Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 18 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
Kostas
Kostas
9 Απριλίου 2016 12:12

Συνέντευξη του ΥΕΘΑ, όπου από το 23:20 έως το 33:45 μιλά για τα οικονομικά των στρατιωτικών, αλλά επί της ουσίας τίποτα.
http://www.militaire.gr/%ce%bf-%cf%85%ce%b5%ce%b8%ce%b1-%cf%80%ce%ac%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-militaire-gr-%cf%84%ce%b9-%ce%bb%ce%ad%ce%b5%ce%b9-%ce%b3%ce%b9/

kostas bar.
kostas bar.
7 Απριλίου 2016 19:39

Γνωρίζει κάποιος τώρα που κλείδωσε η εθνική σύνταξη στα 384 ευρώ θα αφορά και εμάς και από πότε? Ένας που διαγράφηκε τον Οκτώβριο του 2015 και ήδη πληρώνεται σύνταξη κανονικά τι επιπτώσεις μπορεί να έχει? Υπάρχει πρόβλημα με αυτά τα 384 ευρώ που λένε ότι θα χρειάζονται 40 χρόνια εργασίας αλλά μόνο όταν είσαι 62 ετών, θα ισχύσει μόνο για τισ νεες συντάξεις?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  kostas bar.
7 Απριλίου 2016 20:06

Κώστα,

αυτά που λες ούτε ο Τσακαλώτος ούτε ο Κατρούγκαλος τα έχουν πει μέχρι τώρα…

Λοιπόν περίμενε να κλείσει η διαπραγμάτευση (έστω και η ενδιάμεση) για να μάθουμε τι θα ισχύσει στο ευρύτερο δημόσιο και όταν έρθει το νομοσχέδιο και για τους ένστολους θα μάθουμε τελικά και για εμάς! Μέχρι τότε…όλα είναι “ράδιο αρβύλα”!!!

panos
panos
Απάντηση σε  Johnny B.
8 Απριλίου 2016 18:54

Johnny Β,έχεις δίκιο να περιμένουμε να δούμε αλλά πιστεύω ότι τα πράγματα για όλους εμάς που είμαστε ακόμη στην ενέργεια δεν θα είναι καλά.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  panos
10 Απριλίου 2016 23:24

panos

σκέψου το αλλιώς…

Τώρα βγάζουν σε όλες “προσωρινές συντάξεις” αναμένοντας να επαναπροσδιοριστούν με τους νέους συντελεστές αναπλήρωσης που δεν θα ευνοούν καθόλου τα λίγα έτη υπηρεσίας, άρα όσο πιο πολύ καθίσεις τόσα πιο πολλά θα πάρεις για σύνταξη σε σχέση με τους παλιούς συνταξιούχους που βασίζονται στην “ευχή” να μην πειράξουν για 2-3 χρονάκια ακόμα την “προσωπική διαφορά” αλλά βλέπεις ότι το ΔΝΤ δεν “μασάει” και ζητάει “αίμα” εδώ και τώρα…

Κάτσε και δεν θα το μετανιώσεις!

Johnny B.
Johnny B.
7 Απριλίου 2016 13:09

Αξιόλογο άρθρο (όπως και όλα τα παρόμοια) για το μέλλον των μισθών και συντάξεων των ένστολων…τελικά, πρώτοι και καλύτεροι στον Προκρούστη είμαστε εμείς από όλο το Δημόσιο???….!!!

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2016/04/blog-post_16.html#more

“Οι Στρατιωτικοί και οι Ε.Δ., πάλι στο κρεβάτι του Προκρούστη ???”

(μου άρεσε η φωτό…)

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Απριλίου 2016 14:50

Οπως και αυτό…αρχισαν τα γλέντια….αλλα εμεις εχουμε τον προστάτη ΥΕΘΑ μαςςςςςς που μετά την σωτηρία των Μετοχικών ήρθε η ωρα να μας σώσει και απο το μισθολόγιο.
http://www.onalert.gr/stories/perikopes-epikoinvniaka-trik-gia-xeiragwgisi-twn-stratiwtikvn/49030

george15
george15
5 Απριλίου 2016 23:12

http://kranosgr.blogspot.gr/2016/04/blog-post_38.html#more
Με αυτο τον τροπο η κυβερνηση μας “ευχαριστει πολυ” για το προσφυγικο-μεταναστευτικο!!!! Μπραβο τους!!!!! Ηθελα να ηξερα αν,αν λεω αν καποια μερα ξυπνησει η ηγεσια μας τι θα γινει??Eμαι πολυ οργισμενος με ολα αυτα που μας ετοιμαζουν.Τελικα μας βλεπουν ….συγνωμη για την εκφραση, ως Ζωα!!!!!

Dani
Dani
Απάντηση σε  george15
7 Απριλίου 2016 09:27

ΆΛΛΑ ΝΤΑΛΑ !!….δεν είμαι με καμία κυβέρνηση…ούτε με αυτή, ούτε με τις προηγούμενες. Τι σχέση έχουν οι δικές μας οικονομικές προαγωγές με τους κακόμοιρους, εξαθλιωμένους μετανάστες??….μπορείς να μου εξηγήσεις???

george15
george15
Απάντηση σε  Dani
7 Απριλίου 2016 16:48

Mαλλον αγαπητε Dani δεν καταλαβες τι θελω να πω. Κοιτας το δεντρο και οχι το δασος. Σε ενα τοσο σημαντικο εθνικο θεμα (προσφυγικο-μεταναστευτικο) που ειναι μετα το οικονομικο της χωρας η κυβερνηση αποδικνευει οτι μας εχει γραμμενους στα παλια της τα παπουτσια. Εφοσον οοι οικονομικες προαγωγες δεν εχουν σχεση με το προσφυγικο και τους απορους και ταλαιπωρημενους μεταναστες τοτε γιατι μας ανακατεψαν?Και γιατι εξηγησε μου ειναι αποστολη των ΕΔ ολο αυτο,την στιγμη που ο υπολοιπος κρατικος μηχανσμος αποδειχτηκε οχι απλα ανεπαρκης αλλα και ανικανος!! Και δεν εχω τιποτε με τους μεταναστες-προσφυγες (του αληθινους) αλλα οταν σε λιγο καιρο θα κτυπουν την πορτα σου, να δω τι θα μου πεις!

Dani
Dani
Απάντηση σε  george15
7 Απριλίου 2016 18:41

Αν κατάλαβες εσύ τι γράφεις…εγώ δεν έχω κανένα λόγο να στο χαλάσω…

george15
george15
Απάντηση σε  Dani
7 Απριλίου 2016 19:01

Φυσικα και καταλαβα τι γραφω αλλα μαλλον εσυ κατι αλλο καταλαβαινεις.Δεν θα ανοιξω αντιλογο μαζι σου.Εγω ποσταρισα ενα σαιτ γιατι νοιωθω οτι μας κοροιδευουν (οχι μονο η σημερινη κυβερνηση, το ξεκαθαριζω αυτο) και μας εχουν για πεταμα….Αν εσενα σε ικανοποιει αυτο, καλως!! Μην συνδεεις ομως το προσφυγικο με τις ΕΔ. Εγω απλα ως παραδειγμα το ανεφερα!

Χανιάς Νίκος
Χανιάς Νίκος
2 Απριλίου 2016 16:31

“πως σκέφτεσαι να αντιδράσουμε”
Ο συνταξιούχος Μάριε είναι ο ασθενέστερος κρίκος της αλυσίδας και το πλέον εύκολο θύμα.Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχει απολέσει το δικαίωμα να βλέπει την αλήθεια κατάματα και να κάνει την κριτική του όπως φυσικά και κάθε άλλος πολίτης.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Χανιάς Νίκος
3 Απριλίου 2016 08:46

Πάλι δεν απαντάς στην ερώτηση.
Με το “να βλέπεις την αλήθεια κατάματα” και το να κάνεις κριτική μέσα από τα blogs δεν νομίζω ότι μπορείς να αλλάξεις κάτι.

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  Χανιάς Νίκος
3 Απριλίου 2016 12:46

Απλά , δεν αρκεί ο ημερήσιος καταιγισμός απο τα Μ.Μ.Ε με αρνητικές ειδήσεις ? Αυτοί τουλάχιστον εξυπηρετούν ένα σκοπό. Να έχουν τον κόσμο συνέχεια στη τσίτα….Είναι απαραίτητο και στο δικό μας site να συμβαίνει από ορισμένους συναδέλφους το ίδιο πράγμα ? Δεν υπάρχουν άλλες ευχάριστες ειδήσεις στην επικαιρότητα τις οποίες μπορούμε να μοιραστούμε ??? Για σκεφτείτε το……Μακάρι ο νέος μήνας να είναι πιο αποδοτικός από τον προηγούμενο….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μάριος
3 Απριλίου 2016 13:07

Μάριε,

μαζί σου και εγώ…

Ήδη ξεκίνησε ο νέος μήνας πιο αποδοτικός! Διαρροές για το ΔΝΤ και τη διαπραγμάτευση από το wikileaks…στον προηγούμενο είχαμε και τις βομβιστικές επιθέσεις στο Βέλγιο και τη συμφωνία (?) για το προσφυγικό…

Βρες σε παρακαλώ κάτι που δεν κάνει τους τρέχοντες μήνες πιο αποδοτικούς…κάθε μέρα περιμένουμε και κάτι καινούργιο! Ζούμε σε επικίνδυνους καιρούς και προτείνω να είμαστε “έτοιμοι για όλα”…

Μέρα με τη μέρα αντιλαμβάνεσαι για το τι “ξημερώνει” για τα παιδιά μας!!!

Δόλιοι διαστρεβλωτές και παπαγαλάκια γεννημένα μέσα στη χλιδή! Θεωρούνται παγκοσμίως έγκριτοι!

http://www.newsit.gr/politikh/O-neos-asteras-sto-elliniko-stereoma/597890

(αυτά τα «πολιτισμένα φίδια» να προσέχεις…οι «μαυριδεροί» είναι αγαναχτισμένοι που δεν ξέρουν τι κάνουν…)

Χανιάς Νίκος
Χανιάς Νίκος
2 Απριλίου 2016 15:10

Επίσημα καταχωρημένα θα είναι μόνο όταν πάρουν τη μορφή νομοσχεδίου, κατατεθούν και ψηφισθούν από την Βουλή. Σε αυτή τη φάση έχουν δημοσιευθεί από όλα τα μέσα, όσα ακριβώς αναφέρω. Αυτό που μένει να μάθουμε είναι πόσο ακριβώς θα μειωθεί το αφορολόγητο των 9.500Ε που υπάρχει τώρα,πόσο θα αυξηθεί ακριβώς η εισφορά αλληλεγγύης,πόσο ακριβώς θα μειωθούν οι επικουρικές (άσχετα αν πρόκειται για επικουρικά,μετοχικά όλα στη μηχανή του κιμά θα μπουν)και ποια θα είναι η μείωση στις συντάξεις αυτών που αθροιστικά υπερβαίνουν τα 1.300 Ε. (όπως όλων μας). Μακάρι να μη συμβεί τίποτα από αυτά.

Μάριος
Μάριος
Απάντηση σε  Χανιάς Νίκος
2 Απριλίου 2016 15:38

Πώς σκέπτεσαι ότι πρέπει να αντιδράσουμε ? Διαβάζοντας ο ένας τα γραπτά του άλλου , πρέπει να πέσουμε σε χρόνια νάρκη . να πεθαίνουμε από το άγχος κάθε μέρα ή κάτι άλλο ?

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Μάριος
3 Απριλίου 2016 13:41

Δεν χρειάζεται άγχος! Το άγχος δεν ωφελεί. Χρειάζεται εγρήγορση και συνειδητότητα σε όλους τους τομείς. Το “Εγώ” (…περνάω καλά, τι με νοιάζει για τους άλλους…) έχει “πεθάνει” σιγά-σιγά….πλέον αυτό που θα πρέπει να μας απασχολεί είναι το “Εμείς” και πως το “μέλλον” των απογόνων μας (σαν φυλή και σαν γεωγραφική πληθυσμιακή ομάδα) θα είναι ασφαλές με τη στοιχειώδη ευημερία, συνεργασία και κατανόηση. Ακόμα και αν χρειαστεί να δείξουμε “σκληρή στάση”…αλλά με σύνεση και με επίγνωση για τις όποιες συνέπειες…όχι αγριότητες και βιαιότητες…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
3 Απριλίου 2016 17:44

Διευκρίνιση Λέγοντας: “να δείξουμε «σκληρή στάση»…αλλά με σύνεση και με επίγνωση για τις όποιες συνέπειες…όχι αγριότητες και βιαιότητες…” Για να μην παρεξηγηθώ, εννοώ ότι για να εφαρμοστεί π.χ. η νέα προσφυγική συμφωνία θα πρέπει π.χ. να μην επηρεαζόμαστε από “στημένα” γεγονότα (κλάματα μωρών και γυναικών μπροστά στις κάμερες ή άνδρες που απειλούν να αυτοκτονήσουν) για να λέμε “δεν πειράζει” ας μην μείνουν και αυτοί στη χώρα μας, αλλά θα πρέπει να στέλνονται πίσω στην Τουρκία χωρίς “χάρες”. Αν δείχνουμε “επιείκεια” σε όλους τότε σε λίγα χρόνια οι πρόσφυγες και οι μετανάστες θα γίνουν περισσότεροι από εμάς ελπίζοντας ότι θα ανοίξουν “κάποτε” τα σύνορα με τον Βορρά…με όλες τις οικονομικές κλπ συνέπειες για μας…. Άλλωστε αν τους “κόβει” λιγάκι θα καταλάβαιναν ότι η συμφωνία αυτή τους “συμφέρει”!!! Επειδή για κάθε μια επιστροφή στην Τουρκία, ένας πηγαίνει (αεροπορικώς) σε χώρα του Βορρά…(αυτό συμφώνησαν) Δηλαδή κάποιοι πρόσφυγες παροτρύνουν κάποιους άλλους άμοιρους να περάσουν παράνομα στη χώρα μας για να τους γυρίσουν πίσω και να ελπίζουν αυτοί που τους παρότρυναν και δεν ήρθαν ότι θα επιλεχθούν να πάνε έτσι στο εξωτερικό (οι επιστροφές “τιμωρούνται”… Διαβάστε τη συνέχεια »

Δημήτριος
Δημήτριος
31 Μαρτίου 2016 22:21
Αντώνης
Αντώνης
30 Μαρτίου 2016 22:20

Προς κύριο Αχιλέα ( ας μη δημοσιευτεί είναι μεγάλο ) Ποια στελέχη των ΕΔ χαρακτηρίζονται “μη αξιοποιήσιμα” από Γενικό Επιτελείο και ζητείται η “φυγή” τους! http://kranosgr.blogspot.gr/2016/03/blog-post_537.html Φαίνεται ότι στα υψηλά κλιμάκια της ιεραρχίας υπάρχουν αρκετοί που δεν μπορούν να προσαρμόσουν τις σκέψεις τους στην σκληρή πραγματικότητα της κρίσης που μαστίζει τη χώρα κι επιμένουν να σκέφτονται με τον “ελιτισμό” άλλων εποχών . Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί -αν μπορεί να εξηγηθεί- το περιεχόμενο non paper που συντάχθηκε από Γενικό Επιτελείο,με την έγκριση προφανώς του Αρχηγού του και στο οποίο χαρακτηρίζονται ως “μη αξιοποιήσιμοι” οι αξιωματικοί εξ υπαξιωματικών,όταν συμπληρώσουν τα 35 χρόνια υπηρεσίας! Το “μη αξιοποιήσιμοι” αποτελεί επιχειρημα του Γενικού Επιτελείου στην ρύθμιση που υπάρχει σε νομοσχέδιο του ΥΠΕΘΑ η οποία προβλέπει ότι αξιωματικοί εξ υπαξιωματικών που έχουν ενταχθεί στο στράτευμα πριν από το 1990 θα μπορούν να παραμένουν ακόμη και για πέντε χρόνια,μετά από την συμπλήρωση της 35ετίας. Αυτό φαίνεται ότι δεν …αρέσει στην ηγεσία του Γενικού Επιτελείου το οποίο δεν δείχνει να κατανοεί την ανάγκη της συγκεκριμένης ρύθμισης. Πάρα πολλά στελέχη αυτής της κατηγορίας έχουν θέμα επιβίωσης ,έχουν δυνάμεις… Διαβάστε τη συνέχεια »

G.G.
G.G.
29 Μαρτίου 2016 00:49

Νομοσχέδιο του ΥΕΘΑ προς διαβούλευση και ειδικότερα εκτός των άλλων στα άρθρα 9 έως 16 για την σύσταση μιας νέας υπηρεσίας (ΥΠ.Α.Α.Π.Ε.Δ.) με σκοπό την αξιοποίηση των ακίνητων συμπεριλαμβανόμενων και των μετοχικών ταμείων.
http://www.opengov.gr/mindefence/?p=5584

Τασος Κ.
Τασος Κ.
Απάντηση σε  G.G.
1 Απριλίου 2016 10:57

Και όταν λέμε αξιοποίηση; Μάθαμε τι ακριβώς εννοούν; Γιατί στην Ελλάδα σήμερα οι λέξεις έχουν πολλές έννοιες.

George
George
28 Μαρτίου 2016 22:15

Διαβάζοντας τους τελευταίους διαλόγους των συναδέλφων αποφάσισα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία γιατί έστω και σε έναν να φανεί χρήσιμη θα είμαι ευχαριστημένος. Αποστρατεύτηκα με αίτηση μου, κατόπιν πολυήμερης σκέψης και αφού πάλεψαν μέσα μου τα θέλω με τα πρέπει. Πήρα την απόφασή μου μια μέρα με πολύ κρύο και συννεφιά στην κορυφή του Κιθαιρώνα αφού είχε προηγηθεί 3ωρη πεζή ανάβαση με παρέα 2-3 καλούς φίλους. Όταν πήρα την απόφαση να παραιτηθώ είχα πλήρη επίγνωση της κατάστασης και της εργασιακής “γαλέρας” που κυριαρχεί στην αγορά. Μέχρι να βγει το ΦΕΚ της αποστρατείας μου μεσολάβησαν ανασχηματισμοί, εκλογές, πλήθος από φήμες για το ασφαλιστικό τα οποία δεν το κρύβω για μεγάλο διάστημα μου έκαναν την ψυχολογία κουρέλι. Δεν το έβαλα όμως κάτω πίστεψα σε μένα και το πάλεψα. Αφού τελείωσα με τα γραφειοκρατικά της αποστρατείας, αντί να καθίσω μοιρολατρικά να περιμένω πότε θα μου δώσουν την σύνταξη και τι ποσό θα πάρω, έφτιαξα ένα βιογραφικό και άρχισα να χτυπάω πόρτες για εργασία χωρίς γνωριμίες, χωρίς υποστήριξη από γνωστούς ή φίλους, παρά έχοντας μόνο τις γνώσεις μου, την βαρύτητα της προηγούμενης εργασιακής… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos
nikos
Απάντηση σε  George
28 Μαρτίου 2016 23:49

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ. ΖΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ, ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ , ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ , ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ, ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΥΨΕΙΣ ,ΕΝΟΧΕΣ ΚΑΙ ΠΑΘΗ………ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!

Κώστας
Κώστας
Απάντηση σε  George
29 Μαρτίου 2016 11:35

Κάποιος συνάδελφος έλεγε ότι η αποστρατεία είναι ένα κοστούμι που ταιριάζει μόνο σε έναν, εννοώντας προφανώς ότι ο καθένας σταθμίζει τα δικά του δεδομένα και αποφασίζει. Εγώ, προσωπικά, παρότι με τις γνώσεις που έχω είναι σχεδόν αδύνατο να βρω κάποια δουλειά εντός Ελλάδος, δεν μετανιώνω στιγμή που έφυγα καθώς πλέον έχω τη σημαντικότερη δουλειά στον κόσμο….μεγαλώνω το παιδί μου…αυτό το παιδί που η υπηρεσία έκανε τα πάντα για να το στερηθώ από την πρώτη μέρα της ζωής του και για αρκετά χρόνια. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον George σε όσα γράφει έχοντας φτάσει πλέον σε ηλικία με επαρκή αυτογνωσία για να λάβουμε τις δέουσες αποφάσεις.

georgios
georgios
Απάντηση σε  George
29 Μαρτίου 2016 14:36

Μπράβο George. Σου εύχομαι καλή τύχη σε ό,τι και αν κάνεις.

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  George
29 Μαρτίου 2016 19:42

Μπορείς να μας πεις περισσότερα για τις δουλειές που βρήκες; Τι ωράριο, συνθήκες, μισθό κτλ.

George
George
Απάντηση σε  alex4935
30 Μαρτίου 2016 03:14

Φίλε alex4935 καταρχήν καλησπέρα. Το θέμα δεν είναι τι δουλειές βρήκα εγώ αλλά τι ξέρει ή τι μπορεί να κάνει ο καθένας. Εγώ προσωπικά ακόμα και τώρα που μιλάμε προσπαθώ να επιμορφώνομαι παρακολουθώντας σεμινάρια τα οποία είτε είναι δωρεάν ή έχουν μικρό κόστος 15-20 ευρώ. Να ξέρεις δεν μου είναι καθόλου εύκολο μετά από την δουλειά να κάθομαι σε θρανίο και να διαβάζω ή να γράφω εξετάσεις, το κάνω όμως γιατί διαπίστωσα ότι οι εργοδότες εκτός της μόρφωσης και της εμφάνισης δίνουν μεγάλη βαρύτητα στις δεξιότητες-ικανότητες (π.χ. απλές τεχνικές γνώσεις χρήσιμες στον χώρο εργασίας, γνώσεις συντήρησης-καθαρισμού Η/Υ, Α΄Βοηθειών στον εργασιακό χώρο κ.τ.λ.). Αυτά τα απλά σεμινάρια μπορεί να σου δώσουν το προβάδισμα έναντι άλλων με πολλά πτυχία αλλά με μικρή ή καθόλου εργασιακή εμπειρία. Στην ελεύθερη αγορά τα πράγματα είναι δύσκολα οι μισθοί που παίζουν είναι από 500-700 ευρώ με ωράρια 8-10 ώρες. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι στην πρώτη δουλεία που θα βρεις συμφωνείς με ότι πει το αφεντικό, διαπραγματεύεσαι και αν δεν σου κάνει ευγενικά αποχωρείς διότι δεν πρέπει να κλείνεις καμία πόρτα. Εμένα ο πρώτος που πήγα… Διαβάστε τη συνέχεια »

alex4935
alex4935
Απάντηση σε  George
30 Μαρτίου 2016 17:15

George πόσα θα χάσεις από την σύνταξη; το έψαξες; συμφέρει να δουλεύεις 8 με 10 ώρες για να παίρνεις αυτά που θα χάνεις από την σύνταξη; Για αυτό μου φάνηκε παράξενο το πρώτο σου μήνυμα και ζήτησα περεταίρω πληροφορίες.

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  alex4935
31 Μαρτίου 2016 12:55

Το πόσα χάνεις από την σύνταξη, άν χάνεις (γιατί συνήθως δεν χάνεις τίποτα), το βρίσκεις εύκολα εδώ:
http://enstoloi.net/voithimata/apascholisi/

Το να απασχολείσαι δεν είναι κακό, ακόμα και με μικρό κέρδος.

ΙΝFO
ΙΝFO
Απάντηση σε  George
29 Μαρτίου 2016 21:57

Ευχόμαστε ολόψυχα υγεία να εχετε ολοι σας και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΚΑΤΩ εδειξεσ οοτι αξιζες και αξιζεις ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ

Johnny B.
Johnny B.
24 Μαρτίου 2016 12:13

Ένας υπάλληλος του ΓΛΚ μου είχε πει το εξής, Όποια απόφαση και να έχεις πάρεις, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να “μετανιώσεις” που την πήρες και κάτω από άλλες συνθήκες μπορεί να χαρείς. Πράγματι, το θέμα είναι όταν αποφάσισες να κατεβάσεις αίτηση αποστρατείας αν το έκανες “εν βρασμώ ψυχής” (π.χ. τσακώθηκες με ένα προϊστάμενο, σε έθιξε μια απόφαση του Δκτή σου κλπ) ή με “καθαρό μυαλό” (ύστερα από σκέψη, όχι βιασύνες και αφού το κάνεις συζήτηση με τη σύζυγο σου και ίσως και με κάποιους που είναι ήδη απόστρατοι για συμβουλές). Όλοι γνωρίζουμε ότι οι σοβαρές προτάσεις εργασίας εντός Ελλάδας είναι ελάχιστες/μηδενικές και όταν έχεις ήδη έφτασες τα 25, 30+ χρόνια εργασίας στην Αεροπορία σίγουρα θα είσαι κάποιος προϊστάμενος κάπου ή σε κάποιο γραφείο και τέτοια θέση με τέτοιο μισθό δεν θα βρεις σίγουρα έξω πουθενά! Επίσης να ξέρεις ότι η σύνταξή σου θα μειώνεται συνέχεια σε μια χώρα κρίσης όπως τη δική μας ενώ το εφάπαξ σου δεν θα είναι σίγουρο πλέον. Οδεύουμε σε “μαζική φτωχοποίηση” αν δεν το κατάλαβες ακόμα…(εκτιμώ ότι στο άμεσο μέλλον αφού ξεπουληθούν τα πάντα… Διαβάστε τη συνέχεια »

georgios
georgios
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Μαρτίου 2016 08:35

Jonny B. τεκμηριωμένο το σχόλιό σου και σε ευχαριστώ. Η απόφασή μου βασίστηκε κυρίως στην πρόθεσή μου να συμπληρώσω το απωλεσθέν εισόδημά μου με αυτοαπασχόληση ή μισθωτή εργασία. Ακόμη θεωρώ οτι τα παιδιά μας μπορούμε να τα βοηθήσουμε περισσότερο έχοντας τις προσλαμβάνουσες και τα “ισχύοντα” στην κοινωνία από το επιπλέον εισόδημα.

Τέλος, πιστεύω οτι πήρα μια απόφαση, γιατι κάποτε πρέπει να πάρουμε μια απόφαση με ενδεχόμενο προσωπικό κόστος.

ΥΓ: Βέβαια όταν αποστρατεύσαι “αδυνατείς” να διαχειριστείς τον ελεύθερο χρόνο σου, αλλά θα το παλαίψουμε…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  georgios
25 Μαρτίου 2016 11:30

Τελικά η πρόθεσή σου για αυτοαπασχόληση ή μισθωτή εργασία υλοποιήθηκε ή ακόμα ψάχνεις πως να καλύψεις τη διαφορά στο εισόδημά σου? Δύσκολες εποχές!

Έχοντας τι για τα παιδιά μας? Δεν κατάλαβα, εννοείς το εφάπαξ? Αν σου μείνει τίποτα αφού πρώτα ξεπληρώσεις δάνεια, υποχρεώσεις και μέχρι να φτάσουν να πάρουν όσο ΒΟΕΑ θα δίνουν….

Εμείς πρέπει να πάρουμε απόφαση για αποστρατεία? γιατί? Αν θες μπορείς να μείνεις μέχρι το τέλος…μάλιστα λένε ότι θα αλλάξουν το νόμο για να μπορείς να φτάσεις και στα 58 σου ε.ε. οπότε…

Τον ελεύθερο χρόνο που τον βρήκες? Σύζυγο έχεις? Στον “αφήνει” ελεύθερο? …

dimos
dimos
Απάντηση σε  Johnny B.
25 Μαρτίου 2016 18:35

Προς johnny Β, γράψε επιτέλους και κάτι σοβαρό γιατι έτσι όπως το πας θα μας αναγκάσεις να αλλάξουμε σελίδα. Προς georgios, μακάρι να ήμουν και εγώ στην θέση σου και ας έπαιρνα και 900 ευρώ. Μην ξεχάσεις ποτέ..

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  georgios
25 Μαρτίου 2016 19:14

Προς dimos

1. “θα μας αναγκάσεις να αλλάξουμε σελίδα”?
,,,Ποιοί είστε εσείς???

2. “γράψε επιτέλους και κάτι σοβαρό?”
Γράψτο εσύ το σοβαρό…εγώ γράφω βλακείες… άσε μας ρε κακομοίρη!

3. “μακάρι να ήμουν και εγώ στην θέση σου και ας έπαιρνα και 900 ευρώ. Μην ξεχάσεις ποτέ..”
Αν μισείς τόσο πολύ τις ΕΔ (δεν μας λες που εργάζεσαι) και επιθυμείς να φύγεις άρον-άρον μόνο γα τα λεφτά, κρίμα σου! Θα είσαι πάντοτε ένας δυστυχισμένος ένστολος!

Εγώ ντρέπομαι για τέτοια κατάντια ένστολων.

(.)

dimos
dimos
Απάντηση σε  georgios
25 Μαρτίου 2016 20:55

Φίλε johnny Β, επειδή βλέπω ότι ζορίστηκες μέρα που είναι σήμερα σου απαντάω για τελευταία φορά ότι.1)δυστυχώς για εμάς είμαστε πολλοί,2) το είπες και μόνος σου ότι εσύ γράφεις βλακείες και 3)εγώ ανήκω στην αστυνομία (σειρά 1993). Συμφωνώ με την τελευταία παράγραφό σου εάν επιθυμώ να φύγω άρον-άρον μόνο για τα λεφτά κρίμα μου. Θα είμαι πάντα ένας δυστυχισμένος ένστολος. Ντρέπομαι για τέτοια κατάντια ενστόλων. Λοιπόν σου απαντάω ότι εγώ δεν μπορώ να φύγω γιατί δεν έχω θεμελιώσει, άρα εάν δεν κάνω λάθος εσύ είσαι ήδη απόστρατος, άρα γιατί έφυγες? Δεν έφυγες για το εφάπαξ που μόνος σου κάθε μέρα γράφεις? Δεν έφυγες απο την αεροπορία διότι θεμελίωσες και αποστρατεύτηκες? Άρα συμφωνώ μαζί σου ότι είσαι ένας δυστυχισμένος κακομοίρης ένστολος και ντρέπομαι για τέτοια κατάντια ενστόλων. Με τις υγείες σου.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  georgios
25 Μαρτίου 2016 23:45

Dimos συνεχίζεις να με εκπλήττεις με τα γραφόμενά σου! Μάλλον παρερμηνεύεις τα πράγματα. Η περίπτωσή μου είναι διαφορετική από τη δική σου. Έφυγα με 30 πραγματικά χρόνια, αρκετές μεταθέσεις και αρκετές θέσεις ευθύνης. Δεν έφυγα με κριτήρια “οικονομικά” αλλά τα συνυπολόγισα στην απόφασή μου. Αν ήταν να σκεφτώ μόνο το “χρήμα” θα μπορούσα να είχα φύγει από το 2009-2010 δηλαδή αρκετά χρόνια πριν, μόλις θεμελίωσα ίσα-ίσα, για να προλάβω τόσο τις περικοπές της κρίσης, τα “καλά και γρήγορα” εφάπαξ, όσο και την αγορά εργασίας που ήταν ακόμα “ανοιχτή” (και είχα κάποιες επαφές τότε αλλά δεν το θεώρησα ζήτημα προτεραιότητας). Για μένα άλλα κριτήρια ήταν αυτά που με ώθησαν στα 30 πραγματικά και όχι στα 35 πραγματικά για αίτηση αποστρατείας και δεν καυχήθηκα ποτέ ότι έπραξα το “σωστό” που και οι άλλοι έπρεπε να είχαν κάνει. Δεν θεωρώ την “φυγή” σαν είδος “διαμαρτυρίας” στην Υπηρεσία που με “τάιζε” τόσα χρόνια, ούτε “μαγκιά” ώστε να “ξεμπλέξω” από την εργασία μου με τα “βάρη” της. Είναι “σεβαστή” η αίτηση αποστρατείας και “νόμιμη” αλλά μέχρι εκεί όχι και να την εκθειάζουμε… Μαγκιά είναι να… Διαβάστε τη συνέχεια »

smanos
smanos
Απάντηση σε  Johnny B.
27 Μαρτίου 2016 12:53

θεωρώ ότι για μας τους “στρατέους” δεν υφίσταται τέτοιο δίλημμα (να φύγω ή να μείνω), εφόσον υπάρχει ιδιόκτητη οικία (έστω και με δάνειο).
Η αποστρατεία μας αυξάνει κατά κάποιο ποσοστό (μικρό ή και μεγάλο εφόσον βρει εργασία η σύζυγος) το εισόδημά μας ακόμη και στην περίπτωση που δεν ασχοληθούμε με τίποτε.
Οι λόγοι φαντάζομαι δεν χρειάζονται και ιδιαίτερη ανάλυση…

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  smanos
28 Μαρτίου 2016 12:19

Αν δεν έχεις ιδιόκτητη κατοικία και αν η γυναίκα σου δεν μπορεί να βρει εργασία τα τελευταία 5 χρόνια τότε πώς το αντιμετωπίζεις το “δίλημμα” αυτό?

smanos
smanos
Απάντηση σε  Nick F.
28 Μαρτίου 2016 13:42

Ακόμη κι έτσι η διαφορά των 500-600 ευρώ μεταξύ μισθού και σύνταξης μπορεί να καλυφθεί εάν βρίσκεσαι μόνιμα σε έναν τόπο. Όσοι μετακόμιζαν ή και μετακομίζουν ακόμη ανά 2 χρόνια (ή και ανά 1 έτος εάν είσαι βαθμού Σχη και άνω) μπορούν σίγουρα να το αντιληφθούν.

Δημήτριος
Δημήτριος
18 Μαρτίου 2016 18:42

Εδώ, η απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου θα εφαρμοσθεί αμέσως. Στην άλλη περίπτωση, την δική μας, θα επιμείνει η καλή μας κυβέρνηση στην “μερική αποκατάσταση” του 50%…
Περαστικά λένε σε αυτές τις περιπτώσεις;;;
http://www.capital.gr/oikonomia/3112452/suntagmatikes-oi-perikopes-tou-efapax-ton-dimosion-upallilon

georgios
georgios
17 Μαρτίου 2016 15:13

Καλησπέρα!

Νομίζω ό,τι η χρονική περίοδος (για αποχώρηση) είναι η καλύτερη.

Ο Πάνος είναι έξυπνος και θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο τα παρακάτω:

1. Έχει αναβαθμιστεί μετά την ανάθεση του μεταναστευτικού στο ΥΕΘΑ

2. Βλέπει την κυβέρνηση να παραπαίει

3. Μπορεί άνετα να “αλιεύσει” ψηφοφόρους και από τα πολύ δεξιά

4. Συνάπτει απευθείας συμβάσεις με τους γνωστούς άγνωστους…

5. Εκφράζει τη “σοβαρότητα” μιας και συγκρίνεται με την Τασία, τον κόμη της Φιλοθέης και άλλα “πετυχημένα” στελέχη της κυβέρνησης.

6. Έχει καλές σχέσεις με παλιούς χειριστές play station…

αλλά πάνω από όλα γιατί είναι ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ.-

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  georgios
17 Μαρτίου 2016 16:14

χα!χα! Πολύ μου άρεσε το σχόλιο σου!!!

Επίσης, θεωρεί τον “Κυριάκο” του “χεριού” του για μελλοντικές συνεργασίες…ψάχνει να βρει “αλεξίπτωτο” και “ξέφωτο” για το επόμενο “άλμα” του…

Johnny B.
Johnny B.
17 Μαρτίου 2016 11:54

ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Ετοιμάζεται η “έξοδος του Μεσολλογίου” του “Πάνου” με εθνικο-πατριωτικό πρόσχημα για να μην αναληφθούν οι πολιτικές ευθύνες της ανικανότητας εφαρμογής των πάμπολλων υποσχέσεων? …θα δείξει σύντομα…

Πάντως, χωρίς “Πάνο” όλα αυτά τα “ΟΚ” για τα χρόνια αιτήματά μας, ξανά γυρνάνε στη “μηδενικό βάση”…άραγε έρχονται νέοι “μνηστήρες” ως “μάγοι με τα δώρα”? …εμείς τους αναμένουμε ….άλλωστε δεν θα είναι η “πρώτη φορά” που λέγονται “παχιά λόγια”!!!

http://www.onalert.gr/stories/olinyktio-thriler-mpourloto-sthn-ekexeiria-evale-o-kammenos-me-tweet/48583

ΥΓ: Αν όλες οι υποσχέσεις του “Πάνου” αποδειχτούν “φρούδες ελπίδες” τότε ας μην ελπίσει σε “ηρωική έξοδο”…πολιτικού ελιγμού….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
17 Μαρτίου 2016 12:06

…μάλλον πάει να τα κάνει όλα delete για να μην χάσει την “αναπαυτική καρέκλα” του υπουργού-συγκυβερνήτη? …

Θέλει – δεν θέλει…με όποιον τρόπο και αν το σκεφτεί….το ασφαλιστικό των ΕΔ τον περιμένει στη “γωνία” του “ΟΜΟΙΑ” και ταυτόχρονα εμείς περιμένουμε να τηρήσει τις υποσχέσεις του (ως αιθεροβάμων?)…ποιος έχει το “Πάνο” χέρι στις αποφάσεις για εμάς? …θα δείξει και θα κρίνουμε….λίαν συντόμως…

kkostas
kkostas
Απάντηση σε  Johnny B.
17 Μαρτίου 2016 14:54

Βαρεθήκαμε όλοι μας, όλα αυτά τα χρόνια να ακούμε απλά μεγαλοστομίες και εξαγγελίες και από τους πολιτικούς προιστάμενους αλλά και σχεδόν από το σύνολο των αρχηγών μας. Το “αμύνεσθαι περί πάρτης” ταιριάζει γάντι….ακόμα θυμάμαι τον Βαρβιτσιώτη να λέει ότι είχε έτοιμο το μισθολόγιο αλλά δεν πρόλαβε το 93 που έπεσε η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Όλοι μα όλοι τα ίδια…..

Johnny B.
Johnny B.
15 Μαρτίου 2016 23:29

Άρθρο στο ONALERT με τίτλο: “Αλλαγή αφορολόγητου: Τι επιπτώσεις θα έχει στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων”

http://www.onalert.gr/stories/allagi-aforologitou-ti-epiptwseis-tha-exei-sta-stelexh-twn-ed/48551

ΣΧΟΛΙΟ

Αν “κάτσουν” όλα μαζί τα σενάρια θα χάσουμε έμμεσα και άμεσα (συνταξιοδοτικό+φορολογικό) περί τα 1500-2000 ευρώ ετησίως επιπλέον από αυτά που έχουν κοπεί μέχρι τώρα π.χ. περί υγείας, προηγούμενα μνημόνια κλπ

Κάποτε μας είπαν ότι λαμβάναμε με τα δώρα 14 μισθούς…τώρα οι μισθοί (συντάξεις) έπεσαν στις 9 σε σχέση με τα τότε οικονομικά μεγέθη…και φυσικά, δεν έχουμε “κλείσει” λογαριασμό με τα Μνημόνια!!!

kkostas
kkostas
Απάντηση σε  Johnny B.
16 Μαρτίου 2016 09:24

Να συμπληρώσω φίλτατε ότι όχι μόνο δεν έχουν μείνει 9 μισθοί ή συντάξεις αλλά αρκετά λιγότερα αν λάβεις υπόψη την αύξηση των τιμών και της φορολογίας (άμεσης και έμμεσης). Το 2009 δήλωσα περίπου 25 χιλ. και τώρα με το ζόρι ξεπερνάω τα 14 σαν συνταξιούχος. Και το κακό είναι ότι έπεται συνέχεια….τελικά σε αυτή τη χώρα δεν βαριέσαι ποτέ…:)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  kkostas
16 Μαρτίου 2016 18:34

Σωστός! Συμφωνώ και με την ατάκα σου!