Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 4 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.5K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
spyros
spyros
15 Οκτωβρίου 2015 15:28

Για να δούμε ποιές θα είναι οι κόκινες γραμμές του κυρίου ΥΕΘΑ.
Μα θα τρελάνουν τον κόσμο.
Ψάχνουν λέει για ισοδύναμα λόγω απόφασης του ΣΤΕ. Μήπως εφαρμόσθηκε η απόφαση του ΣΤΕ ?
Αυτό που δόθηκε (50%), λόγω των περικοπών, κατάντησε να είναι ψίχουλα.
Το άλλο 50% κύριε ΥΕΘΑ που είναι?
Δεν φθάνει που μας χρωστάει η πολιτεία , θα μας πάρει και τα παντελόνια.
Μήπως τραβάνε το σχοινί πάνω από το κανονικό?
ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ>

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  spyros
15 Οκτωβρίου 2015 18:13

GREEK TRAGELAFOS…. Να του στείλουμε ευχαριστήρια επιστολή του κ. Υπουργού που διαπραγματεύεται τόσο σκληρά? Ε? Βέβαια…. Διάβασε εδώ Spyros: http://www.newsit.gr/ellada/Poies-syntakseis-meionontai-Oxi-Katroygkaloy-sta-eisodimatika-kritiria-tis-Epitropis-Sofon-Ti-antiproteinei/438054 “Έτσι, όσοι έχουν σύνταξη ως 1.000 ευρώ τελικά, σύμφωνα με απολύτως έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, γλιτώνουν το ¨μαχαίρι¨, αφού τις περικοπές των 700 εκατομμυρίων ευρώ θα τις επωμιστούν οι συνταξιούχοι που παίρνουν πάνω από αυτό το ποσό.” ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ Αφού κερδίσαμε στα δικαστήρια τις περικοπές του 2012 και μας επιστράφηκε με το ζόρι ένα “κουτσό” 50% τώρα ως “πλούσιοι” νεαροί συνταξιούχοι των 1000 ευρώ και άνω (στα μεικτά και στο άθροισμα κύρια+μερίσματα) θα κληθούμε να πληρώσουμε το μεγαλύτερο ποσοστό των περικοπών στις συντάξεις, ως έχοντες και κατέχοντες!!! ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Λένε για κλιμακωτές περικοπές από 11% (???) για τους πάνω από τα 2000 ευρώ μεικτά των μεικτών. Σχεδόν όλοι μας! Οπότε, για μεικτά των μεικτών 2500 ευρώ στα 11% είναι 275 ευρώ!!! Κάντε τα καθαρά και αφαιρέστε τα από τα καθαρά που λαμβάνετε….δεν είναι αίσχος??? Ας ευχαριστήσουμε από την καρδιά μας τον κ. Υπουργό που όταν κοπούν και οι μισθοί των ειδικών μισθολογίων… Διαβάστε τη συνέχεια »

spyros
spyros
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Οκτωβρίου 2015 19:09

Ακούω ένα θόρυβο λές νάναι κανένα ελικόπτερο??

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  spyros
15 Οκτωβρίου 2015 22:12

ΝΑΙ, ΣΩΣΤΑ

Παραλαμβάνουμε τα NH-90 που “έφαγαν” τον Α/ΓΕΣ Χρίστο Μανωλά!

http://www.onalert.gr/stories/paralamvanoume-ta-nh-90-pou-efagan-ton-ages-xristo-manola/43960

Τώρα καταλαβαίνεις Spyros σε ποια χώρα ζούμε!!! Έναν άξιο Στρατηγό τον έφαγαν οι ίντριγκες και η άγνοια των πολιτικάντηδων….

Johnny B.
Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2015 14:43

Μέχρι και βουλευτή “βάλαμε” να ρωτήσει τους αρμόδιους υπουργούς για τα εφάπαξ μας!!!

http://kranosgr.blogspot.gr/2015/10/blog-post_278.html

“….έχει αποστείλει προς το Υπουργείο Εργασίας τέσσερις φορές σχετικό έγγραφο προσδιορισμού της ρήτρας αξιόμαχου για τον υπολογισμό του ΕΦΑΠΑΞ χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάποια απάντηση.”

Σιγά μην μας απαντήσουν!

Ότι πει η Δρακουλέσκου…. το “ψαλίδι” πρέπει να πέσει κατόπιν “παραγγελίας” του δανειστού και όχι βάσει λογικής και δικαίου…..απλά τα πράγματα….

Takis
Takis
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2015 18:07

Καλά αυτός δεν ήταν που ψήφισε πέρυσι το καλοκαίρι τον νόμο για την ρήτρα αξιόμαχου και το νόμο για μηδενικά ελλείμματα.
Τι έρχεται τώρα και ρωτάει ?? τι θέλει να παραστήσει όταν μας τα πετσόκοβε ήταν καλά και τώρα θέλει να το παίξει σωτήρας.
Αλλά να μου πεις το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Takis
14 Οκτωβρίου 2015 20:04

Λογικά, αυτός ήταν που υπαγόρευσε την τροπολογία στους προηγούμενους (“κόβει” το εφάπαξ με το “γάντι”) και τώρα βλέπει ότι οι άλλοι “κοιμούνται όρθιοι” και τους τσιγκλάει… γνωστή υπεροπτική τακτική … βέβαια, έχει και δίκιο επειδή πρέπει να ξεκαθαριστεί το ζήτημα και δεν υπάρχει κάτι άλλο πιο ξεκάθαρο επί του παρόντος…. (δηλαδή προς το παρόν, τον “παίρνει” να τους τα “χώνει”, όπως λένε και στην Οξφόρδη!)

Nick F.
Nick F.
14 Οκτωβρίου 2015 11:31

Αχιλλέα διαβάζοντας αυτό: http://www.iefimerida.gr/news/230743/ta-pano-kato-sto-asfalistiko-pos-tha-ypologizontai-oi-syntaxeis “Για τον λόγο αυτό μπαίνει «μαχαίρι» από 11% στις συντάξεις πάνω από 1.000 ευρώ, έως και 18% στις υψηλότερες συντάξεις πάνω από 2.000 ευρώ. Οι μειώσεις θα είναι κλιμακωτές και θα μεγαλώνουν όσο μεγαλώνει και το ποσό της σύνταξης που παίρνουν αυτή τη στιγμή οι συνταξιούχοι. Το σίγουρο είναι ότι τα επόμενα χρόνια δεν θα υπάρχουν συντάξεις πάνω από 1.000 ευρώ, με κρατική χρηματοδότηση…” Αφού και εσύ έχεις σχολιάσει εδώ τις αναμενόμενες περικοπές συντάξεων: http://enstoloi.net/proapetoumena-metra-oktovriou/ ΣΧΟΛΙΟ-ΕΡΩΤΗΜΑ Είναι δυνατό σε μεικτές συντάξεις μερίσματα και κύριες που για μας τους περισσότερους είναι άνω των 2000 ευρώ, να μας κόψουν στα μεικτά 18%? Μιλάμε για περικοπές 400-450 ευρώ μεικτά! Στα καθαρά μερίσματα και κύρια μαζί θα πέσουμε το 2016 γύρω στο χιλιάρικο, ίσως και παρακάτω! Έχει λογική να ξεφτιλίζουν έτσι τις συντάξεις για να καλύψουν τα μνημονιακά μέτρα? Από που θα βρούμε να πληρώσουμε τις αυξημένες εφορίες του χρόνου αφού περιμένουμε τέτοιες περικοπές και τις έμμεσες περικοπές από το νέο μισθολόγιο των ένστολων? Μπορούμε να ζήσουμε κιόλας την οικογένειά… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick F.
14 Οκτωβρίου 2015 12:40

Nick F., Διάβασε και αυτό το άρθρο της capital: http://www.capital.gr/oikonomia/3072683/anoigei-aurio-o-dromos-gia-tis-nees-perikopes-stis-suntaxeis Διευκρινίζονται: 1. …θα πλήξουν κατ΄ ελάχιστον 11% τις συντάξεις άνω των 1.000 ευρώ. Μάλλον όχι 18% αν αυτό σε ανακουφίζει λιγάκι! 2. …μέχρι 15 Νοεμβρίου θα πρέπει να έχει ψηφιστεί το νέο Ασφαλιστικό, ενώ μία τελική εικόνα των αλλαγών θα υπάρξει τέλος Οκτωβρίου… Οπότε, όπως λέει και ο aero, χαλάρωσε λίγες εβδομάδες ακόμα! Αυτός σίγουρα θα χαλαρώσει αρκετά σε κανένα εξωτικό νησάκι αφού παίρνει εφάπαξ σε λίγες μέρες!!! 3. …αναμένεται να έλθουν περικοπές 5 – 8% στα εφάπαξ του Δημοσίου… Κάπου εκεί θα παίξει και για μας που περιμένουμε στην ουρά….ελπίζω να μην είναι σε ετήσια βάση (π.χ. 8% το 2016 και 16% το 2017…) 4. Η ενοποίηση, βάσει μνημονίου, θα γίνει σε δύο στάδιο. Το πρώτο θα πρέπει να ολοκληρωθεί έως το Δεκέμβριο του 2016 και δεύτερο έως το Δεκέμβριο του 2017. ….η ενσωμάτωση του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης στο ΙΚΑ. Δεν βλέπω να μας αφορά (μετοχικά ταμεία) αλλά κανείς δεν ξέρει! 5. …αφού ολοκληρωθεί το περιουσιολόγιο που ετοιμάζει… Διαβάστε τη συνέχεια »

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2015 12:46

Johnny B:
Διάβασε και εδώ . Δεν ξέρουμε τη να πιστέψουμε.

http://www.newsit.gr/ellada/Poies-syntakseis-tha-meiothoyn-kai-poso-Klironei-gia-to-Asfalistiko/437680

Johnny B.
Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2015 13:18

Δες και το παράπονο του Spyros στο παρακάτω σχόλιο της 13 October 2015 at 21:04.

Σκέψου ότι έκριναν αντισυνταγματικές τις περικοπές μας του 2012 (άσχετα που δήθεν ψάχνουν να βρουν ισοδύναμα για το υπόλοιπο 50%!!!) και τώρα θέλουν να κόψουν όσο-όσο και μάλιστα από τα μεικτά των μεικτών? Δεν πάμε καλά!!! …θυμάσαι που σου ‘λεγα να βγούμε και να κάνουμε “καντάδες” (για να μαζέψουμε κανένα φράγκο) σε αυτούς τους “τυχερούς” που παίρνουν εφάπαξ? Μάλλον πρέπει να μπει σε εφαρμογή το πλάνο μας ξεκινώντας από το σπίτι του aero σε λίγες μέρες….τί λες???

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2015 13:23

θα μας δεχτείς aero?

…δεκτές και οι τραπεζικές επιταγές ή μεταφορές web-banking για να σου αφήνουμε τα 420 ευρώ άθικτα….

Στέργιος Πολυχρόνης
Στέργιος Πολυχρόνης
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2015 13:45

Φίλε Johnny B.
Τα οικονομικά μου επιτρέπουν έξοδα μέχρι Θεσσαλονίκη. Εάν μένει Θεσσαλονίκη έρχομαι

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2015 14:44

Johnny B.
το συζητάμε … αν μου βρεις τρόπο να τα καταθέσω στη deutsche bank !

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
14 Οκτωβρίου 2015 15:23

Καθώς πλησίαζαν οι δύσκολες μέρες του Ιουνίου με το αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις, αρκετοί συνάδελφοι άνοιξαν λογαριασμό στο εξωτερικό (κάνοντας ένα μικρό ταξιδάκι) και έστειλαν ύστερα με έμβασμα νόμιμο χρήμα σε Γερμανία και Ελβετία (κυρίως). Τώρα αυτοί δεν έχουν περιορισμούς capital controls και δουλεύουν το χρήμα με χρεωστική καρτούλα άνετα….αυτό θα είχα να σου προτείνω και εγώ αν έπαιρνες κάπου τότε το εφάπαξ σου…. τώρα τι να κάνεις? Λοιπόν, σου έχω πρόταση για ταξιδάκι αναψυχής στους εξωτικούς Νήσους Κουκ (νότιος ειρηνικός)…. δέχονται πιστωτικές κάρτες οπότε πάρε τη γυναίκα σου και go!!!! Μην το σκέφτεσαι αξίζουν τα χρήματα!!!

Johnny B.
Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2015 12:12

Διευκρινίσεις και από την “ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ Σ.Ε.Ε.Ν.Σ.Α.”:

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/10/4336.html

“Ν.4336 – Νέα δεδομένα στο συνταξιοδοτικό των Ε.Δ”

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2015 14:16

Καλά τα λέει….αλλά όλα αυτά τα έχει εξηγήσει – αναρτήσει ο Αχιλλέας εδώ και μέρες (τι κάνει μπρίκια κολλάει).
Δεν μας λέει και τίποτα καινούργιο η δικηγόρος.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Kostas
13 Οκτωβρίου 2015 14:54

…απλή διασταύρωση στοιχείων… φυσικά, ο Αχιλλέας μας τα ‘χει πει αυτά!

Nick
Nick
13 Οκτωβρίου 2015 10:08

http://www.protothema.gr/economy/article/517477/ti-allaxe-sto-nomoshedio-pou-allazei-ti-zoi-mas/ Διαβάστε την ενότητα Δ στο σχετικό άρθρο του protothema, για όσους ονειρεύονται ακόμη εφάπαξ!!!

Nick
Nick
Απάντηση σε  Nick
13 Οκτωβρίου 2015 10:24

Και εδώ αυτούσιο το κείμενο της αιτιολογικής έκθεσης: “Επίσης, συντελείται το επόμενο βήμα στην κοινή διαχείριση των διαθεσίμων της Γενικής Κυβέρνησης με τη θεσμοθέτηση του Ενιαίου Λογαριασμού Θησαυροφυλακίου, στον οποίο θα μεταφέρουν τα διαθέσιμά τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, υπό διακριτούς υπολογαριασμούς. Τονίζεται ότι η κοινή διαχείριση στο πλαίσιο ενός ενιαίου λογαριασμού στην Τράπεζα της Ελλάδος εξυπηρετεί την επίτευξη καλύτερων αποδόσεων και κυρίως την αποφυγή περαιτέρω δανεισμού (άρθρα 69Α, 69Β).”

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick
13 Οκτωβρίου 2015 11:31

Το άρθρο καταλήγει στο γνωστό συμπέρασμα:

“Επί της ουσίας, με την δημιουργία του λογαριασμού αυτού το υπουργείο Οικονομικών θα μπορεί, με τα λεφτά των άλλων φορέων να κλείνει τρύπες του προϋπολογισμού.”

ΥΓ: Την ενοποίηση των ταμείων ασφάλισης και των ταμειακών διαθεσίμων τους, το προβλέπει το μνημόνιο, οπότε δεν μας είπαν κάτι καινούργιο!!!! Ο εφαρμοστικός νόμος αναμένεται εντός επομένων εβδομάδων (?) και θα περιγράφει τον τρόπο “κλοπής”….

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Οκτωβρίου 2015 15:50

Υπάρχει και το σχετικό άρθρο :

http://www.enikonomia.gr/timeliness/36725,Se-Eniaio-Logariasmo-8hsayrofylakioy-olh-h-reystothta-toy-kratoys.html

“Σε Ενιαίο Λογαριασμό Θησαυροφυλακίου όλη η ρευστότητα του κράτους”

(Τη δέσμευση αυτών των αποθεματικών μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου 2015 προβλέπει το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα του Οκτωβρίου που κατατέθηκε χθες βράδυ στη Βουλή ….)

ΣΧΟΛΙΟ
Αυτό μπορεί να “λύσει τα χέρια” του Κράτους από το να “δανείζεται” από τα ταμεία με repos κλπ, αρκεί το Κράτος να είναι “σοβαρό” και να μην χρησιμοποιεί τα διαθέσιμα των ταμείων για κάλυψη ελλειμάτων (π.χ. “μαύρες τρύπες” ΙΚΑ, ΟΓΑ, ΕΟΠΥΥ) χωρίς ορίζοντα επιστροφής στους υπολογαριασμούς των ταμείων!!!!

Δες τα παρακάτω χάλια! Αυτά βλέπουν οι επενδυτές και εξαφανίζονται πριν πατήσουν το πόδι τους στη χώρα μας! (σε συνδυασμό με την υπερβολική φορολόγηση)

http://www.capital.gr/oikonomia/3072361/sta-5-1-dis-ta-fesia-tou-kratous-pros-idiotes

“Στα 5,1 δις. τα “φέσια” του κράτους προς ιδιώτες”

Johnny B.
Johnny B.
12 Οκτωβρίου 2015 13:29

Αχιλλέα,

http://enstoloi.net/proapetoumena-metra-oktovriou/

ειδικά με το σχόλιο σου:

“…μέχρι τους επόμενους εφαρμοστικούς νόμους, οι οποίοι σύμφωνα με τις διαρροές θα περιλαμβάνουν τρεις αλλαγές που θα έχουν οικονομικές επιπτώσεις στο ποσό της καταβαλλόμενης σύνταξης (αλλαγή ειδικών μισθολογίων, νέα μείωση στις συντάξεις και αλλαγή φορολογικών συντελεστών)….”

Μας έφτιαξες την μέρα!!!

ΥΓ: Όλοι γνωρίζουμε ότι θα γίνουν αλλαγές στο φορολογικό σύστημα, νέες περικοπές στις συντάξεις και στα ειδικά μισθολόγια αλλά το κριτήριο να γίνονται περικοπές στο 100% των μεικτών κύριας και επικουρικής σύνταξης είναι τελείως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ όταν το ΣτΕ ήδη έκρινε αντισυνταγματικές τις περικοπές του 2012!!!! Τι θέλουν να μας πουν? Ότι θα συνεχίζουν να κόβουν μέχρι εκεί που θα ευχαριστήσει την madam Δρακουλέσκου? Ας επιστρέψουν πρώτα με ισοδύναμα και αναδρομικά μέτρα το υπόλοιπο 50% που μας οφείλουν και ύστερα βλέπουμε….. (που είναι η συμπαράσταση του Υπουργείου μας??? Στα δύσκολα φαίνονται οι “άνδρες”!!!!)

Nick F.
Nick F.
12 Οκτωβρίου 2015 12:23

ΘΕΜΑ: Συνάντηση Φορέων Αποστράτων ΕΔ. http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/10/blog-post_29.html#more (Για την ενημέρωσή σας) Το χάος που έχει δημιουργηθεί στην οικονομική κατάσταση του Κράτους, θα το πληρώσουν, απ’ ότι έχει φανεί πλέον ξεκάθαρα, πάλι οι ίδιοι, στους οποίους έχουν επιβληθεί αλλεπάλληλες μειώσεις συντάξεων για πολλοστή φορά. Μεταξύ αυτών βεβαίως τα Στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, παρά τις αποφάσεις των Ανωτάτων Δικαστηρίων περί αντισυνταγματικότητας των μειώσεων, που εξακολουθούν να μην υλοποιούνται……… Στο άρθρο 3 του Ν. 4336/2015 στο εδάφιο 2.5.1 της παραγράφου Γ, το μνημόνιο αναφέρει σαφέστατα : «ιβ) η ελληνική κυβέρνηση θα προσδιορίσει και θα θεσπίσει νομοθετικά έως τον Οκτώβριο του 2015 ισοδύναμα μέτρα για την πλήρη αντιστάθμιση των επιπτώσεων της εφαρμογής της δικαστικής απόφασης σχετικά με τα συνταξιοδοτικά μέτρα του 2012…». Δυστυχώς και αυτό στην πράξη δεν υλοποιείται. Αντίθετα, από αρμόδιους Υπουργούς διατυπώνονται θέσεις για νέες δραστικές περικοπές συντάξεων, το ύψος των οποίων μπορεί να μην είναι γνωστό, αλλά είναι βέβαιες και θα επιφέρουν το τελειωτικό χτύπημα στην αξιοπρέπεια και επιβίωσή μας. Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Στρατιωτικών όλο το προηγούμενο διάστημα, συμμεριζόμενη την κατάσταση της… Διαβάστε τη συνέχεια »

kostastam
kostastam
12 Οκτωβρίου 2015 10:42

Τίποτα δεν έχει αλλάξει και τίποτα δεν είναι όπως παλιά. Να ευθυμήσουμε και λίγο με το αξέχαστο παλιό λαϊκό άσμα.
Λοιπόν τα ίδια μέχρι τώρα στο ασφαλιστικό μας. Αναμένονται και νέοι εφαρμοστικοί. Ακούω για όριο ηλικίας τα 58 αντί του 55. Με τη σημείωση ότι οι θεμελιωμένοι φεύγουν όποτε το θελήσουν.

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  kostastam
12 Οκτωβρίου 2015 13:19

Αν αυτό που θες να γράψεις δεν είναι τεκμηριωμένο και πετάμε έτσι δυο νούμερα 58 και 55 γιατί έτσι νομίζουμε (κάνοντας εικασίες) ή γιατί από κάπου το ακούσαμε (Ποιος είπε ότι δεν μπορούν να φύγουν πριν τα 58) ή ότι οι θεμελιωμένοι φεύγουν (ποιος νόμος είναι που λέει ότι δεν μπορούν να φύγουν) περισσότερο σύγχυση δημιουργούμε παρά ενημέρωση.

kostastam
kostastam
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
12 Οκτωβρίου 2015 15:05

Έχεις δίκιο χρήστη “Kostas”. Αυτοσκοπός μου βέβαια δεν είναι να δημιουργήσω σύγχυση ούτε εντυπώσεις. Έτσι απλά όπως το είπες είναι “το άκουσα”, από έγκυρα χείλη βέβαια. Δεν πήγα στο κυλικείο και κάποιος μου το είπε. Όσον αφορά τα ερωτήματα σου, μπορεί να ισχύσει το 58 και να πει πριν από αυτά δεν φεύγει κανείς ακόμα και αν έχει θεμελιώσει. Πέραν όλων αυτών βέβαια συνεχίζω να λέω ότι έχεις δίκιο γιατί το έγραψα χωρίς να είναι κάτι σίγουρο. Θα δούμε. sorry.

Τακης
Τακης
Απάντηση σε  kostastam
16 Οκτωβρίου 2015 20:13

ΑΠΛΆ ΈΝΑ Μ Π Ρ Α Β Ο ΣΤΟ ΚΟ ΚΑΡΑΣΑΒΙΔΗ ..ΓΙΑ ΌΤΙ ΚΆΝΕΙ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ ΕΜΑΣ

ΙΩΑΝΝΑ
ΙΩΑΝΝΑ
11 Οκτωβρίου 2015 21:11

1. Ανακοινώνεται στα Μέλη της ΕΑΑΑ, ότι στις 13 Δεκεμβρίου 2015, ημέρα Κυριακή και ώρα 11.00 π.μ., θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του Πν. Κέντρου Ένωσής μας (Χαλκοκονδύλη 5, 7ος όροφος), η βράβευση των αριστούχων μαθητών σχολικού έτους 2014-2015 για τα τέκνα οικογενειών Αποστράτων Αξ/κών Αεροπορίας. Α) ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ: 1. Τα τέκνα των μελών μας να είναι αριστούχα της Β’ και Γ’ Τάξεως Δημοσίου ή Ιδιωτικού Λυκείου Ελληνικής Επικράτειας (τα Τεχνικά Λύκεια αποκλείονται), με Μ.Ο. βαθμολογίας 18,1 και άνω, σύμφωνα με το Π.Δ. 246/98 και Π.Δ. 60/06 του Υπουργείου Παιδείας. 2. Ο αριθμός των υπό βράβευση τέκνων των Αποστράτων καθορίζεται με απόφαση του κ. Α/ΓΕΑ και χορηγείται στον υπό βράβευση μαθητή χρηματικό ποσό 320,00 € το οποίο θα κατατεθεί σε τραπεζικό λογαριασμό του βραβευμένου μαθητή από το ΓΕΑ/ΟΛΚΑ. Β) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ: 1. Αίτηση από τον νόμιμο Επίτροπο (κηδεμόνας – πατέρας – μητέρα), όπως το υπόδειγμα στο τέλος της ανακοίνωσης. 2. Βεβαίωση του Δημοσίου ή Ιδιωτικού Λυκείου (Ελληνικής Επικράτειας), στην οποία θα εμφαίνεται ο Μ.Ο. της βαθμολογίας των μαθημάτων του μαθητή και ο χαρακτηρισμός… Διαβάστε τη συνέχεια »

Γιάννης
Γιάννης
Απάντηση σε  ΙΩΑΝΝΑ
11 Οκτωβρίου 2015 22:44

Τα παιδιά που σπουδάζουν στα ΤΕΧΝΙΚΑ ή στα ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ δεν θα πρέπει να ΑΜΕΙΒΟΝΤΑΙ ???
Κάθε χρόνο η ίδια ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ απόφαση, ΑΙΣΧΟΣ – ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ να υπάρχει αυτή η ΔΙΑΚΡΙΣΗ και να αντιμετωπίζονται σαν παιδιά ενός ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ Θεού.

IΩΑΝΝΑ
IΩΑΝΝΑ
Απάντηση σε  Γιάννης
17 Οκτωβρίου 2015 00:29

Νομίζω ότι είναι και αυτά ένα τηλέφωνο θα δώσει την απάντηση. Και βέβαια θα πρέπει όλοι να αμείβονται.

IΩΑΝΝΑ
IΩΑΝΝΑ
Απάντηση σε  Γιάννης
18 Οκτωβρίου 2015 09:35

Καλημέρα τα τεχνικά τα έχουν τελικά μέσα. Δεν ξέρω γιατί ο διαχωρισμός συμφωνώ με το σχόλιο σου ένα τηλ. από τους ενδιαφερόμενους θα λύση την απορία μας.

Spuros
Spuros
10 Οκτωβρίου 2015 23:57

Σχετικό με την χορήγηση εφάπαξ για τους μετά την 31-7-14
http://kranosgr.blogspot.gr/2015/10/30-7-2014-4254-4281.html#more

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Spuros
11 Οκτωβρίου 2015 00:48

Κρατάω τα εξής:

“…στην παράταση έως την 31η Δεκεμβρίου 2015 των προθεσμιών για την εφαρμογή του συντελεστή βιωσιμότητας….”

Αυτό το έχω ακούσει και εγώ αλλά από την άλλη έγινε και αυτό

“Ο τύπος υπολογισμού που όπως αναδείξαμε διαβιβάσθηκε 4 φορές….”

Φυσικά δεν θα ήθελα να προχωρήσει η περικοπή του εφάπαξ μου μέσω ρήτρας αξιόμαχου που προτείναμε μόνοι μας (!!!) στο έγγραφο του άρθρου και να πήγαιναν τα εφάπαξ όπως ισχύουν και σήμερα μέχρι 31/12/15.

Ωραία είναι να ονειρεύεσαι σε μια χρεοκοπημένη χώρα, τι λέτε???

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Nick F.
11 Οκτωβρίου 2015 11:08

Εγώ διαβάζω αυτό εδώ το άρθρο και δεν το καταλαβαίνω:

http://www.capital.gr/story/3071680/triplo-sok-gia-oria-suntaxiodotisis-upsos-suntaxeon-kai-elleimmatika-tameia

Συγκεκριμένα θα πάψουν να ισχύει:

· Η παράταση έως την 31η Δεκεμβρίου 2015 των προθεσμιών για την εφαρμογή του συντελεστή βιωσιμότητας ώστε να αποφεύγεται η δημιουργία ετησίων ελλειμμάτων σε ταμειακή και δεδουλευμένη βάση, για το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), τους ειδικούς Κλάδους και Λογαριασμούς των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Αεροπορίας και Ναυτικού (ΜΤΣ, ΜΤΑ, ΜΤΝ).

Έτσι με τη διάταξη που προβλέπει το παρόν νομοσχέδιο σταματά αναδρομικά από 1η Σεπτεμβρίου 2015 η κάλυψη των ελλειμμάτων των Ταμείων….

(Κάποιος μπορεί να μου πει τι εννοεί εδώ ο “ποιητής”? Γιατί υπήρχε η παράταση και αν τώρα δεν υπάρχει παράταση τι επιπτώσεις θα υπάρξουν σε μας και από πότε? Αφορά τα εφάπαξ ή και τα ΒΟΕΑ, μερίσματα? …..)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2015 13:33

Αντιθέτως, μου γίνεται απόλυτα κατανοητό γιατί το ΜΤΝ θεωρείται “ανοικτό βιβλίο” τόσο προς τους μερισματούχους του όσο και ως προς την Ηγεσία του:

http://aeroporiapostratos.blogspot.gr/2015/10/mtn.html

Μέχρι και τα χαμένα του PSI δεν τα ξεγράφουν! Τι λέμε τώρα? Θα τους μοιάσουμε (ΜΤΑ) ποτέ, έστω και λιγάκι? Το ταμείο τους “πετάει” και “ξεφτιλίζει” όλα τα τροϊκανά μέτρα λιτότητας!!!!!

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2015 21:04

Johnny B.
Συμφωνώ ότι το ΜΤΝ παρέχει καλύτερη ενημέρωση από το ΜΤΑ.

Πρέπει όμως να επισημάνω ότι η ενημέρωση του link που παρέθεσες, προέρχεται από την ΠΕΑΛΣ, η οποία επισκεύθηκε το ΜΤΝ και ενημέρωσε τα μέλη της.

Αντίστοιχα θα έπρεπε να μας ενημερώσει η ΕΑΑΑ, ύστερα από επίσκεψη-συνεργασία με το ΜΤΑ.
Και δεν είναι δύσκολο … Στο ΔΣ του ΜΤΑ συμμετέχει εκπρόσωπος της ΕΑΑΑ.
Θα κέρδιζε και “ψήφους” στις επερχόμενες εκλογές !

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2015 21:28

Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Οκτωβρίου 2015 21:32

Έτσι έχουν τα πράγματα aero, όπως τα λες.

Αλλά βλέπεις ότι δεν υπάρχει ουδεμία ανταπόκριση….στου κουφού την πόρτα…..

(Έμαθες τελικά πόσα εφάπαξ θα δώσει τον Οκτώβριο?)

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Οκτωβρίου 2015 14:47

Να ‘τα και οι Στραταίοι !!!!

http://staratalogia.blogspot.gr/2015/10/blog-post_94.html

Εμείς, ρε παιδιά?

Πυράρχης
Πυράρχης
10 Οκτωβρίου 2015 19:30

Συνάδελφοι της Αεροπορίας θα ήθελα να σας ρωτήσω:
Για να μπεις σαν Αξιωματικός, εκτός από μηχανικός (πρώην ΣΜΑ – αν το λέω σωστά) μπορείς μόνο ως ιπτάμενος;
Δεν υφίστανται άλλες ειδικότητες;
Γιατί η ΣΜΑ είναι τόσο ψηλά σε μόρια;

Σας ευχαριστώ

aero
aero
Contributor
11 Οκτωβρίου 2015 09:59

Αναφορικά με τις άλλες ειδικότητες:
Οι Αξκοί Αεράμυνας προέρχονται από Ιπτάμενους που δεν έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την πτητική εκπαίδευση.
Οι Αξκοί Εφοδιαστές, Διοικητικοί, Μετεωρολόγοι προέρχονται από Διαγωνισμό ή από μετάταξη από Υπαξκό (κάτοχο ανάλογου πτυχίου ΑΕΙ).

Kostas
Kostas
Απάντηση σε  aero
11 Οκτωβρίου 2015 11:06

KAI οι Εφοδιαστές, Διοικητικοί, Μετεωρολόγοι εκτός από τα προαναφερόμενα προέρχονται και από τους κομμένους ίκαρους.

Πυράρχης
Πυράρχης
Απάντηση σε  Kostas
11 Οκτωβρίου 2015 13:27

Σας ευχαριστώ. Με καλύψατε πλήρως στο κομμάτι του Αξιωματικού.
Με την ΣΜΑ πέραν των λίγων, τι την κάνει ιδιαίτερη;

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  Kostas
11 Οκτωβρίου 2015 13:44

Πυράρχη, αν το παιδί σου είναι ένα από τους άριστους των αρίστων, τότε ρώτα για τη ΣΜΑ και το μέλλον του παιδιού σου εκεί, αλλιώς ας το καλύτερα και δες αν μπαίνει πιλότος και σου κάνει αυτή η επιλογή. Στα είπε ο Αχιλλέας και ο aero, απλά τα πράγματα, άλλες ειδικότητες δεν βγάζει η Σχολή Ικάρων πλέον….υπάρχει όμως και η ΣΤΥΑ που και εκεί οι βάσεις συνήθως είναι μεγαλύτερες από των πιλότων….

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Kostas
11 Οκτωβρίου 2015 20:55

Kostas, όχι πιά.
Η Σχολή Ικάρων έχει σταματήσει εδώ και χρόνια να βγάζει αυτές τις ειδικότητες από “κομμένους” Ιπτάμενους.

Πυράρχη.
Όταν η βάση εισαγωγής σε μια καλή σχολή μηχανικών του Πολυτεχνείου είναι 18.500 μόρια (χωρίς επαγγελματική αποκατάσταση), μη σε παραξενεύει ότι για το Τμήμα Μηχανικών της Σχολής Ικάρων χρειάζονται 18.900.

Πυράρχης
Πυράρχης
Απάντηση σε  Πυράρχης
11 Οκτωβρίου 2015 14:13

Nick F. εύλογη η απορία σου και συγνώμη που δεν το ανέφερα.
Ενδιαφέρομαι για τον γιο μου, που είναι στην Γ΄ Λυκείου και πιστεύω ότι μπορεί.
Επειδή όμως είναι και ψηλά και λίγες γι αυτό και ρώτησα για τα υπόλοιπα.

S. Stefanos
S. Stefanos
Απάντηση σε  Πυράρχης
11 Οκτωβρίου 2015 20:28

Άμα ΔΕΝ το έχει καημό για Ιπτάμενος καλό θα είναι να μην το δηλώσει,
δύσκολη ζωή…

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  S. Stefanos
11 Οκτωβρίου 2015 21:37

Στέφανε, αν περάσει το βασικό στάδιο εκπαίδευσης (1,2 έτος) και έπειτα δηλώσει απαρέσκεια, τον διώχνουν?

S. Stefanos
S. Stefanos
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Οκτωβρίου 2015 04:18

Ναι,
αλλά αυτά αλλάζουν κατά το δοκούν του ανωτάτου συμβουλίου …

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
12 Οκτωβρίου 2015 09:19

Αντιγράφω από: http://edu.klimaka.gr/tritobathmia-ekpaideysh/stratiwtikes-scholes-astynomia/850-scholh-ikarwn-si.html …. Οι σπουδαστές του Τμήματος Ιπταμένων της Σχολής Ικάρων που διαγράφονται κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους σπουδών από το Τμήμα αυτό για λόγους πτητικής ανεπάρκειας, εισάγονται καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε Σχολή η Τμήμα επόμενης προτίμησης του μηχανογραφικού τους δελτίου, για το οποίο είχαν συγκεντρώσει βαθμολογία τουλάχιστον ίση με αυτήν του τελευταίου εισαχθέντα το ακαδημαϊκό έτος, κατά το οποίο εισήχθη στο τμήμα Ιπταμένων της Σχολής Ικάρων ο διαγραφόμενος. Η εισαγωγή των σπουδαστών αυτών στην επόμενη Σχολή η Τμήμα προτίμησής τους γίνεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου, που υποβάλλεται το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου του επόμενου ακαδημαϊκού έτους από αυτό της διαγραφής του από το Τμήμα Ιπταμένων της Σχολής Ικάρων και συνοδεύεται απαραίτητα από αντίγραφο της απόφασης διαγραφής. …….. (4) Οι Ίκαροι του Τμήματος Ιπταμένων της Σχολής Ικάρων, που στο 2ο,3ο ή 4ο έτος σπουδών αποτυγχάνουν στην Πτητική εκπαίδευση ή κρίνονται υγειονομικά ακατάλληλοι για το ιπτάμενο προσωπικό, κατάλληλοι όμως για προσωπικό εδάφους, δύναται να εντάσσονται κατόπιν… Διαβάστε τη συνέχεια »

BASILIS
BASILIS
8 Οκτωβρίου 2015 13:54

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/10/y-550000.html. Αυτό για να δείτε σε τι κοινωνία ζούμε.

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
8 Οκτωβρίου 2015 12:11

BABI ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΖΩΗ ΣΟΥ.Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ.ΕΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ.

Nick F.
Nick F.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
8 Οκτωβρίου 2015 12:16

Αν το έκανε από απόγνωση και ψυχολογική πίεση, θα το μετανιώσει. Η ζωή είναι μικρή, συμφωνώ, αλλά δεν πρέπει όμως να παίρνουμε βιαστικές αποφάσεις που μπορεί να έχουν σοβαρές επιπτώσεις και στην οικογένειά μας. Δες τι γίνεται με το ασφαλιστικό και τους συνταξιούχους. Εγώ δεν θα βιαζόμουνα πάντως.

nikos
nikos
Απάντηση σε  Nick F.
8 Οκτωβρίου 2015 13:53

ΜΠΑΜΠΗ …..ΤΩΡΑ ΠΙΑ Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΙΦΘΗ! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΌΛΑ ΥΓΙΗΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΣΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝ/ΕΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΡΟΔΙΝΑ . ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΑΠΟ 400 – 800 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ , ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΕΦΑΠΑΞ , ΤΟΥ ΒΟΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟΥ. ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 58 ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ , ΛΕΙΨΑΝΔΡΙΑ, ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ) ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 45 -50 ΕΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑ ΚΑΤΩ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΤΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΑ! ΜΠΑΜΠΗ Η… Διαβάστε τη συνέχεια »

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos
8 Οκτωβρίου 2015 17:05

babis & nikos, αν είσαι τακτοποιημένος “έξω” ή αν δουλεύει η γυναίκα, τότε εύκολα να του λες να αράξει και να έχει την υγεία του! (χωρίς μεταθέσεις, ασκήσεις, τρεξίματα κλπ) Το θέμα της δημόσιας υγείας ενός συνταξιούχου και των μελών του μέσω ΙΚΑ/ΟΠΑΔ δεν είναι καθόλου εξασφαλισμένο. Τα πάντα κοστίζουν και οι συμμετοχές αυξάνονται εκθετικά χρόνο με το χρόνο! Το βιβλιάριο του ε.ε. μέλους που στις περισσότερες μεγάλες πόλεις “ξεκλειδώνει” πολλές πόρτες άνευ κόστους θα σου μείνει ως γλυκιά ανάμνηση…. Η σύνταξη συγκριτικά είναι αρκετά μικρότερη όπως ξέρεις από το μισθό, τα μερίσματα και το ΒΟΕΑ υποδιπλασιάζονται ταχύτατα σε κάθε Μνημόνιο, ενώ το εφάπαξ παραμένει “αβέβαιο” μετά από χρόνια αναμονής ακόμα και για τους τωρινούς…. …. κάθε ένα εξάμηνο θα ακούς για επερχόμενες μειώσεις και περικοπές συντάξεων, που βλάπτουν την “υγεία” και σε “χαλάνε”… όταν έχεις ένα σκασμό υποχρεώσεις που τρέχουν! Μπάμπη, αν μιλάς για παραίτηση και όχι αποστρατεία, τότε πρόσεχε! Μπορεί και να μην λάβεις σύνταξη με το νέο ασφαλιστικό, το έψαξες ή πήρες φόρα και έφυγες? Γενικά, μην… Διαβάστε τη συνέχεια »

babis
babis
Απάντηση σε  nikos
8 Οκτωβρίου 2015 20:00

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΤΩΡΑ ΕΩΣ ΤΑ 58 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

babis
babis
Απάντηση σε  nikos
8 Οκτωβρίου 2015 20:10

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΣΟΥ

Johnny B.
Johnny B.
7 Οκτωβρίου 2015 20:13

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥ

Δείτε εδώ:

http://kranosgr.blogspot.gr/2015/10/blog-post_27.html

Η υποστολή σημαίας σε ένα τόσο πολυσύχναστο μέρος (ανάμεσα σε τουρίστες που συγκεντρώνονται στα λεωφορεία τους, περιπατητές, ποδηλάτες, δίπλα στο σημείο αποβίβασης στα καραβάκια) από πολυπληθή ουλαμό (!!!) σπουδαστών στρατιωτικής σχολής (ΣΣΑΣ), το θεωρώ “too much” (υπερβολικό)!

Είπαμε να “δείχνουμε την παρουσία μας” και να τιμούμε τη σημαία μας αλλά θα μπορούσε να γίνει με πνεύμα “λιτότητας και αυτοσυγκράτησης”…. και λιγάκι πιο διακριτικά….

ΥΓ: Ας μην κάνουμε κάτι αξιοσέβαστο να φαίνεται φαιδρό/γραφικό….(γνώμη μου)

aero
aero
Contributor
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Οκτωβρίου 2015 20:24

Johnny B.
Αν σου φαίνεται πολυπληθής !!! ο ουλαμός στη Θεσ/νίκη,
κοίτα κι αυτό (κάθε Κυριακή) στην Αθήνα.
https://www.youtube.com/watch?v=pSNRPqX3qpY

Πάντως εμένα ΔΕΝ μου φαίνεται φαιδρό/γραφικό (γνώμη μου).

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  aero
7 Οκτωβρίου 2015 20:39

Κοίταξε και τα δύο και σύγκρινε! Καμία σχέση το ένα με το άλλο…..

Στην Αθήνα υπάρχει οργανωμένο show και φαίνεται σαν attraction στον τουρίστα/επισκέπτη, δες το αντίστοιχο μπροστά στο Λευκό Πύργο (σχετικές φωτό) που αν ξέρεις το μέρος, αντιλαμβάνεσαι ότι δεν “κολλάει” να γίνεται έτσι όπως το κάνουν (ανάμεσα σε τουρίστες που συγκεντρώνονται στα λεωφορεία τους, περιπατητές, ποδηλάτες, δίπλα στο σημείο αποβίβασης στα καραβάκια).

Στο συγκεκριμένο σημείο στη Θεσ/νίκη και έτσι που το κάνουν δεν μου φαίνεται “επιτυχημένη” επιλογή. Νομίζω ότι θα πρέπει να γίνεται με πνεύμα “λιτότητας και αυτοσυγκράτησης”…. και λιγάκι πιο διακριτικά…. αν θέλουν να υπάρχει σοβαροφάνεια….και όχι κιτσαρία στυλ 70s……

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Οκτωβρίου 2015 20:57

….και αυτοί (κε ΥΕΘΑ) που σκέφτονται για ταρατατζούμ και παρελάσεις….κάποιων άλλων εποχών….. όμως περικόπτουν αμυντικές δαπάνες για να δείξουν αποτελέσματα στους δανειστές….

Να ξέρουν ότι ο ρόλος των ΕΔ δεν είναι αυτός που προβάλλεται στρεβλωμένα τελευταίως και συνεπώς δεν επικροτείται το παρακάτω:

http://www.onalert.gr/stories/enoples-dynameis-gia-armegma-mexri-telikis-ptoseos/45379

“Οι ΕΔ στις οποίες όλοι στρέφονται μόνο για να τις …αρμέξουν”

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
7 Οκτωβρίου 2015 21:23

…και προσθέτω…..

όσοι έχουν κότσια, τεχνογνωσία και εξοπλισμό αλλά προπάντων οργανωμένο στρατό με δόγμα και όχι “ξύλινα στρατιωτάκια” μόνο για παρελάσεις, ας πάρει παραδείγματα όπως εδώ:

http://www.onalert.gr/stories/kolasi-pyros-apo-rosikous-pyraulous-sti-syria/45381

Όλα τα άλλα είναι μόνο για το “θεαθήναι” (για να το αντιστοιχίσω φίλε aero με το βίντεο που μας δείχνεις)

ΓΙΩΡΓΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Οκτωβρίου 2015 18:55

AYTOΣ Ο JOHNNYB OΛΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΦΕΡΝΕΙ.

Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΓΙΩΡΓΟΣ
7 Οκτωβρίου 2015 19:13

Κράτα ότι σου αρέσει όμως παραδέξου ότι σου άρεσε ο υποθετικός διάλογος….που σε πολλούς φαίνεται ρεαλιστικός…..