Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 30 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
6 Μαΐου 2017 15:45

Δεν έχω ένα μαγικό ραβδί να φέρω τις συνάξεις πίσω εκεί που ήταν……όσο έχουμε ανέργους τόσο θα έχουμε ελλείμματα στο ασφαλιστικό και θα αναγκαζόμαστε να μειώνουμε τις συντάξεις….
Μεταξύ άλλων δήλωσε και τα παραπανω ο αρχηγός της αντιπολίτευσης σε χθεσινή για τη συμφωνία συνέντευξη.Αν όμως το δημοσκοπικό προβάδισμα έναντι του αντιπάλου του δεν ήταν τόσο μεγάλο, ίσως να έβρισκε όχι μόνο ένα αλλά δύο μαγικά ραβδιά για να φέρει πίσω τις συντάξεις θα μπορούσε κάποιος να πει. Δεν μπορεί όμως να κατηγορηθεί γιατί δεν υπόσχεται πράγματα που δεν θα κάνει.
Από τις δηλώσεις του βγαίνει το συμπέρασμα ότι θεωρεί απολύτως σωστές τις μειώσεις στις συντάξεις και μάλιστα δικαιολογεί και τον λόγο που γίνονται, που είναι η αυξημένη ανεργία και καλά θα κάνει αυτή να μην ανέβει άλλο, γιατί τότε θα αναγκαστούμε να κάνουμε πάλι περικοπές.
Μάλλον τον βόλεψε πάρα πολύ η συμφωνία που έγινε και το γεγονός ότι δεν χρειάστηκε να την κάνει ο ίδιος. Αλλά τόση άνεση;

spyros
spyros
7 Μαΐου 2017 23:53

Την περικοπή της συνταξιοδοτικής δαπάνης 1% του ΑΕΠ την ψήφισε το καλοκαίρι του 2015.Ανέτρεξε στο 3ο μνημόνιο και θα το δείς. ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.Ψηφίζουμε από εδώ, μας κοπανάνε (Ν.4093/2012 ΔΙΠΛΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ),ψηφίζουμε από εκεί ( Επαναυπολογισμός σύνταξης και κόψιμο προσωπικής διαφοράς) Αλίμονο από εμάς τα κορόιδα.

σ
σ
Απάντηση σε  spyros
8 Μαΐου 2017 08:21

αυτό καλύφτηκε με τον νέο ασφαλιστικό νόμο που ισχύει από το Μάιο του 2016, η μείωση 1 % του ΑΕΠ και στις προηγούμενες αξιολογήσεις το ΔΝΤ ζητούσε να κοπεί η προσωπική διαφορά στους δημοσίους υπαλλήλους με το νέο μισθολόγιο που είχε εφαρμοστεί στο δημόσιο αλλά δεν έγινε αποδεκτό τότε

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  spyros
8 Μαΐου 2017 12:49

Δεν έχεις άδικο και καλό είναι αυτά τα στοιχεία να επισημαίνονται και να μην ξεχνιούνται. Το συναποφασίσανε απο καιρό ότι αυτό που πάντα θα δίδεται για να ανταλλαχθεί με δόση είναι ο συνταξιούχος. Στην τελευταία δε συμφωνία εκτος απο δόση , μας ανταλλάξανε μαζί και με υποόσχεση για ρύθμιση του χρέους. Ολο και πιο σημαντικοί γινόμαστε σαν αιχμάλωτοι..

ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
6 Μαΐου 2017 13:44

Αλήθεια αυτά τα 3,2 δισ ληξιπρόθεσμες οφειλές στο α΄τρίμηνο και τα 93 δισ συνολικά ποιός τα χρωστάει και γιατί δεν τα παίρνουν?Εμείς οι συνταξιούχοι που παρόλες τις περικοπές πληρώνουμε είμαστε κορόιδα?.Τα 3,2 δισ στο χρόνο είναι 12,8 δισ που μεταφράζονται στο μισό των ετήσιων δαπανών για τη σύνταξη όλων.Αντι να νοικοκυρέψουν τα έσοδα κόβουν συντάξεις .Απο τις 14 συντάξεις το 2009 μας μένουν 6 .ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.

Αποστόλης
Αποστόλης
4 Μαΐου 2017 18:22

Κ. Καρασσαβίδη διαγράφηκαν σχόλια που αφορούσαν τις μελλοντικές περικοπές; Την 3-5-2017 αναγράφηκαν σχόλια που καλούσαν σε μαχητική διάθεση τους συναδέλφους, προκειμένου να αντιμετωπιστούν δυναμικά τα σχέδια περικοπών των συντάξεων και όχι μοιρολατρικά. Εκτιμώ το έργο που κάνετε για την αντικειμενική ενημέρωση όλων των στελεχών των Ε.Δ.,και εγώ ο ίδιος ενημερώνομαι από την έγκαιρη ιστοσελίδα σας η οποία ποτέ δεν διαψεύστηκε, αλλά η ενημέρωση δεν αρκεί από μόνη της να μεταβάλει ή να σταματήσει τις υπόψη μειώσεις.Η γνώση της ακριβής μείωσης των συντάξεών μας στα επόμενα δύο ή σε τρία χρόνια, δεν λύνει το πρόβλημα.Το πρόβλημα είναι ότι οι στρατιωτικοί έμαθαν να δέχονται τις αποφάσεις της κεντρικής διοίκησης χωρίς πολλές διαμαρτυρίες.Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχει σχέδιο για τη μείωσή του βιοτικού επιπέδου της ζωής τους, επομένως τώρα θα πρέπει να αντιμετωπιστεί.Ως εκ τούτου όλοι να φωνάξουμε(αρκεί και μέσα στο γραφείο μας) “όχι άλλη εξαθλίωση, όχι άλλη υποβάθμιση, όχι άλλες απραγματοποίητες υποσχέσεις”.

Αποστόλης
Αποστόλης
4 Μαΐου 2017 20:09

α. Δεν αμφέβαλα για τη χρησιμότητα των παρεχόμενων γνώσεων της ιστοσελίδας σας.
β. Πως είστε τόσο σίγουρος εάν είμαι απόστρατος ή όχι.
γ. Η αγωνιστική διάθεση δεν έχει σχέση με αγωνιστικές κινητοποιήσεις, αλλά με υπερήφανη στάση έστω και διανοητικά, απέναντι στην υποβάθμιση της ζωής των αποστράτων αλλά και των εν ενεργεία συναδέλφων, οι οποίοι αργά ή γρήγορα θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο.
δ. Οι ενώσεις, οι σύλλογοι, οι απόφοιτοι και οι δικηγόροι, υπήρχαν και όταν ψηφιζόταν ο νόμος Κατρούγκαλου αλλά τα αποτελέσματα τα είδαμε.

Αποστόλης
Αποστόλης
Απάντηση σε  Αποστόλης
4 Μαΐου 2017 21:47

Επιπρόσθετα μελετώντας τη σημερινή εργασία σου θέλω να σου αναγνωρίσω ότι είναι πάρα πολύ καλή. Όμως τώρα που όλοι γνωρίζουν τις δυσμενείς επιπτώσεις, δεν μπορούν να δικαιολογηθούν για άγνοια. Ως εκ τούτου τι καλύτερο για εκδήλωση μεγαλύτερης μαχητικότητας.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
4 Μαΐου 2017 13:46

Καλά πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι απο ότι ήταν σήμερα ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί του στο υπουργικό συμβούλιο δεν πρεπει να υπηρξαν ποτέ . Απο την άλλη βλέπω τους συνταξιούχους στεναχωρημένους. Μαλλον διότι δεν το εχουν καταλάβει ακόμα ότι έτσι και πάρουν μπρος τ αντίμετρα, τότε αυτομάτως και μανι μανι η πρώτη φορολογική κλίμακα απο 22 παει στο 20 τοις εκατό, οπότε αντί για χασούρα 42 ευρώ το μήνα θα έχουν 38. Αλλά τι α θες μεγάλοι άνθρωποι είναι Επίσης άκουσα ένα παλιανθρωπο να λέει ‘οτι, αν στην ιδεολογία της αριστεράς είναι να προστατεύει την εργατικη τάξη ,στην Ελλάδα η δική μας αριστερά καθόλου δεν προσταύει την κατάσταση στην οποία θα μεταβεί κατόπιν η τάξη αυτή, δηλαδή τη συνταξιοδοτική . Συνεχίζοντας ο ίδιος παλιάνθρωπος είπε ότι αν όνειρο του κάθε αριστερού είναι να ρίξει χαστούκια στο κατεστημένο, τότε οι συνταξιούχοι τόσο καιρό αποτελούσανε το κατεστημένο και το καταλαβανε τώρα που τρώνε τα χαστούκια. Ακούγοντας’ολα αυτά ενας περαστικός, που όμως θα πρεπει να ηταν επίσης παλιάνθρωπος, απάντησε με θιγμένο ύφος πως και… Διαβάστε τη συνέχεια »

nikos 60
nikos 60
4 Μαΐου 2017 15:43

Η εισήγηση του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, στο Υπουργικό Συμβούλιο, είχε μία έκπληξη: Δεύσμευση ότι δεν θα υπάρξει “ούτε ένα ευρώ περισσότερη λιτότητα”!
(Pronews.gr)
Παναγιώτη,τι δεν καταλαβαίνεις???? Μάλλον είμαστε όλοι εκτός τόπου και χρόνου.Δεν βλέπεις ότι ο “πρωθυπουργός” επαναλαμβάνει την δέσμευσή του συνεχώς !!!!!! Μην ακούς τον κάθε “παλιάνθρωπο”που με υστεροβουλία δεν αναγνωρίζει τα κέρδη που αποκομίσαμε μετά από τόσο επίπονες-χρονοβόρες και σκληρές διαπραγματεύσεις.Αλλά τι περιμένεις “ουδείς πιο αχάριστος εκ του ευεργετηθέντος αγνώμονα.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  nikos 60
4 Μαΐου 2017 17:41

niko 60 εχεις δίκιο, αλλά την δήλωση αυτή δεν την είχα ακούσει. Μήπως είπε τίποτα και για τον ΕΝΦΙΑ;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
4 Μαΐου 2017 18:02

Και κομμένη η πλάκα. Νομίζω ότι άλλο ένα 18 τοις εκατό δικαιούται να το πάρει απο τις συντάξεις μας, οχι σαν μέτρο λιτότητας αλλά διότι τόσο θα είναι το κόστος μεταρρύθμισεων που πολύ θα οφελήσουν τηυν κοινωνία.

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
5 Μαΐου 2017 09:24

Το 2007 το ΑΕΠ ήταν 237 δις ευρώ ενώ οι δαπάνες για συντάξεις ήταν 27.5 δις ευρώ και αντιπροσώπευαν το 11.5% του ΑΕΠ .
Το 2014 το ΑΕΠ μειώθηκε λόγω μνημονίου στα 177 δις ευρώ ενώ οι δαπάνες για συντάξεις ήταν 25 δις και αντιπροσώπευαν το 17% του ΑΕΠ .
Καταλάβατε τώρα το μέγεθος της … ?
Όταν έχουμε 1 εκατ. 700 χιλιάδες ανέργους και όταν οι συντάξεις και οι μισθοί θα υποστούν νέες περικοπές, που με βάση τον προϋπολογισμό του 2017 θα μειωθούν από 18.086 δις σε 12.337 δις, δηλαδή 32% περίπου!
Εσείς γιά άγνωστο λόγο λέτε γιά μειώσεις στίς συντάξεις εντστόλων όταν αυτα τα χρήματα θα λείψουν από τήν αγορά και η ανεργία θα εκτοεξευθεί ?

nikos 60
nikos 60
5 Μαΐου 2017 11:28

Προς Αντώνη..
“Εσείς γιά άγνωστο λόγο λέτε γιά μειώσεις στίς συντάξεις εντστόλων όταν αυτα τα χρήματα θα λείψουν από τήν αγορά και η ανεργία θα εκτοεξευθεί ?”
Πιστεύω ότι κατάλαβες τα ειρωνικά σχόλια και δεν αναφέρεσαι στις προηγούμενες αναρτήσεις μας με το ανωτέρω σχόλιό σου.

nikos 60
nikos 60
4 Μαΐου 2017 18:17

Από ότι κυκλοφορεί,χωρίς να είναι κάτι επίσημο όπως συνήθως γίνεται,παραμένει μέχρι το 2019 με διόρθωση??? αντικειμενικών αξιών σε κάποιες περιοχές.Με δεδομένο ότι ο στόχος συγκέντρωσης είναι 3,2 δις έναντι 2,6 μέχρι τώρα,μάλλον κάποιοι θα δούνε αύξηση και πιθανόν στα αγροτεμάχια να αυξηθούν οι συντελεστές ανά στρέμμα. Επειδή γνωρίζω τι συμβαίνει ήδη με τις καλλιέργειες,αν συμβεί και αυτό,τότε θα αρχίσει το “ξεπούλημα”της γης,με ότι αυτό
συνεπάγεται.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  nikos 60
5 Μαΐου 2017 00:04

nikos 60 ευχαριστώ πολύ. Αυτό που συνεπάγεται εμείς το λέμε αποκάλυψη, οι εβραιοι αρμαγεδώνα και οι μουσουλμάνοι ιερό πόλεμο. Οι βουδιστές κάτι για νιρβάνες και απέραντους ωκεανούς χωρίς ζάρες λένε αλλά πως να τους κρίνεις έτσι που είναι πολύ περισσότεροι απο εμάς.Κουράγιο το 2019 πλησιάζει, το δε 2023 ο ανάγκες της χώρας για χρεολύσια και τόκους διπλασιάζονται. Αλλά εμείς τα 18 τοις εκατό έτσι για πλάκα τα έχουμε, που όμως μεσοσταθμικά είναι μόλις 9 τοις εκατό. Είναι αυτοί οι ματαρρυθμιστές άμα θέλουνε. Ζωγραφίζουνε…..

ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  nikos 60
9 Μαΐου 2017 10:06

Σε ευχαριστώ γιά τήν απάντηση

Hary
Hary
3 Μαΐου 2017 17:29

Γνωριζει κανεις συναδελφος τι θα γινει με τα μερισματα απο Μετοχικα Ταμεια;
Θα επαναυπολογιστουν και αυτα(με πλαφον 18%) ή την γλυτωσαμε τουλαχιστον απο εκει;

σ
σ
Απάντηση σε  Hary
3 Μαΐου 2017 18:14

τα μερίσματα δεν είναι επικουρικές συντάξεις

Hary
Hary
Απάντηση σε  σ
4 Μαΐου 2017 04:26

Εισαι σιγουρος;Τοτε γιατι στο ενημερωτικο σημειωμα απο ΓΛΚ εχουν διπλα το γραμμα ε (οπως επικουρικη)

Γιάννης1
Γιάννης1
3 Μαΐου 2017 14:21

Μια γενική απορία πάντως που έχω είναι η εξής : υπάρχουν ήδη αποφάσεις Ανωτάτων Δικαστηρίων της χώρας που μας δικαιώνουν απέναντι σε διάφορες μνημονιακές περικοπές, αποφάσεις που απλά και ξεκάθαρα έκριναν αντισυνταγματικές τις περικοπές αυτές, σε μια τουλάχιστον από αυτές τις αποφάσεις και λόγω πολιτικής σκοπιμότητας της τότε κυβέρνησης αποκαταστάθηκε κατά το ήμισυ η συγκεκριμένη μνημονιακή περικοπή με την επιστροφή κάποιων αναδρομικών ποσών κλπ (δέχτηκε την εφαρμογή της Απόφασης ΣΤΕ του 2014) εν τέλει, όσο και να κωλυσιεργεί μια κυβέρνηση (οποιαδήποτε κυβέρνηση) και να καμώνεται πως αγνοεί τον νόμο, κάποτε ωστόσο δεν θα αναγκαστεί να συμμορφωθεί πλήρως; Κάποτε δεν θα φτάσουμε και σε διεθνή δικαστήρια για όλα αυτά τα θέματα; Τι πιστεύουν, πως είναι δυνατό από τη στιγμή που δεν υπάρχει καμιά ΕΠΙΣΗΜΗ χρεωκοπία της χώρας η οποία θα μπορούσε να δικαιολογήσει τέτοια “έκτακτα μέτρα” (τα χαρακτηρίζω ως έκτακτα τα μνημονιακά μέτρα των περικοπών για την οικονομία της συζήτησης, μόνο έκτακτα δεν ήταν, μέτρα για τη σωτηρία του ελληνικού πολιτικού κατεστημένου, αυτό ήταν…) να κριθούν νόμιμες αυτές οι ληστρικές αποφάσεις… Διαβάστε τη συνέχεια »

Δήμος
Δήμος
Απάντηση σε  Γιάννης1
3 Μαΐου 2017 14:28

Σε μια χρεοκοπημένη χώρα όσες αποφάσεις και αν βγουν δεν έχει κανένα νόημα.
“ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος”

Γιάννης1
Γιάννης1
Απάντηση σε  Δήμος
3 Μαΐου 2017 15:02

Αν λοιπόν είναι έτσι, ας το παραδεχτούν κι επίσημα, έχει μεγάλη διαφορά ξέρεις να φορτωθεί τη φτωχοποίηση η μια πλευρά μόνο του νομίσματος, γιατί κάθε νόμισμα έχει δυο πλευρές (και εδώ όπως καταλαβαίνεις χωρά μεγάλη συζήτηση), αλλά δεν πρόκειται ξέρεις ποτέ να παραδεχτούν έτσι όπως πάνε τα πράγματα ούτε οι εγχώριοι, ούτε οι έκτος Ελλάδος κάτι τέτοιο, οπότε παραμένουμε κι εμείς πιστοί στην αρχή της νομιμότητας που επιτάσσει συμμόρφωση με τις δικαστικές αποφάσεις!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Γιάννης1
3 Μαΐου 2017 14:42

Γιάννη1,οι όποιες αποφάσεις Ανωτάτων Δικαστηρίων εφαρμόζονται σε χώρες οι οποίες διατηρούν την Εθνική τους κυριαρχία….Εσύ πιστεύεις ότι στην Ελλάδα υπάρχει αυτή την στιγμή ???? Επίσης τα “νέα μέτρα” που πρόκειται πολύ σύντομα να ψηφίσουν θεωρείς ότι είναι συνταγματικά???? Εδώ έχουν ανατρέψει δικαιώματα δεκαετιών και φέρνουν προ τετελεσμένων γεγονότων ανθρώπους που πλέον δεν μπορούν να αντιδράσουν ή να βρούνε τρόπους βελτίωσης της οικονομικής κατάστασής τους και τους ρίχνουν στον καιάδα,αδιαφορώντας για την επιβίωσή τους.Δυστυχώς αυτές οι καταστάσεις δεν αλλάζουν μέσω δικαστηρίων,αλλάζουν με άλλους τρόπους.

Γιάννης1
Γιάννης1
Απάντηση σε  nikos 60
3 Μαΐου 2017 15:06

αγαπητέ nikos60 καθόλου δε διαφωνώ με το σκεπτικό σου, ωστόσο μιας και για την ώρα τουλάχιστον βρισκόμαστε να παρακολουθούμε τα γεγονότα και να απαντούμε με τη νόμιμη οδό (προσφυγή στη δικαιοσύνη), θέλω λοιπόν αν δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ καμιά απόφαση δικαστηρίου δικαιωτική για εμάς (δεν είναι έτσι, αλλά λέμε τώρα κουβέντα να γίνεται) να το παραδεχτούν ΕΠΙΣΗΜΑ ! Είναι κάτι που θέλουν να το αποφύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι βέβαια…κι έχουν τους λόγους τους για κάτι τέτοιο!

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  Γιάννης1
3 Μαΐου 2017 16:03

Φίλε Γιάννη,δεν παραδέχονται τίποτε.Σήμερα ο ανεκδιήγητος Τζανακόπουλος,δήλωσε ότι”πρώτη φορά μετά από 7 χρόνια κλείνει αξιολόγηση χωρίς επιπλέον δημοσιονομική επιβάρυνση”.Με τα “μέτρα” που δέχθηκαν διαλύουν ότι απέμεινε ειδικά στις συντάξεις και προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο.Νομίζουν ότι έχουμε υποστεί λοβοτομή και δεν έχουμε ούτε κρίση,ούτε μνήμη.Απλά εκτελούν τις εντολές των “αφεντικών”τους,όπως άλλωστε γίνεται εδώ και δεκαετίες από τις εκάστοτε κυβερνήσεις,απλά εμείς δεν θέλαμε να το αντιληφθούμε και πληρώνουμε τώρα το τίμημα.

Γιάννης1
Γιάννης1
3 Μαΐου 2017 13:04

πω πω! σωθήκαμε τώρα! Μας σκέφτηκαν, εντάξει, είμαι πολύ συγκινημένος….

Αποστόλης
Αποστόλης
3 Μαΐου 2017 12:14

Συνάδελφοι από τα σχόλια των τελευταίων ετών, διαπιστώνω ότι έχουμε αποδεχθεί τη μοίρα που μας όρισαν άλλοι, που δυστυχώς δεν είναι καλή. Δεν υπάρχει κανείς να αντισταθεί; Κανείς να πολεμήσει; Ή μήπως έχουμε εθιστεί τόσο πολύ στις εικονικές αερομαχίες, ώστε ούτε καν να υποψιαζόμαστε ότι υπάρχει η πραγματική μάχη, η θυσία, η αντίσταση και η διαμαρτυρία. Είναι δυνατόν να δεχτούμε αμαχητί τις νέες μειώσεις στις συντάξεις μας; Είναι δυνατόν να δεχτούμε ακόμη περισσότερη εξαθλίωση των οικογενειών μας; Γιατί τόσο απάθεια και ηττοπάθεια εκ μέρους μας; Δεν θα πρέπει να δεχτούμε τις μελλοντικές μειώσεις και ως εκ τούτου δεν πρέπει ούτε καν να τις συζητάμε. Η συζήτηση για αυτές είναι σαν να τις αποδεχόμαστε, σαν να αποδεχόμαστε τη μοίρα μας.Συνάδελφοι δώστε τη μάχη που μας αξίζει, αντισταθείτε με κάθε μέσο σ΄αυτούς που δεν γνωρίζουν τις δυσκολίες του λειτουργήματος της εργασίας μας, σ’αυτούς που δεν γνωρίζουν από λέξεις όπως “αυτοθυσία” και “καθήκον”. Αρκετά με την υποβάθμιση της νοημοσύνης μας και της προσωπικότητάς μας. Ήρθε η ώρα να δώσουμε τη μάχη όλοι μαζί,… Διαβάστε τη συνέχεια »

Σωκρατης
Σωκρατης
Απάντηση σε  Αποστόλης
3 Μαΐου 2017 15:31

οταν συναδελφε τις προηγουμενες δεκαετιες, μας βολευε το συστημα το κομματικο (οι γαλαζοπρασινες κυβερνησεις των μιζων κλπ) δεν ξεσηκωθηκε κανενας. Οταν συναδελφοι μας επαιρναν θεσεις και μεταθεσεις ευνοικες στα εξωτερικα και στα πενταγωνα… παλι κανεις δεν επαναστατησε….. Οταν συναδελφοι εβαζαν το δαχτυλο στο μελι και κλεβανε… παλι σιωπη. Τωρα που ηρθε ο λογαριασμος και θιγονται τα οικονομικα σου συμφεροντα, επαναστατεις….. αλλα ειναι αργα πλεον.

Αποστόλης
Αποστόλης
Απάντηση σε  Σωκρατης
3 Μαΐου 2017 17:14

Από ότι κατάλαβα Σωκράτη εσύ τα γνώριζες και δεν έκανες τίποτα!Λυπάμαι που αντιμετωπίζεις έτσι τα γεγονότα και βάζεις το κομματικό κριτήριο ανάμεσά μας. Η πλειοψηφία των συναδέλφων δεν συμμετείχε με το δάκτυλο στο μέλι. Το αντίθετο συμμετείχε με το δάκτυλο στη σκανδάλη, στα κατσαβίδια, στις αποθήκες, στα υπόγεια και στις κορφές των βουνών, στα στυλό και στα πλεικτρολόγια των υπολογιστών και μάλιστα αφού έκαναν τον γύρο της Ελλάδας με τις οικογένειές τους και όχι του εξωτερικού.

Nep
Nep
Απάντηση σε  Αποστόλης
3 Μαΐου 2017 17:54

Ξέχασες ότι κάποιοι δεν θα φθάσουν τα 55 εξαιτίας του ΔΙΑΣ, των Ραντάρ αφών και μη, των καρκινογόνων υδραυλικών, κλοφέν, των αναθυμιάσεων κλπ κλπ. Ούτε η σύζυγος θα πάρει μία όπως και των εκλιπόντων ηρώων μας εν ώρα Υπηρεσίας. Για ποιους και για ποιο λόγο τόσα χρόνια πεταμένα από τη ζωή μας? Δεν καταλαβαίνω τίποτα από προσωπικές διαφορές, ηλικίες, αναπληρώσεις κλπ. Μας πήραν τις ζωές μας. Ας πολεμήσουν αυτοί. Οι κλέφτες.

Αποστόλης
Αποστόλης
Απάντηση σε  Nep
3 Μαΐου 2017 19:31

Σε ευχαριστώ Nep για τα σχόλιά σου, επιτέλους να πούμε την αλήθεια και να ζητήσουμε αυτό που μας ανήκει. Όλοι εκείνοι που κουράστηκαν και δούλεψαν με αυταπάρνηση για κάποια ιδέα, για το καλό της Πατρίδας, για την οικογένειά τους, ήρθε η στιγμή να φωνάξουν δυνατά για το δίκιο τους και για αυτό που τους ανήκει. Συνάδελφοι αντισταθείτε με κάθε μέσο στις αδικίες της πολιτείας, μόνο έτσι δεν θα πάνε χαμένες οι θυσίες ηρώων μας.Δεν είναι θέμα χρημάτων, είναι θέμα αναγνώρισης των ειδικών υπηρεσιών που προσφέραμε και προσφέρουμε στην πολιτεία, είναι θέμα τιμής. Όχι άλλη υποβάθμιση.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
3 Μαΐου 2017 11:15

Στις περισσότερες κοινωνίες υπάρχουν οικονομικά ισχυροί και οικονομικα αθενέστεροι των ισχυρών ,και όλοι έχουν συμφωνήσει στο γεγονός οτι ο βελτιώσεις στη ζωή αυτών που βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση, έχουν μεγαλύτερο ηθικο βάρος, γιατί κανείς δεν θέλει να βλέπει τον αδελφό του να πεινάει. Απο τότε που άρχισε η κρίση το ζήτημα που τέθηκε είναι απο ποιά κατηγορία ανθρωπων θα πάρουνε πόρους, για να δώσουνε σ αυτούς που δεν μπορούνε πιά.Ολοι διαλέξανε τους συνταξιούχους, όχι για την οικονομική τους ευρωστία, αλλά διότι αριθμητικά σαν πσότητα σχηματίζουν μεγάλο νούμερο. Ετσι στην Ελλάδα οι συνταξιούχοι θεωρηθήκανε σαν καινούργια τάξη, η οποία μάλιστα λόγω καλής σχετικής οικονομικής θέσης,μπορεί να βοηθάει και την άλλη μεγάλη τάξη που είναι οι μη συνταξιούχοι.Και μέχρι εδώ όλα καλά και Χριστιανικά και τι να κάνουμε τώρα αφού δεν γινότανε αλλιώς. ΟΜΩΣ μετά και την χθεσινή συμφωνία, γίνεται υπεράντληση και υπερεκμετάλλευση απο την τάξη των συνταξιούχων και γινήκαμε οι ίδιοι, ο αδελφός που απο το 2019 θα πεινάει.Και μη μας λένε ότι δεν μπορούσανε να αποφύγουν αυτό το 1,8 δις.… Διαβάστε τη συνέχεια »

NICK_
NICK_
2 Μαΐου 2017 22:39

Ρε παιδιά πριν λίγο καιρό έλεγαν: ούτε ένα ευρώ μείωση. Ούτε ένα ευρώ νέα μέτρα. !!!
Τι έγιναν αυτά ξεχάστηκαν ?? ή άλλαξαν τόσο γρήγορα.
?? Τουλάχιστον κύριοι, μην λέτε αυτές τις μπαρούφες προτού δείτε τι θα αποφασίσει το ξένο “κονκλάβιο”. !!! Εκτίθεστε. !!! ? ?️ ?️
(Θα μου πεις η πρώτη φορά είναι ………!!! Συνηθίσαμε πια στα ψέματά τους.) !!!

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ & Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ. !!!

1. http://www.cnn.gr/news/politiki/story/71745/tzanakopoylos-oyte-ena-eyro-epipleon-litotita

2. http://www.liberal.gr/arthro/134455/apopsi/arthra/isonoute-ena-euro-nea-metrasin.html

G.M
G.M
2 Μαΐου 2017 19:32

ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΝΕ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ 4.2% ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 50% ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ.

σ
σ
Απάντηση σε  G.M
2 Μαΐου 2017 20:37

το ελάχιστο που θα μπορούσαν να κάνουν για τους συνταξιούχους από το 2019 θα ήταν στα αντίμετρα να συμπεριλάβουν τη μείωση της εισφοράς υγείας από το 6 % στο 4 % που ήταν το καλοκαίρι του 2015

G.M
G.M
Απάντηση σε  σ
2 Μαΐου 2017 23:36

ΜΑ ΣΤΟ 4%ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ 2015 ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ 6% ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΝΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ 4%…ΚΑΛΑ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ.ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ 2015 ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ 50% ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ 50% ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΔΗΛΑΔΗ.

G.M
G.M
2 Μαΐου 2017 19:26

SPYROS ΜΙΛΗΣΕΣ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ 50% ΛΟΓΩ ΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 50% ΕΝΩ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΔΕΝ ΔΩΣΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΤΟ 2016.ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ..ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ.

Γιάννης1
Γιάννης1
Απάντηση σε  G.M
3 Μαΐου 2017 14:25

Και πως είσαι τόσο σίγουρος πως θα είχαν δώσει και το υπόλοιπο 50 % οι προηγούμενοι δηλαδή; Για ποιο λόγο; Μας αγαπούσαν ιδιαίτερα πιστεύεις; Δεν το νομίζω, απλώς εμείς είχαμε αυτήν την…ψευδαίσθηση (άποψη μου βέβαια).

G.M
G.M
Απάντηση σε  Γιάννης1
3 Μαΐου 2017 16:03

ΚΑΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ…ΤΥΧΑΙΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΔΕΞΙΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΕΤΥΧΕ.

Γιάννης1
Γιάννης1
Απάντηση σε  G.M
3 Μαΐου 2017 19:29

πάντως εμένα προσωπικά αυτό το… ” ΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ” δε μου λέει απολύτως τίποτα, τα συμπεράσματα μου τα έχω βγάλει!

ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
2 Μαΐου 2017 17:17

Γνωρίζει κάποιος αν γίνει μείωση 15% ή 18% που συμφώνησαν θα γίνει στο σύνολο στις συντάξιμες αποδοχές(π.χ 1785, 1850 ευρώ) ή στην ακαθάριστη σύνταξη? Επίσης διαβάζω σε όλα τα σάιτ ότι η μείωση έως 18% θα γίνει μόνο στην προσωπική διαφορά. Τελικά τι ισχύει?

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  ΤΑΚΗΣ
2 Μαΐου 2017 20:52

Μεσοσταθμική μείωση 9% αναφέρεται σαν μέσος όρος για όλες τις συντάξεις.Στο παράδειγμα που αναφέρεις δυστυχώς θα κοπούν άμεσα τα 150 ευρώ,γιατί το 18% των 1100 ευρώ είναι 198 ευρώ ,άρα δεν τα υπερβαίνουν ώστε να εμπλακεί το πλαφόν του 18%.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
2 Μαΐου 2017 15:02

Με την ανακοίνωση της συμφωνίας στο χρηματιστηριο Αθηνών, το καφάλαιο έκανε παρτυ και άνοιγε σαμπάνιες, οι διαπραγματευτές εξαιρετικά ικανοποιημένοι απο τους εαυτούς τους συνέχαιραν ο ένας τον άλλον και οι συνταξιούχοι κάνανε σχέδια γιά ένα 2019 με λιγότερα 200 ευρώ και βάλε.
Κάποιος είπε ότι είναι εξαιρετική τιμή για τους συνταξιούχους που συνέβαλαν στην οικονομική ανάταξη της χώρας και θα πρέπει νν αισθάνονται υπερήφανοι.
Ένας άλλος είπε ότι σε αναγνώριση της υψίστης προσφοράς των συνταξιούχων, θα τους επιτραπεί και την επόμενη φορά να είναι οι ίδιοι και κυρίως αυτοί, που θα βάλουν απο τη σύνταξη τους για να σωθεί και πάλι η Ελλάδα.
Την ώρα που τα λέγανε αυτά ακουγόταν η σειρήνα ενός ασθενοφόρου που περνούσε. Μέσα σ αυτό ένας διασώστης προσπαθούσε με μαλάξεις να ανατάξει την καρδιακή λειτουργία ενός συνταξιούχου, που έπαθε έφραγμα απο την υπερβολικη υπερηφάνεια..

aero
aero
2 Μαΐου 2017 13:00

Προσπαθώ να καταλάβω τί ακριβώς συμφώνησαν σχετικά με τις περικοπές στις συντάξεις …

Περικοπή έως 18% στη σύνταξη ?
ή περικοπή έως 18% στη προσωπική διαφορά?
Το πρώτο καταλήγει σε περικοπή εκατοντάδων ευρώ, το δεύτερο σε περικοπή λίγων δεκάδων ευρώ!

Διαβάζω και τον “ειδικό τύπο” και μπλέκομαι περισσότερο.
Αντιγράφω από τη capital :
” … Η μείωση αυτή θα προκύψει από περικοπές έως 18% στις “προσωπικές διαφορές” τόσο σε κύριες, όσο και σε επικουρικές συντάξεις από 1.1.2019 (σ.σ. έως 18% θα μειωθούν οι κύριες συντάξεις και έως 18% θα μειωθούν οι επικουρικές συντάξεις)…”

http://www.capital.gr/oikonomia/3208619/meioseis-eos-18-se-kuries-epikourikes-suntaxeis-fernei-i-sumfonia

Αν κάποιος κατάλαβε … ας μου εξηγήσει κι εμένα …

nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  aero
2 Μαΐου 2017 13:16

Aero,το 18% αφορά την κύρια σύνταξη,ουσιαστικά είναι πλαφόν, ώστε η περικοπή να περιοριστεί κάπως σε περίπτωση που η προσωπική διαφορά είναι πολύ μεγάλη. Βέβαια σε επόμενη περικοπή θα ολοκληρωθεί το μαχαίρι.Έτσι συνεχίζεται με μεγάλη επιτυχία η μέθοδος του “σαλαμιού” μέχρι τελικής εξαΰλωσης αυτού που κάποτε λεγόταν “σύνταξη”.Αυτό κατάλαβα εγώ,αν κάνω λάθος, (μακάρι), ας με διορθώσετε.

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
2 Μαΐου 2017 16:07

ΑΠΟ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ 18% ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΩΣ ΟΡΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ.ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ?

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
2 Μαΐου 2017 16:20

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1-1-2019 ΚΟΒΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ Η ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ?ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΣΤΑΥΡΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ
Απάντηση σε  aero
2 Μαΐου 2017 16:57

ΤΟ 18% ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ 200 ΕΥΡΩ Κ ΒΑΛΕ

ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
Απάντηση σε  ΣΤΑΥΡΟΣ
2 Μαΐου 2017 17:05

ΣΕ ΠΙΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΑΥΤΟ?ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΙΛΟΥΝ KOΨIMO ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΙΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΛΕΕΙ?