για όλους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΚ
ΓΚ
27 Ιανουαρίου 2023 14:44

Τα της προσωπικής διαφοράς εαν ήθελαν να λύσουν το πρόβλημα η λύση ήταν απλή και χωρίς κανένα κόστος για το 2023.Μια διάταξη περί κατάργησης .Δηλαδή οσοι μετά τις αυξήσεις συντάξεων γαι το 2023 συνεχίζουν να έχουν προσωπική διαφορά αυτή μηδενίζετε. Κόστος 0 ευρώ για το 2023.Για το 2024 με ελάχιστο αφού προβλέπουν αύξηση ΑΕΠ περίπου 1,7 %,και πληθωρισμό 3-3,5 %.Απλά δεν θέλουν. Τα υπόλοιπα είναι παραμύθια που θέλουν μόνιμα να μας ωθούν σε διαμάχη εφαρμόζοντας με την λογική του διαίρει και βασίλευε.

ΣΩΜΑ:
Στρατός