Σελίδα υπ' αριθ. 11 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
Τελευταία άρθρα
Πλοήγηση
Σελίδα υπ' αριθ. 11 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.
Νωρίτερα θα καταβληθούν οι συντάξεις του Ιανουαρίου
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/12/blog-post_90.html
Αυτές είναι ειδήσεις!!!!Ευχαριστούμε πολύ συνάδελφε!!
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΧΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΕΞΙΣΩΤΙΣΜΟ.ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ johhnyb
Νομιζω πλεον οτι μας δουλευουνε κανονικα.Σημερα ο Κατρουγκαλος δηλωσε οτι δε θα γινουν ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ μειωσεις και οχι γενικα μειωσεις.Χθες η Γεροβασιλη δηλωσε οτι δε θα γινουν μειωσεις (οριζοντια και γενικα). Τελικα τι ισχυει:Θα γινει επαναυπολογισμος των συνταξεων;(εαν γινει ολοι οι ειδικοι αναφερουν μειωσεις απο 5-20% στα σημερινα ποσοστα συνταξεων) Διαβασα ενα ενδιαφερον ρεπορταζ στo Real.gr οτι πλεον στο Υπουργειο Εργασιας εχουν απομακρυνθει απο το ενδεχομενο επαναυπολογισμου των κυριων συνταξεων και προσανατολιζονται μονο σε επικουρικες, εφαπαξ, μερισματα. Νομιζω οτι εν αγνοια τους (η με προθεση τους εξαρταται πως το βλεπει κανεις) ανοιξαν (μετα απο αιτημα των δανειστων;) το κουτι της Πανδωρας,οσο αφορα τον επαναυπολογισμο και αυτη τη στιγμη δεν εχουν σαφη ιδεα-αποψη ποιες θα ειναι ακριβως οι μειωσεις εαν προχωρησει αυτο το σεναριο(πολυδαιδαλοτητα ασφαλιστικου κλπ). Γι αυτο προσπαθουν ειτε: -να εξασφαλισουν ευρεια συναινεση στη Βουλη γιατι δεν ξερουν ποιες θα ειναι οι κοινωνικες αντιδασεις -να επαναδιαπραγματευτουν το υπαρχον πλαισιο,κερδιζοντας χρονο, ουτως ωστε εαν βελτιωθουν(λεμε τωρα) κατατις τα οικονομικα στοιχεια να απαιτησουν κατι καλυτερο -να δημιουργησουν μια εικονα καταστροφης με μειωσεις 30-40% ουτως ωστε αν ερθουν τελικα μειωσεις 5-20% να ειμαστε και… Διαβάστε τη συνέχεια »
Harry, σ’ ένα προηγούμενο σχόλιο μου έγραψα τα παρακάτω…. Γενικώς, “τα πάντα είναι φλου” και η κυβέρνηση περιμένει τι θα πουν οι Θεσμοί και κυρίως το ΔΝΤ μετά την έκθεση του ΟΟΣΑ για να βάλουν τις τελευταίες “πινελιές” στο νέο ασφαλιστικό!!! (Για άλλη μια φορά υποπτεύομαι να εφαρμοστεί το γνωστό: “Εις Υγείαν τα κορόιδα!”) Δεν έχω αλλάξει άποψη και μάλιστα διαπιστώνω ότι ενεργοποιούν αυτές τις μέρες στις κουλτουριάρικες συζητήσεις τους (μέσω της “φωνής” των δημοσιογράφων) τον “κοινωνικό αυτοματισμό” που βασίζεται στη “σκούπα” που επιδιώκεται σε όσους είναι “νεαροί” συνταξιούχοι… ΥΓ: Είπα και το ξανά λέω, δηλαδή κάποιος που τα έβγαζε χρόνια μαύρα και δεν έκοβε ένσημα επίτηδες έρχεται τώρα να διαμαρτυρηθεί ότι λαμβάνει μικρή σύνταξη στα “-ήντα” του ενώ εμείς οι “νεαροί” από τα 45 μας βρισκόμαστε στο “πάνω σκαλί” των συντάξεων? Πώς μπορεί κάποιος “κηφήνας” να βγαίνει και να κατηγορήσει τον “μέρμηγκα” για καλομεταχείριση? Ας βγει να το αποδείξει έμπρακτα! Ας ομολογήσει όμως ότι όταν ήταν στα “-άντα” του την δεκαετία του ’80 και ’90 τα μαύρα τα γλεντούσε στα μπουζούκια αγκαλιά με κάθε λογής συνοδούς και τώρα κλαίγεται… Διαβάστε τη συνέχεια »
Διάβασα σήμερα διάφορα δημοσιεύματα εφημερίδων για μειώσεις εκτός των επικουρικών και σε κύριες συντάξεις , ύψους 30-40%.
Βέβαια “σίγουρη” είναι η εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ , σύμφωνα με την οποία θα μας δοθούν μηνιαία 30-40 ευρώ……..
Οι νέες αυτές μειώσεις μηνιαία αν ισχύουν αυτά που γράφονται ,πιθανόν να φθάνουν τα 400-500 ευρώ . Αγαπητοί συνάδελφοι όμως ,ας μην τα χαρακτηρίζουμε μειώσεις , “εξορθολογισμός” του συστήματος είναι , ώστε να καταστεί βιώσιμο το ασφαλιστικό . Δεν γνωρίζω φυσικά αν θα επιβιώσει ο Έλληνας ,αλλά αυτό φαίνεται δεν απασχολεί ιδιαίτερα τους τυχάρπαστους “ξεχασιάρηδες” υπουργούς που αποφασίζουν για τις ζωές μας . Δυστυχώς αυτά που διέρρεαν εδώ και αρκετό καιρό για “βουλγαροποίηση ” της Ελλάδας βρίσκονται προ των πυλών .
Υ.Γ. Μήπως είδε κάποιος τον ΥΕΘΑ ????? Πάνο που είσαι ?????
Αυτά τα είπε και ο Λεβέντης μετά τη συνάντηση των πολιτικών αρχηγών που δεν νομίζω να είχε λόγους να διαστρεβλώσει την αλήθεια….(ευτυχώς που τον καλούν για να μαθαίνουμε τι λένε!)
Για μένα η εφαρμογή του υπόλοιπου 50% της απόφασης του ΣτΕ συνεπάγεται και από αναδρομικά μερικών χιλιάδων ευρώ που αν δοθούν σε μηνιαίες δόσεις όπως τα πρώτα 50% θα έχουν μεγάλη σημασία στην εξισορρόπηση των όποιων απωλειών (αν κινηθούν στα πλαίσια των εκτιμήσεων του Αχιλλέα) από το νέο συνταξιοδοτικό.
Ο Πάνος θα πρέπει στο υπουργικό που θα κάνουν μετά τη διαβούλευση (μέσα Δεκεμβρίου?) να υποστηρίξει ένθερμα αυτά που γράφει στις επιστολές του προς το ΥΠΟΙΚ και να μην ισχυριστεί ότι τον βάλαμε “εμείς” να τα πει…αλλά ας κάνει ότι πιστεύει σωστό ο Αλέξης (ως σύγχρονος Πόντιος Πιλάτος).
Ο Μέγας “Κατρού” αυτά που λέει τώρα, αυτά λέγε και πριν μόνο που όσο περνάει ο καιρός βρίσκει “όμορφα λόγια” για να “στολίζει” τις απόψεις του…
ΥΓ: Νίκο, τα σχόλια σου είναι στο πνεύμα και στον τρόπο που σκέφτομαι και γράφω και εγώ…κινδυνεύουμε να θεωρηθούμε διπλό προφίλ, τόσο κοινές απόψεις έχουμε!!!
Φίλε johnny B. ,είναι πολύ εύκολο να διαπιστωθεί αν υπάρχει διπλό προφίλ κάποιου και το γνωρίζεις πολύ καλά . Άλλωστε προσωπικά πιστεύω ότι , είναι κοινές οι επιδιώξεις και η αντίληψη της σημερινής ζοφερής κατάστασης , από την συντριπτική πλειονότητα των συναδέλφων , οπότε ένα προφίλ αντιπροσωπεύει απόψεις χιλιάδων . Όσο για το περιεχόμενο ,μακάρι να επαληθευθεί ο Αχιλλέας ,αλλά φοβάμαι πλέον ότι το σχέδιο τους , προχωράει κανονικά . Το έχω ξαναπεί και πιθανόν να φανώ γραφικός ,δεν θέλουν να δίνουν ούτε ένα ευρώ σε ανθρώπους που δεν παράγουν πλέον ,αδιαφορώντας για την προσφορά τους και την επιβίωσή τους .Φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο σε ΕΔ και ΣΑ ,αλλά και στους υπόλοιπους συνταξιούχους. Οι μάσκες πέφτουν και η πραγματικότητα σύντομα θα αποκαλυφθεί ,απλά είμαι περίεργος να δω ποιες θα είναι οι αντιδράσεις μας σε αυτόν τον γκρεμό που μας οδηγούν .
Εϊπα να κόψω τα πολλά πολλά με το ασφαλιστικό … όμως τέτοιες μέρες λίγο πριν να κυκλοφορήσει το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό δεν μπορώ να κλείσω το στόμα μου! Sorry boys!!! Aυτές είναι οι “γενικές αρχές” του νέου Ασφαλιστικού σύμφωνα με άρθρο της CAPITAL: http://www.capital.gr/oikonomia/3085656/autes-einai-oi-genikes-arxes-tou-neou-asfalistikou Είμαστε στη φάση της συνάντησης του Υπουργού Εργασίας με τους κοινωνικούς φορείς στα πλαίσια της κοινωνικής διαβούλευσης πριν συζητηθεί με τους Θεσμούς και κατέβει σαν Νομοσχέδιο στη Βουλή. Είμαστε στην περίοδο που “χρυσώνουν το χάπι”… Τα βασικά σημεία του νέου Ασφαλιστικού: 1. Η Εθνική Σύνταξη θα είναι ” ισόποση με το 60% του ενδιάμεσου εισοδήματος” και “θα ανεβαίνει μαζί με το ΑΕΠ (δηλαδή ποτέ…) 2. Το “αναλογικό μέρος της σύνταξης”, θα “αντιστοιχεί στις ασφαλιστικές εισφορές που έχουν καταβληθεί στους φορείς κύριας ασφάλισης” και “θα υπολογίζεται βάσει των συντάξιμων αποδοχών και του ποσοστού αναπλήρωσης… (δηλαδή όσο και αν εργάστηκες, αυτός που τα έβγαζε “μαύρα” και τώρα έχει πενιχρή σύνταξη…θα πρέπει να τον στηρίξει το Κράτος, ενώ εσύ με τα “πολλά”…δώσε κάτι και θα ζήσεις με τα “λίγα”… αξιοκρατία? Λες? Η μέθοδος των “συγκοινωνούντων δοχείων” όπως μας… Διαβάστε τη συνέχεια »
Πάντως η διεθνής οργάνωση εργασίας (ILO), έχει καταρτίσει αναλογιστική μελέτη (δεύτερη εκτίμηση στις 22-6-2010), για την εξέλιξη του συνταξιοδοτικού συστήματος που αφορά από το 2008 έως το 2060. Ενδεχομένως να είναι ο μπούσουλας για το νέο ασφαλιστικό, εκτός και υπάρξει κάποια νέα αναθεωρημένη.
http://www.scribd.com/doc/258587123/2η-Εκτίμηση-ILO-Aναλογιστική-μελέτη-2010
Ευχαριστώ, G.G.
Έτσι όπως την βλέπω και την συγκρίνω με την έκθεση του ΟΟΣΑ, μάλλον πιο ήπια την κρίνω.
Σίγουρα τα μεγέθη μέσα στην “κρίση” και μετά το PSI έχουν πάρει άλλη τροπή, θα ήταν καλός “μπούσουλας” μια αναθεωρημένη έκδοση μετά το 2012 (αν υπάρχει βέβαια).
Πάντως, τα “νούμερα” στις μελέτες δεν δικαιολογούν “σφαγή” του συνταξιοδοτικού εκτός και αν υπάρχουν οικονομικά μεγέθη και παράγοντες που δεν αντιλαμβάνομαι και δημιουργούν τέτοιες προϋποθέσεις!
Ας τα δείξει αυτά ο Μέγας “Κατρού” στους Θεσμούς και ας “ξεκολλήσει” την κα Δρακουλέσκου (που την “ξεφορτώθηκαν” οι Κύπριοι μετά από καβγάδες και την “πάσαρε” το ΔΝΤ σε μας!) από τη “σκληρή γραμμή” μπας και πάρουμε καμιά “κοφτή” ανάσα μέσα στο 2016 (από το 2017 και μετά, θα δούμε…).
Ακούστε συνάδελφοι τι λέει αυτός ο ανεκδιήγητος τύπος, εν ονόματι Καζάκης, για τα ε.ε και ε.α στελέχη των ενόπλων δυνάμεων και τα συμπεράσματα δικά σας. Πάρτε βαθιά ανάσα , ψυχραιμία όσο ειναι δυνατόν. http://www.poes.gr/index.php/enimerosi/epikairotita/1220-epithesi-ektos-orion-kata-stratiotikon-apo-ton-kazaki-akoyste-ti-eipe
Αναφέρθηκε ο εν λόγω “κύριος” ξανά: http://enstoloi.net/comments/comment-page-88/#comment-22923
Βέβαια τα τελευταία 30 δευτερόλεπτα (από το 06:58 και μετά) πηγαίνει κάπως να το σώσει αλλά μέχρι τότε είναι πολύ αργά, καθώς οι περισσότεροι έχουν σταματήσει την ακρόαση πολύ πριν.
…και μέσα σ’ όλα, έχουμε και αυτό!
Την διεθνή έκθεση του ΟΟΣΑ για τις συντάξεις (Pensions at a glance-2015).
http://www.capital.gr/oikonomia/3085530/-ekrixi-stis-dapanes-gia-suntaxeis-stin-ellada-blepei-o-oosa
“Έκρηξη” στις δαπάνες για συντάξεις στην Ελλάδα βλέπει ο ΟΟΣΑ
Αυτή η έκθεση λίγες μέρες πριν μπουν στην τελική ευθεία οι διαπραγματεύσεις για το ασφαλιστικό με το κουαρτέτο (εγχόρδων…).
Τονίζεται ότι:
1. Μ’ άλλα λόγια, η δημόσια δαπάνη για συντάξεις έγινε κατά 1/10 μεγαλύτερη σαν ποσοστό του ΑΕΠ μέσα σε μόλις δύο χρόνια.
2. Ακόμα πιο δραματικές είναι οι νεότερες προβλέψεις του ΟΟΣΑ για τις δημόσιες συνταξιοδοτικές δαπάνες στην Ελλάδα το 2020…
Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ότι οι φίλοι μας οι δανειστές δεν έρχονται να διαπραγματευτούν με τους καλύτερους όρους….από την άλλη, αν όλες αυτές οι προβλέψεις είναι ορθές τότε το ασφαλιστικό δεν “σώζεται” από μόνο του παρά μόνο με “δραστικά μέτρα”….ξανά και ξανά, μέχρι τελικής πτώσης! (ή καλύτερα μέχρι τελικής εξόδου από την ΕΕ…)
ΚΥΡΙΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ
Λέμε ότι θέλουμε, ακόμα και αυτοί που είναι στο τρελάδικο ή στο ίδρυμα.
Είναι η «Δημοκρατία των Τρελών και ηλίθιων ».
Έρχονται γιορτές και πρέπει να προετοιμαζόμαστε…
(…με το χέρι βαθύτερα στη τσέπη! νέο ασφαλιστικό? καιρός? τι άλλο?)
Έρχεται βαρύς χειμώνας – Τι ανησυχεί τους μετεωρολόγους:
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/12/blog-post_57.html
Πρόγνωση:
Ουσιαστικά, η πιθανή τάση του καιρού μέχρι και τις 25 Δεκεμβρίου σε όλη την Ελλάδα, είναι η εξής: Καλοκαιρία με άνοδο της θερμοκρασίας 1-10 Δεκεμβρίου και επιδείνωση του καιρού περίπου το διάστημα 11-12 με 24-25 Δεκεμβρίου, με κρύο, βροχές και χιόνια ακόμα και σε περιοχές της βόρειας και κεντρικής Ελλάδας με χαμηλό υψόμετρο.
(Οι μετεωρολόγοι του site ας αποφανθούν με βάση την εμπειρία τους)
“Περί ανέμων και υδάτων”.
Κάθε χρόνο οι ίδιες ανώνυμες προγνώσεις.
Πέρσι πάλι “προέβλεπαν” βαρύ χειμώνα, πρόπερσι τα ίδια ….
Αν έχεις χρόνο, διάβασε την επώνυμη άποψη πραγματικού μετεωρολόγου (γράφτηκε πέρσι, ίδια μέρα):
http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/ellinas-metewrologos-maimou-i-problepsi-gia-agrio-xemwna
Μετά την διασπορά αυτής της είδησης την εβδομάδα που διανύουμε αυξήθηκε κατακόρυφα η πώληση πετρελαιοειδών και λοιπόν ειδών θέρμανσης…βγάλτε τα συμπεράσματα σας !
Πρώτον, πράγματι ισχύει αυτό που λέει ο Κωστής….
Δεύτερον, διάβασα το link του aero (μου άρεσε η φωτό) και γελάω μ’ αυτά που γίνονται τόσα χρόνια! Κάποτε θα το πιάσουν…. και τότε θα λένε “είδατε που σας το λέγαμε?”.
Τρίτον, σε κάποιο θεματολόγιο διάβασα αντικρουόμενες απόψεις για το φαινόμενο του Ελ Νίνιο και τις επιδράσεις του στην Ελλάδα, π.χ.
1. Έρχεται το “Godzilla” Ελ Νίνιο – Θα επηρεάσει τον καιρό σε όλο τον κόσμο!
http://www.newsit.gr/kosmos/Erxetai-to-Godzilla-El-Ninio-THa-epireasei-ton-kairo-se-olo-ton-kosmo/424783
Είναι σχεδόν βέβαιο πως το 2015 θα είναι το θερμότερο έτος στην ιστορία παρά το γεγονός ότι απομένουν τέσσερις μήνες για να φύγει, κάτι που αναμένεται και για το 2016.
2. ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΕΛ ΝΙΝΙΟ !!
http://olympia.gr/2015/11/09/αυτεσ-τισ-περιοχεσ-τησ-ελλαδασ-θα-χτυπ/
Μη ξεγελάσει κανέναν η καλοκαιρία αυτού του μήνα διότι ο χειμώνας θα μπει απότομα σε όλη την Ευρώπη και την Ελλάδα και το φαινόμενα Ελ Νίνιο θα έχει επίδραση σε όλη την Ευρώπη και την Ελλάδα.
Εδώ υπάρχει ανάρτηση με θέμα:
Συνάντηση Προέδρων Ε.Α.Α.Α – Ε.Α.Α.Σ / Παρ. Λάρισας με ΑΝΥΕΘΑ κ. Δημ. Βίτσα
http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/12/blog-post_70.html
Τονίζω τα κυριότερα:
1. Ο κ. Βίτσας είπε ότι πρόθεση της Κυβέρνησης είναι να παραμείνουν οι συντάξεις στα ίδια σημερινά επίπεδα λαμβάνοντας υπόψη το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.
2. Για τα μετοχικά ταμεία ανέφερε ότι θα πρέπει το νομικό καθεστώς να παραμείνει ως έχει καθώς, όπως χαρακτηριστικά τόνισε, είναι αυτοχρηματοδοτούμενα και δεν επιχορηγούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
ΑΠΟΡΙΕΣ
1. Λέει τα “πιστεύω” του κάπως “γενικευμένα” ή μας “δείχνει” τη γραμμή που θα ακολουθηθεί?
2. Τα λόγια του είναι “Σειρήνες στα αυτιά μας” ή υπάρχει ξεκάθαρη “υποστηρικτική γραμμή” υπέρ των αποστράτων?
Ουδείς γνωρίζει το αληθές! Θα δείξει σύντομα…
Εφόσον είναι αυτόνομα ΝΠΔΔ και δεν χρηματοδοτούνται από το κράτος (είναι μετοχικά και όχι επικουρικά),) τότε γιατί κατά καιρούς μας έχουν πιπιλήσει τα αυτιά με την εφαρμογή της περιβόητης ρήτρας μηδενικού ελλείμματος, αφού αυτή εφαρμόζεται επί του πρακτέου.
Επίσης εκτιμώ ότι θα έπρεπε οι αγαπητοί συνάδελφοι πρόεδροι, να έθεταν και το θέμα του εφάπαξ (εκτός και αν το έκαναν και δεν υπάρχει πληροφόρηση), καταθέτοντας κάποιες ρεαλιστικές προτάσεις συνεκτιμώντας την υπάρχουσα κατάσταση (καθυστέρηση απονομής του) αλλά και την κατάσταση που πάει να διαμορφωθεί μετά την πρόσφατη απόφαση και αποστολή του σχετικού εγγράφου από τον ΥΕΘΑ.
Σου παραθέτω σημερινό άρθρο της Ημερησίας που περιλαμβάνει και το θέμα του εφάπαξ αλλά και των μερισμάτων των Μετοχικών Ταμείων (έτσι για να μας τρελαίνουν!):
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113861673
Συντάξεις: «Κλειδωμένες» οι μειώσεις στις επικουρικές 6%-7%, στα εφάπαξ έως 10%, στα μερίσματα έως 30% και στο ΕΚΑΣ
1. …με δεδομένο το γεγονός ότι περικοπές θα γίνουν στις επικουρικές, στα μερίσματα των Μετοχικών Ταμείων και στα εφάπαξ…
2. Οι μειώσεις
«Κλειδωμένες» θεωρούνται οι νέες μειώσεις στις επικουρικές 6%-7%, στα εφάπαξ έως 10%, στα μερίσματα έως 30% και στο ΕΚΑΣ. Από τον επανυπολογισμό των κύριων συντάξεων που θα γίνει με βάση το νέο ενιαίο συντελεστή αναπλήρωσης, θα προκύψουν, τέλος, «προσωπικές διαφορές» από 5% έως και 30%, ανάλογα με το Ταμείο, που επιδιώκεται να «απορροφηθούν» μέσω της ενοποίησης των Ταμείων και της αύξησης των εισφορών.
Johnny B., μετοχικά ταμεία δεν έχουν μόνο οι στρατιωτικοί, το μεγαλύτερο είναι το ΜΤΠΥ.
Όπως ήδη σου απάντησε ο G.G., τα δικά μας μετοχικά ταμεία δεν χρηματοδοτούνται από το κράτος (σε αντίθεση με αυτά των ΔΥ), ενώ και οι παροχές είναι ίσες με τα έσοδα (ρήτρα μηδενικού ελλείμματος).
Επίσης το ύψος του μερίσματος των ταμείων μας δεν καθορίζεται από το κράτος αλλά από τα διοικητικά τους συμβούλια.
Για το λόγο αυτό τα δικά μας μερίσματα μειώθηκαν περίπου 50%, ενώ των ΔΥ μόνο 15~20% παρά τα ελλείμματα:
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/asfalish/42364/misa-ta-merismata-apo-to-metoxiko-tameio-dimosion-ypallilon
Ουσιαστικά αυτό που αναφέρει το άρθρο είναι ότι εάν αποφασιστεί να διακοπεί η κρατική επιδότηση στα ταμεία των ΔΥ (όπως ζητούν οι θεσμοί και όπως ισχύει για τα δικά μας ταμεία), τότε αναπόφευκτα τα μερίσματα των ΔΥ θα υποστούν τις ίδιες μειώσεις με εμάς.
Έτσι κι αλλιώς είναι άδικο κάποια επικουρικά ταμεία (ΔΥ, ΔΕΚΟ κλπ) να επιδοτούνται επιλεκτικά από το κράτος και κάποια άλλα όχι (όπως τα δικά μας).
Όπως τα λες με βρίσκεις και εμένα σύμφωνο. (LIKE)
Αναρωτιέμαι άραγε γιατί δεν αποδεσμεύονται τα δικά μας ταμεία ώστε να παραμείνουν αυτεξούσια σύμφωνα με την επιστολή του κου ΥΠΕΘΑ και βρισκόμαστε σε μια αδράνεια λήψης απόφασης?
Δηλαδή, περιμένουν πρώτα τις αναλογιστικές μελέτες και ύστερα θα αποφανθούν? Αν ναί, τότε προχωρούν οι αναλογιστικές μελέτες που λέγανε? Γίνονται και στα τρία Όπλα? Θα καλύψουν και τα ΕΛΟΑΑ & ΕΚΟΕΜΑ ?
Πόσο ακόμα θα πρέπει να περιμένουμε για να ξεκαθαρίσει το “τοπίο” για την τύχη των Μετοχικών μας Ταμείων? Γιατί πρέπει να πάρει θέση του ΥΠ.ΟΙΚ. στην επιστολή του κου ΥΠΕΘΑ? Λέει κάτι καινούργιο? Μήπως υπάρχουν κάποια “ψιλά γράμματα” που δεν ξέρουμε?…
….εκτός και αν πρόκειται για ασκήσεις “κοινωνικού αυτοματισμού” τύπου 35ετίας για εφάπαξ!
Μακάρι να ήξερε κάποιος να μας φωτίσει αλλά έχω τη γνώμη ότι ούτε και ίδιοι στα υπουργεία τους δεν ξέρουν τι θέλουν να κάνουν αναμένοντας την άφιξη του κουαρτέτου για την τελική φάση των διαπραγματεύσεων…
Γενικώς, νομίζω ότι όπως συνήθως “τα πάντα είναι φλου”….
η παρακράτηση 4% για το ΜΤΑ και 2% για το ΕΛΟΟΑ στις προμήθειες των ΕΔ υπέρ των μετοχικών ταμείων μας, τι είναι? δεν είναι μία έμμεση κρατική επιδότηση?
Πολύ σωστά, αλλά το ΜΤΠΥ μέχρι τέλος του 2014 είχε και κρατική επιδότηση αλλά και έσοδα από κοινωνικούς πόρους όπως εμείς (3% επί των έργων και προμηθειών του δημοσίου).
Αυτά τα έσοδα καταργήθηκαν με νόμο από 1-1-2015, αλλά ήδη από το 2007 το ΜΤΠΥ εμφάνιζε ελλείμματα.
Το βασικό πρόβλημα του ταμείου (όπως και σε όλα τα ταμεία) είναι η αναλογία εν ενεργεία : συνταξιούχοι, η οποία από περίπου 3:1 το 1990 έφτασε το 1,17:1 το 2014.
Άρα με εισφορά στο μισθό πχ. 100 € το 1990 έπαιρνες 3 x 100 € (από εισφορές εν ενεργεία) +100 € (από κοινωνικούς πόρους) = 400 €.
Τώρα εάν ακολουθηθεί το μηδενικό έλλειμμα θα πρέπει να παίρνουν 1,17 x 100 = 117 € + 0 = ;;;;
Όλα τα παραπάνω (εκτός από το δικό μου αριθμητικό παράδειγμα) αναφέρονται στους προϋπολογισμούς του ταμείου που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του:
http://www.mtpy.gr/07OikonomikaPages/oikonomika01.html
Επίθεση εκτός ορίων κατά στρατιωτικών από τον Καζάκη! Ακούστε τι είπε:
http://www.onalert.gr/stories/epithesi-ektos-orion-kata-stratiotikon/46552
(Ο καθένας μπορεί να αξιολογήσει τα λεγόμενά του)
Καλησπέρα!
Ο “Κος” Καζάκης είναι ένας μπ@@λης σαν πολλούς άλλους οι οποίοι αφού δούλεψαν για τον καπιταλισμό γύρισαν στην Ελλάδα και λόγω των ΜΜΕ έχουν ένα “κοινό” που κυμαίνεται περί τις 50.000 ψήφοι.
Όμως, τα τελευταία χρόνια βλέπουμε πολλούς @χρηστους να πρωταγωνιστούν. Ισως πρέπει να προβληματιστούμε και να δράσουμε. Θα πρότεινα να γίνουμε περισσότερο ορθολογιστές και να συμμετέχουμε σε κοινωνικές δράσεις και μέσω αυτών να αποδείξουμε οτι δεν είμαστε κάποιοι βολεμένοι αλλά κάποιοι που προσπάθησαν, στερήθηκαν και προσπαθούν να ζήσουν αξιοπρεπώς.
Επειδή, ενώ ήμουν εν ενεργεία , φοίτησα σε ΑΕΙ θα σημειώσω ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ αποφασίζουν για εμάς άνθρωποι χαμηλού επιπέδου..
Κατά την επίσκεψη στην Λάρισα ο ΑΝΥΕΘΑ Δ. Βίτσας ,υποστήριξε ότι δεν θα υπάρξει καμία νέα περικοπή στις αποδοχές των στρατιωτικών . Δεν αναφέρθηκε από ότι κατάλαβα στις συντάξεις .
Πιθανόν να κάνω λάθος ,αλλά μάλλον οι περικοπές συντάξεων έχουν ήδη δρομολογηθεί . Εξάλλου ο ΥΕΘΑ ,όπως διάβασα στο blog staratalogia στις 28/11 ,είπε να κάνουμε (οι απόστρατοι) τα παράπονά μας στο Υπουργείο Οικονομικών . Αγαπητοί συνάδελφοι όσοι έχετε άλλη πληροφόρηση και κάνω , λάθος, παρακαλώ να μας την γνωστοποιήσετε .
Το ‘χεις Νίκο! Άλλωστε τι να πει και τι να μην πει κανείς! π.χ. ο Λεβέντης μόλις βγήκε από τη συνάντηση των Αρχηγών Κομμάτων τον έδωσε στα ίσα τον Πρωθυπουργό, ότι δηλαδή έχει δρομολογήσει 40% περικοπές συντάξεων με την ευλογία των δανειστών! (δεν τον διέψευσε κανείς) Οπότε καταλαβαίνεις τι παίζεται! Βέβαια, από την άλλη ο Μέγας “Κατρού” ισχυρίζεται ότι θα κάνει το παν στις επερχόμενες διαπραγματεύσεις για να μην κοπεί καμιά κύρια σύνταξη (τις μεγάλες επικουρικές τις “σφάζει” και το έχει δηλώσει)….αλλά πάλι δεν του βγαίνουν τα “νούμερα” στον προϋπολογισμό! Οι δανειστές δεν θέλουν αυξήσεις εισφορών και μιλούν για μεικτό ποσοστό αναπλήρωσης μέχρι 50-55% σε άθροισμα επικουρικής και κύριας (τα έχουν ενσωματώσει ήδη!) …. άντε, πες μου τώρα, μπορείς να βγάλεις άκρη? Δεν συζητώ την “τύχη” των εφάπαξ … άλλα λένε στο ΥΠΕΘΑ, άλλα στο ΥΠ.ΟΙΚ. άλλα στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές…. (ακούγεται η “ισοπέδωση” τύπου ΙΚΑ, η “απαλλαγή” χωρίς περικοπές μέχρι το καλοκαίρι του 2016…και η ήπια “προσαρμογή” της τάξεως του 5-8% μειώσεων το πολύ….. Το υπόλοιπο 50% του ΣτΕ με τα αναδρομικά του, “πάνε περίπατο” μέχρι… Διαβάστε τη συνέχεια »
Φίλε johnny B . ,κανένας πλέον δεν πιστεύει ότι δεν θα μειωθούν οι συντάξεις μας .Απλά αισιοδοξούμε να κυμανθούν στις εκτιμήσεις του Αχιλλέα . Βλέπεις ότι οι “λαγοί ” του συστήματος έκαναν καλά την δουλειά τους !!!!! . Διαρροές αρχικά για 12% ,στην συνέχεια 20% τώρα ο Λεβέντης 40% . Αόριστες αναφορές για μικτά ,ίσως καθαρά , πιθανόν συνολικά με τα μερίσματα ,αλλά ίσως και όχι ……Οπότε όπως καταλαβαίνεις δημιούργησαν σύγχυση σε όλους μας τύπου βαβέλ . Έτσι λοιπόν θα τα περάσουν όλα και στο τέλος ,αν περιοριστούν στο 6-7% ,θα λέμε και ευχαριστώ ,ξεχνώντας αποφάσεις ΣτΕ και υποσχέσεις του ΥΕΘΑ περί μη μείωσης συντάξεων , μέχρι τις επόμενες περικοπές σύμφωνα με την υπογεγραμμένη ρήτρα μηδενικού ελλείμματος . Αλλά ……..νομίζουν ότι ξεχνάμε , όπως πίστευαν και οι προηγούμενοι .Το μόνο που ελπίζω είναι ,να μην τσιμπήσουν οι
εν/εν συνάδελφοι στο δόλωμα που ετοιμάζουν για δήθεν προστασία τους , γιατί αργά η γρήγορα θα ενταχθούν στις τάξεις των αποστράτων .
Πότε επιτέλους θα εφαρμοστεί και στην Ελλάδα το Ευρωπαικό Ωράριο Εργασίας “να μην γκρινιάζουμε” και “απαιτούμαι” 40 ωρο την εβδομάδα “και καταπίεση” του “ασπλαχνου Κράτους” που δεν χορηγεί και τα μπουρνούζια για να σκουπίζουμε τον ιδρώτα μας και αυτό ισχύει και για ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ που απολαμβάνουν τουρισμό και χόμπυ στην Ελλάδα και στις ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (γραμμή τους πήρανε οι Γερμανοί),
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ – ΤΡΑΠΕΖΩΝ -ΕΝΣΤΟΛΩΝ .
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ -ΤΡΑΠΕΖΩΝ
08:00-12:00 υποχρεωτικό ωράριο εργασίας ΟΛΩΝ.
12:00:-14:00 υποχρεωτικό BREAK ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ –ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
14:00-18:30 υποχρεωτικό ωράριο εργασίας ΟΛΩΝ.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ –ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ –ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ –ΣΟΦΡΩΝΙΣΤΙΚΩΝ
08:00-13:00 υποχρεωτικό ωράριο εργασίας ΟΛΩΝ.
13:00:-15:00 υποχρεωτικό BREAK ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ –ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
15:00-18:30 υποχρεωτικό ωράριο εργασίας ΟΛΩΝ.
Για οποιον και οποια εχει αμφιβολίες να πάτε μια βόλτα στην Ιταλία που ισχύει χρόνια οπως και Γαλλία και Γερμανία.
Το ωράριο αυτό φίλε Στάθη, λόγω του οτι το έζησα για κάποιο χρονικό διάστημα, αναφέρεται σε χώρες που δεν έχουν καμία σχέση ο στρατός τους με τον δικό μας τύπου φυλάκιο στο Αγαθονήσι.Μιλάς για στρατούς που δεν αντιμετωπίζουν ΚΑΜΙΑ ΑΠΕΙΛΗ, με λίγες (καλοπληρωμένες) υπηρεσίες , ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ εργασία, έχουν πολύ σοβαρές υποδομές (λέσχες, βρεφονηπιακούς σταθμούς όπου πολλές φορές προσλαμβάνονται και σύζυγοι των στρκων που υπηρετούν εκεί, πρατήρια, σχολεία στην πόλη όπου ξέρεις οτι κάποιος θα πάρει και θα φέρει το παιδί σου σπίτι σοβαρές και τακτικές συγκοινωνίες σε όλες τις ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ πόλεις για να μπορείς στο διάστημα 12¨00-1¨00 να κάνεις επείγουσες δουλειές όπως φροντίδα οικογένειας όπως ανέφερες κ.α) στα ΛΙΓΑ στρατόπεδά τους, τα οποία ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΤ. Έχουν επίσης πολύ καλύτερο μισθό για να πληρώνουν κάθε μέρα το (προκάτ) φαγητό τους έκαστος αλλά και της οικογένειάς τους αφού δεν μαγειρεύουν σπίτι (εδώ ποιός θα ετοιμάσει το φαγητό για το σπίτι σου εάν γυρίσεις 7 το απόγευμα και δουλεύει και η γυναίκα σου; Τα παιδιά ποιός θα τα πάει-φέρει σχολείο; Για θεσμό οικογένειας εκεί δεν μιλάμε…ούτε για μεσημεριανό φαγητό έστω και… Διαβάστε τη συνέχεια »
Να προσθέσω στην απάντηση του Κώστα την εξής προσωπική εμπειρία….πριν κάποια χρόνια βρέθηκα σαν παρατηρητής σε μεγάλη διακλαδική άσκηση μίας από τις χώρες που μνημονεύει ο φίλος Στάθης. Το σενάριο κυλούσε ομαλά και όταν έφτασε η ώρα της εφόδου στον ΑΝΣΚ, ακούσαμε από τον ασύρματο 3,2,1 και περιμέναμε κάτι σαν “Πύρ”, “‘Εφοδο”, “Αέρα¨, “Φάτε τους” ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, ακούσαμε ότι επειδή πέρασε η ώρα, η άσκηση …..διακόπτεται θα συνεχιστεί……αύριο από το σημείο αυτό και μετα. Όπως και έγινε.
Επειδή η μνήμη μου δε με βοηθάει, παρακαλώ το φίλο Στάθη να μας θυμίσει πότε έγινε κάτι αντίστοιχο σε ελληνική άσκηση…
Επίσης φίλε Στάθη, σε παρακαλώ θύμισέ μου σε ποια από τις χώρες που αναφέρεις, ο Δικοικητής και γενικά ο Αξιωματικός είναι, εκτός από Στρατιωτικός, και ψυχολόγος, ψυχίατρος, δάσκαλος, εξομολογητής, γιατρός, μάγειρας, αρχιτέκτονας, μηχανικός, εργολάβος, χτίστης, σκουπιδιάρης, χειριστής αλυσοπρίονου, χορτοκοπτικού, μπετονιέρας, σερβιτόρος, κυλικειάρχης,, οδηγός, μπογιατζής, ξυλουργός, σιδεράς, οξυγονοκολλητής και πολλά άλλα που μου διαφεύγουν
Ηλία
Το τελευταίο σχόλιο σου (09:42) είναι απολύτως εύστοχο ! Δυστυχώς είναι η ”πικρή πραγματικότητα” του Έλληνα Αξιωματικού στο έτος 2015.
Υ.Γ. Εάν ο Αχιλλέας έβαζε like στα σχόλια, θα συγκέντρωνες τριψήφιο αριθμό !
Κωστή, του το ΄χω ζητήσει και εγώ! Το LIKE δεν νομίζω να του δυσκολεύει οικονομικά τη συντήρηση του site του και σίγουρα θα περικόψει πολλά σχόλια του τύπου “συμφωνώ”.
Δεν τίθεται οικονομικό θέμα, η προσθήκη πεδίου like (και dislike) είναι σχετικά απλή, αλλά υπάρχουν 2 μειονεκτήματα:
α. Βαραίνει κάπως τη λειτουργία των σελίδων σχολίων (αυξάνεται η επικοινωνία χρήστη με τον σέρβερ) ενώ ήδη υπάρχει πρόβλημα πρόσβασης κάποιες ώρες της ημέρας.
β. Το δεύτερο μειονέκτημα είναι η ίδια η φιλοσοφία του like, δεν είμαι σίγουρος ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων θα ήθελε να μπει σε μία διαδικασία “αξιολόγησης” των σχολίων (των δικών τους και των άλλων).
Φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος!
Κάντο για κάνα δεκαπενθήμερο (τώρα στις γιορτές), αν χειροτερέψει η κατάσταση με τον server ή αποδειχτεί βλακώδες στην κοινότητα των αποστράτων, το αποσύρεις και no problem!
Καλησπέρα Αχιλλέα. Εάν εφαρμοστεί στο site το like – dislike, για το πρώτο υπάρχουν θετικές αντιδράσεις και αντίκτυπος. Υπάρχουν οι καλοπροαίρετοι συνάδελφοι και (οι πάρα πολύ λίγοι) δυστυχώς κακοπροαίρετοι συνάδελφοι ή όχι (επισκέπτες). Απλά τίθεται η πιθανότητα μεταξύ δύο κακοπροαίρετων που έχουν έρθει σε αντιπαράθεση να κυριαρχεί το dislike από διαφορετικές ip (για να φορτωθούν περισσότερα) ακόμη και στην περίπτωση που αναφέρουν απολύτως ορθά και αντικειμενικά πράγματα. Πιστεύω υπάρχει η λύση που έχω δει σε κάποια site ενημερωτικού περιεχομένου : Για να κάνεις dislike με συγκεκριμένο όνομα χρήστη πρέπει να έχεις γίνει μέλος του site ή της εφαρμογής υποβάλλοντας πλήρη στοιχεία. Μην σε ζαλίζω άλλο, είναι δευτερεύον θέμα, και κάποια στιγμή θα το λύσεις όπως τόσα άλλα !
Κωστή,
έθεσες ένα πολύ καλό θέμα!
Το διαχωρισμό των σχολιαστών σε “επισκέπτες” (χωρίς πολλά δικαιώματα) και τους “μόνιμους” σχολιαστές (που θα πρέπει να ανοίξουν βεβαιωμένο πραγματικό προφίλ συνδέοντάς το π.χ. με υπάρχον φωτό-λογαριασμό στο facebook κλπ). Οι “μόνιμοι” να έχουν σχεδόν πλήρη δικαιώματα. Όμως, προτείνω και μια τρίτη κατηγορία τους “συνδρομητές” που θα συν-διαχειρίζονται με τον Αχιλλέα το site πληρώνοντας από κοινού για τη συντήρησή του (π.χ. admin o Αχιλλέας the boss και moderators οι συνδρομητές). Κάπως έτσι…
Συμπληρώνω ότι για να γίνει κάποιος συνδρομητής (να πληρώνει και να έχει δικαιώματα στη λειτουργία του site) θα πρέπει να υπάρχει και ένα καταστατικό που να είναι επικυρωμένο νομικά, ασφαλής λειτουργία πληρωμών (π.χ. πιστωτική, χρεωστική κάρτα) και σίγουρα κάποιο φορολογικό καθεστώς για να είναι και νόμιμη η διαδικασία. Όλα αυτά αφού πρώτα βρει “υποψήφιους” που θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει και στείλει την επιθυμία τους εγγράφως με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής.
Αν ξέρεις κάτι απλούστερο και νομιμότερο να του προτείνουμε, εδώ είμαστε….στη διαβούλευση!
ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΟΧΟ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ.ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ.ΡΕ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ.
Συμφωνα με το ΕΤ της Κυριακης τα σεναρια που επεξεργαζονται στο Υπ.Εργασιας απο κοινου με τους τεχνοκρατες των δανειστων δεν περιλαμβανουν τη χορηγηση της εθνικης συνταξης των 384ε πριν την ηλικια των 62 με 40 ετη ασφαλισης ή των 67 με λιγοτερα απο 40 ετη ασφαλισης.
Μαλιστα παρακατω ο δημοσιογραφος του αρθρου αναφερεται στον επαναυπολογισμο των συνταξεων και λεει οτι στα παραδειγματα επαναυπολογισμου προυποθεση για την προσθηκη των 384ε ειναι ο συνταξιουχος να ειναι 62 ή 67 χρονων.
Αν συμβει και αυτο μετα απο τοσες μειωσεις και ρητρες ηλικιας, ποσοστα αναπληρωσης κλπ τοτε παμε σε κυριες συνταξεις 600-700 ευρω.Αν συνυπολογιστει και οι επερχωμενες μειωσεις σε μερισματα και ΕΚΟΕΜΣ(που δεν υπαρχει πιθανοτητα να μην γινουν) παμε σε συνταξεις επιδοματα μεχρι τα 67(οπως αναφερεται και στο δημοσιευμα) και ακομη δεν τελειωσαμε, οπως ψιθυριζουν οι παροικουντες στα Βρυξελλας.
ΥΓ Μετα την αποκαλυψη για το ΕΦΑΠΑΞ που κανεις δεν ειχε παρει χαμπαρι οι ελπιδες που ειχα για τον υπουργο μας να εθεται καποιο βετο στο επερχομενο Υπ.Συμ. εχουν εξανεμιστει.
Ποιόν Υπουργό αυτόν που παρακαλούσε να τον ψηφίσουν οι στρατιωτικοί ε.α ε.ε ; αλλά καλά να πάθουμε όλοι καθόμαστε στις πολυθρόνες και παρακολούθουμε απο τις τηλεοράσεις μία συγκέντρωση που γίνεται κάθε 4 χρόνια με συμμετοχή 2500 ανθρώπους…
Αγαπητέ συνάδελφε G.S. , γνωρίζουν πολύ καλά οι εκάστοτε “κυβερνώντες” ,ότι οι συγκεντρώσεις των στρατιωτικών και των ΣΑ είναι εντελώς ακίνδυνες γι’ αυτούς ,λόγω νοοτροπίας -πειθαρχίας και ήθους .Έτσι λοιπόν και ο ΥΕΘΑ “έδωσε” το ΟΚ για συμμετοχή και των εν/εν στην διαμαρτυρία . Καλός τρόπος μερικής εκτόνωσης για εμάς και ανώδυνος για τους “κυβερνώντες”. Όσες διαμαρτυρίες και να γίνουν ,ειδικά από εμάς ,με δεδομένη την προπαγάνδα περί υψηλόμισθων νεαρών συνταξιούχων ,απλά γίνονται ,και προσωπικά πιστεύω δεν έχουν κάποιο κέρδος . Έχω αναφερθεί σε προηγούμενα σχόλια ,ότι η μοναδική πίεση μπορεί να ασκηθεί από τους Αρχηγούς των ΕΔ και ΣΑ ,τόσο για τα εν/εν όσο και για τα εα στελέχη ,αν ενδιαφέρονται πραγματικά για την αξιοπρέπεια αυτών των ανθρώπων .