Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 422 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
andr
andr
19 Δεκεμβρίου 2023 22:21

Καλησπέρα. Κύριε Καρασαββιδη το κόστος της 3ετιας που βγαίνει στην εφαρμογή υπολογιζετε σε σχέση με τα σημερινες οικονομικες απολαβές του στελέχους (δηλ. εάν κάναμε αίτηση αναγνώρισης σήμερα) ή στις απολαβες που θα υπάρχουν κατά την ημερομηνία διαγραφής?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Δημήτρης
Δημήτρης
19 Δεκεμβρίου 2023 14:51

Το επίδομα πρωσοπικης διαφοράς θα μπει σήμερα???????

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
Μακης
Μακης
Απάντηση σε  Δημήτρης
19 Δεκεμβρίου 2023 15:34

Αυριο

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Δημήτρης
Δημήτρης
19 Δεκεμβρίου 2023 14:50

Το επίδομα πρωσοπικης διαφοράς θα μπει σήμερα

ΣΩΜΑ:
Λιμενικό
yiannis76
yiannis76
18 Δεκεμβρίου 2023 11:23

Καλημέρα σε όλους,θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: α) Στην εφαρμογή σύνταξη Γ.Ε.Α. γιατί υπάρχει η κράτηση 4% (αναγνώριση) επί του καταβαλλομένου μερίσματος αφού ο χρόνος ασφάλισης μου στο Μ.Τ.Α. είναι ίσος με τον χρόνο ασφάλισης στον Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Α. (γίνονταν κρατήσεις υπέρ Ε.Κ.Ο.Ε.Μ.Α. από την κατάταξη μου το 2002) και
β) σε περίπτωση που θέλω να αναγνωρίσω την στρατιωτική μου θητεία ως χρόνο μετοχικής σχέσης με τον Ε.Λ.Ο.Α.Α. (με την καταβολή εισφορών) θα πρέπει αυτός ο χρόνος να έχει αναγνωριστεί οπωσδήποτε και ως συντάξιμος στον Ε.Φ.Κ.Α. ή δεν ισχύει αυτό;
Ευχαριστώ πολύ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
yiannis76
yiannis76
19 Δεκεμβρίου 2023 09:40

Ευχαριστώ πολύ κύριε Αχιλλέα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πάρης
Πάρης
18 Δεκεμβρίου 2023 07:54

Επιδικασμένο ποσό 5500.Έντοκο.Ήμουν απ’ τούς πρώτους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
gpstone
gpstone
Απάντηση σε  Πάρης
18 Δεκεμβρίου 2023 10:28

Κατόπιν της σχετικής συζήτησης, το ερώτημα που παραμένει είναι εαν τελικά λάβατε τα χρήματα που στα οποία αναφέρεσται ή εαν η υπόθεση σας θα εκδικαστεί σε ανώτερο βαθμο (καθόσον ξεπερνάτε τις 3000).

ΣΩΜΑ:
Στρατός
D.P.H
D.P.H
Απάντηση σε  Πάρης
18 Δεκεμβρίου 2023 12:34

Πάρη, πραγματικά λυπάμαι πολύ που έφτασες στο σημείο να κερδίζεις εφετείο και το ταμείο σου να καταθέτει αίτηση αναίρεσης απόφασης για το ποσό των 5,5 χιλ ευρώ του εφάπαξ σου. Ανήκεις σε κάποια ειδική περίπτωση?
Ποιο ήταν το αιτιολογικό με το οποίο κινείται το ταμείο σου μετά το εφετείο?

Εύχομαι μέσα στο 2024 να δικαιωθείς, επιτέλους!

Δημήτρη, σου έχω απαντήσει κάπου εδώ: https://enstoloi.net/sxolia/comments/#comment-124970

Την καλημέρα σου σε όλους σας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
17 Δεκεμβρίου 2023 11:22

Ερώτηση στον Πάρη γιατί για το συμπληρωματικό εφάπαξ έγιναν τρεις δίκες και όχι δύο όπως προβλέπεται;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
17 Δεκεμβρίου 2023 13:00

Οσον αφορα τις αγωγες Α12879/2023 και Α14551/2023 εγινε ΜΟΝΟ μια δικη στο Δ.Π.Α οπου δικαιωσε τους προσφέυγοντες,και με την 13/18/05-12-23 απόφαση της ΔΕ ΕΛΟΑΣ καταβαλλονται αυτές τις μερες τα χρηματα.Κα στις 2 παραπανω αγωγες ,για τις οποιες εχω ενημερωσει και με προηγουμενα σχολια μου,δεν υπαρχει κανενας συναδελφος Πάρης μεσα.Ισως ο κ.Παρης εννοει κατι αλλο.Δεν προβλεπονται 2,3 και 4 δικες!!!Μια δικη γινεται στο Δ.Π.Α και τελος!!Αν ασκηθει εφεση και μονο(για πρωτοδικα επιδικασμενα ποσα ανω των 3χιλιαδων ευρω)τοτε και μονο τοτε γινεται ακομα μια δικη στο Εφετειο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
D.P.H
D.P.H
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
17 Δεκεμβρίου 2023 19:21

Δημήτρη, όταν λες δικαίωσε τους προσφεύγοντες και αυτές τις μέρες καταβάλλονται τα χρήματα, τι ακριβώς εννοείς? Δικαίωσε πρωτόδικα την επιστροφή των καταβληθέντων εισφορών εντόκως ή την καταβολή του υπόλοιπου 50% του συμπληρωματικού εφάπαξ? Είναι πολύ κρίσιμη η ερώτηση αυτή. Δηλαδή, αν για παράδειγμα, το πρώτο 50% του συμπληρωματικού σου εφάπαξ που έλαβες ήταν τότε 5000 ευρώ, τώρα το δικαστήριο δικαίωσε την προσφυγή σου και θα σου καταβληθεί σύντομα το υπόλοιπο του συμπληρωματικού εφάπαξ δηλαδή τα δεύτερα 5000 ευρώ συν τον τόκο? ή σε δικαίωσε για την έντοκη επιστροφή των κρατήσεων που σου είχαν γίνει και αναλογούσαν στο υπόλοιπο 50% του συμπληρωματικού εφάπαξ που δεν έλαβες? και μιλάμε για ποσά πολύ χαμηλότερα πχ της τάξεως των 1-2 χιλ ευρώ στην καλύτερη για το παράδειγμα μας? Αν θες γίνε πιο συγκεκριμένος, τι ποσό περίμενες να λάβεις με την αγωγή σου και πόσο θα πάρεις τελικά?(αν θες, πες μας και νούμερα να γίνεις πιο αντιληπτός τι εννοείς). Μια τελευταία διευκρίνιση, όταν λες για άσκηση έφεσης από το ταμείο σε περίπτωση πρωτόδικα επιδικασμένων ποσών… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
17 Δεκεμβρίου 2023 22:24

D.P.H εννοω οτι στις 2 μας ομαδικες αγωγες μας δικαιωσε,το ταμειο μας ζητησε να στειλουμε ΙΒΑΝ και φορ.ενημεροτητα για να μας καταβαλει τα χρηματα εντος των επομενων ημερων,πλην απο 3 ατομα τα οποια μεν και αυτα δικαιωθηκαν ,αλλα μαλλον θα γινει εφεση μιας και το επιδικασμενο ποσο ηταν πανω απ ο3 χιλιαρικα.Το ιδιο εγινε και στο τελος Μαιου φετος που το αντιστοιχο ταμειο του ΠΝ κατεβαλε τα χρηματα του συμπλ.εφαπαξ(αυτα που δικαιουνταν δηλαδη ως συμπλ.εφαπαξ συν τους τοκους απο την ημ.καταθεσης της αγωγης 8/2019).Ναι μιλαμε για ποσα κατω των 3χιλιαδων ευρω.Προσωπικα εγω ειχα λαβει σαν πρωτο 50% συμπλ.εφαπαξ 2052,31 ευρω τον Μαιο του 2015.Ε τωρα θα λαβω συμφωνα με το χαρτι που μας εστειλε ο ΕΛΟΑΣ ,ποσο αποφασης 2052,31ευρω συν τους τοκους,τελικο ποσο πληρωμης 2463,14 ευρω.Δεν δικαιωθηκαμε για επιστροφη κρατησεων,αλλα για το δευτερο 50% του συμπλ.εφαπαξ μας!!Η εφεση των ταμειων σε ποσα αποφασης επιδικασμενα ανω των 3χιλιαδων ευρω,νομιζω προβλεπεται και ασκειται απο τα ταμεια,μιας και δεν τους κοστιζει και τιποτα,και ειναι και καλυμενοι. Εγω γνωριζω μονο για τις 4 ξεχωριστες… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Νίκος
Νίκος
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
28 Δεκεμβρίου 2023 23:56

Καλησπέρα μήπως ξέρετε έχουν ποιστωθει στους λογαριασμούς τα ποσά ο δικηγόρος μας είχε ενημερώσει μέσα στο Δεκέμβριο θα γίνει κατάθεση

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πάρης
Πάρης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
17 Δεκεμβρίου 2023 14:36

Η Κανονική δίκη ,η έφεση από τον ΕΛΟΑΣ και αφού κερδήθηκε και αυτή υπεβλήθη αίτηση αναίρεσης της έφεσης από τον δικηγόρο του ΕΛΟΑΣ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
D.P.H
D.P.H
Απάντηση σε  Πάρης
17 Δεκεμβρίου 2023 19:51

Καλησπέρα Πάρη. Πολύ περίεργη η περίπτωση σου! Πριν πόσο καιρό ξεκίνησες με την αγωγή σου? Μήπως ήσουν από τους πρώτους που έκανε αγωγή? ‘Ίσως όπως λέει παραπάνω ο Δημήτρης, η υπόθεση σου πήγε στο εφετείο επειδή σου επιδικάστηκε ποσό άνω των 3 χιλ ευρώ πρωτόδικα? Κάτι ακόμα, πόσο ήταν το πρώτο 50% που είχες λάβει? Το ποσό που σου επιδικάστηκε ήταν το ίδιο συν τους τόκους ή πολύ λιγότερο (καταβαλλόμενες εισφορές)? Αν θες, δώσε μας κάποια στοιχεία.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Πάρης
17 Δεκεμβρίου 2023 22:33

Παρης ποτε προλαβαν ολα αυτα να γινουν;Το έννομο δικαίωμα διεκδικησης του δευτερου 50% του συμπλ.εφαπαξ δημιουργηθηκε μετα τη δημοσιευση σε ΦΕΚ του Ν.4575/2018(Α 192)!!!Αυτος δημοσιευτηκε σε ΦΕΚ την 14/11/2018!!Ποτε προλαβατε να ασκησετε αγωγη,να δικαστει πρωτοδικα,να γινει εφετειο και να γινει αναιρεση;Μηπως πρόκειται για καποια εντελως διαφορετικη περιτωση διεκδικησης;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
D.P.H
D.P.H
Απάντηση σε  Πάρης
18 Δεκεμβρίου 2023 12:26

Δημήτρη, κατ’ αρχάς, σε ευχαριστώ πολύ για την πληρέστατη απάντηση σου. Αυτό που λες: Δεν δικαιωθηκαμε για επιστροφη κρατησεων,αλλα για το δευτερο 50% του συμπλ.εφαπαξ μας! Είναι ευχάριστο νέο!!!! Αλλά από την άλλη: διαπιστωνω οτι η αποριψη οφειλεται 1000% απο κακο δικηγορο και δικαστικο επιμελητη. Αυτό είναι κρίμα και ελπίζω στην περίπτωση μας (ομαδική που θα εκδικαστεί μέσα στο 2024) να έγιναν εκ μέρους τους όλα σωστά. Ακόμα και αυτό να συμβεί: Η εφεση των ταμειων σε ποσα αποφασης επιδικασμενα ανω των 3χιλιαδων ευρω,νομιζω προβλεπεται και ασκειται απο τα ταμεια. Προσωπικά, νομίζω ότι δεν έχει ουσιαστικό νόημα πέρα από την ταλαιπωρία των συναδέλφων και την καθυστέρηση καταβολής των ποσών. Εκτός της περίεργης περίπτωσης του Πάρη που πάει σε τρίτη δίκη, έχεις ακούσει να υπάρχει απορριπτική απόφαση εφετείου σε αγωγές επειδή τα ποσά ήταν άνω των 3 χιλ ευρώ? Αυτό που αναφέρεις: και μια κατα του ΕΛΟΑΑ η οποια αν και δικαστηκε 17/10/2022 δικαιωθηκαν και αυτοι οι συναδελφοι αλλα δεν εχει αναρτηθει ακομα η αποφαση,οποτε δεν εχει επιδοθει στους διαδικους. Δεν… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Πάρης
Πάρης
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
17 Δεκεμβρίου 2023 15:52

Αναφέρω την ενημέρωση του Δικηγόρου προς τούς ενδιαφερόμενους.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Πάρης
17 Δεκεμβρίου 2023 22:58

D.P.H εχω υποψιν μου απο φίλο , την Ομαδικη αγωγη 27 ατομων με αριθμο ΑΓ6642/2020 με αρ.αποφασης 14683/2023 10/11/2022 κατα του Μ.Τ.Σ. – Ε.ΛΟ.Α.Σ. και κατα του Μ.Τ.Α. – Ε.ΛΟ.Α.Α. η οποια δικαιωνει μονο τους 12 και αποριπτει τους αλλους 15!!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Πάρης
18 Δεκεμβρίου 2023 09:37

D.P.H και διαβαζοντας λιγο την αποφαση 14683/2023 για την ομαδικη αγωγη 27 ατομων με αριθμο ΑΓ6642/2020 κατα του Μ.Τ.Σ. – Ε.ΛΟ.Α.Σ. και κατα του Μ.Τ.Α. – Ε.ΛΟ.Α.Α και το σκεπτικο της ,χωρις να εχω νομικες γνωσεις,διαπιστωνω οτι οι αποριψη οφειλεται 1000% απο κακο δικηγορο και δικαστικο επιμελητη που αργησε να επιδοσει τις αγωγες και τις επεδωσε σε χρονο μεταγενεστερο της παραγραφης αξιωσης (ο δικηγορος δεν τους ειχε βαλει να κανουν καποια αιτηση στα ταμεια,ωστε να διακοπει ο χρονος παραγραφης). Δυστυχως πολλα παιζουν ρολο ,στο να δικαιωθεις σε μια αγωγη.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Πάρης
19 Δεκεμβρίου 2023 00:58

Πάρης μήπως εννοείτε ,οτι εισασταν στην αγωγή με απόφαση του Δ.Π.Α 18499/2020 κατά του ΜΤΑ – ΕΛΟΑΑ η οποία εισήχθη για περαιτέρω συζήτηση μετά την έκδοση της 12241/2019 προδικαστικής απόφασης του Δ.Π.Α;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
18 Δεκεμβρίου 2023 12:55

D.P.H οταν λεω οτι εφταιγαν οι δικηγοροι,ναι ηταν κοινη αμαδικη κατα 2 διαφορετικων ταμειων πρωτο λαθος!!!(αλλη αγωγη χειαζεται κατα του ΜΤΣ,αλλη κατα του ΜΤΝ και αλλη κατα του ΜΤΑ,μιας και ειναι 3 διαφορετικα ταμεια).Επισης στην συγκεκριμμενη αγωγη που εχω υποψιν μου,διαβαζοντας το σκεπτικο,ειδα οτι ασκηθηκε βασικα πολυ αργα,σιγουρα ο δικηγορος δεν ειχε επησημανει στους εναγοντες να στειλουν καποια αιτηση στα ταμεια,ωστε να σταματησει η διαδικασια παραγραφης,και το σημαντικοτερο ,ο δικ.επιμελητης που οριστηκε να επιδοσει στα ταμεια την αγωγη καθυστερησε τοσο πολυ να το κανει ,ωστε παραγραφτηκε το δικαιωμα αξιωσης.Για την αποφαση που περιμενουμε κατα του ΕΛΟΑΑ ,ναι δυστυχως εχει καθυστερησει να εκδοθει η αποφαση (σχεδον ενα χρονο)και σε σημερινη επικοινωνια με το αρμοδιο τμημα του ΔΠΑ αυτο επιβεβαιωσαν στους συναδελφους που ηταν εναγοντες,οποτε ειναι στην αναμονη. Ενοειται οτι συμφωνω μαζι σου με το σκεπτικο των ασκησεων εφεσεων απο τα ταμεια,μιας και στην εφεση παλι οι εναγοντες θα δικαιωθουν και τα ταμεια θα καταβαλλουν εξτρα τοκους!!Το μονο που κερδιζεται ειναι η ταλαιπωρια των ενδιαφερομενων.Αλλα οπως γνωριζεις,αν αυτο καπου προβλεπεται,οι συναδελφοι των… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Στρατός
D.P.H
D.P.H
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
18 Δεκεμβρίου 2023 17:56

Να ‘σαι καλά Δημήτρη. Ήσουν αρκετά κατατοπιστικός σε όσες πληροφορίες μας έδωσες. Μου είναι αρκετές. Καταλαβαίνουμε φυσικά ότι είμαστε απόστρατοι και δεν κατέχουμε κάποιον νομικό τίτλο, άρα στο επίπεδο της συζήτησης που κάνουμε, δίνουμε/αποκτάμε μια εικόνα (ίσως όχι ολοκληρωμένη) για την όλη κατάσταση.
Ευχή να κάνουμε, στο Νέο Έτος όλα να τελειώνουν καλά με τις αγωγές που εκκρεμούν και οι γιορτές να μας βρουν με τους δικούς μας, χαρούμενους και υγιείς!
Καλές Γιορτές σε όλους μας!!! Καλές Γιορτές κ. Αχιλλέα!!!!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σπύρος
Σπύρος
17 Δεκεμβρίου 2023 11:09

Καλησπέρα υπάρχει κάποιο θέμα Με σύνταξη εφκα ΓΕΑ γιατί δεν βρίσκει την σελίδα

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Τριπ
Τριπ
16 Δεκεμβρίου 2023 15:44

Οι συνταξιούχοι του Στρατού θα πάρουν έκτακτο μέρισμα όπως των άλλων Κλάδων;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Panos
Panos
Απάντηση σε  Τριπ
18 Δεκεμβρίου 2023 09:57

Αγνωστο ακόμα………………..μέχρι στιγμήs δέν έχει ανακοινωθεί τίποτα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Λεωνιδας
Λεωνιδας
15 Δεκεμβρίου 2023 20:59

Καλησπέρα κύριοι συνάδελφοι. Μήπως γνωρίζετε εάν η αναγνώριση εξαμήνων αλεξιπτωτιστη μετά το 2017, αυξάνει τον μέσο όρο των συντάξιμων αποδοχών και κατά συνέπεια την τελική καταβληθεισα σύνταξη?

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Yiannis
Yiannis
Απάντηση σε  Λεωνιδας
19 Δεκεμβρίου 2023 10:22

Ως συντάξιμες αποδοχές, που αφορούν χρόνο ασφάλισης που αναγνωρίζεται ως πλασματικός μετά από καταβολή του προβλεπόμενου ποσού εξαγοράς, ορίζεται το ποσό που θα αποτελούσε τον ασφαλιστέο μισθό αν εκλαμβανόταν ως μηνιαία εισφορά το ποσό που καταβλήθηκε για την εξαγορά κάθε μήνα ασφάλισης. Η ποσοστιαία έκπτωση που παρέχεται στο συνολικό ποσό εξαγοράς σε περίπτωση εφάπαξ καταβολής του ποσού δεν λαμβάνεται υπόψη στον υπολογισμό των συνταξίμων αποδοχών. Δηλαδή οι συντάξιμες αποδοχές υπολογίζονται στο αρχικό ποσό εξαγοράς, πριν την εφαρμογή της έκπτωσης. Σε κάθε περίπτωση, το υπολογιζόμενο ποσό συνταξίμων αποδοχών, που αφορούν χρόνο ασφάλισης που αναγνωρίζεται ως πλασματικός, θα συνυπολογισθεί για τον υπολογισμό της ανταποδοτικής σύνταξης εφόσον η αίτηση αναγνώρισης έχει υποβληθεί από το έτος 2002 και εφεξής και θα προσαυξηθεί κατά την ετήσια μεταβολή μισθών από το έτος υποβολής της αίτησης εξαγοράς, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Δημήτρης
Δημήτρης
15 Δεκεμβρίου 2023 02:39

Σύμφωνα με την απάντηση του ΥΠΕΚΑ για την εξαγορά της 3ετιας των στρατιωτικών: “Σημειώνεται ότι οι στρατιωτικοί που κατατάσσονται από 1.01.2011 και εφεξής και υπάγονται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3865/2010, αυτοδίκαια στον κλάδο κύριας σύνταξης του πρ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίσουν τους πλασματικούς χρόνους των άρθρων 39 και 40 του ν. 3996/2011, μεταξύ των οποίων και ο πλασματικός χρόνος παιδιών, καθώς διέπονται από την ασφαλιστική νομοθεσία του πρ. ΙΚΑ- ΕΤΑΜ”.

1. Αυτό σημαίνει ότι όσοι είναι μετά το 2010 μπορούν να αναγνωρίσουν πλασματικό χρόνο ασφάλισης παιδιών.; Αυτό είναι κάτι καινούργιο;

2. Υπάρχει περίπτωση να επεκταθεί και στους καταταγέντες 1995-2010;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα σχόλια σας.

Περισσότερες λεπτομέρειες για την παραπάνω απάντηση στο σύνδεσμο αυτό:

https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/67715b2c-ec81-4f0c-ad6a-476a34d732bd/12434654.pdf

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
15 Δεκεμβρίου 2023 11:28

1. Δεν είναι κάτι καινούργιο. Όπως φαίνεται και από την απάντηση του ΥΠΕΚΑ πρόκειται για διάταξη που ισχύει από το 2010.
Το θέμα είναι ότι οι συνάδελφοι που έχουν κατάταξη από 1/1/2011 θα αρχίσουν να αποστρατεύονται από το 2036 (με πολλά εξάμηνα) και οι περισσότεροι εξ αυτών το 2046.
Το ασφαλιστικό τοπίο είναι εξαιρετικά θολό για αυτούς και πιστεύω ότι θα χρειαστούν πολλές νομοθετικές ρυθμίσεις για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.
Η συγκεκριμένη απάντηση επιβεβαιώνει, κατά την γνώμη μου, ότι οι καταταγέντες μετά την 1/1/2011 υπάγονται σε τελείως διαφορετικό ασφαλιστικό καθεστώς και μάλιστα είναι το δεύτερο δυσοίωνο σημάδι για αυτή την κατηγορία.
2. Όπως φαίνεται στην απάντηση η δυνατότητα αναγνώρισης του χρόνου παιδιών συνδυάζεται με την αυτοδίκαια υπαγωγή στον κλάδο κύριας σύνταξης του πρ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Θα έλεγα λοιπόν να μην αποτελεί επιθυμία των καταταγέντων 1996-2010 η επέκταση σε αυτούς των παραπάνω διατάξεων.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
15 Δεκεμβρίου 2023 21:39

Σας ευχαριστώ πολύ για την πολύ αναλυτική σας απάντηση και το χρόνο που αφιερώσατε για αυτή. Θα θέλατε να εξηγήσετε λίγο παραπάνω γιατί τυχόν υπαγωγή των 1996-2010 στον κλάδο σύνταξης του πρ. ΙΚΑ-ΤΕΑΜ δεν θα έπρεπε να είναι επιθυμία των υπόψη στελεχών. Με άλλα λόγια τι δυσμενές εισάγεται από το 2011 και μετά;

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Δημήτρης
16 Δεκεμβρίου 2023 16:19

Οι στρατιωτικοί μέχρι σήμερα (και για πολύ καιρό ακόμα) συνταξιοδοτικά επηρεαζόμαστε από τρία βασικά νομοθετήματα. Τα ΠΔ169/2007, Ν2084/1992 και Ν3865/2010. Κάθε ένας, ανάλογα με την περίπτωση, μπορεί να αποστρατευτεί με διάταξη ή συνδυασμό διατάξεων των παραπάνω νομοθετημάτων. Όμως τι φαίνεται να ισχύει στην περίπτωση των καταταγέντων από 1/1/2011. ¨1.α. Οι τακτικοί και μετακλητοί υπάλληλοι και λειτουργοί του Δημοσίου, τακτικοί και μετακλητοί υπάλληλοι της Βουλής, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμίδας, καθώς και οι ιερείς και οι υπάλληλοι των εκκλησιαστικών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, που προσλαμβάνονται για πρώτη φορά από 1.1.2011 και μετά, υπάγονται υποχρεωτικά και αυτοδίκαια στον κλάδο κύριας σύνταξης του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. . ….¨ Άρθρο 2 παρ. 1α του Ν3865/2010. ¨2. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται και για τους στρατιωτικούς που κατατάσσονται από 1.1.2011 και μετά, εξαιρουμένων των στρατευσίμων παθόντων οπλιτών στην υπηρεσία και ένεκα ταύτης.¨ Άρθρο 2 παρ. 2 του Ν3865/2010. Στην απάντηση του υφυπουργού που φαίνεται στο σχόλιο σου αναφέρεται ¨ Σημειώνεται ότι οι στρατιωτικοί που κατατάσσονται από 1.01.2011 και εφεξής και υπάγονται, σύμφωνα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Δημήτρης
Δημήτρης
Απάντηση σε  GEORGIOSP
17 Δεκεμβρίου 2023 23:13

Ναι το καταλαβαίνω, ουσιαστικά το νέο καθεστώς μπορεί να υποκρύπτει στο σύνολο του χειρότερες συνταξιοδοτικές διατάξεις από τα προηγούμενα νομοθετήματα στα οποία υπάγονται οι 1996-2010. Να είστε καλά! Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας και πάλι.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
15 Δεκεμβρίου 2023 00:24

Με την 13/18/05-12-23 Απόφαση της ΔΕ ΕΛΟΑΣ καταβαλλονται τα συμπληρωματικα εφαπαξ σε 56 συναδελφους που δικαιωθηκαν με τις αγωγες τους για το συμπλ.εφαπαξ. Ηδη ζητηθηκαν ΙΒΑΝ και Φορ.ενημεροτητες

ΣΩΜΑ:
Στρατός
andreas
andreas
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
15 Δεκεμβρίου 2023 13:04

γιατι ο ΕΛΟΑΣ δεν τα δινει σε ολους τι απαντα

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  andreas
15 Δεκεμβρίου 2023 22:52

Το Υπουργείο Εθν.Αμυνας απάντησε στη Βουλη των Ελληνων την 31 Αυγ.2023 (και παλιοτερα σε αλλες ερωτήσεις παρόμοιες στη Βουλή), οτι οσοι αποστρατεύτηκαν από 1-8-12 έως 31-12-16 δεν δικαιούνται συμπληρωματικό εφάπαξ.Φυσικά τα δικαστηρια ειχαν αλλη αποψη(ευτυχως υπάρχει κράτος δικαίου ακόμα) και ανάγκασαν τα ταμεια,να καταβάλλουν εντόκως το συμπλ.εφαπαξ σε οσους προσεφυγαν!!!Οσοι δεν προσέφυγαν κάθε αξίωση τους εχει παραγραφει.Την ερώτηση σου κ.andreas κάντε την στον ΕΛΟΑΣ στα τηλεφωνα 210-6552783 και 210-6552751 και ενημερώστε μας παρακαλώ για την απάντηση που θα λαβετε.Καλές γιορτές.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
16 Δεκεμβρίου 2023 13:24

Ενημερωτικά αναφέρω οτι σε 3 ατομα που ειχαν δικαιωθει στην αγωγη κατα του ΕΛΟΑΣ για το συμπλ.εφαπαξ ,το ταμειο δεν θα καταβαλει το επιδικασθεν ποσο,αλλα θα κανει εφεση ,μιας και ειναι έννομο δικαιωμα του,οταν το ποσο που επιδικαστηκε ξεπερνα τις 3.000 ευρω.Κατα τη γνωμη μου,δεν θα επρεπε,μιας και στην εφεση που θα εκδικαστει σε αλλα 2 χρονια ,ισως και παραπανω,αυτα τα ατομα θα δικαιωθουν και παλι,και τοτε το ταμειο θα αναγκαστει για ολο αυτο το διαστημα να καταβαλει τοκους επιπλεον.Αλλα αυτη ειναι η διαδικασια και δεν αλλαζει.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Πάρης
Πάρης
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
16 Δεκεμβρίου 2023 20:05

Έχεις απόλυτο δίκιο. Εμάς (τούς 56) μας πήρε 5 χρόνια με τρείς δίκες.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Αντωνης
Αντωνης
14 Δεκεμβρίου 2023 23:30

Αυτό είναι το XPONOΔIAΓPAMMA ΠΛΗΡΩΜΩΝ για τις 6HEE–Εκτός Εδρας-Αποζημιώσεις Ασκήσεων-Μισθοδοσία ΔΕΚ 23 (ΠINAKAΣ)- -Πέμπτη, Δεκεμβρίου 14, 2023
https://www.staratalogia.gr/2023/12/xponoiapamma-6hee-23-inaka.html
Προς τελική έγκριση από ΥΕΘΑ η χορήγηση 2 εκτάκτων μερισμάτων MTN εντός Δεκ 2023 – Δείτε ανακοίνωση EAAΛΣ–Πέμπτη, Δεκεμβρίου 14, 2023
https://www.staratalogia.gr/2023/12/2-mtn-2023-eaa.html
https://eaals.gr/archives/6172

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
NIKOLAS
NIKOLAS
Απάντηση σε  Αντωνης
16 Δεκεμβρίου 2023 14:04

ΔΗΜΗΤΡΗ τι ρουκέτα αμόλυσες” ευτυχως υπάρχει κράτος δικαίου ακόμα”

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  NIKOLAS
16 Δεκεμβρίου 2023 16:14

NIKOLAS για την συγκεκριμένη περίπτωση και μονο….Για οτιδήποτε αλλο,εχω και εγω τις επιφυλαξεις μου…

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης ε.α
Βαγγέλης ε.α
14 Δεκεμβρίου 2023 14:35

Μολις παρελαβα τη Συνταξιοδοτικη Πραξη, η οποια αναφερει:
Θεμελιωτικες και Προσμετρικες Υπηρεσιες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ -> 32 ετη – 06 μηνες – 05 ημερες
ΣΥΝΤΑΞΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ αρ.22 παρ.4 Ν.3865/10 -> 02 ετη – 05 μηνες – 25 ημερες
Διπλασιες Υπηρεσιες
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΙΑΣ -> 05 ετη
Συνολικη Συνταξιμη Πραγματικη Υπηρεσια -> 40 ετη

Με καταταξη 26/3/1991 και διαγραφη 30/9/2023, δινει:
ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ -> 413,76€
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ -> 2032,64€
ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ -> 50,01% —> 1016,52€
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ -> 1430,28€

Επειδη δεν εχω κατανοησει πληρως τη χρηση της Διορθωσης Μεσου Ορου της σελιδας ”Συνταξη ΓΕΑ”,
για να φερω ακριβως τα ποσά, εχω βαλει 6 χρονια ”νησια” και 68,57 Διορθωση Μεσου Ορου.
Ειναι φυσιολογικο ή κανω κατι λαθος ?
Ευχαριστω.!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Βαγγέλης ε.α
14 Δεκεμβρίου 2023 20:39

Αφού συμπληρώσεις όλα τα δεδομένα σου στην αριστερή στήλη, τότε στην ένδειξη ΄΄Μέσος όρος ΣΠ ΕΦΚΑ΄΄ θα σου βγάλει ένα νούμερο π.χ. 2100.
Για να γίνει 2032,64 που έχει η ΣΠ, θα πρέπει να γράψεις στο πεδίο ΄΄Διόρθωση μέσου όρου΄΄ την διαφορά που είναι -67,36

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Βαγγέλης ε.α
Βαγγέλης ε.α
Απάντηση σε  Γιάννης.
14 Δεκεμβρίου 2023 22:13

θεωρω οτι αυτο κανω ηδη , ομως κατι παει λαθος….
στην εφαρμογη βγαζει Μέσος όρος ΣΠ ΕΦΚΑ -> 1.964,07€,
ενω στο εγγραφο της Σ.Π αναφερει ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ -> 2032,64€

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιάννης.
Γιάννης.
Απάντηση σε  Γιάννης.
15 Δεκεμβρίου 2023 01:27

68,57 θα βάλεις ωστε να γίνει από 1964,07 σε 2032,64

ΣΩΜΑ:
Στρατός
GEORGIOSP
GEORGIOSP
Contributor
Απάντηση σε  Βαγγέλης ε.α
15 Δεκεμβρίου 2023 10:01

Καλημέρα.
Θα πρέπει να κάνεις αυτό που λέει ο Γιάννης. Περίπου το ίδιο κάνεις ήδη και εσύ.
Δεν πάει κάτι λάθος.
Η εφαρμογή υπολογίζει με ακρίβεια τον μέσο όρο των αποδοχών σου από 1/1/2002 μέχρι την ημέρα διαγραφής. Δεν λαμβάνει υπόψιν τυχόν αναγνωρίσεις αυτής της περιόδου που επηρεάζουν τον μέσο όρο των αποδοχών. Π.χ πενταετία μετά την 1/1/2002, εξάμηνα και όπως στην περίπτωση σου την τριετία του Ν3865/2010. Για να μπορεί να υπολογιστεί ο μέσος όρος αποδοχών λαμβάνοντας υπόψιν και τις αναγνωρίσεις θα έπρεπε για κάθε αναγνωριζόμενο χρόνο να ενημερώνεις την εφαρμογή για το είδος της αναγνώρισης και την περίοδο που αφορά. Για αυτό τον λόγο ο Αχιλλέας έχει προβλέψει το πεδίο ¨Διόρθωση μέσου όρου¨ .

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Θοδωρής
Θοδωρής
12 Δεκεμβρίου 2023 17:44

Χαίρεται. Παραιτήθηκα πρόσφατα από την ΠΑ όπου υπηρετούσα σαν ΕΠΟΠ από το 2005. Τα χρόνια που φαίνονται στη Βεβαίωση Προϋπηρεσίας του ΕΦΚΑ είναι μόνο από το 2020 και μετά. Θα εμφανιστεί το σύνολο τους όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία από τον ΕΛΟΑΑ ή μπορώ να παρουσιάσω κάποια βεβαίωση που οφείλει να αναγνωρίσει ο τωρινός εργοδότης μου; Το θέμα αφορά τις δικαιούμενες μέρες αδείας, καθώς και σύντομα τις τριετίες. Ευχαριστώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιωργος
Γιωργος
12 Δεκεμβρίου 2023 15:00

Καλησπέρα, οι αυξήσεις που θα γίνουν σε όλους τους ένστολους θα φανούν στον μισθό του Δεκέμβρη που στην ουσία είναι του Ιανουαρίου;

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  Γιωργος
14 Δεκεμβρίου 2023 09:40

ΤΟ ΓΕΝ έχει στείλει εγγραφο απο αρχές Δεκεμβρίου ότι οι αυξησεις θα συμπεριληφθουν στην μισθοδοσια Ιανουαρίου 2024 (22 Δεκεμβριου δλδ) άρα άμεσα. Δεν εχω δει αντίστοιχα έγγραφα από τα υπόλοιπα επιτελεία αλλά λογικά για όλους ταυτόχρονα θα είναι θεωρώ.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Γιώργος
Γιώργος
Απάντηση σε  Γιωργος
14 Δεκεμβρίου 2023 14:48

Στον μισθό του Ιανουαρίου που καταβάλεται τέλος Δεκεμβρίου.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό