Επικαιρότητα

Σελίδα υπ' αριθ. 47 επί ειδήσεων της τρέχουσας επικαιρότητας που δεν αποτελούν (ακόμη) νομοθεσία, παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες, προσωπικές απόψεις και εκτιμήσεις κλπ.

Subscribe
Notify of
guest

3.6K Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
15 Νοεμβρίου 2018 21:47

‘Ολοι οι πολιτικοί παριστάνουν τους άμοιρους ευθυνών και προσπαθούν να ποδηγετήσουν την ψήφο μας . Δεν χρειαζόμαστε πολιτικούς ταγούς και τους μπροσταρότραγους τους κάναμε εδώ και καιρό σούπα γίδα βραστή. Το ξέρουμε ότι ακόμα κι’ αν καταργηθεί με νόμο η περικοπή των συντάξεων με νόμο μπορεί πάλι μεταγενέστερα να θεσπιστεί εκ νέου Προς το παρόν τον γάιδαρο που υποτίθεται ότι μας χαρίζεται θα τον πάρουμε χωρίς να κοιτάξουμε να δούμε αν φοράει γαλάζια η συριζανέλ απόχρωσης οδοντοστοιχία . Οι συνταξιούχοι συμπάσχουμε χωρίς να εποφθαλμιά ο ένας του αλλουνού τις πολιτικές προτιμήσεις . Εχθρός κοινός είναι η παράγραφος 4 του άρθρου 14 του 4387/16 που μέχρι το 2060 εξαρτά την σύνταξη από την ευρωπαική οικονομική πολιτική της ΕΕ και καθιστά την συνταξιοδοτική δαπάνη ένα μέγεθος που μπορεί να αυξομειώνεται για να θεραπεύει κάθε φορά τα αθεράπευτα Το μόνο κόμμα που αντέδρασε στην ψήφιση του άρθρου 15 του 4575/18 ήταν το ΚΚΕ για τους δικούς του λόγους. ΝΔ και ΚΙΝΑΛ σφυρίζανε αδιάφορα , ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ενόμιζε ότι ανακάλυψε και πάλι την… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Johnny B.
Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 22:26

Πόσο σοφά τα λες Παναγιώτη!!!… Tο θέμα με τις περικοπές των προσωπικών διαφορών ήταν η προδιαγεγραμμένη προέκταση του νόμου Κατρούγκαλου… μόνοι τους το δημιούργησαν οι κυβερνώντες (επειδή δεν είχαν να αντιπροτείνουν αναπτυξιακά μέτρα ως ισοδύναμα) και το ψήφισαν οι ίδιοι! Τώρα πανηγυρίζουν για το κατόρθωμά τους να μας βγάλουν σώους από αυτήν την λαιμητόμο? Αυτό είναι που εννοώ ότι παίζουν τα “τελευταία χαρτιά” τους εν όψει εκλογών… Ορισμένοι μου γράφουν να σου κοπεί η σύνταξη λες και αυτό επιζητώ ή αυτό είναι το ζητούμενο! Δεν βλέπουμε μπροστά μας αυτά που έχουμε δεσμευτεί ως Κράτος-υπόλογος μακροχρόνιων υποχρεώσεων κατ’ αρχάς από δικά μας σφάλματα κακοδιαχείρισης και σπατάλης του δημόσιου πλούτου, προβλήματα που δεν είμαι σίγουρος αν στην πορεία των μνημονίων τα έχουμε κατανοήσει και διορθώσει… (βλέπω ότι ακόμα και να διαλυθεί η ΕΕ θα είμαστε τελευταίοι μαζί με τους Γερμανούς που θα φύγουμε λόγω των υπέρογκων χρεών μας σε δις ευρώ). Αυτό που λες θέλω να το ξανά τονίσω, αν και όταν προκύψει δημοσιονομικό κενό που δεν μπορεί να καλυφθεί από άλλα… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
nikos 60
nikos 60
15 Νοεμβρίου 2018 22:40

Φίλε Παναγιώτη, λογικότατο μου φαίνεται να αντιδρά το ΚΚΕ μια και δεν πρόκειται να αναλάβει ποτέ την διακυβέρνηση της Χώρας. Όσο αφορά τους λοιπούς, όλοι βολεύονται ρίχνοντας ο ένας τα βάρη στον άλλο “παραλαμβάνοντας καμμένη γη”με την ανάληψη της εξουσίας,το κοινό rotation ελληνιστί.Τα άρθρα που αναφέρεις,είναι το κερασάκι στην τούρτα των μνημονίων επί οκτώ χρόνια και τα κατάφεραν μια χαρά.Ενώ εμείς ευτυχισμένοι?? θα τους δίνουμε την δυνατότητα να εναλλάσσονται στην εξουσία περιμένοντας “φως στην άκρη του τούνελ”………Εμείς σίγουρα δεν θα το δούμε, ας το δούνε τουλάχιστον τα παιδιά μας.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Vovin
Vovin
15 Νοεμβρίου 2018 18:45

Πως γινεται με 5 πολεμικα να παιρνω 200€ αναδρομικα κ με 4,3,2,1η 0 να παιρνω απο 1000€-1200€ περιπου αντιστοιχα.Χωρις να θελω να θιξω το σαιτ,ισως δεν ευσταθουν ολες οι αντιστοιχιες ποσων κ κρατησεων. Επγος ε.α

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
15 Νοεμβρίου 2018 14:56

Το πρωτο για να μην κοπούν οι παλιές συντάξεις πέτυχε. Μένει να δούμε αν θα είναι με αναστολή-αναβολή ή με νόμο για εντελώς κατάργηση. Άπ΄οτι διαβάζω στο σάιτ σας οι περισσότεροι από εδώ λένε για αναβολή, ενω κανα δυο λένε για πλήρη κατάργηση με νόμο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ
Απάντηση σε  ΛΕΩΝΙΔΑΣ
15 Νοεμβρίου 2018 20:30

Διάβασε καλλύτερα, ξεκάθαρα αναφέρουν σήμερα ότι θα είναι ενέργεια που δεν θα ισχύει και 6 μήνες /1 -2 χρόνια ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ στο διηνεκές.Ξεκάθαρα το Εuroworking group αναφέρει για ΑΚΥΡΩΣΗ όχι…αναστολή,αναβολη κλπ

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
15 Νοεμβρίου 2018 22:05

Μακάρι να είναι έτσι, αν και το EWG δεν βγάζει επίσημες ανακοινώσεις.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Ίων
Ίων
Απάντηση σε  ΑΝΤΩΝΗΣ
16 Νοεμβρίου 2018 09:04

το θέμα δεν είναι η αναβολή ή η ακύρωση. το θέμα είναι το πόσο μπορεί ο εγχώριος ιδιωτικός τομέας να στηρίξει τις κρατικές δαπάνες μελλοντικά χωρίς δανεικά………

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Ίων
16 Νοεμβρίου 2018 17:28

Ίων, επειδή αυτή είναι η πεμπτουσία της όλης υπόθεσης, βλέπουμε πόσο απλόχερα περικόπτει η κυβέρνηση το ΠΔΕ προκειμένου να μαζέψει ψήφους από ευχαριστημένους συνταξιούχους με ορίζοντα μηνών πριν τις εκλογές ενώ μας περιμένει ένα αβέβαιο μέλλον χωρίς ανάπτυξη και επενδύσεις που ήδη αντανακλάται στη συμπεριφορά των Αγορών (στα ύψη τα επιτόκια δανεισμού όμως εμείς τρώμε από το “μαξιλαράκι ασφαλείας” των αποθεματικών). Δες σχετικό άρθρο στην CAPITAL: http://www.capital.gr/oikonomia/3328008/sumfonia-gia-suntaxeis-antimetra-me-thusia-pde Μερικά σημεία του άρθρου: 1. Στο πακέτο της συμφωνίας περιλαμβάνεται και η μη περικοπή των συντάξεων η οποία σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αναφορικά με την χθεσινή συμφωνία, δεν θα περιλαμβάνει “αστερίσκο” αναβολής του μέτρου. Μένει να φανεί βεβαίως αν θα υπάρχουν άλλες ρήτρες για το μελλοντικό ενδεχόμενο αποκλίσεων. 2. Δεν αποκλείεται η αξία του συνολικού πακέτου παροχών να αναμορφωθεί οριακά, ανάλογα με τις προβολές που θα “τρέξουν” κυβέρνηση και θεσμοί για την επίπτωση των μέτρων στην ανάπτυξη και στα έσοδα. 3. αύξηση του ΠΔΕ προς το παρόν δεν περιλαμβάνεται όχι μόνο στις “παροχές” του 2019, αλλά γενικότερα στο τετραετές πλάνο που εξαγγέλθηκε… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 13:54

Σύμφωνα με την CAPITAL: http://www.capital.gr/oikonomia/3327760/sumbibasmos-epixeireitai-simera-sto-ewg-gia-tis-paroxes-anoigei-neo-metopo-metarruthmiseon Συμβιβασμός επιχειρείται σήμερα στο EWG για τις παροχές – Ανοίγει νέο μέτωπο μεταρρυθμίσεων. Επισημαίνω κάποια σημεία ενδιαφέροντος. Υπάρχουν σαφώς και άλλα. 1. Οι σημερινές διαπραγματεύσεις στο δημοσιονομικό πεδίο επικεντρώνονται στη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στην κυβέρνηση και στους θεσμούς αναφορικά με το ύψος του “δημοσιονομικού χώρου” ούτως ώστε να πραγματοποιηθούν οι παρεμβάσεις που κοστολογούνται από την Ελλάδα σε 1,1 δισ. ευρώ. Μάλιστα η κυβέρνηση έχει εκφράσει την πρόθεσή της να αυξήσει το εν λόγω πακέτο. 2. Υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής χωρίς να έχει περιλάβει την εν λόγω ανακοίνωση εκτιμούσε πρωτογενές πλεόνασμα στο 4,5% του ΑΕΠ για το 2018. Πλέον η θέση αυτή ενισχύεται, οδηγώντας (αν δεν αλλάξει η τάση) σε υπέρβαση από τον μνημονιακό στόχο κατά 2 δισ. ευρώ περίπου…. ΣΧΟΛΙΟ Εδώ κοντά λοιπόν θα δούμε αν τελικά δεν γίνει η περικοπή των συντάξεων για το 2019 (με άγνωστο μέλλον μετά) ή αν υπάρξει συμβιβαστική περικοπή κάποιων συντάξεων (ορισμένου ύψους) ή αν καταργηθεί η σχετική νομοθεσία για τις περικοπές συντάξεων… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 15:06

Φρέσκα νέα από την ίδια πηγή: http://www.capital.gr/oikonomia/3327866/kleidose-i-mi-perikopi-ton-suntaxeon-epixeireitai-sumbibasmos-gia-tis-paroxes αλλά και από δεύτερη: https://www.newsit.gr/oikonomia/syntakseis-prasino-fos-na-min-perikopoun-apo-to-euroworking-group/2659015/ Σημειώνονται τα εξής: 1. Το ελληνικό αίτημα για τις συντάξεις θεωρείτο σχεδόν δεδομένο ότι θα γίνει αποδεκτό, ειδικά μετά την τοποθέτηση του Γερμανού ΥΠΟΙΚ Ολαφ Σόλτς. 2. Αυτό που μένει να διευκρινιστεί είναι τι ακριβώς θα συμβεί με την τύχη του μέτρου μελλοντικά. Δηλαδή αν θα ακυρωθεί, αν θα αντικατασταθεί, ή αν θα παραταθεί η ισχύς του για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Να υπενθυμίσουμε ότι ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Όλαφ Σολτς ουσιαστικά αποδέχθηκε το ελληνικό αίτημα, ανοίγοντας τον δρόμο διάπλατα στους Ευρωπαίους ομολόγους του να πράξουν το ίδιο. 3. Τέλος εκκρεμεί να δούμε τι θα συμβεί, με αυτούς που βάση της προσωπικής διαφοράς, θα πρέπει από την 1η Ιανουαρίου να λάβουν αύξηση της σύνταξής τους, με βάση τον Νόμο Κατρούγκαλου. Αυτοί υπολογίζεται ότι ανέρχονται σε περίπου 150.000-200.000 συνταξιούχοι. 4. Αν υπάρξει συμφωνία και για το θέμα των παροχών, αυτή θα πρέπει να οδεύσει πιθανότατα προς επικύρωση στο Eurogroup της Δευτέρας. ΣΧΟΛΙΟ Δεν είναι κάτι που δεν περιμέναμε, άλλωστε… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Χρήστος
Χρήστος
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 16:07

καλά είπε πιο κάτω ο συνάδελφος ΤΑΣΟΣ για σένα. Εσύ αγόρι μου θέλεις κόψιμο τησ προσωπικήσ διαφοράς 300 ευρώ και βάλε και μετά να βγαίνεις και να σκούζεις συνέχεια στο σάιτ. Έτσι και αλλιώς κάθε μέρα σκούζεις και μας έχεις ζαλίσει με τις ανοησίες που γράφεις.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Χρήστος
15 Νοεμβρίου 2018 16:56

Χρήστο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Αν νομίζεις ότι σκούζω και σε έχω ζαλίσει με τις ανοησίες μου για θέματα που δεν σε αφορούν και ίσως σε ενοχλούν, σκέψου ότι πολλά από αυτά (περικοπή προσωπικής διαφοράς, συμπληρωματικό εφάπαξ κλπ) αφορούν αρκετούς άλλους συναδέλφους. Λοιπόν καλύτερα να συμμερίζεσαι τους προβληματισμούς μου και να μην λοιδορείς και χλευάζεις με τόσο χυδαίο τρόπο. Στο κάτω-κάτω αντιμετωπίζουμε ένα σωρό προβλήματα με τα όσα προκύπτουν καθημερινά άσχετα αν νομίζεις ότι με τα σχόλια μου θίγονται πολιτικά σου πιστεύω… Μακάρι να γίνουν όλα τέλεια και να μην χρειαστεί να ασχοληθούμε ξανά για το μέλλον των συντάξεων μας, αλλά αλήθεια πες μου… το πιστεύεις πολύ αυτό? Με την ίδια ή και με την άλλη κυβέρνηση, είναι θέμα καθαρά πολιτικό να παραμείνουν άθικτες και στο μέλλον οι συντάξεις μας? Δες πόσες φορές κόπηκαν από το 2010 μέχρι σήμερα και κάθε φορά ελπίζαμε να ήταν η τελευταία!!! Αν εσύ θεωρείς ότι όσα γίνονται από την κυβέρνηση είναι όλα εύστοχα, ασφαλή και δικαιολογημένα, πολύ λίγοι θα πείθονταν πλέον… εγώ… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  Χρήστος
15 Νοεμβρίου 2018 17:03

Χρήστο προτείνω όταν επανέλθεις στο σάιτ να έχεις κάποια θέση ή πληροφορία ή οτιδήποτε που μπορεί να φανεί χρήσιμο σε όλους μας. Η εξυπνάδα περισσεύει στην Ελλάδα….

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΤΑΚΗΣ
ΤΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
15 Νοεμβρίου 2018 22:43

Μακάρι να έχει δίκιο ο Johnny B , και ποιος δεν θέλει να γίνουν έτσι τα πράγματα. Επίσης κύριοι λίγη περισσότερη ευγένεια ποτέ δεν έβλαψε. Επειδή ο καθένας από εμάς έχει τις δικιές του απόψεις και αντιλήψεις επί διαφόρων θεμάτων δεν σημαίνει ότι αυτούς που έχουν αντίθετη άποψη πρέπει να τους λοιδορούμε και να τους βρίζουμε. Τουλάχιστον το οφείλουμε στον κο Καρασαββίδη για την προσπάθεια που καταβάλλει για την καλύτερη ενημέρωση μας.

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
Johnny B.
Johnny B.
12 Νοεμβρίου 2018 14:56

Νεότερες δηλώσεις: https://www.newsit.gr/politikh/tzanakopoulos-den-syzitame-anastoli-tou-metrou-gia-tis-syntakseis-osoi-viastikan-na-ginoun-manteis-kakon-tha-diapseystoun/2656945/ Τζανακόπουλος: Δεν συζητάμε αναστολή του μέτρου για τις συντάξεις – Όσοι βιάστηκαν να γίνουν μάντεις κακών, θα διαψευστούν 1. …ο κ. Τζανακόπουλος απάντησε με κατηγορηματικό τρόπο: “Σε κάθε περίπτωση υπάρχει η βεβαιότητα ότι ο στόχος του 3,5% πρωτογενούς πλεονάσματος μπορεί να επιτυγχάνεται μέχρι και το 2022 χωρίς τη λήψη οποιουδήποτε μέτρου. Δεν συζητάμε ούτε προτιθέμεθα να συζητήσουμε αναστολή του μέτρου”. 2. …το ζήτημα των αναδρομικών των συνταξιούχων σημείωσε πως η σημερινή κυβέρνηση πήρε πρωτοβουλίες για την αποκατάσταση αδικιών που προκάλεσαν τα δύο πρώτα μνημόνια κι έχει δώσει μάχες για τους συνταξιούχους … 3. …την περίπτωση που εκλεγεί πρωθυπουργός ο κ. Μητσοτάκης όχι μόνο δεν θα δουν ούτε ένα ευρώ παραπάνω στις συντάξεις τους, αλλά θα δουν να περικόπτονται. ΣΧΟΛΙΟ Στο προεκλογικό παραλήρημα για να “κλείσει” η ορθάνοιχτη “ψαλίδα” θα ακουστούν ότι επιθυμεί η ψυχή του καθενός (θυμάμαι τα όσα ειπώθηκαν τον Γενάρη του 2015), μετά θα φορτωθούν στον επόμενο οι ευθύνες για όσα δεν έγιναν, ενώ ο επόμενος θα κατηγορεί άπραγος τον προηγούμενο για την “καμένη γη”… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 17:09

Γιάννη να ξέρεις είναι πάντα χρήσιμες και υπολογίσιμες οι απόψεις σου.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΒΑΓΓΕΛΗΣ
15 Νοεμβρίου 2018 19:42

Ευχαριστώ Βαγγέλη. Προσπαθώ και εγώ να είμαι ενήμερος και στο “ρυθμό” των εξελίξεων. Αν και δεν διαθέτω το βάθος των νομικών λεπτομερειών όπως ο Αχιλλέας και οι φίλοι GEORGIOSP, G.G., ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ, major65 και άλλοι…ούτε προέρχομαι από τον Οικονομικό Τομέα για να ξέρω πως υπολογίζονται κάποιοι συντελεστές ή ποσά, όμως θέλω να δίνω με τον τρόπο μου και εγώ ένα “στίγμα” αλληλο-ενημέρωσης χωρίς ύβρεις και εμπαιγμούς για συναδέλφους και ίσως κάποιοι να βρίσκουν κάτι χρήσιμο ή έστω να βρίσκουν “τροφή για σκέψη” για θέματα που τα θεωρούμε λίγο-πολύ “δεδομένα” ή “πολύ-συζητημένα”. Άλλωστε όλοι μας εδώ, είμαστε από την ίδια “πλευρά της όχθης” και αντιμετωπίζουμε ανάλογα προβλήματα, ας μην το ξεχνάμε.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Τασος z
Τασος z
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 21:24

Γιαννη νομιζω οτι ειμαστε αρκετοι αυτοι που εκτιμαμε την προσπαθεια ενημερωσεις που κανεις .

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
15 Νοεμβρίου 2018 21:44

Συμφωνώ απόλυτα και σε παροτρύνω να συνεχίσεις.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
nikos 60
nikos 60
12 Νοεμβρίου 2018 12:06

Σύμφωνα με τα ΝΕΑ ,το επικρατέστερο σενάριο είναι να εφαρμοστεί η μείωση για τις “υψηλές” συντάξεις και να μην περικοπούν οι χαμηλές για προστασία των χαμηλοσυνταξιούχων.Το σενάριο για συντάξεις πείνας σε πλήρη εφαρμογή. Ο αρχικός στόχος όλων των μνημονίων επιτυγχάνεται με την μέθοδο του “σαλαμιού”,ενώ παράλληλα διασπώνται οι κοινωνικές ομάδες λόγω διαφορετικών συμφερόντων.Πολύ καλά μελετημένο σχέδιο,ώστε οι αντιδράσεις να είναι μηδενικές έως ελάχιστες και παράλληλα να αυξάνεται ο κοινωνικός αυτοματισμός.Επίσης μέσα σε όλο αυτό το θέατρο,η παράσταση των αναδρομικών και η αποκατάσταση των αδικιών ,έκανε πάρα πολύ καλή δουλειά. Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει αν επαληθευθεί το ανωτέρω δημοσίευμα. Μακάρι να μην πραγματοποιηθεί και να είναι απλά μια εικασία……..

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΚΗΣ
ΑΚΗΣ
Απάντηση σε  nikos 60
12 Νοεμβρίου 2018 14:33

Φυσικά και δεν θα επαληθευθεί το δημοσίευμα και ειδικά της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ. Οι μειώσεις συντάξεων από 1-1-2019 ακυρώνονται με νόμο. Είναι οριστικό. ΤΕΛΟΣ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
nikos 60
nikos 60
Απάντηση σε  ΑΚΗΣ
12 Νοεμβρίου 2018 14:49

Άκη,μακάρι η βεβαιότητά σου να βγει αληθινή.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
volos
volos
Απάντηση σε  ΑΚΗΣ
12 Νοεμβρίου 2018 19:14

Τα ίδια ακούγαμε και για τα αναδρομικά, μέχρι που είδαμε το νόμο που ψηφίστηκε και τον τρόπο που δίνονται.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΑΚΗΣ
ΑΚΗΣ
Απάντηση σε  volos
12 Νοεμβρίου 2018 19:49

Δεν είναι το ίδιο φίλε Βόλος. Σχετικά με το θέμα κάνε λίγο υπομονή και θα δεις. Επιμένω γιατί το γνωρίζω από το περασμένο πάσχα και λόγω της θέσης όπου και υπηρετώ. Όσο αφορά για μερικούς που αναφέρονται στην αντισυνταγματικότητα του νόμου Κατρούγκαλου που θα εκδικαστεί σε λίγες ημέρες συμφωνώ μαζί τους, αλλά οι πληροφορίες που έχω είναι ότι ο νόμος θα βγει δυστυχώς συνταγματικός.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΑΚΗΣ
12 Νοεμβρίου 2018 20:12

Με την καταβολή συμπληρωματικού εφάπαξ για αποστρατείες μεταξύ 2012-2016 ποια θέση υπάρχει???… θα δοθεί εντολή προς τα Ταμεία για την απόδοσή του ως αναδρομική οφειλή? …αν έχει πιάσει το αυτί σου τίποτα λόγω θέσης…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΤΑΣΟΣ
ΤΑΣΟΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Νοεμβρίου 2018 19:28

Κανονικά εσένα ειδικά Γιάννη θα έπρεπε να σου κόψει τη προσωπική διαφορά ο boss αλλά βλέπω ότι θα τη γλυτώσεις, έστω και με αναβολή όπως λες μόνο εσύ βέβαια ότι θα είναι με αναβολή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΚΗΣ
ΑΚΗΣ
Απάντηση σε  ΑΚΗΣ
13 Νοεμβρίου 2018 00:06

Φίλε Νίκο είναι σεβαστή η γνώμη σου και τη δέχομαι όπως την αναγράφεις. Λίγες ημέρες υπομονή ακόμη. Το όνομά μου στο σάιτ (ΑΚΗΣ) είναι λίγο πιο σπάνιο από το δικό σου. Απλά να το θυμάσαι το όνομα. Λίγες ημέρες υπομονή.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  volos
13 Νοεμβρίου 2018 15:52

Νίκο, από όσα γράφονται και στον ξένο τύπο, βαρύτητα έχει δοθεί στην κόντρα με την Ιταλία ενώ το δικό μας ζήτημα του Π/Υ στο έκτακτο Eurogroup χρήζει διαπραγμάτευσης. Την 19/11 λοιπόν θα μάθουμε τι πέτυχε ή όχι ο Αλέξης με τα δικαιολογητικά που παρείχε στην ΕΕ για την μη περικοπή των συντάξεων από τον Π/Υ του 2019…. τα περί κατάργησης μου φαίνονται βαρύγδουπα μιας και δεν υπάρχει ανάπτυξη στη χώρα ούτε επενδύσεις που να δείχνουν ευοίωνο το μέλλον της οικονομίας… Οι 2,5 εκατ. ενεργοί ψηφοφόροι συνταξιούχοι ανεβάζουν και κατεβάζουν κυβερνήσεις (δεν είναι μόνο οι ένστολοι, αλλά και οι δικαστικοί, τραπεζίτες, ΔΕΚΟ, γιατροί κλπ ομάδες που έχουν άνετα 1000+ ευρώ σύνταξη και δεν είναι λιγότεροι από 1 εκατ. ψηφοφόροι), συνεπώς το μόνο που ίσως να κάνουν είναι να σπρώξουν την περικοπή προς τα πίσω ώστε μετά τις εκλογές να αναλάβει το πολιτικό βάρος & κόστος ο “επόμενος-ερχόμενος”…(μέλλον περικοπών, αναδρομικά, νομοθεσία κλπ) ΥΓ: Με λένε Γιάννη και είμαι από αυτούς που δεν τους αρέσουν οι κουτοπόνηροι, ούτε οι σαλταδόροι πολιτικοί που με… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΓΙΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Νοεμβρίου 2018 16:52

ΝΙΚΟ ΠΙΕΣ ΛΙΓΟ ΞΥΔΙ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ. ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ.

ΣΩΜΑ:
Πυροσβεστική
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
12 Νοεμβρίου 2018 11:36

Κύριε Καρασαββίδη σε ευχαριστώ για τη συνεχώς και πλήρη πληροφόρηση όλων μας με δεδομένη την αγωνία σχετικά με τα περιβόητα αναδρομικά ε.ε και ε.α συναδέλφων .Από τον οδηγό που αναρτήσατε πρόσφατα επειδή 14-6-2016 συμπλήρωσα τα 55 έτη τα αναδρομικά που μου αντιστοιχούν είναι για έως 54 η 55 και άνω δηλ.(στην ηλικία που ήμουν η στις τωρινές αποδοχές)?.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
12 Νοεμβρίου 2018 09:57

Κε Καρασαββίδη καλήμέρα, τα εύσημά μου για μια ακόμη φορά για τη βοήθεια που δίνετε και τον κόπο που καταβάλλετε.
Έχω μια απορία-ένσταση σε ότι αφορά την αναφορά σας ότι οι συντάξεις χηρείας που εκδόθηκαν πριν τις 1-8-2012 δεν θα λάβουν αναδρομικά. Από που προκύπτει αυτό? Οι συντάξεις αυτές έχουν μεταβιβαστεί και ακολουθούσαν κανονικά τις αναπροσαρμογές των μισθολογίων των ε.ε, μέχρι να εφαρμοστεί ο νέος ασφαλιστικός νόμος, όπως άλλωστε ισχύει και για τους κύριους δικαιούχους. Τι διαφορά έχει να λάβει αναδρομικά ο κύριος δικαιούχος που συνταξιοδοτήθηκε πριν τον Αυγ 2012 από τον αντίστοιχο που λαμβάνει σύνταξη χηρείας? Άλλωστε για κανέναν συνταξιούχο δεν θα εκδοθεί νέος κανονισμός σύνταξης.Όταν άλλαξαν τα μισθολόγια άλλαξαν και οι κανονισμοί σύνταξης, είτε για κύριους δικαιούχους είτε για χηρείας.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  major65
12 Νοεμβρίου 2018 16:18

Δεν παίρνουμε αναδρομικά . Παίρνουμε ένα εφάπαξ χρηματικό ποσό που είναι ισόποσο των αναδρομικών, και η αιτία που μας δίδεται δεν είναι τα αναδρομικά καθεαυτό αλλά η αδικία που έλαβε χώρα τον καιρό των μνημονίων εις βάρος των ενστόλων Υποκείμενο της καταβολής γίνεται ο απόστρατος σαν φυσικό πρόσωπο αποκομμένος από την σύνταξη του ,η οποία απλά χρησιμοποιείται για να γίνει ο υπολογισμός της καταβολής Στη σύνταξη χηρείας ο εκλιπών δεν είναι πια φυσικό πρόσωπο που υπέστει την αδικία , η δε σύνταξη που παίρνει η χήρα δεν είναι εξ ιδίου δικαιώματος αλλά κατά μεταβίβαση Αν παραδεχόντουσαν ότι είναι αναδρομικά για τις αδικίες εις βάρος της σύνταξης θα ομολογούσαν διαφορά μισθολογίων, άρα θα προέκυπτε η υποχρέωση γνήσιας μετάβασης στο μισθολόγιο της 31-7-12 Σε κάθε περίπτωση η χήρα ή κάποιος εκπρόσωπος μπορούνε να κάνουν αίτηση στον ΕΦΚΑ [ΓΛΚ] και βλέπουνε, major 65 έτσι το βλέπω..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΝΑ
ΑΝΝΑ
12 Νοεμβρίου 2018 16:29

Και τότε γιατί μας έδωσαν πίσω τον Ιανουάριο του 2015 ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ όπως αναγράφει το μηνιαίο ενημερωτικό σημείωμα? Πιστεύω πως κάποιο λάθος κάνετε…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΝΑ
ΑΝΝΑ
Απάντηση σε  major65
12 Νοεμβρίου 2018 16:29

Κι εγώ αυτό αναρωτιέμαι @major65

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΑΝΝΑ
12 Νοεμβρίου 2018 17:35

Η διαφορά είναι ότι όταν εδόθησαν τα αναδρομικά το 2015 έγινε και επανυπολογισμός των συντάξεων προς το μισθολόγιο του 4307/14 το οποίο κατάργησε από τότε που ίσχυσε το μισθολόγιο του 4093/12. Τώρα ο 4307/14 δεν καταργήθηκε από τότε που ίσχυσε άρα ποτέ δεν θα γίνει επανυπολογισμός προς το μισθολόγιο της 31-7-12 Άννα περιμένετε , και σε περίπτωση που δεν τα πάρετε ,κάνεις αίτηση για να δείτε τι θα απαντήσουν. Ο τρόπος που θα δοθούν δεν είναι ακόμα γνωστός..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΑΝΝΑ
ΑΝΝΑ
12 Νοεμβρίου 2018 17:41

Για να δούμε…

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
major65
major65
12 Νοεμβρίου 2018 18:29

Καταλαβαίνω τι λες , αλλά νομίζω ότι το σκεπτικό πάσχει. Οι συντάξεις χηρείας είναι ονομαστικές σε αυτούς που τις δικαιούνται, χωρίς να αλλάζει τίποτα στις αναπροσαρμογές και στις αυξομειώσεις. Η μόνη διαφορά είναι το δικαιούμενο ποσοστό σύνταξης. Σε ότι αφορά τη μη επαναφορά του μισθολογίου και τη μη έκδοση νέας ΣΠ, αυτό θα ισχύσει για όλους , ζωντανούς, πεθαμένους, χήρες και ορφανά.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚΩΣΤΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
12 Νοεμβρίου 2018 18:57

Σύμφωνα με το άρθρο 6 της τροπολογίας η εφάπαξ εισφορά στους συνταξιούχους αντιστοιχεί στην διαφορά μεταξύ της μηνιαίας σύνταξης που θα δικαιούνταν να λάβουν εάν δεν είχαν μεσολαβήσει οι μισθολογικές διατάξεις του νόμου 4093/2012 και αυτής που πραγματικά τους κατεβλήθη κατεφαρμογή των παραπάνω διατάξεων.Από την στιγμή που οι συντάξεις χηρείας που εκδόθηκαν πριν της 1-8-2012 περιλαμβάνουν κρατήσεις του νόμου 4093/2012 πως είναι δυνατόν να μην δικαιούνται αναδρομικά ?Εξάλλου δεν αναγράφεται πουθενά στην τροπολογία ότι αποκλείονται από την εφάπαξ εισφορά οι συνταξιούχοι απο μεταβίβαση συντάξεων χηρείας που εκδόθηκαν πρίν της 1-8-2012.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
12 Νοεμβρίου 2018 20:30

Tο μη επαναφορά το χρησιμοποιώ για να φανεί ο λόγος που το 2015 το μηνιαίο ενημερωτικό έγραφε αναδρομικά , Φ;έτος το εφάπαξ ποσό λέγεται ότι ότι θα δοθεί μαζεμένο και δεν νομίζω ο τίτλος του να είναι αναδρομικά επειδή δεν θέλουν να παραδεχθούν ότι η αιτία της παροχής είναι η διαφορά μισθολογίων. Αν το παραδεχτούν τότε ο 4387/16 βγαίνει αντισυνταγματικός και από ένα τοπικό πταισματοδικείο δεν χρειάζονται ΣΤΕ ή ΕΣ Στο ΓΛΚ ξέρουν εκ των ονομαστικών ποιές είναι στρατιωτικές συντάξεις χηρείας . Άννα , Κώστα και major μακάρι οι μητέρες σας να λάβουν τα αναδρομικά..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
major65
major65
13 Νοεμβρίου 2018 12:33

Στην ΚΥΑ που εκδόθηκε το 2014 για τα αναδρομικά (ΦΕΚ Β 3093/2014) στην παρ. Β του άρθρου 2, καθόριζε ότι δικαιούχοι των αναδρομικών είναι οι συνταξιούχοι των ειδικών μισθολογίων, καθώς και τα μέλη των οικογενειών στα οποία έχει μεταβιβαστεί η σύνταξη όσων εξ αυτών έχουν αποβιώσει. Άρα είναι κάτι που δεν συνάγεται από τα μέχρι τώρα καθορισθέντα αλλά θα πρέπει να διευκρινισθεί. Μπορεί το “πατσαβουρόχαρτο” της τροπολογίας, όπως το χαρακτήρισα επιεικώς, να εξελιχτεί με την ΚΥΑ σε χαρτί άλλης σωματικής ανάγκης.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  ΚΩΣΤΑΣ
13 Νοεμβρίου 2018 17:14

Κώστα,
όπως γράφει και ο Αχιλλέας, όλοι οι συνταξιούχοι και αυτοί που έχουν δικαιώματα στις συντάξεις χηρείας θα λάβουν αναδρομικά λόγω της “εσωτερικής αναπροσαρμογής” των συντάξεων από 8/12 έως 5/16. Αν το συγγενικό σου πρόσωπο έπαιρνε σύνταξη χηρείας πριν το 2012, θα πάρει τα αναδρομικά στο ποσοστό που δικαιούται ως αποδέκτης της σύνταξης χηρείας…το πόσο θα πάρει, δοκίμασέ το στην εφαρμογή του Αχιλλέα.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Νοεμβρίου 2018 17:19

Διόρθωση: εννοώ ΜΕΤΑ το 2012, διότι για πριν, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ, όπως εξηγεί στο άρθρο του ο Αχιλλέας…θύμα της μη αναπροσαρμογής και η σύνταξη χηρείας πριν το 2012 λοιπόν…

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Νοεμβρίου 2018 18:10

Νομίζω ότι αυτά είναι ερμηνείες και όπως γράφω παραπάνω πρέπει να διευκρινισθούν στην ΚΥΑ. Τι διαφορά υπάρχει στους συνταξιούχους πριν το 2012 , κύριους δικαιούχους και δικαιούχους από μεταβίβαση? Γιατί οι μεν να λάβουν αναδρομικά και οι δεν όχι? Μη γράφετε κάτι που δεν στηρίζεται πουθενά, ούτε ότι γράφει ο Αχιλλέας χωρίς παρεξήγηση, είναι θέσφατο.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  major65
13 Νοεμβρίου 2018 18:28

Major,
παρακολουθώ τον Αχιλλέα εδώ και 4 περίπου χρόνια, πίστεψέ με ότι δεν έχει πέσει σε ερμηνευτικά λάθη ποτέ του, ίσως να μην γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες (ψιλά γράμματα), όμως το γενικότερο σκεπτικό του πάντοτε είναι ορθότατο! Δυστυχώς λοιπόν για αυτά που μας κάνουν οι “τροπολόγοι”… εκείνοι έχουν χάσει κάθε έννοια “θέσφατου”!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
major65
major65
Απάντηση σε  Johnny B.
13 Νοεμβρίου 2018 19:27

Και εγώ τον παρακολουθώ και τον επαινώ, αλλά τα θέματα είναι τόσα πολύπλοκα, που πολλές φορές αναγκαστικά σου διαφεύγουν πράγματα και κάνεις λάθος ερμηνείες. Πρόσφατο παράδειγμα, οι εκτιμήσεις ότι θα δοθούν αναδρομικά για “150” μήνες, θα αναπροσαρμοστούν οι συντάξεις, θα δοθούν εφάπαξ κλπ. Για το συγκεκριμένο θέμα που συζητάμε η ερμηνεία του Αχιλλέα μπορεί να είναι σωστή, μπορεί και λάθος. Εγώ εκτιμώ το δεύτερο, “κοντός ψαλμός αλληλούια”, μέχρι να εκδοθεί η ΚΥΑ.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
11 Νοεμβρίου 2018 15:01

Οι ΣΤΕ δίκασαν τον ν 4307/14 και τον βρήκαν ένοχο , επειδή ήταν αντισυνταγματικός. Του επιβλήθηκε η ποινή της ισοβίου ανυπαρξίας από τα μητρώα των μισθολογίων . Ο 4387/16 για να ματαιώσει την εκτέλεση της ποινής , τον 4307 , απο νόμο τον μετέτρεψε σε αριθμό , ώστε να μην αναγνωρίζεται και εξακολουθεί αυτός να ρυθμίζει συντάξεις και αποδοχές. Για τους παλαιούς συνταξιούχους η μετάβαση στο μισθολόγιο της 31-7-12 θα μεταφραζόταν σε περίπου 30 ευρώ αύξηση τη στιγμή που οι μνημονιακές κρατήσεις και μειώσεις είναι 400 ευρώ το μήνα. Αν σκεφτήκανε ότι θα επιβάρυναν τα ασφαλιστικά ταμεία με το συμπληρωματικό εφάπαξ, όμως το χρέος της διαγενεακής αλληλεγγύης απαιτεί να επιρρίπτεται το κόστος ισομερώς σε όλες τις γενεές και όχι μονομερώς να θυσιάζονται πάντα οι συνταξιούχοι οι οποίοι, διασταλτικά ερμηνεύοντας , τη συνδρομή τους στην αλληλεγγύη την πληρώνουν ανελλιπώς κάθε μήνα με την κράτηση του ν 3865/10, Αν νομίσαν ότι οι αγορές θα κακοβλέπανε την αύξηση και θα χάναμε την εκτίμηση τους, κάποιος να τους πει , ότι με τόσες πολλές… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
nikos 60
nikos 60
11 Νοεμβρίου 2018 15:22

Φίλε Παναγιώτη,γίνομαι κουραστικός γιατί επαναλαμβάνω συνεχώς τα ίδια.Δεν είναι δημοσιονομικό το θέμα των συντάξεων,όπως πολύ καλά αντιλαμβανόμαστε πλέον όλοι, με την έννοια που το θέτουν “εταίροι” και μη.Απλά δεν θέλουν να υπάρχουν αξιοπρεπείς παροχές σε συνταξιούχους,ώστε να αναγκάζεται πλέον ο κάθε εργαζόμενος να δουλεύει “μέχρις εσχάτων” για να μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς.Άλλωστε εμμέσως πλην σαφώς τέθηκε το θέμα “χρόνου επιβίωσης”των παλιών συνταξιούχων, για να μην το πούνε ωμά,ότι σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν……

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  nikos 60
11 Νοεμβρίου 2018 15:48

nikos καλησπέρα . Μα είναι δυνατόν , δεν μιλάμε ότι θα παίρναμε την τεράστια αύξηση και μάλλον η αρχική τους πρόθεση ήταν να περάσουμε στο μισθολόγιο του 2003 Ανέκρουσαν πρύμναν όμως ίσως γιατί καταργείται οριστικά η νομοθετημένη απειλή περικοπών, Αντί αποκατάστασης θα έχουμε άρση της απειλής , Θα δούμε και ευτυχώς υπάρχει η στήλη του Αχιλλέα για να σχολιάζουμε..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
nikos 60
nikos 60
11 Νοεμβρίου 2018 17:48

Παναγιώτη,αν εννοείς την κατάργηση της προσωπικής διαφοράς σαν νομοθετημένη απειλή περικοπών και ότι με την τελευταία “τροπολογία”,αίρεται ,προσωπικά έχω επιφυλάξεις και το έχω αναρτήσει στο σχόλιο την 1/11/2018 όπως φαίνεται παρακάτω. https://enstoloi.net/sxolia/epikerotita/comment-page-45/#comment-67814. Ήδη χωρίς να κάνω τον έξυπνο ,βρήκαν “αλχημείες”και επιβεβαίωσαν αυτό που αναφέρω στο ανωτέρω σχόλιο,όσο αφορά τα αναδρομικά.Για αυτό δεν συζητάμε πλέον για δείγμα αύξησης,αλλά μόνο για περικοπές.

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  nikos 60
11 Νοεμβρίου 2018 22:27

nikos , αναρωτώμενος σχολίασα με ίσως . Πολύ καλώς έχεις τις επιφυλάξεις. Για το ότι κάνουν αλχημείες δες και τούτο. Στο πρώτο σχέδιο που διέρρευσε στο militaire γράφανε ότι υλοποιώντας την Συνταγματική υποχρέωση της Διοίκησης προς συμμόρφωση στις ΣΤΕ καταβάλλουν διαφορές συντάξεων. Στο τελικό κείμενο δεν συμμορφώνονται προς στις ΣΤΕ αλλά εναρμονίζονται με τις ΣΤΕ και χορηγούν εφάπαξ χρηματικά ποσά . Συμμορφώνομαι σημαίνει κάνω κάτι που αν δεν το έκανα θα είχα κυρώσεις. Εναρμονίζομαι σημαίνει κάνω κάτι που να συμφωνεί και να ταιριάζει αλλά όχι από υποχρέωση αλλά το κάνω επειδή εγώ το θέλω και αν δεν το έκανα δεν θα είχα κυρώσεις .Αν συμμορφωνόντουσαν θα έπρεπε υποχρεωτικά να καταργήσουν από τότε που ίσχυσε τον 4307/14 και αυτό θα αποτελούσε παραδοχή ότι οι 4387/16 και 4472/17,στους οποίους έχει τρυπώσει ο 4307/14 , είναι αντισυνταγματικοί πριν ακόμη κρίνει γι’ αυτό κάποιο ανώτατο Δικαστήριο. Άρα χορήγησαν το εφάπαξ χρηματικό ποσό και οι ΣΤΕ είναι ικανοποιημένες κατά το οικονομικό μέρος και όσο για την αντισυνταγματικότητα του 4387/16 όταν τον βγάλουν αντισυνταγματικό βλέπουμε τι… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
nikos 60
nikos 60
12 Νοεμβρίου 2018 00:39

Παναγιώτη,δυστυχώς οι νομικές ορολογίες που χρησιμοποιούν καθώς και όλα τα νομικίστικα τερτίπια, δημιουργούν λαβυρίνθους που για να μπορέσει κάποιος να βρει διέξοδο,αν τελικά βρει, είναι τόσο χρονοβόρα και ψυχοφθόρα διαδικασία,που εκτός της ηθικής κατάρρευσης υπάρχει παράλληλα και η οικονομική. Ίσως σε αυτό ποντάρουν ελπίζοντας στην απογοήτευση και τελικά την εγκατάλειψη από πλευράς των εναγόντων.Επίσης είναι και “καυτή πατάτα” η οποία θα πέσει στα χέρια άλλων σε περίπτωση νέας κυβέρνησης.Όπως και να έχει η κατάσταση, θα είμαστε έρμαια του εκάστοτε “κυβερνώντα”,περιμένοντας την δικαίωση.
Υ.Γ. Ρητορική ερώτηση…..Υπάρχει άραγε Σύνταγμα ???

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  nikos 60
12 Νοεμβρίου 2018 21:15

Υπάρχει αλλά είναι αντισυνταγματικό..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
nikos 60
nikos 60
12 Νοεμβρίου 2018 22:52

Παναγιώτη,η σωστή απάντηση είναι ……….υπάρχει αλλά είναι γερμανικό.
Χρειάζεται και λίγο “μαύρο χιούμορ”μέσα στο κομφούζιο που υπάρχει..Πιστεύω να συμφωνείς….

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  nikos 60
13 Νοεμβρίου 2018 17:22

…και στον 19ο αιώνα (της Απελευθέρωσης) πάλι Γερμανικό ήταν με πινελιές Αγγλικού και δόσεις Γαλλικού… από το όλο “πακέτο” λείπει ο Τέως…λέει κάτι να “ψήνεται”? …

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
10 Νοεμβρίου 2018 14:54

ΠΕΦΤΕΙ ΚΟΥΡΕΜΑ ΣΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ : Στα ποσά θα υπάρχει παρακράτηση φόρου εισοδήματος με συντελεστή 20% ενώ στη συνέχεια το επόμενο έτος με την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων θα ξανα φορολογηθούν με βάση τη φορολογική κλίμακα { 22% ή 29 % (δηλαδή επιπλέον 2 % ή 9 %) και με έκταση εισφορά αλληλεγγύης 2,5 % ή 5 % συντελεστή }. Επίσης πριν δοθούν θα γίνει συμψηφισμός με ληξιπρόθεσμες οφειλές που μπορεί να έχουν οι δικαιούχοι στην εφορία όπως, ο ΕΝΦΙΑ, ο φόρος εισοδήματος φέτος ή τυχόν ληξιπρόθεσμες οφειλές.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Σταύρος
10 Νοεμβρίου 2018 18:03

Αυτό ήταν αναμενόμενο…εκεί που έπεσε “γενναίο κούρεμα” ήταν η εξαφάνιση διά μαγείας (Νόμου Κατρούγκαλου) του συμπληρωματικού εφάπαξ σε όσους φυσικά το δικαιούνται…. υπάρχουν βέβαια και τα δικαστήρια όπου έπεται η συνέχεια… υπομονή και θα “μπει το γκολ” έχουν κλειστεί στη “μικρή” τους περιοχή!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Johnny B.
10 Νοεμβρίου 2018 18:18

το μόνο βέβαιο να χαθεί οριστικά, είναι αυτό που δεν διεκδικήθηκε ποτέ δικαστικώς

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Johnny B.
Johnny B.
Απάντηση σε  Σταύρος
10 Νοεμβρίου 2018 19:00

Αυτό που πρέπει να έχουμε τώρα κατά νου είναι η τύχη των προσωπικών διαφορών, σκέψου πόσα συμπληρωματικά εφάπαξ είναι οι προσωπικές διαφορές 2-3 χρόνων… οπότε εκεί χτυπάει η καμπάνα!

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
Σταύρος
Σταύρος
Απάντηση σε  Johnny B.
11 Νοεμβρίου 2018 10:19

αναμένεται απόφαση του ΣτΕ για το νόμο Κατρούγκαλου, δεν έχει εκδοθεί ακόμη

ΣΩΜΑ:
Στρατός
Σταύρος
Σταύρος
10 Νοεμβρίου 2018 09:01

Η επιστροφή των αναδρομικών θα γίνει σε μία δόση με τη μορφή επιδόματος !!! χωρίς να αποκαθίστανται οι συντάξεις και οι μισθοί στα επίπεδα του 2012 !!! ο δε υπολογισμός των αναδρομικών θα γίνει με φανταστικούς αριθμούς και βασικούς μισθούς που δεν θα ισχύουν. Ούτε βέβαια γίνεται συζήτηση για έντοκη επιστροφή των πετσοκομμένων χρημάτων. Η δημιουργική λογιστική των σχεδιαστών της κυβέρνησης φαίνεται στο άρθρο 6 της τροπολογίας, όπου προσθέτοντας ύπουλα την 3η παράγραφο δηλώνουν, ότι δεν επηρεάζεται ο επανυπολογισμός των συντάξεων !!! που προβλέπει ο νόμος Κατρούγκαλου !!!. Μάλιστα ο υπολογισμός αυτός θα γίνει με βάση ακριβώς αυτές τις πετσοκομμένες συντάξεις, που έχουν καταδικάσει τα δικαστήρια !!! Έμεσα δηλαδή παραδέχονται ότι οι παλαιές συντάξεις θα επαναυπολογιστούν ανεξάρτητα εάν θα κοπούν ή όχι οι προσωπικές διαφορές το 2019. Άρα το κλίμα προσμονής που καλλιέργησε όλο αυτό το διάστημα, η κυβέρνηση είναι μούφα !!!

ΣΩΜΑ:
Στρατός
volos
volos
9 Νοεμβρίου 2018 18:51

230 εκατ. πηγαίνουν για αναδρομικά αποστράτων, για τους 125.000 απόστρατους αναλογούν 1.840 ευρώ
http://www.newss.gr/2018/11/blog-post_522.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
9 Νοεμβρίου 2018 17:38

Στην αιτιολογικά έκθεση του καινούργιου νόμου, αναφέρεται πως πρόθεση του νομοθέτη [Κατρούγκαλος] του ν 4387/16 ήταν να αποκλείσει την αναπροσαρμογή των συντάξεων λόγω τροποποίησης των μισθολογικών διατάξεων[αποδοχές εν ενεργεία] , επειδή κάτι τέτοιο θα άλλαζε τον οικονομικό προγραμματισμό της χώρας και της Αρχής της αλληλεγγύης μεταξύ των γενεών Με λίγα λόγια από 12-5-2016 οι παλαιοί συνταξιούχοι δεν ακολουθούν το μισθολόγιο του 4307/14 αλλά αυτό μέσα στον καινούργιο ασφαλιστικό νόμο 4387/16, γίνεται ένα ύψος σύνταξης , που θα συνεχίσει να καταβάλλεται σε αυτό το επίπεδο ανεξάρτητα με το τι γίνεται στις αποδοχές των εν ενεργεία ,Επομένως από την αρχή χαμένοι ήμασταν, και έστω και αν καταργείτο ο ν 4307/14 από τότε που ίσχυσε καθόλου δεν θα περνάγαμε στο μισθολόγιο της 31-7-12 , γιατί υπάρχει ο φραγμός των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 14 του 4387/16 όπως τροποποιήθηκε με την παρ , 4 του άρθρου 1 του ν 4472/17 , εκτός βεβαίως και αν αυτά επρόκειτο να καταργηθούν , Μένει να δούμε αν αυτό το ύψος σύνταξης περικοπεί επανυπολογιζόμενο , ή… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
9 Νοεμβρίου 2018 17:53

Αν όμως ο 4307/14 καταργείτο από τότε που ίσχυε θα μπορούσαν να διεκδικηθούν συμπληρωματικά εφάπαξ.

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Χάρης
Χάρης
9 Νοεμβρίου 2018 20:07

Παναγιώτη καλησπέρα και σ’ ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που αφιέρωσες στην προηγούμενη σελίδα, ώστε να μου εξηγήσεις τη λογική της ερμηνείας της τροπολογίας για το (όπως εύστοχα χαρακτηρίζεις) εφάπαξ χρηματικό ποσό που θα λάβουμε. Όπως κάθε φορά, έτσι και τώρα ήσουν απόλυτα κατατοπιστικός. Εξακολουθώ όμως να πιστεύω ότι εφαρμόζεται λάθος (για την ακρίβεια δεν εφαρμόζεται) η απόφαση του ΣΤΕ και επιμένω ότι μου κάνει εντύπωση πως δεν επισημάνθηκε από κανέναν στη συζήτηση για την ψήφισή της στη Βουλή. Ναι μεν ο νόμος 4387/16 αποκλείει την αναπροσαρμογή των συντάξεων, κρατώντας σταθερό το ποσό ανεξάρτητα από μελλοντικές τροποποιήσεις των μισθολογικών διατάξεων. Το σταθερό αυτό ποσό όμως βασίζεται σε κάποια (παρελθόντα) δεδομένα, τα οποία (κατά την ίδια την Κυβέρνηση που ψήφισε την τωρινή τροπολογία) ήταν υπολογισμένα με παράνομο τρόπο και γι αυτό τώρα (εκ των υστέρων) πρέπει να υπολογίζονται σωστά. Δε μιλάμε δηλαδή για αναπροσαρμογή των συντάξεων λόγω τροποποίησης των μισθολογικών διατάξεων μετά την ισχύ 4387/16, αλλά για είσοδο του σωστά υπολογισμένου ποσού στην εφαρμογή του νόμου αυτού και των παλαιών συντάξεων.… Διαβάστε τη συνέχεια »

ΣΩΜΑ:
Ναυτικό
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Απάντηση σε  Χάρης
9 Νοεμβρίου 2018 20:45

Χάρη εγώ ευχαριστώ και εννοείται πως δεν με κούρασες όπως ελπίζω να μην κουράζω εγώ . Το σίγουρο είναι πως οι ΣΤΕ δεν πρέπει να είναι ευχαριστημένες με αυτήν την εξέλιξη και η σκέψη που κάνεις για τον 4307/14 θα είναι απ’ο τα βασικά επιχειρήματα που θα χρησιμοποιηθούν από εκείνους που θα ζητήσουν την αντισυνταγματικότητα του 4387/16 . Συμφωνώ μαζί σου ότι τώρα αυτός μοιάζει παντοδύναμος και κοιτά αφ’υψηλού την κάθε προσπάθεια που γίνεται για να θιγεί η κυριαρχία του . Χάρη καληνύχτα..

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΧΦ
Σταύρος
Σταύρος
9 Νοεμβρίου 2018 11:20

Τριπλή κοροϊδία με τα αναδρομικά και την αναγνώριση της απόφασης του ΣτΕ, από την κυβέρνηση για τους απόστρατους :
(1) Το ποσό επιστροφής για τις συντάξεις των αποστράτων καλύπτει το διάστημα από 1/8/2012 μέχρι 12/5/2016 και όχι ως Νοέμβριο 2018.

(2) Η σύνταξη μένει ίδια όπως σήμερα και δεν αυξάνεται, γιατί καταργούνται με την τροπολογία οι αναπροσαρμογές συντάξεων από 31/12/2014 και μετά (ο μισθός αποστρατείας των αποστράτων δεν θα μεταβληθεί ενώ θα έπρεπε να αναπροσαρμοστεί στα επίπεδα που ήταν μέχρι 30/7/2012, λόγω της μη αναπροσαρμογής, οι παλαιοί απόστρατοι θα έχουν μεγαλύτερη προσωπική διαφορά κατά τον επαναυπολογισμό των συντάξεών τους με το νόμο Κατρούγκαλου και χάνουν μία αύξηση περίπου στο 2,5 %, επίσης και οι απόστρατοι μετά τον 7/2016 δεν θα έχουν επαναυπολογισμό της σύνταξής τους οπότε χάνουν μία αύξηση καθαρή περίπου 1,5 %).

(3) Δεν λαμβάνουν συμπληρωματικό εφάπαξ από τα ταμεία τους όσοι αποστρατεύθηκαν μετά τον 8/2012, διότι δεν αλλάζουν οι βασικοί μισθοί από τον 8/2012 έως 12/2016.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΚώσταςΚ
ΚώσταςΚ
Απάντηση σε  Σταύρος
9 Νοεμβρίου 2018 15:15

Για ακόμα μία φορά το ελληνικό κράτος δικαίωσε την φήμη του ως του διαχρονικά μεγαλύτερου απατεώνα.

ΣΩΜΑ:
Στρατός
ΓΕΩΡΓΙΟΣ.Μ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ.Μ
9 Νοεμβρίου 2018 10:21

ΣΤΑΥΡΟ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΑΛΗΤΕΙΑ

ΣΩΜΑ:
Αστυνομία τ.ΑΠ
Nikos
Nikos
Απάντηση σε  ΓΕΩΡΓΙΟΣ.Μ
9 Νοεμβρίου 2018 15:45

ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΣΤΙΣ ΟΚΤΩ ΤΟ ΠΡΩΪ Ε,ΧΩ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΟΠΟΙΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 3 ΚΑΙ 6 Η ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΟΥΝ. ΟΙ ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΜΜςΝΟ ΣΤΟ ΤΑΤΌΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ , ΣΤΗΝ ΚΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΣΗΜΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΨΗΦΙΖΑΝ ΟΛΑ ΤΟΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΕΒΑΛΕ Ο ΨΕΥΤΑΛΕΞΗΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΕΣ. ΜΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤ’ΟΝΟΜΑ ” ΉΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΈΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ ” ΚΑΙ ΤΩΝ “ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”

ΣΩΜΑ:
Αεροπορία