Διακλαδικά

Σελίδα υπ' αριθ. 83 με σχόλια αναφορικά με την ισχύουσα νομοθεσία, τις επίσημες ανακοινώσεις και τις διαδικασίες κρατικών υπηρεσιών (ΓΛΚ, ΕΦΚΑ, ΙΚΑ, ΗΔΙΚΑ) που αφορούν όλους τους στρατιωτικούς και τα Σώματα Ασφαλείας.

Subscribe
Notify of
guest

21.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Γιωργος
Γιωργος
7 Νοεμβρίου 2015 15:05

Την παρασκευη πηγα στο Γ.Λ.Κ. Συμφωνα με πληροφοριες θεμελιωσης καθως και υπολογισμου συνταξης θα ηθελα να ευχαριστησω…..τον κυριο ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗ για την αψογη προσπαθεια του….. καθως οι ημερομηνιες θεμελιωσης……υπολογισμοι συνταξης….και η αναλυση του ασφαλιστικου συστηματος…. του ( enstoloi ) επαληθευονται επακριβως με το ΓΛΚ. Ευχομαι ο θεος να τον εχει παντα καλα…. να ειναι παντα αξιος…..καθοσον τα συνταξιοδοτικα θεματα αφορουν μεγαλο αριθμο ΕΕ καθως και ΕΑ συναδελφους !!!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
7 Νοεμβρίου 2015 08:50

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΕΧΩ ΕΝΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΤΕΥΘΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΕΠΙΔΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
7 Νοεμβρίου 2015 10:13

ΟΧΙ τα ενσημα του ΙΚΑ δεν μπορούν να προσμετρούν για το χρόνο μισθολογικής αύξησης, αλλωστε και για αυτό τον λόγο δεν εξαγωράζονται οταν προσμετρούνται για την θεμελίωση.

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  ΓΙΑΝΝΗΣ
7 Νοεμβρίου 2015 13:00

Φίλε ΓΙΑΝΝΗ, τα ένσημα του ΙΚΑ που έχεις από τι εργασία είναι ; δηλαδή που είχες δουλέψει. Μερικά ένσημα αναγνωρίζονται και μάλιστα χωρίς εξαγορά, εγώ είχα 15 μήνες στον Οργανισμό Έκδοσης Διδακτικών Βιβλίων και αναγνωρίστηκαν και για χρονοεπίδομα και για μισθολογικές προαγωγές.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
7 Νοεμβρίου 2015 13:24

ο ΟΕΔΒ δέν ηταν ΝΠΔΔ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Για την εργασία σου τότε σου κόλαγαν ενσημα ΙΚΑ ??

ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
ΜΙΤΣΟΣ-ΕΛΑΣ
Απάντηση σε  Kostas
8 Νοεμβρίου 2015 11:41

Ναι, ήμουνα συμβασιούχος (δίμηνα).

Αngel
Αngel
6 Νοεμβρίου 2015 21:46

Chris0671 το εφάπαξ που πήρες ήταν υπολογισμένο με το 50% της απόφασης ΣτΕ και όχι με το παλιό μισθολόγιο.Δεν δικαιουσαι κάτι άλλο.Μόνο αν εφαρμοσθεί και το άλλο 50% θα δικαιουσαι συμπληρωματικό (κατά τη γνώμη μου κι επειδή αποστρατεύτηκε σχεδόν μαζί ότι πήραμε πήραμε)

G.S.
G.S.
6 Νοεμβρίου 2015 11:13

Να δούμε τι θα πάρω εγώ που είμαι 47 ετών, απο 1574 ευρώ και 260 περίπου μερίσματα παίρνω 1200 περίπου( με 40% κάτω τον 55ετών) θα μπορέσω να ζήσω την οικογένεια μου…

cap
cap
6 Νοεμβρίου 2015 10:05

Δήλωση σοκ του εργατολόγου Μητρόπουλου!Συνάδελφοι απαιτείται μεγάλη επαγρύπνιση!Δείτε εδώ,http://apostolospapaparisis.blogspot.gr/2015/11/67.html με την προσοχή σας στο 3:32.

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  cap
6 Νοεμβρίου 2015 11:01

Ναι αλλά στο 5:25 λέει:
Να υπανυπολογιστεί έναντι επιστροφής η σύνταξη όσων έφυγαν νωρίτερα στη σύνταξη.
Γιατί αυτό δεν το επισήμανε (πως και του ξέφυγε, αυτός είναι τσακάλι) ο αγαπητός συνάδελφος Αποστόλης, και να μας εξηγήσει τι σημαίνει για αυτόν η φράση {όσων έφυγαν νωρίτερα στην σύνταξη}, και ποιοι είναι αυτοί οι στρατιωτικοί που φεύγουν νωρίτερα.

major65
major65
6 Νοεμβρίου 2015 18:56

Λίγο πολύ συμφωνώ με την εκτίμηση-πρόβλεψη. Ελπίζω βέβαια να μην αποδειχθούν ευσεβείς πόθοι γιατί ενδεχομένως δεν γνωρίζουμε τις ακριβείς δεσμεύσεις και “ουρές” του προγράμματος που περιλαμβάνει και το 2017-18 με στόχους για πρωτογενή πλεονάσματα κλπ.

johnny
johnny
6 Νοεμβρίου 2015 19:41

Νέα σύνταξη 2015 30+5 έτη οικονομικό βαθμό Υποναυάρχου 1954,35 μικτό, τελικό με μερίσματα 1398,85.
Νέα σύνταξη 2015 30+5 έτη οικονομικό βαθμό Υποναυάρχου με 35% μείωση στο μικτό 1254,35 νέο μικτό, τελικό με μερίσματα και ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των μνημονιακών κρατήσεων, 1197,99.
Κατόπιν αυτών των πλέον δυσχερέστατων σεναρίων, συντάσσομαι απόλυτα με την εμπεριστατωμένη άποψη του Αχιλλέα ότι οι μειώσεις δεν θα είναι τόσο τραγικές όσο διαδίδουν ώστε στο τέλος να τους πούμε και μπράβο που μας γλίτωσαν. Το μόνο σενάριο που φοβάμαι είναι μήπως κουρέψουν άσχημα όσους δεν έχουν φύγει με πλήρη, αλλά με μειωμένη εθελούσια. Αυτός είναι και ο λόγος που αναμένω και εγώ τις εξελίξεις. Ποιά η άποψή σου Αχιλλέα επί του τελευταίου? Θα ήθελα την γνώμη σου. Σε ευχαριστώ και συγχαρητήρια για τις εύστοχες απόψεις σου.

Takis
Takis
Απάντηση σε  johnny
6 Νοεμβρίου 2015 20:32

1954,35 Χ 35% = 684,02
1954,35 – 684,02 = 1270,33

johnny
johnny
Απάντηση σε  Takis
7 Νοεμβρίου 2015 10:13

Εντάξει Τάκη. Περίπου 35%

Chris0671
Chris0671
5 Νοεμβρίου 2015 20:50

Θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος αν δικαιουμε συμπληρωματικο εφαπαξ.Αποστρατευτικα 31 Ιαν. 2014.Το κανονικο το πηρα σεπ. 2015.ευχαριστω εκ των προτερων.

κωστας
κωστας
Απάντηση σε  Chris0671
10 Νοεμβρίου 2015 14:42

αν στο τελευταιο φυλλο μισθοδοσιας αναγραφοταν ο παλιος ΒΜ τοτε δικαιουσαι (το εφαπαξ υπολογιζετε με τον τελευταιο ΒΜ του προηγουμενου μηνα που διαγραφεσαι).Αν διαγραφηκες 31/1/2014 τοτε η μετοχικη σχεση ληγει 31/12/2013.

vaser
vaser
4 Νοεμβρίου 2015 20:25

Παρακαλώ θα ήθελα να πληροφορηθώ αν κάποιος συνάδελφος εισέπραξε αναδρομικά για το επίδομα ετοιμότητας έτους 1995 που δεν είχαμε πάρει. Εμένα μου ήλθε χαρτί από το Αρχηγείο Ε.Α με ένδειξη Ημερομηνία έναρξης υποχρεωτικής εξόφλησης 05-10-2015 αλλά ακόμα τίποτα…(αφορά απόφαση που έχει τελεσιδικήσει στο Νομικό Συμβούλιο από 14-11-2011).

K.I.
K.I.
4 Νοεμβρίου 2015 19:26

Αφορά την παροχή των 176 και την απόφαση του Αρείου Πάγου για την μη χορήγηση της. Για το παραπάνω επίδομα είχε προσφύγει η πλειοψηφία των εν ενεργεία σε δικηγορικά γραφεία καταβάλλοντας ποσά από 10 έως 20 ευρώ : http://www.poes.gr/index.php/poes/apofaseis/1170-areios-pagos-oxi-stin-paroxi-ton-176-evro

george15
george15
4 Νοεμβρίου 2015 14:29

Τελικα για το θεμα του εφαπαξ οσοι εχουμε φυγει μετα την 1-8-14 θα πρεπει να κινηθουμε δικαστικα.Δεν βλεπω αλλη λυση.Ολοι αυτοι που εφαρμοζουν οτι σε μια νυχτα σκεφτουν ειναι παρα πολυ επικινδυνοι……

sakis
sakis
Απάντηση σε  george15
4 Νοεμβρίου 2015 17:47

Τελικά ποια ημερομηνία λαμβάνεται υπόψη; αυτή της διαγραφής ή αυτή της κατάθεσης δικαιολογητικών;

G.S.
G.S.
4 Νοεμβρίου 2015 09:26

Tελικά ο τύπος υπολογισμού εφάπαξ ποιός είναι;

major65
major65
4 Νοεμβρίου 2015 14:15

Η μόνη λύση είναι μηνύσεις για απαράδεκτη καθυστέρηση στην εφαρμογή τύπων σε νόμο που ψηφίστηκε πριν απο 2 χρόνια. Αν είναι ανεφάρμοστοι να τους αλλάξουν και να τους προσαρμόσουν σε στοιχεία που μπορούν να υπολογίσουν. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και δείχνουν οτι έχουμε να κάνουμε με επαγγελματίες ερασιτέχνες.

Γιωργος
Γιωργος
4 Νοεμβρίου 2015 00:38

ΕΦΑΠΑΞ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ!!!! “http://limenikonews.blogspot.gr/2015/11/e.html”

cap
cap
Απάντηση σε  Γιωργος
4 Νοεμβρίου 2015 10:10

Προσωπική μου άποψη, δύσκολα τα πράγματα συνάδελφοι και χρειάζεται επαγρύπνιση.

kwstas k
kwstas k
30 Οκτωβρίου 2015 20:11

καλησπέρα.αυτός ο συγκεκριμένος νόμος έχει ψηφιστεί και είναι νόμος του κράτους?.ευχαριστώ

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  kwstas k
30 Οκτωβρίου 2015 20:15

Όχι, δεν είχε προλάβει να ψηφιστεί, γι’αυτό και λέω ότι μάλλον θα το καταθέσει εκ νέου αφού ουσιαστικά ο Υπουργός και η Κυβένηση δεν αλλάξανε.

G.G.
G.G.
Απάντηση σε  kostastam
30 Οκτωβρίου 2015 20:33

Το νομοσχέδιο το είχε καταθέσει ο ΑΝΥΕΘΑ Κώστας Ήσυχος, και όχι ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμένος, και μην είσαι και τόσο σίγουρος, ότι συμφωνούσε μαζί του για την κατάθεση του.
Άλλο το τότε και άλλο το τώρα.

kostastam
kostastam
30 Οκτωβρίου 2015 18:07

Καλησπέρα σας. Έχετε λάβει γνώση του Σχεδίου Νόμου που έχει καταθέσει ο Πάνος Καμμένος από 30-6-2015 στη Βουλή και εκτός των άλλων προβλέπει το επίδομα εξομάλυνσης να λαμβάνεται αυτούσιο και για τους εν διαστάσει και για τους χωρισμένους με παιδιά εφόσον αυτοί πληρώνουν διατροφή.
Εν ολίγης αυτό το επίδομα είναι 215 ευρώ (παντρεμένος με παιδιά), εάν χωρίσεις ή είσαι εν διαστάσει, δίνεις διατροφή αλλά το επίδομα ήταν ανύπαντρου χωρίς παιδιά 105 ευρώ. Τώρα αυτό διορθώνεται. Πολύ μυαλό ήθελε οι επιστήμονες να το δουν νωρίτερα? Μπράβο Πάνο Καμένε. Ελπίζω να ισχύσει και στην Αστυνομία, μη τρέχουμε στα δικαστήρια πάλι για τα αυτονόητα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απάντηση σε  kostastam
30 Οκτωβρίου 2015 18:48

30-6 φιλε μου Κωστα ηταν αλλη κυβερνηση,σημερα ειναι αλλη!!Οποτε να ξερεις οτι ειχε κατατεθει στην προηγουμενη Βουλη ,απλα ΔΕΝ υπαρχει!!!Και στον συγκεκριμενο υπουργο,οχι μπραβο,αλλα ουτε φτυσιμο δεν αξιζει.Μεγαλυτερος ψευτης και λαικιστης απο αυτον δεν υπαρχει

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  ΔΗΜΗΤΡΗΣ
30 Οκτωβρίου 2015 19:51

Ναι φίλε Δημήτρη. Ελπίζω να επανέλθει το Υ.Π.ΕΘ.Α., μιας και δεν άλλαξε κατά πολύ η κυβέρνηση αλλά και η Ηγεσία του εν λόγω Υπουργείου.
http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=c17106bb-6a16-48fe-90f7-a4ce013fca23

κωστας
κωστας
30 Οκτωβρίου 2015 10:19

ευχαριστώ για την ενημέρωση όλους. προς κ villasg με λίγα λόγια απ ότι κατάλαβα η υπόθεση βρίσκετε στο εφετείο??

villasg
villasg
Απάντηση σε  κωστας
30 Οκτωβρίου 2015 21:16

Βασικά έπηξα με τα νομικά που διάβαζα και δεν κατάλαβα , αυτός ο λόγος που το έβαλα εδω μπας και αναλυθεί από κάποιον που γνωρίζει νομικά

villasg
villasg
29 Οκτωβρίου 2015 21:26

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ : Περικοπές στρατιωτικών συνταξιούχων

http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomologia/%CE%95%CE%BB%CF%83%CE%BF%CE%BB%204705.15.htm